Mobilios įlaipinimo kortelės jau veikia Vilniaus oro uoste

Teko pačiam išbandyti „Lufthansa“ paslaugą – mobiliąją įlaipinimo kortelę. Mobilios įlaipinimo kortelės veikia Vilniaus oro uoste.

Mobilios įlaipinimo kortelės leidžia užsiregistruoti skrydžiui mobiliuoju telefonu ir nenaudojama popierinė įlaipinimo kortelė. Į mobilų telefoną atsiunčiamas kodas, kuris skanuojamas tiesiai nuo mobilio telefono ekrano prie įlaipinimo vartų.

Registracija mobiliajame telefone pradedama dažniausiai likus parai iki skrydžio ir turi tą patį funkcionalumą kaip ir jau daug kam įprasta registracija internetu. Vienintelis skirtumas – spausdinti įlaipinimo kortelės nereikia.

„Lufthansa“ leidžia gavus mobiliąją įlaipinimo kortelę papildomai atlikti bagažo registraciją.

„iPhone“ telefonų turėtojams „Lufthansa“ sukūrė specialią programą, su kuria tiek registracija, tiek informacija apie skrydį bei „Miles and More“ informacija pasiekiama dar paprasčiau. „Lufthansa“ yra viena iš lyderių diegiant mobiliąsias technologijas: visus „Miles and More“ narius „Lufthansa“ SMS žinutėmis informuoja apie vartų pasikeitimus ar vėlavimus be papildomo užsakymo.

Be „Lufthansa“, šiuo metu Vilniaus oro uoste mobilią registraciją leidžia „Austrian“. Mobilias įlaipinimo korteles ketina artimiausiu metu pradėti naudoti Vilniaus oro uoste kelios kitos aviakompanijos.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

25 komentarai

  1. ES - 2010 04 11, 23:01

    Isbandziau ja su Austrian. Labai patogu.

  2. Vytautas-NT - 2010 04 12, 07:45

    Klausimas toks- ar registracija SMS kur nors egzistuoja?

  3. Simonas Bartkus - 2010 04 12, 07:48

    Taip, „Austrian“ turi grynai SMS paremtą registraciją: prieš 23 valandas gauni „invitation SMS“ ir atsakai į ją A – jeigu nori vietos prie tako, W – jeigu nori vietos prie lango. Po to SMS gauni įlaipinimo kortelę.

  4. Jurgis - 2010 04 12, 08:22

    Puiku ! Tik man nepatinka, kad kiekvienas operatorius, ar kiekvienos skirtingos fukcijos operatorius stengiasi tureti savo spec.programa ir tada gaunasi taip, kad savo telefone turi keleta beveik identisku programu – bilietams, registracijai etc. galetu uztekti kokios tai vienos – ju daug yra iphonui, tarkim suomiskos http://www.upcode.lt

  5. Simonas Bartkus - 2010 04 12, 08:41

    Šiuo atveju registracijai nereikia papildomų programų, viską galima padaryti tiesiog naršyklėje, pati kortelė arba atidaroma naršyklės puslapyje, arba atsiunčiama MMS. „iPhone“ programą paminėjau tik kaip papildomą galimybę – su ja patogiau, bet ji nebūtina.

  6. nuno - 2010 04 12, 08:54

    Isbandem jau :) Ir Simona uzmatem sausakimsam Airbus’e.

  7. Vytautas-NT - 2010 04 12, 08:59

    Klausimas toks- o kokio lygio telefoną šiam triukui reikia turėt? Ar tinka tik SmartPhone’ai su dideliais ekranais?

  8. Klausimas - 2010 04 12, 09:00

    Jei sausakimsi autobusai skraido, tai gal ner taip blogai, kaip aplink visi skelbia?

  9. nuno - 2010 04 12, 09:04

    @Klausimas – mane tai siek tiek nustebino, mat pries tai keleta kartu skridau mazdaug 50% uzpildytu, o si karta kai kuriuos jau upgradino i verslo klase.

  10. Donatas - 2010 04 12, 09:27

    nu reikia tik tuo pasidžiaugti.

  11. Jurgis - 2010 04 12, 10:40

    @Vytautas NT
    Ar veikia su tavo telefonu geriausia paciam ir pasibandyt:

    Your mobile test boarding pass

    Test it now:

    Simply request the mailing of a Mobile Test Boarding Pass to your mobile phone to verify if your device qualifies to use the new Lufthansa service. Please select your preferred form of transmission and enter your E-mail address or mobile number.

    http://lh.mindmatics.com/?cid=&eid=&lang=EN&md5=d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e&blt_p=LB&blt_l=en&blt_t=Info_and_Services>Checkin&blt_e=Content&blt_n=How to get your Mobi&blt_z=Overview of routes&blt_c=LB|en|Info_and_Services>Checkin|Content|How to get your Mobi|Overview of routes

  12. Jurgis - 2010 04 12, 10:43

    Per ilgas adresas , nepaeme . Bandyk sita del testavimo –
    http://bit.ly/bXuoCm

