Vilniaus oro uosto keleivių tyrimas (2): Atvykimo/išvykimo iš oro uosto būdas

   
     

Tęsiu prieš savaitę pradėtą Vilniaus oro uosto keleivių tyrimo apžvalgą.

Pirmiausia, nedidelis duomenų patikslinimas apie keleivius, besinaudojančių Vilniaus oro uostu.  Prieš savaitę skelbtuose grafikuose latviai ir estai pateko į skiltį „Kiti”, tačiau patikslinus paaiškėjo, jog jų yra gana ženklus procentas:

Vienas iš keleivių tyrimo tikslų – nustatyti, kokiu būdu į Vilniaus oro uostą atvyksta keleiviai ir kaip būtų galima pagerinti susisiekimą su Vilniaus oro uostu.

Tyrimo rezultatai parodė, jog lygiai pusė visų keleivių į Vilniaus oro uostą yra atvežami/išvežami draugų arba šeimos narių. Šis būdas yra ypač populiarus tarp lietuvių ir užsakomaisiais skrydžiais skraidančių keleivių. Tarp užsieniečių populiariausias atvykimo ir išvykimo būdas yra taksi – juo naudojasi 49% apklaustųjų, o draugai atveža 26% keleivių.

Miesto autobusu į Vilniaus oro uostą atvyksta 11% vilniečių, tuo tarpu tarp gyvenančių ne Vilniuje šis rodiklis sudaro tik 4%. Įdomu, kad miesto autobusas populiarus tarp užsakomaisiais reisais skrendančių – 14% čarteriu skrendančių naudojasi miesto autobusais, kai tuo tarpu tarp reguliariaisiais skrendančių – tik 8%.

Atvykimas į oro uostą traukiniu yra gana populiarus tarp lietuvių, kurių gyvenamoji vieta yra ne Vilniuje – 7% nevilniečių atvyksta traukiniu, tuo tarpu tarp vilniečių traukiniu atvykusieji sudaro 1%.

Vilniaus oro uosto keleivių paklausus, kaip Vilniaus oro uostas galėtų pagerinti susisiekimo klausimus, tai 11% keleivių siūlo pasirūpinti pigesniu parkavimu. Šis klausimas yra ypač aktualus lietuviams – to pageidauja 16%, tuo tarpu tarp užsieniečių šis klausimas aktualus 3%. Taip pat pastebimas skirtumas, jog ne Vilniuje gyvenantiems šis klausimas aktualesnis nei ne vilniečiams.

13% vilniečių aktualu, jog visuomeninis transportas į Vilniaus oro uostą važiuotų dažniau.

Nemokamas trumpalaikis parkavimas yra aktualus 12% vilniečių, tuo tarpu mažai aktualus tarp ne vilniečių ir užsieniečių.

Užsieniečiams pats aktualiausias klausimas, iškeltas teikiant pasiūlymus susisiekimui su oro uostų gerinti yra galimybė taksi atsiskaityti kreditine kortele. Tai siūlo 9% keliaujančių užsieniečių ir tai jiems yra pati svarbiausia problema: tai aktualiau nei pigesnis parkavimas, nemokamas trumpalaikis parkavimas ar dažniau kursuojantis viešasis transportas.

Vilniaus oro uoste svarbiausios parkavimo problemos pamažu yra sprendžiamos – neseniai atidaryta Vilniaus oro uosto administruojama trumpalaikio stovėjimo aikštelė, kuriame suteikiama galimybė iki 15 min. stovėti nemokamai ir ilgesnis stovėjimas yra pigesnis nei aplinkinėse aikštelėse, taip pat vyksta konkursas taksi paslaugoms Vilniaus oro uoste teikti.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

141 komentarai

  1. Patikmasis - 2010 01 10, 12:19

    Taksi būtų galima atsiskaityti kreditine :D

  2. Pranas - 2010 01 10, 12:45

    Labai mažas procentas besinaudojančių viešuoju transportu. O tai, kad ne vilniečiai labiau važiuoja traukiniu nei autobusu yra ir informacijos problema. 1 maršruto autobusas į oro uostą išvyksta visai nuo autobusų stoties, jei autobusų stotyje būtų aiški informacija apie galimybe juo važiuot į oro uostą, važiuojančių juo padaugėtų.

  3. Kazimieras - 2010 01 10, 14:20

    Reikia Zmones informuoti, kad i oro uosta galima vaziuoti traukiniu nuo Vilniaus GS. O taip pat reikia traukini paleisti daug anksciau ryte ir jis tri baigti vazineti bent apie 23/24 valandomis, o ne apie 20 kaip dabar.

  4. Vytautas-NT - 2010 01 10, 14:20

    Is autobuso Nr.1 naudos mazai- jis vazineja karta i valanda ir realiai neuztikrina reguliaraus susisiekimo su Oro uostu.
    Kitas dalykas- autobusas vaziuoja gerokai ilgiau (gal dvigubai),nei traukinys. ten kokios 9 min ir vietoj.
    Tai,kad i oro uosta lietuvius daugiausia vezioja seimos nariai/draugai rodo,kad be ipratimo, viesas susisiekimas su oro uostu yra prastas.
    Kalbant apie atsiskaityma taksi kortele,tai uzsienieciams tai tikrai yra problema. Nes atskridus begt keisti pinigus, yra papildomas vargas. O tie uzsienieciai paprastai skenda is turtingesniu saliu,kur taksi kainos gerokai didesnes. Tad jie tai kainai ir nera jautrus…

    Beje, is uzsienio patirties galiu pasakyt,kad autobusuose i oro uosta daznai yra pagerintos salygos bagazui vezti (specialios lentynos).

    Beje, tyrimas is ne tiesiogiai leidzia teigti,kad tarpmietsiniu ir tarptautiniu autobusu uzsukimas i oro uosta svarstytinas,nes srautas stotis-oro uosta nera.

  5. Vytautas-NT - 2010 01 10, 14:27

    Patikslinu savo paskutini sakini: srautas stotis- oro uostas nera mazas. Gal autobusu uzsukimas i oro uosta, dar padidintu taip keliaujanciu i VNO skaiciu.

    Beje, idomu kaip VNO atsiranda latviai? Ar tai tiesioginiu is Rygos atskride keleiviai (kaip turetu but estu atveju) ar atvaziave skrist is Vilniaus kitu transportu..?
    su paskutiniu traukiniu yra kita problema- atvaziuoji i stoti 24 val,bet is ten neber kuo vaziuot, tik taksi. Nebent kad sutaupai kokis 3-4 Lt. Taksi ir tiek.

  6. Kazimieras - 2010 01 10, 14:29

    Bet uztat Ryte i oro uosta kokia 4 arba 4:30 traukinys labai praverstu keleiviams, kurie anksti ryte skrenda.

  7. Pranas - 2010 01 10, 14:31

    Tik jei būtų kuo iki to traukinio atvažiuot. Nes paprastai žmonės ne traukinių stotyje gyvena.

  8. Kazimieras - 2010 01 10, 14:34

    Juk anksti ryte atvaziuoja autobusai i Vilniu, ne? O dabar i oro uosta pirmas autobusas arba traukinys ne anksciau negu 6:00. Juk yra ankstyvu autobusu kurie atvaziuoja ir 5:00 i Vilniu.

  9. Patikmasis - 2010 01 10, 14:36

    Traukinys irgi nesprendimas nes jei aš pvz gyvenu kokiuose Pašilaičiuose ar daleiskim Perkunmkiemi reikėtų važiuoti iki (na iš pradžių nueiti iki pašilaičių) tada važiuosiu 24 iki G.P.tada išlipti eiti į kitą stotelę ir važiuoti 7 troleibusu jeigu aš važiuosiu piko metu su autobusu ir troleibusu užtruksiu virš valandos, pusantros tada nuvarau į stoti važiuoju į oro uosta.
    Ir dar kyla klausimas kodėl žmonės atvyksta tiksliau juos atveža draugai ar patys atvažiuoja.

