„Ryanair” pradės skrydžius iš Brėmeno į Vilnių
„Ryanair” plečia veiklą Vilniaus oro uoste ir nuo gegužės 22 dienos atidaro skrydžius iš Vokietijos šiaurinės bazės – Brėmeno.
Skrydžiai tarp Vilniaus ir Brėmeno bus vykdomi 4 kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Lėktuvas pakils iš Brėmeno 6 val. 55 min., Vilniuje leisis 9 val. 45 min., iš Vilniaus pakilęs 10 val. 10 min., Brėmene bus 11 val. vietos laiku.
Tai yra šeštoji kryptis, kuria „Ryanair” vykdys skrydžius iš Vilniaus oro uosto. Anksčiau paskelbta, jog nuo gegužės pradžios „Ryanair” skraidys į Londono Stansted, Dublino, Milano Bergamo, Romos Ciampino ir Žironos oro uostus.
Iš Brėmeno „Ryanair” skraido ir į kitas Baltijos šalių sostines – į Rygą ir Taliną šią vasarą „Ryanair” skraidys po tris kartus per savaitę.
Atidarius šį naują maršrutą Vilniaus oro uostas turės susisiekimą su trimis Vokietijos miestais ir rekordinį kėdžių skaičių į Vokietiją – nuo kovo pabaigos „Lufthansa” didina skrydžių į Frankfurtą skaičių iki 14 skrydžių per savaitę (apie 18 000 kėdžių), nuo gegužės 1 dienos „Estonian Air” skraidys į Berlyną (4000 kėdžių), o „Ryanair” Brėmeno kryptimi pridės 6000 kėdžių.
Susisiekimą su Vokietijos ir aplinkiniais regionais „Lufthansa” šiai vasarai dar pagerins – kai kuriomis dienomis skrydžiai į Frankfurtą bus vykdomi A320 lėktuvu (168 kėdės vietoje 138 vietų A319), o į Vieną visą vasarą skrydžiai bus vykdomi kasdien su 100 vietų „Fokker 100” lėktuvu.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
245 komentarai
Leave a reply
Tai ką- pakariavo su Vokietija ir aprimo? Šiaip tai jau įdomu daros- į kur daugiau skrydžių Ryanair vykdo- TLL ar VNO (daugiau krypčių siūlo)? Nes tokiais tempais greit Taliną pralenksim.
Aišku Rygą su KUN-VNO tandemu net lyginti neverta…
Nu jo cia tai naujiena,Ryanair turbut neblogai sekasi pardavineti bilietus,nes neparadeje skristi jau didina…Siaip biski Estonianair gaila ju Berlynas nukentes jei be jokiu sutarciu su Airberlin ar panasiai skris…
Estam reik kazka daryt ir skubiai
Vytautai-NT: aš nelinkęs skaičiuoti krypčių, labiau linkęs skaičiuoti skrydžius. „Ryanair” į Taliną šią vasarą darys 33 skrydžius per savaitę, į Vilnių 22 skrydžius. Jei pagal kryptis – 6 į Vilnių, 10 į Taliną.
kazi kodel ne diuseldorfas. Atrodo geresne kryptis
Naujienos geros. Gaila tik KUN, matyt iki rudens Ryanair’o bazė jau bus perkelta į VNO.
Taip, šią vasarą „Ryanair” bus didesni Lietuvoje nei Latvijoje. Preliminariais skaičiavimais į Rygą per mėnesį vasarą bus apie 120 tūkst. kėdžių per mėnesį, į Kauna apie 100 tūkst., į Vilnių apie 36 tūkst.
Pagaliau gera naujiena, bent galesiu greiciau grizti i Kauna tevus aplankyti :) Nebereikes per Ryga skraidyti.
Kiek duodat sancu, kad kryptis issilaikys?
Vilnius pusantro kart didesnis miestas,o ir vidutines pajamos pas Vilniecius kur kas didesnes,as jau nebekalbu apie atvykstamaji turizma,pagal kuri lenkia Kauna 10kartu minimum…
Cia dabar dar ir sumaznti VNO mokesciai, taip pat oro uostas dukart arciau centro…Baltarusija netoli..Vien tik pliusai VNO
Na KUN turi pliusa ,kad vidury Lietuvos…tai pusei Lietuvos arciau..Bet ir tas tik gera valanda arciau,nelabai jau daug ko skiriasi..Sorry KUN ,bet perspektyvoj atsitiko kas turejo atsitikti
Taip atsitiko kas ir turejo atsitikti, netekes VNO populiarumo griebiasi siaudo galo, ir tai tik isryskina kad VNO konkuruoja ne su RIX ar TLL o tiesiogiai su KUN, bet jauciu tai tik dar labiau nubaidys is VNO tradicines avialinijas. Bet saunu kad atsirado Bremenas oro uostas beveik miesto centre, ir turi nuostabia lektuvu „spotinimo” vieta :) O KUN laukiam Sky Express, nebent Vilniaus klerkai prades kaisiot pagalius i ratus……
Ryanair Supports Irish Govt on Corporation Tax
LISBON TREATY GUARANTEES TAX INDEPENDENCE
Ryanair, Ireland’s and Europe’s largest airline, today (15th Mar) placed its support behind the new Irish Govt’s opposition to Angela Merkel’s and Nicolas Sarkozy’s challenge to Ireland’s corporation tax rates in exchange for reform of the EU bailout provisions agreed to by Fianna Fáil in the final months of its disastrous Govt.
Ryanair said that Ireland’s corporation tax rates was protected in amendments to the Lisbon Treaty (which Ryanair campaigned for) and is vitally important to Ireland as it attracts foreign direct investment, which helps the Irish economy repay the loans undertaken to protect European bondholders and the Euro project.
Ryanair’s Michael O’Leary said:
“It is unacceptable that the German Chancellor and French President are asking Ireland to amend its corporation tax rates in return for a renegotiation of the suicidal deal signed by the disastrous Fianna Fáil Govt.
Ireland has protected and promoted the EU project by voting for the Lisbon Treaty and by accepting the financial burden for reckless bond holders who were complicit in the recklessness lending at Irish banks.
Any increase in Ireland’s corporation tax rate would result in a flight of capital and companies from Ireland and jeopardise the Irish State’s ability to repay the bond holders and honour its sovereign debt. The Irish Govt must remain steadfast in its resolve that the corporation tax rate is not up for negotiation and should ask Angela Merkel and Nicolas Sarkozy if they would prefer the Euro project to fail instead.”
Ash dabar bent tikiuosi, kad VNO nepakels mokesciu, nes tuomet butu Prahos ir Budapesto likimas – is keliu krypciu neliktu nieko.
Stai ka raso Bremeno oro uostas
Die irische Fluggesellschaft Ryanair verbindet ab dem 22. Mai 2011 erstmals Bremen mit der litauischen Hauptstadt Vilnius. Damit steigt das Ryanair-Angebot auf insgesamt 22 Destinationen ab dem City Airport Bremen.
Viermal wöchentlich, jeweils montags, mittwochs, samstags und sonntags, wird die größte Stadt Litauens künftig angeflogen und eröffnet Bremern damit direkten Zugang zu dem baltischen Land.
„Mit der neuen Destination Vilnius schlagen der Flughafen Bremen und Ryanair eine zweite Brücke innerhalb eines Monats von Bremen aus zu wirtschaftlich starken und touristisch attraktiven Regionen im osteuropäischen Raum – die Direktverbindung nach Vilnius ist ein großer Gewinn“, freut sich Flughafen Bremen-Geschäftsführer Jürgen Bula. „Litauen zählt zu den wirtschaftlich dynamischsten Regionen Europas − die neue Verbindung soll die wirtschaftlichen, kulturellen und touristischen Beziehungen zwischen dem Baltikum sowie Bremen und der gesamten Nordwestregion stärken und intensivieren. Und mit einer der größten historischen Altstädte Europas ist die litauische Hauptstadt ein echter Tipp in Sachen Städtereisen.“
Auch Henrike Schmidt, Ryanair-Managerin für Deutschland, freut sich über Bremens 22. Ryanair-Strecke: „Mit dem Ausbau unseres Angebots ab Bremen in das Baltikum wird der Brückenschlag zwischen Ost und West noch deutlicher. Nachdem wir erst Anfang März den Erstflug nach Estland gefeiert haben, freuen wir uns nun darauf, auch Litauen ins Streckennetzwerk ab Bremen aufgzunehmen. Die Buchungszahlen bestätigen, dass Ryanair mit diesem Engagement und Angebot den hiesigen Reisebedürfnissen gerecht wird. Zur Feier der neuen Strecken, haben wir besondere Einstiegspreise freigeschaltet, die Lust auf Litauen machen. Da die Tickets mit Sicherheit schnell vergriffen sein werden, rate ich allen Interessierten, schnell zuzugreifen und sich ihren Trip nach Vilnius zu sichern.“
Die von der UNESCO zum Weltkulturdenkmal ernannte Altstadt von Vilnius ist berühmt für ihre architektonischen Denkmäler, Kirchen, Gassen, Innenhöfe und Grünanlagen. Die vielen Innenhöfe und schmalen Gassen erinnern an Rom oder Florenz. Eine Städtereise nach Vilnius eröffnet ganz neue Facetten der Barockstadt, die mit einem zeitgemäßen Lebensstil daherkommt − ein toller Mix zwischen alten Fassaden sowie neuer Kunst und Kultur.
Abenteuerlustige, die gerne Neues ausprobieren sowie für Litauen-Fans, lohnt sich ab dem 18. März 2011 der Klick ins Reiseportal des City Airport Bremen http://www.airport-bremen.de/reisen, dann nämlich sind die Ryanair-Flüge buchbar.
Prie ko cia kas laimes? Ir ypac keista stebeti „aaa vilnius nukonkuruos kauna”. Kodel autoriai mano kad tokie komentarai yra idomus skaityti?
Is kitos puses butu labai-labai idomu suzinoti Simono nuomone, kuo dabar KUN ir VNO skiriasi pagal strategijas?
Va tai tau ir baze su 100tukst. kedziu,o RIX 120tukst., nu cia nustebau as ….
Paprasciausiai pasinaudojo KUN ir kai kas pasidare reklama valdzioj,pirma baze Rytu Europoj skamba garaziai,tik kad tokia cia ir baze
lrytas.lt kopina simono blogo straipsnį „copy/paste”:
http://www.lrytas.lt/-13002745471298580397-ryanair-plečia-skrydžių-iš-vilniaus-oro-uosto-geografiją.htm
Aha, o autorystė nurodyta – lrytas.lt
Iš kur Ryanair gali pasakyti, kad į Kauną nebūtų skraidančių, o į Vilnių bus? Apskritai, Ryanair atėjimas į Vilnių – tai bent 50 proc. SM nuopelnas. Jei nebūtų buvę įkyraus tempimo už rankovės, Ryanair Vilniuj nebūtų. Kai kas sakysit, kad biznis pats eina, kur jam parankiau. Daugeliu atvejų taip ir būna, bet ne šiuo.
