Kaip „airBaltic“ organizuotos atrakcijos socialiniuose tinkluose vos neištiko nesėkmė

Mano tinklaraštyje yra trys populiariausios įrašų kategorijos – lėktuvai, marketingas ir internetas, tačiau šis įrašas bus turbūt pirmas, priklausantis visoms trims kategorijoms.

Praėjusį ketvirtadienį Lietuvos Marketingo Asociacijos seminare-diskusijoje kartu su Dainiumi Blynu ir Artūru Olšausku kalbėjome apie socialinės medijos išnaudojimą rinkodarai. Vienas iš mano minėtų pavyzdžių – Latvijos oro bendrovė „airBaltic“ gana narsiai ir dosniai komunikuojanti „Twitter“ kanale ir „Facebook’e“ (tiksliau, jų pavyzdys įdomus tuo, jog jiems pavėlavus „facebook’e“ teko „atsikovoti“ savo puslapį iš anksčiau „airBaltic“ puslapį jau sukūrusių nežinomų asmenų).

„airBaltic“ yra sugalvojosi keletą tikrai neblogų atrakcijų socialinių tinklų dalyviams – dalyvauja bendrose akcijose, aktyviai atsakinėja į kiekvieną klausimą ar pastabą pasakytą tinkluose, dovanojo nemokamus bilietus atspėjusiems jų naujas skrydžių kryptis, publikavo nuotraukas apie Lietuvos prezidento paskutinį skrydį jų lėktuvu, šimtajam „Twitter“ sekėjui dovanojo rankšluostį ir t.t.

Praėjusį penktadienį „airBaltic“ paskelbė dar vieną įdomią akciją socialiniuose tinkluose ir vos nepatyrė didelės nesėkmės.

Savo interneto tinklalapyje, „twitter’yje“ ir „facebook’e“ jie anonsavo žaidimą Tartu gyvenojams. Tartu gyventojai buvo kviečiami penktadienio vakarą stebėti „airBaltic“ pirmojo lėktuvo atvykimą iš Rygos penktadienio vakare arba pirmąjį išvykimą iš Tartu šeštadienį ryte, įkelti nuotraukas į „facebook“ puslapį ir laimėti nemokamą bilietą „airBaltic“ skrydžiui iš Tartu per Rygą į vieną iš Europos miestų.

Įdomi atrakcija!

Tačiau ji patyrė vos neskėmės, nes nedaug trūko, jog nė vienas Tartu gyventojas nebūtų sudalyvavęs konkurse. Likus tik kelioms valandoms iki konkurso pabaigos (2009.07.06 23:59) pora dalyvių atsiuntė po kelias nuotraukas.

Moralas – darydami ką nors socialiniuose tinkluose, įvertinkite, ar jie pakankamai dideli, jog rastumėte tarp jų tų, kuriems jūsų atrakcija įdomi. Kitu atveju – skambiai apsijuoksite.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

10 komentarai

  1. Justinas M. - 2009 07 7, 01:13

    Pamačiau gana juokingą situaciją. Facebook komentare parašytas klausimas airbalticui:

    Why the fare for the flights from Tartu (and Tallinn also) via Riga is lower than for the direct flights from Riga?

    Įdomu, kaip kompanija galėtų atsakyti į tokį klausimą?

  2. Jurgis - 2009 07 7, 10:51

    O Simonai, jeigu prie savo populiariu irasu kategorijos pridetum dar ir tokia nuobodzia tema kaip „bankai“ … Ir palygintum veikla cia ir „ten“ … nearti dirvonai ir , gal but, karteline veikla . Vien neatitinkantys ES direktyvu Lietuvos banku taikomi mokesciai uz pavedimus i ES salis ( taip vadinami EU-payment )verti atskiro aprasymo.

  3. Simonas Bartkus - 2009 07 7, 10:56

    Palieku bankus kitiems :) Taip temų krūva, kad nespėju visko parašyti, „draft’uose“ gal koks 50 nebaigtų įdėjų apie straipsnius kabo. Avialinijose užtenka džiaugsmo …

  4. Labiau patyręs - 2009 07 7, 14:33

    airBaltic truputi euforijos būsenoje nuo konkurencijos nebuvimo, tai susvaigo. Laimei patys turbūt ir išgelbėjo :) Ar ten pas juos planespoteriu judėjimo jokio nėra?

  5. Kitas - 2009 07 8, 22:52

    O šiandien visą dieną AirBaltic bilietų rezervavimo sistema užlūžusi. Neina bilietų nusipirkti…

  6. Gytis - 2009 07 9, 01:08

    Bent jau man Airbaltic praktiškai iškrito iš naudojamų aviakompanijų sąrašo. Tenka ieškoti nemažai skrydžių tiek sau tiek kitiems ir paskutiniu metu jie dažniausiai pasiūlo tikrai nenormalias kainas. Kad ir vakar ieškojau bilieto į Kristiansand miestą NO rugsėjo mėnesiui. Kadangi Norwegian reikiamom dienom neskrenda, vienintelis variantas lieka skristi per Kopenhaga (jungtinis Airbaltic-SAS skrydis VNO-CPH-KRS). SAS puslapyje lygiai tas pats skrydis kainavo ~300Lt mažiau, negu siūlo airbaltic.com. Panašiai ir su Izmir Turkijoje. Turkish Airlines iš RIX siūlo 50eur mažesnę kainą už BT (tiesa čia jau lėktuvai skirtingi). Jei taip nutiktų kartą ar du, galima būtų sakyti atsitiktinumas, bet man tai jau tapo taisykle, kad broliai latviai pasiūlo didžiausias kainas.

  7. Vytautas-NT - 2009 07 9, 11:47

    Kol kas tenka konstatuoti, kad Star1 vis dar nesugalvojo, kaip gerai Facebook’ą panaudot…

  8. Simonas Bartkus - 2009 07 9, 14:10

    Čia „facebook’ą“ naudoti privaloma? :) apskritai tai yra tik mados reikalas, apčiuopiamos naudos beveik nulis, o resursų reikalaujantis labai daug.

  9. Vytautas-NT - 2009 07 9, 14:13

    Įdomu ar garsios kompanijos, AF, KLM, SAS ir pan. Facebook naudojasi?

  10. Gogis - 2009 07 9, 23:00

    Na juoktis cia nelabai yra ko:), nes musuose apskritai social tinklai yra kaip ir naujove, todel nesmerkciau airbaltiku del tokios „nesekmes“, tai yra vienas is marketinginiu toolsu, kuriais kaip tik galima mazesnem sanaudom pasiekti ka nors. Kaip zinia biudzetai pas visus dabar apkarpyti, taigi vietoj to, kad kabinti tenta kur nors Vilnius-Kaunas autostradoj uz 10 stuku per menesi, priskiri viena zmogu is marketingo skyriaus ir tegul priziuri :). Del naudos ismatavimo, ta pati galiu pasakyti, apie stendus, ir kita bull shita, kuriu „nauda“ ismatuojama tik reklamos gamintoju galva :)

Leave a reply