Britų vežėjas „Flyglobespan” nutūpė visam
Jungtinės Karalystės oro uostuose šventiniu laikotarpiu gali būti nelinksma.
„British Airways” stiuardų profsąjunga pritarė streikui, kuris turėtų prasidėti gruodžio 22 d. ir dėl kurio gali būti atšaukti daugelis „British Airways” reisų. BA ketina su streikuotojais teistis, o neiti į kompromisus. Pagrindinė streiko priežastis – „British Airways” noras taupyti mažint stiuardų skaičių kai kuriuose reisuose. Kai asmeniškai paskutinį kartą skridau su „British Airways” tai 3 valandų skrydyje A320 lėktuve buvo 7 (!!) stiuardesės, kai industrijos standartas jau seniai yra 3-4.
Tai gali būti dar vienas smūgis „British Airways” ir taip klimpstant į nuostolius, o agresyviu skrydžių mažinimu aviakompanija pradėjo tvarkytis ir gana stipriai pastaraisiais mėnesiais pakėlė savo lėktuvų užpildymo rodiklius.
Šios dienos naujiena – bankrutuoja vežėjas „Flyglobespan”. Įmonės administravimą perėmė „PricewaterhouseCoopers UK”, o šiandien nutraukti visi „Flyglobespan” skrydžiai.
„Flygobespan” gyvenimas nebuvo ilgas – bendrovė įkurta 2002 m., skraidė daugiausia iš Škotijos oro uostų – Glasgow, Aberdeen ir Edinburgh. 2007 m. bandė netgi transatlantinius skrydžius iš Liverpulio į Niujorką.
„Flygobespan” lėktuvų parke – po trejetą „Boeing 737-700” ir „737-800”, viso keturi „Boeing 767”, kurių pora pastaruoju metu buvo išnuomoti.
Beje, „Flygobespan” šiais metais į Vilniaus oro uostą buvo atsiuntusi vieną didesnių paukščių – liepos pabaigoje „Fullham” komandos fanai „Boeing 767” užsakytu skrydžiu buvo atvykę žiūrėti futbolo rungtynių su Vilniaus „Vėtra”.
Gruodis ir sausis yra mėnesiai, kuomet statistiškai bankrutuoja daugiausia aviakompanijų. Priežastys objektyvios – kalėdiniai bilietai jau seniai parduoti, dabar yra tik kaštai – įtemptas gruodžio skraidymas. Tuo tarp pavasario-vasaros sezono pardavimai dar neprasidėję …
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
167 komentarai
Leave a reply
Tokia faina kompanija buvo
Dėl BA streiko viskas paaiškės šiandien. BA teisininkai argumentuoja, kad sprendimas dėl streiko neteisėtas – apie 800 balsavusių žmonių, jau teoriškai buvo pasirašę atleidimo „šalių susitarimu” dokumentus, todėl balsuoti negalėjo. Ta pripažino ir UNITE profsąjunga, sakydama, jog jie negalėjo sukontroliuoti padėties. Turint omeny, Flyglobespan bankrotą, teismas spaudžiamas matyt priims sprendimą, jog streikas neteisėtas ir ketvertą penketą mėnesių bus ramu tylu.
Manau čia dar nepaskutinė šią žiemą. Beje dėl Euroline kokių naujienų yra?
O tuo tarpu….
http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/12/17/airBaltic_nubausta_uz_vartotoju_klaidinima
Na AirBaltic atveju,tai nedidele naujiena,nes seniai aisku,kad jie taisykliu nesilaiko. Ir dar vis naujus mokescius ivedineja…
Man tai idomu del Flyglobespan bankroto pasiaiskint- siemet jie skelbe kad gavo nedideli pelna. O cia staiga bankrotas. Nors,aisku,pelnas maziukas,tad atsiradusiu nauju nuostoliu kompensuot nebegalejo.
Ta proga klausimas zmonems zinantiems detales- realu,kad „Lithuania express” kitamet skraidyt prades ar straipsniai spaudoje,tai viskas, ko galima is sio projekto tiketis?
BA nuo streiko galėtų išgelbėti Jos Didenybė Anglijos karalienė kaip BA keleivė NR.1. Jei pareikštų apgailestavimą, kad „dėl streiko per Kalėdas negali nuskristi pvz. aplankyti savo anūkėlių” ar dar ko nors… Juk anglai ją taip myli.
Aišku, ji skraido užsakomaisiais reisais, bet gali „išreikšti solidarumą su ant žemės likusiu milijonu savo pavaldinių, kuriems Kalėdas sugadino keletas neatsakingų profsajungų veikėjų”.
Žodžiu, geras PRas šioje vietoje gali būti veiksmingesnis nei teismo sprendimas.
Nepaisant, kad didžioji dalis BA palydovų yra iš trečiųjų šalių, pagrindiniai profsajungų veikėjai yra save gerbiantys tikri anglai ir neišdrįstų siūlyti Jos Didenybei skristi su Ryanairu.
O Euroline kol visiškai neskrenda, tol ir visiškas nutūpimas jiems negręsia.
„Euroline” pranešė, jog į Naujųjų skrydžiai neįvyks.
Simonai, kas ten pas juos nesigauna?
Teismas neskundžiamai uždraudė BA profsąjungoms streikuoti per Kalėdas. Streikas realiai galės įvykti ne anksčiau 2010 vasario mėn. Plačiau:
http://www.telegraph.co.uk/travel/travelnews/6835208/British-Airways-strike-blocked-by-High-Court.html
Žinia BA gera, nors, aišku pardavimams neigiama žala jau padaryta didelė.
Beje, „Flyglobespan” buvo per nuomos bendrovę užsakiusi du „Boeing 787”. Kiek simboliška, jog „Flyglobespan” „nutūpė” už dviejų dienų kai „Dreamliner” pirmą kartą pakilo.
Škotijos vežėjo bankrotas, atrodo, yra gan netikėtas visame UK, nes problemos „Flyglobespan” buvo netikėtos ir neilgai teisėsi. Toki jau Didžiosios Britanijos teisė, jog iš karto susidūrus su nemokumo problemomis iš karto įmonės valdybą perima administratorius, o jis iš karto privalo stabdyti veiklą.
Skaičiuojama, jog 1100 keleivių šiuo metu yra su nusipirktais atostogų paketais atostogauja užsienyje, CAA draudimo lėšomis parveš juos namo. 3400 yra išvykę su reguliariaisiais reisais, tai grįžimas yra jų rūpestis. Ateities bilietų yra įsigiję 117 tūkst. žmonių, 90 tūkst. nėra bilietai apdrausti.
Dar pirmadienį vadovybė skelbė kad ieško investuotojų ir bankrotas jai tikrai negresia.
Ar tik neprimena star1
Patikslinsiu, kad pirmadienį gyrėsi, kad jau susitarė su investuotojais: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/edinburgh_and_east/8411643.stm
Nors tokio „Halcyon Investments Ltd” tiksliai tokiu pavadinimu nepavyko rasti, yra tik „… Inc” arba „… Pte Ltd”. Labai primena atvejį su Swiss Capital Holding(s).
Idomu ar FlyGlobespan gaivinimas yra beviltiskas reikalas?
Siaip Star1 atveju pasekmes nebutu labai sunkios- jie fiziskai negali daug bilietu parduot…
Klausimas- kas uzpildys atsiradusia nisa? Ryanair?
Kas iš to gaivinimo? naudos jokios. Manau, jog veiklos gaivinimas po veiklos sustabdymo tai jau nieko vertas, geriau jau reinkarnuoti nauja bendrove ir istoriją kurti nuo švaraus lapo.