Net ne 50% o 100%, ne veltui buvo planas konservuoti KUN juk didziausias priesas…, aisku as suprantu SM visdelto visi vilnieciai dirba reikia ir savo kelionemis pasirupinti, tik idomu kiek visa tai kainavo, juk RYR sake be milijono i VNO neisime.
Kur skrydis Maskva-Kaunas,manau cia bus bedu,nes rusai issigando pamate,kaip viskas krypsta is KUN i VNO,cia manau bus kur 2pesasi trecias laimi ir atsiras skrydis is Maskvos i Ryga ar Talina…
KUN nemiegam nemiegam
Siaip butu neblogai ir VNO pigus skrydis i Maskva,bet rusai labiau apie tranzita su Ryanair planavo..
Del Maskvos skrydzio cia turetu ne SM,o Turizmo Dep. ziureti juk ten atvirksciai didzioji dalis keleiviu ne isvykstantis,o atvykstantys turistai
Na Ryga turi daugiau Ryanair kėdžių už Kauną, na ir ką? Užtai Kaune apskritai įvairovė didesnė – Alikantė, Graikijos salos, Paryžius ir t.t.
Kaip faina, kad bet kuri naujiena apie VNO arba KUN kai kam visada interpretuojasi ne kitaip, kaip per išgalvotos epinės dvikovos tarp dviejų oro uostų prizmę – toje kovoje būtinai vienas turi būti nugalėtoju, o kitas suvarytas ir kratytis konvulsijose kraujo baloje. Primena restlingo federacijos dvikovas (ir jų auditorijas).
o gal Andriau galėtumėte įvertinti lrytas.lt straipsnelio iliustraciją? Nieko neprimena toks elgesys?
Bet juk taip ir yra tik kad VNO treniruoja SM, o KUN Sliupas, kuriam talkina nusususi Kauno savivaldybe, kuri visa finansavima sutelkia savireklamai kaip po sunkaus musio RYR atejo i KUN.
Puikios naujienos. Gal dar ko nors sulaksim vasaros sezonui… ? Manau, kad vasarai BAS projektą galima drąsiai laidoti. Galbūt kas nors bus nuo rudens.
Andriau, kad beveik taip ir yra. Ką KUN susimedžioja, tą ir turi. Ministerija tikrai nepersistengia nieko atvesti, kai tuo tarpu į VNO su meduolių kalnu Ryanair atitįsė. Esant neperdidžiausiai rinkai be ministerijos pagalbos arba dar kaišiojant pagalius, labai sunku išgyventi.
Rudeni BAS startioti rizikinga, nes iki Kaledu leleiviu mazeja. Bet jie dar gali startuot borzeli ar liepa- star1 irode, kad tai ne beda.
Siaip tos kalbos apie KUN ir VNO mirti naudingps tik Labiau patyrusiam, nes jis nori viena oro uostabuzdaryt.
Kas link Rygos, tai manau ne viskas baigta. Gal Wincas gali nurodyt ar dabartinio skrydziu is KUN skaiciaus uzteks, kad 1 mln keleiviu pervezt? Jei ne- bus ir is Kauno nauju krypciu.
Jei neateis nauja kompanija i KUN, ir jei toliau tesis meduoliu akcija perkelkim RYR i VNO tai speju tikrai 1kk nepasieks KUN.
Ne taip jau ir pigiai bus Bremen:
„Skrydžių bilietus naujuoju reisu galėsite įsigyti http://www.ryanair.com nuo rytojaus tik už 91 litą į vieną pusę, įskaitant mokesčius ir rinkliavas. Bilietai šiems skrydžiams greitai bus išgraibstyti, tad aplankykite mūsų svetainę internete jau šiandien.”
Bet gal tiktai būtų geriausia vieną kurį visai uždaryt? Objektyviai žiūrint, dabar KUN turi gerą taką, vadybą ir susisiekimą su miestu. VNO – yra arčiau sostinės, turi daugiau kompanijų ir susisiekimo ministerijos palaikymą. O kas, jeigu taip perkėlus KUN į Vilnių su visu taku ir kitais privalumais? Per kiek laiko aplenktume Rygą?
Na ilgiausiai truktu tako ismontavimas :)
Trumpes laikas traukiniu is Minsko i Vilniu.
http://www.alfa.lt/straipsnis/10787673/?Nuo.vasaros.kelione.traukiniu.tarp.Vilniaus.ir.Minsko.taps.valanda.trumpesne=2011-03-16_12-07
@Mindauqas, man sunku paaiškinti to paveikslėlio pasirinkimą. Norėčiau manyti, čia kažkieno neapsižiūrėjimas. Kitaip tai neaišku kam ir apie ką: jei jau reikėtų suvarinėti, tai suvarinėti galima subtiliau ir efektyviau. 95% žiūrėjusiųjų paveiksliuką, aš jums garantuoju, net nepastebės, kad jis ant kairiojo variklio pasirėmęs.
@Andrius, man paaiškinti lengiau – tai jau kurį laiką besitęsianti paranojiška Lietuvos ryto poziciją Ryanair atžvilgiu, kai net gerose/teigiamose naujienose siekiama parodyti aviakompaniją per blogąją pusę. Todėl kai tokią vienusę poziciją užima nepriklausomu savo titiluojantis dienrašti, manau jums reiktų pirmiau apie tai kalbėti, o ne apie komentatorius kurie kartais pasisvaido ir juose būna daugiau argumentų ir tiesios, nei minimo dienraščio publikacijose.
Manau ir Jūs, ir aš puikiai suprantame apie ką kalba. Geros dienos.
Vilnius-Bremen kaina 154lt su oline checkinu jau cia tikrai pigu net nesitikejau,kas yra tik 45 Eurai…
Nu cia tikrai bus skrendanciu is kitos puses juk daug arciau Bremenas nei koks Londonas
Cia 154Lt roundtrip turejau omeny
Nu jo siandien geras ispardavimas pas Ryanair Vilnius-London Stansted-Vilnius 120lt (:
„Bazė” yra techninis terminas – oro uostas, kuriame bazuojami lėktuvai, tačiau tai nenusako aviakompanijos veiklos oro uoste. Pavyzdys – šią vasarą „Wizz Air” tampa didžiausiu vežėju Lutono oro uoste, nors neturi ten bazės, tuo tarpu „Ryanair”, „Thompson” ir „easyJet” turi bazes tame oro uoste.
Dažnu atveju oro uostams yra naudinga, jog veiklą vykdo baziniai ir nebaziniai vežėjai – tokiu būdu išsilygina skrydžių „pikai”: reikalingos mažesnės darbuotojų pajėgos ir geriau išnaudojama infrastruktūra. Vėlgi pavyzdys gali būti Lutono oro uostas: 6-8 val. iš oro uosto pakyla bazuojami „Ryanair” ir „easyJet” lėktuvai į pirmuosius dienos „rotation’us”, tuo tarpu 8-10 val. atvyksta ir iš karto išvyksta krūva „Wizz Air” lėktuvų iš skirtingių bazių.
„Ryanair” turi savo žemėlapyje oro uostų, kurie nėra bazės, bet kuriuose skrydžių skaičius lenkia kai kurias bazes – pavyzdžiui, Ryga, Bratislava, Krokuva ar London Gatwick.
Kas cia dabar pvz; London Stansted-Vilnius May 25d
28 Svarai (apie 112 LT)http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
,o jei kitaip May 25d. tik 66LT http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
Dėl Vilniaus oro uosto strategijos: VNO yra tradicines aviakompanijas aptarnaujantis oro uostas, kuriam „low cost” vežėjai traukiami jog stimuliuotų keleivių srautą. Numatyta, jog „low cost” vežėjų srautas neviršytų 40% viso srauto. Pagal „capacity” šią vasarą „low cost” vežėjai šią vasarą sudarys mažiau nei 30%.
Pekino oro uostas aplenkė Heathrow pagal keleivių skaičių
http://www.lrytas.lt/-13002830181300006903-pekino-oro-uostas-aplenkė-heathrow-pagal-keleivių-skaičių.htm
Neisideda nuorodos jei kas protingi paaiskinkit iveskit kur skrydziu paieska kad is VNO i Londona ir gausis pigiau (ten kainos Litais ir 40% nuolaida),o jei ieskosit is Stanstedo i VNO gausis vos ne dvigubai brangiau ten jau nebus nuolaidos nors ir datas tas pacias veskit …Nu jo cia man patiko
Simonai, turi gal kokių žinių dėl BAS? Apskritai startas bent preliminarus nusimato kada nors?
Mano skaičiavimu šiuo metu siūlomu „capacity” į Kauno oro uostą „Ryanair” ten nesunkiai perveš 1 mln. keleivių per 2011 metus. Anyway, šie metai Lietuvos oro uostams bus rekordiniai – tokios pasiūlos dar niekada nebuvo: net „auksiniais” 2008-aisiais.
O tai Wizz vis dar neturi bazės Lutone? Kaip jie sugeba iš ten vykdyt skrydžius 6 ryto?Kalbu apie vasarinį tvarkaraštį.
Taigi viskas paprasta kaip dukartdu. Labai patyręs čia vis skųsdavosi dėl KUNe įbetonuotų milijonų. Bet problema ta, kad VNO įbetonuoti dar didesni milijonai, o oro uosto apsukos tik lėtėjo. Sprendimas natūralus – „pigiau” yra įšaldyti KUN veiklą, nei VNO.
Dėl Rusijos aviakompanijos skrydžių – Lietuva duos leidimą skrydžiams tik į VNO, o ne į KUN ir problema išsispręs elegantišku būdu. Prognozuočiau, kad iki metų galo KUNas reguliariems keleivių skrydžiams naudojamas nebebus.
@Mindauqas – aš to nepastebėjau. Nemanau, kad lrytas turi kažkokį interesą suvarinėti Ryanair. Aš esu savo blog’e rašęs apie juos irgi:
http://uzkalnis.popo.lt/2011/02/22/nemaloniausia-europos-oro-linija-jau-greitai-vilniuje/
ir ne todėl, kad turėčiau kokių nors interesų ar man kažkas užsakytų.
Tiesiog Ryanair savo pozicionavimu rinkoje pasidaro labai dėkingu taikiniu pašaipai.
Šarūnai, apie naujų vežėjų ir krypčių nekomentavimo taisyklę tarėmės, ar ne? :)
Taip… :D tačiau buvo skelbta, kad jie paleis skrydžius vasaros sezonui. Tačiau man įdomu ar jie apskritai planuoja pradėt veikla :)
Yra tik viena problema kad nera partinio zmogaus KUN oro uoste todel tokie planai gali ir zlugti … :)
O kur gražuolė Palanga…
Vytautai-NT: ne, Lutone „Wizz Air” bazės neturi, tačiau iš LTN skraido W tipo skrydžius, t.y. iš LTN skrenda ne tik į bazes. Tokiu būdu, pvz. skrenda į Rygą, kada LTN-RIX-LTN skrydį atlieka Lenkijoje bazuojamas orlaivis.
