„Air Lituanica“ iš Vilniaus skraidins į Prahą ir Miuncheną

„Air Lituanica“ rugsėjo mėnesį pradės skrydžius dviem naujais maršrutais – iš Vilniaus skraidins į Prahą ir Miuncheną.

Vilnius-Praha

Skrydžiai iš Vilniaus į Prahą prasidės rugsėjo 20 dieną. Skrydžiai bus vykdomi keturis kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais.

„Air Lituanica“ „Embraer 175“ lėktuvas iš Vilniaus kils 9 val. 45 min., Prahoje leisis 10 val. 30 min. Iš Prahos oro uosto pakilęs 11 val. 50 min., Vilniuje leisis 14 val. 25 min.

800px-Prague_old_town_square_panorama

Prahos oro uostas yra didžiausias Centrinės Europos oro uostas, 2012 m. aptarnavęs 11,8 mln. keleivių.

Skrydžius tarp Vilniaus ir Prahos iki šių metų sausio vykdė „Czech Airlines“. 2009 m. šiuo maršrutu Čekijos nacionalinis vežėjas pervežė net 113 tūkst. keleivių. „Air Lituanica“ bendradarbiaus su „Czech Airlines“ vykdydami jungiamuosius skrydžius per Prahos oro uostą.

Vilnius-Miunchenas

Skrydžiai iš Vilniaus į Miuncheną prasidės rugsėjo 21 dieną. Simboliška, garsiausia Miuncheno šventė „Oktoberfest“ šiemet prasideda būtent šią dieną ir tęsis iki spalio 6 dienos.

Skrydžiai bus vykdomi tris kartus per savaitę – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.

Lėktuvas iš Vilniaus kils 9 val. 50 min., Miunchene leisis 11 val. Iš Miuncheno pakilęs 12 val. 10 min., Vilniuje lėktuvas leisis 15 val. 10 min.

Oktoberfest1

Miuncheno oro uostas praėjusiais metais aptarnavo 38,4 mln. keleivių. Tai yra antras pagal dydį oro uostas Vokietijoje ir septintas daugiausia keleivių aptarnaujantis oro uostas Europoje. „Air Lituanica“ skraidins į pirmąjį Miuncheno oro uosto terminalą, kuriame taip pat dirba „Air Berlin“, „Condor“, „TUIfly“, „Qatar Airways“, „Emirates“, „Etihad Airways“ ir kitos.

Skrydžiai tarp Vilniaus ir Miuncheno nevyko nuo 2011 m. kovo, kuomet maršrutą nutraukė „airBaltic“. 2008 m. šiuo maršrutu keliavo 39,8 tūkst. keleivių.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

104 komentarai

  1. vytautas-nt - 2013 08 27, 10:41

    Beje, su CSA bus codeshare, kad butu galima melinas mylias rinkti?

    Ir kokios tolimos kryptys per si oro uosta dabar galimos (atsiprasau uz tingejima googlinti)?

  2. pliumbum - 2013 08 27, 10:46

    Na kaip visada smalsu kas toliau :) Ar nepersigalvojote dėl Maskvos :) Ten visgi daug aviakompanijų jau skraido, ar LT turės konkurencinį pranašumą, neskaitant to, kad tai ne rusiška aviakompanija?

  3. Simonas Bartkus - 2013 08 27, 10:48

    Vytautas-NT: taip, planuojama įdiegti ČSA „codeshare“, tačiau codeshare neleidžia niekuomet rinkti mylių ant kitos aviakompanijos skrydžių.

    Į jokias ilgas kryptis per PRG nesiorientuojama. Jų viso labo tik dvi – ICN su ČSA/Korean ir JFK sezoninis vasaros reisas su Delta.

  4. vytautas-nt - 2013 08 27, 10:50

    Teoriskai skraidymui i Maskva yra pora langu vidury dienos. Sunku pasakyt ar tai butu geras tvarkarastis, zinant laiko juostu skirtuma.

    Beje, keista strategija sedet atvykimo oro uoste beveik 2 val.

  5. vytautas-nt - 2013 08 27, 10:57

    Jei bus codeshare, tai i AirLithuanica lektuva bus galima pirkt CSA bilieta, o uz ji turetu duot mylias. Ar as kazka ne taip suprantu?

    Na ir esminis klausimas- siemet dar tiketis 1-2 nauju krypciu ziemos sezone ar anksciau, ar 2013 metams siame etape viskas?

  6. Boeing - 2013 08 27, 11:13

    Reikėtų nepersistengti su naujomis kryptimis, kad situacija netaptų nevaldoma. Gal šiemet užtektų esamų ir visas jėgas bei energiją nukreipti į jų populiarinimą, o apie naujoves galvoti 2014-ųjų pavasarį. Kiek žinau, LT dar nesusidūrė su lėktuvo gedimais ir kitomis nenumatytomis kliūtimis, kurios sugriauna visą tvarkaraštį. Vos porą lėktuvų valdančioms kompanijoms tai kerta itin skaudžiai.

  7. Deivis - 2013 08 27, 11:17

    Džiugu dėl naujų krypčių. Beje, kodėl šiandien atšauktas LT skrydis į Briuselį?

  8. Jurgis - 2013 08 27, 11:28

    O kada atvyksta naujasis lėktuvas ?

    „Abiem naujaisiais maršrutais bus skraidinama kompanijos „Air Lituanica“ antruoju orlaiviu „Embraer 175“. 86 vietų orlaivis nuomojamas iš gamintojo „Embraer“ dukterinės kompanijos „ECC Leasing“.“
    http://verslas.delfi.lt/transportas/air-lituanica-zada-du-naujus-skrydzius.d?id=62170605#ixzz2d9kMLd8R

  9. pliumbum - 2013 08 27, 11:40

    Pritariu Boeing, per staigi plėtra irgi blogai. Bet manau, kad tą LT supranta :)

  10. Marius - 2013 08 27, 12:02

    to Boeing
    lektuvo gedimas LT minimaliai zalos teatnestu.Nepamirsk ,kad Estonian turi viena lektuva ant zemes .Na nebent taip sutaptu,kad lektuvas uzimtas butu ,bet cia jau tikimybe is vis nedidele.O ir siaip pas LT grafikai ne LCC,jei lektuvas 1h remontojamas tai kiti skrydziai beveik nenukencia is vis:).