  10. Vytautas-NT - 2010 01 10, 16:01

    Viskas daug sudetingiau. Viesas transportas Vilniuje pradeda judet tik apie 5 ryto. Tada stoti jis pasiekia apie 6 val. 3-4 val Vilniuje pasirodo vos keli autobusai. Del vieno autobuso ir keliu keleiviu jame laikyt automotrisa per didele prabanga.
    tada paprasciau padaryt,kad nakti ar anksti ryte vaziuojantys autobusai uzsuktu i oro uosta,jei bus atitinkamu keleiviu.

    siaip reiketu padaryt eksperimenta- pagalvot kokie autobusai galetu, atsizvelgiant i oro uosto tvarkarasti uzsukt i oro uosta.

  11. Labiau patyręs - 2010 01 10, 20:23

    Tyrimas ir iš to sekantys veiksmai parodo paprastą tiesą, kam „užpakalis” dega, tas ir rūpinasi. Ką TVOU gali „pataisyti” ar įtakoti tai jie sprendžia – parkavimas (aikštelė), taksi paslaugos (konkursas). Bet man įdomu kaip į tyrimą žiūri Susisiekimo paslaugos ir Lietuvos geležinkeliai? Garantuoju, kad kompleksiškai į tai žiūrėti neina dėl valdininkų natūralaus bukumo, bet kaip būtų galima išspręsti šį klausimą, kad problema sprestu visos suinteresuotos šalys ir svarbiausia tai darytų noriai…

  12. expertas - 2010 01 10, 20:47

    o mane labiau domina, kada baigsis tas koshmaras su nesamoningom parkavimo kainom. idomu, kada baigiasi sutartis su taip vadinama „unipark.lt”. sis klausimas aktualus daugeliui, sprendziant pagal apklausa.

  13. Pranas - 2010 01 10, 21:03

    Na tiesą sakant nuo praėjusios vasaros stovėjimo kainos nebėra tokios baisios kaip ankščiau, jei parkavimą perki iš anksto:

    http://www.unipark.lt/lt/offer2.html
    http://www.adcparking.com/sutaupyk-25-proc.html

  14. expertas - 2010 01 10, 21:18

    Taip, tai yra geriau, bet as kaip vartotojas manau, kad 8 paroms (savaites isvykimui) kaina turetu buti 100-120 Lt max. (kazkas panasaus i KUN kainas). Kitu atveju man yra brangu ir as esu priverstas eiti i kompromisus (tuo paciu man yra vienoks ar kitoks nepatogumas siejamas su VNO).

  15. Kaunietis - 2010 01 10, 21:23

    Tarp 14:30 ir 15:10 VNO turėtų būti ne mažiau kaip 400 išskrendančių keleivių (Lufthansa, SAS, Austrian, UTair, LOT, CSA, Brussels). Pagal apklausą 21% keleivių yra iš Kauno (t.y bent 80 žmonių). Manau kad tokiu laiku tikrai praverstų tiesioginis autobusas iš Kauno i VNO.

  16. AAC - 2010 01 10, 21:50

    Kaunieti, neteisingai skaiciuoji man atrodo… Is viso srauto 66% lietuviu (arba 2/3), is tu 2/3 – 21% kaunieciu. Tai jei 400 keleiviu x 66% = 264 x 21% = 55 keleiviai is Kauno.

    Arba 13.75% bendro keleiviu srauto yra is Kauno (be uzsienieciu kuriu keliones tikslas Kaunas).

  17. Vytautas-NT - 2010 01 10, 21:59

    Dėl specialaus autobuso manau jis nėra būtinas- užtektų vieną kitą ekspresą pasukti dar pro oro uostą- per aplinkelį tai padaryti labai nesunku.
    Šiaip padaryti galimą viską, tik reikią pastangų įdėt. Didžiausia problema- Susisiekimo paslaugos paskendusios skolose ir daryti kažkokius radikalius sprendimus sunku, nors nereiškia, kad neįmanoma.
    Galima pamėgint pasiūlyt daugiau mikroautobusų, kas liečia viešą transportą Tiesa juose bus problema, jei keleivis turi daugiau bagažo.
    Šiaip kalbant apie automotrisą, tai čia pirmiausia svarbu ją priderinti prie lėktuvų tvarkaraščių ir tarpmiestinių traukinių tvarkaraščius prie jų. Susisiekimas su stotimi Viniuj yra labai geras.
    Kaip jau rašiau anksčiau- reikia patogiau teikti informaciją apie susisiekimą traukiniais.

    Kas link ilgalaikio stovėjimo aikštelių, aš būčiau linkęs sudaryt sąlygas pasiekt oro uostą kitu transportu, kad mažiau kuro degint ir gamtos teršt.

  18. RamunasS - 2010 01 10, 22:05

    Parkavimo nuolaidą palieki agentūrai už bilietus, o be nuolaidos ir RIX ir KUN pigiau.

    Užsieniečiai į VNO (ir į Lietuvą) beveik neskraido ir iš tų 34% koks trečdalis buvę lietuviai, nes klausimas buvo „kokioje šalyje jūs gyvenate?”.

    Įdomu kaip užpildomi autobusai į KUN? Juk bent Vilnius- KUN tai autobusas iš ten kur „gyvena dauguma skraidančių”.

  19. Vytautas-NT - 2010 01 10, 23:55

    Siaip tai KUN keleiviu geografine struktura gali gerokai skirtis nuo Vilniaus. Ir ne tik geografine.
    apie autobusa Vilnius-KUN galima pasakyt tiek,kad jis padidejo nuo 19 vietu iki kokiu 35,bet juo naudojausi pernai vasari. Gal dabar dar didesnis. Turint galvoj jo kaina-40 Lt (truputi pigiau,nei iki Rygos nuvaziuot. ) tai rodo,kad keleiviu yra. Nors gal didele kaina irgi dali atbaido…

  20. valdininkas - 2010 01 11, 00:45

    autobuso i KUN kaina tokia, kad keliaujant su seima ar netgi dviese apsimoka vaziuoti tik su masina ir statyti ja long-term parkinge. kadangi parkingo budele vis dar vyrauja sovietiniai kvapeliai (C2H5OH, rauginti kopustai ir pan.) dar pavyksta ir nusidereti kartais. dar butu pakenciamas variantas vaziuoti is VLN traukiniu iki KNS ir is ten i oro uosta, jei butu kuo vaziuoti. kas del to matrises – ji pati kaip ir ok, bet keliones dalis iki jos ar po jos skirta tik prie to pripratusiems astriu pojuciu megejams. paskutinis pavyzdys – atvyko keletas turistu ir troleibuse (taip taip – tame, kuriame negalima vezti dviraciu, bet galima veztis bomzus) buvo bomzu apdergti tiesiogine to zodzio prasme. 1 autobusas i stoti irgi puikus – galima pasijusti kaip astriu pojuciu filme arba neblogai apsipirkti artejanciam vakareliui (jei kas ka megsta). idomu, ar bent 21 amziaus antrajame desimtmetyje daeis visiems susisiekimo paslaugininkams ir pan, kad bent tokiuose marsrutuose ilipimas tik per priekines duris ir kontingento filtravimas – privalomas – jei nori pasiekti koki nors progresa

  21. RamunasS - 2010 01 11, 08:21

    Būtent, statistinį KUN keleivį lengviau įsodinti į autobusą, nei VNO. KUN mažiau skrydžių, didesni, pilnesni lėktuvai- lengviau priderinti ir užpildyti autobusą. RIX lig šiol neveža keleivių iš Kauno.
    „autobuso i KUN kaina tokia, kad keliaujant su seima..” Tai galioja visiems tarpmiestiniams autobusams.
    Baisiausiai autobuso kaina atrodo, kai pats skrydis už 1Lt ar 1 EUR. :)

  22. Linas - 2010 01 11, 08:30

    @Valdininkas
    Pilnai sutinku su pasiulymu filtruoti kontingenta! Kitaip nieko nepasieksime… Juk jie uz kelione nemoka, o vaizdas, kvapas ir potyriai isimena ilgam…

  23. Pranas - 2010 01 11, 08:31

    Į KUN tarpmiestiniu autobusu patogiau nei traukiniu – tik kai iš autostrados įsuka į miestą reikia iškart išlipti Kalniečiuose, nereikia važiuoti iki stoties. Ten perėjus per gatvę būna autobusas į oro uostą. Visai nereikia per miestą važiuoti.

