Iš Maskvos į Vilnių ketina skraidyti bendrovė „Yamal Airlines”
Nuo spalio 26 dienos iš Maskvos į Vilnių turėtų pradėti skraidyti Rusijos skrydžių bendrovė „Yamal Airlines”.
Skrydžiai bus vykdomi iš Maskvos Domodedovo oro uosto į Vilniaus oro uostą tris kartus per savaitę su lėktuvu „Boeing 737-500”. Numatomas skrydžio tvarkaraštis – pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais, nusileidimas Vilniuje 15:05 val., skrydis iš Vilniaus į Maskvą pradedamas 16:05.
Per Domodedovo oro uostą su „Yamal Airlines” lėktuvas bus galimybė nuskristi į kitus mažesnius Rusijos miestus.
Šiuo metu iš Vilniaus oro uosto į Maskvos Vnukovo oro uostą skrydžius 2 kartus per dieną vykdo Rusijos aviakompanija „utair”. Iki veiklos sustabdymo šių metų sausį į Maskvos Šemeretjevo oro uostą skrydžius vykdė aviakompanija „flyLAL”.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
149 komentarai
Leave a reply
O kas skraidys is VNO i AMS?
Su oro uostu ir Lietuvos institucijomis Yamal tikiuosi bendrauja daugiau nei Euroline? Šitie eilinį kartą savo tvarkaraštyje skrydžių pradžią nukėlė, dabar į spalio 16 d.
Su Eurolines spėju baigsis viskas kaip ir Aeroflot..
Aha, kaip tik norėjau klausti kaip dėl Euroline, kada galime jų tikėtis?
Panašu, kad sulauksim dar vieno kainų karo į Maskvą? Įdomu kaip į tai UtAir sureaguos. O Yamal galėtų sau padėt bendro kodo sutartimis su kitais skraidytojais iš Domodedovo, tokiais kaip S7 ar Transaero. Būtų tam tikra kompensacija vietoj Aeroflot neskraidymo.
„Yamal” jau prieš gerą laiką informavo apie planus bei sėkmingai ir sklandžiai tvarkėsi visas procedūras.
Dar noriu patikslinti, jog aviakompanijos praktiškai niekada neįsipareigoja oro uostams skraidyti, todėl jų planai gali pasikeisti bet kada. Vienas iš kriterijų, kada planai pasidaro labai labai arti realybės yra bilietų prekybos pradžia, tačiau, kaip visi puikiai prisimenam „Aeroflot” planų pasikeitimus, tai irgi nėra garantas, jog skrydžiai prasidės.
Dėl „Euroline” tai – oro uostas praktiškai turi tą pačią informaciją, kuri yra jų puslapyje, o dažnai tame puslapyje yra daugiau. Šiai dienai man asmeniškai neatrodo realu, kad skrydžiai galėtų prasidėti už mėnesio.
Euroline puslapyje jau nurodyta kad skraidys net 4 kartus per savaite – 2 reisai per diena?
Dabar klausimas per kur pardavinės… LT BSP nedalyvauja, tvarkaraščių AMADEUS nėra… SIRENA turi Lietuvoje vos keleta agentūrų…
Čia jau nėra didžiausia bėda. Yra rusiškų tinklapių, kurie banko kortelėm leidžia už bilietus atsiskaitinėt. Dabar sąlygos daug geresnės, nei UtAir pradedant skraidyti. Tada reikėjo ieškot berods „Gintarinės salos”, nes Westexpress nesutiko bilieto parduot.
Manau susitvarkys ir su Amadeus. Juolab skraido į Praha ir Vokietiją…
Struggling Scandinavian aviation firm SAS will most likely have to soon ask for more money from its owners in addition to the spring issuance, forecast aviation analyst Anders Lidman on Friday in an interview given to Swedish economic newspaper, ‘Dagens Industri’. The sale of Estonian Air is also dragging on.
Aripaev, 05.10.2009
Panašu, kad estų laukia panašus likimas, o turint omenyje ką anonsuos TVOU kitą savaitę darosi dar neaiškiau kas laukia.
o ka tvou anonsuos kita savaite? kad estonian air ir bus ta kompanija kuri skris i ams ir cdg?
Čia rašoma, kad nuo rugsėjo 25 d. bus vykdomi EUROLINE skrydžiai iš Tbilisio į Vilnių.
Администрация Гражданской Авиации Грузии завершила проверку «ЕвроЛайн»
Коммися Единой Транспортной Администрации Грузии в составе ведущих специалистов Администрации Гражданской Авиации Грузии 16 сентября 2009 года завершила проверку Авиакомпании «ЕвроЛайн» на предмет продолжения ее деятельности. Эта проверка длилось более 2-х месяцев и было принято решение что «ЕвроЛайн» способна выполнять регулярные и чартерные авиаперевозки и с 24 сентября 2009 года разрешено возобновление деятельности эксплуатанта.
Также авиакомпания получет назначения на все ею заявленные регулярные линии:
1. ТБИЛИСИ – ВИЛЬНЮС – ТБИЛИСИ
2. ТБИЛИСИ – БАКУ – ТБИЛИСИ
3. ТБИЛИСИ – ТРАБЗОН – ТБИЛИСИ
4. ТБИЛИСИ – ТЕГЕРАН – ТБИЛИСИ
Вышеуказанные линии авиакомпания намерена осваивать с зимней навигации 2009 года за исключением полетов в Литву, которые начнутся с 25-го сентября 2009 года.
Tačiau aviakompanijos tinklapyje skrydžių pradžios data vis atidedama. Šios dienos duomenimis,
ТБИЛИСИ – ВИЛЬНЮС – ТБИЛИСИ
Регулярный рейс с 16 октября. Рейсы будут выполняться 2 раза в неделю по вторникам и пятницам.
Акционный тариф в одну сторону: от 180 EUR
Norėtųsi paklausti,dėl kokių priežasčių šie planai atidėliojami. Ar čia lietuvių pusė sudaro kliūtis, ar yra kitos priežastys? Ačiū.
Gruodis
@ Gruodis – problemos yra juose pačiuose, padaro 10% darbo ir jau rašo visur apie skrydžius. Būtų įdomu sužinoti kokiu orlaiviu jie tuos skrydžius planuoja vykdyti, nes pagal paskutinius gandus tai turėtu būti YAK’ai :)
Panašu, kad gandai pasitvirtins:
http://russianplanes.net/REGS/4L-EUN
40-as Jakas man neatrodo tinkamas tokiai ilgai kelionei kaip Vilnius-Tbilisis. Reikės tarpinio sustojimo kurui pasipildyti ir apskritai kelionė labai ilgai užtruks (nes greitis tik apie 500km/h)
http://vilniaus.diena.lt/naujienos/ekonomika/-utair-norwegian-air-shuttle-nutrauks-skrydzius-is-palangos-241733
na ką, atėjo AirBaltic, išėjo vadovas, išeina utair ir norwegian..
