„Aurela” šventiniu laikotarpiu skraidins emigrantus
Aviakompanija „Aurela” šiandien pranešė organizuosianti per artėjantį šventinį laikotarpį skrydžius iš Vilniaus oro uosto į Londoną ir Dubliną.
Šiandien aviakompanijos „Aurela” generalinis direktorius Valdas Barakauskas oficialiai pranešė apie įmonės naujieną – skrydžius Kalėdų ir Naujųjų metų periodu į Londoną ir Dubliną. „Matome nišą rinkoje, todėl bandome greitai reaguoti”, – kalbėjo V. Barakauskas.
Skrydžiai iš Vilniaus į Londono Stanstedo bei Dublino oro uostus bus vykdomi nuo gruodžio 19 iki sausio 4 dienos. Šventiniu periodu aviakompanija planuoja keletą skrydžių minėtomis kryptimis.
Iš viso „Aurela” ketina suorganizuoti 8 reisus gruodžio 19 – sausio 4 dienomis maršrutu Vilnius – Londono Stansted oro uostas – Dublinas – Vilnius. Keliaujantiems iš Vilniaus į Dubliną bei iš Londono į Vilnių skrydis nebus labai patogus, kadangi teks patirti tarpinį nusileidimą bei dėl to ženkliai pailgėjusią skrydžio trukmę. „Aurela” tai bandys kompensuoti nemokama kava ir sultimis skrydžio metu.
Prieš porą savaičių „Star1 Airlines” pranešė, jog į šventinį tvarkaraštį įdeda dar papildomus du skrydžius į Dubliną. Iš viso šventiniu laikotarpiu „Star1 Airlines” įvykdys 9 tiesioginius reisus Vilnius-Dublinas-Vilnius.
Šventiniai skrydžiai iš Junginės Karalystės į Lietuvą yra tikra „pinigų mašina” visoms šiuos maršrutus vykdančioms oro bendrovėms, todėl nėra labai nuostabu, jog saldaus pyrago nori atsikąsti ne viena bendrovė.
„Aurelos” atveju reikia tikėtis, jog jų bandymas užsiimti savarankiška reguliariųjų (nors šiai dienai ir trumpalaikių) skrydžių veikla nesibaigs tik vienkartiniu šventiniu paskraidymu. „Aurelos” laukia gana didelis iššūkis per savo naujai sukurtą kanalą (greičiausiai tai bus vienintelis bilietų platinimo kanalas) parduoti apie 2000 bilietų – teks skirti nemažai pastangų ir lėšų naujos interneto svetainės reklamai. Tačiau investicija į dabartinį žinomumo didinimą pasitarnautų ir ateityje vykdant kitus skrydžius.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
74 komentarai
Leave a reply
Pagaliau sulaukeme, aciu. :)
Manau sprendimas yra tikrai teisingas, zinant tautieciu kieki D. Britaninoje viskas turetu pasiteisint, aisku reklama gali kainuot pinigelio tokiam trumpalaikiui dalykui kaip Simonas ir minejo, taciau jei ateityje bus norima ir toliau vykdint tokius skrydzius manau turetu but pelninga:) ir seip uzskaitau, kuo daugiau lietuvisku vezeju tuo geriau, nes AirBaltic uzkniso juodai!
Taip Aurelos naująjį pardavimo kanalą pirmieji išbandė būtent šio blogo lankytojai :) Ir po smagaus išbandymo patirti nuotykiai su Aurela vis dar tęsiasi :)
Labai gerai, Ryanair kainos nuo pernykščių ir 2007-ųjų šventinio laikotarpio kritę dvigubai. ir tai dar turbūt ne dugnas
Kas gali pasakyti kokie Londono/Dublino-Vilniaus srautai 2008 ir 2007 metais, kad galėtume palygint su šiemetine pasiūla.
