„Air Lituanica” plečia lėktuvų parką ir didina skrydžių skaičių
Tęsdama pasirinktą misiją – patogius skrydžius iš Vilniaus – „Air Lituanica” 2014 m. didins lėktuvų parką ir plės produktą didindama skrydžių dažnius.
Anksčiau negu planuota, jau nuo kovo 7 dienos, skrydžiai iš Vilniaus į Paryžiaus Charles De Gaulle oro uostą bus vykdomi tiesiogiai, be sustojimo Prahoje, keturis kartus per savaitę. Nuo gegužės 3 dienos bus dažnis padidintas iki 5 skrydžių per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais.
Skrydžių iš Vilniaus į Prahą padaugės iki 5 skrydžių per savaitę. Nuo kovo 13 dienos skrydžiai iš Lietuvos į Čekijos sostinę bus vykdomi kiekvieną darbo dieną.
Didžiausias skrydžių dažnio didinimas numatomas Berlyno krytimi – iš Vilniaus į Vokietijos sostinę jau kovo mėnesį bus galima skristi 6 kartus per savaitę. Skrydžiai vyks kasdien, išskyrus šeštadienius.
Nuo kovo 17 dienos bus padidintas skrydžių skaičius ir Miuncheno kryptimi – bus pradėtas vykdyti papildomas skrydis sekmadieniais. Iš viso iš Vilniaus į Miuncheną bus skraidoma keturis kartus per savaitę.
Iš Vilniaus į Briuselį „Air Lituanica” toliau skraidins 6 kartus per savaitę – kasdien, išskyrus šeštadienius.
2014 m. „Air Lituanica” išplės lėktuvų parką dviem „Embraer” E-Jet lėktuvais, o prieš „Embraer” atvykimą dviems mėnesiams nuo kovo 1 d. nuomosis 50 vietų CRJ200 iš Danijos aviakompanijos „Cimber”.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
86 komentarai
Leave a reply
Smagu dėl plėtros,o kaip su naujomis kryptimis:Amsterdamas,Maskva..?
Dėl šių krypčių planai nesikeičia, planuojame šiais metais pradėti šias kryptis.
Kodel butent CRJ200?
Belekazz: CRJ200 naudosime trumpam, iki E-Jet atvykimo. Prieinamas lėktuvas, mažesnis „capacity” ir žemesni tripcost, leidžiantis įvesti dažnius prieš prasidedant vasarai.
Beje,parką papildys E-175 ar didesnieji E-190?
Nenoriu komentuoti kol tai nefinalizuota, tačiau šįmet planas mažesniais lėktuvais plėstis.
Žiauriai smagu girdėti- ypač dėl lėktuvų. Na, o spoterius tikriausiai labiausiai domina: ar CRJ-200 bus perdažytas Air Lituanicos spalvomis tiem dviems mėnesiams, ar tik pavadinimas bus užrašytas, ar iš viso dviem mėnesiams neapsimoka jo liesti teptuku?
Žygimantai, skraidys CRJ200 „all white”.
Kokie connectionai bus galimi? Su kokiom avialinijom? Aciu
Simonai, ar nusimato kažkoks bendradarbiavimas su baziniais vežėjais? Apie AF jau buvo kalbėta.
Tai šiemet parkas didėja iki 3 E-Jets? Ar verta išviso didinti Berlyno skrydžių dažnį, kiek matosi iš žiniasklaidos užpildymas labai prastas. Kaip sekasi kitoms kriptims?
Ok, kadangi klausimų laikas, tai paklausiu.
Ar turite kažkokią įvaizdžio gerinimo strategiją susigalvoję? Visų pirma tam, kad kelionių agentai nustotų perspėjinėti keleivius, atkalbinėti pirkti jūsų bilietus ir prašyti el. paštu pasižadėti, kad neturės jokių pretenzijų.
Great news !
Kaip del interlining’o su AF, AB arba CSA?