Keista, kad net vasarą Norwegian nebenori į Palangą skraidyti. Kažkas su Lietuvos rinka jiems nesiseka – ir į Vilnių mažina skrydžių skaičių iki 2 per savaitę, nors čia ir konkurencijos nėra. Tuo tarpu į Rygą ir toliau skraidys 4 kartus per savaitę, nors ten juos airBaltic smarkiai bando išstumt kelis kartus per dieną skraidydami ir siūlydami geras kainas.
iš dalies šie faktai paaiškina kodėl Kvietkauskas atsistatydino. Vakar beje jo paskutinė darbo diena buvo, šiandien žiūrėk pranešama apie tai kad pusė kompanijų skraidančių dingsta. Matos, kad žmogus gražiai išeit norėjo.
Tačiau įdomu, kodėl iš tikrųjų išėjo. Gal kas kokios info turi? Gal Masiulis į dar vieną oro uostą savo draugą įstatyt nori? Juolab, kad šį mėnesį planuojami tokie viešieji pirkimai:
1. Tarptautinio Palangos oro uosto keleiviu terminalo pltros techninio projekto parengimo paslaugos.
2.Tarptautinio Palangos oro uosto degalu bazes modernizavimo techninio projekto parengimo paslaugos.
Artimiausi pora metų smells like money.
Kaip pasakė AMB – dabartiniai valdantieji atsikrato dešimtimis sąžiningų kompetetingų ir net anglų kalba pramokusių specialistų :)
Ir tie projektai verti 13 mln :)
Kandidatų patrinti valdišką kėdę visada susidaro eilutė, manau ir čia norinčiųjų netrūks, gal sugebės tokį pasodinti, kad PLQ ateities klausimas išsispręs savaime? :)
Kas link Euroline, tai manau įdomus sprendimas. Kadangi leis mažą lėktuvą, o pinigų įsigyt CRJ ar Embraer nėra, tenka skraidyt su YAK.
Beje kiek km yra iki Tbilisio? Gal datrauks su papildomais bakais? Tiesa, kad lėtokas- teisybė.
Kad UtAir žiema neskraidys į Palangą- suprantama. O iki pavasario gal pavyks juos įkalbėt skrydžius atnaujint. Negi buvo toks blogas užpildymas šiemet, nes kainos, tai daug didesnės, nei į Vilnių…
Prisimenu LAL iš Kauno samdytas YAK-40 iki FRA buvo apribotas 20-čia vietų
O palyginimui atstumas VNO-FRA 1300km, o VNO-Tbilisis net 2100km. Galbūt tik visai tuščias Jak-40 įveiktų toki atstumą non-stop ir tai dar labai abejočiau.
Tokia kelionė iki Tbilisio su sustojimu, su Jak-40 užtruktu apie 6-7val. Tikrai įdomus sprendimas, jei tie gandai kažkiek teisingi :)
Tas JAK-40, kuri turi Eurolines, oficialiai skrenda 2500 km.
O kas link 6-7 val. 20 vietų lėktuve, tai skristų, kaip kokiam all-business. Vietos daug. Galima net miegamas įrengt… Ir su tokia trukme galima nesunkiai visą parą lėktuvą ore laikyt…
dar šiek tiek offtopic.
Nuo spalio 12 naujas Lietuvos pašto CEO – Andrius Urbonas, ex-hansabankas, dar 5 mėnesius spėjo VST pasėdėt.. įdomu įdomu.. po to kai buvo palikti ramybėj puikūs patyrę anglakalbiai Geležinkeliuos, matom porą postų perimtų..
Gal kas kokios info turi kaip ten kelių direkcijos gyvena ir pan?
Jokių 2500 km jis netraukia. Be to max. range dar nieko nereiškia. Turi būti atsarga. Bent jau anksčiau kartais virš FRA tekdavo kokius 40 min. pasisukioti.
@ audrius – dėl kelių direkcijos ten ramu, nes veikla pelninga ir taip lengvai nepatrauksi. Gali iš postų versti tik ten kur nuostolinga. O ten kur „nuteka” pinigai, pvz. Oro navigacija – ten vadovai angliakalbiai talentai :)
Vėl, gerbiamieji, sąmokslo teorijom užsiiminėjat? Jei tikėt spauda, tai pašto direktorius yra prisidirbęs iki STT bylos. O tai kad žmogus dirbo Hansabanke ir VST, ar kokiam LEO dar savaime nereiškia, kad jis yra blogas ir niekam tikęs vadybininkas.
Kas link JAK-40, tai jų yra visokių modifikacijų. Skridimo nuotolį nuolat didino. Tad nenuostabu, kad gali būt 2500 km, kas tikrai nėra daug.
Su 400 km atsarga apie Lietuva visada galima nusileist Rygoj, Kaune ar Palangoj…
@ Vytautas-NT – dėl STT tai prajuokinai, tai įstaiga kuri realiai per savo gyvavimą nieko nėra nuveikusi tik, kaip ir FNTT daug politikavusi :)
Kas liečia sąmokslo teorijas, tai jos kyla iš to, kad Lietuvos pašto valdybos pirmininkas (Vaštakas) net nežinojo, kad naujas kandidatas visiems apsiskelbė esąs jis bus paskirtas nauju vadovu ir kai Vaštako žiniasklaida paklausė tiesiai, kas yra kandidatai ir t.t., jis buvo maloniai nustebęs, kad direktorius jau paskirtas de facto jam net nežinant kas kandidato :)
P.S. kitas dalykas realios valdininkų armijos pajamos. Kai įvardina kokius atlyginimus gauna vadovai, tai būdamas privačiame versle ir gaudamas 2-3 kartus didesnę algą net toli nepriartėji pagal turimą/valdomą turtą… :)
O ka reiskia Estonian zemelapyje rodomos tiesiogines kryptys is Vilniaus i Frankfurta ir Peterburga?
Tame žemėlapyje daug tokių krypčių – ir Palanga-Talinas ar Minskas-Alborgas. Atrodo, tiesioginė jungtis jame nereiškia tiesioginio skrydžio, o taip pat gali būti skrydis per Kopenhagą ar pan.
Ne teisininkams visada lengvakorupcionieriams galvas kapot, bet visi užmiršta, kad tai yra bene sunkiausiai įrodomi nusikaltimai (nes abi pusės norį jį nuslėpt).
Ir dar noriu primint, kas nei VNO< nei Klaipėdos uosto direktorius, nei Lietuvos pašto vadovas nėra valstybės tarnautojai. Viceministrai teoriškai taip, bet tokie netikri- politinio pasitikėjimo..
Mistiškas tas Estonian air. Gaila Simonas negali patvirtint ar tai yra vienas iš kandidatų skraidyt iš Vilniaus
Simonai, ne Šemeretjevo, o Šeremetjevo.
O tuo tarpu VNO direktorius kalba apie Barselonos kryptį nuo spalio. Įdomu ar tai klaida, ar čia išsprūdo dar vienas naujas maršrutas?
http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/36008/lietuva-pavirto-brangiu-uzkampiu
Na malonu skaityti, viskas pagaliau atsistojo į savas vėžes. Atėjus naujam ir ryžtingam ministrui buvo imtasi priemonių, kad Lietuva taptu pasiekiama, tam buvo atlikta studija, dabar ji bus svarstoma ir priimtas geriausias sprendimas. Dar oro uostai rodo puikius finansinius rezultatus, skaidrėja ten vykdomi paslaugų pirkimo konkursai, optimizuojamos sąnaudos, pritraukiamos naujos aviakompanijos kurios didina reisų skaičių ir atidaro vis naujas kryptis. Žiema turėsime tiek pat krypčių, kaip ir prieš metus – matau situacija yra suvaldyta ir strategija tolimesniam vystymui civilinės aviacijos yra daug žadanti.
