„Nieko neatsimenu“, sako Vilniaus oro uosto vadovas

Kad šis šaltas ketvirtadienio rytas, būtų įdomesnis:

„Apie jokį ministerijos tyrimą nieko nežinau, todėl negaliu nieko komentuoti. Asociacija jau seniai neveikia. Aš jai tikrai nevadovauju. Atlyginimo negaudavau. Nieko neatsimenu„, – sako Mindaugas Ivanauskas, Vilniaus oro uosto vadovas.

Vilniaus oro uosto vadovas, ko gero, nelankė bendravimo su žiniasklaida būrelio, nes jo reakcija į mestą, mano manymu, gana nedidelį kaltinimą šitaip sureagavo.

Tuo tarpu šiandien yra trečias rytas, kuomet Vilniaus oro uoste lėktuvai nesileidžia dėl rūko. Tai apnuogina vieną iš didžiausio Lietuvos oro uosto problemų – neatsparumą tokioms oro sąlygoms, dėl ko kelios dienos rudenį ir kelios dienos pavasarį sutrinka lėktuvų eismas. Ačiūdie, jog Vilniaus oro uoste yra mažai besileidžiančių lėktuvų rytais (pagal šiandienos tvarkaraštį iki 10 val. turi leistis tik 3 lėktuvai), o rūkai tvyro dažniausiai ryte. Vizualiai didžiulis rūkas Vilniuje tvyrojo ir trečiadienio vakarą, bet, berods, lėktuvų leidimosi pikas, kada per valandą leidžiasi 10 lėktuvų, nesutriko. Priešingu atveju, būtų pritrūkę autobusų vežti keleivius iš Palangos į Vilnių.

Karas tarp „FlyLAL“ ir „airBaltic“ tęsiasi toliau. Manau, neatsitiktinai vakar (tą pačią dieną!) į viešumą išlindo du abiejų kompanijų manevrai personalo valdyme: „FlyLAL“ nori priversti orlaivių palydovus dirbti ilgiau, o „airBaltic“ Lietuvoje atleidžia apie 40 skrydžių palydovų.

„airBaltic“ iš žiemos tvarkaraščio išbraukė savaitgalio skrydžius į Briuselį. Primenu, jog „FlyLAL“ šios krypties atsisakė visai. O dar prieš metus atrodė, jog krytpys Vilnius-Dublinas ir Vilnius-Briuselis yra vienos pelningiausių … Dabar jau tikiu, jog ir iš taip skurdaus šios žiemos skrydžių tvarkaraščio gali dar būti retinami skrydžiai ir sezono eigoje.

Rygos oro uostas pagaliau pripažino, jog pas juos žiema bus dar liūdnesnė. Iš Rygos oro uosto traukiasi „easyJet“, „Aerlingus“, „Germanwings“, „Austrian Airlines“. Latviai dar pamiršo pridėti, jog lietuviška „FlyLAL“ taip pat nutraukia skrydžius iš Vilniaus į Rygą. Latvijos politikos klouno vardu „Susisiekimo ministras“ politika pradeda atsirūgti.

Klausimas toks: „airBaltic“ Rygos oro uosto mokesčiui praktiškai nemoka. „Ryanair“ irgi. Iš ko gyvens Rygos oro uostas, jeigu visos kitos oro kompanijos ims ir pasitrauks?

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

2 komentarai

  1. Simonas Bartkus - 2008 10 9, 12:13

    Ore virš Lietuvos jau tikras bardakas. Rytiniai Tbilisis ir Talinas pasisukioję virš Vilniaus nusileido. Bet štai dabar vėl leistis nebegalima. „Finnair“ lėktuvas iš Helsinkio grįžo atgal ir į Vilnių jau nebeskris. „FlyLAL“ skrydis iš Maskvos ir „airBaltic“ skrydis iš Kopenhagos nukreipti kitur (tiesa, neaišku kur). Kiti lėktuvai suka ratus virš Vilniaus, arba jiems nebuvo leista pakilti iš skrydžio pradžios oro uosto …

  2. Kazimieras - 2008 10 9, 20:19

    “ “FlyLAL” skrydis iš Maskvos ir “airBaltic” skrydis iš Kopenhagos nukreipti kitur (tiesa, neaišku kur). “

    Sie orlaiviai nusileido Kaune.

Leave a reply