„Turkish Airlines” į Vilniaus oro uostą skraidys nuo birželio 11 dienos

   
     

„Turkish Airlines” Vilnių su savo hub’u Stambule sujungs nuo birželio 11 dienos skrydžiais tris kartus per savaitę.

Veiklos pradžioje „Turkish Airlines” ketina vienu skrydžiu aptarnauti dvi Baltijos sostines – Taliną ir Vilnių. „Turkish Airlines” lėktuvas pakilęs iš Stambulo skris į Taliną, iš jo į Vilnių, o iš Vilniaus tiesiogiai į Stambulą.

Skrydžiai vyks antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.

5482687635_b6563db533

Lėktuvas iš Stambulo kils 11:00, Taline leisis 14 val. 20 min. Iš Talino pakilęs 15 val. 20 min., Vilniuje leisis 16 val. 45 min., o iš Vilniaus į Stambulą pakils 17 val. 45 min.

Toks tvarkaraštis leis per Stambulą jungtis į daugelį „long haul” „Turkish Airlines” reisų – daugelis reisų tiek iš Stambulo, tiek į Stambulą vyksta per naktį.

Priklausomai nuo paklausos, skrydžiai bus vykdomi „Airbus” lėktuvais – „Airbus A319” ar „Airbus A320”.

Iš Vilniaus į Stambulą „flyLAL” skrydžius vykdė nuo 2006 m. kovo iki 2008 m. birželio mėn.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

125 komentarai

  1. mikas - 2013 01 18, 11:22

    Patogu nebent iš Vilniaus į Stambulą. Nors…. laikas irgi toks….

  2. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 11:24

    mikai, aš manau, kad būtent VNO-IST laikas yra absoliučiai idealus. Tiek skrendant point to point į Stambulą, tiek visiems jungimams. Praktiškai visi long haul reisai iš IST vyksta „red eye” su vakariniu išvykimu iš IST.

  3. Jurgis - 2013 01 18, 11:25

    Pagaliau ! Tai čia gavosi dar kitoks skrydžio variantas, negu buvo aptarta anksčiau (per Rygą).

    Turkish Airlines starting 11JUN13 expands operation to the Baltics, with the launch of 3 weekly Istanbul – Tallinn – Vilnius – Istanbul service, on board Airbus A319 aircraft. Reservation is now open.

    TK1355 IST1100 – 1420TLL1520 – 1645VNO1745 – 2010IST 319 246

    Beje, pažiūrėjau http://www.turkishairlines.com Vilniaus dar nėra, na bet čia valandų klausimas matyt.

  4. Šarūnas - 2013 01 18, 11:25

    Simonas minėjo apie tokį modelį jau seniai, aš kažkiek abejoju produkto patrauklumu. O šiaip kas liečia bendrai TK dažnius, tai jiems svarbiausia skraidyt visur, o kokybė tai jau kitas reikalas. Beje, Simonai, kokie buvo flyLAL rezultatai į IST ir ar realiai yra potencialo į tą pusę?

  5. Boeing - 2013 01 18, 11:26

    LAL iš VNO į IST pirmą kartą pradėjo skraidyti kokiais 1994-95 metais, jei gerai prisimenu.

  6. Marius - 2013 01 18, 11:28

    Dabar juokingiausiai butu,kad visi”uz KUN”
    numestu bajeri „Vilnius degaline ,tarp Tallino ir Stambulo:)”
    Bet kokiu atveju gera naujiena,net ir jei ratas per TLL gaunas…Toliau jau viskas priklausys tik nuo musu paciu(Lietuvos/Vilniaus) ir nuo Estu(jei jie nepildys lektuvu).Jie ir patys nelabai zino ko tiketis…

  7. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 11:30

    Šarūnai, flyLAL turėjo max 500-700 keleivių per mėn., tai buvo silpnas maršrutas jiems.

    Suprasti reikia, jog TLL-VNO jungimas vienu reisu yra laikinas, tikėtina maždaug 9 mėnesiams. Taip sprendžiamos dvi problemos – slotų problema IST bei tikrai didelės abejonės paklausa. Aišku produktas grįžimui į Vilnių nėra idealus, tačiau konkurencine prasme „point to point” jis vistiek yra geriausias už visus kitus esamus produktus. Dėl konkurencingumo kituose produktuose, „Turkish Airlines” mano, jog jie taiko į „middle east” (Dubajus ir kita), į Turkiją „domestic” bei į labai retas destinacijas, kur jie skraido vieninteliai. Jie patys nelabai tiki, jog į Aziją gali sukonkuruoti su „Finnair”.

  8. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 11:31

    Boeing: nežinau, tiek mano statistika nesiekia. Bet bent 2001-2006 m. niekas neskraidė tokiu reisu.

  9. Žygimantas - 2013 01 18, 11:34

    Na ką-šaunu! Ilgai lauktas skrydis!

  10. Boeing - 2013 01 18, 11:39

    @Simonas. Tikrai skraidė LAL prieš 20 metų su YAK-42 ir Boeing 737, berods. Du ar tris kartus per savaitę. Tada pagrindinę keleivių dalį sudarė prakutę turgininkai, kurie vykdavo į Turkiją prekių. Kai bandžiau tada nusipirkti bilietą manęs iškart paklausė, kiek krovinio ketinu pasikrauti. Kai paskaiau, kad tik rankinis bagažas, labai nustebo.

  11. Jurgis - 2013 01 18, 11:40

    man atrodo, kad TK atveju bus 50/50 pasiskirstymas tranzitiniu ir point to point keleivių. Ir tai yra aiškus privalumas prieš airBaltic reisą, kur dominuoja point to point. Beje, įdomu, kiek kris Riga-Istanbul apkrovimas nuo šio Vilnius/Tallinn reiso atidarymo ? Bet TK į visa tai vistiek žiūri kaip į Baltic region, o čia augimas bendras vis tiek bus. Beje, dabar galima bus gana patogiai išnaudot tą galimybę, kad skryžiai yra iš Rygos ir iš Vilniaus. Faktiškai gaunasi kasdieninis aptarnavimas :)

  12. Marius - 2013 01 18, 11:45

    To Jurgis
    Rimtai cia visai nieko gaunas.Galima grizti su jungimu per RIX jei ka …

  13. mikas - 2013 01 18, 11:56

    Na, jei prisiminus senesnius virkavimus, tai vien Vilniuje muštynės turėtų vykti, kas tilps į Turkiją skristi, bilietų pardavimo sistemos užlūžti ir visokie kitokie kataklizmai būti. Visa Lietuva juk emigruos į Turkiją.