  11. Šarūnas - 2013 08 27, 12:10

    Aš visgi tikiuosi, kad Maskvos nepaleisit. Kam lyst į perpildytą kryptį? Dar tikrai yra kur skraidyti, tas pats Piteris apie kurį jau buvo užsiminta su galimu Rossija/Aefotlot code-share.

  12. Oleg - 2013 08 27, 13:07

    Esu daznas svecias VNO-RIX-LED-RIX-VNO skrydziuose. Skrydis iki LED (arba atgal) trunka nuo 2:40 iki 3:30, priklausomai nuo skrydzio, kainuoja 100-150 EUR one way. Dazniausiai ju 737 arba Q400 uzpildyti gerai (vizualiai 70-80%), nes is LED keliauti po Europa yra labai brangu – 400 EUR return skrydis su persedimu yra norma.

    Tai vien paemus BT jau iseina sunki konkurencija. Dar prisiminsim autobusa uz ~300 LT one way (apie 12-14 val kelione) ir traukini.

    Nors kaip daznas keliautojas labiau mokeciau 300 EUR uz tiesiogini return skrydi su LT.

    Del MOW – jei nenori keliauti 5 ryto, tenka skristi su Utair i VKO – sucks big time. Skrydis popiet i SVO su SU jungimais padetu isvengti 12 val layoverio skrydziams i Rytus ir pagautu Utair/VKO haterius =] Tik kaip tada konkuruoti su vakariniu Aerofloto SVO-VNO?

    Beje, su Utair return skrydis iprastai kainuoja apie 1000 LTL. Aeroflotas dazniausiai duoda pigiau.

  13. Simonas Bartkus - 2013 08 27, 13:18

    Didelių staigių veiksmų artimiausiu metu nebebus. Su PRG, MUC ir 2x AMS tikrai stipriai išpūtėme „capacity“, stebėsime rinkos padėtį rugsėjį ir kaip esam priimami, stebėsime konkurentų veiksmus.

    Pasiliekam sau lankstumo kortą ir tai, kad esam iš visų vežėjų arčiausiai jaučiantys Lietuvos rinkos pulsą – stebėsime ir žiūrėsime ką galime pasiūlyti. Pvz., pagal dabartinius duomenis, žiemos tvarkaraščiui „Transaero“ stabdo DME-VNO ir „utair“ palieka tik 1x daily reisą VKO-VNO. Negaliu garantuoti, kad tai pasitvirtins kol kas.

  14. Boeing - 2013 08 27, 13:22

    @Marius. Viena valanda tikrai nieko nereiškia, bet kartais remontas užtrunka net parą ar ilgiau.

  15. Marius - 2013 08 27, 13:58

    tam reikalui labai pasiseke nes yra EstonianAir laisvas/nenaudojamas lektuvas,kuris per labai trumpa laika gali VNO atsirasti…
    Cia yra labai geras pliusas LT atzvilgiu,nes priesingu atveju kompensacijos uz neivykusi skrydi ar alternatyvus skrydziu pasiulymai tokiu atveju butu vos ne kilpa po kaklu,tokiaj pradedanciaj mazaj a/k.

  16. keleivis - 2013 08 27, 14:02

    noriu paklausti ar galima per 45min persėsti Varšuvos Chopin oro uoste ar geriau nerizikuoti?

  17. Marius - 2013 08 27, 14:19

    Del kokios priezasties atsauktas BRU?

  18. klaustukas - 2013 08 27, 14:53

    @keleivis – turetum speti, jei pirmas skrydis daug neveluos

  19. klaustukas - 2013 08 27, 15:15

    bookingo sistema buvo ir liko kreiva – Roma pvz butinai reikia vesti ROM – FCO netinka, nors i FCO connectinama. viska suvedus ir paspaudus paieska, jau iskart raso, kad expirinosi ir kazkokiam naujam lange vel viska is naujo reikia vesti. zodziu, avoid

  20. Arturas - 2013 08 27, 16:14

    @Keleivis, 45 uztektinai… 30 minuciu spejau, dar teko laukti prie issodinimo vartu… Zinoma, jei veluos tai kita kalba…

  21. ZXS - 2013 08 27, 16:50

    Citata iš vieno Miestai.net forumo dalyvio pasisakymo:

    Vakar skrendant iš Amsterdamo ketinau pora nuotraukų padaryti ir pasidalinti čia, labai greitai prisistatė stiuardesė ir pasakė, kad lėktuve yra draudžiama fotografuoti, nes:”mes nežinome kokie jūsų tikslai”, tai buvo man didelė naujiena, tad nuotraukų deja nebus

  22. pliumbum - 2013 08 27, 17:49

    Nu jau draudimas lėktuve fotografuoti tai keistoka, airliners.net vartotojai prifotkina iš visokių arabiškų avialinijų net :)

  23. Robertas - 2013 08 27, 17:49

    I Briuseli ir as turejau skristi – laime, mano agentura laiku pasirupino ir AL sutiko issiusti mane per Talina. AL lektuva maciau stovinti Vilniuje.

  24. oxs - 2013 08 27, 17:57

    Tikrai negerai išėjo. Jau beperkant bilietą svečiui gerai kad spėjome susigaudyti ir su Brussels išsiųsti. Tikiuosi man rugsėjo pradžioj taip nenutiks kai teks bandyti AL. Nesmagu tik, kad tiek apie AL prikalbėjom, o čia toks nesusipratimas. Aišku, saugumas virš visko, taigi niekas nuo to neapsaugotas.

