Pagyrimai ir pageidavimai Vilniaus oro uostui
„The Economist” tinklaraštyje „Business Traveller” išspausdino gražų pagyrimą Vilniaus oro uostui:
ONCE all but off the aviation map after the collapse of Lithuania’s national airline, Vilnius is now served by a respectable number of direct flights (at least within Europe). The new de facto national carrier, Star1, is a budget airline that offers bookable seats. The capital city’s airport is a mere 15 minutes (maybe a bit more in the rush hour) from the city centre. It has no queues at check-in or security, a departure lounge with plentiful, conveniently placed electrical sockets, free Wi-Fi (and ethernet sockets), and inexpensive Lithuanian food (and beer) on offer in the Lighthouse restaurant.
What other airport offers that level of convenience? Nominations please.
Economist.com tinklaraštinkas įvertino Vilniaus oro uoste teikiamas neaviacines paslaugas ir keleivių aptarnavimą.
Prieš kelis mėnesius teko nagrinėti tyrimo duomenis apie keleivių pasitenkinimą aviakompanijomis: pasirodo, beveim 80% keleivių pasitenkinimo arba nepasitenkinimo „gimsta” ne būnant lėktuve, o oro uoste.
Anksčiau pristačiau Vilniaus oro uosto keleivių tyrimo duomenis. Be kitą ko, šiuo tyrimu nagrinėjome, kokios papildomos paslaugos arba esamų paslaugų tobulinimas reikalingas Vilniaus oro uoste.
Šiuo tyrimu išsiaiškinti ryškiausi pageidavimai dėl keleivių aptarnavimo:
1. Trūksta maisto įvairovės;
2. Per didelės kainos kavinėse ir restoranuose (aktualu tik lietuviams, neaktualu užsieniečiams);
3. Daugiau stilingesnių kavinių/barų (ypač aktualu užsieniečiams);
4. Trūksta interneto kavinės;
5. Daugiau užkandžių/gėrimų automatų.
Pagrindinė išvada – per maža maitinimo įstaigų pasiūla, siauras esamų maitinimo įstaigų asortimentas – juos praplėtus greičiausiai atsirastų ir skirtingo kainų lygio maitinimo paslaugų.
Apklausus keleivius, kokių prekių norėjote, bet nepavyko įsigyti, dažniausiai atsakymai:
1. Greitų užkandžių (27%);
2. Lietuviškų prekių lauktuvėms (22%);
3. Spaudos/žurnalų sterilioje zonoje (15%);
4. Suvenyrų (10%);
5. Knygų (4%).
Dažniausi tyrimo metu išgirsti teigiami atsiliepimai apie oro uostą:
1. Švaru (ypač tai krenta į akis užsieniečiams);
2. Nedidelis (vėlgi, šį pliusą pažymi užsieniečiai);
3. Lengva viską surasti;
4. Tvarkingas (ypač pastebima lietuvių);
5. Patogus (ypač užsieniečiams).
O kokius svarbiausius pageidavimus neaviacinėms oro uosto paslaugoms išskirtumėte Jūs?
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
241 komentarai
Leave a reply
Star1 – biudžetinės labiau ne lietuviškai, o užsienietiškai kišenei. Tiesa, turinti ir minusų, kurių netgi biudžetinė oro bendrovė neturėtų turėti, t.y. – galima atsiskaityti litais, eurais ir svarais lėktuve (maršrutas London – Vilnius), bet grąžą atiduota litais. Gerai, jei skrendi atostogų ir turėsi kur tuos litus išleisti, o jeigu atskrendi trumpam ir nebus kur išleisti visų lietuviškų monetų?
VNO man patinka – toks jaukus, mažas ir tylus oro uostas. Na, gal tik išskyrus pasų kontrolę, bo niekaip nesuprantu, kodėl pasų kontrolės darbuotojai visada susiraukę ir jaučia tarsi pareigą man pamokslauti ar ką nors leptelti. Būtų daug maloniau, jei jie savo nuomonę pasilaikytų sau ir dirbtų savo darbą, na, dar kartais nepakenktų nusišypsot ar atsakyt į pasisveikinimą pasisveikinimu.
Orouostas aiškiai pasitvarkęs, su tuo ir sveikinu. Likę smulkūs trūkumai:
– taksistai banditų veidais (girdėjau, kad lyg kažką darote).
– tarybiniai tualetai atvykus, bagažo laukimo zonoje.
Kauno oro uoste, laukimo salėje, yra knygynas.
Dabar kiekvieną kartą skrisdamas nusiperku po knyga.
Manau, kad Vilniui toks knygynas irgi praverstu (jei dar neturite).
Tik būtinai turi būti galimybė knygą pirkti internetu, o atsiimti jau praėjęs visas kontroles iš knygyno oro uoste.
Išvykime už security:
Jei ne knygynas, tai nors koks laikraščių kioskas tikrai praverstų. Manau ten būtų paklausi ne tik lietuviška spauda.
Taip pat reikėtų kavinės su nelabai brangiu ir greitai patiekiamu karštų maistu – Rygos Pica LuLu visai neblogas pavyzdys.
Atvykime:
Reikėtų daugiau informacijos apie viešą transportą – kaip patekti i kitus miestus geležinkeliu ar autobusais, grafikai. Gal būt praverstų galimybė nuspikti traukinių/autobusų bilietus iš karto oro uoste, ypač jei pardavėjas bent kažkiek kalbėtų angliškai. Dabar, lietuviškai nekalbančiam užsieničiui tikrai nebūtų lengva viešuoju transportu iš VNO nusigauti iki Kauno, Šiaulių ar Alytaus.
Žiauru tas kad kartais į atvykimo salę reikia eiti pro pirmą aukštą tada užlipti į paskutinį paskui nusileisti vienu aukštu žemyn tada pereiti visą oro uostą skersai ir leistis į atvykimo salę
edward lucas isskrisdamas tiesiog graziai padekojo uz valstybini apdovanojima, nereik labai sureiksminti.
Mano manymu maistas aktualus kol kas mažokai, nes tranzitinių keleivių nedaug, o laukiančių lėktuvų po valandą irgi neprisirinks, išskyrus vėlavimo atvejus.
Maitinimo srity galima imt pavyzdį iš JAV oro uostų. Ten daug visokio rytietiško „fast food’o”, kas yra sveikiau už McDonalds ir nebrangu.
Lietuviškų patiekalų restoranas („Berneliai”, Čili kaimas ir pan.) aktualus turistams.
Suvenyrinė ir laikraščių/knygų kioskas pravestų. Svarbu, kad jame būtų spaudiniai anglų kalba.
O vat atvykimo sales iš vis reikėtų išplėst, nes dabar jos tokios miniatiūrinės, kaip tarybiniais laikais, kad nieko ten labai neįrengsi…
Kas link transporto po Lietuvą- reikia, kad autobusai iš Vilniaus važiuotų tiesiogiai…
1) visai nesuprasi kaip is oro uosto patekti i miesta ir i stoti. ypac vakare, kai nei bilietuko nenupirkt
2) heineken kavushej nesinori 10 litu moketi uz svyturi ir 20 uz buterbroda. o daugiau nieko nera =(
3) vieta planespottonguj butu gerai
4) daugiau skrydziu? ;-)
mano nuomone, pradžiai reikėtų:
1) knygų, spaudos pardavimo taško:) reiktu lengvatu kokiam lietuvos knygynui isikurti..
2) informacijos atvykimo salėje apie vilnių, maršrutus, susisiekimą, bilietų kainas ar pan.
3)gal ir daugiau automatų su visokiais junk foodu.
4) papildomu kaviniu gal ir nieko skamba, bet manau maisto kainu nepamazinsi vien del to, jog brangiai issiperkant vieta oro uoste, verslininkai pakelia kainas pagal rinka oro uoste ir nieko doro nepamazintu… bet galime tiketis ir visai kitaip:)
5) daugiau gyvo garso koncertu isvykimo saleje/ flash mob akcijos ir t.t.:) ispudis tiek turistams, tiek mums:)
p.s. dziugu, jog tarpautiniu mastu atkreipiamas teigiamas demesys i pokycius Vilniaus oro uoste!
Labiausiai trūksta vietos planespotting’ui. Pvz. atvykus ką nors pasitikti, kai dar būna likę laiko, norisi paspoksoti į peroną ar pamatyti nusileidžiantį lėktuvą… Manau tokia vieta turėtų patikti ir oro uosto apsaugai, nes galėtų kontroliuoti visus stebėtojus vienoj vietoj, o ne besiblaškančius kur patvoriais.
