Prasidedanti vasara Vilniaus oro uoste – rekordinė pagal visus parametrus
Šis sekmadienio rytas bus ypatingas – visa Europa pereis prie vasaros laiko, o aviacijos pasaulyje įsigalios IATA standarto vasaros tvarkaraštis.
Naujo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimas šiais laikais turi kur kas mažesnę reikšmę – verslas tapo gerokai lankstesnis ir gretesnis, jog maršrutai atidaromi, uždaromi, didinami, mažinami sezonų eigoje, nes šiuoalikinė dinamika nebeleidžia klaidų netaisyti iki sezono pabaigos.
Rekordinis skaičius reguliariųjų aviakompanijų
Vilniaus oro uosto vasaros tvarkaraštyje šį sezoną atsiranda keturi nauji vardai, o jei lyginsime su praėjusių metų vasara – net penki.
Dviejų vardų startas sutaps su vasaros sezono oficialia pradžia. Pirmasis „Aeroflot“ reisas turėtų leistis Vilniuje sekmadienio vakarą, o pirmasis „AK BARS“ reisas iš Sankt Peterburgo – pirmadienio rytą.
„Aeroflot“ kiekvieną dieną nauju „Sukhoi“ 87 vietų lėktuvu skraidys į Maskvos Šeremetjevo oro uostą, o „AK BARS“ du kartus per savaitę jungs Vilnių su Sankt Peterburgu.
Izraelio nacionalinės aviakompanijos „El Al“ pirmasis lėktuvas Vilniuje pasirodys birželio 20 dieną, o Islandijos mažų sąnaudų vežėjo „Iceland Express“ orlaivis – birželio 27 dieną. Šios aviakompanijos po vieną kartą per savaitę į Vilnių skraidys atitinkamai iš Tel Avivo ir Reikjaviko.
Jei lyginame su praėjusia vasara, tai tvarkaraštyje nauju vardu turime laikyti „Transaero“, kuris skrydžius iš Maskvos Domodedovo oro uosto jau vykdo nuo žiemos tvarkaraščio vidurio.
Nors iš reguliariųjų vežėjų Vilniaus oro uoste sąrašo kovą išnyko „Skyways“, tačiau iš Vilniaus reguliarius skrydžius šią vasarą siūlys rekordinis skaičius aviakompanijų – 20.
Rekordinis skaičius siūlomų kėdžių
6 vežėjai Vilniaus oro uoste 2012-iesiems didina kėdžių skaičių, 5 vežėjai skraidys analogišku kėdžių skaičiumi, o 3 vežėjai kėdžių skaičių mažins.
Procentine reikšme labiausiai kėdžių skaičių padidins Ukrainos aviakompanija „Aerosvit“. Praėjusią vasarą du kartus per dieną tarp Vilniaus ir Kijevo skraidžiusį 50 vietų lėktuvą šią vasarą pakeis tris kartus per dieną skraidantis 68 vietų lėktuvas.
Absoliučia reikšme kėdžių skaičių didins 2012 m. vasarą didins „Wizz Air“, Vilniaus oro uoste nuo gegužės paskutinio savaitgalio bazuosianti nebe vieną, o du Airbus A320 lėktuvus. Tokiu būdu per mėnesį „Wizz Air“ pasiūlys apie 25 tūkst. papildomų kėdžių skrydžiams iš ir į Vilniaus oro uostą bei taps absoliučia kėdžių lydere Vilniuje.
40% kėdžių skaičių Vilniaus oro uoste didins Rusijos aviakompanija „utair“, kuri šią žiemą visus maršrute Maskva-Vilnius-Maskva kursuojančius orlaivius pakeitė iš ATR42 į ATR72. Šis didinimas prisidės prie bendro produkto Vilnius-Maskva išvystymo iki neregėto lygio – trys aviakompanijos šią vasarą siūlys skrydžius iš Vilniaus į Maskvą į visus tris Maskvos oro uostus, o kai kuriomis dienomis vyks net 4 skrydžiai per dieną.
Beveik ketvirtadaliu kėdžių skaičių iš Vilniaus padidins ir didžiausia Europoje mažų sąnaudų skrydžių bendrovė „Ryanair“. Palyginus su praėjusia vasara mažiau skrydžių bus vykdoma į Brėmeną (3 per savaitę vietoje 4), tačiau jos žemėlapį papildys du nauji maršrutai – į Karlsrūhę/Baden Badeną ir Paryžių, kuriais bus skraidoma po tris kartus per savaitę.
Kėdžių skaičių į Vilnių taip pat didina „Lufthansa“, SAS ir „Brussels Airlines“. Šios aviakompanijos skraidys tuo pačiu dažniu, tačiau į Vilnių siųs didesnius lėktuvus nei praėjusią vasarą.
„Finnair“ pikiniams vasaros mėnesiams skrydžių skaičių tarp Vilniaus ir Helsinkio padidins iki 18 per savaitę: darbo dienomis vyks 3 skrydžiai per dieną. Išvykimai iš Vilniaus – 9:45, 12:15, 18:35, išvykimai iš Helsinkio – 7:30, 10:00, 16:20. Aukštesnis skrydžių dažnis bus ypač naudingas skrendantiems iš Vilniaus į Helsinkį arba iš Helsinkio į Vilnių, o tuo pačiu sutrumpins laukimus skrendant su persėdimu Helsinkyje.
Bendro kėdžių skaičiaus į Vilnių ateinančią vasarą nekeis „Finnair“, „Aer Lingus“ ir „Norwegian“.
Tokiu būdu skrydžiams iš Vilniaus 2012 m. vasarą bus pasiūlytas absoliučiai rekordinis kėdžių skaičius. Ypatingas rekordo šuolis vyksta reguliariųjų skrydžių segmente, tačiau toli nuo rekordo atsilieka susitraukusi užsakomųjų skrydžių rinka. Šiais metais laukiamas tolimesnis išvykstamojo turizmo užsakomaisiais reisais susitraukimas, tačiau tai turėtų kompensuoti augantis atvykstamojo turizmo planuojamas skrydžių skaičius.
Rekordinė pasiūla visuose Lietuvos oro uostuose
Kalbant apie visus Lietuvos oro uostus, tai bus gerokai pagerintas praėjusių metų pasiūlos rekordas. Palyginus su 2011-aisiais metais siūlomų skristi vietų skaičius padidės 20% ir pirmą kartą peržengs 400 tūkst. kėdžių per mėnesį ribą.
Mano skaičiavimais, visi oro uostai ir paėmus atskirai turės rekordinį siūlomų kėdžių skaičių – Vilniaus oro uostas apie 277 tūkst. kėdžių per mėn., Kauno oro uostas apie 105 tūkst. kėdžių, Palangos oro uostas – apie 20 tūkst. kėdžių.
Rekordinis krypčių skaičius
Nors palyginus su praėjusia vasara, šiai dienai neplanuojama 2012 m. vasarą vykdyti reguliariųjų skrydžių į Amsterdamą, Berlyną ir Stokholmą, tačiau bus siūlomos 8 naujos kryptys: į Paryžių, Liverpulį, Bergeną, Stavangerį, Sankt Peterburgą, Tel Avivą, Reikjaviką ir Karlsrūhę.
Šalia to, išsiplės geografija naujai pasiekiamais trimis oro uostais – Domodedovo ir Šeremetjevo Maskvoje bei Stanjeford Torp šalia Oslo.
Iš viso 2012 m. planuojami tiesioginiai reguliarūs skrydžiai mažiausiai į 30 miestų, į 35 oro uostus.
Rekordinis maršrutų skaičius į Lietuvą
Kalbant apie visų Lietuvos oro uostų tiesioginių reguliariųjų skrydžių geografiją, tai keleiviai Lietuvoje šią vasarą galės rinktis beveik iš 70 maršrutų – dar vienas rekordas.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
181 komentarai
Leave a reply
Oro uosto tinklapy „vasaros“ tvarkaraščio vis dar nėra :(
simasv: daugelio krypčių, kuriuos aviakompanijos jau patvirtino yra. Tiesiog, kadangi vis dar žiema, tai slepiasi po „žiemos tvarkaraščiu“. Spausk ant miestų žemėlapyje tiesiog.
Beje, kiek suprantu Finnair niekad nelaikydavo Vilniuj lektuvu per nakti. Nes vistiek speju ju esminis srautas yra tranzitas is Vilniau,o ne cia skrendantys suomiai.
O tas pats SAS negrasina vasara Stokholmo atidaryt? Ar vel ta pati mazu lektuvu problema?
Na be Stokholmo didziausias sios vasaros praradimas-Amsterdamas. Na o Berlynas-kryptis kuri vis dar neismusa. Gal netycia AirBerlynas musu krastuos pasivaidens?
beje, o kodel FlyBe negaletu vieno lektuvo Vilniuje bazuot? Keli reisai i Helsinki ir dar vienas-du i Stokholma?
Tai gal jau Vilnius ir Lietuva pasirodys ir http://www.flybe.com ?