    Tiesa, dabar panašiai jau kalbama apie Stokholmą.

  14. Mantas - 2013 01 18, 12:02

    Sveikinimai Vilniaus oro uostui. Tikrai pagerės susisiekimas su Azija ir Artimaisiais Rytais.

    Visgi skrendant iš Stambulo į Vilnių su airBaltic kelionės laikas yra 4val 20min, su „tiesioginiu” Turkish – 5val 45min.

  15. Jurgis - 2013 01 18, 12:04

    @mikas Nereikia perdėti. Bet TK atėjimas yra didžiulis gėris. Aš esu optimistas dėl šio reiso. Vien Aerosvit bankrotas ką parodė. Lietuviai dabar skraido visur ir čia svarbiausia yra Istanbul hub’as. Aišku, dar lauksim kainų, įdomu kokios bus tarkim į Tel Avivą (bet kokiu atveju bus pigiau nei El Al) ar Tbilisį. Ir čia konkuruos su airBaltic, bet TK gali vežtis nemokamai 32 kg registruoto bagažo !

  16. Marius - 2013 01 18, 12:10

    Kiek zinau (tingiu ieskot,gal ir klystu) Turkish su Airbaltic turi codeshare tai neturetu brangiai kainuot…Tas skrydis 1h per TLL,RIX nera labai didelis skirtumas gi visvien didziausia dalis srauto leisure ir long bus.Didziausias pliusas yra ,kad nebe 3xweeekly gaunas :)
    Iseina kad toks 50/50(tiesioginis/1stop) skrydis gaunas…Bet tai,kaip ir ju neapsisprendimas del lektuvo rodo tik laikinai bus.Toliau viskas priklausys,kaip pildysis lektuvai pas mus,o gali buti,kad TLL visai nekaip uzsipildys ir tik VNO paliks.Cia dabar tik burimas is kavos tirsciu.

  17. Justinas - 2013 01 18, 12:13

    Simonai, o kaip tokių skryžių atrodys tas jungimas? Keleiviams iškart spausdinami du boardingai, atskridus išleidžiami į sterilią zoną, tada iš naujo boardinami, o gal su tuo pačiu boardingu? Ir lėktuvo keleiviai visada bus ne Šengeno zonoje, ar ne taip? T.y. skrendu IST-TLL-VNO, nusileidžiu TLL, pro jokias migracijas neinu, sėdu atgal į lėktuvą ir varau iki VNO?

  18. Jurgis - 2013 01 18, 12:14

    @Marius Turkish su Airbaltic neturi codeshare

  19. Marius - 2013 01 18, 12:17

    FlyLAL kai tupdavo PLQ keleiviai isvis neislipdavo…Gal ir cia taip pat 1h tai trumpas laikas

  20. sharchanas - 2013 01 18, 12:46

    Justinai,

    tokiu atveju keleiviai sedi salone. Laukia kol vieni islips ir kiti sulips. Jeigu tarpas didesnis, tai dar gali pamatyti ir kaip lektuvo salonas tvarkomas :)

  21. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 13:02

    Justinai, žinau, kad „operationals” dalykai dar derinami su groundhandler’iais. Bet greičiausiai keleiviai nebus laipinami iš lėktuvo ir lėktuvas tiek TLL, tiek VNO bus „non-schengen flight”.
    Ir tokiuose reisuose didesnė problema yra bagažo handle’inimas negu keleivių handle’inimas. Su keleiviais paprasčiau, nors pamenu OV AMS-VNO-TLL laikais nekartą buvo, jog keleiviai bandė išlipti/išlipo Vilniuje, manydami kad Talinas.

  22. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 13:02

    Tai ir apie boarding pass klausimas tas pats – greičiausiai IST tau išduos vieną boarding pass’ą IST-VNO.

  23. Al - 2013 01 18, 13:06

    Sveikinimai VNO !

  24. Audrius - 2013 01 18, 13:08

    Gal jau žinoma kas juos aptarnaus VNO?

  25. Al - 2013 01 18, 13:08

    Iškilo klausimas – o bilietai į segmentą VNO-TLL bus parduodami?

  26. Justinas - 2013 01 18, 13:10

    O tai gal galėtų iš Vilniaus viešojo transporto tą diktorę pasiskolinti. „Talinas. Kita – Vilnius” :-)

    Man kol kas gana painiai atrodo net ir su keleiviais. Kai sėdi per vidurį eilės, ir iš abiejų pusių keleiviai pradeda kilti lipti, o tu sėdi. O po to kiti atvaro, turi vėl praleisti. Bet esu tikras, kad Turkish moka tai daryti, jiems čia ne pirmas toks skrydis.

  27. Marius - 2013 01 18, 13:15

    Greiciausiai,kad ne …Novaturas kiek zinau ir nepardavnejo TLL/RIX-VNO atskirai,nors kas cia zino

  28. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 13:25

    AI: greičiausiai, kad nebus. TK svarsto, kad galbūt bandyti gauti leidimus aptarnauti TLL-VNO, bet galimai daugiau administracinio darbo dėl mažai naudos. Be to, didelė tikimybė, jog Estijos vyriausybė tokio leidimo ir neduos (gali tiesiog neduoti nemotyvavusi) gindama „Estonian Air” rinką.

  29. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 13:29

    O „Novaturo” pavyzdys rodo, kad tokių keleivių su tokiu produktu gal vienas per mėnesį ir buvo :) Dar reikia nepamiršti, jog TLL-VNO apjungimas yra laikinas projektas.

  30. Al - 2013 01 18, 13:30

    Simonas: to ir tikėjausi. Ko gero vargiai ar ir keleivių surinktų į tokį maršrutą, nebent vieną kitą aviacijos entziastą dar neišbandžiusį TK :)

  31. Šarūnas - 2013 01 18, 13:30

    Lieka VNO gerai pasirodyti ir laukti atskiro IST-VNO-IST segmento na ir be abejo, bent jau daily skrydžių. Simonai, dėl kainų nėra žinių?

