Vasaros tvarkaraštyje – daugiau skrydžių iš Vilniaus į Kijevą, Varšuvą, Oslą, didesni lėktuvai kils į Vieną, Frankfurtą
Nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo, keli vežėjai reisuose į Vilniaus oro uostą ketina didinti skrydžių skaičių arba keisti lėktuvus į didesnius, taip padidinami siūlomų kėdžių skaičių (capacity).
Nuo kovo 28 d. „Donbassaero”, iki šiol skraidžiusi į Vilnių propeleriniais lėktuvais AN-24 arba SAAB 340, keičia maršrute naudojamų lėktuvus į reaktyvinius „Embraer 145”. Dėl šios priežasties kelionė iš Vilniaus į Kijevą nuo 2 valandų sutrumpės iki 1 val. 20 min.
49 vietų reaktyviniai lėktuvai priklauso aviakompanijai „Dniproavia”. Šiuo metu trys Ukrainos aviakompanijos – „Aerosvit”, „Donbassaero” ir „Dniproavia” – baigia jungimosi procesą.
„Donbassaero” maršrutu Kijevas-Vilnius-Kijevas skraidys penkis kartus per savaitę: kasdien, išskyrus antradienius ir šeštadienius. Pirmadienais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais lėktuvas į Vilnių atvyks 14 val. 55 min., išvyks 15 val. 45 min., trečiadienias atvyks 9 val. 50 min., išvyks – 10 val. 40 min.
Lenkijos aviakompanija LOT nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo į Vilnių vykdys reisus du kartus per dieną, įprastu tvarkaraščiu: vienas reisas bus vykdomas su „nakvyne” Vilniuje, o antrasis reisas atvyks į Vilnių ir pakils atgal tarp 14 ir 15 val.
LOT skrydžių į Vilnių skaičių didino palaipsniui: nuo 2009 m. birželio buvo vykdomi 10 skrydžių per savaitę, nuo 2009 m. rudens – 12 skrydžių per savaitę.
LOT skrydžius vykdys ATR72 lėktuvais. Šiuo metu bandoma parduoti aviakompanija LOT, šiemet, panašiai kaip SAS, po ilgesnės pertraukos paskelbė apie plėtrą – šią vasarą bus atgaivinti nutraukti skrydžiai iš Varšuvos į Taliną, Beirutą, Bratislavą ir Gotenburgą.
Nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo Norvegijos žemų kainų aviakompanija „Norwegian” iš Oslo oro uosto į Vilnių vėl skraidys tris kartus per savaitę (dabar skraidoma du kartus) – planuojama, jog vasarą palaipsniui naudojami maršrute 148 vietų lėktuvai „Boeing 737-300” bus pakeisti į 189 vietų „Boeing 737-800”.
Beje, nuo balandžio 1 d. „Norwegian” vėl du kartus per savaitę skraidys iš šalia Oslo įsikūrusio Rygge oro uosto į Palangą.
„Lufthansa” 2010 m. vasaros tvarkaraštyje, kaip ir praėjusiais metais, vėl vykdys 13 skrydžių per savaitę tarp Vilniaus ir Frankfurto. Šiuo metu, žiemą, vykdomi 7 savaitiniai skrydžiai lėktuvu „Boeing 737-500”.
Vasaros tvarkaraštyje dieninis skrydis iš Frankfurto į Vilnių bus vykdomas 156 vietų lėktuvu „Airbus A320”, vietoje pernai naudoto 127 vietų „Boeing 737-300”. Pastarojo modelio lėktuvas šiemet atlikinės vakarinį reisą, kuris pernai buvo vykdomas 111 vietų lėktuvu „Boeing 737-500”. Dėl šių pakeitimų, „Lufthansa” siūlomų kėdžių skaičius į Vilnių bus padidintas 20%, palyginus su praėjusia vasara.
Didesniu lėktuvu į Vilnių ketina skraidyti ir „Lufthansai” priklausanti aviakompanija „Austrian”, kuri propelerinį 64 vietų lėktuvą „Dash” pakeis į 79 vietų reaktyvinį „Fokker 70”.
Didesnio lėktuvo taip pat sulauks popietinis „Czech Airlines” reisas iš Prahos į Vilnių – vietoje žiemos tvarkaraštyje naudojamo 108 vietų „Boeing 737-500”, skrydis bus vykdomas 132 vietas turinčiu „Airbus A319”. „Naktiniame” reise liks „Boeing 737-500”.
Kaip jau paskelbta anksčiau, vasaros metu „Star1 Airlines” skrydžių iš Vilniaus į Londoną skaičių padidins iki 6 skrydžių per savaitę, taip pat bus vykdomi tris kartus per savaitę skrydžiai į Dubliną.
Dėl atsiradusios konkurencijos ir šiek tiek smukusios paklausos, „Aer Lingus” toliau vykdys skrydžius iš Dublino į Vilnių keturis kartus per savaitę, tačiau bus naudojamas 176 vietų „Airbus A320” lėktuvas vietoje dabar naudojamo 212 vietų „Airbus A321”.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
118 komentarai
Leave a reply
Tuo vasaros naujienos baigtos ? :O
Nemanau, kad baigtos, bent jau Star1 žadėjo paskelbti apie naujas kryptis.
Geros naujienos, but we are thirsty for more :)
Tikimes nauju krypciu! ir nauju aviakompaniju!
