Apie keliavimą ir keliones
Šiame tinklaraštyje nutariau šiek tiek aprašyti savo kelionių įspūdžius – susikaupė daugybė įvykusių kelionių per pastaruosius penkerius metus ir varo du motyvatoriai – pirma, norisi uždokumentuoti įspūdžius sau, o antra, mano patirtis ar patarimai galbūt padės kitiems keliautojams. Prieš porą savaičių parašiau apie Odesą.
Prologo vietoje – koks aš esu keliautojas.
Mano įrašuose bus mažai patarimų, kaip keliauti pigiau: kur ieškoti pigiausių bilietų, pigiausios nakvynės ar kaip apgauti viešojo transporto sistemą. Komfortas kelionėse yra svarbu – tai dalis žavesio. Yra tūkstančiai tinklaraščių ir netgi kelionių agentūrų, kurios kupinos patarimų, kaip keliauti pigiau. Šaunu – jos ilgina žmonių sąrašą, kurie gali keliauti, nes niekas taip neplečia akiračio kaip kelionės. Tačiau yra žmonių, kurie du kartus buvę Turkijoje ir vieną kartą Londone mano, jog matę ir žino viską – koks yra „tikras kebabas”, koks turi būti suši ir kaip reikia pilti alų į bokalą, o labiau nei jie žino yra linkę tuo dalintis. Didžiausia klaida yra su jais ginčytis, aš patyliukais mintyse jų gailiuosi.
Aš žinau, kaip veikia klaidingi aviakompanijų tarifai, kuomet yra ypač mažos kelionių kainos ir esu ne kartą jomis pasinaudojęs (pavyzdžiui, legendinė „American Airlines” klaida, pardavusi maršrutą ARN-LHR-JFK-DCA-MIA-SJU-ORD-LHR-ARN už 1199 LTL, Australija roundtrip iš Dublino už 1400 LTL arba 32 000 kilometrų, praktiškai aplink pasaulį, verslo klase su keturiomis skirtingomis aviakompanijomis už 9000 LTL). Tačiau, norėčiau visada skraidyti tik „Business Class”, o dar geriau „First”.
Man sunku kalbėtis su žmonėmis, kurie yra išbandę „Singapore Airlines” A380 verslo klasę ir mano, kad gyventi reikia taupiai. Mane 12 val. „full-flat” 100x200cm kėdėje motyvuoja dirbti ir siekti, kad keliavimas būtų tik toks.
„Viešbutis yra skirtas tik pernakvoti” – kvailystė. Keliaujant, viešbučiuose dažniausiai praleidžiame daugiau negu pusę kelionės laiko. Keliaujant darbo reikalais, kartais dar daugiau, tai ne tik poilsio, bet ir darbo vieta. Net jeigu viešbutyje tik miegama, prastas miegas dėl triukšmo, nešvaros ar prasto oro gali sugadinti bet kokią kelionę. Naktis „Park Hyatt” Tokijuje gali būti visos tolimos kelionės tikslas.
Mano įrašai bus gausūs apibendrinimų – kai kuriose vietose lankiausi darbo reikalais, kai kuriose poilsio, kai kuriose dėl abiejų priežasčių. Nesistengiu konspektuoti chronologiškai įvykių – stengiuosi užrašyti kas įstrigo ir kas atrodo svarbu. Dėl šios priežasties niekada nerašysiu „ant karštųjų” – manau, kad įspūdžiai privalo susigulėti, nes karšti įspūdžiai dažnai apgauna. Pavyzdžiui, prieš trejus metus penkios dienos Marakeše atrodė baisiai – grįžęs ant Maroko norėjau piešti raudoną kryžių kaip ant šalies, kur niekada nenorėčiau grįžti. Įspūdžiams susigulėjus, tai atrodo kitaip – suprantu, kur vietą suvokiau klaidingai, ko neįvertinau ir dabar norisi Maroką aplankyti dar kartą.
Mano „Flight Diary” rodo, kad artėju prie 1 000 000 oru nukeliautų kilometrų (rašant šias eilutes jų suskaičiuoju 959 793), esu skridęs ir leidesis 609 kartus, esu aplankęs 101 Pasaulio oro uostą su 58 skirtingų aviakompanijų skrydžiais.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
193 komentarai
Leave a reply
Ech, nieko nėra maloniau, kaip skaityti apie tokias keliones, matyti nuotraukas, vaizdo įrašus, klausytis pasakojimų… po keliavimo ir įspūdžių pačiam :)
Nuoširdus ačiū Simonui už patyrusio keliautojo, aviacijos mylėtojo, entuziasto ir, svarbiausia, profesionalo, žodžius!
Visi jūsų įrašai bei komentarai godžiai suskaitomi ir forumo užkulisiuose :)
Super Simonai! Labai lauksiu pirmų TR! Nuolat skaitau Airliners.net TR ir turiu ten keletą sekamų „superstar’ų”,kurių report’ai dažniau nei realybėje leidžia kartu leistis į keliones aplink pasaulį. Tikiuosi, kad ir pačio TR’tai prisidės prie tų malonių akimirkų ir linkiu tame visokeriopos sėkmės!
Bus įdomu paskaityti, ypač apie vietas kur pats esu pabuvojęs, nes, kaip suprantu, keliavimo filosofijos, tad, tikriausiai, ir patirtys skiriasi, nors nuskristų kilometrų skaičius skiriasi mažiau.
Mano prioritetas – pažinti kuo įvairesnį lankomos šalies/miesto paveikslą, neapsiribojant turistiniais objektais ir geriau įsigilinant į kultūrines, ekonomines ir kitokias realijas.
Prieš kelionę stengiuosi daug skaityti, žiūrėti dokumentinių filmų apie šalį, „vietoje” daug vaikštau ar važinėju. Apsistojimo, valgymo vietas, keliavimo būdus irgi bent kartais renkuosi atitinkamai tarp labiau būdingų šaliai (pvz. Honkonge vieną naktį praleidau „Mirador Mansions”, kitą „love motel” Kaulūn Tonge, per Australiją važiavau su kemperiu ir nuvairavom per 21 d. virš 10 000 km, tačiau Abu Dabyje nakvojau 5*, ir pan.).
Tad mano kelionių aprašymai irgi išeina pusiau straipsniai apie atitinkamų kraštų kultūrą ir realijas. Tačiau paskaityti kažką, rašomą daug keliavusio žmogaus, nors ir kitokio stiliaus, nei aš rašyčiau, visuomet smagu.
Svarbiausia, kad su patirtimi (įskaitant keliavimo patirtį) ateina galimybė lyginti, matyti kontekstą, suprasti, kas tikrai reta ir ypatinga, o kas yra daug kur (tik, galbūt, tarkime, ne Lietuvoje).
Tiesa, „ant karštųjų”, manau, neblogai rašyti, jei rašinys skirtas ir „dokumentuoti” kelionę sau. Dažnai būna, kad paskaitęs ką parašiau prieš pusmetį ar metus iš karto po atitinkamų kelionių, suprantu, kad kai kurių įdomių ir reikšmingų faktų jau nebeprisimenu ir, jei būčiau rašęs prabėgus po kelionės daugiau laiko, nebebūčiau parašęs.
Rekomenduoju keliautojams Kruizus per Atlanto Vandenyna, jie labiausiai tinka zmonems norintiems porai savaiciu dingti nuo zemes pavirsiaus ir pailseti nuo darbu. Laivai didziaja laiko dali plaukia nestodami, uzsukdami tik i salas, kurias oru pakankamai sudetinga pasiekti. Laivo aplinka bei maistas 5*. Po tokios keliones siela grizta atgal i kuna :)
Vis kirba mintis iveikti Ramuji Vandenyna …
Simonai, kaip renkiesi kelionių kryptis? Ar keliauji ten, kur pasitaiko proga, ar turi savo norimas aplankyti šalis/vietas ir ieškai būdų ten nukeliauti? kokie būna kreiterijai, kurie suvilioja aplankyti vieną ar kitą šalį? Ar mėgsti grįžti į tas pačias vietas kelis kartus (ar čia tik Odesai išimtis?)
Mano klausimai, žinoma, komandiruotėms netaikomi :)
Luka:
Kryptys atostogoms – safety first. Pavyzdžiui, greičiausiai tik dėl to mažai esu buvęs Centrinėje/Pietų Amerikoje, nes per atostogas visiškai neturiu noro jausti poreikio jausti saugumo stresą. Taip, aš žinau, kad galima saugotis ir apsisaugoti nuo vagysčių/užpuolimo ir kt., bet visiškai nenoriu apie tai galvoti apie atostogas.
Šiaip aš esu urban mėgėjas – man patika ieškoti miestų ritmų / pramogų, negu gamtos. Kažkaip su gamta gaunasi taip, kad pasižymėti varnelės, kad buvau prie objekto X neturiu noro, o daugelis gamtos objektų tiesiog baigiasi ne WOW emocija, bet „o, gražu, tikrai – kaip atviruke”.
Kelintą kartą į tas pačias vietas – Why Not. Kažkada labai buvo patraukusi Barselona – tai ir buvau ten weekend break gal 7 kartus su skritingais draugais / tėvais ir kt. Paprasta, nebrangu, švelnus oras ir daug miesto atrakcijų atrasti. Pavyzdžiui, man labai patinka Singapūras, tai stengiuosi visada jį esant progai aplankyti, patogus gateway į pietryčių Aziją (apie Singapūrą bus atskiras įrašas).
Tiems, kas skris is Rygos i Niujorka su Uzbekistan Airways. Aviakompanija svers keleivius pries skrydi:
http://newsru.com/world/10aug2015/uzbekair.html;
https://www.uzairways.com/en/flights/preflight-procedures
koks tikslas? kuo daugiau cargo prikrauti zinant tikra svori vietoj estimation?
Klausimas tiems keliautojams, kurie skraido long-haul verslo reikalais: kaip susitvarkote su laiko skirtumais ir jet-lag?
