dar apie „Da Vinčio kodą”

   
     

na štai, gavau praėjusio savaitgalio JAV kino rinkos preliminarius duomenis. „Da Vinčio kodas” surinko 77 mln. JAV dolerių. Nėra tai labai ypatinga suma (13 rezultatas istorija), bet viršijo rinkos analitikų prognozės, kurie sutartinai prognozavo 60 mln.

manau, kad labai išmintingai sužaidė „Sony” nerengdama jokių išankstinių peržiūrų kritikams ir taip vadinamųjų „test-screeningų” (tai tokie specialūs seansai iš „focus” grupės atsitiktinai atrinktiems žmonėms, kurie net nežino į kokį filmą eina). Pirmas filmo demonstravimas tebuvo vos trečiadienį, todėl neigiamos recenzijos plaukti pradėjo tik penktadienį-šeštadienį, kada amerikonai savo šiknas jau buvo pradėję nešt link kino salių.

kitas matomas marketingo triukas – „Sony” nesistengė, kad filmą pradėtų rodyti kiek įmanoma daugiau kino teatrų. Netgi dirbtinai buvo apribotas demonstravimas – ~20 proc. JAV kino teatrų negavo teisių rodyti šio filmo. Tokiu būdu buvo sukeltas šaršalas, kad „oj ne visur rodo, galim nepatekt į salę”, todėl labai daug bilietų buvo rezervuota/parduota iš anksto.

taip pat JAV, su gan įspūdingais 37,2 mln. JAV dolerių pajamomis debiutavo naujas „Dreamworks” animacinis filmukas „Over the Hedge” (lietuviškai „Anapus tvoros”), katras yra įtartinai panašus į lygiai lygiai prieš metus matytą „Madagaskarą”. anyway, pramintas takas dažnai gali būti neblogas, juolab ir kritikai gana palankiai atsiliepia apie „Over the Hedge”. mes tą filmuką pamatysim po dviejų savaičių (06.02).


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

Nėra komentarų

Leave a reply