„Air Lituanica” vasarą skraidins į Bilundą
Nuo 2014 m. birželio 16 dienos „Air Lituanica” vykdys tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Bilundą Danijoje. Tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Bilundą papildys „Air Lituanica” vasaros skrydžių programą – šalia Bilundo „Air Lituanica” taip pat vykdys tiesioginius skrydžius į Švedijos miestus Geteborgą ir Malmę.
Bilundo oro uostas yra antras didžiausias oro uostas Danijoje, aptarnaujantis 3 mln. keleivių kasmet ir laikomas Vakarų Danijos skrydžių centru. Antrasis pagal dydį Danijos miestas Arhusas nutolęs nuo Bilundo oro uosto 96 kilometrais, trečiasis pagal dydį miestas Odensė – 103 km, ketvirtasis Alborgas – 200 km. Visuomeniniu transportu Bilundo oro uostas yra sujungtais su visais svarbiausiais Vakarų Danijos miestais.
Garsus Legolendo pramogų parkas yra įsukūręs prie pat Bilundo oro uosto. Iš viso Bilundo oro uosto aprėpties zonoje gyvena apie 2,6 mln. gyventojų.
„Air Lituanica” iš Vilniaus tiesiogiai į Bilundą skraidins pirmadieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Pirmadieniais ir ketvirtadieniais lėktuvai iš Vilniaus kils 18 val. 15 min., šeštadieniais – 10 val. ryte. Pirmasis skrydis vyks birželio 16 dieną.
„Air Lituanica” vienintelė aviakompanija, teikianti tiesioginį oro susisiekimą tarp Lietuvos ir Vakarų Danijos regiono.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
363 komentarai
Leave a reply
Smagu matyti tokią krypčių plėtrą, tik gaila, kad šios kryptys sezoninės…
Ne „antras didžiausias”, o „antras pagal dydį”. Didžiausias būna vienas. Visi kiti – nebe didžiausi.
Dar vienas netikėtumas. Atrodo, LT rimtai nusitaikė į Skandinaviją, bet kad labai jau skandinavai savo avialinijomis pasitiki ir jas mėgsta, dar FR.
Smagu aišku tokios kryptis, bet neapsimokėų labiau skraidyti į Hamburgą?
From 22 March 2014 you no longer need to apply for a VISA before you fly to Dubai from Hungary, Romania, or Bulgaria*.
Wizzair’as email’e atsiunte,tikekimes ir pas mus greitu laiku atsauks
Panasu kad LT dirba kartu su turizmo departamentu ir vasara nori skraidinti skandinavu turistus Lietuvon. Gal dar viena-antra expata pagaus…
O ar bus jungimu galimybe is Bilundo, Malmes ir Gotenborgo per VNO?
Overall, gal galima apie tuos jungimus truputi placiau papasakoti – ar produktas su persedimu Vilniuje turi komercine prasme?
Vakar skridau su garsiuoju CRJ-200. Pastebėjimai. Dvi stiuardesės gerai, bet realiai yra pusantros.
Aišku būtų gerai, kai baigiama restoraninė dalis iškart surinkt šiukšles. Nes paprastai, kol nusibaladoja iki lėktuvo galo priekis seniai viską suvalgė. Geriau praeit du kartus, nei versti keleivius laukti su šiukšlėm.
Ir kalbant apie lėktuvo ekonomiką. Kiek suprantu CRJ-200 gali net iki Paryžiaus nuskrist. Bet realiai trumpesniuose skrydžiuose turbosraigtiniai ATR-42 ar F-50 ar Q300 turėtų būt pigiau…
Lietuvių tekstilininkai prasimušė į „Bread&Butter“ parodą Berlyne
http://vz.lt/?PublicationId=61b88159-6fa5-4757-b02e-b2514b1039d1&ref=rss
Nu va ir uzpildys CRJ:)
oleg: jungimai per Vilnių kaip „addition” prie O-D keleivių turi prasmę ir yra naudingi. Aišku, tai yra žemo yield’o keleiviai. Iš kitos pusės, žemo yield’o keleiviai yra ir pakantūs – pvz. turime jungimų iš Talino į BRU su 8 val. laukimu Vilniaus oro uoste.
BLL, MMX ir GOT turės vasarą jungimus į Talino.
Beje, su dar užpernai pradėta VNO rekonstrukcija dabar turime tikrai labai neblogą transfer experience Vilniaus oro uoste, išleidus keleivius į transferinę zoną nueiti iki kitų vartų yra labai netoli :)
Užpraeitą savaitę VNO oro uosto naudotojų komitete (Airport Users Committee) sutrumpino minimum-connecting-time Vilniaus oro uoste nuo 40 min. iki 30 min., greitu laiku IATA turi atnaujinti duombazes. Mums atrodo, kad padirbus su handler’iu įmanoma įgyvendinti ir 20 min. Schengen-to-Schengen transfer.
to Marius.
visa to travel to the UAE.
Visas on arrival
If your country of nationality appears on the list below, no advance visa arrangements are required to visit the UAE. Simply disembark your flight at Dubai International Airport and proceed to Immigration, where your passport will be stamped with a 30-day visit visa free of charge. This can be extended for an additional 30 days at an additional charge.
Eligible countries
Bulgaria
Estonia
Hungary
Latvia
Lithuania……
Tai kad jau kovo 7 dieną buvo pranešta apie tai, kad nereikės vizų.. http://mysky.lt/lt/naujienos/skrydziams-i-jae-nereikes-is-anksto-isigyti-vizos
Vytautas-NT: yra dar ir produkto skirtumas. ATR į BRU nenuskristų, Q300/400 skristų apie 3 val. 30 min prie normalių vėjų.
Propeleriniai lėktuvai konkurencinei kovoje yra labai stipriai „pablogintas” produktas. Juos galima naudoti tik maršrutuose, kuriuose nėra tiesioginės konkurencijos. Pvz. airBaltic neturi konkurencijos iš RIX į BRU, tai gali skraidyti per 3 val. RIX-BRU su Dash. Lietuvos rinkoje nėra maršrutų, kur būtų galima laimėti konkurencinę kovą su turboprop – net į Taliną, Varšuvą, Kijevą, Maskvą jau visur įprasta yra skraidyti jet’ais ir nematau jokios galimybės atsukti laiką atgal.
Kol kas visa tai priimu kaip prasitestavimą rinkos, taip kaip buvo su Kalediniais skrydžiais. Labiau domintų stabilios naujienos,- jungimai, code-share, AMS, nauji lėktuvai, investuotojai, finansai etc.
@jurgis – imho daug finansu paaiskes geguzes 1 (hopefully).
Simonai, aš į šia situaciją žiūriu tik iš kaštų pusės- kas pigiau. Apskritai nesuprantu ko žmonės taip bijo turbosraigtinių? Triukšmas per didelis? Nes dabartiniai modernūs tiek Q400, tiek ATR42/72 yra tylūs ir patogūs.
Tokiu atveju kodėl UtAir grižo prie ATR-72 vietoj CRJ-200? Pagrindinis argumentas, kad jis didesnis. Laiko skirtumas tokiu atstumu nedidelis.
O juk tikrai, jau balandis, ir artėja laikas, kai turės būti paskelbta AL finansinė ataskaita.
Galim paburti iš kavos tirščių, kokią situaciją ji parodys.
Mano spėjimas – situacija bus blogesnė, nei buvo planuota ir skaičiuota verslo plane. Argumentai:
– faktinis įmonės vadovas labai gerai išmano PR, taigi žiūrim į savivaldybės ir įmonės PR ir matom, kad jame finansiniai dalykai apeinami didžiausiu lanku. Nėra nei vieno skaičiaus, anei jokio (paprastai įmonės, kai turi kuo pasigirti, paskelbia vieną kitą skaičių – kad ir ištrauktą iš konteksto ar apvyniotą beletristika). Skelbiamos tik visokios balabaikos apie hipotetinę naudą LT ekonomikai (kur vidutinė suma, kiek vidutinis hipotetinis turistas išleidžia Lietuvoje, padauginta iš pervežtų keleivių skaičiaus).
– įvyko keli akcinio kapitalo didinimai, jie buvo atlikti stengiantis nesiafišuoti.
– buvo objektyvių sunkumų (pvz skyrybos su estais), kurie turėjo kainuoti labai brangiai (o keleiviais, berods, buvo pasirūpinta be priekaištų – tai nepigu).
Del UAE vizu – tai veikia tai praktiskai pakenciamai – i sali be vizu ileidzia, bet ne visi pasienieciai zino apie nauja tvarka, tai kartais tenka paaiskinti jiems taisykles:)
Nežiūrint į sudėtingą ir karštą situaciją Ukrainoje, yra ir aviacinių naujienų :
Новая украинская авиакомпания получила сертификат на полеты
http://biz.liga.net/all/transport/novosti/2724521-novaya-ukrainskaya-aviakompaniya-poluchila-sertifikat-na-polety.htm
Turkų AtlasJet Lvove įregistravo AtlasJet Ukraine ir pradės skrydžius iš Borispolio ir Lvovo. Iki 2015 m. turės dešimt A320/A321. Kryptys dar nepaskelbtos. Aišku Turkija, bet kas dar be jos ?
@Vytautas-Nt: nezinau kuo tau tas ATR-72 taip patinka, bet jokio malonumo juo skristi, net trumpuose marsrutuose kaip TXL-CPH
to c2h5oh
ir as noreciau,kad daugiau skelbtu,bet ne viskas taip blogai…
Visu pirma niekas taip greit ,finansiniu ataskaitu,neskelbia:) Paieskok info kiek a/k europoje jau paskelbe ataskaitas uz 2014 1ketvirti:)))
Ir del tos neva hipotetines naudos perlenkei.Cai ne Zuokas isgalvoja tuos skaicius ,kokia nauda atnesa turistai:) Su tais skaiciais net opozicija nesigincija(kalbu apie pridetine verte is vieno turisto)
@Marius – mes kalbam apie JAR ataskaita uz 2013 metus kuri turi buti pateikta iki 05.01.
Na Nauji Q400 ir ATR-72 yra puikūs, patogūs lėktuvai. Ypač su Lufthansa stiliaus kedėm ten yra daug vietos kojoms.
Klausimas visada išliks greičio bei tylumo komforto. Dėl seat pitch – nei Q400, nei ATR72 neturi geresnio pitch nei CRJ, jau nekalbu apie E-Jets.
CRJ200 ir Q400 naudoja tas pačias kėdes.
Vėlgi, komfortas matuojamas releatyviai – lyginant vieną lėktuvą su kitu. Turboprop’as konkurencijoje negali laimėti dėl keleivių konkuruodamas tame pačiame maršrute su jet’u. Be konkurencijos maršrutams iki 70 min. trukmės – ten propelerinių vieta.
Vel NT iskisineja propelerius aviakompanijoms:))) neuzilgo ir Sukhoj koziris gali buti istrauktas:)
Ryanair atidaro dvi bazes žiemai Lenkijoje – Gdanske ir Modline. Abi bazės 1 lėktuvo. Keista, kad pradėjo mėtyti „bazes” po vieną lėktuvą gan plačiai – keleiviai išlošia minimaliai, o įkūrinėti „crew base” bei atlikti lėktuvo techninę priežiūrą „line check” kainuoja …
Simonai, jeigu jau su CRJ200 skraidysite ilgiau, tai gal visai neprošal būtų ir http://www.airlituanica.com/lt/about-us/apie-mus/orlaiviu-parkas/ atnaujinti?
Po ilgo laiko paskridau ir vel su legendiniu tyliuoju BT Q400 – gal kurciam tas lektuvas ir tylus. Slamsto kruva palyginus su e-jet’ais ar crj – prie lango sedint nera koju kur pasideti, jau nekalbant apie koki laptopo bag’a. Gaila, kad i Ryga neina padoriais lektuvais net per aplinkui nuskristi – FRA kone vienintelis variantas.
Ryanair prailgino online check-in laikotarpį dvigubai – nuo 30 dienų iki 2val prieš skrydį. O-bet-tačiau, tik tiems kas išsipirks allocated seating. „Ubagams”, kurie nepirks – sąlygos pablogintos, nuo 7 dienų iki 2 val prieš skrydį. Įdomus manevras – skrendant atostogų pvz 9 dienom, kur nors Maljorkos viešbutyje teks spausdintis popiergalius, arba susimokėt už vietas kad išvengt nepatogumų;)
Postoviai stebiu kaip is KUN SAAB Sprintair skrenda vakare i Warshava ir ryte atgal i KUN, kodel du lektuvai skrenda vienu metu ten pat, negi dvieju lektuvu negaletu pakeisti vienas didesnis ?
@Wincas
yra 2 konkuruojančios įmonės: TNT ir UPS, kurios naudoja atskirus lėktuvus savo siuntoms.
Kai TNT subęs iki didesnio lėktuvo tiesiai iš LGG – tai skris didesnis :)
Arba UPS iš CGN paleis didesnį (kas yra mažiau tikėtina)…
Vilniuj DHL vienareiksmiskai yra lyderis tar siu imoniu ( UPS, TNT), idomu, gal Kaune su ju lektuvais situacija yra kitokia?
Belekazz: DHL skraido į Vilnių, o UPS ir TNT – į Kauną. DHL, jei neklystu, dabar reguliariai skraido su 737, kuris tęsia į RIX ir sar turi kasdienį mažu lėktuvu VNO-MSQ.
Taip teisingai, as ta puikiai zinau, tiesiog idomu butu zinot ar tarkim UPS, TNT turi kazkoki serviso pranasuma Kaune pries DHL, nes ju lektuvai leidziasi KUN?
Apie Fedex’a nekalbu, nes nemanau, kad siuo metu Lietuvoj jie yra konkurencingi…
Su tais chekinais tai idomu. Kokiai 30 proc. keliautoju svarbu tureti boarding pasus kuo anksciau, pries menesi ar 2-3 savaites. 21 amzius. Negi neras kur atsispausdinti. jauciu dabar po Ryanair nauju taisykliu procentas padvugibes. Nesuprantu, Maljokroj, Kose ar Rode nera intiko ir spausdintuvu???
Galvojau kad Sprintair paslaugomis tik UPS naudojasi, o TNT Apatu.
Matyt Ryanair netrukus padarys savo mobilios aplikacijos update, su galimybe boarding pasą turėt mobiliame, tada atkris būtinybė spausdintis. Kiek pamenu, tai buvo jų pažaduose.
@Wincas
kiek žinau, abu (ir TNT ir UPS) naudojasi Sprintair. WAW abiejų sub-hub’as. Kiek man žinoma, TNT lyg ir turi planų kažką keisti, kad atsisakyti WAW paslaugų ir turėti tiesioginį skrydį iš LGG su didesniu equipment, bet jie vieni nepajėgūs užkrauti, todėl ieško galimos partnerystės, kam parduoti likusį „space”… DHL pranašumas tame, kad jie turi stipriai išvystytą „air cargo” produktą, kurį išvytė per paskutinius 15 metų, įsigydami stiprius krovinių gabenimo agentus (pvz. AEI).