EU–Israel aviation agreement: Israel joins Europe in aviation
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?id=35709
Visgi TK is Rygos skraidys ir i Stambula ir i Antalija. Antalijos skrydziu nutraukimas neivyko.
Del Stokholmo – kazkas turetu imtis sio reiso, arba Norvegian, arba SAS. Klausimas – kada. Del Berlyno – geriausia butu airBerlin su savo padidejusiu deka Etihad tinklu.
Aš užtai šiandien pirmąkart naujuoju būdu iš SAS išlipau. Tai aišku tas pavaikščiojimas aukštyn žemyn buvo, truputį juokingas. Savi privalumai aišku, atėjus iki bagažo atsiėmimo zonos, bagažas jau ten yra, tai nereikia laukti.
Iš pastabų pusės – nelabai sužavėti tuo laipiojimu aukštyn žemyn buvo tie, kas turėjo bagažo ar mažą vaiką ir neveikė eskalatoriai. Čia turbūt pakankamai nesunku sutvarkyti, jog visi eskalatoriai veiktų? Taip pat įspūdinga parkavimo kaina oro uoste – 20 min. parkavimas kainuoja 10 litų :-) Net ir 15 min. stovint reikia eiti kažkur ieškoti, kur atžymėti nemokamą stovėjimą. Kažkur tarp juokinga ir liūdna dėl tokios situacijos.
AirBerlin su jungimais į Etihat skrydžius būtų nuostabu, bet matyt taip pat ir ne itin realu :). Apskritai manau, kad kurį laiką bus šiame maršrute tylu, dėl visiems puikiai žinomos liūdnokos maršruto istorijos. Įdomu kaip su Stockholmu bus, čia realiau kažko greičiau sulaukti. Ir labai įdomu kaip Maskva eisis su tokia pasiūla.
Jurgi, ne – VNO-HEL yra Finnair reisas, ne flyBE.
ziurint i krypciu zemelapi Europoje, krenta i akis vienintele balta deme – Balkanai
blablabla: kas turbūt tiksliai atspindi nei emigracinių, nei poilsinių, o ypač verslo ryšių nebuvimą su tuo regionu :)
OT: Ryanair nuo birželio pradės skraidyt į Juodkalniją. Dar vienas must-see taškas self-connect asams ;)
http://buswk.co/GPnQrs
Šeštadienį buvau VNO pasiimti keleivių, nežymėjau bilieto papildomai.
vienintelis teorinis variantas skrydziams i Balkanus, tai vasarinis marsrutas i Kroatija su LCC orientuotas i poilsinius klientus. Jei lietuviams nezinomas Kos pernai gerai pildesi, tai Kroatija manau nebutu sunku irgi uzopildyti. Bet kadangi kaip zinia LCC nemegsta skraidyti ir rytu i rytus, tai sis variantas taip ir liks tik teorija
Pirmą kartą Lietuvoje „Iki“ tinklo parduotuvė įsikūrė oro uoste
http://www.lrytas.lt/-13324931721331886756-pirmą-kartą-lietuvoje-iki-tinklo-parduotuvė-įsikūrė-oro-uoste.htm
Daugiausia parduotuvių turintis prekybos tinklas „Iki“ šiandien Kauno oro uosto patalpose atidarė parduotuvę „Iki Express“. Lietuvoje tai pirmoji didžiųjų prekybos tinklų parduotuvė, įsikūrusi oro uoste.
Kroatija kaip tik sunku turetu buti uzpildyti, nes situacija kaip ir su Berlynu – kam skristi kai savas Passatas gali nuvezti. Iki Kos Passatu sunkiau.
Tai dabar ir koks Wizzair ar Ryanair gali pasiulyti Vilnius – Tel Aviv skrydi :)
Israel, EU Agree Open-Skies Deal
http://www.aviationbrief.com/?p=6722
OT
Pasirodo gali ir bendradarbiauti, ne tik konkuruoti:
http://www.aviationtoday.com/the-checklist/Boeing-Airbus-Embraer-Partner-on-Biofuel-Collaboration_76002.html
Ramūnai, panašu, kad tai labai nesena naujovė su parkingu. Turbūt VNO patenkinti, kad parkingas dabar tuščias :-)
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5981312 manau tikrai ilgai netruks,kol SAS Stokholma atidarys…Juolab PLQ,kaip ir nieko blogo negirdet ,tikriausiai pavykusi kryptis,tai ir VNO manau realu,kad bandys:)
ar kas nors turite newstodate pasijungimą?
Таллиннский аэропорт с апреля станет транзитным центром Европы
http://rus.delfi.ee/daily/business/tallinnskij-aeroport-s-aprelya-stanet-tranzitnym-centrom-evropy.d?id=64119451
@Linas – išsiimk vėl dviejų savaičių account’ą kitu e-mail adresu. Ir viską perskaitysi, ir su mumis pasidalinsi ;)
Va cia tai strateginis estu sprendimas: Talino oro uostas bus sujungtas modernia pozemine tramvajaus linija su centru –
http://www.epl.ee/news/majandus/taismahus-tallinn-algatab-ulemiste-supervaksali-planeeringu.d?id=64111071
Niekaip negaliu atsistebeti, kad iki siol http://newstodate.aero sukasi VNO reklama su senuoju logotipu … jau ar ne antri metai eina po logo pakeitimo .
Taip ir padariau, Vytautai… :)
Jade Cargo at Kaunas: prospects for a return in 2012
MAr 22, 2012 (newstodate): It remains in the air if Hoptrans, Agility and Lufthansa Cargo will bring Jade Cargo operations back at Lithuania’s Kaunas Airport.
But at least a solution to Jade Air’s strained financial needs has been found in the form of a restructuring of the carrier in cooperation between Lufthansa Cargo that holds 25 percent of the stake, and the Chinese logistics provider UniTop.
Speaking at yesterday’s Lufthansa Cargo annual press conference in Frankfurt, the company’s chairman and CEO, Karl Ulrich Garnadt said that a resumption of flight operations is in preparation, although no exact date could currently be announced.
A resurrection of the carrier’s flights is, however to be expected within only „a few months“, and plans are to retain the existing management team at least in an interim period.
In Lithuania, a spokesperson for Hoptrans has also recently confirmed to newstodate that negotiations are indeed taking place with hopes for re-starting the service later in 2012.
By the end of September 2010, Hoptrans launched its weekly IL-96-400T freighter flight operated by Polet Airlines from Shanghai to Kaunas Airport.
From April 2, 2011, Polet Airlines was replaced by Jade Cargo with a weekly Boeing 747-400F flight from Shanghai for Hoptrans and Agility in Lithuania, and from June 18, 2011, Lufthansa Cargo Lufthansa Cargo took over the flight from Kaunas Airport to Frankfurt, extending to Bombay, India.
The Jade Cargo flights were, however, suspended shortly before Christmas 2011, initially planned to restart in January 2012 but still grounded due to the unfolding problems at Jade Cargo.
Posted @ 2012-03-22 11:20:49
Asmeniskai as ,labai dziaugiuos,del Talino.Na tie ju planai ,del tranzito,gal kiek mums ir nerealiai atrodo,bet jie imanomi tikrai.Cia labiausiai jaudintis turetu RIX,nes nuo ju pasiims savo Estus,kurie per RIX skraidydavo.Dar atsiras latviu,suomiu,rusu.Mums lietuviams irgi gerai bus,koks mums skirtumas ,skrendant tranzitu,per kur skrisim.Ir aplamai,uzsienieciai daznai i Baltijos salis ziuri,kaip i vientisa objekta,tai Talinas tik gerina Baltijos saliu ivaizdi
Turkish airlines dar nepaskelbe savo 2012 Summer timetable. O gal visgi ivyks stebuklas ir atsiras jame Vilnius dar si sezona ? Per pora dienu turetu paaisketi.
Dėl oro uosto parkavimo tai yra 10 Lt už kiekvieną valandą centrinėje aikštelėje, o šoninėse aikštelėse – 6 litai. Tačiau šoninėse nėra 15 min nemokamo stovėjimo. Tad jei tiksliai žinai, kad netruksi ilgiau 15 min, verta važiuoti į centrinę aikštelę, o jei galvoji, kad truksi virš 15 min – į šonines. Jei nežinai, tai tam tikra loterija :-) .
Atokesnėje šoninėje aikštelėje (kur prie traukinių stotelės) pagal unipark.lt yra 4 Lt valandai, irgi nėra jokio nemokamo stovėjimo.
O šiaip yra ir galimybių atokesnėse vietose nemokamai pastatyti, ypač naktį/vakare, kai niekas nedirba. Tiesa toloka eiti.
Šiaip vis tenka matyti, kad žmonės sėdi mašinose ir laukia Dariaus ir Girėno gatvėje prie posūkio į F. vaitkaus gatvę, paskui vos nusileidus jų draugų/giminaičių lėktuvui privažiuoja.
@ Simonas – O kas dar du vezejai kurie be CSA mazina capacity ?
Simonai, Brussels turbūt atsiųs A319, o kuo planuoja skraidyt SAS?