Kita problema būna, kai po stovėjimo aikšteles pradeda šlitinėti koks narkomanas ir kaulinti pinigus. Kai žmonių aplink nėra net nejauku būna su tokiu susidurti…
@Pranai, tai kviesk policija jeigu narkomanas kaulija pinigus is taves:) oro uosto tvora neuztversi ir nepastatysi zmogaus, kuris vaikytu juos:)
cia vien del to, kad rajonai prie pat oro uosto:)
Salė su vaizdu į lėktuvus gerai būtų, kad ir lauke ant stogo.
Ir aišku išlipimas pro vartus bei laipiojimas aukštyn-žemyn nedaro gero įspūdžio.
klausimas kaip del saugumo sumetimu jeigu cia ir ant stogo ir viduje noretum ziureti i lektuvus;)
Nezinau ar tam yra realus poreikis, bet gerai butu kad i oro uosta uzsuktu tarpmiestiniai autobusai. Atidarius pietini aplinkkeli nuo Kauno puses lankstas gaunasi visai nedidelis. Vietoj to, kad autobusai i stoti vaziuotu Savanoriu pr., galetu vaziuoti pietiniu aplinkeliu i oro uosta, o is jo i autobusu stoti.
Apie tarpmiestinius autobusus VNO (ir tarptautinius) as siam bloge rasiau ne viena kart.
simono reakcijos,deja,nesulaukiau…
Apie susisiekimo gerinimo planą ir veiksmus kada parašysiu atskirai, tačiau nemažai žingsnių ta linkme jau yra padaryta: vedamos derybos su keliais vežėjais dėl autobusų „užsukimo” į oro uostą ar atskirų maršrutį į oro uostą. Pirmieji tokie maršrutai turėtų būti atidaryti šį pavasarį.
ziurint uzsieniecio akimis tai visu pirma i akis krenta dar sovietiskumo turinti atvykimo dalis (senoji pasu kontrole ir bagazo pasiemimo sale). kazkada buvo planai pastacius naujaji terminala ta dali remontuoti, bet tikriausiai nieko taip ir nebus padaryta:(. o ten ir vietos ziauriai mazai ir remonto labai jau prasosi…
Beje, miestai.net forume buvo rasyta, kad Simono cituojamo straipsnelio autorius ‘E.L’ yra Edward Lucas, kuris pastebetas ir skrendantis su Star1 :)
isiterpsiu, bet kas cia per Kijevas KBP, Ukraina WRC7737 AN24 atliekami skrydziai is/i VNO?
Laipiojimas per aukstus atskridus. Tualetai prie A12-A14 vartu ir priesingoje puse (A1-A3 vartu, jei neklystu) bei atvykimo salese. Nepakenktu paminetu vietu ronavacija. Super iprotis sukrauti visu skrydziu bagaza ant vieno dirzo. Autobuso vairuotojo begimas atidaryti duris (is ko juokiasi uzsienieciai) kai pats autobusas kartais net rieda kazkur. Jau paminetos pasu tikrintoju replikos. Didesnis maisto pasirinkimas. Knygos, laikrasciai. Pranesimai apie nusileidusius lektuvus („nusileido (tyla) lektuvas is (tyla)”) – gal geriau tada is vis nepranesineti. Atvykimo sales bendras vaizdas siaip labai jau niurus. Nera informacijos apie viesaji transporta, o ka jau kalbeti apie jo lygi ar vairuotoju anglu kalbos mokejima. – Tokiu „smulkmenu” galima mineti dar daug, bet is ju ir susideda bendras oro uosto vaizdas. Aisku, neteisinga viska uzbaigti kritika, nes yra sriciu, kuriose pastaruoju metu buvo daug teigiamu pokyciu ir tikekimes, kad tas progresas nesustos. Pabaigai klausimas ne i tema del security – ko musu VNO bijo, kad jau visada reikia nusiimineti batus, kuriuose cypia tik batraisciam iverti skirtos kilputes, ar reikia laukti kol patikrins visa tave del cypiancio kelniu uztrauktuko nors tas pats rubu derinys dar nesukele itarimu (necype) ne viename Europos oro uoste? Uztat „saugiausiame” (kaip buvo paaiskinta) oro uoste rankiniame bagaze sekmingai pravaziavo pamirstos 250ml skutimosi putos…
@valdininkas – batų nusiavinėti nereikia, jei ignoruodamas visus tuos tikrintojus ir ką jie šneka praeini pro detektorių necyptelėjęs. Bet kad jautrumas tiek Vilniuje, tiek Kaune nustatytas didesnis nei kitur tai tiesa ir nervina.
Nėr čia ko dėl batu piktintis- kiekvienoj šaly sava tikrinimo specifika. UK batai tikrinami vos ne ištisai. Tą patį daro rusai…
Smagu girdėt, kad pasiūlymai dėl susisiekimo gerinimo girdimi. Siūlau neapsiribot vien tarpmiestiniais maršrutais, bet griebt ir tarptautinius. Autobusas- transporto priemonė, kuri mus gali pasiekt be didesnių investicijų. Tiesa yra viena problema- mūsų peronas yra ne toks platus, kai[p Rygoje. Reikia pagalvot kur tie tarptautiniai autobusai sustos.
Įtariu kada nors galėsim pakabinti ant VNO pastato garbės lentą: „šiame oro uoste 2009-20XX metais dirbo Simonas Bartkus”.
Ko jus cia verkiat del autobusu? ;D sedi i traukinuka is oro uosto uz pitaka ir nuvarai i stoti, o is stoties,nori i centra,nori su traukiniu i klaipeda,su autiku i palanga,dar kazkur… Bet va vienas dalykas VNO tikrai nepatiko. Skridome is labai toli(uz ramiojo vandenyno),ta kart jau buvo trecias skrydis ir kai su Lufhansa nusileidome vilniuje,tai kol iki atvykimo sales ejome praejo 10min. Ten virsun,zemyn,visokiais kolidoriais,duris atiarinet gal kokius 3 kartus,ten kaip tikrame labirinte. Veliau dar ir savo lagamino laukeme,o ten nebuvo tu uzuolaidu kur isvaziuoja lagaminai, tai mateme kaip jie ten nuo dvieju metru aukscio krenta. tiems gerai,kas vezasi tik rubus ir batus,bet kurie dar ir visokiu stiklainiu su skysciu turi,tai gali ir suduzt,tai tiek,bet siaip VNO tikrai patinka,visur grazu,yra parduotuveliu ir isvykimo saleje gali lektuvus matyti. tai va pliusas sejp VNO.
Dar dėl atvykimo salės prie bagažo konvejerių – ten galėtų stovėti bankomatas, kavos automatas ir ilgaikio parkingo apmokėjimo automatas. Tai padėtų kiek produktyviau išnaudoti laiką belaukiant bagažo.
Šiai-p tai kvaila piktintis tuo, kad oro uostuose lagaminus „mėto”. Kokiam Frankfurte, Amsterdame ar Londone juos mėto nuo ne mažesnio aukščio. Todėl pakuojant daiktus apie tai reikia pagalvot.
Pvz. Rusijoj labai populiaru lagaminus į plėvę pakuot. Žino, kokie orai ir kaip tie lagaminai transportuojami…
Tai ir mes visada pakuojam ;D
Man asmeniškai nauja valdžia nauja šluota prašlavusi visokias lesyklėles (parkavimas, maitinimas ir t.t.) labai patinka. Viskas man TVOU yra super, gal tik saugumo patikra net juokingai griežta kartais būna ir tas atvykimas kai turi visą naują terminalą pereiti užtrunka, bet bendrai paėmus smulkmenos.
Vilniaus oro uoste labiausiai erzina du dalykai:
– saugumo patikra. ne vienam Europos oro uoste neisrengia iki paskutinio siulo! Visad reikia autis batus, traukt dirza, iki paskutines smulkmenos iskraustomos kisenes, lendama i laptopu krepsius ir t.t. Lenkojoj ir tai nera taip blogai… Terorizmo paranoja ar per daug darbuotoju, bandanciu pateisinti savo egzistavima? Suerzina kiekviena karta.
– taksi. pigus taksi. 20 Lt isedimas, 5 Lt/km. Net uzsienieciai stebisi kainom.Na ir zinoma banditu snukiai. Kitaip tariant, tik nusileidus i Vilniu pasitinka „taksi mafija”.
O siaip puikus oro uostas, tvarkinga, paparsta orientuotis. Kaip ir patys uzsimenat – butu gerai gauti greitu nebrangiu uzkandziu isvykstant.
Beje, kas link gimnastikos (į pirmą aukštą per trečią), tai pastebėsiu, kad paėmus atstumą kurį reikia nueit Vilniuje, tai jis yra daug mažesnis. Tik dėl to, kad terminalas talpintas į labai mažą plotą, teko išnaudot aukštį ir vertikalų judėjimą.