  25. Simonas Bartkus - 2013 08 27, 18:16

    Teko dėl operational reasons šiandien atšaukti skrydi. Visi keleiviai buvo išsiųsti su Brussels, LOT ir Estonian; grįžimo reiso keleivius perėmė SAS, Brussels ir kiti.

  26. Jurgis - 2013 08 27, 18:41

    Kas nors gali „operational reasons“ išversti į labiau suprantamą atšaukimo priežastį ? Gedimas, blogas oras, nuleista padanga, dingusi elektra …

  27. Google says - 2013 08 27, 20:53
  28. rpi - 2013 08 27, 21:00

    Prieš keletą savaičių ir man teko išbandyti Air Lituanica skrydį iš Amsterdamo į Vilnių. Nors ne iš pirmo karto, nes pramiegojau jungiamąjį skrydį. Keista, kad nors ant bilieto atspausdinta Travel klasė, Air Lituanica darbuotojai pareiškė, jog turiu Promo bilietą, todėl niekaip negalėjo pakeisti į kitą dieną. :( Na bet čia jau mano kaltė.
    Iš tiesų Air Lituanica lėktuvas Amsterdamo oro uoste pasimatė dar riedant iki terminalo dėl savo išskirtinės uodegos.
    Pats skrydis buvo visai malonus. Gera buvo tiesiog mėgautis skrydžiu ir nesiklausyti nenutylančių reklamų. :) Stiuardesės puikiai tvarkėsi net tėvams padėjo nuraminti verkenčius vaikus.
    Kas nepatiko, tai kėdžių atlošai. Per vidurį esanti siūlė taip išvargina nugarą net ir trumpo skrydžio metu, kad net norisi skristi stačiomis.
    Beje, sąskaitų faktūrų išrašymo procesas kažkaip labai sudėtingas ir normaliai neveikia. Po kelių dienų susirašinėjimo ir bandymų, galiausiai išrašė patys darbuotojai.

  29. rpi - 2013 08 27, 21:08

    Simonai, pastebėjau, kad bilietų pardavimui pradėjote naudoti Greitai.lt kanalą ir tiesioginiams skrydžiams beliko tik Promo bilietai. Čia dar tik vyksta diegimas ar tiesiog visi bilietai bus tik Promo klasės? :)

  30. Jurgis - 2013 08 27, 21:10

    @Google Vat aš ir norėjau sužinot kuris iš tų 6 (operation) kodų šiuo atveju įvyko ?
    Benzas –
    62: Operational requirements, fuel, load alteration
    ar nuleista padanga –
    69: Captain request for security check, extraordinary
    Čia, aišku, juokas, bet ta prasme klausiau, kokia konkreti priežastis buvo.

  31. Pranas - 2013 08 27, 21:26

    Man vis neduoda ramybės klausimas, kodėl bookingo sistemai kaip partneriai buvo pasirinkta (mano nuomone) pati bjauriausiai su klientais besielgianti agentūra Lietuvos rinkoje.
    Negana to dabar perkant bilietus jiems reikia pervedinėti pinigus, bilietuose jie rodomi kaip pardavėjas.

    Mokėjimo kortele mokestis, mokėjimo banklinku mokestis (beje, manau Vartotojų teisės galėtų duoti smarkiai per galvą už tokių dalykų nerodymą reklamose pirmame puslapyje) – labiau tiktų Ryanair nei aviakompanijai bandančiai save pozicionuoti kaip patogų tradicinį vežėją.

    Taip pat dabar nusipirkus bilietą gautos informacijos nepakanka registracijai internetu.

  32. Augustinas Žemaitis - 2013 08 27, 21:37

    „Praha didžiausias Centrinės Europos oro uostas“ – kas įeina į Centrinės Europos apibrėžimą?

    Su tais draudimais turbūt šiek tiek ir Sovietų Sąjungos palikimas mąstysenoje. Čia kalbu ir apie draudimus fotografuoti Lietuvos oro uostuose, geležinkelius ir pan. Vakaruose tokių mažai, užtat jų gausu autoritarinėse ar revoliucijų bei užsienio šnipų bijančiose šalyse.

  33. vytautas-nt - 2013 08 27, 22:38

    Siulyciau Simonui arba kazkam is AirLituanic padaryt normalu pranesima spaudai apie Briuselio incidenta. Nes Facebook’as rausta nuo piktu skraidytoju…

  34. Mindauqas - 2013 08 27, 22:43

    Tokia istorija nutiko šiomis dienomis. Beveiki į temą ką rašė @Pranas.

    Kartą du per metus tenka turėti reikalų su greitai.lt. Šį kartą vėl nei vienas kelionių agentas nesutiko išrašyti bilieto, nes pažeistų „Lufthansa“ taisykles ir galimai gautų baudą, bet greitai.lt tokią jungtį ir klases siūlė.
    Taigi rezervavus bilietą per greitai.lt iš karto paskambinau jiems, nes norėjau tikro rezervacijos kodo, kad patikrinčiau, ar tikrai rezervuota „Lufthansoje“ (beje, prisiskambinti pavyko iš 5 karto, prieš tai keturis kartus laukimas nutrūkdavo ties 3min14sek).
    Jaroslavu prisistatęs darbuotojas iš pradžių, aiškino, kad jokios rezervacijos daugiau nėra, tik tai ką gavote emailu ir apmokėti reiktų iš karto (per kelias valandas nuo užsakymo), nes „mes negalime garantuoti kainos“.
    Kokius penkis kartus paklausius, ar jūs rezervaciją perdavėte aviakompanijai, ar laikote tik savo serveriuose, patiko, kad perduota ir čia jau prasidėjo visas įdomumas – „TAČIAU „Amadeus“ ir „Galileo“ sistemose REZERVACIJOS KODAS sugeneruojamas TIK APMOKĖJUS bilietus ir JOKIO rezervacijos kodo dabar nėra“.
    Tuomet jau tiesiai šviesiai paklausiau, ar meluojate, nes negalite pasakyti (nes tokia kompanijos politika), ar jūs tiesiog nežinote, kaip veikia GDS, ar tiesiog jūs naujokas. Vis tiek aiškino, kad aviakompanija jokio rez.kodo nesuteikia, kol bilietai neapmokėti.

