„Skyways“ vykdys tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Berlyną ir Stokholmą

Nuo birželio 7 dienos Švedijos aviakompanija „Skyways“ vėl ketina skraidyti į Vilniaus oro uostą. „Skyways“ planuose – skrydžiai iš Vilniaus į dvi Europos sostines – Stokholmą ir Berlyną.

„Skyways“ skrydžiai iš Vilniaus į Stokholmo Arlanda oro uostą ir atgal planuojami kiekvieną darbo dieną, nuo pirmadienio iki penktadienio. Išvykimas iš Vilniaus – 6 val. 50 min., atvykimas į Stokholmą – 7 val. 15 min. vietos laiku. Išvykimas iš Stokholmo – 7 val. 45 min., nusileidimas Vilniuje – 10 val. 10 min. Tvarkaraštis patogus verslo keliautojams norintiems tiek ryte pasiekti Stokholmą, tiek Vilnių.

Iš Vilniaus į Stokholmą taip pat skraido „Estonian Air“ – skrydžiai Vilnius-Stokholmas-Vilnius vykdomi kiekvieną vakarą, išskyrus šeštadienius. Po šios plėtros skrydžiai į Stokholmą bus vykdomi 11 kartų per savaitę.

„Skyways“ taip pat ketina skraidyti iš Vilniaus į Berlyno Tegelio oro uostą – kasdien, išskyrus šeštadieniais. Lėktuvas iš Vilniaus kils 14 val. 45 min., Berlyne leisis po pusantros valandos – 15 val. 15 min. vietos laiku. Iš Berlyno pakilęs 15 val. 45 min., Vilniuje leisis 18 val. 20 min.

„Estonian Air“ nuo birželio 1 dienos nutraukia skrydžius Vilnius-Berlynas-Vilnius – pirmojo mėnesio rezultatai parodė, jog „Boeing 737-500“ lėktuvas yra akivaizdžiai šiam maršrutui per didelis – „Estonian Air“ pasiekė vos 19% lėktuvo užpildymą, o taip pat šiuo maršrutu yra svarbus skrydžių dažnis.

„Skyways“ reisai bus vykdomi reaktyviniu „Embraer 145“ lėktuvu, talpinančiu 48 keleivius.

Šių metų balandžio pabaigoje „Skyways“ paskelbė prisijungianti kitą Švedijos aviakompaniją, Goteburge reziduojančią „City Airline“. Po pilno susijungimo naujasis darinys dirbs „Skyways“ pavadinimu ir bus platų tinklą Skandinavijoje turinti bendrovė, skraidanti verslo maršrutais nedideliais orlaiviais.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

94 komentarai

  1. Šarūnas - 2011 05 12, 17:43

    Tai gal Estonian vietoj Berlyno atidarys ką nors kito… Paryžių? Ar atstumas per didelis? Beje Simonai, Skyways tebeturi SAS Codeshare?

  2. Donatas - 2011 05 12, 17:55

    Keista, kodėl berlynas? Į stokholmą jau akivaizdžiai per daug pasiūlos.. Nebus keleivių

  3. Deivis - 2011 05 12, 17:59

    @Šarūnas-Skyways yra Well connected with SAS ,tai matyt codeshare su SAS taip pat turi.

  4. Jevgenij - 2011 05 12, 18:04

    Codeshare su SAS, labai gerai. Gal dar EuroBonuse SAS’o dalyvauja. Jei taip tai pliusas papildomas.

  5. Paulius - 2011 05 12, 18:15

    Estonian vidutinis Berlyno užpildymas – 19%, nu jo, ne pyragai, švelniai tariant…

  6. Deivis - 2011 05 12, 18:16

    Dabar Estonian Air butu patogu atidaryti krypti i CDG-kaip tik vasaros sezonui.Daugiau jiems nelabai kur butu galima suskraidyti.

  7. Jurgis - 2011 05 12, 18:18

    Idomu, ka Estonian nuspres, nutraukusi Berlyno reisa ? Bus kita kryptis ar ne ?

    Kol kas ju naujienos tokios:
    Estonian Air to serve the Moscow route with 6 weekly flights
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=40843

  8. Šarūnas - 2011 05 12, 18:19

    Kaip supratau Skyways EJ bazuos VNO?

