„Aer Lingus” rudenį pradės skraidyti iš Londono į Vilnių 7 kartus per savaitę

   
     

Pagaliau tapo aišku, jog Vilnius vėliausiai spalio 25 dieną nebeliks be jungties su Londonu. Airių kompanija „Aer Lingus” paskelbė, jog nuo rudens sezono pradžios pradės skrydžius iš Londono Gatwick oro uosto į Vilniaus tarptautinį oro uostą 7 kartus per savaitę.

Lėktuvas iš Gatwick oro uosto į Vilnių pakils 7 valandą ryto vietos laiku, Vilniuje leisis 11 val. 45 min. Iš Vilniaus pakils 12 val. 25 min., į Londoną atvyks 13 val. 15 min. Skrydžiai kasdien bus vykdomi lėktuvu 174 vietų „Airbus A320”.

aerlingus320

Pigiausi bilietai šiandien rudeniui pirmyn ir atgal kainuoja 294 litus. Labai pigu. Bilietai parduodami visam žiemos sezonui nuo spalio pabaigos iki kovo pabaigos.

Šiuo metu „Aer Lingus” tris/keturis (priklausomai nuo sezono) skraido į Vilnių iš savo bazinio Dublino oro uosto su lėktuvu A320 arba A321.

Įdomu. Ar neatsitiks taip, kad rudenį turėsime tris vežėjus iš Vilniaus į Londoną? Viskas arba nieko – kraštutinumų kraštas. „Star1 Airlines” atvirai deklaruoja planus jau šią vasarą pradėti skrydžius į Londoną, o galimybę rudenį atgaivinti tiesioginį reisą Vilnius-Londonas svarsto ir „airBaltic”. „Aer Lingus” iš karto metą į rinką daugiau kaip 10 tūkst. kėdžių, todėl persisotinimas netoli, žinant, jog „Ryanair” lėktuvai kyla iš Kauno po kelis kartus per dieną.

Šiuo atveju vėl įdomi Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos pozicija. Mažvaikiškai kryštavę du mėnesius apie „Skyways”, kurių planai realizavosi tik viena Stokholmo kryptimi, šie tyli apie šiandienos naujieną, nors jau net bilietų prekyba prasidėjo. Dar keisčiau atrodo vandens prisemtos burnos „Star1” klausimu, nors šie ir vizitus pas vadovus daro, ir jų planai realiau atrodo, už sakinį „juda ir nacionalinio oro vežėjo projektas”. Apskritai tą interviu, į kurį praeitame sakinyje pateikiau nuorodą, gėda net skaityti.

Galbant apie Vilniaus oro uosto atstovų komunikacijos gebėjimus, tai praėjusią savaitę vadovas sugebėjo oro uostą palyginti su autobusų stotimi (gal principas ir panašus, bet galvokime apie asociacijas), o atstovė spaudai pareikšti, jog „skrydžių nutraukimas nėra TVOU reikalas”. O, Dieve.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

58 komentarai

  1. Gvidas - 2009 06 9, 12:55

    Bet nepasaint visapusiško MG Baltic medijos palaikymo Susisiekimo ministro atžvilgiu – dabar matyti, kad tiek jis, tiek ir daug malkelių priskaldęs TVOU direktorius yra tikrai ne tie asmenys kurie sugebėtų pakeistį situaciją Lietuvos cilinėje aviacijoje… O su kokias lozungais startavo…
    Dar įdomu kokį sprendimą priims Star1?

  2. Valdemaras - 2009 06 9, 12:59

    Džiaugiuosi dėl AerLinguso ryžtingo žingsnio, jei jie nespruks į krūmus kaip spruko Skyways, ir viena iš bene paklausiausių krypčių bus paimta. Šis airių žingsnis turėtų priversti susimąstyti airBaltic’ą, tiksliau pradėti mąstyti intensyviau. Girdėjau gandus, kad po Skyways gana sėkmingo (nors iš pirmo žvilgnsio – ne tiek daug keleivių skraido) Stokholmo krypties atidarymo latviai griebėsi už galvų.