Keliautojau, lyginant su praėjusia vasara, capacity mažina Estonian ir airBaltic. Nors OV trigubina į TLL, tačiau pernai vasarą turėjo 737 į AMS ir ARN. BT taip pat didina į RIX, tačiau pernai vasarą pradėjo su TLL ir CPH.
Apie Talino oro uosto superplanus rusiškai:
http://rus.delfi.ee/daily/business/v-rajone-yulemiste-budet-postroen-supervokzal-k-kotoromu-provedut-tramvaj.d?id=64114729
Beje, tenka konstatuot, kad AirBaltic nepaisant skambių pareiškimų reiso į Taliną nedarys?
Na o kas link Izraelio, tai manau, kad nei Ryanair, nei Wizz tenai neskraidys, kadangi tos šalies saugumo politika priešinga LCC keleivių aptarnavimo filosofijai…
Ir pabaigai kalbant apie žiauriausią kriterijų- valstybių skaičių, ar mes irgi aplenkėm 2008 metus? spėju, kad ne, nors turim skrydžius į dvi visiškai naujas valstybes- Izraelį ir Islandiją…
„airBaltic“ į vasaros sezoną žengia su daugiau skrydžių
http://www.ekonomika.lt//naujiena/airbaltic-i-vasaros-sezona-zengia-su-daugiau-skrydziu-22996.html
@Vytautas-NT Na easyJet i Tel Aviva skraidina net is 3 vietu: London, Basel-Mulhause-Freiburg ir Geneva. Tai koks skirtumas jei tai darys pvz. Wizzair is Vilniaus ?
Talino planai ispudingi. Pranoksta net airLituanica.
Man irgi pasirodė, kad tik reikia pradėti skraidyti ir keleiviai plūstelės tranzitu, nes daugiau galimybių keliauti, kaip tik per TLL – nėra ;)
Kauno oro uoste kils lėktuvų techninio aptarnavimo angarai
http://vz.lt/article/2012/3/23/kauno-oro-uoste-kils-lektuvu-techninio-aptarnavimo-angarai
Per metus Kauno oro uoste orlaivių techninio aptarnavimo angarą numato pastatyti Airijos pigių skrydžių kompanija „Ryanair“, o per trejus metus lėktuvams aptarnauti skirtą angarą šalia pastatys ir pradės eksploatuoti UAB „FL Technics“.
Na Riga,net ir visa Latvija(nors ir didesne pagal plota/gyventiju),neturi tiek uzsienio investuotoju,kiek Estija…Tas pats turizmas irgi Estai zenkliai lenkia Latvius…
Pas ju planuose keliskart maziau tranzitiniu keliviu, negu jau siuo metu Airbaltic skraidina.Todel tikrai planai yra daugiau nei realus,tik aisku tie patys Airbaltic ne per vienus metus tai pasieke.
O kos yra FL-Technics planas? Čia jie bandys Ryanair papjaut konkuruodami, ar jie jau Vilniaus oro uoste nebeįsitenka ir jiems papildomo reikia?
EasyJet blogas pavyzdys, tai low-cost’as su ne tokais griežtais lėktuvo aptarnavimo reikalavimais. Jie daugiausia skraido į pagrindinius oro usotus, tad jiems tos 25 min (su ju vėlavimo tradicija) nekritinės…
Beje, EasyJet skraidė ir be jokio „atviro dangaus“- kaip Šveicarijos ir UK vežėjas į Izraelį…
Kodel VNO skrydziu zemelapyje –
http://vno.lt/lt/tvarkarastis/pusmetinis-tvarkarastis/
nera Maskva-Seremetjevo, Reykjaviko ir Tel Avivo ?
EasyJet geras pavyzdys, nes orientuojasi į yield segmentą. Į tą patį segmentą gręžiasi tiek Ryanair, tiek tai bus priversti, anksčiau ar vėliau, daryti Wizz. O srautas į Izraelį matyt ne pačio žemiausio yieldo, tai ir suinteresuotumas gali atsirasti. Tik aišku ne iš Vilniaus :)
Jurgi, Simonas minėjo, jog TLV ir KEF yra vasaros sezono tvarkaraštyje, čia dar ale žiemos, bet man keista kur SVO? ir Aeroflot net nėra tarp oro linijų bendrovių El al perkeltas atgal į charter’inę skiltį. Įdomu darosi…
@Sarunas Bet daugelis kitu krypciu irgi prasideda nuo vasaros sezono, bet jos jau yra zemelapyje.
Tarp oro liniju bendroviu nera ir Iceland Express.
Jo, El Al kazkodel tai vel charter skiltyje … o Aeroflot is vis nera.
@Vytautas-NT Kad EasyJet skraidė be jokio “atviro dangaus” zinoma, nes ir tokios sutarties dar nebuvo pasirasytos. Bet as noriu pasakyti, kad kai yra poreikis, tai LCC prisitaiko ir prie grieztesniu ar kitokiu reikalavimu. Ar pasidarys lankstesnes Wizzair ar Ryanair pamatysim, bet pats faktas, kad Izraelis jau „Open Skies“ narys atveria nauju galimybiu, tame tarpe ir LCC.
Buvau siandien KUN tai visa pirma auksta keicia matosi ten jiems rimtai jau vietos truksta….
Airijos skrydžių kompanija Kauno oro uoste statys lėktuvų patikros ir remonto angarą, skirtą „Boeing 737-800“, „Airbus 321“ ir kitų tipų lėktuvams.
Ryanair“ statys bazę savo orlaiviams aptarnauti
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/uzsienis/ispanijos-iberia-steigia-pigiu-skrydziu-bendrove-195-206028#axzz1pmhm5uZl
Nu va, jau paskelbta, kad pirmas Aeroflot reisas i Vilniu SU 2108 su SUKHOI Superjet 100-95.
Taciau Aerofloto tarp VNO oro liniju bendroviu vis nera :)
name va, stai it sugrizo 5 Eur traifai pas FR. idomu are ilgam.
taip pat idomu kaip tai susije su ju yield gaining strategija.
Prašau atsakykite kelis klausimus. ačiū. ir Sorry uz OFF. T.
http://apklausa.lt/f/arbatpinigiai-picu-isveziotojams-v7w7rgj/answers.html
Iberia Express skraidys ir į RIX:
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=35724
Cia bus tas pries tai jau skelbtas poros menesiu Iberia weekend only skrydis. Zemo yield ir sezonines kryptys kaip suprantu yra permetos Iberia Ezpress’u, o RIX tarp pastaruju ir patenka.
@Linas Taip, jau buvo rasyta, kad Iberia skris i Ryga, tai dabar pasitikslino, kad tai bus Iberia Express.
Galetu ir i Vilniu skristi, bet matyt jiems Ryga atrodo maziau rizikinga pradziai.
siaip tai buvo anksciau skelbiama,kad reisas i Ryga isvis yra uzsakomasis,o ne reguliarusis.
beje, visgi neisgirdau logisko paaiskinimo kam FL technics reikalinga papildoma baze Kaune? Ar pastatyt dar viena angara Vilniuje gerokai brangiau kainuoja? Nors vietos lygtais dar irgi yra.
Ar as ka praleidau, ar balandi is tikruju neturesim jokiu naujienu ? Sekmadienis (Aeroflot), pirmadienis (Ak bars), antradienis (Ryanair) ir po to nauji skrydziai (Wizzair) tik geguzes menesi ?
@ Jurgis, ne balandi lyg ir nieko, o geguze tavo be tavo minetu didesniu naujienu tai dar prisideda LLC/Novaturas marsrutai.
Sian LH jau atsiunte beje 320
http://www.alfa.lt/straipsnis/14125173/Rusijos.Aeroflot.pradeda.skrydzius.is.Maskvos.i.Vilniu=2012-03-25_08-45 vel dabar Airbus,na kai atskris tai ir bus aisku su kuo:)
Prisiminiau … visgi bus naujas skrydis ir balandi.
Vilnius-Almata nuo balandzio 27 d. , Small Planet, charteris/necharteris …
Bandžiau ieškot bilietų į Almatą būtent šiam skrydžiui, nesėkmingai. Matyt platina tik per agentūras. Tai praktiškai sausas balandis. Gegužę Wizz antras lėktuvas, o birželio pabaigoje egzotika.
Kaunas nusprende si menesi statistikos is vis nerodyti :)
Beje, to zadetojo Kaunas-St.Peterburg skrydzio taip ir neatsirado vasaros sezonui. Gaila, kad nera jokiu ziniu, kai sekasi Kaunas-Maskva.
Salyginai apie Kaunas-Maskva reiso uzimtuma galima spresti pagal Domodedovo oro uoste skelbiama skrydziu tvarkarasti, kuris tikrai neatitinka Kauno oro uosto skelbiamo tvarkarascio. Panasu, kad klientu yra, taciau ne taip daug, kaip noretusi, todel rinka auginama pamazu. O del Peterburgo – sprendziant pagal Simono ankstesni komentara, derybos gali uztrukti pakankamai ilgai. Taip pat reikia atsizvelgti i realia situacija rinkoje.
