Vokišką Vilniaus oro uosto geografiją papildys skrydžiai į Diuseldorfą
2013 m. kovo mėn. „Ryanair” atidarys dar vieną naują tiesioginę kryptį iš Vilniaus oro uosto – skrydžius į Düsseldorf Weeze oro uostą.
Skrydžiai iš Vilniaus į Düsseldorf Weeze oro uostą prasidės 2013 m. kovo mėn. viduryje. Tiesioginiai skrydžiai vyks tris kartus per savaitę.
Į Vokietiją šiuo metu skraidina „Lufthansa” (2 kartus per dieną į Frankfurtą), „Wizz Air” (2 kartus per savaitę į Dortmundą) bei „Ryanair” (po 3 kartus per savaitę į Karlsrūhę ir Brėmeną).
Tai antroji tiesioginė kryptis iš Vilniaus, kuria skrydžiai prasidės 2013-aisiais metais. 2013 m. balandžio mėn. „Wizz Air” pradės tiesioginius skrydžius į Trondheimą.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
376 komentarai
Leave a reply
Man truputį keista – FR skraido į du Vokietijos miestus (dabar bus trečias), W6 – dar į vieną, o LH niekaip nesiryžta atidaryti Miuncheno ar Berlyno, nors lėktuvų užpildymas į Frankfurtą fantastiškas.
gal 2013 vietoj „2012 m. kovo mėn. “Ryanair” atidarys dar vieną naują tiesioginę kryptį…” :)
Neseniai skridau iŠMaskvos su Aeroflot Superjet. Įspūdžiai:
1. Šeremetjevo D tįerminalas nesamone (išvykimas 3 aukšte, o tualetai tik antrame).
2. Apie skrydį į Vilnių paskelbė tik 1 val iki skrydžio.
3. Lėktuvas vėlavo pusvalandį- nespėjo visko pakraut (turint galvoje, kad skydžių tuo metu beveik nevyko).
4. SuperJet nėra „vėjelio” (yra tik naujesniuose modeliuose)
5. Užšalo tualetas (išeitų, kad jis išvis niekada neveikia, nes tam aukštyje nuolat šalta).
6. Vietos kojoms daug išdėstymas 2 3
7. Kaukia gtarsiau nei Emraer ar Bombardier CRJ
8. UtAir maitinimas geresnis (be paketo yra tik kava/arbata ir bonaqva, nėra nei vyno nei alaus net už pinigus).
9. Stiuardesių ir pilotų anglų kalba poklaikė…
10. labai gerai atvažiuot į oro usota paskuytiniu autobusu- tiesiai į registraciją. Veikia kioskai…
Vytautai-NT tai Mančesterio oro uoste apie Ryanair laipinimo vartus paskelbė likus 30 min iki skrydžio, London Stansted lygiai taip pat 30 min iki skrydžio.
Dėkui už apžvalgą, Vytautas-NT
Grįžtant prie Vilniuje besilankiusio Atlas B747 : gal kas žino kokiu tikslu jis čia buvo ? P.S. dabar stebėdamas Redbull Stratos projektą iš JAV karinės bazės mačiau daugybę Atlas lėktuvų pas juos pririkiuotų.. Gal vėl kokį „Gvantanamą” išvežė ;)
@ES
iš RIX 747 kyla kasdieną po 2 kartus, vis tas pats tiekimas Afganistane dislokuotiems kariams :) Kodėl šį kartą skrido maršrutu per VNO – atsakyti negaliu :)
@Linas
Bet, kad šitas 747 iš VNO skrido ne į Afganistaną, o į Bukareštą. Manau nieko bendro čia su Afganistanu neturi.
O šiaip Atlas Air kaip ir daug kitų JAV krovinių aviakompanijų dažnai skraido pagal įvairius JAV valdžios užsakymus, bet dėl šio skrydžio nieko nežinau, tik maršrutą. :)
Kad kiek matyt teko tai RIX skraido Kalitta Air 747, o ta Atlas Air nuolat galima sutikt stanstede prie Cargo terminalo, karta net teko garbe su juo skrist i stansteda ~ 1000ft atstumu
to Andrius
žinau, kad iš VNO skrido į OTP, kokios to priežastys – nežinau… vienaip ar kitaip, manau, kad tai susiję su tuo pačiu Afganistanu :)
Ai nu koks skirtumas kokiu tikslu.. : )) Geriau palinkime jam čia dažniau apsilankyti. : ))
Žygimantai – tai jau tikrai… x2 daily :)
: )) bent 2x monthly. Bet prie apsilankiusių lėktuvų būtų gerai pridėti kokį B777 ar B787. : ))))
Nuo balandzio pradzios FR vel skraidys i Kos ir Rhodes :)
Teko kažkada čia iš Kauno skirsti. Daug visokių atostoginių krypčių, na bent jau prieš porą metų, iš čia buvo, o ir į Olandiją pėsčiomis, tikrąja to žodžio prasme, nueiti galima :-).
AI: Na vat, palinkėkime kauniečiams ir Kauno gerbėjams nustoti verkti, tuoj bus įjungtos visos vasarinės kryptys ir dar gal naujų pridėta. Vilniečiams šiuo požiūriu irgi tenka tik pavydėti visokių Maltų, Kiprų ir pan, o kitais metais sprendžiant iš visko ir Islandijos :)
Kad Reikjavikas visai neblogai suskraide.Tai visai realu ,kad ir kitamet skris…
Tampere iš kauno nuo vasaros pardavinėja. Berods ir Stokholmą. Tik įdomu kodėl šitos kryptys virto sezoninėmis?
Vytautas-NT: kad atrodo, kol kas nė vieno lietuviško maršruto RYANAIR.com nepardavinėja 2013 m. vasarai.
http://www.ryanair.com/lt/new-routes yra Vilniaus maršrutai ir Graikijos salos iš Kauno.
OT: The Irish airline Ryanair will start from March 2013 to air traffic from Dortmund and expand its route network by 6 attractive targets (Alghero / Sardinia, Malaga, Faro, Porto, Girona / Costa Brava, Palma de Mallorca)
Šiokai tokia infor apie Baltijos regioną – http://www.routesonline.com/news/36/the-hub/165150/new-baltic-carrier-plans-to-succeed-where-predecessors-have-failed/
Šarūno nuorodoje įdomi yra statistika. Kaip visada norėčiau paminėti, kad . Taip ir buvo 1990 m., kol dar nebuvo jokio įdirbio, o tik bendra istorija. Tiek Lietuvos, tiek Latvijos, tiek Estijos srautai vienodi, maždaug 1 keleivis 10 gyventojų, gal Estijoj kiek daugiau, kiek suprantu dėl salų.
Šiandien yra 6,6 keleiviai Lietuvoje, 17 keleivių Latvijoje ir 10 keleivių Estijoje (10 gyventojų). Aišku kažkiek prideda tranzitas, bet kiek pamenu Simonas publikavo ir skaičius atmetus Rygos traniztą, o Taline tranzito tuomet dar nebuvo, tai jie irgi lenkia Lietuvos oro uostų duomenis.
Kažkur nusitrynė tekstas, turėjo būti antras sakinys „Kaip visada norėčiau paminėti, kad Lietuvoje mažesnis keleivių skaičius nei kitose Baltijos šalyse, atsižvelgiant į populiacijos skirtumus”
Ir turėjo būti „kėdės”, o ne „keleiviai”, tačiau koreliacija laisvose ir panašiose rinkose tarp šių dydžių yra didelė.
Ministrų svajose – bendros Baltijos šalių aviacijos ir pašto įmonės
http://www.lrytas.lt/verslas/energetika-ir-susisiekimas/ministru-svajose-bendros-baltijos-saliu-aviacijos-ir-pasto-imones.htm
Neatsisakoma planų ateityje kurti bendrą trijų Baltijos valstybių oro linijų bendrovę. Apie tai trečiadienį Klaipėdoje diskutavo Lietuvos ir Latvijos susisiekimo ministrai Eligijus Masiulis bei Aivis Ronis. Bendra kompanija esą padėtų šalims sėkmingai konkuruoti oro transporto rinkoje, kurią pamažu užvaldo didžiosios pasaulio bendrovės.
Tuo tarpu Palangoje verda aistros dėl pavadinimo. Gal čia būtų ir Kauno problemos sprendimas? Na, jei pervadintume VNO Kauno-Vilniaus oro uostu? http://www.lrytas.lt/?data=20121011&id=akt11_a1121011&sk_id=99&view=2
Paskelbta, kad nuo 2013 Sausio LH naujas lcc padalinys operuos po Germanwings brand’u.
kai miestas nelabai turi kuo pasigirti, buna naudinga susireiksminti, ypac pries rinkimus. isivaizduokit, kaip Palanga izeide! siaip reikejo nuo pat pradziu kisti pinigus ne i PLQ, o i KLJ, nes dabar, speju, Palanga kaip galutinis tikslas yra minimaliam skaiciui keleiviu (neskaitant tu rusu reisu), tiems, kuriems tikslas – ne Klaipeda, butu kaip ir nesvarbu, is Palangos ar Klaipedos vaziuoti. itogo, turim oro uosta ten, kur jis nelabai reikalingas ir dar pasaulio bambos statusu.
bet gal kas zino tikslesne atvykstanciuju statistika – kiek % traukia i Klaipeda ar dar kur, kiek lieka Palangoj
Kokia dar statistika Palangoj tik rusai is Maskvos kur 50 vietu lektuvelis :).Politika daugiau nieko, pasireklamavimas pries rinkimus.
LondonLuton,London Stansted ,Stokholm Skavsta ten atstumai 2x didesni nuo didziuju miestu ir atvirksciai teigiamai ziurima ,o ne priesinamasi pries tokius pavadinimus. Visam pasaulyje taip yra Palangos meras dvirati isrado :)
Gerai atrodytu Luton-London,Skavska-Stokholm :)
Kas per zmones sedi tokius i versla sekancia diena bankrutuotu.Nenuostabu ,kad Druskininkai tai per sona dejo:)
Priešrinkiminis triukas šiaip jau čia, kad klaipėdiečiai pasijustų turintys savo oro uostą ir balsuotų už libsąjūdį :)
Dar prie tu rinkiminiu LS priemoniu reiketu prideti, neigiamos informacijos is KUN skelbimo draudima (demokratija pagal LS).
Tikslas pateisina priemones.
Siandien VNO pasirode FR B738 su dreamliner livery:
http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=313107
Rūkas VNO?
For real LCC/LLC fans: http://flugsteig-a.lufthansa.com/de/de?WT.mc_id=email;Base_DE_1010
Dar viena nauja kompanija VNO – Sky Airlines.
@trust me
gal įmanoma plačiau?
@Linas – taigi ta kompanija skraidina tik čarteriais, įsikūrus Antalijoje, tai koks skirtumas kas Novaturo ar Tezturo skrydžius vykdys.
Man rodos Sky Airlines ne nauja kompanija Vilniuje.
Atsimenu maciau ju B737 lektuvus VNO kazkur apie 2001-2003 metus vasaros sezono metu.
Galima plačiau?
Lyg ir nebuvo dar čia rašyta:
Iš Palangos oro uosto gali pradėti skraidyti ir „Wizz Air
http://verslas.delfi.lt/automoto/is-palangos-oro-uosto-gali-pradeti-skraidyti-ir-wizz-air.d?id=59742239
@Francas Na va ir aisku, kodel visi Palangos skaiciavimai buvo patekti A320 lektuvui.
Rinkimai rinkimai.. Paprastai apie nepasirašytas sutartis nutylima, bet ne tokiu metu :)
Kadangi kalbama apie vieną kryptį, tai reiškia bus W skrydis. Įdomu kokios bazės lėktuvu :)
Na va ir dėl pavadinimo aiškiau. Nors man truputį keista, kad Wizz tai taip svarbu – SAS seniai rašo Klaipeda/Palanga visur. Tam nereikalinga kažkokia iškaba. Tos iškabos niekas nemato, kol neatskrenda/neatvažiuoja, o jeigu jau atskrenda/atvažiuoja, tai jie niekaip nepakeis pasirinkimo atskristi/atvažiuoti.
Štai Heathrow logotipe niekur nėra žodžio London, jis vadinasi Heathrow Airport. Niekas problemos nemato, visi rašo London.
Beje, iš to kas parašyta atrodo tarsi derybos dėl šio reiso eitų ministerijos lygiu, o Palangos oro uosto direktorė būtų gavusi, kaip pati sakė, tik „nurodymą iš aukščiau” keist iškabą. Aišku gali būti kai kas ir ne taip pateikta kaip buvo.
Siek tiek daugiau apie LH:
Lufthansa Expands Germanwings To Fight LCCs
http://news.airwise.com/story/view/1349994150.html
siaip idomu matyt kaip ministerija stengiasi del palangos oro uosto (tikrai tie rinkimai, o dar ta gimtoji klaipeda…), ypac kai palygini su veiksmais kauno oro uosto atzvilgiu, kur buvo bandoma netgi suversti visa atsakomybe kauno regiono savivaldybems, jog esa del ju mazina apsukas ryanas kaune. cia gi faktiskai ministerija dirba uz oro uosta, ikalbineja ir savivaldybes, ir avialinijas. klestetu visi trys musu oro uostai, jei visiems ministerija tiek padetu kaip palangai.
Na, labai įdomu, kaip oro uostų politika keisis prie naujos valdžios :)
nuo pirmadieni i gatves isvaziuos Vilnius veza nauji taxi. geriau oro uostas juos isileisti su ju didesniai, bet ne drakoniskais tarifais lyginant su tuo, kas dabar oro uoste dedasi. grazus, nauji auto, kortele galima atsiskaityti gerai reprezentuoja miesta, o na „mat peremat” ka daznai isgirsti is vairuotoju, kurie buriuojasi prie iejimo…
@a. Reikia nepamiršti, kad norint taksi automobiliui stovėti ir laukti keleivių prie Vilniaus oro uosto, reikia už tai susimokėti oro uostui jo nustatytus mokesčius. Juk viešai paskelbtuose Vilnius veža tarifuose, nėra įskaičiuoti dar ir mokesčiai (ir nemaži) Vilniaus oro uostui…
Matyt geriausiu atveju juos galima bus išsikviet telefonu.
Mana labai patinka kaip su Taksi tvarkosi Riga. Išeini iš oro uosto ir prieš tave 2 eilės taksi iš skirtingų kompanijų. Viskas gražu ir aišku – nori žalio ar raudono. Jei pavyktų tai padaryti ir Vilniuje, tuomet ir ex-Martonas turėtų pasitempti, nes keleiviai akivaizdžiai rinktusi „Vilnius veža”. O jei bus viena eilė kaip ir dabar tai naudos bus tikrai mažai.
Estonian Air puslapis neprastas – pvz skrydziu is Stockholmo check-in’a routina i KLM puslapi…
Keistas straipsnis apie Palangos oro uostą šios dienos Lietuvos žiniose. Kelios citatos:
„Kazachstano bilietų pardavimo svetainėse „Estonian Air” skaelbia, kad nuo spalio 1 dienos skrendant reisu Talinas-Astana nemokamai nebevaišins užkandžiais ekonominės klasės keleivių”
(Talinas-Astana?)
