„Euroline“ artėja prie tiesioginių skrydžių tarp Tbilisio ir Vilniaus

Nors Gruzijos aviakompanijos „Euroline“ tinklalapis jau kelias savaites neveikia, o jų planai skraidyti tarp Tbilisio ir Vilniaus buvo atidėliojami keletą mėnesių, „Euroline“ pamažu tyliai daro namų darbus ir artėja prie rezultato – tiesioginių skrydžių tarp Tbilisio ir Vilniaus oro uosto.

Šią savaitę Lietuvos Respublikos Civilinės aviacijos administracija patvirtino, jog „Euroline“ gavo leidimą skristi keleiviniu skrydžiu tarp Tbilisio ir Vilniaus oro uostų.

Antras svarbus žingsnis – šią savaitę „Amadeus“ sistemoje prasidėjo prekyba bilietais į šios žiemos „Euroline“ reisus.

Skrydžiai turėtų prasidėti gruodžio 4 dieną.

„Euroline“ iš Tbilisio į Vilnių ketina skraidyti du kartus per savaitę, antradieniais ir penktadieniais. Skrydis iš Tbilisio prasidės 14 val. vietos laiku, nusileidimas Vilniuje – 16 val. 45 min. Pakilimas iš Vilniaus – 19.45 val., nusileidimas Tbilisyje – 2 val. 15 min.

„Euroline“ skrydžiams tarp Tbilisio ir Vilniaus ketina naudoti „YAK-40“ lėktuvą. Nors pilnai pakrauto YAK-40 skrydžio nuotolis yra 1800 kilometrų, tačiau, neoficialiomis žiniomis „Euroline“ planuoja naudoti lėktuvo komplektaciją su mažiau nei 30 vietų, kas gali leisti vykdyti skrydžius 2000 km atstumu.

euroline_lektuvas

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

131 komentarai

  1. Jurgis - 2009 11 21, 21:34

    Na va ,- čia jau VNO skrydžių geografijos plėtra. Bet man kažkaip tai atrodo, kad čia dar ne ta Simono žadėtoji naujiena – “Artimiausiomis dienomis turėtų būti daugiau naujienų apie Vilniaus oro uosto skrydžių geografijos plėtrą.”

  2. Linas - 2009 11 21, 21:40

    @Jurgis
    na mes cia pries tai buvusio posto komentaruose visa tai aptareme :)
    Anyway – tai gera naujiena, nors lektuvas, kuriuo jie zada skraidyti ir nera labai tinkamas… Nei pilno keleiviu loado, nei cargo nepaskraidinsi :)
    Tikiuosi reisas pasiteisins ir ilgainiui bus didesnis orlaivis…

  3. Šarūnas - 2009 11 21, 21:51

    O YAK-40 nėra uždrausti skraidyti Europos Sąjungoje?

  4. Andrius - 2009 11 21, 21:53

    Šarūnui

    Ne, jokiam YAK modeliui nėra uždrausta skraidyti ES, aišku jei jis turi visus tvarkingus popierius

  5. Augustinas Žemaitis - 2009 11 21, 22:00

    Kaip tik (standartiniams) Boeing 737-200, kuriuos Euroline dar skelbėsi, kad turi, ES uždrausta skraidyti. Todėl Lietuvos Avialinijoms, kurios vienu metu buvo perėjusios prie vakarietiškų orlaivių, paskui kuriam laikui buvo tekę vėl naudoti Yak-42 skrydžiams į vakarus.

  6. Andrius - 2009 11 21, 22:08

    Nėra uždrausta 737-200 skraidyti ES. Yra dar šiek tiek skraidančių ES ir šiandien.
    Jiems tik turi būti atlikta brangi modifikacija (sumontuoti duslintuvai (hushkits), kad atitiktų Stage III triukšmo reikalavimus. Kiek skaičiau Euroline giriasi, kad jų 737-200 su hushkitais yra, taigi jokių problemų skraidyti ES

  7. Linas - 2009 11 21, 22:15

    Taip taip – tie hushkitai nepigus… Todel dauguma avialiniju mieliau pakeite juos i modernesnius… vietoj to, kad montuoti juos ant senu 732.

  8. Vytautas-NT - 2009 11 21, 23:33

    Kiek suprantu šiuo metu AirBaltic kainos į Tbilisi visvien didesnės, nei siūlomos Euroline. Keleivių konforto prasme spėju kelionė nebus labai sunki- kėdžių mažai ir tarpai dideli. Kitas dalykas, kad skrist reikės ilgai…
    Ta proga dar klausimas- Euroline siūlė ir tam tikrų jungiamųjų skrydžių į Gruzijai artimus kraštus.
    Tikėkimės, kad koks ASG G.Žiemelio sugebės Euroline B737-500 įsiūlyt. Tik klausimas, ar keleivių tiek į Gruziją atsirastų..?
    Nors 25 vietos irgi mažoka, sakyčiau. Naujo reiso atidarymo nuolaidom pasinaudos, o vat nuolaidom nuo srauto, tai sunkiai, nors nuolaidos nesisumuoja…

    Pabaigai filosofinis klausimas- kas nors žino daugiau apie garsiąją Susisiekimo ministro dotaciją, kurią jis siūlo Seimui patvirtinti?
    Klausimas ar ta dotacija tada turėtų būt skirta viešai jau įvardintoms kryptism, kuriomis reisai po Naujų jau beveik visom atsidarys (išskrydrus Madridą) ar kažkokiom dar kitom svarbiom kryptim, į kur dar Lietuvoj neskraido?

  9. Simonas Bartkus - 2009 11 22, 17:24

    Kiek aš asmeniškai žinau, tai „Euroline“ šiuo metu jokių skrydžių nevykdo, dėl to tranzito jokio negali būti.

    Dėl Seimo dotacijos – pirmiausia turi būti patvirtinta parama (asmeniškai netikiu, kad bus patvirtinta). Kokia forma bus aviacijos verslas skatinamas, šiuo metu niekas nežino – turės būti rengiamos taisyklės, kurių dar nėra.

  10. Pranas - 2009 11 22, 17:55

    Aš visgi manau, kad CAA visgi neturėtų tokioms kompanijoms kaip Euroline suteikt teisę skraidyti į Lietuvą. Aišku, sukelta isterija, kaip trūksta skydžių, bet bent minimalūs kokybiniai reikalavimai aviakompanijoms turėjo likti.

    Su tokia politika galėtų Simonas turą per Afriką daryti. Wimbi Dira Airways, Aero Africa ir panašios tikrai pasinaudotų galimybe skraidyti į Europą (kai tik iš ES blacklisto būtų išbrauktos).

  11. Vytautas-NT - 2009 11 22, 18:39

    Ta proga klausimas- Euroline yra itraukta i juoduosius ES sarasus? Speju,kad ne, tad nemanau,nes kitaip CAA jiems neleistu skraidyt.

    beje kas nors gali paaiskint kodel Euroline skraidyt kitur nustojo? Iseina,kad Vilnius bus ju vienintelis marsrutas?

    Kas link dotacijos, tai as irgi netikiu, kad ja suteiks, kai pinigu biudzete ir taip truksta viskam. Uztat galima pasvarstyt teoriskai kokia butu nauda is tos dotacijos.

  12. Pranas - 2009 11 22, 19:34

    Dabar skaitinėju toliau internete apie Euroline, rusų kalba daug įdomybių galima rasti. Panašu būsiu apšmeižęs Afrikos aviakompanijas jas su Euroline palygines.

