Kada „Wizz Air” Lietuvoje praaugs „Ryanair”?
Prasidėjo naujieji metai, todėl nėra didelė tikimybė, jog aviakompanijos stipriai koreguotų 2016 m. vasaros skrydžių tvarkaraščius.
Kuomet 2011 m. „Wizz Air” pradėjo veiklą Lietuvoje, sunku buvo patikėti, jog jų korporatyvinėse prezentacijose demonstruojama ambicija būti LCC rinkos lyderiais visose Rytų Europos šalyse, kuriuose „Wizz Air” dirba nėra per ambicinga Lietuvai. Tuo met, „Ryanair” Lietuvoje jau dirbo virš 5 metų, turėjo tuomet vienintelę bazę Rytų Europoje Kaune, o „Wizz Air” vis dar atrodė nišinis Rytų Europos žaidėjas.
Bet per penkerius metus – pasikeitė daug. „Ryanair” Lietuvoje svyruodama augo vos po truputį, o „Wizz Air” ambicingai ir staigiai plėtėsi Vilniuje – nuo 1 lėktuvo bazės 2011 m. pavasarį, 2015 m. rudenį bazę papildė ketvirtas „Airbus A320”, o 2016 m. vasarai „Wizz Air” suplanavo du didelius žingsnius į kitus Lietuvos oro uostus – pavasarį prasidės 3 skrydžiai per savaitę iš Lutono į Palangą ir 5 skrydžiai per savaitę iš Lutono į Kauno oro uostą.
Todėl laikas, kuomet „Wizz Air” Lietuvoje praaugs „Ryanair” neatrado toks tolimas ir miglotas.
Nors „trendline” piešia „Wizz Air” pasivejantį „Ryanair” tik 2019-aisiais, tačiau, manau, jog tai gali įvykti ir anksčiau. 2016 m. „Wizz Air” daro didelį šuolį į viršų ir klausimas, ar su tokiu pagreičiu nešoliuos dar toliau. Kitas dalykas – „Wizz Air” jau pradėjo parką pildyti 230 vietų „Airbus 321” lėktuvais, todėl jeigu vienas ar pora Vilniaus bazėje esančių lėktuvų būtų pakeisti į didesniuosius, tai stipriai padidintų jų siūlomų kėdžių skaičių.
O toliau „Wizz Air” demonstruoja pavyzdynę lėktuvų utlizaciją – 2016 m. jų Vilniaus bazės keturių lėktuvų rotacijos atrodo šitaip (didinasi):
Aišku, su sąlyga, jog „Ryanair” iš esmės nepakeis savo strategijos ir žingsnių. Tačiau, tiek Lietuvoje, tiek Rygoje kol kas „Wizz Air” plėtrą Airijos bendrovė stebi abejingai.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
79 komentarai
Leave a reply
Simonai, ar Wizz neplanuoja bazuoti Vilniuje bazuoti 5 lėktuvo? Jei taip tai kokios būtų naujos kryptys?
Mano supratimu, tarp variantų Wizzair plėtrai galėtų būti (pradedant logiškesniais):
Trondheimas, Dubajus, papildoma kryptis Viduržemio jūroje (kadangi daug jų beveik tiesiogiai konkuruoja viena su kita, nelabai verta spėlioti, kuri), Budapeštas, Berlynas, Dublinas, Liverpulis, Turku, Reikjavikas, Gotenburgas.
Aišku, yra įvairių planavimo niuansų, kai kuriems reisams (Dubajus) reikia politinių leidimų, tai atspėti iš šalies tiksliai yra sunku.
Aš tai galvočiau apie Berlyną, Liubeką (Hamburgą), Ženevą, daugiau atostoginių krypčių kaip Alikantė, Maljorka, gal Bulgarija, daugiau reisų emigrantams, tokių kaip Bristolis. Na iš tikrųjų pirmų išvardinų labiau pats norėčiau nei tikėčiausi artimiausiu metu.
W6 realiausia is „nerealiausiu” yra KEF ir DWC. Del DWC leidimas yra. Tokiu atveju VNO taptu vos ne W6 „long haul” centru.