Gal kas zinot, kieno uzsakymu Aurela pradejo skraidyti uzsakomaisiais is VNO?
2009 10 07 23:00 Marokas (MA) Agadiras LSK122 Aurela
2009 10 07 23:45 Ispanija (ES) Malaga LSK120 Aurela
Kelionių organizatorius „Star Holidays“ žiemos sezonui siūlo ilsėtis ne tik lietuvių jau pamėgtuose, bet ir naujuose kurortuose bei plečia pažintinių kelionių pasiūlą.
„Atsižvelgdami į augantį aktyvaus poilsio poreikį, formuodami žiemos sezono pasiūlymus didelį dėmesį skyrėme pažintinių kelionių pasiūlos plėtrai bei naujiems kurortams. Visų pirma, šalies gyventojams pristatysime šiauriausią Egipto Raudonosios jūros Rivjeros kurortą Tabą, kur poilsį bus siūloma derinti su turiningomis pažintinėmis kelionėmis į Izraelį ir Jordaniją“, – teigia „Star Holidays“ vadovas Martynas Laivys.
„Star Holidays“ vadovo teigimu, Taba išsiskiria itin švariais smėlio paplūdimiais, pasaulinio garso viešbučių, tokių kaip „Marriott“, „Hayatt“, „Hilton“, „Radisson SAS“, gausa, puikiomis sąlygomis nardymui bei itin patraukliomis kainomis – savaitės poilsis penkių žvaigždučių viešbučiuose su „viskas įskaičiuota“ maitinimu čia gali kainuoti nuo 1950 lt.
„Nusprendėme išnaudoti geografinį minėto kurorto artumą Izraeliui ir Jordanijai bei poilsiautojams pasiūlyti pažintines keliones į šias istoriškai ir kultūriškai itin turtingas Artimųjų rytų valstybes kartu su poilsiu Taboje. Turint omenyje tai, kad į Egiptą daugelis poilsiauti vyksta kasmet, pažintinės kelionės į Izraelį ir Jordaniją turėtų gerokai praturtinti atostogų Egipte potyrius, juolab kad įspūdingą kultūrinį ir istorinį paveldą išsaugojusios Izraelis ir Jordanija daugeliui turistų dar nėra pažįstamos“, – teigia M. Laivys.
„Star Holidays“ į Egipto kurortus Hurgadą, Šarm el Šeichą ir Tabą skraidins kartą per savaitę. Poilsį Egipte bus siūloma paįvairinti ir ekstremaliais potyriais: laukinės gamtos mėgėjai galės rinktis intensyvią kelionę po Egipto oazes visureigiais, tuo tarpu vienos kelionės metu norintieji susipažinti su pagrindinėmis Egipto įžymybėmis ir istorija galės leistis į kruizus Nilu.
Kita populiaria žiemos poilsį šiltuose kraštuose vertinančių keliautojų kryptimi – į Turkijos Antalijos kurortą – „Star Holidays“ taip pat vykdys tiesioginius reisus iš Vilniaus kartą per savaitę.
„Vieninteliai Lietuvoje suteiksime galimybę poilsiu Antalijoje mėgautis ištisus metus – žiemos sezonui praplėtėme itin prabangių penkių žvaigždučių viešbučių su aukščiausio lygio SPA centrais pasiūlą, tuo tarpu aktyvaus poilsio mėgėjams siūlysime viešbučius su teniso kortais ar golfo aikštynais su VIP servisu“, – sako „Star Holidays“ vadovas.
Tuo tarpu į Tenerifę kelionių organizatorius pradės skraidinti nuo vasario 18 d. bei vienintelis iš Lietuvos vykdys tiesioginius poilsinius skrydžius į Gran Kanariją. Šiuose kurortuose „Star Holidays“ keliautojams siūlys pasirinkti poilsį viename iš daugiau nei 20 įvairaus lygio viešbučių.
Iki spalio 15 d. kelionėms taikomos išankstinio pirkimo nuolaidos, siekiančios iki 30%.
Pasaulis kviečia!
„Star Holidays“ komanda
Nesuprantu ką Antalijoje galima veikti žiemą? Su Tailandais Star1 Holidays nerizikuoja. Tiesa tokie ilgi skrydžiai jiems reguliąrų tvarkaraštį išgadintų…
Man dar neaišku kaip Star1 Holidays žada per vieną dieną ir į Tenerifę, ir Grand Kanariją suskraidyti. Skris vienu reisu į abi salas?
Labiau patyręs – na tu ir prajuokinai :) „situacija suvaldyta”, „viskas pagaliau atsistojo į savo vėžes”. Tu arba beviltiškas optimistas arba … , Nebent tu dirbi ministerijoje.
Atvirkščiai- Labiausiai patyręs taip išreiškė savo įroniją Susisiekimo ministro kalbų ir darbų atžvilgiu…
Pranas – labai gali būti. Tarp užsienio agentūrų pasitaiko ir pvz. skridimo į Agadirą (Maroke) bei Tenerifę vienu reisu.
Vytautas-NT – na aš ir linkęs taip manyti, bet paskaičius galima suprasti ir kitaip.
Greičiausiai jūreiviai.
Simonai jei jau dirbi oro uoste, tai turiu jums pasiulima, gal viena karta sutvarkytumete atvykima, o tiksliau nuimtumete tos zenklus „sustoti draudziama” kurie ir buvo pastatyti ten ne be „stovejimo aiksteliu” savininku pastangu…..
visame pasaulyje imanoma privaziuot ir isodinti atvykusius keleivius ir nuvaziuot, o pas mus matai labai geras servisas oro uoste tam, kad pasiimt keleivi as turiu butinai vaziuot i aikstele, kuri netiesiogiai priklauso jei tiket pletkams vienai seimunei….. vienu zodziu atkreipkyte i tai demsi
Visiskai pritariu „siek tiek ne i tema” pozicijai.
As dar del tu oro uosto aiksteliu:
Kita iseitis butu priverst tuos gobsius aiksteliu savininkus padaryti trumpalaiki, iki 15min. stovejima nemokamu. O tai dabar pvz. tik 5min palikes masina, zmongus priverstas moketi net 5lt, visos valandos mokesti. Nenuostabu, kad tos aiksteles dabar apytustes stovi.
Beje kai buvau Diuseldorfo oro uoste, tai pastebejau, kadten oro uostas paverstas traukos objektu ne tik skraidantiems. Ten yra apzvalgos aiksteles, parduotuves, kavines , ir visa tai prieinama visiems, o ne tik keleiviams praejusiems apsauga. Taip oro uostas uzdirba daug papildomu pajamu. Tuo tarpu Vilniuje atrodo, kad siekiama tik zmones atgrasinti nuo apsilankymo oro uoste.
