Naujas tiesioginis autobuso maršrutas iš Palangos/Klaipėdos į Vilniaus oro uostą

Nuo balandžio 1 dienos bendrovė „Toks“, bendradarbiaudama su Vilniaus oro uostu, pradės tiesioginius pervežimus iš Palangos į Vilniaus oro uostą, užsukant į Klaipėdos ir Kauno autobusų stotis.

Važiuojama bus du kartus per dieną, maršrutas bus vykdomas 49 sėdimų vietų „Setra 315HD“ autobusu, esant poreikiui šis autobusas bus keičiamas į didesnį.

Maršrutas bus sujungtas su jau vykstančiu reisu iš Vilniaus į Palangą. Vykstant iš Vilniaus į pajūrį – autobusas startuoja iš Vilniaus autobusų stoties, važiuoja į oro uostą, įsodina keleivius ir tęsia kelionę į pajūrį. Vykstant iš pajūrio į Vilnių – autobusas startuoja iš pajūrio, atvykęs į Vilnių iš pradžių užsuka į oro uostą, išleidžia keleivius ir baigia kelionę Vilniaus autobusų stotyje.

Atvykimo grafikas:

Išvykęs iš Palangos 23 val. 20 min., autobusas į Vilniaus oro uostą atvyks 5 val. 35 min. Toks tvarkaraštis leis tęsti kelionę iš Vilniaus oro uosto „Wizz Air“ skrydžiu į Londoną, „Estonian Air“ skrydžiu į Amsterdamą, taip pat reguliariaisiais reisais į Kopenhagą, Varšuvą, Taliną, Rygą bei užsakomaisiais reisais į Heraklioną, Antaliją ir Maljorką.

Išvykęs iš Palangos 5 val. 30 min., kitas autobusas į Vilniaus oro uostą atvyks 10 val. 50 min. Kelionę patogu bus tęsti „Norwegian“ reisu į Oslą, „Wizz Air“ reisais į Einhoveną, Milaną ir Romą, „Austrian“ reisu į Vieną, „Lufthansa“ reisu į Frankfurtą, „Estonian Air“ reisu į Berlyną bei popietine užsakomųjų reisų banga – „Bulgaria Air“ reisu į Varną, „Small Planet Airlines“ reisais į Marmarį, Barseloną, Heraklioną, Antaliją, Varną.

Išvykimo grafikas:

Autobusas iš Vilniaus išvyks 15 val. 10 min., pagavęs didžiąją pietų atvykimo į Vilniaus oro uostą bangą – trijų valandų laikotarpiu prieš autobuso išvykimą Vilniuje vasaros tvarkaraščiu leisis daugelis ryte pakilusių užsakomųjų reisų, taip pat lėktuvai iš Londono Lutono, Korko, Oslo, Vienos, Frankfurto, Amsterdamo, Kopenhagos, Varšuvos, Maskvos, Prahos.

Antrasis reisas iš Vilniaus oro uosto išvyks lygiai 23 val. ir bus patogus atvykusiems „Ryanair“ reisais iš Londono, Dublino ir Žironos, „Aer Lingus“ reisui iš Dublino, vakariniams užsakomųjų reisų atvykimams, taip pat kitiems reguliariems reisams – iš Stokholmo, Maskvos, Romos.

„Toks“ keleivius vilios gera bilietų kaina: kelionė iš/į Kauną kainuos 17 litų, į Kryžkalnį – 34 litus, į Klaipėdą – 50 litų, į Palangą – 55 litus. Papildoma 5% nuolaida yra taikoma perkant bilietus internetu www.iticket.lt.

Planuojama, augant keleivių srautui didinti autobusų skaičių šiuo maršrutu, toliau optimizuoti tvarkaraštį bei siūlyti kitus maršrutus iš Vilniaus oro uosto.

Be „Toks“, šiuo metu pervežimus iš Klaipėdos „Akropolio“ stotelės į Vilniaus oro uostą vykdo „Ollex“ – 2 kartus per dieną mikroautobusu.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

157 komentarai

  1. Jurgis - 2011 03 29, 09:19

    Puiku. O pratesiant diskusija del SkyExpress pasidare idomu, tai kas gi tada trukdo pradet jiems skrydzius. Gal jie patys persigalvojo pasikeitus situacijai VNO ir dabar nebezino kuri oro uosta rinktis ?

  2. Sarunas - 2011 03 29, 09:27

    Labai gerai, reikia tikėtis tai atsipirks ir atneš naudos.

  3. Marius - 2011 03 29, 09:42

    Viskas juda tik i prieki… 50lt i Klaipeda tikrai pigu nors pats net neprisimenu kada vaziavau autobusu…

  4. Marius - 2011 03 29, 09:56

    Ziurejau ka tik Ollex is Klaipedos Akropolio 75lt i viena puse jei i abi daro 15lt nuolaida gaunas 135lt,o TOKS 50lt ir dar 5% nuolaida jei perkant internete, i abu galus gaunas 95lt

  5. Vytautas-NT - 2011 03 29, 09:58

    Tenka pasidžiaugti, kad daugiau kaip metai buko kartojimo, kad VNO reikia tarpmiestinių autobusų į oro uostą, ledai pagaliau pajudėjo. Ačiū Wizz ir Ryanair. Tikiuos, kad geležinkeliai irgi pakrapštys makaulę.
    Tikiuosi, kad artimiausiu metu bus išspręstas Minsko autobusų užsukimo klausimas. Taip pat atidaryti reisai į Lydą ir Gardiną.
    Iš kitos pusės šis TOKS sprendimas leis numušti nerealiai aukštas autobusų kainas į Klaipėdą ir
    Palangą…

  6. ahoi - 2011 03 29, 09:59

    Simple express už 50lt veža į Taliną …

  7. Marius - 2011 03 29, 10:02

    Idomu kaip del Panevezio nieko negalvoja,kaip ne kaip miestas tikrai nemazas…Bent jau po Londono reisu tikrai norinciu vaziuot butu..

  8. Jurgis - 2011 03 29, 10:06

    Ko gero tokiu pat principu kaip Klaipeda – Vilnius reisas galetu uzsukti i VNO ir pvz. Mazeikiai-Vilnius autobusas, vaziuojantis per Siaulius ir Panevezi.

  9. Jurgis - 2011 03 29, 10:42

    Turnover of Tallinn Airport grew by 10% in 2010
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=39053

    Tallinn Airport’s turnover was 25.93 million euros in 2010 which was 10% more as compared to a previous year, reports LETA/BBN referring to Aripaev.
    The company ended the last year with a profit of two million euros. In comparison, in 2009 the result was a profit of 0.4 million euros.
    As Anneli Turkin, the Board Member of Tallinn Airport, emphasized, last year the airports managed by Tallinn Airport served a total of 1.45 million passengers which was 5% more than in 2009.