„Wizz Air” strategija yra bazių kūrimas tik Vidurio-Rytų Europoje. Aišku, tai kada gali pasikeisti, kompanijai augant – pagal užsakytus lėktuvus aviakompanija turi atsiėmusi tik 34 lėktuvus iš 166 užsakytų, Belgrado bazėje atkeliaus 35-asis, Vilniuje bus pastatytas 36-asis.
Keista del PLQ, tikrai RYR ten butu naudingesnis nei VNO, vien del vasarotoju atvezimo, na bet kol SM ne Palangoje tai nebent sulauktume is RYR iniciatyvos.
Jei bus Kaune sėkmės koalicija, tai joje bus ministro partiečiai, kurie visada galės KUN užtart.
Travel.ru – Директор департамента по туризму Литвы Раймонда Бальнене считает, что поток российских туристов в эту страну может вырасти по сравнению с прошлым годом примерно на 10%. Популярность Литвы отметили и в литовском консульстве в Москве. В прошлом году там было выдано 46 422 различные визы, что на 21% больше, чем в 2009 году. При этом число мультивиз выросло почти на треть.
Правда, Литва – последнее из прибалтийских государств, не видящее связи между желанием туриста посетить страну и степенью сложности получения въездного документа. Напомним, с 2009 года соседние Латвия и Эстония, желая увеличить количество туристов из России, начали активно выдавать россиянам годовые мультивизы. В результате рост турпотока в Эстонию из нашей страны за 2010 год составил рекордные 51%. Литва же отмечает лишь обычные результаты 2010 года, оказавшегося успешным для большинства государств мира.
Получить мультивизу в Литву могут только бизнесмены, владельцы недвижимости или близкие родственники тех, кто проживает в стране легально. Туристам в лучшем случае могут дать двукратную визу при наличии маршрута поездки и брони отелей.
Единственное позитивное изменение, которое ждет туристов в консульстве в наступающем летнем сезоне – открытие дополнительных окошек для приема документов. Их число увеличится с нынешних трех до пяти. А вот практика выдачи мультивиз на лето будет прекращена.
http://www.travel.ru/news/2011/03/16/188070.html
@Andrius Užkalnis
Na taip, pašaipai Ryanair tikrai dėkingi ir manau, kad visai dėl to nepyksta. Tačiau Lietuvos rytas, priklausantis tai pačiai verslo grupei, kaip ir airBaltic, pripažinkime, kad – švelniai tariant – elgiasi ne visai korektiškai.
Aš šito nežinojau, bet man būtų keista įsivaizduoti tokį naivumą, kad tokiomis fotkėmis galima kažką pasiekti.
Vytautas-NT partijos valstybeje yra 5 koja kurios niekas nesugeba nupjauti, nes gali kraniukas uzsisukti…, galetu but suformuota kolicija is nepartiniu, bet gaila, tokiu nera……
Manau, jog sutapimas ta Lrytas.lt nuotrauka – įtariu pats redaktorius nepastebi, jog šiam lėktuvui kažkas ne taip.
Juolab, jei gintų kokį airboltiką, tai tokių laiškų lrytas tikrai nespausdintų:
http://www.lrytas.lt/-12991550551299023314-airbaltic-skrydžiu-suviliota-vilnietė-pasijuto-apgauta-papildyta.htm
Lrytas.lt nuotrauka ziurejau gal kokius 3 kartus. Ir tik perskaicius del varyklio pastebejau.
„Wizz Air” visą Vilnių nuklojo gražiais outdoor’ais – „Kylam iš Vilniaus! Rinkitės kur leistis”. Gražu.
@Vytautas-NT jei tai, ką parašei, – tiesa, tai čia skandalas. Kaip valdžių atskyrimo principas, kaip šalies interesai, galų gale?
VNO tinklapyje iš pusmetinio skrydžių tvarkaraščio dingo nuimamos BT kryptys, jau ruošiamasi vasaros sezono tvarkaraščiui?
Viskas ten su valdžių atskyrimu gerai. Bet kažkam matyt atrodo, kad KUN be asmeninio kontakto su ministru yra pasmerktas žlugti. O to nebus, nes savivaldybė, jei tik kas mėgins KUN pjaut paskelbs jį municipaliniu oro uostu, kaip Šiauliai. Ir tada galės tvarkytis, kaip tinkama.
Jei 200 ar daugiau mln arenai atseikėjo, tai oro uostui kokį 50-100 mln bendrom jėgom sukrapštys.
Juk kaip gerai atrodo mero nuotrauka Ryanair fone (nepriklausomai nuo partijos)…
Ukraine: No LCC, while visas are
Cheap European air carriers do not fly over Ukrainian sky, while the European Union did not abolish visas for Ukrainians – Deputy Prime Minister Boris Kolesnikov said in published today (16.03.) Interview with the English weekly „Kyiv Post.
Talks about the signing of open skies agreements between Ukraine and the entire European Union lasted for nearly 6 years. The original plans assumed signing of an agreement abolishing the „embargo” in 2008, later in 2010, and then what did not happen.
– We are ready to sign open skies agreement with Russia and Israel, with which we have visa-free travel – said Deputy Prime Minister, who is also responsible for the preparation of the country (as a government representative) to the European Championship next year.
„Last year Kolesnikov promised that the agreement will be signed in 2011, but a condition of the visa waiver did not mention” – says Kyiv Post.
At present Ukraine is currently only one line of the LCC segment – Wizz Air Ukraine.
Geros žinios. Reikia suprasti, kad Ryanair nusivylė šiaurės rytų lenkais ir tikisi baltarusių antplūdžio? O kaip ryte nusigauti iš Kauno į VNO visuomeniniu transportu? Į KUN išbandęs, į RIX žinau, o į VNO nelabai aišku.
atvaziuot is vakaro ir pas draugus/gimines apsistot
Slovakai ruosiasi ledo ritulio cempionatui. Ju padetis po SkyEurope bankroto buvo panasi i Vilniaus. Na o dabar –
Ryanair serves 19 destinations from Slovakia; ice-hockey world championships will boost traffic in April and May
http://www.anna.aero/2011/03/16/ryanair-serves-19-destinations-from-slovakia/#
Idomu, kad i Bratislava skrenda Armavia is Yerevan (EVN). Kai mums nesigavo niekaip su Tbilisiu, gal pabandyt galima irgi Armavia pasnekint. Tiek Gruzija , tiek Armenija labai idomios ir istoriskai mums draugiskos. Tik kaip jiems del LT vizu ? Bet jei i Bratislava skrenda, tai EU vizas susitvarko. Aisku, ten ir Viena salia.
Nusivyle ryanairas KUN ar ne, bet panasu, kad jie nori pabandyti ir VNO. Kad jie po kiek laiko nenusivils ir VNO niekas tikrai negali garantuoti, tuo labiau, kad skraido is VNO beveik ten pat kur ir wizzair. Aisku kryptys is Vilniaus yra logiskesnis sprendimas, ypac tikintis, kad ir turistai skris is Vokietijos.
Tuo tarpu Vilnius siais metais vel gales atgimti kaip britu stag party miestas, kas nezinau ar yra labai gerai. Nors gal geriau nei nieko, juk rimtiems turistams mes nesam tokie jau patrauklus, net ir Vilnius.
VNO ir KUN karas gan kvailas dalykas, tik pastebėjau Mariaus postuose vieną nesąmonę. Didžiajai daliai Lietuvos KUN yra arčiau ir ta valanda kurią reikėtų skirti važiavimui iki VNO yra svarbu…
Geografiškai Kaunas yra arčiau Lietuvos centro negu Vilnius, tačiau ekonomiškai reikia skaičiuoti kitaip – pirmiausia gyventojų skaičių ir ekonominį pajėgumą.
Pagal TNS net 25% Lietuvos gyventojų yra apskritai „ne vartotojai”, t.y., į kuriuos nei marketingistai dėmesį kreipia ir kurie niekada gyvenime neskris. Aišku, dauguma tų žmonių yra provincijoje.
Kiek esu matęs „Lufthansa” analizę, tai VNO „catchemnt’as” yra geresnis nei KUN „catchment’as”. Be to, reikia dar žiūrėti į tai, kas užsieniečiui patraukliau – manau, čia vėl visos kortos VNO pusėje.
Nenoriu tokiais savo pranešimais skatinti dvikovos tarp Vilniaus ir Kauno – manau, rinka patį tuos dalykus subalansuoja. Manau, jog faktas, jog per 10 metų KUN pritraukė tik vieną oro bendrovę, o ir ta gavusi šansą nusprendė šalia Kauno bandyti veiklą ir Vilniuje.
mes galime blog’uose samprotauti ir diskutuoti apie „Lietuvos centrus”, geografines padėtis, lyginti infrastruktūras ir t.t. – o aviakompanijos savo pinigais rizikuoja ir priima sprendimus, kurie joms kainuoja milijonus – ir kol kas matosi, kad visi koziriai pas VNO.
Man gali kas nori ir ką nori sakyt – čia aviakompanijos sprendimas tik daugiausia 50 proc., visa kita – SM desperatiškos pastangos.
Gal tu susileides kokiu intraveniniu? Jei nenores kompanija pradet skraidyt, tai ir neskraidys, ir jokia SM su savo desperatiskom pastangom to nepakeis. Apie kokius tu dar cia procentus kalbi?
Dristu priestarauti, dauguma emigrantu is provincijos ir jie netik skraido patys bet vercia skraidyti giminaicius ju aplankyti, realiai kolkas praktiskai visos kryptys is KUN emigrantines. Dar daugumai lietuviu nera priimta aktyviai leisti savaitgali uzsienyje o ir kalbos barjeras riboja, geriau po sunkiu darbu prigulti ant sofos su kanistru kuriame daaaug %%%% ir ziureti vok su manimi :)
Gal kiek pasirink žodžius? Ir man paneik faktais, kad taip nebuvo. Jei neaišku, tai 50 proc. – pačios aviakompanijos sprendimas ateiti ir į Vilnių, visa kita – šalutinių subjektų tempimas Ryanair už ausų.
Tai džiugu, kad oro uostas ar kitos institucijos deda pastangas, kad aviakompanijos ateitų. Ačiūdie. VNO nedarė to 20 metų ir nė viena aviakompanija neatėjo iki 2009 m. ir gelbėjo tik Žiemelio noras špaguotis su Fliku.
Su Wizz galima suskraidyti į Skavsta už 24 litus su visais mokesčiais, mokan pavedimu :)
Armavia neskraide pora dienu diel abiejingos finansines padeties, buvo gandai kad „iesko investiorio”, bet CEO pasake – „neparsiduoda”.