Ar kas pastebejote, kad VNO puslapy pasikeite lektuvo „livery”… :) Zydu lektuvas pasikete i labiau neutralu!
kazkaip vistiek jis nesiziuri:(
Šiuo atveju, taip, daugiausia skraidys emigrantai, tačiau kažkodėl vyrauja keista nuostata, kad į Londoną ir Dubliną skraido vien tik emigrantai. Na gal dėl Dublino ir būtų galima iš dalies sutikti, bet jūs bet kam pasaulyje pasakykit, kad Londonas ne verslo kryptis, tai liksit nesuprasti. Vienas didžiausių pasaulio miestų, biznio, kultūros, mokslo centras – natūrali traukos vieta daugeliui keliaujančiųjų. Kodėl tada tiek oro uostų apie Londoną? Įtariu, kad čia daugiau kai kurių veikėjų saviguoda, kuomet nebuvo skrydžių iš Vilniaus į Londoną. O argi jie gali būti iš kur nors kitur? Jei jau nėra skrydžių iš Vilniaus, tuomet jų nėra iš Lietuvos. Čia ne mano išsigalvojimas, taip ar panašiai ne vieną sykį sakė žiniasklaida, kad iš Lietuvos nebeliko tiesioginio susisiekimo su Londonu (čia iki Aer Lingus skrydžių pradžios).
Tie kur taip sakė, Lietuvą supranta kaip 20km spinduliu apie Vilnių, tai nieko nuostabaus :)
Labai gražu dar būtų, kad kas sugalvotų paskraidyti švenčių metu į Londoną ir Dubliną iš Palangos arba – dar įdomiau – iš Šiaulių :)
@Tomas – ne tik biznio. Dar ir tranzitas. Londone didelė konkurencija ir puikios kainos skrydžiams į tolimas šalis. Aš vien šiais metais Londonu naudojausi kaip tranzitine šalime tris kartus, ir dar bus vienas kartas. Skrendant per Londoną lenvai galima sutaupyti ~1000 Lt roundtrip’ui.
Vienintelė problema su Londonu- nėra tiesioginių skrydžių į Heatrow. Tad tenka nebent iš kokios Varšuvos ten keliauti…
Gerai ir Stansted, per ji didelis skrydziu pasirinkimas toliau i Europa ir pigiai. :)
Idomus kokiu uzkrovimo load’u dabar Vilnius – London skraido Star1 ir Aerlingus?
Dėl Stanstedo pigumo, tai toli gražu ne taip pigu skrist, nes jų labai dideli oro uostų mokesčiai. Tik akcijiniai bilietai (pvz. Ryanair su visais mokesčiais) būna gerom kainom. O su Ryanair’u geriau skrist per Hahn’ą. Ten tikrai viskas dažniausiai būna pigu…
O jau parduota 2000 bilietų ar aš ne taip supratau?
@Vytautas-NT: nepamiršk anglų „departure tax” (10 svarų į Europą), einačio ne oro uostui ar aviakompanijai, o valstybei.
O tas „departure tax” ne Airijoj yra taikomas? Ar Airijoj ir UK?
Aišku tai kelia bilieto kaina. Matyt kartais gerasis Ryanair, tuos mokesčius moka savo sąskaita. Arba turi mokesčio lengvatą…
Kompensacija – Juokinga :) nemanau kad klietai susizaves Kava…skrydzio trukme is Dublino i Vilniu tampa per ilga.
Departure tax yra Anglijoje ir Airijoje, Olandijoj buvo įvedę, bet jau panaikino. Ryanair jį (kaip ir oro uosto mokesčius) kartais dengia iš savo kišenės. Su mokesčiu Anglijoje jie jau daugiau mažiau susitaikė, o Airijoje dar smarkiai „kovoja”.
Pratesiant apie mokestį, tai UK turizmo firmos daro smarkų spaudimą valdžiai dėl to mokesčio panaikinimo, ir neaišku kuo tai baigsis. O dar tas mokestis buvo kai kuriose ispanijos provincijose (pvz. kanaruose), bet labai neilgai gyvavo, ir jau nuimtas. Ryanair vasaros gale visom priemonėm trimitavo apie „pasiektą pergalę”
@Vytautas – kažką maišai. Pagal mane jokių papildomų mokesčių Kanaruose nebuvo. O dabar Ryanair ten susitarė dėl nulinių oro uosto mokesčių šiam žiemos sezonui už tai, kad apie 40 naujų maršrutų į ten paleido.
I Ispanija dabar pigiausias kelias per Bremena
Na 2.000 bilietų su svetaine kuria žino nedaugelis o pirmi skrydžiai po mėnesio… Tikrai skamba, kaip labai ambicingas planas. Bet kas liūdniausia, tai mūsų reguliarių skrydžių kompanijai Star1 gerokai nupjaus tą grietinėlę, o juk jie pasiskaičiavo kitaip šį periodą. Kad tik vėl nepasigirstų negeros kalbos…
LP – manau kalėdiniu laikotarpiu vistiek atsiras pakankamai „mėsos”, perkančios bilietus paskutinę minutę. Bent jau tas dvi savaites visi turėtų mėgautis pelnais :)
Arba bent jau visi tautiečiai norintys sugrįš į Lietuvą. Įdomu kaip atrodys lėktyvai skrendantys į Londoną/Dubliną prieš pat Kalėdas ir iš Londono/Dublino po Kalėdų. Turėtų būti labai tušti.