    As LETA reported, the world’s first Skype phone booth was opened in the Tallinn Airport on March 21; there one can call free-of-charge to others Skype users.

    Ar negaletu tokiu Skyphonu pasistatyti ir VNO ? Butu nepirmi pasaulyje, na bent jau antri. Vis tiek gerai ir vis tiek pijaras.

  10. Vaidas - 2011 03 29, 10:49

    Deja Aerlingus VNO leidžiasi 23.35 ir į šį maršrutą jau niekaip nespėsi.

  11. Simonas Bartkus - 2011 03 29, 11:01

    Vaidai, „Aer Lingus“ vasaros tvarkaraštyej leidžiasi 21:30 VNO, 22:15 pakilęs, 23:35 jau leidžiasi DUB.

  12. Jurgis - 2011 03 29, 12:41

    Na prisipazinkit, kuris cia taip :)

    Vidurdienį darbe aptiktas girtas Aviacijos saugumo tarnybos inspektorius
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime/vidurdieni-darbe-aptiktas-girtas-aviacijos-saugumo-tarnybos-inspektorius.d?id=43748589

  13. ACC - 2011 03 29, 12:58

    Tai gal jau zinoma kiek nuostoliu siemet patyre VNO ir KUN? Butu idomu dar ir RIX duomenis suzinoti. Is Jurgio straipsnio TLL metus baige su beveik 7 mln. pelno.

  14. Linas - 2011 03 29, 13:04

    Simonai, o kodel OS siandien atsauke skrydi?

  15. Vytautas - 2011 03 29, 13:32

    @Jurgis – cia ryskiai wincuko darbas. Diskutavo apie KUN-ORD marsruta ir prisilupo kaip velniai ;))

  16. Wincas - 2011 03 29, 13:41

    :) tai jau tikrai nusiritau iki valdininko lygio ir laku darbo vietoje :)

  17. Jurgis - 2011 03 29, 13:52

    O gal netrukus jau taip skraidysim :)
    http://www.youtube.com/user/FestoHQ

  18. skraidytojas - 2011 03 29, 15:13

    @Jurgis. Sunkiai tiketina. The Economist viename is paskutiniu numeriu buvo straipsnelis aviacijos tema. Detaliai nepamenu, bet isvada mazdaug tokia, kad bus einama aerodinamikos gerinimo keliu – nebeliks lektuvu uodegu ir pan. T.y. bus kaip dabartiniai naikintuvai, kurie ore issilaiko tik fly by wire deka

  19. Jurgis - 2011 03 29, 17:13

    Šiaulių oro uostas stengiasi išlikti konkurencingas
    http://etaplius.lt/Verslas/Siauliu-oro-uostas-stengiasi-islikti-konkurencingas

  20. Vytautas-NT - 2011 03 29, 17:59

    Beje, grįžtant prie skrydžių geografijos, ar yra šansų, kad į Lietuvą pradės skraidyt Turkijos low-cost’ai Stambulo arba kurortų kryptimi? Manau porai savaitinių reisų keleivių prisirinktų…

  21. Kolega - 2011 03 29, 18:28

    Vytautas-nt is baaaack ! :) keleiviu tikrai butu :)
    va cia tai argumentas !

  22. vaidas - 2011 03 29, 19:11

    Užlinko iticket.lt….

  23. Oleg - 2011 03 29, 23:59

    http://www.centreforaviation.com/news/2011/03/29/easyjet-focusing-on-business-travel-market/page1

    easyJet focusses on business travel market

    kaip matot, jokios easter europe planuose

  24. rpi - 2011 03 30, 00:01

    Pagal Toks informaciją į Vilniaus oro uostą užsuks šie maršrutai: Minskas – Vilnius – Palanga bei Vilnius – Kaunas – Palanga. Bent jau jų kreivas iticket.lt puslapis taip sugeba parodyti…

  25. Marius - 2011 03 30, 00:19

    Siaip manau labai teisinga linkme einama…
    Siuo momentu skrydziu daugmaz uztenkama,dabar reikia gerinti susisiekima su VNO ,kad butu keleiviu ir tada bus viskas tvarkoj … Bus geras kedziu uzimtumas,nereikes ikalbinet nieko ,pacios kompanijos bus suinteresuotuos..
    Aisku jeigu viskas nesibaigs keliai autobusu marsrutais,bus viskas tvarkoj…

  26. Donatas - 2011 03 30, 07:49

    Simonai, bus pasveikintas kaip nors Wizzair orlaivis kai pirmąkart nusileis Vilniuje?

  27. zzz - 2011 03 30, 07:50

    Mariau, kelių tie keli pravažiuojantys autobusai tikrai nenubaigs ;)

  28. Turkija - 2011 03 30, 10:16

    Nors Vytautas NT „is back“, taciau, kaip ne keista, as irgi isitikines, kad skrydis i Antalya ar Alanya pasiteisintu, zinant, kad kiekviena diena kyla charteriai pilni, o kainos organizatoriu…uzlenktos :). Bet cia butu mirtis organizatorius. Nors as del as neverkciau. Bet, kaip suprantu, su lowcostais problema, nes nera open sky susitarimo, o wizzair’as gal ir realu, nes maciau lyg is Budapesto bei Kiev’o skraido. Jei kur klystu, ar kalbu, kaip Vytautas NT, sorry :)

  29. skraidytojas - 2011 03 30, 10:36

    Nereiketu pamirsti, kad kokie 80% skrendantys i Antalija niekada patys nesideliojo kelioniu patys ir vargiai tai sugebetu.

  30. Vytautas-NT - 2011 03 30, 10:58

    Visų pirma priminsiu, kad aš kalbėjau apie pačios Turkijos vežėjus, tad manau šioje vietoje problemų neturėtų būti- jie gali į Lietuvą skraidint iš bet kokios Turkijos vietos.
    Taip pat siūlau neužmiršti apie KOS. Šios salos Lietuvoje išvis nieks nesiūlė, tad teoriškai srautas neegzistavo. Bet Ryanair- pasiūlė. Ir manau, kad bilietai neblogai perkami.
    Lygiai kaip į Rodą šiemet vėl bus užsakomieji, bet jiems konkurenciją sudarys Ryanair.

