Šie metai kelioms kryptims iš Vilniaus oro uosto grąžins 2008-uosius
Vis kyla diskusija, jog kai kuriomis kryptimis šią vasarą iš Vilniaus oro uosto gręsia perpasiūla. Šiame įraše – konkretūs skaičiai apie tai.
Yra kelios kryptys, kuriomis skrydžių nebuvo visai, o šią vasarą tose kryptyse konkuruos keli vežėjai. Ar tose kryptyse gresia per didelė pasiūla galinti lemti didelius vežėjų nuostolius. Pažiūrėkime giliau į krypčių pasiūlą/kainas ir laukiamus krypties rezultatus.
Vilnius-Londonas
Šiuo metu skrydžiai į Londoną iš Vilniaus nevyksta, tačiau nuo gegužės pradžios šia kryptimi skris net du vežėjai. Nuo balandžio 16 d. 5 kartus per savaitę į Lutono oro uostą skraidins „Wizz Air”, o nuo gegužės 2 dienos „Ryanair” kasdien skraidins į Stanstedo oro uostą. Tokio būdu į šalia Londono esančius oro uostus per mėnesį bus siūloma beveik po 18 tūkst. kėdžių.
Kaip atrodo tokia pasiūla su 2008 m. vasara? Jeigu bus toks keleivių srautas, tai siūlomos kėdės bus užpildytos apie 76%. Be abejo, reikėtų atsižvelgti, jog 2008 m. į Londoną buvo kur kas mažesnė pasiūla iš Kauno oro uosto, tačiau Londono srautas, kurio per 70% sudaro emigracinis/draugų lankymo srautas yra pasiūlos ir gerų kainų dėka lengvai stimuliuojamas srautas, skatinantis skrendančius skristi dažniau.
Du skrydžius iš Vilniaus į Londoną siūlantys vežėjai gegužei su nedidelėmis išimtimis siūlo gan panašias kainas (kovo 7 dienos duomenys, pateikiamos kainos į vieną pusę su visais privalomais mokesčiais ir kreditinės kortelės aptarnavimo mokesčiu):
Šia kryptimi vežėjai siūlo skirtingą tvarkaraštį – „Wizz Air” skraidina į Lutono oro uostą anksti ryte, o „Ryanair” iš Stanstedo į Vilnių skraido paskutiniuoju dienos skrydžiu.
Vilnius-Milanas
2011 m. vasarą į Milaną ketina skraidinti trys vežėjai. „Wizz Air” ir „Ryanair” vykdys atitinkamai 2 ir 3 skrydžius per savaitę į Bergamo oro uostą, „Estonian Air” skraidys vieną kartą per savaitę į Malpensa oro uostą. Nepaisant to, 8,5 tūkst. kėdžių per mėnesį gali rinka pajėgi užpildyti – tokias kėdes gali užpildyti 2008 m. šiuo maršrutu keliavęs srautas:
Vėlgi, dviejų pagrindinių vežėjų šia kryptimi kainos yra gan panašios gegužės mėnesiui:
Pastebėtina, jog Milano kryptimi skraidantys trys vežėjai gana tolygiai išsidėsto per visą savaitę: „Ryanair” – pirmadieniais, trečiadienais ir penktadieniais, „Wizz Air” – sekmadieniais ir trečiadieniais, „Estonian Air” – šeštadieniais.
Vilnius-Barselona
Šią vasarą iš Vilniaus oro uosto į Barselonos ir Žironos oro uostus bus galima skristi 5 kartus per savaitę. Pradžioje „Ryanair” ketinusi į Žironos oro uostą skraidyti du kartus per savaitę, dar neprasidėjus skrydžiams pridėjo trečiąjį skrydį sekmadieniais.
„Ryanair” padidino „capacity” atsižvelgdama į rinkos poreikį – 7,5 tūkst. kėdžių 2008 m. buvo galima užpildyti, nepaisant to, jog 2008 m. gegužė buvo pirmas kartas istorijoje, jog buvo atidaryti skrydžiai tarp Lietuvos ir Barselonos:
Šiai dienai „Wizz Air” ir „Ryanair” kainos atitinkamai į Barselonos El Prat ir Žironos oro uostus gegužės mėnesiui gerokai skiriasi:
„Wizz Air” į Barselonos El Prat oro uostą skraidys pirmadieniais ir penktadieniais, „Ryanair” į Žironos oro uostą – antradieniais, šeštadienais ir sekmadieniais. Nuo gegužės pabaigos iki rugsėjo pradžios Lietuvos kelionių organizatorių užsakymu „Small Planet Airlines” penktadieniais taip pat vykdys užsakomuosius skrydžius iš Vilniaus į Barseloną.
Taip pat kaip ir praėjusiais metais vienas iš Ispanijos kelionių operatorių vykdys skrydžius iš Madrido į Vilnių, o šių metų naujovė – užsakomieji skrydžiai iš Bilbao į Vilnių. Šiuos skrydžius vykdys „SmartLynx”.
Vilnius-Roma
Didžiausia konkurencija ir daugiausia stimuliacijos pareikalaus Romos kryptis, kuri iš Vilniaus iki šiol niekada nebuvo „auksinė”.
Į Romą bus siūloma beveik 9000 vietų, kai ligšiolinis keleivių rekordas šia kryptimi yra 5,5 tūkst. keleivių. Reikia pastebėti, jog šia kryptimi aktyviai turėtų dirbti Lietuvos atvykstamuoju turizmu užsiimančios institucijos, kadangi Italija yra viena iš prioritetinių rinkų, kur ieškoma atvykstančių turistų į Lietuvą. Juolab, jog šią vasarą bus pasiūlyti pigūs skrydžiai į abu pagrindinius Romos oro uostus – tiek į didžiausiąjį Fiumicino, tiek į arti miesto centro esantį Ciampino. Nenuostabu, jog iš šios krypties suskubo trauktis „airBaltic” gerokai nustekenusi savo produktą šią žiemą skraidydama turbopropeleriniu lėktuvu.
Šiai dienai gegužės mėnesiui kol kas geresnes kainas į Romą siūlo „Wizz Air”:
Abi bendrovės skraidys į Vilnių tomis pačiomis savaitės dienomis – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. „Ryanair” neturėjo didelės galimybės rinktis – Ciampino yra slotuojamas oro uostas su labai ribotu slotų kiekiu bei apribojimu nedidinti esamo skrydžių skaičiaus.
* * *
Istoriniai duomenys rodo, jog pridėjus „žemų sąnaudų” bendrovių vykdomą aktyvią paklausos stimuliaciją, šias pasiūlytas kėdes iš Vilniaus nesunkiai galima užpildyti realiai visomis kryptimis, kuriomis bendrovės konkuruos. Visos šios kryptys yra iš 2008 m. populiariausių krypčių 20-tuko, o kitos kryptys, kuriomis šią vasarą skraidomą nebus turi kur kas mažesnę esamą paklausą. Stimuliuoti lengviau ne nulinę paklausą, o jau esamą paklausą – tai ir lėmė „žemų sąnaudų” bendrovių krypčių pasirinkimą veiklos pradžiai.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
186 komentarai
Leave a reply
Klausimas Simonui – negi visai nėra jokių diskusijų ir galimybių Vokietijos rinkos ribose pigiems skrydžiams iš Vilniaus?
Na netrukus turetume sulaukti ir oficialaus VNO Naujienlaiškio Nr.3 . Manau, informacija nesidubliuos ir isgirsime dar kokia naujiena. Pvz. kaip su tuo Tel Avivu ir BAS ?
oxs: yra, bet greito nieko nereikėtų tikėtis. Reikalas yra tas, jog į Vokietiją visas „low yeld” segmentas važiuoja automobiliais ir „Ryanair” nesugebėjo jų priversti persėsti į lėktuvus. Šią vasarą yra naujos pasiūlos į Vokietiją – tai papildomi reisai į Frankfurtą ir naujas „Estonian” reisas į Berlyną. Reikės stebėti, kaip nauji mokesčiai Vokietijoje ir nauja pasiūla įtakos rinką.
Simonai, o Vilniuje neplanuojamas koks nors „ShuttleBUS LT Kaunas“ analogas ? Arba bet kas, kas suteiktu daugiau demokratiskumo ir patogumo keliaujant i/is VNO ? Nes VNO besibazuojantys taxi jau kaip vėžio lastelės sveikam kūne.
Shuttle bus jau parduoda Wizz Air – važiuos po ir prieš kiekvieną Wizz reisą.