    P.S. Dabar jau tikrai manau, kad mūsų CAA nedirba savo darbo.

  13. Augustinas Žemaitis - 2009 11 22, 19:40

    Dėl Euroline tranzito – jie planavo tą patį mėnesį kaip skrydžius į Vilnių pradėti skraidyti iš Tbilisio ir kitur (ir visus reisus vis atidėliojo). Paskutinis variantas buvo, kad siūlė tranzitą tik į Aktau (Kazachijoj). O kaip bus kai/jei pradės skraidyti, jau prognozuoti nebedrįsiu.

    Andriau – jei taip, tuomet mano klaida. Galvojau, kad Euroline 737-200 yra be hushkitų.

  14. Aloyzas - 2009 11 22, 19:42

    Arba aviakompanija atitinka minimalius reikalavimus ir jai leidžiama skraidyti, arba neatitinka ir jai neleidžiama. Matyt Euroline atitiko LT CAA reikalavimus.
    Dėl Afrikos turo Prano pasiūlymas geras, nes Afrikoje galimybės kaip tik atsiveria (žr. šeštadienio Lietuvos rytą, 16 psl.).
    Tuo labiau, kad ten yra tokių aviakompanijų, kad mums toli iki jų: http://www.arikair.com/arikair/racine_site/press.asp?page=ArikAir-announces-its-first-transatlantic-route&id_sessionlangue=2

  15. Linas - 2009 11 22, 20:35

    @Pranas
    Jei jau radai kazka idomaus – pasidalink su kolegomis, nes velgi, kaltinimas CAA, kad neatlieka savo darbo – nera korektishkas, be konkreciu faktu.

  16. Pranas - 2009 11 22, 21:07

    @Linas – aš labiau apie tai, kad lyg ir su Gruzija nėra jokių Open Skies tipo sutarčių, ir mūsų šalis gali savo nuožiūra spręst kam leist skraidyt ir kokiomis sąlygomis, o kam ne.

    http://tourbusiness.ua/forum/forum11/topic341/messages/?PAGEN_1=7

  17. Aloyzas - 2009 11 22, 21:43

    Ne Open Skies, bet egzistuoja Gruzijos Vyriausybės ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės susitarimas „Dėl oro susisiekimo“: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=64261&p_query=&p_tr2=

  18. Ezys - 2009 11 22, 21:45

    Norėjau paklaust p. Simono, o jei ir be jo kas žino, tai būtų irgi gerai :)
    Kokie kriterijai ir motyvai VNO yra renkantis kokiu būdu keleiviai pateks iš lėktuvo į terminalą arba atvirkščiai t.y. per rankovę ar senoviniu būdu?
    Nes dažnai būna paradoksalios situacijos, kai oro uostas apytuštis, pusė rankovių laisvos, bet varinėja autobusu.
    Kalbam, aišku, tik apie rankovėms tinkamus lėktuvus.

  19. Aloyzas - 2009 11 22, 21:49

    Sprendžia pati aviakompanija, ar nori mokėti brangiau už rankovę (įskaitant lėktuvo vilkimą), ar pigiau už autobusą.

  20. Ezys - 2009 11 22, 21:58

    Kuo tu remiesi? Abejoju kažkaip, nes „iš pasiutimo“ jaus sustojus orlaiviui paklausiau stiuardo „Norwegian“. Sakė: „it’s for the airport to decide“.

  21. Simonas Bartkus - 2009 11 22, 22:12

    Sprendžia aviakompanija kartu su antžeminio aptarnavimo kompanija.

    Oro uostas nesuteikia rankovių tik vienu atveju – jeigu jos visos yra užimtos. Dabartiniame tvarkaraštyje tokių situacijų, jog visos rankovės būtų užimtos – nėra, gali būti tik išskirtinė situacija kuomet atsiranda nereguliarūs čarteriai. Iš viso VNO naudojomi šeši įlaipinimo tuneliai, du iš jų yra „nešengeniniai“.

    Beje, kaina, kiek kainuoja tunelio nuoma lėktuvo nustūmimas yra panaši kaip ir transportavimas autobusu trapo nuoma. Dar aišku reikia atsižvelgti, jog rankovės neturi galimybės prisijungti prie visų lėktuvų.

    „Low-cost“ kompanijų principai sako, kad laipinimas trapu, o ne rankove yra greitesnis – kiek aš žinau, būtent dėl šių priežasčių „Aer Lingus“ ir „Norwegian“ Vilniaus oro uoste niekada nenaudoja keleivių tunelių („Aer Lingus“ netgi naudoja laipinimą į lėktuvą per dvejas duris).

    „airBaltic“, „Star1“, „Czech Airlines“, „Brussels Airlines“, „Lufthansa“ ir „Finnair“ paprastai visada naudoja rankoves.

  22. Labiau patyręs - 2009 11 22, 22:18

    Na jei Eurolines tikrai ivykdys bent kelis skrydžius tai bus geografinė plėtra. Kas turi pažystamų aviacijoje Gruzijoje galite pasiklausti ką apie juos kalba vietiniai. O kalbos maždaug tokios: neturi pinigų, bet tikisi, kad gaus lėktuvą, kuro, aptarnavimą ir t.t. Idomu, kas jiems ir kiek laiko pils kurą nemokėdami, jie juk ne Star1, kad remti :)

    Kitas dalykas – Milanas. Šeštadienis skirtas slidinėjimui, dalis parduota blokais operatoriams, o kokia reiso perspektyva? Antradieninis reisas yra kam skirtas? Juk niekas neskrenda į verslo kelionę 4 dienom… :)

  23. Ezys - 2009 11 22, 22:21

    Ačiū.
    Tai dėl to Flylal laikais, ji nenaudodavo rankovių visuomet, nes tas BGS jiems pigiau atseidavo, nes abi subsidiarios.
    Beje, Norwegian, OSL naudoja rankoves visada.
    Kaip suprantu, tai CRJ SAS’o rankovėms netinkamas?

  24. Šarūnas - 2009 11 22, 23:11

    @Ezys, CRJ durys su laiptais atsidaro žemyn, tai matomai nelabai rankovėmis pavyks laipinti.

  25. samas - 2009 11 23, 00:13

    @Ezys – Flylal laikais, didžiąją dalį laiko, VNO turėjo viso dvi rankoves. Akivaizdu, kad su tokiu rankovių pralaidumu Flylal galėjo tik kelis procentus reisu vykdyti per jas. Šiomis rankovėmis taip pat naudojosi airBaltic, Lufthansa ir t.t.
    Situacijai pasikeitus ir atsiradus dar 4 rankovėms, galimybės išsiplėtė ir jomis visada buvo naudojamasi.

  26. Aloyzas - 2009 11 23, 00:39

    LR Konkurencijos tarnyba apie galerijų naudojimą VNO: http://www.konkuren.lt/index.php?show=nut_view&nut_id=1084

  27. Ezys - 2009 11 23, 01:05

    Dėkui už nuorodą. Įdomu buvo.