Justinas – nemanau;) dalis tautiečių kalėdom įsigudrino artimuosius susikviest į UK/IRL;)
Galimas ir toks variantas, kad pabuve lietuvoje jie su giminemis isvysk svesti naujuju i UK/IRL tada lietuviai grys, o emigrantai pasiliks atsvente kaledas lietuvoj.
Sprendžiant pagal dabartines Star1 kainas, arba jie jas Kalėdiniam sezonui buvo užsikėlę, arba jau pigesnius bilietus išpardavė.
Su grietinėle situacija tokia, kad greičiausiai pelnas bus mažesnis- Aurela siūlo labai nedidelį reisų skaičių, bet skraidys, greičiausiai be nuostolio.
Įdomumo dėlei pažiūrėjau Amadeus’ines kainas į Londoną tuo periodu (prieš Kalėdas ir po Naujų). Tai aplinkiniai maršrutai yra 1200-1500 Lt į abi puses.
Dėl sudėtingumo skrist į Dubliną per Londoną (iš Londono dar kebliau)- bijau, kad su persėdimu net Rygoje išeitų nelabai greičiau. Tad manau nepatogumo ne daugiau, nei skrendant su Tez Tour į Tailandą…
O kažin, jie jau apsisprendė, kurį lėktuvą paleis? Tokiu laikotarpiu užsakomųjų nėra labai daug, tad gal jie netgi 752 išleis? O tai 70 vietų lyginant su 733.
Aurela laisvai gali pasirinkti tinkamą lėktuvą prieš pat skrydį, priklausomai nuo pardavimų, ar netgi paleisti atskirus lėktuvus į LON ir DUB. Be to, šis jų tvarkaraštis labai atsargus, esant poeikiui jie gali sutankinti skrydžius, atidaryti papildomomis dienomis, ir vietoj aštuonių padaryti pvz. šešiolika.
„Ateitis”
http://www.vno.lt/lt/oro-uostas/
Pažiūrėkit filmuką
@ Patikimasis – ths už nuorodą. Matosi filmukas suktas dar klestėjimo laikais, tik žiūrėdamas į Aurelos lėktuva parkinge, niekaip negalėjau ižiūrėti jų užrašo ant fiuzeliažo – tai negi jie nuemė darydami? :)
O kas liečia ateitį, tai tokio formato ji nereali – plėstis į tą pusę labai sudėtinga nes ten privačios žemės, o žinant žemės paėmimo valstybės reikmėms procedūros sudėtinga – tai neįmanomas dalykas :)
Man tai kitas momentas uzkliuvo, kas tas per a3120? ir kas juo skraido i/is VNO?
Dar viena „Ateitis”: http://www.vilniusairport.lt/index.php?sector=6:26#page29
@ Aloyzas – ji jau manau palaidota…
Na taip, ir UAB „Passenger Terminal” jau pavadinimas pakeistas į UAB „Avia Asset Management B02”
Idomi kova vyksta TVOU dabar tarp Masiulio ir Gudelio. Iš jos matyti, kokia žiniasklaida pas mus – kai, kurie net nesugeba abiejų pusių pozicijų išspausdinti :) Iš kitos pusės matosi kam reikalingas pigus populizmas, o Vaišvilai nors ir turi nori pokyčiams, tenka jam nuolat ant „kilimėlio” ministerijoje rodytis :)
Čia kurio pozicijų nespausdina?
Na pavyzdžiui jei skaitai tik Vilniaus dieną, ten suplaka viska į vieną ir sunku pagauti. Kalba apie blogas sutartis su Martonu, Autobrava ir Fragrances. Tačiau detalizuoja tik Fragrances sutartį kurioje nurodo, kad už beveik 500m2 mokama tik po 9Lt/m2, kai tuo tarpų Duty Free International moka net 700Lt/m2. Tik nepasako, kad 9Lt/m2 yra už sandėlį rūsyje, o ne prekybinį plotą…
Kitas mommentas, kad DFI laimėjo konkursą pasisiūliusi mokėti 700Lt/m2, bet jau ketvirtą Vaišvilos vadovavimo dieną jis tą suma gerokai sumažino, tuo pažeisdamas įstatymą… Ir dabar prasidėjo kas ką :)
Čia reikalai su aviacija nesusiję. Kova tarp konkurentų FI ir DFI.