Jeigu jau talpinam pastebėjimus, tai parašysiu ir aš, kad iki rekonstrukcijos buvo superinis vaizdas iš išvykimo terminalo į peroną. Deja, dabar tokio malonumo nėra.
Audrius: tiesa, dar pamiršai, kad ten būriuodavosi močiutės nuo šalčininkų ir eišiškių, ir verkdavo matydamos kaip jų vaikučiai braškiaut išskrenda:))
Tiesiog už širdies griebianti ašarų pakalnė buvo, ir atėmė ją iš mūsų naujasis terminalas :)))
Jei jau prie graziu vaizdu perejom, tai dar dadesiu: pries pora dienu grizau is turkijos, tai kol nuejau tais labirintais iki bagazo atsiemimo vietos, galvojau kad „nusisausiu”
Architektuj didelis ACIU,nors ten galiu is virtualaus „DOOMo” patekti i realu DOOM labirinta:))))) sarkazmas bet teisybe
Ir taipogi prisiminiau buvusius grazius vaizdus pro seno terminalolanga …..
eina pliatkai, kad siom dienom susitarta, kad nuo 4 gruodzio BT vel i MUC skraidys is VNO…
Nu labai logiška kryptis būtų, jei jie jau dabar iš Vilniaus vėl daugiau norėtų skraidyti. Siūlytų jungiamuosius skrydžius su Lufthansa (kuri kaip tik žiemos sezonu į Vilnių mažiau skraidys), kažkiek konkuruotų su Star1 (dėl slidinėtojų).
Bet truputį netikiu, kad jau dabar jiems apsimokėtų skraidyt iš Vilniaus, o ne skraidint per Rygą. Gi ir vėliau spės – kol kas čia nesikuria jiems baisios aviakompanijos.
Be to, airBaltic į Miuncheną nustojo skraidyti tik balandžio 13, pagal dabartinę nuolaidų sistemą jie nieko negautų, nes reik bent metus būti ta kryptimi neskraidžius.
gal „po kilimu” būna išimčių dėl nuolaidų…
Straipsnis: Low-cost carriers: A business model borderline with laws and regulations?
Tame tarpe ir apie EU tyrimus dėl nuolaidų Ryanair’ui.
http://www.whichbudget.com/blog/market-analysis/49-airlines/130-low-cost-carriers-a-business-model-borderline-with-laws-and-regulations
@Aloyzas – kad ten net Delfi „straipsnio” lygio nesiekianti rašliava. Ties ta vieta, kur rašo apie Ryanair „long delays, overbooking, downgrades” nustojau skaityti.
Blogas merdeja… ar kas nors kazka naujo, idomaus, pikantisko gali papasakot? Pasiilgau ziniu.. :)
Aš tai asmeniškai drebu, kad tik kokia naujiena apie Amsterdamą pasirodytų ir skrydžiai tiesioginiai atsirastų. Kad ir kartu su kaimynais estais vienam lėktuve :)
tai va, kad Simonas nebegali postinti jokios info, kol ji oficialiai nepatvirtinta, tai nebeliko sharmo :)
Bet tai ir kiti kolegos, jokiu gandu nebeparaso komentaruose… apmaudu …
airBaltic was announced Airline of the Year 2009/2010 Gold Award winner by European Regions Airline Association (ERA).
tai nera kazkokia neoficiali, idomi ar intriguojanti informacija :) dziugu, kad gavo apdovanojima… bet tik tiek, nauju diskusiju tai neiziebs :)
Gandus galima generuoti iš Simono twitter :)
Stokholmas- SAS HQ, Budapeštas- WizzAir HQ, Londonas- Easyjet HQ. Žinant Simono ir VNO antipatiją Ryanair, Dubline gali būti tik Aerlingus. Aerlingus galėtų tapti pagrindiniu tautiečių vežėju už Atlanto, o jie žiemos tvarkaraštį pagadino, kad be nakvynės Dubline neišskrisi.
Įduomu, kuo pavirstų Simono ir VNO antipatija, jei vis dėlto FR padarytu EI takeover’į :)
O vat takeover’io jie ir nepadarys :D
Nes Komisija neleis. Koncentracijų kontrolė.
Šiandien pastebėjau, kad Vilniaus oro uosto tinklapyje, skrydžių tvarkaraštyje jau yra įrašytas Yamal Skrydis iš Maskvos, tiesa kol kas kažkodėl ICAO kodu – 2009-10-10 22:05 Rusija(RU)Maskva LLM9335 Gal anksčiau pradės skrydžius..?
Cia bus techninis skrydis, atvarytas lektuvas techninei prieziurai. Yamal kol kas bilietu rusiskuose Sirenos saituose nepardavineja.
Nuo pereitos savaites per Vnukova i treciasias salis galima skristi be vizu:
„nuo šiol visus keleivius, vykstančius tranzitu per Vnukovo oro uostą į trečiąsias šalis, išleidžiame be vizų. Bagažą registruojame iki galutinio punkto. Tranzitiniais reisais Rusijos viduje bagažą registruoti tik iki Vnukovo”
Man tai keista, kad Domodedove tokios zonos nėra, juolab, kad ten tik vienas terminalas.
Įdomu kokį poveikį turės licenzijavimo lengvinimas:
http://www.transp.lt/Default.aspx?Element=ViewArticle&Lang=LT&TopicID=12&ArticleID=6378
@ Vytautas-NT galiu nuspėti – jokio, tai formalumas dėl kurio gal ir reikėjo 2 val. papildomai sugaišti, bet esminės įtakos tikrai neturi. Spėju, norint islandai „atsiduoti” ministerija turės daugiau išimčių ir nuolaidų suteikti :)
Kiek žinau per šiuos metus į Susisiekimo ministeriją užėjo daugybė visokių personų: ir verslininkai, ir generolai ir pan.
Spėju, kad vis labiausiai nori biudžeto pinigų…
Ministras jau jiems ruošia 15 mln :)
Laukiam šia savaitę gandų patvirtinimo apie naujas kryptis iš Vilniaus
15 mln. priklauso ne nuo ministro, bet nuo Vyriausybės, o pirmiausia nuo finansų ministerijos. Jei pateiktam biudžeto projekte tokios eilutės nėr- gali nebūt ir pinigų…
Sveiki,
off topic :). Na didieji komentatoriai, kadangi blogas jau merdeja, gal padiskutuokime kt. klausimais:)
Noreciau isgirsti nuomone ar oro uostai turi dirbti pelningai? jei taip, tai kiek $ :) ? jei, ne tai kodel? Ir koki vaidmeni jie turi atlikti salies infrastrukturoje?
Respect Gogis už iniciatyvą!
Aš manau, kad oro uostas turi sukurti srautą ir uždirbti iš netiesioginės veiklos, o tiesioginė veikla gali būti netgi nuostolinga. T.y. esant srautui, brangiai turi mokėti už aikštelių plotų nuomą, bet valandinis įkainis turi būti normalus. Dabar buvo situacija, kai nuoma kapeikos, įkainis didelis. Tas pats liečia parduotuves, maitinimo įstaigas ir t.t.
Tada oro uostas turi „ginti” bazinį vežėją, t.y. įsivesti alia „slot’ų” aukcioną, oro mokesčius diferencijuoti pagal paros laiką, t.y. kada išveža verslo klientus – mokesčiai dideli, kada emigrantus – maži ir t.t.