  24. Vytautas-NT - 2010 01 11, 08:46

    Pirmiausia pastebėsiu, kad nors benamiai gal kiek dažniau pasitaiko maršrutuose iš stoties ir į stotį, jų sutiksi įvairuose maršrutuose.
    Variantas su įlipimu per priekines duris būtų praktiškai itin sunkiai įgyvendinamas. Į stoti važiuoja vos ne ketvirtadalis visų Vilniaus viešo transporto maršrutų. Ne piko metu gal didelių problemų ir nekiltų, bet kitu laiku baisiai stabdytume eismą.
    Apskritai negerai jei dalyje maršrutų keleiviai būtų lapinami per priekines duris, o kituose- ne.
    Autobuso į stotį problema- tai kad jis į taborą užsuka. Gal reikia šiuos du dalykus galutinai atskirti, nors Kirtimai ir pakeliui…

  25. Pranas - 2010 01 11, 08:50

    Taigi yra atskiri maršrutai, 1 į oro uostą ir 1A į taborą. Kita vertus – „ponai” (čia labiau ne apie skraidančius, o apie pilančius benzino už 10 litų) visada sugalvos pasiteisinimų kodėl nevažiuoti autobusu ar troleibusu.

  26. Linas - 2010 01 11, 10:06

    Mielieji, ziuriu as VNO tinklapyje ir netikiu savo akimis…:
    2010 01 12 16:45 Tbilisis, Gruzija 4L 353 Euroline

  27. Vytautas-NT - 2010 01 11, 10:09

    Man atrodo per anksti džiaugiamės- rytoj pamatysim, spėju, kad reisas atšauktas…

  28. Simonas Bartkus - 2010 01 11, 10:09

    Jau gavo žinutę iš „Euroline”, kad atšaukiami 12, 15, 19, 22, 26 ir 29 dienos reisai. Artimiausiu metu ir informacinėje sistemoje turės būti atšaukti.

  29. Pranas - 2010 01 11, 10:17

    Šiandien Germanwings paskelbs apie naują bazę Hanoveryje su 3 lėktuvais. Kaip manot, ar bus bent vienas reisas į mūsų pusę? :)

  30. Vytautas - 2010 01 11, 10:47

    @Pranas – nerealu. Nebent Ryanair reisas į Brėmeną labai sėkmingas ir Germanwings tą žino ;)

  31. Linas - 2010 01 11, 11:27

    Visvien siandien isimintina diena, nes SK atlieka pirma atnaujinto marsruto skrydi….
    Ta proga pasiseke parupinti jiems krovini is VNO i pirmaji skrydi :)

  32. Patikimasis - 2010 01 11, 13:09

    Ir BT i FCO Roma

  33. valdininkas - 2010 01 11, 13:38

    del autobusu – kuo neigyvendinamas ilipimas per priekines duris, jei kitose salyse jis igyvendinamas? ismoks lipti ir lips taip pat greitai, kaip dabar – kelis tuos menesius isgyvensim. aisku, kai kuriems patogiau pasisvaistyti „ponais”, nors tikriaus patys tuo viesuoju transportu nevaziuoja. tai gal „ponas” noretu suskaiciuoti keliones kaina is kokiu pvz pasilaiciu (su keliais persedimais) iki oro uosto, kai uz kiekviena segmenta reikia atskirai moketi? juk 21 amziuje musu viesajame transporte dar net elektroninio bilieto normalaus nesugeba padaryti…

  34. Karvė - 2010 01 11, 13:41

    Na aš tai keliauju tik taxi – išeina pigiausias, greičiausias ir patogiausias būdas, tačiau labai erzina Martono monopolis prie oro uosto ir tiems, kurie neturi tiek daug patirties su taxi kvietimu Vilniuje dažnai tenka sumokėti absurdiškas kainas. Taip pat gaidnamas ir Vilniaus bei Lietuvo įvaizdis prieš užsieniečius, kai šie sužino, kad jų sumokėta kaina už taksi yra absurdiška…

    Abejoju ar oro uostas uždirba reikšmingus pinigus už tą taxi monopolį, o nepatogumo klientams tikrai daug!

  35. Saras - 2010 01 11, 14:59

    Beje, del Martono, tai as is principo juo nebesinaudoju jau metai, kai praejusiais metais grizau velai vakare po atostogu, su savo trimis vaikais (du is ju visai mazi), lagaminais, slidemis ir vaikisku vezimeliu ir teko kaip idiotui lakstyti ir deretis su „ypatingos inteligencijos” tautiniu mazumu atstovais, kad parveztu iki centro (jiems matote nepakankamai toli). Kvailiausia tai, kad buvo ju ten pilna su Sharanais bei Caddy, i kurious visa mus manta butu puikiai tilpusi, o teko vaziuoti su kazkokiu Passat i kuri vos ne dviem aukstais teko grustis. Ir dar vairuotojas kaip veliau paaiskejo buvo pusgirtis… Dabar visada kvieciuosi tik kitos firmos masina. Aisq Martono automobiliai naujesni, bet tiesa sakant truko kantrybe. Paskutini karta taip kvailai jauciausi Uzebekijoj, kai reikejo 3 val. nakties pasigauti taksi iki viesbucio. Tai kokius ispudzius gali patirti uzsienieciai? As gi galima sakyti priprates! O ka dar galetu Oro uostas pabandyti padaryt (kas beje nieko nekainuoja), tai susesti su Lietuvos gelezinkeliais ir suderinti motrisiu tvarkarasti su Vilnius-Kaunas traukiniu, nes kartais (tikrai ne visuomet bet kartais taip yra) tarp atvykimo ir isvykimo vos kelios minutes skirtumas. Manau, cia sprendima tikrai galima butu rasti.

  36. oleg - 2010 01 11, 15:18
  37. Labiau patyręs - 2010 01 11, 15:44

    Prajuokino Lryto žurnalistai :), čia nusižengia visoms žurmalistikos normoms, ką tai reiškia pasakymas aviakompanijos steigimas kainuotų nuo… 23… iki 40 mEUR.
    Tai ką būtų įsteigę už tuos milijonus, kiek ir kokiu dažniu būtų skrydžius paleidę, kokiomis kryptimis skraidę, kokią naudą šalies ekonomikai sukūrę ir t.t. Ir tie milijonai kaip būtu sukišti ir per kokį laiką. Kaip pvz. naujas ir tuščias terminalas kainavo tuos pačius 25 mEUR ir kokia pridėtinę vertę sukuria?
    Bet geriausiai visame tame skamba – neatsisakoma idėjos, o kodėl neatsisakoma – todėl, kad vėl bus galima leisti pinigus visokiems tyrimams, studijoms ir t.t., kad būtu galimybė įsisavinti pinigus.
    O šiaip jei pamenate mūsų spėjimus dėl vežėjo tikslingumo – tiksliausias buvo PRANAS :)

  38. Vytautas-NT - 2010 01 11, 16:26

    Platesnis Susisiekimo ministro nuomonės variantas:

    http://www.alfa.lt/straipsnis/10308609/?Pinigais.viliosime.oro.bendroves.i.Lietuva..bet.savu.avialiniju.nebus=2010-01-11_11-48

    Kalbant apie „bendrą baltijos vežėja”, tampame latvių AirBaltic įkaitais.

    Šiuo atveju labiau palaikyčiau kompromisą- pirkti Estonian ir lietuvių investicijomis ištempti ją už ausų. Gal AirBaltic ir nenukonkuruotume, bet bedrom pastangomis būtų šansų atsilaikyt…

  39. Labiau patyręs - 2010 01 11, 16:41

    Šiaip ministras kuris užtikrintai pasako, kad reikia atstatyti tiesiog. reisą į Madridą kuris yra mūsų šaliai gyvybiškai svarbus ir neįšvengiamas man darosi daug ramiau, dabar suprantu kokiose patikimose rankose yra Lietuvos civilinės aviacijos strategijos vairalazdė.

  40. Vytautas - 2010 01 11, 17:27

    @LP – baisokas sarkazmas :DDD

  41. Vytautas-NT - 2010 01 11, 17:35

    Belieka priminti, kad ne ministras tą Madridą sugalvojo. Visi šį blogą skaitantys reguliariai matė 37 miestų sąrašą. Madridas jų tarpe vienas didžiausių.
    Beje, ten vienas iš kriterijų, kad turėtų atsirast ir norinčių skraidyt į šitą pusę.
    Beje, reikia priminti, kad Madridas ilga laika buvo specifinė LAL kryptis. Kol neskraidė tiesiogiai, į ten buvo skraidinama su persėsimu Briuselyje ir Frankfurte pagal specialią bendro kodo sutartį.

