SAS skraidys iš Kopenhagos į Vilnių
Nuo 2010 m. sausio 11 dienos SAS atgaivina skrydžius iš Kopenhagos į Vilniaus oro uostą.
Skrydžiai bus vykdomi du kartus per dieną su visiškai nauju 88 vietų lėktuvu CRJ900.
Kaip ir visuose SAS reisuose, keleiviams bus siūlomos trys skrydžio klasės – verslo, ekonominė ir tarpinė „Economy Extra”.
SAS buvo pirmoji užsienio aviakompanija 1992 m. pradėjusi skrydžius į Vilnių.
SAS į Vilniaus oro uostą skraidė iki 2005 m. rudens, po to skrydžiai buvo sustabdyti. Maršrute Vilnius-Kopenhaga SAS buvo suteikusi „codeshare” aviakompanijai „airBaltic”, kuri šiuo metu skraido du kartus per dieną lėktuvu „Boeing 737-500”. „Codeshare” susitarimą su „airBaltic” SAS ketina nutraukti. Šį rudenį „airBaltic” nebebendradarbiauja su SAS lojalumo programa „Eurobonus.
Šiuo metu SAS tris kartus per dieną vykdo skrydžius maršrutu Kopenhaga-Palanga.
SAS prieš gerus metus pradėjo optimizavimo programą, kurios vykdymo metu praktiškai nebuvo neatidarytas nė vienas reisas – jie buvo tik uždaromi. Vilnius-Kopenhaga yra pirmasis reisas, kuriuo SAS vykdo plėtrą po finansinės krizės – taip šį veiksmą įvardino Per Moller Jensen kalbėdamas su „newstodate”.
PAPILDYMAS:
Planuojamas SAS tvarkaraštis:
CPH-VNO:
SK1742 – CPH 11.45 VNO 14.15 (kasdien, išskyrus šeštadienį)
SK1742 – CPH 12.25 VNO 14.55 (šeštadieniais)
SK742 – CPH 20.55 VNO 23.25 (kasdien)
VNO-CPH:
SK743 – VNO 06.30 CPH 07.05 (kasdien)
SK1743 – VNO 14.50 CPH 15.25 (kasdien, išskyrus šeštadienį)
SK1743 – VNO 15.30 CPH 16.05 (šeštadieniais)
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
96 komentarai
Leave a reply
Aciu Simonai, uz seniai laktas naujienas!
As jauciau, kad vienas is kandidatu bus SK :)
Super, tik norejosi 737 equipmento…
beje, idek i komentara ta newstodate straipsneli, nes jei neprenumeruoji – jis neatsidaro… :)
Neprenumeruoju aš newstodate – gavau tik žinutę iš prenumeruojančio.
Realiai yra keturios skirtingos SAS kompanijos (SAS Norway, SAS Sweden, SAS Demnark ir SAS International), tai SAS Denmark savo parke 737 lėktuvų neturi. Iš didesnių jie turi 180 vietų senus MD.
CRJ900 yra labai fainas lėktuvas, tekę skristi – labai patogios kėdės, daug vietos daiktams susidėti, tylus ir greitas aparatas.
Tai čia ta žadėtoji naujiena ?- “Artimiausiomis dienomis turėtų būti daugiau naujienų apie Vilniaus oro uosto skrydžių geografijos plėtrą.”
Tik šiuo atveju VNO skrydžių geografijos plėtros kaip ir nėra .
Kaip dėl to Tbilisio ? Kas nors galit paneigti ar patvirtinti ?
Smagi naujiena. Gal kai srautas padides paleis ir MD-80. Bus kaip senais gerais laikais 2000-2003 metais, kai kiekviena diena skrisdavo SAS MD-80 is VNO i Kopenhaga :)
Pasirodo si zinia jau anksciau uz Simono irasa buvo paskelbta Alfa.lt 2009-11-19 12:37
SAS atnaujina skrydžius iš Vilniaus
http://www.alfa.lt/straipsnis/10300425/?SAS.atnaujina.skrydzius.is.Vilniaus=2009-11-19_12-37
Taip, sustarimas buvo žinią saugoti būtent iki šiandien.
Bilietai prekyboje turėtų būti rytoj.
Ar čia tik aš vienas nematau daug gero šitoje žinioje? Bent jau į pačią Kopenhagą ateityje skristi bus brangiau. Su jungiamaisiais yra šansų, kad SAS vien savo reisais pasiūlys pigiau, bet tai irgi būna greičiau išimtis nei taisyklė.
Laimės tik daug skraidantys ne už savo pinigus, kurie galės naudotis EuroBonus ir kitais privalumais.
Toks ispudis, kad Lithuania Express gali net nepradet skraidyti, nebelieka jos anonsuotu laisvu krypciu.
Nėra labai svarbi naujiena, nebent dėl kainų pačių į Kopenhagą. Būtų geriau daugiau krypčių. Beje Simonai kokios tos 7-ios jau turbūt 6-ios su kuriomis vedamos derybos?
Taj taip išeina kad į Kopenhaga galima bus skristi keturius kartus į dieną.