Su CRJ200 tai idomus sprendimas. Nors siaip lektuvas super inefficient, bet turbut apie 20-30% mazesni operating costs per FC vs. E170s, ir lektuvo nuoma turbut kokius 2 kartus mazesne, ira tai ko LT reikia:)
O CRJ200 nuomosit su igula?
Interline’ai diegiami, tuo klausimu dirbama – bet tie procesai yra labai „ultra time consuming” ir sunkiai suprantami iš kito verslo. Artimiausiu metu bus įdiegti su Czech ir Air France; taip pat jau kitą/dar kitą savaitę atsirasime jungimuose su Hahn Air, su kuriuo bus galima connect’inti.
Isbandziau ir as AirLituanica, siaip ispudis neblogas, duoda ir pagalvele, ir saldaini bugneliams sureguliuoti, ivairus nemokamu zurnalu pasirinkimas neleidzia kelionei prailgti, tik nepatiko, kad VNO final call buvo beveik valandai iki skrydzio. Taip pat nedidele pastaba: Lektuve buvo zurnaliukas – Vilnius in your pocket, tai patarciu ji pakeisti kazkuom kitu, nes nuotraukos jame tikrai baisios, labai prastai reprezentuoja Vilniu.
Kokias naujas kryptis žadama pradėti? Lyg ir nesenai buvo minimi Hamburgas ir Duseldorfas.
Mariau, nuomosime su cockpit crew bei 1 cabin crew, antras cabin crew narys bus mūsų. Bet, kaip minėjau, CRJ200 nuoma – trumpalaikė.
Dar vienas klausimas – kodėl nuomojant naują lėktuvą buvo pasirinkta didinti esamus dažnius, o ne iškart įvesti AMS? Būtent bendradarbiavimo su KLM klausimas, norite paleisti iškart super gerai paruoštą jungimams produktą?
Ir dar – CRJ turbūt imsite su visa įgula, ar ne?
Pamatinis dalykas mūsų tolimesniuose sprendimuose yra „frequency” užtikrinimas visuose maršrutuose. Norime visais maršrutais skraidyti mažiausiai daily (x6). Tik pankamas dažnis leidžia vystyti verslo srautą ir tinkamai „paimti” verslo srautą. Transfero mezgimui jis irgi reikalingas. Ypatingai keliaujantys darbo reikalais niekada nesitaiko prie tvarkaraščių, reikia taikytis prie jų. Berlynas mums yra geras maršrutas ir matom, kad labai jautrus frequency (tas pats su PRG).
pliumbum: iš dalies tai ir jungimų klausimas, iš kitos pusės, svarbus ir kitas klausimas – tinkamo dažnio maršrute užtikrinimas.
Tai Amsterdamas dar neatsiras nuo vasaros sezono ?
Jurgi, jei klausimas „ar nuo kovo 30 d.”, tai atsakymas „ne”.
Mane asmeniskai labiausiai nudziugino,kad nesvaisto laikoveltui…Kiti butu ranka numoje i tuos du menesius,kol lektuvo nera,ir nepradeje skraidyt.
Ir siaip ateiciai butu visai gerai susidraugaut su Cimber’ais.Nes gedimu atveju(tfu,tfu,tfu) jie galetu greitai,laikinai lektuva isnuomot.
Aha, tai suprantu, kad Amsterdamas gali atsirasti su trečiuoju lėktuvu nuo gegužės mėnesio.
Jurgis šiandien labai nori į Amsterdamą.
@Kardiobatonas Ne, ne šiandien. Tiesiog su Amsterdamu buvo taip, kaip ir norėtusi kad būtų. Matyt nesuklysiu pasakęs, kad su Amsterdamu paskutiniu metu buvo idealu.
