Birželio mėnesį Vilniaus oro uoste keleivių padaugėjo ketvirtadaliu

   
     

2011 m. birželio mėnesį Vilniaus oro uoste aptarnauta 186,1 tūkst. keleivių – 24,5% daugiau nei pernai tą patį mėnesį.

Reguliariaisiais skrydžiais skrido 150 tūkst. keleivių – 32,5% daugiau nei pernai, tuo tarpu užsakomųjų reisų keleivių sumažėjo 0,5%.

Skrydžių 2011 m. birželį vyko 6% daugiau nei praėjusiais metais, o krovinių pervežta 15% daugiau.

Birželį lyginant su gegužės mėnesiu, keleivių padaugėjo 6%. Atsižvelgiant į tai, jog birželis yra viena diena trumpesnis negu gegužė, tai vidutinis per dieną aptarnautų keleivių skaičius išaugo 10%. Vidutiniškai per vieną dieną Vilniaus oro uostas aptarnavo per 6.200 keleivių.

Reguliariaisiais skrydžiais pervežamų krypčių statistika atrodo taip:

Sparčiausią augimą, lyginant su praėjusiais metais, patyrė „žemų sąnaudų” oro bendrovių vystomos kryptys – Roma, Milanas, Barselona. Ypatingas augimas jaučiamas vystantis skrydžiams tarp Lietuvos ir Italijos – Romos kryptimi keleivių skaičius trigubėjo, Milano – pašoko net keturis kartus.

Kiti geri ženklai rodo, jog daugelis krypčių, kuriomis skraidoma panašiu skrydžių dažniu ir kėdžių skaičiumi, auga. Apytiksliai ketvirtadaliu augo keleivių skaičius į Rygą, Frankfurtą, Prahą, Amsterdamą, penktadaliu – į Helsinkį ir Maskvą.

Keleivių skaičius sumažėjo kryptimis, kurios patyrė „capacity” nuosmukį. Kopnhagos kryptimi praėjusiais metais šalia ir dabar esančios tokios pat SAS „capacity” šalia skraidė „airBaltic” su skrydžiais du kartus per dieną. Šiais metais maršrute likus tik SAS, keleivių skaičius kryptimi sumažėjo beveik trečdaliu, tačiau lėktuvai skrido kur kas geriau užpildyti. Aukštą užpildymą demonstruoja ir Dublino kryptis, tačiau ja šiemet „capacity” yra sumažėjęs, praėjusiais metais šiuo maršrutu birželį skraidė trys vežėjai – „Aer Lingus”, „Star1” ir „airBaltic”. Dublino kryptimi nuosmukį pilnai kompensuoja atsiradęs naujas srautas į kitą Airijos miestą Korką.

Žemiausią užpildymą birželį demonstravo kryptys, kuriose dominuoja verslo srautas – Talinas, Berlynas, Stokholmas. Pastarosios dvi kryptys birželį išsiplėtė, šiais maršrutais pradėjus skraidyti bendrovei „Skyways”, tačiau birželį verslo srautui keliaujant žemyn šiomis kryptimis užpildymas nepavijo aukšto siūlomo kėdžių skaičiaus.

Aviakompanija „Skyways” birželio mėnesį pradėjo vykdyti skrydžius „Aerosvit” vardu į Kijevą. Kijevo kryptimi srautas toliau auga daugiau nei dvigubai, tačiau pirmą kartą po ilgos pertraukos šiek tiek sumažėjo:

Tačiau, pradėjusi bendradarbiauti su „Skyways”, „Aerosvit” akivaizdžiai išsprendė kitą problemą – normalizavo „capacity” šiame maršrute. Pirmuosius penkis šių metų mėnesius, nepaisant rekordinių keleivių skaičiaus, užpildymas šiame maršrute nesiekė 50%, o vieną iš mėnesių siekė vos 37%. Tuo tarpu birželį dėka pakeitimų šis rodiklis ūgtelėjo iki gan sveiko 68% rodiklio, kas rodo, jog aviakompanijos finansiniai rezultatai turėtų būti kur kas geresni:

Bendradarbiavimas su „Skyways” „Aerosvit” gali duoti ir kitą efektą – ilgainiui atsikračiusi dažnai vėluojančios aviakompanijos įvaizdžio „Aerosvit” gali iškovoti dar didesnės dalies keleivių pasitikėjimą. Juolab, jog šiuo metu „Aerosvit” iš Vilniaus siūlo gerą produktą į NVS, Artimųjų Rytų šalis, su kuriuo gali konkuruoti atskirais atvejais tik „airBaltic” siūlomi skrydžiai panašiomis kryptimis.

Keleivių pasidalijime tarp aviakompanijų birželį didelių pasikeitimų neįvyko. Tačiau „Wizz Air” baigus skraidyti Stokholmo kryptimi ir dar nepradėjus skrydžių Dortmundo kryptimi, „Ryanair” siūlo gerokai didesnę „capacity” Vilniuje, todėl ir su žemesniu salono užpildymo rodikliu pervežė Vilniuje daugiau keleivių:


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

121 komentarai

  1. Patikimasis - 2011 07 3, 22:41

    Koks RYANAIR june siulytas capacity?

  2. Simonas Bartkus - 2011 07 3, 22:45

    RYANAIR – 22 skrydžiai per savaitę, WIZZ – 18 skrydžių.

  3. Patikimasis - 2011 07 3, 22:57

    Tai jau labai didelis low costų užpildymas. Atitinkamai 83,9% ir 93,3%.

  4. ACC - 2011 07 3, 23:11

    Lufthansos rezultatai ispudingi, su viena kryptimi 8% rinkos ir 88% uzpildymas. Turbut is VNO tarp 3 Baltijos valstybiu srautas i FRA 2011 bus didziausias.

  5. ACC - 2011 07 3, 23:12

    Ir beje, lenteleje, turi buti May ar June?

  6. Simonas Bartkus - 2011 07 3, 23:14

    June, sorry :)

  7. Vytautas - 2011 07 3, 23:16

    Simonai, Londonas nurodytas kaip STN LTN LGW kombinacija. Ar BT kartais ne balandžio gale nutraukė VNO-LGW???

  8. Simonas Bartkus - 2011 07 3, 23:17

    Vytautai, ne, VNO-LGW skrydžiai vyko iki rugpjūčio pabaigos.

  9. Jurgis - 2011 07 3, 23:39

    Palyginus su geguzes men., birzeli airBaltic dalis sumazejo 2 proc. Idomu ar tas sumazejimas susijes su neaiskia airBaltic finansine situacija ? Ir kaip toliau keisis ta airBaltic dalis si menesi ? Greitai.lt ir toliau neplatina ju bilietu.