  31. Marius - 2011 03 30, 11:34

    zzz , ten praleidau viena raide “ aisku jeigu viskas nesibaigs keliais autobusu marsrutais,bus viskas tvarkoj“ nepykstu,bet zinai galejei ir susiprasti:)

  32. Marius - 2011 03 30, 11:39

    Wizzair skraido is Budapesto ir Kiev i Turkija ,nes tose salyse ji iregistravusi savo filialus,ir tada jie gauna leidimus jei reikalingi..
    Lietuvoj jie skraido kaip vengru kompanija kuri yra ES nare ,taigi po ES salis nereikalingi jokie tarpvalstybiniai susitarimai..

  33. Marius - 2011 03 30, 12:10

    http://www.lrytas.lt/-13013806501301202876-dėl-rūko-į-vilnių-neatskrido-airbaltic-lėktuvas-nuotraukos.htm
    jau taip vardas suteptas dar jie vis gilesne sau duobe kasa,visi lektuvai atskrido tik ju vat,aisku pigiau i autobusa ir dardi belekiek laiko,ne pirmas kartas juk:)
    Na o siap 50% ,kad buvo nedaug keleiviu tai ir neapsimokejo skrist,o cia pamate ruka sugalvojo bent siek tiek minusa sumazint..
    Jau ne syki taip buvo ,berods tas pat Lrytas.lt rase,kai surinkus nedaug keleiviu budavo paskelbiama ,kad techniniai gedimai lektuve zmones susodinami i autobusa ir darda..
    Arba ne mano isgalvota,buvo rasyta irgi ,kai zogus turintis bilieta su persedimu negali skrist nes jau pilnas lektuvas ,tai liko laukt RIX kito reiso i VNO arba siule su autobusu vaziuot,Airbaltic siemet per 3men skrydziu sumazejo,bet uzpildymas padidejo 1% berods,nesakau ,kad visados ,bet daznas atvejis kai elgiamasi butent taip,nesurinkus bent minimaliai keleiviu ieskoma ivairiu budu atsaukti reisa
    Ne veltui apklausa parode ,kad zmones sia kompanija vertina labai blogai

  34. Augustinas Žemaitis - 2011 03 30, 12:18

    @Marius – pardavimas daugiau bilietų, negu lėktuve yra vietų (angl. „overbooking“) – įprasta praktika aviacijos rinkoje. Įmonės pasiskaičiuoja, koks procentas keleivių nusiperka bilietus, bet neskrenda (tokių yra sąlyginai ne taip ir mažai). Tada parduoda daugiau bilietų į tai atsižvelgdamos. Jeigu visgi per mažai keleivių atsisako planų skristi – tada iškyla problema, kad kas nors gali netilpti į lėktuvą. Tokios aviakompanijos tuomet paprastai pirmiausiai siūlo savanoriams pasilikti iki kito reiso už kompensaciją. Tačiau jei tokių neatsiranda pakankamai – „palieka“ to nenorinčius.

  35. Kolega - 2011 03 30, 12:28

    O as MANAU, kad jus, Vytautai-NT, esate diletantas. Vytautas-NT tikrai nezino,kaip perkami tie bilietai ir kiek pelningi/nuostolingi tie marsrutai bus aviakompanijai.
    Taip pat MANAU, kad valstybes tarnautojas turetu uzsitarnauti savo alga, atlikdamas savo tiesiogines pareigas, o ne istisai fantazuodamas rastu siame blog’e darbo metu.
    Taip pat MANAU, kad jis yra priklausomas nuo interneto ir jam darboviete turetu pradeti riboti prieiga prie tam tikru su tiesioginiu pareigu atlikimu nesusijusiu tinklapiu.
    Nieko asmenisko, bet man, kaip mokesciu moketojui, islaikanciam kelis valstybes tarnautojus, del to labai apmaudu ir netgi pikta. Tikrai siulyciau susirasti darba aviacijoje ir nuosirdziai padirbeti, o ne „uzimti pareigas“. Peace…

  36. Marius - 2011 03 30, 12:32

    Visko gali but nezinojau tokios praktikos,todel nesiginciju.. Yra teke matyt Gatwicke,kai zmogus lauke ,kol baigsis registracija ir jei kas nebutu speje i isankstine registracija (tada dar nebuvo online registraciju,kai iskart prie vartu eini),butu kompanija jam pardavusi bilieta…

  37. Stebetojas - 2011 03 30, 13:21

    Ar pasiruošęs oro uostas tarpmiestinių autobusų stovėjimui ir keleivių išlaipinimui/įlaipinimui? Ten ir dabar būna sumaištis su „taksistais“ , dar maršrutiniai .

  38. Marius - 2011 03 30, 13:33

    Na taip turetu but paruosta is VNO puses kazkas panasaus i mini autobusu stoti,dabar kolkas gal ir uztenka nes ne tiek daug ir vaziouja ,bet perspektyvoj cia infrastuktura turi eit is VNO puses

  39. grybukaras - 2011 03 30, 13:42

    Rusai pradeda reguliarius savaitgalinius į Palangą.
    http://www.rusline.aero/regular.html

  40. Šarūnas - 2011 03 30, 14:15

    Jie dar nepradeda, nes pagal tvarkaraštį skrydžiai prasidės birželio 26 dieną.

  41. Linas - 2011 03 30, 14:20

    Del overbooking, tai iprasta praktika, man yra teke su SK panasioje situacijoje atsidurti…
    Siulo kompensacija ir skristi su kitu reisu ir beveik visada randasi, kas nori uzdirbti 200 eur :)

  42. skraidytojas - 2011 03 30, 15:30

    Lufthansos pasiulymai sutinkantiems palaukti, ypac long haul, irgi buna puikus :)

  43. oleg - 2011 03 30, 15:42

    http://www.aex.ru/news/2011/3/30/83784/

    Sky Express dabar ne apie Kauna galva skauda ;-)

  44. Jurgis - 2011 03 30, 16:20

    Check out the world’s first Skype phone booth situated in Estonia’s capital, Tallinn’s airport
    http://www.product-reviews.net/2011/03/30/worlds-first-skype-booth-opens-as-company-gains-30-million-users/

  45. Jurgis - 2011 03 30, 16:46
  46. Tomas - 2011 03 30, 18:38

    Kelintą dieną, kelintą valandą pirmi wizzair ir ryanair skrydžiai? Šiaip matau visus kylančius/besileidžiančius į centro pusę lėktuvus. Dabar bus įdomiau stebėti veiksmą, nes bent jau šiuo metu ypač palyginus su 2008 metais – nuobodoka. :) Beje, Simonai, nekyla minčių išplėsti šį blogą? Pvz. komentarų skaidymas į puslapius, nuotraukų talpinimo galimybė ir pan.?

  47. Jurgis - 2011 03 30, 18:47

    Tarpžemyniniai skrydžiai iš Rygos galėtų būti pradėti po 2013 metų, teigia susisiekimo ministras

    Tarpžemyniniai skrydžiai iš Rygos tarptautinio oro uosto galėtų būti pradėti po 2013 metų, interviu latvių dienraščiui “Neatkariga Rita Avize” pareiškė Susisiekimo ministras Uldis Augulis.

