2011-ųjų vasarą Lietuva turės rekordinį pasiekiamumą

2011-ųjų vasarą Lietuva bus pasiekiama oru geriausiai per savo Nepriklausomybės istoriją. Iš visų trijų Tarptautinių oro uostų Lietuvoje bus pasiūlyta daugiau vietų negu pačiais geriausiais, dar „prieškriziniais“ 2008-aisiais.

Vilniaus oro uoste reguliariaisiais skrydžiais šių metų liepą bus pasiūlyta beveik tiek pat vietų kaip ir 2008-aisiais – apie 200 tūkst. Mažesnę negu 2008-aisiais pasiūlą lemia per trejus metus ženkliai susitraukusi užsakomųjų skrydžių rinka:

Be abejo, iki liepos mėnesio dar gali įvykti pokyčių, ypač užsakomųjų skrydžių rinkoje – šie duomenys surinkti kovą pagal skelbiamus kelionių organizatorių ir vežėjų duomenis. 2009-aisiais siūlomų čarterių kėdžių išsilaikymą ėmė operatoriaus „Star1 Holidays“ pasiūlytos kėdės, tačiau jiems ženkliai sumažinus apimtis 2010 m. birželio mėnesį ir visai nutraukus veiklą rugsėjį, pasiūla nebuvo perimta kitų operatorių.

Reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus pagal pilnai patvirtintus duomenis šią vasarą veš 15 aviakompanijų, o jų „capacity“ pasidalijimas bus labai difersifikuotas – nė viena kompanija neturės dominuojančios padėties, kas leidžia oro uostu išskaidyti riziką, o konkurencija bus ypač naudinga keleiviams:

Pagal siūlomas vietas keleiviams šią vasarą didžiausiu vežėju išliks aviakompanija „airBaltic“, keleiviams per mėnesį siūlanti apie 35 tūkst. kėdžių, o nuo jos neženkliai atsiliks „Ryanair“ ir „Wizz Air“ siūlantis po daugiau nei 30 tūkst. kėdžių per mėnesį. Jeigu trijų „Lufthansa“ grupės prekinių ženklų – „Lufthansa“, „Austrian“ ir „brussels airlines“ siūlomas vietas sudėtume, tai bendras kėdžių skaičius viršytų 25 000.

Tačiau „airBaltic“ vargiai pavyks išlaikyti didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste vaidmenį pagal faktinius pervežamus keleivių kiekius – kadangi daugelis „airBaltic“ siūlomų vietų bus į jų hub’ą Rygoje, lėktuvai šia kryptimi būna užpildyti kur kas mažiau nei „žemų sąnaudų“ vežėjų lėktuvai Vakarų ir Pietų Europos kryptimi.

Tuo tarpu pagal bendrą vietų skaičių į visus tris Lietuvos oro uostus šią vasarą Lietuvai bus absoliučiai rekordiniai – į Vilnių, Kauną ir Palangą bus pasiūlyta per 330 tūkst. vietų:

Šie skaičiai rodo, jog tiek pasiekti Lietuvą, tiek vykti iš Lietuvos į užsienį šią vasarą gali daugiau keleivių nei bet kada ir pasiūlyta „capacity“ leidžia Lietuvos oro uostams pervežti rekordinį keleivių skaičių 2011-aisiais.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

209 komentarai

  1. Zoe - 2011 03 22, 14:05

    Manipuliuoji savokomis Simonai :) Galima vienareiksmiskai sutikti, kad „pasiūlyta “capacity” leidžia Lietuvos oro uostams pervežti rekordinį keleivių skaičių 2011-aisiais“ , bet klausimas ar tikrai Lietuva tures rekordini „pasiekiamuma“? Reiketu atsizvelgti ir i krypciu skaiciu, bei galimas jungtis tose kryptyse, o jos manau dar toli grazu nesiekia 2008 metu vasaros.

  2. Simonas Bartkus - 2011 03 22, 14:17

    Zoe: nesutinku su argumentu. Aš manau, kad būtent kėdžių skaičius nusako galimybę pasiekti. Krypčių skaičius yra akivaizdžiai pervertinamas – papildoma „capacity“ į Brėmeną, Frankfurtą ar Rygą kur kas geriau didina pasiekiamumą, negu 1-2x per savaitę reisai į Larnaką, Malagą, Salonikus ar Maljorką.

