Kaip „Suit Supply“ sprendžia problemas

Gali būti, jog šis įrašas tapti garbinimo giesme vienai parduotuvei, bet gerai vietai negaila, o ir ne pirmas toks būsiu – kolega Miesčionis irgi savo gerąja patirtimi dalinosi.

Reikalas tas, jog po kelių apsilankymų „Suit Supply“ neisivaizduoju kitos vietos, kur įmanoma vyrams greitai, patogiai ir be streso įsigyti kokybišką kostiumą ar kokį kitą klasikinį rūbą.

Pamenu, dar prieš gerą gerą penkmetį, kada sukausi interneto svetainių kūrimo versle, tos srities žmonės buvo įsikandę populiariosios verslo literatūros maldelę – „mes neparduodame produktų, mes spredžiame problemas“. Konsultacinis verslas pirmasis įsikirto, jog klientai perka problemų sprendimus, o ne produktus. Šiandien matosi, kad tos interneto svetainių kūrimo kompanijos, kurios realiai suvokė, jog turi būti orientuotos į sprendimus, išgyveno, o kitos, liaudiškai tariant, „užlinko“ arba vegetuoja.

Paprasta ir ne kartą jau aprašyta tiesa – visi pinigai yra mokami ne už produktus, o už problemu sprendimus. Žmonėms nereikia mėsainių, jiems reikia alkio problemos sprendimo. Žmonėms nereikia auskarų, jiems reikia išskirtinumo problemos sprendimo. „Suit Supply“ matosi, jog yra orientuota į paprastos, bet svarbios problemos sprendimą – „klasikinio rūbo vyrams trūkumo problemą“.

„Suit Supply“ yra mažas parduotuvių tinklas, veikiantis tik Olandijoje, Belgijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Lietuvoje, bet, visur kur veikia, sulaukęs didelės sėkmės. „Suit Supply“ Lietuvoje yra puiki atsvara „Aprangos“ nekokybei, tos pačios „Aprangos“ valdomam „City“ brangumui, „Mosaic“/“Baltman“/“Monton“ silpnam asortimentui ir visiems galiojančiam labai blogam aptarnavimui.

Ar kas nors dar žino, nors vieną parduotuvę, kuri būtų sukurta vyrams?

Tik kelios plika akimi pastebimos smulkmenos, kurios paverčia „Suit Supply“ iš „produktų parduotuvės“ į „problemų sprendėją“:

1. Kostiumai parduotuvėje sukabinti pagal dydžius, o ne pagal modelį;

2. Pardavėjai / konsultantai – aukšto lygio. Patikėkite, 40-ties moteris kelia didesnį pasitikėjimą savo kompetencija patariant renkantis rūbą nei antro kurso studentė (dažniausiai arba „šūdo atsikandusiu veidu“ (c) Pumprickaite) rodanti prekes, arba nuolat kartojanti frazę „šitas tai puikiai jum tinka“) – ir ne tik kelia pasitikėjimą, bet iš tiesų sugeba patarti;

3. Parduotuvės interjeras ir prekių išdėstymas yra aiškiai nukreiptas į tikslą – „išspręsti klasikinio rūbo trūkumo problemą“ – viskas išdėliota tiksliai, be jokių nereikalingų detalių, viduryje salės – iš veidrodžių sudėtas kvadratas, kur gali save apžiūrėti iš visų pusių;

4. Greitai ir už pakankamai sąžiningą kainą tiesiog parduotuvėje gali būti palenktos kelnės, atliktas susiaurinimas ar pečių pakėlimas – dažnai standartinėje parduotuvėje taip gana neblogi modeliai geba pavirsti maišais kūnui.

„Suit Supply“ pasijusite nejaukiai tik tada, jeigu užsuksite į parduotuvę eidami per visas „Europos“ prekybos centre įsikūrusias parduotuvės iš eilės – neturėdami minėtos problemos, kurią sprendžia „Suit Supply“ – nesuprasite parduotuvės esmės.

Džiugu, jog Lietuvoje nors jie vaidina ir labai siaurą vaidmenį, bet yra pora žaidėjų iš kurių gali visa rinka pasimokyti tam tikrų dalykų:

1. Iš „Suit Supply“ – kiek mažai reikia, kad sukurti beveik tobulą parduotuvę vyrams;

2. Iš „Marks&Spencer“ – kaip reikia mokėti žymėti produktus (tik atkreipkite dėmesį į jų etiketes, spec. užrašus, skirtingas pakabų spalvas, dydžių žymėjimą!).

