„Aerosvit” nuo gegužės iš Kijevo į Vilnių skraidys kasdien

   
     

Ukrainoje besibaigiant trijų aviakompanijų – „Aerosvit”, „Donbassaero” ir „Dniproavia” – jungimosi procesui, nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo, bendra kompanija skrydžius maršrutu Kijevas-Vilnius-Kijevas vykdys „Aerosvit” prekės ženklu ir skrydžio numeriu (VV251 ir VV252).

Kaip jau rašiau anksčiau, skrydžiai nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo bus vykdomi 50 vietų reaktyviniu „Embraer ERJ145”. Iki gegužės 10 dienos skrydžiai bus vykdomi keturis kartus per savaitę: pirmadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais popietėmis: atvykimas į Vilnių 14 val. 55 min., išvykimas – 15 val. 35 min.

Nuo gegužės 10 dienos „Aerosvit” pridės rytinius skrydžius antradieniais, trečiadieniais ir šeštadieniais: atvykimas į Vilnių 10 val., išvykimas – 10 val. 40 min. Taigi, nuo gegužės skrydžiai tarp Vilniaus ir Kijevo vyks kasdien.

Reisas Kijevas-Vilnius šiuo metu yra vienas iš kelių reisų, kuriais keliauja tranzitiniai keleiviai per Vilniaus oro uostą. Per Vilnių į Kijevą pasitaiko keliaujančių iš Rygos, Kopenhagos, Talino. Dažnesni skrydžiai bei patrauklesnis produktas (skrydis reaktyviniu lėktuvu, trunkantis 80 minučių, vietoje 2 val. skrydžio turbopropeleriniu) gali dar paskatinti tranzito srautus per Vilnių į Kijevą.

„Aerosvit” vilniečiams per Kijevą siūlo pasiekti tolimus kraštus: Pekiną, Šanchajų, Bangkoką ir kt., taip pat Juodosios jūros kurortus Ukrainoje.

„Embraer ERJ145” lėktuvas greičiausiai bus dažytas „Dniproavia” spalvomis – tokio tipo lėktuvus iki šiol naudojo ši kompanija.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

23 komentarai

  1. Pranas - 2010 03 3, 16:27

    Gera naujiena – tikiuosi didesnės kainų į Aziją konkurencijos.

    Dar Aeroflot į tą temą tiktų, bet matant Yamal skaičius mažai realu atrodo.

  2. Patikimasis - 2010 03 3, 16:28

    MYLIU

  3. Jurgis - 2010 03 3, 16:47
  4. Klaustukas - 2010 03 3, 16:59

    O kaip su kainom? Nebus kartais pigiau su BT per RIX, nei is VNO tiesiogiai?

  5. Jurgis - 2010 03 3, 17:02

    Low cost airline Germanwings launched today a new sale offering 2 million cheap flights from only €19.99. These airfare sales end Sunday March 7, 2010 and are valid for flights from March 13 until October 31, 2010.

  6. Linas - 2010 03 3, 19:41

    Tas super, kad aviakomanija skraidys kasdien equipment’o upgrade’as tikrai pagerins paslaugos kokybe, tiketina, kad skaiciai netruks to parodyti!
    Simonai, gal zinai koks pavadinimas liks po susijungimo – Aerosvit? Be tolimuju rytu, dar ir JFK jie siulo (berods).

  7. Patikimasis - 2010 03 3, 20:52

    RYANAIR pradėjo skrydžius į Graikiją

  8. Kazimieras - 2010 03 3, 21:30

    Bet ne is Kauno??

  9. Patikimasis - 2010 03 3, 22:01

    Ne

  10. Vytautas-NT - 2010 03 3, 22:12

    Ale tenka pastebet, kad slovakams kazkaip nesiseka pastaruoju metu su oro vezejais:

    http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-launches-air-slovakia-rescue-fare

  11. Pranas - 2010 03 3, 23:23

    Nuo gegužės 3 d. SAS skraidys į Vilnių 3 kartus per dieną. Trečias skrydis bus su Cimber Sterling CRJ200.