2 airBaltic
2 SAS
Dėl kainų tai nemanau, kad bus didesnės kainos – su „airBaltic” niekada nebuvo pigu skristi į Kopenhagą ir Kopenhagos reisas dažniausiai akcijose nedalyvavo. Jeigu „airBaltic” nesumažins skrydžių į Kopenhagą skaičiaus, tai manau turėsime pigių bilietų tą kryptimi, ypač iš „airBaltic”.
Tai, kad maršrutą atidaro SAS yra keli geri dalykai. Vienas, ypač svarbus, jog tokios galingos bendrovės su dideliais platinimo tinklais yra visuomet suinteresuotos aktyviai užsiimti savo skrydžių pardavimais, o „codeshare” pardavimai jiems yra antraeilis dalykas. Prisiminkim, kiek marketinginių pajėgų SAS iki šiol naudojo reklamuodami Palangos reisą ir nieko nedarė Vilniaus reise.
Yra kitų svarbių dalykų: sustiprės „Star Aliance” pasiekiamumas su Vilniumi (iki šiol realiai jų žemėlapiuose būdavo žymimi „connections” tik per Frankfurtą, Vieną ir Varšuvą), bus įmanomas pilnas „Eurobonus” naudojimas („Eurobonus” taškų nebuvo galima naudoti skrydžiams iš Vilniaus), su paankstintu rytiniu ir pavėlintu vakariniu skrydžiu bus dar daugiau „connections” per CPH.
@ Pranas – na jei BT praranda SK codeshare, tai vieni iš VNO TOP tiesioginių krypčių pereis į SK rankas, kas iš dalies kitaip delioja skrydžių puzzl’a. Dabar manau turint savo lėktuvą jiems tikrai norėsis jį apkrauti – todėl BT ant sutampančių jungčių turės manau mažinti kainas :) Nors ten ir šiaip pilni lėktuvai būdavo…
Aš turėjau mintyje ateityje, airBaltic pasitraukus iš Kopenhagos reiso (neįsivaizduoju, kad jie ilgai galėtų tiesiogiai su SAS konkuruoti). SAS lėktuvas visgi mažesnis, o užpildymas paprastesnis dėl visų SAS privalumų – todėl tikrai nematau pagrindo kainoms gerėti.
Dėl airBaltic akcijinių bilietų į Kopenhagą – taip, toli gražu ne kiekvienos jų akcijos metu būdavo, bet labai norint buvo retkarčiais galima gauti.
Ką gi, šiek tiek gaila, kad puikus blogas virto oficialiu VNO viešųjų ryšių ruporu. Neigiamos informacijos ar kritikos nuo šiol čia turbūt bus gerokai mažiau, ar ne? :)
p.s. skundžiuosi tik iš egoistinių pasatų, praradus įdomų informacijos šaltinį. Šiaip visokeriopai linkiu sėkmės ir puikių rezultatų gerinant VNO veiklą.
AeroSvit akcininkų pasikeitimai (AeroSvitas po šio sandėrio gavo $30mln įsiskolinimams padengti):
http://www.aviaport.ru/digest/2009/11/18/185424.html
ir ukrainiečių nuomonė apie naująjį sąvininką:
http://paraska.info/vskrutie/target/kolomoyski/
Neprisnekekit, kad skraidytu MD. Pats bjauriausias lektuvas kuriuo teko skristi.
Jo, blogai, kad pastaruoju metu naujienas suzinom pirmiau is kitur. Kad ir sia gera naujiena :
Vilniaus oro uostas keičia stilių
http://az.atn.lt/straipsnis/39749/vilniaus-oro-uostas-keicia-stiliu
Blogai tik tai, kad CRJ900 cargo beveik neima. Tikesimes, kad gal vasaros sezonui padidins bent viena reisa iki A320.
AeroSvit akcininkų pasikeitimai (AeroSvitas po šio sandėrio gavo $30mln įsiskolinimams padengti):
http://www.aviaport.ru/digest/2009/11/18/185424.html
ir ukrainiečių nuomonė apie naująjį sąvininką:
http://paraska.info/vskrutie/target/kolomoyski/
Ar tik man atrodo, ar Simonas mane „užbanino”, kad nebepriima mano komentarų?
Ar ne visi linkai į komentarus praleidžiami?
Vistik matyt linkas netinkamas buvo. Atsiprašau, Simonai.
AeroSvit akcininkų pasikeitimai (AeroSvitas po šio sandėrio gavo $30mln įsiskolinimams padengti):
http://www.aviaport.ru/digest/2009/11/18/185424.html
O ką mano patys ukrainiečiai apie naująjį kontrolinio paketo turėtoją pasigooglinkit patys: „Игорь Коломойский”
cha cha cha, gal net EuroBonus klientu aptarnavimo centras vel Vilniuje atsidarys? Nes dabar tai ka as zinau kur tie skambuciai nukeliauja… praktiskai i indiska call centra, kur kazkokia neaiskiu akcentu kalbanti ponia bando aiskintis tavo problemas, bet jai nelabai sekasi… :)
Ups… na ir prispaminau. Subyrėjo visi mano vienodi komentarai po kurio laiko.