  3. Pranas - 2009 06 9, 13:04

    Dėl latvių – iš Rygos Stokholmo kryptimi jų lėktuvai pasak Simono apytuščiai skraido (nes Ryanair vos ne veltui skraidina 2 kartus per dieną), didelė dalis keleivių tranzitu skrendantys lietuviai. O dabar jų neliks.

  4. expertas - 2009 06 9, 13:06

    Asmeniskai dideliu vilciu i STAR1 nededu, net is toli pazistant veikianciuosius asmenis, nera absoliuciai jokio patikimumo jausmo (neziurint to, kad daugelis komentatoriu svaigsta apie dideles galimybes). O Aerlingusas padare protinga ir ryztinga zingsni – tai rimta kompanija, kuria galima pasitiketi labiausiai is visu esanciu pasiulymu.

  5. Pranas - 2009 06 9, 13:29

    Aer Lingus tvarakraštyje nuo rugsėjo 7 iki spalio 5 atsirado ketvirtas savaitinis reisas į Dubliną (4 skrydžiai bus ir žiemos sezonu). Taip pat žiūriu prie daugelio Dublino reisų nurodomas A321 (ankčiau visada rašydavo A320).

  6. ziurovas - 2009 06 9, 13:29

    Is Aerlinguso puses jauciasi normali strategija ir planavimas. Bilietus pradeda pardavineti pries puse metu, normaliai, o ne tai kad savaite pries skrydziu atidaryma.

  7. Justinas M. - 2009 06 9, 13:51

    STAR1 liko dar Paryžius, Amsterdamas ir Milanas. Gera žinia, kad čia konkurentai gali būti tik airBaltic – „iš ano galo” nelabai yra norinčių skraidyti į Lietuvą.

  8. Šarūnas - 2009 06 9, 13:53

    Kol vieni miega kiti gerai atlieka savo darbą.

  9. Simonas Bartkus - 2009 06 9, 13:55

    Na, „Star1” Milanui ir Amsterdamui tai tikrai reikia mažesnio lėktuvo už 737-700. Šis jau tikrai per didelis šioms kryptims … Ten reikia 70-100 vietų lėktuvo. Net „flyLAL” gerai išvysčius Amsterdamo kryptį, 737-500 buvo per didelis.

  10. Vytautas-NT - 2009 06 9, 13:57

    Nėra didelė paslaptis, kad su Aerlingu irgi vyko derybos. Gaila, kad rezultatas nusikelia gerokai į rudenį (žiemos sezoną).
    Kas link ministro, tai totaliniu biudžeto mažinimo laikais, nėra lengvą imtis kažkokių priemonių, kurios reikalautų valstybės finansinio indėlio.
    kai nesi šios srities asas iš pradžių viskas atrodo paprasčiau ir lengviau išsprendžiama nei realybėje. Prisiminkim, kad ankstesnis ministras irgi ypatingai daug gero Lietuvai nenuveikė, nors tada dar galimybes turėjo gerokai didesnes.
    Dėl Star1 tai palaukim, ko jie pradės skraidyt. O tada jau viskas pasimatys.
    Rinkos lūkesčiai tokie dideli, kad gaudom geras naujienas, kaip gryno oro gurkšnį.
    O į ministeriją visi vaikšto, spėjų, pinigų pakaulyt. Tik kad nėr ką duot…

  11. Pranas - 2009 06 9, 14:00

    Na Windjet tikisi sėkmingai skraidyt tarp Forli ir Rygos (tiesa, tik kartą per savaitę, pradedant rytoj), o pas juos tik A319 (142 vietų) ir A320.

  12. Simonas Bartkus - 2009 06 9, 14:01

    Ankstesniam susisiekimo ministrui ir VNO vadovybei tai nieko nereikėjo daryti: kompanijos mušėsi tarpusavyje ir lindo visaip. Jie tai tuo metu pagalius į ratus kaišiojo. 2006-2007 metais VNO uždirbdavo po keliasdešimt milijonų litų pelno per metus, bet, dėl nelabai protingos vadybos, jį turbūt jau visą pravalgė.

