„Ryanair” žiemą skraidys tarp Vilniaus ir Barselonos

   
     

Aviakompanija „Ryanair” nuo lapkričio 2 dienos pradės skrydžius du kartus per savaitę tarp pagrindinio Barselono El Prat oro uosto (BCN) ir Vilniaus.

Šiuo vasaros sezonu „Ryanair” skraido tarp Žironos oro uosto netoli Barselonos ir Vilniaus. Kaip ir buvo planuota, skrydis į Žironą buvo sezoninis ir spalio pabaigoje bus nutrauktas.

„Ryanair” skrydžiai iš Barselonos į Vilnių vyks trečiadieniais ir sekmadieniais. Trečiadieniais lėktuvas Vilniuje leisis 17 val. 55 min., atgal į Barseloną kils 18 val. 20 min. Sekmadieniais atvykimas į Vilnių – 19 val. 45 min., išvykimas – 20 val. 10 min.

Be „Ryanair”, į Barselonos oro uostą taip pat skraido aviakompanija „Wizz Air”. „Wizz Air” skrydžiai į Barseloną yra vykdomi penktadieniais ir pirmadieniais. Po šios „Ryanair” plėtros Vilnius ir Barselona bus sujungti keturis kartus per savaitę – nelyginėmis savaitės dienomis.

Šiuo žiemos sezonu „Ryanair” į Vilnių kaip ir vasarą skraidys  6 kryptimis: į Londoną – 7, į Brėmeną – 4, į Romą, Dubliną ir Milaną – po 3 kartus per savaitę.  Nuo lapkričio mėnesio nauja kryptis „Ryanair” žemėlapyje – Barselonos oro uostas, į kurį skrydžiai vyks 2 kartus per savaitę.

Be to, nuo šio rudens „Ryanair” papildys ir krypčių iš Kauno oro uosto žemėlapį. Nuo spalio mėn. paskutinės dienos du kartus per savaitę skraidys tarp Eindhoveno ir Kauno.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

117 komentarai

  1. Marius - 2011 07 28, 00:12

    Gerai bent ,kad dienos nesutampa…Bet kaip jau galime matyt lietuviai mieliau renkasi Wizzair negu Ryanair is Vilniaus ,o ir dienos Wizzairo patogesnes jei savaitgali skrist, na bus matyt …Tik ar uzteks keleiviu juk ispanai tikrai ziema i Vilniu neskris ,na vilnieciai irgi juk ne sezonas …Susikibo du LCC cia jau rimtai ,t.y. vienas neduoda ramybes kitam…Bl butu nauja kokia krypti dabar kazkas bando kazka irodyt,aisku yra ir geroji medalio puse negales uzkelt kainu :)

  2. Tomas - 2011 07 28, 00:54

    Galėjo Ryanair palikti Vilnių Wizzair’ui, be reikalo ten grūdosi, beveik visomis kryptimis konkuruoja. O jei jau taip norėjo į Vilnių, galėjo apsiriboti Londonu ir Dublinu. Taip būtų prasmingiau ir teisingiau – keleivių visiems užtektų, nebūtų skriaudžiamas KUN, nebūtų tiesioginės konkurencijos Wizzui’ui, gal būtų įvairesnių krypčių.

  3. oleg - 2011 07 28, 01:39

    Zmones, gi neseniai verkem, kad wizzui pergerai sekasi, skrenda pilnas ir nori uzkelt kainas. Tai gal ta papildoma konkurencija ir gerai? Stimuliuoja rinka, gerina produkta (4-kart per savaite yra geriau negu 2kart), mazina kaina…

  4. silentium - 2011 07 28, 01:44

    O šiaip įdomu, kodėl Wizz geriau sekasi, kame čia šaknys. Tiesiog ankstesnis startas ir ilgesnis įdirbimas ar šiaip kažkoks vilniečių požiūrio ypatumas (gal visi mąsto kaip Užkalnis? :))

    Aš pats va priskraidžiau per pastaruosius kelis mėnesius su Ryanair, Wizz ir easyJet ir galutinai sudėliojau sau galvoje į lentynas visus šių kompanijų pliusus ir minusus. Ryanair: pliusai – patikimiausios iš trijų, beveik nevėluoja, beveik nekaitalioja tvarkaraščio, jei nusiperki skrydį su persėdimu, gali sąlyginai ramiai laukti kelionės; minusai – skrenda į kaimus, prastos bagažo sąlygos, reklamos skrydžio metu, šlykštus salono interjeras ir neatlenkiamos kėdės be tinkliuko pasidėti daiktams. Wizzair: pliusai – malonus aptarnavimas, 32 kg bagažo; minusai – pasitaiko vėlavimų, tinklapis pilnas nedarabotkių, pvz. negali nusipirkti bagažo į vieną pusę, ir esminis trūkumas – nuolatiniai atšaukimai ir laiko pakeitimai, dėl ko jie visiškai nebeturi mano pasitikėjimo ir pradedu bijoti pirkti jų bilietus, ypač su persėdimu. Į Dortmundą dabar tikrai nepirkčiau, garantuotai bus kaip su Stokholmu. easyJet: pliusai: pagrindiniai oro uostai, neribotas rankinio bagažo svoris ir dideli išmatavimai, patogesnis check-inas, kai nereikia vesti paso duomenų; minusai – amžinas vėlavimas, iš penkių pastarųjų skrydžių vėlavo trys, visi po valandą ar pan.

  5. Mindauqas - 2011 07 28, 03:45

    iš tikrųjų pritarčiau dėl vilniečių kreivo, kitaip sakant užkalniško, požiūrio į Ryanair.
    Beje, jau yra VNO-BCN kainos – 80 Lt į vieną pusę, o KUN-EIN skrydžio net nėra Ryanairo pardavimo sistemoje (tik tinklapio pirmame puslapyje)

  6. Wincas - 2011 07 28, 09:02

    @Silentium labai geri palyginimai :) na man RYR salono interjeras nera slykstus gal del to kad patinka ta melyna ir geltona spalvos bet stiuardesiu uniformos tikrai slykscios :) Aisku ka labiausiai galima lygint tai kad Airbuso dyzeliukas zymiai tyliau dirba uz Boeingo :)

  7. ahoi - 2011 07 28, 09:26

    Kažkaip perdedate Užkalnio įtaką vilniečiams. Skraidant Ryanairu iš KUN dažnai susidarydavo įspūdis, kad 1/2 keleivių – iš Vilniaus (ar bent jau kaimynai vis tokie pasitaikydavo). Ir pastoviai tekdavo klausytis padejavimų „kaip gaila, kad iš VNO neskraido …”. Žodžiu manau viskas gerai ir su vilniečiais, ir su ryanairu ;)

  8. ahoi - 2011 07 28, 09:54

    Tiesa – vis labiau pasigendu Labiau Patyrusio įžvalgų apie Wizzair’o ir Ryanair’o nešamus nuostolius Vilniaus oro uostui.