VNO ir KUN situacija dar iš esmės skiriasi ir dėl to, jog VNO daug arčiau miesto centro ir su Shuttle Bus labai konkuruoja maršrutiniai autobusai, maršrutiniai mikroautobusai, traukinys ir tie patys taksi. Shuttle Bus užsienyje pagrinde gyvena iš viešbučių užsakymų, tačiau Vilniuje dėl nedidelio atstumo viešbučiams patogiau klientams pirkti taksi.
Kad Wizzair siulo shuttle bus jau maciau. Tik keista, kad Vilnius yra angliskam variante –
http://wizzair.com/travel_services/airport_transfer/?language=EN
taciau , jo jau nebera lietuviskam puslapio variante-
http://wizzair.com/travel_services/airport_transfer/?language=LT
Tai as nebuvau isitikines, ar Wizzair shuttle bus Vilniuje atsiras, ar tai tik puslapio klaida.
Na, dabar aisku , kad bus. Dziugu. Tik reikia, kad ta informacija ir lietuviskam Wizzair puslapy atsirastu. Kazko tai iki siol niekaip Wizzzair nesutvarko tos lietuviskos koduotes, kai kur gerai parasyta, kai kur „makaronai”.
Geras straipsnis,visi palyginimai ,tiem kas buvo nusiteike pesimistiskai…
Siaip del tu autobusu,tai galetu koki AirportExpress i Minska ir pan.,nors visiem is dalies ir aisku kodel nelabai kas imasi tokiu planu..
Wizzair nesutvarko „hieroglifų” bookinge, o Ryanair apskritai nesivargina paleisti lietuvišką puslapį, nepaisant to, kad skrydžių jau tikrai pakankamai daug. Matyt mąsto, kad vis tiek daugiausia jaunimas užsakinėja bilietus, tai angliškai moka :)
Simonai, grĄžins. 2008-uosius palikim tokius gražius, kokie jie buvo, dirbtinai nebegražinkim :).
Šiaip įdomu paskaityti labai buvo, dėl Romos tai visai džiaugiuosi, kad nenusimato iškart didelių srautų ten, žinant istoriją, ir šią kryptį gali tekti stimuliuoti, kaip tik planuose yra šio miesto aplankymas pavasarį, o už bilietus mokėti daug nesinori :).
http://ekonomika.lt/naujiena/lietuviai-turistams-nesvetingi-5426.html na gal ir teisingai,nes paskutiniais metais buvom uzleide pozicijas,Estu artimiausiu metu tikrai nepavysim,o Latvius lengvai aplenksim mes kaip ne kaip geresnej geografinej padetyj ,braliukus tik tas Airbaltic ir tetempia…
Del Vokietijos…Gyvenu Londone jau daug metu anksciau i Lietuva automobiliu vazinedavau tai va,didziausia kancia yra pravaziuot Lenkija mes net is Kylio keltu keldavomes,dabar ten su keliais eina i gera puse bet dar koki 10metu reiks kol viskas O.K. bus,tikrai jei butu protinga kaina emigrantai skristu juk dar ir laikas savo daro jei turi savaite ar dvi savaites atostogu kam noresis geriausiu atveju para laiko masinoj sedet,grist ir vel tas pat.. Simonai nepyk,bet cia jau zinau ka sneku ..tarp kitko praejusia vasara kazkas sove i galva automobiliu grizt ,tai tiek save keikiau,kad per Kyli nesikeliau
Tai o kodel zmones i Voketija su masinom vaziuoja? Pigiau arba yra kitu priezasciu?
Kai kuriomis kryptimis matosi, jog Wizzair siulo pigesnius bilietus. Įdomiausia su Barcelona ir Girona. Kodėl Ryanairas tokias kainas užkėlė.
Simonai, VNO su BAS pasirašė kokią nors bendradarbiavimo sutartį ar viskas apsiėjo žodiniu susitarimu?
Simonai, Ačiū. Šaunus palyginimas.
Simonai, atkreipk demesi, kad angliskas zodis „seat” lietuviskai dazniausiai verciamas kaip „vieta” (arba net „bilietas”: „may I have to seats please?” = „prasyciau du bilietus”), bet ne „kede”. Juolab, kad lektuvuose kedziu nebuna is viso.
Kas link Romos, tai už 100 Lt į abi puses ar pan dar niekas ten neskraidino, tad nieko nuostabaus, kad keleivių skaičių galima žymiai padidinti.
Beje, visada reikia nepamiršt (ypač atostogautojams), kad Wizz lagaminas yra iki 32 kg, o Ryanair max 20kg. Tad kai kuriais atvejais pigiau/geriau skrist su Wizz. Nekalbant apie tai, kad Airbus patogesnis už Boeing.
Kalbant apie alternatyvines Wizz galimybes šiais metais, tai jie gali sumanyt vietoj Romos skraidyt į Paryžių, kuris lieka laisvas po gėdingo AirBaltic pabėgimo. Taip pat yra kiti Italijos variantai- Catania, Bolonia, Napoli. Be to Corfu ir Larnaca (kur atrodo šiemet nieks neskraido)…
Šiaurės kryptimi turim Arhus, Stavanger, Bergen ir Tampere su Turku.
Kadangi Wizz bazuoja lėktuvą Vilniuje, tai ji gali lengvai pakeisti skraidymo kryptį- Ryanair tai padaryt sunkiau…
Prie ko čia visokios Catania ir Napoli, man neaišku. Iš Italijos manau Venecija yra sekanti kryptis. Pati Venecija yra geras turistinis maršrutas, plius Slovėnija, Kroatija ir likę Balkanai traukiniu lengvai pasiekiami.
Tiesa- praleidau Veneciją ir Bari.
Beje, o Simonas galėtų ką nors pakomentuot apie EasyJet galimybes? Ar jis ir toliau praskris šalia Lietuvos.
Ir dar- kuo baigėsi istorija su Transaero? Rusai leidimo nedavė?
@Vytautas-NT – o su kokios kompanijos A320 skridai? Nes su Wizz teko 2 kartus skristi, ir esu įsitikinęs kad jei su vieta priekyje dar panašiai kaip pas Ryanair, tai sėdint prie praėjimo, petys neišvengiamai išlysdavo ir reikdavo spraustis kad vežimėlis pravažiuotų. Pas Ryanait to nėr.
Platus peciai :)
Kažkada skridau su Wizz į Kauną. Nelabai gerai prisimenu lėktuvą, bet konforto buvo daugiau, nei Ryanair Boeing’e…
Aišku, kas patogesnis Boeing ar Airbus gali būti tiesiog amžina diskusija ir nesibaigs :) Tačiau iš principo kas skiria A320 ir B738 ir kas yra jaučiama – A320 turi ženkliai didesnes „overhead lockers” daiktadėžes (dėl to „easyJet” visai neriboja rankinio bagažo svorio) bei naudojamos sėdynės yra platesnės.
Ap: ačiū už pastabą dėl „kėdė” ir „vieta” – tačiau „kėdė” aiškiau ir paprasčiau kažkaip :)
Be savo LT aviakompanijos, niekada net nepriartėsim prie 08 metu.Priklausomybe nuo „svetimų”, tai, ko gero, laikinas reiškinys.Emigrantų “srautai” banguoja, skrydžiams reikia pastovumo.
@Stebėtojas – In 2010 Estonian Air carried altogether 582 320 passengers, 533 001 of these on regular flights. Estonian Air carried from Tallinn 490 116 passengers.
Sakai tokia nuosava „nacionalinė” kompanija kažkaip reikšmingai pakeltų srautų statistiką? Nė velnio.
Pakeiskit vienąkart iš šūdlenkiško VNO į lietuviškesnį atitikmenį (VLN?)
Labanakt Dz…
Iš karto atsiprašau, kad nesusilaikysiu…
kitų niekinimas savo tautos iškelti nepadeda… O aš kaip vilnietė, tai visai džiaugiuosi, kad mano mieste telpa skirtingų tautų žmonės :) ir džiaugčiausi dar labiau, jei tolerancijos būtų daugiau :) aš nežinau, ar VNO yra kilęs nuo lenkiško pavadinimo, bet bet kuriuo atveju istorijos neigti nereikia, ji tokia buvo…
Tai IATA kodas kuri pakeistu spec. Caa paraiska
Nekreipkit dėmesio į tą trolį. Būna čia tokių.