    Panašus atvejis su greitai.lt man jau buvo prieš gerą pusmetį. Tuomet dar buvo galima bendrauti chat’u, tai po 15 minučių aiškinimo, kad jokio kito rez.kodo nebūna, mane perdavė vyresniajai konsultantei. Ji aiškino tą patį, bet po 10 minučių vis dėlto pasakė rez.kodą, nors pati prieš tai irgi tikino, kad tokio nebūna. Beje, tą kartą apmokėjus bilietą, jo išrašyti negalėjo kelias valandas. Vėliau, kaip supratau, išrašė brangesne klase, bet man skirtumo padengti nebereikėjo:)

    P.S. Ir jie dabar dirbs su „Air Lituanica“. Taigi, nesusipratimų klientams bus ir gan dažnai. Todėl belieka palinkėti Simonui stiprybės aiškinantis žiniasklaidoje, kad „nesusipratimas įvyko ne dėl „Air Lituanica“, dėl mūsų partnerių kaltės“.

  35. Pranas - 2013 08 27, 23:05

    Ir dar revenue managementas pasidarė švelniai sakant įdomus – pilna paskutinės minutės promo klasės bilietų – kad ir poryt už 199 Lt skristi į Amsterdamą.

  36. Kestas - 2013 08 27, 23:14

    Naudokitės Mysky.lt ir nesiparinkite. Kiek tikrinau kainas skirtingose portaluose pas jų visada geriausios kainos. Ir aptarnavimas geras. Jokių nesklandumų nebuvo, skridau 2 kartus.

  37. pliumbum - 2013 08 27, 23:54

    Iš tikrųjų, realiai per vieną dieną trys neigiami aspektai palydėjo naujų krypčių paskelbimą. Atšauktas skrydis, viduramžiškas draudimas fotografuoti, ir prastas bilietų sistemos pasirinkimas. Jau geriau reikėjo likti su Estonian sistema, kol finansai leis savo susikurti..

    Įdomu dar dėl to draudimo fotografuoti. Čia vienkartinis reiškinys ar sisteminis? Seniau gi liaudis fotografuodavo? Gal kažką netinkamo tas fotografas padarė, pvz. pažeidė kitų asmenų privatumą? Jeigu aviakompanija nori sudaryti įspūdį, kad yra vakarietiška, civilizuota, patikima, tokio draudimo būti negali.

  38. Patikimasis - 2013 08 28, 00:28

    Net neabejoju kad draudimas buvo ne iš įgulos pavydo dėl močno fotoaparato, o dėl pačio keleivio kaltės. Galbūt buvo fotografuojami kiti asmenys, įgula ar neigiamą įtaką galinti sukelti informacija. Visi turime žodžio laisve ir ją drąsiai reiškiame, internete, tačiau niekada negalima spręsti iš vienos konflikto pusės (100%%% ĮGULA BUVO TEISI :)). Anyway, safety is our first priority.

  39. vytautas-nt - 2013 08 28, 08:15

    Tuo tarpu zinios Lietuvos aviacijos istorijos tema:

    http://vz.lt/article/2013/8/27/laivys-star-1-airlines-privalo-sumoketi-2-5-mln-lt

  40. Simonas Bartkus - 2013 08 28, 09:05

    Nors techniškai pardavėjas yra kelionių agentūra, tačiau „Air Lituanica“ valdo visas rezervacijas iš karto jas padarius, taip pat support’ina pirkimo metu ir kt. Ne vienos aviakompanijos svetainėje pardavėjas yra ne aviakompanija, o kelionių agentūra, kitur tai pastebima labiau, kitur mažiau (pvz. „airBaltic“, „Czech Airlines“ svetainėse bilietus išrašo agentūros), tai turi daug pliusų, pirmiausia – galima pardavinėti ne vienos aviakompanijos bilietus. Šiuo atveju mums tai labai svarbu, nes pardavinėjame ir miksuojame tarpusavyje LT ir OV skrydžius (taip, komerciškai visi skrydžiai yra LT, tačiau techniškai kai kurie skrydžiai toliau liks OV).

    Suprantu, kad mano bloge praktiškai visi aviacijos profesionalai, tačiau reikia dar įvertinti, jog eilinis pirkėjas mato visai kitaip. Estonian Air naudojamas Amadeus Altea įrankis yra labai sudėtingas daugeliui eilinių pirkėjų ir dėl jo gaudavom labai nemažai complain’ų ir analitiniai duomenys rodė, kad daugybė pirkimų nukrenta viduryje proceso. Pirmos dienos naujos sistemos duomenys rodo, jog nebaigtų pirkimų sumažėjo gal penkis kartus. Aišku, dar yra daug ką tobulinti.

    Na ir dar vienas nemažiau svarbus dalykas, vieno bilieto pardavimo savikaina. Atsipiginome ją net ne kelis kartus, o dar daugiau.

  41. Pranas - 2013 08 28, 09:23

    Pats sprendimas suprantamas ir aiškus (ypač dėl kaštų), klausimas tik partnerio pasirinkimo.

    Kaip suprantu dabartiniai per svetainę parduoti bilietai per BSP neis ir Amadeus sistemose nesimatys (bent jau tie kur skraidina pati LT)?

  42. vytautas-nt - 2013 08 28, 09:28

    Klausimas skraidantiems Wizz: ar teko bandyt toki triuka, kai du bagazai priduodami, kaip vienas, t.y. supakuojama bendrai. Kadangi limitas 32 kg, o vienetams Wizz yra nehumaniska, kaip tradiciniai vezejai…

  43. Simonas Bartkus - 2013 08 28, 09:29

    Pranai, taip, žemiausios klasės (nekeičiami) bilietai į tiesioginius reisus neis per BSP. Jungiamieji reisai visi eis per BSP.