  9. Vytautas - 2011 07 28, 09:58

    Kadangi KUN-EIN skraidys pirmadieniais ir penktadieniais, spėju, kad bus W tipo skrydžiai, kažkas panašaus į KUN-EIN-KRK-EIN-KUN. T.y. esant bilietų po 10LTL, galima nulėkt į Eindhoveną tiesiog išgert kavos senamiestyje, ir po poros valandų atgal namo ;)

  10. Jurgis - 2011 07 28, 10:05

    silentium pastaba, kad Dortmundo laukia Stokholmo likimas, iskelia bendresni klausima- o kaip sekasi visoms Vokietijos kryptims ? Kaip Berlynas su Skyways, kaip Bremen su Ryanair. Vienintele stabili ir nepatenkanti i si klausima yra Lufthansos Frankfurto kryptis. Jei Simonas tures noro, gal ka pakomentuos …

  11. silentium - 2011 07 28, 10:26

    Man asmeniškai atrodo, kad kažkas pervertino atsidariusią Vokietijos darbo rinką. Buvo manoma, kad va, ten privažiuos liaudies dirbti ir skraidys. Gal ten babkės ne tokios kaip Skandinavijoje, gal kalbos klausimas irgi iškyla, tad ir nėra bent kol kas ten tiek emigrantų, kaip Skandinavijoje ir UK. Keista, žinoma, į Italiją tai yra skrendančių, o į Vokietiją nelabai..

  12. Zhymantas - 2011 07 28, 10:49

    to silentium: o is kokiu basiu/i kokias Easyjet bases skraidei? Butu gerai zinot, kad privengt. I britu spauda buvo islindes skandalas, kad Easyjet veluoja dazniau nei Zimbabve airlines Gatwick, o vokieciu spaudoje – panasus atvejis Berlyne.

  13. silentium - 2011 07 28, 10:54

    Nežinau tiksliai dėl bazių, bet vėlavo Neapolis-Venecija, Roma – Lisabona ir Lisabona – Madeira. Madeira-Lisabona ir Lisabona-Roma buvo laiku.

  14. Vytautas-NT - 2011 07 28, 11:11

    Tuo tarpu kiek gerėja susisiekimas tarp Vilniaus ir oro uosto:

    http://www.alfa.lt/straipsnis/12012667/Sostineje..specialus.mikroautobusas.is.autobusu.stoties.i.oro.uosta=2011-07-28_08-35/

  15. Vytautas - 2011 07 28, 12:35

    Įkėlė KUN-EIN tvarkaraštį. Pirmadieni reisas iš ryto, atlieka Kauno lėktuvas. Įdomiausia tai, kad pirmadienį ryte dar atliekamas ir DUB ir LGW. Kaip manot, čia klaida, ar tiesiog rotuos lėktuvus per remonto bazę?

  16. Jurgis - 2011 07 28, 12:35

    @Vytautas-NT Puiki zinia. Atrodo smulkmena, bet kiekviena tokia pozityvi paslauga sudaro bendra gera vaizda.

  17. Marius - 2011 07 28, 12:40

    To silentium: bagaza galima pirkt i viena puse perki du atskirus bilietus,viena su viena be,kaina islieka ta pati ,nes korteles mokestis kaip ir pas Ryanair 2viem bilietam dvigubas ,cia irgi tas pat ..nieko neprarandi…o duomenis nereikia pervedineti ,syki nusipirkus lieka ,nes reikia prisiregistruoti Wizzairu svetaineje…As pats skridau Wizzairu ir manau tikrai geriau uz Ryanairus,siaip labai patogi svetaine matai visas kainas iskart gali susiplanuot,ir kaip minejau nebereikia antra karta vest duomenu

  18. oleg - 2011 07 28, 12:43

    Atrodo kaip WIZZ su RYR pradeda biski kariauti del eastern europe

    W6 Route / FR Route
    ———
    KTW – BGY / KRK – BGY
    KTW – FRL / KRK – BLQ
    KTW – FCO / KRK – CIA
    KTW – BCN / KRK – REU
    KTW – MAD / KRK – MAD
    KTW – BVA / KRK – BVA
    KTW – TRF / KRK – RYG
    KTW – NYO / KRK – NYO
    KTW – LPL / KRK – LPL & KTW – MAN
    KTW – LTN / KRK – STN & KTW – STN
    KTW – DSA / KRK – LBA
    KTW – EIN / KRK – EIN

    POZ – BCN / POZ – BCN
    POZ – FCO / POZ – CIA
    POZ – TRF / POZ – RYG
    POZ – LTN / POZ – STN

    WRO – FRL / WRO – BLQ
    WRO – LTN / WRO – STN
    WRO – TRF / WRO – RYG
    WRO – FCO / WRO – CIA

    LCJ – LTN / LCJ – STN

    GDN – EIN / GDN – EIN
    GDN – TRF / GDN – RYG
    GDN – DSA / GDN – LBA
    GDN – LTN / GDN – STN

    VNO – EIN / KUN – EIN
    VNO – BGY / VNO – BGY
    VNO – LTN / VNO – STN
    VNO – BCN / VNO – BCN
    VNO – FCO / VNO – CIA

    RIX – TRF / RIX – RYG
    RIX – LTN / RIX – STN

    BRQ – LTN / BRQ – STN

  19. Jurgis - 2011 07 28, 12:45

    BAS: обсуждение акционерного договора только после решения по капиталу airBaltic
    http://biznes.delfi.lv/bnews/bas-obsuzhdenie-akcionernogo-dogovora-tolko-posle-resheniya-po-kapitalu-airbaltic.d?id=39819713

  20. silentium - 2011 07 28, 13:03

    @Marius – taip, šitaip perkant galima bagažą pirkti į vieną pusę. Bet man buvo, kad nežinojau, ar reikės bagažo, ir nusipirkau bilietą į abu galus. O po to kai prireikė bagažo, meta tik iškart į abu galus, neina vienai kelionės daliai.

  21. rpi - 2011 07 28, 13:08

    Skambini į Wizz ir prisidedi bagažą į vieną pusę. Aišku, tai ne taip patogu, bet tikrai pigiau, nei pirkti bagažą į abu galus.