Litavos zmones reikia skatinti skirsti. Buvo gi paskaiciavimai, kiek skrendanciu tenka vienam gyventojui – zenkliai atsiliekam nuo latviu ir estu. Yra daug „vidutiniosios klases uzuomazgu” kurie leistu sau uz kelis simtus LT nuskristi i ta Girona/Barcelona, Roma ar Londona apsishopinti, bet tyliai tuno kamputyje, nes nemoka nusipirkti bilietu, bijo pirkti internetu, bijo buti apgauti ir t.t. milijonai priezasciu, tad sedi namie, nes masina vaziuoti per toli. Potencialo tokiems keleiviams yra, tik reikia sugalvoti, kaip juos pritraukti. Turiu savo aplinkoj ne viena pavyzdi (kad ir savo tevus), kuriems viena karta pabandzius patiko, o iki tol bijojo kaip „velnias kryziaus”
@ Pranas. Turint savo parką, gerai „žvejoti” svetimuose vandenyse..Kai pas save nėra „kliovo”.
Bent lėktuvus niekas neišvogė..
Tai gal labiau reiktu skatinti nemokamas kompiuterinio rastingumo pamokas Lietuvoje, nors kiek girdejau bibliotekos organizuoja jas bet kazkaip vangiai.
Šiek tiek atsakydamas Vytautui-NT, šiek tiek papildydamas save. Vienas iš dalykų, ką norėjau pasakyti šiuo įrašu – jog vystyti skraidymą iš Lietuvos pirmiausia ir reikia iš maršrutų, kurie lengviau pasiduoda vystomi. Taip, Lietuvos skraidančių vidurkis atsilieka nuo Estijos ir nuo Latvijos, tačiau pirmą kartą skrendančius galima „išmokyti” skristi pirmiausia topinėmis kryptimis – Barselona, Londonas, Milanas, Roma. Kur kas vėliau ateis stimuliacija į kryptis, į kurias visai nėra srauto – Vytauto-NT paminėti maži miesteliai Skandinavijoje, Italijoje ir t.t. Pirmiausia reikia sustimuliuoti rinką, kad tokia topinė Romos kryptis, kuria srautas įmanomas į abi pusės sugebėtų užpildyti 8000 kėdžių (ok, ok – vietų ;)) Todėl čia nematau aklos konkurencijos, o stimuliuojama tai, kas įmanoma stimuliuoti. Jeigu šiandien srautas į Romą yra apie 4000 keleivių per vasaros mėnesį, tai tuos 4000 lengviau paversti į 8000, negu atrasti 4000 norinčius į kokią Turku, Arhusą ar Neapolį, kur šiandien tėra 200 keleivių per mėnesį srautas.
Dz ,na durnesnio komentaro siame formue dar nemaciau .labanaktis…
Simonai, tik viena pastaba – šiais laikais tradicinėmis priemonėmis apskaičiuoti srautą yra sunku. Labai nemažai žmonių į Italiją skrenda nejungtiniais skrydžiais su “žemų sąnaudų” aviabendrovėmis, taip pat dalis iš Rygos, nes nemėgsta persėdimų ar arčiau ar tiesiog. Todėl gali būti, kad jau dabar tas srautas yra apie netoli 8000 kėdžių/vietų.
Aš pvz, joje nesu buvęs, bet už 400-500 Lt ar dar brangiau su BT, manęs netraukė ten skristi – 200 Lt už tiesioginį skrįdį, man pasirodė priimtinesnė kaina.
Mindauqai – turiu AirportIS IATA įrankį, kuris su nedidele paklaida rodo visą srautą, atsižvelgiant į visas išvardintas tavo aplinkybes: šiandien srautas toli gražu nesiekia 8000. BT iš RIX tokio srauto nepasiekia net sudėjus visas savo rinkas: Lietuvą/Latviją/Estiją, Skandinaviją ir NVS.
Tačiau ką ir noriu pasakyti – manau, jog iki 8000 lygio srautas yra sustimuliuojamas. Roma tikrai patrauklu skristi.
Hmm, rodo ir mane skrendantį iš Kauno per Charleroi ir ten pralaukusį 6 val?
Mindauqai: rodo susistemintus duomenis, kuriuose aišku tokiais atvejais gali būti paklaidų – bet, iš principo – taip, rodo.
Nes kiek mačiau duomenis iš tos sitemos, būdavo gana nemažos paklaidos. Jeigu taip, gal gali pažiūrėti, koks buvo srautas iš Lietuvos į Maroką vasario mėnesį.
Duomenys vėluoja apie keturis mėnesius, tai galiu pasakyti, jog 2010 m. spalį pagal AirportIS duomenis buvo 95 keleiviai į vieną pusę.
Atsiprasau už įkyruma, bet gal galetu pakomentuot dėl Transaero ir EasyJet?
Kas link baltarusių, tai pastebesiu,kad paprasciausias variantas būtu nukreipti jų atobusus į stoti per VNO. Net lankas mazytis susidaro. Laikas ir sitoj srity imti pavyzdį is RIX.
@Simonas, tai ką ir noriu pasakyti, kad pateikiami ir realūs skaičiai šiuo (Maroko) atveju skiriasi net ne keliais, o keletu ar keliolika kartų.
Iš to ką parašė Simonas :
„pirmą kartą skrendančius galima “išmokyti” skristi pirmiausia topinėmis kryptimis – Barselona, Londonas, Milanas, Roma.”
„Todėl čia nematau aklos konkurencijos, o stimuliuojama tai, kas įmanoma stimuliuoti.”
galima susidaryti nuomonę, kad Ryanair sąmoningai arba susiderinus su VNO (ar padedant VNO) pasirinko šias skrydžių kryptis iš Vilniaus. Ir visai ne dėl konkurencijos su Wizzair.
Nežinau ar iš tikrųjų taip ir yra. Bent man nelabai įtikinamai visa tai atrodo. Tas parašymas labiau atrodo kaip teorijos „pritraukimas” prie praktikos.
Gal klystu ? Bet tada vistiek keistokai atrodo toks „suderintas skrydžių stimuliavimas”, vietoj to , kad suderinti nauja skrydžių kryptį, kad ir tą patį Paryžių.
Jurgi, atsakymas paprastas – „Ryanair” negali skraidyti iš Paryžiaus į Vilnių, kadangi oro uostuose aplink Paryžių neturi bazės. „Wizz Air” planuose yra Paryžius, bet pirmojo bazuojamojo lėktuvo tvarkarštyje jis „netilpo”, kadangi „Wizz Air” tikslas yra įvykdyti 21 „turnaround” per savaitę, kas iš Vilniaus yra gan sudėtinga, kadangi „low cost” patrauklūs maršrutai yra gan ilgų segmentų (Roma, Barselona, Airija – trys valandos skrydžio).
O šiaip – oro uostai visur turi mažai įtakos aviakompanijų, kurios vykdo didesnę nei vieno maršruto veiklą oro uoste, maršrutų pasirinkimui. Jeigu oro uostai pradėtų reguliuoti įėjimus/išėjimus iš maršrutų – tai būtų konkurencijos laisvės suvaržymas.
Transport Minister: Latvia not to repurchase airBaltic’s trademarks
http://bnn-news.com/2011/03/08/social/transport-minister-latvia-repurchase-airbaltics-trademarks/
Vytautai-NT: dėl „easyJet” plačiau šiai dienai nekomentuosiu, nes naujo nieko pridėti ko nėra. Su šia aviakompanija labai aktyviai kalbamasi ir ji atidžiai žiūri mūsų rinkos vystymąsi ir ji Vilniuje bus. Tačiau „easyJet” Baltijos šalyse yra nudegusi, bet to, ji, kitaip nei „Ryanair” ar „Wizz Air” žiūri, kad maršrute būtų „healthy mix” verslo ir „leisure” keleivių.
„Transaero” gavo paskyrimą skraidyti į Vilnių, tačiau jų veiklos pradžia bus tada, kai ji labiau išplės savo „long-haul” tinklą iš DME oro uosto, kadangi supranta, jog B735 vien „point to point” srautu šiai dienai neužpildysi.
Pagaliau Simonas siek tiek praskleide shyda ;)
EasyJet atveju svarbiausias klausimas- iš kurios bazės jie pradėtų skraidyti. Jei tai būtų pvz. Paryžius, teoriškai galėtų atsirast, kuris būtų toks turistiškai/versliniškas (kažkas iš lietuvių daro biznį ir pancūzijoj).