Sekantis žingsnis aiški oro uosto strategija – apsibrėžti sriestuvo kokia oro uosto aptarnaujama teritorija ir daryti viską, kad aplinkinius nukonkuruoti.
Kitas dalykas kuris atsiranda, esant srautui – infrastruktūros vertė, kuo labiau išvystytas oro uostas ir prieigos, tuo brangesnis jis yra.
Tik ar tokie dalykai gali būi įgyvendinti valstybinėje įstaigoje kurioje niekas už nieką neatsako tai labai didelis klausimas…
@Labiau patyręs – šiaip pritariu, tik manau įkainių sistema pagal pervežtus kelevius, bazuojamus lėktuvus ar pan. būtų geriau nei pagal paros laiką.
O dėl valstybinės įstaigos tai taip – bardakas ten dar visiškas, pvz. vasarą anksti ryte skrendant poilsiauti parduotuvės prie vartų salėje dar nedirbo, teikėsi atsidaryti tik jau įpusėjus laipininimui. Ir tokių pavyzdžių galima bilekiek prigalvot. Kas blogiausia, negaliu sugalvot nei vieno teigiamo pokyčio naujam vadovui atėjus…
Gogis shaunuolis, kad bando isjudinti diskusija!
Manau orouosto veikla turi buti pelninga ir ne tike svarbu ar daugiau pinigu uzdirbama is tiesiogines veiklos ar ne, bet visumoje, kaip imone, orouostas turi dirbti i „pliusa”. Tiesos yra LP pasiulymuose, bet kaip ka daryti realiai, turetu spresti orouosto zmones ir idealu butu,kad orouostai nebutu 100% valstybines imones, o butu „nuomojami” operatoriui (tokiam kaip Fraport pavyzdziui, bet ne vietiniam UAB).
Dar truputi neitema:
Air Arabia to introduce service to Samara, Russia
Source: Air Arabia 12/10/2009
Air Arabia, the first and largest low-cost carrier (LCC) in the Middle East and North Africa, announced today that it will launch twice-weekly service from Sharjah, UAE, to Samara, Russia, beginning October 26, 2009.
The introduction of service to this major Russian city, located on the banks of the Volga River, marks Air Arabia’s third destination in Eastern Europe, following the earlier launch of direct flights from Sharjah to Almaty, Kazakhstan, and Kiev, Ukraine. In total, Air Arabia now serves 59 destinations from two hubs in UAE and Morocco and across the wide Middle East, North Africa, Indian Subcontinent, Africa, Central Asia and Europe.
Roundtrip flights will operate twice per week between Samara Airport and Air Arabia’s UAE hub in Sharjah. The low-cost carrier will fly to Samara Mondays and Fridays, departing Sharjah at 9:10 and arriving in Samara at 13:40. On the same days, return flights will depart Samara at 14:40 and arrive in Sharjah at 19:05.
“We are extremely pleased to announce the launch of direct service to Samara, our third destination in Eastern Europe,” said AK Nizar, Head of Commercial Department, Air Arabia. “Given the historical, trade and tourism ties linking the Gulf and the states of Eastern Europe, especially Russia, we are confident that passengers will appreciate the opportunity to travel to Samara with Air Arabia, availing of our market-leading low fares, comfort and convenience.”
Smagu butu tureti toki LCC ant VNO… :) Kaip kokia „drambliuko svajone” …. Musuose kazkoks uzsiciklinimas ant AMS ir PAR, o galima butu ambicingiau imtis darbo ir nebijoti kviesti ir tokiu vezeju, pasirodo jiems „rytu Europa” idomi…
O tuo tarpu Star1 puslapis uzluzo ir bilietu neina pirkti…
Šiaip tai aš pasisakyčiau už tai, kad oro uostai dirbtų „ant nulio”, t.y. negeneruotų nei didelio pelno, nei nuostolio. Yra jų veikloje ir viešas aspektas, bet lygiai, kaip su paštu, geriau, kad įmonė sugebėtų padengti kaštus iš veiklos. Nes priešingu atveju už veiklą moka ir tie, kurie ja nesinaudoja.
Tuo tarpu situacija Bratislavoje, matyt, yra kiek geresnė nei Vilniuje po LAL bankroto:
http://www.anna.aero/2009/10/09/slovakias-danube-wings-cooperates-with-csa-to-fill-skyeuropes-uk-and-irish-routes/
tiks situacija su CSA panašu nekaip vystosi – http://www.aviaport.ru/digest/2009/10/08/182911.html
@ Linas – tai mes turėsime tokį LCC – tai bus Eurolines ir skraidys į Tbilisį :)
Samara pernai aptarnavo 1.4 mln keleivių, šiemet per puse metų 0,53 mln. Turint omenyje, kad ten per dieną 16 reisų į Maskvą, man dar klausimas ar jie kitur apart Maskvos skraido :)
Gal pas juos ir ne kas, bet dar ne bankrotas. Norint viską galima padaryt, jei prisimint AlItalia atveji…
Man daug įdomiau ar yra kokiu naujienų apie Yamal? Nes iki spalio 26 liko labai nedaug laiko…
Yamal skraidys, klausimas kaip bilietų prekybą vykdys, bet vistiek skraidys :)
@ LP
jo – musu variantas kur kas „geresnis” – turiu minty Gruzinishka LCC :D Toks jausmas, kad si aviakompanija nepakils :)
@ Vytautas-NT
Tai yra ir daugiau pavyzdziu, ne tik Alitalia, yra Olympic, bet juk geriau isgelbeti kompanija, nei bankrutavusios pagrindu steigti nauja…
Linkiu CSA sekmes….
Dėl oro uostų, kaip rašiau kitoje temoje, manau jie nebūtinai turi duoti pelną patys, kaip įmonė. Turi būti atsižvelgiama į netiesiogiai valstybei teikiamą naudą per atvykstančiųjų (paliekančių pinigus šalyje) srauto didinimą, kuri gali kompensuoti ir smarkiai viršyti oro uosto nuostolius. Tam tikrais atvejais aktualus ir socialinis aspektas (pvz. kalbant apie mažų, sunkiai pasiekiamų salų oro uostus, tarkim Ruhnu Estijoj). Ar išlaikyti nuostolingą oro uostą, ar ne, manau turėtų būti sprendžiama skaičiuojant, kiek prarastų (ar ateityje negautų) regiono ekonomika jį uždarius, kiek papildomų nepatogumų būtų vietos gyventojams (šituos du dalykus lemia ir laikas, kurį reikia važiuoti iki artimiausių kitų oro uostų).
Pagal kainas, naudojamą lėktuvų parką siūlomus jungimus ir pan. Euroline nepretenduoja būti LCC.
Jei jau Yamal skraidys, tai pasakykit kur į tuos skrydžius bilietų nusipirkt?
Su kompanijom buvo visokių atveju. Buvo eitą ir per bankrotą (Swiss, SN).