Na, žiūrint trend’us, tai jeigu atsirastų 5 Wizz lėktuvas (jis neturėtų 2016 m. atsirasti, manau, kad 2017 m. pavasarį anksčiausiai), tai atsiradusios 21 papildoma rotacija susidėliotų taip:
– 4-6 rotacijos išorės bazėms;
– papildomi 5-7 weekly skrydžiai į LTN;
– papildomai po 1x weekly į DSA, BFS, GLA, TRF, SVG, BGY;
– 2-3 naujos kryptys po 2 weekly: wizz vis dar vengia atostoginių krypčių (nudegė su Corfu, kurį uždarė), tai greičiausiai būtų Berlynas, Liubekas, gal bandytų gražinti Liverpool (dėl Ryanair konkrencijos kažkada uždarė), galbūt netyčia Reikjavikas, Bazelis.
Dėl Dubajaus – nuo pavasario keičiasi augmented crew taisyklės, tai viena įgula negalėtų suskraidyti į Dubajų, o kažin ar imtųsi kelias dienas laikyti įgulą Dubajuje.
Gal Lietuva FR yra pernelyg maža ir neturtinga rinka, kad jie žūtbūt stengtųsi nukonkuruoti W6? Perspektyvos taip pat nėra džiuginančios – gyventojų skaičius šalyje mažėja, emigrantų (jie yra pagrindiniai FR ir W6 keleiviai) ryšiai su tėvyne taip pat menksta, turistų antplūdžiui nėra jokio pagrindo. O biznio keleiviams puikiai tinka ir kitos kompanijos.
Na Göteborg tai manau pamirsti reikia, MMX per akis: kad ir kiek asmeniskai suinteresuotas siuo skrydziu, jausmas kad ir jis ant islaikymo ribos, tiek pagal kainas tiek keleiviu skaiciu ir kontingenta galinciu/norinciu moketi daugiau. Kita vertus ziauriai smagu ziureti SAS CPH-VNO kainu kritima nuo praeitu metu vasaros (cia aisku ir Ryanair su CPH-KUN prisidejo), jei yra galimybe pasirinkti datas 80eur return ir vargo neturi:)
Kardiobatonas: nesutinku, perspektyvos iš principo yra labai geros.
Turistų growth kasmet 10-15% – aišku, nuo labai žemos bazės, bet vienas spartesnių augimų Europoje.
Pastebėtina, kad emigrantų ryšiai su Lietuva nesilpnėja. Prieinamoms kelionėms esant, reikia, kad prasisuktų kartos, kad tie ryšiai nutrūktų. Šiaip „return” emigrantų reitas yra ganėtinai geras, todėl nematau priežasčių, kad emigrantinėmis kryptimis keliautų mažiau.
Kas dėl verslo – vėlgi. Nelabai matytųsi augimo korporatyviniam segmente. Valstybinis sektorius daugiau neskraido jau vien dėl neigiamo visuomenės požiūrio, kad valdininkų kelionės yra ekskursijos. Korporacinis lygmuo neauga dėl augančių vaizdo konferencijų galimybių ir noro taupyti korporatyvinėms kelionėms (kalbu apie 10,000 employees korporacijas). Augimas yra daugiau smulkaus verslo lygyje, start-upų lygyje, freelancer’ių lygyje – žmonės iš Lietuvos drąsiau daro verslus užsienyje ir kt., bei nebijo skraidyti su LCC.
Kita pusė yra ta, kad LCC skrydžių ir dabar turime daug – pažiūrėjus į kainas nesezono metu, labai daug pinigų Wizz sudegina skraidydami BLL, NYO, MMX nesezono metu.
Dalykas su „Ryanair” yra tas, kad Lietuva (kaip ir Latvija, netgi beveik kaip ir Lenkija) sunkiai įsipaišo į dabartinę „Ryanair” plėtros strategiją – business traffic skrydžius ir pagrindinius oro uostus.
Nelabai yra krypčių, kurios galėtų atlaikyti kad ir 2x daily iš VNO su 200 vietų lėktuvu. Londonas – taip, labai labai gal Kopenhaga, labai labai gal Stokholmas. Kažin negti ar tai būtų naudinga long-term, nes apart Londono nėra nė vieno maršruto, kur du vežėjai gali sutilpti (kalbu apie high-frequency maršrutus).
O kaip dėl tų gandų dėl Ryanair bazės VNO? Tai pakeistų svorius prognozėms. Nebent gandai ir yra gandai :). Ir kaip dėl Sutarties pratęsimo su VNO, jau susitarė? Neužfiksavau.