P.S. Atimti perkant drabužius iš pirkėjo pakabą atleistina tik „Maximai“ ir dėvėtų rūbų parduotuvėms.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

32 komentarai

  1. dzejus - 2008 06 12, 09:17

    Labai gera įspūdį paliko Lelija Gedo prospekete (arčiau Seimo) – besimatuojant kostiumus konsultatntė diskretiškai pasakė, kad šitasd netinka, šito nerekomenduoja ir pan. Likau sužavėtas jos aptarnavimu o ir pirkinys patiko

  2. Aretas - 2008 06 12, 10:08

    bliamba, net užsinorėjau dar vieną kostiumą nusipirkti, nors nelabai dar reikia:)
    o ir webas jų visai čiki.

  3. Simonas Bartkus - 2008 06 12, 10:31

    dzejau, man tai nepatinka „Lelijos“ logotipas, nepatinka, kad jie siuva šiek tiek apkūnesniems vyresniems vyrams, todėl šiek tiek gaunasi tarsi su rėmu vaikščiotum :) bet čia aišku mano asmeninė nuomonė. Kitas argumentas prieš „Leliją“ yra nelabai gera jų kokybė, kas liečia dažną kostiumo nešiojimą – naudojamos medžiagos kiek nepraktiškos.

    Aretai, aš vakar vos iš parduotuvės neišėjau su dviem kostiumais ;)

  4. Aretas - 2008 06 12, 10:50

    iš tiesų šitas visas experience’as priešingas mano šią savaitę patirtam Vilbroj, nuvažiavau pirkti 3 filtrų objektyvui, du iš jų buvo akcijiniai (pagal jų saitą išsirinkau). neakcijinis yra, akcijinio vieno nėra, kitas yra, mergaitė suskaičiuoja, bet kažkaip man suma per didelė gaunasi, aš kitaip skaičiuoju, man turi gautis ne 200 Lt o 160 Lt, ji vėl žiūri, tada paaiškėja kad tas kitas irgi ne akcijinis, o akcijinio nebėra. tai nepirkau, nes net nepasiūlė:), su kolega važiuodami iš ten šnekėjom ir net juokas ėmė, nu sakau, bliamba, nu būtų ji bent 2 sakinius pasakiusi koks tas filtras geras ir visa galva aukščiau negu tas kur buvo akcijinis, nu būčiau aš jį nupirkęs. o dabar po mano vienintelio experienco vilbroj panašu kad kitą kartą vėl važiuosiu į savo pamėgtą parduotuvę, nors ji ir labai nepatogioj vietoj…

  5. MariukasM - 2008 06 12, 14:27

    Man irgi teko toje parduotuvėje pirkti. Tikrai likau labai patenkintas aptarnavimu. Nors aš priklausau hm… labai apkūnių vyrų kategorijai, pardavėja be problemų man padėjo išsirinkti ir kostiumą, ir prie jo tinkančius marškinius bei kaklaraiščius.

  6. dzejus - 2008 06 12, 14:40

    būtinai apsiklankysiu prie progos toje parduotuvėje. Ankščiau, kaidirbau prie Europos, kasdien praiedavau pro šalį ir nė karto neužsukau :/ gal tiesiog poreikio nebuvo

  7. Mindaugas - 2008 06 12, 15:21

    Suit Supply – neabejotinai viena iš geriausių kostiumų parduotuvių Lietuvoj.

    O dėl Vilbros, paprieštaraučiau Aretui – kiek teko lanklytis ir pirkti: aptarnavimas geras ir sąžiningas. Prieš kelias savaites internete pas juos radau 90lt pigesnę atminties kortelę nei bet kur kitur. Suabėjojau – bet užsakiau. Nuvažiavau – pasirodo padaryta interneto puslapyje klaida. Bet vietoj to, kad atsiprašytų ir pasiūlytų nusipirkt brangiau – jie man ją pardave pigiau, už klaidingą kainą.