Simonui: Aerouostu rasyma tvarkarastyje reiketu suvienodinti, t.y. arba visi skliausteliuose arba visi ne – Paryžius (BVA), Prancūzija; Maskva DME, Rusija; Londonas STN, Jungtinė Karalystė
Iberia Express – 17 destinations
25MAR12: Alicante, Malaga, Palma de Mallorca and Seville
01MAI12: Granada, Lanzarote, Mahon and Vigo
03MAI12: Ibiza
01JUN12: Dublin, Fuerteventura, Naples, Santiago de Compostela and Santander
01JUL12: Mykonos and Riga
01SET12: Amsterdam
What pricing practices Iberia Express?
25 euros for flights in the Iberian Peninsula and the Balearic Islands
45 euros for the Canary Islands
59 euros for international routes
Pasiruošę rusų invazijai ? ‘]
Vėluos visa valanda pirmoji Aeroflot invazijos banga :)
utair irgi valanda vėluoja. Kamsčiai :D
Aeroflot panašu ‘šiandien’ nebeatskris, leisis jau ryt, Utair, jo, irgi solidžiai vėluoja :)
Beje, o bazė Iberia Express Barcelona? Spėju, kad Ryga jie pasirinko dėl mažesnės konkurencijos- Iš Vilniaus ten skraido Ryanair ir Wizz. Ypač, jei pasterieji skrydžių dažnį padidins…
Bet pas juos dar nei puslapio nėr, nekalbant apie bilietų prekybą…
SU pakilo iš Maskvos 22:30 vietos laiku. Skrenda Sukhoi, bet jau taip nurodo rusai.
25 March 21:40 SU 2108 Aeroflot Vilnius D departured 22:30
IBERIA EXPRESS
http://www.iberiaexpress.com/en/
FLIGHTS ON SALE FROM:
MARCH 28 2012
Aš turėjau galvoje, kad tam puslapy nieko išskyrus Jurgio nurodytą fraze nėra…
@Vytautas-NT Iberia Express baze Madride ir pirmieji skrydziai irgi is Madrido.
Tuo tarpu Aeroflot atvykimas jau kokį ketvirtą kartą pavėlintas, dabar jau 01:30 planuojamas :)
nu bet jau nusileido :) įdomu būtų pamatyti sukhoi. Gal kas idės nuotraukų?
Aha, šiaip ne taip, tris valandas pavėlavęs. Vargu ar iš šianaktinio apsilankymo nuotraukų bus, šiaip atskristi turėjo RA-89002, čia keletas jo nuotraukų yra: http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=RA-89002&distinct_entry=true
Šiaip labai smalsu būtų sužinoti kiek keleivių pirmuosiuose reisuose buvo (bus) :).
Šiandien Aeroflot atskris su Airbus 320
Turim nuotraukų iš „Aeroflot“ pirmojo reiso:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150651298837428.394708.265132112427&type=1
SImonai, kaip paklausa pirmų skrydžių?
Labai gera – vakar atskrido 29 keleiviai, šį rytą išskrido 62. Transfero nebuvo, viskas „point to point“. Matysim, kokią įtaką turės bendrai Vilnius-Maskva maršruto rinkai.
Beje dėl kokių priežasčių reisas taip vėlavo?
O aš vakar skridau Ryanair reisu su 16 keleivių. Nenuostabu, kad vakar pradėtas ~3,5 val. trukmės reisas bus panaikintas jau po 3 savaičių. Nors sekantis mano skrydis į Kauną irgi keleivių gausa nepasižymėjo – buvo 75.
@Pranas – kurie čia maršrutai pasižymėjo tokia gausa?
Oho, iš Vilniaus į Maskvą tiesiog super užpildymas kaip pirmam skrydžiui. Jei informaciją, kurią radau yra teisinga tai Aerofloto Superjetai yra 12C 75Y konfigūracijos, reiškia išskrendant LF buvo beveik 74%. Utair ir Transaero net nesvajojo apie tokius rezultatus iš pradžių. Beje, įdomumo dėlei, kokie vidutiniai Transaero salono užpildymai pastaruoju metu?
P.S. Blogas vis dar įstrigęs žiemos laike :)
Galim lažintis, kurio vežėjo vėliausiai iki vasaros sezono pabaigos neliks maršrute VNO-MOW. Statau už Transaero ;)
„Transaero“ užpildymas pastarosiomis savaitėmis buvo apie 50%. Jų bendram LF koja kiša šeštadienio rytinis reisas, kuris labai mažai turi paklausos, tuo tarpu kiti trys savaitės reisai pildosi labai neblogai.
Simonai – sutinku, kad labai norėdami ir visi trys vežėjai pririnktų ir po 75% LF. Bet kokia to būtų kaina? Yield’ai kainų kare, kaip taisyklė, būna tikrai prasti – o pikinis vasaros sezonas nesites amžinai…
@Vytautas – PSA-TMP-KUN, kaip tik dėrėjo prie kažkodėl praėjusią savaitę į penktadienį perkelto ir dėl to už 17 Lt plius pavedimo mokestis siūlyto VNO-BGY. Svarbiausia yra tvarkaraštis :)
O tuo tarpu –
Nutraukti skrydžiai tarp Minsko ir Maskvos
http://www.lrytas.lt/-13327474291332134296-nutraukti-skrydžiai-tarp-minsko-ir-maskvos.htm
„Atšaukti visi reisai į Maskvą. „Belavia” atstovai mums parodė telegramą, kad „Rosaviacija” panaikino kompanijos „Belavia” licenciją ir nepriima Baltarusijos lėktuvų, o Minskas, atsakydamas į tai, nepriima reisų iš Maskvos”, – pranešė agentūrai „BelaPAN” keleivis Ivanas Rakas, kuris pirmadienio rytą turėjo išskristi į Maskvą.
Nu va, ir Ak Bars Aero is St.Peterburgo nusileido. Idomu kaip cia su keleiviais, ar jie ir toliau platins bilietus tik per Sirena ?
Atšaukė skrydžių draudimą iki ketvirtadienio
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5982325
Baltarusijos transporto ministerijos atstovai informavo, kad oro eismas buvo nutrauktas dėl Rusijos kaltės – ji nori komercinio pranašumo savo aviacijos kompanijoms, kad šios gautų leidimą atlikti daugiau reisų į Minską.
Baltarusijos aviacijos vadovai nesutiko, kad Rusijos kompanijos „Aeroflot“ lėktuvai kasdien atliktų po tris reisus vietoj dviejų.
Tai čia Tampere-Pisa laukia greita mirtis? O kas link Kauno-Tamperes reiso, tai jis iš dalies vienpusis. Pats kažkada grįžinėjau juo sekmadieni, tai iš Suomijos skrido apie 30 žmonių, užtat Suomiu atskrido gerokai virš 100.
Tad akivaizdu, kad Lietuvą iš suomių pusės sulaukia daugiau intereso. Juolab anoj pusėj viskas brangoka.
Skrydžių tarp Minsko ir Maskvos draudimas atšauktas iki kovo 29 d. „Ketvirtadienį prasidės dėrybos dėl oro eismo tarp Minsko ir Maskvos”, – pranešė pirmadienį žurnalistams Baltarusijos nacionalinės aviacijos kompanijos „Belavia” generalinis direktorius Anatolijus Gusarovas.
Skrydžiai atnaujinti 11 valandą Maskvos laiku (10 valandą Lietuvos laiku). V. Ščiavinskas
Jis paaiškino, kad Rusija laikinai atšaukė skrydžių draudimą, į tai adekvačiai reagavo ir Baltarusija.
Draudimo atšaukimo faktą patvirtino ir Rusijos kompanijos. Skrydžiai atnaujinti 11 valandą Maskvos laiku (10 valandą Lietuvos laiku).
Anksčiau pirmadienį buvo pranešta, kad Rusijos aviacijos vadovai atšaukė Baltarusijos aviacijos kompanijai „Belavia” duotą leidimą skraidyti į Maskvą. Atsakydama į tai Baltarusija atšaukė visų Rusijos vežėjų leidimus skraidyti į Minską.
Baltarusijos transporto ministerijos atstovai informavo, kad oro eismas buvo nutrauktas dėl Rusijos kaltės – ji nori komercinio pranašumo savo aviacijos kompanijoms, kad šios gautų leidimą atlikti daugiau reisų į Minską.
Tai, kad konfliktą sukėlė ginčas dėl reisų tarp dviejų šalių skaičiaus, patvirtino ir šaltiniai Maskvoje. Pasak jų, Baltarusijos aviacijos vadovai nesutiko, kad Rusijos kompanijos „Aeroflot” lėktuvai kasdien atliktų po tris reisus vietoj dviejų.
Dar vienas ekonominis karas tarp Rusijos ir Baltarusijos- nieko naujo po saule…
Kur daugiausia keliauja lietuviai –
Po užsienio šalis keliavo daugiau Lietuvos turistų
http://www.lrytas.lt/-13327548311331988326-po-užsienio-šalis-keliavo-daugiau-lietuvos-turistų.htm
Pernai ketvirtąjį ketvirtį daugiausia keliautojų vyko į Baltarusiją (47,3 tūkst., arba 14,1 proc.), Jungtinę Karalystę (40,6 tūkst., arba 12,1 proc.), Latviją (40,4 tūkst., arba 12,1 proc.), Rusiją (26,4 tūkst., arba 7,9 proc.), Lenkiją (25,6 tūkst., arba 7,6 proc.) ir Vokietiją (21,5 tūkst., arba 6,4 proc.).