Akivaizdu yra tai, kad FR veikla Lietuvoje tampa orientuota vis daugiau į emigrantus ir poilsiautojus. Tuo tarpu, W6 irgi orientuojasi į emigrantus, bandant vengti tiesioginio kontakto su FR.
Įdomu tai, kad, bent jau mano akimis, FR persiorientavo iš aviakompanijos, kuri kurdavo srautus, į aviakompaniją, kuri skraido tik ten, kur yra srautai. Aišku, tai grantuotos pajamos.
W6 eina kitokiu keliu. Jie bando kurti srautus ten, kur FR nemato prasmės. Jei ta prasmė atsiranda, ten atsiranda ir FR skrydis. Užtenka prisiminti Korką. Manyčiau, ilgainiui, FR gali pradėti dubliuoti W6 skrydžius, bandant atimti tą suformuotą srautą. Dėl tos pačios priežasties tikėtina, kad kokiais 2017 m. atsiras įdomesnių krypčių, kur srautą vis dar reikia formuoti: LBC, BUD, SFX, CGN, SAW.
Panašu į tai, kad kol W6 dar ieško savęs, FR jau rado save ir W6
Graikų avialinijos norėtų skraidyti iš Atėnų į Vilnių
http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2016/01/04/graiku-avialinijos-noretu-skraidyti-is-atenu-i-vilniu#ixzz3wJQ17ioi
Šiais metais nemažai naujų krypčių. Man įdomu kas bus kai Vilnius pasieks savo capacity ribą (tai įvyks greitai),naujo terminalo statymui nelabai yra vietos :)
Ko jau ko vietos tikrai yra.
2016-01-05: New Estonian carrier takes steps towards own fleet
ar jau aišku kuo skraidys?
@Linas, Nordic Aviation ima du ex. Estonian Air CRJ700,ES-ACE ir ES-ACF.
RIX statistika
DEC2015 – 382141 pax
vs
DEC2014 – 344241 pax
plius 11%
Off topic: Starting March 15, 2016, visa-exempt foreign nationals who fly to or transit through Canada will need an Electronic Travel Authorization (eTA).
Simonai, kaip vertini Wizzair dabar jau net 2 skrydžių ‘neivykdymus’ – Glazgas ir Kutaisis?
Gabriele, čia viena iš rizikų, kurias menkai įvertina LCC skraidantys. Rizika, aišku, labai nedidelė, bet padidėja žiemą.
Kuomet yra weather conditions, LCC netgi yra motyvuoti atšaukti skrydį, nes viskas, kuo rizikuoja, tai reputacija. LCC neperkėlinėja į kitus vežėjus, EU621 kompesancijos nereikalingos, LCC vienintelis rūpestis, iš karto gražinti pinigus.
Šiuo konkrečiu atveju WizzAir prievolė yra tik atgalinio bilieto pinigų grąžinimas, tik tiek?
FR gavo slot’us 3 daily OSL-STN IR daily OSL-VNO.
O kompensacijos čia nereikalingos nes force major?
Taip, EU261 reglamente netgi vienintelis force majore pavyzdys įvardintas yra blogas oras.
„With cancelled flights, you won’t receive compensation if:
the cancellation was due to extraordinary circumstances for example due to bad weather, or”
Atkreiptinas dėmesys, kad kompensacijos galioja kituose rotation’uose, bet jeigu weather problemos buvo origin, destination arba en-route, tai force majore.
Ryanair užsakytiems OSL slotams reikia bazės Vilniuje.
http://www.aftenposten.no/okonomi/Ryanair-har-sokt-om-ruter-fra-Gardermoen_-og-fikk-ja-8306343.html
google translate duoda tokį gabalą:
According to Aftenposten, the application is built around an early morning arrival from Vilnius, a plane so proceed to its home airport Stansted north of London. This route turns in London, and return to Oslo and on to Vilnius.
Taip, kompensacija tokiu atveju nepriklauso. Tačiau kiti aviakompanijos įsipareigojimai išlieka. Klientas (o ne aviakompanija) renkasi, ar nori nuskristi į galutinį tašką kuo greičiau, ar atsiimti pinigus.
Žinau, kad realybėje kai kurios aviakompanijos stengiasi skubiai grąžinti pinigus tikėdamosi, kad klientas nieko nebedarys, užuot perkėlusios į kitus (dažniausiai – kitų aviakompanijų, nebent pačios skraidytų labai dažnai) skrydžius.
