„Star1 Airlines” pradėjo prekiauti bilietais žiemos skrydžiams
„Star1 Airlines” pradėjo prekiauti bilietais žiemos skrydžiams.
Į Dubliną „Star1 Airlines” skraidys tik šventiniu laikotarpiu – akivaizdi orientacija į šventėms namo keliaujančius emigrantus.
Dublino kryptimi „Aer Lingus” skraidys žiemos sezonu 4 kartus per savaitę iš Vilniaus, „Ryanair” planuoja kasdienius skrydžius iš Kauno (dabar skrydžiai vyksta 4 kartus per savaitę).
Tuo tarpu „Star1 Airlines” į Londoną skris iki naujųjų metų dabartiniu tvarkaraščiu (4 kartai per savaitę), o po naujųjų – jau net 6 kartus per savaitę. Įdomus sprendimas, kadangi Londono kryptis po pusmečio pertraukos jau bus perpildyta. „Aer Lingus” kasdieniai skrydžiai iš Gatwick oro uosto į Vilnių, „Ryanair” 14 skrydžių iš Stanstedo į Kauną, dar po pora iš Lutono ir Birmingemo.
Dar įdomiau, jog „Star1” ketina Londono krypti tankinti iš karto po Naujųjų, žinant, jog sausis ir vasaris yra patys nykiausi mėnesiai lietuviškai aviacijai. Jaunai kompanijai stoti į tokią konkurenciją su gigantais ir Jos Didenybe Krize – drąsu. Sėkmės.
Kol kas kelionių operatorius „Star Holidays” nepaskelbė žiemos skrydžių tvarkaraščio, bet, manau, akivaizdu, jog „Star1 Airlines” peržiemos su vienu lėktuvu. Negali nesutikti su jų planais – plėtrą žiemos sezonui vystyti sunku.
Tačiau klausimas, ar atsideda jų planai skraidyti į Paryžių ir Milaną? Jeigu „Star Holidays” planuoja 3-4 skrydžius per savaitę į Egiptą ir 1-2 kartus į Kanarus, tai laisvo laiko ir vienam lėktuvui turėtų dar likti.
Mano nuomone, Milano kryptis porą kartų per savaitę žiemai yra perspektyvi – slidinėtojų, keliaujančių į Šveicariją ar Italijos šiaurę turėtų būti nemažai, o ir vasarą atostogaujantis verslas žiemą į šį ekonominį centrą keliauti turėtų.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
25 komentarai
Leave a reply
As manau, kad cia dar nepilnas STAR1 tvarkarastis. Akivaizdziai matosi, kad tvarkarastis suvedamas etapais – praeita savaite pradejo prekyba i Londona iki Gruodzio men., siandien paskelbe 2010 m. pradzios tvarkarasti. Tad kalbeti, kad nebus antro lektuvo ar kitu krypciu dar per anksti. STAR1 budingas bruozas viska skelbti paskutiniu momentu. ;)
Lutona mačiau 4 kartus per savaite.
Vitalijau, kai tik puslapyje pasirodė pardavimai, tai nereagavau į tai – iš ties galėjo būti tik dalis tvarkaraščio sudėta. Tačiau šiandien pasirodė žinutės bei pranešimai spaudai – manau, kad bent kuriam laikui tai yra visos naujienos.
Teisingai – „Ryanair” tvarkaraštyje tyliai pasirodė du papildomi reisais žiemai į Lutoną: iš viso bus pirmadieniais, antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.
Oho – sausio mėnesį į Londoną bus pasiūlyta dvigubai daugiau kėdžių, negu geriausiais laikais buvo paklausa į Londoną (net atsižvelgiant į flyLAL/airBaltic karo įkarštį).
Neįdomu, kad į tokią konkurenciją lipama, o naujų krypčių nekuriama …
Simonai, čia kuriuo kampu žiūrėsi: Ryanair fanams didelis pigių skrydžių į Londoną pasirinkimas kelis kartus per dieną lygus galimybei su persėdimu už labai mažą kainą nuskrist į bet kurį Europos kampelį. Tai gaunasi ne kaip viena ar kelios naujos kryptys, o kaip šimtas krypčių.
Ir tai nėra vienetai – kai girdi viešoj vietoj kokius budulius visiškai intelekto nesužalotais veidais besipasakojančius kaip jie skrenda į Ibizą su Ryanair ir Easyjet – supranti, kad tai jau masinis reiškinys.
@ Pranas – su buduliais čia geras :) Pasakojo, kad pirmieji emigrantai paskambinę į bilietų kasas ir išgirdę, kad laisvų vietų – prašydavo stovimų vietų. O dabar jau matai ir connection’us su Ryanair klijuoja :)
Na aš buvau teisus – Dublino nebus, nors kiti bandė kitaip prognozuoti. Manau Milanas prasidės tik su slidinėjimo pradžia, o Paryžius tik po naujųjų. Idomu, kaip Londonas seksis pardavinėti.
