Prasideda: „Star1 Airlines” pradėjo prekiauti bilietais į Londoną, Dubliną ir Barseloną

   
     

„Star1 Airlines” interneto svetainėje prasidėjo prekyba bilietais į pirmuosius „Star1 Airlines” reisus Londono, Dublino ir Barselonos kryptimis.

Į Londono Stanstedo oro uostą bendrovė reguliariai skraidins nuo liepos 3 d. keturis kartus per savaitę, į Dubliną nuo liepos 4 d. – tris kartus, į Žironą netoli Barselonos nuo liepos 5 d. – du kartus per savaitę.

Londone „Star1” spalvomis dažyti lėktuvai leisis pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Iš Vilniaus lėktuvai kils 17 val., Londone leisis 17 val. 35 min. (vietos laiku), atgal pakils 18 val. 20 min., o Vilniuje leisis 23 val.

Į Dubliną bus vykdomi naktiniai skrydžiai, pasinaudojant laiko skirtumu tarp Lietuvos ir Airijos. Iš Vilniaus lėktuvai kils vėlų antradienio, ketvirtadienio ir šeštadienio vakarą – 23 val., leisis Dubline 0 val. 15 min., o iš Dublino pakils jau teoriškai sekančios dienos 1 val. „ryto”, o Vilniuje leisis lygiai 6 val. ryte.

Į Žironos oro uostą netoli Barselonos „Star1 Airlines” skris ketvirtadieniais ir sekmadieniais – tai bus pusiau užsakomasis „Star Holidays” atostoginis skrydis, pusiau reguliarusis reisas. Ketvirtadieniais bus vykdomas popietės reisas – 14 val. iš Vilniaus ir 17 val. iš Žironos, sekmadieniais skrydžiai bus vykdomi ryte – 8 val. iš Vilniaus, 11 val. iš Žironos.

Visi skrydžiai bus vykdomi vieninteliu 148 vietų „Boeing 737-700” lėktuvu, kuris sudėjus užsakomuosius ir reguliariuosius reisus tris dienas per savaitę dirbs net po 24 valandas per parą. „Star1” neketina siūlyti verslo klasės produkto, skrydžio klasės skiriasi tik bilieto keitimo ir gražinimo sąlygomis.

Šiuo metu „Star1” bilietai kol kas nepasirodė „Amadeus” ir kitose rezervavimo sistemose, bet, tikiuosi tai tik laiko klausimas. Tai žadama ir interneto svetainės atidarymo proga išplatintame pranešime spaudai.

Pranešime taip pat teigiama, jog antras „Star1” lėktuvas į Vilnių atkeliaus antroje vasaros pusėje, o įsigijusi jį, bendrovė pradės skrydžius į Paryžių, Milaną bei sutankins skrydžius į Londoną.

Kol kas skraidant šiomis kryptimis, „Star1” nelabai gali pasiūlyti jungiamųjų skrydžių, todėl jų produktas primena „low-cost” produktą – nėra verslo klasės, skraidoma į „pigesnius” oro uostus, skrydžių laikai tinka turistams ir migrantams. Tiesa, į bilieto kainą yra įskaičiuotas vienas lagaminas iki 20kg, už papildomą lagaminą imamas 20LTL mokestis.

Šiuo metu „Star1” skelbia, jog bilietai į vieną pusę į Londoną ir Dubliną kainuoja nuo 249 litų, Barseloną – nuo 299 litų. Kiek žiūrėjau – visi bilietai šiuo metu tiek ir kainuoja. Tarifo skelbimo principas primena „flyLAL” principą – skelbiama galutinė kaina, mokesčių dalis tarife neišskiriama, už pirkimą taikomas papildomas 25 litų mokestis.

Džiugu, tai, jog kokie paslaptingi „Star1” bebūtų, kol kas pildosi kiekvienas jų žodis ir pažadas. Tiesa, reguliarūs skrydžiai neprasidės birželį, tačiau liepos 3 d. – nedidelis nukrypimas nuo grafiko.

Į Londoną pradiniame etape meta 5000 kėdžių, į Dubliną – nepilnus 4000. Pagal 2006-2008 metų duomenis, šiuo metu Londono krypties potencialas turėtų būti apie 12 tūkst. keleivių, Dublino – apie 8000. Šiuo metu „Aer Lingus” į Dubliną veža apie 4,5 tūkst. keleivių, o skrydžių užpildymas siekia 90 proc.

„Aer Lingus” į Gatwicko oro uostą Londone pradės skraidyti rugsėjo 10 dieną tris kartus per savaitę, o nuo spalio galo „Aer Lingus” skrydžiai vyks kasdien. Jų kėdžių skaičius bus kiek daugiau nei 10000 vnt. Dviems vietos užteks, tačiau jeigu „airBaltic” dar sumanys įeiti į šį maršrutą – kažkas bus priverstas pasitraukti.

Linkiu sėkmingo starto „Star1”! Tegul tai būna tik didelės veiklos pradžia.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

98 komentarai

  1. Taip - 2009 06 10, 22:07

    Paskutiniu metu nemažai gerų naujienų. Aš irgi tikiuosi, kad čia bus didelės veiklos sėkminga pradžia.

