„Star1” vasaros tvakaraštyje – skrydžiai į Edinburgą, Žironą, Milaną, Londoną ir Dubliną
„Star1 airlines” šią vasarą ketina išplėsti savo skrydžių žemėlapį. Iš Vilniaus oro uosto bus pirmą kartą pradėti tiesioginiai skrydžiai į Edinburgą. „Star1” taip pat vasarą vėl skris į Žironą bei Dubliną, išliks žiemos tvarkaraštyje atsiradę skrydžiai į Milaną, o skrydžiai į Londoną vyks 6 kartus per savaitę.
Skrydžiai iš Vilniaus į Edinburgą prasidės kovo 29 dieną ir vyks du kartus per savaitę, išnaudojant „naktinį” lėktuvų panaudojimą. Iš Vilniaus lėktuvas kils 23 val. 15 min., Edinburge leisis 0 val. 10 min., iš Edinburgo atgal pakils 1 val. 10 min., Vilniuje nusileis 5 val. 50 min.
Iki gegužės pradžios skrydžiai vyks ketvirtadieniais ir sekmadieniais, nuo gegužės pradžios ketvirtadienius pakeis penktadienis (grįžimas atitinkamai viena diena vėliau).
Skrydžiais į Edinburgą pirmiausia „Star1” pretenduos į Šiaurinėje Anglijoje ir Škotijoje išsibarsčiusį lietuvių emigrantų srautą, tačiau kartu ši kryptis turėtų sudominti ir trumpų „savaitgalio atostogų” mėgėjus: Edinburge yra ką pamatyti ir šis miestas nėra nuvalkiotas kaip Londonas ar Paryžius.
„Naktiniai” skrydžiai taip pat vyks iš Vilniaus į Dubliną. „Star1” skrydžius šia kryptimi pradės gegužės 29 dieną tris kartus per savaitę: antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Išvykimas iš Vilniaus – 23 val. 15 min., grįžimas – 6 val. 10 min.
Dublino kryptimi šią vasarą didelė konkurencija: nors „Aer Lingus” sumažina naudojamą lėktuvą maršrute nuo „Airbus A321” į „Airbus A320”, tačiau keturis skrydžius per savaitę vykdys „airBaltic”, o „Ryanair” iš Dublino į Kauną ketina vykdyti 5 skrydžius per savaitę vietoje keturių.
„Star1 airlines” šiltuoju metų laiku vėl vykdys skrydžius iš Vilniaus į Žironą. Žirona įsikūrusi per keliasdešimt kilometrų nuo Barselonos, todėl tai yra patogus taškas tiek laisvalaikio keliautojams į Barseloną, tiek lietuvių emigrantams įsikūrusiems Katalonijoje, tiek atostaugautojams, keliaujantiems į Costa Brava ir aplinkinius kurortus.
Skrydžiai iš Vilniaus į Žironą vyks nuo birželio 23 dienos iki spalio 3 dienos. Skrydžiai vyks ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Išvykimas iš Vilniaus – 8 val., išvykimas iš Žironos – 11 val., nusileidimas Vilniuje – 15 val. 5 min.
„Star1 Airlines” vasarą pratęs lapkritį pradėtus skrydžius iš Vilniaus į Milaną. Skrydžiai bus taip pat vykdomi 2 kartus per savaitę, tačiau tvarkaraštis keičiamas į skrydžius pirmadieniais ir penktadieniais. Išvykimas iš Vilniaus – 8 val., iš Milano – 10 val. 30 min., nusileidimas Vilniuje – 14 val.
Pakeistas tvarkaraštis yra kompromisinis, bandant su tuo pačiu skrydžių skaičiumi prisitaikyti tiek prie verslo, tiek prie laisvalaikio keliautojų – įmanomas tiek „prailgintas” savaitgalis nuo penktadienio iki pirmadienio, tiek verslo srautui įdomūs reisai darbo savaitės pradžioje ir pabaigoje.
Nuo balandžio 26 dienos „Star1 Airlines” ketina padažninti skrydžius iš Vilniaus į Londono Stansted oro uostą iki šešių skrydžių per savaitę. Skrydžiai nuo balandžio pabaigos bus vykdomi kasdien, išskyrus šeštadienius. Nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo tvarkaraštis bus šiek tiek pakeistas: išvykimas iš Vilniaus – 16 val. 15 min., iš Londono – 17 val. 15 min., nusileidimas Vilniuje – 22 val. 15 min.