„Pagal „airBaltic ReShape” verslo permainų programą latvių oro bendrovė turėtų tapti pelninga 2014 metais. Tuomet skrendant „airBaltic” lėktuvais gal taip pat bus galima tikėtis ne tik įgulų šypsenų, bet ir kavos”
„Per savaitę 2 kartus į Londoną skrendantis 180 vietų lėktuvas galėtų gabenti 37 tūkst. keleivių per metus. Tiek keleivių reiso pelningumui užtikrinti neužtenka”
(Čia 100% LF)
„Klaipėdiečiai piktinasi, kad skrydis į Hamburgą per Rygą kainuoja tiek pat, kaip ir į Ameriką”
„Atsakydama į klausimą, kodėl nesiderama su rusų kompanijomis, skrendančiomis į Kaliningradą, kad jų lėktuvai eistųsi ir Palangos oro uoste, jo vadovė J. Jucevičiūtė aiškino, kad derybos vyko dvejus metus. Jos nutrūko paaiškėjus, kad šia kryptimi neskraido ir rinkoje nėra tokių lėktuvų, kurie būtų tinkami leistis tarpiniame taške. Į Kaliningradą skraido tik talpūs boingai ir aerobusai”
(reikėjo 2 metų tam išsiaiškinti?)
cia nieko naujo net flylal naudojo checkinui internetu klm sistema. gal tiesiog retai skraidei tai nesusidurei
nu kad Estoniam mestu i KLM, buvau susidures tik AMS-VNO skrydziui. kokia prasme tureti kelias check-in sistemas, nes pvz, VNO-TLL-VNO, checkinasi per ju paciu saita. anyway, nusivyles, nes ARN-TLL-VNO checkin per ta KLM puslapi neveikia – rezervacijos neranda, o paciu Estonian puslapis randa tik TLL-VNO dali.
„Norwegian” lapkričio pabaigoje uždaro Stokholmas-Ryga, išsilaikė maršrutas pusmetį.
nes reikejo is Vilniaus skraidyti =]
Galbūt Kiek didokas lėktuvas tokiam skrydžiui…
Ir daznis buktu kiek mazokas, nlb skirtusi nuo to kas su wizz buvo :)
https://dl.dropbox.com/u/98361/air_lituanica.html
Na, kol vyrai pešasi ir kuria Naujuosius Vasiukus, kiti gi rodo kiaušinių tvirtumą.
http://www.youtube.com/watch?v=MrIxH6DToXQ&feature=player_embedded
Čia šiaip įdomumo dėlei skaitalas, su kokiomis bėdomis susiduria Heathrow plėtros šalininkai ir kodėl matyt dar ilgai slotai šiame oro uoste bus aukso vertės:
Heathrow Growth Would Kill More People Than New Hub, MIT Says
http://www.bloomberg.com/news/2012-10-13/heathrow-growth-would-kill-more-people-than-new-hub-mit-says.html
Palangos oro uostas sudomino „Wizz Air“
http://www.balsas.lt/naujiena/624847/palangos-oro-uostas-sudomino-wizz-air
Kokios bedos su SK siandien?
Tuo paciu domina Krokuvos load ir koks paskutinis sprendimas del skrydziu.
sveiki, turiu tokia iprastini klausima, nes esu jau kelis kart apie tai skaites, bet nebezinau tiksliai kur. Skrydis su LF is Mexiko i VNO , su persedimu Frankfurte, ar imanima Frankfurte ir pasilikti, su lagaminu ir i vno nebeskristi??? Ar geriau bandyt su LH tartis?
Na tai mexico paprašai,kad galėtum lagaminą Frankfurte pasiimti,o ten jį atsiemęs eini lauk. : )
@Mantas_muc
Neišeis. JFK-LHR-WAW maršrute turėjau išlipti Londone. Kenedžio darbuotojai kategoriškai atsisakė registruoti bagažą tik iki LHR. Teko talpintis į rankinį.
mantas_muc: teoriškai „de jure” negalima, praktiškai – galima bandyti ir „de facto” dažnai pavyksta. Tiesiog turi teisę atsisakyti tavo bagažą registruoti tik iki Frankfurto (dėl muitinimo, imigracijos reikalavimų; bei dėl aviakompanijos taisyklių). Aišku, kadangi esam vienoje ekonominėje erdvėje (nors vargiai praktiškai Meksikoje „ground handler’iai” tai supras), tai taip darydamas realiai nieko nepažeidi (nebent aviakompanijos taisykles) – todėl gali prašyti registruoti iki Frankfurto, motyvuodamas ilgu persėdimu ar pan. Bet jų teisė to nedaryti.
del bagazo tarpiniame oro uoste, pasirinkite tokia jungti, kad butu tarp skrydziu maziau nei 24val, bet butu nakvyne, tuomet tikrai neturetu registruoti bagazo. :-)
tai vat esme tame kad bilietas jau yra. ir nieko rinktis nebeiseina, o dar geriau butu jei vietoj vno butu galutinis tikslas MUC… bet cia jauciu jau gaunasi visas skrydzio keitimas ir teks dar gerokai primoketi, ane?
Nesuprantu tų lietuvių- randa problemų lygioj vietoj. Reikia nueit prie Lufthansos transfer desk ir paprašyt, kad bagažą atiduotų. Negaliu tęst kelionės dėl asmeninių priežasčių, bloga, sergu ir t.t. ir viskas. Arba pasakyt, kad turi bagaže dokumentus, kuriuos nori išsiimt. Ar drabužius, kad persirengt.
Pradedu suprast kodėl tauta nubalsavo už socdemus ir kt.
@Vytautas-NT pamatęs, kiek melo strategijų turi oponentais, džiaugiuosi, kad „tauta nubalsavo už socdemus ir kt.”
Apskritai, nemanau, kad čia vieta tokiems politiniams pareiškimams, niekaip nesusijusiems su aviacija.
Jo apie politika geriau is vis nesneket,turim ka turim.Puse zmoniu patikli provincija,likusi puse apsileide tinginiai(gi miesteliuose kaimuose tik trecdalis tegyvena )
Kas nenorit meluot,nemeluokit.Paprasciausiai atejes prie transferdesko sakai ,susikloste tam tikros aplinkybes, ir viskas .Nera privaloma gi ivardinti .Gali buti asmenines priezastys ir t.t.,kuriu zmogus nenori atskleisti.
Kaunas , September 2012
79112 passengers
augimas 14,66%
Matyt paskutinis augimo mėnuo. Na gal priešpaskutinis…
Vilnius airport records highest number of passengers ever in September y-o-y
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=64002
Ir iliustracijai ideta Ak Bars lektuvelio nuotrauka :) Beje, Sankt Peterburgo matyt taip ir nebebus. O kaip del Tbilisio ? FlyGeorgia jau pradejo skraidyt i Amsterdama, viceministras spaudoj paskelbe , kad paciu artimiausiu metu bus skrydziai i Tbilisi, tai idomu ar dar siemet, ar tik vasaros sezonui ?
Jau greičiau AirLituanica pradės skraidyt…
„Estonian Air” paskelbė, jog šį sekmadienį, spalio 21 d. paskutinis skrydis su B737-500. CRJ900 paskutinis skrydis – ateinančių metų kovo pabaigoje, nuo 2013 m. balandžio E170/E190/S340 lėktuvai.
Estonian B737 negaila, tuo tarpu CRJ dar ir kaip. idomu, is kur tuos Embraer ima, nes atrodo padrozti ne ka blogiau uz tuos 737’us
klaustuk, nuomoja „Embraer” iš „Finnair”. Interjero, kiek matęs, nekeičia, lieka „Finnair” seno brandbooko spalvų.
Beje, o Estonian neplanuoja E-195 pirkt? tas tikrai B737 pakeist galėtų pagal vietų skaičių.
Tuo tarpu SuperJet Aeroflotas turi tiukra biznio klasės salona su odinėm kėdėm. Va čia tai lygis.
@Vytautas-NT Kodel taip skeptiskai apie FlyGeorgia planus skraidyt i Vilniu ? Man tai atrodo realiau nei airLituanica.
Paper: Estonian Air may need USD 60m for debt guarantee
http://www.balticbusinessnews.com/article/2012/10/15/paper-estonian-air-may-need-usd-60m-for-debt-guarantee
Eesti Päevaleht writes that Estonian Air has issued a guarantee for the amount of USD 60m in connection with the purchase of Bombardier aircraft.
Qatar Airways seeks employees in the Baltics and Poland
http://bnn-news.com/qatar-airways-searches-employees-baltics-poland-78123
On behalf of Qatar Airways, Baltic Aviation Academy announces a contest for the positions of cabin crew members.
The initial exercise will determine 100 finalists from Estonia, Latvia, Lithuania, and Poland. It will be organized on October 20-21, 2012, in Vilnius, Lithuania. The chosen 100 candidates will then be invited to take part in the second stage of candidate selection. This stage will also take place in Vilnius on October 28, 2012.
Sveikiname Toma ir kitus kauniecius aktyviai balsavusius uz Liberalu sajudi. Gavo daugiau nei 2008-aisiais:)
Sveikinu mmm su liberalu galimybesmis dirbti koalicijoje su darbo partija arba opozicijoje :D
Idomu sie rinkimu rezultatai kaip nors gali paveikti LT aviacija ? Dar yra sansu atsirasti airLituanica ? Liberalai turetu skubiai pabaigti/pasirasyti neuzbaigtus darbus. Tame tarpe sutarti su Wizair del Palangos. Kas zino kaip cia bus, gal liks skrydziai tik i Maskva :)
Wow Air Iceland Summer 2013 Operations
Reykjavik – Kaunas 18JUN13 – 04SEP13 1 weekly
X9637 KEF2355 – 0655 1KUN 320 2
X9638 KUN0855 – 1005KEF 320 3
šiandien „airBaltic” vežė keleivius iš Kauno į Rygą automobiliu. pranešė dar iš vakaro, servisas neblogas. kaip suprantu, buvo apie 6-8 keleivius, pora išvažiavo į Rygą, keli pasirinko važiuoti į Vilnių, o kiti nusprendė neskristi.
Wizzair pradejus skraidyt is Palangos, pagal Ryanair verslo strategija, jie turetu irgi iskart pulti i Palanga ir konkuruoti su Wizzair :) Vakaru Lietuvai nusimato pigiu skrydziu i Londona :)
Низкотарифные авиакомпании рвутся в Россию
http://www.ato.ru/content/nizkotarifnye-aviakompanii-rvutsya-v-rossiyu
Tbilisi airport grows 50% in two years; Aegean, Alitalia, British Airways, Estonian Air and Qatar Airways new in 2012
http://www.anna.aero/2012/10/10/tbilisi-airport-grows-50pc-in-two-years/#
To Jurgis
kad nelabai nes jie is KUN skrenda .Cia labiau Wizzair is KUN/London keleivius atima.Gi visi Vakaru lietuvos emigrantai is KUN skrido.Ziuresim kaip toliau Ryanair KUN seksis.
Ne visi iš KUN: http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/kriminalai/del-gimtadieni-sventusio-klaipediecio-teko-nutupdyti-lektuva.htm
Mariau, šiandien tavo gimtadienis? :)
Nuims Zuokula nuo meru, įdomu kuo baigsis AirLituanica..?
Įdomu ar Ryanair uždarys bazes Italijoj:
http://verslas.delfi.lt/automoto/italija-itaria-ryanair-mokesciu-vengimu.d?id=59772063
Kažkaip užmačiau straipsnį http://www.skygod.com/asstd/abc.html apie tai, kodėl Čikagos oro uostas yra ORD, o Los Andželo LAX ir t.t. ir pan.
O kokia yra VNO istorija? Kokia čia mintis? :-)
Aciu Simonui uz atsakyma – taip ir galvojau, kad tas interjeras kazkur jau labai matytas.
Vytautas-NT> kuo rinkimai i Seima susije su savivaldybe ir mero postu?
A.Zuokas prapylė rinkimus, todėl yra puiki proga suspardyti gulintį. Šiandien jam turėtų būti skelbiama interpeliacija. O kur dar draugas ir vagis R.Adomavičius…
nemanau, kad ir kita valdžia galėtų atsisakyti tokio projekto: per toli nueita.
@Justinas,
VilNiaus Oro uostas – VNO. Gerai, kad kodo negavo kai buvo vadinamas Wilno-Porubanek.
Justinai, na, jokios įdomios istorijos čia nėra. IATA kodai suteikiami pagal struktūrą tokią – pirma raidė, stengiamasi, jog atspindėtų miestą, kurį oro uostas aptarnauja. Antra raidė atspindi oro uosto pavadinimą (jeigu toks yra).
Aišku, visos raidės paskiriamos pagal „availability”. Kuomet Vilniaus oro uostui kodas buvo teikiamas, tokias ir gavo kaip geriausias iš tų, kokios buvo „available”.
Wizzard: na, nėra taip toli nueita. Visi didžiausios politinės valios reikalaujantys sprendimai dar priekyje. Yra geras „preparation” pagrindas padarytas, tačiau nėra nei kapitalo, nei realių operacijų starto pradžia padaryta. Jeigu lyginti du projektus tarpusavyje, tai BAS projektas buvo gerokai toliau nuėjęs.
Įdomu kodėl AirLituanica projekto autoriai nesvarstė SuperJet ir An-148 variantų? Šitie, spėju, būtų gerokai pigesni. Rusai gal šiaip žemiau savikainos parduotų, kad parodyt, kaip juos ES perka…
Incidentas Vilniaus oro uoste: į Rygą turėjęs išskristi orlaivis nepakilo
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/incidentas-vilniaus-oro-uoste-i-ryga-turejes-isskristi-orlaivis-nepakilo-56-265111#ixzz29XNDT5Ut
Vytautas-NT: metų komentaras, vienareikšmiai.
O iš kur žinai, kad nesvarstė?
Na reik tiket, kad sveikas protas ir pragmatizmas nugales ambicijas Palangoje. Tai tik pavyzdys, kad reikia tartis su visais, kad neliktu „neinformuoto” mero griaunanciu ambiciju.
Palangos oro uosto pavadinime atsiradęs žodis „Klaipėda“ dingo
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/miestas/palangos-oro-uosto-pavadinime-atsirades-zodis-klaipeda-dingo-455167#ixzz29XNbVDrN
Tuo tarpu dar vienas straipsnis apie LCC rusijoj:
http://www.newsru.com/finance/17oct2012/lowcost.html
Kodėl VNO tinklapyje naujojo skrydžių sezono tvarkaraštis įdedamas tik paskutinėmis dienomis ar jau net prasidėjus naujam skrydžių sezonui? Manau, kad žiemos laikai šalia vasaros skrydžių laikų galėtų būti įdedami gerokai iš anksto.
Panašu, kad AirLituanica SuperJet nevertino, nes jie tikrai už E-Jet’us pigesni. Nekalbant jau apie An-148. Tik čia problema ar jie sertifikuoti ES?
Iceland Express S13 Operation Changes
Following destinations served in Summer 2012 are currently not listed on the airline website schedule listing for S13:
Basel
Bologna
Cologne
Edinburgh
Gothenburg
Krakow
Prague
Vilnius
„airBaltic“ finansai tampa vis skaidresni
http://www.aviasistemos.lt/„airbaltic“-finansai-tampa-vis-skaidresni/
„Ryanair“ apskųsta EK dėl nesąžiningos konkurencijos
http://verslas.delfi.lt/automoto/ryanair-apskusta-ek-del-nesaziningos-konkurencijos.d?id=59724207
Latvijos atstovas Europos Parlamente Krišjanis Karinšas pareikalavo, kad Europos Komisija pateiktų paaiškinimus dėl galimai nesąžiningos airių pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ konkurencijos Rygos oro uoste, praneša DELFI.lv.
PS: atsakymas paprastas – 80% aviakompanijų vis dar nėra atsiuntę savo oficialaus tvarkaraščio.
