Pokyčiai „airBaltic” tvarkaraštyje skrydžiams iš Vilniaus

   
     

„airBaltic” vakar paskelbė apie atidaromas naujas kryptis iš Vilniaus į Mančesterį ir Hamburgą bei atnaujinamus skrydžius į Oslą, Dubliną ir Taliną.

Kartu buvo pakoreguotas vasaros „airBaltic” skrydžių tvarkaraštis, atsižvelgiant į lėktuvų išnaudojimą ir rinkos bei paklausos pokyčius.

Vilnius – Amsterdamas reisas nuo vasaros sezono pradžios bus vykdomas tris kartus per savaitę – antradieniais, penktadieniais ir šeštadieniais sekmadieniais, tačiau, svarbiausia – reisas bus vykdomas vakarais. Išvykimas iš Vilniaus – 17:25, grįžimas į Vilnių – 22:50.

„airBaltic” Vilnius-Amsterdamas nekonkuruos su „Estonian Air” vasarį pradedamais reisais Talinas-Vilnius-Amsterdamas, kuris vyks rytais (išvykimas iš Vilniaus 6:55 val.). „airBaltic” tvarkaraštis bus patogus „weekend break” mėgėjams, be to, kadangi „airBaltic” nors ir be tiesioginio bendradarbiavimo su KLM, siūlo jungtinius „vieno bilieto” skrydžius per Amsterdamą, todėl kai kuriomis dienomis galimas patogus vakarinis grįžimas iš Amsterdamo.

Kitomis keturiomis dienomis: pirmadieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais panašiu tvarkaraščiu bus vykdomas reisas iš Vilniaus į Londono Gatwick oro uostą. Išvykimas iš Vilniaus – 17:05 val., nusileidimas Vilniuje – 23:25 val.

„airBaltic” reisui į Londoną pasirinko gana panašų tvarkaraštį kaip ir „Star1” skrydžiams į Stanstedo oro uostą, tačiau greičiausiai vakarinis reisas į Londono yra geriausias laiko požiūriu variantas – „Aer Lingus” išbandė ankstyvo ryto ir vėlyvo vakaro variantus, tačiau abu jie turėjo problemų su vieno iš segmentų užpildymu.

Vilniaus į Mančesterį ir Dubliną „airBaltic” skraidys „naktiniu” tvarkaraščiu. Išvykimas iš Vilniaus oro uosto – 22:40 min., grįžimas į Vilnių – 5 val. 55 min. Per Vilnių iš šių reisų bus galima tranzitu skristi į Rygą, Taliną.

Skrydžiai į Mančesterį vyks du kartus per savaitę – trečiadieniais ir šeštadieniais (grįžimas atitinkamai sekančią dieną), į Dubliną – 4 kartus per savaitę: pirmadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais (vėl grįžimas atitinkamai sekančią dieną).

Skrydžiai iš Vilniaus į Paryžių ir Romą bus vykdomi vidurdieniais. 11:10 val. iš Vilniaus oro uosto kils „airBaltic” lėktuvai – į Paryžių antradieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais; į Romą – pirmadieniais, trečiadieniais ir šeštadieniais.

Iš Paryžiaus lėktuvai grįš 17 val. 20 min., iš Romos – 17 val. 35 min.

„airBaltic” iš Vilniaus į Taliną, Hamburgą ir Berlyną skraidys „Fokker 50” lėktuvu. Į Taliną bus vykdoma 11 reisų per savaitę – darbo dienomis rytais ir vakarais, sekmadieniais – tik vakarais.

Vidurdienį „Fokker 50” lėktuvas bus naudojamas skrydžiams į Vokietijos miestus: antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais 11 val. 45 min. iš Vilniaus oro uostą bus skrendama į Hamburgą (grįžimas 17 val. 25 min.), pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais 12 val. 10 min. kils lėktuvai į Berlyną (grįžimas 17 val.). Nors žiemos tvarkaraštyje naudotus „Boeing 737-500” į Berlyną keičia daugiau nei dvigubai mažesni lėktuvai, tačiau skrydžių skaičius per savaitę didinamas nuo trijų iki keturių.

Ankstyvo ryto skrydžiai „Boeing 737-500” lėktuvu bus vykdomi iš Vilniaus  į Oslą ir Miuncheną. Nuo kovo 29 d. skrydžiai Vilnius-Miunchenas prasidės 6:00 val. iš Vilniaus oro uosto, grįžimas į Vilnių 10 val. 55 min.: antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Toks tvarkaraštis Miuncheno oro uoste turėtų padėti pagauti nemažai jungiamųjų skrydžių, tačiau grįžimui teks rinktis kitus oro uostus.