  32. Šarūnas - 2013 01 18, 13:33

    Kas liečia tokį TLL-VNO apjungimą, SQ berods skraido SIN-MUC-MAN, tai žmonės skraido vien Europiniu segmentu, kad patirt SQ siūlomą produktą.

  33. Jurgis - 2013 01 18, 13:40

    Simono postas apie Nacionalinį vežėją simboliškai išsilaikė tik vieną dieną. Ka gi, nuo likimo nepabėgsi …

  34. Sharas - 2013 01 18, 14:19

    Du klausimai: apie ka dabar rasys Jurgis, beigi kiek jis jau nusipirko bilietu su TK? Jei rimtai, tai kazko nelabai tikiu sio skrydzio sekme, nes keleiviu skrendanciu ten kur patogu skristi su TK ne tiek ir daug, o tie kurie medzioja pigiausius bilietus tegul ir su labai nepatogiu jungimu, ko gero nera didelis geris aviakompanijoms…

  35. Jurgis - 2013 01 18, 14:21

    CAA vadovas abejoja “Air Lituanica” planais pavasarį pradėti skrydžius
    http://www.aviasistemos.lt/caa-vadovas-abejoja-air-lituanica-planais-pavasari-pradeti-skrydzius/

    “Manau, kad ne. Kadangi nėra padaryta nieko, nėra kam skraidyti dar. Teorinė tokia tikimybė, be abejo, galbūt, bet taip nebūna paprastai”, – sakė K.Auryla, paklaustas, ar “Air Lituanica” planai pavasarį pradėti skrydžius yra realūs.

  36. pliumbum - 2013 01 18, 14:25
  37. Deivis - 2013 01 18, 14:30

    Vienas iš variantų,tai,kad Novaturas ar Tezturas gali pasiūlyti skrydžius su TK ir viešbučius į Tailandą,Indiją ir t.t. Dabar skrydžiai į Bankoką vykdomi per HEL su AY.

  38. pliumbum - 2013 01 18, 14:30

    “Du orlaiviai yra numatyti startui. Šiuo metu pokalbiai jau yra įvykę. Greičiausia vienas bus “Boeing”, kitas – “Embraer” – sakė K.Binkauskas. Čia jis vėl nusišneka ir jo niekas nepataiso ar čia pasikeitė planai ir dabar jau iškart nuo didelių žadama pradėti?

  39. Wizzard - 2013 01 18, 14:33

    Dabar jau negalima sakyt, kad čia – žurnalistų klaida, nebent darė copy-paste iš senų straipsnių. Kažkokią keistą/įdomią diversifikacijos strategiją vysto airLituanica.

  40. Pranas - 2013 01 18, 14:38

    O tai negalėtų kas iš protingesnių žmonių oro uoste pasisakyt, kad kol kas airLituanica planai yra visiškas diletantizmas ir pinigų švaistymas švelniai sakant, gi Zuokas su vienu procentu savo likusių remėjų neturėtų būti toks baisus. Kam žaist šitą žaidimą dar tam projekte dalyvaujant ar tyliai pritariant.

  41. pliumbum - 2013 01 18, 14:40

    Ir dar keistenybės:

    Pirmaisiais metais “Air Lituanica” planuoja iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidinti į 6 miestų pagrindinius oro uostus – Amsterdamą, Briuselį, Kijevą, Londoną, Maskvą, po metų veiklos atidaryti dar 6 naujas kryptis – Stokholmą, Miuncheną, Berlyną, Sankt Peterburgą, Hamburgą, Tbilisį, o 2015 metais – skraidinti į Stambulą.

    Iš Vilniaus, Kauno ir Palangos? Kas čia per vėjai?

  42. Jurgis - 2013 01 18, 14:46

    Bilietai Istanbul – Vilnius jau paleisti, kainos kol kas juokingos :)
    Palyginimui Stambulas – Vilnius 2013-06-11 one way:

    airbaltic
    13:00 Stambulas – 23:45 Vilnius 10 val. 45 min. 442 Lt

    Turkish Airlines
    11:00 Stambulas – 16:45 Vilnius 5 val. 45 min. 3013 Lt

  43. Simonas Bartkus - 2013 01 18, 14:47

    Jei neklystu, Jurgi, tai TK kainodara yra roundtrip only.

  44. klaustukas - 2013 01 18, 14:48

    kuo Estonian skraidys i KUN? Saab’ais, kuriu tuoj nebetures? suprantama, kad BT is KUN tranzita turejo vezti, bet ka ir kur veztu Estonian? eilinis naujojo sapnu dedes komentaras. imone, valdanti oro uostus irgi reikalinga tik tam, kad atsirastu dar pora valdanciojo sluoksnio leveliu, kur butu galima draugus susodinti.

  45. Pranas - 2013 01 18, 14:50

    @pliumbum – reiškia, kad durnių, pasiruošusių išsiskirti su pinigais, ieško ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose.

  46. Jurgis - 2013 01 18, 14:56

    Visgi mtyt dar nesureguliuotos kainos, nes ziurint round trip
    Stambulas – Vilnius – Stambulas 2013-06-11 / 2013-06-15
    kaina 5048 lt

    kai Lufthansa ir airBaltic siulo tom dienom round trip po 750 Lt

  47. Šarūnas - 2013 01 18, 14:58

    Jurgi, čia ko gero IATA nustatyta maršruto kaina, kaip kad buvo su El Al, turėtų mažėti kaina.

  48. Vytautas-NT - 2013 01 18, 15:00

    Šiaip yra pasauly modelių, kai visus oro uostus valdo vienas operatorius. Panašiai yra Ispanijoj. Estijoj viena įmonė valdo kelis veikiančius oro uostus.

    Žodžiu logikos čia yra, tik esant mūsų mažai rinkai nežinia ką čia galima išspaust…

    Beje, kalba apie Estonian prie jų dabartinės strategijos atrodo tikrai kvailai- nes nesant tranzito naudos iš to nulis. Realiai konkuruot su AirBaltic galėtų nebent LOT, tik klausimas ar norės.

    Su Estonian dar galima pažaisti seną žaidimą su lėktuvo bazavimu. Dabar jie turi modernesnius ir mažesnius lėktuvus galima pamėgint išbandytą Stokholmo/Amsterdamo variantą.