O kodėl tada DHL express delivery trackingas rodo, kad pirmiausia siuntos keliauja į Kauną?
na aš nemačiau, kad DHL express tracking’as ta rodytų…
Jonai, ne tai kad visai nėra spausdintuvų, bet iš mano patirties tai tikrai tame kaime, kur apsistojai, gali ir nebūti, bus kur nors mieste, kur tau nėra visai jokio reikalo važiuoti, ir dar su kokiomis nors debiliškomis darbo valandomis. Niekam nereikalingi rūpesčiai ir tiek.
Galiu paantrinti, jog būtinybė padaryti check-in ir atsispausdinti, Pietų šalyse tikrai yra nemažas pain. Taip, įmanoma padaryti, bet tai dažnai susiję su ieškojimais/prašymais/mokesčiais ir pan. Dar nusiųsti PDF ir paspausti print gali padaryti bet kuris viešbutis, bet čia dar reikia ieškoti priėmimo prie kompiuterio, suvedinėti dokumentų duomenis ir t.t. Aišku, padaryti tai įmanoma, tačiau prie patogaus vežėjo toli gražu experience, kurį bando įdiegti Ryanair, toli gražu neprisideda.
O kodėl Ryanair nepereina prie mobilių Check-In’ų? Juk esant dabartiniam išmaniųjų paplitimuitai tikrai nėra problema…
Ir dar vienas klausimas- žiūrint grynai finansiškai skraidyt su turbosraigtiniu pigiau, nei su reaktyvyniu tuo pačiu atstumu ar beveik tas pats?
Yra daug „what ifs”.
Turbopropeleriniai valgo mažiau kuro ir turi mažesnes oro navigacijos/tūpimo ir kt. sąnaudas dėl mažesnio MTOW. Mažiau kuro valgo per valandą, bet tą patį atstumą turi skristi ilgiau. Be to, jie labiau jautrūs load’ui ir vėjams.
Nauji geri turbopropeleriniai yra brangūs – ypatingai Q400. Nuo tarpu 50-seater jet rinkoje yra labai daug labai pigių CRJ200, E145, kurie 10-15 metų senumo ir dirba gerai.
Kadangi turbopropeleriniai yra lėtesni, tai didesnės sąnaudos įguloms.
Kadangi turbopropeleriniai lėtesni, tai jų utilizacija per mėnesį yra mažesnė. T.y. reaktyvinis lėktuvas gali iš VNO padaryti tris vidutinio ilgumo rotation’us su dar geru tvarkaraščiu – pvz. AMS-TXL-AMS, CDG-PRG-BRU ir pan. Turbopropelerinis lėktuvas gali padaryti tris labai trumpas kryptis, o jei ilgesnes, tai realiai 2. Todėl naudojant turborpopelerinius svarbi jų kapitalo kaina ir galima utilizacija.
Todėl vienareikšmio atsakymo nėra. Ar išlaikyti valandą reaktyvinį lėktuvą ore brangiau nei propelerinį? Taip.
Tada galima sakyti, kad tokios kryptys, kaip Ryga, Talinas, Stokholmas, Kijevas, Varšuva, Minskas labai gerai tinka turbopropeleriniams, nes laiko skirtumas bus nedidelis lyginant su reaktyviniais.
Įdomu kodėl ėmėt CRJ200 vietoj E-145? išku Cimber kitokių neturėjo…
Vytautas-NT: tu teisus, tinka, bet. Jeigu kažkas jau skraido su jet’u, tai propelerinis neturi šansų sukonkuruoti. VIsais tamstos išvardintais maršrutais jau kažkas skraido su reaktyviniais lėktuvais.
CRJ200 pasirinkimą lėmė prieinamumo ir komercinių sąlygų derinys.
Vytautas-NT: skaiciai labai apytiksliai, ir, aisku, yra visokiu skirtumu tarp skirtingu airlines, routes ir pan, bet lyginant skrydzio panasaus atstumu, kaip VNO-TLL, kainas, ATR-72 kainuotu apie 3000 EUR, kai CR2 apie 2500 EUR (be aircraft ownership, airport fees, etc.) Realiai jei pvz su 70% LF, CR2 costs/pax ~70EUR, vadinasi su AT7 reikia 7 papildomu pax, ir tai darant nerealistiska prielaida, kad yield nesumazes.
Ryanair atidaro Ryga-Kiolnas reisą.
LT facebookas: Gera žinia! Nuo birželio 15 dienos iš Vilniaus į Miuncheną skraidinsime kiekvieną dieną! Pirmieji bilietai į papildomus reisus Vilnius-Miunchenas – 99 litai (į vieną pusę, su mokesčiais ir registruotu bagažu).
Siaindien Airbaltic skelbiasi,kadleis naudoti elektroninius pretaisus lektuve…
Idomu ,cia reikalinga speciali, investicija i papildoma iranga (ta prasme ,kad elektroniniai prietaisai nesukeltu kokiu nesklandumu lektuvo elektronikoje) ar cia labaiau aviakompaniju apsisprendimo reikalas?
Ryanair announces new route from Riga to Cologne
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=90265
Ryanair, Europe’s favourite low fares airline, today (10th April) announced a new route from Riga to Cologne. This new route will commence on the 28th of October 2014 and will operate three times a week on Tuesdays, Thursdays and Saturdays.
Gaila, kad Vilniaus nėra –
Ryanair ANNOUNCES NEW COLOGNE bASE (No 68)
5 NEW ROUTEs TO DUBLIN, LONDON, MADRID, RIGA & ROME
700,000 customers P.A. & 700 JOBS FOR COLOGNE
Ryanair, Europe’s favourite low fares airline, today (10 Apr) announced it
would open its 5th German base (68th in total) at Cologne in October 2014 with
one based aircraft and 5 new exciting routes to Dublin, London Stansted,
Madrid, Riga and Rome Ciampino (8 in total), which will deliver over 700,000
customers p.a. and sustain some 700 „on-site” jobs*, with 86 weekly flights,
as Ryanair invests over $90m at Cologne Airport.
From October 2014, Ryanair will grow at Cologne as follows:
· 1 based aircraft
· 5 new routes to Dublin, London Stansted, Madrid, Riga & Rome Ciampino
· 86 weekly flights
· Over 700,000 customers
· 700* „on site” jobs
Beje, įdomu ar galima tikėtis kokio naujo LCC atėjimo į Vilnių? Kiek suprantu, Norvegian jau pradėjo iš esmės siūlyti tranzitą. Bent jau bilietus su persėdimu iš Lietuvos parduoda. Aišku tokiam atvejui dažnis tragiškas.
Jeigu neklystu, Norwegian nuo pat savo įsikūrimo pradžios pardavinėja jungiamuosius skrydžius tarp savo skrydžių. Na, bent jau nuo tada, kai aš domiuosiu detaliai aviacija.
Įdomu, o žinoma kokią dalį jų keleivių sudaro tranzitas? Be to ar Norvegian optimizuoja tranzitui skrydžius?
Ne, neoptimizuoja, tiesiog kaip ir Vueling – jeigu atsitiktinai sutampa, tai galima pirkti: kiek esu pastebėjęs, tai jų ir kainodara tiesiog yra dviejų tarifų suma, o kartais dviejų tarifų suma ir dar priemoka. Norwegian turi transfero Norvegijos viduje. Tarptautinio tranzito – mažiau nei 3%.
Jau senokai turiu daug reikalų su Norvegija, tai ir Norwegian yra mano dažniausiai naudojama aviakompanija. Savo jungiamuosius skrydžius ji siūlo, kiek tik atmenu. Pas juos būna labai gerų kainų, tarkim skristi iš kokio Norvegijos užkampio, per Oslą, į visokius Kanarus, Marokus, Ispanijas, Italijas ir ttt. Bet tai ir vietiniai skrydžiai nesikandžioja. O jei dar gauni norvegišką atlyginimą, tai pigiau nei mūsų mikriukai :)
Vis dar tvarkaraščiai tik dviem lėktuvams. Ar bus trečiąjam skirtas, ar tik du bus per vasarą?
Klausimas. Jei leistumėt visokius galimus jungimus pagal visą LT tvarkaraštį, o ne vien Talinas-Vilnius-XXX, kiek galėtų atsirasti žmonių skrendančių keistais maršrutais. Pvz. MUC-VNO-PRG arba MUC-VNO-GOT ar XXX-VNO-YYY? Ar tikimybė gauti tokį keleivį yra baisiai maža?
Pvz. MUC-BLL tiesioginio nėra, pigiausia yra su KLM(192 EUR) trumpiausias jungimas AMS 10h35! LT čia net pakonkuruotų. PRG-BLL dar geriau gaunasi.
@ZXS sistemoje bendra kaina duoda ir prgbll ir mucgot. Siu jungciu nerodo nes mct (minimum conecting time) vilnisu oro uoste yra 1 val o realiai tarp skrydziu yra tik 45 minutes. Nezinau kas turi zumazinti mct gds bet jei butu padaryta 45 min tai rodyti visus jungimus visos paieskos
@simonui OT simonai siandie rasiau laiska del grupes i BER per blogo kontaktus
irBaltic autobusai nuo 2014/04/23 važiuoja ne į Šiaulius, o į Panevėžį ir Kauną Lietuvoj.
http://www.airbaltic.com/lt/autobusas
siandien dar karta visiskai pilnas crj9 cph-vno. Kaip manot ar realu kad SAS didinis skrydziu skaiciu / keis lektuva i didesni rudeni?
@jpou nuo tada kai pradėjo crj9 skraidyti cph-vno, man neteko matyti mažesnio load’o nei 85% ir taip jau apie 5m.
Jei bus parduota daugiau bilietų atsiūs a319, bet esu tikras, kad dažnio nedidins.
Kiek pamenu, tai jau keli metai SK vasarai priskiria 3-4 skrydžius per savaitę vykdyti A319/320…
O negalėtų lietuviai padaryt autobuso iki Vilniaus oro uosto iš Daugpilio. Juk didžiausias arti esantis Latvijos miestas. Atstumas iki Vilniaus mažesnis, nei iki Rygos, ir keliai geresni…
@Vytautas-NT – o kas darytų? Latvijoje Air Baltic daro, kuri valdo itin ženklią dalį rinkos Rygos oro uoste ir jai keleivių atsivežt labai apsimoka. Vilniuje panašių bendrovių nėra.
jpou: ketvirtadienio evening flight’as visada pilnas. Šiaip SAS vidutinis load’as nėra didelis, kad prašytųsi bendro capacity didinimo, o kaip Linas ir parašė, jie labai lanksčiai žiūri į ad-hoc capacity padidinimus keičiant reise į didesnį lėktuvą. Šiaip SAS load’as CPH nukrito, kai jie atidarė ARN.
Dar viena gera žinia! Nuo birželio 15 dienos iš Vilniaus į Paryžiaus CDG oro uostą skraidinsime 6 kartus per savaitę – kasdien, išskyrus šeštadienius. Pirmieji bilietai į papildomus reisus Vilnius-Paryžius – 99 litai (į vieną pusę, su mokesčiais ir registruotu bagažu).
airBaltic nerado keleivių kas nemokamai iš Šiaulių norėtų važiuoti į vieną iš jų 20 reisų. O Daugpilis dar mažesnis už Šiaulius, ir, sakyčiau, ekonomiškai silpnesnis.
Daugėja skrydžių į MUC, daugėja į CDG. Ar tai reiškia, kad paklausa šiomis kryptimis viršijo lūkesčius?
airBaltic autobuso i Siaulius sekme patvirtino tuos mitus (ypac KUN gerbeju) kuriamus mitus, kad egzistuoja milziniski skrendanciuju srautai is Siauliu, Radviliskiu ir kitu miestu
Na, VNO atvejis kiek kitoks, nes čia turim Wizz ir Ryanair, kas yra pigiau už AirBaltic ir dar kažkiek pigių skrydžių į Maksvą, Kijevą.
Juolab Autobusas galėtų kokius LT taškus užkabint- Visaginą, Iganliną ir pan.
Kur yra paklausa, ten yra ir pasiūla. Nėra problemos atvykti iš Visagino, Ignalinos ar pan. į Vilnių.
Keleiviai, kurie ieško pigiausių bilietų ir sutinka keliauti kelis šimtus km iki oro uosto dėl pigesnio bilieto, jie visada ieško ir paties pigiausio būdo atvykti – jiems nebaisūs du ar trys persėdimai ar pan.
Ta proga klausimas apie egzistuojančias AirLituanica galimybes Europoj. Kol kas lieka vienintelė potenciali kryptis- Amsterdamas.
Kiek suprantu Romos kryptyje konkuruot su Wizz ir Ryanair neišeitų (AlItalia Hub’as).
Iš didesnių oro uostų lieka Ciurichas. Tik, aišku srautas ten yra mažokas. Nebent su CRJ200 skraidyt.
Labai geras dalykas būtų Madridas (vartai į Lotynų ameriką), bet panašu, kad per toli.
O kaip pasvarstymai dėl LondonCity- gal atsirastų mokančių brangiau už komfortą?
Air Lituanica FB:
Q: Kazin ar del Amsterdamo naujienu artimu metu galima tiketis, ar neverta?
A: Naujienų bus :)
Q: O tie du lėktuvai pajėgūs įgyvendinti planus?
A: Visus pristatytus maršrutus vykdysime dviem lėktuvais. Bus nauji lėktuvai, bus dar naujų maršrutų :)
Talinas,Malme,Goteburga,Bilundas …Manau pagal paskutinius veiksmus realiausia is kazko panasaus tiketis,o ne didmiescius,kurie tolokai nuo musu
Dėl LCY. Labai dažnai varinėju VNO-LON, iš savo asmeninės patirties:
Jei kaina panaši (100-150 litų skirtumą one-way iš esmės ignoruoju), visuomet, visuomet sprendimą skristi lemia tvarkaraštis, ir niekuomet nelemia Londono oro uostas.
Lutonas, Stanstedas, Gatwickas, Heathrow, London City – į visus važiuoti užtrunka, skirtumo, ar važiuoti 40 min iki LHR ar 60 min iki LTN visiškai nematau. Beje, iš West End patogiausi oro uostai yra LTN ir LHR, ir netgi būtent ta tvarka, kuria parašiau.
Kad ir kaip nepatiktų Ryanair, visuomet renkuosi juos, kai man jie pasiūlo patogų tvarkaraštį. Ne kartą esu svarstęs – skristi su persėdimu į LHR ar tiesiogiai į LTN/STN, visuomet galiausiai pasirinkdavau tiesioginį skrydį.
Taip kad pamirškit apie LCY – LCY turi vertės vieninteliu atveju – kai skrendama in/out tą pačią dieną, ir važiuojama į Canary Wharf ar City, bet ne West End pvz.