As dabar sedziu WAW, laukiu boardinimo i AMS ir kartu su Jurgiu labai-labai noriu i Amsterdama is VNO =]
(Ir dar daug-daug interlajnu :)
Įdomu, ar Prahos laiko keisti neketinat? Nes jungimams geriau skrydis vidury dienos- rytinis skrydis tinka tik į vieną pusę. Nebent tokia egzotika, kaip Amsterdamas, kur yra specifiniai tolimieji atvykimo laikai.
Kitas klausimas- ar turint tokį mažą lėktuvą, kaip CRJ-200, ne prasminga būtų atkurti Amsterdamą- kad pamažu suformuot keleivių srautus. Nes jei startuosit iškart dideliu lėktuvu dukartus per dieną- spėju bussunku pradžioje užpildyti…
5dienos iki naujojo skrydzio i CDG,jau turbut daugmaz zinomas uzpildymas(vargu ar daug dasides,nes jungimu nera,o atostogautojai neperka is vakaro bilietu)….
Kaip sekasi jei nepaslaptis?
Jurgi, nepyk, aš čia draugiškai, o Amsterdamas man labai patinka, kaip ir jo oro uostas.
Beje, būtų pats laikas atnaujinti ak tinklalapį, šis tiesiog baisus.
Na ir visgi UTAir kovo 30 d. atidaro Riga-Kiev reisą, nors Simonas ir norėjo lažintis, kad tai neįvyks :)
Откроется новый авиарейс между Ригой и Киевом
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/otkroetsya-novyj-aviarejs-mezhdu-rigoj-i-kievom.d?id=44201121
C 30 марта нынешнего года авиакомпания „ЮТэйр-Украина” открывает рейс Киев – Рига, сообщила пресс-служба компании.
Рейсы между Киевом и Ригой будут выполняться ежедневно.
На линии Киев – Рига авиакомпания будет эксплуатировать новые, 2012 года выпуска, турбовинтовые самолеты ATR-72-500.
Berods del Peterburgo lazinosi?
Aš supratau, kad bendrai dėl UTAir planų :) Bet gali būt, kad dėl Vilnius-St.Peterburg ir Maskva-Palanga reisų. Bus matyt. Gal irgi netrukus paskelbs, kaip ir Ryga.
Į Palanga juk kažkada skraidė. Net man teko tuo reisu pasinaudoti. Šiaip gal porai reisų vasara su CRJ-200 ar ATR-42 užtektų. Vis ne Jurmala…
O abu E-Jet orlaiviai atvyks iškart (taip išeina, kad gegužės 1d.) ar pirmojo sulauksime dar kovą?
Čia tik kalbos ar kažkas iš VNO, vasaros link žada pradėti į MAD skraidyti?
del utair vilniaus krypciu bus aisku kovo gale kai vel vieses utair viceprezidentas denisas skabara
apie MAD kažkas buvo neatsargiai leptelėjęs duodamas interviu, ar ne Almantas. Maždaug taip, paėmus Madridą su A320, iškart gautųsi tiek ir tiek keleivių..
Baltarusiai Air Lituanica priskiria prie Low Cost’ų –
Перелет Минск-Вильнюс: изучаем возможности lowcost-стыковок
http://www.holiday.by/blog/2524
Na Wizz A320 trečiasis nėra pilnai užpildytas..Labai abejočiau Vueling atėjimu.
Ciurlionis – šiaip pagal rotacijas visi trys lėktuvai visiškai užkišti, net labiau nei buvo ankstesniais metais (dalinai dėl labai ilgų reisų atsiradusių/padaugėjusių).
Ryti, planuojamas dviejų e-jet atvykimas gegužės mėn.
paskaiciau Jurgio ideta Baltarusiu straipsni :))
Максимальный вес одного места багажа не должен превышать 23 килограмм, за каждый лишний килограмм придется доплатить 70 евро. Сумма трех измерений (длина ширина высота) каждого места багажа должна быть не более 158 см. Cia jie taip apie LT raso,uz viena Kg virsvorio 70Euru:)) Su Anglu k. visai sunku jiems:)
Beje siek tiek keista,kad LT neturi Rusu k.