    O grįžtant prie Turkish, klausimas kodėl jie šioj vietoj Rygą išmetė? Ar tdar vieno miesto pripainiojimas viską labiau komplikuoja. Nors skrydžio trukmės prasme didelio skirtumo tarp Talino ir Rygos segmento neturėtų būt…

  49. Jurgis - 2013 01 18, 15:02

    @Šarūnas Taip, matyt kad taip.

  50. Tomas - 2013 01 18, 15:42

    P.Pliumbum, ko tokia nuostaba? Suprasčiau, jei būtų iš Mėnulio, bet dabar?

  51. Jurgis - 2013 01 18, 15:44

    Dėl Estonian skrydžių iš Kauno dabar tikrai kad neaišku, nors kažkokį tranzitą jie dar turi vistiek. Ir iš vis, man paskutiniai Susisiekimo ministro, KUN direktoriaus Povilo Ugianskio ir air Lituanica direktoriaus pasisakymai kažkuo tai panašūs :) Matyt, tuo … „bet aš turiu pasitikslinti”.

  52. pliumbum - 2013 01 18, 15:49

    Tomai, kai Vilniaus savivaldybės sugalvota ir valdoma kompanija planuoja skraidyti iš Kauno ir Palangos, ir dar kaip rašoma net į 5 kryptis, tai čia beveik kaip ir iš Mėnulio skraidytų. Kaip čia galvojama, W skraidyti ar Vilnius – Kaunas – Palanga – Maskva tarkim?

  53. Boeing - 2013 01 18, 16:04

    Nesitikėkite pribloškiančiai mažų TK kainų (nebent tai būtų trumpa vienkartinė akcija). Už puikų aptarnavimą reikia atitinkamai ir mokėti.

  54. Edvinas Puksta - 2013 01 18, 16:33

    Norejau pasiteirauti, ar tai galima daryti prielaida, kad is VNO i BKK gali atsirasti pigesniu skrydziu nei su Finnair ar (RIP jau Aerosvit)?

  55. Augustinas Žemaitis - 2013 01 18, 17:13

    Šiaip iš Rygos pamenu per Stambulą į, pavyzdžiui, Adis Abebą buvo už ~1400 Lt (į abi puses) savo laiku, kas skrydžių į Afriką mastais – tikrai pigu. Tad gal bus pasiūlymų ir pas mus.

  56. Augustinas Žemaitis - 2013 01 18, 17:21

    O šiaip tikrai džiugu, kad etina, tikėkimės šįkart iš tikrųjų ir jiems seksis, nes rytų kryptimi net ir Aerosvit esant pasiūla buvo silpna, o Turkish realiausia, ką galėjome gauti, nes Etihad/Emirates/Qatar/Flydubai yra tolimesnės bbazės ir mažiau tranzitui palankūs taškai.

    Pasiūlymas gal ne super su skrydžiu per Taliną – ir jiems patiems kaštai didesni, ir dar srautų dalis atkris dėl laiko. Bet Turkish labai daug kur taip skraido (bene vienintelė iš didžiųjų Europos bendrovių) – reiškia galbūt apsimoka, arba yra kažkoks politinis noras turėti kuo daugiau tiesioginių „paskirties taškų” iš Stambulo(?). Kaip įvertintų Simonas, kiek procentų išauga vienos kėdės kaštai Stambulas-Vilnius-Talinas-Stambulas lyginant su Stambulas-Vilnius-Stambulas?

    Jeigu jie laiko didesnes kainas į vieną pusę nei abi tai kaip suprantu nebus įmanoma pavyzdžiui išskristi iš Vilniaus, grįžti į Rygą palankiom kainom, nebent jie ir čia traktuos kaip vieną regioną kainodaros prasme Baltijos šalis.

  57. domas - 2013 01 18, 17:58

    jūs galite diskutuot kiek norit apie Turkish, bet man vis tiek viena problema vis su jais – ką veikė tas vaikas už užuolaidėlių priekyje verslo klasės? kas leidžia vaikams šmirinėt po kitas klases ir trukdyti keleiviams, ar lįsti prie pilotų kabinos durų? visiškai nesolidus elgesys netinkantis brandžiai aviakompanijai.

    O ir šiaip, reklama nelabai logiška, nors ir kostiumuoti tie keleiviai, visi būtų susidomėję ta dvikova, o ne vaidintų rimtus ir skaitytų ten žurnalus. Visiškai neįtikinama.

    ( http://www.youtube.com/watch?v=sQLG37rM5hw )

  58. Al - 2013 01 18, 18:10

    Kaip bebūtų šita reklama kompanijai ne tik kad nemažai kainavo, bet ir labai gerą PR’ą padarė – virš 100 000 000 peržiūrų yra absoliutus aviakompanijų reklaminių klipų rekordas.

  59. Šarūnas - 2013 01 18, 18:57

    Kolkas 987 Lt RT, 2013-06-11 – 18. Vis dar daugoka, reik tikėtis, kad dar kris kaina.

  60. Jurgis - 2013 01 18, 19:30

    Nagi palyginam kam geriau, Talinui ar Vilniui. Žiūrim skrydžio laikus ir kainą :

    Stambulas – Talinas – Stambulas 2013-06-11 / 2013-06-15
    11:00 Stambulas – 14:20 Talinas 3 val. 20 min.
    15:20 Talinas – 20:10 Stambulas 4 val. 50 min.
    Kaina 959 Lt

    Stambulas – Vilnius – Stambulas 2013-06-11 / 2013-06-15
    11:00 Stambulas – 16:45 Vilnius 5 val. 45 min.
    17:45 Vilnius – 20:10 Stambulas 2 val. 25 min.
    Kaina 998 Lt

  61. Marius - 2013 01 18, 20:14

    Greiciausiai cia ,kaip jau mineta buvo,del to kad Finnair siulo Azija…Paprasciausiai konkurencija numusa kainas TLL..
    O kaina nenustebciau,kad tokia ir liktu.Gi tupimas VNO ar TLL kainuoja papildomus kastus.Ir siaip zinomas dalykas kad tiesioginiai skrydziai ganetinai daznai brangesni nei 1stop.Yra nemazai pavyzdziu,kai is VNO per RIX su Airbaltic pigiau skrist ,nei vaziuot iki RIX ,ir skrist kur reikia:)
    Agenturos kitas reikalas juos nuolaidu gauna..Dabar yra keletas agenturu Lietuvoj kurios siulo atostogas su Turkish.
    Bus idomu cia.Na su Finnair sunkiai jiems kovot bus…Is Talino i Helsinki lektuvai skrenda daznai ir atstumas cia pat…

  62. Marius - 2013 01 18, 20:15

    turejau galvoj siulo atostogas su Turkish skrydziais is RIX

  63. eugenijus - 2013 01 18, 20:19

    Turkai siulo dar viena labai idomu produkta, jei ta pacia diena nera jungties duoda nemokama nakvyne stambule. Bent jau is rygos tas veike nors ypatingai tai nera reklamuojama.

