„Skyways“ parduoda bilietus iš Vilniaus, „Ryanair“ iš Kauno veš į Brėmeną

Po vakarykščio liūdnoko įrašo šiandien suvešėjo gerų naujienų.

Šiąnakt bendrosiose aviabilietų rezervavimo sistemose atsirado „Skyways“ bilietai „pažadėtomis“ kryptimis – į Stokholmą, Kopenhagą, Berlyną ir Amsterdamą. Vilniaus oro uosto vadovai sako, jog sutarties su bendrove vis dar nėra.

Tvarkaraštis – toks, kokį ir buvo galima nuspėti. Visi skrydžiai prasidės gegužės 18 dieną, kaip ir žadėjo susisiekimo ministras bei oro uosto vadovas.

Stokholmo kryptyje greičiausiai tvarkaraštyje įsivėlė klaida ir yra neįtrauktas rytinis reisas Vilnius-Stokholmas, kuris turės būti vykdomas ankstų rytą. Skrydžiai bus vykdomi „Fokker 50“ lėktuvu. Vakarinis reisas, galėtų būti ir vėlesnis …

Stokholmas 08:05 Vilnius 11:00
Kasdien, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį

Vilnius 16:30 Stokholmas 17:25
Kasdien, išskyrus šeštadienį

Stokholmas 18:00 Vilnius 20:55
Kasdien, išskyrus šeštadienį

Amsterdamo kryptimi „Skyways“ skraidys beveik tokiu pat tvarkaraščiu, kokiu skraidė „flyLAL“. Tik skrydis truks ilgėliau – reisas bus vykdomas su „Fokker 100“ lėktuvu:

Vilnius 07:00 Amsterdamas 08:20
Kasdien, išskyrus sekmadienį

Amsterdamas 9:00 Vilnius 12:20
Kasdien, išskyrus sekmadienį

Vilnius 17:30 Amsterdam 18:50
Kasdien, išskyrus šeštadienį

Amsterdam 19:30 Vilnius 22:50
Kasdien, išskyrus šeštadienį

Berlyno kryptį, kaip ir spėjau, atliks tas pats „Fokker 100“ vidurdienio laiku:

Vilnius 13:00 Berlynas 13:35 Pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais

Berlynas 14:10 Vilnius 16:45 Pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais

Į Kopenhagą „Skyways“ skraidys „dieniniu“ reisu, kokį anksčiau atlikdavo „airBaltic“. Skrydis bus su „Fokker 50“:

Vilnius 11:30 Kopenhaga 12:30 Darbo dienomis

Kopenhaga 13:10 Vilnius 16:10 Darbo dienomis

Antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais „Fokker 100“ turės laisvus vidurdienius, šeštadienį taip vakarus, o sekmadienį rytus. „Fokker 50“ savaitgaliais bus taip pat apylaisvis. Dėl to „Skyways“ gali dar sukurti papildomų netolimų krypčių (Miunchenas? Skandinavijos miestai? Budapeštas?)

„code-share“ ar jungiamieji skrydžiai su kitomis kompanijomis kol kas nepasirodė. Tačiau jeigu „Skyways“ greitai susisuks ir pasiūlys bendradarbiavimą su SAS, KLM, o gal ir „Air Berlin“ – jų gali laukti šviesi ateitis Vilniuje.

„Ryanair“ šiandien paskelbė, jog nuo liepos 1 dienos atidaro reisą Brėmenas-Kaunas-Brėmenas. Skrydis vyks du kartus per savaitę – trečiadieniais ir šeštadieniais.

„airBaltic“ svarsto galimybę Rygos oro uoste statyti privatų keleivių terminalą. O „airBaltic“ vadovai, išpirkę akcijas iš SAS, pasirodo yra tiesiog direktorius Bertoltas Flickas (jokio siurprizo). Jis sako, jog sumokėjo už 47 procentus akcijų 220 mln. kronų grynaisiais, tačiau ilgu laikotarpiu ketina ieškoti investuotojo į „airBaltic“.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

84 komentarai

  1. RamunasS - 2009 04 30, 15:26

    Ir tai viskas ką sugebėjo padaryti Kauno oro uostas po flylal bankroto? Nors ačiū ir už tiek.

  2. Tomas Markauskas - 2009 04 30, 15:35

    O gal galima būtų sužinoti kokią gerą sistemą, kurioje būtų skyways bilietų? Aš kažkaip jų mažai žinau ir kol kas niekur jų neaptikau…

  3. Pranas - 2009 04 30, 16:22

    Toks vaizdas, kad Skyways nustojo prekiaut bilietais iš Vilniaus – reik tiesiog palaukt kol susitvarkys ir vėl prekiaus.

  4. Justinas M. - 2009 04 30, 17:01

    Išsigando, kiek daug lietuvių supuolė pirkti pigių bilietų vos paleidus prekybą, galvoja, iš kur 747 staigiai gauti :)

  5. Laurynas - 2009 05 1, 09:13

    O tai tau. Tik spėjau nusipirkti bilietą iš Kopenhagos, ir jų daugiau nebeparduoda. Įdomu, skrisiu, ar ne.

  6. Šarūnas - 2009 05 1, 11:42

    Dingo iš skyways.se tinklapio Vilnius ir kiti pridėti miestai, nors vakar dar buvo, tai nieko dar neaišku. :|

  7. LIL - 2009 05 2, 17:36

    kazkaip su tuo skyways man atrodo nieko nesigaus :(

  8. Vytautas - 2009 05 3, 12:37

    kvepia šūdu. Įsivaizduoju kaip jaučiasi tie, kurie spėjo nugriebt bilietukus į pirmuosius reisus ;)

  9. Deivis - 2009 05 3, 19:15

    Kazkokia muinia su tuo skyways.liko 2 sav.iki atejimo o bilietais prekiaut nustojo… nu ka as zinau :( .taip gal ir nieko bet tiem kas bielietus nusipirko tai vapse neramu….

  10. Simonas Bartkus - 2009 05 3, 22:42

    Aš optimistas – penktadieninis bilietų atsiradimas sistemoje mane tik įtikino, kad skrydžiai tikrai bus – ir bus nuo gegužės 18 dienos. Matyt, dabar jau tik formalumai bėra derinami ir koks darbuotojas per neapsižiūrėjimą per anksti paleido bilietus į prekybą.

    Iki penktadienio ryto atrodė, kad jau nebėra vilties, kad „Skyways“ šį pavasarį pasirodys.