  28. Vytautas-NT - 2009 11 23, 02:44

    Kokie įkalčiai prieš Euroline? Jei gerai supratau, tai Ukrainoj jie vežė keleivius kelionių organizatoriui su iš Kazakstano išnuomotu lėktuvu. Kadangi visi taupė, tai išnuomojo pigiausia ir su atitinkamom problemom.
    Verslo reputacijai tai balų neprideda, bet lėktuvas nebuvo pačios Euroline, tad tai nieko nesako apie jų parko kokybę. Manau, kad mūsų CAA dokumentus lėktuvo patikrino…
    Kas link kuro, tai čia sprendimas paprastas- atskrenda lėktuvas ir laikai ji oro uoste kol nesumoka…
    Tad gruzinų skraidymai arba sklandžiai prasidės, arba su triukšmais…

    Pabaigai toks techninis klausimas- VNO rankovės gali aptarnaut žemus lėktuvus, tokius, kaip CRJ, ATR, Avro, Fokker ir pan.? Tada ir gausim atsakymą- galima ar negalima…
    Esu kažkur matęs, kad į tokio dydžio lėktuvus leistų per rankoves, bet nepamenu kur…

    Ir dar dėl Milano- Star1 reikia daugiau nei vieno reiso per savaite. Antradieniais gal skris šiaip turistai, o gal slidininkai, kuriems antradienis pigiau… Nors aišku bormaliam susisiekimui reikėtų bent trijų reisų. Kažkada LAL pradėjo skraidyt į Milaną su dviem reisais, tai niekad nepasinaudojau- tvarkaraščiai netiko…

  29. Simonas Bartkus - 2009 11 23, 07:16

    Į ATR-42, ATR-72, Fokker 50 rankovės tikrai nejungiamos. Prie Avro lėktuvų jungdavome ir Vilniuje, kol Brussels su jais skraidė. Prie kokio Fokker 100 irgi praktiškai visos rankovės gali būti jungiamos.

  30. Andrius - 2009 11 23, 10:23

    Jak-40 labai neefektyvus lėktuvas tokio nuotolio skrydyje kaip VNO-TBS. Kuro sąnaudos man atrodo turėtų siekti apie 60proc. B737 kuro sąnaudų, o perveža tik apie 20proc. B737 keleivių skaičiaus:)
    O dar papildomos darbo valandos įgulai, nes pas Jak-40 gerokai didesnė skrydžio trukmė.

    Man atrodo šitam maršrute labiau apsimoka varinėti pustušti B737 nei pilną Jak-40.

    Jak-40 buvo sukurtas trumpiems skrydžiams į sunkiai pasiekiamus oro uostus su trumpais takais kur kiti reaktyviniai lėktuvai turi problemų nusileisti. Tokiam maršrute jis tikrai nėra tinkamiausias orlaivis.

  31. waitas - 2009 11 23, 11:19

    kazkodel per http://ltavia.lt/ltavia_main.shtml (skelbiasi esa Amadeus partneriai), kazkodel tai nera galimybes rezervuoti bilietus…

  32. Audrius - 2009 11 23, 14:28

    „Pakilimas iš Vilniaus – 19.45 val., nusileidimas Tbilisyje – 2 val. 15 min.“ – skrydžio laikas 5h30min? – kažkaip galai nesueina.

  33. Deivis - 2009 11 23, 14:35

    Tbilisyje kita laiko juosta.pas juos UTC 3 pas mus UTC 2

  34. Audrius - 2009 11 23, 14:55

    Deivi, žinau – 1 val. jau atmečiau gi.

  35. Augustinas Žemaitis - 2009 11 23, 14:58

    Dar gruzinai laiko nepersukinėja (vasaros/žiemos).

  36. Audrius - 2009 11 23, 15:08

    Tikrai, pasitikrinau, 2 val. skirtumas šiuo metu. Tuomet skrydis TBS-VNO 4h45min. VNO-TBS 3h30min.?

  37. Šarūnas - 2009 11 23, 15:21

    Vilniaus oro uosto tinklapio skrydžių tvarkaraštyje jau atsirado Tbilisio kryptis ir grafikas, tačiau aviakompanija parašyta – „Air Alma“. Pagal IATA kodą 4L tai tas pats Euroline, gal jie pavadinimą keičia?

  38. Vytautas-NT - 2009 11 23, 15:24

    Žodžiu turėsim beveik all-bussiness variantą. Kainos didelės ir skraidys tik tie, kam mirtinai reikia.
    Belieka tikėtis, jog jie su laiku sugebės rasti diesnį ir efektyvesnį lėktuvą į šį reisą. Tad palaukim pirmo skrydžio…

  39. Deivis - 2009 11 23, 15:35

    Aš manau ,kad gali atsitikti taip,kaip su „Skyways“ skrydžiais į Kopenhagą (visi turbūt puikiai pamena).Na laikas parodys.

  40. Augustinas Žemaitis - 2009 11 23, 15:37

    „Air Alma“ matyt seniau tą kodą turėjo. Ta Kanados aviakompanija nebeveikia.

  41. Vilma - 2009 11 23, 16:40

    Jetau kaip faina kad turesime tiesioginius skrydzius i Tbilisi. Sudinai kai nori aplankyti uosvius turi taupyti metus kad galetum ten nuskristi. Klausimas kiek kainuos bilietai su sia avio kompanija?

  42. Daiva - 2009 11 23, 17:03

    Alfa.lt vel „nusirase“ nuo simono
    http://www.alfa.lt/straipsnis/10301065/?Nuo.gruodzio..tiesioginiai.skrydziai.is.Vilniaus.i.Tbilisi=2009-11-23_16-19

  43. Vytautas-NT - 2009 11 23, 17:09

    Dėl kainų jau rašyta aukščiau. Be to per kokį greitai.lt galima jas sužinot, spėju.
    Tik nepanašu, kad tai būtų stipriai pigiau, nei skrist per Rygą. Kitas dalykas- jei taip reikia taupyt, galima pabandyt skrist iš Minsko. Aišku prisideda tranzitinė viza ir traukinys pirmyn-atgal. Bet gali būt pigiau, nei skrist su persėdimais iš Lietuvos. Žodžiu- reik mąstyt plačiau…

    Tuo tarpu AirBaltic toliau plečia savo paslaugas valdiškoms institucijoms Europoje:

    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/vokietijos-klerkus-skraidins-airbaltic.d?id=26014371

  44. Vytautas-NT - 2009 11 23, 17:36

    Alfa.lt gal ir nurašė iš dalies Simono straipsni (tiesa dar pridėjo CAA atstovo citatą), bet padarė tai ne pažodžiui ir klaidų privėlė. Būtų geriau, jei tiesiog pacituotų su nuoroda.

  45. Aloyzas - 2009 11 23, 17:46

    Pratęsiant Vytauto-NT mintį apie taupymą: jau turint Baltarusijos vizą ir atsidurus Minske galima važiuoti iki Kijevo ir skristi iš ten. O jei mąstant plačiau – tai iš Kijevo važiuoti toliau traukiniu iki Simferopolio, iš ten keltu iki Batumio ir autobusu iki Tbilisio.
    Vat ir sutaupėm visą lėktuvo bilietą. :D

  46. Vilma - 2009 11 23, 18:09

    aciu uz pasiulymus, zinot teko skristi karta is Minsko, karta is Kijevo. Nesiulyciau net blogiausiam priesui.Ypac tada kai tarp skrydziu yra 10 valskirtumas, o lauke -25 ir ner net kaip po miesta pasivaikscioti per toki salti. O jei butu bilietai pakankamai protingom kainom norinciu atsirastu tikrai nemazai. Turiu pazystamu kurie tikrai skraidytu dazniau.