Star1 tikiuosi grazins Gironos (BARSELONOS)krypti vasarai? Idomu ar Milana jie prates vasarai, nes matyti, kad pardavineja gera savaite i Londona ir Dublina (vasarai) o bent Milano dar nera… Gal jie nebeskraidys ten.. o gal kazkokiu problemu…
O į Kijevą tikrai didėja? Lėktuvo pakeitimas, aišku gerai. Beje, būtų gražu, jei leistų į Vilnių naują AN-148.
Nors AN-24 irgi ne blogiausias variantas, nors lėtesnis.
Aišku geriau būtų, jei ne 5, bet 6 ar 7 skydžiai į Kijevą atsirastų…
Visa kita, kol kas liūdnos naujienos. Lufthansa realiai skrydžių skaičiaus nedidina, analogiškai ir Austrian. Su Aerlingus bėda, kad nesiūloma daugiau nei 4 skrydžiai (įdealu- bent 6), nes po to, kai nusiima Londonas, Dublinas lieka vieninteliais Aerlingus vartais į pasaulį…
Vytautai-NT, didinamas vietu skaicius ir didesni orlaiviai – irgi teigiamos naujienos! Nesuprantu kuo neitinka ERJ? Kam tas AN-148? Akivaizdus pagerejimas marsrute is Kievo! trecdaliu trumpesnis skrydzio laikas ir lektuvas truputi didesnis, modernesnis!
Bet kainos i Kyiva na jau nekaip neimanomos IMHO
Esminis dalykas Kijeve- greitis, nes AN-24 vietų skaičius buvo panašus. Vat dar dažnumo norėčiau didesnio. Porą kartų per savaite.
Didesnis lėktuvas, teoriškai reiškia pigesnius bilietus (vidutiniškai), nors manau, kad vežėjas pasilieka sau teise juos pakeist (į mažesnę pusę)…
@Kazimieras – nenustebciau, jei Milana iki ziemos pakeistu Girona.
Kolomoiskis savo nuprivatizuotoms aviakompanijoms Dniproavia, Aerosvit ir Donbassaero neleis skraidyt ANais, kol pats viso Antonovo fabriko nenuprivatizuos. O kainodara pas juos įprastai tokia, kad nei vienos vietos neparduoda žemiau savikainos.
Aerosvitas praetais metais bandė „Crazy Fridays” akcijas (Kiev-New York: RT-399$, skrydžiai po Ukrainą: RT-$29, OW-$19 su visais tax), bet nuo 2009 gruodžio jų nebedaro.
Star1-ui Milanas ir Barselona dabar mažiausiai rūpi… Kaip jau jie patys neseniai minėjo – artimiausiu metu turėtų būti naujienų.
SAS grazina Kopenhaga-Palanga?
Jie nebuvo nutraukę
Čia nėra paskutinės naujienos, tačiau tik trumpa apžvalga apie tai, ką žada po vieną reisą šiuo metu į Vilniaus oro uostą vykdantys vežėjai.
Dėl „Donbassaero” Kijevo reiso: iš tikrųjų keturis kartus per savaitę vykstantys skrydžiai su AN-24 buvo labai blogos kokybės produktas. Daug keleivių tiesiog bijojo prastai atrodančio seno AN-24 lėktuvo, todėl skrisdavo į Kijevą per Rygą arba per Varšuvą. Be to, tranzitas per Kijevą nevyko visiškai, nors atsiveria visas didelis „Aerosvit” žemėlapis. Tikiu, jog padažninti skrydžiai bei daug geresnis produktas vakarietišku reaktyviniu lėktuvu padės „Donbassaero” „pasiimti” visą Vilnius-Kijevas maršruto rinką. Daugiau kėdžių šiame maršrute nereikalinga, kadangi ir 50 vietų lėktuve yra kur plėstis: iki šiol AN-24 praktiškai nebūdavo užimtos daugiau nei 20 vietų.
Dėl lėktuvų padidinimo tai atrodo nereikšmingas dalykas, tačiau realiai tai turi didelę įtaką rinkai ir keleivių skaičiui. „Lufthansa” „Austrian” didina kėdžių skaičių net 20%, o absoliučiu skaičiumi tai yra net 3600 papildomų kėdžių per mėnesį! Tai reiškia, jog bus daugiau žemų tarifų bilietų, daugiau pastangų marketingo veiksmais parduoti papildomas kėdės, o kartu rodo, jog „Lufthansa” tiki galimybe Lietuvoje parduoti daugiau. Sutinku, kad nauji maršrutai skamba daug gražiau, tačiau tokie dalykai taip pat yra labai svarbūs.
Sudomino pirmos pastraipos pradžia. Tikiuosi čia dar ne pabaiga. ;]
Aloyzas, tai gal jie dabar tariasi su galimais investuotojais del antrojo lektuvo issinuomavimo? del to kolkas negali pabaigti galutinai sudelioti tvarkarasciu…
Per Kijeva tranzitas buvo bent jau į Maskvą. Nors nežinau ar juo kas nors naudojosi. Jei tranzitas bus sėkmingas, tai gal ir didesnį lėktuvą paleis.
Man tik įdomu ar lietuviai taip į turbosraigtinius lėktuvus reaguoja, ar būtent į AN-24? Ta prasme, akd su SAAB-340 skristų?
Beje, man įdomu, kas turėtų įvykti, kad Lufthansa pakeistų savo tvarkaraštį, t.y. paleistų rytinį reisą vietoj dieninio?