  10. Jurgis - 2011 07 3, 23:52

    Pagaliau Kopenhagos oro uoste irgi nemokamas internetas bus :

    Gratis internet i Københavns lufthavn
    http://www.rejseliv.dk/gratis-internet-i-koebenhavns-lufthavn

  11. Simonas Bartkus - 2011 07 4, 00:06

    „airBaltic” pervežtų keleivių skaičius birželį sumažėjo 7%, lyginant su geguže. Gali būti, jog tai keleivių kritusio pasitikėjimo ženklas, tačiau yra ir kita objektyvi priežastis – iki gegužės vidurio BT dar tiesiogiai iš Vilniaus skraidė į CPH.

  12. Jurgis - 2011 07 4, 00:24

    Idomu, kaip keisis Baltic-Nordic rinka silpnejant airBaltic ir tuo paciu „Finnair” su „flybe” isigijus ir sustiprinus „Finncomm” ? Kaip ir ar palies tai VNO ? Gal kas naujo ju deka ir Vilniuj atsiras ?

  13. inga - 2011 07 4, 01:22

    Po lentele trečioje pastraipoje tikriausiai kalbama apie Kopenhagos kryptį, bet tai nepaminėta.

    Ir jei keleivių skaičius išauga 200%, tai jis ne padvigubėjo, o patrigubėjo.

  14. ahoi - 2011 07 4, 09:29

    Raktinė frazė:
    „Žemiausią užpildymą birželį demonstravo kryptys, kuriose dominuoja verslo srautas – Talinas, Berlynas, Stokholmas.”

    Iš esmės tai reiškia, kad verslo srautas į/iš VNO yra nykstamai mažas, o visas augimas vyksta mažų sąnaudų segmente. Taigi matyt artimiausiais metais VNO nesulauksim nei BA, nei AF, o Užkalniui bus naujų temų straipsniams ;)

  15. Simonas Bartkus - 2011 07 4, 09:45

    Ačiū visiems už pataisytas klaidas – pasitaiko jų iš vakaro.

  16. Simonas Bartkus - 2011 07 4, 09:46

    ahoi: yra kitas dalykas. Vasara verslo srautas nukrenta dvigubai. Dėl to tokias kryptis kaip Talinas ar Stokholmas, kur absouliučiai dominuoja verslo srautas, vertinti galima rudenį.

  17. silentium - 2011 07 4, 09:47

    @ahoi – viena iš frazių, kurias man (ir nenustebčiau jeigu ir tam pačiam Užkalniui) norisi išgyvendinti iš lietuvių kalbos, yra „nykstamai mažas”. Taip, verslo srautai Lietuvoje nyksta, netrukus visai išnyks. Visai nesvarbu, kad vasarą visada verslas mažiau keliauja.

  18. Jurgis - 2011 07 4, 10:34

    Флик: частные акционеры вложили в airBaltic 150 млн.
    http://biznes.delfi.lv/bnews/flik-chastnye-akcionery-vlozhili-v-airbaltic-150-mln.d?id=39390495

  19. Jurgis - 2011 07 4, 12:10

    RIX statistika
    June 2011 – 532.011 passengers
    vel didziulis augimas, palyginkit
    May 2011 – 478.423 passengers

  20. Marius - 2011 07 4, 13:24

    Idomu po tokio gero starto nekalba Wizzair apie pletra? Galetu vietoj 5 ,daryt 7 skrydzius i Londona (LTN) nes kai toks geras load tai uzsipildytu9Jie RIX vasaros sezonui dadejo),aisku dabar gal jau ir velokai vasaros sezonui pildyt…Siaip i Glasgow skraido tai galetu paleist koki 2 kartus i savaite,cia turetu net ziemos metu uzpildyt…gan idomu butu

  21. Deivis - 2011 07 4, 13:40

    Prie to paties,galetu ir Ryanair apie pletra VNO pagalvot :)

  22. Jurgis - 2011 07 4, 14:26

    Kazkodel tai apie Lietuva net neuzsimenama –

    New Finnish airline planning to expand to Estonia and Latvia

    The newly-created European largest regional airline Flybe Nordic aims to create the best terms for flying in Nordic and Baltic countries, writes the Estonian National Broadcasting.

    On Friday Finnair and Flybe reported that they had acquired the regional Finnish aviation enterprise Finnish Commuter Airlines (FCA) and formed a joint company Flybe Nordic, 60% of which was owned by Flybe and 40% – by Finnair.

    Flybe Nordic’s objective is to become a leading regional airline in the entire Nordic-Baltic region, informs LETA.

    Finnair Baltic sales director Guerman Tyvoniouk stated that the joint enterprise is in future planning to expand to the Swedish, Danish, Estonian and Latvian markets.

  23. klaustukas - 2011 07 4, 15:28

    o i kur tas Flybe is VNO skraidytu? Oulu? Finnair skraido i HEL, ARN irgi susisiekimas yra, CPH daugiau negu pakankamai – ko truksta is siaures saliu oro uostu?

  24. Belekazz - 2011 07 4, 15:42

    Siaip idomu kiek skrendanciu is VNO yra i BGO? Ten taip pat daug emigrantu yra, koki nedideli lektuva pora kart per savaite manau nesunkaii butu galima pririnkt…

  25. Jurgis - 2011 07 4, 15:48

    Siaip tai manau, kad Flybe Nordic bus savotiskas konkurentas Skyways, bent jau abudu skelbiasi ketinantys tapti „leading regional airline in Nordic countries”.

  26. Deivis - 2011 07 4, 16:02

    Greiciausiai Flybe Nordic perims AY HEL-VNO krypti.Idomu kokie srautai i kitus skandinavijos miestus?Bet pasiulius gera kaina manau jog butu galima atidaryti kryptis i TMP,TRD,BGO ar GOT, taip pritraukiant turistu.

  27. kaip tai suprasti? Uzsidaro? - 2011 07 4, 16:09

    Rugsėjį Estijos skrydžių bendrovė „Estonian Air“ Vilniuje esantį orlaivį „Boeing 737-500“ perkelia atgal į Taliną. Šiuo metu iš Vilniaus į Amsterdamą ir iš Vilniaus į Stokholmą skraidinantis orlaivis aviakompanijai pridėjus daugiau skrydžių ir atidarius naujų krypčių nuo rudens skraidys iš Estijos sostinės.

    „Per pastaruosius mėnesius keleivių skaičius Taline išaugo trečdaliu. Dėl to mes norime suintensyvinti skrydžių tvarkaraštį ir pasiūlyti naujų krypčių“, – sako aviakompanijos „Estonian Air“ viceprezidentas komercijai Rauno Parras.