Tačiau čia yra teisės pažeidimas, ir yra atitinkamų teismų sprendimų. Patys su tuo dirbame – jeigu kas nors susiduria su aviakompanijos piktnaudžiavimu ir pageidauja rašto aviakompanijai nuo advokato arba ieškinio teismui surašymo, galite rašyti man (vardas taškas pavardė @gmail.com).
Neįvykus skrydžiui kompanija turi pasirūpinti, kad keleiviai pasiektų savo tikslą. Buvo kad CDG-RIX vėlavo, pavėlavau į paskutinį vakaro skrydį RIX – VNO ir visą naktį mikriuku vežė pavėlavusius. Na o LCC turėtų padaryti grįžtamą nemokamą skrydį arba parskraidinti per kitur, bent jau mano supratimu.
Čia į temą apie VNO kamščius :
https://www.facebook.com/sergei.v.klimov/posts/1254594997890895?pnref=story
However, just the night before I was meeting a friend at the airport here in Vilnius. The flight form Kiev is 1 hour 5 minutes… my friend then spent 2 hours in the passport queue. The reason? Five planes arrived close to each other. Now, if 5 short-distance planes is all it takes to completely paralyse the Vilnius Airport, I don’t think Lithuania can call itself a travel-friendly, or even a travel-ready, country.
.
. ir palyginimas su Talinu –
Here’s hoping that at least Estonia proves that this can be changed. With e-citizenship, a president who tweets, etc.
Gal jis noretu KUN kamscius isbandyti, kur vasara vakare keliems lektuvams suskridus eileje lauke reikia stoveti ir serti uodus?
Labai daznai Lutone grizus visiems lektuvams i baze vakare, reikia eileje pastovet valanda ir ilgiau priklauso ar spejai aplenkti keleivius is ne EU, jei ne, tada tikri kamsciai susidaro … Aisku labai gelbeja automatiniai varteliai su zmonems su Elektroniniais pasais, apeini visus ir be eiles patenki i UK, VNO ar KUN to irgi reiktu, bet valdininkeliai dar nemate turbut tokiu naujoviu …
Palaukite, 2017 liepos, kai VNO uždarys – kas tada KUN darysis – nelabai ir suvokiu… palapines galės perone statyti :D
KUN žadėjo naujų slotų įrengti, naują stovėjimo aikštelę, bet pastato viduje net paprastą dieną keleiviai netelpa. KUN keleiviai plius VNO apie 300 000 Kauno orouostą pribaigs :)
Gal galite kas žinote ar 2017 vasarą perkels kokių skrydžių iš VNO į PLQ ar viską į KUN ?
Kada lietuviai tiesiogiai skris į Atėnus?
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/kada-lietuviai-tiesiogiai-skris-i-atenus.htm
„Derybos vyksta su žemų sąnaudų bendrove“, – sakė G.Almantas, tačiau bendrovės pavadinimo neatskleidė.
Pasak jo, jei pavyks greitai susitarti, Atėnai tiesiogiai iš Vilniaus galėtų būti pasiekiami jau nuo šių metų vasaros sezono – balandžio.
Kokios kitos kryptys, dėl kurių derasi LTOU?
„Vyksta daug derybų, tačiau dėl Atėnų jos arčiausiai finišo. Daug kalbamės ir dėl krypčių į Rytus – Gruziją, Kazachstaną. Tai jau „subrendusios“ kryptys, tačiau reikia rasti, kas norėtų jomis skraidinti“, – sakė G.Almantas.
O kam perkėlinėt iš VNO į PLQ? Juk nieks taip toli nevažiuos. Jau tada geriau iš karto į Rygą…
Bet tai apie Ryanair bazę VNO niekam pasisakyt neįdomu :)
Kolegos, Small Planet Airlines vienam viešam seansui į Lietuvą atvežė dvasingą visiems aviatoriams filmą „Living in the Age of Airplanes”. Seansas sausio 15 dieną, bilietų reikia išankstinių, jų mažai liko:
http://www.tiketa.lt/LT/living_in_the_age_of_airplanes_14176
Ką aš ir sakiau, kad net su LT pasu, eilėje teko stovėti valandą. Tai kiek stovėjo ne ES piliečiai, jau matau iš kito posto.