Kiek pamenu AeroSvit yra nusipirkusi viena ar du AN-148. Jo pagrindinis pliusas- didesni vietų skaičius, nei Embraer 145.
Beje, ar man vaidenas, ar tikrai anksčiau Austrian vietoj DASH-8 siųsdavo kartais Foker-70?
Dar vienas klausimas- ar gerai atsimenu, kad Ukrainoj yra faktiškai du nacionaliniai vežėjai (didelės skraidančios kompanijos).
Jei Star1 ras investuotoja, tai galės ir du lėktuvus išnuomot. Kad tik būtų kur su jais skrist. O tai priklauso iš dalies ir nuo turistų srauto…
Vytautas-NT> youtube ar naujienu puslapiuose pasiieskok lietuviu filmuotu tu ukrainieciu AN-24 vaizdeliu su klibanciom kedem ir i salona einanciais dumais/garais – gal klausimas bus atsakytas. Kazkaip su Dash’ais, Fokker’iais ir Saab’ais skraido lietuviai be problemu.
Parašei Vytautai-NT du sakinius iš eilės, kur pats sugebėjai sau paprieštarauti. „Per Kijeva tranzitas buvo bent jau į Maskvą. Nors nežinau ar juo kas nors naudojosi.”
Galimybė buvo ir į Maskvą, ir į Bangkoką, tačiau niekas tuo nesinaudojo.
Kas liečia lėktuvus, tai visgi reikia turėti omenyje tokį terminą kaip „produkto kokybė” ir konkurencija su kitais produktais. AN-24 tikrai neatrodo vizualiai patikimas ir nėra komfortiškas lėktuvas. Kas dėl produkto kokybės, tai susideda daug dalykų: tvarkaraštis, skrydžio trukmė, lėktuvo patogumas, aptarnavimas skrydžio metu, patogumas įsigyti bilietą, aviakompanijos žinomumas ir patikimumas, t.t. Aš manau, kad AN-24 pakeitimas į „Embraer 145” ir skrydžių skaičiaus padidinimas yra labai labai ženklus produkto kokybės pagerinimas ir tai atsilieps keleivių skaičiui maršrute teigiamai.
Ukrainoje didžiausi vežėjai yra „Aerosvit”, „Ukraine International” ir „Wizz Air”. Prie pirmojo dabar šliejami du mažesni vežėjai, tačiau mažų vežėjų Ukrainos rinkoje vis dar lieka daug.
„Lufthansa” į rytinį reisą vargiai pereis, FRA ryte yra pikas, todėl brangūs ir slotai ir LH turi daugiau kur panaudoti lėktuvus. flyLAL už sloto FRA naudojimą ~12.30 nuo kadais mokėjo pasakiškus pinigus. Be to, „Lufthansai” yra svarbios ir tradicijos, jos dažni keleiviai žino tvarkaraščius ir reisas į VNO vyksta tuo pačiu metu jau daug metų – nėra reikalo tai keisti. Dabartinis reisas iš VNO nusileidęs FRA patenka į popietės išvykimų bangą, todėl ir taip galima pagauti daugybę reisų.
@ Simonas: You are absolutely on the right track. By the way, well done!
Su AN-24 dar norėčiau paskraidyt..
Grįžtant prie Lufthansos- įdomu ar skrendant tik į Frankfurtą (rytais) nebūtų pigiau? Tai būtų toks CSA variantas su nakvyne.
Beje, AirBaltic panašiu tvarkaraščių į LAL skraido. Įdomu kaip jiems sekas?
Būtent dėl vėlyvo Lufthansos reiso niekad neprisiruošiau naudotis jos paslaugomis- atskrydimo laikas gaunasi vėlyvas…
O gal alternatyva rytiniam Frankfurtui galėtų būt rytinis Miunchenas? Nors į tą puse nelabai keleivių būtų…
Pabaigai. Negi nieks per visus metus į Maskvą per Kijeva neskrido? Juk kažkoks tranzitas, nors ir nedidelis, vyko…
@Vytautas-NT
skaitant Tavo komentarus jauciu didele nostalgija sovietinei technikai… :) Su AN-24 nori paskraidyti… :) Jau net Rusijoje Aeroflotas ir didesnes aviakompanijos atsisake sovietiniu lektuvu net TU-154, tuo labiau skraidanciu AN-24 skaicius mazta dar greiciau. Man regis tai tiesiog jau pasenes visomis prasmemis modelis, palyginciau su „zaporozhec” :)
Kas liečia An-24 tai jis tikrai ekstremalus lėktuvas bijantiems skristi. Pats gerai pamenu neseniai parskridome, pilotas tik greitai išbėgo iš kabinos, mes į autobusą lipame, o jis atsidaręs važiuoklę žiūri :) Tai iš komentarų autobuse supratau, kad buvo įsigandusiu. O ir vietos didesniems nei 1.80 yra labai nedaug, bet… jais skraido buve karinių pajėgų lakūnai, kuriems ir patirties ir ekstremalių situacijų pakanka, tai nelabai yra pagrindo gąsdintis.
Dėl Star1 – Girona bus 100%, bet idomu kokia antro lėktuvo tikimybė.