    Jo teigimu, tarpžemyniniams skrydžiams pradėti būtina atlikti oro uosto rekonstrukciją ir tam oro uostas planuoja pritraukti finansavimą iš Europos Sąjungos (ES) Sanglaudos fondo.

    “Turime rekonstruoti tūpimo lauką, kuris neatitinka reikalavimų, kuriuos oro uostai turės atitikti ateityje. Yra Sanglaudos fondo lėšų, kurias oro uostas artimiausioje ateityje pradės įsisavinti, kad galėtų atlikti būtiną rekonstrukciją”, – pareiškė ministras.

    Pasak pareigūno, tarpžemyninius skrydžius būtų galima pradėti tik atlikus rekonstrukciją. “Galiu gana tiksliai pasakyti, kiek truks rekonstrukcijos darbai – iki 2013 metų. Taigi manau, kad po 2013 metų mes galėtume pradėti tarpžemyninius skrydžius.”

    Latvijos nacionalinei oro vežėjai “airBaltic” taip pat reikia tinkamo orlaivių parko, kad būtų galima vykdyti tarpžemyninius skrydžius, pareiškė U. Augulis.

    Valstybės valdomas Rygos oro uostas yra didžiausias Baltijos šalių oro uostas pagal keleivių srautą.

    BNS informacija

  48. Aviator - 2011 03 30, 20:07

    Vto vremia kogda korabli borozdiat kosmicheskoje prostranstvo…..bla,bla,bla…..reiketu paskubeti,o tai AirVintik gali ir nesulaukti :)

  49. Jevgenij - 2011 03 31, 04:38

    va del Palangos patikslinimas. Kiek supratau dabar jau 2 kartus i savaite. Sestadieniais ir sekmadieniais.

    РГ 187 CRJ 200 Москва (Домодедово) 07:20 Паланга 08:20 СБ.
    РГ 188 Паланга 09:10 Москва (Домодедово) 11:50
    РГ 187 CRJ 200 Москва (Домодедово) 05:50 Паланга 06:40 ВС.
    РГ 188 Паланга 07:30 Москва (Домодедово) 10:10

  50. Jurgis - 2011 03 31, 07:24
  51. Donatas - 2011 03 31, 09:14
  52. Vytautas-NT - 2011 03 31, 09:50

    Aš tai turiu įtarimą, kad jie tokiu būdu bando padengt nuostolius dėl pabrangusių degalų. Oficialiai vaidina, kad čia ugnikalniai kalti, bet realiai brangina visiems bilietus 2 EUR…

  53. Augis - 2011 03 31, 09:54

    „Rusline“ turi keistą bilietų pardavimų strategiją – jų nėra nei „Amadeus“, nei BSP. Na, bet Rusijos turizmo agentūroms gal ir nieko tokio.

  54. Vytautas-NT - 2011 03 31, 09:56

    Vadinasi vėl pirksim bilietus per Poliot-Sirena. Lietuvoj gal kokios 2-3 agentūros jomis naudojasi. Galės sėkmingai iš to uždirbinėt.

  55. Jurgis - 2011 03 31, 09:57

    Talino oro uoste atsirado pirmoji pasaulyje telefono būdelė, skirta pokalbiams „Skype“ programa
    http://www.balsas.lt/naujiena/532017/estijoje-atsirado-pirmoji-pasaulyje-skype-telefono-budele

  56. Simonas Bartkus - 2011 03 31, 10:03

    Donatai: „Wizz Air“ šventė planuojama balandžio 15 dieną. Lėktuvo atvykimo šventės nebus, nes lėktuvas bazinis, atskris techniniu skrydžiu keliomis dienomis prieš tai, o balandžio 16 d. (šeštadienį) 6 val. ryto kils pirmam reguliariam reisui į Korką.

  57. Marius - 2011 03 31, 10:07

    To Jurgis: Ir man labai stebina ,kiek gi galima isleidzia leidinius su klaidom,kas ten juos girti kuria,ar jie negali patikrinti pries leisdami tai juk nera sunku ,dienrasciai leidziami kas dien tiek puslapiu ir ir tie retai jau kada klysta,o cia leidinuko p. Balnienie nesugeba sukontroliuot

  58. Vytautas-NT - 2011 03 31, 10:19

    Šiaip įdomu ar pagal dabartinį tvarkaraštį įmanoma, Kad VNO tuo pat metu bus vienas Wizz lėktuvas ir du Ryanair lėktuvai?
    Nes kol kas sunkiai įsivaizduoju pro kur pas juos keleivius varys pėsčiomis.

    kitas klausimas- ar bus iškilmingas pirmo Ryanair lėktuvo pasitikimas?

  59. Simonas Bartkus - 2011 03 31, 10:25

    Vytautai-NT: bus, dar negaliu pasakyti kada ir kaip, dar daugiau nei mėnuo likę, bus priderinta prie žurnalistų ir t.t.
    Vytautai-NT: įmanoma bus tavo įvardinti būdu 4 lėktuvus vienu metu aptarnauti (su daliniais apribojimais – Šengeno/ne šengeno skrydžiai), daugiau 3 vienu metu kol kas nenumatoma.

  60. Šarūnas - 2011 03 31, 11:38

    Simonai, kuriam sezonui galima tikėtis skrydžių į Paryžių?

  61. Marius - 2011 03 31, 12:02
  62. Vytautas-nt - 2011 03 31, 12:04

    Ta proga klausimas, kaip keleiviai eis is nesengeno terminalo? Ar lektuvus statys prie rankoves, o keleivius leis per trapus?

  63. Jurgis - 2011 03 31, 12:24

    „Ryanair“ apmokestino keleivių teisę į kompensaciją už atidėtą ar neįvykusią kelionę
    http://www.lrytas.lt/-13015648061301496343-ryanair-apmokestino-keleivių-teisę-į-kompensaciją-už-atidėtą-ar-neįvykusią-kelionę.htm

  64. Simonas Bartkus - 2011 03 31, 12:30

    Vytautas-NT: kaip minėjau jau anksčiau, pageidaujančioms bendrovėms bus sudaryta galimybė keleivius laipinti nuo terminalo iki lėktuvo trapo keleiviams einant pėsčiomis. Tai liečia tiek Šengeno, tiek ne-Šengeno skrydžius, o pastarųjų bus ypač daug. Tai kviečiu skristi ir išbandyti :)

  65. Linas - 2011 03 31, 13:16

    Teks isbandyti :) turiu bilietus Birzelio 13d. i KOS
    Visgi, manau, FR sudarys konkurencija musu kelioniu agenturoms, gal ir ne prastesne nei sviesios atminties Star…

  66. Linas - 2011 03 31, 13:17

    Oj, pamirsau, kad KOS is KUN skrenda …

  67. Tadas - 2011 03 31, 14:01

    Pagal skyliner-aviation.de matyti jog Small Planet Airlines isigijo pirmaji A320.Sis lektuvas yra 2001 metu:
    Airbus A320-232 1411 SP-HAB Small Planet Airways Polska at MAN 31mar11 in all wh cs prior delivery, to be ops for Yes Airways ex G-TCAC

  68. Šarūnas - 2011 03 31, 14:20

    Tadai, jau ir jų tinklapyje yra info apie tai. Tik B757 dingo iš orlaivių parko sąrašo.