Yeah! Susitiksim Pasakoje =]
Kalbant apie Ryanair daily į RYG, tai muo šių metų lapkričio mėnesio Ryanair paskelbė, kad iškelia savo bazę iš Rygge dėl įvedamo 80 nok(8,3 eur) mokesčio, vienam keleiviui.
Kol kas nepatvirtino, kad RYG uždaro bazę, pagrasino tuo, kad jeigu mokestis bus įvestas (dabar jis jau įvestas), tai grasino, kad daug sumažins veikklą.
O RYG oro uostas pagrąsino, kad jei sumažins veiklą – užsidarys visai, nes taps nuostolingas. Jis gi ten atrodo privatus skirtingai nuo visų kitų Norvegijoje.
Swiss Air traukiasi iš Rygos –
Эксперимент не удался: Swiss Air Lines покидает аэропорт „Рига”
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/eksperiment-ne-udalsya-swiss-air-lines-pokidaet-aeroport-riga.d?id=46919043
Ryanair paskelbė šiandien apie naują bazę Belfaste. Įdomus dalykas, kad 3 lėktuvams numatomi tik 6 maršrutai – visur skraidys tik aukštu dažniu.
Tik dabar atkreipiau dėmesį, kad Ryanair gavo slotus ne Rygge, bet Gardermoen.
BT antrą kartą iš eilės punktualiausia pasaulio oro bendrovė :D
Autobusai išvyksta visada laiku? :D
Gal padarom greita apklausa, Kam teko naudotis BT Bus paslaugom ??? :)
Ne, neteko :)
Teko, 2 kartus. Vieną kart į Kauną, kitą kartą į Vilnių :) Abu sykius naktį. Tas naktinis į Kauną visai buvo neblogai, nes nereikėjo galvoti, ką veikt Vilniuje iki paryčių, kol bus pirmas traukinys :)
Man irgi teko Viena karta i Kauna vaziuoti, Bet kelione su Rigas Birzgals praejo greciau nei lektuvu… Aisku siule alternatyva skristi i Vilniu, bet taipogi del nakties meto, atsisakiau ….
Ale čia kolektyvas beveik vien tik vyrai.. ale tokie jau pažeidžiami.. tokie nuskriausti.. tokie nelaimingi.. tai eilės VNO, tai BT autikai.. tai pasų kontrolė, tai taxai.. tai dar kažkas.. Vyrai, jūs kiaušus turite?
O ponia Grauziniene prisijunge :)
Problemų akcentavimas yra vienas visuomenės tobulėjimo faktorių, o jei kalbėti apie problemas yra ne vyriška, tai homo sovieticus yra labai sunki diagnozė.
Bet dušmanai prie oro uosto, su griliandos spalvų mašinom sukelia neigiamas emocijas, net nesinaudojant jų paslaugomis.
Mes norime pasaulį padaryti geresnį ir jeigu kažkas pasiūlys gerą idėją, kodėl reikėtų to atsisakyti? Galima sakyti, esame visuomeninė VNO, SPA ir kitų aviacijos tarnybų patarėjų taryba, dirbantis nemokamai.
Ryanair zada nutraukti 14 kryptis is Alghero? http://www.algheronews.it/4946-2/
@Loreta
Kas turi pinigu stengiasi susikurti geresni gyvenima, pirkti geras paslaugas ir turi pilna teise reiksti nepasitenkinima, kai tos paslaugos nepateisina lukesciu.
Kas neturi pinigu noretu gyventi geriau, bet neiseina. Todel kai FR/W6 atsaukia skrydi, jie visa diena sedi oro uoste ir visiems aiskina jog viskas cia gerai ir nereikia skustis. Is tikruju jie nezino ka daryti ir kaip apginti savo teises, todel visada vaiksto susirauke, raso piktus straipsnius Delfi ir balsuoja uz TT, DP ar LSDP.
Kadangi neturiu kiausu noreciau pasidalinti vienu pastebejomu. Ar kas atkreipete demesi, jog ieskant skrydziu per skyscanneri, visada meta BT nerealius pasiulymus, praktiskai puse kainos artimiausiai kompanijai, bet jau kai redirectina i BT puslapi kaina padvigubeja. Jau n kartu taip yra buve, tarsi kazkoks nevykes marketingas….