  42. oleg - 2010 01 11, 19:20

    aha, i Madrida ir i Chikaga ;~)

  43. Šarūnas - 2010 01 11, 20:15

    Gal kas žino kas čia atskris? 2010 01 12 17:20 Barselona, Ispanija YW 2580. AŠ kažkiap spėju, kad Malagos Unicaja rungtynėms trečiadienį.

  44. Pranas - 2010 01 11, 20:15

    Talino oro uoste 2009 m. buvo 1346236 keleiviai, tai yra truputį daugiau nei Vilniaus 1,31 mln. (galėtų jau ir Vilniaus oro uostas pats savo tikslius skaičius paskelbt, kad ir kaip nemalonu).

  45. Pranas - 2010 01 11, 20:26

    O „jungtinės Baltijos valstybių oro bendrovės“ kūrimas valdžios rankomis mano nuomone taip pat neracionalus kaip ir naujo nacionalinio vežėjo. Kaip ir konkursai vežėjams į Madridą ir kitus sugalvotus miestus kur nėra pakankamo srauto. Mano nuomone jei jau yra noras išleisti tuos milijonus, tai galima remti visų aviakompanijų visus naujus maršrutus (reklama ar dar kaip) net jei kas sugalvotų skraidyti į Vilnių iš Ciudad Real. Bet maršrutus turi sugalvoti pačios aviakompanijos, o ne ministerijos klekai vieni ar su konsultantų pagalba.

  46. Vytautas-NT - 2010 01 11, 20:27

    Tikiu, kad Vilnius turi šansų bent jau Taliną aplenkt net be bazinio vežėjo. Nors, aišku, kad iki 2 mln pakelt keleivių skaičių bus sunku…
    Matyt Talinui padeda žiauri konkurencija tarp Estonian, Finnair ir AirBaltic…

  47. Pranas - 2010 01 11, 21:08

    Easyjet šiandien paskelbė, kad ryšium su Aer Lingus ir Cimber Sterling skrydžių iš Gatwicko mažinimais ten skirs papildomus 3 lėktuvus ir per kelias ateinačias savaites paskelbs kelis naujus maršrutus vasaros sezonui. Reik tikėtis, kad kai kas čia pasistengs, jog Vilnius tarp jų būtų :)

  48. Pranas - 2010 01 11, 21:20

    Reik nepamiršt, kad Easyjet jau ir taip skraido į visus miestus kur nebeskraidys Aer Lingus, išskyrus Vilnių, Varšuvą ir Bukareštą.

  49. Linas - 2010 01 11, 21:35

    @Pranas
    Neblogai delioji, mielas kolega :)
    Kad taip tos deliones issipildytu…

  50. Vytautas-NT - 2010 01 11, 22:20

    Panašu, kad Aerlingus užleidžia Gatwicke tam tikrą nišą, kurią lankstesnės kompanijos skuba užimt.
    Tai darkart parodo, kad jei Aerlingus turėtų resursų, tai Gatwick’e galėtų užsidirbt. Beje, manau Gatwick’as ne vienintelė Europos vieta, kur tai galima daryt, bet arti Airijos..

    Na o kas link EasyJet, tai jis dar gali arba didint dažnumą, arba pasiūlyt dar kitas kryptis. Nors jei tai siet su AerLingus planais- logiškas jų krypčių perėmimas.

    Kas nors gali atskleist Aerlingus užpildymo paslaptį? Juk beveik pusę metų paskraidė?

  51. Simonas Bartkus - 2010 01 11, 22:35

    „Aer Lingus” LGW bazės sumažinimas buvo tiesiog strateginis sprendimas – matyt „Aer Lingus” siekia išgyventi veiklos mažinimo keliu, kaip tai laiku padarė, pvz. „Estonian”. Reikia suprasti, jog per 2009 m. atidarė visus maršrutus ir LGW ir net jei iš „operations” veiklos turėjo pliusą, tai daugybė pinigų sudegs vien marketingo išlaidos, darbuotojų priėmimas/apmokymas ir dabar atleidimas, lėktuvų perkėlimas ir t.t. Matyt, tai susiję tik su aviakompanijos strategija ir ilgalaikės sėkmės nematymas.

  52. Vytautas-NT - 2010 01 11, 23:08

    Tai kas vadinama „bazės sumažinimu” yra realiai pasitraukimas. Nes vienas skrydis ne į Airija beveik nieko nelemia. Visa kita- tradiciniai UK-Airija maršrutai.
    Bėda tame, kad grįžus į Airija, Aerlingus nieko gero nešviečia. Vienintelis išsigelbėjimas- jei Ryanair stiprins akciją kovos dėl 10EUR mokesčio Airijos oro uostuose.
    Skraidant vien iš Airijos į Europą šansais prieš Ryanair nedideli. Konkurento kaštai mažesni, ko pasekoje jis visada gali pasiūlyti daugiau ir pigesnių bilietų…
    Vienintelis skirtumas – skraidymas į didesnius Europos oro uostus.
    Transatlantinių skrydžių atsisakymas irgi ne į gerą, nes dingsta paskutiniai konkurenciniai pranašumai prieš Ryanair.
    Įdomu, kaip Aerlingus darys su Malaga? Gal bandys, kaip Ryanair į Ispaniją koją įkelt?

    Taip ir liko neatsakyti du klausimai: kokį užpildymą LGW-VNO reise turėjo Aerlingus ir kas galėtų juos pakeisti?

    Daugiausia džiaugsmo turės, spėju, AirBaltic, kuriems Aerlingus labiausiai trukdė. Kiek AirBaltic konkurencija įtakos turėjo?

  53. Simonas Bartkus - 2010 01 11, 23:20

    Kol „Aer Lingus” skraidė tris kartus per savaitę, tai užpildymas buvo 82-85 proc. Kai nuo lapkričio perėjo prie rytinių kasdienių skrydžių, tai užpildymas krito iki 60-65 proc. Bet kokiu atveju, mano žiniomis, tai buvo vienas geriausių reisų iš LGW. Nuo lapkričio mėnesio, kada „Aer Lingus” pradėjo skraidyti kasdien, keliaujančių per Ryga į LGW nebeliko visai, nors anksčiau būdavo po 1500-2000 keleivių per mėnesį.

    „Aer Lingus” namų rinkoje turi privalumų. Juos vistiek būtų galima pavadinti nacionaliniu vežėju, nesiginčijant per daug dėl apibrėžimo. Ne visiems patinka „Ryanair” ir kai kam reikia bilietų rezervuojamų per sistemas. „Aer Lingus”, kaip buvusi „One World” narė turi glaudžius ryšius su „British Airways”, kuri jiems yra užleidusi labai svarbius DUB-LHR ir DUB-LGW maršrutus (DUB-LHR-DUB Aer Lingus skraido 7 kartus per dieną su A321). Be to, turi neblogus „codeshare” su KLM, „Emirates”, „United”, kai kuriais kitais tiek „SkyTeam”, tiek „Star Aliance” nariais.

  54. srs - 2010 01 12, 00:10

    Star1 paleido idomia akcija isskirtinai FB. kas kiek laiko leis kodus su gerom kainom. idomu, idomu…

  55. srs - 2010 01 12, 00:10

    Star1 paleido idomia akcija isskirtinai FB. kas kiek laiko leis kodus su gerom kainom. idomu, idomu…

  56. srs - 2010 01 12, 00:10

    Star1 paleido idomia akcija isskirtinai FB. kas kiek laiko leis kodus su gerom kainom. idomu, idomu…

  57. srs - 2010 01 12, 00:11

    Sorry uz tris postus. Netas sudurniavo

  58. Vytautas-NT - 2010 01 12, 00:18

    Taigi kokias isvadas galima daryti? Skraidytu 3-4 kartus per savaite ir pasiulytu geresni tvarkarasti. Galetu sekmingai skraidyt. Jei dar pridetu jungiamuju skrydziu per LGW galimybe-dar butu sansas keleivius privilioti.
    Jei tiket Wikipedija,tai Aerlingus peiliu,kaip dabar iprasta tapo profsajunga…
    Jei nusamdytu lietuviu pilotus,gal galetu skraidyt…

    Griztant prie sios dienos „naujienu”, tai klausimas atviras ar 15 mln dotacijos, klausimas atviras,ar tie pinigai gris i biudzeta? Ar bus tiesiog labdara.