  11. Vytautas-NT - 2009 05 4, 10:48

    Tiems kas nusipirko bilietus perdaug pergyvent nereikia. Kompanija ne bankrutuojanti, tad jeigu kils kokių išvykimo problemų, gausit gerą kompensaciją pagal ES teisę. Juolab iki starto liko mažiau, kaip 2 svaitės…
    Aišku jei taip jie ruošis startui, tai pirmom dienom lėktuvai pustuščiai skridys…

  12. Jurgis - 2009 05 4, 11:54

    Kaip šitam kontekste atrodo šiandienos žinia: „Pigių skrydžių oro bendrovė „Ryanair“ norėtų skraidyti ir iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU)“ ?

  13. Kazimieras - 2009 05 4, 12:53

    kur ta najiena kokiame tinklapyje paskelbta? ir siaip keista tai girdeti…

  14. Jurgis - 2009 05 4, 12:55
  15. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 13:45

    Ne pirmą kartą „Ryanair“ jau komunikuoja norą vežti iš Vilniaus. Aišku, kad geriau yra skristi į sostinę, o ne į 100 km nuo sostinės nutolusį miestą.

    Tačiau neigiamos „Ryanair“ įsileidimo į Vilnių pasekmės:
    – Kauno oro uostas lieka tuščias, ko gero, ilgam;
    – iš Vilniaus oro uosto pabėgtų dabar skraidančios bendrovės, ne vienas yra pavyzdys, kuomet galingas low-cost’as išstumia kitas bendroves;
    – tektų iki minimumo sumažinti Vilniaus oro uosto mokesčius visiems, nes skirtingos kainodaros taikymas yra neleistinas – RIX priversta atsisakyti jų šiemet;
    – nacionalinės oro bendrovės kūrimą, tranzitą per Vilniaus oro uostą pamirštame visam laikui.

    Mainais į tai gauname šoktelėjusį keleivių skaičių Vilniaus oro uoste.

    Aš manau, kad šiai dienai, nežiūrint į jokias vienas ar kitas studijas, Vilniaus oro uostą šiai dienai reikėtų plėtoti kaip pagrindinį centrinį, o Kauno kaip pigesnį.

  16. Vytautas-NT - 2009 05 4, 13:58

    Šiaip šaltinis- Bernardinai:
    http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/94562

    Kitur lyg ir nebuvo praslydus ši informacija.
    Tiesa tokiu atveju kyla klausimas ar Ryanair toliau skraidys iš Kauno? Ar skraidys iš abiejų, bet skritingomis kryptimis? Nes VNO tokių žemų kainų, kaip Kaunas nepasiūlys…

  17. Vytautas-NT - 2009 05 4, 14:11

    Vilniuj būtų daug geriau, jei čia etitų Easyjet ar koks kitas low-cost’as. Šiaip, spėju, būtų galima, pasistengus Wizzair susigrąžint. Gal kitom kryptim, nei Ryanair.
    O kad visiškai visi iš Vilniaus išsibėgiotu tai netikiu.
    Ketvirtadienį grįžau į Vilnių per Praha. Tai Boeing-757-300 buvo pilnas.
    Ryanair’as ne konkurentas skrydžiams tolimomis kryptimis. Be to, jie visvien geografijos didelės nepasiųlys.
    Iš Rygos jie konkuruoja su AirBaltic Milano/Londono ir dar kai kuriomis kryptimis. Bet iš Rygos į Londoną AirBaltic vis dar skraido. Manau, kad Rygoj vis dar pluša Lufthansa, LOT.
    Tad visiško legacy carier išnykimo nesitikiu. greičiau pasikeis tvarkaraščiai iš gerų ir mažiau palankius ir skrydžių dažnumas…

  18. RamunasS - 2009 05 4, 14:29

    Ir čia yra:
    http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5194339

    Matyt prasidėjo Ryanair propagandinė kampanija dėl padidintų Rygos oro uosto mokesčių. Kol kas tik neoficialios kalbos, o gali imti ir perkelti skrydžius į Vilnių. Klausimas, ar Vilnius išgyventų su Ryanair siūlomais mokesčiais? Maži mokesčiai privedė Hahną prie bankroto ir jo kontrolę perėmė vyriausybė.

  19. Deivis - 2009 05 4, 14:45

    vakar ziurejau per ltv laida savaite ir ten buvo interviu su E.Masiuliu.jis patvirtino skyways atejima ir sake jog susitarta del skrydziu i londona.taigi gal Ryanair ateina….o gal BA??

  20. Vytautas-NT - 2009 05 4, 14:46

    Pirmiausia, manau, niekas mokesčių VNO taip radikaliai nemažins. Kažkada naujas VNO direktorius paskelbė, kad mokesčiai mažės, bus lengvatų, bet ne iki tokio lygio, kad vyliot Low-cost’us…
    Todėl manau, kad dabartinės politikos nieks nekeis.
    Kitas dalykas ką Ryanair’as gali Vilniuj pasiūlyt? Skrydžius į Londoną, Milaną, Barseloną?
    Aš manau,kad dabartinė Kauno kainodara Ryanair’ui yra pakankamai gera. O Vilnius su tokia visiškai užsirauktų…
    Žodžiu aš ne prieš Ryanair atėjimą į Kauną, bet tokiom sąlygom, kokio siūlomos visiems.
    O šiaip pasisakau už kitų low-cost’ų pritraukimą. Reikia didinti konkurenciją!

  21. Tomas Markauskas - 2009 05 4, 15:07

    Aš dabar susimąsčiau… Kai Ryanair atstovai į Lietuvą skrendą deryboms ir pan., tai jie Ryanair lėktuvais atskrenda? :)

  22. Deivis - 2009 05 4, 15:20
  23. Pranas - 2009 05 4, 15:42

    Prieš atsisakant Ryanair reik nepamiršti, kad yra jau turbūt milijonai keleivių kuriems jokios kitos aviakompanijos praktiškai neegzistuoja ir nedomina. Nes su Ryanair gali skristi už litą, kelis ar keliasdešimt – variantai mokėti už lėktuvo bilietus kelis šimtus litų nesvarstomi iš principo. Vien tarp mano kolegų atsirastų būrelis neskridusių jokiomis kitomis firmomis – nes jų požiūriu lėktuvo bilietas (gal išskyrus poilsines keliones, bet ten jo kainos atskirai nėra) nevertas daugiau 100 litų.

    Lietuvoje dar mažai Ryanair krypčių – ten kur jų daugiau šitas požiūris dar gajesnis. Neskraidina už 10 svarų – nedomina.