  22. silentium - 2011 07 28, 13:20

    Ne durnas gi aš, žinau visus variantus kaip galima daryti :) čia tiesiog buvo jų tinklapio nedarabotkės pavyzdys, kaip ir pvz. pusę metų nesutvarkomos kreivai rodomos lietuviškos raidės.

  23. Marius - 2011 07 28, 13:36

    Nu jo su tom raidem,tai apsileidimas,ir ta Skavska tiek laiko vis rodo net nezinau ar lig siol dar neiseme

  24. Jurgis - 2011 07 28, 13:44

    airBaltic akcini kapitala didins profsajungos :) –

    Министр: профсоюзы могут выкупить до 6% акций airBaltic
    http://biznes.delfi.lv/bnews/ministr-profsoyuzy-mogut-vykupit-do-6-akcij-airbaltic.d?id=39824153

  25. Jurgis - 2011 07 28, 13:53

    Kazkaip tai keistai dabar paaiskeja, kad airBaltic akcininku yra ne du – Latvijos vyriausybe ir BAS, bet ir Rusijos a/k Transaero airlines bei Solinger.

    У авиакомпании есть также миноритарные акционеры – Solinger и Transaero airlines, добавил Аугулис.

  26. Mindauqas - 2011 07 28, 14:35
  27. Vytautas-NT - 2011 07 28, 14:36

    Tai čia panašu tokie maži AirBaltic akcininkai turintys 1-2 proc. akcijų ar pan.

  28. Jurgis - 2011 07 28, 14:44

    Taip, bet pvz. isleidus akciju emisija , jie turi pirmumo teise ispirkt. Pvz. jei Latvijos vyriausybei atsisakius pirk savo proporcinga dali, tuo gali pasinaudoti pvz. Transaero.

  29. Marius - 2011 07 28, 16:09

    Kaip ten reikalai su Dortmundu siandien ,gal zinot kas?Nespresi juk pagal pirma ar antra skrydi,bet vistiek idomu kaip ten einas?

  30. Vytautas-NT - 2011 07 28, 20:19

    Aš sakyčiau, kad įmonės įsigijimas vykdomas kitaip. Jei norėtų kažkas parduot AirBaltic partneriams, tai dėl to ir susitartų, o ne žaistų papildomomis emisijomis.

    Grįžtant prie pagrindinės temos, tenka konstatuot, kad kol kas skrydžių geografija iš Lietuvos ne gerėja. Iš vienos pusės žiemos sezonas mažiau tinkamas eksperimentams, iš kitos- atrodo kad vežėjai nelabai mato plėtros galimybių. Žieminėms kryptims paklausos kiek stokojame.
    Tokiu atveju tikėtis, kad atsiras kokių naujų krypčių galima ne anksčiau kito pavasario.

    Dar vienas klausimas- ar galima tikėtis, kad SKYWAYS pakeitusi savininkus, imsis plėtros Vilniuje? Bent jau viena gana garantuota kryptis matyti- Amsterdamas, kuriai srauto ir paklausos buvimą įrodė Estonian. Aišku, dar tam reikia dėl codeshare su KLM susitart. Ir lėktuvai jų šiektiek per maži- būtų geriau koks E-175 ar pan.

  31. Patikimasis - 2011 07 28, 21:13

    Kaip supratau SKYWAYS VNO-ARN nuo Spalio pražios tik viena daily palieka, 12345– ? Dar sutikrinsiu viską ar čia kažką pražiobsojau

  32. Patikimasis - 2011 07 28, 21:14

    OPS nusišnekėjau :) nekreipkit dėmesio

  33. xxx - 2011 07 28, 21:15

    Ryanair SUCKS big time

  34. Vytautas-NT - 2011 07 28, 21:54

    Tai kad pas SKYWAYS vasara yra tik vienas skrydis i Stokholma. rudeni logiskiau butu tureti du. Tik su dabrtiniu skraidymu i Kijeva, nelabai lieka laiko vakariniam reisui…

  35. inga - 2011 07 28, 22:09

    aš kaip vilnietė galiu pasakyti savo požiūrį į ryanair… tai ryanairu esu skridusi nemažai kartų (gal kokį 20), bet jei už panašią kainą galiu skristi kitomis avialinijomis, tai tuo ir pasinaudoju, man tiek wizzair, tiek easyjet personalas ir keleiviai yra malonesni, tik va kad jų krypčių europoje stipriai mažiau :) ir aš niekada neperku LCC bilietų skydžiams, kurie man svarbu, kad įvyktų. Kadangi atšaukto skrydžio atveju būtų labai daug nepatogumų, tai tas privalumas, kad ryanair beveik nevėluoja manęs nedžiugina.
    Bet šiaip esu dėkinga pigioms avialinijoms ir ypač ryanair už daug nuostabių savaitgalių gražiuose miestuose, kuriuos galėjau sau leisti ir būdama studentė :)

  36. Marius - 2011 07 28, 22:11

    Siap nieko baisaus tas Barcelona 4x weekly is VNO ,juk Roma su Milan 5x weekly ir ziema liks tas pat ,nieko cia blogo nebus ..

  37. Jurgis - 2011 07 28, 22:52

    „FL Technics” Azijoje pirko 7 „Boeing” detalėms

    Lėktuvų techninės priežiūros ir remonto bendrovė „FL Technics“ iš pigių skrydžių bendrovės „AirAsia“ įsigijo 7 naudotus „Boeing 737-300“ lėktuvus, kuriuos išardys Malaizijoje ir detales atsigabens į Lietuvą. Aviacijos paslaugų grupei AB „Avia Solutions Group“ priklausanti įmonė „FL Technics“ nepaskelbė, kiek sumokėjo už pirkinius.

  38. Wincas - 2011 07 28, 23:24

    Matosi Inga ne vien is stipendijos gyveni jei renkiesi turedama proga ne RYR :)

  39. Oleg - 2011 07 29, 01:39

    Siandien pasinauduojau proga su FR sausi i BCN nusipirkti bilietus (ispaniskoms nuolaidoms pasidziuginti). Tik kad jie bookinima patvirtino (t.y. parode puslapi su booking code ir „booking is not complete until you get an email” uzrasu). Tad jau geros 5 valandos praejo ir bookinimo to neesu vis dar gaves pastu. Ar kam nors taip yra buve?