  69. Augis - 2011 03 31, 14:25

    SPA jau praeitų metų vasarą paskutinio B757 atsisakė ir nuo to laiko operuoja B733, o pamažu juos keis turbūt į A320. jei neklystu, apie 10 lėktuvų šią vasarą operuos SPA:
    2 VNO;
    1 TLL
    2-3 WAW ir kiti PL;
    2-3 MXP ir kiti Italija;
    2 Bristolyje, Dubline ir kitur UK.

  70. Tadas - 2011 03 31, 14:29

    B752 LY-FLA neseniai perregistruotas i VQ-BKM ir skraidys is Rusijos (Nordwind Airlines).

  71. Tadas - 2011 03 31, 14:32

    Kad ir kaip skaiciuoju,man gaunasi 7 lektuvai SPA fleet’e (LY-FLC,FLH,FLE,SP-HAA,ES-LBD ir dar du A320).

  72. Augis - 2011 03 31, 14:34

    čarteriuose vasaros sezonas gegužę prasideda, tai realiai spėju dar pasipldys parkas – vienas A320 gegužę skraidys ir iš VNO. O tie du – ko gero Lenkijoj

  73. alminas - 2011 03 31, 14:40

    vakar nusileidau iš kijevo, tai smagus vaizdelis VNO, kaip kokiais 2007-aisiais. Visos 6 rankovės užstatytos: airBaltic, Estonian, Small Planet, SmartLynx, Lufthansa ir nepamenu kas prie šeštosios. Šalia to autobusu laipino SAS, autobusu Kijevas, vienas BT F50 riedėjo kilti, dar stovėjo du utair (vienas ATR, kitas Boeing), vienas BT Dash aikštelėj. ir dar keli lėktuvai toliau nuo terminalo, prie technikų angarų.

    sveikinimai visam VNO!

  74. Vytautas-NT - 2011 03 31, 14:43

    Įdomu ar AirNew Zealand praktiškai naudoja tokią skrydžių saugos instrukciją?

    Fbit.ly/2Frichroll

  75. Mindauqas - 2011 03 31, 15:19

    Pirminė informacija apie nutrūkusį Aurelos sandorį buvo Versus’e:
    http://finansai.eversus.lt/naujienos/1851

  76. Vytautas - 2011 03 31, 16:07

    @Linas – dėl KOS tu čia rimtai? Tai skrisim vienu lėktuvu, aš irgi birželio 13 kylu. Kažkaip galėtume pakeliui ir gramą padaryti ;)

  77. Zhymantas - 2011 03 31, 16:37

    Ryanair prades skraidyti i Malme, deja ne is Kauno. Bet jau zemelapyje parodytas miestas

  78. Mindauqas - 2011 03 31, 16:39

    @alminas
    O vakar teko vūti VNO perpiet – išvykimo salėje mergina per garsiakalbius įnirtingai kartojo, kad nėčios moterys ir suvaikais, registruojamos be eilės. Nors tuo metu prie registravimos nestovėdavo niekas arba koks vienas kitas vyriškis. Tai labai keistai skambėjo :)

  79. Mindauqas - 2011 03 31, 16:48

    @Zhymantas
    Is Alicantes 2x per savaitę ir is Malagos 1x per savaitę nuo birželio 30 d.

  80. Tomas - 2011 03 31, 17:53

    Mindaugai, gal alminas pateikė į nestandartinį piką, nes šiaip ir statistika rodo, kad kolkas VNO yra nekas, bet panašu, kad neilgam. Tikėkimės, kad šių metų gale, kitų metų pradžioje nebebus vėl tokios duobės, kaip dabar, nes panašu, kad paskutiniu metu VNO vasaros sezonai pusė bėdos, o žiemos tragiški. Tikiuosi, kitais metais, bent jau „sugrįšim“ į taip dažnai minimus 2008-uosius.

  81. Linas - 2011 03 31, 18:59

    @Vytautas
    labai rimtai. skrendu pailseti, jau metus be atostogu varau :) Galesime ir alaus…

  82. Wincas - 2011 03 31, 19:52

    O kodel pasirinkote KOS o ne Rhodes ? pliusus ir minusus gal galima ?

  83. 2linas ir kitiem zinantiem - 2011 03 31, 20:23

    jei ne paslaptis, kiek per akcija pigiausiai i kos/rhodes bilietai kainavo? nes dabar matau virs 400 litu be bagazo ir korteles mokescio. ar buvo ka pigiau ismete?

  84. Marius - 2011 03 31, 20:36

    http://www.lrytas.lt/-13012597551300046194-prasiskolinusios-savivaldybės-spausti-stabdžių-dar-neskuba.htm cia gal kas supyks ,kad ne i tema ,bet griztant prie AirVilnius bajerio net neimanomas,kai tokios skolos zinant ,kad pirmieji metai visalaik nuostolingi…
    O Klaipeda visai realiai galetu,kaip jau yra „ganduose“,paremti Palangos Oro Uosta ,idomu kazin kaip reikalai Palangos savivaldybeje jei ka ir jie patys galetu labiau pasistengti pritraukiant skrydzius ne vien syki per savaite i Maskva

  85. Augis - 2011 03 31, 20:49

    wizzair šiandien paleido tam tikrą laukostinės lojalumo programos formą – http://wizzair.com/travel_services/Wizz_Xclusive_Club/?language=EN
    už 10EUR nusipirkus narystę, kai kuriems tarifams taikomos nuolaidos, vėliau narystė turėtų kainuot 30EUR metams.
    aš nusipirkau narystę ir birželį bilietams į Barseloną buvo 30LTL nuolaida už segmentą. Tai 120LTL už du bilietus ir susitaupė – pirmas pirkimas atmušė narystės kainą.