O šiaip atvykimo autobusai gali ir prie pat bagažo salės privežt.
O dėl išrengimo iki paskutinio siūlo, rekomenduoju nuskrist į Londoną, arba Maskvą. Ten ir viso kūno skanerį pamatysi…
Svarbus pastebėjimas dėl „viską lengva rasti”:
tik ne A8 įlaipinimo vartus ir WC neŠengeno zonoj:
1) praėjęs pasienį atsiduri po informacinėm šviesdėžėm ir matai ką? – spalvotą „Lighthouse” reklamą.
2)jei žengi kelis žingsnius atgal – gali pamatyti užrašą „A8” su kartonine/nešviečiančia rodykle žemyn, kai kitiems vartams yra skirtos normalios/degančios rodyklės.
3)tas pats galioja nuorodai dėl WC. ikona yra „žmogeliukai”, o ne „WC”. ir ta pati nedeganti rodyklė.
Jeigu „oro uostas” taip rūpintųsi keleiviu, kaip savo klientu rūpinasi „Lighthouse”, arba kaip geras kino režisierius rūpinasi žiūrovu, o ne „saviraiška” – tai aiškias nuorodas į A8, WC ir rūkyklą pakabintų ten, kur kaba ryškiaspalvė valgyklos reklama – tiesiai virš laiptų.
@ Vytautas-NT – bet kur paskutiniai įvykiai buvo susiję su liquid bombs :) Todėl būtent ten aš ir sutinku, kad padidinta kontrolė, bet Lietuvoje kai pradeda James Bond’us vaidinti tai nematau prasmės, tarytum čia mes būtume kažkam įdomūs :)
Tai vadinama prevencija. Niekas negali duot garantijos, kad koks teroristas nesugalvos sprogdinti Vilnius-Londonas lėktuvo…
@ Vytautas-NT – tuo naudojasi LT spec. tarnybos prašydamos daug daug litų iš biudžeto terorizmo prevencijai. O realiai LT yra jokiems teroristams neįdomus kraštas…, todėl tą prevencija turi būti adekvati rizikai, o ne bukas veiksmas pagal instrukciją.
Mano pasiulymas pradziai bus vienas ir labai paprastas: tiek Vilniaus , tiek Kauno oro uostuose ikurti Turizmo informacijos centrus. Manau siuo atveju bus gana paprasta tartis ir susitarti, TIC turi pakankama biudzetini finansavima, turi sukaupe visa informacine-reklamine medziaga keliom uzsienio kalbom, plius , ju tiesiogine pareiga buti ten , kur vartai i sali.
Vytautas-NT> pries savaite skridau i Londona – VNO batus teko nusiauti, nes cype, STN praejau be problemu. Taip kad Londonas – menkas kriterijus sitoje vietoje. Viso kuno skaneriai naudojami skrendant i USA.
Antrinu Jurgiui, del TIC. TIC ir del miesto, tarpmiestinio transporto galetu turistams pagelbeti. Normaliu tvarkarasciu, lankstinuku kaip pasiekti miesta truksta.
Dar pastabele: 1A autobusas, vaziuojantis i stoti, galetu nuvaziuoti papildomus 200 metru ir uzsukti i oro uosta, juolab kad autobusai i stoti nera dazni.
Kadangi aplink oro uosta daug ivairiu imoniu, o aplinkui tyrai, oro uosto zona iki security galetu tapti jiems traukos vieta. Verslo pietus, darbuotoju pietus, vaistine, geles ir suvenyrai ir pan.
Oro uosto viebutis tvarkytinas.
Man akis (ir kojas) bado atvykimo koridoriai: laiptukais aukštyn, tada paėjėkime, laiptukais žemyn, kairėn, dešinėn. Nejaugi pastato planuotojai neatrado galimybės prakirsti tiesų tunelį pirmu aukštu?
Nu ir taksi sistema….
Balsuočiau už fiksuoto mokesčio aerouosto taksi pagal zonas, susimokant būdelėje prieš įsėdant į automobilį…
Neverta pergyventi dėl pasilaipiojimų VNO aukštyn žemyn. Ten sujungti 3 skirtingų epochų pastatai ir nelengva viską padaryt teisingai. Juokingiau KUNe, kur buvo lygioje vietoje statomas absoliučiai naujas oro uosto pastatas, bet vis tiek į norint patekti į lėktuvą reikia perlipti visus 3 aukštus.
ahoi, ne 3 o 2 aukstus KUN’e.
Dažnai tenka susidurti su atvykstančiais užsieniečiais,tad pagrindiniai jų pastebėjimai:
1. Išlipus iš lėktuvo pasieniečiai keleivius pasitinka ne pačiais maloniausiais veidais (man ir pačiam ne kartą norėjosi sėsti atgal į lėktuvą iš tolo pamačius pasitinkančios darbuotojos veidą).
2. Labai trūksta informacijos apie susisiekimą. Pasitaikė atvejų, kai įlipęs užsienietis į 2-ąjį miesto autobusą paklausė vairuotojo, ar tas autobusas vyksta į Kauną. Vairuotojas net nesugebėjo paaiškinti, kaip jam nuvykti iki stoties.
3. Viešojo transporto bei taksi vairuotojų kalbų mokėjimas bei taksistų akiplėšiškumas.
4. Neseniai buvau oro uoste, bet atvykimo salėje nepastebėjau ar yra traukinių išvykimo tvarkaraštis. Atvykimo salėje ši informacija tikrai reikalinga.
5. Per maža atvykimo salė, ypač, kai vienu metu pabyra keleiviai iš kelių ką tik nusileidusių lėktuvų.
6. Manau tikrai būtų nuostabu turėti salė, kur oro uosto keleiviai bei svečiai galėtų matyti besileidžiančius ir kylančius lėktuvus. O dar nuostabiau būtų jei tam tikromis valandomis (kaip pvz. Amsterdame) galima būtų išeiti ant stogo ir pasižiūrėti oro uosto panoramos.
O kas dėl saugumo procedūros, tai tikrai pas mus reikalaujama išsirengti iki paskutinio siūlo. Kartą net mačiau, kai užsieniečiui kelnės nusmuko, kai pareigūnas paprašė pasitraukti į šalį ištiesti rankas į šalis… Kartą teko iš JAV skristi, kai ten buvo sustiprintas saugumas, tačiau jis baigėsi tuo, kad užregistravus bagažą, lagaminus dėjo ne ant juostos, kaip įprasta, o nusinešė atėjęs kitas darbuotojas. Ir dar patenkant į terminalą papildomai tikrino dokumentus. Tada net nepastebėdamas ir skutimosi peiliuką parsivežiau rankiniame bagaže. Taip pat Amsterdame niekada nėra prašę nusimauti batų, nes neva nenori uostyti prakaituotų kojų (čia juokavo vienas pareigūnas, nelabai malonia procedūra tikrinęs mano batus).
Kita vertus Vilniaus oro uostas tikrai daro didelią pažangą ir yra jaukus.
@Kazimierai – trys aukštai KUN. Pirmas atvykimas. Antras išvykimas į ne šengeno šalis, o trečiame saugumo patikrinimas vykstant į šengeno šalis. Ji praėjus vėl leidžiamasi į antrą aukštą, kur yra išvykimo vartai.
Ką tik teko nemažai skraidyti, todėl švieži įspūdžiai grįžus į Vilniaus oro uostą. Nepatiko du dalykai : kažkodėl niekaip Vilniuje lėktuvas neparkuojamas prie „rankovės”, nors tikrai nesimato, kad būtų lėktuvų perteklius, bei net juokingai atrodo, kai autobuso vairuotojas atveža prie užrakintų durų, su kažkuo ilgokai šnekasi radio ryšiu, tada veža prie kitų durų, vėl šnekasi ir tik tada išleidžia :) Kažkaip su organizacija nekas, nors dideliuose ir labai apkrautuose oro uostuose su tuo jokių problemų neiškilo.
to DJ, Nuo lektuvo modelio ir nuo aviakompanijos priklauso, ar ji ves prie rankoves ilaipinti/islaipinti, bet oro uostas (bent pasikeitus valdziai) nieko detas tai laipinipo budu…
Ko cia visi taip pyksta del batu. Rusijoj batus tikrina VISADA, o pas mus tik kartais. O kas del autobusu, tai su jais visko pasitaiko bet kokiam oro uoste (Kijevas, pvz. Visai rankoviu neturi)- priekaistu jokiu neturiu.
dziugu del tarpmiestiniu autobusu. Aciu Simonai!