  64. eugenijus - 2013 01 18, 20:38

    jeigu kam idomu kainodara tai pigiausias imanomas RT yra 864 Lt, OW VNOIST – 451 Lt, OW ISTVNO 496 Lt. Bet kol kas pigiausios klases neatidarytos. Kitos pigiausios imanomos kainos RT: BKK – 1921 Lt, ALA – 1463, NYC – 1743 (su nakvyne), LAX – 2032 (su nakvyne), CHI – 1812 (su nakvyne) DEL – 1657 Lt, TYO – 2178 Lt, AYT – 1174 Lt, TLV – 960 Lt, TBS – 1036, BAK – 1126 Lt, DXB – 1040 Lt, SAO – 2199
    su nakvyne), PEK – 1916, HKG – 2200

    Bus tikrai patraukliu variantu ivairiom kryptim, ypac tas kas nesibaido pamiegot pries transatlantini gerame viesbutyje

  65. Paulius - 2013 01 18, 21:08

    Niujorkas liuks variantas, o jei dar nakvynė įskaičiuota viešbutyje tai absoliučiai super. Visai gali tekti išbandyti šią vasarą :-)

  66. Jurgis - 2013 01 18, 21:52

    O tas skrydžio trukmės skirtumas :

    15:20 Talinas – 20:10 Stambulas 4 val. 50 min.
    11:00 Stambulas – 16:45 Vilnius 5 val. 45 min.

    ne mūsų naudai todėl, kad Taline iškrauna bagažą, o Vilniuje ne ?

  67. Šarūnas - 2013 01 18, 22:05

    Kadangi jurgis prakalbo apie bagažą, kaip yra daroma tokiais atvejais? Vis tiek visą bagažą deda į „bagažinę” Kaip atskiriamas tas bagažas, kuris į VNO, kuris į TLL? GH darbuotojai ieško ant lagaminų destination point ?

  68. Marius - 2013 01 18, 23:06

    Skiriasi bagazo registracijos juosteliu spalvos ir aisku krauna atskirai…Bent jau taip FlyLAL laikais kai skridau su tupimu PLQ buvo

  69. Jurgis - 2013 01 18, 23:22

    Eugenijau, o kaip žinot ar matyt, kad tau priklauso ar kad gali gauti tą nemokamą nakvynę ? Ar tai būna kur nors pažymėta ? Ar tiesiog perki drąsiai bilietą nors ir parašyta, kad turi laukti kokią 12 val. oro uoste (ar turi būt būtinai nakties metas ?) ir eini kažkur tai prašyt nakvynės ? Ar ta nakvynė pačiam oro uoste, ar veža į viešbutį Stambule ?

  70. Al - 2013 01 18, 23:30

    Yra TK puslapyje: jei jungimas daugiau nei 10h keleivis turi teisę gauti nemokamą viešbutį (verslo klasei – 7h riba).

  71. marius - 2013 01 18, 23:43

    to Marius
    ? rimtai esi skrides lektuvu

  72. Anonimas - 2013 01 19, 00:45

    Skrendantys iš Talino į Stambulą ir neišlipantys iš lėktuvo įtraukiami į VNO statistiką?

  73. Karolis - 2013 01 19, 00:47

    Jei tai tiesa, ka raso Marius, tai bene pirmas (pirmas!) jo normalus komentaras Simono bkoge. Su tuo visus ir sveikinu.

  74. ES - 2013 01 19, 01:10

    Domai, vaikas buvo WC, o kostiumuoti dėdės skaitė Koraną (in-flight version♣)

  75. Globetrotter - 2013 01 19, 10:37

    Kad gauti nakvyne Stambule, turi buti trumpiausias imanomas tarpas tarp reisu (bet virsijantis 10 val. ar 7 val. verslo klasei). Jeigu, sakykime, buvo ankstesnis skrydis i NYC, bet jam nebuvo bilietu, tai pasirinkus sekanti skrydi nakvynes negausi.

    Beje, nors mums del tvarkarascio tai nelabai aktualu, bet turint ilga persedima dienos metu, vietoj viesbucio galima gauti ekskursija po Stambula.

  76. Francas - 2013 01 19, 11:33

    Domai, we see what you did there :D

  77. Jurgis - 2013 01 19, 12:16

    Taip, dėl ekskursijos žinau. Tik atvykus visur informaciniai stendai apie tai rodo. Liuks, bet neteko pasinaudot dar.
    Eugenijau, tai ar tikrai negalima bus nusipirkti tarkim tokio bilieto :
    Vilnius-Istanbul-xxxx-Istanbul-Riga ?
    ar butinai tures buti Vilnius-Istanbul-xxx-Istanbul-Vilnius ?

  78. Jurgis - 2013 01 19, 12:19

    „Turkish Airlines“ atsiriekia vis didesnę rinkos dalį
    http://vz.lt/article/2013/1/19/turkish-airlines-atsiriekia-vis-didesne-rinkos-dali

  79. Augustinas Žemaitis - 2013 01 19, 12:32

    @Jurgis – laiko skirtumo ne mūsų naudai nėra. Sudėk laikus VNO-IST-VNO ir TLL-IST-TLL ir pamatysi, kad rezultatas yra toks pats – 8 val. 10 min.

    Reikalas tas, kad Vilnius yra pakeliui iš Talino į Stambulą, o Talinas – absoliučiai iš kelio skrendant iš Stambulo į Vilnių. Todėl Talinas-Stambulas (per Vilnių) ir užtrunka mažiau nei Stambulas-Vilnius (per Taliną). Kita vertus Stambulas-Talinas yra ilgiau dėl tos pačios priežasties nei Vilnius-Stambulas, nors abu reisai tiesioginiai.