  40. Mindauqas - 2011 07 29, 01:51

    Nepirk su kreivom kortelėm ir nebus problemų. Tavo bilietas nenupirktas, gali bookintis iš naujo su normalia kortele.

  41. Vytautas - 2011 07 29, 08:26

    @Oleg – pažiūrėk kortelės balansą, ar nuskaičiavo pinigus ar ne.

  42. Linas - 2011 07 29, 08:53
  43. oleg - 2011 07 29, 10:27

    Su mastercard prepaid pirkau. Bet kodel pasake kad viskas gerai ir viskas nupirkta, jei is tikruju nenupirko?

  44. oleg - 2011 07 29, 10:28

    Beje, su savo kortele, jokiu kardinimu :-)

  45. Mindaugas - 2011 07 29, 11:08

    to oleg man asmeniskai buvo taip kad prepaide truko 1 euro ir fsio del to irgi tokia pat nesamone

  46. Linas - 2011 07 29, 14:12

    Kas zino, kas nutiko OK872 siandien, veluoja visa valanda…

  47. oleg - 2011 07 29, 14:19

    Mere, kaip su Vilniaus avialinijom? realu? :)

    Artūras Zuokas: 09:22
    Taip. Manau, kad kitų metų pirmą pusmetį bazinės avialinijos pakils iš Vilniaus oro uosto. Galimybės tokios tikrai yra.

    http://conference.delfi.lt/web/conference.show.sym?id=109#

  48. Jurgis - 2011 07 29, 14:42

    The days of Danish ownership of Cimber Sterling are over.

    At today’s extraordinary shareholders meeting, an overwhelming majority voted for accepting the offer from Mansvell’s Ukrainean owner Igor Kolomoyski to buy 70 percent of shares in Cimber Sterling, injecting 165 mio Danish Kroner into the debt-ridden carrier that has flown unto the brink of bankruptcy.

    It now remains to be seen if, or when, Cimber Sterling will be merged with Mansvell’s other Scandinavian acquisition, Swedish Skyways to become part of a new North European, or Nordic airline, together with Kolomoyski’s Ukrainean airlines including Aerosvit and Donbassaero.

    More Mansvell acquisitions may be forthcoming as Igor Kolomoyski was recently visiting Latvia’s prime minister in Riga.

    It was officially claimed that their talks did not touch on aviation-related issues, but it is known that airBaltic needs a restructuring of its ownership, allowing new investors to bring in fresh capital to finance the airline’s need for new aircraft.

  49. Jurgis - 2011 07 29, 17:30

    airBaltic shares might have changed hands again
    http://bnn-news.com/airbaltic-shares-changed-hands-33290

    Part of airBaltic private shares, owned by Baltic Aviation Systems (SIA Baltijas Aviācijas Sistēmas), might have changed hands again, according to unofficial sources.

    Official registers do not yet reflect this, however, persons allegedly involved were questioned by the portal pietiek.com but, interestingly enough, refused to provide any details.

    Unofficial information suggests either BAS shares in airBaltic are now owned by SIA Veriko or BAS shares themselves now have a new owner. According to Lursoft, Raivo Sjademe, born in 1974, is the sole owner of SIA Veriko. Yet, he is more known for his activities as an insolvency administrator, while SIA Veriko has not carried out any significant business activities recently, the portal reports.

    Instead of dismissing the information, Sjademe refuses any comments, stating that this is him acting as a private person, so he is not giving any details.

    Similarly, also Antons Filimonovs, Snoras bank owner Vladimirs Antonovs’ and Latvijas Krajbanka representative, refuses any comments on the alleged deal, saying that it would mean revealing the bank secret.

  50. Robertas - 2011 07 30, 11:29

    Olegai, jei gavai patvirtinimo koda, tai turetu buti nupirkta – ivesk ji Ryanairo puslapy i Manage My Booking. Jei rodo tavo rezervacija, vadinasi, viskas tvarkoj. Kitas dalykas – sausiui pirkti dar labai nepatikima, gali keistis tvarkarasciai, sumazinti skrydziu, perkelt i kita diena ir pan. Buk tam pasiruoses.

  51. Linas - 2011 07 30, 21:10
  52. Oleg - 2011 07 31, 04:15

    Robertai, del bookinimo Mindaugas buvo teisus, ban truko vieno euro =(

    Niski keista kad lalima gauti booking coda nos is tikruju niekas ebus bupirkta.

  53. Donatas - 2011 07 31, 09:43

    čia sugedo VNO pastatyta antena, kadangi flighradar’as neberodo kai orlaivis būna prie pat oro uosto, Vilniaus? ar kitos priežastys?

  54. Simonas Bartkus - 2011 07 31, 14:13

    Dar apie vykusią čia diskusiją apie „Wizz” ir „Ryanair” privalumus ir trūkumus. Kuomet vežėjai konkuruoja tiesiogiai maršrutuose, tai pasidaro labai labai svarbus veiksnys ir tvarkaraštis. „Wizz Air” keleiviams iš VIlniaus šiuo atveju turi pranašumą, kadangi bazinis vežėjas gali pasiūlyti dažniausiai geresnį tvarkaraštį. Šis dalykas iš principo yra lemiamas Romos ir Milano kryptyse. Kadangi šiuose maršrutuose dominuoja „leisure” srautas, tai ypač keleiviams iš Lietuvos, išskristi 6:30 iš Ciampino arba 7:00 iš Bergamo tikrai yra didelis minusas. Aišku, Ryanair į tai reaguoja ir žiemos tvarkaraštyje BGY-VNO-BGY nors ir bus kintančių laikų, tačiau nebus ankstyvi išvykimai iš BGY.

  55. Simonas Bartkus - 2011 07 31, 15:38

    Kaip ir tikėjausi, „airBaltic” ženkliai imasi karpymo regioniniam skraidymui žiemos sezonui:
    Skrydžiai Vilnius-Talinas nebevyks;
    Vilnius-Ryga mažėja iki 4 skrydžių per dieną;
    analogiškai Ryga-Talinas ir Ryga-Helsinkis irgi mažėja iki 4 per dieną;
    Ryga-Kaunas mažėja iki 4 skrydžių per savaitę;
    Ryga-Palanga mažėja iki 4 skrydžių per savaitę.
    Sumažintas skrydžių skaičius ir į Švediją bei Suomiją.
    Taip pat pamažintas „capacity” kai kuriuose ilguose skrydžiuose – Barselona, Stambulas, kt.

    „Estonian Air” dalį skrydžių Vilnius-Talinas vykdys su CRJ900 – turėtų būti puikus servisas skrendantiems.