Vytautas-NT: lėktuvo kaina nėra kaina kainoraštyje. Ar egzistuoja antrinė Sukhoi ar AN148 rinka, kur galima lėktuvą išsinuomoti? NE. Kaip skirasi lėktuvo remontos sąnaudos? Nežinau. Koks Sukhoi ir AN įvaizdis keleivių akyse ir kiek reikės pigiau parduoti bilietus, kad keleiviai skristų su abejotinos reputacijos orlaiviais? Kokia konkurencija tarp Embraer pardavėjų ir kokia konkurencija tarp Sukhoi/AN? Kurio lėktuvo pilotus ir įgulas pasamdyti greičiau ir pigiau? Kokių daugiau yra priruoštų? Kurio lėktuvo draudimas kainuotų brangiau? ir t.t. Manau, jog jeigu studiją darė tai viską pasvėrė.
As labai tikiuosi, kad jau visus kliedesius apie AirLituanica galime pamirsti.
Studiją darė lygtai Ernst and Young, taip kad nebūčiau tikras dėl visko pasvėrimo. Bet Simono abejonės turi daug pagrindo.
Vueling to Launch 28 New Routes from Barcelona in S13:
http://airlineroute.net/2012/10/16/vy-s13/
Bet kazkodel ju zemapyje Lenkija ir visos Baltijos salys yra visiskai balta deme, kai aplinkui ir Skandinavija ir net kazkiek Rusijos padengta. Negi taip bijo konkurencijos is FR/W6 ar tiesiog daro panasiai kaip Easyjet ir nesiplecia i low yield rinkas?
Jeigu lyginam naujus lėktuvus, tai turim variantus CRJ, E-Jet, SuperJet ir An-148. Manau, kad rusai su Ukrainiečiais nuleis kainas vien tam, kad parduot. Tik svarbu dėl visko susiderėt. Superjet atveju kaina išvis būtų politinė…
Estai pakeitė CRJ į E-Jet. Matyt anie geresni. Aišku rusai su ukrainiečiais turi visokių istorijų šleifą. Bet Vilniaus atveju, nes kapitaliniam remontui lėktuvų toli varyt nereikėtų. Apskritai- lėktuvai iš rytų būtų politika- ne ekonomika…
An-148 dar turi viena pranašumą- sparnus viršuje…
@Vytautas-NT, ar tu viską atidžiai perskaitei, ką parašė Simonas?
Nenoriu čia politikuoti, bet aš džiaugiuosi dėl tavęs.
@Vytautas-NT
toks jausmas, kad su VAZ važinėji… Jau senokai nebuvau sutikęs tokio Rusijos aviacijos fano… Visa žiniasklaida trimituoja apie nepatikimuma tų lėktuvų, kad ištisai genda, net armenai atsisakė – bylinejasi su gamykla dėl grąžinimo, o pats vis reklamuoji, kokie jie pigūs ir geri :)
Jie todėl ir pigesni, kad nekokybiški. Tiesa dėl SuperJet yra daugiau problemų, nei dėl An-148. Pagrindinis klausimas yra tokd- ar jų kaina yra tokia maža, kad apsimokėtų pirkt kartu su problemom?
bet ir atkaklumas tamstos…:)
Ryanair #1 in Spain, Hungary, Slovakia, Lithuania
http://www.anna.aero/2012/10/17/ryanair-1st-in-spain-hungary-slovakia/
Based on seat capacity analysis of the peak summer month of August, Ryanair offers more weekly seat capacity than any other airline in Hungary, Lithuania, Spain and Slovakia – of these markets only Spain still has a functioning national carrier.
Anonimui – 2012 10 17, 17:20
Del Armavios Sukhoi istorijos patariu daugiau pasidomėti. ne vien tik paviršutiniškais straipsniais.
Man atrodo ten yra daugiau problemų ne dėl SSJ lėktuvo patikimumo, bet dėl Armavia finansinių įsipareigojimų. Kaip suprantu dėl skolų Sukhoi sustabdė Armavios SSJ eksploatacija.
Dabar net ir pats Jerevano oro uostas nenori jų priimt:
http://www.panarmenian.net/eng/news/127970/
Andriau, kai yra disputas tarp biznio subjektų, kažkuris dažniausiai kaltinamas negebėjimu susimokėti… Sutinku, kad ta aviakompanija sunkiai laikosi, bet SSJ dėl to geresnis netampa :) už tokį lėktuvą, kuris daugiau remontuojamas, nei skraido, nemanau, kad norėtumei mokėti, ypač, kai pinigų nedaug teturi :)
http://iq.lt/tema/popieriniu-lektuvu-pilotas/
Apie AirLituanica
Anonimui
Kiek man teko susidurti asmeniškai, tai dažniausia verslo konfliktų priežastis būna dėl mokėjimų. Ir būtent tie klientai kurie turi daugiausia finansinių problemų, labiausiai linkę sureikšminti įrangos problemas, siekdami išlošti nuolaidų ar mokėjimų atidėjimų. Nors šios istorijos vidinių niuansu nežinau, bet šitam konflikte labiau linkęs tikėti Sukhoi puse, o prasiskolinusių Armavia teiginiais nelinkęs 100% tikėti.
Jei Aeroflot atsisakytų SSJ, tai kitaip galvočiau. Bet dabar jau Aeroflot eksploatuoja 10vnt. SSJ flotilę ir neketina jų atsisakyti. Per rugsėjo mėnesį priskraidė 1663val. ir atliko 857 reisus. Man tai neatrodo labai blogai.
Kam įdomu šitam puslapyje yra visa Aeroflot SSJ skrydžių statistika: http://ssj-aeroflot.blogspot.com/2012_09_01_archive.html
Visgi sutinku, kad SSJ šiuo metu turi vaikiškų ligų kurias dar reikia išgydyt. Bet iš visų rusiškų projektų, SSJ man atrodo turi daugiausia potencialo. Lygiaverčiu konkurentu Embraeriui turbūt netaps, bet tam tikra dalį rinkoje SSJ gali išsikovot.
Vytautai-NT, tu juokauji su savo paskutiniais postais, ar atsiprasant tu tikrai esi idijotas? Dar kazkur skaiciau sitam bloge, kad dirbi valstybineje institucijoje… viespatie gelbek jei sitas zmogus tikrai mano ta ka raso… paprasciausiai reikia specialistu pagalbos jau cia
Turiu toki klausimą dėl įgulų. Pvz. Lufthansa vakarinis reisas atskrenda į VNO 23:25, rytinis išskrenda 06:00. Ar ta pati įgula vykdo abu reisus? Ar ta atskridusi vakare išskrenda atgal į Frankfurtą popietiniu reisu?
dar viena naujiena is Etihad – Garuda Indonesia / ETIHAD to Form Worldwide Strategic Alliance.
Is esmes GA tures codeshre i pagrindinius Europos taskus, plius kazkiek dengs Afrika, Middle East. Etihad toliau bando plestis partnerysciu pagalba, ryskiai kitaip nepajegia konkuruoti su kitais Middle East vezejais.
@Andrius – nemanau, kad Aeroflot pasirinkimas būtinai ekonominis. Netgi didesnė tikimybė, kad jis įtakotas (ir) politinių aplinkybių, ir vienais ar kitais būdais Aeroflot nebūtų leista atsisakyti SSJ, nes tai būtų smūgis į paširdžius šiam valstybei svarbiam projektui. Rusijoje valdantieji ir pan. sluoksniai daro verslui didelę neoficialią įtaką, o mėginimas jos nepaisyti gai pirvesti ir prie verso žlugimo/netekimo.
@Vytautas-NT
Nebūk kaip mažas vaikas, kad paskridai ir jau pats geriausias. Kiek teko skrist SSJ tai priminė rusišką automobilį. Daug triukšmo, krato, eina neaiškūs garsai iš neiašku kur, ekonominės klasės sėdynės nepatogios. Tu klausi ar verta mokėti mažiau ir gauti daugiau gedimų. Tai aš tau panašų klausimą užduosiu, ar skristum lėktuvu nemokamai žinodamas, kad rizika nukristi yra 50%? Ir kurioje vietoje sakytum: rizikinga, bet skrendu, nes nemokamai.
@ACC – antras variantas – igulos keiciasi. Vakarine igula skrenda dienos reisu atgal i FRA
Augustinai, pilnai pritariu, kad tai daugiau politinis žingsnis turėti kažkiek lėktuvų flotilėje, kurie pagaminti Rusijoje… Tikrai nederėtų dėti vilčių, kad SSJ gali būti realus konkurentas ERJ ar CRJ… Priešingai nei Andrius, aš nepavadinčiau SSJ bėdų „vaikiškomis”…
Tikrai neesu Armavia gerbėjas, bet noriu priminti, kad jie gavo patį pirmą SSJ paruoštą komerciniam naudojimui, dėl ko jis gali tureti ženkliai daugiau bėdų, nei tie, kuriuos eksploatuoja SU…
PS. apieš tai Anonimas buvau aš :)
ACC: tiek LH, tiek SAS, tiek utair bazuoja įgulas Vilniuje.
Kas dėl Sukhoi, tai Aeroflot pirkimas aiškūs ženklai, jog buvęs politinis. Ir, mano subjektyvia nuomone, ir ką girdžiu iš Lietuvos ticket agentų, Aeroflot neperima „market share” iš „utair” vien dėl to, jog į Vilnių skraido „Sukhoi”. Kiek mano subjektyvumas turi racijos, pamatysim šią žiemą, kai vietoje „Sukhoi”, skraidys A319.
Aišku, kad SuperJet turi bėdu. Tame lėktuve, kur skridau nebuvo vėjelio ir užšalo tualetas (logiškai maąstant jis praktiškai niekada neveikia). Bet išdėstymas 2 3 ir vietos kojoms tikrai daug.
Aišku kėdės nesiekia ATR 72-600 lygio, kur naudojamos plonos, kaip Lufthansoj. Triukšmo tikrai daugiau, nei Embraer ar CRJ. Beje, ATR 72-600 yra labai tylus, palyginus su pirmtakais.
Šiaip aš asmeniškai esu ne SuperJet, bet An-148 fanas. Vien dėl sparnų išdėstymo jis galėtų leistis ten, kur normalūs lėktuvai nesileidžia. Aišku, pirmam etape yra daugf bėdų. Jiems reikėtų variklius pakeist ir t.t. Bet pati lėktuvo koncepcija yra gera. Tai bene vienintelis Avro pakaitalas iš to kas egzistuoja rinkoje…
Iš Europos aviakompanijų žemėlapio dingsta dar vienas pavadinimas, tiesa, šį kartą ne bankrotas – SAS naikina aviakompaniją „Blue 1”. Na, gal tiksliau pasakyti naikina brand’ą. „Blue 1” seniau buvo SAS Suomijos padalinis, vėliau pavirtęs į SAS feed’erį iš Suomijos, dabar visi visi pardavimai ir marketingas SAS vardu. Kiek žinau, visi „Blue 1” lėktuvai pastaruosius metus ir taip buvo bazuojami Kopenhagoje.
O šiaip įdomu koks išvis tikslas buvo kurti aviakompanija išimtinai Suomijai? Kuo švedams SAS vardas trukdė? Ar norėjo užsimaskuot nuo slaptos suomių neapykantos švedams?
Suomija – ne Skandinavija. „Blue1” skraidė Suomijos „domestic” maršrutais ir iš Helsinkio į Vakarų Europą. Matyt, SAS brand’as keltų panašią nesuvokimo reakciją kaip „Estonian Air” Lietuvoje. Be to, „Blue1” produktas skirdavosi nuo SAS produkto.
O tai ko jie nustojo į Europą skraidyt? Neatleikė FlyBE NORDIC ir AirBaltic konkurencijos?
Nustojo anksčiau į Europą skraidyti, berods 2009-2010 m.
Neatlaikė „Finnair”, LH ir „Norwegian” konkurencijos. Suomijos rinka mažytė, net „easyJet” turėjo iš ten išeiti.
O tai kur Lufthansa Suomijoj be Helsinkio skraido? Rinka tai nedidelė, bet moki. Islandijoj dar mažiau žmonių gyvena…
Vytautas-NT: O negi taip sunku nueiti i lufthansa.com ir paziureti, kur jie skraido?
Niekada neskridau „Blue1”, bet HEL mačiau jų reklamą. Kiek supratau, tai visas lėktuvas – beveik biznio klasė. Nemakomamas bgažas, daug vietos salone, užkanžiai ir t.t. Ar teisingai?
Boeing: na, jei laikysi, kad Lufthansa visas salonas irgi verslo klasė, tada taip :-))
@Boeing – nezinau, kada taip buvo, bet siemet kelis kartus skridau – more or less tas pats SAS produktas (neskaitant to, kad dvi klases, o ne trys) – economy, kaip ir SAS duoda kava/arbata ir viskas, salone vietos neispudingai, bet pakankamai. 717 Boeingai irgi nieko pasirode.
Nuėjau į Lufthansa- ten nieko apart Helsinkio nėr? Tai kokia čia konkurencija su Blu1, kuris skraidė ir iš Turku, ir iš Tamperes ir t.t.
Vytautas-NT šiandien labai aktyviai mėgina Lufthansa lėktuvus nukreipti į Tamperę ir Turku…
Skaitau, kad į Tamperę Lufthansai labai tiktų SSJ100. Bet jaučiu tulikai net būnant ant žemės neveiktų.
Sveiki, esu tikras, kad čia lankosi žmonės, kurių darbas yra visą dieną ieškoti pigių/patogių skrydžių pagal kliento poreikį ir už tai gauti savo padorius komisinius. Man kaip tik reikalingas toks bilietų guru. Prašau man parašyti, edgaras(at)esgroup.lt.
Ačiū.
„Air Lituanica“ bilietai vidutiniškai galėtų kainuoti nuo 300 litų
http://www.ekonomika.lt//naujiena/air-lituanica-bilietai-vidutiniskai-galetu-kainuoti-nuo-300-litu-31747.html#ixzz29fqd1PxQ
Ketvirtadienį dėl „Air Lituanica“ steigimo vykusiame susitikime aptarta, kad Vilniaus avialinijų pagrindiniai klientai turėtų būti vidutinių pajamų vartotojai, o bilietų kaina siekti apie 300 litų.
„Air Lituanica” teigia baigianti rengti verslo planą
http://vz.lt/Default.aspx?PublicationId=5cac3def-adb4-418a-8ab6-0be7b5e048f7
Vilniaus miesto savivaldybės įsteigta skrydžių bendrovė „Air Lituanica” kol kas nesikreipė į Civilinės aviacijos administraciją (CAA) dėl vežėjo pažymėjimo. Kitų metų pavasarį ketinančios pradėti skrydžius oro bendrovės vadovybė teigia, jog tikisi maždaug per dvi savaites apsispręsti dėl galutinio „Air Lituanica” verslo plano ir tuomet pradėti leidimų procedūras.
pralinksmino paskutiniai Jurgio postai :-).
Gerai skamba chebryte susirinko ir nusprende – klientai bus tie ir tie, o bilietai kainuos tiek ir tiek :)), super.
Ech, kad viskas taip pasaulyje paprasta butu :))
Simonai, ką reiškia ‘bazuoja įgulas Vilniuje’? Kad Lufthansos pilotai ir stiuardesės nuolat gyvena Vilniuje?
Lunftansos, SAS ir t.t. pilotai nakvoja Vilniuje, t.y. jie atskrenda dieniniu reisu ir išskrenda rytiniu, o atskrendantys vakariniu., iškrenda popietiniu.