  24. Vytautas - 2009 05 4, 16:00

    Pranai, dėl Ryanair gerbėjų minios tai tu teisus. Tačiau, iš Kauno jie skraido tokie pakrauti ir pelningi, kad surasti SPECIAL OFFER arba NO TAXES deal’ą praktiškai be šansų. pvz Londono arba Dublino kryptim, mažiausios kainos matosi tik spalio mėn (9LTL, 23LTL, 29LTL Taxes). Man pavydas baltas ima, kai draugai gyvenantys Londone už apsilankymus ispanijoj, italijoj ir panašiai, nemoka daugiau 20 svarų į abi puses. VERKTI NORIS!

  25. Vytautas-NT - 2009 05 4, 16:36

    Nieks ir nesiūlo atsisakyti Ryanair. Tik reikia neužmiršt, kad žmonėms kartais reikia nuskrist ne tik į Londoną, Dubliną ar kokią Barseloną, bet ir kitus miestus. O ir už Atlanto irgi. Kam Ryanair visiškai netinkama…
    O kitas dalykas- alternatyvūs pigūs vežėjai gali padėt palaikyt žemas Ryanair kainas. Nors juos labiau galima priviliot ne konkurencija su Ryanair (tai sunku, nes tai didelė ir finansiškai stipri kompanija, galinti akcijomis daug ką užmušti).

  26. Pranas - 2009 05 4, 16:54

    Vasarą sunkiau, bet apskritai tikrai nėra be šansų rast pigių Ryanair bilietų, gal Dubliną išskyrus. Be to dar yra Ryga. Žinau, kas skris savaitgalį į Saint Tropezą (Tuloną, Prancūzija) už 6 litus (1 latą 3 kronas) pimyn atgal (iš Rygos su persėdimu Skavstoj). Ir taip keliaujantiems galit aiškint kiek norit koks blogas Ryanair ir kokios geros kitos kompanijos kurias reikia ginti – bet iš tikrųjų niekas kitas nieko panašaus pasiūlyti negali.

  27. expertas - 2009 05 4, 18:59

    Ir vel gincas del to paties. Kam patinka Ryanas – prasom, atviri visi keliai, skriskite i sveikata. O kalbant apie Vilniu-mano vizija irgi panasi, kad Kaunas turetu buti low-cost sostine plius galbut charteriai, o Vilnius turetu buti tradiciniu aviakompaniju oro uostu. Ryanas gali ir is Vilniaus skraidinti, jei jam tinka standartines salygos, taciau nemanau, kad jam jos tinka. Tradicines aviakompanijos tikrai isliks, nes ju atsakomybes laipsnis didesnis (laikosi reglamento, rupinasi keleiviais, o ne siuncia juos f..k ar nx-jei kas nors nepavyksta), dalis zmoniu keliauja toliau nei Ryanas skraidina ir t.t. Kiekvienam savo-tiesiog raginu nepasiduoti Ryano akiu dumimui apie zemas kainas-suskaiciuokite visas islaidas: uz bagaza, chekina, priority, credit card ir t.t. As laikausi nuomones, kad Ryanas tinka tokioms kelionems, kurios nera butinos, o daugiau pramogines-kur lyg ir nera reikalo vaziuoti, bet jei uz pigiai-tai nuleksiu. Taciau verslo segmente vargiai isivaizduoju keleivius Ryano lektuve.

  28. Vytautas-NT - 2009 05 4, 19:34

    Iš savo pusės pastebėsiu, kad Ryanair’o didelės kainos į Britaniją/Airiją nulemtos konkurencijos trukūmo. Tiesa ir iš Rygos jos ta kryptim yra ne mažos. Gal čia vėl Ryanair’o melžimo politika.
    Nes Dublinas birželį pirmyn-atgal su Ryanair yra apie 1500 Lt. Tai per aplink yra pigiau vos ne su betkuo…
    Beje, čia galėtų pataisyt situacija dažnesni Aerlingus skrydžiai..
    O šiaip Ryanas pirmiausia reikalingas turistams, kurie taupo pinigus, taupiems žmonės, jaunimui ir tiesioginiams keleiviams (Airijos/Britanijos lietuviams), kuriuos Ryanair labiausiai melžia…

  29. Andrius - 2009 05 4, 19:44

    Gal griztam prie temos apie tuos nelemtus Skyways skrydzius is Vilniaus?
    Kas per nesamones su jais cia darosi? Jau liko maziau nei dvi savaites iki zadetos skrydziu pradzios, o bilietu prekyba dar nepradeta, nera jokio oficialaus pranesimo is pacios aviakompanijos . Viskas kol kas labai keistai ir nerimtai atrodo.

    Jeigu ir prades taip greitai skraidyti, kaip jie uzpildys pirmus reisus? Kiek girdejau, dazniausiai aviakompanijos pradeda prekiauti bilietais naujom kryptims bent jau likus keliems menesiams iki skrydziu pradzios.

  30. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 19:49

    Kaip IT forumuose būna „fleimai“ kas geriau Windows ar Linux, taip disuksuijose apie aviaciją būna „fleimai“ ar „Ryanair“ yra blogis, ar gėris.

    „Ryanair“ yra iš principo nei gėris, nei blogis. Aš asmeniškai visgi nenoriu, jog „Ryanair“ būtų Vilniaus oro uoste – nebent lygiomis sąlygomis su visais. Manau, jog „Ryanair“ turėjimo Vilniuje kaina yra per didelė.

    „Ryanair“ turi žemesnius kaštus, ir, kažkiek žemesnę vidutinę bilieto kainą negu „tradicinės“ oro bendrovės. „Ryanair“ visi myli už tai, kaip kažkas minėjo pavyzdį, gali už 6 litus nuskristi į San Tropezą. Bet „Ryanair“ verslas yra ne bilietų pardavininėjimas už 6 litus – jų verslas yra bilietų pardavimas tokiomis kainomis, kokiomis dabar pardavinėja iš Kauno į Londoną ir Dubliną. O akcijiniai bilietai yra būdas užpildyti lėktuvus ir užsitarnauti klientų meilę.

