„airBaltic” nebeskris iš Vilniaus į Taliną

   
     

Kaip jau matoma ir „airBaltic” tinklalapyje skelbiame tvarkaraštyje, nuo spalio 25 dienos nebelieka „airBaltic” vykdomų skrydžių iš Vilniaus į Taliną.

Ši kryptis buvo viena pirmųjų, kurioje iš Vilniaus oro uosto pradėjo vykti arši konkurencija su naryste ES „atsiverus dangui” – pvz., 2007/2008 m. žiemą maršrute tarp Vilniaus ir Talino dirbo trys operatoriai, o iš viso vyko net 7 skrydžiai per dieną. Po du kartus skrido „flyLAL” ir „Estonian Air”, tris kartus – „airBaltic”.

Iš Talino į Vilnių toliau skraidys „Estonian Air”, iš viso 8 kartus per savaitę.

„airBaltic” žiemos tvarkaraščiu ketina tęsti skrydžius iš Vilniaus į Kopenhagą 2 kartus per dieną, o iš Rygos į Vilnių skraidyti 5 kartus per dieną.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

73 komentarai

  1. Vytautas-NT - 2009 10 16, 17:23

    Ka gi, isnsyko paskutinis reisas, kur AirBaltic tiesiog skraidino keleivius i galitini taska, o ne uzsiiminejo savo arba SAS tranzitu…
    Idomu, ar Estonian nezada reisu skaiciaus padidinti? Juk mazu lektuvu turi parke…

  2. Šarūnas - 2009 10 17, 12:47

    Simonai, jokių naujienų negirdėt dėl Lithuania Express?

  3. Tadas - 2009 10 17, 13:01

    Tai estai milijona ar kiek ten sumokejo BT, kad jie neksraidyto sio reiso…

  4. Ezys - 2009 10 17, 15:01

    Sugalvojau vieną klausimą blogo autoriui.
    Gal kas mąstoma ir planuojama, kad oro uosto tinklalapis būtų patrauklesnis ir informatyvesnis?
    Nes dabartinis, tiesą sakant, tikrai atrodo nekaip.

  5. Šarūnas - 2009 10 17, 15:50

    Pritariu Eziui, Ryga ir Talinas atnaujino tinklapius, jie atrodo tikrai patraukliau. Būtų smagu, kad ir Vilnius nepagailėtų pinigų patrauklesniam tinklapiui.

  6. Ezys - 2009 10 17, 17:06

    Pilna yra gabių studentų, kurie už pora tūkstančių LTL padarytų puikų saitą.
    Viešųjų pirkimų procedūras, kurios, kaip suprantu būtų reikalingos, galima būtų ir apeit.

  7. Pranas - 2009 10 17, 17:43

    @Ezys – mėgsti juodai juokauti. Jei kokia sekretorė worde informacijos prirašius save as html padarytų būtų daug geresnis rezultatas nei tokių studentų projektų. Ir palaikymas būtų..

    Užtenka jau mėgėjai-entuziastai lietuvišką vikipedijos (kas šiaip jau yra enciklopedija, o ne one.lt klonas) straipsnį apie Vilniaus oro uostą su paveiksliukais ir jų manymų naudinga (bet neatnaujinama) informacija sugadino.

  8. Ezys - 2009 10 17, 19:23

    ^^^ Pranas. Nelabai supratau tavo komentaro esmės, bet, manau, bajaris tame, kad oro uosto tinklalapis nėra kažkoks stebuklas, kurio tinkamai apipavidalint nesugebėtų gabus jaunuolis už pagrįstą kainą. Pavyzdžių mačiau.

  9. Pranas - 2009 10 17, 19:27

    Ezys – šneki kaip visiškas IT diletantas.

  10. Ezys - 2009 10 17, 22:52

    Galvok tu ką nori, bet tavo komentaro praeito aš nesupratau. Neaišku kokią mintį jis įprasmina. Tiesiog turėjau minty, kad saitą sukurti galima ir be super-duper procedūrų ir rezultatas būtų geras.