  9. Simonas Bartkus - 2011 05 12, 18:20

    Skyways dirba be SAS codeshare, Eurobonus taškus duoda.

  10. Marius - 2011 05 12, 18:30

    Wizzair nebeparduoda i Skavaska nuo Birzelio men.,Simonas turbut jau turetu zinot kas toliau bus juk kas cia beliko iki menesio galo,o skrisdavo lektuvas is VNO ,kaip ir atsilaisvina biski?

  11. Jurgis - 2011 05 12, 18:42

    O kaip Estonian su Stockholmo reisu sekasi ? Nenuims jo ? Tada liks tik is Vilniaus su Skyways, is Kauno su Ryanair …

  12. Patikimasis - 2011 05 12, 20:09

    Kaip dėl WizzAir NYO?

  13. Paulius - 2011 05 12, 20:15

    Jo nebegalima pirkti su Wizz į Švediją nuo Birželio mėn. Galbūt irgi kokią nors Vokietijos kryptį pabandys vietoj Švedijos? Atstumas nedidelis, perspektyva yra, bent jau kiti ją mato. Visai įdomu būtų.

  14. Jurgis - 2011 05 12, 21:23

    “Ryanair” gudrybės baigiasi: skrydžių bendrovėms ketinama uždrausti taikyti paslėptus mokesčius
    http://www.lrytas.lt/-13052236521303305298-ryanair-gudrybės-baigiasi-skrydžių-bendrovėms-ketinama-uždrausti-taikyti-paslėptus-mokesčius.htm

  15. Simonas Bartkus - 2011 05 12, 21:48

    Bus nauja Wizz kryptis. Galite spėti – laimėjusiam šlovė ir bučiniai :-)

  16. Vytautas-NT - 2011 05 12, 21:56

    Panašu, kad Wizz pirmą kainų karą Ryanair praleimėjo. Gaila- taip norėjau su jais nuskrist į Stokholmą…
    Šiap įdomu kodėl ketvirtadienį vakare nėra vėlyvo Wizz reiso? Ar jie čia laiką rezervuoja techninei apžiūrai ar galimiems vėlavimams?
    Nors šiaip Star1 sugebėdavo vos ne 24 val skraidyt…

    Panašu, kad SKYWAYS gali papjaut Estonian biznį į Berlyną. Alternatyviam reisui Estonian labai riboja laikas, tarp Amsterdamo ir Stokholmo… Bijau, kad iki Paryžiaus būtų per toli.

    Gal jiems kokį Budapeštą pabandyt? Beje, kodėl jie darė tris reisus per savaitę, jai laiko turi vos ne šešias dienas per savaite? Aišku, parduot tiek reisš dar sunkiau.

    Aišku galima dar kokį Taliną pabandyt ir pavaryt kainų dempingą…

    Tad tikėkimės, kad Skyways atėjimas paskatins geografijos plėtra iš vilniaus.

    Pabaigai- įdomu ar SKYWAYS Berlyno reisas kabinasi su AirBerlin bilietais…

  17. Laurynas - 2011 05 12, 21:56

    Manau Hamburgas arba Malmė papildys WizzAir tvarkaraštį

  18. Šarūnas - 2011 05 12, 21:57

    Paryžius-Beauvais?!

  19. Pranas - 2011 05 12, 21:57

    Jei kitos kryptys nesikeis, manau bus Malmė. Nes pagal dabartinį tvarkaraštį nėra kada jiem toliau suskraidyti. Na aišku koks Turku dar netoli, bet manau ten nesisektų geriau už Stokholmą.

  20. silentium - 2011 05 12, 22:00

    Turiu tokią nuojautą, kad bus Malmė vietoj Skavstos.

    Bet tai reikia suprasti, kad birželio mėnesio skrydžiai VNO-NYO skaitysis atšaukti ir neįvyks? Turiu kaip tik bilietą pačiam pirmam birželio mėnesio skrydžiui.. Negi teks iš Kauno skristi :\ Jei neįvyks, tai Wizzair bus konkrečiai susigadinę įvaizdį mano akyse – antras kartas, kai tokios bezabrazijos su manim vyksta. Keistai jie čia bando užkariauti Lietuvos rinką taip elgdamiesi nuolat, kai Ryanairui tokie dalykai labai reti.. Airbalticas antras.