Kiek žmonių skrenda iš Vilniaus tą pačią dieną nežinau, bet esu tikras, jog visi jie sėdi pirmose eilėse. Tai, kad kaskart randu po 3 vietas išsitiesti miegoti tik įrodo, kad tokių žmonių yra vienetai.
O šiaip jėga, kad kasdien 3 skrydžiai iš Vilniaus į Londoną. Ir nors emigrantinis reisas warrantina kaskart cypiančius vaikus, Wizzaire bent BIZ class experience yra pigiau grybo.
Dar pridurčiau, kad skristi tiesiogiai į LTN ir STN yra gerokai patikimiau. Šiemet paskraidžiau įdomiau, tai jau turėjau divertinimą LHR ir vėlavimą dėl rūko LCY. Ir žinoma jokių problemų skrendant paprastai.
OT: kiek apsieitu skrydis VNO-RHO 8-10 zmoniu gal kas turi kokiu pasiulymu Laikas rugsejo 6-7. Aciu
@eras, Aegean Airlines, VNO-FRA-ATH-RHO, Rugsejo 6 diena, 603LTL asmeniui
http://www.skyscanner.no/transport/flyavganger/vno/rho/140906/billettpriser-fra-vilnius-til-rhodos-i-september-2014.html?rtn=0
@eras, arba Ryanair VNO-CRL-RHO uz 366LTL asmeniui ;)
Arba, jei žmogus nesugeba pats pasižiūrėti, kiek jam kainuoja skrydis, tai kur jau čia su dviem persėdimais sugebės skristi. Nulis šansų.
Preliminariais skaičiavimais 4 asmenų šeimai skrendant per Varšuvą sutaupoma 3 tūkst. litų
http://www.delfi.lt/gyvenimas/laisvalaikis/is-anksto-atostogu-nesuplanave-lietuviai-keliauja-per-varsuva.d?id=64510044#ixzz2ym3Ue4k3
Nieko sau nusisneka zmones iseitu atostogos 1nam zmogui 750Lt pigiau:)).
Ir visu antra:))) da viena nesamone,kad neimanoma gauti paskutines minutes kelioniu is VNO.
Nezinau ,gal jau seniai jie tokius pasiulymus daro,ka tik pamaciau :)
http://beta.lt/klaipeda/akcija/404218067/tik-599-litai-uz-1350-litu-kainuojancia-nepamirstama-poilsine-7-dienu-kelione-lektuvu-i-turkija-su-apgyvendinimu-viesbutyje-ir-maitinimu?show_more=1&track_type=image&category_id=1
Panašu jog Bilundas pamažu „pildosi”. Nežinau ar visos datos taip, bet man rūpimos (birželyje) tik atsiradus kainavo minimaliai, kol po pusdienio susiruošiau pirkti pabrango apie 100Lt/žmogui, na o šiandien tas pats jau kainuoja dar apie 100Lt/žmogui brangiau.
Dėl čarterių pasiūlymų – kaip ir buvo galima tikėtis, šiemet padvigubėjus operatorių skaičiui organizuotų kelionių rinkoje, dabar turime keturis operatorius, kurie siūlo Antaliją ir Kretą. Nenuostabu, kad tenka nusirenginėti tokiomis kainomis kaip 599LTL 7 dienų skrydis ir viešbutis. Tas pats Fresh Travel parduoda ir atskirai skrydžius į Chaniją ir Antaliją, kurie su įskaičiuotu bagažu, patogiomis dienomis ir dažnai datai pigesni nei Ryanair.
O idomu tada,tai kokia vieno keleivio Roundtrip’o savikaina iseina?
Gi kainuoja viesbutis,pervezimai…Iseina savikaina apie 200LT ( i viena gala 100)
Ką laikysi „savikaina”? Už vienos kėdės kainą tai gerokai mažesnė kaina. Skrydžio vienos kėdės „savikaina” VNO-AYT-VNO yra didesnė nei 599 LTL. Nekalbu apie viešbutį ir transfer’į.
Tiesiog aviacijoje yra taip, kad savikainas turi skrydis, bet ne kėdė, todėl už 1 LTL parduotas bilietas yra geriau negu už 0 LTL.
Jau ispardave:) Greiciausiai taip ir yra iskiso paskutinius bilietus nes kelionio jau si Sekmadieni(Balandzio 20-26d)
Bet kokiu atveju tokiu pasiulymu Lietuva dar nebuvo maciusi:)).O dar vakar dejau nuoroda is Delfi,neva is VNO neimanoma nusipirkti kelione planuojant paskutine minute.Jei jau butu taip uzpildomi lektuvai,tokiu pasiulymu niekas nedarytu:)
Simonai, SPA šią vasarą vis dar darys hub’ą VNO? Lyg ir plėtra buvo žadėta.
Klausimas apie check-in – kokia šios operacijos prasmė?
Suprantu, kokią prasmę šis veiksmas turėjo anksčiau, kai reikėdavo su bilietu prisistatyti prie check-in langelio: keleivių skaičiaus patikrinimas (kas neužsičekino – tas neatvyko į oro uostą), ID/dokumentų patikrinimas, tolygus išsodinimas lėktuve (vietų priskyrimas), bagažo paėmimas, rankinio bagažo preliminarus įvertinimas.
Bet kokią prasmę tai turi dabar, kai įsiregistruojama internetu likus dienai ar savaitei iki skrydžio? Priskirti vietą juk būtų galima ir bilieto pirkimo metu.
neichekintas vietas gali parduoti waiting-list’e laukiantiems zmonems.
Priminkit koks dar operatorius (be Novaturo, TezTuro ir Ekoturo) organizuoja keliones į Kretą? ir kaip kolektyvas mano ar rugsėjo pradžiai geriau imti dabar ar verta dar luktelėti?
Alkis: dar veža „Go Planet” ir „Plius Travel”.
c2h5oh: likusios kelios „check-in” procedūros reikšmės:
1. ne visi bilietai yra parduodami kaip rezervacijos – yra dar abonentiniai bilietai, grupiniai bilietai, „kartiniai bilietai”, bilietai be konkretaus skrydžio tik konkrečiai dienai ir kt. – check-in procedūros metu tokie bilietai pavirsta rezervacija;
2. rezervacijos metu aviakompanija nežino kokio tipo ir kokios konfigūracijos lėktuvas skris – „dynamic fleet management” darosi vis aktualesnis ir aktualesnis, jei neklystu, Lufthansa tik prieš 3 dienas nusprendžia „short-haul’e”, kuris lėktuvas į kokį reisą skris;
3. overbooking’as ir re-booking’as – check-in’as procesas padeda suvaldyti šiuos procesus. Tinklinės, „connecting” skrydžius siūlančios bendrovės overbookin’a net po 20% į reisus. Taip jie daro ne (tik) todėl, kad dalis keleivių neateina, o todėl kad jungiamieji skrydžiai ir bilietų lankstumas sudaro situacijas, jog neoverbook’indamas skraidytum su žemu load’u. Pavyzdžiui, Lufthansa reisas IAD-FRA vėlavo valandą, todėl keleiviai nespėjo į FRA-VNO, todėl juos reikia užbook’inti į sekantį FRA-VNO; tuo pat metu flex-traveller’iai anksčiau atėjo į oro uostą, todėl nori persikelti į ankstesnį FRA-HAM reisą ir t.t. – istorija begalinė.
4. skrydžio laiko pakeitimai – ypač dėl ypatingai slotuojamų oro uostų ir kt. – aviakompanijos naudojasi galimybe koreguoti skrydžio laikus ir dažnai galutinį skrydžio laiką patvirtina tik prieš 14-30 dienų. Išduotas boarding pass nebesuteikia galimybės keisti skrydžio laiko.
5. high-frequency rinkose, aviakompanijos dažnai mėto keleivius per skirting us hub’s (ypač taip vyksta JAV) – nusiperki, pavyzdžiui – Čikaga-Hjūstonas per Atlantą, o check-in metu būni užregistruojamas per Mineapolį – jeigu išvyksti ne anksčiau, o atvyksti ne vėliau. Taip aviakompanijos didina pajamas reaguodami į ‘point-to-point’ paklausą, o jungiamuosius keleivius sukeldama į tą dieną tuščiausius reisus.
Iš principo, aviakompanijos, kurios nesiūlo jungiamųjų ir neturi interline, jiems lieka tik vienas dalykas – įpareigojimas tikrinti keleivių dokumentus. Jo Šengeno erdvėje nėra kai keliauja keleiviai su Šengeno pasais. Todėl iš principo pas Wizz arba Ryanair ta procedūra tokia simbolinė labiau.
Vakar kaiptik grizau is panasios keliones i Turkija. Ten nenurodyta pilna kaina, tik pradine. Realiai kainuoja nuo 50 iki 200Eur daugiau. Vezejas Corendon, operatorius – ivairios firmos. Del organizaciniu problemu (negavo B737-800, o tik 300) siule pasilikti 5zv. viesbutyje dar savaitei uz dyka, maitinimas iskaiciuotas.
@Martynas. Tai visai nesuprantu, kodėl grįžai…
Martynai, tikrai važiavai ne su šiuo operatorium. Šis operatorius tik 04.20 pirmą skrydį turi. Įtariu, keliavai su „Bauer”.
@Kardiobatonas: Mazai kas gali neplanuotai prasitesti atostogas dar savaitei. Noreciau, kad butu kitaip, bet yra kaip yra.
@Simonas: Vaziavau su „Wow travel”. Man nepaaiskino kas yra tikrasis tos firmos savininkas. Delto ir rasau, kad operatoriai „ivairus”.
Kaip reklamavosi WOW’ai vokiska firma,tik skraidino is VNO,ir visa atsakomybe jiems? Ar as klystu…
Taip ir yra ,bent jau rekvizituose neranda WoW Travel Lietuvoje,o per googla randa wowtravel.de…
nagi, kas čia FR atsitiko, pakilo iš RIX į DUB, apsisuko prie Švedijos ir leidžiasi Kaune.
Kažkas minėjo, kad po vidurnakčio negali leistis Rygoje.
O jeigu techninis gedimas iš Kauno galės pasiimti kitą lėktuvą,o šitą palikti taisyti.
Tas pats lėktuvas iš Kauno pakilo po valandos pakilo, tai gal kokį neblaivų išlaipino.
Ačiū, Simonai, už paaiškinimus.
Tik 3 funkcija (overbooking, rebooking) turi prasmę, kai atliekama prieš pat skrydį – atsimenu, kad „senais gerais LAL laikais” registracija būdavo pradedama likus 2 (o gal 3) valandoms iki skrydžio. 24 ar 48 valandos iki skrydžio dar neaišku, kas kur pavėluos.
Šita funkcija turbūt realiai persikelia į įlaipinimo fazę? Teko ant kažkurio boarding pass’o net matyt įspėjimą, „prašom atvykti prie vartų nurodytu įlaipinimo laiku, priešingu atveju jūsų vieta gali būti priskirta kitam keleiviui”.
Na, įsodinimo laikas, mėgstamiausias visų LCC triukas. Kelis kartus taip „pavėlavau” į Ryanair. Nors iki lėktuvo nueit buvo 10 min. max.
c2h5oh – nesvarbu, kada yra check-in daroma – tiesiog per check-in procedūrą yra valdomas vietų užimtumas. Pvz., kai Lufthansa vėluoja išvykti 2 val. IAD-FRA ir yra aišku, kad keleivis nespės į FRA-VNO, tai tuomet sistemiškai jam iš karto yra padaroms check-in į sekantį FRA-VNO reisą – tokiu būdu valdomas vietų užimtumas. Keleivio rezervacija dažnai nėra perdaroma ir tiesiog rebooking’as įvyksta check-in lygyje.
(Su tuo aišku būna fokusų – kažkada vėlavau į SIN-HEL reisą tokiu būdu ir atvykau į SIN kai dar boarding’as nebuvo prasidėjęs iš SIN, bet buvau informuotas, kad esu perkeltas į SIN-FRA su Qantas: aišku, man tai patiko labiau).
Na, o tai, kad check-in procedūra mažesnę reikšmę turi rodo ir tai, kad pvz. Lufthansa ir British Airways siūlo savo dažniems keleiviams auto-checkin. T.y. juos check-in’a automatiškai, be keleivio įsikišimo.
Sekantis modernus vietų valdymas yra įgyvendintas LH hub’uose, jie seka ar keleivis praėjo security ar ne. Jeigu nepraėjai security prieš 30 min. iki skrydžio, yra šansų, kad tavo vietą atiduos kažkam :) Esu taip kartą gavęs „kažkieno” vietą.
Šiaip „gate close” laiko ankstinimo tendencija yra didelė ir 10-15 min. virsta į 20-30 min. Tokiu būdu stipriai palengvėja gyvenimas aviakompanijoms. Ypač su šiuolaikine saugumo taisykle, jog bagažas negali skristi be keleivio – viena iš didesnių vėlavimo priežasčių.
Į kovą dėl Turkijos gerbėjų stoja naujas kelionių rengėjas
http://www.lrytas.lt/-13975475091396190211-į-kovą-dėl-turkijos-aistruolių-stoja-naujas-kelionių-rengėjas.htm
Pirmoji suplanuota rinkos naujoko „Plius Travel“ kelionė – per Velykas. Jo užsakymu į Antaliją 148 lietuvius skraidins turkų oro bendrovė „Corendon“. Gegužės 4-ąją kelionių rengėjas pradės keliones į Kretą, Chaniją. Į šią Graikijos salą vasaros sezonu kas savaitę skraidins graikų avialinijos „Aegean Airlines“.
Klausimas dėl Ciuricho- kodėl jis negali atsirast AirLituanica žemėlapyje. Idomu kur verslo srauto daugiau- į Ciurichą ar į Ženevą?
Vytautas-NT: Aukščiau stovi Ženeva (bet skirtumas nuo Ciūricho nėra didelis).
Susisiekimas su Ciūrichu ir Ženeva iš Lietuvos labai geras, yra kiekvieną dieną apie 8 variantus, kaip nuskristi į šiuos miestus per 4-4,5 valandos.
Todėl norint perimti verslo srautą, būtinas labai geras produktas, (daily), o Šveicarija yra toli, ir keleivių per mažai užpildyti tokį didelį „capacity”.
Panašią situaciją turime su Paryžiumi, kur kovojame dėl verslo srauto, nors jis ten yra gerokai didesnis nei į GVA/ZRH.
Na, Ciurichas yra panašiu atstumu, kaip Briuselis, Paryžius, Amsterdamas- tai nėra labai toli.
Iš kitos pusės, jei jūs taikote į miestus, kur yra mažiau tiesioginės konkurencijos, tai ten nelabai bus ir norinčių skristi.
Ta proga klausimas ar Rytų Europoj būtų įdomių krypčių be Prahos? Krokuva? Budapeštas? Nes Bukareštas ar Sofija būtų per didelė egzotika.