„Ryanair” ir „easyJet” tradiciškai jau pateikė pasiūlymus bankroto nuskriaustiesiems. „flyglobespan” nebuvo tokia didelė bendrovė, kad realiai jų palikta skylė jaustųsi (galbūt poroje Škotijos oro uostų), be to daugiausia dirbo „holiday packages” rinkoje, o ne reguliariuosiuose. „Ryanair” UK praktiškai nesiplečia, protestuodama prieš vis keliamus mokesčius. Vakar paskelbė „Ryanair” naują savo bazę Malagoje, iš kur atidarys virš 20 maršrutų ir (!) nė vieno į UK.
tuo pačiu reiktų pridėt, kad atidarė netik Malagoj bazę, bet ir Faro, Portugalijoj. 14 maršrutų, jei apie UK, tai tik vienas iš jų ten – BHX.
beje, kas dėl Ryanair, dar viena nemaža naujiena – nuo 2010 metų ant spausdinamų boarding card (tuos kuriuos namie atsispausdinat), bus spausdinama reklama :)
Kuo toliau, tuo vis įdomesni pajamų radimo šaltiniai pas O’Leary. Visgi genialus sprendimas, nes boarding card sugeneruojamas jau įvedus asmeninius duomenis, todėl reklama bus labai gerai išsegmentuota – amžius/tautybė/lytis/skrendama kryptis bus žinoma. Turint omeny 65 mln. atspausdinamų boarding cards, bus nemažas bizniukas :)
Dėl reklamos spausdinimo tai „Tiketa” ant elektroninių bilietų jau senokai spausdina :) Jeigu neklystu, tai „airBaltic” irgi spausdina ant boarding card’ų, tačiau dažniausiai savireklama, gal aktyviai pardavimais neužsiima.
O mokamas tualetas tai dabar MOL atrodo „rimtas dalykas”. Aš irgi manau, kad pilnai gali jis būti padarytas mokamas.
O įdomiausia, tai kaip baigsis Ryanair derybos dėl lėktuvų pirkimo kontrakto.
Ryanair šiom dienom įvedė kitą bizniuką – valiutų keitimo perkant bilietą. Dabar perkant bilietus už 10 eur norėjo pakeisti juos į 9,46 svaro (ar kažką panašaus) pagal savo „garantuotą” kursą. Reikėjo įžiūrėti parašymą ir pasistengti nužymint, kad atsisakyti šito. Ir tai dar po to gąsdino, kad tavo bankas garantuoto kurso nepasiūlys. Tačiau net gerais keitimo kursais tikrai nepasižymintis entropay tik lygiai 9 svarus nuskaitė.
Reklama ant Boarding pasų (BP) spausdinama jau nuo tada kai BP buvo spaudinami tik oro uoste, o ant internetinių spausdina (tiesa, kad daugiausia tik savireklamą) turbūt visi. Keista, jei Ryanair to anksčiau nedarė. Tačiau O’Leary bet ką megsta pateikti kaip savo konkurencinį pranašumą.
Save gerbiančios a/k nelabai mėgsta svetimų reklamų, pvz. LH išvis niekur nepakenčia svetimų logotipų (išskyrus reklamą „Lufthansa Magazine”), teko aptikti tik vienintelį „Warsteiner” and drėgnos servetėlės įpokavimo.
@audriui: a/k įprastai žino tik keleivio vardą, pavardę ir lytį, bet ne amžių ir tautybę ar ką nors daugiau, jei tas keleivis nėra tos a/k Frequent Flyer programos dalyvis (beje, Ryanair 1988-89 metais irgi tokią programą turėjo, ir netgi verslo klasę).
@Aloyzas – pas Ryanair prieš spausdinant boarding pasą reik įvesti gimimo datą, pilietybę, dokumento numerį ir išdavusią šalį. Jei pilietybė ne iš EEB šalių, reikia eiti prie (buvusio registracijos) staliuko paso/vizos parodyt, kad štampą uždėtų.
@Pranui: Ups… nežinojau. Nei airBalticui, nei LH, nei KL to nereikia.
Iš kitos pusės, to reikia Rusijoje ir visoms NVS šalims netgi perkant traukinio bilietus.
@Simonas – vakar turėjo įvykti Ryanair board meeting’as. Taigi naujienos ne už kalnų ;)
Per radiją girdėjau reklamą, jog Rimi parduotuvėse pardavinės lėktuvų blietus už 649 Lt pirmyn atgal į 12 Europos miestų. Dabar pažiūrėjau, kad tai Čekų avialinijų bilietai per Estravel. Įdomus sprendimas. Kadaise airBaltic bandė laimę Maximose, bet reik manyt nelabai sekėsi, nes daugiau niekada nebedarė pardavimų akcijų (maisto) parduotuvėse.
Pastebėsiu, kad asmens duomenų naudojimas reklamos tikslais (paso numeris ir pan.) be asmens sutikimo gali pažeisti šių duomenų apsaugos teisės aktus.
Kiek suprantu Ryanair renka paso/kortelės numerius ir galiojimo datas keleivio identifikavimo tikslais. Žinau atveju,kai pasikeitus pasą, (buvo lapai vizoms pasibaigę) buvo neįleidžiama į lėktuvą…
Atsiprašau už įkyrumą, bet dėl „Lithuania Express” irgi jokių naujienų nėra?
„Lithuanian Express” informuoja, jog ruošiasi veiklai.
Beje, šiąnakt Londono oro uostus užpuolė sniegas. Labiausiai paveiktas Gatwick’as, kur iš vis skrydžiai nevyksta, kažin ar „Aer Lingus” šiandien į Vilnių atvyks. Didelėse bėdose buvo ir Lutonas, tačiau dabar pamažu jau skrydžius vykdo. Heathrow ir Stanstede situacija geresnė, susiduriama tik su masiniais vėlavimais. Kadangi aplinkiniai oro uostai patys vos spėja priimti savo lėktuvus, tai kiti negalintys nusileisti Gatwicke nukreipiami į Birmingemą ar dar kur šiauriau.
Off-topic: Prieš kurį laiką, Simonui pakeitus aktyvų gyvenimą šiame bloge į pareigas VNO, diskutavom apie forumo sukurimą.
Ta tema yra informacinė svetainė su analogisku blogu ir forumu panašiomis temomis http://aviationclub.aero
Manau, be problemų galima susikurti forumo temas norint ir lietuviškai, o kai kuriuos klausimus (pvz. Vytauto-NT įkyrų norą sužinoti apie “Lithuania Express”) galima užduoti žymiai platesniai auditorijai.
Beje, galim surengti totalizatorių: kas pirmas pakils iš VNO – Euroline ar LT Express? :)
Del tu RIMI parduodamu vauceriu – sunkiai isivaizduojamas ju pirkimas… Zmones, niekada neskraidantys lektuvu ir nemokantys pirkti bilietu, tokiu sprendimu nesusigundys vien is baimes („kas as cia perku, beverti popieriu? paskui manes apgaus ir taip ir liksiu su tuo popieriumi”). O patyre bilietu pirkejai supras, kad A) konkrecioms kelionems galima rasti ir pigesniu nei 649 Lt bilietu, B) niekas negarantuoja, kad konkreciai kelionei konkrecia data tuos ju vaucerius pakeis i tikrus bilietus (o ne pasakys „tom dienom nieko pasiulyti negalime”).
Kiek suprantu kuponai yra ne CSA, bet Estravel. Pagal sąlygas ten yra tik savaitgalio taisyklė ir maksimali kelionės trukmė ir datos.