Kitas dalykas- kaip logiškai paaiškinti „nudegimą”? Kas išvijo EasyJet iš Ryga-Berlynas krypties? AirBaltic? Juk iš Talino jų neišvarė net Ryanair.
Kalbant apie Transaero, tai klausimas, kodėl iš Rygos jai keleivių į DME užtenka (juolab dar AirBaltic skraido), o iš Vilniaus ne. Viskas nuo kainos priklauso. Jei veš po 100 EUR pirmyn-atgal B737 pririnks. Jei varys po 200 EUR- skraidys apytuščiai…
Helathy mix matyt būtų į LGW pirmiausia, paskui turbūt į Berlyną. Tada matyt į Paryžių, juolab kad kalba eina apie normalius oro uostus. MXP irgi patraukliau negu BGY, bet Milane tikriausiai jau per akis konkurencijos.
Ryga-Maskva rinka yra gerokai labiau išvystyta rinka ir Ryga-Maskva maršrute Transaero siūlo „connections” abiem kryptimis – tiek per Rygą su BT, tiek per DME su Transaero. Anyway, pagal pirmų kelių mėnesių rezultatus RIX-DME maršrutas kol laikosi nekaip (mažiau nei 40% loadfactor) – matysim, kaip bus vasarą (airBaltic maršrute daro downgrade į Dash).
Dėl kainos Vytautai-NT tu teisus, tačiau aviakompanijos tikslas nėra pilnas lėktuvas – tikslas yra pelningas maršrutas. O vizinės šalys realiai stimuliacijai beveik nepasiduoda, kad būtų galima lengvai stimuliuoti srautą kaip intra-EU maršrutuose.
Realiai tai „utair” tikrai protingai laiku padidino „capacity” į VKO iki 2 kartų per dieną ir visas verslas įprato patogiai keliauti su „utair”, kadangi „vizinis” maršrutas nėra kaip guma tampomas, tai visos kompanijos skaičiuoja ir tai, kaip reikės konkuruoti su įdirbta „utair” rinka.
Simonai,gal galetum pasakyti kokia charteriai nusimato vasaros sezonu?
Simnonai,gal gali pasakyti kokia charteriai nusimato vasaros sezonu?
Tadai – galiu ;) O konkrečiau?
Simonai, o ar yra kokiu nors planu („Ryanair” ar „Wizzair”) skraidyti i Vokietija is Vilniaus? Minejot, kad greitai nera ko tiketis, bet sakysim kita vasara, kokie nauji marsrutai galetu buti? Kiek pats skraidziau, tai man buvo aisku, kad Ryanair su Kaunas – Bremen ir Kaunas – Berlin smarkiai nudege.
O gal Vilniaus oro uostas derasi su Germanwings ar AirBerlin del skrydziu i Vilniu?
Zhymantai, kaip jau rašiau, šią vasarą nedidelė tikimybė, kad bus papildomi skrydžiai į Vokietiją. „Ryanair” nudegė su skrydžiais iš Vokietijos miestų į Kauną, tai rinka stebės, kaip seksis naujai „capacity”, kurią siūlys „Lufthansa” ir „Estonian Air” bei kokia reali naujo mokesčio įtaka. O kitą vasarą tai kryptys tos, kurios yra „Wizz” ir „Ryanair” žemėlapiuose. Kalbamasi ir su kitom kompanijom dėl skrydžių į Vokietiją, tame tarpe jūsų paminėtomis.
Simonai,butu idomu kas dar skraidys i/is VNO neskaitant SPA :)
Tadai, daugiau užsakymų turės „SmartLynx”, taip pat tradiciniai „Air Malta”, „Bulgaria Air”, „Sun d’Or”, „Ukraine International”, kito daugiau su trumpalaikėmis programomis.
Džiugu, kad šią vasarą turėtų būti daugiau užsakomųjų reisų, kuriais turistai atvežami į Lietuvą – iš Madrido, Bilbao, Tel Avivo, Tulūzos, įvairių Vokietijos miestų. Tai nebus visos vasaros programos, bet visgi.
Sia vasara su Ryanair ir Wizzair i Vilniu atskris daug pavieniu keliautoju. VNO taip ir neatsirado nors minimalus Turizmo informacijos centriukas , galintis pasiulyti tokiems vienisiams visa reikiama informacija – hosteliai, transportas, kitos idomios ir lankytinos vietos. Ar kalbeta del to su Turizmo departamentu ?
Jurgi, kalbėta. Turizmo departamentas atsisakė tokį daryti. Dabar baigiame sutarti su Vilniaus savivaldybės turizmo informacijos centru, tai iki vasaros dar turėtų atsirasti.
Jei ne paslaptis jei kas žino, BAS yra susitvarkiusi bent kokius dokumentus veiklai vykdyti ar yra jau bendrauta su TVOU?
Zhymantai – aš pats neskridau nei į Bremeną, nei Berlyną, bet kiek pažįstamų skrido, tai visi pasakojo tą patį – pilnutėliai lėktuvai, vos ne stačiom. Koks čia nudegimas?
Tai negi su klasikinėms linijom neatskrenda turistų, kad jiems nereikėjo turizmo informacijos centro? Taigi su Ryanair tik emigrantai skraido, ar ne?
Keista ir man, tačiau kol oro uostas nepradėjo rodyti iniciatyvos, tol nė viena už turizmą atsakinga organizacija Lietuvoje nesusidomėjo turizmo informacijos centru oro uoste.
Nu jo Turizmo Dep.,turi savo informaciniu centru tokiose salyse kur net skrydziu nera ,ten juk ir isleidzia savo biudzeta:) Nebeliko keliu centu VNO ,apmaudu ka ir besakyt…Bent jau savivaldybe ,nors kazkiek protauja
@Tomas Ne, Tomai, tu neteisus. Su LCC skrenda visi, ne tik emigrantai. Is esmes LCC yra demokratijos israiska, nes sios a/k skraido ten, kur viska pavienis keliautojas gali susitvarkyti pats , be niekieno pagalbos – skrydi, nakvyne, poilsi, maitinima , transporta. Dazniausiai skrenda ten, kur nereikia jokiu vizu, jokiu formalumu. Tai yra priesingybe organizuotam turizmui, kur agenturos parupina vizas, uzsako skrydzius, viesbucius, ekskursijas. Ir, aisku, uz tai nusigriebia „grietinele”. Todel LCC taip megsta jaunimas, studentai ir kiti „individualistai”. Taip kad LCC yra zymiai daugiau negu emigracines avialinijos. Dziaugiuosi, kad Lietuva pagaliau yra siame LCC demokratiniame sociume.
Jurgi, asmeniškai pats tu šitai supranti ir supratai, bet kai kuriems forumo dalyviams iki paskutinių savaičių atrodė kitaip.
Sveiki, gal kazkas daugiau nugirdo apie BAS, nes pries menesi girdejome , viskas paaiskes per kelias savaites.. Nepykit jei durnai uzklausiau- man 15 metu :) savo ateiti sieju su aviacija..
Kazin ar galima tiketis( be BAS) skrydziu į Turkiją? (reguliarių)
Ka tik buvau Wizzair.com nu ir kainos ,nors skrydziai uz geros savaites jau… Siaip mano bendradarbe latve ji is Lutono visados tik Wizzair skraido sake taip pas juos ir buna ,nereikia pult pries menesi ar net du planuot,net keista nes Ryanair RIX juk lygtais ir tvirtai laikosi,ir nebankrutuoja ten jie nieko nenaikina skrydziu…
Cia manau tikrai gera kompanija VNO
Duok Dieve Wizzair”as isitvirtins,duos bent jau antra lektuva ir pamirsim ta BAS kaip bloga sapna :)
O Brussels Airlines visuomet siunčia į VNO AVRO RJ85 ? Anksčiau budavo ir A319. Paklausa taip išeina išauga tik vasarą?
@Jurgis – matai, problema tame, kad Balnienės ir kitų turizmo departamento dundukų nuomone, prioritetas turėtų būti turtingi turistai, kurie skristų su Lufthansa, SAS ir kitomis tradicinėmis avialinijomis. Na ir dar kinai, kurių tiesiog pusantro milijardo ir vien dėl to jie skris į Lietuvą. Balnienė jau dreba, kad Wizzair ir Ryanair nubaidys tradicines aviakompanijas ir dings turtingieji turistai (lyg jų labai daug dabar būtų). Ir nesupranta, kad žymiai geriau turėti daug biednų turistų negu kelis turtingus.