Grižtant prie aliuzijos į AeroSvito pavyzdį: turim ir mes savo naftos magnatą, valdantį banką ir gyvenantį Šveicarijoje. Bet turim ir kitą bankininką, valdantį futbolo klubus, kuris neseniai išgelbėjo nacionalinį pasididžiavimą krepšinio klubą, tai neatmetamas jo galimas interesas nacionalinėje aviacijoje. Тai ko gero būtų netgi tinkamesnis kandidatas į Star1 investuotoją.
@Aloyzas Taigi viena kart jau buvo rasyta apie Romanovo suinteresuotuma „nacionaline aviacija”, takart buvo konkreciai ivardijama , kad kartu su Ziemeliu bandoma prastumti Elektrenu aerouosta , tuo paciu uzdarant Vilniaus ir Kauno aerouostus. Bet kokiu atveju, manau, jie yra gerai informuoti apie padeti aviacijoje :)
O aš taigi apie ką? VNO ir KUN uždaryti gal ir nepavyks, bet Star1 „įsisąvinti” problemų nesudarytų.
Klausimas ta proga paprastas- ar tai reiškia, kad greitu laiku SAS pradės skaidyt iš Vilniaus į Stokholmą ir papjaus SKYWAYS? Ar šis maršrutas nėra svarstomas.
Kiek suprantu Vilnius-Kopenhaga atveju SAS gali tikėtis nuolaidų tik nuo srauto, bet ne kaip naujam maršrutui?
Dar vienas niuansas- ar realu, kad SAS padidins skrydžių skaičių iki 3 per dieną?
Beje, yra duomenų, kiek keleivių skrenda į Kopenhagą, o kiek tranzitu?
Šiaip tai SAS galėtų būt geras pavyzdys KLM, kuris irgi mažų lėktuvų turi ir galėtų pamėgint su kiokiu F-100 skraidyt iš Amsterdamo. Julab, kad pagal VNO taisykles dar ir dideles nuolaidas gautų…
pokycius rinkoje labai paprasta paaiskint fizikos desniais, kad ir tokiu primityviu: kiekvienas veiksmas turi savo atoveiksmi. Pvz., Palangos or uostas labai dziaugesi Air Baltic atejimu, taciau dabar liudi kad iseina Norwegian. Juk aisku, kad Air Baltic nukilino Norwegian srautus ir finale gaunasi, kad Air Baltic, mokedamas uz Palangos oro uosto paslaugas apvalu 0, isstume Norwegian, kurie mokejo normalius pinigelius.
Ziurim, kas gausis, kai SAS prades skrydzius i Vilniu ir beje, kokiu tikslu. Akivaizdu, kad SAS ne siaip sau ateina i sia rinka – nepasiteisinus investicijoms i BT, padarys viska, kad LT rinkoje uzimtu dominuojancias pozicijas ir is LT rinkos ismustu BT. Stai tuomet ir paaiskes, kiek ilgai BT skraidys i Amsterdama, Miunchena ir dar kazkur (del ko cia visi dziaugesi pries savaite:). Peace galima pasakyt, kad
Aš dabar pagalvojau, kad su tokiom naujom kryptym SAS tikrai ir toliau bus nuostolingas (kol galiausiai užsilenks). Gi tradicinės aviakompanijos paprastai uždirba ilgesniuose skrydžiuose, o maintinantys hubą segmentai patys savaime dažniau dirbą į minusą. Kokia prasmė skraidyti tuo pat metu, kaip kad skraidė airBaltic? Kad pakenkti, pakariauti su nebedraugiška aviakompanija, kuri veža tranzitą ir per Amsterdamą? Nu bet ir airBaltic gali panašiai atsakyt laikydama juokingas kainas Vilnius-Ryga-Kopenhanga. Be to airBaltic Kopenhagoje jungiamuosius skrydžius daro ne tik su SAS, bet ir su visokiais Cimber Sterling, Delta, Malev ir t.t. Jei jų finansiniai reikalai jau pakankamai geri, gali kartais ir nepasitraukt iš šio maršruto.
Apytiksliai VNO-CPH maršrute 65% srauto yra tranzitinis srautas. Apie trečdalį yra O-D srautas.
air baltic vno-cph marsrute be sas yra niekas. Tai gali net ir simas patvirtinti.
Delta suprantu, jei turės geras kainas į JAV (beje buvo toks pasiūlymas- New York už 1000 Lt į vieną pusę). Kitas klausimas, kad pvz Malev iš Kopenhagos nelabai ką turės pasiūlyt (Budapeštas, sakyčiau labai per aplinkui).
Spėju, kad didžioji dalis tranzito per Kopenhagą vyksta ne per Atlantą ar kitas tolimas šalis, bet Europoj. O čia jau be SAS bus sunkiau ką nors pasiūlyt…
Jei SAS pjauna AirBaltic Vilniuje, ar jie tą patį darys ir Rygoje? Ar jiems CRJ’ų neužtenka visiems oro uostams.