Be to prisiminkit kad KUN terminalo pralaidumas yra ribotas, tad pigiau RYR is Vilniaus skraidyt, nei nauja terminala statyt ;-)
Gal Simonas galėtų kompetentingai pagrįsti arba paneigti teiginį, kad VNO mokesčiai dabar mažesni nei KUN.
Šiaip manau visos tos sąmokslo teorijos laužtos iš piršto. Už ausų temptas Wizz, nes jis steigia bazę. Dėl jo sumažino mokesčius, užtikrino aptarnavimą per 30 min. Viskas tas tiko ir Ryanair ir jis atėjo, nes jis kaip žuvis eina ten kur pigiau.
Aišku gal dar kažkokie rinkodariniai dalykai prisidėjo. Momentas paskelbimo parinktas atsižvelgiant į rinkimus. O visa kita- ligotos fantazijos vaisius.
Aš ne prieš Ryanair, bet mieliau matyčiau kitas pigių skrydžių bendroves Vilniuje, kad būtų didesnė konkurencija.
Wincai, „Dar daugumai lietuviu nera priimta aktyviai leisti savaitgali uzsienyje o ir kalbos barjeras riboja”.
Čia būtent apie provinciją parašei… Vilniečiams tai negalioja :) gal todėl Ryanairui VNO geriau nei KUN? (aš net esu linkusi manyti, kad gal ir kauniečiams tai negalioja, bet jiems iki VNO tik valanda :D )
Nu jo del rinkimu perdedama cia jau..Kaunas irgi politikuoja ne maziau ..
Manau labai laiku tas Eurobasket2011,nes Rudeni bus papildomas stimulas pasinaudoti palankia proga kelias naujas kryptis pajungt juk visuomet pradzia buna 1-2 men dazniausiai minuse,o cia ir reklamos minimum reiks…Kaip Slovakijoj,taip ir cia ,pas mus net geresne situacija Eurobasket tikrai daug didesnes traukos yra nei WIC..
@heh, aciu uz informacija – pasinaudojau proga.
jau matau kaip tukstanciai britu ir airiu sirgaliu skrenda i eurobasket…
Įdomu stebėti VNO požiūrio į LCC pokyčius. Nuo „nebus Ryanair Vilniuje” užpernai, „LCC turi būti 30%” dabar, iki „LCC turi sudaryti ne daugiau 80% kėdžių” kitų metų gale.
Kad Ryanair nebus Vilniuje sakė Ryanair, bet ne VNO. VNO tiesiog teigė, kad jų atėjimo sąlygos yra žvėriškos. Dabar, matyt, pasiektas kompromisas…
Beje, reikia neužmiršt, kad pats Ryanair teigė, kad savo atėjimu į Vilnių jie nenori pakenkti Kaunui (todėl kryptys praktiškai nesidubliuoja).
Simonas minėjo, kad 2011 vasarą bus daugiau vietų pasiūlyta, nei 2008 iš Lietuvos. Nors, spėju VNO 2008 metų lygis dar nebus pasiektas.
Kitas klausimas ar krypčių ir skrydžių skaičius priartėjo prie 2008 lygio? Nes dabar į Vilnių skraidys didesni lėktuvai, tuo tarpu 2008 metais daug skrydžių vykdyta SAAB2000 ir F-50…
„Vilniaus diena“
Turistų ieškos „Facebook“ tinkle
Valstybinis turizmo departamentas (VTD) nutarė turistus į Lietuvą vilioti per „Facebook“ ir kitus socialinius tinklus. Paskelbtas viešojo pirkimo konkursas, šios paslaugos valstybei gali kainuoti iki 580 tūkst. litų. Anot rinkos dalyvių, ši suma gali būti keturissyk didesnė už rinkos kainą.
„Už tokią sumą galėtume padaryti tris ar keturis stambius metinius projektus“, – dienraščiui sakė Laurynas Pocius,
interneto rinkodaros paslaugas teikiančios bendrovės „Prieskoniai verslui“ rinkodaros vadovas.
Tačiau tiek „Prieskoniai verslui“, tiek daugelis kitų socialiniuose tinkluose savo klientus reklamuojančių įmonių
VTD konkurse dalyvauti negali. Mat konkurso reikalavimai joms yra per kietas riešutas.
Anot VTD direktoriaus pavaduotojo Juozo Ragucko, VTD siekia ne viešinimo per „Facebook“ projekto, o kur kas daugiau. Esą norima sukurti didelį ir efektyvų Lietuvos turizmo viešinimo projektą, tad tokie reikalavimai, kaip
aukštos kvalifikacijos IT specialistų būrys, yra savaime suprantami.
Šiuo metu pirkimo procedūros sustabdytas – laukiama Viešųjų pirkimų tarnybos išvadų.
Eilini karta smagu stebeti kai kuriu asmenu agonija ir desperatiskas pastangas paaiskinti tai, kas neisvengiama naiviomis nesamonemis (kalbos barjerais) ir moksliniais terminais. Teisingai kazkas parase – aviakompanijoms idomus pelnas, o ne vedziojimas uz ranku. Reiketu suprasti, jog graziai paprasius Ryanair atidarys 10 krypciu is PLQ vien del to, kad kazkas graziai praso?
Kalbant apie airbaltic , manau jie patys sau pasirase mirties nuosprendi 2009 m. pradzioj, nusprende uzdaryt Vilniaus reisus ir viska permesti tranzitu per Ryga. O galejo, bankrutavus flyLAL, uzimti visa VNO ir vystytis. Dabar tas ju sprendimas atsigreze pries juos pacius. Atejus Wizzair, Ryanair , Estonian atidarius cia baze , airBaltic prasidejo visiska agonija. Idomiausia dabar i ka visa sita liga issivystys ,- bankrota, pardavima, skaidyma ? Cia tik laiko klausimas, liga sparciai progresuoja, o vaistai per brangus.
@skraidytojas: Manau, kad vedžiojimas už rankų ir reiškia rodymą pelno, kurio galbūt iš pirmo žvilgsnio pačios kompanijos nemato, arba suteikimas tokių sąlygų, kurios priverčia tą pelną pamatyti. Jei PLQ gerai save Ryanairui pateiktų, tai ir iš ten būtų skrydžiai.
Pažiūrėkite kokią anna.aero įdomią lentelę įdėjo.
Pastebėkite, kad nepaisant kas antrą savaitgalį vykstančių akcijų, „airBaltic” yra tarp 10 mažiausią „load factor” visoje Europoje turinčių aviakompanijų:
http://www.anna.aero/wp-content/uploads/european-airlines-traffic-trends.xls
Pritariu @skraidytojui. Atvedinėjimai už rankų ir, Dieve padėk, „rodymas pelno, kurio galbūt iš pirmo žvilgsnio pačios kompanijos nemato” (ba jos aklos ir durnos, iš kur joms žinoti, kad Lietuva yra keleivių su high disposable income rinka, dar nepamirškim reiso į ORD, kurio pelningumo irgi niekas nepastebi per savo žabalumą) yra gana juokinga dainelė, tik dar ir ilgai grojanti. Iš čia ir kalbos apie visokias „potencialiai įdomias” kryptis į Gruziją (nes Lietuvoje populiarūs buvo jų filmai, Kikabidzės dainos, o dabartiniai 50-mečiai ligi šiol prisimena jaunystės laikų atostogas na solnečnom poberež’je Kavkaza).
Man regis, naivios šnekos apie „atvedimą” yra tiesioginis padarinys maždaug 1980 m. laikų ideologijos „čia turi būt valstybės reikalas”, kuri Lietuvoje su flyLAL užsilenkimu (deja) nenumiro, bet atsidūrė tokioje komoje, ir kartas nuo karto pasirodo tokie traukuliukai vis dar.
Pagarba Andriui uz komentara:)
Viskas priklauso nuo poziurio. Jei skrydzius vertini, kaip versla galioja vieni desniai,kai vertini, kaip infrastruktura- kiti.
Mes kazkaip nesirstame, kai asfaltuojamas zvyrkelis, kuriuo per para pravaziuos sesi automobiliai, bet kai lesos kisamos i oro kelia- jau blogai.
Butu gerai, kad gerbiamas A.Uzkalnos pakomentuotu A.Zuoko „Air vilnius” ideja is laisvo verslo perspektyvu…
Nepagarba @Andrius Užkalnis uz komentara. Labai siaurai i viska paziureta. Realiai dirbant kiekvienas niuansas yra svarbus.
Na zinom kad RYR for free i oro uostus neina, tai va ir idomu kiek teko paplot kad SM kad RYR pradetu skraidyti ?
TO ahoi, wincas, marius ir kitiem apokaliptam:
Gal gana jau po velniais nusišnekėt apie grėsmes Kaunui?
Pilna inkarų (angaras, klientūra, galimybė paspaust valdžią), laikančių Ryanair tenais ir jokių problemų nėra, tik perskirstymas skrydžių, prioritetų dėliojimas, pasidalijimas.
Pritariu @mmm. Nevarykit patys saves i kapo duobe. Manau garas iseis ir audra stiklineje baigsis. Viskas gerai su KUN, reikia toliau be kompleksu dirbti, SkyExpress atvesti, su kitom LCC kalbetis, infrastruktura vystyti.
European Union Tells Ryanair to Get Email Address to Accept Complaints
If consumers have ever tried to email Ryanair to let them know of a complaint, those consumers may be aware that the email address may be hard to find. That is because Ryanair does not have one. In fact, the European Union has just recently said that because of that fact, Ryanair has been breaking European Union rules.
@Vytautas-NT: nesu pažįstamas su Zuoko idėja, jei kokį turit link’ą, labai norėčiau pamatyti.
@Jurgis: šiuo atveju siauro požiūrio man pakanka, nes kitoks jo pavadinimas būtų „menkas polinkis tikėti pasakomis”. Pelningi ir tvarūs maršrutai neatsiranda iš kalbėjimų, vedimų, viliojimų ir kitokio mistinio New Age BS, o tik iš objektyvių rinkos sąlygų, t.y., pakankamai norinčių pirkti bilietus (fizinių arba juridinių asmenų) už pakankamą kainą. Negaliu prisiminti magiškai sukurtos paklausos bet kur pasaulyje, kuri paneigtų šią taisyklę.