  44. Simonas Bartkus - 2013 08 28, 09:30

    Vytautas-NT: jeigu įtikinsi handling’o darbuotoją, jog supakuota taip, kad neišsipakuos jokiais atvejais transportuojant, kraunant ir pan., tikrai priims; tačiau jei handler’iui pasirodys, kad gali atsiskirti, jis turi teisę nepriimti.

  45. Jurgis - 2013 08 28, 09:42

    @Vytautas-NT O kam to reikia ? Juk Wizzair rašo dėl bagažo:

    LEIDŽIAMAS BAGAŽAS
    Kiekvienam keleiviui leidžiama skraidinti:
    vieną rankinio bagažo vienetą,
    ir
    Up to 6 pieces of checked-in hold baggage not exceeding 32 kilograms each.

    Taigi net 6 čemodanus gali priduoti.

  46. Jurgis - 2013 08 28, 10:25

    Tai vien tik jungiamieji parduodami per BSP ? Tiesioginiai ne ? Dėl įdomumo pažiūrėjau Tiesiai.lt ir Avia.lt – Air Lituanica tiesioginių skrydžių į Praha nerodo. O tiesiai.lt net reklamuoja Oktoberfestą Miunchene „viskas įskaičiuota“ su Lufthansa :) Pradeda veikti vidinė konkurencija. Reiškia tiesioginius Air Lituanica skrydžius galima bus pirkti tik Air Lituanica puslapyje ir Greitai.lt ? Right ?

  47. Simonas Bartkus - 2013 08 28, 10:28

    Jurgi, ne.
    Mes visus skrydžius ketiname siųsti į BSP ir jie atsiras visuose GDS’uose; tačiau tiesiog per airlituanica.com išrašomi bilietai gali būti ir ne per GDS.

  48. ZXS - 2013 08 28, 10:52

    Dar vienas dalykas, jei reiktų nusiprikti bilietą į Amsterdamą šiandien vakarui, nepavyktų, nes leidžia ieškot tik rytojui. Tada paieškočiau Pvz. per EstonianAir ir pirkčiau iš jų. EstonianAir nenori pardavinėt AirLit skrydžių, tad skristumėm per Taliną.

  49. Jurgis - 2013 08 28, 11:18

    Atsimenu prieš kelis metus buvusią mūsų diskusiją, kad reikalingas TIC Vilniaus oro uoste. Ir štai pagaliau rezultatas :

    „Šiais metais labiausiai lankomas – tarptautiniame Vilniaus oro uoste esantis Turizmo informacijos centras – 15 tūkst. 767 lankytojai.“

    Daugiausia svečių sostinė šiemet sulaukė iš Rusijos
    http://www.lrytas.lt/-13776762421375643712-daugiausia-svečių-sostinė-šiemet-sulaukė-iš-rusijos.htm

  50. Mindauqas - 2013 08 28, 11:21

    dabar labai įdomiai airlituanica.com rodo – jeigu bilietas eina per BSP, tai skrydį vykdo „Estonian Air“ ir jų logotipas, jeigu bilietas neina per BSP, tuomet tam pačiam skrydžiui rodoma LT ir jos logotipas:)

  51. Oleg - 2013 08 28, 11:24

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1234595_10151553356406957_1923167896_n.jpg

    Kaip miela… darome konferencija Vankuveryje, tai oro uoste leido sudeti rollupus.

  52. Jurgis - 2013 08 28, 13:32

    Britų prievaizdai liepė „Ryanair“ atsikratyti „Aer Lingus“ akcijų
    http://vz.lt/article/2013/8/28/britu-prievaizdai-liepe-ryanair-atsikratyti-aer-lingus-akciju#ixzz2dG5qKAPS

    Jungtinės Karalystės rinkos prižiūrėtojai nurodė „Ryanair Holdings“ sumažinti turimą Airijos konkurentės „Aer Lingus“ akcijų paketą nuo 30% iki 5%, nes priešingu atveju akcininkų struktūra kelia grėsmę konkurencijai.

  53. Marius - 2013 08 28, 13:34

    Na AirLituanicos puslapyje neisnaudotos vietos apstu.Cia butu galima labai lengavai minimalizuoti, ta bilietu siai dienai,pardavimo problema.
    Paprasciausiai anonsuokit,kad tik per CallCentra.Cia ir operatores lietuves,kam reikia Ryanair ir per Anglija nusiperka.

  54. Wincas - 2013 08 28, 14:26

    Pernai „Ryanair“ gabeno 77 mln. keleivių, palyginti su 9,5 mlrd. „Aer Lingus“ keleivių.

    :D Jau tie zurnalistai, geriau jau indu i UK vaziuotu plaut :D

  55. ZXS - 2013 08 28, 14:50

    Mariau, tu žinoma teisus, bet jei LOT, AirBaltic, Estonian, SAS nėra problemų parduot bilietą internetu prieš kelias valandas, tai ir AirLit neturi būti problemų, ypač per savo homepage.
    Iš tikro, dabar net nesugalvočiau kam nors skambinėt ir kažko klausinėt. Jei reiktų skrist šiandien, imčiau tai ką siūlo kokia nors „Expedia“ ir nesukčiau galvos. Turi būti galimybė paimti visus įmanomus pinigus iš kliento, ar ne?

