Vilniuje – švedų bendrovė „Skyways”, vešianti į Stokholmą, Kopenhagą, Amsterdamą ir Berlyną
Jau žadėjau rašyti mini-pareiškimą Eligijui Masiuliui su klausimu, kurias Velykas jis švenčia, nes prieš pat katalikų velykas jis prisižadėjo, kad „jau iš karto po Velykų bus pasirašyta susitarimas su viena kompanija dėl tiesioginių skrydžių į Stokholmą”. Pasirodo, šis pažadas spėjo išsipildyti dar šią savaitę.
Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovas Tomas Vaišvila šiandien pranešė, jog oro uostas susitarė su švedų bendrove „Skyways”, kuri atidarys net keturias kryptis iš Vilniaus.
„Skyways” iš Vilniaus skraidys į Stokholmą, Berlyną, Amsterdamą ir Kopenhagą. Planuojama, kad Vilnius–Stokholmas–Vilnius vyks dvylika kartų per savaitę, Vilnius–Berlynas–Vilnius – triskart per savaitę, Vilnius–Amsterdamas–Vilnius – dešimt kartų per savaitę ir penkiskart per savaitę maršrutu Vilnius–Kopenhaga–Vilnius.
Kol kas paslaptingu lieka „Skyways” tvarkaraštis, tačiau T.Vaišvila teigia, jog vėliausiai visi maršrutai bus atidaryti iki gegužės 18 d. Velniškai greitai.
„Skyways” realiai yra (iki šiol buvo) regioninė Švedijos skrydžių bendrovė, kurios pagrindinis skrydžių centras įsikūręs Stokholmo „Arlanda” oro uoste – tik vienas skrydis į Kopenhagą buvo tarptautinis.
„Skyways” statusas oficialiai yra „Well connected with SAS”, ši bendrovė nėra „Star Aliance” narė, tačiau naudoja „Eurobonus” lojalumo programą. SAS paskelbus „Core SAS” programą šiek tiek yra neaiški bendradarbiavimo su SAS ateitis, tačiau manau, jog Stokholmo ir Kopenhagos kryptimis ši bendrovė tikrai „code-share’ins” reisus su SAS.
Įdomu ir tai, jog Vilnius-Kopenhaga reise „Skyways” teks konkuruoti su „airBaltic”, kuri skraido šia kryptimi du kartus per dieną su „Boeing 737-500”. Ar „Skyways” ims vidurdienio reisą, kurį „airBaltic” panaikino prieš pusmetį?
Vilniuje greičiausiai įsikurs ir „Skyways” skrydžių mini-centras, iš kurio bus vykdomi bent jau skrydžiai į Berlyną ir Amsterdamą, nes šiuose miestuose „Skyways” lėktuvų tikrai nėra. Galbūt yra tikimybė, jog ir įgulos vėliau gali būti pusiau lietuviškos? …
„Skyways” savo arsenale šiuo metu turi tik „Fokker 50” orlaivius – lietuviams puikiai pažįstamus, nes tokius pat propelerinius naudoja ir SAS. Berlyno, Kopenhagos ir Stokholmo kryptims toks lėktuvas yra „pats tas”, tačiau iki Amsterdamo kelionė gali būti šiek tiek varginanti.
Į Amsterdamą ketinama skraidyti 10 kartų per dieną savaitę. Ar „Skyways” pavyks susitarti su KLM dėl jungiamųjų skrydžių per Amsterdamą? „flyLAL” šis biznis labai sekėsi. Tačiau SAS ir KLM yra skirtingų aljansų užnugaryje ir bendradarbiavimas su partneriais iš dviejų pusių nėra toks paprastas. Pranešimas, jog bus skraidoma 10 kartų per savaitę skamba optimistiškai – iki Amsterdamo tiek keleivių gali būti surinkti sunku.
Su Berlynu viskas aišku – trys savaitiniai skrydžiai yra adekvatūs tiesioginiam srautui tarp Vilniaus ir Berlyno.
Keli tokie „Fokker” lėktuvai jau gegužę bus matomi kasdien Vilniuje.
Asmeniškai ši naujiena apie „Skyways” buvo šiek tiek netikėta, nes galimybės jai atkeliauti į Vilniaus oro uostą anksčiau nenagrinėjau. „Skyways” iki šiol buvo Švedijos vidinė bendrovė ir žingsnis į Vilnių yra labai svarbus jų strategijos pokytis.