Mieli diskutuotojai apie tai, kad VNO geriau nei KUN ar atvirksciai,
Apie tai galima gincytis simta metu, vilnieciai sakys kad geriau VNO, kaunieciai ir Vakaru Lietuva – kad KUN. Mano galva, si diskusija yra beviltiska ir prie nieko nevedanti. Reiketu kalbeti apie centralizacijos laipsni pasiekta Lietuvoj nepriklausomybes metais ir regionines politikos nebuvima, kuri didele dalimi ir paaiskina vartotoju perkamosios galios ir visus kitus skirtumus (kokia ji gera Vilniuj ir bloga visur kitur). Mano galva, tai, kas ivyko Lietuvoj ir ko nebuvo net sovietiniais metais-neproporcingai didele verslo, kulturos ir visu kitu zidiniu koncentracija Vilniuje yra viena didziausiu Lietuvos bedu. Ji gal dar nepasieke tokio laipsnio kaip Latvijoj, bet prie to artejame. Ar esate mate kur nors tokia nepropocinga visa ko koncentracija tokiose salyse kaip Olandija, Vokietija? Oro transportas yra vienas budu kaip pagyvinti tuos kitus regionus (ne Vilniu). Man nesvarbu, ar tai butu Kaunas, ar Palanga. Ir stai cia as ir pasigendu Vyriausybes proaktyvios politikos siekiant pagyvinti regionus, tame tarpe ir per a/k pritraukima. Todel is dalies pritariu Vincui ir kai kuriems kitiems, sakantiems, kad turetu buti stengiamasi pritraukti naujus zaidejus, o ne pervilioti esamus. Ir taip, Andriau, „atvedimas” egzistavo ir egzistuos, kol yra tokie dalykai kaip oro uosto mokesciai. Uzsienio investuotojai, beje, taip pat nemaza dalimi yra atvedami ar pritraukiami.
Suprantu Andriaus poziciją, bet manau, kad tikrai per daug vienpusiškai skamba. Avialinija yra pelno bendrovė, su savo specifika, bet ne taip jau ir skirtinga nuo kokių Barclays ar Western Union, kurių atėjimui į Lietuvą vedžiojimas už rankos įtakos nepaneigiamai turėjo.
O kaip ten su tomis milijonu dalybomis baigesi oro linijoms ?
Aš sutinku, kad tokiais veiksniais, kaip mokesčiai (kaip ir investuotojų pritraukimas atleidimu nuo mokesčių ar panašiai) galima įtakoti verslo sprendimus. Mano galva, tai ir reikėtų vadinti tikruoju vardu, o ne eufemizmais kaip „kalbėjimas”, „atvedimas”. Gal čia mano individuali alergija 1993 m. stiliaus Veselkos ir į jį panašių partiniam žargonui.
@Andrius Užkalnis „Pelningi ir tvarūs maršrutai neatsiranda iš kalbėjimų, vedimų, viliojimų ir kitokio mistinio New Age BS, o tik iš objektyvių rinkos sąlygų”
Yra daug pavyzdziu paneigianciu si teigini. Paminesiu tik viena „viliojimo” pavyzdi,- Etihad Airlines Minske :)
Sveiki, klausimas ne apie KUN ir VNO. Wizz pakeite mano skrydzio laika, taciau negavau jokio pranesimo. Ar cia del to, kad tas pakeitimas negalutinis ar kokia priezastis. Ir ar reikia i juos kreiptis, jei del to nebetinka skrydis?
@Jurgis – Ryanair: No problem – spam@ryanair.com :)
@Jurgis – įdomus pavyzdys. Ar nori pasakyti, kad Eligijus karts nuo karto sugula su kokia nors O’Leary artima giminaite? ;]]]
@Nepatyręs – man ta pati situacija, paskambinau jiems, tai pasiteiravo ar tinka, o jei ne, siūlė pakeisti skrydį arba grąžinti pinigus :)
O kokiu nr skambinai? Į Angliją?
Į Angliją, Ten iš pradžių lenkiškas atsakiklis įjungia, bet paspaudus 2 atsiliepia angliškai.
Info čia:
http://wizzair.com/about_us/contact_us/?language=LT
Tai jie irgi emailo neturi? :)
straipsnis apie „Air Vilnius” (spėju kažkada čia jau siųstas):
http://www.tiesa.com/naujienos/3254/ketinama-steigti-vilnius-air-p.html
Ačiū, Vytautai. Atsakysiu citata iš straipsnio:
„„Jeigu A. Zuokas ruošiasi skirti 100 milijonų litų iš savivaldybės biudžeto, tai labai gerai. Aišku, aš abejoju, ar tiek pinigų Vilniaus savivaldybės biudžete yra“, – A. Zuoko iniciatyvą vertino M. Čerkauskas.”
@Vytautas Ne, jokiu budu ne. As tik noriu pasakyti, kad verslas nera „tvarus” ir pastovus. Verslas yra bandantis ir rizikuojantis. Vat cia ir prasideda objektyviu kriteriju pabaiga ir prasideda „pasakos pardavimas”. Laimi tas, kas sugeba parduoti „pasaka”. Gruzija yra „pasaka” su visais reikiamais elementais. Todel D.Trump ir statys ten du pasakiskos kainos dangoraizius. o tokia pat „pasaka” galetu buti ir Lietuva. Tam irgi yra pakankamai sudetiniu daliu. Bet nesugebama to „supakuoti” ir parduoti. Todel D.Trump’as bus Tbilisyje, bet ne Vilniuje. Bet VNO sugebejo parduoti savo supakuota „pasaka” Wizzair’ui. Pagarba uz tai !
Šiaip tai A.Užkalniui noriu priminti labai autoritetingo asmens, I.Lauruso, mintį, kad verslas yra ruletė.
O tokiu atveju labai daug kas priklauso nuo to, kaip ratas sukasi. Ir tą sukimąsi valdžia gali įtakoti…
Zmones, niekas cia nesigincyja del valdzios budu itakoti. Ir tam yra normalus ir visam pasaulyje naudojimi budai: mazi mokesciai, mokesciu lengvatos, subsidijos (Charleroi ir Ryanair case, ir cia tik vienas pavyzdys) ir t.t. Ka, Andrius, kiek as supratau, turejo omenyje, yra kad ne Eligijus skambina O’Leary ir pasakoja, koks Vilnius grazus miestas ir ne kokios grazios lietuvaites jam. O po pirminiu kontaktu, Ryanair sako: mes galetume skirsti, bet mum taip neapsimoka, padarykit kazka, kad apsimoketu. Tai ir griztam i pradzia: reklamos, mokesciai, subsidijos….
O as manau visos diskusijos – tik laiko svaistymas. Nei VNO, nei KUN ne taps nuo to patrauklesni. PLQ – kai yra 3 kompanijos ir uztenka. O RyanAir i PLQ ne ateis del kainu.
O sakysiu, kad PLQ geriausias. :P Tai cia ne argumentai – o gincias tarp VNO ir KUN. Kaip ir Zalgiris – Rytas :) Man va kas idomiau ar yra vienodos salygos PLQ-VNO-KUN.
Simonai, out of topick, kokiu dabar lektuvu dazniausiai atskrenda VV? Visa dar ERJ ar dazniau 737 siuncia?
Dažniausiai ERJ, kelis kartus per savaitę pasirodo B734, panašiai ir A148, bet pastarasis genda nuolat (vien iš VNO per pusmetį kelis kartus nepakilo).
Zodziu realiai galima galvoti, kad 1 – 2 jie turi 734 – tai neblogai ( as cia strateguoju del cargo :)
Jo, bet panašu, jog tie keitimai yra jų „fleet management” sprendimai, o ne „revenue management”, nes keitimai vyksta ne dėl keleivių srauto ir keitimai dažniausiai būna „last minute”, t.y. prieš dieną arba net tą pačią dieną: tai realiai jie ir neturi galimybės daugiau keleiviams vietų pasiūlyti. Tiesa, nežinau, gal tai dėl cargo, bet vargiai.
Siaip jie turi geras kainas ir prirenka kroviniu is far east, per BKK. As pats esu virs tonos skraidines, tai jei jie mato, kad apsimoka – gali ir del cargo pakeisti (nors galiu ir klysti)…
As kazkada issiprasiau ir pakeiciau TE is saab i 732, nes turejau kelias tonas, dar buvo seni geri LAL laikai :) aisku teko primoketi, bet klientui tiko, vis ne charteris, upgreidas kainavo 10K LTL
OT: gal kas žinote kas šiandien Kaune nutiko ir kodėl tokie vėlavimai? Jeigu dėl lėktuvo gedimo, gal žinote kuris (registracijos nr.)?
Armenia to receive its first Superjet in April
http://bnn-news.com/2011/03/17/other-news/armenia-receive-superjet-aircraft-april/
Matomai uzsilenke RYR EI-EMO
Dar skraido is KUN EI-ENX beveik naujausias RYR pirkinys.
Šiandien vėl iš Berlyno negrįžo…
Jeigu tai tas pats lėktuvas gal CAA galėtų kažką pasakyti Ryanair’ui. Bet labiau tikėtina, kad viskas taip ir liks…
Jis pries kelias dienas is HAHN bazes atvarytas.
EasyJet to End Flights from Finland
http://www.yle.fi/uutiset/news/2011/03/easyjet_to_end_flights_from_finland_2444318.html
Įdomu- kas čia juos taip užspaudė? Ryanair iš Talino ar Finnair?
Labiausiai „Norwegian”, atidariusi bazę Helsinkyje bei „airBaltic” stipriai išsiplėtusi per visą Suomiją. Tačiau ne vieną anlizę yra tekę matyt, jog Suomija yra nedėkinga „low cost” rinka, vietiniai yra linkę rinktis tradicinius vežėjus. „Ryanair” veiklą Laperantoje irgi turėjo ambicingų planų, tačiau realiai tiek LPP, tiek TMP veikla pastaraisiais metais beveik nesiplečia.
@Vytautas-NT Permeta lektuvus i VNO :)
Dabar tikrai Easyjet is VNO skraidys :)
Kad auga Ryanair Tamperėje, visgi vien šiai vasarai 4 naujos kryptys. O LCC problema ten manau yra, kad srautas labai vienkryptis – visgi su atvykstamuoju turizmu pas juos ne kas.
Aišku- turistinių atrakcijų mažoka. Nors mėgstantiems ilsėtis gamtoje ten sąlygos puikios.
Klausimas- kuom Švedija šiuo atveju daug geriau negu Suomija, nes ten Ryanair tinklas labiau išvystytas…
Svedija uz Suomija patrauklesne emigrantu, norinciu skristi pigiai, skaiciumi
Global Top 25 Airlines by capacity (ASK) – Mar-2011 vs Mar-2010
http://www.centreforaviation.com/news/2011/03/02/emirates-replaces-united-airlines-as-worlds-third-largest-carrier-top-25-rankings/page1
Matau jau VNO puslapyje WIZZ atsirao avialiniju sarase :)
Skrydziu zemelapyje jau yra Wizzair skrydziai,tiktais parasyta,jog aviakomapnija: Star Asia :)
Aha, „Star Asia”. Ir dar ji skraido į Korką. Korką, kurios vardininko linksnis yra „Korka”. Juokiausi balsu. O kaip lietuviškai bus „Nykoping”, tikriausiai niekas nesugalvojo. Todėl taip ir paliko – „Nykoping”.
Vietoj ”Nykoping” galejo parasyti Stokholmas NYO.