  56. Belekazz - 2011 07 31, 16:46

    o kaip del Stokholmo? Nebandys dar issaugot sito marsruto?

  57. principal - 2011 07 31, 18:50

    Straipsnis iš Verslo žinių apie tai, kad pigių linijų keleiviai oro uostui pelno neneša, verslo klientai irgi linkę tipo kitur apsipirkinėti: http://vz.lt/2/straipsnis/2011/07/31/Pigiu_skrydziu_keleiviai_oro_uostu_verslo_nesildo

    Tiek KUN ir VNO esantiems verslininkams siulyčiau sėsti į lėktuvą ir paskristi iki (praktiškai) bet kurio kito oro uosto ir supras kodėl apyvartos nekyla…

  58. Simonas Bartkus - 2011 07 31, 21:00

    Tęsiant „airBaltic” karpymus, tai „airBaltic” žiemą nebeskraidys iš Rygos į:
    – Belgradą,
    – Budapeštą,
    – Kišiniovą,
    – Gdanską.
    Taip pat anksčiau jau skelbti atšaukimai.

    Taigi, „airBaltic” atsisakius (sumažinus?) „Fokker 50”, kai kurie skrydžiai ta proga yra uždaromi, o ne keičiami į kitų lėktuvų skrydžius.

  59. Vytenis - 2011 07 31, 21:33

    @principal Pirmas dalykas, ka pastebi praejes apsaugos zonas uzsienio aerouostuose yra parduotuves, barai etc – klasikinis aerouostu vidaus isdestymas. Nori nenori tenka stikla isgerti, ka nors uzkasti, dovanu nusipirkti. Lietuvoje patiems keleiviams tenka ju ieskoti. Tai apie koki pelna galime kalbeti? Isradinejame dvirati.

  60. Robertas - 2011 07 31, 22:02

    Ryanair pradejo aisku kara su Wizzair, kuriuo ji siekia isstumti pastaraja is Vilniaus. Dempingo budu privertusi konkurente pasitraukti is konkretaus marsruto, Ryanair juo skraidys pati (uzsikelusi kainas), jei jis pelningas, o jei nepelningas – po kurio laiko uzdarys ji, kaip atsitiko Stokholmo atveju. Turint galvoje ilgalaike perspektyva ir siekiant islaikyti Wizzair, negalima leisti Ryanair plesti veiklos Vilniuje! Bet koki susitarima su sia bendrove reikia vertinti labai atsargiai ir formuluoti labai apgalvotai. Tikrai nevalia pasitiketi jos gera valia, kad ji „dalinsis” marsrutus su Wizzair – to tikrai nebus, jos tikslas – kad Wizzair isvis neliktu. VNO interesas, manau, atvirkstinis.

  61. mmm - 2011 07 31, 22:07

    Panasu, kad Palangoj ar Kaune palikus 4 skrydzius kitas zingsnis bus visai uzsidaryti. Juo labiau kad nuo Kauno iki vilniaus tik 100 km

  62. Wincas - 2011 07 31, 22:53

    Karas karu bet bent man malonu kad baigiasi tos monopolijos ir kazkas kovoja del Lietuviu simpatiju.

  63. Pranas - 2011 07 31, 22:58

    @Robertas – Jei būtum mažiau piktas, o daugiau informuotas tai žinotum, kad Ryanair iš Kauno Stokholmo nenutraukia, bilietai žiemai parduodami.

  64. Marius - 2011 08 1, 00:00

    Ne vien VNO vyksta toks karas,tai nieko labai cia ir blogo…Juk Maxima irgi kariauja su IKI ir nuo to mums tik geriau…

  65. principal - 2011 08 1, 00:46

    @vytenis: Aš kaip tikras Lietuvaitis skaičiuoju pinigus :) Tai turėjau omenyje kainas, tačiau tavajame pastebėjime irgi yra tiesos :) Neužilgo galėsiu palyginti VNO ir (ARN, HEL arba WAW) skirtumus, bus idomu :)

  66. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 09:03

    Liepa VNO: 186 tūkst. keleivių, augimas 26%.

  67. Jurgis - 2011 08 1, 09:48

    МС: Латвии может грозить штраф за „увольнение” Флика
    http://biznes.delfi.lv/bnews/ms-latvii-mozhet-grozit-shtraf-za-uvolnenie-flika.d?id=39881681

  68. Marius - 2011 08 1, 09:53

    26% atrodo neblogai,o gal greit jau ir uzpildymai bus zinomi…Idomiausi butu Skyway ir Ryanair Bremeno krypties

  69. Vytautas-NT - 2011 08 1, 10:36

    AirBaltic oficialiai skelbiama informacija, kad jie šiuo metu turi 10 F50. Tokiu atveju reikėtų panaikinti tikrai nemažai reisų.
    Ar yra duomenų, kur F50 buvo naudojami be Vilniaus, Kauno, Palangos, Talino, Kaliningrado ir pan?
    Labiausiai tikėtina, kad jie daug skraidė skandinavijoje ir Suomijoje. Bet kol kas apie karpymus šioje kryptyje girdėti mažai?
    Iš kitos pusės jei atsisakoma dlies lėktuvų (gana nemažos, tai su likusiais tikrai nepadengsi visų krypčių- reikia kažką naikint.
    Ir negi AirBalti į Budapeštą ir Belgradą skraidė su F50? Iki Belgrado išvis nenuskristų, spėju…

  70. Linas - 2011 08 1, 11:34

    Simonai, jei pameni, klausiau del SN skrydziu daznio vasara, deja orouosto tinklapyje vis dar nurodyta, kad skrydis daily, exept day 6. Nenurodoma, kuriuo laikotarpiu skrydziai vykdomi neporinem dienom…

  71. Jurgis - 2011 08 1, 12:26

    Man susidaro toks ispudis, kad dabar isivyravo tam tikras stagnacinis periodas ar stilis,- visi laukia sprendimu,- kaip baigsis airBaltic krize, kokius reisus paskelbs Flybe Nordic, kaip toliau vyks Cimber Sterling – Skyways ir Aerosvit konsolidacija , net pati SM viesai skelbia, kad nezino kokiu keliu toliau vystyti VNO. VNO isejo is smukimo spirales , bet dabartine situacija vystymuisi kaip ir issemta, tuo labiau, kad airBaltic reisu mazinimas turetu nors ir minimaliai, bet neigiamai atsiliepti ir VNO. Reiskia, reikalingi nauji sprendimai, skatinantys VNO augima. Realiausias atrodo Patikimojo paminetas antrojo Wizzair lektuvo atsiradimas Vilniuje. Bazines a/k klausimas atviras ir neaiskus, neabejotinai susijes su airBaltic problemu issprendimo rezultatu. Neaiskiausia Lithuania Express vystymosi eiga, bet , matyt, tai irgi „uzmauta” ant to paties airBaltic/BAS sprendimu-pasekmiu iesmo.