@ Vytautas_NT – nespręs pagal vieną skrydį, kad visur. Jie pas tave batai kaustyti gal tave ir tikrini, manęs asmeniškai ir Maskvoj ir Rusijos miestuose niekada neprašė nusiauti batų.
@vytautas-NT: Kijevas turi rankoves. Jei gerai prisimenu – net dvi. Tik nesu tikras, ar jos pritaikomos mažesniems lėktuvams. Paskutinį kartą kai skridau iš Kijevo su B767 tai įlaipino per rankovę.
O nuo kada Rusijos oro uostai ir geriausias pavyzdys, i kuri reiktu lygiuotis?
Nežinau ar sakiau, ar ne. Bet kai paskutinį sykį skridau, o tai buvo vasario 10 ryte, oro uoste mačiau pelę. Pasakiau pardavėjam duty free, tai moteris labai išsigando ir rėkė. Vadinas, pelių būna net oro uoste. Bet čia menkniekis :) Man tai visai netrukdo :)
O šiaip pritariu visiem, kurie stebisi, piktinasi ir erzinasi saugumo patikrinimu. Jis tikrai per naglas. Ir tikrai yra pastebimas darbuotojų neturėjimas kas veikt ir tiesiog laiko stumimas papildomu tikrinimu. Ypač nagli atrodo atvykime. Nemalonina tai.
Taip pat pritariu dėl tualetų atvykime, juos reikia tvarkyt suvis naujai.
Kitas dalykas yra knygynas ar bent geras atviras spaudos kioskas su spauda užsienio kalbom.
Visuomeninis tarpmiestinis transportas taip pat labai skatintinas užsukt į oro uostą, stotelė turėtų būti kuo arčiau terminalo.
Skaitau as naujo Simono posto komentarus ir nepatenkintus atsiliepimus apie aviacinio saugumo patikrinimus ir stebiuosi, juk dauguma rasanciu – nuolatiniai sio blogo skaitytojai, su aviacija susije zmones, daug ismanantys sioje srityje ar tiesiog daznai keliaujantys ir nesuprantu is kur kyla toks nepasitenkinimas? Aviacijos saugumas – butinas, kaip butinas kuras lektuvams! Visi ju reikalavimai teiseti ir privalomi keleiviams! Tiems kas nezino, noriu pasakyti, kad yra toks pasakymas – no check = no flight (Yra teke isklausyti 5 dienu aviacijos saugmo kursa) Zinoma, sutinku su pasisakiusiais, kad prasymas atlikti viena ar kita patikra, veiksma – turi buti mandagus, be siurkstumo ir isankstinio komandinio tono, kas daznai nepavyksta aviacijos saugumo skyriaus zmonems, bet tai kita problema… Piktintis, kad teko nusiauti batus ar metalo detektoriai per jautriai nustatyti – mazu maziausiai nesupratimas tikrinimo kompleksiskumo… Visiems nemalonu, kai reikia viesai nusiauti batus, papildomai issiimti kompiuteri is deklo ir pan., bet priekaistauti del to ir sakyti, kad tai vienas is orouosto minusu – neprofesionalu kolegos :) Reikia akcentuoti ir mokyti darbuotojus mandagumo (zinoma tai tuo turi rupintis atitikamos tarnybos/padalinio vadai), bet ne silpninti patikra!
@Linas – šitas cirkas, šiais laikais daromas oro uostuose su saugumu nieko bendro neturi. Dėl manęs galima būtų patikros visai atsisakyt.
kas man gali pasakyti kas čia taip skraido iš/į VNO?
Kijevas KBP, Ukraina WRC7737
:)
Linai, labai sutinku su pirmaja dalimi komentaro, kad dauguma komentuojanciu yra su aviacija susije zmones, t.y. turintys daug patirties kituose oro uostuose. Butent mes tai ir lyginam: VNO su kitais. Ir nesuprantam, kodel VNO tu reikalvimu ir priekabiavimu (kad ir visiskai teisetu ir pagal instrukcijas) yra zymiai daugiau nei kitur? Ar tai reiskia, kad tik VNO uztikrina sauguma, o AMS, LHR, CDG ir t.t. ne?
Pritariu Prano nuomonei dėl oro uostų saugumo cirko. Ypač šitas paskutinių kelių metų cirkas su skysčiais tai tiesiog juokingas. Bet tai jau atskira plati tema, gal grįžkim prie aktualesnių klausimų.
aš manau tai nėra labai diskutuotina tema – aviacijos saugumas – reikia laikytis ir tiek. Didesniuose oro uosto dėl keleivių srauto gal ir greičiau praleidinėja, bet nematau problemų ir nusiauti batus ir t.t.
Šiaip tai tuo atveju, jei Vilniuj būtu Briuselio ilgio eilės, tai tada būtu galima galvot kaip optimizuot saugumo procedūras ir patikras greitint. Dėl skysčių- tai EB reglamento reikalavimas, tai Lietuva šiuo klausimu negali nieko padaryti…
Beje, lyrinis nukrypimas- seni patikros punktai (iš kairės ir dešinės) dar teoriškai galėtų būti naudojami, ar jie jau demontuoti..?
Be to, aš nesakau, kad Rusija pavyzdys, tik pastebėsiu, kad gal ir ne, bet patikra pas juos griežta…
To Donatas-skraido Windrose su savo AN24
Vytautas-NT: senieji patikros postai bus demontuoti šonuose – jie visiškai nėra naudojami ir jiems poreikio nebus, kur kas paprasčiau patikrą koncentruoti vienuose vartuose: taip daug optimaliau išnaudojami žmonių resursai, be to daug paprasčiau stebėti įeinančius, kuomet tėra tik vienas įėjimas į sterilią zoną (realiai dar yra antras, per tranzito salę).
Ačiū visiems už konstruktyvias pastabas.
Kas dėl ilgų koridorių atvykstant iš tam tikrų reisų: taip, dalis sprendimo susiję su tuo, jog Vilniaus oro uosto terminalą sudaro trys sujungti pastatai. Pirmas terminalas (dabartinis atvykimas) buvo pastatytas 1954-aisiais, tada pastatytas antras terminalas 1992-aisiais (dabartinė išvykimo check-in zona 1-9 ir 10-16 stalai bei sterilios erdvės zonos prie 1 ir 14 vartų) ir naujasis terminalas, atidarytas 2007-aisiais.
Klaidų buvo padaryta projektuojant terminalą, kuris atidarytas 2007 metais. Deja, tų klaidų paprastai periorientuojant srautus negalima. Pagrindinis svarbus dalykas yra tai, jog atvykusiems keleiviams iš ne Šengeno erdvės pasų kontrolė yra įrengta trečiame naujojo terminalo aukšte. Todėl jeigu keleiviai vežami autobusu, jie reliai atvežami į pirmą aukštą, būtina juos „pakelti” į trečią pasų kontrolei ir po to reikalinga keleiviams keliauti prie bagažo išdavimo, kuris yra pirmojo terminalo pirmame aukšte.
Šiuo metu yra svarstoma galimybė Vilniaus oro uoste atvykstančių keleivių srautus periorientuoti išleidžiant atvykusius į tą pačią išvykimo salę: tiesa, su ne Šengeno erdvės atvykusių ilgu keliu problemos neišspręs.
Naujiena ne į temą – nuo gegužės 2 dienos „airBaltic” pradeda įvedinėti Dash8-Q400 lėktuvus į savo darbą. Pirmi maršrutai, kur bus naudojamas Dash lėktuvas:
Riga – Belgrade
Riga – Berlin (dalis reisų)
Riga – Copenhagen (dalis reisų)
Riga – Lulea
Riga – Oslo (dalis reisų)
Riga – Stockholm (dalis reisų).
Kaip ir kažkada B.Flickas sakė, Dash8-Q400 skirti ne pakeisti F50, bet pakeisti B737. Kol kas visuos šiuose maršrutuose DH4 keičia Boeing lėkktuvus, apart Lulea, kur yra naujas maršrutas.
Star1 turi pranešti artimiausiu metu, kad vasaros sezonui bus 5 tiesiogniai skrydžiai atlikti į Ibizą. Mangoturo turbūt verslo planą „nukosėjo” :)
Labkau patyres, Nelabai supratau.., turi mintyje bloga Star1 veikla, ar manai, kad bus dar vienas marsrutas?