    „Esame patenkinti keliaujančiųjų iš Vilniaus oro uosto skaičiumi – jame mes užėmėme didesnę kaip 10 proc. rinkos dalį. Nepaisant didelio susidomėjimo, dėl itin padidėjusių kuro kainų abu iš Vilniaus vykdomi skrydžiai nesugeneruoja dalies pajamų. O to mes, kaip verslo įmonė, negalime leisti“, – teigia R. Parras.

    „Pagrindinės šio sprendimo priežastys yra ekonominiai skaičiavimai ir greita reakcija į pokyčius rinkoje. Tačiau mes neatmetame galimybės ateityje Vilniaus oro uoste ir vėl įsteigti savo bazę“, – teigia R. Parras.

    „Estonian Air“ lėktuvų parką sudaro 8 orlaiviai: du „Boeing 737-500“, du „Boeing 737-300“ ir du „CRJ900 NextGen“ lėktuvai. Du „Saab 340“ modelio orlaivius valdo „Estonian Air Regional“.

  28. Scharas - 2011 07 4, 16:17

    Estai paskelbe grazinantys savo Boeing’a i Talina. Kaip bus su AMS reisu?

  29. Jurgis - 2011 07 4, 16:20

    Po truputi pildosi Wizzair CEO József Váradi prognozes – VNO nebeliks Estonian ir airBaltic …

  30. Deivis - 2011 07 4, 16:21

    Vel VNO be AMS krypties lieka.

  31. Simonas Bartkus - 2011 07 4, 16:21

    VNO-AMS bus uždarytas nuo rugsėjo 1 d. – reisas patyrė didelius nuostolius dėl žemo LF ir per žemų kainų.

    Dėl VNO-ARN kol kas neaišku, greičiausiai bus operuojamas aukštesniu dažniu su SAAB.

  32. ams - 2011 07 4, 16:29

    O ka jie negali vel skraidyti i amsterdama is talino nusileidziant Vilniuje kaip tai budavo anksciau?

  33. Jurgis - 2011 07 4, 16:36

    Tai reziumuojant matyt galima pasakyti, kad Estonian nesiseke su VNO baze – visi reisai is Vilniaus nuostolingi. Belieka tiketis, kad rudeni jie atnaujins skrydzius i Talina.

  34. Marius - 2011 07 4, 16:57

    Na taip labai gaila Amsterdam,bet :)vel gera naujiena Wizzair kurie skraido i Olandija,siek tiek gal per anksti jie nueme NYO gal dabar jau ir but pradeje pildytis,nes Skyways kainos tikrai dideles?

  35. klaustukas - 2011 07 4, 17:02

    Slove Star Aliance. Sky team susisiekimas su VNO = lim -> 0

  36. klaustukas - 2011 07 4, 17:05

    Tiesa, dar klausimas del estu – juk pries pora menesiu iskilmingai skelbesi, kad Saab’ai bus keiciami? Ar ir sitoje srityje buvo sureaguota i rinka ir netycia Saab’ai liko?

  37. Jurgis - 2011 07 4, 17:08

    Na tai dabar reikia, kad kas ikalbetu Vueling is Amsterdamo skristi i VNO. Antra Vueling baze juk Amsterdame.

  38. Vytautas-NT - 2011 07 4, 17:11

    Tiems, kam Skyways kainos didelės, visada galima pabandyti skrist su Ryanair iš Kauno.
    Beje, jei teisingai supratau Simona, tai Estai dar Stokholmą pabandys kitokiu lėktuvu padaryt.
    Įdomu, o kaip Estonian su Amsterdamu iš Talino sekasi?
    Tikrai galėtų grįžti prie skrydžio su tūpimu, nes jo užpildymas buvo arti 100 proc. Tik, aišku, toks skrydis brangesnis. Bet bent jau tada neatrodė, kad nesėkmingas. Tiesa, nors Estai grasinosi daugiau reisų su tūpimu padaryt, neteko girdėt, kad dar kažkur taip darė…

  39. Linas - 2011 07 4, 17:18

    Dar viena tradicine aviakompanija VNO karpo skrydzius… Kazkoks besitesiantis pralaimejimas… AMS gaila juodai, kaip ir ARN…

  40. klaustukas - 2011 07 4, 17:20

    Estu bandymas daryti ARN su Saab’u primena Skyways skrydzius su F50 ir JetStar’ais – neilgai issilaike…

  41. Deivis - 2011 07 4, 17:43

    Skyways galetu pabandyt is VNO i AMS skraidyt,bet reiktu dar vieno lektuvo.

  42. Oleg - 2011 07 4, 18:08

    Na va, o connectionas su KL buvo labai-labai svarbus, ir jo labai-labai norisi, bent karta per diena…

  43. Deivis - 2011 07 4, 18:19

    Gal kas zino ar BT turi codeshare su KLM?

  44. Jurgis - 2011 07 4, 18:24

    Matyt Estonian taip ir negavo tos zadetosios „premijos”. Viena kart viesai pasiskunde, reakcijos nebuvo, tai ir nusprende „susivyniot meskeres”.

  45. Jurgis - 2011 07 4, 18:30

    „airBaltic” viceprezidentas: aviacijos rinką skatina ne verslininkai, o turistai
    http://vz.lt/rss/straipsnis/2011/07/04/airBaltic_viceprezidentas_aviacijos_rinka_skatina_ne

  46. LP - 2011 07 4, 21:12

    AirBaltic turi KL codeshare RIX-AMS, bent jau bilietams i USA RIX-AMS parduodamas su KL skrydzio numeriu

  47. Simonas Bartkus - 2011 07 4, 22:54

    „Estonian Air” priežasčių yra kelios objektyvios. Ką matot šį mėnesį paskelbtuose „load factors” tai yra viso sezono viršūnė – visais kitais mėnesiais užpildymas buvo žemesnis.
    1. Iš principo, visada galioja taisyklė, jog kiekvienam maršrutui reikalingas „right frequency and right aircraft”. „Estonian” turėjo pirmą, bet neturėjo antro.
    2. „Estonian Air” brand’ui nepavyko įsitvirtinti Lietuvoje. Tyrimai rodė, jog lietuviai net skaitydami žinutę apie „tiesioginį Estonian skrydį iš Vilniaus į Amsterdamą” suprasdavo, jog tai skrydis per Taliną.
    3. Greičiausiai KLM „codeshare” sutartis nebuvo labai naudinga „Estonian” ir neduodavo pakankamai „revenues” iš ilgųjų segmentų pardavimo.
    4. Bazuojamas lėktuvas turi būti „įdarbintas”. „Estonian” reikėjo trečio maršruto iš Vilniaus, kur galėjo būti pakinkytas lėktuvas, tačiau šiandien tokio maršruto nėra – Berlynas buvo pabandytas, tačiau vėlgi tai nėra tinkamas lėktuvas šiam maršrutui. „Estonian Air” negavo Rusijos patvirtinimo skraidyti į Maskvą.
    5. „Estonian” nepilnai išnaudojamo vieno lėktuvo bazė nėra efektyvi kaštų prasme – neapsimoka darbinti „local crews”, tuo tarpu vežti įgulas iš Estijos yra brangoka.