Simonas yra minejes, kad reisai, kurie atvyksta ryte turi daug didesne paklausa tarp corporate ir ypac business class keleiviu. Taciau ka daryti, kai reisas yra gana trumpas ir issimiegoti beveik neimanoma (pvz. NYC-LHR), arba lektuvas kyla ir leidziasi nemiego metu pradiniame taske (pvz. kai kurie LHR-HND skrydziai)?
@srs: diena/pusantors pries skrydi pradek gyventi destination time zonoje. Vartok daugiau vandens pries skrydi/skrydzio metu.
@srs – mano asmeninė taktika dėl laiko aklimatizacijos: http://augustinas.net/kaip-iveikti-aklimatizacijos-sunkumus-2068 . Čia neorientuota konkrečiai verslo keliones, bet skyreliai „Kaip aklimatizuotis skrendant į Vakarus” ir „Kaip aklimatizuotis skrendant į Rytus” pritaikoma ir trumpoms komandiruotėms.
Realiai problemų su tuo neturiu – visuomet galiu nuo pat nusileidimo gyventi pagal tą laiko juostą, į kurią atskrendu. Maksimaliai gali būti kažkoks pavienis sunkus momentas, kada norėsis miego, bet ištvėrus viskas ok, o tinkamai pasirengus ir to nebūna.
Niujorkas-Londonas trumpas reisas, bet pamiegoti galima. Šiaip nei 8 val. miegas, nei 6 val. miegas nėra iš tikro absoliučiai būtinas. Ir pamiegojęs 2 ar 3 val. kitą dieną jausies labai ženkliai geriau, nei nemiegojęs išvis (aišku, jei įmanoma, geriau daugiau miegoti). Tiksliau, ryte prabudus gali atrodyti sunkiau, bet vėliau „išžvalėjus” miegas taip „neužspaus”.
srs: manau, kad receptai įvairūs ir skirtingiems žmonėms yra skirtingi. Aš stengiuosi kelis dalykus panaudoti. Jeigu kelionė labai trumpa – bandau darbotvarkę susidėlioti taip, kad galėčiau organizmą palikti Europoje: t.y. susitikimus ir kita veiklą organizuotis kada Europoje diena – kultūriškai tai nesudėtinga Azijoje – kinai, Indonezija, Malaizija, Singapūras, Korėja įpratę su europiečiais dirbti ir galima planuotis veiklą vakare. Jeigu taip neišeina, tada naudoju techniką pradėti taikytis dar išvykdamas, dažniausiai tiesiog praleisdamas vieną naktį miego – turbūt nelabai sveika, bet po praleistos nakties galima užmigti bet kur lėktuve, o po sukrėtimo organizmas priima naują ritmą. Na, o jei kelionė ilga, tada patogiausiai pereidinėti iš lėto – po 2 valandas pasistumti per dieną tinka mano organizmui.
srs: Siaip as dar stengiuosi kiek galima iskristi kuo veliau is laiko juostos kur gyvenu – pvz pabuves NYC, renkuosi skrydi, kuris iskrenda kokia 22h, kad lengviau uzmigti. Pavalgau normaliu laiku, pora valandu pries skrydi, ir vos pakilus lektuvui ausu kimstukus i ausis, akis uzsidengiu ir bandau miegoti. Maistas, gerimai ir visi kitokie skrydziu pribumbasai rupi maziausiai, jei kita diena reikia buti darbingam.Esu kazkada skrides ir per aplinkui su persedimu, kad ilgiau pamiegot iseitu, nors cia buvo isimtis, kad nebuvo velesniu tiesioginiu skrydziu.
Kad jau apie longhaul prakalbom:
Ryanair (RYA.I) is in talks with British Airways owner International Airlines Group (ICAG.L) and Aer Lingus (AERL.I) about providing transfer connections for its rivals’ long-haul services for the first time in its 30-year history, Chief Executive Michael O’Leary told Reuters on Monday.
Koks čia naujadaras kuriamas ? Kas nors gali paaiškinti :
„Be to, numatoma galimybė Lietuvoje sukurti į jungtinį skrydį panašią paslaugą, kai keliautojai galės įsigyti suderintus kelių vežėjų skrydžių bilietus.”
Austrian E195 Ops:
Vienna – Vilnius eff 16MAY16
Daugiau FR tema.
Ryanair in talks with IAG, Aer Lingus on feeding long haul flights | Reuters (http://uk.reuters.com/article/2
Kaip kovoju su jetlagu? Taip jau nutiko, kad visos mano kelionės būdavo į Rytus, tai pagrindinis dalykas, pastebėjau, yra departure time. Helsinkio, Varšuvos reisai dažnai kyla 5-7 vakare, o tai yra labai sunku. Įlipi į lėktuvą, miegas neima, atskrendi į Aziją anksti ryte. Ir key element yra, kad ir kaip sunku būtų, neiti miegoti. Kava, vaikščioti, rasti užsiėmimą, bet jokiu būdu neiti miegoti. Jei jau yra nepakeliamai sunku, tuomet dieną reikėtų užmigti valandos pokaičiui, o po to palindus po dušu toliau eit ką nors veikti. Sulaukus vakaro nebus sunku užmigti. Kitą rytą rinse & repeat ir po dviejų-trijų dienų nebebus jokių problemų.
Kita vertus, šiek tiek lengviau yra, kuomet skrydis išskrenda labai vėlai vakare iš Europos (Helsinkio HKG, SIN, daugelis Stambulo reisų), tuomet labai nesunku užmigti lėktuve. Lėktuvas atskrenda į Aziją jau po pietų, tad tereikia pratempti iki vakaro ir jau galima „šokti” į jų ritmą.
Vienąkart į Šanchajų skridau vos 4 dienom ir nutariau pagyventi Europietišku laiku. Problema buvo ta, jog susitikimai buvo nuo 10 ryto (4 Lietuvos laiku), ir buvo labai sunku išlikti Lietuvos laiko juostoje. Visa savaitė praėjo kaip košmaras ir dar kelias savaites grįžus į Lietuvą negalėjau susibalansuoti atgal į Lietuvišką laiką – prabusdavau nakti, dienom vaikščiodavau kaip lavonas.
Čia kiekvienas turi atrasti savo rėžimą – kiek žmonių, tiek nuomonių. Turbūt bendra taisyklė yra tik ta, kad kuo labiau esi užsiėmęs, tuo mažiau laiko būna galvoti apie jetlag :)
Dar įdomu iš FR detalių:
O’Leary said after 12 months Ryanair was very close to meeting its initial target of 2 percent of all ticket buyers opting for flexible business plus tickets, part of a „conservative” five-year plan to reach 10 percent.
„Wizz Air“ toliau eksperimentuoja su bagažu – registruojamojo svorį sumažino iki 23 kg. Už brangiau bus galimybė užsisakyti 32 kg.
O tuo tarpu Kaunan nusileido Jumbojetas.
Vel Silk Way Airways 744 Atskrido i KUN is Baku. Smagu kai ramu oro sudrumscia 747 :)
https://www.facebook.com/AviaFotoLt/photos/a.472073619526456.1073741828.472051656195319/1006224486111364/?type=1&theater
Iš KUN į VKO beveik reguliariai šią vasarą skraido ir oro bendrovės JAKUTIA B752F.
Ir dar tas paslaptingasis Pasto 767 kurio dar neteko matyti …
Transaero Twitter skelbia, kad nuo žiemos vėl planuoja skraidyti į VNO.
Amžiaus derybos su „Ryanair“
O gal oro uostą išjudintų emigrantai iš Žemaitijos? Kalbos, kad į Palangos oro uostą ateis „Ryanair“ arba „Wizzair“, pradėjo sklisti dar 2012 metais. O apie derybas pranešama kasmet. Derybos toliau tebevyksta, sako M.Gelžinis. Bet kol kas nei vienas pigių skrydžių kompanijos lėktuvas Palangoje iki šiol nenusileido.
„Viskas derybų stadijoje. Liko kai kurie formalumai“, – sako oro uosto vadovas. Klaipėdiečiai netgi skyrė lėšų rinkodarai, nes to pareikalavo „Ryanair“. Klaipėdiečiai siekia, kad iš Palangos būtų skraidoma į Londoną.
„Jau matosi šviesa tunelio gale“, – apie derybų eigą pareiškia oro uosto vadovas. Jis neslepia – pigių skrydžių kompanija nori ateiti su savo sąlygomis.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/palangos-oro-uoste-tupti-musems-niekas-netrukdo.htm?p=2
Kaunas
2015 liepa
77254 keleivių
kritimas minus 7,31%
rusai jau atrado DME-VNO =]
https://100500miles.ru/vau-vau-moskva-vilnyus-2384-rub-transaero/
Kainos tai nesveikai pigios, tik kodel jie nutrauke skrydzius vasarai? Ar paleidus rudeni tikisi pre-sale periodu uzpildyt busimus reisus?
Pastebėjau, jog RYR skrydyje KUN-CPH kainų tendencija artimiausiom 2-5 d. panaši į SAS – panašu, kad jie kainas nustato keliais būdais: – copy-paste minus tam tikras procentas nuo SAS arba patys pritaiko analogišką revenue managementą, kuris stipriai padidina kainą prieš pat skrydį. Įdomu kiek dažna tokia praktika RYR.
Iš kitos pusės – SAS kainos atrodo itin aukštos, maniau, nors atrodė, kad galėtų kristi. Būtų įdomu sulaukti Simono komentaro.
Neduoda Ryanair atsaukto skrydzio keisti i kita skrydi, kuris yra ne toj salyje i kuria buvo originalus skrydis. Jei Destination buvo Kopenhaga tai pakeisti galima tik i Kita Danijos miesta ….
Paskambink rytoj. Ir labiau šauk:)
:) Dabar nauji laikai, reik Chetint ….