Belieka pasidžiaugti, kad bent kurįš laiką į Kopenhagą bilietai gali būti nebrangūs…
As manau, kad SK nors seniau ir nueme tiesioginius skrydzius kuriam laikui is VNO, RIX ir TLL, visgi laike Baltijos salis savo „home” market. Kol BT ir OV buvo susije su SK – nebutina buvo jiems patiems skraidyti, taciau pasikeitus situacijai ir pardavusi savo dali akciju abiejose kompanijose, SK nori atkurti savo tiesiogini buvima Baltijos saliu aviacijos rinkose, kad „maitintu” CPH. Manau, jie taip pat nera tikri kiek ilgai BT laikys 2 skrydzius is VNO i CPH… Zinoma CRJ nera idealus variantas vezti cargo kartu su keleiviais, bet visgi noretusi tiketis, kad ilgainiui nors jau vakarinis skrydis bus A320, B737 ar MD (nesutikciau su srs, kad tai blogas lektuvas). VNO buvo stipriausia SK baze pries jiems nutraukiant skrydzius CPH/VNO, ir net neskraidant SK turejo atstovus VNO visom 3 salim… taip kad Blatijos salys patenka i ju core SAS strategija.
Tai aš manau, kad didžiausia tikimybė jog airBaltic trauksis. Bet kas SAS iš to – tranzitas per Kopenhagą man rodos tik sumažės. Gi SAS tvarkaraštis mano požiūriu už dabartinį airBaltic blogesnis. Dieninis skrydis laiku nebeturi jokių privalumų prieš Lufthansą, čekus, belgus, lenkus ir austrus atskrendančius beveik tuo pačiu metu. Dabar tai galima ir į Vilnių porą valandų ankčiau atskrist, ir vakare po darbo dienos išskrist.
pamenu laikus, kai SK742 buvo MD (kartais B737), o vakarinis SK1742 su DASH… :)
Nėra tas MD-80 toks blogas. Geriausias dalykas – kėdžių išdėstymas 2 3 (visada geriau sėdet ten kur 2).
Tiesa, kur dingo B737-600? Ar čia tik Norvegai tokią prabangą turi.
Pagal tvarkaraštį aišku, kad SAS orientuojasi pirmiausią į tranzitą per Kopenhagą (ankstyvas ir popietinis reiai į ten) bei tiesioginius keleivius iš Lietuvos (bet ne iš Danijos į Lietuvą)- rytę į Kopenhagą, o vakare- atgal.
Beje, kada SAS spėjo Estonian parduot? Ir kam?
2009 11 20 13:20 Talinas, Estija V9 9125 Star1 Airlines ???
O jau 17 val. į Londoną…
Star1’as del lektuvo techines prieziuros skrenda i Talina rytoj (taip galvoju), O iskyla klausimas, kas vygdys Vakarini skrydi i Londona?
Tikiuosi čia nėra paskutinė naujiena apie geografijos plėtrą. Būtų galima kalbinti Swiss į Ciurichą, Iberia/Spanair – Madridą.
Skris koks nors kitas orlaivis į Londoną. :)
Atsimenu kai rugpjūti Star1 orlaivis buvo keliom dienom nuimtas nuo skrydžių, vietoj jo skraide danų Jettime Boeing 737-300.
Belieka pasidžiaugt, kad mūsų tvarkaraštis, lyginant su Talinu atrodo visai neblogai. Bent jau pagal kasdienių skrydžių skaičių. Ypač kai AirBaltic savo naujus reisus atidarys…
@Vytautas-NT: Šiaip gi Malev turi net codeshare su airBaltic reisui Vilnius-Kopenhaga, tik kokiu tikslu nelabai aišku.
Šiaip http://www.flightstats.com/go/FlightStatus/flightStatusByAirport.do?airportCode=VNO&airportQueryType=1 galima matyti skrydžius su visais codeshare, nors šiaip puslapis netikęs (tarp kitų nesąmonių net Euroline skrydį šiandien rodo).
Nezinau kuo jums geras MD, bet man teko kazkuriuo skristi is AMS i CPH. Kilo labai keistai, vis laika purte, nors oras buvo normalus. Kedes nepasirode pacios patogiausios. Salone buvo gan daug triuksmo. ir kuo cia geras lektuvas?
srs’ui
Triuksmas priklauso nuo vietos salone. Gale prie varikliu jo nemazai, o priekyje labai tylu.
O del purtymo ir kreslu tai cia jau ne nuo lektuvo priklauso.
Matyt tiesiog ta diena buvai blogoj nuotaikoj tai ir lektuvas neitiko :)
As skridau su MD ir man visai patiko, teko sedeti ir paciam gale prie lango, prie pat variklio :)
Nu jei tave purto nuo blogos nuotaikos, tai tavo vietoje pasirodyciau gydytojui :D Seip sedejau gan netoli priekio, nuotaika buvo labai gera…
Nu manes visai nepurte, nors vienakart skridau su MD-80 net ir 4valandas.
Purtymas priklauso nuo oro salygu, ne nuo lektuvo.
Sorry, kad ne į temą, bet
Patarkit kokia kompanija rinktis skrydziui (kainos panasios): BA ar Cyprus airways?