ACC: ne, tiesiog bet kurią dieną, bet kuriuo paros metu mažiausiai 1 LH įgula būna Vilniuje.
Kas liečia dabar kilusį konfliktą tarp Italijos ir „Ryanair”, tai, manau, jog anksčiau ar vėliau Europos Komisija turės šį klausimą sureguliuoti aiškiai, nes jis iki galo neišaiškintas. Europos Sąjunga pilnai įteisina visiškai laisvą darbo jėgos judėjimą, bet kyla konfliktas su aviacijos darbuotojų darbo vieta. Jūreiviai turi specialią direktyvą tai reglamentuojančią.
Ką „Ryanair” šiandien sako, tai, kad pavyzdžiui Kauno bazės įgula, kuri ir gyvena Kaune, jos pastovi darbo vieta yra Dublinas pagal ką pajamų mokesčiai yra mokami Airijai. Konfliktas kyla, nes Italijos mokesčių prievaizdai sako, jog „Ryanair” gali darbinti įgulas Airijos įmonėje, tačiau turi nurodyti darbo vietą pagal bazės vietą. Prancūzijos teismas buvo pasisakęs, jog „Ryanair” turi taip daryti, tačiau Prancūzijos atveju „Ryanair” rado sprendimą, jog formaliai panaikino bazes Prancūzijoje ir pavadino jas „overnighting crews and aircrafts” (na, pvz. kaip Lufthansa „bazė” Vilniuje). Prancūzijoje tai jiems buvo padaryti įmanoma, nes tikroji bazė buvo vos viena ir iš „operational” pusės tai buvo įmanoma suorganizuoti. Italija rimtesnis klausimas, nes ten „Ryanair” turi antrą pagal dydį savo bazę BGY ir 8 kitas bazes. Jeigu Europos Komisija šio klausimo nereguliuos, greičiausiai nacionaliniai teismai perkels prancūziškąjį išaiškinimą. Tai gali būti, jog pajamų mokesčių skirtumai skirtingose Europos dalyse „Ryanair” bus gerokai ženklesni negu skirtumai tarp oro uostų rinkliavų. Aišku, kitas sprendimas – nuolatinis įgulų mėtymas tarp bazių, neleidžiant nustatyti reguliarios darbo vietos.
Su jūreiviais yra paprasčiau nei su lėktuvų įgulom. Jie didesnę gyvenimo dalį jūroje praleidžia.
O kas link įgulų mėtymo Italijoj, ati aš bijau, kad tai gali Ryanair sanaudas pakelt. Be to, įgūlas visais atvejais reikėtų varinėt per Airija. Kartu reikia laukt analogiško Italijai Ispanijos žingsnio- jie manau irgi būtų linkę nugręžti Ryanair…
Per Airiją nereikėtų. Manau, jog jeigu įgulos narys per metus 4 mėn. dirbtų Airijoje, o po 2 mėn. Italijoje, Ispanijoje, Lietuvoje, Vokietijoje ir Belgijoje, tai būtų pakankamas pagrindas deklaruoti, jog Airija yra darbo vieta. Dabar yra tokių situacijų, jog 12 mėn. įgulos narys dirba Kaune, tačiau jo darbo vieta nurodyta kaip Dublinas.
Klausimas, kaip čia su kitomis sąnaudomis. Kaip suprantu jei airis įgulos narys dirba iš Dublino, tai Ryanair sąnaudos apsiriboja atlyginimu mokesčiais, o jeigu būtų taip kilnojama, tai Ryanair prisidėtų daug papildomų išlaidų su apgyvendinimu (trečdalį visų metų naktų) ir pan.?
kiek susidariau įspūdį iš „Ryanair” darbuotojų, tai „Ryanair” darbo sutartys tokios, kad gali permetinėti iš bazių į bazę be jokių papildomų sąnaudų „Ryanair” – nepatinka išeini. Taip ir buvo kilęs prieš gerus metus istorija, kaip vienas pilotas metė „Ryanair”, kai jį nutarė permesti kažkur iš Pietų Europos į Kauną.
Nežinau, kaip su pilotais, bet dalis palydovų net nėra Ryanair darbuotojai. Ryanair iš jų perka paslaugas ir apmoka už darbą pagal sąskaitas faktūras (kaip įmones ar Self Employed). Tai realiai gaunasi, kad susimokėti mokesčius teisiškai atsakingi lieka patys palydovai, o ne Ryanair.
Tuo tarpu:
LOT 787 First Flight
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KeztGS7J_og
Truputelis aiskumo visiems. Italijoje ir kt Europos salyse kalbama tik del socialinio draudimo, kuri darbdavys (RYR) turi sumoketi valstybei (LT tai apie 30 proc.), ne apie darbuotoju pajamu mokesti. Kai Airbaltik’as buvo ikures baze VNO ne uz viena pilota, kuris gyveno VNO daugiau nei 12 men (net ne 189 dienas, kaip kad deklaruoja Mokesciu Inspekcija) nesumokejo LT ne lito, nes sutartyss buvo latviskos. Taip yra su visomis aviakompanijomis Europoje (ne isimtis RYR), kur yra kompanijos bustine arba registracijos vieta, pagal tos salies istatymus ir toje valstybeje mokami mokesciai. Tik siemet Europos lygmenyje sutarta, kad specifiniai darbuotojai, ale pilotai/stiuardeses TURI moketi visus soc mokescius toje salyje, kurioje yra bazuojami. Bet siam susitarimui yra islygos, viena ju – dabartinems sutartims taikomas 10 metu pereinamas laikotarpis, tik naujai sudaromoms sutartims jau si nuostata yra privaloma.
Veliau papildysiu daugiau…
@Simonas Bartkus – nežinau, ar čia ta situacija. Be sąnaudų dar yra ir kiti veiksniai, tad gali būti, kad žmogus atsisakė ne dėl to, kad Kaune turės nuomotis butą, o kad tiesiog nenori Kaune dirbti. Aišku galiu ir klysti.
Bet kaip suprantu jei yra poreikis vienai nakčiai ar kelioms naktims apnakvindinti ne įgulos bazėje, tai Ryanair užsako viešbutį, kaip ir kitos aviakompanijos? Ar tokia situacija paprastai nesusidaro dėl darbo grafikų?
Ryanair viešbūčio neužsako. Ji moka pinigus, o darbuotojas sprendžia ar ima viešbūti ar miega oro uoste ant kilimėlio…
Augustinai, Kiek žinau, tai Ryanair neplanuoja įgulų keitimų skirtingose vietose, t.y. nedaro nebazinių maršurutų, kur įgula gali nesuskraidyti visų keturių W segmentų. Todėl neatsiranda nebazinių „ilgų” maršrutų. Pvz. dabar BVA-VNO-BVA skraido MAN bazės lėktuvas ir ta pati įgula sukasi MAN-BVA-VNO-BVA-MAN.
Esu jau minejes gyvenu tarp UK ir Lietuvos ,todel sitie reikalai man nesvetimi:) Zinau viena pagal VMI jei praleisciau Lietuvoje berods 185 dienas buciau laikomas nuolatiniu Lietuvos gyventoju ir tureciau moketi visus mokescius cia Lietuvai.
http://www.lrytas.lt/-13506539511348659834-kodėl-lėktuvas-skrenda-į-rygą-užuot-nusileidęs-kaune.htm?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Fun fact. Paziurejau FR ir W6 skrydzius guruodi ir mazdaug is visu destinationsu i VNO skrydziai kainuoja nuo 50 EUR, it VNO – 10-20 EUR. I wonder why… ispirkti bilietai ar as per seniai nesinauduojau low-costais is Vilniaus ir nesigaudau kainorastyje?
Kaune gyvenančios mano mamos kaimynė yra Ryanair palydovė. Susipažinom netikėtai, kai neužsivedė jos mašina ir teko duot „pridegti”. Tai mergaitė yra latvė, važinėja su latviškais numeriais automobiliu, butą nuomojasi pati. Sakė kad permetė iš Rygos į Kauną. Daugiau nieko ir neišsiklausinėjau. Kaip bus netrukus ir kur pasuks jos gyvenimo keliai – nežinia.
Oleg – kaledom emigrantai ir studentai masiskai grizta. Tuo tarpu lietuviai dar neprate ziemos svenciu svesti vykti i uzsieni, bent dauguma.. man pvz su LH returnas MXP – VNO gavosi zenkliai pigiau nei butu buve su Fr / W6 .
Portugalai pagaliau pradejo TAP privatizacija. Vienintelis bideris – Avianca savininkai.
klaustuk, žodis „pradėjo” netinka – tiesiog per berods 5 metus trunkantį privatizavimą sulaukė pirmo bid’o.
Oleg: kainos aišku yra supply/demand efektas – pernai jau stebėjome pagal grafikus, jog per šventes yra VFR srautas grįžtantis į Lietuvą bei turistai atvykstantys šventėms. Tuo tarpu lietuviai nemėgsta atostogauti per šventes, apart atsirandančios tendencijos, jog VFR srauto dalis vyksta lankyti artimųjų ten, o ne vien jie atvyksta čia.
Tiesa, pastebimas dar toks efektas, jog LCC žemi tarifai yra marketingo dalis ir esu pastebėjęs, jog WIZZ dažnai tarifus segmentuoja, jog iš Rytų Europos jie yra mažesni nei į Europą. Tai susiję su tuo, jog vistiek absoliuti dauguma perka roundtrip’us (per 90%), o mažesnis pirmas matomas tarifas atrodo gražiau. Na ir kainų suvokimo skirtumas yra – vakariečiui suvokimo skirtumo tarp 5EUR ir 20EUR beveik nėra, tuo tarpu Rytų Europiečiui – yra.
O gudrūs rytų europiečiai arba skyscanner sukabina Wizz su Ryanair ir skrenda pigiau…
Vytautas-NT: apie 2-3% tokio srauto bendrame sraute.
As suprantu del VFR ir svenciu. Tik negalvojau, kad gruodzio 15-17 jau sventes ;-)
Spalio RYANAIR užpildymai iš Kauno:
Hahn – 97%
Dublin – 92%
Stansted – 90%
Birmingham – 89%
Leeds – 87%
Alicante – 85%
Gatwick – 82%
Malta – 82%
Bristol – 81%
Charleroi – 75%
Rygge – 73%
Luton – 72%
Palma – 72%
Edinburgh – 68%
Liverpool – 58%
Tampere – 55%
Skavsta – 50%
Cia rimtai ? Kazkaip nesitiki ,kad su 50% load skrenda:)
Mariau, gal lėktuvu neskridęs? Skrenda ir su mažesniais – Mantas tik pateikė vidurkį.
Nenuostabu, kad žiemą neskraidys nei į Skavsta nei į Tampere. Edinburgo uždarymas irgi turi neatsitiktinis
praeitą savaitę iš darbo buvo išmestas Rygos oro uosto direktorius už negebėjimą pritraukti naujų aviakompanijų ir nesutarimą su „airBaltic”. Gal Simonas siūs CV į Rygą? :))
Tikėkimės, kad A.Šliupas neaplikuos..
Wizzard: kodėl? Būtų geras kandidatas. Ryanair bazę gal Rygai pritrauktų ir kitus vežėjus pravaikytų.
Nes žiauriai stiprus jis šitoj srity, o RIX yra tiesioginis Lietuvos oro uostų konkurentas.
To Wizzard
Tu ka rimtai teigi Ryanair skraido net su mazesniu nei 50% load??
@Marius
Žinoma. Juk ne apie mikroautobusus į Angliją kalbam, o apie reguliarius skrydžius..
As pats esu skrides is Tamperes,kai keleiviu lektuve buvo max 50 zmoniu. tai dar isskridom valanda anksciau bei nusileidom Kaune,kai lektuvas turejo dar tik is Tamperes kilti…
Nezinau ar kazka praleidau bet Eurolot jau nepardavineja KRK – VNO. Ar reiktu manyti, kad visai nutraukia, ar palieka summer seasonal turbut Simonas geriau zino :)
Уволенный глава аэропорта Арнис Лухсе сравнил себя с женщиной на Востоке
http://rus.db.lv/nachalo/vse-novosti/uvolennyj-glava-aeroporta-arnis-luhse-sravnil-sebja-s-zhenschinoj-na-vostoke-47521
Министр снова подчеркнул, что выразил Лухсе недоверие потому, что тот не сумел наладить сотрудничество с airBaltic, аэропорт не привлек новых перевозчиков и не обслуживает новые направления. Не забыл он упомянуть и затянувшуюся реконструкцию.
Турагентства надеются на тесное сотрудничество с аэропортом
http://biznes.delfi.lv/bizopinion/turagentstva-nadeyutsya-na-tesnoe-sotrudnichestvo-s-aeroportom.d?id=42761964
После смены руководства Международного аэропорта ”Рига” туристические агентства надеются на тесное сотрудничество с предприятием. Пока же активного партнерства не наблюдалось.
A.Sliupas tikrai stiprus avialiniju pritraukimo srityje (nemenkinant jo tikrai daug nuveiktu darbu KUN) – be Ryanair is KUN juk kyla desimtys kitu vezeju
Al – kaip pradžioje ir buvo planuota, tai „seasonal” skrydis KRK-VNO. Tiesa, rezultatai prastesni nei buvo tikėtasi.
Šiomis dienomis visoje šiaurinėje Europos dalyje siaučia rūkai trikdantys skrydžius. Sekmadienį buvo nukreipimų visuose Lenkijos oro uostuose, šiek tiek sutrikimų buvo ir Vilniuje – keli lėktuvai apsuko po keletą ratų, o Lufthansa buvo nutūpusi Kaune ir po to pratęsė kelionę į Vilnių.
Beje, Varšuvos Modlin oro uostas vis dar neturi (ir greičiausiai visą žiemą neturės) jokios sistemos leidimosi pagal prietaisus – vyksta tūpimai tik vizualiuoju būdu. Per spalio mėnesį jau daugiau nei 20 lėktuvų buvo nukreipta kitur.
Šiandien, beje, daugiausia „delays” ir „cancellations” Jungtinėje Karalystėje – rūkas trikdo Heathrow, London City ir kitus UK oro uostus.
Netycia uzmaciau kad TK siandien reisa IST – RIX vykdo su A332, idomu kokia proga cia, negi paklausa tokia..
@Al – gal susiję su tuo, kad naktį Rygoj mačiau jų paprastą lėktuvą paliktą nakvoti. Tai jei vakar reisas buvo atšauktas ir problemos dar neišspręstos, tai gal ir atsirado poreikis.
Šeštadienį parskridau iš Hamburgo LOT per Varšuvą. Lėktuvai vienodo capacity – 78 (E170 Hamburgas – Varšuva ir Q400 Varšuva – Vilnius). LF skirtumas žvėriškas – Hamburgas – Varšuva 25 žmonės, t.y. apie 30%, o Varšuva – Vilnius apie 80%. Suprantu, kad nieko čia neparodo toks vienkartinis atvejis, bet vis tiek įdomu ir smagu :)
Na, A332 TK konfigūracija turi 250 vietų, tai ne toks ir didelis šuolis.
Vakarykštis reisas RIX-IST buvo atšauktas (planuota B738), todėl greičiausiai prireikė „backlog’ą” išvalyti. Pastarajį mėnesį reise daugiausia skraidyta B737-700 ir A319/A329.
pliumbum: LOT viena iš aviakompanijų, didinančių „capacity” žiemos tvarkaraštyje. Žiemai numatytas naktinis ‘overnight’ su E170 (70 vietų), o dieninis su E175 (82 vietos). Dabar vasarą buvo numatyti dieninis ATR, „naktinis” E170/Dash ir tik padidinimai atskiruose reisuose ėjo.