    „Estonian Air” šiuos dalykus supranta ir turi minčių, kaip šias priežastis būtų galima ištaisyti – deja, tai yra ne šiandien.

  48. Marius - 2011 07 5, 00:19

    O kaip del rudens estai skraidys is Talino i Vilniu?

  49. Laimis - 2011 07 5, 00:55

    O kaip bus su grąžinimais, jei gruodžiui esu nusipirkęs AMS-VNO skrydį?

  50. EDI - 2011 07 5, 01:46

    Laimi – nukreips per Ryga :)))

    anksciau mineta taikli mintis del Wizzair Vilnius-Glasgow, Ryanair idirbis didziulis, nemokamas mokslas Skotijoj (skirtingai nei Anglijoj) ir gausybe studentu is LT, good old emigrantai, ta pati EC2012 grupe… na ir kainu karelis ne prosal nes is EDI skrist i Kauna, kaip i Maroka koki…

  51. silentium - 2011 07 5, 02:02

    Jau kažkada rašiau, Wizzair laisvai galėtų surasti pakankamai krypčių, kad bazuoti Vilniuje dar vieną lėktuvą, ir tos kryptys būtų pilnos. Paryžius, Malmė, Glazgas, Briuselis, Turku (suomiams atsivežti), Frankfurt Hahn arba Hamburgas, dar atostoginių pora krypčių – Venecija (Italija gerai pildosi kol kas), gal kokia Maljorka (atstumas su Barselona lygus), dar gal ir iš Bergeno visai atsirastų emigrantų. Žodžiu – plėstis galimybės pilnos.

  52. silentium - 2011 07 5, 02:10

    O šiaip Wizzair nedarabotkės tinklapyje toliau stebina – vis dar eina baneris „Nauja kryptis iš Vilniaus – Stokholmo Skavstos”, nesvarbu, kad tos krypties jau mėnesį nebėra.

  53. L - 2011 07 5, 09:00

    Simonai,
    o skaiciuodamas LF tu atsizvelgi i atsauktus skrydzius, bei „last minute” orlaiviu pakeitimus.

  54. Jurgis - 2011 07 5, 09:51
  55. Vytautas-NT - 2011 07 5, 10:53

    Beje, man įdomu, jei SKYWAYS skraido ir į Stokholmą ir į Berlyną ir į Kijevą, tai kada jie tą suspėja padaryt, jei Kijevas- du reisai per dieną. Ar ten Aerosvit ir SKYWAYS tą reisą dalijasi per pusę?

    Beje, kiek suprantu Stokholmo reiso efektyvumas irgi buvo nepakankamas? Spėju estams dar ir SKYWAYS biznį gadina.

    Kitas dalykas, kad tikėtis uždirbti iš vieno reiso per dieną, kad apsimokėtų lėktuvą laikyt, kažkaip sunkiai įsivaizduojama.

    Pagal ankstesnius Simono straipsnius galima spręsti, kad B737-500 Amsterdamo reisui buvo kiek per didelis, tai E-145 būtų kiek per mažas. Todėl optimaliausias variantas tokiam maršrutui būtų CRJ-900. Čia matyt ir yra ta užuomina apie „grįžimą” į Vilnių. Bet trečio lėktuvo estai sulauks tik 2012.

    Realiai Amsterdamo klausimo sprendimui dabar galėtų padėt nebent pats KLM, bet Baltijos šalys į jų strategiją, deja, bent jau anksčiau nepateko…

    Dar vienas grynai teorinis variantas- AirBaltic, kurie irgi turi bendrą kodą su KLM ir didesnį lėktuvų tipų skaičių, nei Estonian. Bet šie irgi visus tiesioginius skrydžius iš Vilniaus nutraukė…

  56. Simonas Bartkus - 2011 07 5, 10:58

    Vytautas-NT: „Skyways” dabar skraido šitaip:

    VNO-ARN-VNO: 06:50 – 10:10
    VNO-KBP-VNO: 10:40 – 14:15
    VNO-TXL-VNO: 14:45 – 18:20
    VNO-KBP-VNO: 18:50 – 23:40

    Viskam laiko užtenka, tiesiog trumpi visi segmentai.

  57. Simonas Bartkus - 2011 07 5, 10:59

    L: taip, čia yra faktinis užpildymas, pagal faktinę „capacity”.

  58. Vytautas-NT - 2011 07 5, 11:08

    Beda tik tame, kad reisas į Kijevą 10:40 jau beveik vidurdienio, tokiu atveju į rytinius reisus iš Kijevo nesuspėsi. Tvarkaraščio prasme Aerosvit reisas su nakvyne Vilniuje buvo tinkamesnis.
    Tenka konstatuoti, kad SKYWAYS geriau išsprendė lėktuvo išnaudojimo Vilniuje problemą.

  59. Simonas Bartkus - 2011 07 5, 11:21

    Vytautas-NT: labai klysti. Rytinių reisų „Aerosvit” iš Kijevo beveik neturi, o tuos, kuriuos turi, tai jie yra labai ankstyvi ir iš Vilniaus jais niekada nespėsi. Kai „Aerosvit” patys skraidė, tai iš Vilniaus irgi skrisdavo 9-10 val. Dabartinis „Skyways”/”Aerosvit” reisas leidžiasi Kijeve 12:00 ir yra puikus:
    Atėnai – 12:50
    Larnaka – 12:55
    Torontas – 13:05
    Vnukovo – 13:10
    Tbilisis – 13:25
    Niujorkas – 13:35
    Tel Avivas – 13:35
    Budapeštas – 14:05
    Bukareštas – 14:10
    Stambulas – 15:00

    „Aerosvit” daugiausia „connections” veža į Tbilisį, Tel Avivą, Torontą ir Niujorką, tai dabartinis reisas puikiai pritaikytas šiems jungimams.