    Taip pat reikėtų nepamiršti, jog „Ryanair“ yra buldozerinio verslo kompanija ir ne vieną kartą savo jėga yra išstūmusi iš oro uosto ne vieną kompaniją. Smulkus pavyzdys – „Ryanair“ išstūmė iš Kauno „Wizair“, kurie jau buvo paskelbę planus skraidyti iš Kauno į Londoną tiesiogiai, bet taip ir nepradėję to išsidešdino ir su reisais per Varšuvą. Pavyzdžių, kad „Ryanair“ išstumia kompanijas yra abstu, yra neįrodytų pavyzdžių, kad tai padaroma ir dempinguojant kainas – pardavinėjama daug pigių bilietų, bile neitų keleiviai pas konkurentą – iš keleivio pusės tokie kainų karai trumpu laikotarpiu yra geri, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai nėra gerai.

    Jeigu „Ryanair“ pradėtų skraidyti į Stanstedą, Bergamo, Geroną, Reus ar Beovais – garantuoju, kad niekas nebeateitų į Gatwicko/Heathrow, Barcelonos, Malpensos ar Carlio De Golio reisus. Man visgi norisi, kad VNO vardan to, kad turėtų kryptis su didžiaisiais oro uostais ir turėtų jungtis su pagrindiniais Europos uostais – tai ir šioks toks šalies prestižas, ir patrauklumas verslui, ir pop-žvaigždės pas mus nesibodėtų atskristi :)

  31. RamunasS - 2009 05 4, 20:02

    Galima su Ryanair skristi už Atlanto :). Vasarą atskrenda giminaitė Bostonas- Kaunas – Bostonas per Frankfurtus. Jai bilietus suorganizavo kažkokia amerikoniška kelionių agentūra.
    Aerlingus nekonkuruoja su Ryanair, laiko panašias kainas. Nebent Wizzair galėtų sudaryti konkurenciją. Vasarą Wizzair bilietai į Airiją dvigubai pigesni, nei iš Kauno. Bet pavažiuoti reikia 400km..
    Kol Skyways skrydžiai nepatvirtinti, Kaunas – Brėmenas vienintelis dieninis skrydis į Vokietiją šią vasarą. Lufthansa nesiskaito, nes pažiūrėjus į kainą, per Niujorką į Frankfurtą tur būt pigiau :)

  32. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 20:07

    „Lufthansa“ nėra taip brangu – perkant prieš tris mėnesius pas juos į Frankfurtą ir atgal galima už 400-500 rasti, o už 600-800 yra pasiūlymų į Barseloną, Londoną, Madridą.

    „Austrian“ beje su persėdimu Vienoje taip pat neblogų pasiūlymų turi.

    „Lufthansa“, SAS, „British Airways“, „Air France“ visgi Europoje yra aukštos klasės avialinijos Europoje.

  33. Vytautas-NT - 2009 05 4, 20:19

    Nieko čia nepadarysi- toks konkuravimo būdas aviacijoj ypač paplitęs- muši kainą ir lauki ar kam pirmam pinigai baigsis. O Ryanair resursai dideli.
    Nors šiaip galiu pastebėt, kad šiemet jie iš Lietuvos kai kuriom kryptim geras kainas siūlė. Dabar liko tik Frankfurtas ir Brėmenas.
    Būtent todėl pasisakau už tai, kad būtų pritraukiami nauji Low-cost’ai, o ne vien plėstusi esami.
    Reikėtų pagalvot arba apie Wizz sugražinimą, arba apie EasyJet, SkyEurope pritraukimą, kitom kryptim nei Ryanair.
    Tokiu atveju alternatyvinis low-cost’as galėtų ir iš Vilniaus skraidyt.
    Juolab vieną atvejį turim- Norvegian…

  34. Darius - 2009 05 4, 20:23

    Vienas įdomus niuansas. JZ neturi sutarties su Lietuvos BSP. Realiai tokių sutarčių sudarymas šiek tiek užtrunka. Taigi gaunasi įdomus dalykas: neturim teisės Lietuvoje spausdinti aviakompanijos, skraidančios iš Lietuvos, bilietų. Yra variantų apeiti (pvz., spausdinti ant HR stock’o), bet kartais tie apėjimo variantai prideda papildomų kapeikų prie mokesčių.
    Kita vertus, UT irgi iš pradžių spausdindavom ant HHR.

  35. Pranas - 2009 05 4, 20:25

    Aš sutinku, kad reisuose iš Vilniaus į Londoną, Milaną, Barseloną ar Paryžių būtų privalumų turėti tradicines aviakompanijas. Bet yra daug krypčių, kur tradicinės kompanijos negali sugeneruoti pakankamo keleivių srauto.

    Šitoje vietoje reik nesutikt su teiginiu, kad oro uosto nuolaidų sistema yra negeras ar neteisėtas dalykas. Klausimas tik nuolaidų sistemos teisingame organizavime – šitoje vietoje Europoj yra daug įvairių gudrių schemų, kur nuolaidos taikomos pagal kryptis. Pavyzdys Malta, kur Ryanair gauna nuolaidas tik skraidyti iš tradinių kompanijų (tiksliau Air Malta) neaptarnaujamų rinkų. Arba Airijoje esančios schemos, kur Ryanair gali gauti nuolaidą skraidyti iš Korko į Karkasonę, bet negali gaut nuolaidos skraidyt į prie Barselonos esantį oro uostą, nes ten jau skraido brangiau mokanti Aer Lingus.

  36. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 20:30

    Be „Norwegian“ dar yra „Aer Lingus“, kurie šiaip irgi priskiriami prie „low-cost“. „Aer Lingus“, beje, žemų kainų irgi šiuo metu nelaiko – pigiausias round-trip’as rugpjūčiui – 781 litas. O jų lėktuvai tikrai sausakimši šiuo metu.

    Realiai man atrodo būtų galima prikalbinti „easyJet“, kuri turi dideles bazes Paryžiaus oro uostuose, skraido iš Gatwick’o į Taliną ir nesibodi į brangesnius oro uostus nuskristi (pvz. skraido į CDG, Kopenhagą, Amsterdamą). Jiems niša įlysti į mūsų rinką dabar nebloga.

    O šiaip, grįžtant prie „Skyways“ klausimo, tai nors vis dar tikiu, jog jų lėktuvas pakils gegužės 18 dieną, bet apie lėktuvų užpildymą pirmom savaitėm baisu pagalvoti. Juolab, kad skrydžiai dažni planuojami ir į Amsterdamą savaitinis „capacity“ planuojamas 2200 – labai labai daug, užkrauti lėktuvus net „flyLAL“ su geromis akcijomis, gausiais reklaminiais veiksmais sunkiai pavykdavo.