Simonai, tai taip ir neatsakei: Ar siais metais naujienu dar nusimato?
Senais laikais BA buvo neblogas maistas. Bet ja teko naudotis prieš kokis 5 ar daugiau metų, kai dar į Vilnių skraidė. Per tą laiką galėjo pasikeist.
Dėl Cyprus nieko negaliu pasakyt. Bet jei servisas identiškas BA, tai dar galima nebent pagal lėktuvą rinktis, jei yra preferencijų (aš labiau mėgstu Airbus nei Boeing- kiek daugiau komforto).
O šiaipklausimas pamąstymui- SAS faktiškai atsisakė turboprop’ų? Šiuo atžvilgiu supanašėjo su Finnair ir SN. Tai reiškia, kad tautiečiai lengva ranka perka brangesnius bilietus?
Beje, kas liūdniausia, kad SAS praktiškai neturi lėktuvų tarp 88 ir 150 vietų, kas gali apsunkint maršruto iš Vilniaus plėtrą. Tik keletą B737-600 ir MD-87 125 vietų…
Vitalijau, turėtų dar būti – tiesa, gali būti, jog skrydžiai vyks jau po Naujųjų.
Vytautai-NT: kaip jau minėjau, nei 737-600, nei MD-87 „SAS Denmark” neturi.
MD lėktuvai, mano nuomone, komforto prasme yra vidutiniški, tačiau jie atsisakomi dėl labai jau didelio neekonomiškumo: kaip juokaujama, kuras net varva iš variklių, todėl neužpildytos kėdės kainuoja labai brangiai.
Su „Malev” „airBaltic” sieja abipusis „codeshare” – CPH-VNO reisas turi Malev skrydžio numerį, tuo tarpu su BT skrydžio numeriu galima skristi BUD-CPH. Manau, jog tai naudingas susitarimas, nes nei iš Rygos, nei iš Vilniaus jungties su Budapeštu nėra.
Kas dar yra įdomu, jog BT yra davus „codeshare” SAS skrydžiams į Čikagą, Vašingtoną, Niujorką, Mančesterį ir Liuksemburgą. Įdomu, ar iš Vilniaus su „airBaltic” bus galima toliau skristi į šiuos miestus.
@fizikui – siulyciau savo isvadas pagristi pradziai faktais, o paskui fantazuoti apie tokias nesamones, kad ju reisas isstume Norwegian :)).
Tu bent tvarkarasti ju pasiziurek, kokia ten jungtis i Osla :D ir kokios kainos pas juos.
Kas liecia SAS’o naujienas, tai zinoma idomus zingsnis, kuris labai abejoju ar pasiteisins jiems, nes islaidos visgi reiso kurio lektuvas nakvoja ne bazeje, kad didokos.
O man atrodo šis SAS žingsnis yra labai paprastas: iki šiol BT vežė jiems tranzitą, už kurį SAS mokėjo BT. Jie žinojo visas detales apie skrydžius, kad šitas reisas „važiuoja” ir žinojo, kiek moka BT už blokus.
Pasiskaičiavo elementarų case’ą, kad patiems skraidyti labiau apsimoka ir paleido savo lėktuvą.
Paklausite, kodėl nedarė iki šiol to? Beveik iki pat dabar SK ir BT buvo ta pati kišenė, tad galvos dėl to neskaudėjo.
Pritarsiu Justinui M, Linui, kad čia labai daug buriat. Šitas SAS žingsnis buvo seniai aiškus, tik neaiški data.
Prieš metus SAS aktyviai ruošėsi nutraukti visus reikalus su AirBalticu ir bendradarbiauti su flyLALu. Tai beje buvo vienas iš argumentų kreipiantis į SM pagalbos. Netgi SAS bosai buvo atvažiavę:
Vilnius Airport suddenly becomes attractive to SAS
New transport minister open to idea of SAS relaunching from VNO
As soon as rumors spread that the privately owned Lithuanian airline flyLAL might be taken over by the government, representatives of the Scandinavian airline SAS flew to Lithuania to meet Eligijus Masiulis, the country’s new minister of transport. Masiulis said after the meeting with SAS Vice President Christian Hylander and Director for Eastern Europe Jens Helmo Larsen, that SAS is considering relocating some of its flights from Riga to Vilnius. The meeting was attended also by Vytautas Kaikaris, general director of flyLAL-Lithuanian Airlines.
Verslo Zinios, 2008-12-19
Kai SM pasakė flyLALo bailout-ui „NE”, SASas išvyko, pet žadėjo sugrįžti:
SAS nori „flyLAL” pyrago
Galimam „flyLAL” krachui jau rengiasi konkurentai. Tikėtina, kad artimiausiu metu pozicijas Vilniaus oro uoste pradės tvirtinti Palangoje karaliaujanti bendrovė SAS.
„Svarstome įvairiausius variantus, viskas priklauso nuo to, kokį sprendimą priims mūsų valdyba. Yra netgi keturi galimi variantai, bet kitų trijų negaliu komentuoti”, – dienraščiui sakė Rūta Jucienė, SAS atstovybės Lietuvoje ir Latvijoje vadovė.