  13. Simonas Bartkus - 2009 06 9, 14:10

    Aišku, smulkmena ir alfa.lt papildė platesne informacija, tačiau žurnalistė „pachaltūrino” ir keli sakiniai tiesiog ‘copy/paste’ nuo blog’o: http://www.alfa.lt/straipsnis/10276477/?I.Londona.skraidins.airiu.Aer.Lingus=2009-06-09_15-05

  14. Vytautas-NT - 2009 06 9, 14:14

    Galima būtų WindJet ir į Vilnių atviliot. Nebent jie kažkokią sutarti turi su AirBaltic.
    Be to, Italams Druskininkai nuo Vilniaus gerokai arčiau…
    Į Milaną LAL daugiausia skraidė su SAAB-2000. Bet, aišku, paleidus pasiūlymus skrydis viešbutsi už 600 Lt manau keleivių prisirinktų ir į B737-700. Tik ten srautas būtų labai vienpusis. Tiesa tą patį galima ir įtalams pasiūlyt…
    Amsterdamui reikia mažesnio lėktuvo, bent pradžiai. Tiesa galaima bandyt vystyt pseudo Briuselio kryptį (Lėktuvas-traukinys), ką esu ne kartą bandęs.

  15. Pranas - 2009 06 9, 14:21

    Italai į Rygą skraido tik dėl geresnio įvaizdžio tarp turistų. Kaip ir Norwegian iš Trondheimo.

  16. Vytautas-NT - 2009 06 9, 14:22

    Kiek pamenu anksčiau Alfa tiesiog skelbdavo Simono straipsnius. O gan seniai prasidėjo mada naudot ji kaip necituojamos informacijos šaltinį.
    Negražu.

  17. Skeptickas - 2009 06 9, 14:31

    Viena vertus- džiugu, kad nebebusim garbingame „sostinių, neturinčių susisiekimo su Londonu” sąraše. Kita vertus- skrydžiai septintą ryto nors ir geriau nei nieko, visgi yra orientuoti į emigrantus, pasiryžusius nakvoti aerouoste. Nesmagu, kad ankstyvų skryžių politiką, atrodo, aerlingus perima ir ryan’o: „tiems rytų europiečiams sueis ir taip. Nedideli ponai, ateis iš vakaro”

  18. Pranas - 2009 06 9, 14:40

    Visuokiuose užsieniniuose forumuose rašo, kad į Vilnių skrydžiai bus nuo rugsėjo 10. Kažkaip nesitiki, kai pardavimuose kitaip, bet kol nėra oficialių naujienų visko gali būti.

  19. Grippen - 2009 06 9, 15:07

    Dėl airbaltico lėktuvų užpildymo į Stokholmą:
    Vakar ryte labai patogiai skridau iš Rygos išsitiesęs per tris sėdynes :)
    O latviai išties kažkokie pasimetę – po kiekvieno skrydzio man siunčia online apklausą užpildyti, kur žinoma pažymiu „daugiau su airbaltic neskrisiu”. Turbūt dėl to kartą skrisdamas iš Stokholmo segmente Ryga Vilnius gavau nemokamą perkėlimą į biznio klasę.

  20. Simonas Bartkus - 2009 06 9, 15:19

    Sausį-vasarį iš Rygos į Stokholmą skrido 15 tūkst. keleivių, kovą – 18 tūkst., balandį – 20 tūkst. Balandis buvo rekordinis mėnuo 2007-2008 m. toje kryptyje tik svyruodavo 12-15 tūkst. keleivių.

    Tuo tarpu vien „Ryanair” pasiūloje laiko 23 tūkst. kėdžių, „airBaltic” nuo balandžio pasiūloje turi 17 tūkst. kėdžių. Taip, kad šios krypties užpildymas vos vos siekia 50%. Neabejoju, kad „Ryanair” šioje kryptyje dažnai net neprašydami susimokėti mokesčių, pasiekia geresnių rezultatų (keleivių skaičiaus prasme) nei „airBaltic”.