Šiandien sužinojau, kad jie turės naujieną šiam kelionių sezonui – tiesioginį reisą (S1H) į Ibizą. Tai tik pašmaikštavau, jog Mango merginos tokį produktą net buvo reklamavusios, tik aišku niekada toks skrydis neįvyko ;)
klausimas fiosofiskai praktiskas- o patikrinti keleivius is treciuju saliu (NE sengeno) pirmame aukste negalima? Kam juos varyt i trecia auksta, jei vezami autobusu. o is atvykimo sales jie gales eit i tranzita, jei jau labai reikia…
Bet tai bus turbut Star1 holidays kelioniu paketai… o gal ir Star1 airlines bilietus pardavines…
Ibiza gerai;) nebereiketu per frankfurta sunkia galva belstis…
Kazin, ar surinktu 6 B737 su kelioniu paketais per vasara… Manau, turetu ir bilietus pardavinet. :)
Atsiprasau, penkis B737…
Pasiulys padoru paketa ir surinks.
Vėl ne į temą: šiandien antras kartas, kuomet „Estonian Air” skrydį į AMS vykdo su B733. Priežastis – keleivių daugiau nei tilptų į B735. „Estonian” B735 turi 118 vietų, B733 – 142.
Įdomu kada Estonian pradės skraidyt iš Vilniaus ir iš Talino atskirai, kaip žadėjo nuo vasaros sezono (jis prasideda penktadienį).
Ir kur kiti Estonian skrydžiai iš Vilniaus?
Kitas klausimas- kada Q-400 pasirodys Vilniuje. Pagal AirBaltic logiką jie turėtų pasirodyt Kopenhagos reise pirmiausia.
Nors šiaip galėtų pakeist F-50 Hamburgo ir Berlyno reisuose.
Žodžiu daug metų praėjus AirBaltic perėmė FlyLAL atktika, kuri sėkmingai kombinavo B737-500 ir SAAB2000 viename reise, ir kai būdavo mažiau keleivių, siųsdavo mažesnį lėktuvą.
Deja rinkoje vienintelis SAAB-2000 analogas yra Q-400. Nors spėju dabar SAAB-2000 vėl rastų savo pirkėją. Ypač jei lėktuvą pavyktų dar padidinti…
OV rado pelninga reisa :) Tik ar to uzteks ju situacijai pagerinti…?
Q400 šį vasaros sezoną manau tikrai nebazuos tokio tipo lėktuvo Vilniaus bazėje, kadangi tai susiję ir su atskiromis įgulomis ir t.t., todėl manau, kad Q400 galime pamatyti tik atvykusį reisu RIX-VNO-RIX.
Iš viso Vilniaus bazėje BT šią vasarą turės tris lėktuvus: du B735 ir vieną F50.
F50 bus naudojamas VNO-TLL-VNO reisams, o vidurdienį atliks reisus į HAM ir TXL. Visi kiti reisai – su B735. Realiai nesimato, jog bet kurį lėktuvą būtų galima keisti į Q400.
Nesupratau- nuo vasaros sezono AirBaltic skraidys šį Bernyną kasdien?
http://www.standbynews.info/news/8115 – SU vizija ir ES lėšos leido pasiekti neitikėtinų rezultatų!
Kas ce ginciajosi del kijevo,tai kijevo oro uostas ,,rasnkoviu” neturi.
P.S. Idomu kada Star1 nuomosis nauja lektuva. Sake kad ana rudeni,bet veliau kad si pavasari,bet nieko nesimato … :((
Tai pavasaris dar tik prasidejo…
Kazimieras>>>galvoji dar issinuomuos?
Galvoju, nes jie turi suplanave daug skrydziu tiek reguliariu, tiek star1 holidays kelioniu paketu, su vienu lektuvu visko neapreptu…
Pagal dabar sudarytus „Star1 Holidays” ir „Star1 Airlines” tvarkaraščius, vėliausiai antras lėktuvas turi pasirodyti birželio pradžioje, nes su vienu lėktuvu viso tvarkaraščio įvykdyti neįmanoma.
Vytautas-NT – iš kur ištraukei dėl Berlyno? Aš pas juos matau tik Day x246, identiškai KUN-SXF. Anyway, turėsim laaabai daug kėdžių ;)
„airBaltic” VNO-TXL vasaros tvarkaraštyje darys 1-3-5-7 su F50. F50 kitomis dienomis -2-4-6- darys VNO-HAM.
nu aisku. O kaidomu nomuosis? toki pati boeing 737-700?
Star1, greičiausiai, nuomosis B737-700, nes antikvarų B737-300 ir taip aplinkui pilna. Teoriškai galėtų išsinuomot ir didesnį B737-800/900. Tai leistų sumažinti turistų skraidinimo kaštus, bet būtų daugiau problemų su užpildymu.
Klausimas retorinis, kai AirBaltic F50 Neskraido į Berlyną ar Hamburgą ką jis veikia? Į Rygą skraido?
Vytautai, kaip jau minėjau, nuo sekmadienio pradeda skraidyti į Taliną. F50 pilnai išnaudojamas:
8:00 VNO-TLL-VNO-TXL/HAM-VNO-TLL-VNO 21:45
Šiandien ir rytoj paskutinis Aer Lingus skrydis iš/į VNO – Londonas LGW
gaila… ;D gi skraide su airbus 320
Kaip tai ryt paskutinis Aer Lingus skrydis? Jie bilietus pardavinėja iki kovo 27 d.
Aš tai siūlau oro uostui suorganizuot specialią išlydėjimo akciją „Linkime sugrįžti”. Gal bent taip Airius sugėdisim.
Jei negali bazuotis Gatwick’e, gal galėtų bazuotis Vilniuje?
@ Vytautas-NT – dar YAMAL pridėk, bus visas balius ta proga :)
Yamal reikėjo balių organizuot žiemą, kai jie išeidinėjo. Dabar jau šaukštai po pietų. O čia gyvi keleiviai, lėktuvas, įgula ir t.t.
Jo, tokie atsisveikinimo ‘baliai’ AerLingus managementui tikrai labai rupi:) Susigraudins vyrai ir kurs baze Vilniuje.
„atsisveikinimas su Aerlingus” butu grynas viesuju rysiu ejimas. Budas pritraukti airijos ziniasklaidos demesi ir pareklamuot VNO,kaip pigiausia Europos sostines oro uosta.
Efektas neaiskus,bet papildoma reklama niekada nesutrukde.
rpi, rytoj paskutinis skrydis i londona air lingus. Bet jie neiseina is oro uosto,nes i airija skraido.
Lufthansa nuo kovo 28dienos prades i vilniu su airbus skraidyti ir didins skrydziu skaiciu
Neturejau laiko perskaityti visu komentaru ir pan, bet kiek zinau oro uoste yra Free internet access, tai manau zmonem kurie naudojas tokiu free internet, reiktu kad prisijungiant prie to interneto ismestu apklausa kokia nors, kad tik ja atlikus tu galesi naudotis intiku. o ta apklausa ir galit padaryt ko truksta oro uostui ir pan. gal kiek atidziau pildytu tokia apklausa kai zmogui reiktu internetu pasinaudot…
jo ,Algi,gerai pasakei.
Ir dar: isvykimo saleje(neperejus patikros),yra r-kiosk,ten yra visokiausios spaudos:lietuviskos,rusiskos,angliskos kiek ziurejau.
@Vladiclavas
Negali būti ryt paskutinis skrydis į Londoną, kai jie dar parduoda bilietus LGW – VNO iki kovo 27 d. Jei ryt paskutinis skrydis, tuomet kas keleivius perveš kovo 25-27 dienomis? Mano sesuo irgi turi bilietą į Londoną kovo 25 d.
Manau čia klaida VNO tvarkaraštyje, nes Aer Lingus bilietų pardavimo sistemoje pateikiama tokia informacija: From London/Gatwick (LGW) To Vilnius (VNO)Aer Lingus operates from Oct 25 2009 – Mar 27 2010 on days Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun.
@algis, nemanau, kad gera idėja, jog iškart išmestų apklausą… tai yra laiko gaišimas.. Geriau tą apklausą tegul išmeta, bet su galimybę jos nepildyti.. jeigu žmogus nori greitai paštą pasitikrinti, o dar jam trukdys apklausos? laikas – pinigai. Šeip idėja gal ir nebloga, bet reiktų ją kitaip išnaudoti.
tikrai būtų neblogai surengti atsisveikinimo balių Aer lingus krypčiai į Londoną. manau būtų malonu iš mūsų pusės.
Ryga panašiai gi reklamuojasi. Oro uosto svetainėje pilna nuotraukų iš visokiausių „eventų” – ryanair 5 m., naujos oro linijos atėjimas ir pan.:) tortai, gėrimai ir pan.:) reklama
rpi,nu ka zinau. gal tiesa tokia kokia tu sakai ;D
Pagal LGW oro uosto informaciją, EI skrydis vykdomas iki kovo 27 d. :) Čia gal VNO nebepriims EI lėktuvų iš LGW po kovo 24 d.? :)
jo,sakys grizti ;DDD
tai priims.. tai reiskias iki kovo 27 d. nu tai nors tiek dar gerai.
