„Star1 Airlines” tiesiogiai iš Vilniaus veš į Heraklioną, Ibizą, Palermo
„Star1 Airlines” į kai kurias „Star1 Holidays” organizuojamas kelionės parduos atskirus bilietus skrydžiams. Taip „Star1 Airlines” skrydžių žemėlapyje atsiras trys papildomos kryptis, kuriomis bus suorganizuotos trumpalaikės reguliariųjų skrydžių grandinės.
Į Kretos saloje esantį Heraklioną bus vykdomi skrydžiai nuo gegužės 1 dienos iki spalio pradžios šeštadieniais: išvykimas iš Vilniaus 15 val., grįžimas į Vilnių – 22 val. 15 min.
Trumpesnės skrydžių grandinės bus organizuojamos į Sicilijos salą – Palermo ir į Ispanijos Ibizos salą.
Į Ibizą „Star1 Airlines” veš nuo birželio pradžios iki liepos pabaigos sekmadieniais – išvykimas iš Vilniaus 15 val., grįžimas į Vilnių – 23 val. 35 min.
Į Palermo „Star1 Airlines” veš nuo liepos 18 d. iki rupgjūčio pabaigos – 15 val. pakilęs lėktuvas iš Vilniaus, iš Palermo į Vilnių grįš 22 val.
Į Siciliją ir Ibizą „Star1” bus vienintelis organizatorius, rengiantis tiesioginius skrydžius į šias salas. Džiugu, jog didesnė konkrencija tarp kelionių organizatorių įneša ne tik kainų karus nuobodžiai populiariausiose kryptyse (Antalija, Hurgada, Tenerifė, …), bet ir į įvairovę.
„Star1 Holidays” ir „Star1 Airlines” elgiasi taip pat kaip „flyLAL” 2007-2008 metais: kelionių organizatoriams išpirkus didelę dalį vadinamųjų „block” vietų lėktuve, bilietai į skrydžius buvo parduodami ir kaip į atskirus „flyLAL” skrydžius: tokiu principu buvo vykdomi skrydžiai į Larnaką, Maljorką, Salonikus, Malagą vasarą, Insbruką, Ciūrichą – žiemą.
Šį vasaros sezoną „Tez Tour” ketina rengti skrydžius į Egiptą (Hurgadą ir Šarm El Šeichą), Ispaniją (Barseloną, Maljorką ir Malagą), Turkiją (Antaliją, Bodrumą ir Marmarį) bei Graikiją (Kretą ir Rodą). „Novaturas” į Egiptą (Hurgadą ir Šarm El Šeichą), Ispaniją (Barseloną ir Maljorką), Turkiją (Antaliją, Bodrumą ir Marmarį), Bulgariją (Varną), Kroatiją (Rijeką), Portugaliją (Algarvę), Tunisą (Monastyrį) bei Graikiją (Kretą, Salonikus ir Rodą). Visą „Tez Tour” ir „Novaturo” programą toliau vykdys „flyLAL Charters”. „Oasis Tours” užsakymu „Nouvelair” vykdys skrydžius iš Monastiro (Tuniso) į Vilnių, pavasarį ir rudenį vyks „Air Malta” vykdomi skrydžiai iš Maltos į Vilnių (pirmasis skrydis įvyko šią savaitę).
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
105 komentarai
Leave a reply
Gaila,kad neteks siom kryptim skristi :(
Klausimas- o kodėl nesiūlo Larnakos ir Salonikų? Ar tai nebepopuliarios kryptys lietuviams?
Salonikus siūlys „Novaturas”, vargiai ar yra daugiau rinkos negu 1 skrydžiui per savaitę. Kipro šiais metais nenumatoma, tačiau nebuvo niekada labai kurortas, dviejų organizatorių nėra buvę ta kryptimi.
star1 tiktu ir i roda skraidyt,bent kokiam rugpjuciui
Gerb. Simonai, kokia situacija su CAT II įrengimu oro uoste?