  21. Kazimieras - 2009 06 9, 15:24

    Bet Ryanair’ui paciam sumokant mokescius per special offer juk tada reisas greiciausiai gausis nuostolingas… nors ir pervezama labai daug…

  22. Simonas Bartkus - 2009 06 9, 15:30

    Be abejo. Nemažai reisų aviakompanijoms yra nuostolingi, tačiau viskas daroma dėl „overall” rezultato.

    Be abejo, ne visi bilietai RIX-Skavsta reise parduodami akcijine kaina, bet, kaip turbūt pastebėję esame ne vienas, jog iš Rygos tai tikrai maršrutas, kuriame dažniausiai galima pamatyti Tax-free bilietą už eurą ar dar pigiau.

    Ką tik pažiūrėjau, už mėnesio, liepos 6-12 dienomis visi skrydžiai Ryga-Stokholmas yra 1 latas, atgal visi bilietai 1,99 lato.

  23. Pranas - 2009 06 9, 15:53

    Iš skraidymo su Ryanair pradžiamokslio: Latais bilietus pirkti brangu – galima vietoje Ryga-Skavsta-Ryga už 2 latus (10 litų) pirkti Skavsta-Ryga-Skavsta už 2 švediškas kronas ir Skavsta-Ryga už vieną kroną, viso vienas litas gaunasi, Ryanair neturi apribojimų, kad negali skristi atgal jei neskridai į priekį.

  24. Vytautas - 2009 06 9, 16:04

    Pranai: tačiau, jei neturi angliškos/airiškos VISA ELECTRON, praloši sumokėdamas kortelės mokestį. Ir bendroj sumoj gausis vistiek pigiau latais pirkti ;)
    O Aer Lingus žingsnis tai pasaka, Ryanair’as mes kainas žemyn. Galų gale.

  25. Vytautas-NT - 2009 06 9, 16:08

    Man idomu kodėl iš Kauno į Stokholma Ryanair reisą uždarė, o iš Rygos paliko? Čia dėl konkurencijos su AirBaltic? Ar dėl to, kad Rygoje mokesčiai dar mažesni?

  26. Kazimieras - 2009 06 9, 16:13

    Vytautai-NT, esu girdejas, jog Ryanair neturi Skavskoje bazes, o svedai norejo praplesti kryptciu i Italija, todel (turbut igulos pritruko) ir uzdare i Kauna, nors lygtais sis reistas gan sekmingas budavo…

  27. Grippen - 2009 06 9, 16:31

    Taip – Ryanair lėktuvai į/iš Kauno artipilniai skraidydavo, nors tiesą sakankt ir bilietai pigūs į juos buvo. Neaišku kaip ten buvo su atsiperkamumu.

  28. Pranas - 2009 06 9, 16:41

    Vytautai, Ryanair puikiai tinka ir mano SEB Visa Electron.

    Kazimierai, Skavstoje Ryanair bazė yra.

  29. Gvidas - 2009 06 9, 16:49

    Iš 2007 LCC’s konferencijos parveštos prezenatacijos: Ryanair 1 kedės savikaina 39,(nepamenu koks skaičius po kablelio) EUR. Tai perkantys iki tokios kainos yra nuostolis, virš pelnas. Nežinau kiek tą kainą pakoregavo 2008 naftos kainos pikas, bet dabar manau viskas grįžo į panašų lygį. Beje dar pasakojo, kad savikaina kedės jie skaičiuoja 3 skaičius po kablelio, nes ten viskas „po maksimumu” optimizuotas :)

  30. Kazimieras - 2009 06 9, 16:55

    Bremen’o kryptis Ryanair psl rasoma, jog parduodami bilietai nuo 1ltl, bet deje pigiausiu bilietu radau nuo 33 lt.. Kazkaip truputi jie kalidina zmones.

  31. RamunasS - 2009 06 9, 18:12

    Šiandien kaip tik yra po 1LT į Brėmeną. Ta reta diena, kai galima gauti bilietą pigiai ištrūkti į Europą, kur lėktuvai skraido ir traukiniai važinėja. Man su Electronais niekada nesigavo nupirkti. Paskutinį kartą pabandžius pirkti dingo akcijinė kaina, tai kitą dieną paskambino iš Ryanair ir pasiūlė nusipirkti tą bilietą telefonu su normalia kortele už akcijinę kainą.
    Perkant su Mastercardu tas vienas litas virsta 18,5LT, bet nepalyginsi su kainomis kitomis kryptimis.