  60. Jurgis - 2011 07 5, 11:28

    Aisku, kad dabar, po Estonian pasitraukimo, „krypciu” problema tik padidejo. Amsterdam ir Paris tikrai butini tiesioginiai reisai. Deja, matyt jau siais metais nei vieno, nei kito nesulauksime. Del Paryziaus kaip suprantu dirbama jau seniai, bet dabar prisides dar ir Amsterdamo poreikis. Kokie galimi butu realus variantai ? Be BAS ar airVilnius. Nes tai kol kas „sakemis ant vandens” piesiami projektai.

  61. Arnoldas - 2011 07 5, 12:16

    Simonai, dar ir Bankokas – 14:00 :)

  62. Wincas - 2011 07 5, 12:37

    Istorija vel kartojasi Estonian traukiasi, tarsi netik butu VNO nustatytas terminalo pralaidumas bet ir avia kompaniju maximumas kuris gali dirbti VNO ribose, atejus naujai kompanijai istumiama sena… :)

  63. Jurgis - 2011 07 5, 13:04

    Beje, Simonai, kuo baigesi ketinimas sukurti Android ar iPhone VNO aplikacija ? Ar isvysime sia programele ?

  64. oleg - 2011 07 5, 13:26

    anna kaip visada priceless su savo mockupais ;-)

    Finnair-Flybe partnership enters Battle of the Baltics: Finnair and Flybe have formed a joint venture http://bit.ly/iwx7hR

  65. Wincas - 2011 07 5, 13:40

    Zmones sneka kad sia savaite bus paskelbta nauja kryptis RYR is KUN i UK gal kas daugiau zino ?

  66. Jurgis - 2011 07 5, 13:41

    Man tai cia naujiena :

    Meanwhile, the Ukrainian oligarch Igor Kolomoisky, who already owns Aerosvit, Dniproavia and Donbassaero in the Ukraine, has been shopping for airlines in Scandinavia, buying Skyways and City Airline in Sweden and his Cypriot holding company now also is in the process of taking a stake in Denmark’s Cimber Sterling.

  67. ES - 2011 07 5, 13:55

    Vat ir išlindo Skyways ir Aerosvit draugystė ;)

  68. Oleg - 2011 07 5, 13:56

    Wincai, MAN-KUN, FR apie baze MAN siandien turetu paskelbti. Internets say so ;-)

  69. Jurgis - 2011 07 5, 14:01

    Aha , tai ta Cyprus-based Manswell Enterprises priklauso Ukrainos oligarchui Igor Kolomoisky. Tai tada viskas pasidaro aisku :

    Skyways parent to invest in Cimber Sterling

    By: Kerry Reals
    Date: 30 Jun 2011 10:53
    Source: Air Transport Intelligence news
    Location: London

    Danish carrier Cimber Sterling has secured a non-binding commitment from Manswell Enterprises to invest DKr165 million ($32 million) in the struggling carrier in a move that could create a combined Nordic airline.

    Cyprus-based Manswell acquired Swedish regional carrier Skyways in December 2010, and has since taken over fellow Swedish operator City Airline.

    Cimber earlier this year announced that it was in talks with potential investors to secure a capital injection after facing mounting losses.

    If the deal goes ahead, Manswell will be the majority shareholder in Cimber with a 66.7% stake.

    The Danish carrier said the deal will enable Manswell to „conclude a significant step towards its ambition of creating a leading regional Nordic airline”.

    Cimber is hoping to obtain shareholder approval for the deal by the end of July 2011. It will then be subject to approval from the Danish transport ministry.

  70. Wincas - 2011 07 5, 14:06

    Very nice, Manchesterio labai truko :) Tik biski RYR akciju kaina uzstrigo, pirmadieni 34Lt ketvirtadieni 42Lt ir vel tas per ta pati.

  71. Jurgis - 2011 07 5, 14:15

    Idomu, kas realiai stovi uz Aurelos pirkeju – Kipre registruotos kompanijos „Servolian Investments” ? Koks ir kokios salies oligarchas ?

  72. glorija - 2011 07 5, 14:18

    prieš kokius penkerius metus – kas galėjo pagalvoti? turime ne tik vis gražėjantį naują keleivių terminalą (net su prepaid taxi), bet ir mažesnes rinkliavas – taigi ir lowcost’us. mirė „to- big-to-fail” LALas, gimė ir sunyko Staras, plėtėsi ir traukėsi Aurela, nematomai zujo ir zuja lietuviški „business aviation”. kaip kamuoliniai debesys karštą vasaros dieną atsiranda ir išgaruoja vis daugiau užsienio reguliarių vežėjų, vis daugiau naujų maršrutų. reformavosi visa oro uosto darbo jėga ir paslaugos. ant žemės – irgi kaip per tautų pavasarį – randasi naujų daigų: pažiūrėkit į kuro, cateringo, techninės priežiūros tiekėjus. kvepia kalvarijų turgumi – ir pasirinkti yra iš ko, o ir produktai šviežūs. pažiūrėkit ir pasidžiaukit: gražuolis KUN, bundanti PLQ.
    turint omeny, kad LT aviacijos strategijos nėra, o ir šiaip darbo aplinka – visiškas briedas, – visos šios realijos nuteikia itin optimistiškai.
    bėdų žinoma yra: kad ir tai, jog tik šiek tiek atsigavus vežėjams, TVOU nebėra kur kišti lėktuvų, o ir keleiviams terminale jau dabar ankšta. vis dar yra terminale nuorodų ne į sodinimo vartus, bet į bagdono kavinę (A8). pabaigai – vienas vakar dienos skrydžių skaičiaus palyginimas:RIX ~250 ,VNO KUN PLQ ~100. mr. Simonui linkiu ir toliau taip: drąsiai, lengvai, linksmai ;]

  73. Jurgis - 2011 07 5, 14:24

    Tai dabar idomiausia, kas laimes kova del airBaltic? Koks oligarchas ? Ar pats Antonovas, ar jis tik pades kitam tuo verslu uzsiimanciam ? Gera ir taikli iliustracija ideta tam „Battle of the Baltics” straipsny :)
    http://www.anna.aero/2011/07/05/finnair-flybe-partnership-enters-battle-of-the-baltics/

  74. Jurgis - 2011 07 5, 14:45

    O gal ka sako ir tas faktas, kad Skyways bilietus platina per airbaltic sistema ? Ar tik neketina Igor Kolomoisky paimti ir dali ar visa airBaltic ? Na cia retorinis klausimas aisku :)

  75. Augustinas Žemaitis - 2011 07 5, 14:48

    Gaila Amsterdamo. Skrydžiai į pagrindinius bazinius oro uostus, mano nuomone, turėtų būti vienas esminių prioritetų. Reikia tokių bazinių oro uostų (ir tokių aviakompanijų/code-share), kad kuo daugiau vidutinių ar didesnių Europos bei didelių ne Europos oro uostų būtų galima pasiekti patogiai su vienu persėdimu (idealiausia – per du ar daugiau bazių, kad būtų konkurencija). Ši rinka gal ne tiek stimuliuojama kiek pigūs skrydžiai, bet pasiūla čia irgi kuria paklausą, kaip pvz. Amerikos lietuvių atveju – o taip atvykusieji palieka Lietuvoje daugiau pinigų.