Nes darbai lyg ir vyko, kalbų lyg ir buvo, bet dabar tylu. Plius tinklalapy skelbia, jog sistema dar vis pirmos kategorijos.
Ezys: vyksta baigiamosios sertifikavimo, metrologijos procedūros. Įranga visa yra sumontuota, prieš porą savaičių buvo atlikti bandomieji apskraidymai, baigiami procedūriniai/matavimo darbai, po ko sistema bus sertifikuota ir pilnai naudojama.
O terminai įdiegimo kokie? Ir šiaip klausimas ar esant Vilniau oro ypatumams mums užteks CAT II ar reikia CAT III ar net CAT IV?
@Vytautas-NT: Hmz… CAT IV ? Pirmą kartą apie tokia girdžiu. Kiek žinau yra tik CAT III A, CAT III B ir pati pažangiausia CAT III C.
Simonai, iš ryto Novaturas dar neskraidė į Bodrumą. Pataisyk….
Į Palermo “Star1 Airlines” veš nuo liepos 18 d. iki rupgjūčio pabaigos – 15 val. pakilęs lėktuvas iš Vilniaus, iš Palermo į Vilnių grįš 22 val
o kokiomis dienomis skraidys?
@Donatas:Skaraidys tik šeštadieniais.
Sumaisiau,skraidys sekmadieniais
Man tai dziugu uz Star1, kad po truputi plecia geografija, kad kazka bando regzti, kad LF butu kuo didesnis (parduoda ir bilietus ir kleioniu paketus). Duokdie jiems sekmes!
CAT IV – tokia ILS sistema neegzistuoja. Galite plačiau paskaityti čia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Realiai tai CAT II Vilniaus oro uostui pilnai yra pakankama, nė viena oro bendrovė, ketinanti/svarstanti/pageidaujanti skristi į Lietuvą nepageidauja aukštesnės.
„Star1” į Heraklioną skris šeštadieniais, į Ibizą ir Palermo – sekmadieniais.
Tai reikia laukti žinių apie nauja lėktuvą iš Star1, ar skrydžiu dali ir ‘Aurela’ su savo lėktuvu parku teoriškai gali vykdyti, nes lyg jie bendradarbiauja? Įdomų ar ‘Aurela’ šiai vasarai turi ‘kurortinių’ užsakomųjų skrydžiu iš Lietuvos ar dirbs Lenkijoje su ‘Exim tours’ kaip prieš metus. Asmeniškai man tai su LSK patikimiau nei su LLC?
tai jo, tie užsakomieji skrydžiai ir tokie „pavieniai” leis STAR1 užsidirbti ar panaikinti nuostalius gautus iš reguliariųjų skrydžių.
ketinanti/svarstanti/pageidaujanti skristi į Lietuvą nepageidauja aukštesnės…
laukiam naujos oro bendrovės:)
Nepykit as cia truputi offtopic, bet nespejau pasireikst ankstesneje temoje…
Labai saunu atvykimo saleje butu tureti rukomaji, nes labai daug keleiviu tuo yra nepatenkinti, puikiai tam tiktu 1-66 durys:)
Rūkantieji savo nepasitenkinimą tegu pasilieka sau. Pakentės.
@Ezys – oro uosto politika yra daryti viską, kad visų ten atvažiuojančių žmonių patirtis būtų kuo geresnė. Aš pats nerūkau ir man nepatinka, kai šalia rūkoma, tačiau manau, kad jei daug žmonių to reikia, tai rūkomąjį būtina įrengti. Tik tebūnie jis toks kokį mačiau Skavsta oro uoste – kur yra dūmų surinkiklis, veikiantis taip efektyviai, kad už kelių metrų stovint jokio kvapo nesijaučia.
Klausimas zinantiems visus Star1 marsrutus. Akivaizdu su nauju vasaros tvarkarasciu Jiems reikes dvieju lektuvu. Tik klausimas ar antras lektuvas bus pilnai isnaudojamas,kaip buvo su pirmuoju?