  86. Marius - 2011 03 31, 21:47

    Siaip TOKS veza is Vilniaus i RIX uz 45lt o jei daugiau sustojimu net uz 36lt…
    Na gerai i RIX gal daugiau vaziuojanciu,bet cia juk dasides dar ir siap is Klaipedos i Kauna ,ir is Kauno i Vilniu keleiviai juolab,kad is Klaipedos i Vilniu kitu kompaniju zemiausia autobuso kaina yra per 65lt..
    Kazkaip keistai paskaiciuota ir dar reklamuojama kaip akcija,belieka tiketis ,kad esant didesniai paklausai kaino kris :)
    Man asmeniskai tas nera aktualu ,bet juk daug zmoniu taip keliauja

  87. Marius - 2011 03 31, 21:56

    Simonai idomu TOKS sis marsrutas duotojamas ,kaip nors ar dar kazkokie kiti kriterijai nulemia zemesne kaina nei iprastine…
    Ir dar del TOKS zemesnes kainos i RIX cia sis marsrutas veikia kokiais nors ipatingais susitarimais ar kaip?

  88. Karolis - 2011 03 31, 22:04

    Sveiki, Simonai.
    Minėjote jog Wizzair lėktuvas į VNO atvyks techniniu skrydžiu. Ar būtų įmanoma sužinoti atvykimo dieną ir laiką (kai bus aišku tai, ne dabar žinoma). Teko pasitikt ir pirmąjį B757 Aurelos, tad būtų įdomu.

  89. Simonas Bartkus - 2011 03 31, 22:24

    Karoli, jei žinosiu – pranešiu kiek galima anksčiau, nors techninių skrydžių laikas dažnai būna netikslus.

    Mariau, ne, nedotuojami. Dotuoti jokio tarptautinio transporto be Europos Komisijos leidimo negalima (yra atskiri atvejai kada galima, tačiau ilgai turėčiau pasakoti), tačiau Vilnius-Ryga niekaip kriterijų neatitiktų. Šalies viduje irgi daug apribojimų (realiai tik „socialiniai“ maršrutai gali būt dotuojami), tai realiai tarpmiestinių maršrutų dotacija nėra galima.

  90. Zhymantas - 2011 04 1, 01:06

    Off topic: gal kas nors zino, kiek zmogeliuku skrido pirmuoju Alecante – Kaunas ir Kaunas – Alecante skrydziu? Butu idomu suzinot.

  91. Jurgis - 2011 04 1, 08:32

    Sveikinu visus „debilus“ ir „idiotus“ su VNO atgimimo diena (teisingiau – atgimimo mėnesiu) ! Tikiuosi, tai tik atgimimo pradžia ir išgirsime dar daug stulbinančių (ypač „ligonius“) VNO naujienų ! Sekmės !

  92. Vytautas - 2011 04 1, 08:35

    Beje, gal kas pamenat, kada numatytas pirmas Jade Cargo skrydis su B744F į KUN? kiek pamenu, kalba buvo apie pirmas balandžio dienas…

  93. AndriusA - 2011 04 1, 09:16

    Mano ziniomis pirmas Jade Cargo skrydis i KUN turi ivykti rytoj

  94. Jurgis - 2011 04 1, 09:52

    Vakar festivalio „Kino pavasaris“ uzdarymo vakarelyje netiketai sutikau Simona besisnekuciuojanti su festivalio direktore V.Ramaskiene. Gal negrazu, bet paviesinsiu ju „deal’a“,- pasirodo Simonas, susilaukes daugybes skundu ir spaudimo is Susisiekimo munisterijos ir atskiru politiku bei valdininku, nusprende uzdaryti si savo aviabloga ir naujienas skelbti tik oficialiam VNO naujienlaiskyje. Blogas nemirs, bet bus pertvarkytas i bloga apie kina ir veiks kartu su jau anksciau Simono ikurta lietuviška interneto svetaine http://www.kinas.info, bei integruotas i visa festivalio „Kino pavasaris“ web sistema. Taigi, atia kolegos, nenustebkit, jei sekantis Simono postas cia bus kino recenzija ar anonsas :(

  95. Simonas Bartkus - 2011 04 1, 09:57

    Bus dar vienas postas – „Singapore airlines“ atidaro reisą SIN-VNO pagal 2010 m. pasirašytą tarpvalstybinę sutartį. Nuo rugpjūčio 1 dienos – tris kartus per savaitę su A330-300. Atvykimas į Vilnių antradieniais, ketvirtadieniais ir sekmadieniais: 18 val. 40 min., išvykimas – 21 val. 15 min.
    Daugiau info – netrukus.

  96. Es - 2011 04 1, 10:03

    Taip Simonai, tik suklydai del lektuvo. Skrydzius vykdys Aurela ( 2011 03 32 d.pasirasytas susitarimas su“ Singapore Airlines“)

  97. aa - 2011 04 1, 10:14

    Balandžio 1-osios pokštininkai :)

  98. Vytautas-NT - 2011 04 1, 10:34

    O kas taką iki 3 km pailgins? Arba teks maršrutą keist į SIN-KUN. Beje, o kiek keleivių telpa į keleivinį/krovininį B747?

  99. Kazimieras - 2011 04 1, 10:37

    Nuo Birzelio 1d. is Palangos skraidys nauja aviakompanija „Palanga airline“, kuri tures pradzioje veiklos viena lektuva.
    Daugiau info cia:
    http://www.Palanga-airline.com

  100. Tomas - 2011 04 1, 10:41

    to: Zhymantas
    Apie 140 i kiekvieną pusę

  101. Tomas - 2011 04 1, 11:01

    Patikslinimas dėl keleivių į ALC. ALC-KUN 129 nupirkti bil; KUN-ALC 169. Skaičiai labai artimi tiesai.

  102. Marius - 2011 04 1, 11:08

    http://www.lrytas.lt/-13016457931299695382-ispanijos-leidinys-kauną-pripažino-geriausia-turizmo-kryptimi-europoje.htm is tikruju nieko ta kvailiu deina bet manau normalus dienrasciai neturetu taip daryti,juk darbo diena kaip ne kaip
    Nors ir nieko pokstas,tik kai kurie Kaunieciai dar gali ir patiket;)

  103. Realistas - 2011 04 1, 11:36

    Nesistebėčiau, jei tai būtų tiesa: balsavimas iš tikrųjų vyko, lietuviai balsavo aktyviai. Nepamirškim, kad internetiniuose balsavimuose mus paprastai lenkia nebent kinai :)

  104. Audrius - 2011 04 1, 12:23

    Iš neoficialių, bet patikimų šaltinių pavyko sužinoti, kad daugiametę patirtį šiame skrydžių segnemte turinti aviakompanija „Baltia Air“ http://www.baltia.com/vilnius.html
    nuo 2011 metų birželio 3 d. pradeda reguliarius skrydžius New York (JFK) – Vilnius. Kol kas planuojamas vienas savaitinis skrydis su naujai išsinuomotu B747-200. Kitomis savaitės dienomis bus skraidoma į Rygą, Taliną, Sankt Peterburgą.