Asmeniškai žinau žmogų, kuriam buvo davę skrydį į tą patį miestą, bet su fake connectionu. Ta prasme, davė du atskirus bilietus.
Ar labai šaukė, nežinau. Pareigų jokių neužima žmogus, tai nebent dievo bausme galėjo grasinti :)
Man irgi taip yra Ryanair davę – VNO-DUB pakeitė į VNO-STN ir STN-DUB: rėkti nereikėjo, aš pasiūliau ir jie sutiko.
O jums pakeitė į fake-connectionus skrydžius kurie turi vykti po kelių mėnesių? Ar atšauktus skrydžius pakeitė oro uostuose (arba vyksiančius po kelių dienų)? Ir kada tai buvo?
Mano atveju buvo pardavę VNO-DUB pirmadienio vakarui, likus 2 mėnesiams cancel’ino. Siūlė perkelti į antradienio vakarą arba skristi KUN-DUB. Aš pasiūliau paimti pirmadienio vakare VNO-STN ir antradienio ryte STN-DUB ir sutiko.
Tokie jungimai tai veikia, bet mano atveju jie turetu pasibaigti Kopenhagoje, o as noriu italiskos picos ir i EXPO 2015 nulekt, tai as jiems pasiuliau alternatyva Vilnius-Roma-Kopenhaga-Milanas-Vilnius Bet sake kad tarpinis oro uostas turi buti in „Nearby Country” O Italija nepatenka…. Sake „Could do via Sweden To Copen”
Wizzair ne pirma karta neteisetai ampokestina oro uoste. Ima 30 EUR uz registracija 5 EUR pasiima oro uosto handlingas. Parasius skunda – Wizzair 30 EUR grazina, 5 EUR – ne, atseit cia oro uostas pasieme. Nors klaida – juos aptarnaujancio handlingo. Klausimas – jei kreipciausi i kokias instancijas. Ne del 5 EUR, is principo, nes uzkniso nuolat besikartoajncios sios klaidos – nubaustu juos kas nors rimciau ar nelabai? Ar cia geriau tiesiog i koki delfi parasyti ir paviesinti, gal neigiama reklama padetu jiems atsipeikyti?
Lauri, paviešink, nes rimtai už..sa. Man tas pats buvo, tik parašius pretenziją dar ir idiotu išvadino, neva neturėjau airport check-in, nors jis buvo ir call centre tą patvirtino, kad buvo. Parašiau, ką apie juos galvoju, tikiuosi, kad grąžins. Bet dabar po tavo komentaro įdomu, kiek atgausiu, nes oficialus mokestis £22, bet Belfaste liepė £26 mokėti.
Gerai, kad bent BGS’as Vilniuje airport check-in’ą visada mato. Bet blyn irgi, missed departure mokestis Wizz Air’e yra €70, o BGS’as ima €100.
Užknisa, kad aviacijoje su niekuo dėl nieko nepasiginčysi, net ir žinodamas savo teises ir būdamas tikrai teisus – nes geriausiu atveju tiesiog neleis tau skristi, blogesniu išves iš oro uosto su policija.
Emirates paskelbė apie naują maršrutą Dubajus-Panama nuo 2016.02.01. Naujas ilgiausias maršrutas Pasaulyje – 17 val. 35 min. skrendant į vakarus.
Šiandien ilgiausias maršrutas Pasaulyje yra Qantas Sidnėjus-Dalasas.
Pasidžiaukime: http://vz.lt/fotoreportažai/2015/08/12/naujas-small-planet-airlines-biuras-politika–jokiu-duru
@Simonas – Įdomu. Šiaip Panamos plotas ir gyventojų skaičius labai panašus į Lietuvos, o Panamos sostinės gyventojų skaičius – į Vilniaus, tuo tarpu Panamos BVP vienam gyventojui mažesnis nei Lietuvos.
Gal kas geriau išmano Lotynų Amerikos rinką galėtų pakomentuoti, dėl ko Emirates pasirinko šią šalį, kai kol kas iš Lotynų Amerikos teskraido į Braziliją ir Argentiną?
Ir apskritai kokios priežastys ne pagal dydį ir ekonominę padėtį dideliam Panamos oro uosto srautui (net 8,5 mln. keleivių per metus)? Ar COPA iš esmės skraidina beveik vien tranzitą ir veikia pagal modelį panašų į buvusį Air Baltic?
Karoli, aš pastebėjau taip, jog kai kuriuose maršrutuose „Ryanair” pradėjo taikyti tradicinės aviakompanijos kainodaros principus. DUB-BRU pardavinėjo po 300EUR one-way, likus dienai, nors turėjo dar virš 30 vietų laisvų. „Aer Lingus” tuo metu pardavinėjo po 400 EUR.
Emirates tikrai norėtų skraidyti į Mechiką ir Bogotą, bet dėl to, kad tie oro uostai yra aukštai, neįmanoma iš jų pakilti į 15-17 valandų misijas.
Na, o toliau – Panama gal kaip ir logiškas pasirinkimas.
Panama nors ir varginga šalis, bet turi labai „foreigners driven economy” – viską valdo Užsienio kapitalas, Panamos kanalas su begale interesų iš visų, dėl to poreikis keliauti
COPA yra puikus sėkmės modelis, kaip išnaudoti geografinę padėtį, kažkuo panašus į „Icelandair”. COPA su narrow-body lėktuvais jungia antro lygio JAV miestus su Pietų Amerikos miestais. Tiesioginių skrydžių nėra, o COPA sukuria gerą alternatyvą, nes antro lygio JAV miestai dideli ir stiprūs ekonomiškai.
Emirates, beje, interline jau dabar su COPA, tai gali būti, kad per COPA jungs į Centrinę Ameriką.
Teko skatyti, kad Panama – populiari pasiturinčių pensininkų iš Vakarų rezidencijos vieta.
prikeliant sena Vytauto-NT tema apie dviracius lektuve – gal kam teko susidurti su bike-carrier vezimu mazu lektuvu ale E170 / CRJ9? Kas neisivaizduoja apie ka eina kalba – http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001WEEZ04 . Ar yra padidinta rizika kad nepakraus ir geriau vykti connecting flights su A320/B737 ar bandyti tiesiogini operuojama mazais lektuvais.
jpou: nematau problemų, kad galėtų būti nepakrautas toks daiktas į Embraer/CRJ. Nebent koks extra ordinary skrydis su blogu vėju ar bagažo kiekiu, bet čia gali ir Boeing/Airbus pasitaikyti taip, įprastom aplinkybėm priims.
@Simonas – kokie pagrindiniai skirtumai tarp COPA ir Air Baltic situacijų lėmę, kad BT labai panašus modelis nepasiteisino?
(jungimas „antros klasės” turtingų Skandinavijos ir Vakarų Europos miestų su „pirmos klasės” neturtingais Rytų Europos, Užkaukazės, Vidurinės Azijos miestais)
Manau, kad tiesiog Skandinavijos „antros klasės” yra per maži tokiam modeliui. JAV yra 34 miestai, kuriuose gyvena virš 0,5 mln. gyventojų. Be to, ekonomika labai decentralizuota, žmonės mobilus, kiekvieną valstija turi stiprų governmental sektorių.
To negali lyginti su Skandinavija – Švedijos Uppsala yra ketvirtas pagal dydį miestas su 140 tūkst. gyventojų, trečias pagal dydį Suomijos miestas turi 220 tūkst. gyventojų. Be to, valstybės gana centralizuotos – daug miestų yra aplink sostines (Vasteras, Espoo, Vanta, Turku), o realiai verslo valdymas susitelkęs sostinėse ir kai kur tik gamyba yra decentralizuota (o keliauja tai daugiausia valstybinis sektorius ir vadyba).
„Antro lygio” miestų Europoje realiai yra UK, Italija, Vokietija ir… viskas (gal dar iš dalies Ispanija). Net Prancūzija labai centralizuota (70% viso traffic’o juda iš Paryžiaus – palyginkit: CDG ir ORY veža 90 mln. keleivių, o toliau seka Nica su 11 mln., Lijonas 8…).
Kažkiek esantys „antro” lygio miestais susiduria su didele vežėjų konkurencija – Geteborgas, Bergenas, Bilundas, Edinburgas, Barselona ar koks Hamburgas – visur skraido BA, KLM, LH, AF ir t.t.
O teko kam nors is cia esanciu skristi panasia trukme, kaip kad bus ilgiausias skrydis pasaulyje? Kokie ispudziai? :)
Mano ilgiausi po 14 val. MEL-DXB, taip pat po 12 val. LHR-SIN.
Simonai, o ispudziai? Pakenciama? Ar kancia? :)
Man asmeniškai nepatinka skrydžiai virš 10-11 val., bet 9 val. fainesni nei 6 val.
Kai skrydis 9-11 val., tai schema paprasta – easy boarding, knygos/filmai, tada economy po 2 val. pasirodo maistas. Nuo 3 val. iki 8-9 val. galiu miegoti, tada lieka 2-3 val. wake-up/food/entertainment.
Ilgesni iš principo nepatiko, nes nepatogiai nepriklausomai nuo paros laiko galiu miegoti max 5 val., to pasekoje lieka 9 val. „gyvo” laiko – nuobodu tai tikrai. Mieliau skrisčiau 10 val. ir 5 val. du skrydžius, negu vienas skrydis 14 val.
Aš irgi iš Dubajaus į Australiją skridau (Qantas A380) – man patiko daug labiau, nei grįžimas dar leidžiantis Singapūre (kur išprašo iš lėktuvo, liepia iš naujo pereit saugumo patikrą vidurį nakties, laukti pradžioje prieš patikrą, paskui už patikros, vėl sulipinėti).