  11. Labiau patyręs - 2009 10 17, 23:32

    @ Pranas – čia visiškai sutinku su Pranu. Jei puslapis būtu statinis, tada taip, sutinku. Bet kaip dažnai reikia keisti, tada prasideda – studentas nebėra, jis užsiėmęs ir t.t., o padaryta taip, kad kitas freelanceris atėjas pasako, čia visiškas š.. aš padarysiu labai gerai, bet iš naujo ir t.t. Nesakau, kad dabartinis TVOU puslapis idealus, bet norint padaryti gerai, tai tikrai kalba neina apie 1,5kLt :)

    Tai viskas eina pagal planą, kaip suprantu. Tiesioginiai retėja, netiesioginiai išlieka. Čia matyt taip ministras suprato skrydžių atkūrimą? Liūdniausia stebint tai kas vyksta yra valstybinių struktūrų „impotencija”. Gerai pamenu, kaip pradžioje net buvo susitikimas TVOU direktoriaus ir miesto mero, pakalbėjo, tuo viskas ir baigėsi. Paimkite pavyzdį, kaip Šleseras Rigoje rūpinasi, kad srautas ir tursitai. O ką per tą laiką padarė mūsų institucijos? Aj, tuoj išlys iš krūmų Vytautas-NT ir pasakys – užsakėm studiją :) ir tuo pačiu pasidžiaugs, kad skraidys naują a/k Yamal ir norint ją prisivilioti buvo dedamos milžiniškos, titaninės pastangos.
    Labiausiai liūdina tai, kad panašu jog nelabai mes turime Lietuvoje aviacijos strategiją įgyvendinti (būtent įgyvendinti, o ne popieriuje parašyti) žmonių, tai gal kaip futbolo trenerį, samdykime užsieniečius?

  12. Ezys - 2009 10 18, 00:10

    ^^^ Na, dabartinis saitas kažkaip aptarnaujamas, taip pat aptarnaujamas arba su tam tikrais pakeitimais būtų ir toliau. Tačiau pats dizaino klausimas sprendžiamas būtų nesudėtingai, kaip kad įsivaizdavimą aprašiau aukščiau.

    http://www.veidas.lt/lt/leidinys.nrfull/4ac59d8414463

    Straipsnis paviešintas prieš dvylika dienų, tai vis dar laukiam.

  13. Oxs - 2009 10 18, 00:15

    Nors ir kaip nesutinku kartais su Labai patyrusiu, bet šį kartą – pritariu. Beje, tikrai – ką gi naujas VNO direktorius padarė tokio, kad aikteltume (bent jau pastebėtume).

  14. Ezys - 2009 10 18, 00:30

    Oro uosto tinklapy rašoma, jog jame dirba 700 darbuotojų. Įdomu, kas sudaro šį skaičių? Vien VĮ darbuotojai ar ir jo prižiūrimoje teritorijoje veikiančių bendrovių (aviacinis kuras, „handling’as”…) įdarbinti asmenys?
    Nes jei pirmasis variantas, tai būtų kažkoks didelis nonsensas.

  15. Vytautas-NT - 2009 10 18, 01:11

    Nesuprantu,kur Labiausiai patyres pamate katastrofa? Kad AirBaltic nebeskraidys i Talina? Na jie kazkada Helsinki nutrauke, liko viena Finnair. Dabar liko viena Estonian.
    As suprantu, kad Labiausia patyres noretu gyventi Rygoje,kur yra AirBaltic ir Sleseras Rygos savivaldybes taryboj.
    Uzduosiu toki paprasta klausima, ka oro uostas (VNO), Susiekimo miniterija ir Vyriausybe gali padaryt, kad pagerint susisiekimo su Lietuva situacija BE PINIGU? As kazkaip tokiu minciu neprisimenu.
    Galima kiek nori saipytis is studiju,ir aiskint kad ir taip viskas aisku bei reikalaut mesti mokesciu moketoju pinigus, be akivaizdzios naudos…
    Ka realiai gero padare VNO direktorius? Idarbino Simona. Ar tai taps VNO burtu lazdele- laikas parodys..

  16. Aurelija - 2009 10 18, 12:10

    Ezys „Gal kas mąstoma ir planuojama, kad oro uosto tinklalapis būtų patrauklesnis ir informatyvesnis?” -> o konkrečiai galima, kokio patrauklumo ir informatyvumo trūksta?