„airBaltic” įgis dar vieną konkurentą, maitinantį jų buvusią motiną SAS, taip pat praras Vilniaus srautą į Amsterdamą ir Berlyną. Labai džiaugtis turėtų skandinaviškų įmonių Lietuvoje darbuotojai, kuriems į Stokholmą nebereiks trenktis per Rygą ar Kopenhagą. Džiaugtis turi ir Vilniaus oro uostas, kadangi atėjus „Skyways”, kasdien pakilimų/nusileidimų padaugės net penkiais – šiuo metu darbo dienomis be užsakomųjų reisų vyksta apie 20 kelionių, taigi padidėjimas net 20%.
Lieka linkėti „Skyways” plataus distribucijos kanalo, kadangi naujai bendrovei, neturinčiai atstovų Lietuvoje, tai padaryti nebus paprasta. „Skyways” nėra low-cost bendrovė, todėl tik nustačius tvarkaraštį jų bilietai bei pasiūlymai jungiamiesiems turėtų iškart atsirasti bilietų rezervavimo sistemose.
„Skyways” pavyzdys tikiuosi pamokys Vilniaus oro uostą tolimesnėje klientų paieškoje. Mažos, bet su didžiosiomis susijosios avialinijos gali tapti potencialiomis kandidatėmis skraidyti į Vilnių. Didžiosios dabar turi rimtesnių problemų – stabdyti nuostolių augimą, todėl dažnai nauji maršrutai dabar nė motais.
Laukiam toliau žadėto Londono, Paryžiaus, Milano.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
40 komentarai
Leave a reply
beje, pagarba Vilniaus oro uosto viešųjų ryšių komandai (girdėjau atsinaujino, kartu su valdžia) – bene pirmą kartą naujienas išgirstam iš jų, o ne iš to, kad bilietai atsiranda sistemoje :)
Pabandžiau paskaičiuoti Star Aliance nares, skraidančias į Amsterdamą – reisų tikrai labai mažai, reik manyt, kad visgi susitarė dėl jungiamųjų skrydžių su KLM. Nes kitaip koks Miunchenas būtų buvęs daug logiškesnis pasirinkimas.
Simonai, pataisyk , kad i Amsterdama 10 kartu per savaite, ne diena :)
Aš tiesiog apstulbęs, jei tai tiesa. Tikiuosi , kad Skyways pasiseks. Niša yra tam reikalui.
Šiaip į Amsterdamą planuoja skraidyt 10 kartų per savaite (ne per dieną).
Kalbant apie „Skyways” tai ankstesniais laikais jie turėjo tarptautinių skrydžių patirties (Dublinas, Mančesteris, briuselis). Panašu, kad jie turi ne tik Foker-50, bet ir reaktyvinių (AVRO RJ 100) lėktuvų. Tad tikėkimės, kad Amsterdamui jie pasiūlys didesnį lėktuvą…
Kaip rodo internetas SAS valdo 25 proc. „Skyways”. Manau, kad negalėdami/nenorėdami skraidyti patys į Vilnių, jie tikrai siūlys bendro kodo bilietus.
Šiaip gal tas skraidymas būtų žingsnis prie pseudobazinės kompanijos steigimo..?
Reikėtų švedams pasiūlyt ir Miuncheną. O gal ir Milaną?
Nors šiaip galėtume pasvarstyt likusius „degančius” taškus- Londoną, Paryžių, Romą.
Kaip minėjau Londono atveju galim svarstyt Aerlingus variantą arba mažesnių bendrovių (pvz. BMI). Su Paryžium kiek kebliau- ką ten prancūzai be AirFrance turi? AlItalijos variantas sunkiai įsivaizduojamas- jie vis užimti restrukturizacija. Nebent jų mažesnis konkurentas
Gaila, kad kol kas nepavyko AirBerlin prisiviliot. Siūlyčiau taip pat galvot ir apie Ciurichą bei Swiss. Kuo daugiau variantų, tuo geriau. Laimėtume kainas…
Na gera žinia. Gal gi nauja valdžia kažką tikrai daro ne tik žodžiais bet ir veiksmais.
Anot šaltinių, tai visus kitus lėktuvus „Skyways” yra išnuomavusi ir dabar po Švediją skraidymui naudoja 14 „Fokker 50”. Gal planuoja kokį vieną kitą ir susigrąžinti – neaišku.