Realiai stengiuosi išmiegoti lėktuve kuo ilgiau atsižvelgiant į laiko juostą į kurią atskrisiu, o likusį laiką skirti pasirengimui tam, ką veiksiu nuskridęs (t.y. specialiai nedarau iš anksto kažkokių darbų kuriems reikia tik kompiuterio ar spausdintų dalykų, ir specialiai numatau tam laiką skrydžio metu, atsižvelgdamas į skrydžio trukmę).
Šiaip kai tik pradėjau daugiau skraidyti ir trumpesni (~8 val.) skrydžiai būdavo kančia, nes būdavau tinkamai nepasirengęs: miego nesinorėdavo, ką veikti neturėdavau ir pan. Bet tinkamai pasirengus viskas gerai.
okay, prisiskraidem. Dabar nei LH nei LX neleidzia man pasirinkti seato long haulams in advance. Tai kuom dabar skristi? ;-)
Bet tai Wizz pavaro su ta Malme. Belekokia data pasirenki – bilietai po 20 EUR RT. Ko jie neuzdaro sio marsruto? Laukia, kol isibeges?
MMX nemokamas landingas ir no pax tax, tai jeigu užpildymas yra, tai galimai netoli DOC. Nepamiršti reikia, kad Wizz surenka po 28 EUR iš kiekvieno keleivio papildomų pajamų.
Tas pats Wizz su kitais Švedijos/Danijos maršrutais – pažiūrėk BLL/NYO, daug datų po 9.99EUR.
Na, bet fantazijos kur dar skraidyti iš VNO nelabai yra.
Galetu Wizz pabandyti Koki Napoli ar Pisa :)
Beje, Wizz atidarė pardavimus 2016 m. vasarai – LTN 3x daily visom dienom, išskyrus šeštadienius.
Dar didina EIN iki 5x ir IEV iki 3x.
Iš viso 80 rotacijų su 4 lėktuvais, taip kad augimui turi keturias rotacijas dar dėl maximum utilizacijos.
Budapesta geriau pabandytu :)
@Simonas – dėkui už priminimą apie 2016 vasarą. Smagu pirkti liepos mėnesiui skrydžius po 10 eur :)
Tai ziemai MMX irgi pardavineja, tik savaites dienos kitos nei dabar ir skrydzio laikas pastumtas anksciau. Nezinau ar saugu pirkt bilietus velyvam rudeniui, ar neuzdarys. O skrydzio kontingentas tai linksmas, keletas budulioku, keletas danu ir svedu, pagrinde jaunimelis „zemdirbiai” su mazais vaikais ir tevais/mamom su giliu provincijos akcentu. MMX visi issibegioja visi kazkur panasu i masinas, i flygbuss’us i Malme ar Lunda tik keletas ilipa.
LOT and Turkish Airlines strategic partnership towards future joint venture agreement
http://www.eturbonews.com/62562/lot-and-turkish-airlines-strategic-partnership-towards-future-jo
https://www.kaunas-airport.lt/index.php?lang=lt&page=naujienos&news_id=259
Simonai, Augustinai – jei skristumėte 14 dienų atostogoms MAD – SGN, ir turėtume galimybę nepabrangstant bilietui sustoti vienai ar kelioms dienoms DXB, kiek dienų stopoverį rinktumėtės? Kitais žodžiais, kiek Vietnamo dienų įspūdžių prasme yra vertos paaukoti dėl Dubajaus (į abi šalis skrisiu pirmą kartą)?
Nesu buvęs Vietname, tad negaliu atsakyti visai kompetentingai. Dubajuje esu buvęs ir man labai patiko, ~2 dienų tikrai reikia (mano įspūdžiai: http://augustinas.net/dubajus-naujoji-pasaulio-sostine-3018 ). Kita vertus, daug kas priklauso nuo asmeninių pomėgių: yra žmonių, kuriems, tarkim, reikalinga gamta ir senovė, o ne „šiuolaikiniai pasaulio stebuklai”, tai tokiems manau Dubajus išvis dėmesio nevertas.
Bet bendrai paėmus, jei nebūčiau buvęs nei ten, nei ten, manau Dubajuje nesustočiau išvis (t.y. tik persėsčiau į kitą lėktuvą). Tikrai ne todėl, kad būtų neįdomu, bet labiau iš išskaičiavimo: į Vietnamą brangiau, tikėtina, skrendate vieną kartą gyvenime, tuo tarpu į Dubajų karts nuo karto būna tikrai gerų kainų, o ateityje nenustebčiau, jei bus ir tiesioginis pigių skrydžių bendrovės reisas ir bus įmanoma savaitgaliui suskraidyti ar savaitei į Dubajų ir kitus aplinkinius kraštus. O ir šiaip man patinka geriau įsigilinti į vieną kultūrą / šalį nei maišyti kelias labai skirtingas vienoje kelionėje.
Rusijos aktualijos:
http://lenta.ru/articles/2015/08/12/avia/
Dubajuje nesustočiau ilgiau nei parai, viskas priklauso nuo poreikių ir norų, bet Dubajus turi savo kainą, siūlyčiau ten ne tik tarp modernių pastatų pasivaikščioti.
Nesu buvęs Vietname, Dubajuje pirmai pažinčiai manau 2 dienų užtenka.
Turistavau Vietname is Saigono i Hanoju, bet nesu buves Dubajuje. Mes kelionei per Vietnama turejom 8 dienas ir man pasirode smarkiai per mazai. Vietnamas – didele salis ir yra labai daug ka pamatyti. Zinoma – jei gamta nedomina, o norisi stiklainiu ir plieno – tada Dubajus turbut bus smagiau.
LOT ir Tukrish partnership labai logiškas strategine prasme. Logiška būtų, kad abi kompanijos kartu paliktų ir „Star Alliance”.
Vilniaus oro uostas peržengė dviejų milijonų keleivių ribą
http://www.ivilnius.lt/naujienos/transporto-naujienos/vilniaus-oro-uostas-perzenge-dvieju-milijonu-keleiviu-riba/69643d33303533
Edgarai, aš esu buvęs abiejuose. Pritarčiau, kad poros dienų užtenka apžiūrėti Dubajų. Man rodos mes 2-3 dienas praleidome Dubajuje ir dar 2-3 Abu Dabyje. Tuo tarpu Vietname buvau šią žiemą. Praleidom lygiai tris savaites, taip pat važiavom iš Saigono į Hanojų ir nors ir nestojome visur, bet stengėmės aplankyti visus svarbesnius miestus ir rezultate pritrūko laiko, Hanojų tik prabėgom apžiūrėjom ir tikrai dar būtų buvę ką veikti. Vietnamas tiek dėl savo geografijos, tiek kultūros ir istorijos tikrai yra vieta, kurioje yra ką veikti ir dar neteko girdėti, kad kažkam pasirodė jog Vietname per ilgai užsibuvo ir nebuvo ką veikti, mums trijų savaičių pritrūko, o tiek Dubajuje tik Abu Dabyje po dvi tris dienas pilnai pakako :).
3 mln. tikrai bus šiemet, nepamenu ar pernai buvo 3 ar kiek mažiau.
2.942.670 buvo pernai, šiemet 3.250.000 turėtų būti.
Gal kas galit papasakoti kaip veikia Viesbuciu uzsakymo sistema, ar yra kazkokia globali uzsakymu sistema is kurios tarpininkai ima kaina, ar kiekvienas tarpininkas kainas derina atskirai su viesbuciais ?
Jeigu atsiribojant nuo sistemų, kuriuos tiesiai dirba su galutiniais vartotojais (booking.com, iš dalies airbnb), tai yra kelios globalios viešbučių užsakymo sistemos, kurios gauna kainą iš viešbučių ir atiduoda ją tarpininkams, kurie parduoda galutiniam vartotojui. Kuo gal skiriasi nuo aviacijos, kad tų tarpininkų yra (ar gali būti) daug daugiau nei aviacijoje. Jeigu aviacijoje aviakompanija-GDS-agentūra-vartotojas, tai viešbučiuose gali būti viešbutis -> viešbučių GDS -> platintojas (gali ir nebūti) -> agentūra/tinklapis -> vartotojas.
Bet čia kalbu tik apie didžiąsias tarptautines sistemas. Vėlgi, priešingai nei aviacijoje yra daug mažų (dažniausiai vietinių/regioninių) sistemų, kurios dirba principu viešbutis->tarpininkas, turintis tinklapį->vartotojas.
Dekui uz paaiskinima, nes isejau uz Booking.com ribos ir pamaciau, kad to pacio viesbucio kainos gali skirtis net iki 40% kituose puslapiuose ….
@ wincas 40% mažiau? Aš kartais darau taip susirandu viešbutį per booking.com tada su viešbučiu susisiekiu ir pats užsibookinu. Arba per tos vietovės turizmo centrą tada gali sutaupyti nemažai, gal 40% nesigauna, bet 25% tai tikrai.
Booking.com tinka jei reikia skubiai ir realiai neturi laiko ieškoti ir skubiai reikia kokio viešbučio.
http://www.viesbuciai.lt
Per HotelCombine radau viena puslapi kuris pardavinejo ta pati Viesbucio paketa 40% pigiau nei Booking… Tada kilo klausimas del marzos …
Nežinau, kaip konkrečiai šiuo atveju, bet čia gali būti ne tarpininko maržos skirtumai, o tai, kad pats viešbutis per skirtingus tarpininkus parduoda skirtingomis kainomis. Aišku, tarpininkai tą stengiasi drausti, bet tai pasitaiko.