@ Wincas
Skyscnaneryje iš karto galima palikti komentarą apie kainą ir paminėti, kad ji pasikeičia. Jie kaupia tą statistiką. Gal po daugiau pranešimų pašalintų :)
Beje, gal kas gali patikslinti, ar VNO jau pratęsė sutartį su Ryanair? Skrydžiai vasarai yra, bet negirdėjau nieko oficialiai. :) Ir kaip dėl tos galimos bazės pamąstymai? Slotai Norvegijoje tinkami bazei, negi atsitiktinai. @ Patikimasis? :)
BT autobusu važiuoti pačiam neteko, bet girdėtos kalbos apie tai realiai yra pagrindinė priežastis, kodėl vengiu BT bilietų apskritai, ypač grįžimui į Vilnių.
Tipo jei iš Rygge pasitrauks RYR iš Vilniaus skraidys į OSL ar nutrauks iš viso?
Sveiki, norejau paklaust ar yra kas nors bandes ir ar apskritai imanoma skrist ir grizt tuo paciu lektuvu? Radau itin pigius skrydzius ir tiesiog, kaip aviacijos entuaziastui, norisi suskraidyt, tik neisivaizduoju kaip reiktu islipus per kelias minutes vel stot i eile.
Skraidau su BT per Ryga paskutinius dvejus metus. I menesi skrendu 4-5 VNO-RIX-VNO. Vaziavau autobusu viena karta, nes pavelavau nusileisti is CPH del ruko, kai dar CAT2 Rygoj nebuvo. Manau, kad tas jusu trydaliojimas del autobusu perdetas, juo labiau, kai patys net nesat vaziave juo, o tik kazka kazkur girdejot. Nesuprantu is kur tiek neapykantos ir priesiskumo ant BT. Atrodo visi tik ir dziaugiates kompanijos nesekmem. Nevaidinkit biznieriu ir kazkokiu super ponu, kai esat susirauke ir nuolat bumbandys litovcai..
@Žygimantas – pats nesu, bet teko girdėti, kad yra žmonės taip darę. Tai gali būti gana paprasta, jei registruojiesi internetu bei tame oro uoste yra išleidimas iš lėktuvo į bendrą erdvę – bet sunku, jei keleiviai išlaipinami kažkur kitur, nei laukia eilė.
Aš kaip statistikos mėgėjas, pažiūrėjau savo flightdiary – 22 sektoriai VNO-RIX arba RIX-VNO, autobusu nė karto neteko. Tiesa, du kartus teko nakvoti RIX dėl missed connection.
Mano statistika kukli – 5 sektoriai iš Rygos į Vilnių, tarp jų vienas 12 val ir du 3-4 val vėlavimai. Tiesa, joks kitas sektorius su AirBaltic man nėra vėlavęs (iš 14 bandymų).
@stebetojas – Turbūt dažnai kai kurios neigiamo įvaizdžio detalės būna perdėtos, ir BT važiavimas autobusais – turbūt viena tokių.
Galų gale, pats įvaizdis, kad „lėktuvai dažnai krenta”, baimė skraidyti lėktuvais – irgi to paties reiškinio pavyzdys.
Paprastai toks „perdėtai neigiamas” įvaizdis susidaro, kai keli neigiami atvejai būna labai paviešinami, ima sklisti per žiniasklaidą, iš lūpų į lūpas, šiais laikais – per Feisbuką. Toks sklidimas daro didesnį įspūdį, nei statistika.
Kita vertus, manau BT neapykantą Lietuvos aviacijos bendruomenėje užsitarnavo labiausiai savo veiksmais kai dubliavo FlyLAL skrydžius, o bankrutavus FlyLAL iškart juos nutraukė palikdama Lietuvą be normalaus tiesioginio oro susisiekimo (kokį Lietuva turėjo iki BT atėjimo ir, visai tikėtina, būtų išlaikiusi 2009 m. jei BT išvis nebūtų atėjusi į Lietuvos rinką), ir paskui tą modelį dar kartojo Lietuvoje atsiradus naujų konkurentų. Tokio tipo elgesys ne tik nemėgstamas žmonių, bet ir draudžiamas ES konkurencijos teisės.