SAS atstovybės vadovė ramino, kad „flyLAL” žlugimas nebūtų labai didelė tragedija keleiviams. „SAS šis regionas yra svarbus, ir mes tikrai jo neatsisakysime.
Kaunodiena.lt 2009-01-07
Tai ką išvis tas SAS Danmark turi be MD-82? Negi neturi ir Airbus? Nes tokiu atveju jie turi tik vieną alternatyvą užgriebt daugiau keleivių- paleisti trečią reisą, kas kainuotų brangiau, nei paleist didesnį lėktuvą ir neduotų to paties efekto.
Suprantama- kuo lėktuvai naujesni, tuo jie ekonomiškesni.
Beje, anot Aloyzo, SAS tokiu atveju, jei kalba apie savo stiprinimą šiame regione, ką gali daryt toliau? Pradėt skraidyt, kaip AirBaltic iš Kauno? Atidaryt tiesioginius reisus iš Vilniaus? Nes norint save priešpastatyt AirBaltic, reikia dar pasiūlyt lankstesnį tvarkaraštį (3 skrydžiai per dieną).
Kokie paaiškinimai kodėl SAS laukė taip ilgai? Ar jie nerizikavo plėstis nebaigę vidinės restruktūrizacijos ir skrydžių optimizavimo? Ar tiesiog lėktuvų tinkamų neturėjo?
Dar pridursiu, kad pagal naują kainodara lėktuvo nakvojimas mokesčių prasme Vilniuj labai pigus, jei nekrlystu.
Pritariu minčiai, kad Norvegian žiemą iš Palangos išgujo tikrasi ne AirBaltic. Juk tas oro uostas, kaip iš dalies ir kurortinis, pasižymi sezoniškumu. Spėju norvegų turistų srautas į Palangą yra gerokai krites.
Ir pabaigai dėl Malev per Kopenhagą. Labai jau per aplinkui išeina. Iš Vlniaus, spėju, geriau skrist per Varšuvą ar Prahą, bet abu nedraugiški Malev oro uostai. Nes jungimo prasme išeina labai per aplinkui,tad AirBaltic išeina siūlyt labai gerą kainą. Gal jiems labiau Berlynas kartais ta proga tiktų. O šiaip pats Malevas nenori į Vilnių paskraidyt? Juk Budapešto kryptis, dėl tranzito, buvo Vilniuj gana populiari. Tiesa gal jų pasiūla nuo to laiko gerokai sumenko…
Nemanau, kad SAS vykdytų tiesioginius iš Vilniaus. Lietuva jiems įdomi kaip vieta susirinkti keleivius – panašiai kaip ir Air Baltic, bet Air Baltic atveju Lietuva bent jau antroji pagal svarbumą rinka, tuo tarpu SAS dominuoja didesnėse rinkose Skandinavijoje.
SAS turėjo savų problemų ir išvis nesiplėtė, o kaip tik padalinių atsisakinėjo. Didelės kompanijos nėra tos, kurios sugebėtų pasinaudoti geromis, bet, jų mąstais, smulkiomis galimybėmis, tokiomis kaip FlyLAL bankrotas. Todėl greičiau skrydžiais Skandinavijon maža ilgalaikės strategijos neturinti Skyways, o ne SAS susidomėjo.
Įdomi būtų Simono nuomonė tokiu klausimu – kodėl į Rygą skraido tokios aviakompanijos kaip TAROM ar Turkish, o į Vilnių neskraido? Realiai namų rinka Vilniuje truputį didesnė, mokesčiai palankūs ir, kas svarbiausia, mažesnė konkurencija (tiek tiesiogiai, tiek tranzitui – pvz. Turkish Rygoj turi konkuruoti su Air Baltic tiesioginiam reise į Stambulą; siūlydami traniztą į Užkaukazę ar Vidurinę Aziją (kur Turkish pozicijos stiprios) – su Air Baltic tiesioginiais reisais ten, ir šiaip iš Rygos daugiau hub’ų patogiai pasiekiama, tad bendra konkurencija tranzitui didesnė).
Matematika paprasta: pernai BT suvežė kokius 170k keleivių į CPH, jei tikime Simono žodžiais, iš jų kokie 2/3 yra transferriniai, tai dar 110k keleivių skrido kažkur toliau. Iš viso – 280k. Tai yra šiek tiek daugiau nei 1% visų SK pervežimų. Dar SK žino, koks procentas šių pervežimų yra verslo klase ir aukštesniais tarifais, kurie reiškia pelningumą. Mes iš praktikos žinome, kad skrydžiai su SK dažnai būna brangesni nei skrydžiai tomis pačiomis kryptimis, tik patogesniu laiku.
Ir dar pamėginkit įrodyti, kad visa tai SK yra neįdomu ir jie nepasiskaičiavo business case’o.
Turėjau omeny, jog SK skrydžiai būna brangesni (dėl patogesnio laiko ir šiaip) už analogiškus BT, OK ar kitų kompanijų skrydžius.
@Justinui – is kurie skaiciai fantastiski, cia gal is 2008m. ? :) siemet atrodo nei viena menesi 10k nesieke :).