Donatai, Avro RJ85 jau kurį laiką yra numatytasis lėktuvas BRU-VNO maršrute. Priešingai – vasarą kaip tik srautas į Briuselį ženkliai sumažėja.
As tik matau kita problema. Atsiradus pakankamai daug LCC skrydziu, mes neturime isvystytos visos kitos budget infrastrukturos – pigiu, bet pakankamai geros kokybes ar standarto viesbuciu, maitinimo istaigu, hosteliu, ivairiu nuomos punktu – pradedant dviracio nuoma ir taip toliau. Pas mus dar isigalejes tas pseudo sovietinis prabangumas, ypac maitinimo istaigose, restoranuose. Kur meniu yra skurdumo (tiek dvasinio, tiek gurmaninio) virsune, bet uz tai interjeras tryksta „bajoriskumu”. Vilniuje dar galima si bei ta rasti, bet visa kita Lietuva yra tragiskos bukles. Is cia ir tas noras per viena nakti praturteti,- turiu omeny jau placiai nuskambejusias viesbuciu kainas per Eurobasket 2011.
Matyt Ryanair nesugebėjo į Vokietiją pardavinėti bilietus verslo klasės kaina, kaip į Angliją ar Airiją. O čia buvo rašoma, kad verslo klasės bilietai sudaro ženklią tradicinių aviakompanijų pajamų dalį.
Kodėl Ryanair vis dar neparduoda bilietų online tai pačiai ar rytojaus dienai? Kuo Kaunas, Ryga ir Berlynas ypatingesni už kitus?
Man tai labai įdomu BT veiksmai VNO-CPH kryptyje: pradžioje dar codeshare laikais skraidė su 735, atsiradus pakeitė į DH8, dabar F50. Šiandien balandžio mėn skrydžiui gavau 3-ią (!!!) laiko pakeitimą. Produktas lyginant su SAS apgailėtinas, kaži, gal artėja laikas kai ir nebeskraidys į CPH? Tuo pačiu, gal Wizzair atsivers galimybės į Malmę?
Būtų labai įdomu išgirst, kas vyksta šiame maršrute, vienas nedaugelio, kur vyksta konkurencija, ir, kiek pamenu, antras labiausiai užimtas maršrutas iš Lietuvos (po Londono)…
Manau artėja prie visiško skrydžio nutraukimo:))
@Jurgis – Kaune ir juolab Vilniuje nematau didelės tragedijos šiuo atžvilgiu. O kad labai daug atskridusių turistų važiuotų už šių miestų ribų, tai abejotina :)
Kažin kur dingo VNO 3čias naujienlaiškis? Naujienų tiek daug, kad niekaip negali surašyt? ;D Ar geroji iniciatyva baigėsi po dviejų mėnesių?
@silentium Siaip tai visa Lietuva galetu buti labai patraukli, daug svariu ezeru, upiu, misku. Tik reikia viska „sudemokratinti”. O kol kas viskas yra beveik atvirksciai. Kodel Estija yra patraukli uzsienieciams ? Tik todel, kad svaru, saugu ir demokratiska. Gaila, kad Ignalinos atomine neatitaisomai subjaurojo tokia fantasstikai grazia Lietuvos vieta. Duok dieve, kad mes nebepasistatytume tos naujos atomines elektrines. Jos zala bet kokiu atveju yra ir bus neismatuojamai didesne, nei tas „pigesnes elektros” efektas. Lietuva turetu eiti visiskai kitu keliu,- zalia, svari, ekologiska, saugi, demokratiska, pazangi salis. Kaip kad rusai bego is smoge paskendusios Maskvos i Lietuva, taip ir visi kiti vaziuotu pailseti nors savaite i „zaliaja Lietuva”.
tai pareklamuokime gražias, švarias ir turistams patrauklias vietas – Druskininkus, Birštoną, pajūrį/Kuršių Neriją… O kad pvz. Utenoje nėra infrastruktūros turistams tai kaip ir menka problema, ten nelabai kas yra… ir nieko asmeniško, bet manau į kai kuriuos miestus turistai geriau tegu ir saugumo sumetimais nevažiuoja…
Done. pareklamavau Svedams is Gotheburgo Trakus :)
Nors paveluotai, o ar matet sita?
http://www.pranesimai.investar.lt/pranesimai-spaudai-transportas-transporto-auto-avia-keliu-draudimo/2533-avia-solutions-group-rusijoje-pripazinta-geriausia-aviacijos-paslaugu-bendrove
http://www.aviaport.ru/digest/2011/02/16/211032.html
@ Jurgis 16:27 – Strange understanding of democracy.
Lithuanian ambassador and honorary consults in US discuss business and tourism opportunities. http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=38157 „The U.S. outbound tourism market is growing. According to the World Tourism Organization, an American tourist is statistically second world’s most spending tourist. It would be unwise to miss this opportunity, especially because in the U.S. market Lithuania has several unique target groups – American Lithuanians and Litvaks. However, many Americans with Lithuanian roots have never been in Lithuania. It is possible to organize an advertising campaign to reach them, but it has never been done in 20 years,” honorary consul in New York Rimantas Cesonis said.
Patraukliausių turizmo šalių sąraše Lietuva – 55-oji
http://www.lrytas.lt/-12996065271297828009-patraukliausių-turizmo-šalių-sąraše-lietuva-55-oji.htm
Verslo konfederacija „ICC Lietuva“ dešimtą kartą apdovanojo verslo partnerį – už praėjusių metų darbus bei pastangas šio vardo nusipelnė Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras. „Verslo ambasadoriaus“ apdovanojimas skirtas Iljai Laursui, „GetJar“ įsteigėjui.
to jomajo
dziaugiuosi kolegu pasiekimais, taciau teiginys
„Šį titulą suteikė įtakingiausias Rusijos aviacijos interneto portalas „Aviaport.ru”” kelia siokiu tokiu abejoniu. Kokiu budu jo itakingumas didesnis nei avia.ru?
Travel & Tourism Competitiveness Report 2011: Download and „enjoy” data about Lithuania . Revealing! http://www3.weforum.org/docs/WEF_TravelTourismCompetitiveness_Report_2011.pdf
http://www.infographicsshowcase.com/airbus-8360-facts/
Šiaip apie airbus :)
kas link turizmo info oro uostuose, abejoju ar tokia esu kada besinaudojes. Juk atskrides skubi kuo greiciau susirinkt smutkes, nepraziopsot shutlo i miesta, nes kito gali laukt oj kaip ilgai, ypac ryanairiniuose orouostuose. Va pasidejus daiktus hosteli, issiridenus i miesta galima ir i turist info. Idomu ar kiti megsta atskride pagrybaut oro uoste, ypac jei su kruva daiktu?
@edi – grybaut ne, bet va per minutę kitą pakeliui turizmo informacijoje pasiimti nemokamą žemėlapį visada gerai. Be turizmo informacijoje dalinami jie dažniausiai būna patogesnio formato už parduodamus (nes daromi kaip vienkartiniai).
sutinku su Pranu. Geriausia butu pakeliui keliaujant is oro uosto rasti turizmo stenda, kur butu pvz.: free map’ai ir kt. info.
A320 instead of A380: The aircraft leasing firm ILFC (a subsidiary of U.S. insurance group AIG) loses interest in the giant bird A380. ILFC withdrew an order of ten A380 and ordered now 100 of the new A320neo-series. http://www.n-tv.de/wirtschaft/Airbus-Kunde-disponiert-um-article2790011.html
Jeigu TIC kurioj nors vietoj prie isejimo tai juk super ,tie jusu shutlai nors niekad nevaziavau visa laik stovi kiek iseini ,net isvaziavus jie tebera kiek zinau jie apie 1h stovi,nebent uzsipildo artipilniai tada vaziuoja…tai va kaip tik tokiam laiko tarpui kol jis laukia dar likusiu keleiviu ir patogu po ranka turet kokios info apie Vilniu
Airbaltic turi codeshare su Brussels airlines VNO-BRU. Tai jie traukiasi ar pleciasi, kaip suprasti?