Baltarusiai tikrai įdomūs, jei skraido 171km iki Vilniaus reaktyviniu lėktuvu :)
Pas juos gal tai suprantama kaip „skrisiu į Europą apsipirkti” ?
Pritariu, kad informacija rusų kalba LT svetainėje nepamaišytų. Lenkų, beje, irgi.
Dar yra ir kalbos šalių, į kurias skraidoma, kaip minimum prancūzų ir vokiečių būtina :)
Sveiki, žinovams. Gal pakomentuosite. Situacija. Psichiškai nesveikas žmogus, nepavojingas visuomenei, neuždarytas, gyvena bute su šeima, gana išprusęs, moka naudotis kompu, paima kito šeimos nario kortelę, suveda duomenis ir internetu nusiperka 2 Ryanair bilietus išgalvotiems personažams. Tiesiog, Jonas Jonaitis, Albertas Albertaitis. Papokštavo ar nesuprato, ką daro, nežinau. Kai viskas paaiškėjo, buvo bandoma skambinti į Ryanair, visa situacija išdėstyta. Sako ok, kriepkitės į Customer Department, pildykite Ryanair.com prašymą, pridėkite ligą patvirtinantį dokumentą. 3 kartus jau buvo siunčiama užklausa, į ją automatiškai ateina toks atsakymas:
Thank you for contacting Ryanair.
Please click on the link below which we hope will answer your query.
[http://www.ryanair.com/ie/questions/can-i-apply-for-a-refund-for-my-unused-flight
Na, ten surašytos jų taisyklės. Nieko konkretaus, ar galėtų tokiu atveju panaikinti rezervaciją ir gražinti pinigus. Vėl buvo skambinama į Ryanair – atsakymas toks pat – pildykite, svartsysime, žiūrėsime.
Ką patartumėte daryte tokioje situacijoje?
Palanga 2014 sausis
9312 keleiviai
augimas 4 proc.
Matosi, kad Air Lituanica Kalėdiniai-Naujametiniai skrydžiai padėjo statistikai.
Arturas: Kreipkis i banka ir prasyk kad arba cancelintu tranzakcija jei dar neivyko arba daryk chargeback due to non-delivery jei jau data po skrydzio.
Tegu Ryanairas aiskinasi su Visa / Issuing banku. Kai bankas arba Visa/MC kreipsis i tave kodel inicijuoji charge back’a – persiusk jiems korespondencija savo su Ryanairu.
jpou, ačiū. O jei skrydis dar neįvyko, jis tik kovą, tai kažką keičia?
Teoriskai merchantui (Ryanair) geriau nes tada skaitosi transaction cancellation o ne charge-back. Tau kaip galutiniam vartotojui jokio skirtumo.
Lietuvos oro vežėjai prieš vasarą dairosi naujų orlaivių
http://www.lrytas.lt/-13921124311390291075-lietuvos-oro-vežėjai-prieš-vasarą-dairosi-naujų-orlaivių.htm
„Šiemet pirmą kartą vieną „Airbus 320“ naudosime kaip rezervinį lėktuvą – tai leis mums greičiau reaguoti į netikėtus skrydžių sutrikimus ir sumažins ilgų vėlavimų riziką keleiviams., – teigė „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
Tai gerai ir Air Lituanicai. Galėtų ir dar labiau išnaudoti šį rezervinį lėktuvą ypatingom progom.
FlyBe baigia savo žadėtąją ekspansija į Baltijos šalis ir nutraukia Tallinn-Stockholm Broma reisą
Flybe to End Service on Stockholm-Tallinn Route
http://news.err.ee/v/economy/6d9e8733-6070-435a-ad93-f92783b496f8
Options for traveling to Stockholm will again grow scarcer this spring as Flybe has announced it is ending its air route to and from Tallinn.