Ibiza super, pagaliau pabandysime tiesioginį skrydį ten. O gal kas skaičiavote kedėmis, kaip turistinė visų programa 2010 vs 2009 skiriasi? Nes realiai pasiūlyma apsprendžia kokioje situacijoje dabar yra mūsų išvykstamasis „paketinis” turizmas.
Siaip tai pagalvojus be Dublino ir Edinburgo nelabai yra erdves naktiniams Star1 skrydziams. Analogiskai tiktu Portugalija (Faro? Arba Lisabona,kaip pazintinio turizmo taskas). O UK geru vietu beveik nera. Lieka nebent Cork/Shanon/Belfast Airijoj?
Aisku imanomas dar vienas triukas skraisyt i Tbilisi nakti,nors AirBaltic taip tikriausiai skraido tranzito tikslais.
Na ka, dar geru naujienu :) Delfi reklamele sukasi su tiesioginiais skrydziais Vilnius-Kingstonas (Jamaika) su Yammy AIR nuo balandzio 5 d. :))
Taip, o nauji AirBaltic investuotojai „Swedish Capital Holdings Ltd” susipyko su Rygos oro uostu ir nusprendė didžiąją dalį skrydžių perkelti į Kauno, Vilniaus ir Palangos oro uostus. AirBaltic atstovybės Lietuvoje vadovas T. Vizgirda susilaikė nuo komentarų apie konfliktą su Rygos oro uostu ir Latvijos susisiekimo ministerija, bet pabrėžė, kad nauji investuotojai pagaliau suprato, kad Lietuva yra didžiausia Baltijos valstybė ir kad daugiausia skraidyti norinčių žmonių yra čia. Ryanair, nenorėdama pasiduoti didėjančiai konkurencijai, nusprendė naujoje Kauno bazėje dislokuoti du papildomus lėktuvus, greičiausiai Boeing 787 Dreamliner, kuriais bus atliekamas pirmieji transatlantiniai Ryanair pigūs skrydžiai į Johno F. Kennedy oro uostą Niujorke bei Rio de Žaneiro/ Galeão oro uostą, o taip pat Tokijo Narita oro uostą Japonijoje. Ryanair vadovas Michaelas O’Leary surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo:
“Ryanair” džiaugiasi galėdama paskelbti savo pirmųjų transatlantinių skrydžių bei skrydžių į Tolimuosius Rytus atidarymą iš Kauno oro uosto. Bilietus skrydžiams šiais maršrutais nuo gegužės mėnesio bus galima įsigyti jau rytoj http://www.ryanair.com puslapyje. Pasirinkdami “Ryanair” siūlomus bilietus žemiausiomis kainomis, be jokių kuro mokesčių, visais aštuoniolika maršrutų į Europą ir trimis tolimaisiais maršrutais iš Kauno oro uosto, tarp kurių bus skrydžiai į Italiją, Ispaniją, Vokietiją, JAV, Japoniją, Braziliją ir daugelį kitų šalių, keleiviai turi galimybę duoti atkirtį ekonominei krizei ir išvengti aukštų “airBaltic” kainų. Atidarymo proga „Ryanair” skelbia akciją bilietams į naujuosius skrydžius. Bet kuris pirkėjas, bet kurioje „Maxima” parduotuvėje įsigijęs prekių už 200 lt ir bent vieną iš 5 akcijos lipduku pažymėtų prekių, prekybos centro informacijos skyriuje galės atsiimti kuponą, su kuriuo bus galima įsigyti bilietus Ryanair skrydžiams į Niujorką, Rio de Žaneirą ir Tokiją tik už 139 litus!”
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministras E. Masiulis, paprašytas pakomentuoti šios nakties įvykius, to negalėjo padaryti, nes buvo praradęs kalbos dovaną.
Zmones, ar jus cia juokaujat apie tuos Ryan planus, ar as dar nespejau atsibusti???
B…. labai greit tie dideli roziniai akiniai nukrito pasiziurejus i data… Turbut dar nuo mokyklos laiku nesijauciau taip 1000000% isdurtas..
