Kaip pastebėti, jog elektroninė prekyba pradėjo veikti
Kažkada „Greitai.lt” buvo apskundę konkurentus iš „Baltic Clipper”, valdančius „Avia.lt” konkurencijos tarybai dėl klaidinančios reklamos (sprendimą galite rasti čia). Ne sprendimas, bet pats faktas jau rodė, jog, matyt, internetinė prekyba lėktuvų bilietais yra tikras o ne teorinis biznis ir konkuruoti galima visais būdais. Praėjus metams lietuviškame internete galime rasti mažiausiai 20 kompanijų, kurios internetu prekiauja lėktuvų bilietais (greitai.lt, avia.lt, skrisk.lt, skrendu.lt, zigzag.lt, krantas.lt, bilietai.lt, lektuvubilietai.lt, aviabilietai.svite.lt, lektuvu.lt, kelionulaikas.lt, go.plius.lt, tiesiai.lt, …. pažiūrėkite kokia „AdWords” konkurencija.
Žodžiu, elektroninė prekyba lėktuvų bilietų srityje jau įsisukusi kaip reikalas.
Iš Konkurencijos tarybos dar negirdėti nieko, bet jau patys „skundikai” DVDOnline.lt PR’ina naujieną, jog jų konkurentė, rinkos naujokė LEVEL.lt pažeidinėja reklamos įstatymą.
Jeigu kovojama jau ir šitokiais būdais, matyt, tikri pinigai pradėjo suktis ir šioje elektroninės prekybos šakoje.
Kas sekantis?
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
3 komentarai
Leave a reply
cia ne pinigai pradejo suktis, jie dar nesisuka
cia yra PR’as – kad per skandala daugau apie tave suzinotu, ne sper pozityva to nebuna
bando save pareklamuot ir tiek…
This is my first time pay a visit at here and i am genuinely pleassant
to read everthing at alone place.