Didesnis klaustukas yra airBaltic – panašu, kad iki vasaros gali dingti ir CPH ir AMS, o tai jau bus didelis Capacity sumažėjimas. Na bet yra tikinčių, kad atsiras Lithuanian Express :)
O Ryanair toliau žaidžia su vasaros tvarkaraščiu. Šiandien nuo balandžio pabaigos neparduoda į brėmeną…
Tas pats liečia ir CRL, LPL, LTN…
Rianair: pradejo nuo tualetu, o dabar galvoja apie mobilkes
http://www.aex.ru/news/2010/1/21/72712/
..ir dar augti svajoja
Tai, kad jiems trūksta lėktuvų, gali lemti ne tik naujų maršrutų į lietuvą nebuvimą, bet ir esamų karpymą. FR kelia gerus pinigėlius vasaros sezonu britus, airius, skandinavus skraidindami į pietus. O jie mokėti gali tikrai daugiau nei mūsų emigrantai ar šiaip bargain-hunter’iai…
AN-24 senas lėktuvas, kad irgi kai ką pasako. Šiaip tai aš labai mėgstu visokia egzotiką. Kažkada Aeroflot mane baisiai nuvylė, kaip vietoj TU-154 atsiuntė A321…
CPH atveju panašu, kad AirBaltic gali pralaimėt, bet iš kitos pusės yra požymių, kad ji vis dar nusiteikusi kautis, nes skirtingai nuo Amsterdamo Skrydžių skaičiaus kol kas nemažina. Įdomu kaip ten su užpildymu.
Dėl Lithuanian Express tai laukti liko nedaug- jei jie per porą mėnesių nestrartuos, bus kaip su Euroline…
Kaip ir tradicinis Low-cost’as Lithuanian Express galės sukurti srautus iš nieko. Tik klausimas kiek jiems užteks kapitalo tokiems dalykams.
Galėtų vno.lt įdėti tvarkaraštį kokiam normaliam formate tipo pdf, nes dabar tam kvailam žemėlapy nerodo net nuvykimo į tiklą laiko :(
O dabar jau apie Star1 žinios pasirodė. Skrydžių mažiau, tai ir apyvarta mažesnė, nors Kalėdų įplaukoms turėjo įtakos, matyt, padidėjusi konkurencija:
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/star1-airlines-apyvarta-antra-ketvirti-smuko.d?id=28063405
Kas link Ryanair, tai kiek žinau ji dar negavo visų užsakytų lėktuvų. Tai dar plėstis gali kažkiek…
Ryanair greičiausiai vasaros tvarkaraštį tvarko, tai ir neduoda pirkti vėlesniam laikui. Šiaip vargu ar kas su Ryanair kelionę prieš pusę metų planuoja. Tuo labiau šiek tik rizikinga pirkti bilietus vasarai, kol tvarkaraštis nepatvirtintas, nes jie greit gali pakeisti daug ką. Teko pačiam nukentėti ne kartą, kai susigundžiau nusipirkti pigius bilietus, o jie vėliau pora kartų keitė laikus ir net dienas…
Rizikuojam ir dar kaip rizikuojam – uz tokias juokingas kainas, leiskite issireiksti, ta rizika yra daugiau ar maziau visada pateisinama
Del Star1, kaip pradziai rezultatai atrodo neblogai, noretusi geresnio LF, nes kazkaip 69% ant ribos atrodo…
FlyLAL Charters pasiskelbė pernai Vilniuje pervežus apie 260 tūkst. keleivių.
atrodo, flyLAL charteriai visai neblogai sukasi Italijoje
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/italai-pratese-uzsakomuju-reisu-sutarti-su-flylal-charters.d?id=28064485
Idomu butu flyLAL charters lektuvu LF suzinoti, gal imanoma, Simonai? Ar be oficialaus avialiniju pranesimo, tai yra neskelbtina informacija?
In June, airBaltic will launch flights from Riga to the Jordanian capital city of Amman and the Lebanese capital of Beirut.
Jei neklystų, tai ex-europarlamentaras A.Degutis laimėjo bylą prieš VNO:
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/01/21/Vilniaus_oro_uostui_skirta_76_000_Lt_bauda2
@oleg
jeee – BEY atspejau!!! AMM irgi gerai! Tik ar surinks keleiviu i AMM…?
Man įdomiau ar surinks keleivių į Beirutą. Ten juk padėtis įtempta, sprogdina kartais.
Amanas šiuo atveju greičiausiai bus skirtas turistų skraidinimui į Jordanija. Ten bent ramu.
Aišku, Skandinavams gal siūlys jungtis su Amanu…
Ramu tam BEY, ir kaip tik ten ir surinks, nes vien kiek libanieciu mokosi Kaune medicinkej… O kiek jau vedusiu Lietuvoje gyvena…:)
Jordanija – jega, man labai patiko, jei pasiulys pigias kainas, reiks vaziuoti atostogaut prie Negyvosios juros :)
Ir bilietai jau parduodami, be to į Amaną iš Vilniaus pigiau nei iš Rygos.
O va Vilnius-Londonas bilietų vis nėra.
Beje, airBaltic atšauktą skrydį Miunchenas-Vilnius paprašius be problemų pakeitė į Miunchenas-Ryga-Kaunas (automatiškai – siūlė skrist kitą dieną).
Visgi į Londoną jau yra. Nuo kovo 4.
Geros kainos VNO/AMM! ~ 900 Lt. pirmyn atgal galima suskraidyti…
Vilnius-Londonas į priekį 83 litai irgi nebloga kaina.