Matysim ka sitie Star1 parodys cia Lietuvoje, startas visiskai nevykes buvo.
Ar nesupainiojai adreso su Delfiu? Ten tokio lygio argumentacija ir pasisakymai labiau vertinami.
Šiek tiek off-topic, tačiau pastebėjau kad iš Rygos į Tamperę Ryanair skrenda anksčiau nei iš Tamperės į Rygą. Kas čia per monai? Nejau Ryanair „nakvoja” Rygoj?? Pas juos Ryga nepažymėta kaip bazė…
Vytautai: Ryanair lėktuvas skrenda Stanstedas-Ryga-Tamperė-Ryga-Stanstedas.
Šiaip dar anksti džiaugtis dėl Ryanair plėtros. Jau šią vasarą turėjo skraidyti 14 kartų į Stanstedą. Pavasarį tyliai sumažino. O jeigu neapgaus, tai arba keleivių vežimas tranzitui, arba nauja kryptis britų žiemos savaitgalio turizmui. Mūsų verkšlenantys viešbučių, maitinimo ir k.t. atstovai galėtų galvoti apie reklamą (tegul vadina Vilnius-West, kad tik skraidytų :) )
Ramunass: kad tavo žodžiai Šliupui į ausį;)
Toks pradinukiskas klausimas, o kada ryanairas paskelbia savo tvarkarasti velesnei nei kovo 27 datai?
Po kelių mėnesių bus. Bet šiaip koks skirtumas kada pasirodo tvarkaraštis, esmė kada pasirodo akcijos tam laikotarpiui (nes iš pradžių bilietai toli gražu nebūna pigiausi).
Pasirodė Air Lingus kainos i Londoną.Manau kad STAR1 turės didelių problemų užpildant savo lėktuvus (atsižvelgiant kad Aer Lingus leidžiasi Gatvike)
„Aer Lingus” jau pardavinėja kokius keturis mėnesius į Londoną. Pagal tai, jog visom dienom (apart švenčių) vis dar laikosi 79 LTL tarifas, tai, matyt, pardavimai nėra stebuklingi. Netikiu, kad daugiau nei 30% kėdžių už tokią kainą tepardavinėtų.
Aš nemanau, kad Gatvikas yra esminis privalumas prieš Stanstedą. Vieniems patogesnis vienas, kitiems kitas priklausomai į kurią Londono dalį reikia. Man asmeniškai, kai nesu prisirišęs prie konkrečios vietos Londone, keliaujant į centrą esminio skirtumo tarp Stanstedo, Gatviko ir Lutono nėra, tiksliau kiekvienas turėtų savų privalumų. Kaina ir tvarkaraštis daug labiau įtakotų pasirinkimą nei oro uostas.
Pastebėjau, jog „Aer Lingus” savo tinklalapyje kaip destination iš VNO siūlo JFK. Round-trip gaunasi 1500 Lt.
@Sulijus – būtų įdomu sužinoti apie komentarų lygius.
As tai del Star1 ramus. Kaip matau pagal kainas- Kaledine prekyba vyksta gana sekmingai- pigiausiu bilietu jau nera. Ju beda, kad turi tik viena lektuva ir negali padidinti reisu skaiciaus.
Ziuresim ka jie dar rudeni pasiulys.
O pats tuo tarpu isbandziau dvi naujas kompanijas BMI-baby ir S7. Abi velavo (kas kartais yra gerai).
BMI labai geros maisto kainos (pigiau nei Ryanair) Turi gera deal’a uz 5GBP (sumustinis gerimas).
S7 viskas gerai, bet rusu anglu kalba yra silpnoka.. A319 labai patogus. Tiesa jie turi dar viena taupymo elementa- neturi atskirai jokiu vaisvandeniu, tik tai kas yra paketuose.
Liudniausia, kad kortelem kazkodel lektuve neaptarnauja…
O DB isvis nustebino- pirmakart pamaciau mechanini kreditiniu korteliu skaitytuva. Bet siaip, geriau, kad traukiniai Amsterdame negestu. O tai galima ir i lektuva paveluot…
Pranai Gatwick yra zymiai geriau nes per ji galima daug kur tranzuoti.
It’s spooky how clever some ppl are. Thnask!
Could I get a copy of the plans for this? Having a baby soon and would like to try making this. The design looks awesome. If someone could send to me at my email of that would be great! Thanks!
I have got 1 suggestion for your site. It appears like there are a handful of cascading stylesheet troubles when launching a number of webpages in google chrome as well as safari. It is working alright in internet explorer. Probably you can double check that.