Tokiu atveju bilieto kaina turės agentūra garantuot.
na ką, atėjo naujienos dėl Ryanair lėktuvų pirkimo. Sako, kad derybos nepavyko su Boeingu. Spaudimas prasideda. Tiesa, per artimiausius 3 metus Ryanair pasiims dar 112 lėktuvų iš jų, derybos vyko dėl 2013-2016 metų.
http://ryanair.com/en/news/gen-en-181209
@ Vytautas-NT – tai visos 12 krypčių per Praha? Na idomu, bet jei RIMI tinklas, tai nelabai ka parduos.
Ryanair manau tik spaudžią Boeing – Airbus tikrai nesileis dabartinėje situacijoje, kad jiems Ryanair mautu kelnes, o va Boeing’uj panašu, kad numaus ir stipriai :)
„Lufthansa“ didina skrydžių iš Lietuvos skaičių
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/lufthansa-didina-skrydziu-is-lietuvos-skaiciu.d?id=26998413
Daugėja skrydžių iš Vilniaus oro uosto
http://vz.lt/straipsnis/2009/12/18/Daugeja_skrydziu_is_Vilniaus_oro_uosto2
Klimato kaita gresia skrydžių saugumui
http://vz.lt/straipsnis/2009/12/18/Klimato_kaita_gresia_skrydziu_saugumui?readcomment=1#CommentAdd1
Daug skrydžių atrodo va šitaip: http://www.youtube.com/watch?v=XnK3Y1JzOK0
Atkreipkite dėmesį, kaip kinta srautai ir kryptys priklausomai nuo paros laiko.
Del Aer Lingus:
Kelias valandas vėluoja oro bendrovės “Aer Lingus” skrydis iš Londono Gatviko oro uosto, praneša Tarptautinis Vilniaus oro uostas. Lėktuvas, turėjęs atskristi 11:15 val., Vilniuje turėtų leistis 14:23 val.
Bardakas šiandien visos Europos skrydžiuose, pagrinde sąlygotas sniego Londone, Paryžiuje ir Briuselyje.
Vilniuje problemų nėra, tačiau „Aer Lingus” vėlavo tris valandas, LOT ir „Brussels” vėluos po dvi valandas, „utair” vėlavo valandą, čekai – pusvalandį.
Dar ne vakaras .. Šį savaitgalį prasideda visoje Europoje šventinis sezonas, kada visi čarteriai sulenda į reguliarius, visi reguliarieji ištraukia visas lėktuvų pajėgas.
Na, o šiandien 16.45 val. po 11 mėn. pertraukos vėl įvyks tiesioginis reguliarus skrydis iš Vilniaus į CDG.
Kokios mintys kodėl Lufthansa tik Taline pasirinko skrydį iš Miuncheno, o ne antrą vakarinį skrydį iš Frankfurto?
Miunchenas ir Frankfurtas yra skirtingi hub’ai. Miunchenas yra trumpų atstumų hub’as tarp Europos miestų. Frankfurtas yra ilgų atstumų skrydžių centras. Iš Talino antram reisui per dieną, matyt, nėra rinkos. Tuo tarpu rinka europiniams skrydžiams yra mažiau konkurencinga Taline: nėra LOT, nėra „Austrian”, mažomis apsukomis tedirba čekai, realiai nėra Amsterdamo (su 3 skrydžiais per savaitę tranzito nepadarysi).
Miuncheno hub’ą stipriai palietė krizė (keleivių sumažėjo 10%, o Frankfurte beveik nesijautė), tai matyt rado tašką iš kur mato galimybę labiau „užmaitinti” MUC tinklą.
Dėl to LH/Miunchenas darys ‘overnight’ Taline, kad padaryti gerus jungimus verslo srautui.
Iš visų naujienų „juokingiausia” naujiena apie Lufthansą, kad jie kitą vasarą skraidys taip pat dažnai, kaip ir šiemet. Tiesa nelabai aišku koks bus
Kitas klausimas- kodėl Lufthansa iš Talino siūlo skrydžius į Miuncheną, o iš Vilniaus- nesiūlo? Juk tai leistų dar geresnes jungčių galimybes po Europą pasiūlyt.
Kitas klausimas- kodėl Lufthansa laiko Baltijos šalis juos dominančiu regionu, o KLM kažkodėl ne, nors atstumas iki Frankfurto ir Amsterdamo panašus.
Kiek suprantu detalesnės informacijos apie „Lithuania express” nieks neturi. Aš žinau, kad jie planavo paleisti vežėją iki vasaros sezono. Kitas klausimas, ar ten vis dar kažkas juda, ar buvo pakalbėta žiniasklaidai ir tuo viskas baigėsi…
Kaip jau rašiau 649 Lt akcija yra Estravel, bet ne CSA. Ką pakeistų tai, kad pardavinėtų kuponus Norfoj, IKI ar Maximoj? Tiesa reklamos šiems kuponams- mažai. Vos radau…
Kitas dalykas, kad su tokia kaina ažiotažo neišgausi. Visai kita- AirBaltic 150 Lt. vertės kodai. Tik, aišku, kaina buvo labai akcijinė ir kovų su LAL laiku. Dabar Vilniuj nėr su kuom taip juodai kovot…
Teismui skundžiamas Vilniaus oro uosto naujo terminalo statybos projektas
http://vz.lt/straipsnis/2009/12/17/Teismui_skundziamas_Vilniaus_oro_uosto_naujo_terminalo2
Slightly more than 100 days of Simonas at Vilnius Airport. During this period many things changed, thanks to Simonas or not, finally there is some progress. It seems that now after nearly 20 years the soviet mentality at VIA is definitely over. Let’s hope! This blog of Simonas Bartkus is highly appreciated not only in Lithuania (even if some decision makers do not agree), but also abroad in the EU. Due to the forward-looking and mostly well-founded ideas generated by the participants the blog of Simonas Bartkus has an influence that should not be underestimated. Once again congrats to Simonas and „his“ bloggers.
В Вильнюсе состоялась презентация диспетчерского тренажера фирмы „НИТА”
http://www.avia.ru/news/?id=1261124992
Galima apie tai issamiau prasom?
Kaip matau Aurela paleido i Londona/Dublina B752 siandien… Ar gali buti klaida VNO puslapyje?
Kazimierui
Klaida,
Iš tikro buvo B737-300.
Aciu, aisku :)
to oleg:
http://tv.delfi.lt/video/fQWaMfUA/
O kur yra klaida VNO tinklapyje? Nes prie atvykimų ir išvykimų rodomas B733 su LYSKA registracijos numeriu.
Na kiek atsimenu šiandien dieną VNO tinklapis LSK346 rodė kad yra B752, vėliau gal pasitaisė. :)
Pagal http://www.tallinn-airport.ee tai siandien turejo ivykti LLC skrydis i Bankoka,bet jis siandien atsauktas.
Įdomu, kad skraidymą į Bankoką vykdo FlyLAL Charters. Kiek suprantu savo B-757 „Aurelai” įsiūlyti nepavyko. Bet matyt ir prekyba kelionių paketais nekokia, jei reisą atšaukė.
O čia juk, jei neklystų, būtų naujametiniai turai.
Todėl įdomu, ar „Tez Tour” tiesiog pinigus grąžino, ar reisiniais keleivius išskraidino..?
Šiuo metu visus „Tez Tour” ir „Novaturo” keleivius veža „flyLAL Charters”.
Nuo gruodžio 29 dienos planuojami „flyLAL Charters” skrydžiai į Bangkoką iš Vilniaus oro uosto. Išvykimas kas antrą ketvirtadienį 19:50, techinis tarpinis nusileidimas Šymkente, grįžimas penktadienį 21:55.
Viso yra suplanuoti 9 reisai iki balandžio 20 dienos.