Viešbučių versle yra dideli fiksuoti kaštai ir maži kintami. T.y. ar viešbutis stovi tuščias, ar pilnas, išlaidos skiriasi ne taip ir smarkiai. Todėl gali apsimokėti kambarius pardavinėti ir labai pigiai, kad nestovėtų tušti. Kita vertus, pardavinėdamas visur labai pigiai, tai neatpirks visų kaštų. Tiems, kas nori mokėti brangiai, reikia bandyti taip ir parduoti. Todėl gali apsimokėti skirtingais kanalais, skirtingu metu pardavinėti už skirtingas kainas (pigiau per kanalus, kur ateis „taupantieji”, ir brangiau per kanalus, kur ateis „netaupantieji” – kiek tai galima bent iš dalies atskirti).
http://www.hotelscombined.com
Gal kam teko susidurti, ar galima susigrąžinti pinigus už (šiaip jau neatšaukiamus, economy) bilietus, jeigu kelionės atšaukimo priežastis yra sunki šeimos nario liga? Žinau, kad šeimos nario mirties atveju galima, o ligos? Bilietai SAS Qatar, pirkti per West Express.
Indonesian plane missing over Papua region
http://www.bbc.com/news/world-asia-33951718
An Indonesian plane with 54 people on board is missing in Papua region, officials have said.
Contact was lost with the Trigana Air ATR 42 turboprop just before 15:00 local time (06:00 GMT) after take-off from Sentani airport in the regional capital Jayapura.
The plane was en route to the town of Oksibil in the south of the region.
It is carrying 44 adult passengers, five children and infants, and five crew.
The plane took off from Sentani at 14:21 and contact was lost at 14:55.
Transport ministry spokesman Julius Barata confirmed the disappearance.
Panašu į trečia rimtą įvykį Indonezijoje per pastaruosius 8 mėn.
Niekada nesu skaitęs nieko protingiau apie keliones. Sutinku 100 proc. ir lenkiu galvą. Pagarba, Simonai!
Wizzair continues to expand its route network. The Hungarian low cost carrier is launching service between Bristol and the Slovakian city of Košice starting October 10.
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/oro-linijos-20150817060700.htm
Norint apsisaugot nuo Chemtrailo butinai naudokit garinta Acta !!!!
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/norvegijos-teismas-air-baltic-lektuvo-igula-nuteise-kaleti.htm
Airbus secures its biggest deal ever (250 A320neo for IndiGo). http://www.cnbc.com/2015/08/17/airbus-secures-its-biggest-deal-ever-with-indigo.html
UIA increases frequency en route Kiev – Beijing
http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=55971&member=696E666F406C697467696E612E6C747C323932387C323031352D30382D3137
Sveiki, planuojuosi savo pirmą (bet tikriausiai ne paskutinę) kelionę į Aziją. Planuoju užtrukti 2-3 savaites, priklausys nuo to, kaip susidėlios lėktuvo bilietai, vienas iš lankomų miestų bus Bangkokas, o toliau esu lanksti ir atvira pasiūlymams. Norėjau paklausti, kaip patartumėte planuotis kelionę, ar aplankyti daugiau šalių po trumpesnį laiką, ar geriau išsirinkti dvi, bet joms skirti po 7-10 dienų?
Antras Variantas, nes daznas vietos keitimas didesniais atstumais degina atostogu laika, nebent patinka nuolat judeti :)
@Luka – mano patarimas butu koncentruotis tik i viena sali, ypac jei ji didesne, kaip Vietnamas, Malaizija, Indonesia ar pan. Bet kokiai Cambodiai, Laosui gali pakakti ir 7-10 dienu.
Iš principo aš irgi manau, kad kiekvienai šaliai reikia daugiau laiko, bet todėl ir parašiau, kad čia būtų pirma, bet ne paskutinė kelionė į Aziją. Todėl mąstau apie tokį bandymą apžiūrėti kokias keturias šalis po 4 dienas, kad susidaryčiau įspūdį, pajausčiau skirtumus, o paskui žinočiau, kur noriu grįžti :) bet va mane kankina dvejonė, ar toks planas pasiteisintų…
@Luka
Viskas priklauso nuo tikslu ir pomegiu: vienam labiau tiktu visa laika praleisti Tailande, nuvaziuoti i siaure, i salas, gal keletai dienu i Kambodza; kitam gal patiks marsrutas Bangkokas-Singapuras-Dzakarta-Kvala Lumpuras; o trecias gali ne tik kad 3 savaites, o 3 menesius praleisti Patajoje :)
Luka, skonio reikalas. Mano praeitų metų pavasario kelionė: Singapūras (3 dienos), Yogyakarta (3 dienos), Bali (5 dienos).
Singapūre buvau gal ketvirtą kartą, bet man vienoje vietoje per 4 dienas nusibosta. Bet – skirtingi žmonės, skirtingi poreikiai.
Asmeniškai aš rinkčiausi vieną tokių variantų:
a)Didelėje šalyje praleisti visą laiką.
b)Mažesnėse gretimose kultūriškai panašiose šalyse praleisti po tiek dienų, kiek pakanka jas nuodugniau apžiūrėti (pvz. esu taip važiavęs į JAE, Omaną ir Kuveitą vienoj kelionėj, taip pat Malaiziją ir Brunėjų)
Bet jei norite pabandyti kelias šalis, tai dar visgi būtų klausimas, ar aktualūs pinigai. Nes paprastai toks modelis, kai susigalvoji visų pirma šalis (iš pirmo žvilgsnio esančias netoli), o paskui ieškai skrydžių tarp jų, būna pats brangiausias: pasitaiko, kad vienas tų skrydžių kainuoja kone tiek kiek, kiek visa kelionė iš Vilniaus, o ir laikai nepatogūs.
Panašiai pvz. jei kas sugalvotų aplankyti Lietuvą ir Albaniją per vieną kelionę tai kainuotų labai brangiai ir skrydžiai būtų nepatogūs, nors atrodo čia tas pats regionas Rytų Europa. O kokia Lietuva ir JK būtų daug pigiau ir patogiau, nors net toliau yra.
Todėl, jei pinigai nėra paskutinėje vietoje, verta bandyti ir atvirkštinį metodą: žiūrėti, kur iš Tailando galima pigiai ir patogiai (be persėdimų) tuo metu, kai būsite, nuskristi, o tada rinktis tarp tų variantų.
Galiu tik atkreipti dėmesį, kad „airBaltic” labai agresyviai daro marketingą naujoms kryptims tiesioginėms iš Vilniaus.
Nustebino islandų sprendimas su DHC-8 Q400 iš Reikjaviko skraidyti į Aberdyną Škotijoje. Matyt, AirBaltic’as įkvėpė:)
http://www.aberdeenairport.com/about-us/media-centre/press-releases/news/2015/icelandair-introduces-flights-from-aberdeen/
Luka,
nesu buvęs Bankoke, bet 2 savaites išdėstyčiau pavyzdžiui taip:
2 dienos intro Bangkoke – jetlagui apsiprasti, šiaip apsižiūrėti;
5 dienos kokiam kurorte Bangkoke (phuket, langkawi Malaizijoje etc., skonio reikalas)
3 dienos koks nors road trip ar nuotykinė kelionė su kokiais kayakais.
2 dienos Singapūre ar Kuala Lumpure
1-2 dienos Bangkoke
Čia dar aišku priklauso nuo biudžeto ir šiaip ko labiau norisi – ar Azijos miesto kultūros (labai įspūdinga!!!), ar labiau ten pasitrinti po ryžių laukus ir pavaikščioti po apšiktas šventyklas.
Siūlau Indoneziją pasilikti kitai kelionei, o Filipinus su Okinava dar kitai. Pasaulis mažas, kelionės pinga, bus dar tų progų. Nieko nėra šlykščiau nei grįžus jausti nuovargį, o ne poilsį po subalansuotų atostogų.
2-3 šalys visai lengvai apžiūrimos, ypač jei turėsi ne dvi, o tis savaites ir norisi pradžiai tiesiog su jomis susipažinti ir pasižiūrėti kas ta pietryčių azija yra ir kaip šalys viena nuo kitos skiriasi. Rekomenduočiau Tailandą, Malaiziją ir Singapūrą pirmam kartui. Mano pačio pirmoji kelionė į pietryčių azija tokia buvo. 3 savaitės ir minėtos trys šalys.
Kaip bebūtų, turėk omenyje, kad skrendant į Tailandą reikės vizos, Lietuva vis dar neturi bevizio rėžimo su Tailandu (gėda), o vizos yra vienkartinės, todėl jei yra galimybė rekomenduočiau skristi į Singapūrą arba Kuala Lumpūra pirma (abiems vizų nereikia) ir tada iš jų į Tailandą, priešingu atveju reikės dviejų Tailando vizų arba daugkartinės vizos.
Vykstant vos dviems savaitėms ir atskrendant į Bangkoką kažin ar verta kažkur dar papildomai važiuoti. Pati šalis didžiulė ir įvairi. Aš pats du kartus Tailande buvau, po maždaug dvi savaites abu kartus praleidau. Pirmą kartą nepakilau šiauriau Bangkoko, antra kartą nenusileidau piečiau jo ir jaučiausi lyg dvi skirtingas šalis aplankęs būčiau beveik.
Iš Kualo Lumpūro į Bangkoką traukiniu visai įdomiai nuvažiuoti galima, tik būtina vizą iš anksto turėti, nes visa on arrival jei neklystu tik tarptautiniuose šalies oro uostuose gali gauti. Iš KL į Singapūrą beveik už dyką su AirAsia ir pan. vežėjais suskraidyti galima arba tiesiog už panašią kainą autobusu nuvažiuoti.
Kuala Lumpūras, tiek jo apylinkės nėra super įdomūs, jei lyginti su Tailandu ir visas įdomiausias KL vietas galima gana greit apžiūrėti labai neskubant. Singapūras pats iš savęs mažas ir kompatiškas todėl taip pat lengva pamatyti.
Todėl mano rekomendacija būtų, jei trims savaitėms /- savaitė Singapūras plius Kuala Lumpūras ir kažkas aplink jį ir kas lieka – Tailandas. Jei dvi savaitės, tiesiog gerai praleisti laika Tailande.
Bet kuriuo atveju, sėkmės ir geros kelionės.