  47. Vytautas-NT - 2009 11 23, 18:25

    Galima įronizuot kiek nori, bet Minsko oro uostas nuo Vilniaus geografiškai dar arčiau negu Ryga. Tranzitinė viza kainuoja 15 EUR pirmyn-atgal, Traukinys- apie 25 Lt į vieną pusę (autobusas: 36-40 Lt).
    Jei kainos skirtumas išeina kokie 500 Lt (950 Lt vietoj 1500), tai apsimoka žaist. Aišku gali būt, kad iš Rygos ir iš Minsko bus panaši kaina- tada verta važiuot į Rygą.
    Į Kijevą yra tiesioginiai autobusai kasdien. Tad į Minską važiuot nereikia. Tik bijau, kad į taip toli labiau apsimoka važiuot į Varšuvą…

    Beje, kokia nors internetinė bilietų pardavimo sistema tuos Euroline bilietus rodo? Aš jų rast, kol kas, nesugebėjau…

  48. Šarūnas - 2009 11 23, 19:37

    Gal kas žino kokiu būdu į YAK-40 laipinami keleiviai? Durys atsilenkia žemyn, kaip CRJ? Ar galima per rankove?

  49. ieva - 2009 11 23, 20:02

    Štai tokią žinutę gavau :)

    Gerbiami kolegos,
    Informuojame, kad nuo 2009 m. gruodžio 4 d. aviakompanija EuroLine pradeda vykdyti skrydžius iš Vilniaus į Tbilisį.

    Bilietus klientai gali įsigyti Baltic Flight Academy skyriuose Vilniuje ir Klaipėdoje žemiau nurodytais adresais.

    http://www.bfa.lt

  50. Aloyzas - 2009 11 23, 20:04

    @Šarūnui: Į YAK-40 laipinama nuo žemės per užpakalį: http://www.eurasia.nm.ru/jets/yak40.jpg
    Prišvartuoti prie rankovės būtų galima nebent jį pastačius ant nosies vertikaliai.

  51. Aloyzas - 2009 11 23, 20:21
  52. Šarūnas - 2009 11 23, 20:27

    Bet tai atsidaro kažkokios durys į vidų – http://images3.jetphotos.net/img/1/2/5/4/44203_1252257452.jpg

  53. Vytautas-NT - 2009 11 23, 20:27

    Gal YAK-40 galima būtų prišvartuoti prie rankovės per avarinį išėjimą priekyje. O gal tai net normalios durys? Nors šiaip visi YAK’ai turi trapą lėktuvo gale. Tarybiniais laikais tai buvo patogu- atskridai ir nereikia laukt, kol privažiuo iki lėktuvo- nuleidai ir išleidai. Dar spėjau su YAK-42 paskraidyt…

    Beje, nesupratau kodėl Minske reikėjo laukt po 10 val oro uoste? Juk į ten važiuoja daug autobusų per diena bei traukiniai. Nebūtina išvažiuot 6 ryto į reisą 23 val. Grįžt, jei atskrenda ryte, irgi įmanoma iš karto.

    Na, o Kijevas išeina jau tolokai. Beje, pasiaiškinau, kad Varšuva čia ne alternatyva- iš ten pigiau nei iš Rygos bilietų nelabai yra. Tad yra bent 2 variantai- Ryga ir Minskas, kas nėra taip jau blogai…

  54. Šarūnas - 2009 11 23, 20:31
  55. Bransonas - 2009 11 23, 20:38

    Ieva yra pagarsejusi bilietu medziotoja

  56. ieva - 2009 11 23, 21:12

    Bransonai.. Tšš… išbaidysi ;)

    Kažkas klausė apie bilietus – pasakiau ;)

  57. Vytautas-NT - 2009 11 23, 23:52

    Na ta Flight Academy yra realiai du darbuotojai sėdintys prie kompų, nes jiems bilietų pardavimas yra šalutinis biznis.
    Kol kas rezultatas toks, kad nieks negali nurodyti internetinės bilietų parduotuvės, kuri galėtų tuos bilietus pasiūlyt.
    Nes kol kas net rusiškoj Sirenoj irgi jokių gerų ženklų.

  58. Gogis - 2009 11 24, 00:07

    Vytautai, o kas tau is tos Sirenos :), jei bilietu niekas apart flt academy negali issrasyti.
    Manau su tokiais lektuvais, ir pardavimais sis reisas merdes, nes tikrai siais laikais niekas nesitaikys prie ju tvarkarascio 2 kart per savaite, kai kiti vezejai siulo normalius skrydzius vos ne kasdien, su gan patogiom jungtim.

  59. as - 2009 11 24, 00:26

    baisu butu skristi tokiu mazu lektuveliu;]

  60. Vytautas-NT - 2009 11 24, 02:31

    O su F-50 skristi nebaisu? Skridau kažkada su LOT Embraer 50 vietų (berods 145). Pakratė mane lėktuvą gerokai, bet kažkaip iki Varšuvos atskridom…
    Dėl bilietų išrašymo tai manau, kad bet kokia agentūra dirbanti su Amadeus tai gali padaryt. Nereikia jokių akademijų. Tik man kyla klausimas, kodėl internetinės bilietų paieškos sistemos jų neranda? Ko dar reikia tam, kad ir jos bilietus „pagautų“? Ar gali čia kas nors paaiškint.

  61. Aloyzas - 2009 11 24, 09:16

    Euroline neturi elektroninio bilieto, bent jau šitas reisas nepažymėtas kaip „E“. O popierinį bilietą gali išrašyti tik tas, kas jį turi, t.y. kam vežėjas davė savo blankus.

  62. Vytautas-NT - 2009 11 24, 11:30

    Cia jau idomiau. Man tai keista- negi Amadeus vis dar galima popierinius bilietus pardavinet,nors pati sitema ju atsisake ir spausdintuvus visus is agenturu surinko?
    Zodziu mistika kazkokia.

  63. Gogis - 2009 11 24, 18:09

    Vytautai – agenturos ne vieninteliai bilietu platintojai. Vezejai dar pasiliko popierinius bilietus, ypac placiai naudojami Rytu rinkose, kur el. biliets vis dar nera labai daznas.

  64. Vytautas-NT - 2009 11 24, 21:08

    Tikrai kitose rinkose elektroninis bilietas dar skinasi sau kelia,bet Europoj popierinis bilietas yra isimtis.
    Suformuluosiu klausima taip: kur Lietuvoje/Vilniuje galima isigyt Eurolines bilietus? Galima kalbet apie kitus bilietu isigijimu budus, bet kokie variantai dar imanomi Lietuvoje? vezejo kasos/atstovybe?
    Bijau,kad su tokia prekyba jie tikrai skraidys su keliais keleiviais Lektuve.
    Dar vienas klausimas-kitiems Eurolines reisaims pvz. donetskas-Tbilisis (berods) irgi tik popieriniai bilietai parduodami per Amadeus ar ir elektroniniai?

  65. Gogis - 2009 11 24, 22:15

    del kitu marsrutu negaliu kol kas nieko pasakyti :), o kas liecia Vilniaus reisa, tai jeigu flt Academy yra paskirta, ju pardavimo atstovais, tai manau jie turi GSA statusa, ir galetu tau atsakyti i tavo uzduotus klausimus.:)

  66. Vytautas-NT - 2009 11 25, 01:18

    Tokiu atveju kol kas konkrečiai pasakyt kas gali parduot Euroline bilietus Lietvuoje niekas negali. Nes visa kita tik pasvarstymai.
    Būtent dėl to ir klausiau žmonių galinčių prieit prie Amadeus rezervacijos sistemos. Tikiuos ten galima pamatyt ar Euroline bilietai parduodami Amadeus visi yra popieriniai, ar tik dalis (tame tarpe į Vilnių).