Siek tiek ne i tema:Bet siandien viena is mazai dienu,kada Norwegian pasiunte savo B738 :)
Taip – ir irgi neatsitiktinai. OSL-VNO segmente buvo daugiau keleivių, nei tilptų į B733.
O tai Norvegian nežada padidinti reisų į Oslą skaičių iki keturių ar šešių per savaite?
Nuo kovo 28d. 3x per sav.
Panasu jog VNO atsigauna,jei keleiviai netelpa pagal tvarkarasti numatytus lektuvus. :)
Ne, vasaros tvarkaraštyje bus trys kartai. „Norwegian” dirba su grynai „low-cost” produktu, o „low-cost” siekis yra labai aukštas užpildymas (80-85 proc. ir daugiau) ir žemas frequency.
airBaltic nebeprades vykdyti Riga-Mancesteris.
Beje, o Norvegian bazes kitur, išskyrus Norvegiją turi?
@Vytautas-NT: dar Varšuvoje, Stokholme ir Kopenhagoje.
berods tik Norvegijoje:
» Oslo – Oslo – Rygge (RYG)
» Oslo – Oslo Gardermoen (OSL)
» Rygge – Oslo – Rygge (RYG)
tikslinu:
Hubs
* Bergen
* Copenhagen
* Oslo-Gardermoen
* Oslo-Rygge
* Stavanger
* Stockholm-Arlanda
* Trondhein
* Warsaw
Girdejau norvegai dar Kopenhagoj neseniai isikure.
Pasikartosiu:
* Bergen
* Copenhagen
* Oslo-Gardermoen
* Oslo-Rygge
* Stavanger
* Stockholm-Arlanda
* Trondhein
* Warsaw
O kam rašyt kaip kažką girdėjot, jei galima rašyt kaip yra. Norwegian bazes turi praktiškai kiekviename didesniam Norvegijos oro uoste, taip pat ir šiaurėje.
Taip pat 2006 atidarė bazę Varšuvoje, 2007 nupirko Stokholme įsikūrusią FlyNordic (panaikino prekės ženklą 2008), pernai atidarė bazę Kopenhagoje.
Pasitaisysiu, Norwegian bazės Norvegijoje yra Osle (Gardemoen ir Rygge), Bergene, Stavangeryje ir Trondheime.
Jei turi Varšuvoje, teoriškai gali atidaryt ir Vilniuje. Juk kainos palankios…
@ Vytautas-NT – teoriškai ir Vasiukų projektas Ostapo rankose buvo įgyvendinamas, o kaip išėjo praktiškai :)
airBaltic nebeprades Riga-Mancesteris reiso.
Labiau Patyrusi informuoju, kad Naujuju Vasiuku projektas yra igyvendintas Buriatijoje.
Informuoju, kad Ne tai Kalmukijoje, ne tai Buriatijoje Naujuju Vasiuku projektas yra igyvendintas…
…išėjo gera knyga ir geras filmas:)
http://www.anna.aero/2010/03/23/lots-charter-traffic-helps-airline-grow-in-2010/
idomi info apie LOT
O cia idomus straipsnis apie BA ir Ryanair:
http://www.flightglobal.com/blogs/airline-business/2010/03/olearys-gone-mad-hes-helping-b.html
@oleg – Įdomi LOT keleivių skaičiaus istorija – gaunasi, kad airBaltic pernai skraidino daugiau keleivių nei LOT 2000-aisiais metais.
as dar i tokias (http://www.alfa.lt/straipsnis/10325274/?Turizmo.pletros.agentura..Latvijos.viesbuciai.apkarpe.kainas.2030.proc.=2010-03-23_16-50) naujienas ziuriu ir laukiu kol turizmo premjeras taip pat paziures…
„airBaltic“ kurs bazę Taline
http://www.alfa.lt/straipsnis/10325281/?airBaltic.kurs.baze.Taline=2010-03-23_16-21
nu jo, Talinui pasiūlys tikrai dar ne vieną nauja kryptį…
Siaip tai ten idomi baze. Daugiausia krypciu- i Suomija. Matyt orientuota i Suomiu turistus. Kitas dalykas-AirBaltic neturi pakankamai mazu lektuvu,kad galetu daug krypciu i pagrindinius Europos uostus atidaryt.
@Donatas- jie pasiulys „estonian air” skelbti bankrota:)
Na paziuresim ar taps Airbaltic’as latviska Nokia ar ne. Ju pletra paskutiniaisiais metais gan ispudingai atrodo.
Tai visko gali būti.. smaugs estonian air per kainas..
gal ir mums reiktų kažka pakopink panašaus?:)
http://www.riga-airport.com/en/main/newsroom/news/tourist-service-bureau-welcome-to-riga-ready-for-visitors
aš manau reiktų. mūsų turizmo departamentas šiek tiek šlubuojanis/miegantis, bet reiktų jį „paspirti” bendradarbiaujant panašiose veiklose.
kodėl dabar BT 162 iš CPH taip keita apsisuko toliau nuo VNO, o ne iš karto bandė leistis?
gal blogas oras,ar kas nors panasaus. jei vilniuje gyveni-paziurek i dangu
O VNO savo klaidų dėl EI skrydžio į LGW internete netaiso… Šiandien jo kažkaip nesimatė ir prie atvykimų…
@rpi, El atvyko į VNO ir išvyko į lGW. Dabar jau virš Alytaus nešasi:) todėl jokių klaidų nėra.
EI 979 Londonas LGW 28-30 11:55 11:56 Išvyko
Vladiclavai, supratau vėliau dėl ko taip įdomiai pasuko.. tuo momentu „approachino” ankščiau atskridusį Finnair Embraerį.
@Donatas, na jo išvykimą parodė, bet prie atvykimo jo nebuvo. O kartu jis jau dingo ir iš tvarkaraščio. Aer Lingus šiam skrydžiui dar ir akciją paskelbęs.
rpi, kokia akcija?
Vladiclavai, vakar mačiau, kad paskutinių dienų skrydžiams bilietai buvo kainavo iki 30 svarų plius oro uosto mokesčiai. Šiandien darydamas check-in’ą mačiau, kad kainos 69 – 99 svarai mokesčiai.
pri,kur tudarai check in? oro uoste? siandien skridai kas kur?
Vladiclavas, Aer Lingus puslapyje. Skrendu ne aš, tik pagalbą suteikiau :)
Truputi ne i tema, bet Ryanairas is trecio karto pagaliau normaliai isverte savo siunciamas reklamas :)
Na dar nelabai:) reiks ketvirto karto:
„Skrydžiai iš Kaunas”
Siandien VNO aplanke neiprastas ”paukstelis”:Brussels Airlines B733
o kodel briuselss airlines nusiledo su B733? Jie gi skraido su airbus a319!
nu šiandien boeingą atsiuntė:)
Techninis gedimas arba daugiau bilietų nupirko ir netilpo į A319.
arnoldai,sejp airbus a319 didesnis negu atikvariatas boeing 733
Pas SN B733 yra 142 (nes priklausė Virgin Express), A139 – 132 vietų.
Brussels Airlines gan dažnai kaitalioja lėktuvus maršrute į Vilnių. Standartiškai būna A319, tačiau kartais „jumbo jet”, kartais B733.
Pranas,Tai cia isimtis. ;D
Atsiprasau uz neisprusima,bet „Jumbo jet” yra kas? A320?
Darbo netekę lietuviai gali susigrąžinti pinigus už lėktuvo bilietą
http://www.balsas.lt/naujiena/381085/darbo-neteke-lietuviai-gali-susigrazinti-pinigus-uz-lektuvo-bilieta
Jumbo Jet kartais ne 747? :D
Jumbo jet – siaip 747 taip vadina…
is tikruju,tj jo, jumbo jet yra 747
Simonai, kada SN atskrido su „jumbo jet”?:))))
Avro RJ85
„Jumbolino” ne „jumbo”…
naujiena patiko: http://www.aex.ru/news/2010/3/24/74074/
pareigunus fotkinti negalima, o mere mortals galima.
Taip, taip turėjau omeny „Avro RJ85” ir „Avro RJ100” lėktuvus, tačiau aišku, kad jie vadinasi „jumbolino”, o ne „jumbo jet”. Man gėda.