Poilsiautojus iš Vilniaus į Antaliją skraidins turkų avialinijos „Corendon”
http://www.ivilnius.lt/suzinok/transporto-naujienos/poilsiautojus-is-vilniaus-i-antalija-skraidins-turku-avialinijos-corendon/69643d393539
Įdomi kainodara renkantis Bilundą: jei perki bilietus 2 suaugusiems tai kainuoja 2 po 341Lt; jeigu perki bilietus 2 suaugusiems ir 3 vaikams tai gaunasi 2 po 507Lt ir 3 po 459Lt. Gal kas galėtumėte paaiškinti tokios kainodaros logiką?
Kas turi vaikų, tai reiškia turi daugiau pinigų, tai gali ir brangiau mokėti.
mėgėjas: bandysiu paaiškinti sistemą, taip veikia GDS ir intventory sistemos (iš principo, pas visas aviakompanijas vienodai).
Yra šiuo metu dvi laisvos vietos po 341 litą.
Ieškant 2 suaug ir 3 vaikams, sistema ieško, kokioje klasėje yra 5 laisvos vietos (nes pirma – reikia rasti laisvas vietas, o tada vaikams taikoma nuolaida nuo laisvos kainos).
Sistema 5 laisvas vietas randa po 507 litus, tada 3 vietoms pritaiko vaikams skirtą nuolaidą.
„Apgauti” sistemą galima nuperkant atskiru užsakymu 1 saugęs ir 1 vaikas bei kitu užsakymu 1 suaugęs ir 2 vaikai.
LT skrydis Vilnius – Miunchenas – Vilnius, balandžio 19-22. Per greitai.lt – 1073 Lt, per airlituanica.com 1039 Lt (tik TRAVEL vietos, PROMO nėra), Makalius.lt po 339 Lt siūlo: http://www.makalius.lt/kelioniu-idejos/miunchenas-air-lituanica/
Čia dažnai, įdomu, jam taikomos tokios išskirtinės sąlygos?
Ok suvedu kaip siųlai. Kaip suprasti logiką tada: 1 suaugęs ir 1 vaikas gaunasi 391Lt ir 343 Lt, kas yra sumoje 734Lt, o įvedus 2 suaugusius ir vėl rodo 2 po 341, kas sumoje yra 682Lt. Taigi diskriminacija „vaikams” visgi yra…
mėgėjas: ne, tada tiesiog aš suklydau, sakydamas, kad yra 2 laisvos vietos už tą kainą – jos greičiausiai yra 3 arba 4: tiesiog nėra 5 laisvų toje klasėje.
Bet kai tada paaiškinti šią logiką: jei sakykim yra tos 2 laisvos vietos už vienodą kainą, tai kodėl dviem suaugusiems jos kainuoja po 341Lt, o jei tas pačias vietas pasirenka 1 suaugęs ir vienas vaikas, tai tada tos pačios vietos kainuoja 391Lt ir 343Lt?
Čia birželio 26-28 dienomis jei ką.
mėgėjas:
aš matau toms dienoms taip: 2 suaugę – 782 LTL. 2x391LTL
1 suaugęs ir 1 vaikas: 734 LTL. 391LTL ir 343LTL.
Man dabar jau irgi taip rodo. Vadinasi, besiaiškinant, prekyba intensyviai vyksta su kuo ir sveikinu. Beje pastebėjau naują info dėl korporatyvinės programos. Būtinai prisijungsim…
to jonas
tai taip ir raso pas Makaliu,kad reikia jam rasyti emailu norint bilietus uz tokia kainagaut.Priesingu atveju jis butu nuoroda ikeles su tom datom is Airlituanicos puslapio.Paprasciausiai Makalius sutare su Airlituanica ,kad pasiims Promo bilietus,todel ju ir neberodo pardavime.
Nieko cia cia keisto,karta Airlituanica net per Kuponinius pasiulymus bilietus prdavinejo.
OT: Italian Court Cancels Emirates New York-Milan Route – Are Freedom of the Air Routes in Danger?
Read more: http://thepointsguy.com/2014/04/italian-court-cancels-emirates-new-york-milan-route-are-freedom-of-the-air-routes-in-danger/#ixzz2yy0XnYDO
Follow us: @thepointsguy on Twitter | thepointsguy on Facebook
Mindaugas: ačiū už paviešintą link’ą ir iš tikro labai įdomus precedentas, mano nuomone. Italijos teismai nutarė, jog vyriausybės išduotas leidimas Emirates operuoti MXP-JFK maršrutą buvo neteisėtas. Fone to, jog šalia vyksta LH siekis apriboti Etihad investicijas į Air Berlin, tai atrodo įdomiai. Įdomūs laikai vyksta ir, atrodo, Europa pasirengusi sakyti „Europe is for Europeans”. Tik, ar tai išgelbės Alitalia ir AirBerlin? Vargu bau, galim sulaukti big boom.
Simonai, kaip reikalai su codeshare ir interline?
OT:
Early seat reservation for an extra charge with selected Economy fares
15.04.14
Early seat reservation for passengers booked in selected booking classes (designated W, S, T, L, K) will incur a €25 per seat charge on long-haul flights in the future. The optional service will be introduced as of 28 April 2014. This change brings the additional advance seat reservation service fees in line with those incurred on domestic and European routes, which have been offered at a price of €10 since November 2013. As in the past, all guests may choose their preferred seat at no extra charge when checking in up to 23 hours before departure.
Advanced seat reservation in the selected booking classes becomes an optional service at time of booking. For the remaining booking classes, Economy Class advanced seat reservation remains free of charge. This service in the upcoming Premium Economy Class, Business and First Class also remains free of charge. For HON Circle members and Senators, advanced seat reservation is free of charge in all booking classes.
Seats can also be reserved during or after the booking process with travel agents, online via LH.com, or at Lufthansa ticketing locations.
Deutsche Lufthansa AG
Communications, Lufthansa German Airlines
http://www.15min.lt/naujiena/verslas/transportas/estonian-air-keleiviu-srautas-pirmaji-ketvirti-sumazejo-667-419940?cf=df
Musu „Draugai” :))
Ryti, Hahn Air jau veikia interline (išrašinėjam bilietus Kazakhstane), Lietuvos rinkoje pradės veikti penktadienį.
Pagrindinį matom, kad siūlysim connections su Aer Lingus į Dubliną per įvairias stotis, nes tai vienintelis galimas jungimas su Aer Lingus.
Simonai, tai gera žinia, kad kažkas šitoj srity juda. Ar šitie jungimai matytis ir AirLitunica.com ?
Wizz Air nebeparduoda bilietų Vilnius – Kijevas nuo gegužės mėnesio.
ZXS: ne, tinklapyje nepardavinėsime Hahn Air stock bilietų, nes jų involuntary tvarkymus daro tik agentūros. Agentūros, konsolidatoriai pardavinės.
@Vilius, dėkui už info.
Reikia laukti straipsnio spaudoje, apie tai, kad Wizz Air nieko neinformavo ir kaip sudėtinga atsiimti pinigus.
Kiek suprantu galimybė, kad pradėsit skraidyt į Dubliną yra artima nuliui?
tokia pati kaip ir tikimybė, kad pradėsi klausinėti normalių klausimų.
Nekas tas Wizzair Ukraine. Pirkau prieš pusmetį bilietus Vilnius-Kijevas-Dubajus ir atgal. Mokėjau gryvnom. Kai prasidėjo Krymo okupacija, maždaug tuo metu atašaukė skrydžius. Gryvnos kursas labai nukrito, tai 400 Lt praradau. Ir dar dafigą dokų reikėjo siųsti į Kijevą.
@Vytautas-NT
Tai, kad lėktuvų range’as mažesnis, nei atstumas iki DUB.
1..LT.201.A.04JUL.5.VNOCDG.DK1…800A.945A.04JUL.
FXX/R,VC-HR
USD….43.85
RATE.USED.1EUR=1.38217USD
TICKET.STOCK.RESTRICTION
BG.CXR:.LT
WARNING.-.VC.HR.FAILED.TICKET-ABILITY.PRE-CHECKS
LT kiek suprantu planu prie ARC jungtis neturi, bet HR ticket stock tarife negali buti?
„Wizz Air“ Ukrainoje atšaukia 9 maršrutus – Iš Kijevo Vilnių ir Sofiją, Charkovo į Kutaisi ir iš Lvovo į Barseloną, Neapolį, Kutaisi, Tel Avivą, Romą ir Valensiją.
http://www.avianews.com/ukraine/2014/04/16_wizzair_plane_route.shtml
Ne tragedija Utair’as lieka
Mariau gal ukrainian international ? :-)
srs: tikrai ne range’as yra problema. Skridom VNO-DUB jau ne vieną kartą, tiek čarteriu, tiek kalėdiniu reisu. Būtų galima ir iš Vilniaus į Hurgadą skristi su fully-load.
LP: Hahn Air galima naudoti tose rinkose, kur nedalyvaujame BSP. Lietuvos (ir kitose rinkose, kur dalyvaujame BSP) ant Hahn Air išrašinėti bilietus galima tik jungiamuosius su kitų aviakompanijų segmentais.
Simonai, ar zadate jungtis prie JAV ARC? nes ant HR stocko kaip matote neleidzia israsinet
Ne, JAV neplanuojam. Išsiaiškinsiu, kodėl neduoda HR išrašyti – turėtų leisti.
operaryviai vienok – jau leidzia! :) belieka sekmingai pardavinet
„airBaltic“ skraidins į Tatrų papėdę – Popradą, Slovakijoje
http://www.balsas.lt/naujiena/785610/airbaltic-skraidins-i-tatru-papede-poprada-slovakijoje
Kartą leidausi Poprade, nedidelis oro uostas tarp kalnų, labai graži vietovė.
Vis nesuprantu – ką Frankfurte prie A50 vartų veikia didieji lėktuvai – A380, 747 etc ? Ten gi Šengeno zona, o tokie lėktuvai čia neskraido.
Ro: trečiam aukšte yra Z vartai, laipina turbūt per Z50. Ten daug skrydžių į JAV vyksta iš Z aukšto.
Norwegian cabin crew ketina streikuoti balandžio 30 dieną. Įdomu, kas bus. Aviakompanija, kuri neturi nė vieno interline ir iš principo neperka savo keleiviams kitų aviakompanijų bilietų …
Idomu- pirmas streikas per bednrovės istoriją.
Aišku gaila Wizz Kijevo- UAI dabar pakels bilietų kainas iki lubų…
Tiesą sakant man išvis keista, kas dabar gali skristi į/per Kijevą. Paims koks bukaprotis granatsvaidį ir išbandys akie taiklumą į civilinį orlaivį su keleiviais.
Reikia i LED vasara, tai https://booking.polet.ru/ru/cityschedule/ yra VNO, ir leidzia bookinti. Baisoka tik… GDS Polet skrydziu negaliu rasti. Spjaut ir per RIX skristi?
Turi ar neturiu Norwegianas interlainus su kažkuo, tai nežinau. Bet kai susikniso pas juos domestic skrydis, tai jie man atskridusiam iš Vno į Osl ir nebegalinčiam su jais skristi toliau, išrašė bilietą su SAS. Ir dar davė 100 kronų kvituką pavalgymui, už kurį Gardermoene neišeina net hotdogas :) Bet SAS puikiai nuskraidino. Ir ne mane vieną.
@Simonas
Taip, mano klaida. Beje, Embraer lyg ir galėtų nuskristi bet kur į Europą (pvz. LIS)?
Beje, jei jau interline veikia, tai kada žadėtas Amsterdamas?
Tikėkimės naujienų dėl Amsterdamo gegužės pradžioj kai atvyks trečias lėktuvas.
Geguzes pradzioj lektuvo tikrai nebus:))
Beje ,kada baigiasi bylos nagrinejimo terminas Arbitraze,jau berods Geguze turetu but?
Mariau, „Nuo gegužės “Air Lituanica” parką papildys du “Embraer” lėktuvai.” – iš posto apie skrydžius į Taliną.
Vėliau Simonas komentavo po kažkuriuo postu, kad gegužę gaus vieną Embraerį, nes dar CRJ200 naudos ir vėliau jį taip pat keis į Embraerį.
Taipogi AL facebook rašė, kad naujienų dėl Amsterdamo bus, taipogi, kad bus nauji lėktuvai ir nauji maršrutai.
Beje, http://www.airlituanica.com/lt/about-us/news/vilniaus-oro-uoste-dar-daugiau-air-lituanica-skrydziu/. Smagu.
To Rytis
ir as noreciau,kad taip butu,bet deja…Kiek teko skaityti CRJ buvo paimtas 2viem menesiams,kol atvyks Embraer’is,dabar jis neblogai pasiteisino ir pratese nuomaper visa vasara:) Tai ,bent jau vienas is dvieju palnuotu Embraer’iu,siai dienai nelabai ir reikalingas.O del antro tai ir nebuvo rasyta,kad is karto du atvyks.
Na jei taip logiskai skaiciuot…Pirma bus naujos kryptys,o tada,minimum po menesio,bus naujas lektuvas:)
Simonai,ta jusu naujoji FB reklama su igarsinimu,GetebUUUUrgas:)))
Ziuriu rasot ,kaip kad as sitame Blog’e:))
Vel as su Polet ir LED =] Per https://www.tutu.ru galima bilieta su YQ nusipirkti. Gal… vis gi patestuoti =]
Air Lituanica turi 12 mln Lt nuostolių – anot 15min.lt.
Tai, sakyčiau, labai nedaug – iš esmės tai sėkmė kaip naujai bendrovei.
@AT Čia su ginčijama Estonian Air skola, ar be ? O dėl minuso, tai pasakysiu tik tiek,- jei verslo plane dviem ar trims metams buvo numatytas minusas, tai Savivaldybės įmonė ir darys viską, kad tas numatytas minusas būtų.
O koks verslas is karto su pliusu dirba? Del to daug ar mazai,manau kaip a/k tai nera daug,kai kompanija pradedama nuo 0 …
http://www.15min.lt/naujiena/sportas/ziemos-sportas/air-lituanica-olandu-ledo-ritulininkus-atskraidino-be-puses-bagazo-295-420860?cf=df
Kad tik kokia nesamone parasytu,kad tik paburbet galetu:)))
Bet yra ir kita medalio puse ,didina AirLituanicos zinomuma.Cia panasiai kaip Ryanair,kai net bloga reklama yra reklama.
‘Incredible’ – teen apparently survives flight to Hawaii in landing gear. http://edition.cnn.com/2014/04/21/us/hawaii-plane-stowaway/
Simonai, koks dabar equipment atlikinėja VNO-TXL? gegužės 9 ketinu išbandyti :)
Vytautai, CRJ dažniausiai. Penktadieniais visada, nes suporuotas su CDG.
Klausimas: o kokia AirLituanica statistika per pirmus 10 veiklos mėnesių. Kiek suprantu iki pirmųjų metų liko 2 mėn skraidymo.
Ir dar klausimas dėl Promo bilietų vasarai. Kiek suoprantu tokia kaina siūloma visomis kryptimis išskyrus Taliną? Kodėl Talinas išskirtas.