O Kaip Ryanair VNO/BVA pildosi?
Turizmo konkurencingumo sąraše Lietuva nukrito į 55-ąją vietą
http://www.lrytas.lt/-13327561531332034163-turizmo-konkurencingumo-sąraše-lietuva-nukrito-į-55-ąją-vietą.htm
Lietuva nukrito iš 49 į 55 vietą, Estija iš 27 vietos pakilo į 25-ąją.
Baigėsi pirmojo RYR BVA reiso šventė VNO ką tik – pirmu reisu išskrido 166 keleiviai, tai bėdų su užpildymu iš pirmo reiso įžvelgti sunku :-)
Gera girdet,del BVA…Bet toks cia ir pirmas reisas,perkeltas is KUN:) Milanas,Roma,Paryzius kas dar bus perkelta? Na KUN patogus del savo padeties emigrantam,VNO del didesnio miesto,ir aisku atvykstamojo turizmo.
Manau perbegs ir dar bent keleta krypciu ateityje..
Simonai, o kaip St.Peterburgui iš/į VNO šiandien sekėsi?
Beje kas siek tiek gala ,per kelias paskutines dienas,KUN prarado ne tik Paryziu,bet ir Eindhovena
Simonai, o kaip su St.Peterburgo pirmojo reiso keleiviu skaicium ?
Paryzius bus gerai, tik kvailai atrodo tuo paciu laiku reisai su Wizzair, na bet gal pasikoreguos veliau, kad gautusi Ryanair Wizzair kasdieniniai skrydziai i Paryziu.
Deivi, atvirai – labai silpnai.
Gera žinia ta, jog AK BARS, VNO, Vilniaus savivaldybės ir Valstybinio turizmo departamento dėka pirmu reisu atskrido apie 15 žurnalistų ir turizmo operatorių atstovų grupė, kurie apžiūrinės Lietuvą iki ketvrtadienio.
Vilnius lauks daugiau svečių iš Sankt Peterburgo
http://www.diena.lt/naujienos/miestas/vilnius-lauks-daugiau-sveciu-is-sankt-peterburgo-416847
Dažniausiai svečiai iš Rusijos į Lietuvą atvyksta automobiliais (49 proc.), 20 proc. atkeliauja autobusu ir tik 4 proc. lėktuvu.
„50 proc. rusų į Lietuvą atvyksta iš Kaliningrado srities, tačiau didelę potenciją turi ir Sankt Peterburgas“.
„Ak Bars Aero“ vadovas teigė, kad kol kas du kartus į savaitę vyksiančius skrydžius žadama ateityje padaryti dažnesniais. „Kol kas tikimės, kad vienu reisu į abi puses suskraidys apie 80 keleivių. Priklausomai nuo gyventojų skaičiaus, ateityje pereitume prie trijų skrydžių per savaitę“, – kalbėjo įmonės atstovas.
Beje jei apie Lietuvos reklama http://www.lrytas.lt/-13327483031332411011-baskijos-televizija-lietuvą-pristatė-kaip-šalį-kur-krepšinis-mokyklose-privalomas.htm?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Mariau, Roma iš niekur neperkelta, čia originalus Vilniaus reisas. Šiaip jau sakyčiau ne visai padoru organizuoti kažkokias pertemptų (jei nepasakius aštriau) reisų „atidarymo“ šventes. Ryanair elgiasi ne visai solidžiai, kąsdama tą ranką, kuri ją šeria. Turiu omeny dotacijas iš Kauno miesto ir rajono savivaldybių, visų įmanomų sąlygų sudarymą KUN. Dėl vieno kito tinginio vilniečio ar užsieniečio (kam 100 km yra baisus atstumas)permetinėti reisus yra keista, visai negalvojant apie tuos, kuriems tai buvo labai patogu. Sėkmės, ponai vilniečiai, skraidant į Paryžių iš karto net dviejų aviakompanijų reisais tuo pačiu laiku. Kiti Lietuvos gyventojai jau įpratę būt spjaudomi ir mindomi. Iškęsim.
:DDDDD
Aš tai sakyčiau „nothing personal- just business“. Panašu, kad dėl Paryžiaus Ryanair nusprendė rimčiau konkuruot su Wizz. Gal ir bloga Einhoven’o patirtis juos paskatino. Tam kad lygiaverčiai konkuruot, reikia siūlyt lygiavertišką produktą.
O kalbant apie Kauno ir gretimų savivaldybių paramą, tai manau toks dalykas turėtų būt sutartyje fiksuojamas. Kiek suprantu Ryanair yra įsipareigojusi pervežti tam tiką keleivių skaičių. Tad turės kažkaip suktis, kaip rodiklius pasiekt. Gal dar kokį naują reisą iš Kauno atidarys šią vasarą, nes laisvų lėktuvų turi…
Beje, įdomu ar yra kokios nors informacijos apie Paryžiaus reiso rezultatus iš Kauno?
O dėl „pirmo reiso“ šventės- tai Ryanair labai mėgsta perkėlus/atnaujinus reisus skebti apie „naują maršrutą“…
@Tomas: Tik neapsiverkite :) Ryanair vienodai rodo, kad kažkam buvo patogu, ar kad nuima kokį reisą iš Kauno. Kauno savivaldybės neturi kuo skųstis, jei pasiskųstų, Ryanair atsakytų – nu va, uždarėm Paryžių, atidarėm Maljorką, ko verkiat? Ryanair rūpi vienintelis dalykas – pelnas. Pelnas skrendant į Paryžių iš Vilniaus bus didesnis, ir baigta diskusija.
@Tomas – pralinksminai. Tau tikrai reikėtų parašyti rekomendacinio pobūdžio laišką Ryanair kompanijos vadovybei, ir šis beviltiškas ir gėdingas sprendimas bus atšauktas tuojau pat.
Tomai, esu rašęs, nesikartosiu – BVA buvo perkeltas, kitu atveju būtų buvęs uždarytas apskritai. KUN atveju, šią vasarą Ryanair iš Kauno turės rekordinį „weekly departures“ skaičių, kokio niekada neturėjo, pirmą kartą daugiau nei RIX. Taigi, RYR Lietuvoje plečiasi visur, priešingai negu Estijoje ir Latvijoje, kur šiemet mažina skrydžių skaičių.
Tomai, jau buvo kalbėta apie tai, konkrečiai Paryžius Kaune laikėsi du metus, tai yra, o gal reikėtų sakyti buvo (nes panašu, kad dabar jau nebelaukiama tiek) kritinė riba iki kurios maršrutas turi tapti rentabiliu, priešingu atveju jis uždaromas. Iš Kauno srautas buvo, tačiau į Kauną prancūzai neskrido, RYR tikėdamasi kad į Vilnių pastarieji skraidys daugiau, nei į Kauną, o iš Lietuvos srautas matyt liks panašus. Skrydžiai vyksta ne tarp bazinių oro uostų, kas jiems kaštų prasme yra nenaudinga. Taip kad sakyti jog nedėkingieji užuot darę kas didesnei daliai lietuvaičių būtų patogiau vaikosi komercinės naudos – vaikiška. Ne labdaros organizacija RYR, normalu kad įmonė siekia finansinės naudos, o ne kažkieno individualius poreikius patenkinti.
Gal ir taip, tik būtų įdomu po kurio laiko sužinoti, kiek skiriasi keleivių skaičius iš Vilniaus lyginant su Kaunu. Gal pasirodys, kad iš VNO bus 166, kai iš KUN būdavo 163. (Čia skaičiai iš lubų). Ar keliuose keleiviuose esmė?
Bus įdomu stebėti kuo baigsis ši „kaktomuša“ tarp FR ir W6. Beje, Simonai – kaip atrodo tokie konkurencinai maršrutai LF požiūriu? t.y. kaip „krovėsi“ žiemos sezonu Ryanair Roma, Milanas, Barselona palyginus su Wizzair atitinkamais miestais?
Del Rusijos tai panasu, kad kol kas turi ivykti 100 proc. rinkos patenkinimas, ivertinant skrydzius i Kauna ir vasaros i Palanga. Skustis nebeturetu nieks, tik dirbt visiems reikia (turizmo agenturoms) kad tie visi skrydziai issilaikytu ir tas ypac mazas (4 proc. lėktuvu) atvykimo lektuvu procentas padidetu bent dvigubai.