Tik vat dar negirdėjau apie bankrutuojančios oro bendrovės gelbėjimą krizės metu…
@ Vytautas-NT – manau tie kurie darys ground handling, tie tikrai galės parduoti, o su agentūromis tai čia klausimas :)
@ Vytautas-NT – o tai kaip su airBaltic, juk juos tempia už ausų, kaip gali :)
AirBaltic oficialiai bankrotas dar nebuvo skelbtas. O skolų dabar turi visi, ir ne faktas, kad būtent AirBaltic skolos pačios didžiausios…
Beje, nebuvo info apie Latvijos vyriausybės paramą AirBaltic.
@ Vytautas-NT – o oro uosto nuolaidos ir galimybė ne mokėti jau nevienerius metus čia kieno suteikta nuolaidą? Per tokius ir panašius dalykus yra remiama airBaltic, dar Rygos merijos kampanija už 5 mln :) kuriu dauguma paims tie patys BT… :)
Oro uosto nuolaidos buvo taikomos iki krizės ir nuo dabar jau nebegalioja. Be to, jos buvo taikomos ir Ryanair. Iš to seka, kad Latvijos vyriausybė rėmė du vežėjus.
Klausimas buvo ar šiais metais Latvijos vyriausybė skyrė AirBaltic tiesioginę finansinę paramą.
O kalbėt apie neteisėtą valstybės pagalbą galima ilgai, tik nelabai matau reikalo…
@ Vytautas-NT – pilti kura į skolą, čia kokio tipo parama? Kas dengia oro uosto nuostolius?
Nuolaidos dar galioja, jos nustos galioti tik nuo spalio pabaigos. Ryanair KUN irgi kapeikas moka, tai reikia suprasti, kad LT buvo tik vienas vežėjas proteguojamas?
Dėl KUN klausimas paprastas- ar AirBaltic moka tokius pat mokesčius, kaip Ryanair, ar gerokai didesnius. Jei mokesčiai vienodi- paramos nėra, o yra tokia kainodara…
Dėl kuro į skolą- FlyLAL pernai rudenį irgi vėlavo atsiskaityt su oro uostu dėl kuro ir mokesčių. Tai vadinasi ją irgi subsidijavo? Spėjų dalis skolų tikrai nebuvo grąžintos iki bankroto.
Tenka konstatuoti, kad atsakymo, dėl tiesioginės finansinės AirBaltic paramos iš Latvijos vyriausybės pusės, negavau…
@ Vytautas-NT – dar truputi palauk, tuoj įkeis telecentrą ir duos pinigų BT. Ar toks variantas bus tiesioginis finansavimas?
Tuo tarpu BT issirinko nauja tarybos pirmininka…
October 12, 2009
Riga. The council of Latvia’s national airline airBaltic met today to elect a new chairman. His name is Vigo Legzdins.
He has worked in the transport sector for many years and is currently board chairman of the state-owned joint stock company Latvian Roadworks. Previously he was state secretary at the Ministry of Transportation and also headed its Investment and Transit Policy Department. Legzdins has also served on the boards of the ports in Riga and Liepaja.
Vigo Legzdins: “I am pleased to take over the chairmanship of the council right now, when airBaltic has become the Airline of the Year in Europe – the highest recognition which any company in the Baltic region has received in this sector.”
Along with Legzdins, members of the airBaltic board include Arnis Muiznieks, Daiga Falkane, Ilmars Razumovskis, and Jean-Charles Korsak.
Source: Air Baltic
Beje, idomu už ką buvo AirBaltic gavo geriausios metu bendrovės vardą?
BBC Panorama nagrinėja Ryanair veoklos pricipus.
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00n9mdm/Panorama_Why_Hate_Ryanair/
Čia likas kaip Lietuvoje žiūrėti
http://hurwi.net/blog/?p=28
del oro uostu :), na idomus pamastymai, as vis dar nesumastau ir sau taip pat negaliu sugalvoti vienareiksmisko atsakymo. Zinau viena oro uostai neturi trukdyti vezeju pletrai, proteguoti, ar kitaip itakoti rinka.
Nors manau, kad oro uostas kaip imone turi siekti pelno (aisku proto ribose). Ir slotu pardavinejimas yra vienas is pajamu saltiniu, ir stambiuose oro uostuose gan pelningas saltinis (tiesa dabar prarandantis savo pozicijas del sumazejusio skrydziu skaiciaus).
Nes kaip kazkas cia paminejo, kad turetu dirbti ant 0, tai tuomet galetu ir aviakompanijos ir viesbuciai, ir apskritai didele turizmo sferos dalis dirbti ant 0, tik, kam, kad turistu daugiau butu :)).
Yra sioks toks skirtumas,tarp viesbucio ir oro uosto. Oro uostas yra infrastruktura,kaip begiai ar keliai. Negali buti lygiagreciu kokuruojanciu keliu ir gelezinkeliu, nes tai ekobomiskai neefektyvu. Analogiskai su oro uostais. Todel oro uostas,kaip infrastruktura turi but specifiskai valdomas. Jis gali buti dotuojamas,kaip kelias,arba pats issilaikyti,kaip mokamas kelias. Tad variantu yra ivairiu,nors logiskiausia- mokesciai, analogiskai keliu mokesciams…
Vytauto-NT paminėti skirtumai teisingi. Dar vienas skirtumas – išvardyti dalykai (viešbučiai, avialinijos) daugiausiai yra privatūs, jų tikslas yra siekti pelno sau, o ne nauda ekonomikai ar valstybei bendrai.
Jei žiūrėti iš valstybės/savivaldybių pusės būna, kad ir avialinijos skraidydamos neša tiesioginius nuostolius – jeigu yra dotuojamos, kaip pvz. pigių skrydžių bendrovės kai kur.
Viešbučių dotavimas teoriškai įmanomas, bet dėl įvairių priežasčių sudėtingesnis/mažiau veiksmingas. Ir, aišku, visos turizmo sferos dotuoti negalima – jeigu dotuojami skrydžiai tai visų pirma tam, kad atsiimti su kaupu iš viešbučių, restoranų ir kt. padidėjus atvykstančiųjų skaičiui.
@ Vytautas-NT – geležinkelio bėgiai yra natūrali monopolija, tai labai gerai atsimenu iš p.Stanikūno paskaitų universitete, bet tai tikrai ne tas pats, kas oro uostas. Šalia bėgių niekas netiesia, o šalia oro uostai būna ir ne vienas. Jei pastatytų oro uostą pvz. Elektrėnuose, šakės būtų ir VNO ir KUN jei tie oro uostai būtų privatūs, bet jeigu jie būtų privatūs, niekas nestatytų Elektrėnuose, nes čia tas pats, kaip esant Akropoliui, kažkas sugalvojo Ozą statyti :) Bet kai VNO ir KUN valstybiniai, tai tie prisiimti kreditai multimilijoniai nėra jau taip baisu, valstybė padengs, o privačiam tai padaryti gerokai sunkiau. Todėl iš esmės ateiname į ta pačią poziciją – ar valstybinė įstaiga iš principo gali būti efektyvi, o vadyba būti konkurencinga, o ne politiškai efektinga… Nes gerai pamenu, kai Klasco privatizavo, krantines ir prieigas ir toliau ten įrenginėjo ne privat investor Lubys, o savivaldybė :)))
Mano giliu isitikinimu, nesvarbu ar imone yra privati ar valstybine – ji turi dirbti peningai, gal kazkuri veikla (pagrindine ar papildoma) gali buti nuostolinga, bet overall performance – turi buti kazkoks pelnas. Galima ji riboti, sakykime ne daugiau nei 7% (kaip energetikos imoniu), bet jis turi buti. Nepasiteisinama nuomone, kad valstybine imone gali buti nuostolinga, nes tada uz ja moka VISI mokesciu moketojai, net ir tie, kurie nesinaudoja tomis paslaugomis. Ir kitas argumentas, kad dazniausiai tie nuostoliai – tai neefektyvaus valdymo, „atkatu” sistemos ir savu zmoniu idarbinimo (nereikalingu etatu kurimo) rezultatas.
