Paminklas prekės ženklo galybei

   
     

Vienoje Skandinavijos šalyje yra korporacijos biuras, kuriame dirba apie 3,5 tūkst. darbuotojų. 6 aukštų pastate yra apie 20 kavos aparatų, skirtų darbuotojams, kur jie gali gauti kavos nemokamai.

2 pastato aukšte yra „Starbucks Coffee” parduotuvė, prieinama tik korporacijos darbuotojams, kurioje „Regular” dydžio baltos kavos puodelis kainuoja 15 litų lietuviškų pinigų.

Vienas iš nemokamą kavą darančių aparatų stovi šalia „Starbucks”. Prie kavinės kasos stovi nuoroda, jog „free coffee available there” – šis užrašas yra sąlyga, įrašyta prekybinio ploto nuomos sutartyje.

Po visą pastatą marširuoja šimtai darbuotojų nešinų baltais puodeliais su apvaliu žaliu „Starbucks” logotipu.

Šitoks vaizdelis gali būti paminklas prekės ženklo galiai.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

14 komentarai

  1. blablabla - 2009 04 10, 18:10

    Šitoks vaizdelis gali būti paminklas prekės ženklo galiai…arba zmoniu bukumui

  2. lal - 2009 04 11, 21:17

    Statoil headquarteriai?

  3. Vytautas-NT - 2009 04 11, 22:36

    aišku kava iš automato nėra tokio pat skonio, kaip rankomis gaminama kava. Tik klausimas kiek Starbucks yra tikra gurmaniška kava…
    Kai pinigu turi, gali sau leist negert kavos iš aitomato. Nors per krizę gali požiūris pasikeist…

  4. Auris - 2009 04 12, 00:08

    Pikti visi kokie… Niekas nesako kad ale Mc Donaldo hamburgeris geriausias…esmė gi ne tame šiuo atveju..

  5. Aloyzas - 2009 04 12, 06:49

    O koks procentas tų Starbucks indelių savyje slepia nemokamą kavą iš automato?
    Tai, aišku, nesumenkina prekės ženklo galios, tačiau žymiai sumažina (o gal pastato į vietą) jo absoliutinę vertę.

  6. Dainius Blynas - 2009 04 12, 13:42

    Taigi tiesiog kava skanesne starbuckse.

  7. Laisvida - 2009 04 14, 09:04

    oi nesutinku su komentatoriais, kurie sako kad čia tik skonio reikalas !!!
    „skonis yra niekas – įvaizdis yra viskas!”

    mano pirmoji pažintis su tokia „starbucks gyvenimo būdo” reklama buvo žiūrint filma „Ir velnias dėvi Prada” – kur baisiai didelė viršininkė (ypatinga savo manieromis, skoniu ir įgeidžiais) kiekvieną ryta reikalauja, kad sekretorė jai atneštų kavos iš STARBUCKS.
    Ar taip vyksta natūroj – nežinau, bet reklama puiki!!!

  8. Skeptickas - 2009 04 14, 14:57

    Budamas skeptikas, paklausiu- ar tikrai reikalas kavoje? Gal but Starbucks’e, esanciame salia nemokamos kavos automatu, parduodami daugumoje visokie ten saldyti gerimai ir kiti dalykai, kuriu nepadaro tas nemokamas automatas?

    Nors siaip jau, tai Skandinavijoj 15 litu- ne pinigas…

  9. Simonas Bartkus - 2009 04 14, 16:44

    Aš tai manau, kad kavą „Starbucks’e” perka – šaldytus gėrimus į kitokius indus pilsto :) Ne tokia čia didelė esmė, kokia kavos kaina „Starbucks’e” – ji įprastinė, miesto kainai. Sugebėti parduoti produktą, kai tą patį produktą be prieinamumo apribojimų galima gauti už dyką – tai klasė!

  10. Justinas M. - 2009 04 14, 17:19

    Hmmmm… Kiekvieną rytą pasistatęs automobilį turiu šiek tiek paeiti iki savo darbo. Pakeliui yra skaniausią pasaulyje arbatą verdanti kavinukė. Dažnai ateinu į darbą su arbata rankoje (už kurią susimoku kokius 6 Lt), nors irgi galima sakyti, jog darbe arbatos tikrai galiu išsivirti. Tiesiog neturiu vilties išmokti taip skaniai ją gaminti, kaip ta kavinukė.

    Tad ar tikrai čia eina kalba apie sugebėjimą parduoti tą patį produktą? Manau ir pats produktas skiriasi paaaaaakankamai!

  11. Skeptickas - 2009 04 15, 01:50

    Šeimininkui: Į kitokius indus? Na, ko gero. Bet be šaldytų gėrimų jie ten dar daro visokius kitokius dalykus-gali užpurkšti grietinėlės, užtarkuoti cinamono ir t.t. ir pan.- o ir pati kava ko gero skanesnė nei nemokama iš automato. Taigi, galų gale vistiek lyginam ne visai tokį patį su tokiu pačiu. Žinai, pvz, jei tau pasiūlytų nemokamus skrydžius su ryanair, bet papildoma sąlyga būtų du privalomi persėdimai, iš pradžių HHN o po to STN, įtariu, tu dažnai naudotumeis SAS’u. Ir tai nebūtų SAS’o nuopelnas :-).

  12. Tomas - 2009 04 16, 12:28

    Kava iš automatų dažnai būna šlykštaus sintetinio skonio.

    „Reklamščikai” dažnai mano, kad visos prekės vienodos, skiriasi tik brandai ir marketingas. Bet tai netiesa – prekės dažnai būna visiškai skirtingos.

    Paminklą brando galybei būtų galima statyti, jeigu aklos degustacijos metu žmonės neatskirtų Starbucks kavos nuo nemokamos kavos iš automato.

  13. Laisvida - 2009 04 16, 14:10

    Aklos degustacijos metu žmonės sako, kad PepsiCola skanesnė, bet perka vis vien CocaCola. taip kad skonis tikrai nėra čia svarbiausias.

  14. Justinas M. - 2009 04 16, 14:27

    Amerikoje turbūt sako, bet ten Pepsi išties turi didžiulę rinkos dalį.

    O Lietuvoje pabandžius nusipirkti Pepsi bijau, kad… tektų susitaikyti su „neskaniąja” Coca-cola – daugelyje pirkimo vietų Pepsi tiesiog nėra.

    Taip ir Lietuvoje McDonald’s labiau perkama, nors daugelis pasakytų, jog Burger King skaniau :)

Leave a reply