Dėl estų, tai, jeigu neklystu, skrydis buvo planuotas, tačiau „atšauktas” dar prieš mėnesį – keleiviai matyt perkalbėti skristi su kita grupe. Kelionių paketams bilieto keitimo taisyklės galioja kitokios.
Kur????? Šymkente??????? Čia kas, juokas? :)
to Opapa
O kas čia juokingo? Kažkur sustoti reikia, praėjusiais metais pagal atsiliepimus spaudoje atrodom, kad nevisiems keleiviams Pakistanas patiko, tai dabar matyt parinko ramesnę vietą, Kazachstano platybėse :)
Be to Šymkentas yra SCAT aviakompanijos bazė, kuriai FlyLal nemažai lėktuvų išnuomavęs, tame tarpe ir B757.
Beje, man tai idomu pasidare ka „Aurela” veikia,be skraidymo i Londona ir Dublina? Ju lektuvai stovi VNO. Beje, ar ne pigiau juos butu Kaune laikyt? Ar pervarymas labai brangiai kainuoja.
Panasu,kad „Aurela” savininkai turi daug rezervu,jei gali sau leist tokias islaidas.
Dar pagalvojau- o toki daikta,kaip IATA naryste galima perpirkt is egzistuojancio bankrutuojancio vezejo?
Ir vienas nukrypimas i kita tema: „Sky Europe” sekmingo starto ir pletros paslaptis buvo Bratislavos artumas Vienai?
Gal is Simono butu galima suzinoti,kodel atsauktas rytojaus skrydis i Miunchena?
2009 12 22 12:25 Miunchenas, Vokietija BT 223 Air Baltic Skrydis atšauktas
Vytautui-NT, del VNO vs KUN, net jei lėktuvai stovi, maintenance tam tikrais intervalais vis tiek privalu daryti. O atlikti planinę techninę priežiūrą, kur šaus į galvą, taip paprastai neišeis :)
Del IATA, panašu, kad naujas savininkas nuo IOSA audito neišsisuktų.
Papildau del IATA,kad tik narystės IATA, be vežėjo, įsigijimas skamba daugiau negu keistai.
@ Aurelija – nieko keista, juk matai kas tą klausimą kelia – didžiausias šio blog’o teorijų ir fantazijų kūrėjas :)
Deivi, nežinau kol kas, galėsiu sužinoti rytoj, greičiausiai bus nurodytos techninės priežastys.
Vytautai-NT: KUN stovėjimo rinkliava šiuo metu yra 5,2 LTL už toną parai, VNO – 2,5 LTL. Netgi jeigu KUN būtų pigiau, jog neįsivaizduoju kiek turėtų būti pigiau, kad lėktuvai būti pervarinėjami tik dėl parkingo į kitą vietą (žinau, jog tokie atvejai būna FRA ir LHR).
Skaičiau, jog „SkyEurope” nuo pat įkūrimo nė vieno ketvirčio neturėjo teigiamo veiklos rezultato, nekalbant apie pelną, todėl realiai tik keliomis bangomis suvalgė investuotojų įdėtas lėšas.
„SkyEurope” nesėkmę įrodo ir faktas, jog po jų bankroto Bratislavos oro uoste buvo atidaryti tik du nauji maršrutai – vieną atidarė „Ryanair” (kas turbūt labiau sietina su jų natūralia plėtra, Bratislavoje jie priima austrus, keista, jog savo sistemoje ne vadina Bratislavos Viena), antrą maršrutą atidarė „WizzAir”, kurie tarsi taikėsi užimti „SkyEurope” vietą, tačiau sausio 10 „WizzAir” uždaro vienintelį maršrutą ir neša iš ten mieles.
Narystė IATA nėra kvotuojama ir tai jokia privilegija, kad ją būtų galima pardavinėti. IATA narystę gali gauti bet kokia aviakompanija, atitinkanti tam tikrus reikalavimus ir įvykdžiusi numatytas procedūras.
Del IATA kiek pafantazavom. Tiesiog buna tokie variantai,kaip prekes zenklo pirkimas ir pan. Nors su naryste sunkiau,nes narys turi reikalavimus atitikt ir t.t.
Man tai susidare ispudis,kad „Aurelos” Boeing,ai stovi tikrai ne del technines prieziuros,o del to kad darbo ner. tada ir kyla klausimas-kuri stovejimo aisktele dabar butu pigesne: KUN ar VNO?
Vytautai-NT: taip, stovi todėl, kad „darbo” nėra. Tačiau ir stovintiems lėktuvams reikia kas tam tikrą laiką atlikti techninę priežiūrą.
Atsiprašau, neteisingai parašiau KUN kainas – atskridus vietiniu maršrutu stovėjimas kainuoja 3,6 LTL už toną. 5,2 LTL už toną kainuoja atskridus tarptautiniu maršrutu.
Kada VNO baigsis tukstantmecio remontai naktimis?
Šiuo metu vyksta žiburių sistemos instaliavimo darbai, kurie vyksta naktimis.
Naktinių tako darbų numatoma ir ateityje, taką reikia remontuoti, atnaujinti. Manau, kad tai pats darbų atlikimo prasme sudėtingiausias, tačiau mažiausiai įtakojantis oro uosto darbą darbų vykdymo būdas. Negali VNO sau leisti kaip Minske pasistatyti atsarginį KTT, kad būtų galima renovuoti pagrindinį; lygiai taip pat negali sau leisti kaip Varšuva, kitų metų rudenį trim savaitėms uždaryti oro uostą visai, o aviakompanijas „perkelti” į Lodzę ir kitus oro uostus kelioms savaitėms.
Aš dėl techninės priežiūros reikalingumo klausimo nekeliu.
Beje, taip išeina, kad vienu metu „Sky Europe” nuostoliai nebuvo labai dideli, nes vežėjas juk gana ilgai ištraukė.
Priešingu atveju išeitų, kad nežmoniškai daug investuotojų pinigų turėjo būti sudeginta. Iš kur tada tokių naivių ir turtingų investuotojų traukė…
Kiek suprantu, šansai į Vilnių pritraukt WizzAir, Turkish Airlines ir Wind Jet yra nekokie..?
Beje, SKYWAYS suprato, kad be Stokholmo jiems Vilniuje nieks nešviečia? Apie jokius naujus variantus nebuvo užsiminę?
Ne visai į temą – Stanstede strigo „Star1” lėktuvas, nežinia, kaip pavyks jį parskraidinti rytdienos 8:00 reisui į Milaną.
Panašu, jog „Ryanair” vakarinis reisas iš Stanstedo šiandien taip pat neatskris.
Lutono oro uostas šiuo metu apskritai uždarytas.
Heathrow dirba, tačiau norėdama sutvarkyti tvarkaraštį ir pradėti darbą nuo „švaraus lapo”, „British Airways” atšaukė visus besąlygiškai skrydžius šiandien po 19 val.
O tai kokios bedos ten Stansted’e, kad veluoja skrydziai i Lietuva tiek Star1, tiek Ryanair? Cia del oro salygu kazkas, ar technines bedos?
Oro sąlygos kaip suprantu, ir Europoje ne vien Stanstede tokios problemos.
Kai dėl oro stringa ar tai force majeure, keleivių atzvilgiu?
Yep, oro sąlygos yra force major tiem kas yra Stanstede. Bet jei lėktuvas liko Stanstede dėl force major, tai nieko neturi bendro su reisu į Milaną kuri vykdo tuo pačiu lėktuvu :)
Star1 lėktuvas pagaliau parskrido iš Anglijos, tačiau dabar Milano oro uostas irgi panašu uždarytas. Jeigu visgi ten skris, sekantys du iš
eilės skrydžiai į Dubliną irgi vėluos.