  2. Valdemaras - 2009 06 10, 22:08

    Oplia – dar šiandien žiūrėjau star1 puslapį, o jame tebuvo ta senoji forma. Puiku, žiūrėsim, kaip jiems seksis. Spėju, turėtų ir dar vieną ar du lėktuvus įsigyti, antraip tas vienas gali ir pervargti.
    Ir dabar pats aktualiausias klausimas – kas handlingu užsiims? :)

  3. Kazimieras - 2009 06 10, 22:17

    Sveiki, planuoju skristi i Airija (Dublinas). Gal kas nusimanote, per kokias sistemas ten nusipirkti galesiu bilietus, kokiomis kortelemis?
    Siaip labai dziugu, jog pradeda skraidyti! Linkiu sekmes Star1 Airlines avialinijoms! ;)

  4. Darius - 2009 06 10, 22:22

    Simai, atkreipk dėmesį, kad 249 Lt yra kaina su jau įtrauktu 25 Lt aptarnavimo mokesčiu :) Jis yra ne papildomas, o įtraukiamas į žemiausią skelbiamą kainą :)

  5. Simonas Bartkus - 2009 06 10, 22:25

    Pastebėjau, kad tas mokestis yra įtrauktas. Kalbėjau labiau apie kainos skelbimo struktūrą, jog rodoma galutinė kaina, išskyrus aptarnavimo mokestį. Bet nepavyko pamatyti, kad būtų bilietų grįžimui už tokią kainą, kokia skelbiama skrydžiui į priekį, todėl roundtrip’o turbūt nepavyks paimti už 500 litų – išeina keliasdešimt litų brangiau.

  6. gogis - 2009 06 10, 22:30

    Na va ir turim reisu :-), dabar skraidykite mieli Lietuvos gyventojai, ir kiti verkslentojai, kurie verkia, kad nera kaip atskristi :-))

  7. Zoe - 2009 06 10, 22:32

    Simonai, nors jie ir nerodo kainos detalizacijos (fare tax)manau kad grizimui bilietai yra brangesni butent del didesniu mokesciu anam gale.

  8. Vytautas-NT - 2009 06 10, 22:33

    Handling’u greičiausiai užsiims BPC. Jaučiu jie dabar gal net mažiau klientu turi už Litcargus.
    Reikia tik pasidžiaugti, jog startuoja kažkas, kas ateityje galėtų tapti nacionainiu vežėju, jei nekartos LAL klaidų.
    Beje, nelabai sutinku su versija, kad Star1 yra G.Žiemelio ir LAL projektas. Nes jie ruošiasi užsiimt ir užsakomaisiais skrydžiais ir tam tikra prasme konkuruot su Lal-Charters.

    Beje, kas nors žino kas čia per paslaptingas reisas į Peterburga buvo birželio 9 d. 23 val? (LLC3009- FlyLAL-Charters)?

    Įdomu, ką į Star1 skraidymą atsakys Ryanair? Nes į tą patį oro uosta skraidys.

    Dar klausimas- Simonas vertino keleivių srautą tik iš Vilniaus ar bendrai? Nes Ryanair šiemet įtin padidino skrydžių į Londoną skaičių, o kur dar Birmingemas, kuris ne taip toli.

    Beje, 20 Lt, kiek supratau yra papildomo bagažo vieneto mokestis, o ne papildomo bagažo, t.y. jei veži 2 lagaminus, turi sutilpt į 20 kg…

  9. Jurgis - 2009 06 10, 22:34

    “Aer Lingus” į Gatwicko oro uostą Londone pradės skraidyti rugsėjo 10 dieną tris kartus per dieną, o nuo spalio galo “Aer Lingus” skrydžiai vyks kasdien ??? tris kart per diena ?

  10. Aurelija - 2009 06 10, 22:38

    Iš Star1 puslapio:
    „Bendrovė yra Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) narė (ICAO kodas – HCW).”
    Gal klystu, bet ICAO narės yra tik šalys, o aviakompanija gali būti IATA nariu.
    O šiaip sėkmės.

  11. Vytautas-NT - 2009 06 10, 23:27

    Nieks nerase,kad skraidys Aerlingus triskart per diena-parasyta,buvo,kad triskart savaitej.
    Kas kol kas nepatinka: bilieto neimanoma nupirkt nesutikus naudot savo duomenu tiesiogines rinkodaros tikslais. Siaip tai truputi neteiseta, nes toks sutikimas gali but tik laisvanoriskas.
    Ir kol kas nepavyko issiaiskint kokios yra bilietu apmokejimo galimybes…

  12. Monas - 2009 06 10, 23:32

    Vytautai, BPC handlingu neuzsiima :) BGS gal turejai omeny?
    LLC yra flyLAL Charters skrydzio saukiniai.
    neuzpyk, bet pasisakai kaip zinovas, o turinys to neatspindi :)

  13. Kazimieras - 2009 06 10, 23:33

    Bilietais kolkas neprekiauja Rudeniui, tik vasarai, kazkaip keistai. O kainos gan pigios. tik neaisku, kiek jos dar pabrangs gale, ar cia jau pilnai jie rodo.

  14. Vytautas-NT - 2009 06 11, 00:05

    As zinau,kad LLC yra FlyLAL Charters skrydzio saukiniai. Bet kodel jie skrenda i Peterburga? Tai juk musuose neturistine kryptis, ta prasme ne tokia,kad ten charter’iai skraidytu.
    o BPC supainiojau su BGS. Kartais panasiai atrodo- kaltas…

  15. Skeptickas - 2009 06 11, 01:01

    Na ką- pliusvienas tam starvienas: ėmė ir padarė. Beje, kalbant apie rinkodarą: vaikai šiek tiek pigesni nei suaugėliai, kas primena „senamadiškas”, o ne low-cost’ines avialinijas.

  16. Lina - 2009 06 11, 01:54

    Kainos yra rodomos pilnai, jau isbandziau. Kad reikalauja patvirtinti, jod sutinku, kad duomenys bus naudojami rinkodarai, tai daugiau teisinis reikalavimas, jie net per daug atrodo susitvarke su siais reikalavimais,o sutikti ar ne, jau keleivio reikalas, nes cia daugiau jau formalumas, tiesiog matyti, kad zmones dirba ne siaip sau, o pasiderina ir su teisininkais…Kad atgalines kainos siek tiek aukstesnes, tai irgi normalu, nes mokesciai kitu oro uostu didesni. Na tikiuosi, kad viskas jiems pavyks ir linkiu sekmes. Reikia tik pasidziaugti, kad kazkas kazka daro. Juk negalima visuomet tik kritikuoti…

  17. nastia - 2009 06 11, 02:37

    oho, net 20 kg iskaiciuota, fantastika! tai jau tapo prabanga, kaip kvailai beskambetu, bet dziugu, dziugu!