    Kaltinimai blogu puslapio dizainu, dažniausiai ir ateina iš dizaino kompanijų, norinčių nurauti savo kasnį, ypač šiais dietos laikais. :) Apie studentus išvis nonsensas, nėra net ką komentuoti.

    Vertinau ne keleivio, bet aviacijos darbuotojo požiūriu. Atsidaro greit, dėmesio neblaško ir resursų neryja visokie dizaino navarotai, reikalingiausi kontaktai yra. Turiu tik 2 pastabas – tarp čarterių neradau „Aurelos”, taip pat ne LT aviakompanijoms būtų naudinga tarp paslaugų rasti ne tik handlingo, bet ir maintenance paslaugas teikiančias įmones (ne kartą teko tokios info ieškoti kitų miestų oro uostų puslapiuose).

  17. Ezys - 2009 10 18, 13:15

    ^^^ Aš vertinu iš vartotojo pozicijų. Man tas tinklalapis atrodo senoviškas. Jis nejaukus. Jis nekuria jokio malonaus įspūdžio. Jis kažkoks biurokratinis. Ir asocijuojasi su įvairiom nesamonėm vykusiom ir tebevykstančiom VNO.
    Nors šitie kriterijai ir vertinamieji.

    Beje, jeigu tu aviacijos darbuotoja, tai geriau užuot sėdėjus čia ir nepalyginus Vilniaus oro uosto tinklapio su aplinkinių oro uostų (Ryga, Talinas, Arlanda ir kt.) dizaino, geriau ką nors naujo apie VNO papasakotum, kas taip jaudina fanus :)

  18. Aurelija - 2009 10 18, 14:25

    Aš nedirbu VNO, gerbiamasis, Ezy; o ką pasakoti ir ką ne, sąlygoja darbo etika, o ne tamstos nurodymai.
    Pateiktos informacijos kiekiu keleiviui VNO nieko nenusileidžia RIX ir TLL, informacijos avia verslui – lenkia. Esminių dizaino skirtumų irgi neįžiūriu. Jei iki pilno jaukumo trūksta stiuardesių nuotraukų, 3-ose vietose besidubliuojančių ikonų mažaraščiams bei raudonos ir geltonos spalvų, tai atkreipiu dėmesį, kad oro uosto puslapis neturėtų būti orientuotas tik į 16-25 metų jaunimą, o vyresniems nei 50 metų žmonėms, įtariu, visokie flash-iniai geltonos spalvos „pagerinimai” tik apsunkintų informacijos paiešką.
    Kaip keleiviui, oro uoste man įdomu: kur yra stovėjimo aikštelės, kaip į jį nuvykti – atvykti (VNO susisiekimas galėtų būti lengviau randamas), kur yra bagažo saugykla, oro uosto planas, informacijos tel., tvarkaraštis. Visa tai VNO puslapyje gana logiškai išdėstyta ir lengvai randama. Nesakau, kad saitas idealus, bet puslapio keitimas dabar, primintų baldų perstumdymą bordelyje, kai blogai eina reikalai :D

  19. Ezys - 2009 10 18, 14:42

    Gerbiamoji, Aurelija, jūsų aliuziją į bordelį mano kukliu supratimu galima išversti ir kitaip: įkandin gražių darbų reikia ir gero apipavidalinimo. O jo tikrai ten nėra. Juk pirmą įspūdį apie objektą žmonės susidaro dažnai pagal tinklalapį.
    O etika nėra konfidencialumo susitarimas su iš to išplaukiančiom pareigom. Jei norima turiningesnių diskusijų nei, kad čia dabar, tai visai būtų įdomu išgirsti ką nors kaip sukas tas aviacijos verslo pasaulis Lietuvoje.