  67. Labiau patyręs - 2009 11 25, 01:27

    @ Vytautas-NT, galiu detalės kelias praleisti, bet esmė – Amadeus yra sujungta su IATA BSP sistema, norint atspausdinti bilietą LT, a/k turi būti BSP Nordic ir leisti agentams tai padaryti. Nesigilinau, kiek pažengė Eurolines, bet nemanau, kad jie jau turi ETKT GDS sistemą ir, kad jie matomi Amadeus, manau jie turi kažką gerokai elementaresnio, tik galimybę agentams Amadeus’e parodyti tvarkaraštį. Norint pardavinėti tai gerokai sudetingesnė sistema. Aišku galima eiti greitesniu, bet brnagesniu keliu – virtualus operatorius (pvz. Hahn Air) ir jo stock’as.

  68. Simonas Bartkus - 2009 11 25, 01:29

    Vytautai-NT, kaip jau buvo minėta, „Euroline“ jokių kitų reguliarių reisų šiuo metu nevykdo.

    O e-ticket nebuvimas į Rytus nuo mūsų dar pasitaiko dažnai. Prieš savaitę manęs Sankt Peterburge apsauga nenorėjo įleisti į terminalą, nes neturiu popierinio bilieto. Teko su jais diskutuoti penkias minutes, kad skrendu su „airBaltic“, kurie naudoja elektroninius bilietus ir jį esu išsisaugojęs telefone.

    Aišku, „Euroline“ atveju e-bilieto nebuvimas bus esminis nepatogumas pardavimams Lietuvoje.

  69. Vytautas-NT - 2009 11 25, 03:47

    Internetas rodo, kad Euroline žiema vykdo dar du reisus- į Donetską ir Charkovą? Ar Amadeus rodo bilietus šiom kryptim? Ar jie yra tokie patys popieriniai, kaip ir į Vilnių?
    Buvo man išmete kažkada vien iš maršrutų į Tbilisi variantų Vilnius-Maskva-Donetskas-Tbilisis, kur gabalas su Euroline. Tad bent sistemoje jie tikrai „skraido“

    O kas link Rusijos, tai turint omeny jų nuprotėjusį suagumą, visada geriau bilietą atsispausint. Lapą sugadinsi, bet užtat ramiau. Nes jų pasauga problemas sukelia lengvai…

  70. Opapa - 2009 11 25, 09:35

    Koks dar Donetskas?! Juk Doneckas!

  71. Aloyzas - 2009 11 25, 12:53

    Nepainiokit rezervavimo su bilietavimu. Rezervaciją padaryti Amadeuse galima, o bilietavimo – ne, Nes Amadeuse per BSP galima „atspausdinti“ t.y. sugeneruoti tik el.bilietą. Padaryta rezervacija lieka kuriam laikui su „TimeLimit“, ir ją apibilietuoti gali tik tas, kuris turi Euroline blankus.
    Pagal ievos komentarą aukščiau tai turėtų būti BFA, jie patys irgi skelbiasi http://www.bfa.lt/lt/kelioniu-agentura/paslaugos/skrydziai-i-tbilisi.
    Be e-bilieto ir internetinio pardavimo nepatogumas tikrai didelis.
    Amadeus 4L į Charkovą rodo nuo 03DEC, į Donecką nuo 09DEC, reisai be „E“ bilieto.

  72. Vytautas-NT - 2009 11 25, 14:47

    Pasiskambinau į BFA. Jie patvirtino, kad gali parduot Euroline bilietus ir panašu, kad tai gali daryt vieninteliai Lietuvoje. Tiesa bilietus perka per kažkokią pačios Euroline bilietų rezervavimo sistemą.
    Jei tikėt BFA, tai sausį turėtų atsirast ir elektroniniai Euroline bilietai. Kitas klausimas- kiek jie jų parduos iki tol? Ir kainos jų nelabai konkurencingos. 670 Lt į vieną pusę ir 1210 pirmyn-atgal. Panašiai ar dar pigiau galima skrist iš Rygos…

  73. Patikimasis - 2009 11 25, 15:19

    Teismas areštavo Star1airlines ir star1holidays :(

  74. Patikimasis - 2009 11 25, 15:22
  75. Pranas - 2009 11 25, 15:22

    @Patikimasis – neskleisk panikos jei nesupranti apie ką rašai

  76. Vytautas-NT - 2009 11 25, 15:24

    Būkim tikslūs ir nuoseklūs: Tez Tour areštavo akcijas pagal savo ieškinį M.Laiviui. Tai jų kerštas už konkurento sukūrimą, bet su pačių „Star1“ ar „Star1 Holidays“ veikla nesusiję…

    http://www.delfi.lt/news/economy/business/arestavo-m-laivio-star-holidays-ir-star-team-group-akcijas.d?id=26075775

  77. Vytautas-NT - 2009 11 25, 15:30

    Beje, Delfi rašo, kad M.Laivys išvis nėra nei „Star1 holidays“, nei „Star team group“ akcininkas. Klausimas- kas tada iš tikrųjų darbar yra „Star team group“ akcininkas?

  78. grybukaras - 2009 11 25, 16:40

    @Vytautas NT: Tai susiję tiek, kiek realūs buvo gandai apie derybas su Aurela ar kitu investuotoju. Jei akcijos areštuotos – tokios derybos negali pasibaigt sėkmingai. Bent jau kol areštas galioja.
    Tos žinios, kad Laivys nėra nei vienos, nei kitos akcininkas, išvis keistos… Tai kokį ir kieno turtą ir kokiu pagrindu tada areštavo?

  79. Vytautas-NT - 2009 11 25, 18:22

    Bent jau jei tikėt spauda „Star1“ akcijos nėra areštuotos, tad tam tikra manevro laivė yra. Be to, galima išleist papildomas akcijas. Tačiau didžiausia mįsle lika tikras akcijų savininkas, jei jau M.Laivys nuo visko atsižegnoja…

  80. grybukaras - 2009 11 25, 18:34

    Na, šiuo atveju spauda tikėt neišeina vien dėl to, kad viename straipsnyje jie sugeba pateikt nesuderinamus teiginius – kad pagal Tezturo ieškinį Laiviui areštuotos Star Holidays ir Star Team Group akcijos, ir kad Laivys neturi jokių akcijų išvis. Tai arba, arba. Sakinys ‘Nuspręsta areštuoti UAB „Star Team Group“ ir UAB „Star Holidays“ akcijas, nekilnojamąjį ir/ar kilnojamąjį turtą, jo nesant ar esant nepakankamai – pinigines lėšas 1 321 350,66 Lt sumai“‘ išvis neaiškus. Kieno nekilnojamąjį turtą? Gramatiškai išeitų, kad ne Laivio, o Starų…

  81. ieva - 2009 11 25, 21:24

    Pasak Starų, čia negarbinga Tezų kova, nes Laivys nuo birželio jokių akcijų neturi :)
    http://www.balsas.lt/naujiena/321060/star-team-group-konkurentas-griebiasi-negarbingos-kovos

  82. Linas - 2009 11 25, 21:40

    Matyt Laivys turi gerus informatorius Tezuose ir laiku perdave savo akcijas… :)

  83. Aloyzas - 2009 11 25, 21:58

    HC Airways Hawker’is, nuo kurio viskas prasidėjo, irgi pakeitė sąvininką į Charter Jets:
    http://www.airframes.org/reg/lyhcw