  37. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 20:34

    Pranui, kas dėl nuolaidų sistemos – tai tiesiog būdas netaikyti nuolaidų tiesiogiai. Be to, „Ryanair“ iš Lietuvos toli gražu nesvarsto kokių egzotiškų krypčių, kur tikrai šaliai būtų naudinga, nes tai srautas „iš niekur“ (kaip jau paminėtos Karkasonė, Saint Tropezas, Faro ir pan.). „Ryanair“ kol kas iš Lietuvos įdomu tik Londonas, Frankfurtas, Dublinas, gal dar apie kokį Šarlerua, Barseloną ar Milaną mąsto…

  38. Pranas - 2009 05 4, 20:48

    Brėmėnas jau yra pakankami egzotiška kryptis, daugelis kitų krypčių kur Ryanair skraido iš Rygos – Tamperė, Bristolis, Notingemas – irgi.

    Dar gi buvo šiokios tokios kalbos apie Edinburgą – pavyzdžiui ten juos galima būtų leisti skraidyti pigiai. Nes net skaičiuojant mažiausius įmanomus mokesčius Edinburgo kryptis išsilaikyt skrendant į Kauną šansų išsilaikyt turi mažai – neužteks vien lietuvių srauto. O į Vilnių skrendant turistai prisidėtų.

    Aš jau senokai skridau su Norwegian, bet kiek atsimenu didesnė dalis keleivių buvo ne lietuviai. Į Kauną manau jiem skraidyti sektųsi prasčiau.

  39. Vytautas-NT - 2009 05 4, 20:53

    Aš manau, kad jei Skyways paleis akcija bilietai po 10 Lt plius oro uosto mokesčiai, tai keleivių pririnks bent po pusę lėktuvo. O gal dar jei išvis skraidins už 10 Lt ir daugiau. Manau, jei laiku pradės akciją, tai visa mūsų žiniasklaida spės šitą dalyką aprašyt ir išreklamuot…
    Mūsų rinka dabar įtin dėkinga tuo, kad startuojant gali reklamą pasidaryt nemokamai- toks didžiulis žiniasklaidos dėmesys vienai krypčiai…
    Kas link Aerlingus, tai aš iš vienos pusės aš nesuprantu ko jie Vilniaus-Dublino dažnumo nepadidina? Bilieta į Niujorką as juos nupirkt vis dar neišeina. Nors kaina, spėju, bus nekonkurencinga..
    Ir dar- seniai galėjo iš Gatwick’o į Vilnių pradėt skraidyt…
    Beje, kas link bilietū pardavimo, tai aš manau, kad šiais elektroninių bilietų laikais tai nebūtų problema. Gal tik agentams pradžioje.
    Svarbiausia Skyways turi sutartis su SAS, KLM ir Lufthansa. Kas jau neblogai. Reikėtų dar AirBerlin pridėt.
    O šiaip jei jie iš Vilniaus sėkmingai startuos, gal pavyks jiems įsiūlyt Palanga- Hamburgas reisą? o gal net Palanga- Amsterdamas…

  40. Pranas - 2009 05 4, 21:01

    Aer Lingus puslapyje eina pirkti bilietus į Niujorką žiemos sezonui, kada skrydžių laikai nebepatogūs. Su vasaros sezonu vis nesusitvarko. O Gatvike jie vis dar turi mažai lėktuvų – kai turės daugiau, tada galės ir apie Vilnių pagalvot.

    Dėl Palangos-Hamburgo buvo deramasi su OLT, tik dabar nebesigirdi kokie rezultatai.

  41. Vaidas - 2009 05 4, 21:32

    Simonai, prašau nemaišyti, Aerlingus NĖRA low-cost skrydžių bendrovė. Tai yra nacionalinis Airijos Respublikos vežėjas. O pasirodyti pigi ji gali tik dėl to, kad tenka viena erdve su Ryanair dalintis. Kita vertus bilietus pirmyn atgal už 100 svarų kartais ir BA išmeta.
    Tiesiogiai Aerlingus skrenda į bene 10 JAV miestų, o su persėdimų į dar 50. Jau vien dėl to, vadinti jų low-costais nederėtų.

  42. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 21:38

    Dėl „Aer Lingus“ „low-cost’iškumo“ galima diskutuoti. Ji turi ir tradicinės ir žemų kaštų bendrovės bruožų.

    Lygiai tas pats su „Norwegian“. Tenka daug kontaktų su norvegais turėti, tai jie nevadina toks kompanijos „pigia“ kompanija. Ypač po paskutinės jos plėtros bangos, kai „Norwegian“ išsiplėtė Kopenhagos bazėje, imdama bankrutavusios „Sterling“ maršrutus. „Norwegian“ yra tiesiog pigesnė SAS alternatyva.

  43. Vytautas-NT - 2009 05 4, 21:39

    Kadangi apie OLT nieko negirdėt, tai ir pamaniau, kad gal ir čia galima Skyways panaudot. Ir dar pamėgint papildomą tranzitinį oro uostą išnaudot.
    Beje, vasarai būtų gerai dar reisas Londonas/Dublinas- Palanga. Nes esant tokiom kainom tautiečiai skristų ir į Palangą, bile pigiau būtų…
    Beje, kas žino kitų Liteuvoj veikiančių rezervavimo sistemų be Amadeus?

  44. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 21:46

    „Amadeus“ alternatyvų yra – „Sabre“, „Galileo“, „Worldspan“ ir kitos, bet realiai bilietai kabo visose sistemose tie patys.

    Palanga-Dublinas/Londonas reisas buvo šiai vasarai suplanuotas „flyLAL“, turbūt ir bilietų šiek tiek į juos buvo parduota …

    Vis pasirodo neryškių ženklų, kad „British Airways“ gal į Vilnių sugrįžti – būtų labai smagu.