Beje, FI ir už prekybinį plotą moka mažiau nei DFI po visų nuolaidų, turbūt teisinga būtų suvienodinti kainas, kad nebūtų nuskriaustų.
Sutinku, tai yra neavicinės paslaugos, kurios kituose oro uostose sudaro iki 50% pajamų, TVOU iki šiol tai buvo nearti dirvonai.
Aš į tai žiūriu kitu kampu – jei lankstumą parodė Vaišvila šiuo atveju ir gavo per galvą, nes dabar jam bus dideli nemalonumai, tai kas kaip tada lankstuma rodyti, kai kalba eis apie aviakompanijų pritraukimą į Vilnių…
Dėl Gudelio nebus jam nemalonumų: teismas arba atšauks „lankstumą” DFI, arba paliks galioti.
O aviakompanijų pritraukimui Vaišvila be SM nelabai gali to lankstumo parodyti.
Oro uostas yra politinio zaidimo viena is aiksteliu. Nuolatos vyksta kova del itakos sferu ir pan. Todel nuo pat pradziu abejojau, ar verta keisti privacia struktura i politiku tampoma Valstybes Imone (kad ir kokia miela sirdziai butu veiklos sritis). Kita vertus, jei nieko nedarysi, niekas nesikeis.
Politikos itaka-visu valstybes imoniu beda. Nuo to kencia „Lietuvos gelezinkeliai” oro uostas, Klaipedos uostas ir pan.
O dar zinant lietuviu patologine mada visur sodint savus. Tai jau teisingai pastebeta- privaciam versle politiniu interesu nera arba ju gerokai maziau.
Is sios puses Susisiekimo ministro siulomas privatizavima, privataus kapitalo pritraukimas, valdymo perdavimas gali politikos svori i VNO panasiose imonese sumazint.
Deja niekur nepabegsim nuo to,kad ministras yra politikas,o priedo dar Ir seimo narys. Del ko jam kartais reikia skambiu pareiskimu.
Belieka pasidziaugt,kad VNO toliau,nors ir letai,vyksta permainos i gera…
Tai kam dabar priklauso Star Team Group? Kazkokia abrakadabra…
Ieško projektų investicijoms
„AT investicijos“ atstovai teigia, kad dabartinė ekonominė padėtis yra palanki investicijoms, todėl ieško
naujų projektų ir nagrinėja įvairius pasiūlymus investuoti į verslo įmones.
Bendrovė įgyvendino pirmąjį savo investicinį projektą – finansavo kelionių organizavimo įmonės „Star team
group“ verslo pradžią. Netrukus planuojama pradėti 4 naujus projektus paslaugų ir technologijų srityse. „Kaip
ir buvo planuota, po pusmečio veiklos mes pasitraukėme iš „Star team group“, padėję įmonei įsikurti ir
pradėti vykdyti savo veiklą. Šis projektas – gera pradžia jaunai įmonei, todėl intensyviai planuojame naujus
projektus ir bendrovės plėtrą“, – sako Darius Žakaitis, „AT investicija“ akcininkas. Pasikeitė investicijų
bendrovės vadovas – juo paskirtas Darius Kriukas, kuris kartu tapo ir įmonės partneriu. Anksčiau jis vadovavo
logistikos ir didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“, logistikos bendrovei „Girteka“, nekilnojamojo turto
valdymo įmonei „MG valda“.
(vz.lt)
Oooo čia tai naujiena… Jei jau pasitraukė, tai gal nenori teptis vardo :)
Manau, kad čia PR-as, maskuojantis „AT investicijos” pasitraukimą ir Star1 pardavimą Aurelai už 1 Lt.
Puiki investicija — įdėjo 5 mln. Lt, pardavė už 1 Lt:))))
Jei jie taip daro, ir nepadirba dar nors vienų metų su investicijomis į Star1, tai na nepasakyčiau kad jie mastytų iš vis. Bet jei pardavė, kas sakė, kad būtent pardave už 1lt?? :D
@ Kazimieras – nemanau, kad ten yra kažkas daugiau nei verta 1 Lt :)
Palaukit, pirmiausia klausimas kodėl Star1 projektas vertinamas, kaip vardo teršimas? Sukurta kompanija nuo nulio, prasidėjo skrydžiai. Ne viskas gal vyksta sklandžiai, bet taip versle niekada nebūna.