    Dabartinėje situacijoje manau svarbiausi (iš esančių Europoje ir tų, į kuriuos iš VNO neskrendama), eilės tvarka yra Amsterdamas, Stambulas, Paryžius, Madridas, Miunchenas ir Budapeštas.

    Bent vienos papildomos bazės dar manau reikėtų ir Palangai, galbūt Varšuvos, Prahos.

  76. Jurgis - 2011 07 5, 15:00

    Из-за боязни ареста Флик не явился на заседание правительства
    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/iz-za-boyazni-aresta-flik-ne-yavilsya-na-zasedanie-pravitelstva.d?id=39416377

  77. Mindaugas - 2011 07 5, 15:09

    OT:Į Japoniją atkeliavo pirmasis „Boeing” laineris „787 Dreamliner“ http://tv.delfi.lt/video/EzTPt0rX/

  78. Belekazz - 2011 07 5, 17:42

    Per Lrytas.lt televizija maciau pokalbi su Antanu Guoga, jis patvirtino kad derejosi del investavimo i Star1, bet buvo jau per velu…Pasaulio lietuvis 2011 galetu prisidet ir prie AirVilnius jeigu tokie kadanors bus…

  79. Jurgis - 2011 07 5, 18:54

    AeroSvit enters co-operation deal with Sweden’s SkyWays

    Ukrainian flag carrier AeroSvit has concluded a package of agreements with Swedish regional operator Skyways to fuel passenger traffic into its growing route system.

    Under the codeshare pact, AeroSvit is to operate 10 weekly flights from Kiev to Stockholm and Copenhagen, with Skyways acting as a marketing agent for these services.

    They have also signed a special pro-rate agreement and an interline deal covering 11 destinations served by Skyways in Scandinavian countries.

    Ukrainian billionaire Igor Kolomoisky is reported to be behind both AeroSvit and Cyprus-based Manswell Enterprises, which acquired Skyways in December 2010.

    AeroSvit expects the arrangement to help increase its passenger traffic to and from the region by 50% in 2011 as it opens new routes from Kiev.

    In 2011, the carrier has added seven cities to its network in Europe, Russia and Kazakhstan. In July it plans to launch flights to Samarkand and in the autumn to Colombo, Ho Chi Minh City and Hong Kong.

    To increase capacity, AeroSvit has taken leases on two additional 118-seat Boeing 737-500s fitted with winglets.

    The airline says it is pursuing a twofold strategy of broadening its geographical reach and providing well-timed connections at its Kiev Borispol base.

    In the first five months of 2011, AeroSvit’s connecting passengers at Borispol accounted for 45% of its overall traffic, up 10% year-over-year.

    Following further improvements in airport technologies, the carrier expects the figure to reach half of passenger throughput at the hub in 2011.

    Since the launch of Kiev-Novosibirsk services in April, 77% of travellers on the route have taken AeroSvit’s connecting flights.

    The figure for Budapest, Hamburg, St Petersburg and Vilnius flights was 70%, and for those to Bangkok, New York, Toronto, Tbilisi, Yerevan, Athens and Prague it was around 60%.

  80. Linas - 2011 07 5, 22:24

    Naujienos is AY stovyklos – dar viena tiesiogine jungtis su Kinija: http://www.just4airlines.com/j4_dox/email/rss.mv?story_id=52151

  81. Jurgis - 2011 07 5, 22:32

    Ech, nepavyko ir vel pasivyti Talino :(
    Ar bepavyks ? Rugseji isejus Estonian tures jaustis kritimas.

    RIX statistiks
    June 2011 – 532.011 passengers

    TLL statistics
    June 2011 – 186.930 passengers

    VNO statistics
    June 2011 – 186.100 passengers

  82. Linas - 2011 07 5, 22:39

    Galima sakyti susilyginome, nes skirtumas tik 830 pax.

  83. Linas - 2011 07 5, 22:54

    A380 neteko sparno galo Pryziaus air show metu: http://www.bbc.co.uk/news/business-13853548

  84. Jurgis - 2011 07 5, 23:05

    @Linas Sena naujiena (21 June 2011), jau visur rodyta …

  85. Jurgis - 2011 07 6, 12:32
  86. Jurgis - 2011 07 6, 12:42

    Manau, kad sitoj dinamiskai besikeiciancioj aviacijos rinkos Lietuvoje ir Baltic-Nordic regione situacijoje, LT oro uostai turetu pasirupinti, kad visuose – Vilniaus, Kauno, Palangos oro uostose atsirastu Flybe Nordic, tuo labiau, kad tai yra ju paciu deklaruojamas strateginis interesas. Taigi, siuo atveju tai sutampa su musu ir ju intensijomis. Ir tai labai aktualu ne tik Vilniui, bet ir Kaunui bei Palangai. Reiketu operatyviai padirbeti, nes Flybe Nordic jau rugpjucio 1 d. skelbs savo ziemos sezono planus.

  87. Mindauqas - 2011 07 6, 13:29

    Gera Europos (ir ne tik) aviacijos rinkos paskutinių įvykių glausta apžvalga:
    – 36% of flights were delayed on departure in May;
    – At Paris Air Show 1,177 aircraft were ordered of which 941 for Airbus, 141 for Boeing, 42 for Embraer, 23 for ATR, 20 for Sukhoi and 10 for Bombardier;
    – Schiphol oro uosto mokesčių nustatymas pagal lėktuvo garsumą
    – ir kitos naujienos beigi įdomybės.

    https://www.eurocontrol.int/sites/default/files/content/documents/official-documents/industry-monitor/eurocontrol-industry-monitor-131.pdf

  88. Jurgis - 2011 07 6, 13:42

    Правительство не может управлять компанией airBaltic
    http://biznes.delfi.lv/bizopinion/pravitelstvo-ne-mozhet-upravlyat-kompaniej-airbaltic.d?id=39428313

  89. Jurgis - 2011 07 6, 14:13

    Estonian Air increases flight frequencies to Amsterdam
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=43034

    Estonian Air will add flights between Tallinn and Amsterdam on Monday, Wednesday, Friday and Saturday evenings, starting to operate to Amsterdam, altogether 11 times a week.