  32. Kazimieras - 2009 06 9, 18:19

    Na gerai, buvo tokios kainos… bet reikejo turbut zinoma dar 62 lt sumoketi mokesti? dar zinoma neiskaiciuotas bagazas?

  33. RamunasS - 2009 06 9, 20:20

    Bagažas 10EUR vienas segmentas.
    Ir dabar į Brėmeną 1Lt liepos 1,4,8,18,25 d. ir t.t. Laukiau Star1 į Londoną, bet Ryanair aplenkė…

  34. Simonas Bartkus - 2009 06 9, 21:16

    Avialinijos taiko maksimaliai panaudojamą diskriminavimo kainomis sistemą, todėl realiai kiekvienų avialinijų vizija yra tokia, jog parduoti bilietą keleiviui už maksimalią kainą, kokią tik klientas sutinka mokėti. Aišku, dabar modelis tik teorinis, tačiau su interneto stebėjimo ir tyrimo galimybėmis, manau jis vis labiau artės prie tikrojo. Jeigu „Ryanair” turėtų galimybę sekti visus tavo veiksmus internete, tai manau, jie galėtų tau nuėjus į ryanair.com rodytų tokias kainas, kokias tu sutinki mokėti. Jeigu istorijoje tu pirkai „Lufthansa” bilietą už 800EUR ir skraidai dažniausiai antradieniais vakare ir grįžti ketvirtadienį vakare, tau bilietas bus 300EUR. Jeigu tu gyvenime nesi skridęs, naršai internete trečią nakties, tavo amžius 19 metų, pajamos 500 litų per mėnesį, tau gali išmesti bilietą už 10EUR :-)

  35. Pranas - 2009 06 9, 21:18

    Aer Lingus puslapyje pasirodė pranešimas spaudai – jame skrydžių į Vilnių pradžios data irgi rugsėjo 10 d. Bet bilietai vis dar parduodami tik nuo spalio.

  36. gogis - 2009 06 9, 21:52

    Na siaip nelogiska butu nuo rugsejo pradeti, nes tvarkarasciai juk sezonui suplanuoti aerlingus ne is tu kurie nuima vidury sezono, nebent jau visai prastai butu…
    Kas liecia ryanair, tai aerlinguse jie juk akciju nemazai turi, todel lowcost modelis vis stipreja, bet vis dar kitu brandu nei Ryanair ;), todel ir marsrutas ale VNO-LGW. Nors realiai ar taip ar taip emigrantai is KUN skraide, ir skraidys.

  37. Vytautas-NT - 2009 06 9, 22:34

    Ryanair pradeda skraidyt labai įvairiu laiku. Vienas iš pavyzdžių- Brėmenas (liepos 2, berods). Kodėl to negali daryt Aerlingus.

    Aišku rašo, kad skraido nuo 10 rugsėjo, o bilietus mačiau nuo 25 spalio. Nors pirmakart ieškant rodė ir ankstesnes datas. Žodžiu kažkur klaida yra.
    Jei Aerlingus startuos rugsėji, tai Star1 įsibegėt su Londonu laiko nelieka…

  38. Vytautas-NT - 2009 06 9, 23:17

    Simono diskriminavimas kaina truputi primena rytietiska turgu. Kaina uzkeliama kelis ar net 10 kartu,o toliau vyksta derybos,kuriose priklausomai nuo pirkejo kaina gali but didesne arba mazesne uz ta pacia preke.
    Teoriskai galima toki modeli realizuot siais laikais,kai bilietai parduodami internetu. Aisku tokio turgaus nauda yra didzioji misle. Taciau taip platint bilietus galima tik per savo puslapi.