    Rezultate kas geriau estams su laiku tai tik tai, kad, išskyrus tūpimą Vilniuje, jie nuskrenda maždaug tokį atstumą, kokį ir skristų, jei būtų abu reisai be tūpimo (prisideda maždaug 1 val. 30 min. ant RT). Tuo tarpu vilniečiams tenka papildomai suskraidyti iki Talino ir atgal (prisideda maždaug 3 val. 20 min. ant RT).

  80. Simonas Bartkus - 2013 01 19, 13:47

    Jurgi, vadinamieji „open jaws” bilietai Vilnius-Adis Abeba-Ryga tikrai bus. Nesu tikras dėl O-D, bet manau taip pat.

    Šiaip dar manau, jog TK gali minučių klausimu koreguoti tvarkaraštį. Pvz. segmentui TLL-VNO numatyta 1 val. 25 min., kai tuo tarpu „Estonian” CRJ lėktuvui nusimato 59-60 min., o actual flying time su reaktyviniu lėktuvu yra vidutiniškai 48 min.

  81. Paulius - 2013 01 19, 21:28

    Tuo tarpu American Airlines keičia stilių, įskaitant logotipą ir lėktuvų dažymą: http://www.aa.com/newamerican

  82. Patikimasis - 2013 01 19, 21:38

    Tuo tarpu kalbama, kad AA perima tai, ką AEROFLOT’as turėjo prieš 20 metų. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Aeroflot_Airbus_A310-300_F-OGQS_CDG_1993.png kita vertus, panašumų tikrai yra.

  83. Augustinas Žemaitis - 2013 01 19, 21:44

    Atrodo buvo seniausiai nekeitusi stiliaus aviakompanija – nuo 1968 m., tai jau 44 m.

  84. Al - 2013 01 19, 21:59

    Ir taip pat vieną išskirtiniausių stilių turėjusi aviakompanija – aliumininio B767 su niekuo nesumaišysi.. Dabar iš tolo jau neatskirsi ar AF ar AA :)
    Apskritai atrodo, kad pastaruoju metu atsirado toks trendas link neišskirtinio ir neišsišokančio stiliaus – puikiausias pavyzdys yra ką LH padarė su germanwings (nors ten aišku ir kitų priežasčių būta).

  85. pliumbum - 2013 01 19, 22:16

    Pats logo tai toks nelabai, bet uodega tai įspūdingai atrodo :)

  86. Paulius - 2013 01 20, 00:46

    Uodega graži tikrai. Logo irgi nieko, bet seno gaila, bet labiau už viską tai pliko metalo spalvos, tikrai unikaliai atrodė ir sumaišyti su niekuo nebuvo įmanoma, ikoniškas dažymas.

  87. pliumbum - 2013 01 20, 03:47

    Tas trendas link minimalistinio, neišsišokančio stiliaus dabar visur, ne tik tarp avialinijų :) Pvz. eBay ir Microsoft logo: http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/2012/10/microsoft.logo_1.jpg

  88. Deivis - 2013 01 20, 11:43

    Iberia taip pat ketina atsinaujinti:
    http://skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=8198
    Dabartinis dažymas man atrodo žymiai geriau nei būsimas.

  89. Simonas Bartkus - 2013 01 20, 11:45

    Švara, ploni šriftai, daug šviesių spalvų yra šiuolaikinė tendencija. Kaip tipinį pavyzdį galime pamatyti „Finnair” atsinaujinimą prieš porą metų kai „melyną/baltą” pakeitė tiesiog balta.

  90. Justinas - 2013 01 20, 19:22

    More than 250 flights cancelled at Heathrow as forecasters warn of just 2cm of snow

    Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2265394/Heathrow-turned-refugee-camp-snow-cancels-hundreds-flights-critics-claim-bosses-failed-learn-lessons.html

    Kiek VNO skrydžių atšaukta dėl sniego? :-)

  91. Vytautas-NT - 2013 01 20, 20:40

    Tuo tarpu įdomus straipsnis apie LCC oro uostą šalia Maskvos. Žinant problemas įvažiuot į Maskvą, didžiausia mįslė kaip nusigaut iki tokio oro uosto:

    http://www.gazeta.ru/business/2013/01/19/4932989.shtml

  92. Vytautas-NT - 2013 01 20, 20:40
  93. Augustinas Žemaitis - 2013 01 20, 20:45

    Nekonkrečiai šiuo atveju, bet bendrai – kodėl britai su sniegu nesusitvarko? Ar jie negali įsigyti tam technikos? Kodėl? Galbūt Simonas pakomentuotų?

    Analogiškai užsnigti oro uostai Europos šiaurėje ar rytuose kuo puikiausiai funkcionuoja. Juk JK – tai ne Singapūras, užsninga ten kasmet ir netenkama tūkstančių skrydžių. Ir JK yra turtinga šalis, skrydžių tikrai daug kyla kasdien, nuostoliai ekonomikai iš masinių atšaukimų didžiuliai.

  94. Paulius - 2013 01 20, 21:32

    Priežastis kodėl nesusitvarko yra manau nenoras net bandyti tvarkytis. Tiesiog niekas nieko nedaro šiuo klausimu, o kai kiekvieną žiemą ‘netikėta’ kelis kartus pasninga, tada visi išpūtę akis aiškina kaip nebuvo pasiruošę tokiai gamtos anomalijai, kai visa likusi Europa nusišypso ir vis paklausia kodėl eilinį kartą vis tas pats ir tas pats.

  95. Al - 2013 01 21, 00:09

    Nėra tas Heathrow toks beveiltišjas – pastarosiomis dienomis BRU, FRA, VIE ir CDG neką mažiau problemų kylančių dėl stipraus sniego.
    Iš esmės LHR kenčia nuo sniego labiau nei kiti Europos HUB’ai ne tiek dėl nesugebėjimo tvarkytis, kiek dėl pačio oro uosto apkrovimo. Operuojant full capacity ir netikėtai sustabdant skrydžius kad ir 30 min beveik automatiškai reiškia, kažkurie reisai turi būti atšaukiami – tiek dėl ribot kilimo/tūpimo dažnio, tiek ir dėl lektuvų stivėjimo vietų trūkumo.