Įdomi AirBaltic ėjimo į Londoną startegija. Iš pradžių jie damušinės Aerlingus su 2 skrydžiais per savaite. Vėliau atsargiai pridės dar du kovo pabaigoje. Panašu, kad jiems gali nutikti Amsterdamo/Miuncheno likimas, t.y. dalį skrydžių gali atšaukt, jei nebus pakankamos paklausos, o žmones nukreips per Rygą…
P.S. Lietuvoj tiek arabų negyvena, kad būtų aktualus reguliarus susisiekimas su Beirutu.
Bet eksperimentas įdomus. AirBaltic pamažu auga į CSA dydžio vežėja (pagal reisų skaičių)…
@Vytautas-NT
Lietuvoje vien tai tikrai tiek negyvena, bet paemus visas salis dali arabu gyvenanciu Skandinavijoje – jau ir susidarys …
Cia toki skunda radau apie air baltic
Airbaltic internetinė bilietų pirkimo sistema
Bandžiau Airbaltic tinklalapyje nupirkti bilietą. Suvedus visus duomenis, atmetus keleta įkyrių pasiūlymų papildomoms paslaugoms, prasidėjo apmokėjimo kortele procesas. Išmeta atsakymą „We cannot accept your payment because your card issuer bank has refused your payment”. Bandau kita kortele, tas pats, bandau kito banko kortele, tas pats. Bandau kito tipo kortele(visa gold), visiškai tas pats. Skambinu 1825(2.54Lt/min), vieninteliu numeriu, nurodytu tinklalapyje, jis neveikia. Skambinu i Latviją(radau numerį nelietuviškoje versijoje). Man atsiuncia el laišką, kuriame nurašo teksta nuo pranesimo, kad bankas atmetė mokėjimą ir nieko nesiūlo. Bent jau tokiu budu sužinau jų el. pašto adresą ir kažkokį kontaktinį asmenį.Tada parasau skundą el. paštu į Latviją.Man to bilieto reikia, tai nueinu i kelionių agenturą ir sumokėjęs jiems už tarpininkavimą 50Lt, nusiperku ta patį bilietą. Gaunu atsakyma el.paštu is airbaltic, „jūs jau ši bilietą nusipirkote”. Suprask, viskas puiku. Galima pagalvoti, kad jiems atrodo, kad pas juos viskas visada veikia puikiai, kitaip ir būti negali. O kaltos jūsų blogos kortelės(su kuriuomis stebuklingai vis pavyksta atsiskaityti visur kitur) ir bankai. Žodžiu nuo šiol skraidysiu su kitomis aviakompanijomis.
Tuo tarpu Ryanair toliau baudzia DUB:
January 21, 2010
Ryanair today (21 Jan) confirmed that it will further reduce its flights and traffic at Dublin Airport this summer by up to 20% as high and rising DAA airport charges and the Govt’s EUR10 tourist tax continue to devastate Irish traffic and tourism. These cuts come one week after BMI announced the closure of its Dublin base and cuts in its Dublin-Heathrow flights from 7 to 4 this summer. The DAA’s high costs, and the Govt’s €10 tourist tax have caused Dublin Airport’s traffic to collapse by 3m passengers in 2009 (during a year when Ryanair grew elsewhere by 8m passengers). Already this winter, Dublin Airport has suffered the loss of British Airways, Malev and Budget Travel in addition to BMI’s Heathrow cutbacks.
Idedu visa straipsnio versija, kam idomu:
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=21425
Lincei, na nezinau, kazkokia cia demagogija skleidi, man nebuvo niekad problemu pas juos perkant, nors nesu pastoviai skraidantis, bet is kokiu 15 kartu kiek pirkau, tai tik keleta kartu kazkokiu bugu pasitaike (neleido nesusikurus profilio nusipirkti), bet keletas mikliu klaviso paspaudimu ir viskas ok. Prisimenu seniau net hansos debetine pirkdavau be problemu, nors is cvv kodo ten nebuvo (tiesiog vienetus suvesdavau ir tikdavo) – cia banko realiai sprendimas kokius paymentus jis praleidzia.
Esmes straipsnio kita, daugeja krypciu kur gali atskristi turistai i Lietuva, tas yra SUPER.
tik kai kurios institucijos NIEKO DEL TO NEDARO. kad tu turistu daugiau pritraukti…, geda.
paziurekite kaip Latviai prasuko reklama su savo LIVE RIGA, vaisius jau rasko, (vaziuoja savaitgalias pas juos „pagerti’ turistai, kaves uzimtos, taxi uzimtos, viesbuciai uzimti), o pas mus kas…. reikia dirbti ta linkme, nes vezejai vieni ilgai nepatems, jei nebus paklausos, ilgai i minusa nevezios manau, gali istikti 2009 sausio likimas. (tfu tfu tfu aisku to nelinkiu)
Kitokia nuomone apie Live Riga.
Pas Šlesersą širdis ten, kur pinigai –
http://www.balsas.lt/naujiena/369608/pas-slesersa-sirdis-ten-kur-pinigai
Tuo tarpu JAV toliau brangsta bagažo vežimas:
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/american-airlines-padidino-registruoto-bagazo-mokesti.d?id=28067991
bagazo brangimas – menka beda, ypac siais laikais. tuo labiau, kad JAV sekmingai skraido JetBlue ir dar keletas, neimanciu uz pirma bagazo vieneta. kas del AirBaltic ir korteles – nelabai suprantu, kame avialiniju beda jei bankas refusina mokejima?