Nuo kovo pabaigos „Aer Lingus” nutrauks skrydžius iš Londono Gatwick oro uosto į Vilnių, o šiame maršrute juos ketina pakeisti „airBaltic” su skrydžiais 4 kartus per savaitę vasaros sezonu. Sudėjus visus pasikeitimus, siūlomų kėdžių skaičius per savaitę Vilnius-Londonas maršrute sumažės 20%, kas, įvertinus rinkos sezoniškumą (vasarą paklausa didesnė nei žiemą, kuomet aktyvus tik šventinis laikotarpis), abi aviakompanijos turi galimybę pasiekti puikų lėktuvų užpildymą.
„Star1 airlines” jau parduoda bilietus į vasaros sezono reisus savo interneto svetainėje. Ypač gerų kainų galima rasti skrydžiams į Edinburgą – nuo 223 litų į abi puses.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
118 komentarai
Leave a reply
Star1 Holidays juk skraido i Kreta vasara (bent pernai skraide). Tai Europos sajungos vieta ir nereikia vizu… Galetu Star1 airlines pardavineti bilietus kaip reguliariems skrydziams i Kreta (Herakliona) Turetu buti visumoje geresnis rezultatas tos krypties gautis. O taip pat tai butu kaip naujove skrydziu zemelapyje…
Pora pusdienių normaliai veiklai yra būtina, reikalinga atlikti einamąją lėktuvo „maintainance”, todėl vienintelė vieta vienam lėktuvui gali būti tik šeštadienis, kada galima dar būtų bandyti įgrūsti vieną reisą. 15 roundtrip per savaitę, kada trumpiausias leg’as yra 150 minučių yra labai daug lėktuvui.
Simonai, gal jau matosi VNO sausio rezultai vs. 2009m. ir 2008m. sausi? Tikiuosi matosi geru rimtu geru zenklu keleiviu skaiciuje
Edinburgas , idomu , tikrai idomu :)
Tai vis tiek atrodo jie turetu issinuomoti antraji lektuva, kitaip neiseis. Jei ir nesinuomotu antrojo, tai tuomet charterius vygdytu „kiti” bet turbut ne..
O gal kas nors pamenate kokiomis dienomis (diena) buvo vygdomi skrydziai i Herakliona (Kreta).? Bet kiek pamenu buvo vienas savaitinis skrydis…
O, labai geros žinios, ačiū! Jau apsirūpinau biletais į Edinburgą :)
Šiaip nelabai matau tikslo prekiaut bilietais į Heraklioną. Į užsakomuosius bilietus parduoda kelionių agentūros, o kitokio, nei tiesioginis srautas ten nesurinksi.
Tam, kad daryti „reguliarų” reisą, tai reikalingas srautas, kuriam būtų įdomu patiems organizuotis atostogas. Abejoju, ar daug būtų norinčių patys Kretoje, Egipte ar Turkijoje organizuotis viešbučius, pervežimus ir kt. Kitas reikalas yra Ispanija (Barselona, Malaga, Alikantė), Italija bei žiemos pramogos (Milanas, Ciūrichas, Insbrukas).
Dėl tos priežasties ir „Ryanair” iš vakarų šalių veža „self-tour-operator” keleivius į Ispaniją, Maroką, Italiją, Portugaliją, Kanarus, tačiau neveža į Graikiją, Turkiją.
Bet easyjet veža į Graikiją, Turkiją ir net Egiptą.
Manau, nera pasiulos, nera paklausos patogiai savarankiskai keliauti, nes transferai toje pacioje Kretoje ir Egipte yra itin nesudetingi ir nebrangus, o viesbuciu akivaizdziai kainos mazesnes nei pas operatorius. Su geromis skrydziu kainomis atostogos gaunasi pigesnes. Dabar kombinuojama per Ryanairo jungamiuosius destinacijos as su Easyjet, skrendant i Londona. Turkijoje brangus transferai, taciau i prabangius viesbucius kainos mazos salyginai. Siem metams pas britus vel prognozuojama, kad Turkija, kaip destinacija bus saroso virsuje. Todel yra ten kombinuojamas is karto paketas internetu „skrydis viesbutis transferas” ir galima isigyti ne tik per agenturas. Kitas klausimas, kiek LT sudaro toks kontigentas, kurie savarankiskai noretu/galetu ar nebijotu.
Star1, visus skrydzius vykdis vienu esamu lektuvu?
„Star1” yra pranešę, jog parke bus antras lėktuvas kovo mėnesį. Dabar paskelbtą reguliariųjų skrydžių tvarkaraštį įmanoma įgyvendinti ir su vienu lėktuvu.
BT tuo tarpu nuo naujo sezono atidaro Riga-Manchester triskart per savaitę. Negeras ženklas Vilniaus reisui ilguoju laikotarpiu turbūt.