Šitas pranešimas iš AirLit facebook man patnka:
Vilniaus oro uostui pagerinus infrastruktūrą, VNO Naudotojų Komitetas nusprendė sutrumpinti trumpiausią laiką jungiamiesiems skrydžiams iki 30 min. Dirbdami kartu su partneriais galėsime užtikrinti ypatingai greitą ir patogų persėdimą skrendantiems per Vilniaus per uostą.
Atrodo, tie keli trūkstami jungimai tuoj atsiras.
Idomi Star Aliance tasku, skaiciavimo sistema. Su Eurobonus, gavau daugiau tasku skrisdamas VNO-WAW-KRK, nei VNO-FRA-LHR.
@ciurlionis: O kur idomumas? Ne segmento atstumas o booking klase didziausia itaka turi points accrual’ui
Ciurlioni, visos taškų sistemos darosi based nuo klasių (kitaip tariant, nuo kainos, kurią sumokėjai) ir vis mažiau priklausomos nuo atstumo. SAS ir LH pigiausiomis klasėmis dabar pradėjo išvis simboliškai taškų duoti, manau laiko klausimas, kada pradės duoti po 0. Precendentas jau yra – skrendant su Singapore Airlines yra net keturios klasės, kuriomis ant kitų Star Alliance kortelių skrisdamas gauni 0 taškų.
Panašu, kad Lvovo taip ir neatidarytos bazės lėktuvas Wizz tinkle iškeliavo į Gdanską – penktas ten bazuojamas lėktuvas nuo birželio vidurio.
Lenkai vilioja egzotiškesnėmis kryptimis
http://vz.lt/?PublicationId=13eb4b57-0c29-4e6a-804f-066f4923bd1b&ref=rss&pageno=0
10 000 poilsiautoju gan rimtai skamba…
Idomu kiek Novaturas Latviu,Estu per Lietuva skraidina?
OT:Emirates Announces World’s Shortest A380 Route To Kuwait.
What makes this route especially interesting is that it will be the world’s shortest A380 route, at just 529 miles. The flight is blocked at 1hr45min in each direction.
http://boardingarea.com/onemileatatime/2014/04/22/emirates-announces-worlds-shortest-a380-route-to-kuwait/
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/oro-uostuos-maitino-keleiviu-srautai-bet-ne-kroviniai.htm
Bet tai kaip stipriai UK krenta ir atvirksciai Norvegija auga:)
O kaip LT,nesvarstot i koki tai Norvegijos miesta? Na aisku turiu galvoj vasara,kai ir emigrantai skrenda,ir turistai…
Pasuflekruokite, nuo kokios tikslios datos Wizz nebeskraidins į Kijevą?
Tai kaip supratau Į Kijevą trumpuoju laikotarpiu skrydžiai visiškai nutraukiami iš VNO.
@Little_man, kodėl nutraukiami? 11 kartų per savaitę.
Man įdomu, iš kur ten ta Italija turi tiek erdvės augti. Ir vis dar tos pačios dvi kryptys žiemos sezonu, tik nuo dabar visokios ten Sicilijos ir Sardinijos prasideda.
Kodėl AL Paryžius vėluoja ? Sugedo lėktuvas ?
Lietuvos aviacijos pasaulyje – naujas holdingas
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/lietuvos-aviacijos-pasaulyje-naujas-holdingas.htm
Iš Milano žiema labai patogu pasiekti Italijos, Prancūzijos, Šveicarijos slidinėjimo, kurortus. O į Milaną nuskristi daug greičiau galima nei iki kokios ženevos ar Marselio.
Na, aš suprantu, ko žmonės į Milaną skrenda :) ką sunkiau man suprasti – tai 20% Italijos augimą lyginant su 2013 m. Bendrai turizmas tai kažin ar tiek augo, tai įdomu, kas čia įvykti galėjo.
Keleiviai, turintys „Wizz Air Ukraine“ bilietą laikinai sustabdytu maršrutu Vilnius-Kijevas, galės už specialią kainą įsigyti „Ukraine International Airlines” bilietus Vilnius-Kijevas (į Borispolio oro uostą).
http://www.lrytas.lt/-13982562731395934824-vengrai-nebeskraidys-iš-vilniaus-į-kijevą.htm
Man tai gaila, kad bilietai į Kijevą pabrangs. Nebent UAI dėl didelio siūlomų kėdžių skaičiaus ir lėktuvų siūlys vietas papigiai…
Flightradar rodo, kad už LT į Paryžių skrenda Grand Cru boeingas.
Idomu kas per gedimas,na aisku jei is vis gedimas,bet manau tokia tikimybe 99%….
Buvo šiandien techn. gedimų, todėl vėlavo reisai į TLL ir CDG. Į CDG užsakėme Gran Cru, kad neišsimuštų tolimesnis tvarkaraštis. Todėl dabar flightradar’e ore galite matyt 3 lėktuvus su šaukiniu LTU.
Beje, ką tik VNO pietinėje pusėje ant riedėjimo tako vienu metu buvo išsirikiavę ir pakilimo laukė 6 lėktuvai, gaila neturėjau telefono :)
Pirmas kilo LT į BRU, antras W6 į BGY, tada W6 į FCO, ketvirtas LT į Taliną, penktas AY į HEL, šeštas Braathens į ARN, kuriam reikėjo užleisti Arpato nusileidimą iš MSQ.
LT reiso į TLL oficialus taxing’as buvo 12 min., spėju Braathens užtruko kokius 20 min nuo offblock iki airborne.
Aišku, gaila WU įdirbio, tačiau jų darbas irgi buvo vardan optimistinio būsimo srauto. Visą žiemą praskraidė su apie 50% load’u ir brangiausiu bilietu nesikiančiu 200 litų. Vasara, matyt, nuteikė optimistiškai laukti šios vasaros, tačiau įvykiai Ukrainoje pribaigė viską.
Beje, pagal W6 rotation’us žiemai yra trumpų skylių, tačiau nesimatytų, kad jie galėtų įterpti DWC į savo tvarkaraštį.
@pliumbum – kiek teko girdėti italai visai pamėgę Vilnių, tad srautas ne vienpusis, gal iš anos pusės susistimuliavo. Šiaip ir patas kažkiek tą netiesiogiai matau, mano http://www.truelithuania.com svetainėje populiariausias puslapis tarp lankytojų iš Italijos yra „Vilnius”. Panašiai būna tik tose šalyse, iš kurių daug turistų į tas vietas, pvz. Vokietijoje populiariausias „Klaipėda”, Izraelyje – „Druskininkai”. Tuo tarpu tose šalyse, iš kurių turizmas į Lietuvą menkas, būna populiariausi ne su lankytinomis vietomis susiję straipsniai, pvz. „History of Lithuania” ar „Holidays in Lithuania” – turbūt kokiems mokyklų projektams ar pan. žmonės informacijos ieško.
Estonian Air nuo gegužės mėn. TLL-VNO reisui stato iš DOT LT wet-lease ATR42-500. Air Lituanica atėmė daug srauto iš jų? Nu dabar Air Lituanica bus dar lengviau toliau atiminėti, nes jet’us corporate klientai mėgsta.
Aš čia gal esu koks sodomagomoristas, bent man visokie archaiški F50 ir kitokie patinka ir pilnai džiugina. Jau nekalbant apie BT lakstančius DHC8
Kiek pamenu vasasra labai krenta VNO-TLL kryptis…Ten labai stipriai verslas skraido.TLL atveju berods atvirksrinis sezonas yra:),ta prasme vasara nesezonas:)
Simonai, kaip sekasi grąžintis estų „priglaustus” kelis milijonus EUR?
Ko Jums tie milijonai taip rūpi? Ateis laikas ir atgaus tuos pinigus, jei buvo teisūs. Kas čia per spaudimas arbitražui? :)
Nesijaudinkit- arbitražas mūsų negirdi. Tuo tarpu kapų tyla dėl Amsterdamo- neramina…
Aš tai ramus. Žmonės dirba savo darbą, jie specai. Kai bus žinių – Simonas iš karto praneš, jis nedelsia su naujienomis. Jei tyli – vadinasi žinių nėra. Gal ir negerai. Bet kaip sako anglai – no news-good news :)
:)
Arbitražas vyksta – jis kelis kartus greitesnis nei teismo procesas, tačiau vistiek nėra mėnesio klausimas. 12 mėn. nuo pradžios (2013 m. gruodis užtruks ilgiausiai).
Nėra ko čia pergyventi dėl to AMS. Ten matyt visokie procesai vis dar stringa, kaip ir buvo minėta, nėra prasmės leisti tą AMS kol nėra tokio paties produktos jungčių ir bilietų pasiekiamumo prasme, koks buvo bendradarbiaujant su Estonian.
Na o tuo tarpu Baku atidarytas naujas oro uostas (nuotraukos apačioje)-
http://www.news.az/articles/official/87999
Vizų režimas palengvintas, reikėtų ir geresnio susisiekimo, nei per Minską :)
Koks dar Azerbaidžiane įvyko vizų palengvinimas? 60 EUR, 7 dienos tvarkymas ir reikia gauti antspauduotą viešbučio rezervaciją. O dar didesnė problema srautui iš anos pusės.
Na, aš turiu omeny „pasirašytas vizų režimo palengvinimo susitarimas su Azerbaidžanu“, – rašoma pranešime.
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuva-graikijai-perdave-pirmininkavima-es-tarybai.d?id=63567586#ixzz2zn2NyNtc
Kiek realiai tas palengvinimas skiriasi nuo buvusio – nežinau, nebandžiau. Tik žinau, kad Vilniuj išduoda vizas.
O kaip tą antspaudą gauti reikia? Paštu siunčia?
Įdomu ar NATO naikintuvai virš Vilniaus skraido, ar čia reisiniai lėktuvai garsą senamiestyje skleidžia?
Vytautas-NT: naikintuvai, naikintuvai. Virš Vilniaus oro uosto tako pastaruosius mėnesius du kartus per dieną praskrenda sąžiningai „low pass”.
2014-04-24: Air Lituanica to introduce its first Boeing 737-300 aircraft
Aha – aplenkei mane ;) Aš irgi norėjau klausti – kas čia tokio…?
I have no idea ;)
Iš kur čia tos naujienos?
čia iš newstodate…
Tipo atsirado poreikis didesniam orlaiviui? Tačiau tokią griūveną kaip 733 ar verta? Juk jis neekonomiškas ir šiaip senas laužas jau.
Aš nežinau žinutės turinio (gal ten žinutėje parašyta – false, we just wanted you to purchase newstodate account), tačiau tai kas parašyta antraštėje yra neteisybė. Neplanuoja Air Lituanica įsivedinėti B733.
Na ir ačiū LT :) Boeing geri lėktuvai, tačiau pirkti seną laužą ar juo skraidyti, kai nėra poreikio būtų visiška nesamonė. dabar svarbu sulaukti E-Jets naujų.
O kaip su CRJ? Gal ir jų planuojate daugiau ar bent jau svarstote ateityje.
Gal ta Newstodate naujiena buvo susijusi su vakarykščiu B733 LY-GGC skraidymu už LT.
Ne, nebuvo. Pašalino jau naujieną newstodate.
Įdomu, o kaip AirLituanica su kroviniu bizniu sekasi? Briuselis viena iš krovininių krypčių. Dar Paryžius ir galbūt Miunchenas.
Ar didysis biznis iš krovinių būna tik tolimose kryptyse?
Cargo yra labai nedidelis biznis. Praha ir Briuselis pagrindinės „cargo”. Šiaip, mano nuomone, „cargo” rinkoje dabar didelis siūlomas „capacity” – visi cargo vežėjai turi krovininius dedicate skrydžius į Lietuvą (išskyrus FedEx), o keleiviniuose lėktuvos laisvos vietos daug, ypač pas LH su didžiule erdve A321, BT turi Boeing’us į Rygą su tuščiais bagažo skyriais, dar frequent SAS, LOT, kurie gali paštą ir labai smulkius krovinius surinkti ir keli vežėjai į Rytus. Jau nekalbu apie LOT fūras ir apskritai idealiai išplėtotą antžeminį cargo iš Lietuvos, kuris gali kartais greičiaui nei lėktuvas nuvežti į Lenkiją, Vokietiją ar pan. Rinka labai „price sensitive” ir dažnai vežant labai mažus krovinius vos handle’inimas atsiperka.
Aišku, erdvės plėstis yra, ypatingai plečiantis interline vežimams.
Kiek suprantu aviacija vežime žaidžia jei kalbam apie Kinija, JAV ir panašias kryptis. Tiesa sunku įsivaizduot, ką gali pasiūlyt SAS su CRJ900.
Išeitų, kad nei Miunchenas, nei Berlynas iš esmės nėra žymesni kroviniai oro uostai…
Beje, įdomu kaip visgi AirLituanica planai su London-City. Ar tai kol kas dar mažiau realu nei skrydžiai į Šeremetjevą?
@Vytautas-NT – o man tai įdomu ar greit realizuosis Air Lituanica planai skraidyt į Samedaną Šveicarijoj. Nes iš Bergamo važiuot į Sankt Moricą labai nepatogu.
@Vytautas-NT: Paskaiciuok, kiek toks skrydis kainuotu, ir manau, galesi pats atsakyti i savo klausima. Siulau pradeti nuo LCY charges:
https://londoncityairport.com/content/pdf/2013-14_Fees_and_Charges.pdf
http://vz.lt/article/2014/4/23/small-planet-airlines-pertvarko-versla
Butu gerai,kad tik naujas lektuvas-kryptys dasisetu,kur jau cia London City.
Beje kazkaip viskas cia nutilo su tuo reikalu? Nesinori tiketi,kad planuotus 2 Embraer pakeite i 1 CRJ…
Bet is kitos puses LT neturi taip reikalingu 5mln Lt ,kurie istrige pas Estonian…Tai gal cia ir yra priezastis,kodel nieko naujo nevyksta?
Cargo vezimams tikrai vietos plestis yra daug, taciau daznas lietuvis zino tik tiek, kad galima kazka issiusti per Lietuvos pasta arba DHL’a :)
LT pratese bilietu isparadvima vasarai nuo 99 Lt i viena puse termina. Va cia turbut nelabai geras zenklas, matyt neisparduoda vietas. Bet nieko, isparduos, jie profai, zino, ka daro. Ne diletantai, kaip mes.