Apie žemiškesnius reikalus:) Prieš pora metu teko autobusu iš Talino į Vilnių važiuoti, tai man labai patiko, kad Taline autobusas kelionę pradėjo Tarptautiniam perkėlos terminale, tada užsuko į autobusų stotį, tada dar į oro uostą ir poto link Rigos, i Taliną važiuojant rodos atvirkščia tvarka minėtus objektus turėtų aplankyti irgi. Manau gal Lietuvoje irgi gautųsi jei Vilnius – Kaunas autobusas kelionę pradėtų VNO, prasuktų pro stotį ir poto link Kauno, o ten į KUN ir į Kauno stoti arba atvirkščiai, žiurint kaip patogiau. Realiai maršrutas užsipildytų tarpmiestiniais keleiviais, bet jei keli procentai atsirastų iš oro uostų tai didelio nuostolio nepridarytų, o liaudis patogumą įvertintų.
Vis dėlto priėmė sprendimą Ryanair. Šaunuoliai
http://www.flightmapping.com/251/ryanair-orders-140-more-boeing-737s/
Šiaip tai aš jau milijoną metų rašinėju apie tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų užsukimą į oro uostus. Tiesa yra biurokratinių kliūčių susijusių su leidimais vykdyti konkrečius maršrutus.
Grįžtant prie Transaero- jei pasiūlytų geras kainas į JAV, Kiniją, tai būtų keleivių gausu, kaip Aerosvit.
Beje klausimas- kur lietuviai daugiau skrenda- į tolimus vakarus ar tolimus rytus?
Ar cia tikrai tiesa del Ryanair? Kazkaip daugiau niekur ner duomenu apie tai? Plius galutiniai skaiciai mazoki…
Vytauto įdėtas linkas yra 2005 metų :)
@Simonas, @Justas – my fault. Čia kas būna kai pasitiki per daug twitter feed’u ;)))
Vistiek anksciau ar veliau bus pasirasyta sutartis del 738 pirkimo, tik idomu kuri puse nusileis.
Aišku, jei Boeing nusimautų kelnes ir parduotų B737 taip pat pigiai- Ryanair juos nupirktų. Bet matyt Boeing be statistikos iš to nelabai ką uždirbo ir nusileist negali. Tad Ryanair gasdina, kad pirks lėktuvus iš kitų. Vieninteliai rusai sutiktų juos parduot už savikainą ar žemiau savikainos, nes tai būtų politinis, o ne komercinis sandoris…
Pirkimas is kitur, o ne is Boeing dar vienas RYR blefas nebent visa lektuvu parka keistu, o zinant rusisku lektuvu prasta reputacija tikrai kristu RYR reitingai, o ka jau kalbet apie Made in China lektuvus :)Cia galestu losti RYR nebent ant to, kad pasirasytu sutarti del 787 pirkimo didinant ju populiaruma, juk planavo kazkada transatlantinius skrydzius….
Del transatlantinių, tai O’Leary žadėjo įsteigti atskirą bendrovę…
Nesuprantu aš Winco. O’Leary jau kelis kartus pareiškė, kad Ryanair gali sau leisti turėti skirtingo tipo (dviejų gamintojų) lėktuvus. Jei jau juo netikime, tai nežinau kas gali įtikinti…
Demesio ketinantiems skristi i Ispanija:
Ispanijos oro uostai rengiasi protesto akcijoms
Vyriausybės planams privatizuoti nacionalinę oro uostų operatorę AENA nepritariančios Ispanijos profsąjungos balandžio-liepos mėnesiais Ispanijos oro uostuose ketina surengti streikus, kurie bendrai truks 19 dienų.
Valstybės skolą sumažinti siekianti Ispanija gruodį pareiškė norinti iš dalies privatizuoti AENA, kurios vertė, pasak valdžios, gali siekti iki 30 mlrd. eurų (42 mlrd. JAV dolerių).
“Iš pradžių kalbame apie 19 dienų nuo balandžio iki liepos mėnesio”, – pareiškė USO, vienos iš AENA darbuotojams atstovaujančios profsąjungos, atstovas spaudai.
Pagal privatizavimo planą vyriausybė ketina leisti privačioms įmonėms perimti iki 49 proc. šalies oro uostų ir oro uosto paslaugų verslo.
Didžiausi šalies oro uostai – Madrido ir Barselonos – būtų valdomi pagal veiklos koncesiją.
Privatizavimo planas galėtų būti įgyvendintas iki 2012 metų pirmojo pusmečio pabaigos.
BNS informacija
Svajonese Ryanair pirks tuos rusu ir kinu lektuvus. Uzteks poros emergency landingu ar siaip kokiu incidentu ir visa Europa mirges konkurentu reklamomis, kad „mes neskraidome slamstu”. Tik laiko klausimas, kada Ryanair pasirasys sutarti su Boeing ar Airbus
The Andalusian Regional Government has announced that they will fine any airline charging passengers for printing their boarding passes at the airport with up to 30,000 Euros, having ascertained that some low cost airlines charge 40 Euros for this service.
Dar vieni panoro su Ryanair susipykti :)
Speju su Airbus irgi mazai sansu, kad pasirasys visgi didziausias priesas Easyjet su jais skraido…. O Vytautas NT tu labai naivus, geras verslininkas niekada nesako ka galvoja, o O’Leary tikrai niekada nieko nepasako normaliai, vien tik reklamines akcijos kurios skatina snekas tarp zmoniu ir t.t, kaip ir dabar diskutuojam pirks ar nepirks, zodziu tai tik reklamine akcija.
Audit set for airBaltic’s financial situation assessment
http://bnn-news.com/2011/03/09/social/audit-set-airbaltic’s-financial-situation-assessment/
Unfortunately, we see that it will be impossible to obtain complete and accurate information on the company’s activities, and the information provided by Mr Flick differs, arising doubts about the efficiency of the management, says Dombrovskis.
Latvian government to consider finding investor for airBaltic
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38224
Manau teoriskai imanoma, kad FR papildytu savo parka kito tipo orlaiviais, bet tik ne RU ir ne CN gamybos. Bet Airbus gal dar ERJ galetu buti realu…
Tallinn Airport gets more passengers, but less cargo
09.03.2011, 11:30
Tallinn Airport continues to serve more passengers and in the first two months has handled about 25% more passengers than a year earlier.
At the same time it has been losing cargo business and said that in January and February 2011, its cargo volume was down 57.2% year on year.
Panasu, kad Latvijos vyriausybe bandys atsikratyti savo dalies „nacionalineje” airBaltic kompanijoje. Tik kas dabar pirks ? Sioje situacijoje, manau, realiausias yra vienas kandidatas,- Snoro bankas. Tas , kas ir suplanavo visa sia sudetinga schema. Juokingiausia, kad Latvijos vyriausybe, turedama kontrolini akciju paketa, nieko kito, kaip pastovu pinigu merkima i a/k daryti negali, jokios itakos valdymui irgi neturi. Geras pavyzdys kaip nereikia dirbti.
Ryanair threatens to reduce operations at Alicante Airport
http://www.typicallyspanish.com/news/publish/article_29536.shtml
Europa Press reports that it relates to the design of the new terminal, which provides no direct access for passengers to board the planes. It means the airlines will have to meet the cost of installing a passenger boarding bridge themselves, and Ryanair say they will have no option but to put their ticket prices up.
The airline will be running 57 routes out of Alicante from the summer, but O’Leary has warned that the number will be reduced from October if no agreement is reached with AENA.
Grįžtant prie pagrindinės temos, pastabėlė Simonui.
Jei kalbėti apie Lietuvos gyventoją, tai Roma ir pan. yra aiškus paklausos stimuliavimo žingsnis. Tačiau jei kalbam apie atvykstamąjį turizmą ir paklausos generavimą iš ano galo, logiška butų kalbėti apie Turku, Stavangerį ir pan.
Lufthansa metinis pelnas pasiekė 1,1 mlrd. eurų
okietijos aviakompanija Lufthansa (ISIN DE0008232125) pranešė, kad stipriai atsigavus pajamoms, kompanijos pelnas pernai pasiekė 1,1 mlrd. eurų, skelbia CNBC.
Metais anksčiau Lufthansa patyrė 34 mln. eurų nuostolį.
Kompanijos pajamos nuo 22,3 mlrd. eurų išaugo iki 27,3 mlrd. eurų, o kompanijos vadovybė taip pat pasiūlė 0,60 euro dividendus akcijai už 2010 finansinius metus.
Lufthansa akcijos pakilo 3,4 proc. iki 15,11 eurų.
LT-VACC forume vienas narys klausia – „Sveiki,
Prie Kalvariju Maximos maciau iskaba „UAB RJ Airline”. Idomu kur skraido? Nieko negirdejau apie sita kompanija. Ar cia kokie Royal Jordanian atstovai Lietuvoje?”