  72. 2linas - 2011 08 1, 12:49

    panasu kad ziemai SN irgi susimazins iki 4 kartu per savaite ar kazkas panasaus.

  73. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 12:55

    Iki rugpjūčio mėnesio pabaigos „brussels airliens” skraido į Briuselį keturis kartus per savaitę 1-3-5-7, rudenį grįžta daily x6, o žiemos tvarkaraštyje bus 5 kartus per savaitę, daily x26.

  74. Justinas - 2011 08 1, 12:58

    Vytautai, gal jie šiek tiek gudresni nei kad paimtų ir nuimtų visus reisus su f50 skraidytus? :) Nuims dalį su DH8 skraidytų, dalį su F50, paoptimizuos, ir užteks lėktuvų likusiems reisams. Aš tik galvoju, kiek tai sąlygos RIX keleivių srauto kritimą… Įsivaizduoju, kritimas turėtų būti įspūdingas.

    Dėl efekto VNO ir KUN: sumažės tiesioginių reisų iš RIX, vadinasi dalis keleivių nebegalės rinktis opcijos „važiuoti su mašina iki Rygos ir skristi tiesiogiai”, o turės rinktis kitus variantus – matyt netiesioginius skrydžius iš VNO su visokiais OK, LH ir pan., kitas klausimas kiek tai bus reikšminga – visgi nukerpami toli gražu ne populiariausi skrydžiai, kuriais keliautojai iš Lietuvos skrido.

    Paskutiniu metu teko skristi į ‘nepopuliarias’ kryptis iš Lietuvos, tai susidūriau su kita problema – visgi per mažai feeding skrydžių iš Vilniaus į major hubus. Faktiškai atskridus 15h į Frankfurtą tenka gerą pusdienį bimbinėti, analogiškai su kitais hubais. Vertinant tai, jog naujų tieisoginių skrypčių tiesiog nebėra kur atidarinėti (na ok, Miunchenas, Peterburgas ir dar keli miestai), tai darosi svarbu net ne lėktuvų dydis, kuriais VNO sujungiamas su major hubais, o skrydžių dažnis.

  75. Linas - 2011 08 1, 13:12

    Simonai, bet kodel to SN tvarkarascio nesimato VNO puslapyje…?

  76. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 13:50

    Linai, aiškinuosi tą dalyką, keista situacija, SN yra skirtingą info skirtingais kanalais davusi.

  77. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 13:57

    Vytautas-NT: žiemai BT mažina ir kitas kryptis į Skandinaviją, dabar neturiu konkrečios info, reikėtų lyginti su praėjusios žiemos tvarkaraščiu. Tačiau realiai F50 skrydžiuose į tuos kraštus nebebuvo naudojami, pagrinde B737 ir tolimesnius Norvegijos ir Suomijos miestus, kai kur Dash. Tačiau realiai F50 „capacity” dingsta iš Rygos ir ji nėra keičiama kitu „capacity”, nes kito modelių lėktuvų skaičius nėra didinamas. Be to, panašu, jog utilizacijos labai aukštos nėra siekiama, nes bent jau pagal dabartinį tvarkaraščio projektą, tiek Vilniuje, tiek Taline suplanuoti 2-3 valandų lėktuvų stovėjimai tarp skrydžių.

    F50 modelis šiai dienai yra nurodytas skrydžiams į Minską, Kaliningradą, Kauną ir Palangą.

    Taip pat nurodyti kai kurie skrydžiai į TLL, HEL ir VNO, tačiau iš praktikos tai pradiniam tvarkaraščio etape ten visada nurodomi F50, nepaisant to, kokie realiai planuojami.

    Realiai dar įdomu būtų OAG data palyginti, koks „capacity” bendras sumažėjimas RIX palyginus su praėjusia žiema.

  78. klaustukas - 2011 08 1, 14:28

    bent jau kiek teko skristi, i HEL pastoviai budavo F50 is Rygos

  79. Jurgis - 2011 08 1, 14:34

    Cimber Sterling says Mansvell to buy rest of stock

    COPENHAGEN, Aug 1 (Reuters) – Danish airline Cimber Sterling on Monday said majority shareholder Mansvell Enterprises would make a mandatory public takeover offer for the group within four weeks.

    Mansvell would make an offer to obtain the remaining shares in Cimber unless it obtained a dispensation from the Danish Financial Supervisory Authority, Cimber said.

    The struggling airline in June entered into a non-binding agreement with Mansvell Enterprises, 75 percent-owned by Ukrainian businessman Igor Kolomoisky, in order to strengthen its capital base.

    The 165 million Danish crown ($31.8 million) deal was made binding last month.

    Mansvell owns Swedish regional airline Avia Express Sweden AB (Skyways), which in turn recently bought peer City Airline.

    Investing in Cimber Sterling would allow the group to create a strong regional Nordic airline, and the investor would aim to keep Cimber Sterling listed on the Copenhagen stock exchange.

    Shares in Cimber Sterling were up 7 percent by 1041 GMT against a 1.6 percent rise in the Copenhagen blue-chip index .

  80. oleg - 2011 08 1, 15:53

    http://www.aviasistemos.lt/aviaam-leasing-planuoja-debiuta-varsuvos-birzoje-ir-pritraukti-120-mln-zlotu/

    Liepą “AviaAm Leasing” iš Vokietijos kompanijos “German Operating Aircraft Leasing ” įsigijo aštuonis “Bombardier CRJ200″ lėktuvus. Pirmuosius lėktuvus, skirtus nuomoti Rusijos ir NVS valstybių klientams, planuojama pristatyti šių metų pabaigoje.

    “AviaAM Leasing” yra vienintelė šiuo metu Rytų Europoje ir Baltijos regione veikianti orlaivių nuomos įmonė. Sparčiai besiplečianti kompanija šiuo metu turi 18 savarankiškai valdomų lėktuvų.

    Chm… nezinojau kad ASG turi 18 liektuvu is kuriu bent 8 regioniniams skrydziams is VNO. Idomu, ar galetu visi sitie Lithuanian Express, BAS ir Air Vilnius buti susije su ASG bent teoriskai?