  84. Flight - 2009 11 25, 22:13

    (bet kuris Simono pranešimas – puiki proga visiems pasisakyti visais LT aviacijai aktualiais klausimais – ty off-topic’ai rulez :D
    2Aloyzas: ačiū už konkurencinį linką – l.įdomu. juokingiausia, kad TVOU yra nepatvirtintas, bet rampos paslaugas teikiantis – tiekėjas (tai ko verti LRS įstatymai?)
    2Simonas: galerijų naudojimą arba ne – iš principo (politiškai)sprendžia tik vežėjai (žr. kad ir tą patį konkurencinį linką). (2Ezys: Norwegu stiuardui – iš vis px, kaip keleiviai laipinami, taip, kad jis tiesiog atsimazino ;)
    Dėl aptarnavimo greičio – neaišku, pvz. CSA (konkurenciniam doc’e) sako, kad greičiau per galeriją, low cost’ai sako, kad per trapą..
    Dėl kainos: nelogiška, kad trapai autobusas maždaug lygu galerijai, – tada beveik visi vežėjai rinktųsi galerijas. Galerija min. yra patogiau ir saugiau – taigi ir brangiau, todėl ją renkasi tik aukštesnio lygio kompanijos.

  85. Aloyzas - 2009 11 25, 22:44

    Prie galerijos kainos dar reikia pridėti orlaivio nustūmimo kainą (kas ir buvo ginčo objektas konkurenciniame straipsnyje), kuri yra keliasdešimt EUR. O jei lėktuvas stovi ilgai arba net nakvoja ir negali visą laiką prabūti prie galerijos, atitinkamai gaunasi dviguba kaina (išlaipinimui ir įlaipinimui).

  86. Kazimieras - 2009 11 25, 23:02

    Vilniuje kolkas tokios problemos nera, jog reketu atlaisvinti rankove (sakau apie ne piko meta), kad negaletu nakti lektuvas toveti prie rankoves. (Jei lektuvas visa diena turi skrydziu ir viduryje dienos gryzta i TVOU tik 1-3 vanaldoms.)
    PVZ. Star1 tai juk dazniausiai tik nakciai pasilieka, ir gali stoveti, juk nereikes niekam nakti rankomes… :)

  87. zuikis - 2009 11 26, 00:19

    @Ieva ir Linas: straipsnyje rasoma, kad „Star holidays“ tiesiogiai Laiviui nepriklauso, nes visus 100% akciju turi „Star team group“. O birzelio 16 d. Laivys ne neteko „Star team group“ akciju, bet patapo nebe vieninteliu akcininku, t.y. tapo vienu is triju :) Arba keturiu, o gal dvieju.

  88. Vytautas-NT - 2009 11 26, 01:29

    Kadangi bloge nauji straipsniai pasirodo retai, tai per tą laika yra apšnekama viskas, kas su straipsniu susiję ir nesusiję.
    Dėl įlapinimo pre trapą ir galeriją greičio. Čia viskas priklauso kaip skaičiuosi. Jei turim vieną trapą ir vienas duris prie galerijos, tai galeriją būtų greičiau, nes iki trapo reikia nuvežt autobusu, nueit ir pan.
    Jei turim galerija ir du trapus, tai greičiau, aišku per du trapus. Nes srautas skyla maždaug per pusę, į salona per tą patį laika patenka dvigubai daugiau žmonių. Kitas dalykas, tai veikia, kai turim Rynaair bilietus be vietų- visi stengiasi įlipt kuo greičiau ir užimt. Šiaip suma sumarum Ryanair 189 vietų lėktuvas susėda greičiau, nei koks tradicinių kompanijų 120 vietų.

    Kaip žinome M.Laivys vasara pritraukė investuotojų. Tokiu atveju akcininkų yra mažiausiai 2, o gal ir daugiau. O gal M.Laivys jau išvis tas akcijas perleido- visko gali būt.
    Bet kokiu atveju jie negali areštuoti ne M.Laiviui priklausančių akcijų. O svarbiausia, kad nesugalvotų areštuot Star1 sąskaitų, nes tada tikrai kils problemų…

  89. Aurelija - 2009 11 26, 09:06

    Kazimierai, manau, kad per naktį ar ilgesnį periodą prie rankovės lėktuvas stovėti negali tiek dėl saugos, tiek dėl saugumo reikalavimų.

  90. Simonas Bartkus - 2009 11 26, 09:11

    Nakčiai pati rankovė nuo durų yra atjungiama, tačiau lėktuvai stovi nejudinami toje pačioje aikštelėje.

    Oro uostas už galerijų naudojimą pinigus ima tik už „įlaipinimą“, todėl vakare atskridus ir naktį stovint, tai „išlaipinimas“ gaunasi tarsi nemokamas.

    Tikslių rankovių ir vežimų autobusais kainų palyginti negaliu, kadangi autobusais veža ir kainą su aviakompanijomis sutaria antžeminio aptarnavimo kompanijos, lygiai taip pat antžeminio aptarnavimo kompanijos teikia lėktuvų atstūmimo paslaugas. Tačiau, stebint dabartines rinkos kainas VNO, tai „tunelis atstūmimas“ apytiksliai lygu „trapas autobusas“.

  91. Kazimieras - 2009 11 26, 09:18

    http://www.tvprograma.visiems.lt/
    nauja megejiska svetaine.

  92. Aloyzas - 2009 11 26, 09:24

    Kažkaip įsivaizduojate, kad sulaipinimas – tai keleivių suėjimas į lėktuvo saloną. Skaičiuoti reikia visą sugaištamą laiką.
    Galerijos atveju:
    prarandamas papildomas laikas privažiavimui prie galerijos, jos prijungimui bei atitraukimui nuo jos. Tai gali užtrukti kelias ar keliolika minučių, priklausomai nuo atstumų oro uoste bei galerijos peronalo operatyvumo;
    žymiai sutaupomas laikas nuo laipinimo (įlaipinimo kortelių tikrinimo prie vartų) pradžios, nes keleiviai eina patys į lėktuvą tuo pačiu metu. Kai kur pagreitinimui, grūsčių salone sumažinimui, leidžiama eilėmis 1-8, po to 9-16 ir 17-24 ar pan. Trapo atveju autobusas laukia visų keleivių (arba jei jų daug – pusės jų), veža prie trapo ir tik tada pradeda laipinti. Laipinimo per trapą laiką labai įtakoja oro salygos (paltų nusivilkimas ir sulankstymas, lietsargių suskleidimas).
    Žodžiu, laiko prasme tai vienareikšmiai negalima atsakyti, priklauso nuo oro uosto ir įvairių salygų (Ryanairo pavyzdys rodo, kad bėgimas į free-seating’ą stumdant silpnesnius yra efektyviausias laipinimo būdas), tačiau serviso prasme galerijos privalumai nediskutuotini.
    Kainos skirtumas mano žiniomis už galeriją/atstūmimą yra ~150-175 Lt, bet čia jau matyt priklauso nuo konkrečios aviakompanijos derybų su antžeminio aptarnavimo kompanija.