Turbut apie j.e. Dalios perkama AIR FORCE ONE-Sakalas jau straipsnis irgi yra paruostas;)
geras…
Zinokite, pastebejau, kad Dublinas pasilieka ir Ziemos skrydziams (Star1), nebent man pasirode tik atsikelus.. :D
Dėl to Yammyair, parašyta, kad svetainė startuos 2011 metais. Kas čia per projektas gal kas žinot?
Balandzio 1 d. projektas… Zhmones, atsibuskite!
Tokiu naujienu nebekelkite…
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pinigai/vilniaus-oro-uostas-kvieciasi-kavines-ir-parduotuves-58-91361
Siek tiek naujienu:
http://www.guardian.co.uk/business/2007/apr/12/theairlineindustry.travel
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7705169.stm
Kokios jau čia naujienos, čia senienos 2007 ir 2008 metų.
Juozai, gal tu nedėk daugiau nuorodų ;)))))
Aha, Naujienos, 2007 ir 2008 metų…
Vis dar svenciu balandzio 1 uz 2007 ir 2008 metus
Simonai, aciu uz iniciativa
Vilniaus oro uostas atveria duris verslui plėtoti
http://www.vno.lt/lt/naujienos/oro-uosto-naujienos/issamiai.php?id=5386
Kai pasaulio pazinimas susideda 99% is DELFI, tai nenuostabu, kad savas protas nebeveikia… cia tiems, kas labai megsta ta puslapi ir ten praleidzia puse dienos.
Būtų smagu tokius straipsnius skaityti ne balandžio 1-ąją :)
http://www.lrytas.lt/-12700980661269511261-iš-vilniaus-kyla-pustuščiai-lėktuvai.htm
nieko gero
Čia matosi Vainausko ranka, papilstyt žibalo į ugnį ir pakurstyt aistras…
Ne į temą komentaras, tačiau anksčiau buvo diskusija: „Aerosvit” per Kijevą siūlo labai patrauklias long-haul kainas, pvz. Vilnius-Niujorkas roundtrip už 1300:
http://www.greitai.lt/lt/air/search/curr/LTL/from/VNO/to/NYC/journey/roundtrip/departure/2010-06-12/return/2010-07-01/adults/1/children/0/seniors/0/youth/0/infants/0/
@Simonas – pirmomis prekybos dienomis buvo ir po ~1150 Lt. Kitas dalykas – mano požiūriu greitai.lt reputacija yra tokia švelniai sakant abejotina, kad geriau būtų būtent jų pavyzdžiuose nenaudoti.
Leidziantis Sidnejuje sprogo Qantas A380 padangos:
http://tv.delfi.lt/video/lteWd8ib/#c
Tikrai įdomu kodėl su Greitai į JAV bilietai pigesni, nei su skrisk.lt ir avia.lt, nes Europoj yra atvirkščiai..?
@Deivis
ta info jau buvo ikelta pasauliniuose avia naujienu portaluose, tik video nebuvo…
March 31, 2010
According to The Australian:
A Qantas A380 super-jumbo which suffered two tyre blowouts while landing at Sydney Airport will be assessed before a decision is taken whether to examine other aircraft in the national carrier’s fleet.
The plane has been grounded while an investigation is carried out into the incident last night, which sent showers of sparks and flames flying from its undercarriage. It happened as flight QF32, with 244 people aboard, arrived from Singapore about 8.20pm.
There is speculation on aviation internet message boards that brakes on the aircraft locked up, causing the tyres to burst. But a Qantas spokeswoman said the cause of the incident was not yet known and the aircraft, which was removed from the runway at 2.30am on Thursday, was still being assessed.
It is the first time a Qantas A380 superjumbo has suffered a tyre blowout since the airline took delivery of its first in 2008.
Qantas now has six A380s, which are used on routes to London, Singapore and the US. Another 14 are on order, the airline says.
Wednesday’s dramatic landing was captured on video by passengers aboard the aircraft, which Seven Network aired on Thursday. No passengers were at risk at any point, Qantas said.