Belekazz: o kodėl dažnas lietuvis turėtų kažką daugiau žinoti? Jis B2C, jam daugiau ir nereikia. Cargo yra B2B business ir daugybė forwarder’ių, GSA ir kitų organizacijų žino ką daryti ir pan. Esi matęs, kad vokietis neštų savo krovinį į Lufthansa? :)
Mariau, mes reaguojame į rinką ir adaptuojame veiksmus pagal situaciją. Šių metų pradžia buvo sudėtinga – krito non-LCC srautas, krito loadfactor’iai ir pas LH, ir pas Finnair ir gana žymiai. Nėra laisvų maršrutų šiuo metu iš Lietuvos, kurie nebūtų užpildyti ir būtų garantuotai sėkmingi – netgi pasakyčiau priešingai ne vienas maršrutas yra perpildytas (šiuo metu deginamas ant laužo Stokholmas, Kijevas buvo perspaustas visus metus ir t.t.). Vasara atrodo gan optimistiškai, balandį rinką parodys kelių procentų augimą. Šiek tiek gąsdina atvykstamojo turizmo iš Vakarų Europos srautas, nes kelionių organizatoriai vis dažniau transliuoja nuotaikas, jog tūlo vakariečio sąmonėje mes esam vos ne karo padėtyje, kur siunčiami naikintuvai ir kariuomenės. Tikiuosi, su šio įvaizdžio grėsme susitvarkysime.
Ką noriu pasakyti – rinka šiemet bus labai mažai auganti, vos keliais procentais, todėl nepasiruošus ir su ne iki galo paruoštais produktais įeidinėti būtų neprotinga. CR2 įvedimas buvo labai teisingas žingsnis, leidęs padidinti srautą PRG, TXL kryptyse, kurioms tikrai svarbus dažnis.
Taip, esu matęs, tiesa tai buvo nestandartinis krovinys, todėl nelabai užsiskaito…:)
Visiškai sutinku su Jūsų nuomone, Simonai, bet dažnas B2B klientas taip pat nežino apie galimybes siųsti savo prekes kitokiais būdais, kas dažnai yra greičiau ir pigiau nei tarkim DHL, TNT ir t.t.
Tikrai kad nezino B2B klientai, mes irgi kazkada matem dideles TNT kainas i Kanada, kol vienas tarpininkas nepaprotino siusti tris kartus pigiau tiesiogiai su Finnair.
Nenoriu būti blogas pranašas, bet kalbant apie perdegančias rinkas labai panašiai atrodo Londonas.
Aišku nesiskundžiu tuo, bet pastaruoju metu mėnesį į priekį bookinant gaunu po 200 Lt pre-services Wizzairo kainas.
Palyginus su pernai vasara, kuomet už 1500 nepavykdavo nuskristi, atrodo labai įspūdingas kontrastas. Taip, vasarą bus šiek tiek brangiau, bet kol kas kainų skirtumas vos ne 10 kartų.
Man tai keista, kodėl pamirštama tokia akivaizdi niša, kaip Amsterdamas. Kuris dar pernai parodė savo potenciją. Ar AirLituanica lauks, kol kažkas išdrįs niša užimt, kaip atsitiko su Stokholmu.
Man tai keistas Vytauto klausimas. Jei būtų potencija ir reali galimybė, manau, kad jau seniai būtų tie skrydžiai į Amsterdamą. LT sau ne priešas. Žino, ką daro. Pakentėkit šiek tiek ir bus tas Amsterdamas.
Amsterdamas nėra niša, galvoti taip kvaila.
Amsterdamas su _labai_ _gerai_ paruoštu ir išvystytu produktu gali būti alternatyva FRA, CPH ir turi nišą keleto alternatyvių krypčių, kurios sunkiai iš Lietuvos pasiekiamos (pvz. Tulūza, Bordeaux ir dar gal 10 miestų, į kuriuos yra paklausa 1 keleivis per dieną).
http://www.delfi.lt/news/daily/world/uzgrobtas-virgin-australia-keleivinis-lektuvas.d?id=64626631
Idomu kokios skrydziu kainos :)
Amsterdamo atveju yra keli aspektai. Iš vienos pusės yra tiesioginis srautas. Be to, tai gali būti Briuselis-2 (Lėktuvas traukinys). Na ir aišku visa krūva tolimųjų krypčių. SkyTeam Hub’as. Krovinių paskirtymo centras.
Kitaip kaip paaiškint tą stebuklingą Amsterdamo rezultatą pademonstruotą 2013 metais? Estų įdirbis?
Nes tuo metu Egzistavo ir Stokholmas, ir Berlynas ir Varšuva ir t.t.
Man labai patiko alternatyva „Briuselis 2” :) Idomu kiek turetu kainuoti toks paketas, kad juo kas nors pasinaudotu easant dabartinei pasiulai i Briuseli? Idomu ar ir pats siulytojas juo naudotusi (nebent noredamas pailginti keliones laika ir gauti dienpinigius dar uz viena diena), bet tada geriau skristi su Lot: ir grizimas sekancia diena ir kur kas patogiau nei traukinys-lektuvas variantas. Jau nekalbant apie kaina…
Taip, aš pats prieš gerą mėnesį iš Amsterdamo keliavau į Vilnių su skrydžiu iš Briuselio. Nėra labai nepatogu, nors nepigu – traukinys važiuoja tiesiai iš Schiphol į Briuselio centrą, kainuoja 80-110 EUR.
Šiaip tai yra patogu, bet kai yra gal dvidešimt būtų per dieną su „one-stop” skristi Vilnius-Briuselis, niekas tokio varianto protingai nesirenka. Lėktuvas ir traukinys veikia, kai reikia keliauti į miestus be „de facto” oro uostų – Roterdamą, Antverpeną, Briugę ir t.t.
Nežinau, kas turėtų nutikti, kad srisčiau į Briuselį VNO-BRU su AirLituanica. Nebent atostogų, už savo pinigus ir ne daugiau, kaip už 99 Lt. Nes atvykimo laikas yra tragiškai blogas.
Todėl LAL, Estonian laikais dažnai keliaudavau VNO-AMS-BRU paskutinę dalį kelionės su traukiniu. Vienintelė bėda- Olandų traukiniai lėti…
Todėl rytinis LAL Amsterdamas buvo išsigelbėjimas nuo vakarinio VNO-BRU…
Visiškai nepritariu Vytautui NT dėl Briuselio su AL. Puikus laikas. Ir darbe suspėji, ir nuvažiuoji ne per vėliausiai. Čia matyt kitos problemos prasideda…
Visiems atvejams neįtiksi. Puikus tas laikas, jeigu turi anksti ryte susitikimą. Bet jeigu susitikimas kokią 11 val., tai yra tekę ne kartą skristi rytais su LOT, AirBaltic, Estonian, LH, SAS ir pan. Pasibaigus susitikimui kokią 14 val. tai vakarinis skrydis irgi kažkaip jau per vėlai išeina, bet su jungiamuoju grįžtum į VNO vis tiek panašiu laiku. Su 1x daily laikas pats geriausias neabejotinai, nebent jau 2x daily turint būtų geriau.
Teko Olandijoje gyvent ir traukiniais vazinejau begale kartu.Nelabai suprantu pasakymo traukinai leti:))) ,nebent turejai galvoje daugybe sustojimu persedimu.
Kiek giriasi Olandai jutraukiniu sistema Nr1 Europoje(nezinau ar tai tiesa,bet kad supeine cia faktas).Praktiskai kas 10-15min traukinai vaziuoja i betkuri miesta (dienos metu).Kiekvieno reikalas pasirinkti su kiek persedimu.Beje persedimai buna kad net ir 5min:)),tai tada turi ziuret i kuria perono puse islipi,nes jei i priesinga kur tavo jungiamasis traukinys gali ir nespet susigaudyt,nes ten begaiais niekas nevaiksto:)) visur pozemines perejos.
Čia tai geras, dėl tų perėjų. Netęko matyti. Olandija, ko gero, labai išvystyta šalis.
Kad vaziavau is Eindhoverio i Amsterdama tai traukinio visa valanda teko laukti … Per ta laika ir prisigert spejom …. Tikrai nieko stebuklingo…
Na aš turiu galvoje, kad Olandijoj nėra TGV ir ICE traukinių, varančių po 270 km/h
Nesuprantu žmonių, kurie į Briuselį skrenda po darbo. O tai, kad posėdis baigėsi 14 val, nereiškia, kad būtina į oro usotą lėkt. Galima bulvių Place Jourdan pavalgyt ir t.t.
Wincai
as pries 10metu gyvenau,kai dar Lietuva i ES istojus nebuvo,tikrai is Eindhoveno i Amsterdama vaziuoja dazniau nei kas 1h.Nebent prasete tik tiesioginio ,kad be jokiu sustojimu,arba toks laikas ispuole(gal velai vakare,kad toks tarpas,bet ir tai abejoju)
Visoje Olandijoje traukiniai susisiekimas Nr1 tarp miestu,vaziuoja dazniau nei autobusai.
Vytautas-NT: mūsų tyrimai ir duomenys rodo, kad 80% srauto VNO-BRU skrenda vakare. Niekada negalima vertinti rinkos pagal savo įpročius.
Iš Amsterdamo ir Schipholio į Briuselį važiuoja Thalys, kelionė pusantros valandos. ICE International irgi važinėja iš Amstredamo. TGV, jei neklystu, irgi.
Geležinkelių infrastruktūra Olandijoje šiaip puiki, tik Eindhovenas kažkaip, mano požiūriu, pamirštas ;)
Dėl kokios priežasties Amerikoje lėktuvų tvarkaraščiai tokie keisti? 13.51, 14.08 ir pan.? Kodėl ne kaip pas mus, 13.50, 14.10?
Olandijoje traukiniai leti lyginant su Europa. Priezastis ne tecnologine, o paprasta problemele – netvirtas, vietomis supiltinis gruntas. Didesni traukiniu greiciai ji ardytu.
Wincai
uzmeciau aki i ns.nl(pasiilgau tiek laiko praejo:)) Tai is Einhoveno i Amsterama nuo 7h ryte vaziuoja sekanciai 7:18,7:30,7:40,8:00,8:18,8:30 ir t.t. iki pat velaus vakaro ir veliau reteja iki 2x per valanda.Kelione trunka apie 1,2h.Na cia tarp miestu,jei atskrendi dar is Oro Uosto iki miesto nusigaut reikia.
Turbut ka ne taip supratai bepirkdamas…
Simonas Bartkus – 2013 09 30, 14:23
Vytautas-NT: tokios rinkos kaip JAV yra labai jautrios tvarkaraščiams. Ten keleiviai linkę mokėti daugiau, jeigu lėktuvas kyla 15 min. tiksliau, negu jiems tinka. Todėl ir skrydžio laikai ten ne 5 min. tikslumu kaip Europoje, o 1 min. tikslumu nurodytu.
Na ir pabaigai nebesipleciant sia tema.Is Schiphol i Rotterdam’a su direct tik 27min,kas yra daugiau nei juokinga:)) Pvz is RIX i Rygos centra per pika per tiek nuvaziuoji.
Aplamai Oladija pagal plota mazesne nei Lietuva,o infrastuktura isvystyta super.
Vieni traukiniai is Eindhoveno vaziuoja tiesiai i Shipholi o kiti i centra, man reikejo i centra, ir i centra vaziavo kas valanda, su n sustojimu ….
Man tik įdomu ką jie laimi atskridę 15-20 min anksčiau? Teoriškai yra tam tikros „ribinės valandos” (pvz. įprastas darbo pradžios, rytinių susituikimų laikas). Bet iki tol ką tos 15 min. duoda?
Kas dėl VNO-BRU, tai aš tų keleivių logikos nesuprantu. Skristi po darbo gali arba darboggolikai, arba „ligonys”. Nežinau kurią etiketę reikėtų klijuoti lietuviams.
Vytautas-NT: aš manau, jog čia vakarietiško įprastinio „approach” samdomi darbuotojai, kuriems įprasta – nuskrendi iš vakaro, išsimiegi, ryte šviežias keliauji į darbą/susitikimus ir kt., vakare po darbo skrendi namo. Vakaruose įprasta į „day trip” leistis tik tuomet, kada išskridimas 8:00-9:00 ir grįžimas iki 21:00. Aišku, pas juos dažniausiai ilgesnis commute’inimas antžeminiu transportu. Ką noriu pasakyti, kad čia jau tik mūsų rinkose keleiviai yra linkę išskristi 6:00 ir tą pačią dieną grįžti 24:00. Net jeigu esi sveikas jaunas žmogus, kita diena ir gal ne viena gali būti neproduktyvus.
O tai ką tada vakare tos 15-20 min duoda? Koks čia efektas? Aišku, JAV yra 4 laiko juostos…
Wincai
is Eindhoveno i Schiphol’i tiesiogiai nevaziuoja nei vienas traukinys…Visi rieda per Amsterdam Centrale .Is Eindhoven’o valandos begyje traukinys isvyksta 5 kartus,kas yra dazniau nei kas 15min.Reisai be keitimo,du su persedimu Utrechte.Kelione trunka apie 1,2h(su persedimu Utrechte taip pat,nes persedimas apie 5min)
Cia nuoroda jei idomu http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Vytautas-NT: aš atsakinėjau į tavo komentarą apie vakarinį reisą į BRU. Dėl JAV: tiesiog ten konkurencija didžiulė. Daugelis maršrutų turi 20-50 skrydžių per dieną. Žmonės sortina pagal atvykimo laiką arba agentūroms sako „duokit skrydį, kuris atskrenda anksčiau”. Taip 1 minute anksčiau galima laimėti. Šita tendencija susidarė prieš 20-30 metų, kada 90% bilietų telefonu buvo parduodami.
Simonas labai gerai paaiškino kaip dirba verslas komandiruotėse. Darbą reikia dirbti taip, kad būtum max darbingas ir atsakingas už veiksmus. Ne dėl ataskaitų dirbama, o dėl rezultato, pripažinimo, įvertinimo, tikslo pasiekimo. Va čia esminis skirtumas. Ir verslas nevažiuos 6 ryte į susitikimą su sugrįžimu 24 val. Važiuojama max kokybiškai atlikti užduotį, o ne komandiruotės ataskaitą sukurti. Todėl niekad į kitos dienos susitikimą ryte nevykstu ir nevyksiu tos pačios dienos anksti ryte, t.y. naktį, ir savo darbuotojams neleisiu.
Smagu matyti skrydžių plėtrą Lietuvos oro uostuose, tiek frequency, tiek geografiją. Air Lituanica indėlis irgi visai nemažas. Tik gaila, kad rinką vis tiek Ryanair bei Wizzair valdo, ypač emigrantinėse kryptyse. Gerai pastebėta, kad Londonas greičiausiai perpildytas, nes kainos kritusios ir pasiūla tikrai nemaža. Visiškai kitokia situacija Airijoje, kurią pasiekti dabar ypač sudėtinga. Dar visai neseniai patogiai skraidė EI iš VNO į DUB, kol atėjus FR su tradiciškai sudubliuotas skrydžiais nepanaikino. Jau nekalbant apie dar ankstesnius laikus, kai su BT galėdavo skristi tiek iš VNO, tiek iš RIX (arba su persėdimu). Dabar šita kryptis – visiška monopolija, kuriai pasipriešinti praktiškai nėra šansų. Londonas bent jau pasiekiamas su FR, W6, o DUB, ORK ir NOC tik su FR. Kainos užkeltos iki protui nesuvokiamų ribų, o jeigu reikalingas bagažas, tada suma praktiškai padvigubėja. Jau antri metai labiau apsimoka skristi su LH (iš RIX arba VNO) per FRA, kur net tvarkaraštis patogesnis. Vietoje vidurnaktinių skrydžių gaunasi patogus variantas ryte iš VNO su trumpu persėdimu arba po pietų su ilgesniu. Atgaliniame skrydyje tokia pati situacija. Kokybė daug geresnė, kelionė su persėdimu mažiau išvargina negu su FR tiesiogiai, kuris tinka nebent low season metu, kai pigiai išparduodami bilietai. High season metu LH laimi visokeriopai, o sutaupymas ryškus net skrendant be bagažo. Žodžiu, bjauru, kai visą rinką užėmė FR, o kainos tokios, kad pasvarstytina galimybe tampa ir VNO-LPL plius autobusas variantas.
