Seminaras: „Internetas Lietuvoje – vis dar nepažįstama “naujoji medija” ar visavertis komunikacijos kanalas?“

Praėjusį ketvirtadienį (lapkričio 8 dieną), Marketingo specialistų asociacijos nariams rengiau seminarą-diskusiją tema „Internetas Lietuvoje – vis dar nepažįstama „naujoji medija“ ar visavertis komunikacijos kanalas?“

Galite parsisiųsti sutrumpintą prezentaciją:

Internetas Lietuvoje – vis dar nepažįstama “naujoji medija” ar visavertis komunikacijos kanalas? – PDF, 3,4 MB.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

3 komentarai

  1. Internetas_LT - 2007 11 11, 20:43

    Numanant auditorijos lygį – neblogai :)

  2. Blogorama #248 : nežinau.lt - 2007 11 11, 21:47

    […] Bartkaus tinklaraštyje yra pranešimo iš seminaro apie internetą Lietuvoje medžiaga. PDF faile rasite ne tik šviežios populiarumo bei lankomumo statistikos, bet ir šio bei to apie […]

  3. webzinas - 2007 12 1, 12:31

    kazkur skaityta info: internetine media sudaro 18-20 proc nuo visos „media consumption“, tuo tarpu reklamos kiekis online – tik 6-8 proc. nuo visos reklamos

Leave a reply