@Tomas – Simonas rašė kad nesikartos, tai aš dar priminsiu. Ryanair vis labiau žiūri ne LF ar lėktuvų utilizaciją, o yield (už kiek sugeba parduoti). Kaune jie taip ir napasiekė ko tikėjosi, nes atostogaujančių lietuvių neužteko palaikyt pakankamai bilieto kainai. O dabar pats padaryk išvadas – Wizzair atidaro Vilnius-Paryžius. Su kuo ir kur skris prancūzas, norintis pamatyti Lietuvą, a? kaip manai? Už kiek Raynair turės siūlyti bilietus, kad prancūzui apsimokėtų skristi į Kauną ir po to galvoti kaip nukakti iki Vilniaus? Atsakyk sau į šiuos klausimus, prieš keldamas visokias hipotezes…
O kada startuoja VNO-Krokuva?
@Tomas – galbūt bus taip, bet keleivių skaičius dar ne viskas. Esmė yra ne keleiviuose, o euruose, kuriuos jie palieka. Prancūzai palieka daugiau eurų negu lietuviai, dėl vilniečių ir kauniečių skirtumų sunku pasakyti. Bet viltis yra tokia, kad jei keleivių bus ir tiek pat, jie daugiau suneš pinigų, t.y. pirks brangesnius bilietus, mažiau cackinsis su visokiais prepaidais kad sutaupytų kokį eurą, daugiau pirks priority, užkandžių ir gėrimų per skrydį, kvepalų, loterijos bilietų ir t.t. Ryanair šitą sprendimą priėmė, nes šituo klausimu suveikė, pvz., reiso perkėlimas iš Kauno į Vilnių BGY atveju.
Na del sventimo ,tai as rasiau „siek tiek gaila,kad perkeliamas“,tai neturejau tokiu minciu tikrai…
na del pildymosi,tai manau cia visiems butu smalsu suzinoti,bet kaip jau daug kartu Simonas minejo,tai nera pagrindinis faktorius.
Daugiausiai viskas nuo kainos priklauso,kai buvo musis del Stokholmo ,buvo 1euro ticketai,pasiulos begale.Siuo metu nera ,nei vieno reiso i Stokholma:).Faktas tas ,kad KUN nesiseke su BVA,tai labai tiketina jie kaina labai zemai leido,siekdami islaikyti krypti.
Vytautai, reikėtų turbūt vertinti pagal maršrutus. Sezoninė įtaka buvo skirtinga žiemą.
Labiausiai neigiamai paveikė Romos maršrutą, kurį turbūt reikėtų vadinti „abiems blogai, bet Wizz geriau“. Ryanair užsipildė apie 67%, Wizz apie 75%, bet atsižvelgiant į atstumą „yield“ matėsi, jog žemas.
Ryanair vasaros tvarkaraštyje bando reabilituoti CIA perkledama reisą į vidurdienio (pasinaikina lietuvių turistams peilis – išvykimas 6 ryte iš Romos).
Gerai sekėsi su BGY maršrutu abiems, abu pildėsi apie 80%.
Vidutiniškai abiems sekėsi su BCN, pildėsi abu panašiai apie 79%, bet čia „yield“ matėsi, jog žiemą nekoks.
@Vytautas – prancūzas greičiau skris su Ryanair, nes tokių Wizz Air dar paprasčiausiai nežino.
@Pranas – tik tuo atveju, jei Ryanair skris į VNO ;) Kitu atveju, prancūzas neskris visai – kaip buvo iki šiol…
Cia mano artimiausiu/laukiamiausiu naujienu sarasas:
1. Kas ir kada atnaujins Vilnius-Stockholm ?
2. Ar bus siemet TK Stambulas-Vilnius ?
3. Kas atidarys Madrid-Vilnius reisa ?
4. Ar pagaliau prades Flybe Nordic realia veikla Lietuvoje ?
5. Berlin – tas pats, kas ir kada ?
Cia tokie realus, ne 2014 m. veiklos klausimai.
Gal ka praleidau ? Zinau, kad Amsterdamas visiems galvoje, bet Simonas tai jau atsake.
P.S. Cia ne klausimai Simonui, o tiesiog retoriniai klausimai sau/mums. Pafantazavimui. Taip pat kaip ir klausimas ar galetu dar kas is naujuju LCC pasirodyti VNO ar KUN ? Ta pati Iberia Express, Volotea ar dar kokia kita. Ar jos baidysis pvz. Ryanair ar Wizzair baziu buvimo cia ?
Nereikia prancūzų įsivaizduoti visiškais dundukais, kaip pirmokais, iškalusiais tik valstybių sostinių pavadinimus. Kaip turbūt 100 proc. šiame forume dalyvaujančiųjų žino tikrai ne po vieną kiekvienos bent jau Europos šalies miestą, taip ir prancūzai, jei jau žino pačią Lietuvą ir nori joje apsilankyti, tikrai yra matę ir Lietuvos žemėlapį. Jei jau 100 km taip svarbu, tai bus svarbu ir tai, jog skrendama iš Beauvauis, o ne iš CDG, atstumas turbūt panašus.
Na Ryanair tikrai yra keliskart populiaresnis Brand UK ,bet taip pat ir pats zinomiausias/nemegiamiausias…Wizzair labai puikiai sekasi UK,ne tik kalbant apie skrydzius i VNO.Na manau cia Ryanair persvara minimali,juk labai daug negatyviu atsiliepimu ziniasklaidoj apie Ryanair.Bus tokiu zmoniu ,kurie nezinos tokios a/k Wizzair,bet bus ir tokiu zmoniu kurie rinksis butent Wizzair ,nes labi jau daug negero girdeje apie Ryanairus.Na bet kokiu atveju,cia jei ir turi kas pliusa ar minusa,jie labai jau nereiksmingi.
@Tomas – yra reikšminga dalis keliautojų, kurie nemėgsta naudotis viešuoju transportu, ypač svetimose šalyse. Dažnai jie ir mokesni būna. Ir pažiūrėjus į žemėlapį labai nesunku didelę taksi kainą tarp Kauno oro uosto ir Vilniaus primesti.
Pranai, kažin, ar jau tokių labai daug ir ar tokie skraido LCC. Gal tokie daugiau privačiais lėktuvais skraido. Kaip tik pastebėčiau, kad yra nemažai mūsiškių, kuriems labai jau ne lygis važiuoti VT pas mus, bet labai sėkmingai juo naudojasi užsienyje.
Na Tomai jeigu ka tai ir tie,ir tie is BVA skraido.O diziajai daugumai keliaujanciu su LCC svarbi keliones kaina.Tai nepamenu kas minejo,kas skrisdamas i Vilniu rinksis BVA/KUN,kelione iki traukiniu stoties,traukinys i Vilniu,kelione i viesbuti,nei galimybe tiesiai BVA/VNO kelione i viesbuti..
Siuo atveju Ryanair turi labai jau pigiai parduoti ticket,kad pervilioti is tiesioginio i VNO…zinant,kad BVA/KUN jau ir be Wizzair BVA/VNO buvo vos vos,tai nu nebutu sansu nei minimaliu:)))
Na po automobiliu,tikrai yra traukiniai (gal prie autobusu priskaiciavo)http://www.lrytas.lt/-13327623911330468455-kelionę-traukiniu-į-sankt-peterburgą-pakeis-skrydis-lėktuvu.htm?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
http://pilietis.delfi.lt/news/kai-pigios-avialinijos-pigiai-ir-greitai-suzlugdo-brangias-atostogas.d?id=57273349 na ,o verkti del ko…juk skredi pigiau grybo…ziurim i vakarus,tai jei norim serviso ir elkimes atitinkamai.UK dauguma net tradicinem a/k skrendantys perka kelioniu draudimus,nereikia spausti“sykstus,moka dukart“
Krakow – Vilnius !
11 more new foreign connections Eurolotu! Tickets from 99 PLN one way!
New connections are to be run continuously from mid-May to June. And they are:
Gdańsk – Amsterdam
Gdańsk – Bremen
Krakow – Amsterdam
Krakow – Dubrovnik
Cracow – Florence
Krakow – Hamburg
Krakow – Heringsdorf (Swinoujscie)
Krakow – Lviv
Krakow – Vilnius
Krakow – Zurich
Warsaw – Heringsdorf (Swinoujscie)
Bet vis tik smagu tą Simono blogą skaityti :)
Tomai, tie kandžiojantys į maitinančią ranką atskraidino rekordinius srautus į viešbučius (80 proc. užpildymas), TIC atsakė į rekordinį paklausimų kiekį, automobilių nuoma, restoranai atsigavo. Dar tie besikandžiojantys orlaivių priežiūros dirbtuves statys, sukurs ir išlaikys darbo vietas.
Matyt savivaldybės dotacija jau senai atsipirko…
Bet vat viską reik papaišyt kitom spalvom, ir apkaltint kažką užkulisiniais žaidimais ir nedėkingumu, kuomet pelno siekianti organizacija permeta sunkiau kvėpuojančias kryptis ten, kur potencialiai galima uždirbti.