  13. rpi - 2010 04 12, 11:12

    Labai smagu, kad ir pas mus pradeda naudoti tokias technologijas, nes ne visuomet keliaujant turi printerį po ranka. Bet ar kažką praleidau, ar VNO puslapyje nėra jokios informacijos apie tai…

  14. SkyTomas - 2010 04 12, 11:22

    Sveiki. Atsiprašau, kad offtopic’as, bet dar karta apie Lenkų tragediją. Čia rasite sumodeliuotą katastrofos animaciją.
    http://www.gazeta.pl/0,0.html

  15. simasv - 2010 04 12, 13:35

    Įdomu ką mano buhalterija pasakytų pamačiusi tokį boarding pass’ą. Atsimenu kai dingo popieriniai bilietai buvo žiaurus šokas :)

  16. Audrius (1) - 2010 04 12, 13:53

    Gal kolegos galite detaliau papasakoti kaip veikia proceduriskai tas mobilusis chekinas? Kas ka kodel spaudzia, ar tai reiskia, kad nebelieka jokiu popieriniu boarding pasu? O kas rodoma dedems prie apsaugos, kurie praso parodyt ilaipinimo talona? Man toks retorinis klausimas kyla – o kam aplamai tas chekinas reikalingas? Ar tai nera kokia nors rudimentine liekana nuo kokiu nors 70tuju? Kodel negalima kaip i autobusa – atsisedau ir vaziuoju?

  17. Simonas Bartkus - 2010 04 12, 14:02

    simasv: kam apskritai buhalterijai boarding pass? :) paprašyk jų paaiškinti. Aš dirbau ne vienoje įmonėje, nė viena neprašė iš komandiruočių rinkti įlaipinimo kortelių. O šiaip tai „Lufthansa“ turi opciją grįžus iš komandiruotės, kur naudojaisi mobiliu check-in’u, atsispausdinti korteles namie/darbe :) Matyt, daugiau yra tokių, kuriems tai reikalinga.

    Audrius (1): iš principo reikalinga yra keleivių identifikacija, tam kad būtų sudaromas keleivių sąrašas. Su mobiliu check-in’u popierinės laipinimo kortelės nėra, tačiau jau seniai tas lapukas atlieka tik identifikacinę reikšmę, tai nėra dokumentas bet kokiu atveju. Teoriškai aš irgi esu apmąstęs modelių, kaip galėtų veikti visas procesas be check-in’o.

  18. Vytautas-NT - 2010 04 12, 14:29

    Matosi, kad Simonas niekada nedirbo valstybės tarnyboje. Europos Komisija primygtinai reikalauja bording pass’o šaknelių. Kartais jų reikia norint įrodyt ne tik patį skrydžio faktą, bet ir jo laiką, kai nuo jo priklauso pvz. ar apmokės kelionę taksi.
    Tačiau tai nėra problema, nes tradicinių vežėjų įlapinimo taloną galima atsispausdint oro uoste…

  19. Jurgis - 2010 04 12, 15:32

    Tu atgyvenusiu rudimentiniu liekanu iki siol dar yra daugybe. Prisiminkim, kad dar iki siol daug kur valstybines kontoros nepriima internetinio banko pavedimo, jiems mat reikalingas popierinis pavedimas su banko antspaudu . Tai dazniausiai buna notaru kontoros, teismai, net Mokesciu inspekcijos skyriai, Policija ir dar daugelis kitu. Baisi guduma dar Marijos zemej :(

  20. Skrydis - 2010 04 12, 18:49

    Gal jus pagaliau sutvarkykite Taksi paslaugas teikiancias imones Vilniaus oro uoste? Gi absurdas su tuo Martono taxi, kai tik vaziuoji be 70Lt. nenuvaziuosi iki miesto.

  21. nuno - 2010 04 13, 08:57

    Dar uz ta 70Lt uzsienietis isgyventu, jei nereiketu paklausyti kulturines Russkoje radijo programos ir pakvepuoti kojiniu aromatu.

  22. Labiau patyręs - 2010 04 13, 11:41

    Realiai viskas lieko kaip senais laikais, tik popieriaus nebėra. Yra sąrašas e-formate, kada tavo koda skanuoja – jam pažymi, kad esi. Geriausias, kaip būna

  23. avsec - 2010 08 13, 18:18

    Saugumo prasme boarding pass’as yra vienas iš būdų (leidimo forma) patekti į oro uosto riboto pateikimo zoną ir pirmą sykį jis yra tikrinamas prieš pat atliekant aviacijos saugumo patikrą (tik jis, kadangi ID check’as nuo šiol neprivalomas). Jei b.p. yra tiesiog elektroninis kodas, kurio neseka informacija apie skrydį, datą ir pan. – turi būti įmanoma jį nuskanuoti/perskaityti spec. įranga, priešingu atveju tokiu b. pass’u naudotis nepavyks.

  24. donload movies now - 2010 09 21, 05:50

    Good blog with some fascinating information. I’ll be back.

  25. Margarita - 2016 02 9, 22:37

    Laba,
    Ar galima Vilniaus oro uoste naudoti mobiluji ilaipinimo pasa skrendant su wizzair oro linijomis ?

    Aciu

Leave a reply