  18. Vytautas-NT - 2009 06 11, 07:38

    Dėl 20 kg džiaugtis perdaug nėra ko. Aišku gerai (nežinia kaip jie toliau darys). Bet iš Lietuvon užsukančių kompanijų tik Norvegian, Airbaltic, Aerlingus ir Ryanair ima pinigus už bagažą.
    Dar turiu prielaidą, kad Star1 tuo pačiu lėktuvu vežiojant turistus ir keleivius, būtų perdaug painiavos iš vienų renkant pinigus už bagažą, o iš kitų- ne.

  19. Lina - 2009 06 11, 07:56

    manau, tikrai painiavos nebutu. Juk viskas labai paprasta. Jei reguliarus reisas, tai imtu ta mokesti, jei charterinis – neimtu.

  20. Gvidas - 2009 06 11, 08:23

    Na visose siūlomose kryptyse yra konkurentai: Stansteda skrenda Ryanair, Dublina – Ryanair ir Aerlingus, Žironą – Novaturas :)
    Tos kainos kuriomis startuoja yra tikrai ne ekoniškos, o tiesiog „pigiakas” šiai dienai, o turint omenyje, kad skrydžiai greitai tai liepą lėktuvai skraidys „pigiako” prisėdusi, kas vadinasi mėnesio gale kažkas turės padengti. Tai, kad neturi jungčių manau pradžiai privalumas, nes jei lėktuvas tiek „kabos” ore, tai rizika sugedus didziule, o kuo pakeisti dar nera, tai reikės samdyti tuos pačius LLC ar Aurela.
    Džiugu, kad atsiranda naujos kryptys – svarbu tik, kad ateitu ilgam ir plėstų skrydžius.

  21. expertas - 2009 06 11, 08:44

    As manau, kad sutikimas naudoti duomenis tiesiogines rinkodaros tikslais turetu buti isskirtas-kodel as perkantis bilieta turiu sutikti, kad man siuntinetu reklama?

    Vytautui-NT: tiek Aurela, tiek LLC vykdo pavienius uzsakomuosius reisus-Aurela i Afrika vezioja laivu igulas, o cia specialus reisas su B757 i Peterburga. Kas ji uzsake-kitas klausimas.

  22. Simonas Bartkus - 2009 06 11, 08:46

    „Novaturas” skrenda į BCN, ne į Žironą, aišku, nelabai esmė. Nes keleiviams nėra didelio skirtumo, skrendama „point-to-point”.

    Dėl lagaminų, tai turėta omenyje, jog į Žironą bus pusė „čarterio” keleivių, pusė reguliariųjų keleivių, kuriuos reiks registruoti ir laipinti kartu, dėl to skirtingos bagažo taisyklės tikrai daug painiavos įvestų.

  23. Vytautas - 2009 06 11, 08:47

    Ryanair’as vakar po pietų išmetė krūvą bilietų KUN-STN rugsėjo mėnesiui po 0.00 taxes, nors jokia nauja akcija nepaskelbta. Geras ženklas;)

  24. Pranas - 2009 06 11, 09:15

    Tuo tarpu Star1 puslapis nulūžo..

  25. Aurelija - 2009 06 11, 09:24

    Delfis patalpino žinią apie Star1, tai visi puolė į jų puslapį :)
    Kraunasi šiaip tikrai lėtokai.

  26. Puslapis - 2009 06 11, 09:36

    Puslapis tai labai nerimtai atrodo:
    „SiteSupra® v.3.1 Trial Version
    refresh delayed for 3 seconds”

  27. Lina - 2009 06 11, 10:06

    Ekspertui – sutikimas naudoti duomenis, negali buti isskirtas, nes jie naudojami ne vien rinkodarai. Nuo reklamos tu visuomet galesi atsisakyti (unsubscribe), bet tai, kad tavo duomenys bus siunciami pavyzdziui i ground handling’a, tu negali papriestarauti, nes kaip kitaip manai vyksta registravimas keleivio neturint jo duomenu? Taip kad tavo teise rinktis, arba nori skristi, arba ne:)

  28. Gvidas - 2009 06 11, 10:25

    To Linai ir Ekspertui – manau Ekspertas turėjo omenyje, kad jam atsibos daryti Unsubscribe, nes tie duomenys gali atsirasti pas bet ka ir neribota kiekį kartų. Tačiau turint omenyje įsigaliojusias liberalesnės tiesioginės reklamos taisykles nuo 2009 01 01 tai čia tik labai mandagus formalumas iš Star1 pusės.
    Kas liečia aptarnavimą oro uoste, tai ten siunčiamas PNL sąrašas kuriame nėra jokios kontaktinės info, o pagal ADAI tokios info turėjimas tiesioginei funkcijai atlikti nėra prilyginimas asmens duomenenų kaupimui, grupavimui ir paskui „neteisėtam” panaudojimui :)

  29. Lina - 2009 06 11, 10:35

    Na pagal kai kuriuos teisininkus, vardas ir pavarde jau skaitomi kaip asmens duomenys, o tam paciam PNL vardas ir pavarde egzistuoja. O kiek pamenu tame sutikime ir nurodoma, kad duomenys bus naudojami vietu lektuve rezervavimo (arba kitaip registravimo) tikslams ir t.t.