Idomus siandien LOT’o reisas LO7433 su B734….
Cia charteris ar kazkoks papildomas reisas?
Kas gali nusviesti? :)
Perimta Ryanair ideja :)
Nutukę „Air France-KLM“ keleiviai turės mokėti už dvi vietas
http://www.lrytas.lt/-12640030471262024643-nutukę-air-france-klm-keleiviai-turės-mokėti-už-dvi-vietas.htm
tuoj perims ir mokamus tualetus :)
…ir ne tik:
http://www.youtube.com/watch?v=l8vgkWMY-9k
O.T.:
Star1 airlines Boeing 737-700NG (LY-STG) taking parking position at VNO (EYVI). :)
http://www.facebook.com/photo.php?pid=173909&o=all&op=1&view=all&subj=124077941456&aid=-1&id=100000201845188
Supraščiau jei nors nuotrauka būtų graži…
Ir ši kompanija sugadino pusę lietuviškų serialų su savo nevykusiomis reklamomis ……
Jei netinka nuotrauka, tai pats pabandykite nufotografuoti is didelio atstumo…
Nesuprantu kokie dar serialai ir nevykusios reklamos? Gal galima placiau pakomentuoti sia minti?
Pvz.: Emilija, Moterys Meluoja Geriau (aš asmeniškai nebežiūrių jų vien dėl tų kvailai suregztų reklamų.:”Aš tai skrisiu su star1 Airlines, o mane Turkijoje apgyvendins star1 HOLIDAYS)
Jei pats iš dalies pripažysti kad nuotrauka nėra gera taj jos vietoj tavęs aš nebūčiau dėjęs ir šiap off topic—
Peace
Del tu serialu… tai cia scenarijuje tokie zodiai?…
Del nuotraukos as nieko nepripazystu, jei kamnors vienam nepatinka, tai nereiskia, kad kitam nepatiks.
@Kazimieras – visi norintys paveizėti į fotkes keliauja į airliners.net. O dėl star1 reklamų sutinku – banalu iki negalėjimo:)
@Vytautas 100%
O kelintoje ir kelito sezono serijoje tokia reklama buvo gal pamenate ar zinote kas nors?
@Kazimieras
2010-01-21 serijoje buvo parodytas Star1 lektuvas.Daugiau nebepamenu.
aisku, aciu uz info. :)
Na zinote, kolegos, kazkaip is auksto skrydzio nusileidome iki aptarinejimo, kas serialuose rodoma… Na reklamuojasi ir tie pinigai padeda serialui isvysti sviesa, o ka tik Star1 taip daro? – paziurekit, pradedant viesbuciais, baigiant energetiniais gerimais ir viskas lygiai taip pat banaliai… tai apie ka cia kalba? nenusileiskime patys iki tokio lygio ir nekliudys tokie dalykai… Gal Star1 tik tokiu budu gali atkreipti dalies visiomenes demesi i save ;)
Peace 2 all ;)
Linas, pritariu, visi reklamuojasi, o kad Star1 reklamuojasi ir tuo paremia seriala (nes juk vistiek uzmoka kazkokiu budu pinigu) tai gerai ir jiems ir serialo kurymo galimybems (del lesu). :)
Nu šiap Linai šis blogas iš pradžių buvo apie kiną …. o taj yra susyję
@Patikimasis
Neneigiu, kad sis blogas skirtas ir kinui, bet kaltinti avialinijas sugadinus seriala-neteisinga!
As nebuciau net bandes komentuoti, jei posto tema butu „Lietuvisku serialu apzvalga – praeitis ir dabartis”…
Pats teiginys „sugadinti serialą” jau pats savaime yra labai abejotinas.
Kita vertus, pabandykit įvertinti, kiek galėtų kainuoti vienos frazės pasakymas ar lėktuvo uodegos parodymas lietuviškame seriale.
Lietuviškai Geteborgas, o ne Gotenburgas (šved. Göteborg)
Tvarkaraštis http://vno.lt/lt/tvarkarastis/pusmetinis-tvarkarastis/sezoninis_skrydziu_tvarkarastis.pdf
Aeroflot su Turkish kuria (?) nauja bendrove:
http://www.lrytas.lt/-12641703131262696591-turkish-airlines-ir-aeroflot-svarsto-galimybę-steigti-bendrą-įmonę.htm
Manau sio sandorio esme – sustumti Sukhoi lektuvus. Tuo tarpu Red Wings vel vargsta su Tu-204… http://www.newsru.com/russia/19jan2010/omsk.html
Manau Turkish labai tuo suinteresuota, nes juo kaip tradicinė a/k nelabai turės rinkų kur plėstis. Dabar jų pagrindinė rinką – Vokietija. Vakarų Europoje manau šansų išsikovoti vietą mažai, o silpni Rusijos vežėjai plius ir valstybinis palaikymas būtų itin gardus kąsnelis. Bet šių dviejų mentalitetų bendradarbiavimas man sunkiai įsivaizduojamas :)
Tiesa klausimas atviras ar tokia bendra įmonė turės ES vežėjo teises, t.y. teise pilnai naudotis „atviro dangaus” režimu, nes „Turkish airlines” bazė formaliai yra ne ES.