  21. Jurgis - 2011 05 12, 22:04

    @Vytautas-NT Apie koki Estonian biznį į Berlyną cia kalbi ?
    Taigi aiskiai Simono parasyta:
    “Estonian Air” nuo birželio 1 dienos nutraukia skrydžius Vilnius-Berlynas-Vilnius“.

  22. Vytautas-NT - 2011 05 12, 22:08

    Nauja kryptim turėtų būt pigių bilietų, nes mėnuo įsivažiavimui mažoka…
    Kitas klausimas- ką Wizz darys su nusipirkusiais bilietus birželį? Nes tokių tikrai turėjo būt…
    O laiko vakare jie turi labai daug- gali ir iki kokios ispanijos suskraidyt.

    Aišku būtų geriau gauti kažką apčiuopiamiau, nei bučinį. Aš tai Siūlau Simonui, kaip nekainuojantį prizą- ekskursiją po VNO.

    Iš savo pusės spėsiu, kad tai galėtų būt Paryžius, Arba koks Kiolnas, arba Italijos Venecija/Baris

  23. Jurgis - 2011 05 12, 22:14

    Tai nuo kurios birzelio dienos bus nauja Wizzair kryptis ?

  24. Anonimas - 2011 05 12, 22:15

    Statau uz Tampere jei konkuruojam tai konkuruojam

  25. Paulius - 2011 05 12, 22:16

    Mano spėjimas – Hamburgas :)

  26. Šarūnas - 2011 05 12, 22:16

    Drįstu spėti, kad kryptis bus nuo rudens, nes per mėnesį įdirbt kryptį kažin ar įmanoma, nebent labai jau patraukliomis kainomis.

  27. Wincas - 2011 05 12, 22:18

    As tas anonimas su Tamperes spejimu.

  28. Gustas - 2011 05 12, 22:20

    Galbut Oslas-Sandefjord arba Dortmundas :)

  29. silentium - 2011 05 12, 22:30

    Simonai, gal žinai ir gali išduot, ar man jau pirkti skrydį iš Kauno į Skavstą tą pačią dieną, ar Wizzair ketina mane nuskraidinti iš Vilniaus? :)

  30. Oleg - 2011 05 12, 22:50

    Svajoju apie Praha arba Budapeshta, bet Malmö aisku butu labai logiska, nes dabar su sas vno-cph-vno maziau nei uz 1000 ltl pan rasti nepavyko. nors Iki nyc uz 1500 galima nuvaziuoti….

  31. Justinas - 2011 05 12, 22:55

    Malmė turėtų būti masyvus hitas. Nustebsiu, jei bus kas nors kita. Iš Malmės visai patogu pasiekti Kopenhagą, o kainos turėtų būti geros, nes konkurencija bus su SAS (na ok, ne dėl pure verslo, bet tų, kurie moka iš savo kišenės).

    Būsiu baisia nustebęs jei tai ne Malmė. Nėra kito maršruto iš Vilniaus taip neužpildyto pasiūla kaip tenais. Ir bus apgailėtina, jei jie nuspręs konkuruoti kuriame iš kitų maršrutų…

  32. Patikimasis - 2011 05 12, 23:06

    Asmeniškai turiu bilietą 06-07/06-11 kaip supratau skrydžiai atšaukti nors jokių email nebuvo, per kiek laiko maždaug gražins pinigus ar bandys dovanų kuponą įsiūlyt?

  33. silentium - 2011 05 12, 23:20

    Wizzair mano pasitikėjimo pirmiausia ir netenka dėl neprofesionalaus elgesio. Pakeitėt kažką – tai būkit malonūs, tą pačią dieną visiems tegul būna išsiųsti emailai. Dabar maždaug – atšaukėm, pasakysim kada nors gal, o gal ir nepasakysim. Anąkart kai panašus prikolas su Romos laikų keitimu pasidarė, pats paskambinau jiems ir susitvarkiau reikalus. Ne taip turi šitas procesas atrodyti..