Pasitaiko, Simonai :)
Kiek zinau su Jumbo Jet i Vilniu tik Japonijos Imperatorius buvo atskrides ir tai isskrido pustusciais bakais.
http://visibility911.com/blog/wp-content/uploads/2007/09/jumbo-jet-forgery.gif.
Gal kas gali pakomentuoti apie sita jumb’y?
Turbut labai gero photoshop’o reikia tokiam sukurti? ;$
@Wincas
Tai kad ne tik… Pirmasis leidosi Kinijos LR vadas, taip pat ponas Bushas su AirForce One, zydai buvo atskride, man regis dar buvo keli atvejai, kai 747 leidosi VNO… Pirmas tikrai buvo kinietis – pats begau ziureti pro terminalo langus :) vos tilpo i taxiway :)
krauna vno.lt?
Kas zinot, su kokiu lektuvu is Palangos delfinus isskraidino?
Airbus 310 isskraidino Delfinus
wincai,is kur zinai? kaip ce airbusas is palangos pakilo? ir gi ne pats maziausias airbusas…
man asmeniskai pasirode, kad ten buvo B737 CF…
„Kauno Akropolis“ bendradarbiaus su „Ryanair“
http://www.alfa.lt/straipsnis/10330589/?Kauno.Akropolis.bendradarbiaus.su.Ryanair=2010-03-25_10-53
Linui ir Vladiclavui:
Yra video delfyje apie delfinu kelione.
Pabaigoje aiskiai parodytas visiskai baltas turkiskos kompanijos krovininis Airbus A310.
Man rodo ten buvo sitoks:
http://www.airliners.net/photo/Kuzu-Airlines-Cargo/Airbus-A310-304(F)/1555399/M/
gali buti
jo va cia tas video- http://tv.delfi.lt/video/0gtvNa9H/
@eras Super akcija ! Tik gal kokios nors papildomos salygos yra ? gal kas zinot ? Galetu ir Vilniaus akropolis tokia pat akcija suorganizuoti ! Sekme garantuota .
A310 is Palangos pakilo nes skrido tik iki Atenu su nedideliu kiekiu degalu bei kroviniu kuri turbut ir zymiai mazesnis aparatas butu galejes nugabenti.
Nėra tas Palangos takas toks trumpas, tik 200m trumpesnis nei Vilniuje. Gali priimti visus įprastus orlaivius skrendančius europiniais maršrutais, beveik kaip ir VNO. Beje tame video matyti kad A310 atplyšo nuo žemės tik pusę tako nuvažiavęs (filmuota nuo perono, kuris yra ties tako viduriu).
@Jurgis Berods tokia pati akcija yra Vilniuje BIG prekybos centre. Ten ji vyksta Kovo 30 d. Bet matyt kazkokiu papildomu salygu tikrai yra.
Dabar per visas radio stotis plysauja apie tas akcijas…
Nėra labai stebuklinga ta akcija, parduoda už 29 litus tai kas internete už 24, plius dar apsiprekint reik. Kita vertus mažai kas Mastercard Prepaid turi, o ir pirkti gyvai turėtų būti paprasčiau.
Is savo patirties galiu pasakyt kad dauguma vyresnio amziaus zmoniu su zemesniu ishsilavinimu nelabai tiki kainomis Ryanair puslapyje kad tarkim iki Londono ir atgal uz 50 Lt galima suskraidyt ir viskas jokiu papildomu salygu, todel cia sitos akcijos turetu praplest biski zmonems akirati. Nors turbut dauguma isgirde reklama sako nesamone 29Lt taip nebuna…. :D
Bet sejp akcija nebloga tikrai. Gi savo rejkmem apsiprekini uz 100 ltl ten kokioj maksimoj ar kokius botus perki ir uz 29 ltl paskui skrendi.
Ir geraj eras sake,toki pat akcija bige
Čia klausimas ne visai į temą – o jūsų lietuviškai rašyti mokykloje nemokino?
tai kad spėju, kad šituos rašytojus mokykla šiuo metu moko rašyt :)
Beje, pora aviacijos naujienų iš UK:
easyjet’ui vadovaus moteris, perėjo iš Guardian laikraščio vadovės. Gan retas įvykis aviacijoj, moteris vadovė, ir dar ne iš industrijos. Paskutinis atvejis kuri pamenu, tai buvo BA low-cost padalinio GO vadovė, tiesa nelabai vykusiai sekėsi toms avialinijoms, parduotos tam pačiam easyjet buvo..
Ir antra naujiena, kad po BA streiko, Virgin Atlantic pilotai irgi pradeda bruzdėti..
Ne „nemokino”, o „nemokė”
Kas del mokyklos,tai mane aismeniskai neseniai baige mokint ;D O del easyjet’o tai net nezinau tokiu atveju kai oro linijoms vadovaus moteris.
@opapa – „mokino” nėra kalbos klaida, http://www.vlkk.lt/lit/4878, bet aišku tamtos variantas turi pirmenybę :)
Leisiu sau viena pastabele del kalbos, jei jau ta likme pakrypo kalba…
As nenaudoju lietuvisku rasmenu, nes jos mano klaviaturoje nesuzymetos, o ir mano el.pasto programa nesupranta lietuvisku raidziu… Bet noriu pastebeti, kad naudojantys lietuviskus rasmenis kolegos, rasantys siame blog’e, daro daug klaidu, kurios rezte rezia aki.. :)
gal grįžkime prie aviacijos? čia, rodos, ne delfi.lt:) matomai čia yra skirtingo amžiaus komentatorių ir kaip jie įpratę taip jie rašo…
tamtos
Talino oro uostas džiaugiasi – rekordinis kiekis skrydžių krypčių:
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=25135
įsibėgėjus vasaros sezonui bus įdomu lyginti VNO ir TLL keleivių skaičius
Аš manau, kad šiemet Vilniaus oro uostas Talino aplenks.
@Vladiclavas Va puikios taisykles perkant BIG Vilnius.
http://www.big-vilnius.lt/galery/_bigvilnius/akcijos_10/big_manuals_ryanair.pdf
Siais metais tai tikriausiai,nes vasara bus galima skristi 40 reguliariomis kryptimis(kazkur skaiciau),aisku krypciu skaicius dar nieko nereiskia,bet vistiek VNO turetum siemet Talino oro uosta aplenkti
Erai,as jau skaiciau ir kazko nesuprantu… Pirmiausia is kur tas ryaniar skraidys i tas kryptis? is vilniaus ar is kauno? Nes ten parasyta,kad galima bus skristi i osla,milana,londona,berlyna,bremena,diuseldorfa. Ir data galima nuo balandzio 1 iki birzelio 31. Bet pavyzdziui koks oslas Kauno oro uoste atsiras tik nuo geguzes 5 d. Tai kaip ce bus jei keleivis nores balandzio kokia 18 skrist?
@Vladiclavas
Gal tu eik pasivaikščiok, pakvėpuok grynu oru.
@Vladiclavas > tu dar mažas, nieko nesupranti.. :))
Nu tai paaiskinkit man ;D
Nebekurkime dar vieno trolio..
Kuo toliau, tuo daugiau atsitiktiniu lankytoju uzsuka.
@Vitalijus,
O kokie cia lankytojai turetu uzsukineti?
Bent klausimus NEDURNUS užduoti
Bet cia kaip supratau arba gausi vaucheri arba kortele su nuoroda ivest http://www.ryanair.com o tarp 30 kovo ir balandzio 6 bus akcija 29 Lt :D dar ims aptarnavimo mokesti kortelei 5 Euru :D :D :D
Isvada reklama valdo zmones….
@Patikimasis, o ką reiškia DURNAS ar NEDURNAS klausimas?
Kadangi diskusija pasituko ta linkme, tai paėėsiu ir aš šiek tiek į pievas… :) Studijų laikais turėjau keletą dėstytojų, kurie nuolat studentams atšaudavo, kad į kvailus klausimus neatsakinėja užuot išsiaiškintų kodėl toks kvailas klausimas kilo. Galiausia būdavo tokia situacija, kai sėdi keli šimtai žmonių, didžioji dauguma nieko nesupranta, bet tiesiog bijo klausti, nes klausimas pasirodys kvailas… Su tokia situacija teko susidurti ir užsienio universitete, kai auditorijoje nuskamba nesąmoningas/nelogiškas (arba kitaip tariant „kvailas”) klausimas. Bet niekada iš nieko neteko išgirsti, tokios frazės, nors tai kartais sukeldavo ir juoką. Patys dėstytojai visuomet pakviesdavo visus įsijungti į bendrą diskusiją, paanalizuoti viską iš naujo, kas padėdavo susimąstyti, susivokti bei atrasti atsakymus į daugelį klausimų.