  105. Aviator - 2011 04 1, 12:25

    @Marius-cia ne pokstas.

  106. Jurgis - 2011 04 1, 12:28

    Na tai nusimato stipri konkurencija transatlantiniuose skrydziuose is Vilniaus:

    „Novaturas“ pasirašė sutartį su „Virgin Atlantic Airways“
    http://www.verslobanga.lt/lt/spaudai.full/4d95a513be76f

    „Jau po mėnesio tiesiogiai iš Vilniaus lietuviai galės pasiekti tris JAV miestus, Argentinos sostinę bei du miestus Australijoje. Tokios skrydžių geografijos iki šiol neturėjo nė vienos avialinijos, vykdančios skrydžius iš Lietuvos, todėl esame tikri, jog nauja „Novaturo“ veikla sustiprins jo lyderystę ne tik Lietuvoje, bet visame Rytų Europos regione“, – teigia „Novaturo“ generalinis direktorius Linas Aldonis.

    Nuo pirmos birželio mėn. savaitės startuos kassavaitiniai „VirgiNova Air“ skrydžiai į Čikagą bei Bostoną, du kartus per savaitę lėktuvai iš Vilniaus kils į Niujorką. O jau nuo birželio vidurio pradedami skrydžiai į Argentinos sostinę Buenos Aires bei Australijos miestus – Sidnėjų ir Pertą.

  107. pranas - 2011 04 1, 12:29

    o gal aplamai yra duomenu koks Ryanair lektuvu Kaune?

  108. pranas - 2011 04 1, 12:30

    uzpildymas

  109. Audrius - 2011 04 1, 12:31

    @Vytautas-NT – SIA kils iš VNO, po to darys techninį nusileidimą KUN prispildyti kuro – ten tako užtenka.

  110. Linas - 2011 04 1, 12:40

    gal jau baigiame ta balandzi 1…?

  111. Wincas - 2011 04 1, 12:44

    Siandien galima naujienu ir nebeskaityti, geriau papasakokit KOS ir RHODES pliusus bei minusus

  112. Linas - 2011 04 1, 12:49

    @Wincas del KOS vs Rodes
    Kose radau viesbuti, kuris buvo priimtina kaina, 4* AI, atsiliepimai puikus… Rode kainos didesnes viesbuciu… Tai tas ir nuleme. Kai ziuri overall kaina su skrydziu ir viesbuciu,iseina gerokai geriau, nei su musu Nova
    Del skrydzio kainos su FR, tai isejo 1600 lt. 3 zmonem su bagazu ir visais mokesciais. Manau, kad tai maksimali protinga kaina…

  113. Wincas - 2011 04 1, 12:54

    As planuoju tik porai dienu uzsukt i tas salas paskui tesiu kelione link italijos ispanijos ir grisiu per prancuzija, nelabai megstu visa savaite vienoj vietoj uzsibut

  114. Wincas - 2011 04 1, 12:57

    Girdejau kad apartamentus nebrangu issinuomuot tik reikia kad daugiau liaudies butu.

  115. Vytautas - 2011 04 1, 12:58

    @Wincas, pagrindinis argumentas buvo tai, kad KOS, bent jau atrodo, mažesnis popsas nei RHODES. Plius, gavau gerą 4* AI, ir žinau kad po visokius griuvėsius maklinėt visiškai nenorėsiu, nes jau nepamenu kada normalias atostogas turėjau. Skrendam 4iese, su dviem vaikais. Bilietukai su mokesčiais ir vienu registruoto bagažo vienetu kainavo ~1500LTL

    @Linas – kurį viešbutį pačiupai?

  116. Linas - 2011 04 1, 13:00

    Kiekvienam savo :)
    As irgi megstu pamatyti daug, bet malonu ir pasimegauti saules voniomis, ir kitais malonumais, ir nesukti sau galvos apie nieka…

  117. Vytautas - 2011 04 1, 13:02
  118. Linas - 2011 04 1, 13:02

    @Vytautas
    Mitsis Family Village

  119. Vytautas - 2011 04 1, 13:02

    :DDDDDDD

  120. Linas - 2011 04 1, 13:03

    @Vytautas
    na ir pataikyk tu man… :)

  121. Vytautas - 2011 04 1, 13:04

    nu ką – su kuo padiskutuoti aviacijos tema, įlindus prie baro į baseiną ;]

  122. Tadas - 2011 04 1, 13:08

    Kas cia per paukstis (A320) :)? Is skyliner-aviation.de :
    http://skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=7094

  123. Jurgis - 2011 04 1, 13:17

    Sitas gal jau tikras :)

    „airBaltic“: skrydžiai iš Palangos pasiteisino
    http://www.diena.lt/naujienos/transportas/-airbaltic-skrydziai-is-palangos-pasiteisino-342412

  124. Linas - 2011 04 1, 13:19

    na ka – Airbus regis laimi byla WTO pries Boeing: http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=29201

  125. Marius - 2011 04 1, 14:24

    To Jurgis ..
    Tikras nes kiek pamenu ir anksciau jau buvo skelbta ,kad isaugo uzimtumas ir didinti ketino ….
    Gaila ,kad neturi Palangos Oro Uostas geresnes vadovybes tai ir viana ,kita LCC reisa pritrauktu…
    Na tikrai vienas arba du savaitiniai reisai i Londona uzpildyti butu,net be reklamos

  126. Jurgis - 2011 04 1, 14:29

    RIX March 2011 statistics – 359.649

  127. Vytautas - 2011 04 1, 15:49

    Klausimas Simonui – kodėl Ryga visada operatyviai pateikia ką tik praėjusio mėnesio skaičius, kai pas mus nei VNO, nei KUN dažniausiai nesugeba per savaitę „suskaičiuoti“. Nuo ko tas priklauso? Ar padėtį galima pataisyti?

  128. Marius - 2011 04 1, 16:09

    Todel,kad nekokia statistica tai ir nelabai verziamasi skaiciuoti,joke :)
    Nieko balndzio men., Wizzair reikalus pajudins i gera puse,Geguze po Ryanair ir EstonianAir is vis bus apie ka kalbet..