Nebent dienos nesutaps su Vilniaus skrydziais, tai tada gal visai neblogai bus su MAN… :)
perspektyva aiški: visus pirkusius bilietus iš VNO po kiek laiko permeta į rygos reisą, ir gauna visai padorų LF. Nešvariais žaidimais kvepia…
Nesutaps: iš Rygos MAN bus operuojamas 1–4–7, iš Vilniaus: –3–6-
P.S. Jei Aibaltic ketinimai būtų rimti, kam tas VNO-RIX reisų tankinimas vasaros sezonui? Su tiek tiesioginių krypčių iš VNO, tranzitas per RIX turėtų tik mažėti…
Skrydžiai per Rygą konkuruoja ne tik su tiesioginiais skrydžiais. Dar labiau jie konkuruoja su skrydžiais per kitus hub’us: Varšuvą, Prahą, Frankfurtą, Kopenhagą, Amsterdamą ir kt. Dažni skrydžiai VNO-RIX gali sukurti geresni produktą, t.y. trumpesnę bendrą kelionės laiką pvz. į Barseloną per Rygą, negu į Barseloną per Varšuvą ar Prahą.
VNO-RIX segmente keleivių skaičius turėtų mažėti, tačiau yra vietos „mažinti” net didinant skrydžių skaičių: šiuo metu 2 ar 3 iš 5 skrydžių vykdomi B735 arba B733. Jeigu bus 6 skrydžiai su F50, tai kėdžių skaičius bus mažesnis, tačiau jungimo galimybės geresnės.
Pirmasis airBaltic’o Dash’as
http://skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=6257
Dailiai atrodo Dashiukas :)
15 val. bus uždarytas Vilniaus oro uosto kilimo tūpimo takas. Dėl didžiulio vėjo formuojasi plikledis, o dėl didelio skrydžių intensyvumų tarpuose tarp skrydžių nepavyksta to įveikti. Planuojama, kad 4-5 valandoms uždarius taką, plikledis bus įveiktas ir bus galima įprastu režimu vykdyti skrydžius.
Šiuo metu ore „Czech” ir „Lufthansa” suka ratus, greičiausiai dar leisis.
Išvykimai leidžiami, bet aviakompanijos pačios priima sprendimą.
Geras… Aciu uz info, Simonai!
Kauno oro uoste Ryanair irgi nesileido, nukreipti į Rygą. Tik keista, kad šį kartą skrydžiai atgal neatšaukti kaip ankstesnį kartą per šventes (kai ir keleivių daugiau ir bilietai brangesni turėjo būt), o rašoma, kad išskrendančius keleivius veš į Rygą.
„Star1 Airlines” vasaros sezono metu didina krypčių skaičių
[2010-01-28]
Lietuviška pigių skrydžių bendrovė „Star1 Airlines” vasaros sezono metu siūlo keliauti jau penkiais maršrutais iš Vilniaus. Bendrovė pristato Edinburgo kryptį, tęsia tiesioginius skrydžius į Londoną ir Milaną bei atnaujina sezoninius reisus į Dubliną ir Žironą (Barselona). Vasaros sezono bilietų prekyba jau prasidėjo.
Bendrovės vadovo Martyno Laivio teigimu, stiprėjančios pozicijos rinkoje bei gausėjantis nuolat „Star1 Airlines” besirenkančių keliautojų skaičius sąlygoja bendrovės siūlomų skrydžių krypčių skaičiaus augimą.
„Nuolat didėjanti mūsų užimama rinkos dalis bei augantys keleivių srautai leidžia „Star1 Airlines” vis labiau įsitvirtinti kaip vienintelei lietuviškai pigių skrydžių bendrovei ir planuoti maršrutų bei paslaugų plėtrą. Esame įsitikinę, jog žemos skrydžių kainos, derinamos su aukšta paslaugų kokybe bei individualiu dėmesiu kiekvienam klientui suteikia mums tvirtas konkurencines pozicijas”, – pasakoja M. Laivys.
Į Edinburgą „Star1 Airlines” pradės skraidyti nuo kovo 28 d. ketvirtadieniais ir sekmadieniais (nuo gegužės 7 d. – penktadieniais ir sekmadieniais), į Žironą – nuo gegužės 23 d. ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Reguliarūs reisai į Milaną bus tęsiami pirmadieniais ir penktadieniais. Į Dubliną nuo gegužės 29 d. bendrovė skraidins antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Tuo tarpu į Didžiosios Britanijos sostinę Londoną „Star1 Airlines” nuo balandžio 29 d. skraidys šešis kartus per savaitę – kasdien, išskyrus šeštadienį, o iki tol – penkis kartus: pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais.
Bilietų kainos į Edinburgą su visais mokesčiais prasidės vos nuo 99 litų, į Londoną ir Milaną – nuo 149 litų, tuo tarpu skrydžių bilietai į Žironą ir Dubliną kainuos nuo 199 litų.