    „Amsterdam is a very attractive tourist destination, business center and also a strong transit airport in co-operation with KLM. In combination with our new and efficient CRJ900NG aircraft, it gives us a good reason to add frequencies. Amsterdam airport is very comfortable and customer-friendly, and it’s closeness to the city makes visiting city center possible even for transit passengers with longer waiting time,” said Rauno Parras, Deputy President Commercial of Estonian Air.

  90. Jurgis - 2011 07 6, 15:17

    Finnair and Flybe Reveal Joint Vision for Nordic Passengers
    http://www.scandasia.com/viewNews.php?coun_code=sg&news_id=9118

  91. Mindauqas - 2011 07 6, 20:02

    @Jurgis, pagaliau gera naujiena tau, turbūt bus paskelbta apie skrydį:
    2011 liepos 7 diena
    8.15 val. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis susitiks su Izraelio turizmo ministru Stasu Misezhnikovu.
    9.00 val. Premjeras priims Izraelio turizmo ministrą Stasą Misezhnikovą

  92. Jurgis - 2011 07 6, 21:42

    @Mindaugas Na jeigu tai ivyks, bus tikrai gera naujiena, tuo labiau, kad lapkricio men. reikia skrist i Tel Aviva ir jau planavau pirkt Aerosvit bilieta nenoredamas rizikuot su airBaltic. Na bet palaukim rytdienos.

  93. Jurgis - 2011 07 6, 21:53

    Court approves Riga Airport’s settlement with airBaltic
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=43050

  94. Jurgis - 2011 07 7, 09:48

    Kas su KUN tinklapiu ?
    http://www.kaunasair.lt
    Object not found!

  95. Vytautas - 2011 07 7, 10:28

    @Jurgis – man atidaro, nukreipia į http://82.135.236.114/

  96. Jurgis - 2011 07 7, 11:16

    Taip, dabar atsidaro ir man su nukreipimu.
    Kazkas vyksta ?

    Na o koks rezultatas Eligijaus Masiulio susitikimo su Izraelio turizmo ministru Stasu Misezhnikovu ? Pakviete aplankyt SPA prie Negyvosios juros ?

  97. Mindauqas - 2011 07 7, 11:37

    Ką Masiulis sutarė neaišku, o Kubilius rašo, kad:
    „Susitikimo metu taip pat pažymėta tiesioginio oro susisiekimo tarp Lietuvos ir Izraelio būtinybė, užsiminta apie Izraelio ambasados Vilniuje atidarymą.”

  98. Jurgis - 2011 07 7, 13:31

    Dar apie Aerosvit savininka Igor Kolomoisky –

    Совладелец латвийского банка купит авиакомпанию в Дании
    http://biznes.delfi.lv/bnews/sovladelec-latvijskogo-banka-kupit-aviakompaniyu-v-danii.d?id=39450441

  99. Jurgis - 2011 07 7, 13:46

    Cimber Sterling gets 165 mln DKK lifeline from Ukrainian investor
    http://www.reuters.com/article/2011/07/07/cimbersterling-mansvell-idUSLDE6BL15L20110707

  100. Jurgiui - 2011 07 7, 13:49

    na kiek gali spaminti apie tą patį?

  101. Scharas - 2011 07 7, 13:57

    Idomi zinute is Izraelio ministro: svarstoma skrydzio Tel Avivas-Vilnius-JAV ideja. Matyt Vytautas NT gerai padirbejo itikinedams Izraelio ministra apie tokio projekto sekme :)

  102. Jurgis - 2011 07 7, 14:02

    Svarstoma idėja pradėti skrydžius Tel Avivas-Vilnius-JAV

    Izraelio ir Lietuvos atstovai svarsto galimybę pradėti transatlantinius skrydžius, kurių stotelė būtų Lietuva – lėktuvas kiltų Tel Avive ir su stabtelėjimu Vilniuje skraidintų keleivius toliau. Apie tai užsiminė Lietuvoje viešintis Stasas Misežnikovas, Izraelio turizmo ministras.

    Skrydžiai per Lietuva į JAV (į kurį miestą neįvardijama) yra vienas iš svarstomų variantų, kaip oro saitais sujungti Izraelį su Lietuva. Šiuo metu Ūkio ministerijos darbo grupė dėlioja punktus, kuri iš galimybių yra patraukliausia. Kada galėtų prasidėti reguliarūs skrydžiai tarp dviejų šalių, arba į JAV, nei p. Misežnikovas, nei Lietuvos ūkio ministras Rimantas Žylius įvardinti nesiryžo.

    „Mūsų darbo grupės ties šituo intensyviai dirbs. Be jokios abejonės, tokie projektai yra rizikingi, tačiau ir Izraelis, ir Lietuva yra nusimatę priemones, kaip suradus komercinį interesą jį išlaikyti, kartu sumažinant riziką. Viena pasakytų minčių, kurią reiks giliau panagrinėti – kad Izraelis galėtų atverti skrydžius per Lietuvą į JAV. Tai tikrai įdomi mintis, mat ES su JAV turi susitarimus dėl skrydžių“, – sako p. Žylius.

    Pasak jo, „vyriausybės be komercinio intereso šio projekto įgyvendinti nesiims“.

    Ponas Misežnikovas pažymėjo, kad Izraelis lietuvius turistus norėtų privilioti į netoli Egipto esantį Raudonosios jūros kurortą Eilatą. Tuo tarpu Izraelio gyventojai, į Lietuvą paprastai vykstantys užsakomaisiais reisais, čia daugiausia naudos atneša Druskininkų verslininkams.

    Ministrų bryfinge dalyvavusi Raimonda Balnienė, Valstybinio turizmo departamento direktorė, VZ.LT teigė, kad reguliariais skrydžiais domisi dabar užsakomuosius skrydžius vykdanti Izraelio bendrovė „El Al Israel Airlines“ ir kita šios šalies bendrovė „Arkia“.

    Daumantas Lapinskas, ūkio viceministras, vasario pradžioje VZ.LT teigė, kad tarp reguliarius skrydžius tarp Lietuvos sostinės ir Tel Avivo planuoja ir „Baltijas aviacijas sistemas”.

    Pernai į Lietuvą atvyko 12% daugiau žydų turistų nei užpernai – iš viso 10.000. Ponia Balnienė pažymi, kad šie turistai išleido mūsų šalyje palyginti daug pinigų – apie 5 mln. EUR (17,26 mln. Lt), o daugiausia dėl to, kad kelionė trukdavo vidutiniškai 9 naktis.

    Šiemet pirmąjį pusmetį Izraelio turistų srautas Lietuvoje išaugo 59%, duomenis perdavė p. Balnienė.