Bent jau aišku, kad AT investicija iš Star1 projekto pasitraukė. Bet kam ir už kiek pardavė akcijas- klausimas atviras. Manau netrukus viskas paaiškės. Kiek suprantu, akcininkų ten dar daugiau yra. Netikiu, kad tik AT investicija ir M.Laivys.
@ Vytautas-NT – neteisus esi sakydamas, sukurta nuo nulio. UAB įsteigtas, bet vežėjo licencija yra nupirkta ir nupirkta brangiai, tai kokia čia įmonė nuo nulio matai?
Iš kur info, kad AT investicija išviso buvo akcininkė? Žvilgtelėkit į registrų centro puslapį :)
Dėl pardavimo, tai gal nenusileiskim i delfio lygio pletkus ir briedus.
Papildau Labiau patyres, Star1 turi dar ne viena Gate/ slotą išsinuomavęs oro uostuose, į kuriuos skraidoma. :)
Komentaras ne į temą: Kazimierai, slot’ai ir vartai tuose oro uostose, kur skraido Star1 dabar per krizę nekainuoja nieko.
Ir apskritai, Europoje dabar liko turbūt tik trys oro uostai kur slotų paklausa viršija pasiūlą – Heathrow, Schipol ir Frankfurt. Nors visi didieji oro uostai slotuojami, tačiau tiek CDG, tiek MAD, tiek CPH ar ARN slot’us gali gauti be problemų – reikia tik procedūras prasukti.
Nuo nulio buvo sukurtas vežėjas. O dėl to, kad licencija pirkta, tai bijau, kad kitokio kelio viską sutvarkyti greitai nebuvo. Kitas dalykas- jie licencija išplėtė iki keleivių vežimo reguliariais reisais su B737.
Dėl kainos, tai reikia neužmiršti dviejų faktorių. Kada viskas buvo daroma, krizės mastas buvo planuotas mažesnis. Be to, čia nebuvo jokios alternatyvos- vienas pirkėjas ir vienas pardavėjas. Tai pardavėjas galėjo laužti kainą. Juk kokį airišką skraidantį UAB nupirkti būtų sunkiau…
Dideli laužą gali ir iš smėlio krūvos nuo nulio įkurti, jei prieš tai jį gerai degiuoju skysčiu įmirkysi. Šiuo atveju degusis skystis (AT investicijos pinigai) baigiasi – dalis sudegė, dalis į žemę susigėrė… ir pasirodo, kad smėlis pats savaime nedega.
Suprantu Aloyzo pomėgį kalbėti vaizdžiai. Bet manau visi čia bendraujantys suprantame, kad aviacijos verslas reikalauja nemažų apyvartinių lėšų.
Kas čia turi genialią idėja, kaip 100 000 Lt ar 1 mln Lt sukurti vežėją, kuris iškart pasidarys pelningas.
Tenka tik apgailestauti dėl lietuvių piktdžiugiškumo. Kažkas sukuria naują vežėją, pradeda skraidyti, o viena iš populiariausių svarstymui temų- kada jis bankrutuos.
Pastaba dėl Star1- tai, kad UAB turi vienintelį akcininką, nereiškia, kad AT Investicija neturėjo akcijų motininiam UAB (Star team group).
Pabaigai belieka pasidžiaugt, kad Simonas dar paskaito šį blogą ir net kartais įterpia komentarų.
Klausimas žinantiems, o ne googlinantiems- kas yra Star grupės akcininkai (aišku, jei tai nėra tarnybinė paslaptis).
@Vytautui-NT: o iš kur tamsta ištraukei, kad Star1 ruošėsi tapti pelningu vežėju? Genialios idėjos planuose to visai nebuvo.
Aloyzas – O tai jie šiaipsau sumerkė 10 lemonų? Rade sportivnogo interesa?