    On the other hand. Simonas sakė: „daugybė pirkimų nukrenta viduryje proceso. Pirmos dienos naujos sistemos duomenys rodo, jog nebaigtų pirkimų sumažėjo gal penkis kartus“. Aš nežinau kada ten fiksuojamas nebaigtas pirkimas, bet kai clikinti ant Estonian softo daug smagiau. Panaršyti po kitas dienas ir t.t. O and greitai.lt nesinori. Nerodo kelių dienų į priekį ir t.t., gaunasi mažiau clickinimo galimybių. Vadinasi mažiau nutrauktų operacijų?
    Tokiu atveju, daug svarbiau ar gauname daugiau parduotų bilietų, ar mažiau nebaigtų operacijų :)

  56. Linas - 2013 08 28, 15:22

    Rusijoje „AviaAM Leasing“ ketina pirkti lėktuvų už 258 mln. Lt

    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/8/28/aviaam-leasing-ketina-pirkti-lektuvu-uz-258-mln-lt#ixzz2dGXu1luw

  57. oxs - 2013 08 28, 15:25

    Suprantu, kad testuojama, bet ieškant bilietų į Bostoną, kai išduoda atsakymą Ciurichas-Bremenas-Ciurichas jau nebejuokinga. Ar nereikia geriau visai nenaudoti, jei neveikia ar nepratęstuota. Tai tik AL puslapio diskreditavimas.

  58. pliumbum - 2013 08 28, 15:45

    Jo, man vakar irgi buvo, ieškojau Vilnius – Amsterdamas, išmetė Ciurichas – Atlanta.

  59. pliumbum - 2013 08 28, 15:57
  60. Marius - 2013 08 28, 15:58

    Sutinku,kad tas pardavimu sistema tikra tragedija…Cia gal galimybes neleidzia isigyti padoresnes,todel ir perkama paslauga is Greitai.lt
    Na tas pigiau ne visada pigiau.Pas LT ne 100% load,kaip pas LCC. Todel 1-2 extra parduoti bilietai visa ta branguma atperka.Bent jau siai dienai Estonian naudojama pardavimo sistema ir pasiekiamesne ir ta pacia diena leidzia pirkti.Nebent cia viskas susitvarkys ir tik betvarke pradzioj.Nes pasikartosiu 1-2papildomi keleiviai visa branguma atperka…

  61. :) - 2013 08 28, 16:08

    Estonian paieskos sistema buvo zymiai geresne, nei Greitai.lt.
    greitai.lt sistema yra tragiska, neimanoma net paziuret skrydziu kalendoriaus, kad issirinkt norima kaina, o reikia kiekviena diena atsikrai tikrint, tai tiesiog neiparasta norsint susidaryt tradicinines a/k ivaidzi.. tobulinkit sia sistema, arba keiskit atgal i Estonian, arba kokia geresne, nes su ja manau, kad prarasit nemazai klientu, tuolab kad iskart net bilieto negauni..
    hint hint..

  62. Simonas Bartkus - 2013 08 28, 16:42

    ačiū už komentarus, sistemą tobulinsime.

    Kaip minėjau – jūs profesionalai, tokių kaip jūs, keliaujančių 2-3%.

    „Same day bookings“ atidarysime, kai tik matysime, jog sistema susistygavusi ir veikia gerai. Per du veiklos mėnesius per svetainę pardavėme 1 (!) bilietą tai pačiai dienai. Kas perka tai pačiai dienai, tai daro per agentus…

  63. Marius - 2013 08 28, 16:53

    Tas irgi tiesa.Nes Greitai.lt veikia jau N metu ir jei butu tokia visiskai 0 verta ji jau senai bankrutavus butu,cia jau faktas,o ne nuomone.
    Cia tas „profesionalai“ turetu buti su kabutemis vartojamas,bet irgi faktas tas ,kad cia rasantys tikrai N kartu daugiau ismano apie aviacija nei didzioji dauguma pilieciu.. Todel mums ir uzkliuna tokie dalykai,kurie kitiems zmones visai nereiksmingi atrodo…

  64. Marius - 2013 08 28, 17:01

    beje cia tiesa „The most popular airline tickets’ search engine in Lithuania!“ ar klaidinati reklama…
    Ta prasme turit kas ,bilietu pirkimo sistemu,rinkos pasiskirstyma?
    Jei tai is tikro tiesa,tai turbut mes visi labiau klystam peikdami ta Greitai.lt,nei teisus esam:)))

  65. Donatas - 2013 08 28, 17:05

    Pagal 2013 m. pirmojo pusmečio duomenis, Greitai.lt parduoda daugiau nei visi kartu likę lietuviški portalai kartu sudėjus.
    Pagal išrašytų bilietų skaičių Lietuvoje Greitai.lt yra trečia pagal dydį agentūra, atsliekanti nuo „West Express“ ir „Baltic Clipper“ – didesnė už visas kitas Lietuvos agentūras.

  66. Arnoldas - 2013 08 28, 17:06

    Esme tame, jog greitai.lt sistema yra optimizuota parduoti įvairiu aviakompaniju bilietus, o ne vienos konkrečios aviakompanijos. Kainos yra rodomos iš daugeliu šaltiniu, o ne iš vienos aviakompanijos perspektyvos (kaip turėtų būti airlituanica.lt atveju).

  67. Mindauqas - 2013 08 28, 17:33

    Simonai, 100% tikiu, kad nebaigtų pirkimų sumažėjo gal penkis kartus. Tik šiuo atveju, juos reiktų vadinti ne pirkimais, o užsakymais. Kiek bus pirkimų, dar paaiškės po kelių dienų.

    Pvz. aš šiandien tik norėjau pažiūrėti, kokia bus galutinė kaina, ar neprisidės mokesčiai pirkimo pabaigoje, bet kai nuėjau iki paskutinio žingsnio, kur buvo surašyti mokesčiai mokant kortele ir pan., pasirodo, kad aš JAU užsisakiau bilietą:)
    Dabar siunčiate priminimus, kad apmokėčiau.
    Beje, greitai.lt leidžia atšaukti rezervacijas, bet LT užsakymo pats negaliu atšaukti. Gaila, jeigu kažkas per mane nenusipirks pigaus bilieto.