Nors aišku Ryanair keleiviams, kurių lėktuvas į Kauną vakar taip ir neišskrido gerokai blogiau. Aer Lingus iš Gatwicko šiandien kol kas irgi vėluoja.
Pagal VNO info, Star1 iš STN nusileido 08:39, į Milaną numatytas 09:30.
„Aurela” ką tik pakilo į Stansted. Įdomu, kaip jiems seksis.
Kas dėl „airBaltic” MUC reiso, tai šiandien jo ir neturėjo būti. Buvo išimtis tvarkaraštyje, jog antradieninis reisas įsijungia nuo naujų metų.
Taip. Panašu, kad Star1 įgis neįkainuojamos patirties sraidant vienu lėktuvu ekstremaliomis oro sąlygommis. Jime juk dar ir turistus skraidint reikės.
Jei dėl oro lėktuvas neskrenda, ar viešbutis pagal ES taisykles priklauso?
@ – VNT, jei gerai pamenu nepriklauso niekas, jei dėl oro sąlygų.
@Vytautas-NT: turistai vėliau, dabar pas Star1 Milanas, paskui 3 kartai iš eilės į Dubliną (ir tik prieš trečią kartą šiokia tokia 3 val. pertrauka) ir tada Londonas.
@Labiau patyręs – nepriklauso kompensacija pinigais, tačiau pinigų už bilietą grąžinimas arba alternatyvi kelionė ir nakvynės iki jos priklauso.
Šitoje vietoje man visai patinka Ryanair aptarnavimas – savimi turi pasirūpinti pats, ne jų bėdos, tačiau vėliau pinigus už viešbučius ar kelionę iki alternatyvaus oro uosto atgauni. Taip kartais netgi geriau nei oro uoste ilgai laukti aviakompanijos malonės.
@ Pranas – rimtai? Yra tame minusas, kad neturint pinigų, joks taksi ir viešbutis tavęs neapgyvendins. O per kiek laiko jie grąžina, nes jei aš apsistosiu HYATT’e, jie ką kompensuos?
Ką reiškia 3 kartais iš eilės į Dubliną? Tai jie per parą 3 reisus darys? Ar čia artimiausias 3 dienas ten skris?
Jei per parą tik vienas ilgas reisas, ir tas į Dubliną, tai kažkaip vėluodami ir pan išskris.
Daug linksmiau turėtų būt „Aurelai”, kuri skrenda Vilnius-Londonas-Dublinas. Kai užstrigs Londone keliom valandom, tai smagu bus laukiantiems Dubline… Nors kai per parą tik vienas reisas, tai viskas įmanoma.
Didžiausias klausimas ar visokie Dublinai, Londonai išleidžia lėktuvus nuo 24 iki 5 val. ryto?
@pranas – tai ryanair atveju drąsiai gali imti hilton’ą arba sheraton’ą?:)
Vytautas-NT: šiuo metu numatyti artimiausi „Star1” reisai (išvykimai iš VNO):
į Milaną, šiandien 8:00, atidėtas šiuo metu;
į Dubliną, šiandien 14:30;
į Dubliną, šiandien 22:00;
į Dubliną, rytoj 8:00;
į Londoną, rytoj 17:00.
Daugelis didesnių oro uostų dirba visą parą, tačiau daugelis turi papildomus mokesčius už naudojimąsi nakties metu. Visą parą dirba ir VNO, apart iš anksto suplanuotų ir prieš kelis mėnesius paskelbtą informaciją apie planuojamus darbus tam tikromis dienomis (šiuo metu VNO aerodromas uždaromas ne kiekvieną naktį).
@Labiau patyręs – prieš kokius metus draugo skrydį iš Zaragozos į Londoną nucancelino dėl oro. Pakeitė į skrydį iš Gironos (už 300 km) kitą dieną. Per kokį mėnesį atgavo pinigus už traukinį ir 2* viešbutį Gironoje. Kaip būtų jei rinktis ką prabangaus – nežinau.
Ekstremalai tie Star1. Jei jie bando net 2 kartus per parą į Dubliną suskraidyt. Aišku į idealias datai taikė.
Įdomu ką jie dabar darys, kai reisai taip vėluoja. Juk Milanas atidėtas iki 16:50. Žodžiu tikras realybės šou…
Paprasčiau iš „Aurelos” pasiskolinti lėktuvą, nors brangu būtų…
tikras realybės šou būtų, jei tas jų B737NG imtų ir šiek tiek pagestų :)
Nereikia tokių piktdžiugiškų palinkėjimų- ir taip Star1 nelengva. Belieka linkėti, kad kažkaip įveiks sunkumus.
Beje, pastebėsiu, kad patobulinus VNO puslapį Išvykimo ir atvykimo tvarkaraščiai pasidarė net per mandri. Dabar kai ten rodomi dar ir žemėlapiai, kartais visas tas grožis sunkiai užsikrauna. Gal galima kokia paprastesnę versiją padaryt, kur būtų tik laikų lentelė (PDA versijoj informacijos mažoka).
šiek tiek OT, bet įdomu, kuo baigėsi istorija „Ieva vs Aurela”. Arba pražiopsojau, arba Ieva mūsų neinformuoja…
:) Mano puolėjai šiame bloge ir Aurelos fanai pasiekė tiek, kad žygių nebesiėmiau – Kai grąžino tuos 4 litus, pagalvojau, kad mano ramybė kainuoja daugiau.. Ir teisingai padariau, neskristi su išsikovotais bilietais būtų kežkaip nebegražu, o jeigu būčiau išsikovojusi tektų nervintis dėl visų tų oro sąlygų :)
Su LT teisine sistema vargu ar būčiau ką laimėjusi, o užkrauti savo „problemą” draugei žurnalistei irgi ne sprendimas.
O tai kodel Star1 neskrenda vis daR i Milana? juk jau atvykes senokai… Kokios ten problemos?
Taigi rašė jau, kad Milano oro uostas nepriima. O jei ten negali nusileist, tai išskristi rizikinga. Kas iš to, kad pakils, jei po to nukreips, pvz. į kokį Turiną? Keleivių paimt negalės ir t.t.
Ups, nepastebejau… ;D
Tuo tarpu G.Žiemelis plečia savo veiklą Lenkijoje.
Įdomu ar tai reiškia, kad įdarbins lenkų pilotus, ar dirbs su lietuviais.
Kitas klausimas- ar lengva bus įveikti konkurentus šioje veikloje. Nors rinka didelė, tad vietos sau suras…
http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/12/22/Avia_Solutions_Group_pleciasi_i_Lenkija_PAPILDYTA2
Turkijos užsienio reikalų ministras nuo pavasario pažadėjo, kad atsidarys tiesioginis skrydis Talinas – Stambulas. Pas mus yra kokių naujienų dėl Rytų krypčių? Vaišvila sakė, kad vasarą bus plėtra į Pietinę Europą. Ką jis turėjo omenyje konkrečiau? Ar dar niekas neaišku?
Atrodo, vėlavimo problemos sprendžiasi.
14:30 turėtų „Star1” lėktuvas kilti numatytu tvarkaraščiu į Dubliną.
Tuo tarpu keleivius į Milaną skraidins „Aurelos” 733. Tiesa, neaišku kada – šiuo metu aišku, jog Malpensa be vėlaus vakaro lėktuvo iš Vilniaus nepriims.
o tai kaip suprantu Star1 skrenda į Dubliną, o Milano keleivius palieka laukti?
Įdomu ar daug keleivių Milano laukia? Ir kiek laukia Milane? brangu, aišku didelį lėktuvą varinėt.
