Apie norą padėti – žurnalas „Valstybė“

Žurnalas „Valstybė“ man patinka. Nauji numeriai nebėra tokie geri kaip pirmieji, bet turinys aukšto lygio, o net ir krizės metu žurnalas sugeba storėti. Nuo šių metų pradžios esu žurnalo prenumeratorius.

Bet dabar ne apie tai. Apie tikrą istoriją, kuri nutiko.

Dėl atostogų ir darbų šio mėnesio viduryje susigribau, jog negavau naujo „Valstybės“ numerio. Namiškiai prisiekinėjo, jog jo taip pat nematė.

Ką gi – problema paprasta, greičiausiai kur pašte pasimetė. Parašiau el. paštu į „Valstybės“ prenumeratos skyrių.

Visai netyčia paaiškėjo, kad žurnalą iš tiesų gavau – paslaptingai jis pasislėpė spaudos krūvoje, dėl to esu pats kaltas nepagrįstai sukėlęs aliarmą ir suabejojęs platintojų darbu. Tačiau tą pastebėjau tik po kelių dienų …

Tuo tarpu į namus atėjo „Lietuvos pašto“ darbuotoja, asmeniškai išsiaiškinti, ar tikrai negavau „Valstybės“ numerio, nes ji pati prisimena, kaip dėjo žurnalą į pašto dėžutę.

„Valstybės“ redakcija registruotu pirmenybiniu paštu atsiuntė paskutinio žurnalo „Valstybė“ numerį.

Dabar man gėda, kad taip apsikvailinau ir kad žurnalo prenumeratos skyrius taip rūpestingai sureagavo į mano problemą … Dabar turiu du žurnalo numerius ir galėjau turėti dar vieną, jeigu būčiau priėmęs jį iš „Lietuvos pašto“ darbuotojos.

Iš kitos pusės džiaugiuosi, susidūręs su tokiu profesionalumu. Rekomenduoju visiems užsiprenumeruoti – tik 84 litai metams (tiesa, pabrango per kelis mėnesius 70 procentų …)

Viešai atsiprašau žurnalo „Valstybė“.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

12 komentarai

  1. expertas - 2009 04 21, 21:19

    Saunuoliai! Dziaugiuosi, kad bent atskirose srityse yra profesionalumo. As taip pat skaitau „Valstybe“ ir is esmes esu patenkintas, ypac pravercia kokiame ilgesniame skrydyje…

  2. Skaitau - 2009 04 21, 22:06

    Man taip pat patinka ir formatas ir objektyvumas ir aktualumas. Ačiū Jiems

  3. kva - 2009 04 22, 07:11

    man patiko žodis „susigribau“. gribau, sugribau, apgribau;)

  4. Asta - 2009 04 22, 08:28

    Va čia tai reagavimas į kliento problemą.

  5. Flashy - 2009 04 22, 08:41

    Anoks čia unikalumas. Mums panašiai buvo su Tavo vaiku. Gavom antrą numerį, nors pirmas gulėjo namuose. Logika paprasta – kam laikyti krūvą neparduotų žurnalų, kai galima parodyti savo gerąją pusę ir klientui išsiųsti antrą numerį.

  6. Jolanta - 2009 04 22, 11:33

    Man ir taip buvo su „Valstybe“,pati neapsiziurejau,kad namuose kazkur esu nukisusi zurnala,tai antra numeri gavau,aisku,nesmagu pasidare.

  7. guru - 2009 04 22, 13:57

    Man rodos ne pirma karta skaitau pagyrima VALSTYBEI siame bloge?. Pirmojo paskatinta ir pati uzsiprenumervau. Bet kai kurias atvejais objektyvumu suabejoti galima, ypac po paskutinio SNORO akcininko isstojimo Valstybeje. Bet kuriuo atveju formatas tikrai geras ir daug geriau uz visas VERLSO KLASES, VERSUS ir kt.

  8. Simonas Bartkus - 2009 04 22, 14:21

    Čia ne unikalu. Čia smulkmena, kaip reikia daryti ir paprastu žingsniu stiprinti klientų lojalumų. Nemėgstu skųstis šiame blog’e, bet galėčiau papasakoti visiškai priešingą atvejį, kaip kelis mėnesius išdykavau su „Verslo žinių“ prenumeratos skyrium :)

  9. Aušra Barysienė - 2009 04 22, 15:30

    Tai papasakokite, kaimyne. Visada pasiruošę pasitaisyti. Truputį stebina tie keli mėnesiai, juk galėjote bet kada užbėgti, šalia esam.

  10. Simonas Bartkus - 2009 04 22, 15:53

    Aušra – aš jums parašysiu el. paštu :)

  11. Auris - 2009 04 22, 21:46

    bent jau man jei prapuola VERSLO KLASĖ, kiek suprantu tai VZ žurnalas, be jokiu problemu atsiunčia. Beje „Valstybe“ man irgi patinka.

  12. mem - 2009 06 19, 06:45

    džiaugiuosi Valstybės žurnalo prenumeratorių skyriumi. Taip rūpinasi,kad kiekvienas jų abonentas laiku ir kokybiškai gautų žurnalą. Jei iškyla, kokie neaiškumai, jie laiku būna pašalinti. Sėkmės Jūsų darbuose

Leave a reply