  8. Aretas - 2008 06 12, 15:56

    Mindaugai, taip, aš jokiu būdu nenoriu pasakyti kad Vilbra blogai, bet mūsų asmeninės patirtys remiasi tuo, su kokiu aptarnaujančiu žmogumi mes susiduriame. Juk vienoje parduotuvėje gali dirbti du konsultantai kurių vienas bus tobulas, o kitas niekam tikęs (na, čia taip ekstremaliai:) ), ko pasekoje puikiojo bendravimas augins daug lojalių klientų, kai tuo tarpu kito veiks priešingai. Galima priekaištauti kasininkei prekybos centre, tačiau ji niekuo nekalta, ji tik dirba sistemoje kuri ir yra kalta, o šiuo atveju specializuotose parduotuvėse viskas gerokai daugiau priklauso nuo konsultanto. Aš pats dirbu siauroje specializuotoje srityje (gal netgi labiau specializuotoje nei Foto biznis) ir tikrai didžioji dalis pardavimų yra asmeniniai ir priklauso nuo konsultanto.

    Beje, aš nenorėjau sakyti kad ten buvo blogas aptarnavimas. na, jis buvo vidutinis, bet man kaip prekybininkui buvo įdomu stebėti kaip žmogus net nebando tau parduoti brangesnio daikto, tsakant viršun nepardavinėja:), na, galbūt dėl to kad mano kostiumas su kuriuo buva atvažiavęs ne iš SiutSupply buvo :)

  9. asd - 2008 10 3, 14:49

    Trumpa mano nuomone:

    Manau, kad ner ten nieko stebuklingo, o paciu kostiumu kokybe bei isvaizda nera superine. O jei ir patinkanti randi, tai netenkina jo audinio savybes. Tiesa, sioj parduotuvej jie ir nekainuoja tiek, kiek galima tiketis is gero kostiumo. Siaip, einant toki ruba pirktis geriau neiti vienam – reikia pasiimti antraja puse ar kazka kita, kas supranta apie kostiumus ir gali kritiskai vertinti – tad tokiu atveju jokiu problemu kaip ir nebus bei bus isvengta konsultanciu, kurios nores viena ar kita kostiuma ibrukti (manau, kad si problema neabejotinai yra visose parduotuvese, tik vienos moka tai tinkamai uzmaskuoti, o kitos ne:) priesingu atveju teigti butu matyt naivu).

    Kokybės prasme, matyt, rinkciausiau geriau lelijos kostiuma, mat jo audinys gerokai geresnis ir prabangesnis, o kainos mazai skiriasi. Bet lelijoj daznai susiduriu su tam tikru kostiumu trukumu jaunesnio amziaus pirkejams. Is visu kostiumu, bent mano akimis, paprastai verti demesio buna 2-3, kiti tokie orientuoti i senyva pona. Tiesa, is lelijos esu turejes tik viena kostiuma, taciau juo likau be galo patenkintas, tad ir dabar uzsuku apsizalgyti. Ir praeita savaite visai nieko kostiuma radau, tad reiks pabandyt laisvesne diena nuvykti pasimuoti ir gal visai tiks.

    O i apranga tai visai nebeeinu, nes gal ir kai kurie kostiumai ant pakabos atrodo ir nieko ir kaina tikrai nedidele, bet kai uzsivelku, labai kažkokia neviltis apima – ir nesupranti, ar tai tau negerai, ar kostiumui kazkas ne taip:))) Bet gal kitiems ir nieko buna, nezinau. Is aprangos esu tik vienas kostiumines kelnes nusipirkes, kurios kaip nekeista, visai gerai nesiojosi.

    O monton kostiumai man panasus i kazkoki cirka:)) tiesiog nezinau, kur su tokiais galima rodytis…

  10. anyway - 2008 10 3, 14:53

    Na, sutinku su autorium, kad sitas blog’as gali but panasus i garbinimo giesme :)
    Ir didziaja dalim pritariu del tos parduotuves… Bet jei kalbam apie auksciausia lygi, tai ir tas kelniu patrumpinimas ar paplatinimas ir pan. turetu but nemokamas. Cia tas pats kaip MAXIMOJE perki pirkiniu maiseli ar pan… Na visoje vakaru europoje uz tuos maiselius nereik moket, tik pas mus reik… Tai kodel pvz pirkadamas kostiuma tarkim solidzioje parduotuveje as turiu rinktis, ar man tas kostiumas bus per platus, per siauras, per ilgas ar turiu moket bonusa, kad nupirkta preke butu man kaip tik?