  30. Vytautas-NT - 2009 06 11, 10:48

    Bilietų prekyba lyg ir prasidėjo, su tam tikrais strigimais. Gražu, kad galima atsiskaityt ne tik kreditinėm kortelėm, bet ir tautine Interneto bankininkyste. Tiesa kam jiems reikalingi Latvių ir Estų bankai kol kas neaišku- į Vilnių skrist iš Talino nieks nevažiuos. Nebent iš Rygos, bet tam reikia realiai gerų kainų…

    O Ryanair galime pasveikint su kainų karo pradžia.
    Gal dėl to Star1 rugsėjui bilietų neparduoda. Gal iki to laiko reikės keist tvarkaraštį, ar maršrutus. Kad neturėt tokio galvos skausmo kaip Skyways, kai bilietus pardavė, o po to skrydžius nutraukė.

    Šiaip kol kas Star1 kainodara neprimina tipiško low-cost’o, grieičiau įprastą tradicinių kompanijų stilių. Kitas klausimas ar pasiūlys atitinkamas paslaugas- jungiamuosius skrydžius ir pan. Pagal dabartinių oro uostų geografija siūlyti nėra ką…

  31. Vytautas-NT - 2009 06 11, 11:08

    Problema su Star1 „tiesiogine rinkodara” yra tame, kad jie suplakė į vieną vietą informacija reikalinga keleivio aptarnavimui ir informacija naudojamą tiesioginės rinkodaros tikslais.
    Nes kai pažymi varnelę, automatiškai sutinki, kad tavo el.pašto adresu ir telefonu trečios (ne Star1) šalys siuntinėtų reklamą, o pagal įstatyma dėl to reikia duoti atskirą sutikimą.
    Matyt toks verslo planas- pigiais bilietais gaut kontaktinių duomenų, o vėliau juos parduot reklamos davėjams.

  32. Gvidas - 2009 06 11, 11:28

    Vytautai-NT > dabar gali siuntinėti ir be sutikimo, naujos taisyklės yra priimtos. Parduoti galima, tik nelabai dėja kas juos pirks…

  33. expertas - 2009 06 11, 11:47

    As laikausi nuomones, kad turi buti atskiros varneles: duomenims handlingo tarnyboms ir atkirai tiesiogines rinkodaros tikslais. Nes tai elementari nepagarba klientui-per prievarta brukama reklama-kitaip negalesi skristi. Ir neskrisiu.

  34. Simonas Bartkus - 2009 06 11, 12:16

    Įdomi žinutė – „Lufthansa” piktinasi Rygos oro uosto veikla ir tuo pačiu metu šaiposi iš oro uosto planų – http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/06/11/Lufthansa_Rygos_oro_uostas_elgiasi_nesaziningai

    Manau, kad jie nors ir tiesmuki, tačiau teisūs.

  35. Lina - 2009 06 11, 12:19

    Gvidai – o kodel toks is karto nusiteikimas, kad nepirks?

  36. Vytautas-NT - 2009 06 11, 12:59

    Buvo toks variantas- Hainan airlines blaškėsi po Lietuvą ir Latviją, bet galiausiai nepradėjo skraidyt nei vienur, nei kitur.
    Čia apie Lufthansa pasvarstymus dėl tolimo nuotolio skrydžių galimybės.
    Ryga kol kas demonstruoja nora siūlyt- vidutinio nuotolio egzotines kryptis (Centrinė azija, Rusija).
    Tačiau čia reikia neužmiršti, jog srautus šia kryptimi riboja vizų barjerai, kurie aiškiai mažina keleivių skaičių. Tiesa kam jiems reikalingas 4 km takas? Antras takas gal ir duotų naudos ta prasme, kad leistu piko metu aptarnaut daugiau lėktuvų per valandą. Tik ar Rygoj jie pasiekė tą ribą…

  37. Gvidas - 2009 06 11, 13:26

    Linute – kam reikalingi El. pašto adresai?…. Paimk, kad ir tą pačią Maxima – na bandė jie kažką daryti ir nebuvo naudos su tuo Direct marketing’u. Arba kelionių agentūros, jos dabar manau patenka legalių (realių) paslaugų SPAM’intojų TOP’us, nes ten duomenų yra, bet norint juos tinkamais pjūviais rūšiuoti, galvoti produktus ir paskui juos siūlyti viduje resursų neturi – todėl ir tampa kelionių agentai marketingo vadybininkais :)

  38. Lina - 2009 06 11, 13:34

    ai, tu apie rinkodarinius dalykus kalbi. As kazkaip is karto supratau, kad tu apie Star1’a kalbi:) del reklamos, as nors ir daug sms’u su pasiulymais ivairius produktus ar paslaugas isigyti gaunu, taciau as ju tiesiog neskaitau, bet visiskai nepykstu, kad kazkas jas siuncia. Kiekvienas turi savo darba ir ji dirba…

  39. Gvidas - 2009 06 11, 13:44

    Taip, taip Linute aš apie rinkodarą, ne apie bilietus. Bilietus manau perka dabar visi kam reikia, nes kaina maža, lėktuvas NG, tai manau viskas ten gerai. Juk poreikis tai P2P skristi bus patenkintas.

  40. Gvidas - 2009 06 11, 14:17

    Star1 nebus nei viename GDS’e ir nebus iki bent jau iki meto galo. Vadinasi tai jau tikrų tikriausias „low-cost” principas. Na pardavimų iš anapus manau tikėtis yra mažai realu…

  41. Vytautas-NT - 2009 06 11, 14:32

    O iš kur informaciją, kad jie per sistemas bilietų neplatins? Juk, kiek suprantu, tai techniškai nėra sudėtinga. Nėra ten kažkokių papildomų mokesčių.
    Sišku Sistemose kainos bus didenės, bet jos duoda daug didesnį pasiekiamumą. O kur dar žaidimas su interline’u.
    Tiesa skaidant į tokius oro uostus, kaip Gerona ir Stansted jungčių ne ką pasiūlysi…
    Įdomu kokios dar galėtų būt perspektyvinės Star1 kryptys be Milano ir Paryžiaus? Roma? Madridas? kažkokių kitų variantų, kur srautas būtų didesnis nenusimato…

  42. Lina - 2009 06 11, 14:38

    galbut jie Girona pasirinko delto, kad suderinti su charteriais?