Tuo norėjau pasakyt, kad tolerancijos ir pakantumo vieni kitiems pas mus labai trūksta… Ir tai, kad užsuka atsitiktinių lankytojų, gal nėra taip blogai? Gi tai vieša erdvė :)
rpi saunuolis, pritariu pilnai
@rpi
graziai parasyta :)
Visgi noretusi siek tiek daugiau rimtumo, atsakingumo is kolegu, as ne apie klausimus, o apie beleko, kas ant liezuvio galo, rasyma…
O grįžtant prie pagrindinės šio įrašo temos, tai šiandien kaip tik buvau oro uoste. Kaip ir jau minėjau ankščiau, saugumo darbuotojų viedai iš tolo nuteikia nemaloniai ir kiek pastebėjau pats bendravimas nelabai malonus. Liepimas nusimauti batus girdėjosi šiąpus linijos. O batus movėsi /- 4 iš 5.
Taip pat manau, kad atvykimo salėje vietoj dabar prie išėjimo kabančio traukinio tvarkaraščio galėtų būti ekranas. Tai gal labiau atkreiptų keleivių dėmesį.
Tai gal ne oro uosto reikalas, bet įrengtoje traukinių stotelėje liftas labai nepatogus: iškvietimo mygtukas reaguoja į prisilietimą, tačiau neveikia jei liečiama su pirštine. Šiandien mačiau, kaip pasimetė užsienietė, nesuprasdama veikia tas liftas ar ne… :)
RIX puslapyje minima, jog Aerosvit skraidys tik į Kijevą.
Kazkas siam bloge buvo zadejes VNO naujienu siam savaitgaliui ? Ar dar tiketis ko nors iki menesio galo (vasaros grafiko pradzios) ?
O, beje, Simonas mums buvo zadejes visa nauja VNO vizualizacija … Bet nieko nesimato kol kas … Veliava (logo) senoji iskelta :(
Jurgis, Tiketis Naujo Star1 airlines lektuvo iki Sv. Velyku. ;)
cia pratesiantKazimiera,taj ju svetaineje radau toki sakyni: Kaip ir buvo planuota, vasaros sezono metu savo reguliariųjų ir užsakomųjų skrydžių programą „Star1 Airlines” vykdys dviem orlaiviais. -tik gaila neparasyta kada ta antraji orlaivi isigys.
AirBaltic naujienos:
http://www.lrytas.lt/-12695937431268945263-airbaltic-vasarą-skraidys-100-maršrutų.htm
Dėl kokių priežaščių vėluoja išskristi BT 165 17:50 Kopenhaga, Danija Air Baltic Vartai uždaryti ?
p.s. VNO sistemų klaida.. pasirodė tik dabar infomacija, jog išvyko numatytu laiku..
Pakėlęs oro uosto mokesčius Budapeštas gali netekti „Ryanair”
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/03/26/Pakeles_oro_uosto_mokescius_Budapestas_gali_netekti_Ry2
„Star1 Airlines” pristato naują maršrutą Vilnius – Edinburgas
http://www.star1.aero/showMainContent.do?relativeURL=/news_articles/news_0022.html
šiek tiek akims paganyti: The Airport as Pilots See It http://englishrussia.com/index.php/2010/02/18/the-airport-as-pilots-see-it/
Airport as a Dispatcher Sees It
http://englishrussia.com/index.php/2010/03/03/airport-as-a-dispatcher-sees-it/
Jo, šitie geri.. Čia dar iš tos pačios operos vaizdelis tiems, kurie pergyvena dėl lagaminų mėtymo http://englishrussia.com/index.php/2010/02/17/the-airport-as-a-suitcase-sees-it/
SAS šiandien į Vilnių atskrenda su didesniu paukštuku (A319).
epizodas iš Vilniaus oro uoste dėl atidėto reiso įstrigusio keleivio (esto) ir jo pažįstamo (lenko) pokalbio internete:
Klausimas: Have you received the help from the airline after 2hrs of delay?
Atsakymas: Well, a meal voucher, which you could use in the only Soviet-canteen-type „restaurant” just during next 30 minutes before it was closed… To say nothing of the kitchen – it was, of course, closed even before I got the voucher.
Išvada: viskas ok, jei per VNO praleki greitai ir neužsibūnant jame, o kai reikia įstrigus sėdėt tam tuščiam vaiduokliškam terminale, kur viskas užsidaro devintą ar dešimtą valandą – vaizdelis nekoks.
Off topic:
pasikartosiu- jei kam reikia bilietu i Londona su Ryanair’u balandzio 6-11 dienomis- kreipkites. Atiduosiu nemokamai
kelintos valandos reisą atliko SAS A319??
beje, šiandien jau tikrai Aer Lingus vykdė paskutinį skrydis į/iš Londono LGW
Beje, kam buvo įdomu dėl to, ką Kauno oro uostas pažadėjo Ryanair mainais už skrydžius – dabar per „Kino pavasarį” prieš kiekvieną filmą galite pamatyti Kauno oro uosto reklamą, kurioje vardijami miestai, į kuriuos galima nuskristi tiesiogiai iš Kauno. „Ryanair” pavadinimas ten neminimas, bet kiek atkreipiau dėmesį Ryga berods vienintelis miestas, į kur galima nuskristi iš Kauno, ir kuris toje reklamoje neminimas.
O dėl oro uosto, man asmeniškai didžiausias trūkumas visų Lietuvos oro uostų – prastas susisiekimas. Nėra jokio viešojo transporto į ankstyvus skrydžius ir po vėlyvų skrydžių. Mažai autobusų maršrutų į oro uostą. Taksi brangūs, o nevietiniams – dar brangesni.
Ekranas bei lankstinukai prie išėjimo su informacija apie tai, kaip pasiekti įvairias Vilniaus vietas bei kitus Lietuvos miestus būtų tikrai geras dalykas užsieniečiams, o artimiausių 1, 2 maršrutų autobusų bei traukinio išvykimo laikų rodymas tame ekrane aktualus ir lietuviams.
Šiandien Aerosvit atvyksta su AN-148 į Vilnių, turbūt pirmas kartas kai atvyksta šio tipo lėktuvas į Lietuvą?
http://www.palanga-airport.lt/
MATOT PASIKEITIMUS? :)
@Patikimasis
na tikrai matomi pasikeitimai! Lyginant su tuo kas buvo, kaip naktis ir diena :)
Jei eilinį kartą dizaino atnaujinimu nepasibaigs. Turinys nepilnas, informacija vėl taip lietuviškai pateikiama, rašinėlio forma, su praleidimais, pasirinktinai. Vien transporto grafikas ko vertas. Susisiekite su Klaipėdos autobusų stotimi. Mmmmh, ačiū jums.
geri pokyčiai, tikrai malonus akiai pasidarė tinklalapis.. gal ir kaunas atnaujins pagaliau savo senuką:)
Kauno yra nesenas jam gal metai-du
@Patikimasis – nesenas, bet atrodo kaip darytas išdykusio devintoko kreivom rankom. Vien ko vertas dizainas, galėtų dalyvauti konkurse „Kaip neturėtų atrodyti oro uosto svetainė”. Apskritai, jiem su komunikacija sudėtinga, facebook’e atnaujinimai būna tik švenčių proga, aktyvumas praktiškai 0 ;//
Istikruju keliu skirtingo dizaino puslapiu kurimas tikras pinigu ismetimas kadangi visi oro uostai priklauso Valstybei pvz visi estijos oro uostai turi viena gera puslapio dizaina tikrai sutaupe koki 5000 euru
@wincas – tas pats pasakytina apie BAA. LHR, STN ir anksčiau LGW struktūra ir dizainas buvo identiški (LGW nedaug ir dabar tepasikeitė, tik neliko BAA etiketės). Ten manau visi 50K eur sutaupyta ;)
Siandiena buvau vilniaus oro uoste duty free parduotuveje prie 5 vartu. Orentacija: artimiausios durys nuo kairios puses ziurint i langus. Ten yra parduotuve kai praeini koridoriu kuris yra kairioje puseje. Ten dirbo viena raudonplauke ir blondine kurios kaip pasakyciau primena dvi nepraustaburnes, nevekslos is bendravimo patirties, ir balta man yra kad isvis jos neturi. Taigi… smegenys kai bulve, tas kaimas ka nors geresnio gali pasiulyti?
Cover them in cheese, either shredded or otherwise. I was never a veggie eater, but have grown to like broccoli, corn, carrots, cauliflower and a few others. Eventually cut down on whatever it is you’re covering them with, so you can acquire the taste for the actual veggie, and not just the cheese or whatever else it is you decide to use to enhance the flavor.