Beje, LOT išlošia iš labai spartaus „point to point” į Varšuvą srauto augimo. Tranzitinis per WAW eina žemyn.
LOT tiesioginio srauto augimui reik manyt turi įtakos ir pasikeitusi kainodara. Senesniais metais roundtripų iš Vilniaus į Varšuvą už 170 litų nebūdavo.
Beje, kur dingo simono straipsni iš Facebook’o? Ar jau blogas į ten permigravo?
Vienas sakinys is ten:
„Na, bet tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Stokholmą greitu metu bus – bet nebus jiems taip lengva ;)”
Simonas, ten tikrai apie Kopenhagą, o ne Stokholmą?
„Scandinavian Airlines” per 3 val. nuskraidina iš Vilniaus į Kopenhagą,…
Apskritai man tai keistas tas laiko skaičiavimas- atvažiuoji max 30 min iki skrydžio ir eini tiesiai į lėktuvą. Jokių 3.5 val. nesusidaro. O su E-jet ar CRJ nuskrist į Stokholmą būtų galima per valandą.
Šiaip, realiausiais žaidėjas galėtų būt Estonian. Vienu lėktuvu galėtų uždengt Stokholmą, Amsterdamą na ir gal dar kokį skrydį į Taliną damušimui.
Aišku, tai pjautų jų tranzitą per Taliną, bet dvi kryptys, tai greičiausiai nežymiai…
Vytautas-NT: 99% keleivių atvyksta į oro uostą prieš 1 val. ar daugiau. Vidurkis – 1 val. 40 min. Dalis aviakompanijų prieš 30 min. būnant prie vartų jau pasilieka teisę nepriimti keleivių į skrydį.
Aš nekalbu apie Wizz ir Ryanair. Šiaip tai man tų žmonių gaila- ligonys ir tiek. Vietoj to, kad pamiegot, degina laiką oro uoste. Galop, normalūs vežėjai (Estonian, SAS, LOT ir pan.) tikrai priims atėjusį tiesiai prie vartų.
Be to, biznieriai paprastai keliauja be bagažo (kam jo reikia 1-2 dienom), kas dar labiau sutaupo laiką.
Atmetus LCC, 50% keleivių registruojasi oro uoste, o 60% keleivių skrenda su bagažu. Tokia realybė.
Na tai jeigu skrendi atostogų 2 savaitėms- aišku su bagažu. Arba dešras veži į UK.
Bet šiaip drop-off’as irgi gana greitai veikia. Mano asmeninė išvada- 1 val. VNO nereikia. O vien su rankiniu gana 30 min., išskyrus atveji, kai skrydis per piką ir yra žvėryškos eilės prie patikros (kaip kokiam Briusely)…
Gal nederėtų ligoniais vadinti žmonių, kurie nori apsidrausti ir neturėti problemų dėl vėlavimo. Dėl spūsčių esu porą kartų labai smarkiai „degęs” (tiesa, ne Lietuvoje). Galima tą pusvalandį lėktuve nusnūsti, o oro uoste ramiai kavos atsigerti. Kam reikalingas papildomas stresas?
Aš esu šimtus kartų degęs, bet negalima Vilniuj taikyti Briuselio ar Londono taisyklių, kur vien iki vartų eit reiki pusę valandos…
OT: Vokiskai: http://www.tagesschau.de/wirtschaft/alitalia132.html
Angliskai:
http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=lt&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http://www.tagesschau.de/wirtschaft/alitalia132.html
Kaip elgtis pats irgi esu isigijes bilietus, gavau canselinimo laiska. Parasiau i Alitalia laukiu is ju ziniu kokiu pagrindu ir nucanselinti bilietai. Turiu elektronine versija bilietu kur viskas ok, nors siandien is ryto jau rode kad bilietai atsaukti.
@Vytatautas-NT: bepigu, kai gyveni šalia oro uosto tvoros. Yra zmoniu gyvenanciu toliau ir netgi ne Vilniuje!!! Todel pasilikti bent valandos rezerva yra absoliuciai normalus dalykas. Vien mano praktikoje pasitaike atveju su pakeliui apvirtusia fura, partrenktu sunimi, smulkiais automobilio nesklandumais. Jei as galeciau pescias ateiti iki oro uosto, gal ir eiciau likus 35 minutem, bet visais kitais atvejais protingi zmones (o ne ligoniai) ivertina rizika ir pasirenka optimalu laika atvykti i oro uosta. Valanda sugaista isgeriant kavos yra niekis su praleistu skrydziu-tiek finansine, tiek ir moraline (keliones planu) prasme (is asmenines patirties).
idomu, kaip taip pavyksta apskaiciuoti, kad atvyksi 30 min iki isvykimo ir dar security praeisi be fasttrack?
„airBaltic“ šiemet pritraukė aštuntadaliu mažiau keleivių
BNS
Latvijos nacionalinė skrydžių bendrovė „airBaltic“ pranešė per devynis šių metų mėnesius skraidinusi 2,331 mln. keleivių – 12,4 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Praėjusį mėnesį „airBaltic“ aptarnavo 267,4 tūkst. keleivių (11,9 proc. mažiau nei pernai rugsėjį), atliko 4305 skrydžius (13,8 proc. mažiau).
Keleivių vietų lėktuvuose užimtumo vidurkis šiemet rugsėjį buvo 76 proc., pernai rugsėjį – 79 procentai.
Per devynis šių metų mėnesius atlikta 37,1 tūkst. skrydžių – 15,5 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu.
2011-aisiais „airBaltic“ aptarnavo 3,351 mln. keleivių – 5 proc. daugiau nei 2010 metais.
Nelabai suvokiu, kai žmogus prisipažįsta „šimtus kartų degęs” dėl vėlavimo, bet kitus, kurie pasilieka ganėtinai racionalią – valanda, vadina ligoniais…
Anyone?
Transporto sektoriuje spurtuoja oro uostai
2012 m. rugsėjo mėn., palyginti su tuo pačiu 2011 m. laikotarpiu, į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 15,7 procento daugiau keleivių, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis išankstiniais duomenimis. Lietuvos oro bendrovių lėktuvais keleivių vežta 61,6 procento daugiau.
2012 m. sausio–rugsėjo mėn. į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 2,5 mln. keleivių, tai 21,6 procento daugiau nei 2011 m. tuo pačiu laikotarpiu. 2012 m. sausio–rugsėjo mėn. oro uostuose pakrauta ir iškrauta 10,1 tūkst. tonų kr! ovinių ir pašto, arba 6,2 procento daugiau nei per tą patį 2011 m. laikotarpį.
http://www.ekonomika.lt//naujiena/transporto-sektoriuje-spurtuoja-oro-uostai-31860.html#ixzz2A2v7NUcF
Vilniuje laukiama rekordinio turizmo profesionalų skaičiaus
http://www.ekonomika.lt//naujiena/vilniuje-laukiama-rekordinio-turizmo-profesionalu-skaiciaus-31850.html
„Baltic Connecting 2012“ renginyje planuojama sulaukti daugiau nei 300 dalyvių, t.y. daugiausia nei kada nors anksčiau. Tarp dalyvių – daugiau nei 150 išvykstamojo turizmo organizatorių iš Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos, Latvijos, Estijos, Vokietijos, Lenkijos, Jungtinės Karalystės, Suomijos, Švedijos, Norvegijos, Danijos, Belgijos, Nyderlandų, Prancūzijos, Italijos, Ispanijos ir Izraelio, taip pat daugiau nei pusantro šimto Lietuvos atvykstamojo turizmo profesionalų.
Vytautai aš nežinau kiek dažnai Jūs skraidote, tačiau žmogui kuris nėra įgulos narys įvykdyti visas procedūras per 30min net ir Vilniuje yra faktiškai neįmanoma. Darau išvada ir tegiu kad ligoniai būtų nebent tie kurie atvyksta prieš skrydį 30min, į jį nespėja ir vėliau per visus delfius rašo kaip jie buvo nuskriausti. Kaip sakoma aviacijoje, taisyklės yra kad jas laužytum, išskyrus taisykles aviacijoje.
Mindaugai, pasirasyk peticija del atsauktu Alitalia bilietu : https://www.change.org/petitions/the-european-parliament-oblige-alitalia-to-allow-customers-to-use-their-tickets
Neblogu skandaliuku virto si karta ju akcija…..
Kalbant apie Vilniaus oro uostą, 30 minučių, net 25 yra pakankamai, esu jau turbūt penkis kartus taip skridęs. Atvykstu į oro uostą 07:57 su traukiniu į airBaltic skrydį į Rygą 08.30 (laipinti pradeda maždaug 08:00-08:05). Einant greitai, saugumo patikrą pasiekti galima per 3 minutes. Aišku, naudojuosi mobile check-in, ir jokio registruoto bagažo (nors vieną kartą pavyko ir bagažą įregistruoti). Saugumo eilėje paprastai tokiu metu būna ne daugiau 10 žmonių, tad galima pereiti gana greitai. iš visų penkių kartų nė karto nebuvo taip, kad būčiau pats paskutinis žmogus prie laipinimo. Tad, būtent tuo laiku, tiesa, visada skrendu pirmadieniais, net su 25 minutėm nėra problemų :) Važiuoju tiesiai iš Kauno, todėl taip išeina, jei būčiau vilnietis atvykčiau anksčiau. Beje, dirbu airBaltice, tačiau taip skrisdamas nesinaudoju jokiomis privilegijomis (jokio fast-track) ar kažko panašaus.
Jeigu skrendu ne iš Lietuvos, tai man patinka kur kas anksčiau pereiti patikrą vien tam, kad galėčiau apsipirkti oro uoste, pasivaikščioti, apžiūrėti, kokia architektūra, kokios facilities ir t.t. – oro uostai man patinka.
Ligoniais nevadinu jokių žmonių, bet jeigu vadinčiau, tai nebent tuos, kuriems apskritai rūpi tokie trivialūs dalykai, kaip tai, kiek laiko likus iki skrydžio atsiduri oro uoste ir vis dar sugebi išskristi. Gerai, jeigu žinai apkrovas tuo metu, kaip žino Mantas, bet ne kiekvienas skrenda kas savaitę tiksliai tuo pačiu laiku. Negi dabar turėtum dar eiti ir žiūrėti, ar daug tuo metu skrydžių? Žinai daugmaž taisyklę ir viskas.
Beje, be SAS, kurios dar bendrovės verslo klasei duoda fasttracką?
O’Leary’s Ryanair mulls over entering Russian airspace
http://www.independent.ie/business/irish/olearys-ryanair-mulls-over-entering-russian-airspace-3266297.html
SAS tikrai duoda, nes kitaip kokia čia biznio klasė. Manau net AirBaltic’as duoda.
Šiaip kai daug metu kelis kartus per metus skrendi tuo pačiu maršrutu, tai su laiku galima mintinai išmokti kiek kokiam oro uoste kava kainuoja. Šiaip VNO esmė nepakliūti ant Wizz/Ryanair reiso ir būt kiek vėliau rytinio iko. Pvz. paskutini kartą skrisdamas į Maskvą atvykau 35 min iki skrydžio ir dar bagažą pridaviau ir butelį nusipirkt suspėjau.
Kaip jau sakau nenoriu lyginti VNO su kokiu BRU, LGW, FRA- ten vien pasivaikščioti gali tekt apie pusvalandį. Bet ir ten (Briusely) aš atvykęs 40 min iki skrydžio spėjau nueit iki lėktuvo (tiesa bagažo nepriėmė, bet aš skysčių neturėjau). Aišku iš esmės atėjau, įlipau, išskridau.
Kokioj Maskvoj vidury nakties irgi skubėt prasmės nėr, jei laiku atsirandi šalia terminalo. Žodžiu mano pagrindinė mintis paprasta- šiais internetinės registracijos laikais nereikia nesveikai persidraust, t.y. kaip Ryanair manjakai atvykt 2 val iki skrydžio ir valandą stovėt eilėje prie vartų…
Авиакомпания Ryanair начнет летать в Россию
http://biznes.delfi.lv/bnews/aviakompaniya-ryanair-nachnet-letat-v-rossiyu.d?id=42767614
Российский Минтранс получил ноту МИД Ирландии с просьбой назначить бюджетную авиакомпанию Ryanair перевозчиком между Россией и Ирландией, сообщил представитель ведомства.
na vytautas-nt siandien ne tik nukreipineja lufthansos lektuvus i tampere su an-148 kurie gali leistis bet kur, bet ir trumpina check-in proceduras:)
beje siandien vizualiai: vno-tll kokie 70%, tll-cph apie 85% pildymas..
Kuo čia dėtas procedūrų trumpinimas? VNO berods oficialiai registracija yra 25-35 min. BRU berods 45 ar net kiek trumpiau, jei neskrendi į Kiniją…
(airBaltic) Oro bendrovė penkiametei: „Lagaminą turėsi užsikelti pati“
http://bendraukime.lrytas.lt/isklausykite/oro-bendrove-penkiametei-lagamina-turesi-uzsikelti-pati.htm
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/310515_417010811692539_608765425_n.jpg
Vytautas NT ? ;DD
Oro transportas, lyginant su kitomis transporto rūšimis, turi neigiamą savybę, kad prieš įlipant yra daug neprognozuojamo laukimo. Į traukinių stotį aišku ateičiau prieš keliolika minučių. Bet oro uoste yra visos procedūros ir jų trukmės numatyti neįmanoma. Kokia bus eilė prie bagažo pridavimo, prie saugumo patikros, prie pasų kontrolės (jei reikia) ir t.t. – jos skirtinguose oro uostuose ir skirtingu metu skiriasi daugybę kartų. Todėl man atrodo normalu, jei žmonės atvyksta anksčiau ir nerizikuoja. Dar savo oro uoste viskas aiškiau, bet užsienyje numatyti eiles, automobilių kamščius pakeliui ir t.t. dar sunkiau. Aišku viskam yra ribos – nesakau, kad reikėtų važiuoti prieš 3 valandas.
Pats stengiuosi susiplanuoti pusantros-dvi val. Aišku tas laikas gali ištirpti – štai kartą į Stanstedą autobusas važiavo 30 min. vėluodamas, liko tik valanda. Jei būčiau tik 1 val. pasilikęs turbūt nebūčiau spėjęs.
Ash irgi galiu prideti del laukimo/nelaukimo oro uoste. Labai didele sekme lydejo mane Leeds-Bradford oro uoste praejusi ketvirtadieni. Is traukiniu stoties vaziuoja tik vienas autobusas ir buvau pasilikes valanda iki vartu uzdarymo. Taip atsitiko, kad vienas autobusas neatvaziavo. Kitas atvaziavo laiku, taciau buvo dideli kamsciai, plus dar keitesi vairuotojai, dar gerai pasnekejo. Atvykau i oro uosta likus tik 15 min. iki skrydzio. Prie vartu buvau likus 8 min. Vartai buvo uz daryti, ir neimano prieiti prie laipinimo/isejimo i lauka vietos (Jet2.com leido ne per rankove). Bandziau ieskoti oro uosto darbuotoju, bet jie rado mane primesni. Laimei laiptai buvo dar nenuvilkti ir neturejau registruoto bagazo, tai leido lipti. Taip laimingai nuskridau i Dusseldorf. :).