The aircraft will be grounded for an unspecified period of time while the cause is investigated, the spokeswoman added. It was also too early to say if the incident would have implications for other A380s in the Qantas fleet, or A380s used by other airlines, she said.
It was the second mechanical mishap on a Qantas aircraft in consecutive days. On Tuesday, another Qantas flight was disrupted after a pilot discovered an issue in the third engine. The near-full QF5 jumbo was forced to turn back to Sydney shortly after taking off 5.10pm (AEDT), dumping fuel into the sea on the way in order to meet landing requirements.
It also comes as industrial action threatens to disrupt Qantas flights over the Easter period. At meetings on Wednesday, members of the Association of Professional Engineers, Scientists and Managers Australia (APESMA) voted to extend overtime bans through the four-day break beginning on Friday.
The airline said their action would not affect operations.
Source: The Australian
Posted by: just4airlines.com at 0519h UTC Mar 32, 2010
Dar info apie Ryanair:
March 31, 2010
According to MarketWatch:
LONDON — Ryanair Holdings said it will install vending machines on its 225 planes in an effort to cut costs and lift ancillary revenue. Ryanair said that the phased installation of vending machines will allow it to reduce its cabin crew teams on board from four to two who will perform safety announcements and ensures passenger seat belts are securely fastened. From June 2010 Ryanair passengers will be able to purchase hot and cold drinks, sandwiches, snacks, ice-cream, condoms and smokeless cigarettes directly from on board vending machines, the airline said.
Source: MarketWatch
silentium,tu ce rimtai? is kur suzinojai? ar jus ce bairius apie tai skaldot balandzio 1 proga? cia gi rimtas blogas,o jus cia nesamones rasinejat,as taip galvoju…
Siaip tai su 2 palydovais jie skraidyt negalės vien dėl to, kad pagal ES taisykles jiems reikia mažiausiai 4. O automatai dar ir nemažai sveria…
@ Vytautas-NT – jei gerai žinau, Greitai turi du GDS (Amadeus ir Travelport (ex Galileo) todėl būtent Travelport turi geresnes kainas į US.
@Vilius – Rimtas, nerimtas, bet galima buvo šiandien švenčių proga parašyt kokį straipsnelį apie Euroline ar Lithuania Express naujus skrydžius iš Vilniaus į visas pasaulio puses :)
EYVI tikrai stovi Aurelos B767 ar čia eilinis LT-VACC triukas? http://i192.photobucket.com/albums/z64/Kukanotas/01SKB.jpg
libhomeradar.org neuzfiksuoti orlaivio skrydziai su tokia registracija. Greiciausiai triukas. :)
Bet patikrinus jo buvusią registraciją skraidant už flyglobespan, toks buvo/yra.
@Šarūnas – gi uodega akivaizdžiai sudurta iš 2. O tokią registraciją kadaise turėjo Aurelos Yak 42.
Bet post’as parašytas vakar. Bet kokiu atveju EYVI kažkas didelio stovi/stovėjo.
Bet kuriuo atveju Civiliniu orlaiviu registre jokio LY-SKB siuo metu nera. http://www.caa.lt/orlaiviai.html
Taigi čia pafotošopintas Flyglobespan lėktuvas, kuris Vilniuj buvo, kai atvežė FC Fulham fanus į Vilnių.
Aš sureagauvau į aukščiau buvusį postą :) Kuris YammyAirlines į Jamaiką reklamavo :) taip kad deja deja visa tai netiesa :) ir manau nieko čia blogo pameluoti tokią dieną :)
Vėlgi žinutę ne į temą, bet mėgėjams gali būti įdomi: matome 21:30 VNO leisis AN-24 lėktuvas, skrydžio numeris WRC7737. Juo atvyksta jūreiviai iš Kijevo. Jūreiviai transferu persės į reisą LSK120, kuris 0:05 val. pakils į Nuadžibu.