P.S. Maždaug vasarį rekomenduočiau važiuoti. Pas mus baisiausi orai, o ten sausasis metų laikas (šilta panašiai vienodai visada).
Pridedant kas jau buvo pasakyta apie Pietryciu Azija.
Vienkartine Tailando viza (isties geda. Bevizis keliavimas yra beveik konstitucine kiekvieno Europiecio teise :) ) kainuoja 1000 batu (€26).
Mano pasiulymas skirti tiek dienu siems miestams:
Bangkok ir apylinkes – 3 dienos.
KL – 1 (arba isvis 0, jei truks laiko. Tai nera pats idomiausias miestas regione).
Singapore – 2-3 priklausomai nuo to, kiek zmogus megsta urban keliones. SG yra uber cool miestas, bet visa tai pasijaucia tik tada, kai gyveni ten, o ne keliauji.
Dar pora pastebejimu:
Jei norisi paguleti papludymiuose pora dienu, neapsimoka vykti i Bali. Grriau sustoti vienoje is Tailando ar Malaizijos salu (Langkawi, Tioman Rava).
Verta pagalvoti apie apsilankyma Kambodzoje arba Myanmare. Abi salys turi labai graziu vietu, abi su neisvystyta transporto infrastruktura. Skirtumas tame, kad Kamodza turi visa on arrival, o Myanmaras dar nesulaukia daug turistu.
Ačiū visiems už nuomones ir patarimus :) man tikriausiai irgi per 4 dienas bet kur nusibosta, o ką veikti 5 dienas veikti pajūryje man visai neaišku :) tai planuosiuos kelionę su daugiau judėjimo ir tikiuosi, kad įspūdžiai atpirks lengvą nuovargį :)
Įdomu, kad iš bankroto LOT ištraukęs ir plėtrą artimiausiams metams LOT suplanavęs CEO vakar išėjo iš darbo/buvo atleistas:
http://news.yahoo.com/head-polish-airline-lot-quits-overseeing-reform-123849432.html
Dar – tie, kurie manė, kad BT skrydžiai iš Vilniaus taip ir neprasidės: šiandien jau yra mažiau nei 14 dienų iki skrydžių pradžios, todėl re-route via RIX nebeįmanomas be pasėkmių ;)
Gal ir bus tie skrydžiai, bet va vakar man pakeitė laiką į Paryžių – iš 14.25 nukėlė į 9.50, kas man labai netinka :/
Kolegos, nuo kada Vueling siūlo jungtinius skrydžius?
Man atrodo Vueling nuo pat įsikūrimo siūlė, bent jau nuo IAG įsigijimo tai tikrai.
Supratau. Tik šiandien pastebėjau šią galimybę.
Del BT:
Jei gerai pamenu rasiau,kad 30% ar trecdalio skrydziu TIKRAI nebus(skrydziu,o ne krypciu)Ir lieku prie savo.
Vasara kiek maziau besidomiu naujienom,bet kiek zinau jau,siai dienai, yra nemazai skrydziu nuimta…
Kitas dalykas as ir pats laukiau to termino,kur jau reikia moketi kompensacijas atsaukus…
Bet nepamirskim,kad BT jau NEKARTA tas taisykles puikiai apejo.Visi pamenat turbut tuos mistinius gedimus likus labai jau trumpam laikui iki skrydzio.Ir dazniausiai tie gedimai buvo,kai lektuvas beveik tuscias.Ir tie mistiniai sutapimai,kad dazniausiai po siu gedimu trumpiausias sekantis 1stop’as per RIX buna:)
Dar buvo labai jau keistu gedimu,kai skrydis atidedamas neva salinamas nenumatytas NEDIDELIS GEDIMAS…Tempiamas laikas ,kol baigs registracija artimiausi Lufthansa,SAS ir pan galimi 1stop skrydziai,ir tada skrydis atidetas virsta atsaukiamas …Lieka vienintele galimybe 1stop per RIX.
Cia visi tie BAJERIAI buvo per krize,kai sumazejo skraidanciuju …O BT po musiskiu bankroto is VNO daug skrydziu zadejo:)
Kiek teko bendrauti su atitinkamais vadovais is BT pagal viena (vyra) skrydziai ir pletra bus normali ir pastovi, pagal kita (moteri) veikla bus laikina. Kol kas pastaroji dar nebuvo klydusi.
P.S. Del azijos manau kad geriau pabuti daugiau vietu ir trumpiau, kad visada noretusi gryzti, o aplamai asmeniskai manau kad ilgesniam laikui pabuti galima nebent oz/us jeigu keliauji kaip turistas, nors australijoje ir gyventi neblogai.
Sveiki,
Skrydis VNO-LHR per CPH su SAS. Ar galima VNO registruotis į LHR ir CPH jau nieko nebedaryti? Ir jei taip, kiek boarding pass’ų duoda VNO?
Jei pirkai kaip vieną bilietą tai taip, iškart du boarding pasus gausi. Kopenhagoj reikės pasų patikrą praeiti nes šengeną paliksi, bet apart to nieko daugiau daryti nereikės. Būna kai kurios kompanijos neišduoda boarding paso iki galinio taško, kaip pavyzdžiui Ukrainian, Kijeve turi transfer deske prisistatyti ir tada tik gauni į galutinį tašką.
SAS niekada neduos dvieju boardingu, viskas bus ant vieno(tai yra visi skrydziai) ir jei pirktum du atskirus bilietus vistiek tereikia tau paprasyti ir sas sujungs, ir duos ta pati viena boardinga.
uztat SAS (Cimber) kelinta karta nervina su piktom kovinem tetom, kurios kazkodel sugalvoja, kad leidziantis iPad’u nebegalima naudotis ir tai vyksta VNO-CPH segmente tik…
OT: Griebkite kas galite
ERROR FARE: FIRST CLASS FROM GERMANY TO MALAYSIA FOR AN INCREDIBLE £783 RETURN
First Class Error Fare flights from many German cities to Kuala Lumpur, Malaysia for an incredible £783 return with British Airways.
Please note, the short-haul flights between Germany and London are in Business Class.
The long-haul flights between London and Kuala Lumpur are in First Class.
Use Skyscanner to find cheap flights to your chosen German city if required.
DEPART:
Germany
ARRIVE:
Kuala Lumpur, Malaysia
RETURN:
Germany
DATES:
Excellent availability from August 2015 to June 2016
Hamburg – Kuala Lumpur: £783
11th-18th Sep
2nd-9th Nov
6th-13th Jan
14th-21st Feb
6th-13th Apr
15th-22nd May
Stuttgart – Kuala Lumpur: £786
12th-19th Sep
21st-28th Oct
20th-27th Jan
15th-22nd Feb
7th-14th Apr
16th-23rd May
Berlin – Kuala Lumpur: £788
11th-18th Sep
7th-14th Oct
20th-27th Oct
28th Nov – 5th Dec
6th-13th Jan
10th-17th Jun
Dusseldorf – Kuala Lumpur: £789
28th Aug – 4th Sep
19th-26th Oct
1st-8th Nov
18th-25th Jan
1st-8th May
27th May – 3rd Jun
Munich – Kuala Lumpur: £791
8th-15th Sep
4th-11th Oct
12th-19th Nov
29th Jan – 5th Feb
8th-15th Mar
25th May – 1st Jun
Frankfurt – Kuala Lumpur: £798
27th Aug – 3rd Sep
5th-12th Oct
26th Nov – 3rd Dec
17th-24th Jan
9th-16th Mar
13th-20th May
and more…
STOPS:
London
AIRLINE:
British Airlines Bilietai ebookers.com
Tai leidžiantis ir niekada nebuvo galima naudotis, tiesiog nebereikia išjungti. Tuesiog gal daugelis žiūri pro pirštus.
Čiurlionis> per du metus ir 100 segmentu neleido du kartus – abu pas Cimber – nzn is kur istraukei, kad iPadu negalima naudotis leidziantis. telefonu galima naudotis ar irgi kazkuo skiriasi? kindle?
pas daugeli negalima naudotis daiktais, kurie netelpa i kedes kisene – t.y. laptopais.
all electronic devices must be switched off during take off and landing :-)
(kyla klausimu?)
@simple – čia tik su lievom atsilikusiom aviakompanijom :)
Normalaus policy pavyzdys:
Use of electronic items onboard
Customers are permitted to use the following portable electronic devices (weighing less than 1 kilo) for the entire duration of their flight once they are switched to flight mode:
Tablets
Smart Phone
Ipod
E-Readers
MP3 players
Portable DVD players
Other larger portable electronic devices such as laptops can be used once cruising altitude has been reached and the „Fasten Seat Belt” sign has been switched off, but these items must be stowed during taxi, take-off and landing for safety reasons.
@trolis – neretose avialinijose garsiai per saugumo pranešimą sako, kad negalima naudotis visais elektroniniais prietaisais kilimo/nusileidimo metu, o tam tikrais – viso skrydžio metu.
Ką sako ir ką daro skirtingi dalykai: man yra neleidę naudotis net elektronine skaitykle (skrydis iš Vilniaus, avialinijų nepamenu), o kitur nekreipia dėmesio ir į planšetę. Toks jausmas, kad priklauso ne tik nuo aviakompanijos, o ir nuo įgulos. Tas pats ir su kitais reikalavimais. Pvz. teko skristi lėktuvu (berods Ryanair), kur stiuardas kone rėkte liepė tiems, kurie nežiūrėjo į jį saugumo pristatymo metu, atsisukti – niekur kitur nemačiau panašios praktikos, įskaitant kitus tos pačios aviakompanijos reisus.
Kas yra logiška ir kas yra reikalaujama – dar kitas klausimas ir tai skiriasi. Manau, kad daug reikalavimų keleiviams aviacijoje gerokai perdėti.