Kaip ir iki šiol, bendrovė neims mokesčio už bagažą – vienas ne daugiau 20 kg sveriantis lagaminas bus gabenamas nemokamai. „Tai itin aktualu mūsų klientams, keliaujantiems tiek verslo, tiek poilsio tikslais. Nemokamas bagažas bei registracija skrydžiui yra vienas mūsų pranašumų, sumažinantis kiekvieno keliaujančiojo kaštus”, – sako „Star1 Airlines” vadovas.
Kaip ir buvo planuota, vasaros sezono metu savo reguliariųjų ir užsakomųjų skrydžių programą „Star1 Airlines” vykdys dviem orlaiviais.
http://www.star1.aero/showMainContent.do?relativeURL=/news_articles/news_0021.html
ar tik man neatsidaro VNO puslapis?
@Kazimieras
butu uzteke tik nuorodos… :)
Bravo Star1 už „žemų kainų kalendorių” – labai patogu.
Gal tiesiog nesugebu rasti, bet neblogai būtų ir visas tvarkaraštis .pdf formatu.
Aurelija, jis dalinai stringa. Tačiau perkrovus pora kartų atsidaro :)
Labai fainas škotas su dūdmaišiu reklamuoja Star1 skrydžius į Edinburgą :) Apskritai, tokių šiltų, gražių ir skoningų avialinijų reklamų kaip Star1 (pvz. automobiliukas prie užrašo „siamo tutti”, telefono būdelė pelkėtame Londono skersgatvyje) dar nebuvau matęs. Tinklapis apskritai labai patrauklus. Tokios smulkmenos ir sukuria keleivių simpatijas ir paskatina pirkti (bent jau man šita simpatija tai tikrai prisidėjo prie to, kad su jais keliaučiau).
Kaune Ryanair reisai atšaukti. Iš Rygos tušti lėktuvai atgal išskrido. O įdomu kur Vilniaus lėktuvai bus nukreipti.
http://www.vilnius-airport.lt/ neveikia:(
Iš VNO kol kas išvyko visi orlaiviai kaip suplanuota. Iki 20 val. jeigu nebus esminių temperatūros pokyčių ir šiek tiek aprims šoninis vėjas (prie didelio šoninio vėjo reikalingos geresnės sukibimo savybės), turėtų priemonių dėka būti pasiekta, jog orlaiviai galės tūpti.
Sistemose išplatinta informacija dar prieš 15 val., todėl greičiausiai lėktuvai iš TXL, HEL ir RIX turėtų pakilti ir atvykti vėliau.
Iki vakarinio atvykimų piko turėtų susitvarkyti.
Silentium, pritariu dėl simpatiško tinklapio.
Man labiausiai patinka, kad neperkrautas – akys nelūžta nuo spalvų, žybčiojimų ir kitų grožių. Kartais pagalvoju, kad visi „navarotai” kokiam Ryanair-o ar AirBaltic-o tinklapy yra tik tam, kad nukreiptų perkančiojo dėmesį nuo texto mažomis raidėmis.
Beje, Dublino fotkė gana depresyvi, nors gal atspindi esmę.
Pritariu, kad „Star1 airlines” interneto tinklalapis yra vienas iš patraukliausių aviakompanijų” interneto tinklapių. Lygiai kaip jų „on-board” servisas ir meniu yra turbūt geriausias iš į VNO skraidančių aviakompanijų.
Tinklalapiui iki pilnos laimės trūksta šiek tiek greitesnės ir „lengvesnės” paieškos sistemos (labai negreitai vyksta navigacija po kalendorių) ir kad bilieto kainą rodytų galutinę (dabar 25 litus primeta jau įvedus keleivių pavardes).
Pagal http://www.flightradar24.com/
BT skrydis is Berlynp rodos siausia i Ryga…
Linas, kita karta tik nuoroda desiu. :)
Taip txl-vno div i rix, ka daryt, kaip broli pasiimt
Vežėjas perveš keleivius autobusu, arba, kitasvariantas, jog lėktuvas vėliau atskris iš Rygos į Vilnių.
O kas nors turi kokios nors informacijos apie Star1 investuotojus? Ar M.Laivys taip gerai srautus išdėstė, kad gavo teigiama balansą?
Kitas klausimas- dviem lėktuvams lieka neužpildytos erdvės kokiems nors papildomiems reisams. Arba Star1 žada labai daug užsakomųjų siūlyt?
Žodžiu klausimų daug. Dar vienas variantas- dažnumo didinimas, kuris yra gana rizikingas dalykas. Ar klystu?
Skrydžių dažninimas yra daug mažiau rizikingas dalykas negu atidarymas tokių nepažįstamų krypčių kaip Edinburgas. Skrydžių dažnį gali reguliuoti jau būdamas rinkoje ir ją pažinodamas, jausdamas paklausos svyravimus.