Bus panaudojamas VNO terminalo funkcionalumas: galime skristi transferu iš „ne Šengeno” į „ne Šengeną” be Šengeno vizos.
Idomu kiek tu jureiviu yra, jei su B752 skrenda? Ar cia toks didelis lektuvas tik del to, kad didelis atstumas?
Manau, kad bus pilnas lėktuvas – garantuotai daugiau nei telpa į B733. Skrydžio nuotolis panašus, iki Nuadžibu bus daromi vienas arba du tūpimai (ne tik dėl techninių dalykų bet ir dėl to, jog dalis jūreivių paliekama skirtinguose taškuose). Paprastai tokie užsakyti reisai skraido artipilniai, su >90% load factor.
labai gerai:) na ka, tiksliai žinome, jog yra oro linijų bendrovių norinčių skraidyti iš VNO šiuo metu, bet koją kiša palyginti dar taip staigiai neišaugęs lėktuvų load’as. Uždelstas laukimas..Be to, dabar kaip tik geras metas pradėti srkaidyti.. visgi vasara ir atostogaujančių daugiau..
Na, mano nuomone, tai ir neturi taip greitai įsivažiuoti ir vien su mūsiškiais keleiviais:) klausimas kaip užsienyje yra populiarinamas VIlniaus miestas ir palengvėjęs susisiekimas ir kažin koks santykis antvykstančių užsieniečių lyginant su mūsiškiais.Reikia manyti, jog užsienio turistai padarys savo šią vasarą.
Kai pradėsime mažiau per Rygą skristi (kainos atžvilgiu) tai ir kėdžių užpildymas turėtų kitų oro linijų lėktuvų turėtų didėti.
kas nutiko BT F50:
BT 350 Ryga 9 22:10 Skrydis atšauktas
taip ir neišvyko? beje, man čia pasirodė ar tikrai pastaruoju metu vėluoja BT.
@Vilius, na bent vieną dieną manau galima pabūti ir šiek tiek nerimtiems, negi per amžius vien tik raudosim ir vaikščiosim rimtumo sukaustytais veidais? :)
O kiek pastebėjau BT tikrai paskutiniu metu vėluoja, bent jau vakariniai skrydžiai.
tai vis dėlto BT vykdo pavienius skrydžius iš RIX į MAN..
23:30 23:30 BT671 Manchester E DEPARTED at 23:34
jau antrą dieną užmatau RIX puslapyje, jog kyla į MAN.
sakykite ar bandete airbaltic koda uzsakineti bilietus??? nes man dar kol kas neveikia, nors jau 04 02
Bandau, bet nematau lauko, kur būtų galima įvesti kodą…
O.T.
Siandien buvau oro uoste ir maciau, kad Airbaltic F50 vaziavo kilti, nuvaziavo link tako (nemaciau jau kuri laika), ir ziuriu parvaziuoja (po kokiu 2-3min) F50 tik su vienu varikliu veikianciu. Buvo mazdaug apie 11:30. Cia gal sugedo ir nekilo?
na buvo atšauktas anksčiau skrydis ir į Taliną. tai gal čia tas pats F50.
Beje, šiek tie vėliau nei buvo planuota Aurela tuos Kijevo jūreivius išskraidins:) tik dabar grįžta iš Stokholmo (ARN) :)
„Norėtųsi, kad Palangos ir Klaipėdos savivaldybės įdėtų daugiau pastangų, skatindamos atvykstamąjį turizmą, nes čia yra turistinis perliukas“, – pabrėžia p. Vizgirda.
Anot jo, skrydžiais naudojasi ne tik lietuviai ar latviai, kurie neretai per Rygą keliauja į Dubliną, Amsterdamą ir kitus Europos miestus. Tačiau skraidinama ir turistų iš Vokietijos, Rusijos, Skandinavijos. Tikimasi, kad didesnį srautą skandinavų turėtų pritraukti greta Klaipėdos atidaryti golfo laukai.