  68. Audrius - 2013 08 28, 17:34

    Donatai, pagal israsytu bilietu skaiciu Greitai.lt (Interneto partneris, UAB) yra didziausia agentura Baltijos salyse. Didesne uz estu Estravel, Westexpress ir Baltic Clipper

  69. Simonas Bartkus - 2013 08 28, 17:43

    Mindauqai, turėjau mintyje pirkimus. O daugelis sistemų daro rezervacijas prieš apmokėjimą (tik ne visuomet tai „pasako“ klientui) – priešingu atveju atsiranda rizika, jog tarp paieškos ir mokėjimo gali dingti vietos ar vietos už tą kainą.

  70. Augustinas Žemaitis - 2013 08 28, 18:32

    Jo, tas optimizacijos LT nebuvimas nemaža problema. Ypač ieškant reisų, kur yra LT tiesioginiai, trūksta galimybės verčiau matyti LT tiesioginius reisus į tą miestą, kad ir kitą dieną, o ne keliskart su brangesnius su persėdimu. Dabar bandžiau rasti bilietus į Miuncheną, bet parinkus tris iš eilės atsitiktines savaitės dienas(jau skraidymo periodu) rodydavo tik su persėdimu, teko pažiūrėti tvarkaraštį ir tada pagal jį ieškoti.

  71. Marius - 2013 08 28, 19:29

    Simonai
    Rugpjucio 29-30d VNO-BRU-VNO per AirL puslapi 1178Lt(travel klase),o per Greitai.lt 884Lt rodo…Kaip cia yra?

  72. pliumbum - 2013 08 28, 20:40

    Mariau, pabandyk patikrinti kokį LH skrydį per LH puslapį ir per kokią kelionių agentūrą :) Manau, irgi bus daug atvejų, kai kaina skirsis.

  73. Šarūnas - 2013 08 28, 21:00
  74. pliumbum - 2013 08 28, 22:00

    Žmogelis, kuria neleido fotografuoti, teigia nieko blogo nedaręs :)

    „As norejau nufotografuoti orlaivio salona is galo i prieki, kur jokiu veidu nesimato, tiesiog lektuvas buvo pilnas-kas labai dziugu ir ta foto norejau pasidalinti, privatumo niekieno nepazeidziau.“

  75. Arturas - 2013 08 28, 23:28

    O kodel American Express kredito kortele naujoje rezarvavimo sistemoje negalima mokėti? Estonian air sistemoje ja buvo galima apmoketi…Sutinku su dauguma, kad senoji visgi geresne buvo….

  76. Linas - 2013 08 29, 09:19

    Apie tą patį angliškai:
    This September Air Lituanica is to Launch Flights from Vilnius to Prague and Munich
    http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=45349&member=696E666F406C697467696E612E6C747C323234397C323031332D30382D3238

  77. Oleg - 2013 08 29, 10:15

    Same experience – LT puslapyje daug erroru ismeta (dar ir VNO-SFO, VNO-YVR), neiseina paziureti -3 days. Tai tenka nauduoti matrix’a paieskai ir po to jau LT suvedineti tikslias dienas.

  78. Marius - 2013 08 29, 13:34

    Na visai jau nauja sistema grybauja.
    Simonai ,kur ideta reklama apie koncertus Prahoj(Facebook’e) ir ta jusu nuoroda:))
    Rodo du isvykimus ta diena 9;40 ir 9;55 :)),pirmu atveju kaina 388Lt antu 488Lt

  79. vytautas-NT - 2013 08 29, 13:45

    Gerbiamieji, kas pavogė antrą AirLituanica lėktuvą? Šįryt 8 val. Atskridau į Vilnių, o lėktuvo nėr! Juk Praha su Miunchenu dar nevyksta, o ryte yra tik Amsterdamas.

  80. Žygimantas - 2013 08 29, 14:07

    Dar ne Vilniuj. Akis siandien visa diena galima ganyti i Austrian A320. :)

  81. vytautas-NT - 2013 08 29, 14:53

    Jo. Šitą gigantą jau mačiau. Idonu ar Austrian negaletu pereit prie dviejų skrydžių per dieną? Ar tuom labai Lufthansai biznį sugadins?

    Ir dar- įdomu ar Ciurichas yra viršuj ar apačioj potencialių krypčių sąrašo?

  82. pliumbum - 2013 08 29, 14:59

    Jo, sistemos falšyvumas čia kritinė problema dabar, priešas nesnaudžia, per artimiausias porą dienų nesutvarkius manau matysime jau straipsnius Delfi, Lryte ir kitur.

  83. ZXS - 2013 08 29, 15:22

    Taip, pritariu, pliumbum. Reikia saugotis smūgių iš filadelfijų.

  84. Boeing - 2013 08 29, 16:27

    Viską jie skaito, mato ir žino.

  85. Jurgis - 2013 08 29, 17:13

    Lietuva bandys pritraukti oro krovinių iš Malaizijos
    http://www.ekonomika.lt//naujiena/lietuva-bandys-pritraukti-oro-kroviniu-is-malaizijos-42311.html

    Į Malaiziją vyksiantis Vilniaus oro uosto vadovas Gediminas Almantas ieškos partnerių galimiems naujiems projektams. G.Almantas BNS sakė, kad Malaizijoje ketina derėtis dėl naujų krovinių per Lietuvą.

    Ūkio ministerija BNS pranešė, kad G.Almantas ir premjero patarėjas Justas Pankauskas susitiks su Malaizijos oro uostų valdytojos MAHB, skrydžių bendrovių „Air Asia“, „Malindo Air“, „MAS Cargo“ ir lėktuvų priežiūros ir remonto įmonės NADI atstovais.

  86. Vytautas-NT - 2013 08 29, 17:14

    Beje, įšdomus įspūdžiai iš WizzUkraine. Lėktuve negalima mokėt kortelėm (berods pirmą kart Europoj tokį fokusą matau).
    Lėktuvas buvo pilnas. Labai idomi9 buvo lapinimo schema. Prikrovė du autobusus. Pirmas laukė, kol pajudės antras. Tada iš pirmo išleido Priority. Ir tada iš abiejų paleido likusius.
    Šiaip nesuprantu, kodėl negalėjo pirmo autobuso sulapint pirma. Aišku jie užimtu visas geras vietas. Bet jie juk pirmi ir suėjo į autobusą, tad logiška.