Šiaip informacijos apie „Skyways” yra skurdžiai. Nelabai aišku ir ar SAS gal akcijų dalį perdavė – nes jų finansinėje ataskaitoje „Skyways” nebėra …
O šiaip čia labai gera naujiena – net netikėtai gera.
„airBaltic” sunkūs laikai. „Lufthansa” ir „Austrian” pradėjo spausti kainas žemėn skrydžiams į Paryžių, Londoną, Barseloną, Milaną, Romą – beveik visada jų kaina geresnė prieš „airBaltic” per Rygą, tik „airBaltic” koziris 6 skrydžiai į Rygą per dieną.
„Skyways” aišku spaus ir ant trumpųjų maršrutų …
Dar nepamirškim, kad rytų kryptimi dabar labai geros kainos su „utair” ir „aeroflot”.
Skyways Express priklauso investicinei kompanijai Salenia, kuriai dar priklauso Amapola (cargo) ir Air Express (čarteriai). O Salenia sąvininkai – Salen’ų šeima.
Na, bet manykim, kad ta šeimyninė valda moka dirbt ir kad švedams aviacijos biznis Lietuvoje baigis geriau nei šveicarams…
Dėl lėktuvų, tai spėju, kad gali kokį vieną turboreaktyvinį išnuomoti. Kitas dalykas, kad jo labiausiai reikia Amsterdamo kryptimi, nes Kopehagai, Berlynui ir Stokholmui užteks Fokerių.
Kalbant apie UtAir/Aeroflot, tai jų geros kainos yra tik į Maskvą. O Donbassaero kartais net geresnės. Kitas dalykas, kad Tbilisio, Baku Aeroflot’as ir UtAir visai nesiūlo. O į kokią Odesą, Kišeniova su AirBaltic būtų patogiau…
Jei pažiūrėt jų istoriją, tai Skyways vienu metu augo ir plėtėsi, skraidė po Europas su didesniais lėktuvais, o krizėms užėjus traukėsi, bet nebankrutuodavo. Tad blogiausiu atveju jie tiesiog išeis iš Lietuvos, kaip BA, AF ir pan.
Gaila, kad su AirBerlin nesusiderėjo. Bet jie tik didesnius lėktuvus turi- gali srauto nesugeneruot. Nebent per jungiamuosius reisus.
O aš girdėjau kad „Skyways” ateina su tokiu lėktuvu parku:”Fokker100″ „BAE Avro RJ Regional Jet”, „Saab2000″,”Saab340” „Fokker50”.Nežianau ar tie lėktuvai bus nuomoti ar jų nuosavi.Nors į Amsterdamą būtų gerai ir „Boeing737”.
Vytautui-NT: siūlo UTair į Baku (viso 33 miestai galimi Maskvą įskaitant), o Aeroflotas savo puslapyje net bilietus iš Vilniaus į Londoną ar Amterdamą per Maskvą parduoda, nekalbant apie visus egzotiškus Rusijos ir Azijos miestus (pvz. Vilnius-Teheranas yra jau už 360 eur pirmyn atgal).
Įdomus parkas. Tik kam jiems SAAB-340? Ar jie tikisi, kad į kokį Stokholmą keleivių visai nebus. O Foker-100 ir Avro pradžiai Amsterdamo kryptimi užtektų- ten yra apie 100 vietų. Jei išvystytų tranzitą, galima būtų ir apie didesnius lėktuvus pagalvot. Bet pradžiai tikrai užteks, nes užpildymui reikės įdirbio…
Nu aš tiksliai nežinau kaip čia bus čia tik nuogirdos.Čia realiausios nes buvo galbų kad ir „Boeing MD82 arba 83″bus.Manau iki gegužės 18d.dar laiko yra… :)
Manau, kad visai neblogas verslo planas. Sakyciau net labai normalus tarpinis variantas, kol nera bazinio vezejo: mazai zinoma kompanija, objektyviai (tikekimes) vertinanti verslo galimybes. O juk is tikro keleiviu yra (gal maziau, bet yra), lektuvu irgi galima rasti, o tai, kad AirBaltic uzsiima demagogija, o ne verslu-jau seniai visiems tapo aisku. Jei noretu daryti versla, tai ji ir darytu, bet vykdo politika-ka gi linkesime jiems sekmes. O per kuri laika, labai tikiuosi, atkursime stabilu susisiekima oru is Vilniaus vienokia ar kitokia forma.