Vadovas teigia, kad bendrovė turi viziją ateityje galbūt iš Palangos pradėti skrydžius į Hamburgą, tačiau konkrečių ketinimų dar negalįs atskleisti.
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/04/01/airBaltic_skrydziai_is_Palangos_pasiteisino2
Kodel is Palangos i Hamburga?
As kazkaip praleidau del to antro Star1 lektuvo. Gal zinoma koks bus?
Gal buvo rašyta, bet kaip taip įdomiai su Edinburgu, paskutinis lektuvas is ten iskrenda apie 11, paskui pirma nakties Star1, paskui 6 ryto visi. Negi nereik visokiu papildomu darbuotoju laikyt per nakti ir pan, brangu juk baisiai butu
@oleg: Mano spėjimas būtų kad vokiečiams gali būti turistiškai įdomus Klaipėdos kraštas, kuris seniau gi buvo Vokietijos dalis, ten kai kurių vokiečių seneliai gyveno ir pan. Bet kažkaip nemanau, kad labai daug tokių vokiečių yra :)
Palangos oro uostas nuolat kalba apie reisą į Hamburgą. Toks berods buvo LAL gyvavimo laikais. Kadangi AirBaltic užima LAL vietą, tai, matyt, nusprendė ir šį maršrutą perimt. Bei už tai pinigų paprašyt.
Kadangi derybos su vokiečiais per 2-3 metus nieko nedavė (SKYWAYS irgi nepasinaudojo proga), tai lieka tik AirBaltic.
Palangai pilnai laimei dar reikėtų kokio Minsko, kokio Hub’o (Varšuvos) ir gal emigracinių krypčių (Londonas/Dublinas).
Pasižiūrėjus kiek vokiečių turistų yra Nidoje, tiesioginė jungtis tarp Vokietijos-Palangos oro uostų vasaros sezonu tikrai pasiteisintų.
ES,
Tai atsimenu FlyLal senais laikais, vasarą vykdė nemažai reisų į įvairius Vokietijos miestus iš Palangos su Saabu.
Dabar deja atsimušam į tą pačią problemą, neturim rimto didelio bazinio vežėjo kuris galėtų vystyti Lietuvos rinką. :(
Man tik įdomu, kodėl Vilniaus oro uostas vis dar nesugeba iš UtAir išsiderėt Vilnius-Peterburgas maršruto?
@Andrius – o paskui pardavinėjo bilietus į tuos 50 vietų SAAB 2000 po 300 litų pirmyn atgal skristi vidurvasarį. Tikrai nebuvo jiems pakankamos rinkos, kad galėtų pelningi tokie reisai būti.
Va jei rimta firma dar šiemet paskelbtų tvirtą tvarkaraštį 2011 m. vasarai, tai gal vokiečių agentūros ir pririnktų pakankamai atostogautojų grupėmis.
Aš manau, reiktų su airBerlin derėtis. Dabar jiems tokio pobūdžio reisai nebesvetimi – pavyzdžiui jie vasaros metu kartą per savaitę skraidys į Gotlando salą su Dash.
Gal FlyLalui tie reisai ir nebuvo pelningi, bet apskritai valstybiniu požiūriu tai idėja buvo nebloga, buvo privežta turistų iš Vokietijos, kurie jei nebūtų buvę tų pigių ir patogių reisų, kažin ar būtų atvykę į Lietuvos pajūrį.
Beje žiūriu 2006 metai pagal keleivių skaičių iki šiol yra rekordiniai Palangos oro uostui, kaip tik tuomet kai vasarą FlyLal su Saabais aktyviai skraidė iš Palangos į Vokietiją ir Rusiją.
Tuo tarpu Ryanair pelnosi:
http://www.balsas.lt/naujiena/382477/ryanair-pagerino-metinio-pelno-prognoze
Beje, Kino pavasaryje teko matyt Kauno oro uosto reklamą, kuri iš esmės buvo Ryanair reklama, nes reklamuotos visos kryptys, išskyrus Rygą…
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/mokys-iveikti-skrydzio-baime.d?id=30661265
geras;]
Apie stovėjimo aikštelių prie oro uosto „aptarnavimo” mokestį
http://www.delfi.lt/news/daily/voxpopuli/article.php?id=30668691
Aišku čia dar nieko, lyginant, kad kolegai siūlė sargas mokėt mažiau jei grynais be kvito.