    Šiaip įdomu, kodėl Wizz pasirinko Žuliany? Pėsčiom eit į lėktuvą visvien neišeina. Tiesa oro uostas mažesnis ir mažiau skyrdžių bendrai, kas gal leidžia greičiau suktis…

  87. Vytautas-NT - 2013 08 29, 17:18

    Beje, įdomu kuriam oro uoste daryta AirLituanica E-175 foto?

  88. Žygimantas - 2013 08 29, 17:53

    Vytautai Nt, oi negerai, vel nesinaudojimas guglu, o intuicinis klausinejimas, bet sikart sufleruojam:Porto Alegre, Brazilijoje.

  89. Vytautas-NT - 2013 08 29, 18:58

    Atsiprašau, bet nelabai žinojau pagal kokius raktinius žodžius tai reikėtų googlinti…

  90. Vytautas-NT - 2013 08 29, 19:38

    Taisom AirLituanica „skrydžių žemėlapis“:

    AIR LITUANICA pradės skrydžius šešiomis tiesioginėmis kryptimis. Birželio 30 d. startavęs pirmasis skrydis į Briuselį yra vykdomas 6 kartus per savaitę. Nuo liepos 8 d. kasdien vykdomi skrydžiai į Amsterdamą, nuo rugpjūčio 5 d. keturis kartus per savaitę – į Berlyną, o artimiausiu metu skrydžių žemėlapis pasipildys Prahos, Miuncheno maršrutais.[!!!]

  91. Audrius - 2013 08 30, 10:15

    @Jurgis – nuo kada VNO vadovybė susirūpino kroviniais? Šiaip jau krovininiam long-haul’ui VNO nėra patogiausias. Ar čia jau veikia kaip bendra VNO/KUN/PLQ bendrovė?

  92. Jurgis - 2013 08 30, 10:19

    Kodėl tik kroviniais ? –

    „Ūkio ministerija BNS pranešė, kad G.Almantas … susitiks su Malaizijos skrydžių bendrovių “Air Asia”, “Malindo Air” atstovais.“

    Sulauksim VNO dar vienos žadėtos LCC bendrovės :)

  93. pliumbum - 2013 08 30, 10:21

    Šiaip įdomu, kad kai kuriomis kryptimis (kad ir į Miuncheną) bilietai leidžiami po 149 Lt. Čia jau visai LCC lygio kaina, tai negi LT fokusas jau nueina nuo verslo klientų ir pereina ant turistų/VFR? Ar nebus blogai po to? Ar nėra čia jau panašėjimas su Star1?

  94. Boeing - 2013 08 30, 10:28

    @pliumbum. Viskas turbūt priklauso nuo paklausos. Jeigu nėra daug norinčiųjų skristi, geriau parduoti bilietus pigiau, nes skristi vis tiek reikės. Verslas dar snaudžia ir ilgisi vasaros. Po poros savaičių prasidės didysis darbymetis, tuomet ir išryškės tikrasis vaizdas.

  95. srs - 2013 08 30, 11:12

    Ar dažnai Finnair atsiunčia A320?

  96. Linas - 2013 08 30, 11:41

    labai retai! Jau matyt prasideda judėjimas biurokratų…. :)

  97. Tomas LT - 2013 08 30, 11:56
  98. Jurgis - 2013 08 30, 12:19

    Galima sakyt, kad Air Lituanica pradeda skrydžius į Londoną ir Dubliną. Ir pradeda skrydžius iš Palangos taip pat ! Va čia svarbiausias įvykis !

  99. Jurgis - 2013 08 30, 12:26

    Na tai tarp Air Lituanica partnerių jau reikia įrašyti ir Small Planet –
    http://www.airlituanica.com/lt/about-us/apie-mus/partneriai/
    O šiaip tai tas bendradarbiavimas atveria nemažai naujų galimybių. Air Lituanica nebebus pozicionojama kaip vien verslo avialinijos.

  100. Jurgis - 2013 08 30, 12:38

    Ir, beje, labai geras Palangos pratestavimas. Visą laik buvo kalbama apie Palanga-Londonas reisą, ir še tau, pačiu auksiniu laikotarpiu. Aišku, reisai vasarą turėtų dar kitą ir patį naturaliausią Palangai aspektą.

  101. limuzinu nuoma - 2014 03 8, 14:38

    dar skraido tiesiogiai?

  102. Giedrius - 2014 04 7, 11:03

    Sveiki, koks skrydžių į/iš Mincheno apkrovimas? Ar didelė rizika kad nebus bilietų perkant likus savaitei iki skrydžio 05.24 ?

  103. juresta contact - 2014 10 26, 18:04

    Wij zijn 3 jaar klant geweest bij Juresta Nederland bv.
    Wij hebben veel klachten over Juresta, ze
    werpen veel hindernissen op als ze moeten incasseren. Juresta
    kwam meestal bij ons zeuren dat het een niet haalbare incasso was en dat wij Juresta moesten betalen.
    Als we dan toch wilden doorzetten lieten ze de incasso
    zaak versloffen. Een ander probleem was dat Juresta wil dat voordat ze iets aan hun klant uitkeren dat die klant allemaal
    fax formulieren verstuurt. En ze lieten het ons niet weten als er geld op de rekening bij
    Juresta binnenkwam. Wij adviseren iedereen een ander
    incassobureau te zoeken, wij zijn nu bij een ander bureau zeer tevreden.

  104. Outbound di bogor - 2014 10 29, 10:07

    I do not know whether it’s just me or if perhaps everybody else encountering problems with your website.
    It appears like some of the written text within your posts are running off the screen. Can somebody else please provide
    feedback and let me know if this is happening to them too?
    This may be a issue with my internet browser because I’ve had
    this happen previously. Appreciate it

Leave a reply