Arnas tiesą sako. VNO-DUB-VNO, rugsėjo 23-30 – su Ryanair – 722 Lt, jei imti 20 Kg bagažą, su LH – 662 Lt (bagažas įskaičiuotas). LH – persėdimai po 2 su puse valandas. Rytiniai, patogūs skrydžiai. O FR vėlai vakare skrenda. Manyčiau, kad turėtų žmonės labiau LH pirkti, bet iš praktikos matosi, kad visvien FR renkasi. Įdomu, kodėl. Gal skraido tik emigrantai, kurie nelabai domisi ir nežino, kad apart FR yra ir LH?
Skonio reikalas dėl to, iš vakaro geriau ar tą patį rytą. Aš gal dar geriau pailsėjęs būsiu nuėjęs 22 val. miegoti į savo įprastą lovą, išskridęs 6 val. ryto ir dar nusnaudęs lėktuve. Bet visgi – preferenciją aš irgi teikiu iš vakaro dažniau, nebent komandiruotė vasarą. Tiesiog kitais metų laikais visokie ten rūkai, sniegas būna, rizika didelė, kai negali pavėluoti valandą ar dvi.
Renata, gali būti, kad nelabai domisi ir žino tokias galimybes. Į LH lėktuvą įlipus publika solidi, rimta, o į FR emigrantinius skrydžius koks pusė (jei ne daugiau) keleivių tiesiai iš kaimo glūdumos atvažiavę: šūkauja, rėkauja ir t.t. Tokius paleidus su LH persėdimu FRA kažin kas gautųsi. Tačiau vis dėlto yra didelė dalis keleivių, kurie tikrai yra potencialūs LH klientai. Matyt, LH įvaizdis stereotipiškas (brangu ir pan.), o žmonės naujienų nelabai seka. O FR skrydžių užpildymas nekrenta – kaip skraidė su maždaug 85-95 procentais, taip ir skraidė. Kai yra galimybė pelnytis, kainų specialiai nenumušinės. Nebent būtent – jeigu keleiviai pradėtų su LH skraidyti – tektų kažką keisti. Asmeniškai kai aš pirkau bilietus šiai vasarai VNO-DUB-VNO, tai sumokėjau 740 LTL vienam žmogui į abu galus. Tuo tarpu FR siūlė už beveik 1000 LTL įskaičiavus bagažą. Tarp kitko, nupirkęs bilietus su LH dar pasigailėjau, nes už kelių dienų kainą numetė iki tų pačių 662 LTL. Na, bet vis tiek daug pigiau. Be to, FR kainą surašiau pačią pigiausią. Skrendant liepos mėnesio vidury tuo metu kaina buvo apie 900 LTL be bagažo. Net su SAS tuomet tampa pigiau skristi. Greitai galės ieškoti bilietų su TK, kartą teko skristi į Turkiją, tai servisas palyginus su LH tai kaip LH su FR lyginant… Bet kokiu atveju, situacija su Airijos skrydžiais labai jau nekokia.
Dar yra variantas, kad ta FR publika ir persėsti į kitą lėktuvą gali nesugebėti.
Kodėl VNO vis dar plėšo bilietus palikdami tik šaknelę? Juk visa info turi patekti į sistemą, kai skanuoja bilietą?
Ju būtų paprasčiau viską daryti automatizuotai, nei poto skaičiuoti bilietus, po vieną, ranka.
Plėšo ne VNO o kaikurios aviakompanijos. Airbaltic ir Rygoj plėšo. Lufthansa neplėšo. Matyt nuo technologinio subrendimo lygio priklauso.
Čia gal labiau įprotis iš seniau. Klausimas ar skaičiuoja ten kažką. Tarkime aš visada naudoju mobilų boarding passą, jei tik vežėjas suteikia tokią galimybę. Pamenu mobiliems boarding passams tik atsiradus pas Wizz ir man pirmą k. mnaudojant mergina kažką užsirašinėjo ant atskiro popieriaus lapo ir jaučiausi, kad jai papildomo darbo suteikiau, tuo tarpu dabar nuskenuoja ir viskas, berods.
Visiskai pritariu pliumbum:)) Ryanair publika absoliuti dauguma yra emigrantai,kurie ir maziau issilavine ir t.t.
Na kas skridot esat pastebeje,kad paskelbus laipinimo vartu numeri jau ten sedi minimum 30 ‘zmoniu’.Jie turbut pasiklausia skridusiu draugu,kokiuose vartuose laipinama:).Tokie tikrai su persedimu neskris,o tuo labiau kai persesti reikia Frankfurto Oro Uoste:))) Cai mums kelioniu megejams ,kiap tik idomu aplankyti/pamatyti,yra didelis noras skristi per Frankfurta.
Nesuprantu. Skraidau dažnai, kartais tenka „pasimėgauti” LHR, bet pats klaidumas man problema nėra.
Didžioji dalis kelionių būna 2-4 dienoms – ryte nuskrendu, kitos dienos vakare grįžtu. Dėl eilės priežasčių bandau minimizuoti laiką Londone, Liuksemburge ir kituose miestuose.
Taip skraidant yra absoliučiai gyvybiška turėti gerus tvarkaraščius ir tiesioginius skrydžius. Į Londoną galiu nuskristi vienam susitikimui, bet niekada to nedarau į Reikjaviką – kelionė su persėdimu ar dviem tampa tokia ilga, kad tiesiog gaila laiko.
Lygiai taip pat aš mokėsiu daugiau bet skrisiu su Wizzair tiesioginiu skrydžiu į Lutoną nei su LOT/Luftwaffe į LHR, net jei tai bus 4h30. Niekaip nesuprantu, kaip ryte sėdint neišsimiegojus FRA ar WAW gali būti smagiau nei tą laiką sėdėti dirbant ir greičiau padarius darbus važiuoti namo.
Wizzų reisuose į LTN atpažįstu nemažai veidų, kurie varinėja darbo reikalais į Londoną (jų yra labai nedaug, visi sėdi rezervuotose vietose). Tai yra absoliučiai neįtikėtina turint omeny, kiek žmonių kasdien suskraido į Londoną (pirmyn atgal tarp Lietuvos ir Londono kasdien skrenda duagiau nei 1000 žmonių).
Ką tuo noriu pasakyti. Tie, kas skraido ne pramoguati, o darbais, ir intensyviai, visi tie persėdimai yra visiškai no fun. Ne dėl to, kad skraidyti į naujas vietas būtų nebeįdomu, bet realybė yra, kad tie visi europiniai hubai yra aplankyti po tiek kartų, kad niekada sėdėjimo namie ant sofos nebemainyčiau į sėdėjimą oro uoste :) Taip, į pekinus tenka skraidyt su persėdimais, tada ten pradedi galvoti, „o gal ne per Helsinkį”, kad paįvairinti rutiną. Bet tiesioginiai skrydžiai į verslo centrus yra gyvybiškai svarbus dalykas. Ir tegul skraido Wizzair, Ryanair, bet būna tie skrydžiai.
Net nesu tikras, ar gyvenčiau Vilniuje, jei nebūtų tų patogių skrydžių.
Idomu ar tų verslininkų srautas yra pakankamas, kad padaryt jiems atskirą reisą į London-City? Tada nereikėtų su treninguotais skraidyt.
Vytautai-NT, pamirškit jūs tą City. Gatwick žymiai labiau įmanomas variantas.
City vienintelis neturės tiesioginių konkurentų iš Lietuvos. O AirLituanica lėktuvai jame leistis gali.
Vytautas-NT: E175 negali leisti LCY.
Tiksliau buvau neteisus – kilti negali iš LCY.
Šiaip LCY lokacija yra ir overrated – yra daug verslo zonų Londone, kurios geriau yra pasiekiamos iš LHR per Paddington arba iš LGW negu iš LCY. Čia labiau reikėtų dar žiūrėti ne į verslą bendrąja prasme, o finansų sektorių tik, kuris telkiasi Sityje.
O mūsų patyrimas dėl klientų jautrumo kainoms. Viskas priklauso nuo sąlyginių vienetų. Taip, yra riba, kuria verslo keliautoja moka „premium” už geresnį servisą ir geresnį oro uostą. Bet rinka vistiek yra labai jautri ir ta „premium” priemoka gali būti 100-150 litų. Londono variantas yra nesvarstomas dabartinėje situacijoje, nes su didžiuliu overcapacity verslo sezono metu (kovas-gegužė; rugsėjis-lapkritis), su LCC į STN ir LTN galima įsigyti bilietus už 200 litų net likus trims dienoms iki skrydžio. Tie, kurie netiki, kad tokios kainos būna, pažiūrėkite dabar wizzair.com – už trijų dienų 239, keturių dienų 139, šešių dienų – 99 litai, už 9 dienų – 69 LTL!.
Čia kontekste to, kad ir verslas dar neatostogauja, ir ilgasis savaitgalis ir kt. Skraidydami į LCY kitai savaitei galėtume max laikyti 200 litų „one-way”. Toliau skaityti įmestą nuorodą apie LCY mokesčius.
@Vytautas-NT – Tavo atkaklumas dėl LCY prašosi eksperimento. Suorganizuok kokią padorią subsidiją AirLituanica, kad paleistų 2x daily skrydžius, tada porą mėnesių sąžiningai pirk po 10-15 bilietų kasdien, 1500LTL/RT, ir po to čia mum papasakok, kaip sekėsi. Jei nepavyks, galėsi bandyt su LHR :)
Nežinote, nuo kada Ryanair kūdikio bilietas kainuoja brangiau, nei suaugusio? Ar čia klaida kažkokia?
Booking summary
Passenger(s)
Passenger 1 (ADT)
Passenger 2 (ADT)
Vilnius → London (Stansted)
Tue, 30 Sep 2014 22:35 – 23:30
2 Adult, 314.00 LTL
2 x Adult Fare 200.00 LTL
1 x Infant 114.00 LTL
London (Stansted) → Vilnius
Sat, 04 Oct 2014 16:55 – 21:35
2 Adult, 314.00 LTL
2 x Adult Fare 200.00 LTL
1 x Infant 114.00 LTL
Discount Pay by debit card: 628.00 LTL
Pay by credit card: 640.56 LTL
Total
628.00 LTL
Klausimas: Ryanair taiko fiksuotą kainą kūdikiui – 30 svarų/eurų. Ji niekada nekinta. Jeigu bilieto kaina mažesnė, kūdikio kaina vistiek lieka 30 EUR.
Geras, nežinojau. Ačiū labai.
Gaila, aišku, Londono. Beliaka tikėtis prošvaičiu dėl Amsterdamo. Ir laukt, kad kada nors erdvės atsiras Ciuricui ir Madridui…
O kūdikio kaip suaugusio tokiu atveju neišeina apiforminti? :)
Rusija paskelbe draudima valdininkams isvykti i uzsieni:)) Vat tau ir eik i
Rusija.
Gerai kad LT ir neatidare skrydziu,o tai butu minusa riebu turejusi…
pliumbum, ne, nes kūdikiui vieta nepriklauso.
Gal žinote, kodėl happyfly.lt jau kelias dienas neveikia? Gal užsilenkė?
2014-04-28: Lithuanian carrier: Embraer aircraft is our prime choice
interesting.
Tai bandau I Gatwicka is Kauno skrist kol is VNO ner skrydziu. Pilnas lektuvas, visi premium seats ispirkti. Visai normali publika, greitas oro uostas. Ir skrydzio travrkarastis mano reikalams patogesnis nei W6. Win!
Be to kalbejau su dideles imones ceo del jo gyvenimo Vilniuje: ner skrydziu I lhr ir city, bet yra patogus oro taxi servisas, tai viskas gerai.
taip taip, uzsilenke happy fly – happy travel – tik neaisku, ar su skolom ar be, nes sodra paskutinius 3 men nusirasinejo nuo iplauku, o maosi, kad ju nebuvo beveik, o ir darbuotojai beveik visi jau atleisti – is 8 liko 3…
Apie Happy fly:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154058348755366&set=a.270624105365.316929.563945365&type=1
„Turkish Airlines“: kitas žingsnis – skrydžiai be sustojimo Taline
http://vz.lt/article/2014/4/28/turkish-airlines-kitas-zingsnis-skrydziai-be-sustojimo-taline#ixzz30BzC4jNi
Nagrinėjau, VNO statistiką, tai pasidarė įdomu kokios gi prognozės galimos augimo, bus šiemet 3mln. ar sunkiai tikėtina? Ką manote?
Labai abejoju dėl 3 mln. Naujų stambių žaidėjų, kurie sudrebintų rinką, neatsirado. Net jeigu visi esami skrydžiai būtų pildomi 100 proc., šios ribos turbūt neperžengtume. Todėl turbūt reikėtų kalbėti apie keleivių skaičiaus augimą ne dešimtimis, o keliais procentais.
Norwegian Air Suspends Talks To Buy 20 Boeing 787s
http://www.aviationbrief.com/?p=16747
Norwegian Air has put on hold talks to buy 20 new 787 Dreamliners from Boeing because of a delay in receiving US Department of Transportation approval for its long haul plans, chief executive Bjoern Kjos said in a letter.
Na kolkas, augimas pirmo vos keli procentai. Tiesa kovas jau buvo visai neblogas. Na man rodos, jog max. kas bus 2,8mln.
Tai vienareiksmiskai bus 3 mil., tik ne VNO, o LOU :D
Tai ar šią savaitę jau sulauksim antrojo Air Lituanica “Embraer” lėktuvo ? Lyg nuo gegužės 3 d. jau turėtų būt įdarbintas.
Beje, kodėl Air Lituanica nenori imt E-190? Jis, beje, London City leisti galėtų…
Jurgi, ne nebus. Man atrodo net keletą kartų diskutavome, kad CRJ tęsime operacijas.
Taip, prisimenu tai, tik galvojau, kad su trečiuoju Embraer bus vėluojama:
2014 m. “Air Lituanica” išplės lėktuvų parką dviem “Embraer” E-Jet lėktuvais, o prieš “Embraer” atvykimą dviems mėnesiams nuo kovo 1 d. nuomosis 50 vietų CRJ200 iš Danijos aviakompanijos “Cimber”.
Vytautas-NT, tu pats sau neatsibodai?