Dėl Klasko pastebėsiu, kad pirma reikia išsiaiškint kokia yra krantinių nuomos Klaipėdoj tvarka. Kiek pamenu, ten ką nors daryt (pačioj krantinėj, bet ne krante) gali tik uosto direkcija. O savivaldybė ten išvis neturi teisės kištis- ne jos teritorija.
Aišku oro uostų ir kelių analogija netiksli- dar viena oro uostą pastatyti šalia ne problema. Čia irgi kiek panašu į kelius- padidėja srautas. Reikia arba plėsti kelią (pvz. statyt autostradą), arba skaidyt srautą (statyt kitą kelią tą pačia kryptimi kiek kitu maršrutu).
Beje, vakar skambinau į Maskvą- bilietų Yamal dar neparduoda. Šiandien bandysiu prisiskambint į Salechardą…
Geležinkelių tarpusavio konkurencija irgi įmanoma (ypač krovinių pervežime, kur laikas mažiau aktualus), jeigu yra pakankamos rinkos – taip yra JAV, kur geležinkeliai privatūs ir dažnai skirtingų kompanijų geležinkeliai jungia tuos pačius didmiesčius (jeigu įdomu, žemėlapis – http://en.wikipedia.org/wiki/File:Class1rr.png ).
Tačiau taip, naują oro uostą pastatyti santykinai pigiau negu alternatyvų geležinkelių tinklą. Tiesa ir ką pastebėjo Labiau patyręs – tam irgi reikia pakankamos rinkos, o kažin ar Lietuvoje ji yra; oro uostų rinka Lietuvoje užpildyta ir visur aplink susiklosčiusi valstybinių oro uostų praktika.
Beje, gal neturiu žinių šioje srityje – kurie (ar išvis tokių yra) ES pagrindiniai (ne bendrosios aviacijos) oro uostai pastatyti privačiom lėšom be valstybės įsikišimo?
Truputi neitema – israsas is VNO tinklapio – atvykimas:
() Taba V9 9104 Star1 Airlines
Pasirodo Taba yra niekieno zemeje, arba nepriklauso jokiai valstybei :)
kazin kiek turistu i ziemos sezono naujiena – Taba
siaip Taba tikrai daug geriau uz turizmo nustekentus Sharma, jau nekalbant apie Hurgada
Mano turimais duomenimis Taba yra nardytojų kurortas. Be to, ten viešbučių pasiūla mažesnė.
Skambinau i Yamala. Sake, kad bilietai turetu buti jau parduodami. Kas nors juos istemose mate?
kol kas nera, tik Utair.
Ten labai įdomu. Vienas skyrius sako, kad bilietai jau parduodami, o agentūra sako, kad bilietų parduot negali, nors tvarkaraščius sistemoje mato. Aiškinsimės toliau.
@ Vytautas-NT, gal gali įvardinti kokia agentūra mato tvarkaraštį, bet negali parduoti?
Aš skambinu tiesiai į Yamal ir jų agentus Salecharde, t.y. tais telefonais, kurie nurodomi vežėjo tinklapyje. Tvarkaraščiai matyt yra „Poliot-Sirena” sistemoje.
Skambinau dar karta i Salecharda. Sako, kad 26 spalio reisas bus ir bilietai bus artimiausiomis dienomis. Ir dar kaina pasake- 25EUR mokesciai. Zodziu pigiau, nei UtAir.
o kaip del tu nauju krypciu kur minejo Simonas?yra kokiu ziniu?
Vytautas-NT – 2009 10 13, 23:08
Beje, idomu už ką buvo AirBaltic gavo geriausios metu bendrovės vardą?
————————————————-
gal cia rasi atsakyma
http://www.youtube.com/watch?v=OOiMQPT5a6Y
Vilniaus oro uosto tinklapyje, skrydžių tvarkaraštyje jau pasirodė skrydžių grafikas – 1.3.5.. 16:05 Maskva DME YC 888 Galioja nuo 2009 10 25 iki 2010 03 27
Sveiki,
Moksliniam tyrimui reikalingi duomenys. Norėtume jog atsakytumėte į šią anketą (ypač šio tinklaraščio autorius): http://www.apklausa.lt/f/tinklarasciu-analize-lyties-aspektu-j4r2mwj
Atsiprašome jog naudojame Jūsų komentarų skiltį anketos platinimui, tačiau taip ji lengviausia pasieks Jus, tinklaraščio autorių bei Jūsų skaitytojus. Bet kokiu atveju kaip nereikalingą komentarą, šį įrašą, Jūs visada galite ištrinti. Iš anksto dėkojame.
Sklando gandai, kad kalėdiniu laikotarpiu dar dvi aviakompanijos ruošiasi į Londoną bei Dubliną skraidint.
Aišku, tai būtų pigi šventė emigrantams, bet kai kam gali baigtis burbulu…
Sakot liaudis jau bus pamirse tą „aviakompaniją”, kur prieš kelis metus tarp Dublino ir Palangos švenčių metu paskraidyti žadėjo, bet truputį užsilenkė bilietus pardavusi?
Pranai, apie ką konkrečiau, kalba vyksta?
Pranas: ar tik ne palangos AVIA primeni?:))
Šiek tiek offtopic, bet dar straipsniukas apie Lietuvos geležinkelius:
http://www.slaptai.lt/zvalgyba-kontrzvalgyba/2543-rusijos-ir-baltarusijos-specialiuju-tarnybu-akiratyje-lietuvos-gelezinkeliai.html
Taip, „Palangos Avia”.
Idomu, tvarkarascio VNO atsiradimas jau yra Yamal skraidymo i Vilniu garantija…
Tiesiai is Tabos. Pirmas reisas skrido pilnas, taciau puse buvo agenturu darbuotojai skride i infoturus. Atgal grizdamas is Bodrumo pasieme turistus, taip kad grizo ne tuscias. Taba – tai pasienis Egipto ir Izraelio. 30 km nuo Elato. Pro viesbucio langus matosi Jordanijos ir Saudo arabijos ziburiai. Miesto ar kokios turisitines infrastrukturos atrodo visiskai nera gyvenimas vyksta tik viesbuciuose. Praktiskai visuose all inclusive. Yra galimybes ir giluminiam ir pavirsiniam nardymui. Ekskursijos i Izraeli ir Jordanija. Is principo labai tinka ramiam siltam all inclusive poilsiui ir aplinkiniu saliu pazinimui taip pat ir panardymui. Temeratura 34, vanduo 25. Jeigu dar kas domina galiu parasyti klauskite.