Kitas dalykas- abejoju, kad rusai leis laisvai skraidyti Rusijos viduje. Greičiau leis užimti užsakomujų reisų ir reisų į Turkiją nišą…
O šiaip Aeroflot’as panašu, kad eina ne visai teisingu keliu. Jiems reikėjo pirktį kokį nors mažą privatų vežėją (A.Lebedevas bandė jiems savo „Blue wings” įsiūlyt) ir per jį keliaut į Europos rinką. Aišku, tada nebus iš karto vardo ir tinklo – tam reikės investicijų. tačiau politinių kliūčių tokiam sandoriui irgi nebus…
Tou tarpu Beirutas pasižymėjo kaip
http://www.lrytas.lt/-12643974621263425819-į-viduržemio-jūrą-nukrito-iš-libano-į-etiopiją-skridęs-lėktuvas-su-89-žmonėmis-papildyta-10-val-04-min-nuotraukos.htm
Bet ar neperdaug igulos nariu tokiam lektuvui… net 9 igulos nariai…
Jie budi pamainomis nes skrydis ilgokas.
Manau turetu greit issiaiskint, netoli nuo kranto nukrito… Siaip tai Ethiopian – viena greiausiai besilaikanciu aviakompaniju Afrikoje, turi uzsisake 787, zodziu nenoriu tiketi, kad del tchnines bukles nukrito…
Na kol kas sakoma, kad audra slinko i Beiruta… Pirmoji versija keli zaibai i lektuva pataike…
O gal kas nors žino koks buvo orlaivio užpildymas kai flyLAL skraidė į Lyoną ir Insbruką ?
@ Patikmasis – jei gerai pamenu, ten didesnė dalis buvo Tez blok’as, tai LF nelabai turi prasmės, jei jie konkuruodami paleisdavo labai žemomis kainomis
Kaip ir pasakė Labiau patyręs, tai dalį vietų išpirkdavo tour operatoriai. Bet kokiu atveju, sunkiai galima LF išskaičiuoti ir todėl, kad per sezoną į tuos miestus iš viso įvykdavo 6-8 skrydžiai sausio-vasario mėnesiais. Neskrido tušti (jau vien dėl „block” vietų), tačiau sunkiai atsekama, ar buvo skrendama su 735 ar 733.
Kuomet „flyLAL” užsiimdavo ir čarterių veikla (iki 2008 m. rudens), tai nemažai reisų, kuriuos inicijuodavo kelionių organizatoriai buvo paverčiami tarsi reguliariais ir po kelias vietas parduodavo kaip į reguliarų „flyLAL” reisą. Po porą mėnesių gyvavo „reguliarūs” į Maljorką, Larnaką, Insbruką, Lijoną, Salonikus. Jeigu neklystu, Malaga ir Ženeva irgi buvo tarsi „reguliarūs” kurį laiką.
Dėl Ethiopian, tai nukritęs lėktuvas tikėtina, jog kažkada buvo ir Lietuvoje, nes tai – buvęs Ryanair Boeingas, bent jau kuri laiką Stanstede bazavosi.
visgi ne, informacija nepasitvirtino, pasirodo buvęs flyglobespan, tik prieš mėnesį iš jų perimtas, ir apskritai tik 3 metų senumo lėktuvas…
Ta proga klausimas- kada LAL skraidė į Ženevą? Miuncheną, Lioną, Insbruką dar pricimenu, bet Ženeva- gana didelė egzotika…
Lygiai tokia pati problema būtų su Star1 Barselonos reisu (dalis jo atitenka Star1 Holidays). Beje, jų Milanas yra grynai reisinis, ar užpildomas slidinėjimo paketais? Įdomu ar Novaturas su TezTour’u patys skraidina šią žiemą į kalnus?
NOVATURAS skraidina į Bergamą
„flyLAL Charters” vykdo vieną savaitinį reisą į Milaną/Bergamą su B733. Užsakovas, berods, yra „Novaturas”.
„Star1 Holidays” neparduoda paketų į Milaną, tai yra „Star1 Airliens” reguliarusis skrydis (gali būti, jog kiti smulkūs organizatoriai kokių „block” vietų turi, bet abejoju).
Slidinėjimas, IMHO, yra labiau patyrusių keliautojų, jaunų modernių žmonių pramoga, todėl jie greičiausiai patys komplektuojasi sau keliones, be to, vis dar populiarus keliavimas automobiliais. Prieš 3-5 metus slidinėjimo čarterių buvo kur kas daugiau.
Ženeva lygtai buvo 2006 m.
Jeigu neklkystu taj Ženeva buvo 2006-07 metų žiemą bet skrydžius vykdė airBaltic
AirBaltic žada rytoj paskelbti 4-turias naujas kryptis iš VNO. Mano manymu būtų – Hamburgas, Dusseldorfas kiti du miestai.. mhm.. Stambulas ir Barcelona gal.
Reikia Bergeno ir Dusseldorfo, Simferopolis butu gerai
Kam reikia Bergeno? Simferopolis aktualus tik vasara.
O Diuseldorfas i6 prioritetų sąrašo. Nors gal geriau Hamburgas? Ir Oslas?
Manau, kad Diuseldorfas parodo, kad SM valdininkai yra kvaili. JIe ziuri i Rygos srautus, mato, kad tai gan populiari kryptis, reiskiasi ir lietuviams reikia skristi ten. Jiems nedaeina, kad ten skrenda tik del airBaltic sutarties su airBelin su neperdidziausiu procentu emigrantu.