Kas dėl „Skyways” lėktuvų parko. Oficialiai jie šiai dienai skraidymui naudoja tik „Fokker 50” lėktuvus – iš viso keturiolika. Jie oficialiai buvo paskelbę, kad išgrynintas lėktuvų parkas jiems veikia efektyviausiai. Beje, dar pora „Fokker 50” yra išnuomota tiems patiems „airBaltic”.
Anksčiau ši bendrovė turėjo ir kitokių lėktuvų, „Avro”, „Fokker 100” ir kitų. Dabar jų nuosavybėje yra keli „Embraer ERJ 145”, bet visi išnuomoti.
Aišku, dabar lėktuvų nėra deficitas, tai norint galima greitai išsinuomoti.
Kad ir kaip bambėtų „Delfi” komentatoriai ant propelerių, „Fokker 50” yra tobulai tinkantis lėktuvas Berlyno, Stokholmo ir Kopenhagos kryptims (su sąlyga, kad „Skyways” skraidys „šalia” „airBaltic”).
Klaustukas kabo ties Amsterdamu – atstumas yra 1400 kilometrų. Skrydis turėtų trukti apie 3,5 valandos. Jau daug. Nepatogumas keleiviams, o be to vienas toks lėktuvas ir vos spėtų du reisus per dieną padaryti. „airBaltic” kiek pastebėjau su „Fokker 50” toliausiai pastoviai skraido Ryga-Kišiniovas, kur atstumas yra 1100 kilometrų. Bet jeigu apimtis neapgauna, pradžioje darbo Vilniuje, jie ir į Londoną su „Fokker 50” nubirbdavo …
Del Amsterdamo ir jungciu, panasu, kad problemos nebus:
Kaip suprantu svediskai, cia isvardintos kompanijos, su kuriom jie bendradarbiauja…
Skyways har även samarbetsavtal med andra flygbolag där samma villkor gäller. Bolagen är:
SAS
Air France
Iceland air
Austrian
Hahn air
Spanair
Blue 1
Finnair (ej via Köpenhamn)
KLM
Lufthansa
Beje, jeigu neklystu, tai SAS šiuo metu ne-codesharin’a „Skyways” vykdomų vidinių reisų Švedijoje. Tačiau manau, kad „Skyways” partnerystė su SAS iš Vilniaus bus – tai tikrai „win-win” abiems pusėms.
Simonai – iš kur info apie 14 fokerių?
http://www.airfleets.net/flottecie/Skyways Airlines.htm rodo tik 13…
Puiki žinia.
Va lėktuvų sąrašas:
http://www.ch-aviation.ch/aircraft.php?search=set&airline=JZ&al_op=1
Beje, info iš to paties puslapio:
25.02.2009 – SAS Scandinavian Airlines (SK/Copenhagen Kastrup) has announced another massive restructuring programme that will see the carrier concentrating on its Scandinavian home market with additional 560 million EUR of capital being provided by its shareholders to support the plan. SAS will dispose of its shareholdings in Air Greenland (GL/Nuuk), bmi british midland (BD/Nottingham), Estonian Air (OV/Tallinn) and Skyways Express (JZ/Stockholm Arlanda) and cut up to 3,000 jobs and 14 more aircraft from its fleet. It will also outsource some cargo, ground handling and maintenance contracts to third parties. Two of the fourteen aircraft removed from the fleet will be A340-300s. As a result, SAS will not resume its Copenhagen Kastrup-Delhi route next winter with the last service now operating on March 2. SAS will also suspend its Stockholm Arlanda-Bangkok Suvarnabhumi (March 26), Stockholm Arlanda-Beijing (April 29) and Copenhagen Kastrup-Seattle/Tacoma (October 24) routes. SAS has already given up its services from Copenhagen Kastrup to Vienna and will pull out of the Copenhagen Kastrup-Tampere route on July 3. In more positive news, it has announced some new seasonal routes for the upcoming summer vacation period:
Stockholm Arlanda-Antalya: weekly seasonal B737-800 service between June 23 and August 11
Stockholm Arlanda-Dubrovnik: weekly seasonal MD-80 service between July 1 and August 12
SAS is now wet-leasing ATR 42-500s from Cimber Sterling (QI/Sonderborg) to operate its Copenhagen Kastrup-London City services.
Šiandien užkliuvo dvi smulkmenos „Lietuvos žiniose” ir „Lietuvos ryte”, kurias pasakė VNO direktorius.