    Grįžtant prie Tezturo: ieškinys yra nukreiptas į Laivio turtą, o ne į Star1 ar Star Team Group, taigi šių įmonių sąskaitų jie kol kas (kol akcijos neperėjo Tezturui, o tai tikrai greitai negali įvykti) paliesti negali. Tačiau naujo investitoriaus paieškos tampa labai apsunkintos. O sąskaitas areštuoti gali bet kuris neapsikentęs kreditorius. Tai, kad vienintelis realus turtas – LY-HCW tyliai grįžo į Hermis Capital, kreditoriams neprideda pasitikėjimo. VNO ir SM dabar turi spręsti didelę dilemą…

  93. Deivis - 2009 11 26, 09:29

    Šiek tiek ne į temą.Belavia nuo sausio 19d. pradės skraidyti Minskas-Ryga-Minskas.Gaila,kad ne į VNO.
    http://en.belavia.by/order/

  94. Deivis - 2009 11 26, 09:31

    Linkas tiktais blogas,išmeta į Belavia puslapį,bet skyriuje „Temetable“ galima susirasti.

  95. Vytautas-NT - 2009 11 26, 10:37

    Skraidyt į Vilnių iš Minsko neapsimoka. Iš vienos pusės per arti (be to kasdien važiuoja keli autobusai/traukiniai). Iš kitos pusės Ryga gali pasiūlyt plačią skrydžių geografiją. Kiek suprantu Belavia dar su AirBaltic ir codeshare turi…
    Kas link buvusio Hermis Capital lėktuvo, tai klausimas kam Star1 jis reikalingas, jei jie to verslo skrydžių veiklos nevysto? Tik kaip turtas, kurį galima laikyt, kaip garantija- manau tai per prabangus variantas…
    Man išvis keista, kad jie dar tuos mažus lėktuvus tokį ilga laiką laikė.

  96. Kazimieras - 2009 11 26, 10:42

    Vytautai, tai gal jie tuometu ieskojo kam prastumti tuos mazus lektuvus, kad neparduot uz labai maza kaina?…

  97. Aloyzas - 2009 11 26, 10:47

    Klausimas: už kiek jį pardavė Hermiui Capital, ir kiek už tuos pinigus dar galės skraidyti.

  98. Jurgis - 2009 11 26, 10:56

    Na ir vel Ryga , o taip norisi naujienu is Vilniaus ..
    „Lufthansa“: daugiau skrydžių iš Rygos
    http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/-lufthansa-daugiau-skrydziu-is-rygos-250548

  99. Pranas - 2009 11 26, 11:54

    @Jurgis – na bet pateisinimui – Vilniuje antras kasdieninis Lufthansos reisas vasaros sezonu jau buvo, čia galima sakyt, kad Ryga vejasi Vilnių :)

    Nors šiaip keista – airBaltic irgi gi į Frankfurtą skraido, ir jungtinius skydžius per jį su Lufthansa siūlo. Ar prisirinks viso 3 lėktuvai per dieną.

  100. Jurgis - 2009 11 26, 12:18

    Ryga deklaruoja didziulius keleiviu srautus. Aviakompanijos lenda ten , kur srautai. Vilnius turetu deklaruoti bent jau augima, nes gera zinia generuoja gera zinia , taip sakant „money makes money“.

  101. Patikimasis - 2009 11 26, 12:19

    Aš manau kad, Lufthansa bando airBaltic išstumti iš reiso ir jei taip atsitiktų skrydžių skaičių sumažintu, nes pagal Rygos keleivių rodiklius į Frankfurta nesiveržia minios….

  102. Pranas - 2009 11 26, 12:49

    O kalbant apie Rygą, yra ir dar viena naujiena – Ryanair nuo kovo 30 skraidys Oslo (Rygge) – Ryga. Aišku tik 3 kartus per savaitę, bet vis tiek – iš Oslo į Rygą jau skraido ir Norwegian, ir airBaltic.

  103. Deivis - 2009 11 26, 13:01

    Geras laikas dabar Rygai.Dar daugiau skrydžių atsiranda.Kuo toliau ,tuo įdomiau kaip dėl tų naujų krypčių kurias minėjo Simonas.Laukiu nesulaukiu naujienų.

  104. unabomberis - 2009 11 26, 13:39

    OT – Simonui, ir kitiems „tweetinantiems“ apie savo skrydzius – isbandykite http://www.flightmemory.com – is ten i Twitter automatiskai siunciama info apie skrydi galima kaupti idomia statistika.

  105. MarkoLT - 2009 11 26, 14:17

    to unabomberis
    labai geras site`as :) smagu vesti statistika…
    cia manoji: http://my.flightmemory.com/MarkoLT

  106. Vytautas-NT - 2009 11 26, 17:26

    Kazkas cia skundes,kad M.Laivys ir Co. Labai daug uz firma su skraidymo licencija sumokejo. Bet i ta kaina iejo ir lektuvas, kuris irgi turi kazkokia verte. Tad reali vien licenzijos kaina nebeaiski.
    Jei jei verslo uzsakomaisiai reisais neuzsiima,tai kam jiem tas lektuvas, speju ir tokiu skraidytoju (uzsakovu) per krize Lietuvoj sumazejo…

  107. Šarūnas - 2009 11 26, 19:12

    Dar galima kažkokių žinių tikėtis ar jau viskas?

  108. Jurgis - 2009 11 26, 19:39

    Viskas . Linksmu sv. Kaledu !

  109. Kazimieras - 2009 11 26, 21:04

    Ir Naujuju metu ! ;DD

  110. unabomberis - 2009 11 26, 21:18

    to MarkoLT: manoji kuklesne: http://my.flightmemory.com/nuno

  111. Patikimasis - 2009 11 27, 11:48

    Ne i temą, šiandien atskrido Santa Klausas :D

  112. Linas - 2009 11 27, 12:53

    Va ka radau:
    November 23, 2009
    From today Star1 Airlines has entered into an agreement with Flight Directors to provide local call center services, for customers residing in the United Kingdom.

    For all information on Star1’s routes, fares, special deals and payment options UK customers will be now able to use the local telephone number 01293 874901.

    Star1 Airlines currently operates direct flights, between Vilnius and London Stansted, four times weekly, on Monday, Wednesday, Friday and Saturday., To assist UK resident Star1 customers with both up to date information and the purchase of tickets the airline has signed to use the services of UK based, airline call centre provider, The service will provide quick call answering and easy telephone booking facilities for all Star1customers, seven days per week, between 08:00 and 20:00 local.

    Star1 Airlines Chief Executive, Martynas Laivys said: „Everything we do is aimed at making things convenient for our customer, both those who live here in Lithuania and those resident in the UK. Previously everyone had to call Vilnius to purchase the tickets but from today, by using a professional partner in the UK, we will be able to improve our service and manage all enquiries locally.“

    Flight Directors Chief Executive head Paul Argyle also welcomed the partnership with Star1 Airlines and said: “ We are proud that Star1 Airlines chose us to supply these important services for their UK customers.This is our latest call centre contract in a list stretching back 25 years, where we have successfully served airlines such as United Airlines, SAS, Etihad and many more. We are also fully committed to helping our new partner to promote the important route between VILNIUS and LONDON (Stansted), as well as offering our help with other related business issues.“

    Source: Star1 Airlines
    Posted by: just4airlines.com at 0912h UTC Nov 23, 2009

  113. Aurelija - 2009 11 27, 13:58

    Vilniaus oro uostas, optimizuodamas aviacijos saugumą, sutaupys 4 mln. Lt

    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/vilniaus-oro-uostas-optimizuodamas-aviacijos-sauguma-sutaupys-4-mln-lt.d?id=26177709

    Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) pertvarko Aviacijos saugumo departamento darbą. Įdiegus naujas technologijas ir atsisakius besidubliuojančių darbuotojų funkcijų, oro uostas sutaupys apie 4 mln. Lt per metus.