  34. ES - 2011 05 12, 23:26

    Man taip pat buvo su NYO- nueme skrydi ir tyla kokias 3 savaites. Parasiau pretenzija, tai iskart susisieke kazkoks vyrukas neistariamu vardu ir tuoj pat sutvarke pinigu grazinimo klausima. Bet zinoma- normali kompanija turetu apie pakeitimus informuoti nedelsiant.

  35. Karolis - 2011 05 12, 23:47

    Wizz spėju į Malmo, Paryžių arba pažeidžiant vakarų-rytų logiką – į Stambulą.

  36. Eugenijus - 2011 05 12, 23:49

    Nezinau kodel niekas nekalba apie Praha. Manau butu pakankamas srautas jei kainos butu kaip i Milana ar Roma bent jau. Statau uz Praha

  37. Karoliui - 2011 05 13, 00:02

    Paryžiaus nebus, nes per toli, o į Stambulą negali, nes ne EU. Tai greičiausiai bus Malmo, ar gal net koks Hamburgas.

  38. Vytautas-NT - 2011 05 13, 00:06

    Formaliai vezejas turi susitvarkyt veliausiai pries 14 dienu,tad laiko susitvarkyt,su skrist birzeli turejusiais.
    siaip tai del Malmes perspektyvu nelabai sustikciau. Neseniai AirBaltic i Kopenhaga skraide dempinginem kainom ir nekazki ka pririnko…

    Beje,del Tamperes irgi nesutikciau? Pabandyt ikast Ryanair ju marsrute i Suomija? juolab,kad sis reisas pilnas dazniau tik savaitgaliais.
    Jei jau Suomija,tai nebent Turku-vis kiek kitokia kryptis,nei Ryanair’o Tampere.

    Del Berlyno,tai nepamirsau,kad Estonian nutraukia,tik buvo klausimas kodel tik tris is sesiu galimu Estonian skraide. nors ne faktas,kad gautu daug didesni uzpildyma.

    Tikekimes,kad Skyways bent pabandys kokia reklama savo skrydziams padaryt…

  39. Jurgis - 2011 05 13, 00:16

    Nu kazkas Paryziu tai turi atidaryt ! Jei ne Wizzair (per toli), tai Estonian.
    Siaip matosi, kad rinkoje jokio pastovumo nera ir viskas dar gali keistis. Ir kaip matome, keiciasi labai operatyviai.
    Man vis dar labai idomu, kaip baigsis SkyExpress ir Kauno „deal’as“. Jie gi buvo pazadeje atsakyma duot per menesi. Tai laikas kaip ir atejo …

  40. Vytautas-NT - 2011 05 13, 00:17

    jei jau kalbam apie nestandartinius marsrutus (Wizz sakosi neakraidanti rytu Europoj),tai as statyciau uz Budapesta- nauja kryptis Vilniuj, o be to Wizz pagrindine baze su didziausiu krypciu skaicium.
    siaip, sprendziant is Simono uzuominos nauja Wizz kryptis bus gana netiketa…

  41. silentium - 2011 05 13, 00:20

    Dėl Malmės perspektyvų – žr praeitą Simono postą, kad pagal galutinį tašką Kopenhaga nusileidžia tik Londonui..

  42. Jurgis - 2011 05 13, 00:26

    Velgi, paziurejus i praeito Simono posto lentele matosi, kad dabar tik i Paryziu neturim tiesioginio skrydzio, o keleiviu skaicius tam yra daugiau nei pakankamas. Bet ar sulauksim Paryziaus dar sia vasara ? Ir bendrai paemus, Prancuzija is vis nepasiekiama tiesiogiai is Vilniaus, turizmo salis Nr.1 pasaulyje.

  43. silentium - 2011 05 13, 00:27

    Na yra tokių vienetinių atvejų kad Wizzair skrenda iš Rytų Europos į Rytų Europą, bet gana mažai..

  44. Marius - 2011 05 13, 01:00

    Hamburgas nes arciausiai,manau pabijos i Svedija vel eit,nors Ryanair ne kaip sekasi su Bremen jei siulo po 1Eura

  45. zuikis - 2011 05 13, 01:11

    Statau uz Varsuva, po to Gdanska. Arciausios kryptys pagal atstuma nuo NYO, be to yra daug galimybiu sujungimams. Varsuva, nuo kurios Wizz ir pradejo darba Kaune.