Nors iš kitos pusės, džiugu, kad Star1 sprendžia problemas tokioj sudėtingoj situacijoj ne tiesiog atšaukdama reisus…
Patiko, kad Star1 informaciją apie Milano reiso vėlavimą skelbia savo svetainėj:
http://www.star1.aero/showMainContent.do?relativeURL=/news_articles/news_0018.html
Gaila , kad vietoj taip laukiamu naujienu apie Lithuania Express ar dar praeita menesi zadeto skrydzio geografijos ispletimo
( klausimas apie Turkish Airlines irgi neatsakomas)prioritetas bloge atiduotas pranesimams apie knygas:
Kodėl aš vis dar nenaudoju e-knygų
Andrius Užkalnis “Anglija: apie tuos žmones ir jų šalį”
kas nera blogai , bet … aviacijos naujienos mums yra ir turi but Nr.1
Ir , aisku , tik geros naujienos :) , bent jau dėl VNO.
Pavargom nuo blogų .
Čia nevisi domisi tik aviacija ir šis blogas NĖRA tik apie aviaciją, o atsakyti neleidžia pareigos/įsipareigojimai oro uostui
Jurgi nenaudok daugiskaitos
Pavargom, mums turi but, mum neįdomu ir t.t.
Šis blog’as ne apie aviaciją, o aviacija tik viena iš temų, kitos, tiesa, šiek tiek užleistos, bet atsigaus.
Kaip jau esu minėjęs ne kartą, komentarų apie einamas derybas tikrai čia nebus – vien dėl to, jog tai gali joms pakenkti.
Nežinau kodėl, bet man asmeniškai Star1 kuo toliau, tuo labiau pradeda patikti, nors dar nesu skridęs. Labiausiai įstringa tas toks nuoširdumas, savotiškas „mielumas”. Tarkim, tinklapyje esančios nuotraukos, akcijos su mėgstamomis dainomis skrydžio metu, teisinga spauda, teisingas meniu.. Kažkaip labai artima ir sava. Nieko sau marketingas, pasakyčiau.
Star1 skrydis i Milana jau net iki 19:30 atidetas… vargsai tie keleiviai..
@Kazimieras o dar is Milano atvez i Kauna…:)
Na jau rašo kad paskutini kvietimas į Milaną, matyt baigsis jų kančios.. Aišku visa diena prarasta ir chir paimioš kokios problemos jų Italijoje laukia.
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article. php?id=27124687&com=1
Citata:Kaip kam pasisekė. :) Vakar/šiąnakt skridau iš Londono į Vilnių. Teko praleisti apie 12 valandų oro uoste ir galiausiai išskristi 4:30 ryto, realiai Vilniuj namo parsirandant po 10 val.
Menkas malonumas. Nelabai buvo linksma ir vargšėms Star1 stiuordesėms su įgula, kurios tikriausiai išdirbo virš 24 valandų full-time dėl persiuntimo ir užstrigimo Birminghame skrendant į priekį…
MANO KOMENTARAS:
Tai Star1 lektuvas buvo nukreiptas i Birminghama vietoje Londono?
Orai siom dienom negaili nei avialiniju, nei ju keleiviu… Keleiviams nuovargis ir sunkiai pakeliama kelione, avialinijoms- nuostoliai… Bet ar mes galime kazka pakeisti… Mano brolis siandien atskrido su V9 ryte, vietoj vakar vakaro… Visa naktis orouoste – nemalonus nuotykis…
Kazimierai, įgula negali dirbti 24h be poilsio, max 11 ar 12, tixliai neprisimenu.
Bet įgula galėjo Anglijoje pailsėti kažkiek valandų – gal būt todėl lėktuvas atskrido tik ryte, o ne naktį.
Ką galėtų reikšti Simono vakarykštė frazė: „komentarų apie einamas derybas tikrai čia nebus – vien dėl to, jog tai gali joms pakenkti” ?
Kokios gali būti derybos ir dėl ko deramasi? Juk kaip pats Simonas anksčiau minėjo – TVOU kainodara yra vieša ir visiems vienoda, Aviakompanijoms sutartys nereikalingos, mokama pagal kainoraštį už toną ir keleivį, įvertinus nuolaidas už kryptis ir suminį keleivių skaičių.
Ar vykstančios derybos reiškia, kad kai kas gali (ar galės) mokėti dar mažiau ar net jam bus primokama? O gal tai SM pažadėtų 15 mln pinigų dalybos? Beje, gal kas arčiau finansų ir žino ar jie 2010 biudžete numatyti?
Jei kažkam bus sudarytos geresnės salygos nei kitiems – tai konkurencijos pažeidimas. Derybos galėtų vykti nebent su Aviakompanijų komitetu.
Kalbant apie Turkish, tai Turkijos kryptys nėra tarp tų, kuriomis SM įsakymu turi būti vykdomi skrydžiai 2010m. todėl su jais iš viso nėra reikalo derėtis.
Aš, aišku, ironizuoju – iš komercinės viskas gal vyksta ir teisingai, tačiau kai reikalas liečia valstybės pinigus, viskas turi būti daroma konkurso būdu, viešai ir skaidriai.
Nes paskui vėl reikės teisintis, kad TVOU gen.direktorius netyčia pamiršo, jog vadovauja ne privačiai, o valstybinei įmonei.
Kazkas nutike VNO puslapiui…
Aloyzai, esi teisus. Mano pasakyme buvo vienas klaidingas žodis – neteisingai yra priimtą kalbėjimosi su aviakompanijomis procesą vadinti „derybomis”, tačiau taip jau žmoniškai tas procesas yra vadiamas :)
Žiūriu remontas VNO sukelia skaudžias pasėkmes:
http://www.lrytas.lt/-12614868441259895891-po-beveik-para-ilgiau-užtrukusios-kelionės-į-vilnių-aktoriai-teisybės-ketina-ieškoti-teisme.htm
Gal reikėtų, esant tokioms ekstremalioms sąlygoms, remontus laikinai sustabdyti? Nes dabar turim tokią situaciją, kad lėktuvai vėluoja labai stipriai ir vidurnaktį Vilniuj gali leistis ne tik CSA.
Aišku CSA galėjo bandyt leistis Kaune, o ryte pervarinėt lėktuvą. Bet nesu tikras ar tokia praktika naudoja vežėjai nesibazuojantys tos šalies oro uostuose…
to Vytautas-NT. Kiek atsimenu is senos istorijos apie Star1 is Dublino tupima Rygoj del ruko, Kaunas naktimis nedirba. Nebent kas nors pasikeite nuo tada.
To Aurelija- jei jau prisiminet ta istorija kai Star1 is Dublino nusileido Rygoje,tai ten buvo visiskai nesuprantamas sprendimas.Orlaivis praskrido Kauna kazkur apie 05:40 ir buvo susisiekes su skrydziu valdymu kur jam buvo pasakyta kad oro uostas netrukus (06:00) atsidaro, oro salygos geros,bet jie kazkodel priima spendima skristi i Tallina!(paskui visgi nusileidzia Rygoje kur pusei dienos yra sulaikomi).
Siaip Kaune nera daroma problemu kai reikia pratesti darba po 24:00 (tik reikia prasyti kol oro uostas dar neuzsidare)
Nu Kauno oro uostas tikrai ir ilgiau dirba – gi pagal tvarkaraštį 3 kartus per savaitę airBaltic is Rygos atskrenda 0:45.