  81. Jurgis - 2011 08 1, 15:59

    Flybe Nordic ir Skyways – Cimber Sterling jau dalijasi rinka :
    Flybe -> Suomija ir Norvegija, Skyways-Cimber Sterling -> Danija ir Svedija

    FLYG: FLYBE OCH SKYWAYS VÄNTAS SAMARBETAR OM NORDEN
    http://bors.e24.com/news-stockholm/?ID_NOTATION=248264&NEWSTAB=DIREKT&ARTICLE=786e11c8cdf692f6

    Idomu, kieno itakos zonon paklius Lietuva ? Abieju ?

  82. Mindauqas - 2011 08 1, 16:06

    Kadangi Simonas neparašo, įdėsiu linką aš:
    Nuo šiandienos. Kainos nuo 3-5 Lt http://www.iticket.lt/lt/vilniaus-autobusu-stotis-vilniaus-oro-uostas

  83. Vytautas-NT - 2011 08 1, 16:08

    Man tai įdomiau kiek Lietuvoje lėktuvų lizingo bendrovių veikia, nes be ASG dar vien išlindo. Gal dar daugiau yra?

    „Air Vilnius” tikria su niekuo nesusijusi, nes jos paprasčiausiai nėra.
    „Lithuania express” skraidyt su 50 vietų lėktuvais nebūtų labai efektyvu.

    O šiaip čia paprastai matomas verslo planas- Rusijoj kyla kova su senos kartos rusiškais lėktuvais- AN-24, Tu-134, kurie pastaruoju metu dažnai krenta. Tad yra proga įsiūlyt vakarietiškų lėktuvų.

  84. mmm - 2011 08 1, 16:18

    Man idomu, kam airBalticui reiklainga atstovybe Vilniuje su vadais, jei liko tik skrydis i Ryga?

  85. Jurgis - 2011 08 1, 16:20

    „Ryanair“ nori išstumti „Wizz Air“ iš Vilniaus?
    http://www.alfa.lt/straipsnis/12020195/Ryanair.nori.isstumti.Wizz.Air.is.Vilniaus.=2011-07-28_16-38/

    „Wizz Air“ atstovas tikino, jog bent jau kol kas jokių pokyčių žiemos tvarkaraštyje neturėtų būti ir kad bilietai internetu pagal jį jau parduodami. Jis tiesiogiai neatsakė, ar numatomi nauji kompanijos maršrutai iš Vilniaus, tepasakydamas, jog kompanija nuolat ieško naujų krypčių, tarp jų ir iš Vilniaus, tad esą tokios galimybės atmesti nereikėtų.

  86. barbalejus - 2011 08 1, 16:21

    geras pointas mmm :) archaines atstovybes Vilniuje dar turi Finnair ir SAS.
    Pernai atstovybes uždarė LOT, Austrian, šiemet CSA. matyt ateis ir likusių eilė, nors žinant skandinaviškas profsąjungas, tai matyt jos ir atstovus atstovauja ;)

  87. Jurgis - 2011 08 1, 16:35

    @Pranas
    >@Robertas – Jei būtum mažiau piktas, o daugiau informuotas tai žinotum, kad Ryanair iš Kauno Stokholmo nenutraukia, bilietai žiemai parduodami.

    Tai nutraukiami skrydziai is KUN i Stokholma ar ne ?

    Katarzyna Gaborec, „Ryanair“ pardavimo ir marketingo vadovė Lenkijai, Lietuvai, Bulgarijai, Vengrijai ir Čekijai, portalui Alfa.lt tvirtino, jog skrydžiai į Stokholmą buvo suplanuoti kaip vasariniai, tad, spalio 30 d. įvedus žiemos tvarkaraštį, jie iš Kauno bus atšaukti.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/11957660/Ryanair..su.tvarkarascio.pasikeitimu.keisis.dalis.skrydziu=2011-07-21_14-53/

  88. Vytautas - 2011 08 1, 16:40

    @Jurgis – jau gera savaitė kaip parduodami. Apsigalvojo Katarzyna ;]

  89. Jurgis - 2011 08 1, 16:45

    Darbuotojai surinkti, „Ryanair“ neskuba jų priimti
    http://iq.lt/titulinis/darbuotojai-surinkti-„ryanair“-dar-dvejoja/

  90. Jurgis - 2011 08 1, 17:03

    @Vytautas Jo, Katarzyna nera savo zodzio verge :) Siaip tai Ryanair galetu padidinti krypciu skaiciu is Vilniaus, pvz. Glasgow , bet ju taktika matyt kita,- gadint gyvenima Wizzair. Na tai tokiu atveju diktuoti viska drasiau turetu Wizzair – antras lektuvas ir papildomos kryptys. Paryzius, Amsterdamas ….

  91. Edd - 2011 08 1, 17:04

    Siandien 18:55 mano skrydis i Barcelona, o jis kaip matau jau nukeltas i 21:45, nuostabu. :) Kas su tuo Wizz air dedasi?

  92. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 17:09

    Edd, „Wizz” šiandien turėjo nedidelių techninių problemų prieš skrydį į Eindhoveną, dėl to vėluos atvykimas iš Eindhoveno – nieko ypatingo.

  93. Edd - 2011 08 1, 17:17

    Aciu uz informacija Simonai, niekur nedingsim, teks palaukti. :)

  94. simonui - 2011 08 1, 17:36

    7dieni pazistama skrido ARN-VNO, sake mazas lektuvas buvo, ar crj900 buvo paleistas, ar pastoviai bus?:)

  95. .. - 2011 08 1, 17:40

    nebent ji neatpazista 735…sori jei kvailai paklausiau :(

  96. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 17:45

    Liepos 31 dieną skrido „Estonian Air” „Boeing 737-500” trečdaliu užpildytas. Keista, kad pasirodė mažas :-)

  97. Jurgis - 2011 08 1, 17:46

    Nu va easyJet pradejo skrydzius is naujos Londono bazes, o jeigu taip i Vilniu is ten pradetu, butu trecias Londono oro uostas –

    EasyJet unveils new Southend routes

    01 August 2011 14:16
    EasyJet has announced new routes which it plans to launch from Southend next year

    EasyJet has unveiled new routes it plans to launch next year.

    The budget airline will fly to Amsterdam, Alicante, Barcelona, Belfast, Faro in Portugal, Ibiza, Malaga in southern Spain and Majorca, from the Southend Airport.

    Tickets are already on sale and fares start from £23.99.

    Holidaymakers who are planning to catch a cheap flight to these destinations can now start shopping around for great travel insurance deals.