  43. Simonas Bartkus - 2009 06 11, 14:40

    Nors „Star1” nesiūlys jungčių, tačiau buvimas visose sistemose yra galingas kanalas. Verslas visus (na beveik) bilietus perka per agentūras arba per internetines tikrinimo aplikacijas (ala greitai.lt, skrisk.lt, arba didiesiems klientams agentūrų sukurtas specialias sistemas), todėl jose bilietų nematys. Bilietų nematys ir užsienio agentūros ir pavieniai klientai ieškantys pvz. jungčiu „Dublinas-Vilnius” ar „London (All Airports)-Vilnius”, kurie tokio pavadinimo „Star1” net negirdėję. Taigi, būti sistemose svarbu ne tik dėl jungčių.

    Aišku, parduodant per sistemas tenka nemažus komisinius atseikėti tarpininkams, tačiau, kaip pastebėjo Vytautas, ten ir parduodama brangiau. O parduoti brangiau galima, nes per agentūras perka keliautojai, kurie nėra išmokę/įpratę per naktis refresh’inti „Ryanair.com” ir ieškoti pigaus bilieto, taip pat verslo keliautojai, kurie turi susibiudžetavę, kad pvz. į Londoną komandiruotei bilietai kainuoja „apie pusantro tūkstančio” ir daugiau galvos nesuka.

    Savo pranešime spaudai jie teigia, jog greitai bilietai pasirodys sistemose ir agentūrose …

    Lina, taip, į Gironą skris čarteris, į kurį bus parduodami bilietai kaip į reguliarų reisą. Taip ir „airBaltic” daro, veždamas į Hurgadą, Dubajų, etc.

  44. Gvidas - 2009 06 11, 14:51

    1. Agentūros gaus prisijungimą ir rezervuos taip pat, kaip paprastas vartotojas, tik manau gaus arba komisinį arba mokėjimo atidėjimą.
    2. Blogiausia yra tai, kad nebus įprasto dalyko – rezervacijos nors 72 val. galimybės… kas vėlgi sąlyginai apribos galimybes, tada kai bus konkurencija rudeni.
    3. Atsiras galimybė mažoms, IATA nepriklausončiams agentūros tapti Star1 pardavėjams, tuo sudarys papildomą konkurenciją didžiosioms.

  45. Lina - 2009 06 11, 15:09

    kaip zinome, konkurencija yra geras dalykas:)) juk kai kurios didziosios agenturos jau nebezino kaip issidirbineti…teko susidurti…

  46. Vytautas-NT - 2009 06 11, 15:33

    „Dėl didelio lankytojų srauto sistema negali aptarnauti visų klientų. Prašome apsilankyti vėliau.”
    Kaip matome užtenka kelių straipsnių laikraščiuose ir Internete ir sistema jau nebeatlaiko antplūdžio.
    Šiaip tai Star1 galėtų drasiai reklama savo tinklapyje pardavinėt. Manau, kad lankomumas yra pakankamas, jei jau lužta…
    Tikiuosi kad bent trečdalis lankytojų bilietus nuperka. Tokiu atveju skraidys Star1 kol kas ne tuščiomis…

  47. Aloyzas - 2009 06 11, 15:43

    Manau, kad „didelis srautas” – tai trys ir daugiau lankytojai vienu metu, kaip buvo vakar, o šiandien išvis nei vienam neleidžia prisijungt ir karštligiškai ieško serverio resursų.
    Del Amadeuso ir GDSu: arba jie turi naudoti vieną iš esamų sistemų, kuri turi ryšius su GDSais, o jų diegimas užtrunka tikrai ne vieną mėnesį ir kainuoja ne viena dešimtį tūkst EUR, arba kuria savo uždarą sistemą, ir duoda prisijungimus agentams. Arba leidžia skanuoti ir perpardavinėti, kaip (ne)leidžia Ryanair.

  48. Simonas Bartkus - 2009 06 11, 15:49

    Tai, kad šiandien užlūžo „Star1” tinklapis tai rodo ne didelius pardavimus, o kreivas programuotojų rankas. Šiandien iš ryto, kai tik pradėjo naujienų portalai skelbti žinią apie „Star1” bilietų prekybos pradžią, svetainė buvo uždaryta ir bilietų rezervavimo sistema buvo išjungta, vietoje to, uždėtas šis užrašas kad neerzinti žmonių, kurie norėjo pažiūrėti kainas ar pirkti bilietus.

  49. Gvidas - 2009 06 11, 15:50

    Kiek žinau per didžiąsias akcijas – airBaltic ir flyLAL daugiau kaip 20.000 unikalių per dieną nesurinkdavo, tai nemanau, kad toks jau saldus kąsnis reklamai, kai svetainė neveikia… :)

  50. Angus - 2009 06 11, 16:20

    If I use http://www.star1.aero it never works.

    But if I use the full address – http://www.star1.aero/index.php it works everytime.

  51. Pranas - 2009 06 11, 16:53

    Kad Star1 puslapis neveikia ne programuotojų, o vadovo rankos kreivos. O užrašas SiteSupra® v.3.1 Trial Version apačioje apskritai nieko gera nežada ir vėlgi parodo vadovų, ne programuotojų nekompetenciją ir požiūrį. Reik tikėtis lėktuvų priežiūrai taip netaupys.