  46. silentium - 2011 05 13, 01:12

    Nemanau, kad pabijos, ten galima sakyti ne Švedija esmė :) Via the Oresund Bridge the airport is located about 55 km (34.2 mi) from central Copenhagen and 47 km (29.2 mi) from Copenhagen Airport. Kitaip tariant, dvigubai arčiau Kopenhagos negu Skavsta nuo Stokholmo.

  47. mantas - 2011 05 13, 01:14

    butu nerealiai jei tai butu Memmingen(Munich), nes i sita galo nu visiskai nieko nera, o tai reiketu :P

  48. Justinas - 2011 05 13, 02:57

    Vytautai, kai airbaltic stumdė bilietus VNO-CPH dempinginėm kainom, tai ir rinko pilną Dashą (80 vietų). Tik ironija ta, jog tai, kas airbalticui galėjo būti „dempinginės kainos“, tai Wizzairui gali būti pelningas maršrutas. Turint omeny, jog Wizzair nebūtina skraidyt į Malmę kasdien, tai gali jie pagauti visus, kuriems aktuali kaina ne mažiau, nei pats produktas. Plius, Malmė ir NYO yra panašiu atstumu, tai įsivaizduoju laiko kišenių prasme labai gerai. Va kas išties blogai, kad jie tuos skrydžius atšaukinėja. Aišku, suprantam juos, po 50 Lt į abu galus parduodami skrydžiai negali būti pelningi, bet toks mėtymasis irgi nepritraukia klientų – visgi pigus bilietas gali labai brangiai atsirūgti, jei prieš 14 dienų atšauks skrydį ir teks pirktis bilietą su kita kompanija. Į tą pačią Kopenhagą savaitė į priekį bilietai su SAS nuo 1100 prasideda, o juk čia viena arčiausių krypčių, pasiekiama iš Vilniaus…

  49. :) - 2011 05 13, 04:09

    Jei bus Memmingenas tai pyksiu, nes į Rinktinės mačąLichtenšteine/ilgą savitgalį Alpėse ratais reik skrist, ir taip jau vieną jungtį per NYO sugadino į ten. Nebent pirmas skrydis birželio 3 ryte o birželio 5d atgal – amžiną re5pectą wizz užsidirbs

  50. principal - 2011 05 13, 08:11

    Noretusi Malmes – pigaus budo pasiekti Kopenhaga. :)

  51. Vytautas - 2011 05 13, 08:35

    Wizzair nenustebino ;] Pamenu, Rygoj startas panašiai vyko – apsiskelbė, startavo su 6 kryptim (berods), po poros mėnesių beliko 2 kryptys ir minia keleivių ant ledo. VNO taip nebus, nes bazuoja lėktuvą – vadinasi pasiūlys kažką naujo. Tik pasitikėjimo tokie dalykai nesukelia visiškai.

  52. O - 2011 05 13, 09:04

    O ka, ar jus cia visi tokie jauni, kad nebepamenate, kaip Wizzairas durstydavo 2005-aisiais, kai skraidydavo is Kauno i Londona? Skrydzius atsaukdavo viena po kito. Tik nusiperki, ziurek, po keliu savaiciu jau to skrydzio nebera.

  53. Yoga - 2011 05 13, 09:08

    statau už Paryžių.

  54. Oxs - 2011 05 13, 09:14

    Bus Dortmundas.

  55. silentium - 2011 05 13, 09:33

    Aš asmeniškai jaunas, 2006 metais pirmą kartą skridau lėktuvu apskritai :)

  56. Tomas - 2011 05 13, 09:40

    Čia žiūriu daug visokių krypčių siūlot, bet ar pagalvojat, ar bus skraidančių į ten? Kad vienam ar kitam kažkur reikia, tai dar ne rodiklis, nebent jūs skraidot su didžiule svita :)

  57. silentium - 2011 05 13, 09:54

    Na Tomai, tai pasiūlyk, kokia tavo manymu būtų kryptis, į kurią būtų daug skrendančių? :) Tam žmonės ir spėlioja, kad nežinia, kur yra ta dar neišnaudota rinka :)

  58. Jurgis - 2011 05 13, 10:45

    Pagal sausa statistika (Simono lentele) matosi, kad didziausia neisnaudota potencija turi Paryzius. Plius tai lengviausiai stimuliavimui pasiduodanti kryptis – svajoniu miestas. Bus gera kaina – visas jaunimas leks praleist nors kelias dienas Paryziui. Plius – Paryzius patrauklus visus metus visas 24 val. Beda ta, kad su Paryzium Ryanair gali pasielgt analogiskai ankstesniems skrydziams- pamate kad kazkas siurbia „grietinele“, permes Paryziaus skrydi is KUN i VNO, t.y. vel susilpnins Kauna.