    Ir didele misle kur biudzete ta dotacija paslepe.

    pabaigai- labai smagu buvo stebet aziotaza del SAS skraisymo pradzios. Is CRJ-900 padare kazkoki stebuklinga, ekologiska lektuva…

    Tuo tarpu AirBaltic vel paskelbe 2 nauju krypciu konkursa Facebook’e. Vel kokia skandinaviska egzotika?

  59. Tadas - 2010 01 12, 00:36

    Tai ryt laukiam naujienu del VN0-LGW su BT? :)

  60. Augustinas Žemaitis - 2010 01 12, 02:23

    Padariau šiokį tokį kainų palyginimą kiek kainuoja atskristi į Pabaltijo šalių sostines ir Palangą iš 12 skirtingų pasaulio miestų:

    http://mn.blogas.lt/i-kuri-pabaltijo-miesta-patogiausia-atskristi-turistui-87.html

  61. Pranas - 2010 01 12, 08:19

    @Augustinas – šiais laikais didesnioji turistų dalis Europoje skraido pigių skrydžių aviakompanijomis ir daugeliui jų visi tie tirti variantai po 600 litų neperdaug įdomūs. Ypač turint omenyje, kad mes esame labiau city-break, o ne poros savaičių atostogų kryptis.

  62. Vytautas-NT - 2010 01 12, 09:21

    Bendrai paėmus tenka konstatuoti, kad Vilniaus, Rygos ir Talino atveju atskridimo kainos yra panašios. Esminis skirtumas, kad Rygos atveju bus daug daugiau tiesioginių reisų (patogumas).
    Beje, lyginant su Talinu Vilnius jau turi gerokai daugiau krypčių, ir Talinas gali pasigirti nebent egzotika (Laperanta, Gioteborgu ir pan.)

    Mes galim pasiguosti tuo, kad Iš Vilniaus į Maskvą dabar skristi yra pigiau, nei iš Rygos, nors ryšio su Šeremetjevu neturim.

  63. Kazimieras - 2010 01 12, 10:17

    „Star1 Airlines” planuoja dažniau skraidyti į Londoną

    „Star1 Airlines” nuo balandžio 29 d. didina reisų į Londoną skaičių ir vietoj penkių skraidys šešis kartus per savaitę – bendrovės skrydžių tvarkaraštį papildys ketvirtadienio reisas Vilnius – Londonas.
    „Pastebime, kad ši kryptis įsitvirtino mūsų tvarkaraštyje ir jau turi savo nuolatinius keleivius. Tai – verslo bendruomenė bei išeiviai, kuriems susisiekimas su Jungtinės Karalystės sostine yra ypatingai svarbus“, – pranešime cituojama „Star1 Airlines“ komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė.
    Pasak jos, reisų į Londoną skaičiaus augimui įtakos taip pat turėjo „Aer Lingus“ sprendimas nuo pavasario nutraukti reguliariuosius reisus iš Vilniaus į Londoną.
    Nuo balandžio 29 d. „Star1 Airlines” į Didžiosios Britanijos sostinę skraidins kasdien, išskyrus šeštadienį. Tai jau antrasis šio maršruto papildymas šiais metais – nuo sausio 2 d. bendrovė padidino savaitinį reisų Vilnius – Londonas skaičių nuo 4 iki 5. Bendrovės lėktuvai Londone skrenda į Stanstedo oro uostą.

    „Star1 Airlines“ priklauso įmonių grupei „Star Team Group“, kuri valdo ir kelionių organizatorių „Star1 Holidays“

    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/star1-airlines-planuoja-dazniau-skraidyti-i-londona.d?id=27715447

  64. Vytautas-NT - 2010 01 12, 10:38

    Ką gi- tenka pasidžiaugt Star1 lankstumu. Kartu kiek liūdna, kad į Gatwicka skraidytojų kol kas neatsiranda…

  65. Pranas - 2010 01 12, 10:39

    Bet kai atsiras tų skraidytojų į Gatwicką, tada jau Star1 gali būti liūdna su padidintu tvarkaraščiu.

  66. Kazimieras - 2010 01 12, 10:44

    Pranui,
    Gal ir nebus jiems liudna, juk vasara, o keleiviu turetu zymiai padaugeti, o jei ateis nauja aviakompanija i Vilnius – London, jau jie spres del skrydziu ziemai…

  67. Tadas - 2010 01 12, 10:44

    Tai siandien jau bus pranesta del LGW su BT is VNO… :)

  68. Pranas - 2010 01 12, 10:51

    Gal visgi tos 2 naujos airBaltic kryptys šiandien bus iš Rygos, koks Budapeštas ir kas nors egzotiško kaip Lvovas ar koks kaimas Skandinavijoje. Netikiu, kad atidarytų Prahą kaip kai kas bando spėliot.

  69. Vytautas-NT - 2010 01 12, 11:07

    Tuo tarpu „Aurela” panaikino bilietų pardavimo tinklapį ir grįžo prie seno, lyg nieko ir nebūtų buvę.
    Tikėsimės AirBaltic netemps su naujomis kryptimis ir greit paskelbs. Žiūrėsim, ar Tadas su pranašystėm nesuklydo.
    Bet AirBaltic Vilnius-Londonas yra iš esmės peilis jų Ryga-Londonas.

  70. Cirkas - 2010 01 12, 11:42

    Šeip šiuos duomenis turėtų pateikti pati įmonė, o ne kažkoks Simonas Bartkus savo bloge. Tai paprasčiausiai neetiška. Ir, brangusis, gali kažkada labai užsirauti…

  71. Anonimas - 2010 01 12, 11:48

    Gal kas nors zino, koks buvo srautas keleiviu ir koks uzpildymas gruodzio menesi Star1’o tarp Vilniaus ir Londono?

  72. Labiau patyręs - 2010 01 12, 11:54

    @ Cirkas – gal sumaišei kur rašai :) čia ne delfi.lt

  73. Vytautas-NT - 2010 01 12, 11:58

    Gerbiamas Cirkas tikriausiai užmiršta, kad Simonas Bartkus yra VNO darbuotojas (vienas iš vidurinės grandies vadovų).
    Be to, dalis statistikos jau paskalbta VNO naujienose. Tik gal reikėtų skelbti ir antrą dalį.
    Be to, VNO yra valstybinė įstaiga, tad jos užsakomi tyrimai turėtų būti vieši (nebent jie atskleidžia kokias tarnybines/komercines paslaptis).

    Taigi Cirkas be reikalo kelia bangas. Vienintelė pastaba- straipsnis ir VNO puslapy turi atsirasti…

  74. Šarūnas - 2010 01 12, 12:33

    Galėtų Star1 persimest į LGW, kai baigs AER Lingu skraidyt.

  75. Pranas - 2010 01 12, 13:03

    Taigi airBaltic naujienos: Vilnius-Londonas ir Ryga-Umea (Švedijos šiaurėje)

  76. audrius - 2010 01 12, 13:04

    į Umea kaip suprantu skraidys su sustojimu Vaasa (Suomija)

  77. Tadas - 2010 01 12, 13:07

    Na va :)

  78. Kazimieras - 2010 01 12, 13:09

    Nejau tikrai skraidys Airbaltic is Vilniaus i Londona??? Nu gerai zinoma ISTORIJA atrodo prasideda, kaip Airbaltic Vilniuje daro spaudima kitoms aviakompanijoms…

  79. Kazimieras - 2010 01 12, 13:10

    Pranas, is kur suzinojai apie Vilnius – London?

  80. Pranas - 2010 01 12, 13:11

    @Kazimieras – airBaltic facebooke parašė

  81. Tadas - 2010 01 12, 13:13

    From March March 29:
    1,3,5,7 (from Riga)
    1,2,4,6 (from Umeå)
    From May 31: 1,2,3,4,5,6,7

    The next new route to be offered will be between Vilnius and London, and airBaltic will offer more detailed information about that route in a week’s time.