  52. nofrills - 2009 06 11, 17:30

    a kur ju facebookas, kur twitteris? )) kitavertus gerai kad biski Ryanus kulturos pamokins, otai virs 200 litu i STN suplojau be bagazo ir dar lektuvas toks pilnas buvo kad velniop, vos kuprine buvo kur padet

  53. Lina - 2009 06 11, 17:45

    niekaip nesuprantu, kodel musu zmones viskuom nepatenkinti, nesvarbu ka kas bedaro, vistiek randama prie ko prisikabinti…

  54. Vytautas-NT - 2009 06 11, 17:49

    Šiaip nereikia per daug tikėtis iš pirmųjų vežėjo žingsnių. Gal svetainė ir nelabai veikia, bet bent jau kažkaip funkcionuoja.
    Vis geriau nei X mln kažkada išleisti FlyLAL už jų supersistemą.
    Aš manau, kad jei kompanija išsilaikys, tai ir puslapį sutvarys- šiais laikais be jo oru eleivių neavežiosi.
    Įdomu nėra pigesnių variantų jungtis prie bilietų pardavimo sistemų? Per Hahn airlines, pvz? Aišku kiekvienas tarpininkas kels kainą. Bet tai dar labiau skatins tuos, kam kaina aktuali pikt tiesiai…

  55. Kazimieras - 2009 06 11, 18:28

    Gal kas nors jau nusipirkote bilietu? pakomentuokite. ir beje patarkite ar pirktis siandien bilieta i dublina ar verta kazko laukti kelias dienas gal?
    taip pat iki atidarant svetaine ir bilietu pardavima buvo vykdoma apklausa, galima buvo uzpildyti anketa… gal kasnors jau gavo nuolaidu koda skrydzio bilietui?

  56. Lina - 2009 06 11, 18:45

    vel veikia star1 puslapis, na tikiuosi, kad technines problemos issisprende ir daugiau tokiu nesusipratimu nebus…
    sekmes jiems

  57. Lina - 2009 06 11, 18:53

    as buvau irgi uzsiregistravusi, bet kodo dar negavau. As pasiskambinau i ju keleiviu aptarnavimo skyriu (beje, labai mandagiai viska paaiskino, tikiuosi, kad taip bus visa laika, ne tik pradzioje) ir man pasake, kad kodus issius siandien ar rytoj. Turejo issiusti jau siandiena is tikruju, bet kai uzstrigo serveris, todel nusprende nebeerzinti keleiviu dar labiau ir issius, kai viskas susitvarkys…o pazistami nusipirko i Londona, rado uz tuos 249 ir be kodo, todel manau gali ramiai pirkti

  58. Kazimieras - 2009 06 11, 18:59

    Dekui uz atsakyma, manau rytoj nusipirkti teks kai gausiu ta nuolaidu koda, vistik pigiau gausis.
    Del aptarnavimo tai pritariu, labai gerai aptarnauja maloniai, kad tai visada butu.

  59. Šarūnas - 2009 06 11, 19:01

    Įdomu iš tiesų į kokius Paryžiaus ir Milano oro uostus jie skraidys.

  60. Kazimieras - 2009 06 11, 19:47

    Vel svetaine „streikuoja” ir net jos neberanda, neatsidaro visai.
    del oro uostu, jei jau renkasi pigius, panasius kaip Ryanair, tai turbut ir sie bus panasus… gal Paryzius Orly, Milanas bergamo… :) abejotina, ar jie tikrai eis i didelius, nebent slotu negautui visuryje sezono, laikinai i siuos skraidytu, o veliau pereitu i didziuosius…

  61. gogis - 2009 06 11, 20:17

    jei star1 nesusitvarkys distribucijos kanalu, uzpildyti reisus jiems bus labai.. sunku. Platinant tik per savo website, reikia kosminiu islaidu reklamai (kosminiu nes reklamuotis reikia uzsienio rinkose). Apie interlinus isvis tyliu, pirmiausia tam reikalui reikia IATA nariais patapti, toliau prie Bsp prisijungti, per gds platinti. Taigi laukia ilgas ir sunkus kelias. Na bet palinkesiu jiems sekmes (nors mazai ja pats tikiu:). Ir puslapi palinkeciau irgi upsigradinti, kad neluzinetu ir zmoniu neerzintu :)

  62. Pranas - 2009 06 11, 22:27

    Turiu draugą bendravardį komentatorių :)

  63. Kazimieras - 2009 06 11, 22:34

    To Pranas bendravardis.
    Manau nereikia smeizti kompanijos, jei ji dar tik ikurta ir pradeda veikla, cia ne prekybos siaip prekemis imone, o viacine benrove. Kainos nent vasarai nera dideles, niekur nerasi pigiau. Ir manau, jog acijiniu kainu atsiras rudeniui po kurio laiko…

  64. pro sali - 2009 06 11, 23:56

    I Edinburga, nors pora karteliu per savaite!!!

  65. Gvidas - 2009 06 12, 07:15

    to Lina – 2009 06 11, 18:53
    Linute, matai kai a/k dar nepadarė nei vieno reguliaraus reiso, kol dar nebuvo tvarkaraščio sutankinimo ir pasiūlymo vietoj trečiadienio skristi penktadienį, kol nebuvo taip, kad lėktuvas negali skristi į Dubliną, nes sugedo Žirone ir t.t. tol jų klientų aptarnavimas yra labai malonus. Bet patikėk kai gaus per valandą tris kartus daugiau skambučių, nei dabar per dieną – išgaruos tas malonus bendravimas ir paslaugumas.
    Tai čia tik tam sakau, kad rožinius akinius nusiimtumėte.
    Sunku dabar visoms a/k, o startuojančioms dar labiau – todėl tik sekmės ir kantrybės jiems reikia linkėti ir tik tegu skrydžių būna kuo daugiau.