Na, manau diskusijoje nėra kvescionuojama, jog neįmanoma patekti į lėktuvą atvykus 20 min. prieš skrydį. Įmanoma. Ir 90% atvejų VNO pateksite į lėktuvą atvykę prieš pusvalandį. Bet dėl saugumo, netikėtumų ir tikėtumų, dėl likusių 10% verta atvykti prieš 1,5 valandos.
„Fast Track” business class VNO suteikia „airBaltic”, SAS ir „brussels airlines” suteikia „business” ir „Premium Economy”.
Mūsų mikro oro uoste nereikia 1,5 val.- užtenka 1 val. Per tą laiką galima tris kartus iš sterilios zonos į atvykimą suvaikščiot.
Manau per 5 min ilgesnį laiką tą patį galima padaryt Rygoj ir Taline. O apskritai VNO reikėtų
pozicionuot save, kaip greitos registracijos oro uostą (30-25 min)…
Simonai, ačiū. Beje, Eurobonus Goldams irgi SAS duoda fasttracką Vilniuje, bent neseniai pradėjo reklamuoti tai.
Jei Vytauto-NT paklausę visi keleiviai atvyktų ne prieš 1:30 val. kaip dabar, o tik likus kokioms 45 min iki skrydžio, tai pusė jų liktų už borto, įskaitant ir patį Vytauta-NT, atbėgusį prieš 30min.
Simonai,
gal vertėtų VNO surengti greitojo patekimo į lėktuvą varžybas „Vėluojantis keleivis 2012”? Turbūt Vytautas-NT neginčijamai laimėtų. Prizas – nuvezimas is namų tiesiai prie lėktuvo.
Aš tikrai liksiu prie paskutiniųjų, nes važiuoju iš Kauno ir dėl visų anksčiau išsakytų priežasčių pasilieku bent 1,5 val. rezervą.
Visko man gyvenime yra buve. Kažkada dėl vėluojančio traukinio nespėjau į Ryanair Charleroi. Praradau 6 EUR vertės 2 bilietus. Tiesiog baisi nelaimė.
Paskutini kartą, kai į Zaventemą teko važiuot iš pietų Briuselio (Audergem) ir dar sekmadienį, tai kelionėj užtrukau ilgiau, nei tikėjausi, bet suspėjau (tik nepridaviau bagažo).
Šiaip, bendrai paėmus į oro uostą geriausias transportas- traukinys (nors jis irgi gali vėluot). Kita geležinė priemonė- registracija internetu. Tad jei būsit, be registruojamo bagažo ir salonan neleidžiamų daiktų- bent prieš uždarant lėktuvo duris kažkaip atbėgsit.
Aišku, jei važiuojama su savo mašina, iš tolimo Lietuvos galo ir dar žiema…
O visa mano ilga litanija yra skirta tam, kad parodyt, jog Simono laiko paskaičiavimai skrydžiui į Stokholmą per Rygą, Taliną ar Kopenhagą yra neteisingi.
Vytautas-NT: aš vadovaujuosi statistika, kaip daro 99% žmonių. Kaip daro pavieniai eksponatai, sorry – mažai kreipiu dėmesio. Prieš 30 min. sistemingai į skrydį ateina mažiau nei 1% keleivių ir ačiū Dievui.
Jeigu visi taip ateitų, tai įdomu, kai būtų galima suregistruoti jų bagažą ir nuvežti į lėktuvą :) Prieš 30 min. prieš skrydį didžioji dalis bagažo jau būna prie lėktuvo ir tik vėliau pavieniai lagaminai vežami vėliau. Jau nekalbu, kaip atlikti patikros procedūras, pasienio procedūras ir t.t.
Galų gale, internetinė registracija veikia toli gražu ne visada – „codeshare’iniai” bilietai turi galybę registracijos internetu bėdų.
O labai keistai Vytautas-NT: skaičiuoji, kad praradai 6EUR. Praradai savo kelionę, naujus bilietus, sugaištą laiką, neuždirbai pajamų ir pagedusius šeimyninius santykius.
Paliekant šitą absurdišką disuksiją, šiek tiek europinių reikalų:
„Aegean Airlines” dar sykį paskelbė perkančios „Olympic Air”, tačiau tai dar turės patvirtinti antikonkurencinės tarnybos. Praėjusį bandymą užblokavo Europos Komisija, tačiau graikai dabar tikisi, visiška laisvę įeiti į rinką, „Cyprus Airways” įėjimas į Graikiją bei pasikeitusi ekonominė situacija nestabdys šio jungimosi.
Abi aviakompanijos dirba nuostolingai.
Tenka pastebėt, kad Simonas vėl blogai skaičiuoja. Na praradau aš 6 EUR 20 Lt už bilieta iš Rygos bilietą į Briuselį atgal 11.6 EUR, bet už tai apturėjau nuostabų skrydi per Zagrebą su Croatian airlines. Stop-over’į Miuncghene su nakvynę ( 12 EUR), vizitą į Hofrauerai ir StaatsOper.
Žodžiu visiškai negaila tu dviejų lėktuvo ir vieno autobuso bilieto. Aneikiek…
Apskritai, manyčiau, kad oro uostai, kaip ir prekybos centrai turėtų siekti vieno paprasto dalyko- aptarnauti kuo daugiau žmonių, per kuo trumpesnį laiką. Nes skrendant Europoje papildomos 30-45 min yra laiko gaišimas.
Vat kada pagaliau viso kūno skanerisu įsigysim?
Nu bl… aš jau pradedu suprast, kodėl kandidatai į Seimą a priori pripažįstami nepakaltinamais.
Aloyzas: kur like knopke :)
Vytautas-NT: tavo naivumas pavydėtinas, bet netgi tu jį formuoji pagal klaidingai žinomus faktus – prekybos centrai neturi jokio tikslo aptarnauti kuo daugiau žmonių per trumpesnį laiką. Priešingai – jie deda visas įmanomas pastangas, kad keleiviai kuo daugiau laiko praleistų prekybos centruose.
Oro uostai taip aktyviai nesielgia, bet iš principo ankstyvesnis atvykimas oro uostams ne tik naikina apribojimo kakliukus (procedūros, privažiavimai, eilės ir t.t.), tačiau ir leidžia uždirbti daugiau neaviacinių pajamų. O VNO jau beveik pavijome Europos vidurkį ir neaviacinės pajamos greitai pasieks aviacines.
Lietuva kitąmet laukia dviejų milijonų turistų
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/lietuva-kitamet-laukia-dvieju-milijonu-turistu.htm
Departamento vadovė mato ir daug trukdžių, kurie stabdo keliones į Lietuvą.
„Dar neturime tiesioginių pigių skrydžių iš Paryžiaus, Madrido“, – pasakojo specialistė.
Negi neturime pigių skrydžių iš Paryžiaus ?!
Jurgi, per visą straipsnį gerb. Raimondos pavardė rašoma iškraipytai. Nenustebčiau, jei ir Paryčius būtų supainiotas su Pekinu.
Iš Paryžiaus neturim, turim iš Beauvais ;)
Buvo daug jau rasyta apie tai.Prancuzai labiau renkasi servisa/laika/patoguma,o ne tik piguma.Mum Beauvais Paryzius jiems ne:).Prancuzai savo poziuriu panasus i Rusus.
Kalbant apie prekybos centrus, tai jie nori, kad kuo daugiau laiko pirkėjas praleistų prie lentynų, bet ne stovėdamas eilėje prie kasų. Belgijoje yra žengtas dar vienas žingsnis į priekį- pirkėjams išduodami pistoletai-skaneriai, tad visas prekes galima nuskanuot vos dedant į vėžimėlį. Kai perki pilną vežimą- labai patogu.
Aš iš oro uosto pirmiausia noriu greito aptarnavimo- kuo mažiau eilių prie drop-off’o ir saugumo patikros. O biznis skirtas tranzitu skrendantiems keleiviams, kurie turi laiko vaikščiot po parduotuves dėl objektyvių priežasčių…
Vytautai eik dirbti.
Man atrodo, oro uostuose irgi turėtų išdavinėti pistoletus – tada atvykus prieš 5 min. ir patikros nereikėtų eiti, ir bagažą į lėktuvą nuvežtų, ir nuskraidintų ten, kur tik panorėsi.
Vytautai, net prekybos centruose norima žmones užlaikyti prie kasų, neveltui ten yra lentynos taip pat, be to, manoma kad per tą laiką, ypač sutuoktinių poros pradeda nervintis ir moterys eina antrą ratą, kas prekybos centrui yra tik į naudą. Na nepyk, bet pas tave fakto klaidų per dažnai būna jei tu esi politikas.
Vytautas-NT: toliau klysti. Prekybos centrai nori, jog prie kasų irgi užtruktum.
Iš prekybos centro pozicijos prie kasų žmogus turėtų kažkiek pastovėti, nes prie kasų yra išdėliotos tam tikros prekės, kurias paskutinę minutę kai kas apsisprendžia nusipirkti. Kita vertus ilgos eilės, tokios, kokios neretai būna oro uostuose, prekybos centrui nėra naudingos – tokias pamatęs net neinu į tą parduotuvę, jei nėra absoliučiai būtina, ir manau ne aš vienas.
Įsivaiduoju verslininką, per savo žioplumą-durnumą pavėlavusį į skrydį ir atitinkamai į verslo susitikimą, ir vietoj to su džiaugsmu pasirinkusį vizitą į operą.
Jei tie „nuostabūs skrydžiai per Zagrebą” būtų iš verslininko kišenės, sakyčiau – tik durnas, bet spėju Vytauto-NT aprašytu atveju jie yra iš mūsų (mokesčių mokėtojų) kišenės, o tai jau ir naglumas.
Gerbiamą Aloyza skubu nuraminti, kad aš išskridau tiek pirmyn, tiek atgal tuo pačiu laiku. Tiesiog vietoj Vilniaus, mano pradiniu kelionės tašku turėjo tapti Briuselis, o visagalis Internetas padėjo man neviršyt skrydžiui skirtų pinigų limitų…
Ryanair bilietus pirkau iš savo kišenės.
Reziumė- mano svajonių oro uostas- London City: greitai įlipi ir išskrendi…
siaip gal zinote, kur tas Vytautas-NT dirba? na, valstybineje tarnyboje- bet ir tai aisku- kur kitur. reikia konkreciau. paruosciau siurpriza jam vno
@marius_cttnc: jis nedirba, jis valdininkas.
Visa laimė, kad ne oro uoste, nes keleivius, atvykusius anksčiau nei prieš valandą, pripažintų ligoniais ir neįleistų į terminalą.
Vienintelį kartą iš LCY skridau – patikros eilėje 35 min.
Man atrodo, apskritai negalima apibrėžti, kad prieš tiek laiko atvykstantys yra ligoniai, o prieš tiek – protingi. Lemia įvairūs faktoriai, pradedant nuo bilietų kainos, finansavimo šaltinio, kelionės pobūdžio, oro uosto pažinimo, registracijos būdo, avialinijų, nuvykimo į oro uostą atstumo/būdo (važiuojantiems iš kitų miestų situacija viena, nes yra gedimo rizika, o važiuojantiems iš to paties – kitaip, nes visada galima pasikviesti taksi), demografinių charakteristikų, iki bendrakeleivių (pvz. šeima/vienas asmuo).
Būtų įdomu, jei į šitas diskusijas užsuktų koks psichologas. Taip ir matosi, kaip viskas segmentuojasi net ir dėl eilių prie kasų. Studentai, mūru stojantys už vadovėlines nuomones; gyvenimo matę praktikai, suvokiantys, kad prie kasų esančios pramogos yra ne interesas, bet kaip kompromisas tarp begalybės kasų ir ilgų eilių; galiausiai valdininkai su sava mąstysena. Na, ir Marius, žinoma.
Mano laimei, kad Marius nemoka naudotis Internetu…
Beje, kiek pamenu ar ne LCY oficialus registracijos laikas 25 min?
Itariu cia Vytautas-NT tikrai nieko nedirba: :)
http://chemija.gamta.lt/cms/index?rubricId=42a18a63-e8c0-49ee-bc56-1fd43e2bfcfc
Kas del fasttrack, tai ADC ji pigiai „dalina” – ir myliu nereikia, ir biznio klases ;)
Vytautas-NT publika reikalauja tavo darbovietes pavadinimo
@pliumbum Oi dėkui Tau, prisijuokiau nerealiai
@Mindaugas. Gal Kataro šeicho rūmai?
Pamirškite, jį jau. Manau jis pasvarstys per naktį apie viską.
Vat jums BGS bajeris geriau:
širyt mama skrido iki Londono ir BGS pareikalavo sumokėti už standartu anksčiau laikytą lagaminą.
Visi kaip ir žinome apie naujas taisykles ir nieko keisto, jeigu ne viena smulkmena – Wizz Air naują bagažo politiką įveda… nuo rytojaus (spalio 24 d.), o ir rezervacijoje nurodyta, kad nemokamai priklauso didesnis lagaminas.
As visiskas ligonis, i getwicka atvariau 5h anksciau, vien kad papietauciau ir paziopsociau i lektuvus… ir dar kankina fobija istrigt traffike porai valandu… bet atlekes i oro uosta iskeliau retorini klausima, pries kiek laiko anksciausiai galima kirst vartus ? nes siaip kartais neapsimoka imt viesbucio kai oro uostai dirba visa para … prie 5 h ileido o ar pries 10 h ileistu ? Suprantu vytautas-nt nesupras manes, bet man labai patinka oro uosto maistas….
Nelabai turiu laiko paskaityt nuo ko cia prasidejo varymas ant Vytauto NT ,bet kabinetis prie darbovietes tai mazu maziausiai „liurbiai” turi buti.Taigi turi kazkas dirbt,jei protingesni eikit jus.Cia kroveju,pagalbiniu darbininku kalbos.Tie vagai ,nedirba ir t.t. Eikit dirbkit jei tokia gera vieta.Verslininkai blogi,valdininkai blogi.Vaziuok gyvent i Afrika kur anarchija.:)))
Wincai, pagal galiojančius ES saugumo reglamentus, į sterilią zoną leidžiama su tos dienos skrydžiui turimu boarding pasu. Oro uostai gali turėti didesnius apribojimus, tačiau praktiškai nesu to matęs. Praktiškai esu prieš daugiau nei 5 val. esu ėjęs FRA, CPH, BUD, TLL.
o manes tame paciame FRA sekmingai neileido – „only 2 hours before flight”
Ganetinai idomus posukis Vueling strategijoje ir gan skambus pareiskimai:
Barcelona-based budget carrier Vueling in the coming weeks will unveil its first business-class cabin as part of a strategic effort that also includes a sizable network and fleet expansion next year, as well as a new fare structure.
This growth will increase Vueling’s El Prat network to 100 destinations and will help the carrier meet its goal of connecting 2 million passengers a year through its home airport Barcelona will become the most important European hub in 2014,” Cruz added, noting that in the past two years Vueling has added 45 new destinations at El Prat to make the airport second to Frankfurt for short- and medium-haul services across Europe.
Kol tradicines bendroves konsolidujasi ir kuria savo LCC padalinius Europeje, Vueling eina vos ne priesinga kryptimi, stengdamiesi tapti net labiau business-orientated nei easyjet.
kas liecia atvykima i oro uosta, tai asmeniskai stengiuosi kaip galima veliau, bet bijau, kad kada nors blogai baigsis :-)…. ir tas aisku kenkia nervu lastelems, (pvz. viena karta skrydis i Ryga 8:30, as is Seskines isvaziavau 7:40, galvojau ragas bus, nes kazkaip ir masinu nemazai buvo, bet spejau, aisku praejus saugumo patikra, jau kviete per mikrafona :)..