Dar kartą dėl būtent SAS: įjungti prietaisai gali būti viso skrydžio metu, bet jeis gali naudotis tik kuomet yra išjungtas saugos diržas, kiek pamenu taip sako ir per „safety” garso įrašą CRJ9, tiesiog turbūt CIMBER, Jet Time ir Braathens žiūri į visą tai rimčiau, nei pati SAS įgula.
http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/v-nebe-pod-bratislavoj-stolknulis-dva-samoleta-sem-pogibshih.d?id=46359479
Pasinaudojau BA error’u. Ar yra tikimybė kad aviakompanija anuliuos bilietus aptikusi klaidą? Bilietai tiek BA puslapyje, tiek checkmytrip pažymėti kaip confirmed…
Ciurlionis> SAS senas pranesimas sako sita:
As of today SAS allows mobile phones and tablets to be used on board at takeoff and landing.
European Aviation Safety Agency (EASA) recently announced that electronic devices such as smart phones, tablets and digital music players may use on board as long as the equipment is put into “Airplane Mode”.
SAS is adapting to the new EU rules and allows as of today electronic devices even during takeoff and landing. However, it’s still not allowed to use a laptop during takeoff and landing.
Patys sau priestarauja? Kad priklauso nuo igulos ir kad ju zodis lemiamas – puikiai suprantama. Bet esme – nera jokio pagrindo drausti naudotis. Draudzia nebent tokios „moderniu” saliu avialinijos kaip TK (bent jau pries pora men dar draude).
>> Troli, dabar isivaizduok situacija, leidziantis, ivyksta koks netiketas manevras (oborted landing ar pan.) ir salia taves sedinciam zmogui laptopas sveriantis kartais ir 2-3kg. su gan astriais kampais,jei koks Mac’as tai ir aliumininis, iskrenta is ranku, ir pataiko tau tiesiai i galva…, tolimesne eiga palieku kiekvieno fantazijai.
Bet žmonės nepaliauja stebinti: nebegali 10-20 minučių išgyventi be vusų tų aipadų, aifonų ir toplopų. Negi neprisižiūrėjot į ekraną, geriau pažvelkit į žvaigždes progai pasitaikius.
OT:
naujienos handling srityje
United Airlines starting a Handling Company.
There was another development in the fast-changing ground handling industry today when United Airlines announced it had decided to enter the market.
United Ground Express, which will be a wholly-owned subsidiary of United, will provide ground handling services including customer service, station operations, and ramp and cargo services at select airports around United’s domestic system.
The company will begin operations in the Autumn, but a new website is already active to help drive recruitment, with positions for general managers and customer service agents advertised.
The fragmented ground-handling industry is going through a dramatic shake-up at present with several acquisition deals announced over recent weeks.
At the end of July, China’s HNA Group swooped on Swissport in a Sfr2.73bn deal and dnata announced it had struck a deal to acquire Aviapartner’s cargo handling operations at Schiphol airport and Worldwide Flight Services revealed plans to purchase a 51% shareholding in Fraport Cargo services.
ETIHAD AIRWAYS EXPANDS CODESHARE WITH BELAVIA TO OFFER DAILY ABU DHABI – KIEV SERVICE
http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=56001&member=696E666F406C697467696E612E6C747C323933317C323031352D30382D3230
Simonai, noriu uzduoti tik viena klausima apie Air Lituanica, aisku nezinau kiek galima tai viesinti ir pan. taciau, koks buvo vieno keleivio aptarnavimo kastas is IT puses, t.y. kiek nuo vieno keleivio atitekdavo rezervacines sistemos distributoriams?
Va kas buna kai ajpadus droziat tik ilipus i lektuva :)
http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/ba-dreamliner-plane-grounded-by-passengers-overheated-mobile-phone-10465157.html
iPad baterija, palyginus su pacio Dreamliner baterija, yra maziausia beda – tam ir tusciam stovinciam sonai pradega del sumaisytu laidu.
Man kita dalis idomi – plinta dronai, va ir Simonas pilotuoja viena, – visu ju baterijos LiPo – labai pavojingos (checkintam bagaze vesti draudziama). Kada pirmas lektuvas divertinsis del tokio keliauninko. Telefona, tableta uzpylei vandeniu, uzdengei ir viskas, o keliu celiu dideles baterijos taip neuzgesinsi – youtube pilnas vaizdu…
Dabar i tema – American stabdo Tel Aviv – Philadelphia, kuris veze 20mln USD i minusa kasmet
Dėl baterijų
Air Cargo pramonė iško būdų, kaip degimo procesus pažaboti – t.y. kuria ir bando naudoti įvairias medžiagas, kuriomis bus uždengiamos krovinių ir bagažo ULD. Po tokia medžiaga degimas gali būti sulaikomas 6 valandoms, t.y. jis vyksta, bet neišplinta iš ULD.
Žodžiu, sprendimų ieškoma intensyviai, nes elektronikos pramonė vis daugiau ir daugiau naudoja pačių įvairiausiu Li technologijų baterijų, dalis kurių visai draudžiamos gabenti ne tik keleiviniais, bet ir Cargo lėktuvais…
Gal kas nors gali paprastai paaiškinti su aviacija nesusijam žmogui (man), kas yra fake connection ir kaip tai veikia/kur naudojama? Dažnai komentaruose matau tokį išsireiškimą, bes nesusigaudau kas tai yra.
Ačiū.
Reikia Bilietu i Venecija is VNO, kadangi niekas is VNO i Venecija tiesiogiai neskrenda, yra keli variantai
1) Pirkti is lufthansos, Pasirinksi VNO-Venice ir Lufthansa automatiskai padarys skrydi su persedimu FRA tiesiai i Venecija, be to bus ju problema jei pirmoji keliones dalis i FRA veluos ir nespesi i kita skrydi.
2) Perki Bilietus is Ryanair, taciau savo puslapyje jie nesiulo Kelioniu VNO-Venice taigi kadangi esi zmogus, kuris zino kaip veikia laiko planavimas realybeje, renkiesi Du atskirus skrydzius VNO-HAHN ir HAHN-Venice, Tai tas „ir” bus tavo FAKE CONNECTION, nes tu ji pats darai o ne avia kompanija, taigi jei pirmoji keliones dalis lektuvu veluos, is HAHN teks testi kelione pesciomis, nes kompanija negarantuoja jog taves lauks lektuvas ar bilietai nemokamai bus keiciami i artimiausia sekanti skrydi….
Taciau perspektyvoje isnyks sie netikri jungimai… Nors jie turi savotisko zavesio, ypac jei tarp skrydziu pasilikai valandos tarpa, o pirmos keliones dalies lektuvas del audros keicia marsruta ir veluos 30 min ….. :)
Tikiuosi Padejau
Paskaiciau apie Lietuvos oro uostu perdavima kitam operatoriui. Nesutinku su tuo. Galima perduoti tada, kai tikrai blogai. Kokiu investiciju truksta ir kam?
P.S. Sutinku su nuomone, kad privatus kapitalas valdo geriau, bet siuo atveju?
SPA skrenda iš VNO į Walvis Bay Namibijoje. Įtariu, skraidina jūrininkus. Negi be papildomo nusileidimo įveikia tokį atstumą?
5401.96 miles / 8693.61 km is the distance From Vilnius Airport To Rooikop Airport.
Kardiobatonas: du sustojimai bus pakeliui.
@zuikis
nežinau kokios informacijos turi „insaideriai”, bet teko girdėti gandus, kad vienas iš konkurso dalyvių – Fraport… Jei tai tikrai tiesa, tai geresnio Lietuvos oro uostų valdytojo nei sugalvoti negalėtumei…
Atnaujintas Kayak yra nuostabus. Nebelieka priezasciu Matrixu naudotis. Kaip suprantu ji kure musu tautieciai is NFQ. http://www.nfq.lt/projektai/kayak—kelioniu-paieskos-sistema
Oleg, kur yra tas atnaujinimas, kada jis buvo? Nepastebėjau pokyčių per paskutinį mėnesį.
Man tai Kayak nėra nuostabus, nes jame nerandu funkcijos, prie kurios pripratau skyscanner: paieškos from XXX to Everywhere. Aš dažnai esu atvira pasiūlymams, ką aplankyti, tai su tokia paieška paieškau minčių/pasiūlymų :)
Gal visgi Kayak tokia funkcija yra, tik aš jos nerandu?
as irgi nelabai kayak pokyciu pastebejau… bent jau error fare ieskojimams matrix islieka nepakeiciamas
Kayak neturi -3 days ieškant multi – city, ką turi Matrix.
O kaip Jums Google flights? Nuo tada kada pradėjo veikiti visu pajėgumu ir visame pasaulyje praktiškai naudojau naudoti Matrix, nors realiai google flights ir yra tas pats Matrix tik kitaip apvilktas ir gerokai sparčiau veikiantis. Nerealiai patogiai ir greitai galima multi stopus planuotis ir šiaip geriausių kainų ieškoti.
Kas nenori is karto matyti viso menesio kainas ir nenaudoja „advanced routing codes” tai koks skirtumas ka naudoti..
Google Flights, jei nepasikeitė info, artimiausiu metu turėtų būti uždarytas.
Kayak turi funkciją Explore, kur galima pamatyti kainas į įvairius destinations.
Mano nuomone, Kayak yra geriausias produktas rinkoje, ironiška, stipriai lenkiantis parentą Priceline.
Ch-aviation turi porą įdomių naujienų Baltijos šalims. Deja, info mokama, tad pateikiu tik antraštes:
1. DAT vieną iš A320 perkelia į lietuvišką padalinį (matyt, kad ir į LY registrą)
2. AirBalticas žada iš danų nuomotis ATR 72
3. Estai E170 keis į CRJ 700
Estonian Air jau anksčiau paskelbė, kad gražinamus Finnair’ui E170 keis į CRJ700 dėl fleet commonality. Taip Estonian Air nuo žiemos su CRJ900 vykdys 2x daily reisą Gällivare-Arvidsjaur-Stockholm Arlanda ir toliau versis turboprop wet-lease-in.
airBaltic ATR72 galimai bus Bromma operacijoms, tame tarpe iš Vilniaus? Nesu tikras ar Q400 tinkamas lėktuvas BMA.