„Estonian Air“ atšaukia dalį skrydžių į Vilnių
http://www.lrytas.lt/-13004517131300176435-estonian-air-atšaukia-dalį-skrydžių-į-vilnių.htm
Ale humoristai tie Estonian! Jie ką- nežino, kad sutartis baigiasi? Ir su kuom į savo salas skraidys? Su B737? CRJ900?
Ten Norčiopingas turbūt?
Idomus Estonian Air sprendimas…
BT atsigaus Talino kryptyje, fokeriai turetu uzsipildyt vos ne kasdien…
KUN tvarkaraštyje dar yra vietos dviems trumpiems skrydžiams :)
Kaip rasoma Estonian pranesime spaudai,tai jie palanuoja savo Saab340 pakeisti i kazkokius didesnius turbopropus.Beje nebesimato OV skrydziu VNO-MXP-VNO.Gal jie stos i CDG krypti,nes jiems lieka laisvu tarpu 2-4 ir 6 dieniais.
Cia kur EstonianAir i Minska nutraukia tai turbut is Talino nes ir neskrido is VNO…
Nu jo su IT turi problemu VNO netaip jau ir retai,galetu bent koki studenta idarbint (:
BAA: http://youtu.be/72Sekeryxxs
„Estonian Air” sprendimas nėra netikėtas. Kiekvienais metais „Estonian Air” daro TLL-VNO reise vasaros pertrauką nuo birželio pabaigos iki rugsėjo pradžios: maršrutas „business only” ir srautas vasarą nukrenta kelis kartus. Šiemet „Estonian AIr” nusprendė keisti parką, tai tiesiog vasaros pertrauka bus ilgesnė: rugsėjo pradžioje maršrutas grįš.
Tikėkimės, kad Mariaus neįdarbins (:
Idomu i ka Estonian keis savo Saab340?Galbut bus Saab2000 arba AT42?
WTF, Wizzai i Stokholma po trys litus zada vezti…
Pigiau kavos puodelio!
jo maciau siande bilietus i stokholma uz 0,87 euro ir kas idomiausia , jau su visais mokesciais :)
cia kaip irodymas :)
Wizz Air Vilnius (VNO) Stockholm (Skavsta) (NYO) Sat, 28 May 20:55 21:15 1h 20 0.87 EUR
Idomu VNO ateityje neketina tureti duty free parduotuviu atvykimo terminale? Kiek zinau kai kuriuose oro uostuose galima ir atvykus apsipirkt:)
Tai kad atvykimo salej vietos ner- reikia naujo terminalo.
Kas link Estonian, tai galetu koki tranzita per Talina pasiulyt ir keleiviu padaugetu.
Beje kokie sansai, kad atsiras daugiau naktiniu reisu arba LOT padidins lektuva, nes dabar ju kainos zveriskos.
Jei jau aptarem Persu ilanka, tai gal yra ziniu kada tiketis jungciu su svarbiu pietu HUB’u- Stambulu.
Gaila, kad Kuveitas ir Omanas nesiverzia i vietu kara…
Vietos tai ten uztenka, jei labai reiketu galetu nesunkiai i koki kampa ispraust.
Bus keleiviu bus ir naujas terminalas :)
Truputi OT, įdomu kaip SmallPlanet sekasi su Airbus 320 ar atsiras nors vienas Vilniuje (senai žadėtas), greičiausiai ir vėl vasaros sezono skrydžiai bus vykdomi su senukais B737-300 (LY-FLE ir LY-FLH), o gal kokius skrydžiu vykdys SmartLynx su savo Airbusais?
to Vytautas-NT ‘atvykimo salej vietos ner’.
Taigi yra atvykimo salej duty free (kairiajam sparne), bet skirta tik iguloms.
Gal cia labiau problema istatymuose, ne vietoj
Lietuviškai Nyköping yra Nišiopingas: http://lt.wikipedia.org/wiki/Sąrašas:Švedijos_miestai
vno.lt turėtų pakeisti į lietuvišką variantą, kadangi visi kiti miestai gražiai lietuviškai surašyti.
Kartais per ta sulietuvinima galima ir i lektuva neilipti…. jau geriau rasytu taip kaip vadina vietiniai.
Šiaip kokia gali būt duty-free atvykime, kai keleivis jau jokiu sienu nekerta? Jei kažkas prisimena UK, tai ten išėjus nėra duty-free, ten paprastos parduotuvės…
nykoping – Niūšioping..
Beje, anksciau buvo nelabai diskutuojama Kaliningrado kryptis, kuri padaugejus pigiu skrydziu logiska. Siuo atveju geriausia butu Skyexpress. Juolab is ten leidima gauti butu daug lengviau.
Griztant prie Nykopingo sulietuvinimo,kodel negalima parasyti Stokholmas Skavsta (arba Stokholmas NYO) kaip tai daroma daugumoje oro uostu?Taip pat vietoj Bergamo,galetu parasyti Milanas BGY,taip butu daug papraciau.
Būtų juokingas nusileidimas iki FR lygio. Visi juk ir taip žino, kad Bergamo – netoli Milano.
http://www.lrytas.lt/-13005251741298415382-baltarusius-vilios-į-europą-skristi-per-lietuvą.htm
Siaip butu visai logiska kokis kelis reklaminius stendus rusu,lenku kalbom Druskininkuose uzpirkt ten juk ir lankosi potencialus keliautojai…
@Francas-gal visi ir zino,jog Bergamas yra netoli Milano,bet tiek Wizzair,tiek Ryanair puslapiose naudojamas Milanas Bergamas,todel manau jog zmonems butu paprasciau susigaudyti jei butu parasyta Milanas BGY ar pan. :)
Beje „Lietuvos Ryte” yra trumpas straipsnis apie BAS.Rasoma jog CAA nedave leidimo,nes BAS neatitiko reikalavimu,todel jie planuos startuoti rudeni.
Nu va ir ramu iki rudens…
Keičia planus
Aida MURAUSKAITĖ
LR korespondentė
2011-03-19
Latvijos bendrovės „Baltijas aviacijas sistemas” (BAS) mūsų šalyje įsteigtas naujas oro vežėjas, turėjęs pradėti iš Lietuvos skraidyti šį pavasarį, tai atidėjo rudeniui.
Iki šiol BAS nepasirūpino nei lėktuvais, nei įgulomis, nei būtinais dokumentais. Taip pat nepaskelbė, kaip vadinsis nauja įmonė.
Balandį turėjusi pradėti veikti Lietuvoje registruota oro bendrovė prieš kurį laiką pavėlino skrydžius mėnesiu, o dabar nukėlė į rugsėjį.
Naujokei būtinas oro vežėjo pažymėjimas, taip pat reikia ir veiklos licencijos.
Pasak šiuos dokumentus išduodančios Civilinės aviacijos administracijos vadovo Kęstučio Aurylos, BAS neatliko parengiamųjų darbų, būtinų šiems dokumentams gauti.
Latvijoje registruotai bendrovei „Baltijas aviacijas sistemas” priklausanti nauja oro įmonė praėjusį rudenį pribloškė savo užmojais Lietuvoje – po penkerių metų žadėjo iš Vilniaus skraidyti dešimčia lėktuvų 28 kryptimis.
Tiesa, iki šiol ši įmonė Lietuvoje neįregistravo nė vieno lėktuvo.
Pasikeitusių planų patys BAS vadovai išsamiau nekomentuoja. „Baltijas aviacijas sistemas” priklauso Kristianui Kirchheineriui ir „AirBaltic” prezidentui Bertoltui Flickui.
tai per biurokratu nepaslankuma praradom naujas kryptis? :D
Kuo cia deti biurokratai- taisykles vienodos visiems. Star1 susitvarke per puse metu ir startavo be problemu. B.Flick’as puikiai zino ka ir kaip daryti. Tad ko jie tempia guma- atskiras klausimas. Be to, startuoti esant rudeniniam srautu kritimui ne per geriaisias sprendimas…
BAS pasakymas jog jie startuos rudeni,labiau panasus i ”atsikniskite nuo musu pusei metu”,rudeni greiciausiai vel isgirsime jog BAS nesusitvarke dokumentu ir startuos pavasari :)
Belieka pakartot mano ankstesni klausima,- ar bus Tel Aviv – Vilnius reisas siai vasarai be BAS ? Buvo rasyta, kad tai darys BAS kartu su Izraelio a/k.
Jei kas nematė Wizz M. Feb. http://www.ink-live.com/emagazines/wizzit/2011/feb/?pageNumber=32
Imeciau Wizzair 2011 february zurnala kaip pdf faila –
http://www.failai.lt/zvx6a4vk5wzq/wizz.pdf.htm
Pasiimkit ir skaitykit.
Baikit svaigti su tuo BAS.
Atsakymas Judzin: „Small Planet” jau operuoja kelis A320, tačiau „Tez Tour” ir „Novaturo” užsakymus šiuo metu vykdo B733. Kiek žinau, tai vienas A320 pastoviai Vilniuje bus nuo gegužės antros savaitės.
@Jurgis – įdomus wizz žurnalo numeriukas. Patiko, kad gėrimų kainos mažesnės nei pas Ryanair. Tačiau, kai pamačiau Trakų pilį, po kuria parašyta „Vilnius”, tai vos neapsiverkiau. EPIC FAIL ;(
na, ji arčiau Vilniaus nei Bergamo oro uostas nuo Milano :DD
Ne vieną kartą, ne viename leidinyje teko matyti Vilniaus nuotraukas tarp kurių būdavo ir Trakų pilis. Taip kad nieko naujo. Kita vertus Trakai yra gan arti Vilniaus ir gaunasi vos ne jo priemiestis, kuris beje, gan patogiai pasiekiamas ir traukinuku. :)
Trakai yra Vilniaus turizmo dalis. Jei pultume atskyrinėti vietoves kažkokiais rubežiais, tai Kryžių Kalno negalėtume laikyti prie Šiaulių, o reikėtų sakyti Meškučiuose, o Kauno oro uostą turime vadinti Karmėlava. Niekam nuo to geriau nebūtų.
Tas pats ir del Nykopingo. Juk zmones skrenda i Kauna,- ne Karmelava, Stokholma NYO, o ne Nykopinga.
na, Stokholmo situacijos asmeniškai nepažįstu, bet aš skrendu į Bergamą, o ne į Milaną. Nors aš aišku suprasčiau, kad ir kas ten lentoj būtų parašyta, bet man gražiau, kai parašyti realūs miestai.
O man graziau, kai matai pazistamus miestus, o ne kaimus, prie kuriu oro uostai pastatyti.
As kai ziuriu zemelapi, man idomiau matyti centrinius miestus pazymetus, nes as noriu ten patekti, o ne i kaima.
Tarkim Malpensa, na centrinis gi oro uostas, bet 50 km nuo Milano. Tas pats su tuo paciu Stanstedu arba Gatwicku.