  66. Vytautas-NT - 2009 06 12, 08:13

    Šiaip Tikrajam Pranui siūlau atsiskirt nuo virtualaus Prano, kaip aš pats kažkada atskyriau save nuo bendravaržio šiame bloge…
    Būčiau labai dėkingas, jei kas nors suarstų Ryanair bilietus į Londoną ar Dubliną liepos-rugpjūčio mėnesiais, kad jie kainuotų mažiau negu 550 Lt pirmyn-atgal..?

  67. Vytautas - 2009 06 12, 08:22

    Vytautas-NT – cia tau į vieną pusę reikia, ar round-trip už tokią kainą užsimanei?:)
    jei ka, užmesk akį čia: http://www.skyscanner.net/flights/kun/lond/august-2009/august-2009/cheapest-flights-per-month-to-london-from-kaunas-in-august-2009.html

  68. Kazimieras - 2009 06 12, 09:27

    Jei kas nors iš jūsų pildėte anketą http://www.star1.lt prieš kelias savaites, ir jums neatsiunte nuolaidos kodo, tai patašykiyte aviakompanijai su prašymu, kad atsiūstų. pats šiandien parašiau ir gavau neužilgo.

  69. Vytautas-NT - 2009 06 12, 10:08

    Rašiau apie kaina į abi puses, nes į vieną puse už 500 Lt gal net su AirBaltic pavyktų nuskrist į Londoną. Kalba ėjo apie 550 Lt pirmyn-atgal…

    Beje, nuolaidos kodas yra kainos garantija iki birželio 20 d. Jie tikisi, kad iki tol bilietus išpirks. To jiems palinkėčiau…

    š manau, kad akcijinių kainų atsiras ne tik rudenį, bet ir kai pradės skaidyt, o kai kuriom dienom keleivių trūks…

  70. Kazimieras - 2009 06 12, 11:40

    Bet Vilniaus oro uosto puslapis tai apgailėtinas, nėra nei naujienos pranešimo apie Star1 naujus skrydžius, nei „aviakompanijos” skyrelyje nėra įrašytų kontaktų šios avialinijos.

  71. Šarūnas - 2009 06 12, 13:16

    Kazimierai, ir Skyways įdėjo į avialinijų skyrelį tą dieną kai tik pradėjo skraidyt. Kas liečia tinklapį tai jis pats prasčiausias iš visų Baltijos šalių sostinių. Talinas pastatė naują terminalą ir svetainę atnaujino, Ryga taip pat.

  72. Vytautas-NT - 2009 06 12, 13:26

    Taip. Kol kas VNO puslapyje tik informacija apie nemokamą internetą, kas irgi nėra blogai.
    Su naujienomis ir visu kitu reikalai ten niekokie (VNO puslapy). Nors galėtų padirbėt, jei jau niekas neskraido…
    Kitas dalykas- VNO, matyt, nenori rizikuot ir skebt apie skraidymą, kol dar ne vienas lėktuvas nepakilo…

  73. audrius - 2009 06 12, 13:29

    http://www2.star1.aero/index.php/en/travel-information/Airport-information-on-arrival/Rota-International-Airport-Girona-Costa-Brava-Airport/

    liapsusas aišku, bet visgi.. informacijai surašyti matosi samdė blondinę… pagal pavadinimą oro uosto, skrendama į salą Ramiajame vandenyne… Amerikos aviacijos administracija suteikusi GRO kodą tam oro uostui, tačiau IATA jį davė Gironos oro uostui. šiokia tokia painiava, bet aviacijos žmonės turėtų skirti ir nerašyti abiejų oro uostų pavadinimo neapsispręsdami kuri palikt :)

  74. ahoi - 2009 06 12, 14:25

    Vytautai-NT, jei savigarba netrukdo skristi iš Rygos, tai ten nemažas pasirinkimas.

  75. audrius - 2009 06 12, 14:34

    beje, anot Airbaltic Facebook’o, kitą savaitę jie pristatys dvi naujas kryptis.

  76. audrius - 2009 06 12, 15:11

    ir tos kryptys jau paaiškejo: ryga-pskovas, ryga-varšuva.

  77. aureku - 2009 06 12, 15:17

    stai, viena diena prejo, kai paskelbe star1 apie savo skrydzius ir kainos jau pakilo, negi taip visi suskubo pirkti bilietus, tai jei taip ir toliau kils, galesim tik pasvajot apie zemesnes kainas, tik reklaminis triukas…

  78. Laima - 2009 06 12, 17:12

    na, yra dienu, kai bilietai pabrange, tarkim rugpjucio pirmai dienai i Dublina. Dar vakar pirkau uz 249, o siandien jau gerokai kaina aukstesne, bet kitomis artimiausiomis dienomis, yra pigiu. Gal ir uzsipildo kai kurie skrydziai, nes is tikruju, jie siuo metu siulo palankiausias kainas…

  79. Simonas Bartkus - 2009 06 12, 18:03

    Tai, kad nyksta bilietai pigiausiomis kainomis, laikau geru ženklu. Nekvailiai kainodarą avialinijose sudarinėja, todėl aukštesnės kainos bilietai reiškia, kad yra paklausa. Blogiau atrodytų mėnesį pardavinėjami bilietai po 250 litų, kurių niekas neperka …

  80. Kazimieras - 2009 06 12, 18:14

    Būtinai reikia šiandien bilietus į Dubliną nusipirkti ir bus rami galba, kad nepabrangs. nes jei delsti, tai vargiai beliks pigių bilietų. Nors pažiūrinėjau bilietų kainas, tai labiausiai brangsta į Londoną bilietai. bet jei jie ir pabrango nėra brangesni nei su Ryanair (na gal apyligės tiktai.)