  11. Simonas Bartkus - 2008 10 3, 17:55

    atsakymai skaitytojams ‘asd’ ir ‘anyway’.

    „Suma sumarum“ aš panau, kad „Suit Supply“ stiprybė yra geras „shopping experience“. Taip, aš sutinku, kad pardavėjai/konsultantai dažnai yra motyvuoti kažką tau įkišti. Bet – blogai yra tada, kada grįžęs namo (ar po kažkurio laiko) pasijauti apgautas – man nė karto taip nebuvo. O „Suit Supply“ kostiumų turiu bene keturis, ir visi jie buvo išsirinkti po aktyvaus pardavėjų konsultavimo.

    Dėl audinio kokybės – taip, „Suit Supply“ negamina prabangių kostiumų. „Suit Supply“ gamina darbinius arkliukus. Aš manau, kad jie yra labai geros kokybės tokiam lygiui. Turiu omenyje „išsilaikymą“ ir kasdienį kostiumo naudojimą – aš ne iš tų, kurie skrisdami lėktuvų kostiumą vežasi lagamine, persirengia automobilyje 17 val. į džinsus, o kostiumą pakabina ant pakabos. Kostiumus nešioju aktyviai, nuolat ir įvairiose situacijose – trinuosi ir kabake su juo, skrendu lėktuvu, etc. Kokybė nenuvylė – jie nesusinešioja greitai, nesilamdo, dulkėms irgi pakankamai atsparūs.

    Apie „Leliją“ aš kitokios nuomonės – medžiagos kokybė gal ten ir nebloga. Bet patys modeliai, tai, apsaugok nuo jų … Kaip ir išsireiškei apie „Aprangos“ parduodamus kostiumus – apsivelki ir matai, kad ne taip. Be to, iš patirties – „Lelijos“ produkcija nesidėvi, bet žiauriai yra lepi – lamdymuisi, „šiukšlių rinkimui“ ir kt.

    Dėl patrumpinimo/paplatinimo – visgi manau „Suit Supply“ atleistina, jog tai yra mokama paslauga. Visgi, kostiumai nekainuoja tiek brangiai. Džiaugiuosi čia kiek asmeniškai – kadangi esu gan standartinių proporcijų, nei aukštas, nei kūdas, tai dažniausiai man tinka standartiniai gaminiai.

  12. Tadas - 2008 11 6, 23:28

    asd turbut nori pareklamuoti Lelija :) Suit Supply super kostiumai, ne vienos siules nereikia tvarkyti, tarsi tau pasiuti buna. Lelija, aisku, kiek geriau, nei kokia Aprangos parduotuve, bet toli grazu iki Suit Supply lygio. Tinkanti kostiuma vos viena kita terasi. Dazna taisyti reiktu. Modeliai pagrinde pilvuzams. Apie Lelijos bobeliu aptarnavimo fronta komentaru geriau nereikia :))

    Kol neiperku Zegna, tol prekinsiuosi tik Suit Supply :)

  13. […] klausdamas ar “Suit Supply” man moka už jų reklamą. Iš pradžių pamaniau, jog čia apie šios kompanijos paminėjimus mano tinklaraštyje, bet, pasirodo, kalba ne apie tai. Kalba apie “Facebook” reklamos būdą, kurį galima […]

  14. Remigijus - 2010 05 11, 21:29

    Pritariu Simui 100 proc. Nesu pirkęs prestižinėse parduotuvėse (kur kostiumų kainos tik nuo 2500 Lt prasideda), tad Suit Supply likau sužavėtas. Kostiumą pirkausi praktiškai tik jiems atsidarius „Europoje“ ir iki dabar jį „trinu“ su pasimėgavimu. O marškiniai jų irgi super. Tai viena iš tų vietų, dėl kurios pasirašyčiau po savo rekomendacija :)

  15. […] marškiniai ir kaklaraiščiai, tad nenuostabu, kad ir reklamai taikomi šiuolaikiniai metodai. Lietuvos vyrų jau pamėgtas prekinis ženklas kilęs iš Olandijos – laisvos ir tikrai vakarietiškos šalies – tai turbūt dar […]