Mano nuomone, tai po vieną papildomą skrydį per savaitę gali nusipelnyti Žirona ir Milanas. Pirmoji dėl paklausos (jeigu „Star1 Holidays” taip pat dirbs pildydama šią kryptį), tai galima tikėtis jog šiemet jau lietuviams pažįstamoje kryptyje gali būti daugiau keleivių nei pernai. Milano atveju trečias savaitinis padarytų produktą geresniu, nes Milane yra ir verslo srautas, kuriems 2x skrydžiai per savaitę yra neptrauklu. Dublino ir Londono kryptys užpildytos pakankamai, o šią vasarą tikrai nesulauksime stipraus ekonomikos šuolio ir šaunančios į viršų paklausos. Edinurgas, duokdie, reikia bet kokio 8-10 mėnesių įdirbio, kad lietuviai „atrastų” tą kryptį.
Atrodo kad siandien dar skrydziai veluos,vejas nerimsta,o tako bukle vis dar prasta
http://www.fltplan8.com/AwViewIntlWX.exe?CRN10=1&CARRYUNAME=PILOT&WXSEL=EYKA EYPA EYVI&END=END&COUNTRY=LITHUANIA
Panašu, kad Star1, atsižvelgiant į jų lėktuvų parko specifiką, nelabai galėtų skraidyt į kuria nors iš Lietuvos prioritetinių krypčių, dar neužimtų AirBaltic.
Vienintelė- Barselona/žirona
Klausimas retorinis kur yra jiems dar erdvės? Gal Stambulas, kaip potencialus turistinis taškas turku vežimui į tėvyne?
Su jų verslo modeliu, kad lėktuvai tiktų ir turistams ir reguliariems reisams, nebent tolimesnėj plėtroj samdyt kažką mažesnio. Pvz. Embraer kokių 100 vietų?
VNO tinklapyje dingo tvarkara6tis į TBS
Dėl TBS, manau, jau viskas buvo aišku, kai nepradėjo pirmą kartą.
o man vis dar neatidaro tinklapio..
Matyt, kokie nors atnaujinimo darbai arba labai didelis srautas žmonių nori sužinoti, kada gi atvyks lėktuvai ir serveris nebeatlaiko.
Pamoka mums – serveris neatlaiko penkis kartus padidėjusio lankytojų srauto. Per artimiausias savaites bus pakeistas į didesnį.
Titaniškomis aerodromo tarnybos pastangomis šį vakarą VNO priėmė visus norėjusius skristi orlaivius. Vienintelis BT reisas iš TXL buvo nukreiptas trumpam į Rygą, bet po valandos to reiso keleiviai lėktuvu buvo atgabenti į Vilnių.
Šiąnakt trumpa naktis per kurią nuolatinis darbas valant sniegą ir kovojant su ledu bei pūga, rytoj darbas planuojamas be sutrikimų.
Dėl Tbilisio, tai aviakopmanija „Euroline” neoficialiomis žiniomis bus uždaryta taip ir neįvykdžiusi reguliarių skrydžių. Neoficialiai kalbama, jog kompanijos direktorius ieškomas dėl finansinių nusikaltimų …
^Bajeris :D
Nuostabu kad VNO islaike prasta ora taip gerai. Jauciu tai pagerino jo isvaizda zmoniu ar aviakompaniju akyse. Bet noretusi, kad sita maloni informacija butu isplatinta spaudoj.
naujianu idomiu radau: http://www.aex.ru/news/2010/1/28/72886/
Minskas nori oro uosta savo pagerinti…
Dabar tai is Minsko beveik niekas neskraido, nes labai brangu (is Maskvos belarusams skrysti pigiau net iskaitans bilieto iki Maskvos kaina). Ir oro uostas yra 50 km uz miesto ribos. Ten autobusiukas kursuoja is Minsko centro, bet vis tiek apie valanda kelio.
Jei idome del kainu – ziurekite, kokios akcijines kainos ten galioja:
http://news.belta.by/ru/news/society?id=481144
Minsk – Amcterdam, Larnaka, Roma, Milan, Praha – 400 EUR mokesciai. Bei kaina yra dviem bilietams.
Šiandien sąlygos skrydžiams lengvesnės, tačiau planuojamas labai didelis iškrisiančio sniego kiekis, tačiau pliusas, kad nurimo vėjai.
Šiandien „Aer Lingus” vietoje užvakar ir vakar atšauktų reisų iš Dublino vykdo neplanuotą skrydį su A321.
Vidurdienio tūpimų pikui takas pilnai paruoštas, sukibimas neblogas, tai jeigu nepakils vėjas ir nekris temperatūra, viskas bus gerai.