Ir man smalsu pasidarė, gal kas turit kokios info?
Anksciau buvo rasyta, kad Finnair ir airberlin bendradarbiavimas kazkokiu tai budu apims ir Vilniu. Net diskutavome, kaip tai gali realiai ivykti. As bent jau kol kas nematau nieko, nei Finnair, nei airBerlin is Vilniaus i Berlyna neskraido. Bet Finnair ir airBerlin stiprina bendradarbiavima :
Finnair and airberlin extend cooperation to Singapore route
March 9, 2011
The codeshare cooperation that began last November between Finnair and airberlin is being extended to Finnair’s new Singapore route.
In the first stage, cooperation covered routes between Germany and Finland. A few weeks ago, codeshare cooperation was extended to Finnair-operated Delhi flights. Now cooperation will be extended further with the addition of Finnair’s Singapore route, for which sales begin in the next few days. An airberlin flight code will be added to Finnair’s Singapore service, which will open on 30 May. This latest form of cooperation presents opportunities, particularly for business passengers travelling between Germany and Southeast Asia. „Cooperation with airberlin gives Finnair a stronger foothold in Central Europe, which in turn supports Finnair’s Asian strategy significantly. airberlin’s network covers the market area with the highest purchasing power in Europe. Through this cooperation, many fast, new connections from German-speaking Central Europe to Asia will be opened up to airberlin’s customers,” says Hannu Sundberg, Finnair’s VP, Airline Partnerships.
For Finnair’s Finnish customers, cooperation with airberlin has offered new destinations in both German-speaking Europe and the Mediterranean area. airberlin is a future oneworld partner of Finnair and Germany’s second biggest airline.
Source: Finnair
O jei virs Vilniaus taip ?
Varšuvos tarptautiniame oro uoste teko skubiai tūpti australų lėktuvui
http://www.diena.lt/naujienos/uzsienis/varsuvos-tarptautiniame-oro-uoste-teko-skubiai-tupti-australu-lektuvui-337559
tūptų ten kur tako užtektų
http://www.balsas.lt/naujiena/528604/vilnius-pristatomas-didziausioje-tarptautineje-turizmo-parodoje-itb-berlyne?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2011-03-08virs1&utm_content=Kelionės manau puiku ,nes ir EstonianAir skris is Berlyno
http://www.15min.lt/gallery/show/Ruosdamasis-skrydziui-Filipinuose-nuo-pakilimo-tako-nuvaziavo-Airbus-A320-lektuvas-16289?p=1
KUN RYR buvo pries kokius 3-4 metus taip nuo tako nuvaziaves
Na va, pagaliau VNO Naujienlaiskis Nr.3 –
http://www.vno.lt/lt/naujienos/naujienlaiskiai/issamiai.php?id=18135
^^^
Vardeniš Pąvardenis – čia dabar?
http://rechargeinvilnius.com/ – gera idėja, tikėkimės nebus apleista.
http://www.bangkokpost.com/news/crimes/225613/csd-probes-4-missing-orient-thai-aircraft-engines
geras pasiulymas Baltia Air ;-)
Del http://rechargeinvilnius.com/ as irgi manau, kad bus apleista. net ir dabar apart opera.lt ir filharmonija.lt ten nera jokiu renginiu. Tai galetu veikti nebent jeigu butu atvira sistema su priziurejimu. Antraip neaisku kas ir kokiu principu atrinkines renginius ir juos talpins. Kazkaip abejotinai atrodo, kad zmogus atskrides Ryanair reisu begs i Operos ir baleto teatra. Tam reikia bent kostiuma atsivezt. O tai netelpa i mazyti Ryanair leistina lagamineli. Va as cia tik pavyzdi pasakiau, as uz opera, bet matyt turi buti visas spektras renginiu,- nuo „zemes” iki „dangaus”, t.y. nuo striptizo klubu iki operos :)
Sitas Novaturo „kuro mokestis” Ryanair’ui tik i nauda, daugiau zmoniu rinksis ju skrydziu :
„Novaturas” įveda 100-150 litų dydžio kuro mokestį
http://www.diena.lt/naujienos/ekonomika/-novaturas-iveda-100-150-litu-dydzio-kuro-mokesti-337641
Ale „Vilniaus Diena” šauluoliai- parašė straipsnį apie B747, o įdėjo A380 nuotrauką. Juolab, kad B747 Varšuvoj tikrai leidosi. Bent jau JAV ir Kinijos prezidentų lėktuvai…
Net ir VNO leidosi 747
Tada galim vėl kelti problemą- ar verta kelti klausimą dėl VNO tako pailginimo iki 3 km?
@Vytautas-NT, kam kelti??? Kas kiek laiko tu ją kelsi? Kasmet? Kas pusę metų? ar dar dažniau. Jeigu neapsimokėjo prieš dvejus metus, prieš metus, prieš pusę metų, tai tipo dabar apsimokės? Nes gal kas emergency nusileis???
Geras atsakymas – Mindauqai :)
@Wincas – ir KUN leidosi B747 F :)
o SQQ leidziasi karta per men. Gal tik PLQ nebuvo :)
http://rechargeinvilnius.com/ siaip tikrai gera ideja,tik butu idomu suzinot ar cia jau viskas ar dar bus papildomai pleciamas…
Manau nieko pries ten viesbuciai ,naktiniai klubai ir pan . talpint savo reklamas,jeigu plestusi ir apimtu visus Vilniuje vykstancius renginius
Uztatai PLQ buvo A330 :)
O ne 310 ar 300 ten buvo…?
Ten taip buvo A310-300F bet gal kada nors yra buves ir A330 :)
Kazkaip apie tokius paukscius PLQ neteko girdet…
Tigi delfinu pasiimti buvo atskride graikai: http://www.videopasaulis.lt/video/5874/is-juru-muziejaus-i-graikija-iskeliavo-4-delfinai.html
Teoriškai, jei turizmo departamentas tikisi prisiviliot kinų ir japonų ir sulaukti iš ten užsakomųjų skrydžių- reikia ilgesnio tako tam, nors jis naudojamas bus retai.
Bent nuo Talino techniškai neatsiliksime…
Nelabai as nusimanau apie aviacija,bet Saint Maarten Airport (SXM) takas yra 2.180m,t.y. trumpesnis uz VNO,bet is ten kyla tiek MD-11,tiek B747 ir pan.Kaip sie lektuvai sugeba daskristi iki europos?Nebent kokie tarpiniai sustojimai.Beje didesniam lektuvui kylant,matyti jog iki KTT galo ne tiek jau ir daug lieka…
Tadas, nusileisti nėra problema, tačiau pakilti pilnam va čia jau bėda. Jeigu aš neklystų bent jau KLM į AMS grįžta pert kitą salą ten yra ~3km takas. Vėl pradėta svaigti apie tą taką, jau n kartų buvo aptarta, kad nėra galimybių ir būtinybės jo ilginti. Apskritai VNO randasi nepalankioje vietoje. Aplinkui Salininkų gyvenvietė. Ilgalaikėje perspektyvoje, jeigu bus nacionalinis vežėjas reikėtų statyti oro uostą per vidurį Vilnius – Kaunas autostrados.
Boeing 747-400EFR su GE CF6-80C2 varikliais, 414t kilimo mase, reikalinga kilimo distancija – 3340m…..
statysim nauja oro uosta kai bagsim statyt valdovu rumus :)
@principal
o kas sake, kad delfinus skraidino A330?
Kiek žinau iš St. Maarten į Paryžių tiesiogiai be sustojimų skrenda Air France su Airbus A340-300. Jie man rodos vieninteliai skrenda į Europą non-stop.
Jei Vilnius būtų toks traukos objektas kaip Karibų jūros sala, tai ir 2,5km tako būtų per akis, atskristų didieji laineriai su turistais iš tolimųjų kraštų. :)
Bet kadangi ,taip nėra, tai ir tas tako ilginimas man atrodo būtų tik pinigų išmetimas į balą. Geriau tuos pinigus ir energija išeikvokime projektams kurie iš tikro pagerintų šalies patrauklumą.
Taip, stipriai atsispiria ratais A340 nuo tramplyno tako gale ir jau Paryziuje…. Jie jau ten ir pustusciais bakais vos ne vos pakyla tai ka jau kalbek kai pilni ….
Wincai jei neišmanai tai galėtum tiesiog patylėt, nes jau daug kartų čia prirašei nesąmonių.