  20. Vitalijus - 2009 10 18, 15:09

    DEl puslapio pilnai sutinku su @Ezys. O kiti panasiai nieko neturi bendro su IT, todel ir kalbet su Jumis nera apie ka. Toki elementaru puslapi kaip oro uosto tikrai galetu padaryti daznas studentas. Ir kainuoja realiai tokie projektai tikrai nedaug. max 4000 Lt, kai imone uz ta pati darba paimtu mazdaug 25-40 kartu daugiau. PABREZIU: uz ta pati darba, t.y. toki pati.
    Siais mano zodziais diskusija patariu pabaigti, nes nei kiek apie tai nenusimanot ;)

  21. Labiau patyręs - 2009 10 18, 15:18

    @ Vitalijus – gal pasakyk kas ten konkrečiai negerai? Nes irgi juokingai atrodo, kai prisikabina, kad alia old scholl’as. Tu tada Warren Buffeto puslapį pažiūrėk, kitus mokydamas. Mes ankščiau kritikavome, kad info jie neteikia operatyviai, bet kai dabar prisikabina, kad alia new wave fashion style tai jau nelygis, tai pasakyk profesionale, kas tau konkrečiai yra blogai, dėl ko turi problemų keleiviai arba kiti suinteresuoti asmenys?

  22. Pranas - 2009 10 18, 15:24

    @Vitalijus – kad man atrodo tu IT patirties neturi visiškai :)

  23. Vitalijus - 2009 10 18, 15:33

    @Labiau patyres, tikrai nemokysiu sitame blog’e nieko IT pagrindu. VTOU puslapis yra ne is geriausiu – sita pripazysta visi. O koks Jis turetu but sprest ne man, ne Jums, o Oro uostui. Kaip Jus cia bediskutuotumet, kokio puslapio oro uostas nores, toki ir tures.

    @Pranai, o man asmeniskai nusispjaut kaip tau atrodo. Nuo tuo man nei silta, nei salta. Tik nevaidink protingo visose srityse, nes tai labai kvailai atrodo :)

  24. Aloyzas - 2009 10 18, 15:42

    Šitas Ežio pradėtas vertinimas primena M.Petruškevičiaus Mados reidą ir jo „Bože moj…”
    Supraskit, kad studentų dievinamos naujosios IT technologijos kaip ir ant podiumų deminstruojama aukštoji mada – visiškai nėra tinkami masiniam kasdieniniam vartojimui.
    Vitalijau, palygink VNO, RIX ir TLL svetainių „Usability” (jei žinai, kas tai yra), ir pateik konkrečias rekomendacijas, kur VNO rezultatai prestesni.
    Dėl paskutinės frazės „sita pripazysta visi”, tai manyčiau, kad Ežys ir Vitalijos – toli gražu dar ne „visi”.

  25. Vitalijus - 2009 10 18, 15:54

    @Aloyzas, ar bent isivaizduoji kas renkasi technologijas pries sakydamas „studentų dievinamos naujosios IT technologijos kaip ir ant podiumų deminstruojama aukštoji mada – visiškai nėra tinkami masiniam kasdieniniam vartojimui.”? Ar bent isivaizduojat kaip yra rengiami toki projektai ir nuo kuo yra pradedama?
    Siuo atveju, studentai ar kazkoki viesaji konkursa laimejusi imone yra tik VYKDYTOJAS.
    Aloyzai, vat jei man oro uostas uz tai mokes, tai tuomet ir lyginsiu, ir argumentuosiu, o kol kas nematau jokio reikalo gaist laika. Tuo labiau plyka akim matosi, kad VTOU puslapis yra TRAGISKAS: tiek dizaino, tiek funkcianalumo atzvilgiu. Ir ner ko cia lygint.

  26. Aloyzas - 2009 10 18, 16:07

    Vitalijau, patikėk – puikiai įsivaizduoju nuo ko tokie projektai pradedama ir kaip vykdomi. Ir tikrai nepradedami nuo neargumentuoto komentaro „TRAGISKAS, ir ner cia ko lygint”.
    Iš kitos pusės, aš tikrai nesu šališkas – jei nevertinti dizaino, o tik turinį, tai yra kur tobulėt, pvz.: kokia praktinė nauda iš „makaronų” http://www.vno.lt/lt/tarptautinis_bendradarbiavimas/index.php, į kurį net pirmam puslapy yra nuoroda, o angliškas išvis neatsidaro: http://www.vno.lt/en/International_cooperation/index.php ?
    Bet turinio tikrai nei pigus studentas, nei brangi firma, nei protingas Vitalijus neužpilydys.