VNO tinklalapyje skelbiami tvarkaraščiai, kuriuos oficialiai pateikia aviakompanijos. Tačiau, kaip yra ne kartą buvę, tvarkaraščius aviakompanijos gali keisti kada tik panorėjusios.
Jeigu apie konkretų „Yamal” atvejį – manau, kad tikrai jie spalio pabaigoje pradės skraidyti.
@ Vytautas-NT – man klausimas kodėl taip džiaugiesi Yamal skrydžiais į Maskvą? :)
Va, pagaliau ir Simono komentaro sulaukeme :)
Aš džiaugiuosi Yamal skydžiais į Maskvą, nes mane domina pigūs bilietai tą kryptimi. Dėl ko aš sugebėjau net į Salechardą paskambinti.
Aišku, būtų gerai jei kartu su Yamal atsirastu ir interline’as per Domodedovo. Tada atsirastų galimybė su S7 ar kokiu Transaero paskraidyt ne tik į Rusiją.
Kuo daugiau vežėjų VNO, tuo geriau. Dabar iš Vilniaus bus skraidoma į du Maskvos oro uostus, o iš Rygos- tik į vieną.
Šiaip įdomi tendencija- į Lietuvos rinką ateina Rusijos gilumos vežėjai, iš sibiro (UtAir, Yamal). Kaip parodė UtAir pavyzdys- turint kantrybės viskas įmanoma. Juk jie pradėjo be bilietų pardavimo Lietuvoje sistemos, su 2-3 keleiviais reise…
Simonui, gi, pastebėsiu, kad straipsnius aviacijos tema galima rašyt nebūtinai apie VNO…
Motyvai aiškūs. O galima man pasakyti savo nuomonę kodėl jie atėjo skraidyti į VNO?
UTair gi Vnukovo oro uoste gan didelį hubą per kelis praėjusius metus išaugino, 44 kryptys viso. Iš Vilniaus darbar jau 34 kryptis siūlo su persėdimu Maskvoje.
Beje, ne į temą – šį rytą nėra oro Rygos oro uoste, tai pilnas VNO peronas dabar yra „Ryanair” ir „airBaltic” lėktuvų.
Ryanair Vilniuje! Tikras įvykis! Įdomu ką jie toliau daryt? pervarys lėktuvus į Rygą? Spėju kažkiek lėktuvu Rygoje ir nakvoja, ar klystu?
Manau, kad elgsis paprastai. Atrodo, oras Rygoje pagerėjo, tai skris iš Vilniaus į Rygą paimti keleivių, o jeigų šansų pasivyti tvarkaraštį nebėra, tai manau kad varys tušti iš Vilniaus atgal Skavsta, Diuseldorfą, Liverpulį, palikę keleivius RIX.
Ryanair jau ne pirmą kartą leidžias Vilniuje. O ką jie darys? Palauks kol išsisklaidys rūkas Rygoje ir skris į Rygą :)
Atrodo išsisprendžia – patupėjo su keleiviais Vilniuje, pasipildė kam reikėjo kuro ir pamažu išskrenda į Rygą.
„Ryanair” lėktuvai Rygoje nenakvoja, jie bazės neturi.
Įdomu kodėl Ryanair į Vilnių, ne į Kauną. Bet šiaip džiugu, kad jų santykiai su oro uostu ir jame veikiančiom firmom galutinai susitvarkė.
Gi po pačio pirmo nukreipimo į Vilnių, kai kelias valandas jiems kuro nedavė, kol vietoj nesusimokėjo, stengėsi Vilniuje nesileist, buvo kad net Gdanską rinkosi kaip alternatyvų Kaunui oro uostą.
Na Kaune du Ryanair iš Rygos irgi buvo nutūpę. O Airbaltic Vilnius-Ryga, net Palangoje lygtai buvo stabtelėjęs.
O tų naujų reisų, kur galėjo būti paskelbti praėjusią arba šią savaitę, reikia suprasti, nebebus? Vėloka rimtesnėms kompanijoms dar ką nors šiems metams skelbti.
Pradėt galima ne būtinai spalio mėnesį, nors, aišku žiema aviacijoje yra ne sezonas.
Iš kitos pusės galima užsikabinti ir prasisukti. Mažesnė konkurencija. Tas pats UtAir pradėjo skrydžius prieš Kalėdas.
Man tai įdomu ar tos FL-Technics kalbos apie skrydžius į Kazakstaną ir pan. apsiribos tik Yamal?
@ Vytautas-NT – dabar UTair raiško uogas šiame reise, bet su Yamal atsiradimu gali staiga tapti iš pelningo nuostolingu :)
Dėl ASG ir FL Technics kalbų – anot kai kurių komentatorių ten NT-išnykai dirba, tai ką jie gali suprasti apie aviacija, o tuo labiau kažką vystyti? Teisingai? :)
Tikrai svarbus „Yamal” motyvas yra tai, jog „Boeing 737” tipo lėktuvų priežiūrą jie atlieka Vilniuje – tai iš principo sumažina reguliaraus reiso vykdymo kaštus, kadangi skrydžio metu galima laisvai sukeitinėti lėktuvus ir t.t.
Apskritai maršrutu Maskva-Vilnius yra labai daug besidominčių kompanijų ir dar ne vienai kompanijai yra išduoti valstybiniai leidimai vykdyti maršrutą.
Beje, įdomus „utair” verslo sprendimas buvo, jog siekiant užkirsti kelią konkurencijos plėtojimui buvo „frequency” didinimas. Jie nedemonstruoja aukštų „load factor”, tačiau 2x per dieną yra didelis koziris prieš bet ką, ketinantį ateiti į šį maršrutą. Aišku, jų naudojami propeleriniai ATR yra žiauriai pigūs operavimo kaštų prasme.
FL technics dirba ex FlyLAL komanda. Net Kaikaris į FlyLAL Charters nuėjo. Aišku, jų šaknys gali būt iš NT. Kitas klausimas, arba jie kažką išmoko per tuos kelis metus, arba ne…
@ Vytautas-NT – tai FL Technics generalinis yra Kalnapilio CEO – Tekoris, tai aludaris aviacijoje, nžn, nžn…
Dėl Vilniaus idomu, kaip Rusijos valdžia leido už Rusijos ribu skristi ne Aeroflot’ui, matyt tie visai nenorėjo šio reiso, kad UTair atidavė…
„Aeroflot” teises Maskva-Vilnius maršrute turi galiojančias – dėl tos priežasties gali pradėti skrydžius nors rytoj.
Labiau patyręs, del FLT CEO Jūsų duomenys pasenę kokiais 2 mėn. Nors Tekorius spėjo užsitarnauti šiokią tokią pagarbą.
http://www.fltechnics.com/en/the-board
Kas nors gali patvirtint,kad Yamal skaridys nuo 16 lapkricio? O gal anksciau..?
Neskubėk. Jie dabar dar pamatys kaip jų šituos bilietus (ne)perka :)
Aš pats galvojau pirkt. Gaila, tvarkaraštis nelabai palankus.