  103. silentium - 2011 07 7, 14:12

    Man tai čia atrodo Naujųjų Vasiukų lygio projektas, kokiais pasižymi Balnienė (jau buvo kalbama apie skrydžius į Kiniją). Žydai skris per Lietuvą į JAV? Gal dar į Australiją per Islandiją pasiūlyti?

  104. Belekazz - 2011 07 7, 14:41

    Per daug fantastiniu filmu turbut ziuri sie zmones, o tokie straipsniai tik del akiu skirti nieko nesuprantantiems Lietuvos zmonems.

  105. Jurgis - 2011 07 7, 14:48
  106. Jurgis - 2011 07 7, 15:47

    Komisija pristato naują Kaimyninių šalių veiksmų transporto srityje planą
    http://www.marketnews.lt/naujiena/komisija_pristato_nauja_kaimyniniu_saliu_veiksmu_transporto_srityje_plana;itemid=24835

  107. Vytautas-NT - 2011 07 7, 20:33

    Originalas istorijos apie baisų Ryanair keleivį:

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-bristol-14060119

    Beje, kalbant apie FlyBe Nordic, tai atrodo, kad juos pirmiausia domina vietiniai ir to regiono maršrutai. Nors FlyBe nebijo ir tarptautinių skrydžių, tad gali būt, kad pamėgins keletą „turistinių krypčių ir į Lietuvą.
    O Estija ir Latvija paminėta matyt, kad arčiau…

    Šiaip tai pasaulyje egzistuoja skrydžiai su tarpiniais tūpimais. Ir net į kai kurias JAV vietas (spėju vakarų pakrante) apsimokėtų. Kažkas panašaus į uzbekų skrydį per Rygą. Tik šiuo atveju būtų srautas ir iki Izraelio kažkoks žymesnis.
    Bet šiaip norint Izraelio bendrovei pasinaudoti sutartimi su JAV, spėju jiems reikėtų čia dukterinę įmone atidaryt.

  108. ... - 2011 07 8, 07:51

    cia eilinis pavyzdys postsovietizmo, dirbs darbo grupes, svarstys, nustatys kam ko reikia, seniai visiems aisku, uz valandas pinigelius dalinsis ir tiek…”projekto igyvendimo vizijos komisija…”

  109. Jurgis - 2011 07 8, 09:34

    Susisiekimo ministerija tris savaites nesulaukia atsakymų dėl „airBaltic“ finansų
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/susisiekimo-ministerija-tris-savaites-nesulaukia-atsakymu-del-airbaltic-finansu-56-159314

  110. Jurgis - 2011 07 8, 09:40

    Kodel Skyways Stokholmo skrydis atsauktas ? Jei neklystu jau ne pirma karta. Gal vel problemos su uzpildymu?

  111. Simonas Bartkus - 2011 07 8, 09:54

    Jurgi, lėktuvo gedimas. Ką tik nusileido kitas lėktuvas iš GOT atskridęs, kuris toliau vykdys „Aerosvit”/”Skyways” skrydžius.

  112. Jurgis - 2011 07 8, 10:11

    Del Tel Aviv-Vilnius reiso tai as matau daug teigiamu dalyku, pirma, kad siam reikalui visu pirma pajungiamos abieju saliu turizmo industrijos. T.y. ne paleidziamas skrydis, o po to galvojama, ka daryti, o pirma galvojama kaip uzpildyti, ka pasiulyti, o po to paleidziamas skrydis.
    Vat jeigu taip butu buve dirbama su Berlynu, Stokholmu, gal tebeturetume Estonian …
    Na bet gerai, kad is klaidu mokomasi.

  113. Vytautas-NT - 2011 07 8, 10:22

    Gal simonas galėtų pakomentuoti idėja skraidyti iš Izraelio į JAV per Vilnių. Suprantama, kad ji pusiau utopinė, bet įdomu kaip tai galėtų atrodyt iš praktinės pusės.
    Bent jau B767 lėktuvus Vilniuj nutupdyt sugebėtume…

    Kitas klausimas, negi dar yra kažkokių teisinių kliūčių ElAl vykdyt reguliarius reisus į Vilnių. Leidimą lyg ir turi. Ar realus poreikis yra stipriai per mažas?
    Juk pradėt geriau vasaros pradžioje, nei rudenį…

  114. Simonas Bartkus - 2011 07 8, 10:31

    Kalbant apie skrydžius per Vilnių iš Izraelio į JAV tai daug sunkiau įsivaizduoti teisinę tų skrydžių pusę. Techninė yra kur kas paprastesnė.

  115. Karolis - 2011 07 8, 12:21

    Simonai, nesu teisės žinovas, bet kuom teisiškai skiraisi Uzbekų ir žydų veiklą ES? Skirtumas, kurį matau, tai galimas žydų karinių krovinių gabenimas.

  116. Vytautas-NT - 2011 07 8, 12:30

    Čia ne visai tas atvejis. Bent jau sprendžiant pagal VZ straipsnį apie Izraelio turizmo ministro vizitą, jie nori pasinaudot JAV ir ES atviro dangaus sutartim. O tai jau sudėtingesnis klausimas, nes Izraelio vežėjas ja naudotis negali.
    Didžiausias pliusas ką galima išlošti iš tokios schemos- galimybė skraidyt į didesnį JAV oro uostų skaičių, nei dabar leidžia JAV-Izraelio susitarimas ir laisvai juos keisti.
    Bet tokiu atveju skrydis turėtų būti vykdomas ES vežėjo. Realiai tada reikėtų steigti kontorą Lietuvoje, O jos užsakymu vykdyti skrydį iš TelAvivo.
    Aišku viskas tai yra gana sudėtinga…

  117. oleg - 2011 07 8, 14:02

    Retai pasitaiko, bet sikart wizz liektuvas kazkur uzstrigo. i ein 5 val delay :(

  118. Linas - 2011 07 8, 14:09

    Gal irgi sugedo, kaip ir JZ…

  119. Simonas Bartkus - 2011 07 8, 14:11

    Taip, sugedo LTN, tai dabar perpozicionuojamas lėktuvas iš Bukarešto ir jau netoli Vilniaus parveža keleivius iš LTN.

  120. oleg - 2011 07 8, 15:11

    Idomu kaip reikia skaiciuoti kad 13:30-»16.30 penkiu val delay iseitu :)

    Aciu Simonai, laukiam naujo liektuvo

  121. Karolis - 2011 07 9, 16:19

    Oleg, jeigu žodyje duona padarysi penkias klaidas, gausi žodį alus. Taip ir su delay.

Leave a reply