Pirma, jis patvirtino, jog „Skyways” bendradarbiaus su KLM ir veš tranzitą į Amsterdamą.
Antra, jis patvirtino mano spėjimą, jog „Skyways” į Kopenhagą skraidys vidurdienį, užpildydama reisą, kuri paliko „airBaltic”.
Dabar laukiam žinių dėl tikslaus tvarkaraščio ir lėktuvų parko bei atsakymo į klausimą bus Vilniuje „Skyways” mini-bazė ar ne.
Realiai tai optimalu dabartinį planą įgyvendinti Vilniuje bazuojant du lėktuvus. Vienas ryte/vakare skraido į Stokholmą, o per pietus į Kopenhagą. Kitas skraido į Amsterdamą, o per tvarkaraščio tarpus – į Berlyną.
Aišku, gali būti, jog „skyways” skraidys iš Stokholmo bazės į Vilnių. Tačiau, mano manymu, daug optimalesnis variantas yra su lėktuvo nakvojimu Vilniuje, kadangi jeigu ankstyvą rytą būtų reisas Stokholmas-Vilnius, tai jis būtų tuščias (tranzito nebūtų ankstyvą rytą prisirinkę), o vėlyvo vakaro reisas Vilnius-Stokholmas taip pat būtų pustuštis, nes nebespėsi į jokį SAS lėktuvą, tai tik verslui naudinga. Visai kas kita būtų anksčiau naudotas „airBaltic” tvarkaraštis Stokholmo kryptimi.
Neaišku, kaip giliai „Skyways” bendrauja su SAS, bet šis „SKyways” atėjimas gali būti SAS savo planų pasiekti Vilnių įgyvendinimas. Patys negalėjo ateiti dėl sunkios padėties – akcininkai nesuprastų tokio veiksmo kaip eksperimentas naujomis kryptimis. Bandė tartis su „Estonian Air” – neišėjo, susitarė su „Skyways”. Šie dar kartu nusprendė pabandyti ir pora papildomų krypčių.
Nu žodžiu laukiam daugiau žinių.Darosi įdomu ir dėl skrydžių į Londoną, Paryžių, Romą, Barseloną kaip žadėjo TVOU direktorius.
Šiandien dar 1 nebloga naujiena.E.Masiulis pažadėjo šių metų pabaigoje naują nacionalinį vežėją.Tik įdomu ar bus nauja firma ar „Aurelos” arba „FlyLAL charters” pagrindu.Laikas viską parodys. :)
Kas žino preliminarias kainas, pvz. į Berlyną? Skyways website žemos kainos – „tik 1300 kr į abi puses” (apie 390 lt), bet čia vietiniams skrydžiams.
Taip, Skyways ims vidudienio reisą į Kopenhagą.
Nežinau, kaip su potencialiu nacionalinio vežėjo steigimu – panašių bendrovių priviliojimas į Vilnių kels konkurenciją. Aišku, tikrai gali būti, kad toks vežėjas ir nebus steigiamas.
Dėl Londono yra Kaunas-Londonas; tarp VNO ir KUN konkurencija arti tiesioginės, su Ryanair’u kainom sunkiai pakonkuruosi, o Lietuvos rinka elastinga.
Taip, Skyways ims vidudienio reisą į Kopenhagą.
Nežinau, kaip su potencialiu nacionalinio vežėjo steigimu – panašių bendrovių priviliojimas į Vilnių kels konkurenciją. Aišku, tikrai gali būti, kad toks vežėjas ir nebus steigiamas.
Dėl Londono yra Kaunas-Londonas; tarp VNO ir KUN konkurencija arti tiesioginės, su Ryanair’u kainom sunkiai pakonkuruosi, o Lietuvos rinka elastinga.
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article.php?id=21738015
Nu jei dar kas nematet… :)
Jei Šcedai labai pasistengs, tai galėtų išaugti į bent jau bazinį vežėją. Aišku čia būtų investicijos į plėtra sezono metu. Bet iš kitos pusės jų pagrindas neblogas- turi nedidelių lėktvų parką, todėl LAL problema dėl per didelių lėktuvų nekylą. Tik reikia parką praplėst, kad būtų su kuo iki Ispanijos nuskrist…
Kiek suprantu nacionalinis vežėjas turėtų tam tikrų valstybės preferencijų (turiu tam duomenų iš konfidencialių šaltinių). O jo veiklos pradžioje reikėtų su Skyways konkuruot. Arba atvirkščiai- bendradarbiaut per bendrą kodą…
„Skyways” CEO patvirtino, kad skrydžiai šiuo paskelbtu tvarkaraščiu prasidęs „from the first half of May, 2009”.