  39. Vytautas - 2009 06 10, 08:02

    Grižtant prie temos apie SEB VISA ELECTRON ir RYANAIR. Aš jau pora metų kaip negaliu su ja pirkti. Vakar kaip tik nuvykau į SEB skyrių atsiimti naujos, su pratęstu galiojimu, kortelės. Perteikiu diskusiją su „atsakinga vadybininke”

    Q: Prašau sutvarkyti mano VISA ELECTRON kortelę, nes pirkdamas bilietus internetu su VISA CLASSIC, per metus praradau daugiau nei 200EUR
    A: VISA ELECTRON yra kortelė, su kuria mūsų banko politika neleidžia atsiskaityti internetu
    Q: Kodėl? prašom pažymėti sistemoj prie mano kortelės, kad leidžiamas atsiskaitymas internetu
    A: Deja, į šias korteles pervedamos ir stipendijos studentams, ir pensijos pensininkams, todėl saugumo dėlei atsiskaitymas internetu negalimas
    Q: Bet aš ne pensininkas!
    A: Deja, išimtys negalimos, ir SEB bankas savo išduotų VISA ELECTRON kortelių neleidžia naudoti internete.
    Q: Viso gero

    Any Clues, Gentlemen???

  40. Vytautas-NT - 2009 06 10, 08:14

    Įdomi informacija. Aš paskutinį kartą Ryanair bilietus pirkau su SEB Visa ELECTRON (Maxima-Senukai) kovo mėnesį. Nebent jie kažką po to pakeitė.
    Tenka konstatuot, kad bendravardis daug skraido, arba bent jau daug bilietų perka. 200EUR yra 40 bilietų.
    Dar viena hipotezė- gal Internetu leidžia atsiskaityt kai kuriom konkrečiom Visa Electeron kortelėm?
    Šiaip iš Lietuvos banko tai daryti, mano žiniomis, leido tik SEB. Bijau, kad jie turi teisę leist/neleist…

  41. Kavva - 2009 06 10, 08:17

    SEB banko politika yra tokia: verslo imones (su didziulemis saskaitomis) mums idomios, privatus asmenys (su mazomis saskaitomis) mums neidomus. Todel susikiskite ta kortele, ponas vartotojau, kur saule nesviecia – o jei nepatinka, eikite i kita banka. Those are the clues.

  42. Pranas - 2009 06 10, 08:20

    Kaip parašiau prie kitos temos, kai mano viena kortelė nustojo tikti Ryanair, man ir panašiai tūpai kalbėjo. Tiesiog užsakiau dar vieną (Visa Electron Maxima/Senukai), ją gavęs toliau sėkmingai atsiskaitinėju Ryanair ir kitur.

    Beje, citata iš seb.lt:
    Elektroninė debeto kortelė „Visa Electron“ yra ypač saugi: atsiskaitant iš pradžių visada susisiekiama su banku, tada pinigai rezervuojami arba nuskaitomi. Todėl šia kortele negalima atsiskaityti, pavyzdžiui, lėktuvuose, traukiniuose, kai kuriose e. parduotuvėse – vietose, kur nėra nuolatinio ryšio.

    Atkreipk dėmesį – yra parašyta, kad kai kuriose e.parduotuvėse tinka. Gali atsispausdinęs eiti į banką šakotis :)

  43. Vytautas - 2009 06 10, 08:30

    Vytautui-NT: ne tiek ir daug tų bilietų, 40 vieno segmento skrydžių vienam asmeniui. Keturiems žmonėms į abi puses, tai sudaro viso labo 5 round-trip’us ;)

  44. Pranas - 2009 06 10, 08:34

    O grįžtant prie Aer Lingus, kada oro uostas ir tautinė žiniaskaida ištrimituos apie naujus skrydžius? Straipsnelis alfa.lt ir kvaila kelių eilučių žinutė lrytas.lt apie tai, jog airių pigių skrydžių bendrovė pasiūlys naujų įspūdžių norintiems pabėgt nuo britiškos žiemos skraidindama juos į Vilnių, nesiskaito.