  45. Vytautas-NT - 2009 05 4, 21:54

    Būtų smagu, jei BA skraidytų į Heatrow. Nprs Virgin bilietų vistiek tada nupirkti nepavyktų…
    O šiaip Londono-Palangos niša yr tuščia ir ją galima užpildyti…

  46. Pranas - 2009 05 4, 21:58

    Šiauliai-Londonas būtų įdomiau :)

  47. Vytautas-NT - 2009 05 4, 21:58

    man tai didelis klausima kas Lietuvoj naudojasi Worldspan, Galileo ir Sabre? Nes realiai visos internetinės sistemos padarytos ant Amadeus. Ir net aplinka ta pati- Symfony…

  48. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 22:02

    kad jau taip iki Šiaulių dasirito kalba, tai prieš kokius metus į rankas papuolė 2000 m. laikraštis „Šiaulių naujienos“, kuriame rašė apie vaikiną, kuris dabar sėdi kalėjime už pinigų švaistymą ar kažką panašaus, bet įdomu rašyta tai, jog laukinio kapitalizmo laikais apie 1993 m. jis buvo nusipirkęs kažkokį keleivinį lėktuvą ir įkūręs „Siauliai Airlines“, planavo iš Šiaulių oro uosto skraidyti. Gaila, „Google“ net nežino šios įdomios ir egzotiškos istorijos :)

  49. Simonas Bartkus - 2009 05 4, 22:02

    Ech, kad taip „niša tuščia“ čia būtų realus argumentas…. :)
    Tiek dabar pas mus tuščių nišų, kad oj oj :) ir Vilnius-Londonas, ir Vilnius-Paryžius, ir Vilnius-Milanas, ir Vilnius-Roma, ir Vilnius-Barselona, ir Palanga-Amsterdamas, ir Palanga-Stokholmas, ir t.t.t.

    O šiaip, jeigu „Skyways“ Lietuva patiktų, o bendradarbiavimas su SAS užsimegztų, tai vienas iš greitų variantų jiems būtų iš Stokholmo bazės paskraidyti į Palangą. „airBaltic“ nebūtų taip lengva kabinti keleivius į Rygą, o vakarų Lietuva gautų dar vieną patogią jungtį.

  50. Darius - 2009 05 4, 22:02

    Symphony yra tiesiog Amadeus’o produktas. Yra keli variantai. Tarkim, avia.lt yra tas pats Symphony, tik ištobulintas iki negalėjimo.
    Galileo yra šiek tiek sutinkama – net jų vietinis biuras Lietuvoje yra. zigzag.lt turi Galileo, dar pora agentūrų juo naudojasi.
    Sabre ir Worldspan neteko sutikti.

  51. Jurgis - 2009 05 4, 22:10

    Šiandien per LTV Panoramą bėganti eilutė vėl skelbė, kad Vilniaus aerouostas tikisi šią savaitę užbaigti derybas ir pasirašyti sutartį su Skyways. Kas ten jiems stringa ? Praeitą savaitę taip pat tikėjosi pasirašyt, bet nesigavo …

  52. Lina - 2009 05 4, 22:51

    Siandien turejo buti pradetas oficialus pardavimas skyways bilietu (bent jau taip buvo skelbta spaudoje), bet keista, kad Vilnius siandienai is ju puslapio isimtas ir ne vienoje rezervavimo sistemoje nera galimybes rezervuoti ir pirkti skyways bilietu. labai idomu ka prisizades skyways kompanijai musu TVOU vadovas ir susisiekimo ministras, kad sie atidarytu skrydzius nuo 18 geguzes. Gal dar turesime padengti ir pirmuosius nuostolius? (tai butu is viso absurdas)
    Del skyways bendradarbiavimo su KLM’u labai sudetingas derinys, nes jie kaip ir priklauso skirtingiems aliansams, bet ka gali zinoti…Be jungtinio reiso su KLM’u arba bent jau interline’o jiems bus sunkoka uzpildyti Amsterdamo kryptis…Bet juk pats Vaisvila sake, kad pagal sutarti aviakompanija bet kada gales panaikinti skrydzius, jei pastebes bet kokia rizika…

  53. Lina - 2009 05 4, 23:01

    Baltijos salyse naudojamos tik dvi sistemos Galileo ir Amadeus, Lietuvoje aisku pirmauja Amadeus. Worldspan daugiausia naudojama uz Atlano, nors labai populiari tarkim ir Nyderlanduose. Bet esme ta, kad Worldspan ir Galileo apsijunge ir dabar vadinasi Travelport, nors dar sistemos kaip ir atskirtos, bet laikui begant liks vienas bendras brand’as. Sabre irgi nera pas mus, bet tarkim ji labai paplitusi Rusijoje, nes pats Aeroflot’as isidieges ja, todel ir daug turizmo agenturu isidiege, nes taip paprasciau bendrauti su aviakompanija:)))

  54. audrius - 2009 05 5, 01:24

    Vaidui.
    Dėl Aer Lingus. Pasidomėk plačiau kokias reformas atliko Willie Walsh(dabartinis British Airways CEO), vadovaudamas Aer Lingus. Tuomet klausimų turėtų kilti mažiau. Apie 2002 metus tai buvo gana revoliucinis sprendimas reformuoti kompaniją į no-frills short-haul ir full-frills long-haul. Netgi po šiai dienai sunku būtų rasti analogijų, na gal kaikuriuose amerikietiškuose carriers būtų galima pastebėti tokių pažymių. Todėl vadinti Aer Lingus low-cost kompanija, turint omenyje jų veikimo pincipą Europoje, – visiškai teisinga.

  55. Darius - 2009 05 5, 06:46

    Lina, tą dieną, kai JZ kainos ir maršrutai buvo matomi Amadeuse, patikrinau: JZ ir KL turėjo interlainą. Tik kainos, tarkim, į MEX, buvo visai neerotiškos.

  56. Jurgis - 2009 05 5, 08:20
  57. Simonas Bartkus - 2009 05 5, 08:22

    VZ.lt iš „šaltinių“ gavo žinių, kad sutartis su „Skyways“ jau yra:
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=8f898d2b-c5be-4afd-9128-9c15c27d4365&open=sec

  58. Vytautas-NT - 2009 05 5, 08:24

    Kiek suprantu Interline’as yra tiesiog dviejų bendrovių bilietų sukabinimas, kai viena skrenda iš taško A į B, o kita iš B į C. Ir kaina susideda aritmetiškai…
    O tikras codeshare’as yra vietų dalinimasis, specialios kainos ir pan. Jei Skyways nori realiai užkraut Amsterdamo reisą, jiems be codeshare’o neišeis. Juolab tai buvo vienas didžiausių Amsterdamo pliusų…
    Beje, kiek suprantu KLM taip ir nenutraukė skrydžių iš Amsterdamo į Rygą. Nes bilietus vis dar pardavinėja.
    Todėl nesuprantu ko jie Vilnium nesusigundė.
    Beje, kas link Londono, tai panašu, kad šią nišą irgi užims maža lietuvių firma- DOT.LT (http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=f7db897d-c67b-4072-b902-c1377c59c85e) Klausimas kuom jie skraidys. Nes dabartinis jų turbosraigtinių lėktuvų parkas tokiam atstumui nelabai tinka…

  59. Jurgis - 2009 05 5, 08:26

    Tikras detektyvas !