Klausimas filosofinis- ką galėjo daryt CSA lėktuvo įgula. Kiek suprantu paprašyt Kauno priimti galėjo būti jau per vėlu. Nors šiaip priėmimo klausimą galėjo išspręsti dar Prahoj, prieš pakylant…
Klausimas ir Simonui, ir visiems kitiems – ar nemanote, kad būtų gražu Vilniaus oro uostui suteikti pavadinimą? Tarkim, kokio iškilaus lietuvio ar vilniečio vardą, arba kokį kitą mielą lietuviams pavadinimą? Kaip puikiai skamba Liverpool John Lennon airport, Aeroporto Leonardo da Vinci, Paris Charles de Gaulle ir t.t.
Šiap esu kažkada susimastęs, manau taj būtų tikrai gražu,bet yra vienas bet, lietuviški vardai angliškai skamba-nesirimuoju pavyzdžiui: VILNIUS Gediminas airport keista
@silentium: mintis gera, pvz kaip estai pavadino Tallinn Lennart Meri.
Bet reikia pažymėti, kad prancūzai kategoriškai nesuteikia valstybinės reikšmės statiniams komercinių pavadinimų, o Lietuvoje neatmestina, kad jis taptų pvz. Ūkio banko, Utenos ar Olialia oro uostu :)
Dėl komercinių pavadinimų pastatų, tai reikėtų skirt komercinės paskirties pastatus, nuo valstybinių ir infrastruktūros objektų.
Utenos Arena, Siemens arena yra universalios, skirtos sportui, koncertams ir pan. Remėjo vardo suteikimas yra papildomų pajamų šaltinis. Be to, tai akivaizdžiai nėra valstybinės reikšmės (nors dažniausiai svarbūs) statiniai.
O kas link oro uostų, tai matoma tendencija juos vadinti neseniai gyvenusių žinomų visuomenės ar kultūros veikėjų vardais (pasitaiko ir sportininkų- Belfast city airport). Todėl Gediminas nelabai tinka. Nors šiaip tai mūsų lietuvių reikalas. Galim Čiurlionio oro uostu pavadint ir t.t. ir pan.
Čiurlionis man irgi buvo pirma mintis. Bet pripažinkim, jis nėra nei da Vinci, nei John Lennon, nei JFK, užsieniečiai liks nesupratę. Istorinę modernių laikų asmenybę (kuri būtų žinoma pasaulyje) mano manymu turime vieną, bet jis dar gyvas ir sėdi Europarlamente :) o kokio Kernagio vardu irgi nevadinsi. Dar yra tokie veikėjai, kurie žinomi tarptautiniu mastu, bet tik savo srityje, ir patys lietuviai jų nežino – Vytautas Kavolis, Algirdas Julius Greimas. Kaune tarkim būtų galima Romo Kalantos vardu pavadinti.
o ponai Darius ir Girenas ?
D&G aerodromas juk yra istorinis ir randasi Kaune, kam ji kelti į Vilnių.
Bet šiaip gerai skambėtu – Ivanausko (gamtininko) tarptautinis oro uostas
Sakyčiau papildomi pavadinimai turi prasmę, kai miestas turi kelis oro uostus, arba papildomas pavadinimas plačiai žinomas. O šiaip patiems gal širdį glosto, o visiems kitiems tik bereikalingas informacinis triukšmas.
Pvz. Dubajus ir Abu Dabis kaip ir neturi papildomų pavadinimų, o jų kaimynai Saudo Arabijoj: http//www.azworldairports.com/azworld/p2390.cfm
Čia ir miesto pavadinimą ne kiekvienas atsimins, o juo labiau sunkiai ištariamą vietinę įžymybę. Nemanau, kad iš šalies mes atrodytume kitaip.
Su Ivanausku cia geras:)
@LP – o jei Vilniaus Taboro tarptautinis oro uostas? :DD
Tada visus atskrendancius is Taboro oro uosto krestu kaip grizus is Amsterdamo :)))
@silentium turbūt omeny turi istorinį modernių laikų Lietuvos pilotą, apskridusį aplink pasaulį? :)
Na, bet jis, kai nesėdi Briuselyje, kiek žinau, savo lėktuvėlį įprastai pilotuoja iš Kyviškių.
Kaip čia gavosi, kad ką tik į Vilnių atskrido Ryanair iš Briuselio?
2009 12 23 16:00 16:03 Briuselis, Belgija FR 8085 Ryanair Nusileido
@Andrius – nukreiptas iš Rygos. Kaip suprantu išskrido jau atgal į Rygą.
Jau susigaudžiau, tai reguliarus reisas iš Charleroi į Rygą, bet nusileido Vilniuje.
Reisas FR3672 taip pat leisis Vilniuje, flygradar rodo kelis ratus apie Kauną ir dabar lėktuvas kažkur pakeliui į VNO
Kažin o kur sutūpė visi kiti Rygos reisai? Nes jų svetainėje rodo ant visų popietinių atvykstamųjų reisų DELAYED, paskutinis lėktuvas nusileido 15:24
Tai ir Kaune blogos oro salygos, kad ir Ryanair lektuva is Kauno i Vilniu nukreipe?
Siek tiek Off-topic’o:
Idomu, kam Aurelai reikalingi 4 mokejimo korteliu skaitytuvai…
Del skaitytuvu: matyt „Aurela” ruosiasi prekiauti lektuvuose kuom nors. Maistu, prekem ivairiom…
Kas link VNO pavadinimo,tai pasauly yra labai visokios praktikos. Kas vadina zymiais pasaulio veikeju vardais (Kenedis, Lenonas ir pan.),kas vietinem izimybem (Cikagos O’Hare- karo metu pilotas-didvyris).
Tad jei norim koki zmogu pareklamuot pasauly, tai galim jo vardu oro uosta pavadint. Bent jau skrendantys i/is Vilniaus gales apie ji daugiau suzinot ir pan.
Dar lyrinis nukrypimas del Ievos-Aurelos ginco. Kaip jau nekarta rasiau,toj situacijoj buvo galimi du aiskinimai kas teisus. o bandymas irodyti tiesa,jei kita puse nesutinka,reikalauja laiko,nervu,pastangu. Todel tokiems dalykams reikia ryztis, be 100 proc. Sekmes garantijos.
„Cikagos O’Hare- karo metu pilotas-didvyris”
Atmintin įstringa vien dėl sąskambio su Scarlett O’Hara :)
Visos aviakompanijos jau seniausiai prekiauja lėktuvuose, gal kokie naujesni tobulesni skaitytuvai ir tiek.
Prekiauja tikrai ne visos. Daugiausia problemu butu su rusais. Tiesa Utair sia problema sprendzia paprastai- pas juos isvis nieko neparduodama- maistas ir gerimai tik dykai. S7 ima tik grynais,nors turi nemazai reisu i vakarus.
Beje, kadingi pasirode informacija,jog Novaturas perka lenku kompanija,panasu,kad FlyLAL charters ejimas i Lenkija susijes su tuo.
Tai šiandien turbūt nė vienas Ryanair lėktuvas nenusileido Kaune? Diena mačiau Bremeno reisą nukreiptą į Vilnių, dabar vakare Londono reisas nukreiptas į Vilnių, o Dublino reisas nukreiptas net į Gdanską. Ar Kauno oro uostas visai uždarytas šiandien? Ar tiesiog po šio ryto incidento Škotijoje, bijo rizikuoti Ryanair lakūnai ant slidžių takų.
JUNGTINĖS VALSTIJOS:
2009 12 23 23:40 23:44 Birmingemas, Jungtinės Valstijos FR 1214 Ryanair Nusileido
Idomu o ka jie darys su keleiviais i Kauna Gdanske? Isvis ka Ryanair daro tokiais atvejais;kai leidziasi kitam oro uoste? veza keleivius iki vietos,ar tiesiog sako jiems nusigaut savarankiskai ir pazada apmoket islaidas?