  59. Jurgis - 2011 05 13, 10:53

    O jus prisimenat 2009 m. vasara ? As vel pagalvojau, kad istorija gali pasikartoti su Skyways pilotu atostogom. Stai tas lemtingas 2009 m. sakinukas:

    „Jau pirmąją reiso Vilnius-Kopenhaga-Vilnius vykdymo savaitę Vilniaus oro uosto šios vasaros naujokė “Skyways” paskelbė, jog skrydžiai šiuo reisu nuo birželio 29 dienos iki rugpjūčio 9 dienos nevyks dėl vasaros atostogų.“

  60. silentium - 2011 05 13, 10:58

    Jurgi, kramtyk ką kalbi :) Beauvais nėra Ryanair bazė, skrydžiai Kaunas – Beauvais vykdomi Kauno lėktuvu, tad skrydžio niekas taip paprastai nepermes. O man atrodo, kad neseniai buvusi antra pagal populiarumą kryptis, kurioje tik ką buvo kelis kartus sumažinta pasiūla ir užkeltos kainos yra žymiai perspektyviau :)

  61. .. - 2011 05 13, 11:06

    jau turejau bilietus i Berlyna rugsejo menesiui…idomu ar skyways datemps iki to laiko..

  62. Jurgis - 2011 05 13, 11:16

    OK, tai ta baime atpuola, Kaunas – Beauvais neperkels.

  63. Jurgis - 2011 05 13, 11:32
  64. srs - 2011 05 13, 12:52

    Manau bus Dortmundas, Kiolnas arba Memmingenas…

  65. Marius - 2011 05 13, 13:32

    O kodel neisnaudojus lektuvo naktiniams skrydziams ir emigrantu kryptims, kur paklausa yra didziausia?
    Mano spejimas: Glazgo arba Liverpulis… :)

  66. Linas - 2011 05 13, 14:27

    O neatrodo tiketina, kad W6 atidarytu kokia nors is atostoginiu krypciu, pastumeta FR sekmes…?

  67. mmm - 2011 05 13, 14:50

    airBaltic ka tik paskelbe, kad paradvines Skyways bilietus i Berlyna ir Stokholma.

  68. mmm - 2011 05 13, 14:52

    Nuo birželio 7 dienos Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“, bendradarbiaudama su Švedijos oro bendrove „Skyways“, keleiviams siūlys tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Stokholmą ir Berlyną.

    Skrydžiai į Stokholmo Arlandos ir Berlyno Tegelio oro uostus vyks kasdien, išskyrus šeštadienius.

    „airBaltic“ bendradarbiavimas su „Skyways“ vyks pagal bendro kodo naudojimo sutartį – tai reiškia, kad keleiviai Lietuvoje iš „airBaltic“ galės įsigyti bilietus „Skyways“ skrydžiams ir atvirkščiai – „Skyways“ klientai galės vykti „airBaltic“ vykdomais reisais į Europos, Rusijos, NVS ir Vidurio Rytų miestus.

  69. Šarūnas - 2011 05 13, 15:03

    Tai Latvijos šūdbendrovė nutarė išnaudoti Skyways rinkos stiprinimui?

  70. Deivis - 2011 05 13, 15:06

    Labai gerai jog per AirBaltic puslapi bus gali pirkti bilietus.
    Beje gal kas zino koks lektuvas neseniai pakilo is VNO su nematyta reg. (LY-FLJ) pagal CAA,tai cia 1989.01.01m B733.Naujas SPA pirkinys?