  82. audrius - 2010 01 12, 13:19

    Į Umea su sustojimu skris beveik 3,5h.. Beje,bilietai jau pardavime, Vaasa-Umea sektorius irgi parduodamas -19 EUR o/w.

  83. Vytautas-NT - 2010 01 12, 13:20

    Klausimas- Tadas su AirBaltic nieko bendro neturi? Nes įtartinai sužino naujienas anksčiau visų…

  84. Tadas - 2010 01 12, 13:24

    Ne, bet mano sirdis aviacijoje :)

  85. Vytautas-NT - 2010 01 12, 13:25

    Panašu,kad AirBaltic gavo dar viena subsidijuojamą maršrutą Suomijoj. Jei taip ir toliau- greit sugadins biznį Finnair. Suprantama, kad AirBaltic sutinka paslaugas teikti pigiau, dėl mažesnių skraidymo kaštų (ar čia aš klystu).

  86. Aurelija - 2010 01 12, 14:29

    Apie AirBaltic-o Londoną jau yra ir delfyje:
    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/airbaltic-atnaujins-skrydzius-is-vilniaus-i-londona.d?id=27726405

    Toks vaizdelis, kad tai vos ne paskutinės minutės sprendimas – dažnumas, pradžia neaiškūs. Dar spėju, kad su Londono paleidimu, gali pradėti mažinti jau esamų skrydžių iš VNO į kitus miestus skaičių, kaip tai nutiko su Amsterdamu.

  87. Labiau patyręs - 2010 01 12, 14:33

    @ Vytautas-NT, panašu, kad mus aplenkė… Nepavyks suformuoti pan2baltic a/k su estais jeigu jie „atsiduos” Finnair :) http://www.standbynews.info/news/7999

  88. Pranas - 2010 01 12, 14:35

    Vilnius-Gatwickas reise nėra vietos dviems vežėjams. Kuris pirmas šį reisą užims, tikėtina tas ir skraidys. Natūralu, kad skuba.

    Į Vilnius-Talinas vasaros sezonui airBaltic bilietus irgi vis dar parduoda. Nebepanašu, kad atšauktų.

  89. Pranas - 2010 01 12, 14:41

    @Labiau patyręs – vakar per žinias kažkokia turizmo asociacijos boba pašnekėjo, jos panbaltijos avialinijos būtų reikalingos tik tolimesniems skrydžiams, pavyzdžiui į Japoniją ir Australiją. Dar aiškino, kaip čia skrydžiai svarbu, nes vienas viešbutyje gyvenantis turistas Lietuvoje palieka vidutiniškai 800 Lt per dieną (man kažkaip net Vokietijoje ar Anglijoje žmogui dienai dvigubai mažiau užtenka).

  90. valdininkas - 2010 01 12, 14:46

    @Pranas > Vokietijoje ar Anglijoje pietauji ir vakarieniauji restoranuose (ne Cili lygio), vazineji taksi, i ekskursijas ir pan? nepamenu, kur, bet neseniai skaiciau apie Talina ir ten turistu paliekamus milijonus – panasus skaicius buvo, tad kai turistu daug income iseina tikrai didelis

  91. Vytautas-NT - 2010 01 12, 14:46

    Aš tai manau, kad didžiausia tikėtina auka gali būti AirBaltic reisas Vilnius-Kopenhaga.

    Nors šiaip pagal Simono duomenis Aerlingus realiai galėjo sumažinti dažnumą iki 3-4 per savaitę ir skraidyt toliau. Bet matyt užkabinti Vilnių jiems likusių lėktuvų neužteks…

  92. Vytautas-NT - 2010 01 12, 15:02

    Vasara teko būt Taline. Turistų ten tikrai daug. Tiesa jų nemažai keltais atplaukia iš Suomijos ir Švedijos.
    Šiaip estai turizmo infrastruktūra neblogai išvystę.
    Vilniuj, deja, gerų alternatyvų lėktuvams nėra- jūra toli. O traukiniu atsivežtume baltariusių, bet trukdo labai brangios vizos…

    Beje, T.Vaišvilos interviu, užsiminė apie tai, ką nekartą rašiau šiame bloge- susisiekimo su kitomis Lietuvos vietomis ir užsieniu iš oro uosto gerinimu.

    Tiesa VNO direktoriaus supratimas apie tranzitą yra labai savotiška- užtenka padidinti reisų į rytus skaičių ir tranzitas atsiras…

  93. valdininkas - 2010 01 12, 15:09

    nezinau, koki dar supratima jis turetu tureti, bet tranzitui pirmiausia reikia skrydziu, o ne filosofiju

  94. Šarūnas - 2010 01 12, 15:09

    Pasak Vyriausybės iš jų pusės bazinio vežėjo tikėtis neverta. Tačiau tokiu po truputi tampa AirBaltic. Galima būtų spėti jų kryptis iš VNO vasara – Duseldorfas, Hamburgas, Mančesteris koks gal.. Reikia prisiminti kur jie skraidė. ;]

  95. Linas - 2010 01 12, 15:26

    @Sarunas
    BT nebus bazinis vezejas VNO, nes VNO jiems tai tik sub-hub, nes nei tranzita jie cia generuos, nei maintenance darys ir bet kada, pasikeitus situacijai/salygoms sekmingai pasiplaus….

  96. Šarūnas - 2010 01 12, 15:32

    Tiksliau Focus City. Tikėkimės nedarys jie tokių nesąmonių, kaip po flylal bankroto. Ir tęs pažadus bei vykdys reisus, kaip ir turėtų.

  97. Linas - 2010 01 12, 15:37

    As manau, kad vasarai, be jau pranesto reiso i LGW, nieko naujo jie nebeatidarys is VNO, nebent kas nors pasitrauktu is kazkurio segmento…
    Taip speju is Vizgirdos pasakymo, kad rinka dar kolkas neatsigauna ir i si marsruta jie ateina tik del EI pasitraukimo, nes mato srautus…

  98. valdininkas - 2010 01 12, 15:38

    Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ savo skrydžių tvarkaraštį papildys dar vienu tiesioginiu reisu iš Vilniaus – ketinama atnaujinti skrydžius į Londoną. Taip pat didinamas skrydžių skaičius į Paryžių – nuo vasario vidurio į Prancūzijos sostinę „airBaltic“ skraidys keturis kartus per savaitę, vietoj dabar esamų trijų.

  99. Vytautas-NT - 2010 01 12, 15:42

    Teoriškai AirBaltic gali permetinėt į Vilnių dalį srauto iš Rygos tom tiesioginėms kryptims, kurias iš Vilniaus atidarė (Paryžius, Roma, Berlynas, Miunchenas).
    Aišku, tai galioja tik keleiviams iš Latvijos gal dar iš Estijos (jei Talino reisą atidarys). Čia gali sužaist mažesni Vilniaus mokesčiai tranzitui…
    Įdomu kokią keleivių dalį AirBaltic dabar sudaro Skandinavija (Švedija, Suomija, Norvegija) ir visi kiti nebaltiški kraštai…

    Tačiau galvot apie tranzitą Rytai-vakarai būtų naivu, nes tam Hub’as yra Ryga

  100. Vytautas-NT - 2010 01 12, 15:48

    AirBaltic greičiausiai pretenduos į Susisiekimo ministro 15mln. Tad tikėtina, kad atidarys dar keletą Vokietijos taškų esančių prioritetų sąraše. Gal garsųjį Madridą…
    Jei neatsiras daugiau norinčių…
    bet jei viską laimėtų AirBaltic- tai būtų šio gudraus plano visiškas fiasko…

    Beje, turiu hipoteze, kad AirBaltic gali pabandyt į Londoną skraidyt su Q400. Aišku tai yra ant skridimo nuotolio ribos, bet užpildyti daug lengviau…

  101. valdininkas - 2010 01 12, 15:57

    idomu, kiek butu norinciu tuo Q400 i Londona skristi? atsimenu tuos gerus laikus, kai i Miunchena Fokkeriu reikejo skraidyti…

  102. Anonimas - 2010 01 12, 16:36

    laba diena,
    matau, kad visi cia nusimanote apie aviacija, o kadangi oro uostas man i e-mail neatraso ir nezinau ko pasiteirauti, tai noreciau paklausti klausimo visiskai ne i tema. Ar galima Vilniaus oro uoste uzregistruoti bagaza i galutini savo tiksla jei skrendi su 3 persedimais ir skirtingomis avialinijomis?
    Is anksto aciu uz atsakymus

  103. valdininkas - 2010 01 12, 16:43

    Anonimas> jeigu tavo skrydziai jungiamieji – gali, jei pirkai kiekvienu avialiniju bilietus atskirai, tada – ne

  104. expertas - 2010 01 12, 16:43

    jei pirktas vienas bilietas iki galutinio tikslo – tada bagazas bus uzregistruotas iki galutinio tasko. jei tai atskiri bilietai atskiru vezeju, bagaza teks atsiimti kiekviename oro uoste ir ji registruoti is naujo.