  81. Kazimieras - 2009 06 12, 21:41

    Jau neilgai laukus ir rklamu Star1 idejo i interneta, ziuredamas video klipus videogaga tinklapyje pastebejau ju reklama. tas puslapis didelius lankytoju srautus turi…

  82. Kazimieras - 2009 06 12, 23:15

    „airBaltic” ir Rygos oro uostas iš Lietuvos reikalauja kompensacijos
    http://vz.lt/4/straipsnis/2009/06/12/airBaltic_ir_Rygos_oro_uostas_is_Lietuvos_reikalauja

  83. Vytautas-NT - 2009 06 13, 00:41

    Pirmiausia apie Ryga-Pskovą. Kažkada žiūrėjau žemėlapyje kur galima Rusijoj dar keleivių Lietuvai parinkt, jei bandyt daryt analogiška Tartu atvejį. Vienas iš variantų yra Rusija (Pskovas, Smolenskas), Jie nėra dideli miestai, bet nelabai turi susisiekimo oru. Net Rusijos viduj. Bet už Tratu ir Daugpilį didesnį. Kitas variantas Baltarusija. Ir dar- rytinė Lenkija. Galima dar kokį Lvovą pabandyt.
    Kaip matau, Airbaltic nemiega..

  84. Gogis - 2009 06 13, 22:04

    Vytautai, cia sakyciau savotiska sensacija, kad airBaltic i Pskova skraidys :), siaip Rusai juk praktiskai neisileidzia uzsienio vezejo i savo rinka, isskyrus Maskva, Piteri, Kaliningrada, bei dar kelis kurortinius miestus. Jei cia tik pradzia, tai manau greitai atsiras is Novosibirskas (virs 2 mln. gyv.), ir kiti didesni miestai.

  85. Augustinas Žemaitis - 2009 06 13, 23:56

    Na ČSA skraido be minėtų į Rostovą, Samarą, Jekaterinburgą; Lufthansa – Kazanę, Nižny Novgorodą, Permę, Rostovą, Samarą, Jekaterinburgą; China Southern – Irkutską, Novosibirską, Vladivostoką ir pan.

  86. Julija - 2009 06 19, 00:45

    Siandien nusipirkau bilietus Dublinas-Vilnius-Dublinas ir esu patenkinta, aisku kol galvojau ir vis delsiau kelias dienas tai ir kaina gerokai pakilo. Tai jeigu kas abejojate nedelsikite. As manau kad siulidami pigesnius bilietus automatiskai prisivilioja daugiau zmoniu o va veliau kainos tikrai brangs, bet tai yra naturalu. Start1 tik startuojanti kompanija todel ir kainos siuo metu pigesnes nei su kitm kompanijom.
    Labai dziaugiuosi kad turesime dar viena kompanija, tikiuosi ji bus malonesne negu Ryanair, nes jie tikrai per daug sau leidzia.
    Sekmes start1 ir bukite malonesni negu Ryanair!

  87. Jurgis - 2009 06 22, 09:18
  88. Rita - 2009 06 27, 13:23

    Labai nuvyle Star1 avialinijos,nes nusipirkti bilietus is Londono i VNO NEGALIMA su UK banku kortelem.Buvo pasiulyta susirasti draugu LT,kurie nupirktu bilietus.O kaip nusipirkti bilietus UK pilieciams,kurie neturi draugu LT?

  89. Kazimieras - 2009 06 27, 18:24

    as manau, jog dar bus sutvarkyta, juk dar tik pradeda veikla, nereikia visko is karto noreti, manau istaisys sia klaida ir sutvarkys viska, o kiek ziurejau kuom atsiskaityti galima, tai yra VISA korteles, ir jos kaip suprantu yra tarptautines.. ?

  90. Rita - 2009 06 29, 23:42

    deja,banku korteliu,isduotu JAV,Kanadoje ir Didziojoje Britanijoje, neaptarnauja.Dar suprantu,kad JAV ar Kanadoj,bet kai skraidina i Londona ir neaptarnauja anglisku korteliu,tai jau nesamone…

  91. Kazimieras - 2009 06 29, 23:48

    Tai parasykite emeila, arba paskambinkite, pasakykite, jog yra toks ir toks trukumas/nepatogumas. manau pranesus, ar ka pasiulius, greitai klaidos bus istaisytos.

  92. neringa - 2009 08 7, 15:07

    kodel nera skrydziu rugsejo pabaigoje,man kaip tik reikia.

  93. Labiau patyręs - 2009 08 7, 15:16

    @ Neringa – nes tada jie neplanuoja skraidyti. Pradės tik per Kalėdinį periodą.

  94. neringa - 2009 08 15, 14:46

    kodel nera star1 bilietu parduoti nuo rugsejo pabaigos????????????

  95. Simonas Bartkus - 2009 08 16, 12:52

    Neringa – „Star1” nuo spalio iki gruodžio vidurio į Dubliną neskraidys.

  96. Laura - 2010 06 30, 14:21

    Padekite.Noriu uzsakyti bilieta mamai is Vilniaus i Edinburga per STAR1.Taciau turiu tik DEBIT kortele.Esu Skotijoje.Kaip uzsakyti bilieta?Nes svarais nepriima,reikia kreditines.Padekite

  97. Vytautas - 2010 06 30, 15:07

    @Laura – nežinau ar Star1 galima telefonu pirkti bilietą. Bet jei tinka alternatyva Kaunas-Edinburgh, tai gali užsisakinėti per Ryanair call centre. Bent jau prieš porą metų priėmė debit kortą.
    O jei korta, kaip supratau, angliška, tai gali prieš skambindama pabandyt tiesiai pirkti http://www.ryanair.com

  98. luezoidclaster2.wix.com - 2015 12 10, 12:39

    luezoidclaster2.wix.com

    Simonas Bartkus | Blog » Prasideda: „Star1 Airlines“ pradėjo prekiauti bilietais į Londoną, Dubliną ir Barseloną

Leave a reply