  12. vytautas-NT - 2010 03 4, 00:08

    Isvada-SAS pernai trukde netinkamas parkas. Kai jie atsisake DASH-8, pririnkti MD-82 keleiviu sudetinga. Dabar skraido su regional-jet’ais ir po truputi pjaus AirBaltic sioje kryptyje.
    Beje, Aerosvit yra sena naujiena-pats Simonas apie tai rase mazdaug pries menesi.
    Teoriskai dar LOT,as galetu pasukt daznumo didinimo keliu- jiems skrist netoli. Galetu paleist kelis ATR-42.
    O Ryanair pamazu eina i Pietryciu Europa,kur kol kas neskraide. Gal atsiras krypciu i Bulgarija ir kokia Kroatija?

  13. Jurgis - 2010 03 4, 00:14

    „Ryanair” naujojo skrydžio atidarymo iš Kauno oro uosto į Briuselio Šarlerua oro uostą proga siūlo 33% nuolaidą bilietams kelionėms kovo mėnesio pabaigoje, balandžio pradžioje – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais (išskyrus Šv. Velykų savaitgalį).

  14. Labiau patyręs - 2010 03 4, 01:07

    Geresnis produktą siūlydami tikrai LF pagerins, dabar klausimas kokį jie įsivaizduoja AF turėti, kad kaip minėjo Klaustukas nesigautu priešingai.

  15. audrius - 2010 03 4, 01:16

    Dėl Air Slovakia, tai FL Technics’ui vienu klientu mažiau..

  16. silentium - 2010 03 4, 05:29

    @vytautas-LT: Ryanair skraido net į tris Kroatijos miestus – Osijek, Zadar ir Pula. Dėl Graikijos – tikrai puiku, Graikijos skrydžiai visuomet baisiai brangūs, gal Ryanair pasiūlys ką pigesnio.. Kas toliau – gal ir estai sulauks Ryanairo? :)

  17. ahoi - 2010 03 4, 08:04

    Kažkur skaičiau visai įdomų straipsnį, kodėl Ryanair nelabai lenda į pietryčių Europą. Todėl, kad tai Wizzair teritorija, o šios dvi kompanijos stengiasi tiesiogiai nekonkuruot. Priežastis – tie patys savininkai.

  18. Vytautas-NT - 2010 03 4, 09:15

    O iš kur žinios, kad Wizz ir Ryanair tie patys savininkai? Beje, Ryanair priklauso dalis Aerlingus akcijų, bet šios bendrovės tarpusavyje gerokai konkuruoja…

  19. Jurgis - 2010 03 4, 10:07
  20. Vytautas-NT - 2010 03 4, 10:21

    Tuo metu sprendžiamos juodųjų dėžių problemos, kurias išryškino pernai Atlente nukrites AirFrance A330:

    http://www.flightglobal.com/articles/2010/03/01/338902/complexity-of-af447-crash-probe-to-dominate-icao-discussion.html

  21. audrius - 2010 03 4, 12:20

    Sakyti, kad Ryanair ir Wizz Air tie patys savininkai – ganėtinas nonsensas, tačiau norint, visada galima išrišti sąsajų :)

    Didžiausias ryšys ten David Bonderman, kuris yra Ryanair valdybos pirmininkas, jis turi 0,93proc. kompanijos akcijų. Jis taip pat įkūrė TPG Capital, private equity investment instrumentą, kuris aktyviai veikia aviacijos rinkoj, pastaruoju metu bandė įsigyti JAL, Iberia, Qantas.
    Tie TPG Capital savu laiku turėjo bendrų interesų su Indigo Partners (Wizz Air savininkai), netgi bandė kartu Rusijoj kurti low-costą, bet berods idėja nepakilo. Tai tokios ir sąsajos.. Šiuo metu du pagrindiniai Ryanair investuotojai:
    Fidelity Investments: 14.42%
    Wellington Investment Management: 7.84%
    Capital Group Companies Inc: 7%

    Iš esmės jei pradėti labai giliai kapstytis, pamatytumėm, kad akcininkų sąrašuose dažniausiai būna tie patys keli equity investors vardai, todėl visada galima surasti sąsajų tarp kelių didelių aialinijų.

  22. Klaustukas - 2010 03 4, 14:32

    O kaina i Kijeva tai panasi, ~650 tiek is VNO, tiek su BT per RIX (geguzes pradzia ziurejau).

  23. Vytautas-NT - 2010 03 4, 15:51

    Šiuo atveju maža pasiūla, nėra konkurencijos, nes į Maskva kainos paprastai mažiau 600 Lt. O jei skraidys Yamal, tai bus galima ir iki maždaug 450 ja numušt.

Leave a reply