Pagal tvarkaraštį iš Rygos ir Vilniaus į Bromma tas pats lėktuvas.
Tuo tarpu apie kaimynų lenkų aviacijos rinką:
http://www.anna.aero/2015/08/14/ryanair-becomes-polands-1-carrier-uk-biggest-market/?utm_source=anna.aero newsletter&utm_campaign=fc760e6a53-anna_nl_190815&utm_medium=email&utm_term=0_ecdbf41674-fc760e6a53-86642630
kartais ne Matrix’a buvo planuojama uzdaryti, o ne Google Flights?
DAT A320 jau perkelimas vyko kokius 6 men. P.S. turetu buti naujienu greitu metu ;)
Qatar Airways, Etihad Airways, and Emirates Airline’s DOT Filings Confirm Subsidies Are Undermining Open Skies Principles
http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=56051&member=696E666F406C697467696E612E6C747C323933357C323031352D30382D3235
Naujas Austrian Embraer livery labai primena Air Lituanica :)
http://planecrazy.sk/photos/civil-aircraft/civilne-lietadla/austrian-airlines-erj-195-oe-lwd-3401
Ech, nostalgija. Gražu buvo.
http://russian.rt.com/article/111284
Vilniaus oro uosto automobilių aikštelėse nebereikės laukti prie kasų
http://www.ivilnius.lt/naujienos/transporto-naujienos/vilniaus-oro-uosto-automobiliu-aikstelese-nebereikes-laukti-prie-kasu/69643d33313136
Siandien is KUN 747 isskrido i Stambula.
Ar tik DOT neprades skraidyti is kokio KUN i uzsakomuosius skrydzius ?
Wincai, kas galėtų būti užsakovas? ;)
Kauno grūdai
Įdomu,kada paaiškės tos naujienos,apie kurias buvo užsiminęs Patikimasis ir kiti blogo skaitytojai. Ryanair bazė VNO (bene įdomiausias dalykas), naujas kelionių organizatorius,DAT veikla (kas gali būt susiję su nauju kelionių organizatoriumi).
Na Makalius lygtais kažką kalbėjo apie planus kada nors tapti pilnaverčiu organizatorium, bet man rodos dar jiems anksti lėktuvus samdyt.
Makalius tapo pilnaverčiu organizatoriumi, daro keliones į Maldyvus su TK, Šri Lanka su TK, autobusines į Varšuvą/Prahą ir kt., bet nieko panašaus į charter skrydžius.
Manyciau gal Lietuvos pastas surizikuos zengti i kelioniu organizatoriu rinka…. Terminalas netoli oro uosto, Butu lengva perkrauti is kitu regionu atvykusius keleivius :)
@Wincas
paskutinis buvo neblogas – užskaitau :)
Gal žinote, kas Lietuvoje turi „Sabre“ ir gali užsakyti ir išrašyti bilietus?
Galbūt tas organizatorius galėtų būti lenkų „Itaka”, kuri aktyviai dirba Lietuvos rinkoje ir, atrodo, labai sėkmingai? Jų kainos iš WAW yra tiesiog stebuklingos (kalbu apie last minute).
Lufthansos long-haul http://www.runwaygirlnetwork.com/2015/08/26/lufthansas-new-eurowings-longhaul-low-cost-carrier-takes-form/
Wet leased 767 ir poilsio keliones
@Simonas
Kodel AF, LH ir BA neseka Cathay Pacific ir Singapore Airlines pavyzdziu ir nekuria atskiru avialiniju/brandu, kurie galetu perimti dali short-haul network? As zinoma kalbu apie Dragon Air ir Silk Air?
Taip pat, griztant prie BA pagalvojimus apie skrydzius i Vilniu (taip pat Ryga ir Talina?), gal jie turi koki timeline’a ar bent kazkokius konkretesnius planus atejimu i Baltijos, ir ypac Lietuvos rinkas? Ar vis tik easyJet aplenks juos?
Kaip tai nekuria? GermanWings yra exactly it.
srs: tai, kad seka. LH turi Germanwings ir Eurowings. Germanwings jau perėmė visą short-haul network, išskyrus iš MUC ir FRA.
British Airways perdavinėja dalį network Vueling. Vueling codeshare su BA ir vis daugiau iš Ispanijos skrydžių perima už BA. O dabar, manau, kad su IAG įsigijumu Aer Lingus, Aer Lingus gali perimti visa UK skraidymą (atrodo, kad taip ir buvo pasakę).
Air France bandė tai padaryti su HOP! ir Transavia, bet, pamena visi, kad gavo 2 savaičių streiką.
Aš asmeniškai nemanau, kad „easyJet” galėtų ateiti į Lietuvą. Tiesiog nėra tinkamų volumes. Wizz Air yra labai stiprus brand’as Lietuvoje, o „easyJet” su savo verslo modeliu realias vienintelis maršrutas kur galėtų skristi yra Londonas. Kokių jie argumentų turėti prieš WizzAir ir Ryanair?
BA – atvejis sunkus. Aišku, kad „British Airways” galėtų turėti 95% LF skraidydami į Vilnių. Klausimas yra kokia to būtų kaina. O čia klausimas sunku, nes tai priklauso nuo „alternative costs” kaip galima slotą išnaudoti. Pvz., šiemet BA paleido LHR-KRK 4x weekly, beveik netinkantį connections. Slot issues yra realiai BA plėtros driver’is.
@Justinas
Ne visai. Germanwings perima marsrutus is visu Lufthansa hub’u isskyrus FRA ir MUC, bet LH vis tiek yra priversti prastinti services, kas neigiamai veikia LH brand’a.
As kalbu, kad Europoje nera kazko panasaus i Silk Air, kompanijos kuri orientuota i short-haul business ir feeder srautus, bet yra laipteliu zemiau palyginus su motinine kompanija/brand’u. Germanwings galima lyginti su Tiger Air ar Scoot, bet AF, KL, LH, BA butu labai logiska perduoti didziaja dali savo short-haul network. Be to, KLM CityHopper BA CityFlier nesiskaito, nes tai vis tiek gali neigiamai paveikti pagrindinius brand’us.
@Simonas
Bet Vueling yra labiau zinomas Ispanijoje, ne UK. AerLingus turbut asocijuojama su Airija. Ar ne geriau butu bandyti kurti savo prekes zenklus, kurie labiausiai butu pritaikyti namu rinkoms?
Gal būtų ir geriau, bet tokio perdavimo tikslas yra kaštų taupymas, tai koks brand’as tai whatever. Vueling bando būti ne ispanišku brandu.
Kas liečia LH produkto bloginimą – taip, vyksta. Bet situacija kiek kitokia, negu su Singapore Airlines: Singapore visada kūrėsi prabangos prekės ženklo įvaizdį, tai Scoot/SilkAir leidžia išvengti nuostolių pagrindiniam brand’ui, bet LH nėra prabangos avialinijos, labiau „reliable” brand ir jie ant Germanwings/Austrian irgi piešia „Lufthansa Group”, pabrėždami patikimumą.
AUG – SEP AY will operate number of flights on VNO/HEL route with A319/320
Kas turite kvalifikaciją, eikit į LTOU valdybos narius:
http://www.ltou.lt/lt/lietuvos-oro-uostai/karjera/valdybos-atranka/
Simonas labai tiktų, bet negali dalyvaut atrankoj, nes dirba susijusioj įmonėj…
[…] Kaip žadėjau, pasakoju apie savo keliones – pradžiai siūlau paskaityti apie tai, koks esu keliautojas. […]
Simonai Bartkau, gal zinote, ar daznai skrydziai is Vilniaus i Walvis Bay vyksta?
Namibiete Sandra
Sandra, kiek žinau, vienkartinis reisas buvo, nežinau, kad būtų planuojamas dar vienas.
Sveikas, Simonai.
Aš irgi su klausimu. Gal kartais žinai kaip ir kur rasti nebrangius skrydžius į Balį? Iš Lietuvos net nesitikiu, bet gal kažkur ir Varšuvos ar Oslo? Su žmona jau seniai norime ten nuvykti, bet anksčiau dar neturėjome tiek galimybių. Norime, kad kelionė į Balį gautųsi apie 2000 eurų žmogui. Čia jau su skrydžiais. Ai, ir neseniai mačiau tokius pasiūlymus: https://www.baltictours.lt/keliones/balis/ . Bet ar man vienam atrodo, kad kiek brangu? Ar čia skaitosi normalios kainos? Nes atsiliepimai tikrai labai geri, bet norisi ir jūsų patarimo. :)
Simonai, mes su tėčiu planuojam kelionę į Afriką prie Viktorijos krioklių, bet su bilietais kaip ir glaima tikėtis yr alabai problematiška. Per kur būtų galima rasti bilietus palankiausiomis kainomis? Radome pasiūlymą ir Lietuvos agentūroje https://www.travelplanet.lt/keliones/pazintine-kelione-i-afrika-botsvana-ir-namibija-afrika-19 Bet čia neiškaičiuotas aviabilietas, kuris kainuotų nuo 1100eur. Kokia yra priimtina kaina kelionei į tuos kraštus?
Gera diena,
„Joseph.P.Funding LTD“ siūlo paskolas nuo 10 000 iki 20 milijonų eurų už žemas 2% palūkanų normas asmenims ir 3% korporacijoms. Patvirtinta paskolos ir patikrinamų užstato medžiagų ar paskolos draudimo registracija yra pagrindinė mūsų paskolos proceso dalis.
Susisiekite su mumis: p51476892@gmail.com
Generalinis direktorius / MD
JOSEPHAS PHILIPPE
male sex dolls I am really happy to glance at this webpage posts which contains tons of valuable facts, thanks for providing such data.