  27. Saulius - 2009 10 18, 16:08
  28. Šarūnas - 2009 10 18, 16:19

    2009-10-18 22:45 Jungtinės Valstijos (US) Port Baker WRC Gal kas turit kokių žinių, kas čia bus?

  29. Andrius - 2009 10 18, 16:35

    Čia iš Kijevo atvyksta WindRose reisas. Oro Uosto puslapyje matyt susimaišė oro uostų kodai ir rodo kažkokį Point Baker vietoj Kijevo. Ne pirmą kartą jau pastebiu tokias anomalijas šiame puslapyje.

  30. Simonas Bartkus - 2009 10 18, 16:48

    Kas dėl VNO tinklalapio – ruošiamas naujas, darbai jau į pabaigą. Turėtų startuoti lapkritį.

  31. Kazimieras - 2009 10 18, 16:53

    To Saulius, Star1 yra to lenktynininko remejas.

  32. Ezys - 2009 10 18, 17:01

    Wii, naujas tinklalapis greitai. Na, bus žingsnis į priekį. Puiku.
    Beje, logiškai seka, kad aršiųjų kolegų pastebėjimai apie „nepriekaištingumą” dabartinio saito yra nieko verti, nes baigiamas kurti naujasis.

  33. Labiau patyręs - 2009 10 18, 17:10

    Ezys, kai skaitai kitu nuomone, stenkis ja suprasti, kaip ir as stengiuosi suprasti tavo. Palauk, jei paleis ir bus prastesnis, , kaip tada pakomentuosi :)))

  34. Vytautas-NT - 2009 10 18, 17:20

    Man tai labai patinka žmonės, kurie aiškina, kad puslapis bloga, bet kuo jis konkrečiai blogas nesako. Laukia kol į juos kreipsis ir pinigus sumokės už protingas mintis.

    Aišku, tobulėt visada yra kur, tad lauksim naujovių.

    Tai kaip ten su Amsterdamu ir pan.? Ar ir šįkart derybos žlugo..?

  35. Aurelija - 2009 10 18, 17:33

    Kaip smagu, kai nuomone su Vytautu-NT sutampa :)

  36. Ezys - 2009 10 18, 18:02

    ^^^ Labiau patyręs. Ale aršūs visi kokie čia. Anaiptol ne gerybiniai pašnekovai.
    Žinai ką atsakyčiau, ogi, kad įvyko error in culpa – norėta viena, o gauta kas kita.

    O apskritai, remiantis aršiųjų pašnekovų žodžiais, tai komentuot estetinių dalykų išvis nevalia. Tai kaip tada progresas šia linkme išvis įmanomas.

  37. Labiau patyręs - 2009 10 18, 18:08

    @ Ežys – estetiniai dalykai buvo tada, kai nebuvo krizės :) Dabar reikia bet kokiomis priemonėmis įveikti krizę, o tada pereiti prie estetikos :)

  38. Aurelija - 2009 10 18, 18:26

    Neramina tendencijos, kad kuo toliau, tuo realybė kas ir koks yra oro uostas ir kokia keleivio vieta jame vis labiau išsiskiria su per saitą formuojamu įvaizdžiu.
    Pasakysiu grubiai, be kelių anksčiau išvardintų dalykų, mane, kaip keleivį, domina kur yra tuoletai ir kur galiu parūkyti, labiau dvasingais atvejais – kur galiu pažiopsoti į lėktuvus; ir man nepatinka, kai turiu gaišti laiką ir prie šitos info kastis per kalnus šiukšlių, bandančių man įteigti „papildomą vertę”. Dar labiau pikta, kai nupudruotą įvaizdį sugriauna realybė, pvz. svetimšaliui keleiviui būtų naudinga žinoti, kad AMS pakankamai problematiška kreditine kortele pirkti transporto bilietus, bet neabejoju, kad AMS išreklamuotas kaip puikus transporto mazgas. Vilniuje, gerai būtų, jei keleivius įspėtų apie Martono dušmanus, skelbtų alternatyvius taxi numerius, arba išvaikytų pačius dušmanus.