Realiais vardais? ok ok, tada Briuselis iš tikrujų turi būti vadinamas Zaventem, Kopenhaga – Kastrup, Hamburgas – Fuhlsbüttel.
Gal dėl Estonian Air nerašoma pvz. „Stokholmas” apie Skavsta, o ir krypčių daugiau atrodo.
Bet manau nėra neteisinga taip. Šiaip kai kurie pigių skrydžių oro uostai priskirti miestams tik todėl, kad avialinijos taip pasakė. Pvz. Hahnas arčiau Liuksemburgo nei Frankfurto, arti ir Tryras, Špajeris, Koblencas.
O Bergamas yra Šiaulių dydžio miestas.
Tik Liutoną gal irgi taip tada reikėtų rašyti, bet turbūt rinkodaros sumetimais gražiau atrodo „Londonas LTN” kai alternatyvos Londonui nėra.
http://vz.lt/straipsnis/2011/03/20/Pigus_skrydziai_braukia_bilietu_pardaveju_pelnus
Griztant prie reklamos Baltarusijoj. Siuo metu autobusu is Vilniaus i Lyda ir Gardina nera, nei traukiniu. Reikia judint ir per sita vieta
ar tu kiekvieną dieną atsikėlęs visą informaciją ištrini ar kas tau yra – juk aiškino kad važiuoja su nuosavu transportu ir tam yra daugelis priežasčių, o tu vėl apie tą patį, kaip sena plokštelė.
Viska as skaitau, tik noriu priminti, kad vaziavimas nuosavu transportu per LT siena yra atskira pramoga. Niekada negali tiksliai zinot kiek uztruksi. Jei neduokdie pamainos keisis…
Autobusi vaziuoja pagal tvarkarasti ir tikrinami be eiles, nekalbant apie tai, kad nereikoa uz parkavima moket. O pavezimas apsunkintas, nes reikia ekstra vizu…
Aš tai manyčiau reiktų pastatyt didelių billboardų palei Minsko plentą prie Didžiasalio kaimo Vilniaus raj. o taip pat prie visų įvažiavimų į Naująją Akmenę, gal prie Žagarės kelio. Ten daug gyventojų ir duotuoju metu niekur neskraido, yra didelis potencialas.
Kalbant apie įdomias kryptis ir tranzito perspektyvas, labai perspektyvu būtų daryt tranzitą iš Indijos į Šiaurės Afriką per VNO. Prielaidos visos yra: lietuvių kalba yra artimiausia prie sanskrito, todėl tą kalbą mokantys keleiviai iš DEL ir BOM galėtų Vilniuje jaustis kaip namie, galima jiems būtų pasiūlyti cepelinų kur nors Kirtimuose sustojimo metu, apsipirkti gintaro, lino dirbinių, drožinių.
Be to, pasiūlymas ypač perspektyvus, nes šiuo momentu keleiviai iš Indijos beveik nesiilsi šiaurės Afrikos kurortuose – Egipte, Tunise, Alžyre. Esu tikras, juos galima būtų sudominti, pastačius bilbordų prie naujojo Mumbajaus aplinkkelio (kai tik tas bus pastatytas).
Šis variantas taip pat galėtų keleivius iš Nepalo ir Bangladešo vilioti į tranzitinius reisus per VNO į ORD. Būtų labai įdomus variantas: Bangladešas mums gana artimas, Metalo g. pietinės pusės gyventojai Vilniuje rastų daug salyčio taškų su biudžetinio keleivių segmento iš Dhakos, gal galima būtų organizuoti bendrų kultūros renginių.
Ar bandei paskaičiuoti, kiek Tavo pasiūlymai kainuotų? Įtariu, kad neatlikai net elementarios cost-benefit analizės. N.Akmenei RIX arčiau, tai vargiai ar perviliotum į VNO, nekalbu jau apie Žagarę.
Dėl Indijos-VNO-Š.Afrikos dabar pats blogiausias laikas tokiems veiksmams (turiu omenyje revoliucijas). Kita vertus, pasiūlymas nelogiškas ir dėl atsumų – faktiškai siūlai skristi „per aplinkui”. Jiems tiesioginis produktas daug patrauklesnis. Šia prasme tranzitas į ORD atrodo logiškiau, bet pirmiausiai reikia įsukti skrydžius iš VNO, o tada jau ieškoti iš kur prisivežti tranzito. Šiandienos situacijoj, jei tai ir apsimoka, tai lenkai turi daug geresnes galimybes. Juo labiau, kad ir kultūriškai jie nėra daug toliau nuo tų kraštų nei mes.
Kaip supratau Andriaus Užkalnio komentaras buvo grynas sarkazmas. Iš Lietuvos niekas net teoriškai neplanuotų reguliarių į Indiją ar JAV. Tuo labiau iš Vilniaus – nėra tam sąlygų. Jeigu ten Ryga neturi susisiekimo su tomis valstybėmis tai ką kalbėt apie mus.. ?
A.Uzkalnis skleidzia sarkazma, bet kazkodel nieko nesako apie Dublino oro uosta. Tegu man kas nors irodo, kad Dublinas yra pati reiksmingiausia kryptis AirIndia, kad i ten is Frankfurto savo baze perkele.
Beje niekaip negaliu suprasti didziojo liberalo poziurio i veral
A.Uzkalnis skleidzia sarkazma, bet kazkodel nieko nesako apie Dublino oro uosta. Tegu man kas nors irodo, kad Dublinas yra pati reiksmingiausia kryptis AirIndia, kad i ten is Frankfurto savo baze perkele.
Beje niekaip negaliu suprasti didziojo liberalo poziurio i verslo inovacijas.
Facebook’o poreikio nebuvo, kol jo nebuvo. Plansetai buvo niekam neidomus iki iPad ir t.t.
Srauto tarp Vilniaus ir Bremeno praktiskai nebuvo per pastaruosiu 20 metu, ir ka?
Na taip del autobuso pritariu,juk draugo paprasius atvezt jam vizos reiks…teisingai cia
Cia panasiai kaip su Turizmo Info Centrais kur veikdavo miestuose kur net nera susisiekimo (:
Visiškai pritariu, kad mums reikia naujo lietuviško Facebook (jis galėtų vadintis „Ramunėlė.lt”, ir geriausia jei būtų sukurtas už valstybės pinigus iš investicijų skatinimo fondo, arba dar geriau jei būtų įkurtas Strateginės Socialinių Tinklų Plėtros Departamentas prie Sveikatos Apsaugos Ministerijos).
Taip pat absoliučiai pritariu, kad pastarųjų dviejų dešimtmečių Lietuvos patirtis aviacijoje, kuriant sėkimingas bei pelningas oro bendroves, pasaulį nustebinant netikėtais maršrutais ir apskritai užtikrinant VNO, KUN ir PLQ neeilinius rodiklius (šie uostai jau dabar yra žinomi tranzito centrai pasaulyje, KUN išvykimo salė neatsitiktinai lyginama su DXB!) leidžia tikėtis didžiulės sekmės stambiuose projektuose ir įspūdingo biudžeto lėšų panaudojimo.
Savo ruožtu visokeriopai pritariu low-cost reisui į ORD, pradžioje su dažniu 14 x sav., operuojamas galėtų būti lėktuvais A380 (didesnei ekonomijai varikliai galėtų būti perdirbti į dujinius, yra meistrų aplink Kauną/Marijampolę, kurie už prieinamą kainą standartinį Rolls-Royce Trent 900 perdirba dujinei įrangai už 3000 Lt. PVM, mokant grynais nuolaida). Keleivių galima būtų nesunkiai rasti, išplatinus skrajutes Čikagos, Klyvlendo ir Indianapolio miestų lietuviškose parapijose, ir išpirkus radijo valandėles, kur galėtų naują reisą pareklamuoti LR Gen. konsulato atstovai.
Manau laisvai pradžioje į ORD galima leisti 16x sav., pridedant papildomai penktadienį ir sekmadienį, nes Balnienė sakė, kad daug norinčių į Lietuvą atvykti savaitgaliams. Tai laisvai užpildytumėms ir tris A380 per dieną. Be to Balnienė tuoj sukurs Facebook grupę su 10K Lietuvos fanų (už niekingus 580K litų), tai vien iš jų kiek bus norinčių skristi į Vilnių.
Andriau,gal jau uztenka to sarkazmo?Dauguma cia susirinko normaliai pakalbeti,o tavo sarkazmas tiktu delfi komentaruose :)
Gal kas zino kada pasirodys noramliai sutvarkytas VNO vasaros sezono tvarkarastis?Ir kur Donkasterio kryptis VNO zemelapyje?Gal nezinojo kaip lietuviskai graziau uzvadinti? :)
Tikrai taip, o jei atidarytume naujus oro vartus netoli Pagegiu aviacinis zibalas avia kompanijoms is vietiniu tiekeju kainuotu bent 30 % pigiau butu sustabdytas MN monopolis, ir pats laikas pradet reklamuotis uzsienyje kaip salis kurioje zemes drebejimai ne muses nenuskriaustu, todel pats laikas perkelti cia visas atomines elektrines, turetume didziuli srauta turistu norinciu apziuret sali kur vienam gyventojui tenka 0.12698 atominio reaktoriaus. Pats laikas veikti….
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/atskridusius-svecius-nuo-liepos-pasitiks-grazesni-vaizdai.d?id=43377553 butu gerai ,kad neliktu tik tusti zodziai,bet bent jau juda tas reikalas i prieki
Tadai, esi visiškai teisus. Simonas Bartkus man privačiai pastebėjo, kad kai kurių etatinių narių nuolatinės humoro temos (VNO kaip tranzito centras, nonstop reisai į ORD, oro uostas prie Elektrėnų, perspektyvios kryptys į Kaukazą, Moldovą ir Irano slidinėjimo kurortus), nors ir yra komiškos ir linksmos, bet nesurenka pakankamai paspaudimų iš paauglių ir kt. lengvatikių segmento. Todėl aš buvau paprašytas įnešti kiek linksmumo šį gražų kovo sekmadienį.
linksmai Andriau parasei, saunuolis. laukiam daugiau panasiu komentaru.
cenzura Simono bloge:(
Šiaip tai VNO tranzito centras tai ministerijos išmįslas. Kitas klausimas, kad kol kas nerandama būdo tam pasiekti.
Tuo pačiu pastebėsiu, kad nepaisant savo labai pusėtino humoro demonstravimo, A.Užkalnis neatsakė į uždauotą klausimą apie verslo inovacijas. Nors gal jo manymų toks dalykas išvis neegzistuoja ir yra tiesiog žurnalistų ir kitų rašeivų pramanas.
O skrydis į Kišiniovą iš Vilniaus egzistavo, tiesa nėra duomenų kaip jam sekėsi.