  96. pliumbum - 2013 01 21, 00:13

    Taip, čia yra tiesiog tokie kvaili šalies kultūros aspektai ir konservatyvios tradicijos matyt. Panašiai kaip su dviem čiaupais kriauklėje ar banko čekiais, kuriuos žmonės vis dar išrašinėja. Verda savo sultyse, nepasižiūri kas kitur dedasi, ir visiems gerai. Ir ne tik su oro uostais bėdos – kiek girdėjau, ir su traukiniais bėdos, ir net parduotuvėse prekių nebūna atvežta.

    Šiaip nereikia net Šiaurės ar Rytų Europos – Olandijoje irgi panašiu dažnumu pasninga, ar kyla kokios nors problemos?

  97. Mindaugas - 2013 01 21, 10:46

    Sniegas kelia sąmyšį Europos oro erdvėje: atšaukta daugybė skrydžių

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/sniegas-kelia-samysi-europos-oro-erdveje-atsaukta-daugybe-skrydziu-57-298611#ixzz2Ib8HhMee

  98. Mindaugas - 2013 01 21, 11:22
  99. klaustukas - 2013 01 21, 11:53

    @pliumbum AMS pasnigus nedaug skiriasi nuo LHR

  100. Simonas Bartkus - 2013 01 21, 12:04

    Dėl sniego Vakarų Europoje. Esu Europos oro uostų sąjungos politikos komiteto narys, tai ten tas klausimas kiekviename posėdyje vis pasvarstomas :)

    Mano nuomone, esmine problema yra britiškas visuotinis mąstymas, jog „šiemet pasnigo, o kadangi sninga retai, tai dabar 10 metų nesnings”. Sakau britiškas, nes pas juos tai ryškiausiai mątosi, bet pas prancūzus, belgus irgi taip panašiai.

    Po berods užpernai buvusio snygio prieš Kalėdas, kuomet Europoje kelias dienas snigo be perstojo ir iš UK, Belgijos ir Prancūzijos buvo praktiškai neįmanoma išskristi, šis klausimas stipriai pradėtas diskutuoti.

    „Aeroportos de Paris” (CDG ir ORLY valdanti bendrovė) savo nuožiūra įsigijo įrangą (berods 70 sniego valymo mašinų ir aibė kitos įrangos), o po to bandė kaštus padalinti oro uosto naudotojams, t.y. aviakompanijoms tūpimo mokestis turėjo kilti keliolika centų už toną, tačiau šios pasipriešino ir atsisakė už tai mokėti.

    Britai eina daugiau politiniu keliu ir bando gauti pritarimą investuoti į sniego įrangą, bet nepavyksta apginti būtinumo įrangos.

    Ir čia manau susiremia visuotinis mąstymas, visi minties kamputyje mano, kad „tikrai daugiau nesnings” ir nei oro uostai stumia idėją, kad būtina tam ruoštis, tiek aviakompanijos atmeta pasiūlymus už tai mokėti.

    Antrame lygyje yra ir tai, jog „know how”, kaip tam ruoštis ir kaip tą daryti trūksta. Mums, skandinavams ir kitiems šiauriečiams tai yra įprasta dešimtmečius ir visi turi „know how”, kaip žiemos sąlygomis dirbti ir kiek tai kainuoja.

    Ir, kaip kas pastebėjo, LHR dirba „in full slot use”, t.y. pusvalandžio stabdymas valyti sniegą reiškia, jog jau iš karto bus „cancellations” ir „delays”, nes per tą pusvalandį neįvykusių tūpimų neįmanoma perkelti į kitą dienos dalį. Tuo tarpu vokiški oro uostai, pvz. FRA, žiemą dalina mažiau slotų negu vasarą. Yra žiemos slotų režimas su mažiau max slotų ir vasaros slotų režimas su daugiau slotų. Technologiškai esant snygiui reikia stabdyti KTT darbą kartais keliasdešimčiai minučių. Su mažiau slotų režimų dažniausiai tai pavirsta tik „delays”.

    Tikiuosi, gal aiškiai savo nuomonę išdėliojau :) Turbūt tai susiveda į nesugebėjimą keisti įpročių per visus sluoksnius.

  101. Žygimantas - 2013 01 21, 12:19
  102. Justinas - 2013 01 21, 12:40

    Truputį prasiėjau pro kayaką, tai galiu konstatuoti, jog nuo šios vasaros ir TK paleidimo iš VNO į tokius miestus kaip Tripolį, Rijadą, Ankarą, Antaliją, Alžyrą, Džedą ir pan. bus galima patekti ir pigiau, ir patogiau nei bet kada iki šiol. Kai kur skrydžių kaina kris 2 kartus.

  103. Jurgis - 2013 01 21, 14:01

    Oro uostai sulaukė 3,2 mln. keleivių

    2012 m. į šalies oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 3,2 mln. keleivių – tai 17,6 proc. daugiau nei 2011 m.

    Lietuvos statistikos departamento duomenimis, daugiausia keleivių atvyko iš ir išvyko į Jungtinę Karalystę (719,6 tūkst., arba 22,7 proc.), Vokietiją (348,3 tūkst., arba 11 proc.), Latviją (215,2 tūkst., arba 6,8 proc.), Daniją (192,2 tūkst., arba 6,1 proc.), Norvegiją (190 tūkst., arba 6 proc.) ir Airiją (189,1 tūkst., arba 6 proc.).