  60. Simonas Bartkus - 2009 05 5, 08:30

    Kas dėl KLM – ji paskelbė, kad skrydžius į Rygą nutrauks nuo birželio 29 dienos.

    „interline“ nėra tiesiog kainų sudėjimas aritmetiškai – tai dviejų kompanijų pastangos pasiūlyti gerą kainą į galutinį tašką. Pvz. „flyLAL“ turėjo interline su „Virgin“, ir siūlė tikrai geras kainas. Tuo tarpu apie „codeshare“ nebuvo dėta nė kalbos.

    „codeshare“ yra geras tuo, jog kita aviakompanija prisiima atsakomybę už tam tikrą dalį kėdžių tavo lėktuvę. Pvz. jeigu „Skyways“ sutartų su KLM dėl Amsterdamo reiso, tai KLM nupirktų visiems reisams (nebūtinai visuose vienodai) tarkim 20 kėdžių „Fokker 100“ lėktuve. Mažoms pradedančioms kompanijoms dėl to „codeshare“ tikrai yra naudingas.

  61. Jurgis - 2009 05 5, 08:36
  62. Mindauqas - 2009 05 5, 10:24

    O kas pirkot iš „“Skyways” bilietus – kokios kainos? Amsterdamas mane domina.

  63. Simonas Bartkus - 2009 05 5, 10:27

    Praėjusį penktadienį, kada prekyba bilietais vyko, tai kainos buvo gana aukštos – nuo 600 litų į Stokholmą, 800 litų į Berlyną ir Amsterdamą. Išvada daryti ankstoka, gali būti, kad ten tik testinė prekyba buvo paleista, nesudėti kokie pigiausio tarifo bilietai ir pan.

  64. Laurynas - 2009 05 5, 10:31

    Kopenhaga buvo už 380 lt. Konkurencija gerai.

  65. Kavvva - 2009 05 5, 13:18

    Berlynas ir Amsterdamas buvo ne uz 800, o mazdaug uz 615-620 Lt

  66. Vytautas-NT - 2009 05 5, 13:34

    Kas nors, kur nors matė tų Skyways skrydžių ženklus internetinėse sistemose ar pan? Ar viskas kol kas iš spaudos rėmų neišlindo?
    Be to, šiaip idomu kas bus pirmasis skrydžių ženklas. Tvarkaraštis Amadeus sistemoje, ar bilietų pardavimas Skyways puslapyje…

  67. Simonas Bartkus - 2009 05 5, 13:45

    Praėjusį penktadienį skrydžiai buvo sudėti ne tik jų internetinėje sistemoje, bet buvo ir „Amadeus“, automatiškai pas visus lietuviškus bilietų pardavėjus.

    Pagal visą logiką, tai oficialią informaciją turėtų paskleisti arba oro uostas, arba avialinijos, tačiau, pagal lietuvišką principą, turbūt teks tikrinti sistemose ar netyčia bilietai neatsirado.

  68. Vaidas - 2009 05 5, 14:35

    Audriau,

    būtų išties revoliucinga, jei Aerlingus sėdėtų ir nieko nekeistų, kai pašonėje augo Ryanairo virusas.
    Taip, jie sumažino kainas, atėmė šampaną ir sumuštinius, ampmokestino bagažą, bet jie
    a) siūlo skrydžius su persėdimais,
    b) skrenda į pagrindinius oro uostus
    c) nemelžia vietinės valdžios už atėjimą į oro uostą.

    Vadinti Aerlingus low-cost skrydžių bendrove yra tiesiog nekorektiška. Gal derėtų sugalvot naują terminą tokioms avialinijoms.

  69. Augustinas Žemaitis - 2009 05 5, 15:10

    Dėl pigių skrydžių bendrovių – čia nėra taip, kad yra tik dvi verslo nišos – pigių skrydžių arba „brangių skrydžių“.

    Tai, ką mes apibrėžiam terminu „pigių skrydžių bendrovė“ tėra tam tikras požymių rinkinys – jeigu tarsime, kad privalo būti visi tie požymiai, kad bendrovę laikytume tokia, matyt būtų tik viena bent kiek žymesnė neabejotina pigių skrydžių bendrovė (Ryanair) – bet ir tai tik todėl, kad pačią „pigių skrydžių bendrovės“ sąvoką apibrėžtume įsivaizduodami visų pirma Ryanair.

    Easyjet pavyzdžiui irgi labiau skraido į pagrindinius oro uostus, Norwegian parduoda dalį bilietų su persėdimais ar pan. – tačiau tarpusavyje šių kompanijų pasiūlymai irgi skiriasi. Dar turime pavyzdžiui kokį JetBlue Amerikoj, kuris veikia kaip pigių skrydžių bendrovė, bet visuose reisuose turi televizorius priešais kiekvieną sėdynę ir pan.

    Tiesiog kiekviena bando susirasti savo nišą, nes taip galima gauti daugiau naudos, nei pvz. tiesiogiai konkuruojant su Ryanair – nebėra kažkokios aiškios ribos tarp šių dviejų modelių.

  70. Deivis - 2009 05 5, 15:35
  71. Vytautas-NT - 2009 05 5, 15:36

    Aerlingus yra savotiškas klasikinės ir pigių skrydžių bendrovės hibridas. Ypač tai matosi iš to, kad Europietiškuose reisuose jie net nesiūlo biznio klasės, t.y. yra tik viena klasė, kaip Ryanair, EasyJet ir pan.
    O ir jungiamieji reisai praktiškai JAV-Europa kryptimis. Ir tai dar ne visomis…
    Užtat vis pasirodo naujienos apie lietuvių sujudimą aviacijos versle:
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=28623d3f-cd43-48ba-bbf7-553cfc71127e&open=four

    ir apie DOT.LT

    http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/22690

  72. Vytautas-NT - 2009 05 5, 16:31

    Dėl B737-700, tai Londono/Dublino reisuose gal ir pasiteisintų. Tuo tarpu Paryžius, Milanas, Barselona nelabai keleivių pririnktų. Nebent pradėtų skraidyt Ryanair kainom.
    Idomu kiek reisų galima apžiot su vienu lėktuvu? Kai dar atstumai tokie dideli. Ypač, kai lėktuvas tik vienas. Ir maža kas gali atsitikt, gedimai visokie…

  73. Simonas Bartkus - 2009 05 5, 17:49

    737-700 nėra blogas lėktuvas. Tokiais atstumais skraidyti į Londoną, Dubliną, Paryžių, Barseloną net nelabai yra geresnių variantų be 737. Dydžiu jis tik šiek tiek didesnis už 737-500, bet mažesnis už 737-300.