Čia iš tikrųjų klausimas, kodėl nebandoma imt didesnio Embraer lėktuvo E-190/195. Ar kol kas visos kryptis tokios beviltiškos, kad didesnio keleivių srauto nesitikima..?
Vytautas-NT, tau gal koks demesio trukumo sindromas? Ar tavo LCY tragedija sutampa su kokiu nors periodiniu viduriavimu?
Buk zmogus, pasigailek, cut this crap.
Man atrodo su tuo LCY čia jau piktybinis trolinimas :)
Sveiki,
Ieskau bilieto Vilnius-Briuselis, ziuriu AL saite rodo, kad yra 1vieta uz 249 LT si treciadieni-sekmadieni, bet jo pasirinkti neleidzia. Ar cia kazkokia klaida?
Beje, gal kam aktualu 70 LTL/100 PLN nuolaida su Lufthansa, perkant per jų puslapį.
LH puslapyje http://goo.gl/x4Gxpk užsiregistravus keleivio vardą ir el.pašto adresą, el.paštu atsiunčia nuolaidos kodą, kurį reikia suvesti prieš mokėjimą.
Galioja TIK skrydžiams, kuriuos pilnai vykdo LH. Nuolaidos perduoti kitam asmeniui ar perkant nurodyti kitą el.pašto adresą negalima.
Turiu dabar aš blog’o skaitytojams klausimą :)
Gal kas žinote, kokia Wizz yra politika roundtrip atveju neskridus į priekį? Ar jie anuliuoja return segmentą ar leidžia skristi pirmo segmento „no show” atveju? Gal kas susidūręs praktikoje?
Leidžia, visiškai jokių sankcijų. Kaip ir „Ryanair“.
O jeigu skrydis pirmyn brangesnis nei 220 Lt ir informuosi prieš dvi savaites, tai dar ir atgausi skirtumą.
@Vytautas-NT: Pirma aviacijos taisykle (kuria daug kas ignoruoja/nesupranta): ne pax kiekis, ar LF svarbu, o yield. Ir kuo daugiau pax, tuo mazesnis yield. Kas is to jei gali uzpildyti E190 (ar A320, B787, A380, ir t.t), jei puse lektuvo moka centus?
Ziuriu LT savo pslapi ,gan neblogai,updatino…
Simonai,o kas ten VILNIUS – STOKHOLMAS (TEST)?
dalyje uzsakymo step’u MMX rodo kaip „Malmė” o kitoje dalyje kaip „Malmas”.
O, nauja svetainė visai kitas reikalas. Pagaliau atrodo kaip solidžios kompanijos puslapis. Tikrai puikiai padirbėta.
Tik Vilniaus nuotrauka pakeist reiktu(ENG versijoj rodo). Tie Koncertu/Sporto rumai visai ne i tema:)))
Ačiū apie pastabas, jei pastebėsite kokių klaidų ar tekstinių neatitikimų, prašau komentuokite ;) Tikiuosi Simonas nesupyks, kad pasinaudosime jo blog’u klaidų išgaudymui :D
Svetainės upgrade’as tikrai sveikintinas. Beje, Simonai, kodėl yra tik anglų k., Bent jau RUS būtų neblogai siekiant perimti dalį baltarusių iš LCC.
Miuncheno (MUC) nėra krypčių saraše.
„Wizz Air“ žiemą skraidys 15 krypčių
http://vz.lt/?PublicationId=19281174-55b8-4f81-a0d9-a4e5229a7fb5&ref=rss
Tik lentelės pavadinimą suklydo – turbūt turėtų būti “Kai kurių nepopuliariausių maršrutų dažniai“. Nes tikrai dažniausias skraidymas į Londoną nėra tarp populiariausių maršrutų.
Prasau nuimkite Force Align teksto lygiavima tuose pilkuose boxuose tituliniame ir pakeiskite i paprasta Align Left.
Nera nieko baisiau kaip del to susidarantys arkliski atstumai tarp zodziu
įdomu kodėl Talinas toksd brangus? Ar čia dabar AirLituanica meldžiama karvė.
Atsakant dėl lėktuvo dydžio, tai kiek suprantu iš didesnio lėktuvo galima daugiau uždirbti, jei bilietų prekyba gerai sekasi. Juk Ryanair todėl ir skraido su B737-800, o ne B737-600, kad daugiau iš žmonių išmelžt galėtų pinigų.
Kitas dalykas kai nėra srauto- oro vežiot neapsimoka.
Teoriškai, aišku, AirLituanica gali paleist į reisą SPA A320. Bet bijau, kad tai būtų per didelis šuolisnuo 76 vietų lėktuvo…
@Vytautas-NT. Gal dar ankstoka lyginti FR su LT. Šiek tiek skirtingo dydžio kompanijos, skirtingi užmojai, poreikiai ir veiklos strategija.
Na taip,kai neuzpildomi 76vietu,paleiskim Boeing’us/Airbus…:))
Vytautai-NT esme paprasta tiek,kad net ir man aisku.Yra keleiviu srautus (imant konkreciai TLL atveju verslas),kurie skris ar tai kaina bus 1500LT,ar 150LT.Toliau srauto nebera.Ji galima sukurti paleidziant labai zemas kainas,bet ar to reikia???
Beje siai dienai ,kiek supratau,daznai net ir CRJ i TLL skrenda.Jei tarkim CRJ load 50%,kas butu 25keleiviai(RT).Skaiciuokim 25x1500Lt=
3750LT.
Tada skaicuokim tavo varianta kai vezam 150 keleiviu RT(na neuzpildysim gi 100%).3750LT/150 gauname 250LT!!!! Bet nepamirstam,kad Airbusas daugiau kuro naudoja,nuo 150keleiviu didesni mokesciai,nei nuo 25 ir t.t(Oro Uosto mokesciai)
37500LT ,bet supratot kas norejot:)
Mano klausimas buvo priešingas, ar AirLituanica nors vienam maršrute jau turi tokius keleivių srautus, kuriems E-175 yra per mažas?
Nes, kiek suprantu su overbooking’u čia nelabai pažaisi.
Jei pvz. kryptyje X užpildymas dažniausiai virš 90 proc. reiškia srautui reikia didesnio lėktuvo. Ir A320 bus jau pwer didelis. O koks nors E-190 gal būtų optimalus.
90% gali tiesiog reikšti, jog per pigiai pardavinėji bilietus :)
Simonai, o kaip su overbooking?
Koks klausimas su „overbooking”?
Air AirLituanica naudoja overbooking? Nes mano įsitikinimu tokiam mažam vežėjui tai sudėtingas triukas.
Kai esi GDS ir kt. daugialypėse sistemose bei kai jungiesi prie interline su kitų vežėjų techniškai yra neįmanoma nenaudoti overbooking’o (teoriškai įmanoma pardavinėti mažiau vietų negu turi, tačiau tai reikštų maksimalų apribojimą load factor).
Mes neparduodame daugiau vietų negu nėra lėktuve, t.y. priimamų booking’ų skaičius yra nedidesnis negu vietų skaičius lėktuve.
Bet yra krūvos konsolidatorių, užlaikytų sistemų ir pan., kurios booking’us nedaro vienu laiku; yra interline partneriai, kurie pardavinėja tavo vietas; yra in-voluntary re-route’ingai, kuomet kiti vežėjai krauna tau keleivius iš atšauktų vėluojančių reisų ir pan. – taip, tokiais atvejais gali susidaryti overbooking’as. Galų gale, mes priimame keleivius su senais popieriniais bilietais – taip, jie dar išrašomi. (Mes neišrašinėjame tokių, bet kitos aviakompanijos išrašinėja ir gali tokiu būdu išrašyti bilietus).
De-facto prieš skrydį esame turėje gal 10 atvejų (per daugiau nei 1000 skrydžių), kada keleivių booking’ų sąrašas buvo ilgesnis negu vietų skaičius lėktuve. Gal 1 ar 2 atvejai buvo kai atėjo keleivių daugiau.
Aišku, tai nėra tikslinga AirLituanica politika, kaip SAS, Lufthansa ir t.t. ir pan.
Simonai, buvo kalbama, kad gegužės 1d. Air Lituanica gauna du „Embraer”, vieną pakeičia CRJ200, vadinasi vis dėl to lėktuvų parką turi papildyti vienas naujas lėktuvas.
p.s. atnaujintoje svetainėje viršuje rašoma ne Air Lituanica o Airlituanica.
Reik tikėtis, kad Air Lituanica aviacijos pusėj kokybės valdymas geresnis nei svetainės paleidimo. Nesuprantu, kodėl nenorima buvo paleist keliom dienom vėliau, bet be klaidelių.
Įdomus dalykas. Pagal flightradar24 OY-RJM (CRJ200) iki 04-25 vykdė Air Lituanicos skrydžius, o 04-27, 04-28, 04-29 SAS skrydžius.
@Simonas. Kokios aviakompanijos dar išrašinėja popierinius bilietus? Juk tai nėra slapta informacija, jeigu jos taip elgiasi.
http://www.15min.lt/naujiena/verslas/transportas/pasiule-skrydzius-is-minsko-i-vilniu-baltarusiai-galvoja-ir-apie-palanga-667-423047?cf=df
Oficialu: pirmasis lėktuvas iš Šiaulių leisis Antalijoje
http://etaplius.lt/oficialu-pirmasis-lektuvas-is-siauliu-leisis-antalijoje
350tuks. ogo nemazai,kaip tokiam miestui? Visos Klaipedos apskrities savivaldybes berods 300tukst. nesugebejo surinkti…
Na kitas dalykas dar nieko neivyko:) O pazadai tai patys zinot.
Gali but visai realus variantas,kad teikianti svarstymui,politine partija tikisi pasireklamuoti.Jie teikia ir tiek,nors ir zino kad nesulauks pritarimo,nors ir zino kad reikalinga suma didele ir pvz opazicija nepritars. Tada klausit,kokiu tikslu teikia,o paprasciausiai mes vat geri tokie,o nepriemem nes jie blogi,nusistate pries.
na cia tik pamastymas,bet sutikit labai jau keistai viskas butu jei priimtu:)) Juolab rudeniui,o sezonui vasarai..
Kokia nauda miestui is to? Cia ne atvykstamasis,o isvykstamasis turizmas:)) Planuoja 7,o jei neiseis 4reisus.Ir uz tai moketi 250tukst Lt:)) Na ir reklama savo partija,kaip koks neveikiantis tualetas Kaune uz milijona:)
Mariau, kas tas opazicija?
Nezinau kaip Jums, bet man Belavios reisas MSQ-PLQ, nedideliu lektuvu, atrodytu tikrai nablogas variantas, ypac vasara…Nezinant statistikos, neskaiciuojant kazkokiu mistiniu rodikliu, manau kaimynam cia butu super produktas.
Pasireiškė profesinė liga. Truputį patestavau naująjį puslapį. Labiausiai užkliuvo šie dalykai:
– Skrydžių paieškoje pasirinkus išvykimo tašką dingsta visos kitos kryptys. Tenka ištrinti ir rinktis iš naujo. Atrodo keistas veikimas ir nepatogus vartotojui dėl papildomų veiksmų.
Taip pat kažkodėl nevisuomet suveikia pažymėjimas ‘Į vieną pusę’ tituliniame puslapyje. Grįžimo datos kaip ir nerodo, tačiau grąžina pirmyn ir atgal variantus tai pačiai dienai.
– Tekste yra vietų, kur skliausteliai iš abiejų pusių atskirti tarpais, nors pagal raštvedybos rekomendacijas viduje tarpų nereikia (nebent pasikeitė reikalavimai). :)
– Ir teksto formatavimą galėtumėte suvienodinti, nes akyse pradeda raibuliuoti, kai vienur didesni tarpai tarp eilučių, kitur mažesni.
Negi Fresh Media neturi testuotojų komandos?
Galime gįžti prie dar vienos tradicinės temos- įdomu kiek turi išaugti AirLituanica, kad aplenktų Estonian Air? Aš turiu galvoje pagal pervežamų keleivių skaičių, nes realiai veiklos modelis yra identiškas. tik mūsų potencialias geresnis.
Kodėl potencialas geresnis? Lietuvoje rinka yra gerokai labiau išvystyta, daug daugiau vežėjų ir didžiulė konkurencija su beveik nuolatine viršpasiūla – skrydžių ir kėdžių yra siūloma daugiau negu yra paklausos.
Estijoje nėra LCC – iš Lietuvos vyksta 83 skrydžiai per savaitę, o iš Estijos 16. T.y. LCC yra 5 kartus daugiau arba siūlo 1,3 mln. kėdžių daugiau negu Estijoje.
Estijoje nėra: „Austrian”, „Brussels Airlines”, SAS, „Transaero”, „Wizz Air”, „Ukraine International”. LOT Lietuvoje 3 kartus didesnė nei Estijoje. Vienintelės aviakompanijos, kurios yra Estijoje, bet jų nėra Lietuvoje, tai „Vueling” ir TAP su sezoniniais skrydžiais, bet jų įtaka tokia pat mažytė kaip „Belavia” ir „Polet” Lietuvoje – t.y. niekas jų nepastebi :)
In total – Užsienio vežėjai Lietuvoje turi apie 2,5 mln. kėdžių daugiau nei Estijoje. Mūsų skraidymo rodiklis tiek nuo Estijos neatsilieka.
Galiu apsukti dar kitu kampu – jeigu šiandien hipotetiškai Air Lituanica skraidytu Lietuvoje „on behalf of SAS”, kaip skraido „Estonian Air” Estijoje, tai Air Lituanica būtų jau dabar didesnė aviakompanija pagal keleivių skaičių ir geografiją.
Dar naujoji LT svetainė neatpažįsta mobiliųjų įrenginių. Telefone ar tablete užkrauna pilną puslapio versiją.
Ir ką reiškia Amsterdamo kryptis? :-) sugrįžimas? :-)
O tai Facebook žinios apie Amsterdamą melas ar klaida?
Pasirodo tiesa :-) http://www.airlituanica.com/lt/apie-mus/naujienos/air-lituanica-atnaujina-5k4k.html
diabetes protocol download
Simonas Bartkus | Blog
This design is incredible! You obviously know
how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved
to start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent
job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!
This paragraph will help the internet viewers for building up new blog or even a weblog from start to end.
This post offers clear idea for the new visitors of blogging,
that actually how to do running a blog.
commercial roofers san antonio
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
male penis male
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
Emerald Lux e-cig free trial
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
jes Extender
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
windshield repair north vancouver
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
If you desire to take much from this paragraph then you have to apply such methods to your won web site.
safe anti inflammatory for dogs
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
fitness equipment repair
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica vasarÄ skraidins į BilundÄ
how to learn embroidery stitches
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
kristopherskott.com
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
roman blinds online
Simonas Bartkus | Blog » Air Lituanica vasarÄ skraidins į BilundÄ
floating wood floor
Simonas Bartkus | Blog » Page not found
obat nyeri sendi paling ampuh
blog topic