Praejo 7 dienos per kurias M.Laivys žadėjo paskelbti naują Star1 investuotoją . Any news ?
@ Jurgis – sakė 7-10 dienų, dar reikia palaukti :)
Ministras strategines kryptis įvardins 12 01, panašu, kad parama vistiek vienu ar kitu būdu reikės a/k duoti :)
to Jurgis. Blogas tonas tokias naujienas skelbti penktadieniais, juolab, kad jie ketino „apie tai pranešti po savaitės ar dešimties dienų”.
taigi, laukiam toliau
Tuo tarpu jau yra SAS akcija tolimiems skrydžiams iš Vilniaus. Bet bent aš už tokias kainas nieko nepirksiu – atostogoms galima ir geriau rasti.
http://www.flysas.com/lt/lt/Promotions-and-prices/BIG3/
Good news!
VNO-CPH-LUX Roundtrip by SAS 979 LT / by airbaltic 1.239 LT.
Kas būtent pasirodė brangu? Ir kas siūlo pigiau?
Nes man tai visai neblogos jos pasirodė. Pabandžius užsakyt, randomi tie pigūs bilietai.
Star1 FB paskelbe kad priima jau ir angliskas banku korteles.
Siek tiek off topic
November 19, 2009
According to Reuters:
DUBLIN – Ryanair will wait until the end of November or very early in December to reach a deal with Boeing on a fresh batch of aircraft orders, Ryanair Chief Executive Michael O’Leary said on Thursday.
If no preliminary agreement is reached around the end of the month, allowing time to sign a formal deal by the end of 2009, Ryanair will end its long-running relationship with the aircraft maker, O’Leary said in the latest of his threats in the bargaining process with Boeing.
O’Leary, renowned in the industry for driving hard bargains, already warned earlier this month that talks on ordering 200 aircraft for 2013-16 delivery had not progressed much and that he could hence slow down Ryanair’s rapid growth from 2013.
„I am not wasting another Christmas holiday trying to talk to guys in Seattle,” O’Leary said, referring to Boeing’s home base, adding he saw a deal highly unlikely.
Greitai.lt jau taiko 65 Lt aptarnavimo mokestį 4 Lt kreditinės kortelės mokestį… taip toliau ir pralenks visokias Vilniaus energijas su mokesčiais :)
Didelės naujienos dėl Ryanair nėra- jie seniai bando užspeisti į kampa Boeing. Net buvo paskelbę, kad gali sau leist pereit prie dviejų tipų lėktuvų. Kadangi jie tuos užsakymus planuoja ilgam i priekį, tai ne vėliau kaip kitais metais paaiškės ar pereis ant Airbus ar ne. Tik pirmų lėktuvų reiks palaukt iki kokių 2013…
Idomu, kad Greitai taip užkėlė komisinius. Šiaip tai standartas yra 50Lt į viena pusę ir 100 į abi (perkant agentūroje).
Jei Greitai deda dar didesnį komisinį, kyla pagrįstas klausimas- kaip jie tikisi klientų prisiviliot? Ar reklama siūlydami voskius „geriausius pasiūlymus” su viltimi, kad klientas tuo užsikabins ir pirks tai, ką reikia.
Aišku greitai paieška geresnė nei pvz. BPC. Klausimas toks kiek klientų perkančių bilietus internetu idomi bilieto kaina, t.y. kiek jų dėl 30-40 Lt neieškos kitos bilietų pardavimo sistemos? Juolab visos yra maždaug žinomos. Be to, perkant daugiau nei vieną klartą, galima ir komisinius pamažu išsiaiškint.
Jei tik BPC kartais nerastų kai kurių bilietų, už juos mažesnių įkainių, spėju, nieks netaiko…
Tiesa girdėjau Greitai „nuleidžia” komisinį pigiausiam bilietui.
Žodžiu sena gera diskusija- kas geriausias bilietų pardavėjas Internete..
Kinai domisi Estonian Air?
http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/11/20/Kinai_domisi_Estonian_Air2
Simonai, tarp pusmetinio skrydžių grafiko atsirado Tbilisis, kas planuoja ten skraidyti? Eurolines vis dėl to nutarė ar kažkas kitas?
Kinai dabar domisi viskuo pasaulyje. Straipsnis yra ape Kinijos interesus Europoje „tarp Vokietijos ir Rusijos”. Estonian tai tik kaip pavyzdys, o ne pagrindinis straipsnio akcentas.
http://www.economist.com/world/europe/displayStory.cfm?story_id=14901315
flyLALu irgi domėjosi, bet tuo metu situacija pasaulyje dar buvo kitokia, o dabar kinai labai nori atsikratyti dolerių. Tik Estonian jų masteliais – mažo kaimo aviakompanija, airBaltic turėtų būti gerokai įdomesnė.
Beje, estų komentaras ta tema (vertimas): „Jei vargšai kinai gali nupirkti Estonian Air, tai turtingi estai gali nupirkti Air China. Ok, gal ne Air China, bet rikšų paslaugų įmonę tai tikrai, ir pervadinti ją į Eestilines Lux.”