    Tik keista, kad toks naujas – NG nenaudoja nei „airBaltic“, nei „Estonian“, nei „flyLAL“. Turėtų nepigiai kainuoti….

  74. Pranas - 2009 05 5, 18:15

    Būtų ironiška, jei tai būtų vienas iš tų daugelio 737-700, kur buvo atimti iš SkyEurope. Nes dabar pas juos skraido keli buvę flyLAL seni 737.

  75. Vytautas-NT - 2009 05 5, 20:11

    Kažkaip buvau pagalvojęs, kad B737-700 bus panašaus dydžio, kaip 800, o tai jau gana didelis lėktuvas.
    Nors, aišku, pradžiai jiems užtektų ir kokio 600-tinio, bet realiai skirtumas maždaug 20-30 vietų. Beto, atrodo, kad galvojama ji ne tik skraidymams reguliariais reisais, bet ir čarteriams panaudot.
    O LAL ir Airbaltic, kai parką formavo, tai pigesių lėktuvų ieškojo. Todėl ėmė senesnius. LAL dar juos pats tvarkėsi, kad būtų dar pigiau. Nors ramiai galėjo paimt NG kad ir vietoj 757.
    Ir tada galima būtų skrist iki Kanarų be problemų…
    Beje, per krize lėktuvų laisvų padaugėjo ir kainos nuomos nukrito…

  76. virtualus - 2009 05 5, 20:15

    Labai susidomejes skaitau ir tiesiog nerandu nuostabos kaip lengvai aviacijos expertai pasimauna ant kabliuko. Prisiminus Skyways ir Vilniaus oro uosto istorija, tai viskas prasidejo berods pries menesi, kai ministrui „pries 15 minuciu paskambino Vilniaus oro uosto generalinis direktorius ir informavo, kad susitare del N reisu“, toliau seke ivairi informacija, kuria galima apibudinti taip: T.Vaisvila susitare su Skyways, oro uostas pasirenge pasirasyti, Skyways svarsto, oro uostas siulo, Skyways nesutinka, oro uostas pasiraso sutarti, Skyways atidziai analizuoja, oro uostas issiunte sutarti pasirasyti, Skyways dar negavo galutinio teksto ir pan.
    O esme, kodel Skyways neatidaro reisu i Vilniu – nes yra lokaline kompanija, aptarnaujanti SAS reisus. Ir SAS sioje rinkoje, deja, diriguoja, kas skraidys, o kas ne. TOKIA REALYBE

  77. Andrius - 2009 05 5, 20:24

    Detektyvas su Skyways vis dar tesiasi.

    Pagal naujausia VZ straipsni galutinis sprendimas dabar zadamas tik penktadieni, t.y likus tik 10 dienu iki zadamos skrydziu pradzios geguzes 18d. Pasak straipsnio svedai dabar praso papildomos „rinkodarines pagalbos“.

    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=121dedd1-2450-4dbe-b579-d44e083c8e9d

    Kuo toliau, tuo maziau vilciu matau, kad Skyways apskritai prades skraidyti is Vilniaus ir patikesiu tik tada, kai pamatysiu ju lektuvus Vilniaus oro uoste.

  78. Vytautas-NT - 2009 05 5, 20:31

    Man tai kažkaip nelogiškai skamba versija apie SAS samokslą. Šiaip Skyways yra nepriklausoma kompanija, kurioj SAS turi 25 proc. akcijų. Jie kažkada skraidė ir į Dubliną ir į Briuselį. Po to strategija pasikeitė- susimažino. Dabar vėl bando plėstis. AirBaltic irgi iš Vilniaus daug kur nebeskraido…
    Ypač kesita, kad reisai į Stokholmą ir Kopenhagą yra grynas SAS interesas. Juk dabar AirBaltic beveik nepriveža SAS keleivių į jų HUB’us. Patys skraidyt nedrįsta. Kodėl- klausimas SAS. Jei jungčių į Kopenhaga stokholma nebus, keleivius perims tas pats Airbaltic, LOT, CSA ir pan.
    Vienintelė reali problema SAS- skrydžiai į Amsterdamą, nes jei bus codeshare’as su KLM, tai reikš konkurencija Stokholmui. O KLM georgrafija geresnė. Ir kainas irgi gali kai kuriom kryptim numusšt…

  79. Mindauqas - 2009 05 5, 23:29

    Dar diskusijoje apie Aer Lingus ir Ryanair nepamirškite, kad Ryanair’as valdo 26.2% Aer Lingus akcijų.

  80. Laurynas - 2009 05 6, 09:18

    Buvau nusipirkęs Skyways CPH-VNO per tas 5 minutes, kai jie buvo prekyboj. Tai vat, ką tik gavau laišką:

    Hello Laurynas

    I am sorry to tell you, but the reservation you have booked between Copenhagen and Vilnius is cancelled. Because the agreement between Skyways and Vilnius goverment is not finished .

    It was a misstake that you could booked Copenhagen-Vilnius on our website. I put the money back on your creditcard and you can look on our website when we are suppose to starts.

  81. Kavva - 2009 05 6, 11:57

    „Vilnius government“… mmmmm, nu jo, nu bet tiek to… O kaip del „you could booked“? Nu OK, irgi tiek to. O „when we are suppose to starts“??? Cia irgi OK?! Dievazi, tie Skyways svedukai man truputi panasus i kaimiecius.

  82. Skeptickas - 2009 05 7, 12:30

    Paskaitęs diskusiją, pasidariau įdomią išvadą: Lietuvoj reikia nacionalinio vežėjo ne tam, kad jis skraidintų keleivius, o tam, kad kitos avialinijos pastoviai pardavinėtų lietuviams pigius bilietus, siekdamos nuvaryti nacionalinį vežėją į bankrotą.

  83. vytautas-NT - 2009 05 7, 17:22

    su anglu kalba Skyways ne kas. Arba zmogus labai skubejo. Beje,spejo 14 dienu iki skrydzio pinigus grazint?
    O kas link nacionalionio vezejo (kaip ir bet kokio kito vezejo),tai kuo didesne konkurencija,tuo pigesni bilietai. Uztenka palygint kiek i singapura kainuoja nuskrist is Frankfurto,o kiek is Londono. Oro uostai abu dideli.

  84. Deivis - 2009 05 8, 11:56

Leave a reply