Seminaras: „Internetas Lietuvoje – vis dar nepažįstama “naujoji medija” ar visavertis komunikacijos kanalas?”
Praėjusį ketvirtadienį (lapkričio 8 dieną), Marketingo specialistų asociacijos nariams rengiau seminarą-diskusiją tema „Internetas Lietuvoje – vis dar nepažįstama „naujoji medija” ar visavertis komunikacijos kanalas?”
Galite parsisiųsti sutrumpintą prezentaciją:
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
3 komentarai
Leave a reply
Numanant auditorijos lygį – neblogai :)
[…] Bartkaus tinklaraštyje yra pranešimo iš seminaro apie internetą Lietuvoje medžiaga. PDF faile rasite ne tik šviežios populiarumo bei lankomumo statistikos, bet ir šio bei to apie […]
kazkur skaityta info: internetine media sudaro 18-20 proc nuo visos „media consumption”, tuo tarpu reklamos kiekis online – tik 6-8 proc. nuo visos reklamos