Įdomu, ar Kauno oro uostas turi technikos takui valyti? Ten juks skrydžių palyginus nedaug-įmanoma vos ne prieš kiekviena taką prašluoti…
Iš Rygos į Kauną skridęs „Fokker 50” nusileido Vilniuje.
„Ryanair” iš Brėmeno po keliasdešimt minučių nusileido Kaune.
KTT svarbu ne tik sniegą nuvalyti, bet ir pagerinti sukibimą, kas yra sudėtingesnis procesas.
per http://www.flightradar24.com pastebejau idomu dalyka, kaip aerlingus, skrendantis is dublino, suka ratus virs raseiniu :))(ten juk nera oro uosto) neapsisprendzia kur varyt ar i ryga ar vln.matyt, tikrai sukibimas vln nekoks.
Tiesiog „Aer Lingus” pasiėmė per daug kuro, dėl to dabar degina virš Raseinių. Leisis Vilniuje už keliasdešimt minučių.
Žinodami oro sąlygas, daugelis lėktuvų pasiėmė daugiau kuro, kad pasiekti galimai atsarginius oro uostus. Dabar jie atskrenda iki Vilniaus su per didele mase, todėl priversti naudoti kurą.
Šiuo metu virš Vilniaus ratus suka „Brussels Airlines”, virš Alytaus – „Czech Airlines”, virš Birštono – „Lufthansa”.
o su didesne mase lėktuvai negali saugiai nusileisti?
Aciu Simonai uz informatyvias zinias.Oro salygos tikrai nepavydetinos.
Visa nusileidimų banga baigėsi, visi nusileido, laipinami keleiviai ir bagažas :) Dabar daug lėktuvų išvyks, po to iki ~21 val. vidutinis režimas, kada tarpe tarp KTT naudojimo galima atlikti valymus, o po to reikės pasiruošti vakarinių nusileidimų bangai.
cia dar anna siokia tokia statistika paskelbe: http://www.anna.aero/2010/01/29/analysis-of-data-at-300-european-airports-reveals-winners-and-losers-in-2009-by-airport-and-country/
Riga pirmoje vietoje, Vilnius galu gale, kas yra tiketina. Uz tai idomu, kad Europos didmiesciai minuse.
Respect Simonui uz operatyvias naujienas
Noriu paklausti, o šį sausį skrido daugiau negu pernai sausį ar mažiau keleivių?
Neoficiali info:
Western Petroleum perima Star1 Airlines.
Georgian Petroleum perima Euroline ir pervadina ją į Georgian International Airlines.
Aerosvit, Donbassaero ir Dniproavia pradeda techninį apsijungimą.
@Simonui: http://www.vno.lt lankytojų srautas praeitos žiemos pikais buvo panašus, tačiau po svetainės atnaujinimo ji tapo per sunki to paties lankytojų srauto aptarnavimui. Ir iš pirmo žvilgsnio strigimas labiau ne serveryje, o interneto „vamzdžio” plotyje.
Aloyzui: Iš kur tokios žinios dėl star1? Western Petroleum ir Georgian Petroleum yra susiję?
>Aloyzas. Idomu, is kur tokia info :) ?
Jei taip, tai kai kas dabar tikrai tures kur atliekamus pinigus kisti :))
Parašyta:>>
Neoficiali…
info is wikipedijos
Western Petroleum SA – viena didžiausių pasaulyje naftos prekybos bendrovių, įsikūrusi Ženevoje (Šveicarijoje).
Įstatinis kapitalas – 100 000 CHF (Šveicarijos frankų). Vienas pagrindinių akcininkų – lietuvių verslininkas Saulius Karosas.
Western Petroleum yra akcinė bendrovė; registruota Didžiosios Britanijos Mergelių salose, lengvatinių mokesčių zonoje. Bendrovė „Western Petroleum“ valdo apie 20 proc. Medicinos banko akcijų; ateityje ketina akcijų paketą padidinti iki kontrolinio (per 50 proc. visų banko akcijų).
Ponas Karosas asmeniskai ir per susijusius asmenis valdo virs 90% Medicinos banko akcinio kapitalo. Spalvingos praeities asmenybe.
taigi karosas ir aurela čia tas pats. Tai aurela perima star1?
gandai, gandai, gandai..
Greičiau Star1 perims Aurela :) O jei rimtai, tai gandai yra visiškai iš piršto laužti, neverti tolimesnių diskusijų.
^Tikrai Aurelos nesugebėtu perimti star1
Visu pirma neaišku ar star1 eina į pelną nes tie 28 milijonai yra:
1.Dvejų pusmečių
2.Neatskaičiuoti mokeščiai
3.Neatskaičiuota orlaivio nuoma
4.Daug ką reiškia jeigu yra rašoma kad star1Team nebemoka algų.