Amadeuse Euroline skrydžiai yra nuo gruodžio 4d. ir atidaryti pardavimams.
Kinams nupirkt Estonian būtų pigiausia. Galėtu net pabandyt tokį žiaurų konkurentą Finnair sukurt skrydžiams į Azija.
Iš vienos pusės, aišku, pirkinys nebrangus, iš kitos pusės reikės galvot kaip mažoj šaly sukurt didelius srautus, kad tolimųjų reisų lėktuvus pildyt. Ne faktas, kad Talinas turi technines galimybes juos patarnaut.
Nors iš kitos pusės, jie tą tolimų skrydžių verslą gali ir į Europos kitus oro uostus perkelt…
Belieka pagyvent ir gal ką nors pamatysim…
Tai nereiškia, kad jie puls skraidyti iš Azijos į TLL. Pasinaudoiję OpenSky jie gali skraidyti bet kur Europoje. O Taline liks tik Chainatown’as.
Pats rašiau, kad kinai tokiu atveju pasinaudotu Open Sky. Bet tokiu atveju estams reikėtų sau geresnes sąlygas išsiderėt, kad ir iš Talino būtų skraidoma, būtų investicijų…
O kas nors daugiau dėl Euroline žinoma? Tvarkaraštis, kainos, lėktuvas?
Na , manau, jei jau Amadeuse atsirado Euroline skrydziai is Tbilisio , o VNO pusmetiniame skrydziu grafike atsirado irgi Tbilisis, tai tik patvirtina Lietuvos ryto TV informacija – Euroline skrydziai Tbilisi – Vilnius bus , tik matyt nuo gruodzio 4 d. o ne nuo kitos savaites, kaip jie skelbe. Gaila , kad Simonas sios informacijos niekaip nekomentuoja.
O aš manau, kad ir gruodžio 4 d. Euroline nepasirodys. Nes man susidaro įspūdis, kad jie apskritai niekur dabar dar neskraido. Ir Tbilisio oro uosto puslapyje nei tarp išvykimų, nei tarp atvykimų nėra nei vieno jų skrydžio.
Euroline rodo:
Аntradieniais (nuo gruodžio 15) ir penktadieniais (nuo gruodžio 04)
TBS-VNO 14:00-16:45
VNO-TBS 19:45-02:15( 1)
YAK-40
Mažiausia kaina: OW-622LTL, RT-1113LTL
@Vytautui-NT: patikėk, kiniečiai kai suinvestuos, tai estai taps mažuma.
Pažiūrėk kas Kaune Laisvės alėjoje darosi.
Beje, į Euroline kainą įskaičiuota 20 kg bagažo ir maitinimo tipas D – „Dinner”.
Na, palyginus su tuo kas yra dabar, tai kaina 622LTL yra tikrai gerai. Tik kaip del to YAK-40 ?
Vilniaus oro uosta baltyjos šalyse pirmas pagal avia kompanijų skaičių.
Gal po truputi ir pagal kitus rodiklius pradesime vytis kaimynus :)
:D
Beje, norejau pasidalinti gera naujiena, kad zinias apie pokycius/naujienas VNO jau galima rasti tarptautiniuose aviacijos naujienu portaluose – http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=20499
Sveikinu, Simonai! BT jau senokai skelbia apie save infon tokiuose portaluose, bet nei RIX nei TLL iki siol to nedaro, bent jau man neteko matyti!
Na ir svarbiausia skrydzio trukme i Tbilisi tik 4h 45min , kai visi kiti alternatyvus variantai uzima du-tris kartus ilgiau laiko.
Del TBS, jie negales imti full house keleiviu su YAK-40… net nezinau… gal ilgainiui sugebes paleisti B732…?
Kiek atsimenu ju svetaineje buvo nufotgrafuotas Jak-40 su VIP’iniu salonu, 10-14 zmoniu, taigi full house gal jie neiims :) Kita vertus skrydis VIP’iniu lektuvu turetu kainuoti tikrai daugiau nei 600 lt. :)
Man neatsidaro ju puslapis…
Man taip pat neatidaro „Euroline” puslapio ;(
Simono blogo laikrodis blogai rodo. Paskutinis post’as
Deivis – 2009 11 21, 19:23
dabar laikrodis rodo 18.43
gal yra kokiu ziniu, ar Star1 nuo pavasario vel skraidys i Girona?
Skraidys, nes negi cia parasyta, kad kryptis sezonine. :)
http://www.facebook.com/pages/Star1-Airlines/124077941456#/pages/Star1-Airlines/124077941456?v=info
[…] įdomi yra lentelės apačia, kurioje galima rasti atsakymą, kodėl SAS pasiryžo vėl skraidyti iš Kopenhagos į Vilnių. Nors skrydžiai iš Vilniaus į Kopenhagą nenutrūko ir pokyčiai šiame maršrute nedideli […]
O šiaip ten man patiko laikas tas vakarinis, iš visur galima suspėti.
Ar galit paspausti ant sito/sio linko?? Labai noriu pamatyti Salciute nuoga!! :D http://salciute.cf/?ref=9SHCsmHxc