Aš prieš rašydamas komentarą nepatingiu pasidomėti kitais šaltiniais ir galiu tai pagrįsti:
http://flightaware.com/live/flight/AFR3515/history/20110308/2110Z/TNCM/LFPG
Net ir Sabas skraido Ryanair;) Registruojames skrydziui i Berlyna:)
Pagal tai, kas matoma vaizdo įraše delfinus greičiausiai skraidino su kokiu A320/319 krovininiu variantu.
Beje, o naujo oro uosto statyba, tai daugkart didesnė nesamonė, nei tako ilginimas VNO. Spėju pigiau traukinių iki Kauno greitį pakelt iki 200 km per val.
@Vytautas-NT,geda,jog neatskiri A319/A320 nuo A310.Delfinai keliavo siuo lektuvu (registracija lygtais tokia pat):
http://www.airliners.net/photo/Untitled-(ULS-Cargo)/Airbus-A310-304(F)/1752526/&sid=1f918c1ddfae4aab14fd9c426f84c24e
Beje po ilgos pertruakos Finnair i VNO paleido Airbus’a.Si syki A320 :)
Šiandien kraustysiu šį blogą į kitą serverį, tai galimi trumpi veikimo sutrikimai – švęskit kovo11! :)
dirbti reikia o ne svesti ;-)
stai LOT dirba: http://www.aex.ru/news/2011/3/11/83280/
Simonai, gal is LOT geru naujienu Vilniuje ta proga galima tiketis?
olegai – ar 2 skrydžiai per dieną kasdien yra nepakankamas susisiekimas su Varšuva? :)
Žiniai – „Lufthansa” toliau didina skrydžius į Vilnių. Vienos kryptimi vasarą praktiškai visomis dienomis bus „Fokker 100”, o Frankfurto reisas irgi pamažu didinamas iki A320 – ketvirtadieniais ir sekmadieniais visada bus A320.
Manau vasara Frankfurtas gali rimtai pasivarzyt su Kopenhaga del tranzitiniu keleiviu, nes bent jau siuo metu tai i FRA uzpildymas tikrai labai geras..
Tikrai gali – panašu, jog jau pirmąjį šių metų ketvirti LH perveš daugiau keleivių iš Vilniaus nei SAS.
Lufthansa galetu dar kokia krypti is Vokietijos i VNO atidaryt.Simonai,ar nekalbama su LH apie Miuncheno ar Duseldorfo krypti is VNO?
Tadai, kalbama, bet pirminis tikslas yra padaryti FRA 2x daily „all year round”.
Gal neikiresiu,bet dar vienas klausimas :) Ar SAS neplanuoja savo skrydziu vykdyti su didesniu lektuvu?Arba bent jau SK744/745 vykdyti su CRJ900? Nes panasu jog airBaltic sioje kryptyje ilgai nebeuzsibus.
SK744/745 vykdomas rytinio SAS piko laiku, kada vyksta daugybė skrydžių Vakarų kryptimi iš CPH, todėl lėktuvų trūkumas yra viena iš priežasčių, kodėl šį skrydį vykdo Cimber Air lėktuvas.
Realiai SAS lėktuvų keitimas vienam kitam skrydžiui yra sudėtinga dėl įgulų rotacijos – vakare atskridusi įgula SK742, į Kopenhagą išskrenda kitą popietę skrydžiu SK1743, o o SK1742 skrydžių atvykstanti įgula išskrenda kitą rytą skrydžiu SK743 (o SK744/745 vykdo „CImber Air” įgula). Dėl to lėktuvų keitimas galimas tik sisteminiu būdu – kitu atveju visa įgula turės daug brangių darbo valandų.
LH šiuo atveju bus lankstesnė, nes įgulos keisis tuo pačiu principu, jeigu vienas skrydis bus iš A319 pakeistas į A320, tai pakaks vieną stiuardesę papildomą atsivežti, nes įgula visam tipui ta pati.
Riga Airport board member: airBaltic is in financial trouble. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38368
Kaip sekasi Austrian Airlines Vilniuje? kaip uzpildymas i Viena?
Jei jau Lufthansos”seima” taip pleciasi tai gal ir Swiss su laiku kadanors sulauksim?:)
Įdomiai, pirmą kartą matau Aerosvit airlines boeingą skrendantį pro Lenkiją į Kijevą.
Simonai, dvieju skrydziu gal ir pakanka. Bet kadangi Vilnius ir kukuruzniku patogiai pasiekiamas nuo Varsuvos, tai jie galetu sekminga tranzita vystiti (panasiai i Rygos strategija), kad ir lenkus pigiai vezti i Wilno.
Del Vienos ir Prahos tai daznai pigiau su persedimu toliau skrysti. Ar uzpildymas neleidzia tiesioginio srauto stimuliuoti?
VNO-WAW segmente apie 55% yra tranzitas per WAW, taigi, paklausa tarp Vilniaus ir Varšuvos yra gerokai mažesnė ir pagrįsta realiai vien „business” srautu. Deja, turistai iš Lenkijos važiuoja antžeminiu transportu, nors tai logiška – važiuojama ne tik iš Varšuvos, o ir 300km turizmui tikrai efektyviau autobusais.
Ta proga klausimas kiek realu, kad Austrian pradės skraidyt dukart per diena?
Kiek suprantu tikėtis tO paties is CSA yra beviltiška? O juk kažkada užėmė antra vieta VNO…
Kažkaip labai tyliai Ryanair padidino kortelės mokesčius, jokio triukšmo, negi niekam neužkliuvo:
http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-increases-administration-fee-to-6-euro
Negi kuro mokestį ivedinesi…
hm, o kur mano komentaras dingo?
liko senam serve…:)
Jei matot šį komentarą – reiškia matot naują serverį ir viskas gerai :)
Reiškia viskas gerai ;)
Ar man vienam taip atrodo, ar wizz air deda daug daugiau pastangų nei ryanair. Ryanair skraido į daugiau krypčių ir iš dviejų Lietuvos oro uostų, bet: neturi lietuviškos savo puslapio versijos, wizz air – turi; neturi sąskaitos Lietuvoje, wizz air – turi; skraido į šalutinius oro uostus, wizz air – dažniau į pagrindinius; neturi jokių autobusų ar pan, wizz air – Vilniuje bus shuttle busikas; leidžiamas bagažas labai mažas, wizz air – net 32kg; wizz air bent jau man pasirodė, kad daugiau reklamuojasi Lietuvoje, nei ryanair; ir dar kainos wizz bent jau lyginant iš Vilniaus dažniausiai mažesnės nei ryanair. Tai kaip čia yra? Pataisykit jei kažkur suklydau, bet bendras vaizdas vistiek toks. Gal ryanair tiesiog labai pasitiki savo žinomumu?
Ryanair taupo pinigus, o jų reklama užsiima KUN. Tiesa Vilniaus atveju VNO kažkaip neužpirko dar reklamos Ryanair. Iš kitos pusės KUN situacija tokia, kad visos kryptys išskyrus Rygą priklauso airiams, Tad darant jų reklamą be nuorodos į vežėją realiai reklamuoji vežėja.
O Wizz tiesiog nėra tiek spaudoj aptarinėjama kompanija (Ryanair mėgsta sakyti kas tas Wizz), tai jiems reikia įdirbio- todėl reklama yra visur- stenduose, internete, Facebook’e.
Iš kitos pusės Wizz parodo, kad iš Vilniuje dirbs rimtai ir jikie Ryanair’ai jų čia neišgasdins. Tad manau po kokių 3-4 mėnesiu matysim, kaip ši kova sekasi…
Kas link apmokėjimo, tai Ryanair pavedimu leidžia mokėt tik Vokietijoj. Ir Lituvoj tos paslaugos nebus. O puslapio jie neturi ir danų kalba, nors šalis už Lietuvą dar didesnė…
Kazkur matytas paukstukas :) :
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7057995&nseq=0 ,beje dabar juo skraidys Jettime.skyliner-aviation.de radau idomu uzrasa :
Boeing 757-29J 27203 588 LY-FLA Small Planet Airways ferried 07mar11 IST-BRU,GMG Airlines ntu, for Nordwind? ex N703AM
Gal kas daugiau ka zino apie LY-FLA?
http://www.youtube.com/watch?v=taAGOviSTHU&feature=player_embedded#at=72
http://Bvslondon.co.uk/
Simonas Bartkus | Blog » Šie metai kelioms kryptims iš Vilniaus oro uosto grąžins 2008-uosius