  105. Vytautas-NT - 2010 01 12, 16:57

    Čia gali būt visokios įdomios specifikos, jei skrendama už Europos Sąjungos ribų. Jei bilietas vienas- turėtų registruot iki galutinio taško. Tiesa galimi atvejai, kai iki galutinio neregistruoja ir prašo tarpiniam oro uoste registruotis papildomai (tiesa tam iš terminalo išeiti nereikia).
    Skrendant už ES ribų ir tęsiant kelią vidaus reisais (Rusija, JAV ir pan.) gali tekt atsiimt bagažą ir jį priduoti kitam reisui, nes pakeliui yra pasienio ir muitinės kontrolė…

  106. Vytautas-NT - 2010 01 12, 16:59

    Beje, užmiršau paminėti, kad norint sužinot tiksliai reikia skambint arba į LitCargus arba į BGS, priklausomai kas jūsų pirmą segmentą aptarnauja. Jie jau tiksliai pasakys.

  107. Aloyzas - 2010 01 12, 20:42

    @Anonimas: tai priklauso nuo daugelio veiksnių, kai kuriuos jau kolegos paminėjo.
    Būtina salyga – visi skrydžiai turi būti susiję, t.y. viename biliete. Priešingu atveju, net žmogaus neregistruos tolesniems skrydžiams.
    Antra sąlyga – skirtingų aviakompanijų (ar tos pačios aviakompanijos skirtinguose oro uostuose) sistemos turi „susikalbėti”, be to, registracija į antrą ir tolesnius segmentus jau turi būti atidaryta, t.y. registracijos sistema VNO, registruodama į pirmąjį segmenta, turi gauti registracijos patvirtinimą iš antram segmentui registuojančios sistemos, o ši – iš trečios, ir t.t.
    Trečia salyga – sekantys segmentai neturi būti vidiniai kurios nors šalies (ar muitų zonos) reisai (pvz. iš Maskvos į Irkutską), nes priešingu atveju atvykus į šalį (muitų zoną) reikia su bagažu praeiti tos šalies muitinę.
    Nei BGS nei Litcargus iš anksto vienareikšmiškai negali garantuoti, kad užregistruos bagažą iki galo, nebent iš savo praktikos atsakyti kaip įprastai būna konkrečiais maršrutais. O kiekvienu konkrečiu atveju jie patys sužino (registracijos sistema leidžia arba ne) tik registracijos metu.

  108. Cirkas - 2010 01 12, 23:02

    @Labiau patyręs: Tikrai ne delfi.lt. O gal čia Masonų brolija? Ar tiesiog draugelių susirašinėjimas?
    Ir dar kartą tvirtinu, kad tyrimų duomenys turėtų PIRMIAUSIA pasirodyti VNO puslapyje, o tik po to jūs jau galite diskutuoti ir aiškintis. Ne to mes mokome universitete.

  109. Vytautas-NT - 2010 01 12, 23:18

    Siaip tai gerbiamo Cirko pastaba neakivaizdi. Bloguose dažnai pasirodo informacija, neprieinama platesniems žiniasklaidos sluoksniams. Blogų skaitytojų ratas ribotas, tad kaltinti kažkokiais pažeidimais (juolab informacija nėra slapta).
    Bet, aišku, jei VNO puslapy paskelbta I dalis, reikėtų paskelbt ir antrąją…

  110. Vytautas - 2010 01 12, 23:20

    @Cirkas – pasišildyk stiklinę pieno, išgerk ir eik miegot :)

  111. Tadas - 2010 01 13, 00:31

    Vytautui.
    BT tranzitas VNO buna daznai toks:
    CPH-VNO-MUC ar CPH-VNO-CDG, dabar bus ir CPH-VNO-FCO, atsiradus 4dienio rytiniam CDG, gali but, kad atsiras RIX-VNO-CDG norintiems Paryziu apsiekt anksciau…

    Vasaros sezonui BT laikys 3 B737 VNO. Todel ir LGW ir dar kazkokios kryptys atsiras. Gal net naktinis, senas, geras DUB :)

    Laukiam tolimesniu naujienu!

  112. Labiau patyręs - 2010 01 13, 08:50

    @ Cirkas – turbūt, tas universitetas yra VPU (viešnamis prie upės). Koks tau skirtumas kas ir kaip ta info pateikia – gal čia teoriniai duomenys situacijos modeliavimui, o prisikabinai :)

    @ Tadas – gal laikys trys 737, o gal liks tie patys 2, tik išnyks CPH reisas natūraliai :) Manau tavo išvardintos kryptys visai logiškos, tik klausimas kaip šį produktą priims skandinaviškos rinkos :)

  113. Tadas - 2010 01 13, 09:59

    Esme, kad tranzitai CPH-VNO-CDG ar MUC jau veikia :) Po 5 ir daugiau keleiviu buna :)

  114. Labiau patyręs - 2010 01 13, 10:03

    @ Tadas – nu tada bazinį vežėją, kaip ir turime – juo tampa airBaltic. Jiems tada reikėtu duoti 15 mln. ir nebereikia jokiu Panbaltic’u kurti :)

  115. Kazimieras - 2010 01 13, 10:15

    Nu taip duosim 15mln, o kas tada, pasitrauks i Ryga kaip pries metus, arba dar bala kas bus… Geriau kitiems vezejams duoda, negu sitam monopolininkui.

  116. Aurelija - 2010 01 13, 10:36

    to Cirkas
    Pagal tai ko mane mokė universitete (ne VPU :D ), tai čia yra Focus grupė, gal 100% ir neįsipaišanti į vadovėlinį apibrėžimą.
    Net keista, kad Jūs, kaip žmogus iš rinkos tyrimų kontoros, to neįžiūrit.

  117. Vytautas-NT - 2010 01 13, 11:11

    Dabar pardavinėja ir CPH-VNO-MUC ir CPH-VNO-CDG Ir RIX-VNO-CDG. Bet realiai kainos yra didelės Vilnius ir Ryga šiuo atveju kažkiek konkuruoja tarpusavyje.
    Tiesa tenka konstatuoti, kad AirBaltic bilietų kainose neatsispindi VNO palankūs tranzitui mokesčiai. Netikiu, kad RIX jie yra tokie patys. Vadinasi AirBalticn bando papildomai uždirbti iš VNO mokesčių, arba neskatinti keleivių skraidymo per Vilnių.
    Nors gali būt atveju, kai per Vilnių bilietai bus pigesni, nei per Rygą.
    Taigi kol kas galim kalbėt apie atsitiktinį tranzitą (kažkas kažkur pamatys gerą kainą per Vilnių ir nusipirks). Be to, AirBaltic tiesioginių skrydžių tvarkaraštis nėra palankus tranzitui.

    Žodžiu klausimų čia daug. Aišku, kad AirBaltic nelabai palanku tranzitą vystyt per Vilnių, nes jis pjaus tranzitą per Rygą…

  118. oleg - 2010 01 13, 11:37

    Ponas Masiulis pareiškė, kad veiklos auditas taip parodė dar vieną tendenciją, iš kurios galima daryti išvadą, kad didžioji dalis įmonės sandorių buvo nenaudingi bendrovei ir tokiu būdu buvo kuriamos ministro minėtos „lesyklėlės”. Apie lesyklėles ministras pirmą kartą prabilo išanalizavus Tarptautinio Vilniaus oro uosto sutartis.

    http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/01/12/Masiulio_prielaida__Lietuvos_pasta_buvo_bandoma_samoni

    Ir apie ka cia ponas Masiulis sneka?