  71. silentium - 2011 05 13, 15:29

    Skambinau į Wizzair. Atsiliepė lietuviškai (!) kalbanti moterėlė, pasirodo klientų aptarnavimo skyrius tokios informacijos neturi ir „galite būti tikri, kad skrydis į Stokholmą įvyks“. Sako „jūs ne pirmas skambinate, nežinau, kaip čia toks gandas pasklido“. Po to – „galbūt čia tinklapio konfigūracijos klaida, kad kainų nerodo, pabandykite kada vėliau, turėtų veikti“.

    Nu žodžiu, prikolas nerealus, pralinksmino mane šitas pokalbis.

  72. Vytautas-NT - 2011 05 13, 15:49

    Šiaip mistiškas tas bendras kodas su SKYWAYS. Sūlys iš Rygos skrist tranzitu per Vilnių? Ar iš Berlyno ir Stokholmo į Rygą per Vilnių, kai yra tiesioginiai reisai?
    Nebent galima bus AirBaltic pasinaudot SKYWAYS tinklu Švedijoje. Kitas dalykas, kad su vienu rytiniu reisu nelabai tranzito pavystysi- reisas išeina į vieną pusę (nebent grįžt per Rygą vakare).
    SKYWAYS atveju- galim kalbėt nebent apie galimybę pasinaudot AirBaltic pardavimo kanalais.
    Bent jau Rygoje aš tą bendrą kodą suprantu. Arba čia toks „standartinis“ sprendimas, kaip su Lufthansa- jei bendras kodas, tai beveik visuose skrydžiuose…

    Beje- o kur SKYWAYS lėktuvas dings šeštadienį? Ar čia visos paros techninė profilaktika numatoma..?

    kas link 2009 metų įspūdžių, tai priminsiu, kad Kopenhagą po atostogų negrįžo. Bet tai dar buvo prie ankstesnių savininkų. Panašu, kad dabar daug kas bus kitaip. Tikėsimės ir bilietai bus pigesni (aišku ne Wizz kainos).

  73. Jurgis - 2011 05 13, 16:09

    Del to Skyways ir airBaltic codeshare, tai cia aisku, kad tai aktualu tik airBaltic skrydziams is Rygos. Bet idomiausia, kad i Ryga yra tik Skyways skrydis is Goteborg’o, t.y. realiai gales pasinaudoti tik skrendantys is ten , pvz. Goteborg-Riga-Moscow. Bet, aisku, gales skristi Stockholm-Vilnius- Riga :)
    Nebent cia yra tik pirmieji reisai ir tu krypciu bus daugiau, kad pasinaudot bendru airBaltic ir Skyways tinklu.

  74. Šarūnas - 2011 05 13, 16:09

    Aš tikiuosi nebus skrydžiai su persėdimu Rygoje. Nes tas bendradarbiavimas su BT man visai nepatinka.

  75. Jurgis - 2011 05 13, 16:12

    Aisku, as cia praleidau paties airBaltic skrydzius i Svedija (ar Skandinavija), kur Skyways codeshare galios irgi.

  76. Jurgis - 2011 05 13, 16:32

    O del Wizzair Stockholmo skrydziu tai labai keista. Iki siol jokio oficialaus pareiskimo, o skambuciu centras tai paneigia. Nebent dabar laukiama, kad Estonian nutrauktu ir Stockholm reisa, tada Wizzair liktu. Beje, idomu kaip Estonian sekasi su siuo reisu ?

  77. Jurgis - 2011 05 13, 16:42

    Siaip tai keistai visa tai pateikiama, kad airBaltic siulo skrydzius i Stokholma ir Berlyna :

    airBaltic to offer flights from Vilnius in cooperation with Skyways
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=40901

  78. Jurgis - 2011 05 13, 16:49
  79. Pranas - 2011 05 13, 17:03

    Tai, kad airBaltic siūlys codesharą – labai į naudą Skyways. Matęs kaip valdiškos įstaigos į Briuselį dažnai perka iš airBaltic, o ne iš skraidinančių Brussels Airlines, nes pirkdami vieną bilietą pirmyn atgal kombinuoja pagal tvarkaraštį į vieną pusę tiesioginį, o į kitą pusę ankstyvą rytą pirmyn arba vėlyvą vakarą atgal per Rygą.

  80. Augustinas Žemaitis - 2011 05 13, 17:06

    @Jurgis – man čia panašu į Air Baltic pranešimą spaudai. Jį Air Baltic surašė, todėl ir orientuojasi į save, o ne Skyways.