    Kaip nekeleiviui visi blizgučiai išviso neįdomūs. Svarbi tik gausi, lengvai ir logiškai pasiekiama info.

  39. Aurelija - 2009 10 18, 18:38

    Ezy, nepagalvojai, kad tie aršūs pašnekovai ne pirmą kartą susiduria su panašia tematika panašioj srity :)
    Estetika yra gerai, bet aviacija bendrąja prasme yra arčiau gamybos nei prie haute couture, todėl, ką bekalbėtų marketingo guru ir vadovėliai, čia svarbiau turinys nei forma, krizė, beje, tai aiškiai demonstruoja.

  40. Kazimieras - 2009 10 18, 18:40

    Šiandien Star1 airlines vėlavo į Antaliją 4valandas, ir 15min.lt skelbia, jog orlaivyje atsirado smulkus gedimas… Gal kas nors girdėjote koks tas gedimas buvo?

  41. Linas - 2009 10 18, 18:48

    Nessortes goriachije litovskije parni i devushki :)
    Pritariu kolegoms, kad konstruktyviai kritikuojant, BUTINA nurodyti, kas yra taisytina konkreciai.
    Kita vertus, siltumo puslapiui tikrai truksta ir ta galima sukurti nepridedant daug nereikalingu ir demesi blaskanciu dalyku…
    Ir siek tiek neitema:
    October 16, 2009
    According to Reuters:

    TOKYO – Japan Airlines Corp shares slid 12 percent to a record low on Friday as investors suggested bankruptcy may be an option for Asia’s biggest airline by revenue, even as the government again pledged to support the troubled carrier.

    „There’s increasing concern about the future of the company and whether it’s heading for a GM-style bankruptcy or not,” said Mitsushige Akino, chief fund manager at Ichiyoshi Investment Management.

  42. Aurelija - 2009 10 18, 18:49

    Sprendžiant iš 15min info, laukė detalės pakeitimui. Atgabenimas galėjo vėluoti dėl rūko. Sulaukė, pakeitė ir saugiai išskrido.

  43. Eugenijus - 2009 10 18, 23:48

    Girdejau tokia info kad lyg tai Estonian air ruosiasi is Vilniaus i AMS skraidyti. Ar kas gali patvirtinti arba paneigti

  44. Labiau patyręs - 2009 10 19, 00:02

    Gandų lygyje yra toks dalykas, bet KLM atstovai dar likę Rigoje apie tai nieko nežino…

  45. Vytautas-NT - 2009 10 19, 00:07

    Jeigu pradinis saltinis sitas blogas,tai informacija gana neoficiali (del Estonian).
    tad belieka tiketis,kad Simonas patvirtins arba paneigs.
    Estonian,berods, su KLM codeshare’a turi. Tad variantas butu neblogas. Panasu,kad rado buda kiek uzsidirbt ir atsakyt airBaltic…

  46. Labiau patyręs - 2009 10 19, 00:10

    @ Vytautai-NT – man kartais kyla klausimas, kad knygą kuria rekomendavo Simonas apie aviacija tau neidomi ir tu jos neskaitai? Ar taip? :)

  47. 69danguje - 2009 10 19, 00:25

    Labiausiai nustebina vno tinklapio ginanciu poziuris, kai puslapis is tikruju kone tragiskas. Del to nereikia net gincytis, tai patvirtina ir vainikuoja naujo puslapio greitas atsiradimas.

  48. Labiau patyręs - 2009 10 19, 00:37

    @ 69 – palaukime naujo, tada komentuokime, nes galbūt pasirodys, kad ir naujas nebetrūkumų ir pinigai išleisti :) Man asmeniškai geriau marketingas kryptis atkūrinėja, o ne tuščiam oro uostui naują svetainę kuria.