Gerbiamasis Vytautai-NT, atsakymas į Jūsų klausimą šiuo metu yra derinamas su mano PR specialistais, kurie sekmadienį nedirba, todėl jo gali tekti palaukti. Asmeniškai atsakyti į jį negaliu.
Nepatvirtintais duomenimis, reisas į KIV buvo toks populiarus, kad jį teko uždaryti pagal tarpvalstybinį susitarimą, nes per daug LR piliečių persikraustė nuolatiniam gyvenimui į Moldovą bei išvyko turizmo tikslais, ir iškilo grėsmė, kad Lietuvoje neliks net kam išjungti šviesą po savęs.
Šiaip Kišiniovo reisas iš Vilniaus įdomus tam tikra prasme. Nes airBaltic jį iš Vilniaus buvo atidarę kai dar iš Rygos ten neskraidė. Ir pradėjo daryti tranzitą per Vilnių. Palyginimui flyLAL tuo metu dar apskritai nežinojo, kad tranzitas kaip toks iš viso egzistuoja. Dar be to buvo keli Fokkeriai Lietuvoje įregistuoti ta pačia proga.
Kas už tai, kad komentarai turėtų įvertinimo mygtukus, duokit man pliusą. :)
Jei rimtai, kalbant apie Lietuvos realybę, ji dažnai būna net juokingesnė, nei gerbiamų komentatorių humoras čia. Tarkim 580 000 litų facebook puslapio įkūrimui??? Gal aš durnas, bet niekaip nesuprantu kam čia tokios sumos? O IT srityje dirbu jau 10 metų… Gal kas galėtų bent pabandyti paaiškinti?
@Tomas – tu kur gyveni, kad tokius naivius klausimus uždavinėji? Jei iš tų 580K bent 20% nukris tikriem projekto darbam, tai bus tiesiog neįtikėtina sėkmė ;]]
Šiaip tai tie 580 tūkstančių skirti reklamai Facebook’e ir žmonių pritraukimui, o ne puslapio sukurimui. O jei kas turi įrodymų apie valstybės lėšų vagyste- maloniai prašome į STT.
Ir, aišku, mane visuomet džiugindavo rašytojai turintys vieną aukštąjį išsilavinimą, kurie po ilgo gyvenimo Britanijoje pradėjo vaizduotis, kad įvaldė britišką humorą, nors iš ausų lenda tipiškai lietuviškas argumentas išvadinti oponentą debilu.
O kad nenukryptume nuo pagrindinės temos siūlau prisimint, kad susisiekimas oru yra ne tik ekonomika, bet ir politika. Ir ta proga pamąstyt kaip apyvartinių taršos leidimų įvedimas paveiks aviacijos rinką..?
I STT :D prajuokinai, paskui ir paciam gali tapti nebemiela gyventi ant Lietuvos :)
http://verslas.delfi.lt/automoto/rygos-oro-uostas-nori-atsisakyti-ryanair-paslaugu.d?id=43404157
Idomu, kuriam laikui VNO uzsimove kilpa su Ryanu ir kokios baudos irasytos i sutarti, tikiuosi ne RIX atvejis…
Ar jau atsisake Ryga to Ryanairo? Eilinis papolitikavimas, o jau daromos dideles isvados. Talinas, tuo tarpu, kazkodel kaip tik ikalbinejo i Talina eiti, o ne i Pernu, kur Rynair buvo uzsimanes
Kiek suprantu Vilniuje, tiek Estonian, tiek Ryanair bus taikomi vienodi mokesčiai. Šiuo atveju problemų nematyti. Iš kitos pusės Ryanair kartu su Wizz turėtų pakelti keleivių srautą Vilniuje bent 40 proc.
Rygos atveju, spėčiau, yra AirBaltic daromas spaudimas, kurie norėtų išrukyt Ryanair iš Rygos. O latviai bando siekti kompromiso- siūlo jiems atskirą Tukums oro uostą (Turim latviško KUN atvejį).
2011.03.21
Baltijas aviacijas sistemas” dirbti gali pradėti rudenį
Latvijos kapitalo aviacijos bendrovė “Baltijas aviacijas sistemas” Lietuvoje pradėjo sertifikavimo procedūrą, kad galėtų skraidinti keleivius.
Tai patvirtino Civilinės aviacijos administracijos direktorius Kęstutis Auryla.
“Baltijas aviacijas sistemas” pradėjo sertifikavimo procedūrą, nori tapti Lietuvos vežėja. Darbą įmonė gali pradėti rudenį”, – sakė jis.
Anot K.Aurylos, “Baltijas aviacijas sistemas”, kurios įmonė Vilniuje įkurta pernai rugsėjį, pateikė CAA dalį reikalingų dokumentų, jie peržiūrimi.
Pusę Latvijos bendrovės “Baltijas aviacijas sistemas” akcijų Latvijos skrydžių bendrovės “airBaltic” vadovas Bertoltas Flickas (Bertoltas Flikas) pernai gruodį pardavė Bahamuose registruotam fondui “Taurus Asset Managament Fund”.
2008-ųjų gruodį įregistruotos Latvijos “Baltijas aviacijas sistemas” akcinis kapitalas yra 19,307 mln. latų.
BNS informacija
Ilgiausias lėktuvas atliko pirmąjį skrydį (nuotraukos)
http://www.lrytas.lt/-13006916301299115441-ilgiausias-lėktuvas-atliko-pirmąjį-skrydį-nuotraukos.htm
Gerb. Vytautai-NT, turbut daugeliui cia labai idomu, ar paciam dar lieka laiko dorai tarnauti Lietuvai, po nuolatinio spaminimo (i tema ir ne i tema) i si bloga. Stai Simonas suderino pomegius ir darba, gal ir paciam reiketu pasukti i aviacija ? Geru aviacijos specialistu, ypac su keliais aukstaisiais mums labai truksta…
Nesunku dabar aukstaji isigyt tik turek pinigu ir pazinciu…. Siaip straipsnis idomiai skelbia kad bus atsisakyta visu pigiu avialiniju RIX, bet juk AirBaltic irgi kaip ir low cost :)
Wincui: Kam čia pažymėt tą diplomų kilmę? Aiškai matos kas ko vertas ir be diplomo pateikimo.
O čia šitam bloge žiūriu madinga svetimu niku rašyt. Grįžtu, o čia jau mano vardu prirašinėta. Gal kokia registracija nepakenktų? :)
Tam pazymet kad dabar toks laikas kad ne pagal diploma reik zmogu vertint o pagal jo nuveiktus darbus.
Ne kartą girdėjau, kad pilnatis veikia, bet nesitikėjau, kad šį kartą priartėjęs mėnulis paveiks šitaip stipriai.
Gal padarykim 6iam forume pertrauką, kol jis šiek tiek atitols, nes kitaip ir mes dar nuspręsim pasiųsti Lietuvos aviaciją Libijos bombarduot.
@Aloyzas :) Rasa Jukneviciene jau sake, kad Lietuva atiduos sajungininkams savo skraidymo valandas :)
http://vz.lt/rss/straipsnis/2011/03/21/Lietuvos_oro_uostuose_keleiviu_gausejo2
Tallinn Airport gets the world’s first Skype booth. http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=38722
Tikrai galetume dideli indeli idet Libijos kare su L-39 ar An-2 :)
Lietuvos oro bendrovių paslaugomis šiemet pasinaudojo 59,4 proc. mažiau keleivių
Lietuvos oro bendrovės sausio-vasario mėnesiais skraidino 30 tūkst. keleivių – 59,4 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu.
Krovinių ir pašto pervežimas šalies oro linijų lėktuvais palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 4,2 proc. iki 0,5 tūkst. tonų, išankstinius duomenis pranešė Statistikos departamentas.
23,5 tūkst. keleivių (78,3 proc. visų keleivių) šiemet sausį-vasarį skrido nereguliariaisiais skrydžiais – 54,1 proc. mažiau nei pernai tais pačiais mėnesiais.
Vien vasarį Lietuvos oro linijų bendrovės skraidino 13,3 tūkst. keleivių – 62,4 proc. mažiau nei 2010-ųjų vasario mėnesį ir 20,4 proc. mažiau nei šiemet sausį.
Krovinių ir pašto pervežimas vasarį, palyginti su sausiu, sumažėjo 25,2 proc., o palyginti su 2010-ųjų vasario mėnesiu – sumenko 18,3 proc. iki 0,2 tūkst. tonų.
BNS informacija
Kokius dar reguliarius reisus vykdo Lietuvos vežėjai. Čia gal SPA?
Cia SPA kai kurie ciarteriai uzskaitomi kaip reguliarus.
Cia matyt Egipto revoliucijos pasekmes. Sustojo poilsinis agenturinis turizmas.
del star1 ir tiek, kiek cia imti i plaucius..
Olandų radijo mėgėjas jau daugelį metų seka lėktuvų judėjimą, įrašinėja ir pranešinėja karinių orlaivių komunikacijas. Paskutiniai įrašai apie tai, kokie įspėjimai buvo perduoti Libijos lėktuvams.
http://www.wired.com/dangerroom/2011/03/secret-libya-psyops/
LETA, rus.DELFI.lv
Международный аэропорт Rīga не планирует отказываться от предоставления услуг ирландской авиакомпании-дискаунтеру Ryanair.
Об этом сообщил председатель правления аэропорта (госкомпании Starptautiskā lidosta „Rīga”) Арнис Лухсе. Он подчеркнул, что сейчас не ведутся переписка или переговоры в другой форме о переводе рейсов Ryanair в аэропорт в Тукумсе.
„Аэропорт не предлагал авиакомпании Ryanair уходить в Тукумсский аэропорт, а Ryanair с подобным предложением к нам не обращался. Если Ryanair решит перейти в Тукумс, то, скорее всего, он будет исходить из того, что данный аэропорт может предложить услуги по более низким расценкам”, – подчеркивают А.Лухсе.
Договор аэропорта Rīga с Ryanair заключен на срок до 2015 года, и пока пересматривать договоренность не планируется, утверждают в столичном аэропорту.
Как ранее сообщалось в передаче TV3 „Ничего личного”, аэропорт Rīga якобы хочет расстаться с ирландской бюджетной авиакомпанией Ryanair, добившись ее перемещения в Тукумсский аэропорт, и вновь привлечь в Ригу
eilinis reiksmingas papolitikavimas.
Kodel gi nepanaudot sio autobuso tikslinei baltarusiskai VNO reklamai ? Ar net skyda pastatyti autobuso stotelese,- tiek prie Akropolio, tiek Autobusu stotyje.
Pirkinių ištroškusiems baltarusiams – tiesioginis maršrutas Stotis-„Akropolis“
http://verslas.delfi.lt/automoto/pirkiniu-istroskusiems-baltarusiams-tiesioginis-marsrutas-stotis-akropolis.d?id=43454441
buy furniture uk online
Simonas Bartkus | Blog » „Ryanair“ pradės skrydžius iš Brėmeno į Vilnių