  81. Belekazz - 2011 05 13, 17:13

    Lrytas.lt atrodo apgailetinai, nes vel eilini karta paraso straipsni pagal si bloga…

  82. Mindauqas - 2011 05 13, 18:28

    Klausimas dėl naujos Wizz krypties tikrai visai įdomus. Paryžius būtų labai neblogai, tik vėl nieko naujo iš Lietuvos. O dėl suspėjimo tai tik 6dienį, kiek per ilgai užtruktų. Bet panašiu laiku iš BCN grįžta.
    Iš „egzotinių“/atostoginių krypčių galėtų būtų Katanija, tik Silija Star1’ui nebuvo labai populiari kryptis, aišku šiuo atveju būtų kita kainodara.
    Taigi, belieka Vokietija, galbūt Malmė ir aišku Oslas – iš visų aplinkinių oro uostų į jį Wizz Air skraido, išskyrus iš Vilniaus. Bet šiuo atveju vėl konkurencija su Ryanair, vargu ar norės dar kartą lipti ant to pačio grėblio.
    Ir Wizz Air, ir mums būtų geriau visiškai nauja kryptis ir ten, kur Ryanair neskraido, kad vėl neatidarytų konkuruojančio reiso:)

  83. Pranas - 2011 05 13, 18:48

    Beauvais oro uostas turi darbo valandų apribojimus, nelabai ten vietoj Stokholmo gautųsi (net jei ir spėtų pagal tvarkaraštį – vėlavimai jau keltų dideles problemas).

  84. Mindauqas - 2011 05 13, 19:03

    Na taip, dar Beauvaus darbo laikas, tai su Paryžiumi ne kas gaunas. Arba jeigu perkeltų ir sukeistų su Roma, bet nerealu. Turbūt bus kita, trumpesnė kryptis.

  85. silentium - 2011 05 13, 19:21

    Ot tai būtų prikolas, jei dabar štai imtų ir grąžintų Romą į tą laiką, kokį turėdamas galvoje ir pirkau bilietus :D Nes sukeitė tai su Stokholmu anuomet.. na ir maklė čia :)

  86. Jurgis - 2011 05 13, 19:35
  87. astrologas - 2011 05 13, 23:15

    nebus jokiu beauvais, nebijokit. mano kortos rodo, kad bus kazkas panasiu spinduliu, pvz., krokuva:)

  88. ACC - 2011 05 13, 23:41

    Mano spėjimas dėl naujos Wizzair krypties būtų arba Malmė, arba Oslas.

  89. Karolis - 2011 05 14, 13:15

    Nepavyksta rasti nieko oficialaus dėl Wizz skrydžių į Skavstą nutraukimo – tik sold out trim mėnesiams į priekį jų puslapyje. Simonai?

  90. Jurgis - 2011 05 14, 21:50

    Simonai, prisiminiau tuos graziai paruostus VNO videoklipus adaptuotus Baltarusijos rinkai. Norejau paklausti, ar jauciamas koks nors keleiviu pagyvejimas is Baltarusijos puses ? Ar tie mesti reklaminiai pinigai duoda kokia nors apciuopiama graza ? Jei ne, kas objektyviai trukdo ?

  91. Patikimasis - 2011 05 15, 15:20

    Dėl Wizz naujos krypties gal čia iš stebuklų pasaulio bet manau yra galimybė skrydis į Turku. Tik šis skrydis nepasitvirtino RIX kažin ar bandys iš VNO

  92. Jurgis - 2011 05 15, 17:13

    World’s first airport park opens in Amsterdam
    http://www.springwise.com/tourism_travel/airportschiphol/

  93. Augustinas Žemaitis - 2011 05 16, 17:18

    Turiu Wizzair bilietą į Stokholmą birželiui. Penktadienį teiravausi. Šiandien atrašė Wizzair, kad jokie reisai nėra atšaukti.

  94. Dodoo - 2012 12 16, 07:29

    Avant d’e9crire des sottises sur Air Baltic et son caiatpl, renseignez-vous un peu SAS a vendu sa part e0 Bertolt Flick en 2009. Lamentable travail de journaliste pour un me9dia spe9cialise9!!!!!

Leave a reply