  49. Gogis - 2009 10 19, 09:01

    O is kur jus istrauket, kad OV turi codeshare is Talino? As kazkaip matau, kad tik Estonian air Reiso numeris.
    :-/

  50. Vytautas-NT - 2009 10 19, 11:22

    Kas ten skundės dėl taksi paslaugų VNO. Tiesa, ilgai kankinosi, kol pribrendo permainoms, nors nieko labai sudėtingo nebuvo:
    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/vilniaus-oro-uoste—ne-tik-martono-taksi.d?id=24846827

  51. Pranas - 2009 10 19, 11:28

    Pirmas teigiamas žingsnis. Nors įtariu Martono žulikai vis tiek liks priekyje stovėti, kad nepatyrę užsieniečiai pas juos liptų. Geriau būtų, kad jiems už sukčiavimus apskritai licenziją atimtų ar bent uždraustų prie oro uosto stovėt.

  52. Vytautas-NT - 2009 10 19, 11:33

    Matyt pagal sutartį su „Martonu” jų negalima taip lengvai iš oro uosto išvaryti…

  53. Pranas - 2009 10 19, 16:04

    Gi Verslo žiniose vėl islandų investuotojas su Lithuania Express apsireiškė :) Šįkart bent nesiskelbia, kad su Iceland Express susijęs :)

  54. Pranas - 2009 10 19, 16:09

    Visgi rašo, kad atseit susiję, neperskaičiau iki galo.

  55. Laurynas - 2009 10 19, 16:25

    „Lithuania Express“ apsiskelbė skraidysiantys į Amsterdamą, Berlyną ir Kopenhagą. Įdomu, kuo jiems patraukli Kopenhaga, kur airBaltic turi du dieninius reisus ir visi žinom, kaip pasibaigė Skyways „atostogos“?

    Beje, dar ir nepamiršo paminėti, kad Kopenhagos reise turi du konkurentus. Gal kažkas turėtų jiems pasakyti, kad Skyways nebeskraido.

  56. Kazimieras - 2009 10 19, 16:29

    Taip aiskeja, kas skraidys i Amsterdama, ir turbut tikrai ne Estonian air.. Bet gal LT expres Kopenhagoje siulys tranzita i Reikjavika, jei tenais skraidys?

  57. Vytautas-NT - 2009 10 19, 16:30

    Kad būtu lengviau skaityt, siunčiu nuorodą:

    http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/10/19/Lithuania_Express_skraidys_i_Amsterdama_Berlyna_ir_K2

    Gal laikraštyje kažką daugiau parašė.

    Man tai įdomu koks bus tų „Lithuanian express” modelis. Nes sprendžiant pagal „Iceland express”- dar vienas low-cost’as. Šiuo atveju dar labiau grynas, nei Star1.

    Bijau, kad jie kiek pervertina skaidančių į Kopenhagą (o ne per Kopenhagą) srautą.

  58. Kazimieras - 2009 10 19, 16:34

    Nepasakyciau, kad jie tipiniai low-cost, nes sedimu vietu lektuve bus tik 136, o ne 148. Low-cost’ai dazniausiai turi maximalu kedziu kieki lektuvuose.

  59. Linas - 2009 10 19, 16:43

    Na kuo toliau, tuo labiau panashu i Baltia Air Lines, ta kur jau jau tuoj nusipirks b747 ir skraidys i Vilniu… :) arba kita operatoriu – Eurolines… labiausiai patiko, kad lektuve bus maziau kedziu ir daugiau komforto, tai matyt pratesiant minti reikia suprast, kad todel visi skris tik su jais :)

  60. Ezys - 2009 10 19, 16:45

    O įdomu čia šitai ir norėjo pasakyt p. T. Vaišvila Veido žurnale? Ar kažką kita, o šitas pareiškimas tik ad hoc išsprūdęs bajaris?

  61. Kazimieras - 2009 10 19, 16:46

    Linas, Siais laikais mazai kas konforto renkasi, zmonems svarbiau sutaupyti pinigu. Abejoja ar rinksis daugiau Lithuania expres, nei kitus, zmones pasirinks patrauklu pasiulyma, pagal kaina.

  62. Pranas - 2009 10 19, 16:54

    @Linas – man ir taip atrodo. Bet kita vertus jei visgi jiems pavyks prisirinkti pinigų iš gudrių investuotojų, gali kurį laiką ir paskraidyti. Bent jau su 737-700 įmanoma į išvardintus miestus iš Vilniaus nuskristi.