„Sumerkė” AT investicija, kodėl – čia ir man paslaptis. O Star1 juos įsisavino, tame tarpe dalį sudegindama „radi sportivnogo interesa”, dempinginėmis kainomis pagadindama biznį Novaturui ir Tezturui.
kažkur nesueina galai. Jei už AT stovi Žakaitis, tai jis tikrai žinojo kur kiša pinigus. Ir nesitikėdamas grąžos ar neturėdamas alternatyvaus plano tikrai nebūtų to daręs. Geriau tada nusipirkt skyrdį į kosmosą su rusais
O tai kokia įdėja buvo steigiant Star1? Paskraidyt ir bankrutuot? Čia toks genialus būdas steigti naują kelionių organizatorių? Pastebėsiu, kad lėktuvus turistams gabenti galima rast ir paprastesniu būdu. Atsirado juk dar ir „Star expres”.
Po LAL visiems vaidenasi tyčiniai bankrotai ir pan.
Gali būt, kad ne viską paskaičiavo- klaidų visuomet pasitaiko. Svarbu mokėt jas ištaisyt.
Beje, priminsiu, kad Star1 modelis yra toks hibridinis- jie ne tik bilietus pardavinėja, bet ir turistus skraidina. Viena veikla gali dengti kitos nuostolius. Tiesa klausimas ar Star1 teikė skraidinimo paslaugas nesusijusioms bendrovėms?
Ko jūs čia iš karto apie bankrotus? Tokios idėjos nebuvo. Vienas investitorius pasitraukia, suras kitą ir skraidys toliau… jei suras…
http://vz.lt/straipsnis/2009/11/09/Vilniaus_oro_uostas_-_siekia_tapti_pigiausiu_Europoje?readcomment=1#comment
Klausimas žinantiems- ar dabar naujoms kryptims Vilniuje mokesčiai bus mažesni negu Kaune?
Gal tuo bandoma ir visokius Ryanair’us bei pan. viliot?
@ Kazimieras – gražus skaičiai kas liečia sąnaudas pateikti, bet spėju, kad tiesiog finansininkas amortizacija ir nusidevėjimą perdeliojo va ir visas fokusas. Jei taip realiai sąnaudas būtu galima mažinti, tai Vaišvila būtų didesnis burtininkas nei Coperfieldas :)
Vytautas-NT: nebus mažesni nei dabar moka Ryanair.
O šiaip gal dabar pagaliau sulauksime tų poros žadėtų naujų krypčių? Truputį nelogiška būtų buvę apie jas paskelbti prieš paskelbiant apie mokesčių nuolaidas.
Bet tie „labai maži” mokesčiai taikomi tik naujiems reguliariems reisams, kurie dar nebuvo vygdyti, o kad gauti nuolaidas jau esamam maršrutui reikia per diena du reisus atlikti ir užpildyti apie 80% b737-700 lektuvą (http://www.vno.lt/lt/verslui/oro-uosto-mokesciai/) Tuomet gal ir eitų surinkti 101 000 keleivių per metus, kad už vieną keleivį mokėti 37lt, o ne 45lt.
Užtat Swedbankas kiaulę pakišо Star1 ir Aurelai (ir ne tik joms): https://www.mokejimai.lt/lit/Mokejimo_korteliu_atsiskaitymo_sustabdym/111
Nuo liepos 13d. nebebus galima atsiskaityt kortelėmis, ir turės skubiai developinti alternatyvius kortelių priėmimo būdus.
T.y. ne nuo liepos, o nuo 2009 m. lapkričio 13 dienos.
Labiau patyręs: jokio fokuso čia nėra. Tiesiog Vilniaus oro uoste buvo daug vietų, kur galima kaštus mažinti. Užtenka pažiūrėti į darbuotojų skaičių kai nuo beveik 1000 sumažėjo iki, berods 530 šiai dienai (galiu būti netikslus). Taip pat dalis paslaugų buvo „outsourcinta”, sutaupyti administraciniai kaštai ir t.t.
Nusidėvėjimas nesikeitė.
Klausimas/pasiūlymas blogo šeimininkui:
Anot delfi:
2008-aisiais TVOU sąnaudos buvo 140 mln. Lt. Šiemet įmonės sąnaudos sumažinamos iki 85 mln. Lt. Kitais metais planuojama, kad jos sumažės iki 60 mln. Lt.
Tokie pasiekimai nusipelno ne trijų eilučių delfyje, o kaip minimum autoriaus post’o šiame bloge :-). „buvo daug vietų, kur galima kaštus mažinti” irgi nepasako visos istorijos.
Tauta turi žinoti savo didvyrius!!! :-)
@ Simonas – tada lenkiu galva, žemai. Tokie kaštai tada buvo išpūsti, kad panašu, jog p. Ivanauskui gali baigtis „belange” už turto švaistymą… :)