  45. Vytautas - 2009 06 10, 08:40

    Tai kad tas straipsnelis alfa.lt didžiąja dalimi nuplagijuotas nuo Simono :)

    O SEB’as ką tik išdavė didelę paslaptį – maxima/senukai kortelė yra VISA ELECTRON, bet turi kreditinės kortelės statusą. Paprastai VISA ELECTRON kredito statusas taip pat GALI BŪTI suteiktas, tačiau turi būti darbovietės, iš kurios pervadama alga, prašymas ir garantija. Kreditas gali būti kad ir 20Lt :)

  46. Vytautas-NT - 2009 06 10, 08:45

    Nuo liepos mėnesio VISA Electron Maxima-Senukai nebeturės kreditolimito. Įdomu ar tai paveiks atsiskaitymą Internetu?
    As kovo mėn su savo kortele pirkau 84 Ryanair bilietus- ekonomija…

  47. Pranas - 2009 06 10, 08:50

    Kad kai kurių draugų paprastos Visa Electron vis dar tinka (nors užsiima individualia veikla ir jokių santykių iš darbovietės pusės su banku nėra ir būti negali).

  48. Vytautas - 2009 06 10, 08:52

    Aš įsivaizduoju, kad tas korteles skiria netgi ne pats kredito limitas, o kažkokia sumauta „varnele” VISA INTERNATIONAL sistemoje :)

  49. Vytautas-NT - 2009 06 10, 09:06

    Tikėtina, kad tai gali būt ir nesusiję su kredito limitu. Tiesiog gali būt atskira VISA-Electron kortelių rūšis (Maxima, Olialia, Lukoil ar pan.), kurioje tai leidžiama. Banko reuikia klaust. Šis malonumas 29 Lt kainuoja per metus (kalbu apie Maxima-Senukai kortelę).

  50. Pranas - 2009 06 10, 12:13

    Jau parduodami skrydžiai nuo rugsėjo 10 d. Iki žiemos sezono pradžios skraidys 3 kartus per savaitę vakarais.

  51. Vytautas-NT - 2009 06 10, 12:31

    Žodžiu Star1 reikalai Londono kryptimi prastoki. Tiesa gali bandyt skraidyt tom dienom, kai Aerlingus neskraido…

  52. Deivis - 2009 06 10, 13:53

    To Vytautas-NT
    Kad Aerlingus visom dienom skrenda :)

  53. Vytautas-NT - 2009 06 10, 14:20

    Aš turėjau galvoje laikotarpi nuo rugsėjo 10 d. iki spalio 25.
    Norėčiau tom savaitėm pamatyt Ryanair kainas…

  54. Deivis - 2009 06 10, 15:25

    o gal atsirado naujienu apie Star1 bilietu pardavimo pradzia?

  55. Vytautas-NT - 2009 06 10, 17:16

    Niekas, nieko nepardavinėja. Laukim, gal kažkas greitu metu pasirodys. Lėktuvas yra. Ji laikyt-pinigus kainuoja. Todėl kažkur tikrai skraidys. Nėr kur dėtis. Arba grąžint ir užsidaryt…

  56. Aloyzas - 2009 06 10, 20:59

    Star1 jau bando pardavinet http://www.star1.aero.
    Frontpage datos/keleivių skaičiaus pasirinkino logika tai nuo flyLAL-o nukopijuota (tikrai nėra bloga). Ir ko gero tie patys developeriai, nes klaidos tos pačios (defaultu parenkama mėnesio pirma diena, nors tą dieną ir nėra skrydžio).
    Kol kas veikia tik du žingsniai… žiūrim toliau…

  57. […] pasauliui geromis naujienomis buvo pati turiningiausia per pastaruosius pusę metų – nebebūsime vienintelė ES sostinė, neturinti jungties su Londonu, savo veiklos startą paskelbė vėžėjas, kurio bazė bus Vilniaus oro […]

  58. […] “Aer Lingus” ketina nuo rugsėjo skraidyti iš Londono Gatwick oro uosto į Vilnių tris…. “Ryanair” ketina didinti skrydžių skaičių iš Stanstedo į Kauną iki 14 skrydžių per savaitę (nuo 11). […]

Leave a reply