The former sales director for the low-cost carrier in Scandinavia and the Baltics, Erik Lindholm, made the announcement on the Danish website Check-in.dk.
Labai gerai,kad VNO stoves rezervinis lektuvas.Gal LT ir per didelis,bet visvien pigiau nei paskutine minute kosminem kainom pirkti pas LOT,SAS,LUfthansa ar ta pati Brussels..
Manau LT yra viena is priezasciu,kad SPA laikys si lektuva atsargoj,visviena lektuvai genda,o vien del saves rezerve laikyt kiek prabanga.
Ir aplamai gera naujiena visiem keliaujantiem is VNO sis rezervinis lektuvas(aisku netikiu,kad visi puls naudotis gedimu atveju,bet littlebylittle…)
Mariau rimtai, perskaityk prieš rašydamas.
jpou, bankas (šiuo atveju Swedbank) sako, kad nieko padaryti negali, atšaukti operaciją galima tik yuo atveju, jei nuo mokėjimo praėjo ne daugiau kaip 5 dienos. Sako kreiptis į Ryanair. Gal dar kokių idėjų būtų, kaip išspręsti šią situaciją?
Artūrai, patarimo neturiu, bet gal nori šitą istoriją paviešinti žiniasklaidoje? Galiu pagelbėti.
@Jurgis straipsnyje nepaminėta, kad Grand Cru Airlines irgi žada A320 pirkti, bet gal tik ir žada :)
Artūrai, manau nieko ten labai neprigalvosi. Bandyk daryti chargeback’ą ir viskas. Tokioje situacijoje sunku pasakyti ar bus patenkintas prašymas ar ne. Tik padarius chargeback’o ateityje gali būti problemų įsigyjant Ryanair bilietus, bent jau su ta kortele.
Arturai – Visa ar MC?
Su chargeback’u turbūt neišeina, nes kaip suprantu, tai bankas nesutinka pildyti ir siųsti užklausos, nes situacija gana aiški.
Artūrai, formoje kai pildai nurodyk ne Refund, o Complaints. Turėtų kitaip vertinti.
Vartotojų teisių tarnyba gal padėtų?
Vilniaus oro uosto aikštelių nuomos konkursą laimėjo „Stova“
http://vz.lt/article/2014/2/11/vilniaus-oro-uosto-aiksteliu-nuomos-konkursa-laimejo-stova#ixzz2t1uivuBt
Prie bilietų pirkimo nutikimo, tai niekaip nesuprantu, kuom čia dėta žiniasklaida ir vartotojų teisės. Aiškinkitis reikia šeimos rate.
Ką čia bepasiaiškinsi, gi aiškiai parašyta, žmogus turi psichinę negalią.
Niekada nesusiduręs, tad nelabai žinau, kas tas chargeback’as ir kaip jis daromas? Kaip ir sakiau, skambinau į Swed, pasakė, kad nieko padaryti negali, reikia kreiptis į Ryanair.
Kortelė MasterCard.
Dėl žiniasklaidos, tai dėkuj, bet nemanau, kad ji padės. Na, parašys straipsnį, koks Ryanair negeras, nehumaniškas ir tiek. Dėl vieno straipsnio vargu ar Ryanair poziciją pakeis.
Šiaip suma nėra labai jau didelė. Tiesiog norisi išspręsti šį klausimą. Suprantu, kad tai šeimos bėda. Berods už neįgalius, kaip ir vaikus, ir jų padarinius atsako tėvai, globėjai. Bet visvien įdomi Ryanair pozicija. Skrydis juk tik kovą, pažyma yra, kad žmogus yra ligonis, nejaugi nieko negalima šioje situacijoje padaryti..
Arturai, jei kortele klasikine Mastercard, jai gali priklausyti kelioniu bei pirkiniu draudimas. Pildyk Swedbank paraiska kaip draudiminiam ivykiui.