Į Oslą skrydžiai prasidės gegužės 17 dieną ir vyks pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Lėktuvas iš Vilniaus kils 5 val. 45 min., leisis iš Oslo – 10 val. 15 min.

Skrydžių iš Vilniaus į Kopenhagą tvarkaraštis turėtų likti panašus dabartiniam, tuo tarpu skrydžių tarp Rygos ir Vilniaus skaičius vasaros sezone padidės iki 6 per dieną – šiuo metu žiemą vyksta penki, praėjusią vasarą vyko septyni.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

47 komentarai

  1. Patikmasis - 2010 01 27, 17:17

    Mano manymu į Berlyna galėtu daugiau skrydžių atidaryti

  2. Jurgis - 2010 01 27, 17:23

    Laukiamiausia naujiena dabar butu apie „Lithuania Express”. Jauciu, kad kitu a/k atejimo i Vilniu jau nebesitikima.

  3. Patikmasis - 2010 01 27, 17:35

    O ištikrūjų bus ta a/k L.E. ar ne?

  4. Anonimas - 2010 01 27, 17:46

    Kad jau gal vietos nelabai lieka?

  5. Jurgis - 2010 01 27, 18:08

    Blogiausia, kad praeitais metais Lietuvos miniaviakompanijos taip ir nesugebejo pasinaudoti susidariusia situacija,- atsiverusia erdve is Vilniaus skraidyti i daugeli atsilaisvinusiu miestu. O galejo! Galejo sukurti kokia virtualia a/k tipo „United Lithuanian Airlines”(ULA ir skamba beveik lietuviskai) ir skraidyti visu turimu lektuvu parku pagal koki tai slenkanti grafika, kad nebutu „nuskriaustu”. Butu atsiradusi prielaida rimtesnes lietuviskos a/k atsiradimui ir augimui. Dabar jau situacija pasikeitusi ir sansas praleistas.

  6. Linas - 2010 01 27, 18:28

    ULA – neblogai :D

  7. Vytautas-NT - 2010 01 27, 18:30

    Idomus AirBaltic sprendimas del Amsterdamo. Is vienos puses jie sumazina konkurencija su Estonian. Is kitos puses europietisku jungiamuju reisu uzkabinimui mazokas daznumas ir blogas dienu pasirinkimas.
    Kas link United LT,tai cia sudetingas planas. Kas is musu mazuju vezeju IATA turejo? Be jos is tranzito neuzdirbsi. O tiesiogini srauta griebe Star1. Kiek jo buvo mazdaug…

  8. LP - 2010 01 27, 18:39

    Simonai, gal turite ziniu kas vyksta su JZ avialinijomis? (neberodo codeshare su SAS, keleiviai perbookinti per Kopenhaga) – laikini nesklandumai ar kazkas rimciau?

  9. Jurgis - 2010 01 27, 18:45

    Na, esant norui galima viska sutarti ir susitarti. Man tai primena situacija po nepriklausomybes paskelbimo, kai daugelis po darbo dar ir „taksaudavo”. Legaliai. Taksi problema (zlugus ir uzsidarius valstybinei taksi) buvo isspresta. Po to prasidejo jungimasis i taksi UAB’us. Na o del techniniu dalyku ( IATA ir pan.) … yra visokiu variantu. Kad ir tas pats „Lithuania Express” verslo modelis.

  10. Jonas - 2010 01 27, 18:50

    O kaip dėl „Yamal”? Ar vasaros sezonu jie planuoja skraidyti?

  11. Patikmasis - 2010 01 27, 19:10

    Užsisakyti neleidžia

  12. Aloyzas - 2010 01 27, 20:36

    Teko šviežiai paskraidyti su BT iš VNO, įspūdžiai netgi labai teigiami, palydovės ir pilotai lietuviai, laikraščiai ir meniu lietuviški, nežinodamas net nepagalvotum, kad ne Lietuvos aviakompanija… jei ne nedidelė smulkmena: airBaltic inflight magazine January 2010, psl.77, Vytautas Landsbergis pavadintas „BUVUSIU muzikologijos profesoriumi ir pirmuoju ESTIJOS prezidentu”.

  13. Patikmasis - 2010 01 27, 20:42

    Šiap airBaltic manau galėtu tapti ne tik Latvijos bet ir Lieuvos nacionalinė a/k. Tarkime būtų sąlygos 1.Vasaros sezonu 20 krypčių jos ivardintos
    2.Lietuvių įgula. O užtai valstybė skirtu tous 15 milijonų ir nereikėtu naujo, šviežiai „išikto šuduko” daryti kuris vistiek vėliau taps tragedija, ir kainuotu mažiau….