Seriously…
http://en.wikipedia.org/wiki/EuroLOT yra Vilnius ir cia,tik be datos ,bet siemet jau
Eurolot: Krakow-Vilnius ticket sales starts tomorrow. Connections will be implemented by new Bombardier Q400 NextGen aircraft.
kai prancūzui reiks rinktis tarp Kauno ir Rygos, jis pasirinks Rygą, nes ten atskrendi į šalies sostinę ir nebereikia iki jos belstis 100 km, vakarų Europoje apskirtai daug žmonių, kurie keliauja šiaip, nes smagu ir turi truputį laiko, tai vat norint praleisti 3 dienas „kažkur“ labai dažnai suveikia visi patogumo kriterijai, nesinori švaistyti laiko neįdomiems važiavimams. Kodėl prancūzas vis tiek skraido Ryanairu, tai pinigų niekas neturi per daug, jie dažnai turi nusistatę kažkokį biudžetą kelionėms, o kuo mažiau sumoki už bilietą, tuo dažniau gali skraidyti :) o beje, net ir žmonėms, kurie į kainą stipriau atsižvelgia, tai ryanairas gali prie bilieto į Kauną kainos pripliusuoti kelionę iš Kauno į Vilnių (į abi puses) ir pardavinėti bilietus už tiek.
O va kas dėl Eindhoveno, tai pasižiūrėjau Wizzair kainas vienam gegužės savaitgaliui, tai jei jos nesikeis artimiausiu metu, tai teks pirkti bilietą Lufthansa, kainos prasme praktiškai tas pats (pridėjus bagažą ir kelionę iki Eindhoveno) kelionė aišku pailgėja, bet už tai skrydžiai patogesniu metu (neatima darbo dienos)
o skrydzio data?
Šiandien arba ryt laukiam Simono naujo post’o ir viskas bus aišku dėl Eurolot :)
Kas skaito lenkiskai, tai Eurolot pranesimas cia-
http://eurolot.com/badz_na_biezaco/informacje/artykuly_informacyjne/od_A_do_Z.html
Kraków Airport staje się zarazem największym partnerem Eurolotu, linia zwiększa oferowanie ze stolicy Małopolski aż o siedem nowych kierunków. Poza Amsterdamem, dokąd z Krakowa będzie można teraz polecieć bezpośrednio aż cztery razy w tygodniu, będą też połączenia z Zurychem – trzy razy w tygodniu, a także z Wilnem i Lwowem. Przy czym do Wilna samoloty eurolot.com będą latały dwa razy w tygodniu, do Lwowa częstotliwość rejsów będzie dwa razy większa. Trzy razy w tygodniu będzie też można polecieć z Krakowa do Hamburga.
I Eindhovena po 90LT buvo pilna,kol Ryanair naujienu nepaskelbe:) ,buvo 4xweekly is Lietuvos,liko 3xweekly.Dar be to nuo Vasario, su kiekviena diena vis daugiau skrendanciu
Simonai, mačiau nuotraukas, kad buvo spaudos konferencija VNO, gal kas filmavo?
Eurolot kadangi rytoj, tai bus rytoj :-)
Nesupratau, o iš kur tos naujienos apie Eurolot ištrauktos? Negi iš Wikipedijos? Tokiu atveju gali būt gana nepatikrinta informacija…
Jurgis su Googlu vertimas
Krokuva oro uostas yra taip pat stambiausiam partneriui Eurolotu line Malopolska kapitale padidėja nuo siūlo iki septynių naujų krypčių. Be to į Amsterdamą, kur iš Krokuvos galite dabar skristi tiesiai į viršų keturis kartus per savaitę, taip pat bus sujungti į Ciurichą – tris kartus per savaitę, ir iš Vilniaus ir Lvovo. Tuo pačiu metu Vilniaus eurolot.com plokštumose skris du kartus per savaitę, skrydžių dažnumą į Lvovas bus du kartus didesnis. Tris kartus per savaitę bus galima skristi iš Krokuvos į Hamburgą.
@Vytautas-NT Vytautai, kokia Wikipedia ? Cia gi oficialus Eurolot pranesimas –
http://eurolot.com/badz_na_biezaco/informacje/artykuly_informacyjne/od_A_do_Z.html
Dukart per savaite Krakow – Vilnius reisas. Puiku.
Oho dar viena kryptis,niekas net apie tokia nekalbejo ir nesitikejo,puiku :)
Esant protingai kainai manau imanoma tiketis srauto i abi puses, bet kokiu atveju tai ko gero pure leisure marsrutas.
Manau kol AK Bars nepaleis bilietų per Amadues nieko gero jiems nešviečia. Tokia pat situacija berods buvo ir su Yamal..
Dėl plataus mąsto streikų Vokietijoje „Lufthansa“ rytoj atšaukia rytinį LH889 į Frankfurtą iš Vilniaus ir pietinį LH886 iš Frankfurto į Vilnių.
Kiek žinau, šiuo metu apie 260 paveiktų kelevių yra rebook’inami kitais rytdienos reisais.
Ryanair намерен обслужить в Эстонии 400 000 пассажиров
http://rus.delfi.ee/daily/business/ryanair-nameren-obsluzhit-v-estonii-400-000-passazhirov.d?id=64134021
to Jurgis – 2012 03 26, 14:56
cia naujas Vytautas-NT slapyvardis? JJJJJJZZZZ. perskaityk paskutinius keliu menesiu postus
Nelabai supratau,cia paskutinis komentaras bandytas mano vardu rasyt? Nes daugiau jokio Mariaus nebuvo:)Ne gal as cia save susireiksminu,bet toks keistas irasas:)
Man visada labiausiai juokingi irasai, kur vietoj vardo buna parasytas kam (na as ne apie sita,nes cia neaisku kas rase).Kas per luzeris turi but,kad bijotum pasirasyt savo varda,bijoti del to ka rasai?Siaip yra labai daug programu,gal Simonas ir turi kur matosi IP adresai…
Cia siaip retorinis pamastymas:)
to Marius . na tu ne vienas Marius Lietuvoj. o tavo paskutinis postas postas net juokingas . betruko (c) copyright prie marius. ivedziau varda, email. fkg tu dar nori. cia ne simonui.
Del to Eurolot ,kiek suprantu jie taip pat siulys jungimus su LOT…nes cia ,kaip ir LOT imone?
Jei taip ,tai cia tikrai geras variantas butu..
gerai, nori viruso prie tavo vardo Marius šiam bloge?
Mariau, kad nėra kur jungtis į su LOT per Krokuvą, kažkada jie skraidė į ORD ir berods JFK ar EWR. Dabar liko šeši Europos miestai. Skrydžiai spėju orientuoti point-to-point.
Gaila jei nera,nes keliaujantys jungtiniam skrydziui tikrai load pakeltu
o as maciau prancuzu ir dar ne viena bva reise i kauna. man kazkaip tie vilnietiski pareiskimai jau atvirai tariant nusibodo; ir tikrai is savo patirties zinau, kad daugeliui uzsienieciu skristi i kauna yra maziau problematiska nei kai kuriems aktyviems blogeriams (bent taip atrodo is komentaru). deja, bet taip yra, vardais neminesiu.
todel ir turim rezultata- yra lietuvoj tik du miestai belike-vilnius ir is dalies klaipeda. visa kita-niuri provincija, ir jei nori buti kietas, turi rinktis: vaziuoti gyventi i vilniu arba i uzsieni.
Tik nenuliūskit labai. Aš ir Kaune kietas jaučiuos :).Man rods kietumas tai dvasios būsena ir nuo vietos kur gyveni nepriklauso. Svarbu, kad gerai maitintų :).O, kad ne visai offtopic būtų tai KUN rezultatai puslapyje jau yra.
Jo, KUN kritimas tesiasi :
2012 vasario men.
62.940 keleiviu
Pokytis (2011/2012) – minus 7,83%
vytautui ir kt. – 2012 03 26, 20:08
Suprantu, kad greičiausiai ginčysiuosi su televizoriumi, bet pamėginam dar sykelį: skrydžius uždaro/atidaro/perkelia ne Masiulis, ne Bartkus, ne mistinė Kauno Nekentėjų Ložė, o saujelė vyrukų Ryanair komercijos departamente, kurie gal net Lietuvoj nėra buvę. Jeigu jie apskaičiuos, kad jiems apsimoka skraidyti į Zoknius, jie taip ir padarys. Jei pamatys, kad koks skrydis „nebevež“ Vilniuje – uždarys net nemirktelėję.
Papildydamas Vyto komentarą pasakysiu, kad yra vienas vyrukas ir viena moteriškė – vienas Lietuvoje buvęs, kitas – ne :-)
Akurat, SU šiandien su A320 skrenda. Užpildymas turbūt neblogas.
tu vis tiek vytai nesupranti, bet pabandysiu dar sykeli ir as-pagrindine komentaro mintis buvo ne apie pagraudenimus apie tai, kad ryanair uzdaro viena ar kita skrydi, o apie tai, kad lietuvoje nera jokios regionines politikos, visos investicijos eina i vilniu, ir niekas is valdzios-tame tarpe ir masiulis-nieko nedaro, kad tai pakeisti. is tiesu, nei vyrukas, nei moteriske is ryanair cia ne prie ko. cia tiesiog lietuvos regionus i prazuti ir degradacija vedanti lietuvos regionine politika, jei zinai, kas tai yra.