Swedbank visoms kreiditinėms duoda draudimą. O charge back, galima pasidaryti prisijungus prie e banko, ten paieškojus yra forma, kurią reikia užpildyti, tačiau garantijų nėra ar pavyks atgauti, tokiu būdu, o Swedbank dar nuskaičiuos 10lt ar net daugiau už tą paslaugą.
Arturai, taip sakant „I am sorry to say”, bet, iš tikro, istorija skamba labai neįtikėtinai ir norint atgauti reikėtų pirmiausia įtikinti „customer service” darbuotoją, kad jis įtikintų savo manager’į. Istorija įtikinamesne padaro tik suvestos pavardes, o suprasti, kad jos netikros, spėju, galima tik turint lietuvių kalbos žinių. Deja, aviakompanijos gauna galybę neįtikėtinų skundų ir prašymų kompensacijoms. Todėl siūlyčiau pirmiausia naudotis „Complaints” funkcija, o ne „Refunds”, nes, ko gero, „Refunds” automatiškai ieško ar buvo pakeitimų, atšaukimų ar vėlavimų ir jei nėra atmeta. Todėl siūlau naudotis „Complaints” ir daug energijos skirti labai detaliam situacijos aprašymui ir įrodymams.
Ir dar vienas keistas dalykas, kuris nėra į naudą, kad atsiskaitant turėjo būti įvestas kortelės 3D slaptažodis (o jis dėl patogumo galėjo buvo išsaugotas naršyklės atmintyje). Viena iš 3D slaptažodžio paskirčių būtent apsisaugoti korteles nuo vaikų ar pan. naudojimo. Turbūt bankas dėl to ir nenori imtis chargeback’o, nes dėl šios priežasties jis neperspektyvus.
Bet sėkmės. O taip pat dar gali laišku siųsti, ilgiau užtruks, bet atsakys.
Jei asmuo yra neveiksnus (ar yra tokiu pripažintas?) grynai iš teisinės pusės jo sudaryti sandoriai negalioja. Tad teisinis pagrindas iš pirmo žvilgsnio gali būti. Tačiau, kas be ko, Ryanair, tikėtina, stengsis ilgai ir nuobodžiai viską tęsti kad galiausiai nusibostų ir mestum šį reikalą.
Šiandien laukiam post’o apie AL naują kryptį. AL fb puslapyje galite spėlioti :)
Taigi praktiškai aišku, kad „nauja” kryptis bus Amsterdamas :)
Nauja kryptis yra Talinas, o ne Amsterdamas. Jau įkelta i tvarkaraštį.
Įdomus ėjimas su Talinu. Dar du kartus per dieną. Kerštas Estonian airlines?
Grįžtant prie tų bilietų pirkimo, tai labai jau vėl spalvos dviprasmiškos.
Kai kažkas kažkam su kažkokia kortele nuperka ir avialinijos tuos bilietus anuliuoja, verda kunkuliuoja žiniasklaida, avialinijos apšaudomos raketomis žemė-oras ir ttt.
Kai kažkas lygiai panašiai su svetimom kortelėm nuperka ir avialinijos neanuliuoja tų bilietų, vėl blogai, vėl verda aistros ir liejasi sąmokslo teorijos.
Trumpiau sakant – sviestas sviestuotas.
na tikrai puikios zinios!
building inspector pictures
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica pleÄia lÄktuvų parkÄ ir didina skrydžių skaiÄių
insidelucky.com
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica pleÄia lÄktuvų parkÄ ir didina skrydžių skaiÄių
harga Lenovo K3 Lemon
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica pleÄia lÄktuvų parkÄ ir didina skrydžių skaiÄių
venus factor workout pdf download
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica pleÄia lÄktuvų parkÄ ir didina skrydžių skaiÄių
small business
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica pleÄia lÄktuvų parkÄ ir didina skrydžių skaiÄių
Woolrich serravalle Italia mappa
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica pleÄia lÄktuvų parkÄ ir didina skrydžių skaiÄių