Bergenas- daugiausia LIETUVIŲ emigrantų gyvena Hordalende (apygarda) netoli Bergeno …. Oslo apylinkėse 4%
AirBaltic’as skelbiasi siandien pranesintis keturias naujas kryptis is VNO…
Speju: Hamburg, Oslo, Manchester, Dublin
Dublinas ir Mancesteris patys nelogiskiausi variantai. I Mancesteri AirBaltic neskraido net is Rygos. Dublina uzpildys Star1 ir Aerlingus,nebent AirBaltic sugalvojo juos ismust ir dar pjaut rygos reisa.
Tuo tarpu klausimas kokie Vokietijos miestai mums reikalingi? Frankfurtas ir Miunchenas yra Lufthasos HUB’ai, Berlynas- sostine. Dabar klausimas kokia nauda is Hamburgo ir Diuseldorfo? Is vienos puses proporcingas vokietijos padengimas- kad galima butu pasiekt dominancius taskus traukiniais. Ar yra kitu kriteriju.
Beje,jei AirBaltic skraidys i Diuseldorfa,tai jugtis su AirBerlin bus…
Jei apie Bergena tiek daug lietuviu,kodel Norvegian is ten neskraido?
Logiskiausia butu Hamburgas: turtingiausias ES regionas, daug dirbanciu lietuviu. Diuseldorfas – gera ir neisnaudota jungtis, be to, lietuviu ten irgi nemazai. Na, Talinas bus bet kokiu atveju :) Dar manau, kad bandys koja ikist i Milana, nes Flylal silde rankutes savu laiku. Ir, turint omeny Susisiekimo ministerija, tai Madridas:)
Hamburgas visai šalia Brėmeno, nemanau kad protinga invesuoti, kai už 100lt bet kada su Ryanair gali nuskristi :)
Kadangi AirBaltic’as dabar taikosi tik į valstybės dotaciją, tai tikriausiai atidarys Hamburgą, Diuseldorfą, Sankt-Peterburgą ir dar kokią Palangą…
yra ir tokia nuomone…
http://vz.lt/straipsnis/2010/01/26/airBaltic_skraidins_naujomis_kryptimis
Tai rodos HAM, OSL, TLL, DUB, MAN bus :) Nagi puiku!
@Tadas – zadejo paskelbti tik 4 kryptis?
Kam tas Dublinas?, jei jau dvi aviakompanijos skraido? Manau kad jie darys spaudima visoms aviakompanijosms, kad niekas cia nenoretu eiti, o paskui bus visi skraidinami per ryga…
Talinas ofic. buvo sustabdytas ziemos sezonui, tai dabar gal „resume” vadinas, nzn.
Vėl airBaltic kaip gegužiukas stumia jau esančias bendroves iš užimtų krypčių. Bijau, kad nepasikartotų senas scenarijus, kai po inirtingoas konkurencijos nebeskraido niekas…
galetu geriau i pietu europa ka nors atidaryti…
Biski offtopic. Kai raso orlaivio tipas „F50/735”, kas yra tas 735?
@ Nepatyres – tai Boeing modelis 737-500 sutrumpinimas :)
Šiaip tai labai įdomi pastarojo laikotarpio AirBaltic plėtra Vilniuje. Jei tendencijos išsilaikys tokios pačios, tai greit AirBaltic priartės prie buvusio skrydžių iš Vilniaus skaičiaus.
Klausimas- ką visa tai reiškia? Nes jei tinklas didės, tai tuo pačiu jis pjaus pagrindinę AirBaltic tranzito rinką- Lietuvą. Nes greitai iš Vilniaus AirBaltic skraidins pagrindinėmis Europos kryptimis, kur, greičiausiai, daugiausia lietuviai ir skrenda. O likusios kryptys- labiau egzotiškos.
Iš kitos pusės tiesioginiais skrydžiais iš Vilniaus AirBaltic pjauna kitus tranzito konkurentus (CSA, LOT, Lufthansa ir t.t.)
Tai kad jiems nėra ką prarasti. Pvz. jei nuperkama per mažai bilietų kažkuriam reisui – tada lengvai jį gali atšaukti, o jau turintiems bilietus pakeisti skrydžiu per Rygą…
Beje, jei bus dalinama valstybės dotacija, manyčiau reikėtų įvesti savotišką lojalumo kriterijų, t. y. pirmenybę turėtų turėt tos aviakompanijos, kurios jau daug metų nepertraukiamai vykdo reisus atitinkamomis kryptimis
Tada, kaip visada, sužinojo žinia iš prieš paskelbiant jį oficialiuose šaltiniuose…
Galima daryt prielaidą, kad AirBaltic pradeda kova su Star1 (Londonas/Dublinas) ar su AerLingus?
Įdomu ar Vilnius-Mančesteris kažkada skraidė? SAS pražioplino Osla. Bet jei nori veltis į karą, tai gali pabandyt įstot.
Tiesa, Oslas nebus „nauja” kryptis su atitinkamomis nuolaidomis…
nzn, kokiais kriterijais remiantis ta dotacija duos, bet turetu buti kazkoks saugiklis, kad uz atsauktus skrydzius ir paleistus per Ryga butu proporcingai duodamas absoliutus 0.
[…] jau rašiau anksčiau, skrydžiai nuo vasaros tvarkaraščio įsigaliojimo bus vykdomi 50 vietų reaktyviniu […]
Manau tikrai verta aplankyti Oslą ir kitas Norvegijos šalis, kol šių skrydžių bilietų kainos yra išties mažos.