  14. Nepatyres - 2010 01 27, 20:50

    Star1 puslapyje tarp pasirinkimu pasirode Girona ir Edinburgas. Gal bus skrydziu?

  15. silentium - 2010 01 27, 20:58

    nu tai matyt kad bus :) o ar matėt metinius star1 rezulatus? http://www.star1.aero/showMainContent.do?relativeURL=/news_articles/news_0020.html

  16. valdininkas - 2010 01 27, 21:07

    siaip keista, kodel AirBaltic i Roma nenori rinkti weekend trafico…? dabar ne 5, ne 9…

  17. Linas - 2010 01 27, 21:15

    Turiu klausima OT:
    kaip gali buti, kad 2 skirtingos a/k turi ta pati IATA koda??? Jei zinote – pakomentuokite :)

  18. Patikmasis - 2010 01 27, 21:21

    Viena a/k bankrutavusi ir jos istorijoje yra toks pat IATA kaip dabartinėj

  19. Patikmasis - 2010 01 27, 21:24

    STAR1 airlines

    Vilnius>>>Edinburgas —4–7 1—5–
    V9211 23:15 Vilnius 00:10 Edinburgh
    V9212 01:10 Edinburgh 05:50 Vilnius
    Nuo KOVO 28

  20. Patikmasis - 2010 01 27, 21:27

    Bet asmeniškai aš manau geriau būtu Glasgovas

  21. Linas - 2010 01 27, 21:28

    @Patikimasis
    abi turi statusa „active”…. abi veikiancios…
    aaa, dabar pats pradedu suprasti, greiciausiai taip gali buti, kai viena is avialiniju tera virtuali ir wet leasina orlaivius – gali taip buti? :)

  22. Šarūnas - 2010 01 27, 21:36

    Patikimasis, iš kur tokios žinios?

  23. Jonas - 2010 01 27, 21:36

    Dėl Star1, tai panašu, kad, kaip ir žadėjo, turėtų pavasarį išsinuomoti antrą orlaivį.

  24. Patikmasis - 2010 01 27, 21:43

    Šarūnas iš vidaus :D

  25. Vytautas-NT - 2010 01 27, 21:44

    Belieka paverkt, kad lietuviams nepasiekiamas dar vienas idealus naktinis taskas- Lisabona. Deja,srauto i ten kol kas nera. Tiesa naktiniai skrydziai neblogi tiesioginiam srautui, bet nelabai-tranzitui (velai lektuvai leidziasi,kai nieks jau nebekyla).
    Siaip idomu- Star1 imasi gana rizikingos ir visiskai naujos krypties. Panasu,kad tikrai galvoja apie antra lektuva.
    Tiesa Aerlingus neisbande varianto su nakvyne Vilniu,kas skrendant is anos laiko juostos butu neblogai. arba dar vienas radikalus variantas- pagal analogija su AirBaltic/Star1-naktiniai skrydziai i Lietuva. pakilus kokia 0:30 Vilniuj buni ryte ir grizti i Dublina anksti-speji i visus lektuvu reisus is tenai-taip jie pagaliau issprestu tranzito problema…

  26. Šarūnas - 2010 01 27, 21:44

    Ok. ;D Jau mačiau. Įdomiai čia.. tik kažin ar srautas susidarys.

  27. Patikmasis - 2010 01 27, 21:47

    Dar naujiena skelbiu iš star1 Milanas vasara bus(2 kartai į savaitę), Žirona nuo Gegužės 23, Dublinas nuo Gegužės 29(3 kartai į savaitę)

  28. Patikmasis - 2010 01 27, 21:48

    Žirona(2 kartai į savaitę)

  29. oleg - 2010 01 27, 21:48

    LTL 173.00 uz Vilnius>>>Edinburgas ir atgal – stipriai jie…

    be to, rusai savo superjet stumia: http://www.aex.ru/news/2010/1/27/72857/

  30. Patikmasis - 2010 01 27, 21:50

    @Vytautas-NT į Lisaboną srautas manau būtų ir jungčių gal net atsirastu su TAP, buvo mintis LAL’uj bet skrydžio mokeščiai būtų itin dideli, kita vertus perskrendama:
    1.Varšuva
    2.Praga
    3.Viena
    4.Frankfurtas
    5.Miunchenas

  31. Aloyzas - 2010 01 27, 21:53

    @Linas: IATA dviraidžio kodo suteikimo salygos: http://www.iata.org/NR/rdonlyres/7D0BADF6-0673-4541-884F-AA47005C99FE/0/designator_code_application_nov07.doc
    Atsakymas į tavo klausimą: Airlines requiring a two-character designator SOLELY FOR TELECOMMUNICATIONS are eligible for a BANDED designator.