    EasyJet’s customer and revenue director Catherine Lynn said: „This is an exciting time to be launching our routes from our newest UK base.

    „The airport is in a fantastic location just outside London with a fast rail link into the city.”

    „The announcement of the routes really brings to life the exciting development of our airport,” said Alastair Welch, Southend airport’s managing director.

  98. .. - 2011 08 1, 17:47

    ok sori, nes ji skrido su persedimu is de golio per arn, tas matyt buvo koks 321, na kai nesidomi zmogus tai taip ir gaunasi, sori dar karta! :)

  99. Jurgis - 2011 08 1, 17:48

    Sorry, ne pradejo, o paskelbe skrydzius is naujos Londono Southend bazes.

  100. Jurgis - 2011 08 1, 18:02

    easyjet tikrai galetu ateit, issprestu Paryziaus ir Prancuzijos krypciu trukuma, turi bazes Paris Charles de Gaulle ir Paris Orly –
    http://www.easyjetcareers.com/careers-in-the-air/map-of-our-bases.aspx
    Tuo paciu gal ir Madridas, bei Lisabona atsirastu (20-ta easyJet planuojama baze, skelbta , kad siemet atidarys).

  101. .. - 2011 08 1, 20:27

    sa ir lh su ok ta issprendzia, cia [problema mokume keleiviu, kas seniai visiems aisku :(

  102. .. - 2011 08 1, 20:39

    sk, ne sa

  103. Wincas - 2011 08 1, 21:17

    Southendo oro uostas butu pats geriausias variantas Lietuviu kolonijaj kurios branduolys rytu Londone, manau jei paleistu skrydzius i LT tikrai butu didelis pasisekimas ir daug klienturos atimtu is Stanstedo.

  104. Mindauqas - 2011 08 1, 22:57

    Na, jeigu pastabėjote biški ne tomis kryptimis easyJet numato skraidyti iš Londono Southend oro uosto. Be to, vargu ar aukotų savo slotus Paryžiaus oro uoste skrydžiams į LT.

  105. skraidytojas - 2011 08 1, 23:02

    Manau, Lisabona – vienas is realesniu variantu, po AirVilnius, Lithuania Express, Hainan, bei skrydziu i Amerika.

  106. Simonas Bartkus - 2011 08 1, 23:06

    Įdomi situacija – „dėka” šio vakaro „Wizz” vėlavimo pusvalandžio intervale pakilo net trys lėktuvai iš Vilniaus į Barseloną :) eilės tvarka: „Ukraine International” boeing’as, „Wizz” airbus’as ir „Aurelos” boeing’as.

  107. Mindauqas - 2011 08 1, 23:14

    Kaip tik norėjau klausti, iš kur toks populiarumas šiandien Barselonos?
    22:40 Barselona, Ispanija W6 8063 Wizz Air
    22:34 Barselona, Ispanija PS 3771 Ukraine Intl
    23:04 Barselona, Ispanija LSK120 Aurela

    Ir panašu, kad Wizz Air iš BCN grįš tik apie 5 val ir 6 valanadą į Cork.

  108. Jurgis - 2011 08 1, 23:19

    Idomu, kokios susidare prielaidos ar kokiu pagrindu remiantis Vilniaus oro uostas planuoja tapti pagrindiniu Baltijos regione ? Ambicijos aisku grazios, geros ir sveikintinos, bet visgi gal kas gali ta deklaracija kazkaip tai „materializuoti” punktais: 1)nes …, 2) nes … ir t.t.
    As turiu omeny praeita savaite visur isplatinta pranesima „Vilniaus oro uostas neslepia ambicijų”
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/ekonomikos-naujienos/vilniaus-oro-uostas-neslepia-ambiciju-611040/

  109. Jurgis - 2011 08 2, 10:14

    Palangos statistika
    2011 m. liepa – 11223 keleiviai
    Keleivių skaičius lyginant su 2010 m. – (-9,0%)

  110. Vytautas-NT - 2011 08 2, 11:15

    Kalbant apie VNO ambicijas, tai šiuo atveju vėl šnekama apie tai, „jei būtų bazinis vežėjas, kuris užsiimtų tranzitu, tai gal pavytume Rygą”.

    O kadangi bazinio vežėjo nėra, tai Rygos nepavysim…

    Beje, kalbant apie Ryanair ksriadymą pvz. iš Vilniaus į Glazgow reikia nepamiršt, kad jie turi bazę Kaune iš kur į Edinburgą skraido.
    Realiai Ryanair stengiasi nesudaryt konkurencijos sau greta esančiuose oro uostuose.
    Todėl be Dublino ir Londono geografija iš Vilniaus ir Kauno gerokai skiriasi…

  111. Mindauqas - 2011 08 2, 12:01

    @Vytautas-NT, na arba aplenksim, jeigu neliks Rygoje bazinio vežėjo.

  112. ahoi - 2011 08 2, 13:04

    Tikimybė, kad Rygoj netrukus atsirastų naujas bazinis vežėjas didesnė, nei kad toks vežėjas atsirastų Vilniuje. Deja, bet tokia realybė.

  113. klaustukas - 2011 08 2, 13:09

    Bazinis vezejas yra politinis sprendimas. Lietuvoje pritarimu tokiam dalykui kol kas nekvepia.

  114. Vytautas-NT - 2011 08 2, 15:10

    Dar klausimas dėl vakar dienos skrydžių į Barseloną. Wizz- reguliarus, Aurela- užsakomasis (negi vėl perėmė Novaturo/Tezturo keleivius į Ispaniją iš FlyLAL Charters?). O tai ką Ukraine International skraidino? Ar čia toks originalus grįžimas po remonto ne į bazę?

    Bazinio vežėjo sukūrimu Vilniuje dabar A.Zuokas rūpinasi. Sprendžiant pagal jo tempus- gal iki kadencijos pabaigos kažkas bus…

    O Lietuvos vyriausybė su tiek skolų kol kas tokiems projektams pinigųš neturi…

  115. Simonas Bartkus - 2011 08 2, 15:12

    Vytautas-NT: tiek „Aurela”, tiek „Ukraine International” skraido jūreivius, dalino išlaipino Barselonoje, dalį Nuadžibu.

  116. Jurgis - 2011 08 2, 15:24

    Rygos statistika
    2011 July – 567.982 passengers

  117. Mindauqas - 2011 08 2, 15:45

    @Jurgis, jau naujas įrašas yra, kaip tu taip pražiopsojai.

Leave a reply