Nenustebčiau, jei su laiku atsirastų keisti Star1 investuotojai. Tai kiek primena priešbankrotine FlyLAL situacija, tik minimi personažai (investuotojai) aiškesni ir konkretesni.
O kas link 28 mln, tai sunku pasakyt tai daug ar mažai. Neaišku kiek jiems kainuoja nuoma, vieno skydžio kaštai ir t.t.
Aš neteigiu, kad Star1 yra labai pelninga bendrovė. Gal jų balansas ir neigiamas, tik minusas, spėju nėra didelis.
Nu bet bandymas ikišti kompanija į kitas rankas ytarimo sukelia
Žiūrėkim iš kitos pusės- plėtrai reikalingi pinigai? Skraidyti su vienu lėktuvu įmanoma, bet gana rizikinga (tai patvirtino žiemos skrydžių patirtis).
Banke dabar pinigų tokiam dalykui negausi. Reikia investuotojo.
O situacijos vertinimas kartais primena pusiau pilnos/pusiau tuščios stiklinės situaciją. Galima sakyt- yra nedideli nuostoliau, o galima sakyt, kad nuostoliai rodo situacijos blogėjimo tendenciją…
Be to viskas keičiasi. Neaišku kaip reikalai klostėsi gruodį, ir kaip einasi sausio pabaigoj.
Jei atsirado planai dėl antro lėktuvo, vadinasi buvo rasta papildoma finansinė atrama. Nors teoriškai įmanomas ir akių dūmimas. Faktų trūksta, kad patikrinti vienos ar kitos prielaidos teisingumą…
Sausio mėnesio keleivių skaičiaus rezultatas Vilniaus oro uoste turėtų būti apie 8 proc. mažiau nei pernai: parašysiu apie tai kitą savaitę, kai suskaičiuosime rezultatus.
Jei žiūrėti į priežastis, tai reikia pripažinti, rinka dar ženkliai nejuda pirmyn. Daugelio neseniai atidarytų maršrutų „load factors” yra žemesni nei 50 proc. Taip pat sausiui panenkė ir gana ženklus atšauktų skrydžių skaičius.
Geri ženklai bus apie 10% padidėjęs skrydžių skaičius, paaugę „cargo”, paaugę užsakomieji reisai.
VBS: The only serious Nordic airline airBolik to offer even more direct flights
[2010-01-26]
In March, the Nordic corporation airBolic to launch direct nonstop flights from Slesograd to the Swedish city Överkalix.
Ainars Liolik, The Chief Commercial Officer Of The airBolic Corporation: „People of Överkalix will get a convenient connections through the hubby Slesograd to over many destinations we offer in whole Europe”.
Flights from Slesograd to Överkalix will be available on Mondays, Tuesdays, Wednesdays, Thursdays, Fridays, Saturdays and Sundays twice a day. One-way ticket prices will start at 1 EUR, including airport and transaction fees*.
AirBolik now offers more than many direct flights from Slesograd and conveniently direct flights through Slesograd from Tallinn, Vilnius, Helsinki and other towns.
Slesograd is the exciting hubby Nordic metropolis known as the birthplace of flicking tree. In the past Slesograd was known as a „hard to leave” place but thanks to airBolic, situation with transport in this metropolis dramatically improved.
Kas tas Slesograd?
@patikimasis negi nesupranti ironijos?
gal kas zino apie kokia veikeja kalbama vadinant ji Överkalix???
nesuprantau
Jau supratau
Na neblogas – uzskaitau :D
Yapc patiko 2 paskutiniai sakiniai, grazi ironija!
Neblogas press release’as ;D
Gaila kad airBaltic per Osla nesiulo junkciu su norvegija
Čia post’as iš tos rimtos agentūros VBS (viena boba sakė…) ;)
to Press release, kaip sakoma kaimynines salies forumuose – zachiot :)
O kas yra Aurelos akcininkai?
Privati
@K – Karosas,S. ?…
Brussels Airlines iki sio vidurnakcio daro spring & summer sale, jei kam idomu – pasidairykit. Roundtrip i Briuseli – ~100 euru. Roundtrip i kitas salis – mazdaug nuo 600Lt.
nejuokinga, bet uzmeciau aki i rigos oro uosto puslapi ir matau, jog Rumunijos nacionalinis vezejas TAMARO atidaro skrydi Ryga-Bukarestas…. jeigu pagaus kitos balkanu salys ryga kaip potencialu uosta tranzitui tai vno reikes tikrai dideliu pastangu prisivilioti nauju vezeju.
Simonai, kaip siandien sekasi kovoti su sniegu VNO technikai ir personalui ???