  129. Simonas Bartkus - 2011 04 1, 16:52

    Vytautai, manau sutiksi, jog statistikos skaičiavimas, o ypač jos viešas skelbimas nėra oro uostų darbo prioritetas. Pagal ACI standartus duomenis reikia suskaičiuoti iki 25 dienos, tai anyway penkis kartus terminas viršijamas :)
    Be to, apie dvi darbo dienas trunka duomenų tikslinimas su aviakompanijomis, nežinau, galbūt Ryga skelbia netikslius duomenis arba pas juos aviakompanijų mažiau tiesiog :)

  130. MZ - 2011 04 1, 16:55

    O gal tiesiog del to, kad yra kitu, svarbesniu darbu? Ar nuo to, kad parasys menesio skaicius keliom valandom/dienom anksciau, bus gauta kazkokia apciuopiama nauda?

  131. Vytautas - 2011 04 1, 17:25

    Naudos apčiuopamos tikrai nėra, nereikia giliai kapstyti;] tiesiog, kai kažkas taip greitai paskelbia skaičius, kyla klausimas – o gal ten visai paprasta, kodėl mūsiškiai vis dar tyli ;]]]

  132. 2Tadas - 2011 04 1, 22:35
  133. Vytautas - 2011 04 2, 09:34

    Kiek žinau, šiandien Jade Cargo B744 KUN leisis apie 13.35. Jei kas turi laiko ir noro pamatyti, nepamirškite pasidalinti foto ;]

  134. Mindaugas - 2011 04 2, 10:05
  135. Wincas - 2011 04 2, 12:11

    Na va jau Jade Cargo B-2421 netoli, leisis i 26 taka.

  136. Mindaugas - 2011 04 2, 18:06

    Gal kas foto turi Jade ?

  137. Vytautas - 2011 04 2, 18:38
  138. Vytautas - 2011 04 2, 20:04

    Aer Lingus net nežino kur skrenda – jau ne pirmą kartą matau, kad iš DUB atskrenda, užsidėję destination RIGA SKULTE. Nors jie ten apskritai neskraido ;]

  139. nerius - 2011 04 2, 23:28

    Based on the customer demand ex-Shanghai, Jade Cargo will open weekly services into Kaunas (KUN), industrial and cultural center of Lithuania. The flights will leave every Saturday from Shanghai and will continue to Amsterdam before it lands in Shenzhen every Sunday.

  140. nerius - 2011 04 2, 23:29
  141. nerius - 2011 04 2, 23:35
  142. silentium - 2011 04 3, 02:42

    Štai koks įdomus reiškinys:

    http://www.aeroportbeauvais.com/img/carte_dest.gif

    Kaunas užrašyta didelėmis raidėmis, o po apačia Vilnius mažesnėmis :)

  143. Es - 2011 04 3, 08:09

    @Silentium : jie tiesiog parodo koks didesnis miestas salia yra ( zr. Bergamo)

  144. Paulius - 2011 04 3, 10:57

    @silentium nuotrauką dariau Sausio mėnesį, BVA oro uoste: http://img858.imageshack.us/img858/1933/paris030.png

  145. Marius - 2011 04 3, 11:47

    Normalus ir labai sveikintinas dalykas ,kad salia Kauno yra Vilniaus vardas( cia pasauline praktika rodomas salia esancio miesto vardas)
    Siaip gal kas nesutiks ,bet vat ir turim krypti is Prancuzijos …Gerai ne is pacio Paryziaus ,ne tiesiai i VNO ,bet kryptis yra ir nera jau taip ir blogai,del to Airbaltic ir nutrauke savo skrydzius..
    Siaip BVA juk irgi nutoles nuo Paryziaus vos ne 100km,o pristatomas kaip paryzius
    Siaip jei salia Karmelavos nebutu Kauno,tai manau net Oro Uostas vadintusi,kazka panasaus Vilniu -Karmelava,kaip kad yra London -Luton,london-Stansted…
    Va taip ir reiktu dirbt ne konkuruot VNO su KUN ,o bendrom pajegom juk abu SM priklauso,cia juk ne privatus ar savivaldybiu Oro Uostai

  146. Wincas - 2011 04 3, 12:26

    Taip bet negi ministras vaziuos ir degins valdiskus degalus kelionei iki KUN juk cia beveik kitam pasaulio gale :)

  147. silentium - 2011 04 3, 12:35

    Nu faktiškai tai skrydis į Paryžių yra, bet jei nori patekti iš Vilniaus centro į Paryžiaus centrą, tai tau kainuos papildomas tris valandas :)

    Žinoma praktika normali ir labai sveikintina,bet kad tai vienintelis toks atvejis mano žiniomis, kitur būna tiesiog Kaunas ir viskas, tad ir stebina. Ir beje, čia irgi tik antras atvejis (po VNO tinklapio bajerio), kai matau, jog labiau akcentuojamas Bergamo, o ne Milanas.

  148. Jurgis - 2011 04 3, 15:16
  149. 2silentium - 2011 04 3, 20:50

    yra daug tokiu pavyzdziu: stockholm skavsta, brussels charleroi (o dar dazniau naudojamas dar labiau centralizuotas pavadinimas-brussels south; tad norint galima karmelava vadint vilnius west:)

  150. Stebetojas - 2011 04 5, 14:12

    Jau tokią „leva“ stovinčią iškabą „TOKS“‘as pasistate oro uoste, gieda žiūrėti.

  151. a1 - 2011 12 8, 01:28

    nu jo, naujienos atrodo neblogos o pabandyk tu zmogau nusipirkt-ne is vietos! rodo kazkoki autobusa is minsko ir apie joki kita iketa nemeta

  152. Vežėjas - 2013 04 11, 18:14

    Sveiki draugai, noretumėme pasidalinti naudinga nuoroda, nauja svetaine keleivių vežėjo iš Klaipėdos į Vilniaus ir Rygos oro uostus. Labai rekomenduojame pasinaudoti paslaugomis.

  153. Keliauk laisvai - 2014 12 10, 22:44

    http://keliauklaisvai.lt/klaipeda-ryga/

    Klaipėda – Rygos oro uostas 70 lt. (20,27 EUR)

  154. Keliauk laisvai - 2014 12 10, 22:45

    http://keliauklaisvai.lt/klaipeda-vilnius/

    PASLAUGA: KAINA:
    1 asmeniui 70 lt. (20 EUR)

  155. Keliauk laisvai - 2015 03 28, 12:33

    Klaipėda- Palangos oro uostas 25 EUR. (kaina iki 3 keleivių Jums patogiu laiku)

  156. Keliauk laisvai - 2015 03 28, 12:35

    Klaipėda- Palangos oro uostas 42 EUR. (kaina iki 8 keleivių Jums patogiu laiku)

  157. Keliauk laisvai - 2015 03 28, 12:38

    http://keliauklaisvai.lt/akcijos-naujienos/

    Mikroautobusų nuoma Klaipėdoje

Leave a reply