    Oro uostas praneša, kad bus modernizuotos vaizdo stebėjimo ir bagažo apdorojimo sistemos, įdiegta automatinė automobilių stovėjimo aikštelių kontrolės sistema ir kitos technologinės naujovės.
    Be to, oro uosto Aviacijos saugumo departamente peržiūrimos darbuotojų funkcijos, nes jų buvo per daug ir kai kurios jų dubliavosi.
    TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila sakė, kad oro uoste aviacijos saugumą gali užtikrinti ir mažesnis, efektyviai dirbantis, kvalifikuotų darbuotojų skaičius.

    Man paskutinis teiginys kelia abejonių – krypčių daugėja, keleivių irgi, patikros procedūros standartinės, nieko ten nepritobulinsi, kad optimizuoti

  114. Kazimieras - 2009 11 27, 14:46

    2009 11 27 14:00 14:21 Calgary, Kanada CGNDN Išvyko
    Gal kas nors zino kas cia ir kodel buvo atskrides?

  115. Linas - 2009 11 27, 15:32

    jei kas prenumeruoja newstodate, papostinkit pls.: 2009-11-27: Lithuania scraps plans for setting up new national carrier

  116. RamunasS - 2009 11 27, 18:31
  117. Kazimieras - 2009 11 27, 20:54

    Of those eager to fill this sudden gap in the market, the start-up low-cost carrier Star1 Airlines was first and instantly became the new de facto national carrier of Lithuania upon starting operations in July.
    Tai Star1 vadinasi Low cost.? :)
    Next year, Star1 will have a second aircraft delivered.
    Jau girdeta, idomu kokiu nauju krypciu imsism ir kiek dauges reisu esamomis kryptimis. ;)

  118. Reklama - 2009 11 27, 21:53

    BUTINAI APSILANKYK CIA – http://www.tvprograma.visiems.lt/ , cia ne tik programa ;-) http://www.tvprograma.visiems.lt/

  119. Labiau patyręs - 2009 11 28, 11:48

    Na kadangi puslapis jau oficialiai pristatė, tai klausimas, kuris geresnis:

    http://www.vno.lt

    http://www.frankfurt-airport.com

    Pirmas įspūdis, kad užduotis web’ui buvo iš čia, tik kaip visada „devil is in the details“

  120. grybukaras - 2009 11 28, 12:44

    VNO angliška versija yra laukinė. Apie kokį gerumą galima po to šnekėt – kam rūpi dizainas ar besikeičiantis paros laikas paveiksliukyje, jei informacija pateikta penktoko rašinėlio forma, o dar ir su elementariom rašybos klaidom.

  121. Patikimasis - 2009 11 28, 13:23
  122. unabomberis - 2009 11 28, 18:32

    to Patikimas -> veikia

  123. Patikimasis - 2009 11 28, 18:58

    Man kažkodėl neveikia, tik per google atidaro, bet ir taj nenormalų …

  124. Simonas Bartkus - 2009 11 29, 11:59

    Be jokios abejonės, šiai dienai „Star1 Airlines“ yra „low cost“ kompanija. Visi tam reikalingi požymiai:
    – vienas „no frills“ klasės produktas;
    – nė vieno jungiamojo skrydžio;
    – nedalyvaujama bendrose bilietų platinimo sistemose;
    – dažnai naudojami „secondary“ oro uostai (Stansted, Girona);
    – didelis, paklausą viršijantis lėktuvas ir žemas skrydžių dažnis;
    – didelis pigių bilietų skaičius;
    – nėra lojalumo programos;
    – „švarus lapas“ darbuotojų politikoje – jokių profsąjungų.

    Vienintelis dalykas, kuris kol kas „Star1“ išskiria iš „low-cost“ kompanijų tai check-in procedūra tik oro uoste prie langelio ir nemokamas bagažas: mano subjektyvia nuomone tai laikini dalykai norint pradžioje išsiskirti aukštesnės klasės produktu ir iš karto neinvestuojant į šių dalykų administravimą.

  125. Vytautas-NT - 2009 11 29, 18:55

    Šiaip tai Star1 dar luo klasikinių low-cost’ų skiria kainodara. Ji labiau primena tradicinius vežėjus- economy ir economy flex su atskirom bilieto keitimo taisyklėm. Paprastai Ryanai’as leidžia visus bilietus keist už tam tikrą mokestį ir tarifas pas juos išvis vienas- tam laiko mementui…
    Kitas klausimas- jei Star1 planuoja stot į IATA, tai gal ateity galvoja persitvarkyt į tradicinę kompaniją?
    Bet tam, aišku reikia daug permainų. Tame tarpe parko ir nemažų investicijų…

  126. Reklama - 2009 11 29, 23:27

    Bet tos bilietu klases tokios, kad zemiausios klases bilieta nusipirkus, bilieto grazinti negalima ir datos pakeisti negalima, tai aviakompanija tokiu budu kartais gali islosti, jei keleiviui veliau nebetinka keliones datam, arba jis nebegali skristi…

  127. Augustinas Žemaitis - 2009 11 30, 17:16

    Beje, avia.ge vėl veikia. Tiesa, bent jau kol kas tvarkaraštyje skrydžių į Vilnių nėra, yra tik Charkovas ir Odesa iš Tbilisio, skrydžiai vykdomi Tu-134.

  128. Vytautas-NT - 2009 11 30, 19:03

    Šiai tai jų puslapy tvarkaraštis vasaros, o ne žiemos. Tad realiai tvarkaraščio nėra.
    Nors įdomu, kad YAK-40 turėjimu jie irgi nesigiria…

  129. Simonas Bartkus - 2009 12 1, 17:13

    Gruodžio 4 dienos skrydis TBS-VNO-TBS yra atšauktas. Oficiali priežastis – įgula nesusitvarkė vizų..

  130. Labiau patyręs - 2009 12 2, 00:36

    @ Linas – jei dar neskaitei:

    Lithuania scraps plans for setting up new national carrier
    Nov 27, 2009 (newstodate): Lithuania has given up earlier plans for setting up a new national carrier to fill the void left by the demise of flyLAL by the start of 2009.

    -We will not pursue this project. It will simply be too costly, says Rimvydas Vastakas, Vice-Minister of Transport and communications.

    -The requirements by EU would be very demanding, strict regulations would apply, and state support for a venture like that would probably also not be legal, nor possible. That is one side of the issue. Another is the fact that in only one year 14 European airlines have gone bankrupt, indicating very insecure prospects for setting up a new airline.

    -The decision to scrap plans for the establishing of a new national carrier leaves us with two alternatives: one is to pursue the idea of a pan-Baltic carrier to serve the markets and needs of all three Baltic states, as aired by the meeting of the Baltic transport minister this summer.

    -Another option is to work out a list of routes from Lithuania to international destinations of prime importance for Lithuania.

    -I would like to see a list like this to serve as the basis for a tender to be opened, hopefully, by the start of 2010 already.

    -Airlines could then enter the tender and bid on either all or a parcel of the routes included, and we could then select a winner, or winners, on the basis of an evaluation of how to obtain the best and most economic solution to meet this country’s needs for air transportation.

    -We will probably need the cooperation of a competent consultant to assist the Lithuanian state in sorting out the details and prepare the eventual opening of the tender, says Mr Vastakas.

    Posted @ 2009-11-27 11:03:35

  131. Andrius - 2009 12 9, 08:53

    Ar gruodžio 11d „Euroline“ reisas į Vilnių įvyks?

Leave a reply