@Šarūnas
O kitom dienom ziuriu SU vel siuncia Sukhoi Superjet 100-90.
Idomus vardas „vytui“,as nesuprantu tu ,kurie kritikuoja,ir nepasiraso savo vardu?Koks tikslas? O del regionines politikos,tai ka reikia daryti?Jeigu yra tiesus kelias (siuo atveju zmogus skreda i Vilniu),jei kaina,servisas tas pats kas keliaus per Kauna .Cia normali rinkos ekonomika,cai jau dviracio nebeisrasi.Na KUN irgi turi savo privalum,dauguma emigrantu ne Vilnieciai,tai jiems Kaunas daug arciau.Nematau as niekur jokios problemos.
uztat ir nematai, kad nezinai, kas yra regionine politika (pagrindine jos mintis-kad visi regionai vystytusi tolygiai). siais laikais labai populiaru regionines politikos nebuvima pateisinti rinkos ekonomika, ka ir pats darai. gero vakaro.
Toks klausimas man pasistojo, skridau siandien is Londono i KUN, skrydis kaip visada pilnas… bet si kart kaip supratau buvo daugiau zmoniu nei kedziu, nes visi mazyliai sedejo ant keliu o ju gal koks 10 buvo, tai taip iseina kad visi 189 keleiviai dar gali po infanta pasiimti ar tam yra kazkokios ribos?
Bevardi kritikuotojau, problemas reikia pradėti spręsti nuo savęs.
vytui – 2012 03 26, 21:12
Norint pažiūrėti kas yra „nevystomi regionai“ – prašom į Latviją.
O tai, kad tokia šalis kaip mūsų turi net 3(!) tarptautinius oro uostus su reguliariais skrydžiais yra kuo puikiausia iliustracija, kad nėr taip jau blogai su regionais.
Žodžiu nereik varyt Dievo į medį.
Wincas, man regis vaikai iki 2 metų visados keliauja ant tėvų kelių. Nuo 2 metų jau atskiroje vietoje.
Dėl EuroLot ir Krokuvos:
Nuo birželio EuroLot ir Lot iš Krokuvos skraidys į Amsterdamą, Atėnus, Hamburgą, Ciurichą, Lvovą, Florenciją, Gdanską, Šteciną, Poznanę, Frankfurtą, Tel Avivą, Paryžių. Ne visos kryptys tinka jungimui, bet jei pasiūlytų bent truputį geresnį tvarkaraštį, tai gal kokį vieną kitą keleivį pasiimtų ir tranzitui.
Dėl regioninės politikos- anot mūsų anoniminio komentatoriaus, reikėtų iš esmės uždrausti Ryanair skrydžius iš Vilniaus. Turint galvoje, kad visai neseniai daug kas važinėjo į Rygą, kad pigiau su Ryanair nuskrist.
Bendrai Lietuvos mąstu Kaunas, aišku geografiškai patogesnis, nei Vilnius, bet visvien esant geroms kainoms galima pavažiuot ir tokį pakraštį, kaip Vilnius.
Realiai turėdami du oro uostus su pigių skrydžių bendrovėmis, turim geriausia maršrutų tinklą ir realiai net geresnes kainas, nei kaimynai latviai ir estai.
Kalbant apie tą „regionine politiką“, man įdomu, kaip butų įmanoma įsileidus Wizz į Vilnių (jiems sostinės įdomesnės), neįsileisti Ryanair.
Apie ka nebent galima šnekėt, tai apie tam tikrą kofinansavimą. Pavyzdžiui prisimenant Palangos atvejį ir ten įvardintą vieno skrydžio paramos kainą.
Įdomu su kuom EuroLOT skaidytų į Paryžių, o ypač į Tel-Avivą? Iki prancūzijos dar su Q400 galima bandyt. Bet bijau, kad Izraeliui tai būtų kiek per toli. Šiaip gana įdomus krypčių sąrašas.
Mano klausimas yra toks ar jei visi pasiimtu po infanta negi ivyktu toks skrydis 189 189 keleiviai ?
Vytautai, jau gerokai cia primaiset. Buvau surases naujas Eurolot kryptis, kitur skrenda LOT (Frankfurt, Tel Aviv, Paris-Charles de Gaulle, Warsaw-Chopin). Cia buvo kalbama, kad panaudot jungtis per Krokuva skristi su LOT.
Skrydzius is Krokuvos galima patikrinti cia –
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Paul_II_International_Airport_Kraków-Balice
Lietuvos valdžios iniciatyva pinigai yra perskirstomi iš Vilniaus regionams. Tam yra daugybė programų. Šiuo metu garsiausia yra GPM, kurio tik 40%, sumokėto vilniečių, tena Vilniaus savivaldybei, ir 100% daugybėje kitų savivaldybių.
Taip pat steigiami LEZ ir pramonės parkai, vykdoma daug kitų subsidijų regionams (pvz. parama ūkininkams, kurių, aišku, didmiesčiuose nėra).
Tačiau, kaip jau rašė Simonas ir kiti, realiai daugumą sprendimų lemia ne valdžia ir ne valstybinės institucijos. Juos lemia privačios įmonės (pvz. kur investuoti), o privačias įmones veda potencialus pelnas. O pelnas dažniausiai didžiausias ten, kur yra didžiausias poreikis, rinka. Vėlgi, jei Vilniuje 550 000 gyv., o Kaune 320 000, pridėjus apylinkes skirtumas dar padidės, tai jau vien dėl to poreikiai skiriasi. T.y. aviabendrovei labiausiai apsimokės skraidyti kaip tik ten, kur tai bus patogiausia didžiausiam skaičiui žmonių. Aišku, yra išimčių, kaip nesąžininga konkurencija ir pan., bet bendra taisyklė tokia.
Kodėl skrydžiai į Vilnių daug kam patogesni nei į Kauną, nors Kaunas arčiau Lietuvos centro? a)Pačiame Vilniuje daugiau žmonių ir apylinkės tankiau gyvenamos b)Vilnius patrauklesnis užsieniečiams kaip turistinis objektas c)Vilnius sostinė su atitinkamu verslo, valdžios srautu. Bet, kaip jau ne kartą čia rašyta, yra reisų, kuriems Kaunas patrauklesnis – emigrantinės, poilsinės kryptys.
Valstybė, kaip minėjau, šitą kažkiek perskirsto aukščiau minėtomis iniciatyvomis, kaip per GPM. Bet ji negali – ir neturi – skirstyti visiškai neproporcingai, o tik pagal gyventojų skaičių, surenkamus mokesčius, pačių gyventojų poreikius.
beje, čia kažkas užsiminė apie užsieniečius ir jų požiūrį į Rytų Europą.
buvau Eindhovene pas draugus, jie pirmą kartą buvo Eindhoveno oro uoste mane paimdami, paprastai skraido per Skipholą, iki jo traukinuku valanda ar kiek ten.
taigi, paėmė jie mane, belaukdami nužiūrėjo Wizz’ų reklamą oro uoste ir grįžę nusipirko bilietus į Prahą.
Į Vilnių irgi atskris gal, kai aš grįžęs būsiu, nors va yra buvę kai kurie ;-)
Paprasčiausiai dar nėra suformuota nuomonė pas tuos pačius vakariečius, kad jau galima pigiai atskrist net ir į tokias vietas kaip Praha, nekalbu net apie Vilnių.
80EUR RT jiems yra piguva, kurią gali sau leisti belenkada, bet jie tiesiog nežino, kad ji egzistuoja jų pašonėse kaipo Eindhoveno oro uostas.
Kauniečiai gali neverkšlenti dėl Ryanair’o.
Kai 2005 metais Ryanair’as pradėjo skraidyti į/iš KUN, vilniečiai pūtėsi, kad ubagams – ubagų avialinijos. Deja realybė parodė, kad VNO be lowcostų būtų visai numiręs, nes verslo srautus iš LT ir į LT 95% „dengia“ Kopenhaga ir Frankfurtas.
Aišku, vilniečiai dabar pamiršo ubagų avialinijų epitetus kuriais svaidėsi prieš 7 metus ir pučiasi, kad Wizzas ir Ryanas VNO uždirbs afigienai daugiau, nei KUNe.
Gal ir taip, bet gerbiamieji – kam čia inkšti iš vienos pusės, ir plėšytis maikes iš kitos pusės? Geriau pasidžiaukite žymiai išsiplėtusia skrydžių geografija :) Marš bilietų pirkti!
yra iv. saugumo reikalavimai, kaip pvz exit row prie lango negalima su kudikiu sedeti ir pan.
Realybeje kudikiu kieki lektuve gali apriboti ir tokios tech. priezastis kaip papildomu gelb. liemeniu nebuvimas, arba spec. dirzu kuriais prisegami kudikiai. Bet vezejai is esmes kaip ir turetu pasirupinti tais dirzais is anksto (nes juk mato kiek kudikiu reise). Yra buve atveju, kai stanby keliaujantys netilpo su kudikiais…. (butent del dirzu trukumo).
I keep listening to the news speak about receiving boundless online grant applications so I have been looking around for the most excellent site to get one. Could you tell me please, where could i get some?