  16. reklama - 2011 02 14, 18:18

    Parduotuvių etiketas vyriškų rūbų parduotuvėse – na vis dar šiek tiek žingsneliu atsilieka nuo vakarietiškosios Europos dalies. Kartais Lietuvoje eiti ieškoti rūbų būna net nejauku – atrodo, jog konsultantės vyrus laiko visiškais idiotais, nesugebančiais rasti net atitinkamo dydžio lentynos, o ką jau kalbėti apie skoningą rūbo pasirinkimą, etc. Lietuviškasis Shoppingas nesuteikia Tokio išlaidavimo malonumo. Anyway, kalbant apie Suitsupply – jau ilgai seku Jų reklamines kampanijas, kurioms lygių, vyriškų drabužių rinkoje, išties nedaug.

  17. IPO - 2011 03 30, 09:55

    nu tik jau negirkite Suite Supply kostiumu ilgaamziskumo.

    As is tu kur kostiumus nesioju aktyviai (lektuvai, kasdieninis trynimas).

    Is Suit Supply turiu nemazai konstiumu (jau kokius 8 ar 10 speju). Apibudinciau taip „vienkartiniai“ grazus kostiumai uz priimtina kaina. Nei vieno nenesiojau ilgiau nei 4-5 men. Kelnes pareina.

  18. to IPO - 2011 07 4, 12:40

    Tai ka rekomenduoji deveti?

  19. Anonimas - 2012 08 9, 21:44

    Gal ir Suitsupply kokybiški vyriški kostiumai, taciau neatperka staciokisko aptarnavimo Europos prekybos centre Vilniuje.
    Nors moteris ir amziuje ir inteligentiska, taciau mandagumo tikrai truksta.
    Sugadinta nuotaika ir faktas, kad daugiau ten kojos nekelsim ir draugams nerekomenduosim!
    Klausimas ar tokiu darbuotoju reikia Suitsupply???

  20. Aka - 2014 02 14, 20:59

    Anonimas, spėju jums ties klynu prasitrina. Mano vyrui kelnės pareina, jei kostiuminė medžiaga labiau gryna vilna (suitsupply dominuoja tokia medžiaga) arba labiau grynas šilkas. Čia yra absoliuti fiziologinė kūno sandara esant gana išreikštam šlaunų raumenynui. Ir čia padės tik kasdien trinant kostiumus su daugiau poliesterio….kad ir kaip bebūtų gaila.

  21. Aka - 2014 02 14, 21:02

    Atsiprašau, ankstesnis mano komentaras yra replika IPO.

  22. Kostiumai - 2014 04 14, 10:36

    Daugeliui rasanciu noriu pasakytu nera labai geri sie kostiumai, galima kur kas kokybiskesniu isigyti…

  23. Valdas iš Kauno - 2014 05 4, 19:02

    Labas.Pirkau kostiumą 2014.04.13 suit supply už 1799,oo lt. ir sumokėjau dar už pataisymą 100,00lt .Aptarnavo maloniai ir profesionaliai .Buvo taistyta nugaros siūlė,kaklo juosta ir kelnės.Dėl kelnių tai viskas gerai,bet švarkas pataisytas tragiškai.Kiek gerai atrodė netaisytas ant tiek blogai sugebėta sugadinti taisant.Kadangi neturėjau nei laiko ,nei noro tai kreipiausi į siuvėją Kaune ,kuri turėjo perstatyti rankoves,nes jos buvo taisytos dėl man nesuprantamų priežasčių.Jeigu nemokat pataisyti,tai siūlyčiau negadinti ir gero produkto ir klientų nervų.Ačiū už dėmesį.