„Skyways” Stokholmą ir Kopenhagą aptarnauti su „Fokker 50”, o Berlynui ir Amsterdamui išsinuomos „Fokker 100”.
Taip pat CEO sako, kad pradžioje „Skyways” bus „sole” operatorius, bendradarbiavimą su kitomis kompanijomis planuojama užmegzti vėliau.
Neseniai isgirdau ganda,kad vasaros pabaigoje-rudenes viduryjei vilniu ateina BA su „Bae-146” kiek tame yra tiesos idomu?
Labai jau viskas paslaptinga- ruosiasi ateiti nuo geguzes 18, o bilietu nei amadeus’e, nei ju tiknlapyje nera. Informacija taip pat tik LT puslapiuose pateikta. Kvepia diseliu psss…
Aš tai tikiu, tik šiaip juokinga kai vakar per Panoramą reportaže žurnalistai kalbėjo, jog „ruošiamasi pasirašyti sutartį su Suomijos bendrove Skyways dėl skydžių į Stokholmą, Kopenhagą ir Berlyną”…
Is tiesu, mistika. Niekas niekas niekas (isskyrus lietuviska ziniasklaida – kuri, beje, remiasi Vilniaus oro uosto pranesimu) daugiau apie tai nepranesa.
O kaip, leiskite pasiteirauti, Skyways CEO „patvirtino”? Asmeniskai parase laiska ar kaip kitaip?
o as tai dabar labai skeptikas del skyways, ir ar is tikro jie ateina. stai kokia info gavau is skyways el. pastu praeita penktadieni (sudeta is dvieju e-mailu):
„We have no information when the booking is going to start, right now Skyways is in the last negotiation.
According to our head office in Stockholm the information about that Skyways going to start in May wrong, the start date is not yet settle.”
…
„Skyways and Vilnius airport have a conversation if Skyways is going to start to operate from Vilnius. Nothing is decided yet if or when Skyways is going to start operates. We are going to have a press release when the contract is sign.”
Po tokiu atsakymu visas Vilniaus oro uostu PRas skamba labai jau nerimtai. Nors ir kaip noreciau juo tiketi, bet jeigu patys Skyways sako, kad del nieko dar nesusitarta, panasu, kad dziaugiames per anksti. Jei kas turit daugiau info, parasykit…
Jau skyways tinklapyje galima uzsisakyti skrydzius is vilniaus
Kuriame Skyways tinklapyje galima uzsisakyti skrydžius iš VNO? http://www.skyways.se/ nieko apie tai neminima.
Dabar jau nebe,bet balandzio 29-30 dienomis tai galima buvo padaryti.
P.S. Serveriai.lt raso kad yra kuriamas skyways.lt tinklapis
Dziugu :)
[…] “Skyways” atidariusi reisą į Stokholmą per birželį pervežė 1,7 tūkst. keleivių, o lėktuvo užpildymas buvo kiek didesnis nei 40%. Kaip pirmam mėnesiui, per daug skųstis nereikėtų. Tuo tarpu keturias savaites vykdyti skrydžiai į Kopenhagą iš ties buvo labai mažai užpildyti – “Skyways” pervežė tik 450 keleivių, o lėktuvų užpildymas nesiekė 25%. Staigus planų pakeitimas atrodo nerimtai, tačiau yra suprantamas. Liūdnai atrodo tik tai, jog sustabdžius Kopenhagos reisą dabar kasdien 5 valandas “Skyways” lėktuvas Vilniuje stovi nenaudojamas – faktas, kad paklausa tokia, jog labiau apsimoka laikyti lėktuvą stovintį, o ne skrendantį. O “Skyways” turėtų galimybę pabandyti su “Fokker 50″ suskraidyti vidurdienį kad ir į tą patį Berlyną, apie kurios krypties atidarymą buvo svarstoma. […]
Gee wiklliers, that’s such a great post!
No.You “KNOW” ******************************Scott, I think I’ve brought this up before, but have you ever though about writing a book?Or are you currently?Not only are you gifted in the things of the Lord, but He has also equipped you with some pretty darn good writing skills, as well.My thought is that you have a message and you have what it takes to articulate that message as well, with insight AND a sense of humor and relatability, and you already do it here…so…