  63. Linas - 2009 10 19, 17:01

    @Pranas – nors vienas dalykas realus… :) visa kita skamba neprofesionaliai… Zinoma, noretusi kad atsiratu RIMTA aviakompanija, bet kai pranesimai spaudoje – neprofesionalus, belieka abejoti ketinimu rimtumu :)

  64. Vytautas-NT - 2009 10 19, 17:13

    Visgi tarp „Lithuanian Express” ir „Baltia Airlines” yra šioks toks skirtumas. Jei tai yra kompanija, susijusi su „Iceland Express”, tai jie ne naujokai aviacijoje. Realiai jie greičiausiai panaudos tą patį modelį- steigs bendrove, be skraidymo licenzijos, o keleivius skraidins lėktuvus valdanti bendrovė. Gal ji dabar kaip tik turi laisvų B737-700, kuriuos reikia kažkur dėt.

    Daugiau komforto, irgi gali būt konkurencinis pranašumas. Nors lietuviai visada rinktųsi pigesnį bilietą su mažiau komforto.
    Nebent jie amerikoniškai pasiūlys- kėdes su daugiau vietos kojom už papildomą mokestį.

    Tik vat ar Amsterdamas su Kopenhaga yra low-cost’inės kryptis.

    Beje, Star1 sėkmingai įrodė, kad gali gyvuot kompanija su vienu lėktuvu. Islandai pamatė nišą- nusprendė ja pasinaudot. Gal dar ir į Slovakiją įlįs…

  65. silentium - 2009 10 21, 01:00

    nelabai suprantu kai kurių žmonių kalbas apie tranzitą į Reikjaviką :) manau, kad ten tikrai nelabai daug žmonių skristų.. Dar žinokit iš Vilniaus į Nuuką (Grenlandija) gali būti dideli keleivių srautai :)

  66. Vytautas-NT - 2009 10 21, 09:54

    Islandija mums įdomi, kaip tarpinė stotelė pakeliui į JAV (Čikagą).

  67. GL20 - 2009 10 21, 11:04

    labai idomu kaip ten yra su Lithuania Express, kurie zada skraidyt i Amsderdama, Berlyna ir Kopenhaga…
    Vieni saltiniai teigia, kad skraidys, ir jau kuriama bendrove, kiti saltiniai – kad cia migla ir Iceland Express is tikruju neigia, kad bus steigiama tokia bendrove…
    Gal yra turinciu daugiau informacijos?

  68. Aloyzas - 2009 10 21, 11:21

    Bandrovė tikrai steigiama ir svetainė http://www.ltexpress.lt jau jų vardu užregistruota.
    Su Iceland Express ji neturi juridinių sąsajų, nes steigia ne pati Icelandic Express, o buvę jos steigėjai, kurie vėliau akcijas pardavė.
    O ar skraidys ir kur skraidys – pamatysim.

  69. Pranas - 2009 10 21, 11:27

    @Aloyzas – gal nurodytum nors vieną žmogų ir patikimą šaltinį apie tuos steigėjus? Aš kol kas manau, kad tas Gudnasonas geriausiu atveju toks „vienas iš Iceland Express steigėjų” kaip kad aš vienas iš TEO akcininkų.

  70. Aloyzas - 2009 10 21, 11:36

    Teoriškai – taip, praktiškai – neturiu jų įgaliojimų atstovauti jų viešiesiems ryšiams ar skelbti kokios nors informacijos, apart tos, kuri ir taip prienama viešai.

  71. Pranas - 2009 10 21, 11:46

    O kodėl jie patys savo viešaisiais ryšiais šitaip nesirūpina? Juk akivaizdu, kad dabar apie juos sklinda pakankamai daug neigiamos (bei nekompetenciją rodančios) informacijos, kurią labai nesunkiai galima būtų paneigti, jei tik iš tikrųjų tarp tų steigėjų būtų žmonių turinčių patirties aviacijoje.

  72. silentium - 2009 10 30, 18:59

    Pranai, tą neigiamą info mato labai maža dalis žmonių..

  73. […] “Estonian Air” taip sureagavo į “airBaltic” sprendimą nuo spalio pabaigos nutraukti kasdienius skrydžius iš Vilniaus į Taliną. […]

Leave a reply