  24. parduotuves interjeras - 2014 09 19, 10:28

    Sita produkcija tikrai kokybiska

  25. Agu - 2014 10 29, 16:04

    Mes ka tik su vyru grizom is sios parduotuves, esam seniau pirke vyrui ten kostiuma, tad apie kokybe, aptarnavima zinojome. Si karta uzejome svarko kasdieninio, butumem nupirke ir visa komplekta daigtu tinkanciu prie jo, bet…neturejo ka pasiulyt, plius atejome su 1,5 m dukryte, kuri kaip kudikis buvo labai smalsi, ir kol mums siule svarkus, ji kruopa pasieme batu „liezuveli“, kuris buvo gan nemaloniai is jos atimtas, apeliuojant kad jis yra medinis ir gali mazoji ji sudauzyt..mhh, supratau kad meiles vaikams ir atlaidumo sioje istaigoje nerasi, cia juk visi 10 pardaveju stovinciu ir sauganciu parduotuve kas 5 metrus, labiau linke atimti is kudikio daigta nei pasiulyti ja kuom uzimti, kol kokybiskai aptarnaujami jo tevai. Nusivyliau, atvirai sakant, nors pries tai perkant kostiuma nebuvo jokio blogo ispudzio. Vyras tvirtai pasake cia kojos daugiau nezengs, prisimindamas konsultantes zodzius, kad ant maikutes joks svarkas gerai neatrodis. Gaila, bet si parduotuve ilgam iskrito is musu parduotuviu saraso. Nesinori, bet pavadinciau snobiskais konsultantais ir parduotuves savininka tame tarpe, kuris pagailejo batu „liezuvelio“ (reikejo rezt kad atpirksim jei sudauzys), o poza neatleistinai nepagarbi.

  26. prekybos iranga - 2015 03 3, 22:30

    Taiklus pastebejimai…daugelyje parduotuviu aptarnaujantys personalas neturi supratimo kaip elgtis iejus klientams, kaip su jais sneketi, o prekes isdestytos kaip papuola, jokios logikos.

  27. Svetainių kūrimas - 2015 04 13, 08:54

    Manau, kad visos parduotuvės turėtų būti tokios, kur prekės būtų išdėliotos logiška tvarka ir nereikėtų lakstyti po visą parduotuvę ieškant tarpusavyje susijusių daiktų. O dėl pardavėjų, tai visiškai sutinku, kad jos turėtų realiai patarinėti, o ne tik sakyti kaip tau tinka, nors akivaizdžiai matosi, kad tas daiktas tau visai netinka :)

  28. YoYomajo - 2015 06 20, 07:57

    Sveiki,
    buvome SuitSupply, tai kostiumai nelabai stiprus atrodo :( medziagos atzvilgiu, aptarnavimas (kaip jau kaikas ir minejo :) ) tai ne koks – nepatiko butent vieno zmogaus ten dirbancio aptarnavimas.

    Beje Vilbroje tikrai problemos pardavejui su galva, atejom issirinkti komplekta prekiu uz kruva pinigu, tai kalbejo kaip turguje „imk sita preke arba eik lauk, ka tau spalva netinka, imk balta juk tas pats“. Ketinome po to taip pat isigyti brangios foto irangos, bet i Vilbra tai jau irangos neuzsuksime. Tegu mokosi klientus aptarnauti: nepardave smulkmenu (uz gera tukstanti), tai tikrai nesvarstysime pirkti ir foto irangos uz kruva pinigu us Vilbros.

  29. Yoly - 2015 12 4, 06:50

    My mom wiped my tears, hugged me tight, wathced me succeed, saw me fall, cheered me on, kept me going strong & drove me a lil crazy at times; but a mom is a promise from God that u will have a friend forever!

  30. http://www.readunscene.com/ - 2016 05 1, 03:47

    OMG Minecraft is the best, even if some think it’s ten years old I can’t stop playing. Best thing is it runs flawless on my mini laptop so I can play in the world of Notch whenever I want. I do have a question and Hot and Fresh : Kelly Rowland feat Lil Wayne – Motivation 91.3 Music News 91.3 Music News looks like a relevant website so I hope somebody has the answer. Does anyone know some pretty military ? Thanks a lot! kisses Minecraft items

  31. http://www.onetouchgrocery.com/ - 2016 05 25, 16:43

    oi !tomei a primeira cartela do anticoncepcional,,,todos os dias e sempre na msms hora ,,,no meu periodo de puza dos 7 dias mantive relaçao sexual sem camisinha…ah xances de engravidar? mi responda rapido por favor

  32. Linas - 2016 11 16, 17:06

    Pritariu, kad kokybe ir aptarnavimas tikrai svarbu, Parduotuveje teko susidurti su labai gerai savo darba ismanancia moteriske, patiko, kad nebuvo siulomi visi kostiumai, padejo issirinkti, nuspresti, kas atrodo tikrai gerai.

Leave a reply