@Donatas tavo „naujiena” sena
@Linas per terminalo langa matau, kad aktyviai valo. apie atsauktus skrydzius irgi kol kas nepranesa, tik bent jau kol kas didzioji dalis ju veluoja…
Kol kas KTT įmanoma prižiūrėti normaliai, peronas aišku priverstas sniego, tačiau lėktuvai tilps.
Bus matyti, kaip atrodys popietų, kai suintensyvės eismas ir jeigu nenustos snigti. Kol kas meteorologai nieko gero nežada, gali sniegas kristi šiandien iki pat vakaro.
Kas dėl vėlavimų, tai sniegas ne tik pas mus. Na, bet šiaip prie tokio sniego kiekio natūralūs gaunasi vėlavimai, šiandien išvykimai iš Vilniaus vėlavo 15-30 minučių: kelios minutės ilgiau užtrunka kruopščiai daromas de-icing’as, sudėtingesnis lėktuvų riedėjimas (dalyje perono apribotas eismas), lėktuvai rieda lėčiau, valomas takas prieš kilimą ir t.t. Taip minutė prie minutės ir vėlavimo tokiom dienom neišvengsi.
Nu va Kaunas, nebepriima lektuvu, nukreipia i Ryga. O kodel jie netupdo ju Vilniuje?
Oro uostas nepriima sprendimų, kur siųsti lėktuvą. Aviakompanija sprendžia, kokį atsarginį oro uostą rinktis.
De-icinga siuo metu finnair lektuvui daro senis su slanga. 21 amzius..z
Tai kad daug kur seniai su slangom deicina :)
http://farm1.static.flickr.com/5/5420185_c0f3dd7cdb.jpg
Su šlangom turbūt mažiau skysčio išsieikvoja, dar gal problematiškesnes vietas galima kruopščiau apdoroti.
Aktyviai pradejo reklamuotis Unipark:
Į Vilniaus oro uostą – savu automobiliu !
Stovėjimas nuo 2 Lt.
http://www.unipark.lt/lt/
Pasikeitimai ir čia į gerą pusę ?
„airBaltic“ įteiktas „Phoenix“ apdovanojimas
http://www.alfa.lt/straipsnis/10312689/?airBaltic.iteiktas.Phoenix.apdovanojimas=2010-02-01_14-14
Star1 iki 18:00 vykdo „feisbukine” akcija Milanui vasario 16-20 dienomis uz 200Lt – gal kam pravers
O Wizzair į Turkų ir Oslą iš Rygos bilietus jau po vieną eurą pardavinėja (tiksliau po 6 eur, nes jų nemokamo apmokėjimo būdai sunkiai prieinami). Aišku ir airBaltic savo ruožtu atsako, bent į Turku bilietai po ~18 eur (ir tai skrendant Fokkeriu). Norwegian į Oslą iš Rygos po 14 eur bilietų turi. Žodžiu kariauja jie ten.
Vilniaus oro uostas savo FB puslapyje parašė, kad naujienų vasaros sezonui dar bus. Įdomu, įdomu.
as manau Wizz neatlaikys greit…
Galit numesti FACEBOOK oro uosto nuorodą?
O VNO FB puslapio ir šio blogo autorius tas pats ? Ar ten pradinės informacijos šaltinis kitas, jei jau rašo, kad kovo pabaigoj tikrai bus daugiau naujų krypčių iš Vilniaus ?
Skrendam iš Vilniaus
http://www.facebook.com/pages/Vilnius-Lithuania/Skrendam-is-Vilniaus/265132112427
Nauja nekukli Dubajaus investicija
http://www.balsas.lt/naujiena/372794/nauja-nekukli-dubajaus-investicija
Čia man įdomiausia:
„Maždaug už 40 kilometrų nuo Tarptautinio Dubajaus oro uosto emyratas stato Al Maktoum oro uostą (Dubajaus šeichas – Mohammed bin Rashid Al Maktoum), kuris turėtų būti 120 keleivių pajėgumo.”
Tiek klaidu ir netikslumu senokai nemaciau… Idomu ar balsas.lt turi zmones, kurie perskaitytu pries ikeldami straipsnius?
@Linas. tikiaus neturi, kaip ir Delfis, pastoviai nonsensu prirasantis. liudnoka, kad straipsnius apie aviacija ima rasyti zmones, niekada net neskraide, apie futbola – zmones, kurie jo neziuri ir pan. – zodziu visi tinka viskam…
120 mln keleivių tai didesnis optimizmas nei pastatyt salas ar Burj Dubai. Didžiausias oro uostas gamtoje piko metu buvo 85 mln keleivių. 100 mln galėtų pasiekt nebent kinai, jei pakeltų pragyvenimo lygį ir padidėtų skraidančių…