  119. Vytautas-NT - 2010 01 13, 15:42

    Šiaip straipsnis apie Pašto nustekenimą. Kas link oro uosto, tai greičiausiai turėtos galvoje sutartys dėl ploto nuomos su B.Gudeliu ir sutartis su „Martonu” dėl taksi paslaugų, nes bent jau pastaroji leido nepagrįstai uždarbiauti…

  120. silentium - 2010 01 15, 18:12

    stovėjimo aikštelės gal taip pat?

  121. JalBakatole - 2010 04 8, 13:51
  122. 一方 あなたはの任意の幸運十分な選択肢が、それは、明らかに来る一方 役立つ 有用な他のLYの人々によって切望 特に有益とあなたはかもしれ会う 有効持っていますつらい時、この特定 問題。 サイト昨日事前所有日除けは、それはあなたを発見する実質的に任意の爽快感でした
    アボ?ダーム(アボダーム) スモールブリード パピー(小型犬?子犬用) 2.2kg 【ドッグフード/ドライフード/小型犬?子犬用(パピー)幼犬、授乳期?産後の母犬用/アボダ—ム(AVO DERM)/ペットフード/DOG FOOD/ドックフード】【あす楽対応】:ペッツビレッジクロス~ペット通販 http://www.candiashop.gr/catsaleml/7594.html

  123. http://balticshuttle.com/katespade/975.htmlケイトスペード KATE SPADE バッグ ショルダーバッグ ケイトスペード バッグ KATE SPADE PXRU4231 001 COBBLE HILL LITTLE CURTIS ショルダーバッグ BLACK:ブランドショップ AXES
    ケイトスペード 長財布(ラウンドファスナー) kate spade PWRU3438 648 財布 チェリーレーン CHERRY LANE LACEY レーシー レディース garnet レッド 赤 ドット【ケートスペード 送料無料】:ブランドストリートリング http://alaiconstructora.com.ar/katespade/341.html

  124. http://www.comicdish.com/2417bla/1025.htmlケイトスペード KATE SPADE バッグ ショルダーバッグ ケイトスペード バッグ KATE SPADE PPXRU4471 001 CEDAR STREET MAISE ショルダーバッグ BLACK:ブランドショップ AXES
    ケイトスペード KATE SPADE バッグ ショルダーバッグ ケイトスペード バッグ KATE SPADE PXRU4829 001 CEDAR STREET SMALL ELISSA ショルダーバッグ BLACK:ブランドショップ AXES http://precoleta.org/katespade/1028.html

  125. http://www.refrigeracioneslot.com.ar/4/13.htmlNINA RICCI ニナリッチ 腕時計 N022 82 74 7 レディース【楽ギフ_包装】:CHANGE

  126. http://i-naeil.com/css/807.html【激安市場】吉田カバン ポーター パスポートケース PORTER GLUE グルー パスポート入れ セキュリティケース 革 ポ-タ- 079-02940【あす楽対応】【送料無料】ポーター 楽天 ポイント10倍 11/9P15Aug15:gallery of GALLERIA
    【激安市場】吉田カバン ポーター グランジ 長財布 ラウンドファスナー 071-04972P15Aug15:gallery of GALLERIA http://funny-wallpapers.net/porter/334.html

  127. http://salvikdus.lt/flash/1399.html【激安市場】ポーター 吉田カバン porter クラウド A4 1ルーム ブリーフケース S ブラック 【代引&送料無料】 キャリーバッグ取付可 吉田かばん ポーター ビジネスバック ビジネスカバン m l s 【楽ギフ_包装選択】【あす楽対応_九州】【ポイント10倍】【楽フェス_ポイント10倍】:バッグのロワール
    【激安市場】吉田カバン ポーター ショルダー タンゴブラック PORTER TANGO BLACK ショルダーバッグ メンズ レディース 斜めがけバッグ 638-07187 (2013S/S追加型)【あす楽対応】【送料無料】ポーターバッグ楽天 ポイント10倍P15Aug15:gallery of GALLERIA http://csdsistemas.com.ar/trh/1063.html

  128. http://www.ohyeahmalta.com/porter/1830.html【激安市場】【新作 2015】吉田カバン ポーターガール ノード PORTER GIRL NODE デイパック レディース 吉田かばん ポ-タ- 670-05107【あす楽対応】【送料無料】ポーターバッグ楽天 ポイント10倍P15Aug15:gallery of GALLERIA
    【激安市場】吉田カバン ポーターガール ショルダーバッグ (S) ピクセル PORTER GIRL PIXEL レディース メンズ 斜めがけ 699-05540【あす楽対応】【送料無料】楽天 ポイント 10倍 ポーターバッグ楽天 ポイント10倍P15Aug15:gallery of GALLERIA http://jackson5abc.com/compilations/1449.html

  129. http://outside90.com/sakemuseum/3082.html{シャトー ベロルム?トランコワ?ド?ラランド [1989 赤 750ml:酒のさとう
    【激安市場】ハミルトン カーキ GMT ネイビー / Ref.H77635333 【新品】【送料無料】【メンズ】:ジャックロード 【腕時計専門店】 http://hammbonecatering.com/watchsalesjp/1764.html

  130. http://mzoneadvice.com.au/sakemuseum/4030.html蔵元>和リキュール>カフェ?ド?パリ>カフェ?ド?パリ(定番):地酒?焼酎の「小野酒店」
    *十四代 角新 中取り純米 無濾過 本生 生酒 1800ml【クール便】:酒のさとう http://www.priorsdanceschool.com/sakenosato/956.html

  131. !マン..美しい.. ワンダフル ..私よブックマークあなたのウェブ ウェブサイトともフィードを取る…私は嬉しく内部 役立ち 情報 たっぷり見つけるへ後、我々必要技術|はるか| |より多くのよりを開発持っている必要があります。 。 。 。 。 。 ブログこのインターネット上の記事のいくつか純粋

  132. 。彼らは、ができるではなく、リスナートーカー良い 優れた非常に良い良いたいです。これを理解するために

  133. ?パナマで達成あなたの歯科外科手術を得るための要因は次のように、多数ある:パナマであなたのトレーニング歯科医のほとんどが英語パナマは、診断スクリーニングおよびプロバイダーのための例外的な取り決めを持って話します。それはあなたの手術は、米国またはその他の西洋国家米ドルを利用することができ、すべての上に、あなたの術後のケアが純粋なビーチでの訪問によってほめさよりもパナマで行わ持つようにはるかに少ないコストUSA-訓練を受けた医師の不足はありませんパナマの純粋な森林。

  134. 私は完全にあなたのビューを理解していけないが、私はポイントを得ます。

  135. これはスマートなブログです。私は真剣です。あなたはこの問題についてあまり知識を持っているし、そんなに情熱。また、応答から明らかに、その背後に人のラリーをするために方法を知っています。ホードは、デザインがここに派手すぎないthatsのが、youreの言うものと同じ大き声明を出すのです。素晴らしい仕事、確かに。このような多くの十分な供給がない

  136. 私はいけないと思います感じる見IVE すべて | youveは、それらを指摘方法このトピック主題の角度。 Youreの真のスター、ロックスターの男。ホードはそ​​うだかなりは言ってので、知っているかなりについてトピック私は思う感触はあなたがする必要がありますあなた{提供| |オファー|供給|それは私が貴重な{情報を好き

  137. 私はこの 追加しました。読み取りとする | それはそれはだ 実現 効果的にだけでなくインテリジェントなどのように。私は本当に楽しんで私の最初の非常に最初このライトアップのを介してを経由してお読みください。テンプレート、どこでも、それはからダウンロードなる|

  138. 優れた簡単なこの記事は私がたくさん助けました。私はあなたの情報を探しているあなたに感謝。

  139. 、これを再アップロードしてください?感謝! XOXOの

  140. サイト、私は楽しむ。

  141. リンジー·ローハンの出廷 – これは本当に人、あなたからの商品悲しい 。あまりにも壮大 あなたの前のものと私は認識ました。 I 実際あなたはここで取得したものを、間違いなくのようなもののようにあなたがいることを述べると方法で、これはあなたがそれを言います。賢明なことを| 維持保つ |あなたはそれが面白い作り、あなたはまだそれにもかかわらずの世話をします。リンジー·ローハンの出廷 – これは本当にある より多くのはるかに多くのより多くの私は遠くを読むのを待つカントもう一度もう一度あなたから悲しいです。共有していただきありがとうございます。