Dublinas nusileido Gdanske. Keleiviams buvo duota pasirinkti: skristi atgal arba vaziuoti autobusu iki Kauno. Dabar laukia susodinimo i autobusus.
O tai ka darys tie,kurie is Kauno skrenda i Dublina? Ar tiesiog skrydis atsauktas ir vienintelis vairantas-skrist kita diena?
Beje,Birmingemas buvo Rygos ar Kauno reisas?
Kiek suprantu is VNO tures lektuvus pervarinet,kad keleivius paimt? Neskris juk atgal tusti…
Ryanair dažniau skrenda atgal tušti nei kad atsiveža keleivius į nukreipimo oro uostą. Birmingemas Kauno.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/glasgow_and_west/8427830.stm
Nuslydo Ryanair lektuvas Skotijoje nuo tako.
Draugas turėjo šįvakar skristi į Birmingemą iš Kauno. Skrydis tiesiog atšauktas, artimiausias kuriam yra laisvų bilietų – kitais metais. Žodžiu tavo paties bėdos kaip nusigauti į tašką B, Ryanair tiesiog grąžina babkes ir atsifutbolina.
Ryanairo politika tokia-tie, kas lektuve, tuos nuveza iki paskirties vietos (siandien as kalbejau apie Dublina, Birmingemas ir Londonas leidosi Vilniuje ir tada autobusu iki Kauno). O tie, kas turejo isskristi: cancelled due to earlier weather diversion – passengers to be accommodated on next available flights – greiciausiai kitais metais tiktais… o lektuvai tusti grizta i baze, kad butu pasiruose skristi sekancia diena „on time”. Gal bent dalis keleiviu pagaliau pasimokys is „pigiu” skrydziu su Ryanu, kai bus sugadintos visos sventes.
Pasimokyt tai tikrai pasimokys. Aišku, kai kurie gal rinkosi ne dėl pigumo, o tiesiog dėl patogumo, nes kitų tiesioginių į Birmingemą, kaip ir į Liverpulį, iš Lietuvos nėra. Ir aišku ne visi keleiviai pirko pigiuosius bilietus :) Šiaip ar taip, aš jau džiaugiuosi, kad savo skrydį sausio 31 d. užsisakiau su Star1, o ne su Ryanair – požiūris į keleivius per šitą orų krizę atsiskleidė labai aiškiai, o orai kai skrisiu aišku irgi gali būti nekokie..
Kalėdinis offtopic: Lenkijoje pastebėtas skrendantis Kalėdų Senelis :)
http://img189.imageshack.us/img189/8589/22128893.jpg
Manau neblogai vakar VNO peronas atrode su netradiciniais Ryanair…
Realiai tai VNO buvo vakar išlaipinti „Ryanair” keleiviai iš Šarlerua, Birmingemo ir Stansted. Taip pat buvo išlaipinti „airBaltic” keleiviai iš į Rygą turėjusių skristi lėktuvų iš Paryžiaus (757 buvo) ir Ženevos.
Keli lėktuvai buvo nutūpę, tačiau neišlaipinę keleivių tęsė kelionę toliau.
BT lėktuvai į Rygą pakilo dar vakar vakare. Apie pusę keleivių tęsė kelionę iš Vilniaus į Rygą. Birmingemas ir STN šiąnakt po vidurnakčio, Šarlerua išvyko šiandien 7:45 val.(visi FR tušti).
Kodel tie lektuvai taip ilgai Vilniuje buvo? Juk galejo ir per valanda apsisukti…
Tokiu atveju, kaip reiso iš Birmingemo atšaukimas, dar galima pabandyt skrist iš Rygos į kokį Bristol’į ar pan. Tiesa šiuo laikotarpių laisvų vietų lėktuvuose, spėju, yra nedaug…
Iškeist bilietą į du per kokį Hahn’ą Ryanair irgi nesutiks, nors tai būtų realus jungimo variantas.
Kazimierai, tai greičiausiai susiję su oro uostais, galinčiais priimti lėktuvus. Kitas dalykas (kas turbūt buvo Šarlerua atveju), Vilniuje baigėsi įgulos darbo valandos ir reikėjo kitos įgulos.
@Vytautas-NT: Ryanair keičia ir į variantus su persėdimais. Nors jei man reikėtų, būčiau bandęs pakliūt į Liverpulio reisą šiandien.
Tenka pastebėt, kad Ryanair lėktuvai nei Kaune, nei Rygoje nenakvoja. Tokiu atveju įgulų pakeist šiam regione papraščiausiai nėra kuom. Belieka vienintelis variantas- išsiųsti įgulą miegot. Tik tada kita bėda- lėktuvo trūks baziniam oro uoste…
Įdomu, kaip Ryanair šias problemas sprendžia. Svarbiausia pilotams pailsėt, jei jie keleivių neima…
O Ryanair bilieto keitimas su persėdimu reiškia, kad jie gali duot du bilietus vietoj vieno per kažkokį oro uostą X? Kitas dalykas- kas būna jei į tarpinį oro uostą irgi pavėluoja? Juk jie persėdimo negarantuoja? Ar tokiu atveju vėl tęsiasi jungimo procedūra- vėl gali būti pakeisti bilietai?
Įdomus dalykas: „Aurela” šiandien vykdo trečią reisą į UK, ligšiolinė statistika, vidurkiai: VNO-STN load factor: 95%, DUB-VNO load factor: 100%.
LF yra mano puikus, bet AF yra tragiškas, kas bottom line yra totalus minusas… Bet tai pirmos pamokos on schedule flights :)
Vienok taip :)
kaip yra pasakęs berods „Ryanair” revenue galva, jeigu lėktuve nėra nė vienos laisvos vietos – reiškia kainodaros specialistą reikia atleist :)
Klausimas- kaip tada Star1 sekasi su Dublinu ir Londonu?
Beje, iš statistikos galima padaryt išvadą, kad nėra visai keleivių į Dubliną. Kitas klausimas- Dublino reise turėtų sumuotis keleiviai iš Stansted’o
Ir dar terminologinė pastabėlė- priminkit kas yra AF, nes santrūpos toks dalykas, jog vienas įsimeni, o kitas nelabai.
AF = Average Fare
Į STN keleivius čia įsiskaičiuoja ir į Dubliną, tačiau kai laipinama Vilniuje, tai į statistiką visi sueina kaip keleiviai į STN.
@ Vytautas-NT – prisipažink prieš Kalėdas, kiek perskaitei knygos – The Global Airline Industry?
Šiaip įdomu – kiek tai, kad oro uostas nedirbs dėl sniego, faktiškai priklauso nuo turimos technikos? Kiek skiriasi turima technika oro uostuose? Čia turiu omenyje tik pagrindinių tarptautinių, o ne bendrosios aviacijos ir kitų smulkių oro uostų palyginimą.
TVOU jei neklistu turi ant Mercedes-Benz Actros bazės sumontuotą galingą įrangą, su magnetais ir sniego valytuvais. Spėju Ivanauskui gerai nubyrėjo :)
Tikiuos tas Mersedesas bent jau valo gerai.
„Knygos”, deja dar idemiau isstudijuot neturejau progos- bandysiu atsigriebt per sventes.
ta proga visiems grazaus,sveisaus,silto ramamaus ir gausaus Kuciu stalo bei smagiu svenciu!
Flyglobespan nutūpimas davė darbo Aurelai:
Aurela B752 LY-SKR (30233) is now operating for Scanway.dk out of Copenhagen, having replaced the intended Flyglobespan B763 G-SPNA (27957)
http://www.flightglobal.com/airspace/blogs/john_dyer/archive/2009/12/24/european-airline-scene-week-ending-26-12-09.aspx