AI: tikrai įdomus sprendimas, mane irgi nustebino. Visgi, manau, jog tai išankstinis bėgimas nuo Ryanair ir easyJet, kurie plečiasi BCN. Tai posūkis į galimai Spanair paliktą nišą.
Realiai dar reikia nepamiršti, kad Vueling akcininkė yra Iberia, o Iberia kaip hubą vysto tik MAD, tai gal Vueling tiesiog taps „Iberia of BCN”.
Šiek tiek O.T., Wincas palietė temą apie planespotting’ą, tai iškilo klausimas, ar VNO jau yra įrengta kokia vieta paspoksoti į lėktuvus, atvykusiems ką nors pasitikti?
Nieko nėra tam Vilniuje. Už tvoros dešinėje terminalo pusėj į Lufthansa a320 galima pažiūrėt atvykus tiesiog šiaip. O šiaip Nedavažiavus terminalo yra posūkis į kairę ir asfaltuotos prieš 20metų keliukas kuris veda link aikšteles iš kurios puikiai visas terminalas matosi,o jeigu dar geriau nori matyti ir pasijausti lyg terminale stovintis,tai ten tokia električka ~4m aukščio yra,tik ten jau reik gabumų ant jos užlipt,bet yra dėl ko pasistengt.
Del Vueling esu super happy. Kuo daugiau LCC/hybrid avialiniju su connectionsais ir pigiais one-way skrydzais (t.y. net ir 100-150 EUR o ne 500 EUR) tuo keliauti geriau ir patogiau. Kudos BT ir OV del sito.
Fingers crossed kad jie ir musu krastus uzkabinti uzsinoretu =] Viso pirmo del connectionsu pietu Europoje.
Ir siaip mintis is dangaus. Zeminant kitu neiseina paciam pasikelti (kitu akyse tai tikrai). Bet svarbiausia, juk kitiems neidomu tai skaityti… t.y visiskai neidomu. Peace ;-)
Oleg: o dar liko aviakompanijų Europoje, kurios nesiūlo 100EUR „one-way”? :) LH į FRA siūlo ankstyviems booking’ams 100EUR „roundtrip”, o esu bookinęs LH CDG už 140EUR „roundtrip” ;) Netgi „Austrian” BCN esu pirkęs už 600LTL :)
Bet „Vueling” žingsnis įdomus. Jis atrodo „smart”, nes turbūt patys supranta, jog ilgu laikotarpiu su „Ryanair” ir „easyJet” nepakonkuruosi, todėl reikia ieškoti kitų kelių.
Na panašu, kad Vueling artėja prie tokio AirBaltic modelio, bet su sava specifika. Įdomu ar jie imsis vidutinio nuotolio skrydžių (nes Barselona yra naturalus traukos centras).
Beje, čia galima paklaust apie CSA- ar nevertėtų jiems grįžt į ilgus skrydžius, nes Praha bene didžiausias traukos taškas rytų Europoj. Aišku srautai labiau turistiniai, nei verslo…
Is esmes Vueling yra zymiai legviau save diferencijuoti nuo Ryanair ar net to pacio Wizzair nei nuo Easyjet. Tiek is savo patirties su abiem kompanijom, tiek is savo veiklos filosofijos galiu teigti, kad Vueling ir Easyjet buvo/yra labai panasios, taciau atrodytu, kad easyjet yra siek tiek labiau pazengusi visose srityse: mazesne cost base, aukstesnis frequency, labiau business -orientated (is esmes aukstesni yield’ai) ir aisku nepalyginamai didesnis network’as. Idomu, kaip veiks ju modelis su business class ir pan, bet speju, kad si strategija tures labai nemazai itakos fleet management’o sprendimams, nes persiorentojant i versla, is esmes reiktu kelt frequency, kur A320 gali but per didelis, bet naujas CS300 galetu tikti.
Dar va rusų pamastymai apie Ryanair:
http://www.lenta.ru/articles/2012/10/23/ryanair/
Court backs passengers in airline compensation case. http://www.euractiv.com/consumers/court-backs-passenger-rights-com-news-515594 / CAA issues new advice to delayed passengers following court ruling. http://www.travelmole.com/news_feature.php?news_id=2003631&c=setreg®ion=2
Simonai, as daznai keliauju 20 dienu per menesi. Kur reikia toliau daznai suzinoju pries 2-3 savaites. Tai reiskia apie 1500-1800 LTL round trip su traditional airlines. Ir one way pas ta pacia LH, bent is mano patirties, is sky high.
Ir pvz kai reikia (kaip vat neseniai reikejo) VNO-IEV-KBP-VNO, tai be triju itinerary is skirtingu aviakompaniju as neapsieiciau (arba sugaisciau labai daug laiko skrydziuose) ;-)
Nieko nuostabaus- Lufthansa taiko verslo skrydžių nugręžimo politika, t.y jei skrendi dviem dienom, kaina bus gerokai didesnė, nei skrendant savaitei su savaitgaliu (vadinasi turistas). Gal kas gali konkrečiau tokius gandus pakomentuot?
skraidau keliasdesimt skrydziu per metus, darbinems kelionems bilietai perkami dazniausiai pries keleta dienu iki skrydzio – 1300-1800Lt Europoje yra standartine kaina ir ne LH nugrezimo politika cia kalta, o laikas, pries kiek laiko bookini. lygiai taip pat „grezia” SAS, Finnair, Austrian ir begale kitu. Mol lygtais numyleto airBaltic skrydziai, likus keletui dienu iki isvykimo, po 50Euru metosi?
Naujienos iš Kanados, Cseries, surinkinėjamas pirmasis orlaivis, kuris bus naudojamas įvairiuose bandymuose:
http://youtu.be/zko7MFEJU2o
http://youtu.be/xCSTYWixm9I
A6 turėjau minty, kad perkant net prieš mėnesį kelionė Lufthansa vistiek kainuos virš 1000 Lt. Kitas klausimas, kas čia per darbas, kad bilietus reikia pirkt prieš skrydį. Kodėl korporatyvinio kontrakto su nuolaidom neturi? Ar galų gale tų pačių AirBaltic kuponų nenusiperka?
LCC, įskaitant „airBaltic”, taiko „one-way” tarifus. Na, o kad nuo laiko iki skrydžio augant kaina, tai akivaizdu. Tačiau, aviakompanijos, taikančios tik „roundtrip” tarifus, turi galimybę manipuliuoti ir kelionės trukme, maršrutu. Anksčiau, prieš-internetinėje eroje galiojo daugmaž viena – „šeštadienio nakties” taisyklė, skirianti verslo ir laisvalaikio keliautojus, dabar tų būdų yra gerokai daugiau, įskaitant kelionės trukmę, pirkimo vietą, kelionės laiką ir t.t.
Vytautas-NT: kelių tradicinių vežėjų statistika apie pardavimus Lietuvoje – 60% bilietų nuperkama likus 5 dienoms arba mažiau iki kelionės pradžios.
WOW air acquires Iceland Express
http://wowair.com/en/wow-air-acquires-iceland-express
WOW air has today completed its acquisition of all Iceland Express flight operations and scheduling.
Little or no disruption will be caused for Iceland Express ticket holders and WOW air will ensure that all obligations to Iceland Express customers are met.
Over the coming days the company will contact the small number of passengers who can expect slight changes to their travel itinerary.
The arrangement is not a merger. WOW air is instead taking control of all Iceland Express flight operations. The company will hereafter fly under the WOW air brand, which will continue to emphasise entertaining service, increased legroom and always offering the lowest cost air travel to and from Iceland. This acquisition will create a powerful Icelandic low-fares airline with new destinations and a lot more flights.
WOW air will immediately offer an increased number of flights to London and Copenhagen, as well as flights over the winter to Berlin. Flights are also on offer to Salzburg during the ski season, and to Warsaw and Kaunas over Christmas.
Starting next spring WOW air will fly four Airbus A320 planes and provide 400,000 seats to and from Iceland. The airline will fly to 15 European destinations next summer: London, Copenhagen, Paris, Amsterdam, Barcelona, Milan, Zurich, Stuttgart, Düsseldorf, Berlin, Lyon, Alicante, Frankfurt, Vilnius and Warsaw. Alongside offering more destinations, the airline will also increase the number of flights offered on many routes, a statement said.
O SN, Estonian netaiko tarifų į vieną pusę už juokingą kainą?
Tuo tarpu su Lufthansa kovojama sukabibnant ju bilietus su visokiom nesamonėm, taip išlaužiant pigiausią tarifą…
Long-haul’e, beje, nesu matęs nieko, kas taikytų „one-way” tarifus. Aišku, čia dar yra migracijos reguliavimas – dažnai tarpvalstybiniai susitarimai riboja keleivių skraidinimą tik į vieną pusę.
„Estonian Air” gana geras kainas laiko ir „one way” (nemačiau, kad būtų „one-way” didesnės už „roundtrip”), tačiau realiai ne akcijų atvejų „roundtrip” tarifui taikoma nuolaida.
Tai ką- vėl Kaunui nepasisekė. Na tiukras Susisiekimo ministro sąmokslas prieš rinkimus…
Na tai gerai, kad is Vilniaus vel bus Reikjavikas ! Ir kaip greit Iceland Express puslapyje atsirado Wow Air zenklas – http://www.icelandexpress.com/
Siaip gaila, kad dings Iceland Express vardas. Labai aiskiai ir gerai identifikavosi, ko nepasakysi apie Wow Air. Bet matyt „Iceland Express” brand’as pereis Wow Air zinion ir dar visko galima laukti.
Kad skrydžiai liks ir į Vilnių, ir į Kauną, turbūt neverta tikėtis.. :)
Yra ir praradimu: „Iceland’s low fare option connects the Icelandic capital of Reykjavík with 9 destinations in Europe and Boston, USA in summer 2013.” Tuo tarpu Wow Air skelbia: ” We will not be flying to USA next summer. Instead we will focus on our current destinations in Europe.”
Taigi, skrydziu i JAV Wow Air nevykdys. Bent kol kas.
Na o Vilnius is to islose, nes Iceland Express paskelbtame vasaros krypciu zemelapyje 2013 metams Vilniaus nebuvo – http://www.icelandexpress.com/flight_info/schedule_and_route_map/
O dabar Wow Air deka Reykjavikas vel bus is Vilniaus. Bet, matyt, skraidyt dar ir is Kauno nebus prasmes.
Bet Wow Air bilietai į Kauną 2013 m. vasarai jau seniai parduodami.
Išsiuntinės pranešimus kad perkėlė į Vilnių, kaip kadaise tai darė Ryanair. Nenorintiems pasiūlys galimybę grąžinti bilietą ir viskas.
Ka ten Belavia suko aplink VNO ratus be perstojo, gedimas?
Al – ne, remontuojamo lėktuvo apskraidymai.
Finnair Transfers Embraer E170/190 Service to flyBe from late-Oct 2012
Finnair starting 28OCT12 will transfer its Embraer E170/E190 aircraft operation to flyBe. As a result, Finnair E170/190 service by flyBe will operate under AY2000 – 2999 flight number ranges. Scheduled routes of flyBe E170/190 service for Finnair as follows:
Helsinki – Berlin Tegel
Helsinki – Brussels
Helsinki – Budapest
Helsinki – Copenhagen
Helsinki – Dusseldorf
Helsinki – Frankfurt
Helsinki – Geneva
Helsinki – Gothenburg
Helsinki – Hamburg
Helsinki – Joensuu
Helsinki – Kuopio
Helsinki – Kuusamo
Helsinki – Manchester
Helsinki – Munich
Helsinki – Oslo
Helsinki – Oulu
Helsinki – Prague
Helsinki – Stockholm
Helsinki – Vaasa
Helsinki – Vienna
Helsinki – Vilnius
Helsinki – Warsaw
Helsinki – Zurich
Vueling CEO: Barcelona to become Europe’s prime short-haul hub
http://www.aviationbrief.com/?p=9906
Although VY originated as a budget carrier, it has evolved to offer a full-service product. By the end of 2013, its network-wide proportion of business travelers is expected to hit 50%, compared to easyJet, which has achieved 40% on some routes.
From March 2013, VY will introduce new routes from BCN to FRA, Dusseldorf, Dortmund, Dresden, Hannover and Stuttgart in Germany; Sofia in Bulgaria; Fuerteventura, Pamplona and Valladolid in Spain; Rennes in France; Banjul in the Gambia; Rhodes and Kos in Greece; Bologna, Bari, Catania and Turin in Italy; Luxembourg; Casablanca, Fez, Nador and Tangier in Morocco; Bergen, Gothenburg, Helsinki and Oslo in the Nordics; and London Gatwick in the UK.
Bet Baltics nepaminejo :(
Is visu situ krypciu idomiausia yra Gambia. Taip giliai i zemyna dar nei vienas Europos LCC nesibrove :)
Į Šiaulių oro uostą siūloma investuoti 230 mln. litų
http://www.ekonomika.lt//naujiena/i-siauliu-oro-uosta-siuloma-investuoti-230-mln-litu-31955.html#ixzz2AD7tG4MU
http://tv.delfi.lt/video/mRztcJwZ/
Volotea opens base in Palermo
The Volotea chose Palermo, capital of Sicily, to third airbase, from which will offer 13 domestic and international routes operated two Boeing 717.
The new base opening up to March 28, 2013 with the following routes: Ancona, Florence, Genoa, Naples, Olbia, Trieste, Venice and Verona (Italy), Bordeaux and Nantes (France), Ibiza and Palma de Mallorca (Spain ) and Santorini (Greece)
HNA Group invests in Aigle Azur
Chinese holding company HNA Group, which includes, among others lines Hainan Airlines to invest in the French company Aigle Azur. Investor bought a 48% stake in the carrier.
According to the information that it’s the first investment of any Chinese airline group in the European carrier in history. The transaction value is estimated at over 30 million.
„Singapore Airlines” paskelbė, jog uždarys „ultra-long-haul” maršrutus – tiesioginius skrydžius iš Singapūro į Niujorką ir Los Anželą. Skrydžių trukmė – 16-19 val. Išbandė su įvairiais produktais – ir „business class only” ir „business ir economy”.
Su „Airbus” SQ susitarė, jog „Airbus” išpirks atgal maršrutams naudotus specialius 340-500. SQ pirks papildomai penkis A380 ir 20 vnt. A350 trumpesniems maršrutams.
Į tuos pačius JAV miestus SQ toliau skraidys su tūpimais.
O tai gal tai tiesiog konkretaus lėktuvo problema, t.y. su B787 galima tokius ultra maršrutus laikyti…
Ne, ne lėktuvo problema. Tiesiog bet koks lėktuvas sudegina apie 10 tonų kuro tik tam, kad vežtų kitoms skrydžio dalims reikalingą kurą.
Manau, jog prie dabartinių kuro kainų išnyks visi skrydžiai virš 12 valandų.
THAI taip pat nutraukia tiesioginius skrydžius iš BKK į JAV.
Tikėkimės, kad JAV greitu laiku numuš naftos kainą iki 90 USD ir vėl ažuolai žaliuos…
Tuo pačiu man įdomu, kurdingo visi dujinių lėktuvų projektai? Na nieko negirdėt nuo tų laikų, kai rusai bandė modifikuotą Tu-154…
DIdieji gamintojai nustatė, jog idėja visiškai neperspektyvi. Nėra jokio kainos pranašumo.