  32. srs - 2010 01 27, 21:55

    Star1 panasu, kad ne tik skraidins i Edinburga, bet ir keis tvarkarasti.
    Milanas nuo 03 29 pirmadieniais ir penktadieniais. Taikosi i savaitgalinius keliautojus.
    I Girona skraidys nuo 05 23 ketvirtadieniais ir sekmadieniais.
    Dublinas nuo 05 30 treciadieni, penktadieni ir sekmadieni.
    Edinburgas nuo o3 29 pirmadinei ir penktadieni.
    Londonas nuo 04 29 visom savaites dienom iskyrus sestadieni.

  33. srs - 2010 01 27, 21:58

    pamirsau pideti, kad bus idomu ziureti konkurencija i Dublina, bei konkurencija tarp Ryanair – Liverpool; airBaltic – Manchester; Star1 – Edinburgh.

  34. Saras - 2010 01 27, 22:07

    Na jeigu Liverpool konkuruoja su Edinburgh, tai tada ir Londona reikia prideti. Bus beveik tas pats.

  35. Šarūnas - 2010 01 27, 22:12

    Dabar iki pilnos laimės trūksta Rytų Europos. Dėl Turkish Airlines nėra naujienų?

  36. Kazimieras - 2010 01 27, 22:16

    Oleg, pamirsote 25lt mokesti i viena puse, gaunasi 223lt pirmyn ir atgal. ;)

  37. Alkis - 2010 01 27, 22:40

    O gal yra ziniu apie Star1 naryste IATA? Seniai laikas butu :)

  38. Kazimieras - 2010 01 27, 22:43

    Bet Star1 tokiu tvarkarasciu gali issisukti ir su vienu orlaiviu… Lieka Laisvi trys pirmi dienos pusdieniai (2,3,6) Taip pat laisva Treciadienio naktis.. Bet Juk dar yra uzsiimama ir Charteris.. Bet ar poilsines kelionems kelionems uztetu krypciu antajam lektuvui. Jei tikrai bus antras lektuvas, tai gal bus dar kokia nauja kryptis…

  39. valdininkas - 2010 01 27, 22:44

    Girona ketvirtadieniais ir sekmadieniais tikrai puikiai butu. dar butu neblogai, kad rankinis keleiviu bagazas rukytom desrom nekvepetu, kaip skrendant i Londona, nors uz 200Lt roundtripa buvo galima ir pakenteti :)

  40. Tomas - 2010 01 27, 23:42

    valdininkas – tai turbūt norėtum, kad Christian Dior ar Chanel No5 kvepėtų. Jaučiu, kad tamstai laikas pirkti nuosavą lėktuvą, tuomet kvepėtų kad ir dangiškais migdolais.

  41. nerius - 2010 01 28, 00:04

    Po Vilnius – Manchesteris reiso reikes bludit ieskant hotelio nakciai:) Jei artimu Manchesteri nera. Traukiniai nevaziuoja, nei autobusai. I domus reiso parinkimas. Vis del to griztu prie tos pacios minties, kad pustustis reisas bus, bei nuostolingas. Pamenu pries pora metu Air Baltic vykde reisus Riga – Manchesteris ir greit pasitrauke is reiso. Pagyvensim , pamatysim.

  42. valdininkas - 2010 01 28, 00:24

    @Tomas – kur apie Dior’a ar pan rasiau? neprasau, kad kvepintu palydoves su tualetu gaivikliais, kaip skrendant per Turkija i Katara ar Dubaju (daug nesiprausianciu statybininku skrenda, tai laksto kartais kvepindamos), bet gal rukytos desrytes ar prie boardingo i duona trinamas cesnakas jau perdaug?

  43. rpi - 2010 01 28, 13:57

    Hm, pagal airBaltic pateikiamą tvarkaraštį, į Amsterdamą bus skraidoma antradieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Ar jie patys ten suklydo?

  44. Simonas Bartkus - 2010 01 28, 14:00

    Suklydau aš.

  45. Justinas M. - 2010 01 28, 14:30

    O negirdėti, kada Q400NG pradės airBalticas naudoti? Planas buvo lyg ir 2010 m. sausį juos pradėti naudoti.

  46. ES - 2010 01 28, 15:54

    @nerius – vaziuoja traukiniai ir nakti iš MAN oro uosto (http://www.tpexpress.co.uk/destinations/airport/manchester/).

  47. Vytautas-NT - 2010 01 28, 16:52

    Mančesterio oro uostas yra šalia miesto, tad manau, kad iš ten kokie naktiniai autobusai turėtų važinėt…

Leave a reply