    Palyginti su 2011 m., 73 proc. daugiau keleivių atvyko iš ir išvyko į Norvegiją, 29,1 proc. – Jungtinę Karalystę, 22 proc. – Vokietiją, 8,3 proc. – Daniją, 6,7 proc. – Airiją, o 8,7 proc. mažiau – iš ir į Latviją.

    http://www.ekonomika.lt//naujiena/oro-uostai-sulauke-3-2-mln-keleiviu-35201.html#ixzz2IbvSi6Rh

  104. Jurgis - 2013 01 21, 14:08

    Boeing’o „Dreamliner“ lėktuvų nesėkmių priežastis – brokuotos japoniškos baterijos?
    http://www.balsas.lt/naujiena/711600/boeing-o-dreamliner-lektuvu-nesekmiu-priezastis-brokuotos-japoniskos-baterijos

  105. Šarūnas - 2013 01 21, 14:11

    http://i1058.photobucket.com/albums/t420/girmaxas/ziemiskas/DSCF6201.jpg?t=1358701156 Keista, kad SN net ir tokiu oru nestovi prie rankovės, nebent buvo kažkokios priežastys…

  106. Vytautas-NT - 2013 01 21, 14:31

    Įdomu kas keisis pasikeitus Stanstedo savininkams:

    http://verslas.delfi.lt/transportas/stanstedo-oro-uostas-naujam-savininkui-parduotas-uz-15-mlrd-svaru.d?id=60478437

    Jau labai griežtai užlaužė- nebeleidžia tai pačiai grupei valdyt dviejų Londono oro uostų (Southamptonas per toli ir per mažas)…

  107. Jurgis - 2013 01 21, 14:34

    Recharge in Vilnius
    All the good things come to the end.
    It was pleasure to share events in Vilnius and other stuff during all this time.
    But it’s time to say goodbye. Our Recharge in Vilnius story is over.

  108. to Justinas - 2013 01 21, 14:35

    True, o Teheranas man net praktikoje aktualu, kaina puiki!

  109. Mindaugas - 2013 01 21, 14:51
  110. Jurgis - 2013 01 21, 14:55

    Keičia vadovus ir kuria bendrą šalies oro uostų valdymą
    „Verslo žinios”

    Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius teigia, kad šalies oro uostai neturėtų konkuruoti tarpusavyje, svarstoma apie vieną oro uostų valdymo įmonę.

    – Ar teisinga strategija į Vilniaus oro uostą pritraukti pigių skrydžių bendrovių?

    Ne nuo ministro noro priklauso, ar bendrovė ateina, ar išeina. Viskas priklauso nuo rinkodaros. Nereikia skirstyti į prestižines ar pigias. Jei bendrovės nori, jų nepastumsi, nepatrauksi, gali bandyti sugundyti, bet tik tam tikromis rinkodaros priemonėmis, taip pat ir lengvatomis. Mąstau, kad reikėtų galvoti apie bendrą oro uostų bendrovę Lietuvoje, kad ne kiekvienas oro uostas atskirai dėliotų savo rinkodarą, perviliotų vienas iš kito, vienas vadovas būtų geras, o kitas – blogas. O kas iš to vertinant Lietuvos mastu? Todėl ir yra minčių įvesti bendrą valdymą, kad būtų tvarka ir rezultatas. Ar tai bus padaryta, dar tvirtai nežinau, bet apie tai galvojame.

  111. Jurgis - 2013 01 21, 15:05

    Убытки airBaltic не станут шокирующими
    http://biznes.delfi.lv/bizopinion/ubytki-airbaltic-ne-stanut-shokiruyuschimi.d?id=42986744

  112. Simonas Bartkus - 2013 01 21, 15:13

    Šarūnai, SN laiko VNO reise 30 min. turnaround net ir žiemą, tai prie rankovės neįmanoma tokio reiso aptarnauti. Todėl naudojamas bus’inimas į SN reisus jei A319, jeigu Avro – laipinimas pėščiomis kaip SAS ir Estonian.

  113. Šarūnas - 2013 01 21, 15:22

    Aišku, čia tokia kaštų mažinimo sistema reiškias. Efektyvumo didinimas.

  114. pliumbum - 2013 01 21, 16:01

    Nu va, jau Sinkevičius pradeda ateiti į protą, o tiksliau gal matyti realybę. Jau jam aviakompanijų nepastumsi ir ne nuo ministro noro priklauso.

  115. simonui del SN - 2013 01 21, 16:02

    Simonai, vis delto klausimas del SN. Kas renkasi, su kiek autobusu vezti keleivius? cia SN nustato ar ground handlingas? (klausiu, nes neretai netelpa visi i ta viena autobusa).

  116. Simonas Bartkus - 2013 01 21, 16:06

    Na, tai SN ir ground handler’io susitarimas. Įtariu, jog susitarime jie turi kokią formulę, jog jei keleivių daugiau nei XX vežama dviem autobusais ar pan. Galų gale autobusai turi savo „capacity”, kuri neviršijama.
    Žinau, kad vėlavimų atvejai dar kitaip būna aptarti, tada stengiamąsi greitinti boarding’ą keliais autobusais.

  117. Linas - 2013 01 21, 20:35

    Spaudoje pasirodė žinutė, kad QR nori įsigyti dalį OK akcijų…
    http://content.yudu.com/A20xis/acw210113/resources/index.htm?referrerUrl=

  118. Linas - 2013 01 21, 20:36

    Žiūrėti 5 psl. :)

  119. Jurgis - 2013 01 21, 22:02

    „EasyJet“ įkūrėjas grasina, kad parduos savo akcijų dalį
    http://www.balsas.lt/naujiena/711803/easyjet-ikurejas-grasina-kad-parduos-savo-akciju-dali

  120. Wizzard - 2013 01 22, 11:10

    Iš antro karto neįsidėjo nuoroda. Lrytas rašo apie naują aviacijos strategiją

  121. pliumbum - 2013 01 22, 11:11
  122. Šarūnas - 2013 01 22, 11:38

    Kas liečia tą lryto straipsnį, tai gi kadaise BT buvo, kaip Baltijos avialinijos, ir kuom visa tai baigėsi? Estonian skęsta skolose, tad jie yra suinteresuoti dalintis našta su kažkuo. Kas išlaikytų Status Quo šalyse, tai tik akcijų paketo pasidalijimas.

  123. klaustukas - 2013 01 22, 11:38

    http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/transportas/balandi-naujas-sas-marsrutas-is-vilniaus-i-stokholma-667-299108 – kas cia per komedija? ir orlaivis geras, ir daznis – gales visi Mariaus draugai verslininkai ir pasiturintys emigrantai varyti non stop!

  124. Tomas LT - 2013 01 22, 12:04
  125. pliumbum - 2013 01 22, 13:01

    Saab 2000? What? Maniau, SAS tokių nebeturi? Čia gal balandžio pirmosios pokštas, nes rašoma, kad pradeda nuo balandžio pirmosios?

Leave a reply