O visi autobusų minėjimai ir pan. – manau labiau šitos neapykantos išraiškos. Kai ko nors nemėgsti, lengviau pastebi ir pasimėgaudamas akcentuoji visus jo trūkumus, taip dar labiau „keldamas bangas” (ir atvirkščiai – mylėdamas produktą jį gini, trūkumų nepastebi, pvz. būdinga Apple ir pan. gerą įvaizdį klientų tarpe turintiems prekių ženklams).
Toks vaizdas kad komentuoja niekad nekeliaujantys zmones. Savo darbo BT laiku per simtus, jei ne tukstancius skrydziu, esu patyres viena atsaukta segmenta. Delay ilgiau nei 3h neturejau apskritai, kai tuo tarpu pirma menesi LH jau turejau streika.
Aš galiu pritarti, mano per 40 skrydžių su BT sėkmingi.
@Žygimantas – esu lipęs atgal į tą patį Wizz lėktuvą Oslo Torp oro uoste, tiesa jis skrido toliau, ne atgal, Bergene atrodo taip irgi pavyktų pagal tai kad į išvykimo sąlę paleidžia ir nėra vietos preboardingui. CPH su Ryanair atskridus galbūt irgi pavyktų, bet aš ten truputį bijočiau preboardingo – ten yra kur suleisti keleivius ir uždaryt sekančių priėmimą likus pusei valandos. Praktiškai taip nelabai atrodo daro, be teoriškai gali. Kokiam BCN paprastai irgi iš lėktuvo į išvykimo salę paleidžia, bet yra pasitaikę, kad lėktuvas sustojo toli ir vežė autobusu – tada nebepavyktų.
Vakar 23:20 UTC Švedijoje nukrito West air Sweden lėktuvas CRJ200
http://pasaulis.lrytas.lt/ivykiai/svedijos-kalnuose-suduzus-nedideliam-lektuvui-zuvo-du-zmones.htm
Is KUN tikrai labai daznai vaziuodavo BT autobusai…. Nors autobusas nebuvo blogiausia patirtis su BT, Idomiausia buvo kai atsauke rytini skrydi i Viena del neaiskiu priezasciu ir visus sukele i popietini, o popietini vykde su 757 sukise ten du lektuvus. Gavom po 1.5 lato vertes kupona ir piktu repliku kai paprasem kitu alternatyvu…. Ate ate susitikimui …. Po to karto jei noriu apsidrausti ir laiku nuvykti i vieta geriau renkuosi RYR :)
Skridau ir dar skrisiu su BT. Nematau problemų, o jų ir nebuvo. Du sykiai autobusu, man ne bėda. EasyJet’u skridau du kart, iš kurių vieną kartą pavedė tiek, kad 19 valandų teko Shonefelde kiurksot :)
Del BT marsrutu dubliavimo su Flylal 2005-2009m., tai nelabai sutikciau, nes tuo metu BT turejo baze Vilniuje, ir vienu metu net virs 20 krypciu, todel jau praktiskai sunku butu buve su kuo nors ir nesidubliuoti, nes buvo vykdoma viskas kas imanoma vakaru kryptimis (kadangi nespejo LT AOC pasidaryti), tai i RU, ir kitas ne EU rinkas negalejo ilysti.
Ne i tema, bet skridau Etihad is Abu Dhabi i Roma lapkrity. Load factor maziau nei 50%. Stebejausi, kaip kurena pinigus…
Istanbul Ataturk – Vilnius Increase form 7 to 11 weekly
Nem4gstu Air Baltic dėlto, kad jau du kartus tiesiog pakeitė skrydžio datas kelias dienas prieš kelionę. Kadangi buvo užsakyti viešbučiai ir paimtos atostogos, susidarė nepatogumai. Pinigus grąžino, nes atsisakėme skristi, ir nuo to laiko nebesinaudojame šiomis oro linijomis. Kaip sakoma, kopūstiene nudegęs ir pro daržą eidamas pučia :-)
[…] ir „Wizz Air“ konkurencijoje Lietuvoje sužvangėjo naujoviški ginklai. Rašiau vasarį, kad artėja ta diena, kai „Wizz Air“ aplenks Lietuvoje „Ryanair“, pagal vyraujančias […]
Mano manymu – niekada. Ryanair siūlo gerokai daugiau krypčių ir yra šiek tiek patogesni, nei Wizz Air. O be to, daugybė poilsiautojų renkasi kelionių agentūras vasaros kelionėms, taigi Ryanair praaugti yra visiškai neįmanoma ir vasaros krypčių klausimu.