Only three weeks to go until Ryanair’s new route to Vilnius takes off
http://www.leedsbradfordairport.co.uk/about-the-airport/news/2012-10-23-ryanair-vilnius
Taigi dujos kainuoja JAV 80 USD už 1000 kub.m. Kodėl nėra kainos pranašumo?
Vytautai-NT gal norejo Simonas pasakyti kad nera atsiperkamumo investicijoms i dujas… Net ir is saugumo puses sunku butu pagalvot apie pasekmes jei butu duju nutekejimas….
Jurgi, suprasčiau to pono pasitenkinimą, jei tai būtų iš tiesų naujas maršrutas.
Pas rusus kaip visada net analogov v mire :)
Simonai, yra bent jau viena aviakompanija kuri taiko one way fares transatlantiniuose skrydžiuose – kanadiečių Air Transat. Skraido į daugelį pagrindinių Europos oro uostų, iš pagrindinių Kanados. Teko kartą iš Londono į Torontą skristi.
OT: Vytautas-NT per telika rodo lnk diagnoze seimas.
„airBaltic” taiko OW tarifus, ne tik savo skrydziams, bet praktiskai visiems be isimties tarifams su partneriai, pvz. bendros long haul kainos OW struktura su Alitalia, SAS, TAM’u leidzia tikrai nemazai kur nuskristi OW.
OT: Alitalia patvirtino visus bilietus uz kuriuos buvo moketa nors 1 euro centas.
To Mindaugas – ko gero cia ju pirma ir paskutine tokia akcija buvo. Nors efektas net geresnis nei senieji FR bilietai po 1 Eura :))
Efektas tai tikrai didesnis :) P.s. Kaip pigiausia butu nusigauti is Vilniaus, Kauno, Rygos iki Zenevos ir grizti is Venecijos i Vilniu, Kauna, Ryga? :)
Bent is Venecijos labiausiai apsimoka imti tiesiogini traukini iki Bergamo, perkant is anksto kaina iki 15 euru :). O nio Bergamo iki VNO irgi permoket manau neteks
Speju keliausi i Rio?:) Is Venecijos grizti pigiausia butu per Bergamo oro uosta. Al, teisingai parase (tik ten netiesioginis traukinys) Venice-Bergamo (14eur) – Bergamo airport (1.2eur). O i prieki pigiai neiseis, siaip siulyciau iki Zenevos su LOT :).
EasyJet приходит в Москву
http://www.ato.ru/content/easyjet-prihodit-v-moskvu
Низкотарифная авиакомпания EasyJet назначена вторым перевозчиком со стороны Великобритании на маршрут Лондон—Москва. Авиакомпания будет выполнять полеты из аэропорта Гэтвик в московский Домодедово. Сегодня об этом объявила авиационная администрация Великобритании.
Is vis gausis LGW – DME, 2x daily, su ko gero vienu auksciausiu yield’u visam easyjet network’e:
http://www.guardian.co.uk/business/2012/oct/24/easyjet-beats-virgin-atlantic-moscow-slots?newsfeed=true
Gal kas galėtų duoti nuorodą į vokišką puslpaį, skelbiantį avialinijų akcijas. Pasirodo, tokią nuolaidą praleidau su Alitalia :(
Srs, man regis šitas: http://www.exbir.de/ . Pats visą laiką bookmarkuose turėjau, bet kažkaip neužsuku ten dažnai, tai irgi pražiopsojau…
*Paulius, pats kaltas, o ten tiek daug visko nutinka :)
Štai kokios įdomios naujienos:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/proverzis-siaures-korejoje-blogiausiomis-avialinijomis-pasaulyje-vadinamos-air-koryo-atsirado-internete-57-267645
Šiaurės Korėja atrodo po truputį po truputį vis laisvėja.. Bet vis dar taiko mirties bausmes tiems, kurie per mažai verkė per praeito lyderio laidotuves.
Serious incident involved plane crossing path of another
http://www.irishtimes.com/newspaper/ireland/2012/1025/1224325680814.html
DUBLIN AIRPORT: An investigation into a serious incident at Dublin Airport last year has concluded that “the outcome might have been very different” only for the prompt actions of a Ryanair flight crew.
On May 21st, 2011, a Ryanair flight was forced to abort its take-off at over 200km an hour after a Monarch Airlines aircraft entered the same runway and went into its path. The Ryanair pilot and co-pilot simultaneously carried out a rejected take-off, bringing their aircraft to a safe stop with 360 metres to spare.
The Monarch Airlines Airbus A321, with 152 passengers and six crew on board, was taxiing to the runway for take-off to Tenerife, while the Ryanair flight, destined for Vilnius in Lithuania with 145 passengers and six crew, had already been cleared for take-off.
The report concluded that the Monarch crew were “possibly distracted” by cockpit tasks during a busy taxi and that they were travelling towards a bright and low sun.
Grižtant prie dujinių lėktuvų, yra dar vienas argumentas- mažesnė aplinkos tarša. Nors reaktyvinio variklio temperatūroje turėtų sudegt visas š esantis žibale…
Kitas dalykas- ši technologija leistų kalbėt apie vandenilionius lėktuvų variklius, kurie iš esmės yra žali.
Beje, kalabant apie kuro ekonimija- kiek suprantu turbosraigtiniai lėktuvai geria gerokai mažiau už reaktyvinius. Kodėl tada nebedaro turbosraigtinių didelių ir tolimų? Beje, greiti jų galima pakelt iki 750-800 km…
Dar vienas argumentas: ivyksta duju nutekejimas lektuve boardinant tai iskepa lektuvas, dar pora lektuvu stovinciu aplink ji, ir puse terminalo…..
Beprasmiška diskusija apie dujinius lėktuvus. Jeigu tai būtų bent kiek ekonomiškai (ir kitais aspektais) efektyvu, kažkas tikrai jau būtų pradėjęs naudoti arba bent kurti koncepcinius modelius.
O kodel nedaro minamu lektuvu – butu dar ekologiskiau? Matyt, turbosraigtiniam nera taip paprasta ta greiti pakelti virs 800km/h ir gal jie ne tokie efektyvus pasidaro?
Toks ispudis, kad isradus masina reikia vel greztis i arkli, didinant jo keliones nuotoli, vietoj to, kad ta masina toliau tobulint?
Va kaip greit is cia info pateko i LT spauda:
Iškilo į viešumą: Į Vilnių lietuvius skraidinęs „Ryanair“ lėktuvas vos per plauką išvengė katastrofos
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/iskilo-i-viesuma-i-vilniu-lietuvius-skraidines-ryanair-lektuvas-perai-vos-per-plauka-isvenge-katastrofos-57-267820#ixzz2AIl3jfCd
Vytautas NT: Gal isduosi paslaptį, kur ir kokio lygio nakvynę Miunchene galima gauti už 12 eur, ir dar last minute?
@Mindaugas – į Ženevą pigi kelionė kaip ir į Veneciją – skrydis į Bergamo ir traukinys iš Milano iš trenitalia.com (tik reik nesigąsdint, akcijines kainas tarptauniams traukiniams parodo tik gan vėlame žingsnyje pasikeitus tarifą, iš pradžių rodo brangią pilną kainą). Dar aišku ir iš Baden Badeno arba Paryžiaus galima važiuot, bet ne taip patogu ir su pigiais traukiniais kiek sunkiau. Taip pat galima ir skrist su Easyjet per Londoną.
„Norwegian” plečiasi į Pietus. Visgi, jų Skandinaviška rinka per maža ambicijoms. 2013 m. bus atidarytos bazės LGW ir ALC. LGW visi maršrutai į Pietų Europą (ir papildomi dažniai į Nordic regioną).
Miunchene buvo toks viešbutis-Hostelis (berods Ahostel), visai netoli stoties. kadangi man reikėjo tik pernakvot, tai kažkaip gailėjau pinigų investuot į prabangų vienvietį…
Simonai, gal galetum link’a numest apie Norwegian jei toks yra?
Idomu kaip jie tada vytys savo jungiamuosius skrydzius, negi galvoja dali srauto is LGW i Pietus atsivezti is Skandinavijos, ar cia tiesiog grynai i tiesiogini britu turistu srauta taiko?
Linko dar nėra, vyksta spaudos konferencija. Esantys žmonės konferencijoje praneša, jog tarp eilučių galima išgirsti, jog „Norwegian” yra strigę ir nelabai patys betiki savo „long-haul LCC” iš Skandinavijos, tai taip galima suprasti, jog galimas daiktas, jog long haul gali būti iš LGW.
Bjørn Kjos, Norwegian CEO, said: “By establishing a new base in London, Norwegian will be positioned to meet the future competition on short-haul routes within Europe as well as long-haul routes globally.”
A spokesman added: “We’re focusing on direct routes from Orlanda and Oslo to New York and Bangkok, which will launch next year.
“We have no plans for any long haul routes out of Gatwick at the moment.
http://www.routes-news.com/item/743-norwegian-air-shuttle-to-establish-new-base-at-london-gatwick-airport
Man tik įdomu, kodėl Norvegian lenda į Londoną, kur konkurencija didžiulė ir vietinių LCC kalnai? Ar tiesiog Londona yra guminis? Ar jie turi tiek pinigų, kad tikisi išmušt kai kuriuos konkurentus?
Aš asmeniškai irgi labai skeptiškai žiūriu į „Norwegian” idėją LGW. Man primena lygiai tą pačią situaciją, ką darė „Aer Lingus” LGW. Svetimas brand’as ir tie patys maršrutai, praktiškai visuose jau konkurencija tiesioginė su BA ir easyJet bei netiesioginė su „Ryanair”.
Labai idomu kaip tai veiktu :
EasyJet is set to agree the first codeshare in its history, after being awarded the rights to operate between London and Moscow.
The low-cost carrier said negotiations would now start with Russian airline, Transaero, following the ruling by the UK Civil Aviation Authority (CAA).
Serbia considers new carrier
Serbian government is considering launching a new carrier to replace the state-owned, loss-making JAT Airways (JU).
The plans were announced by minister of finance and economy Mladjan Dinkic after a visit to UAE. Abu Dhabi-based Etihad Airways was named as a possible partner in the new startup. Dinkic told local media that 12 new Airbus aircraft will be leased for the carrier and the company would receive $140 million worth of guarantees.
Serbian officials last month said they would hold talks with Malaysia’s low-cost carrier AirAsia (AK) regarding the financially troubled JU, but AK denied it would purchase a carrier in Europe
JU posted a loss of $34.1 million in 2011 and every attempt to sell it since 2008 has failed due to lack of interest.
Al: spėju, jog Transaero kodas kabotų ant „easyJet” skrydžio ir per Transaero būtų galima pirkti „easyJet” segmentą. Dabar skaitau UK CAA sprendimą, tai atrodo, jog vyko konkursas su skirtingais pasiūlymais ir viena iš dalių buvo, jog „easyJet” siūlė iš karto „codeshare’ą”.
Ir beje, įdomi CAA išvada: „It is the view of the CAA that, on balance, allocating scarce capacity to easyJet would be likely to deliver the greatest benefit to consumers. The CAA concludes that easyJet’s proposal would introduce a new product into the market and would be more likely to stimulate innovation on the route as a whole.”
UK vyriausybė tiesiog sako, jog „low cost” produktas „to deliver the greatest benefit to consumers”.
Manyciau, kad easyjet pasirinktas dar ir siekanit numusti bendra kainu lygi siame marsrute. Aisku lieka dar vienas klausimas : kam atiteks LHR slotai, juk easy is LGW skraidys. Speju Virgon realiausia kandidate, ne i Maskva aisku.
Na iš dalies, tai gali kek pastimuliuot paklausą. Tiesa, nežinau, kiek bilietai tarp LON ir MOW kainuoja dabar, bet su Easyjet kainos turėtų sumažėt. Didelis minusas bet kokiu atveju yra viza, kuri mažina spontanišką pasirinkimą, pamačius kainą, kaip kad tai būtų Europos viduje.
Esamų vežėjų poole dabar yra LHR slotų. BMI įsigijimo sąlyga buvo, jog BA dalį slotų atidavė, kurie buvo padalinti esamiems vežėjams. LHR slotų vertė nuo to nekrito:-)
Idomu kieno lektuvais dabar skraidys Wow Air. Iceland Express skraide CSA Holidays lektuvais, Wow Air – dviem Avion Express A320. Wow Air skelbiasi, kad pavasariui nuomosis jau 4 lektuvus. Tai negi bus 2 is CSA Holidays, 2 is Avion Express ?
[…] taps trečia nauja kryptimi iš Vilniaus oro uosto 2013 m. Anksčiau skelbta apie naują “Ryanair” kryptį į Diuseldorfo Weeze oro uostą nuo kovo 14 d. ir “Wizz Air” Trondheimo kryptį nuo birželio 2 […]
įdomu kokios bus kainos.
It’s fantastic that you are getting thoughts from this post as well as from
our discussion made here.
Hi there, its good post about media print,
we all understand media is a fantastic source of
facts.
anime girl sex doll Can A Reasonable Love Doll Be Your Accomplice In Dejection And Anxiety?
Sex doll torso is very lighter than a full size sex doll. So it is very easy to use and store. If you don’t want to spend too much or don’t have a lot of space to store a full size sex toy, then a torso sex doll is perfect.
we understand that different individuals have unique desires. This understanding propels us to go the extra mile, tailoring our masturbator toys to meet the diverse needs of various user groups. It’s not just about providing pleasure;
Sex doll torsos are smaller than full size sex dolls. They don’t require much storage space. So you don’t need to worry about how to hide the sex toy torso. Small and practical real doll torso can meet your needs in different scenarios.
Many people cannot release sex. Some people are not good at communicating. Some people suffer from anxiety disorders. Therefore, it is not easy to find the right sex partner. Now there is a chance to break through this trouble. Buy one of the best torso sexdoll.
In addition, realistic sex dolls can be customized.
BestRealDoll’s sex dolls feature internal skeletons that allow for a variety of positions and movements. This flexibility enhances the doll’s realism and usability. Some models come with a built-in heating system that heats the doll’s body to a temperature similar to that of a human, adding to the realism of the experience.
https://www.bestrealdoll.com/
In addition, there is also a male torso sexdoll. This is mainly a type of female masturbation. Usually, this torso has a very realistic dildo. And the dildo is very thick and big. When the woman sits on the torso, this lifelike erection dildo penetrates the vagina. Fill the vagina, and then the female swings her ass. With the escalation of stimulation, finally, enjoy a kind of riding sexual pleasure.
https://www.sextorso.com/
Most big black dildos are very realistic, very similar to real penises. Faced with so many black toys, you may be worried about how to choose the one that suits you.
Discover the unconventional world of horse dildos and their role as alternative sex toys in fulfilling unique desires. Explore how these specialized toys offer customizable options for those seekin.
Leten is committed to creating original adult sex toys and establishing itself as an innovative gender health brand. We strive to deliver top-quality products and sensual experiences to every consumer.
Leten is committed to creating original adult sex toys and establishing itself as an innovative gender health brand. We strive to deliver top-quality products and sensual experiences to every consumer. Leten aims to break industry bottlenecks, overcome global communication barriers in gender health, and contribute positively to the industry’s global development. Our goal is to build trust and confidence as a reputable sexual health brand.
Glans Trainer is the perfect solution for men who want to improve their sexual performance and satisfaction. Featuring a unique design, the Glans Trainer provides a comfortable, ergonomic grip that allows users to easily and safely perform exercises that strengthen the PC muscles, which help control and increase ejaculation intensity.
Masturbator toys can help men achieve orgasm faster and easier. It’s actually a sleeve or channel that you slide over the penis and move up and down. https://www.masturbatorhub.com/