Star1 atlyginimu stiurdesemes nemoka nuo sausio, o jie pletra daro. Kompanijos poziuris i darbuotojus tai… :( Liudna.
Vilniaus oro uoste keleivių kreivė kyla aukštyn
http://www.marketnews.lt/naujiena/vilniaus_oro_uoste_keleiviu_kreive_kyla_aukstyn;itemid=17494
Nuraminsiu Star1 palydoves- dabar pardavimai vasarai gerėja, tad greitu laiku skolas turėtų grąžint.
Dar vienas kelias- reikia steigt profsąjungą arba darbo tarybą ir tada galėsit streikuot, kaip BA ar Lufthansa…
O ką mano Simonas ir kiti blogo skaitytojai- ar Star1 šiemet dar pasiūlys naujų krypčių ir papuls į http://www.anna.aero straipsnsius?
Nuorodos nedėsiu, kas norės susiras (kad ir delfyje) kaip Air Comet palydovės fotografuojasi protestuodamos prieš nemokamas algas :)
http://www.fly.co.uk/news/spanish-air-comet-attendants-strip-in-protest-of-wages-1982496.html
ar ten tikrai stiuradeses, ar visgi modeliai? Kyla klausimas kodel jos tada stiurdesemis dirba o ne modeliais :))))
tai vasarį VNO aptarnavo – 84 271 keleivių
o kovo – 112.784 tūkst. keleivių. Tai žodžiu kreivė kyla.
Ir iš kur dabar žinoti, ar tamsta kartais specialiai nepilate š ant Star1?
negi BT užsakymu Carpatair vykdo reisą RIX – VNO su F70? Šiuo metu jau netoli VNO.
reg. nr: YR-KMB
http://www.airliners.net/photo/Carpatair/Fokker-70-(F-28-0070)/1665053/&sid=159b4721ce5a65fbeb7b09bb05edc66a
Siandienos airBaltic RIX-VNO (18.05h) vykdo Carpatair F70 reg.YR-KMB.
;]
Atsiprasau,jog pasikartojau,tiesiog kol rasiau,nepamaciau jog Donatas parase analogiska komentara.
normalu
Gyvenu uz kokiu 2km nuo Vilniaus oro uosto ir atsimenu 2008 metus, kai „piko metu” per menesi skrisdavo apie 200 000 keleiviu ir kai vakare pazvelgdavau pro langa buvo gan didele tikimybe, kad pamatysiu besileidziancio lektuvo sviesas. Tikiuosi, kad tie laikai gris ir Vilniaus oro uostas augs toliau. 112.784 jau geriau, bet iki ~200 000 keleiviu per menesi dar daugokai truksta.
@Simonas
Visai nebogai atrodo tokie straipsneliai pasaulineje medijoje… ;)
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=airports&id=22746
Linai,jo tikrai neblogai ;D
Ir apie Bartku raso.
Beje, tamstu ziniai RYANAIR’O palydoves kasmet fotografuojasi labdaringam kalendoriui…
Ir dar- 200 tukst. Keleivu/men cia rekordas?
sveiki,
su šv. Velykom visus! klausimas, kodoėl Finnair atšaukė skrydį?
AY 131 Helsinkis 11:00 Skrydis atšauktas
dėl šventės ar dėl mažo load factor?
http://www.delfi.lt/news/daily/voxpopuli/vilniaus-oro-uosto-parkingas-staiga-pabrango-10-litu.d?id=30668691
????
Rekordas VNO keleivių yra 224 595 keleiviai 2008 m. rugpjūtį.
[…] reguliarius maršrutus jau anksčiau pradėjo vykdyti “Star1 Airlines” – į Heraklioną, Palermą, […]