    Jeigu lyginti krypčių skaičių iš Rygos 2008 m. vasarą, tai šią vasarą iš VNO nėra skrydžių į Paryžių, Stambulą (2 kartus per savatę buvo skrydžiai, t.y. jokių „connections“), Miuncheną, Diuseldorfą, Hanoverį, Malagą, Larnaką, Salonikus, Maljorką, Tbilisį, Odesą ir Simferopolį. Manau, kad tik Paryžius, Miunchenas ir kažkiek Diuseldorfas buvo kryptys dariusios įtaką pasiekiamumui – pagal Zoe argumentus.

  3. edi - 2011 03 22, 14:28

    idomu kiek vietu siuloma i Latvija ar Estija

  4. Jurgis - 2011 03 22, 14:57

    Spanish travel agency to send thousands of cruise passengers to Tallinn by air
    http://www.bbn.ee/article/2011/3/22/spanish-travel-agency-to-send-thousands-of-cruise-passengers-to-tallinn-by-air

  5. Jurgis - 2011 03 22, 15:06

    Tai Estonian su savo baze is vis nesimato VNO „pyrage“ ? Kokia ju dalis VNO ?

  6. Jurgis - 2011 03 22, 15:07

    Atsiprasau, tikrai zlibas esu. Du kart ziurejau ir abu kartus nepastebejau :)

  7. Vytautas-NT - 2011 03 22, 15:37

    Beje, kaip paaiškinti, kad Ryanair siūlo 17 proc. vietų, o Wizz tik 15? Ar čia A320 vietų mažiau, ar Ryanair vykdys daugiau skrydžių, nei Wizz pridėję Brėmeną?

    Tenka kiek nesutikti su Simonu ir pirmiausia dėl Madrido, Budapešto ir Maskvos, nekalbant jau apie jungtis per Londoną su Virgin-Atlantic už fantastišką kainą.

    Klausimas: kiek krypčių buvo 2008 ir kiek 2011 vasara. Kiek buvo tais metais buvo skrydžių per savaitę?

    Nes šiaip tas fantastiškas augimas išgautas dėka didesnių lėktuvų…

  8. Jurgis - 2011 03 22, 16:17

    Na potencijos dar yra daug, uztenka paziureti i airBaltic uzimama 18 proc. dali. Kazkas tai gali dar drasiai atsirezti ju 10-12 proc. Gal tai bus BAS ? Manau ir easyJet su keliom kryptim dar gali drasiai ateiti – kaip gerai butu Basel-Mulhouse-Freiburg kryptis. Iskart i trys salis keleivius susirinktu – Sveicarija, Prancuzija, Vokietija.

  9. Augustinas Žemaitis - 2011 03 22, 16:49

    @Simonai – ar mano el. laiškas tau į spamą nenukeliavo?

  10. silentium - 2011 03 22, 17:14

    Easyjetui trys kryptys labai realios matosi – be Basel-Mulhouse-Freiburg, dar CDG ir LGW, galbūt Berlynas.

  11. Simonas Bartkus - 2011 03 22, 17:17

    Vytautai-NT: reikia lyginti obuolius su obuoliais. 2008m. vasarą nebuvo nei Madrido, nei Budapešto, jie atidaryti tų metų spalį ir gruodį uždaryti. O spalį buvo uždaryta gal 10 kitų krypčių. Turiu paanilizuoti atskirai, bet 2008 m. buvo gal 5 kryptimis daugiau iš Vilniaus, bet jei skaičiuoti visą Lietuvą, tai krypčių šiemet irgi rekordas.
    O LGW maršrute 0,3% keleivių buvo jungimai su Virgin Atlantic, tai jungimų reikšmė abejotina visiškai.

  12. Simonas Bartkus - 2011 03 22, 17:18

    Augustinai, taip, nukeliavo, sorry. Jau radau.

  13. Simonas Bartkus - 2011 03 22, 17:23

    Dar Vytautui-NT: Ryanair vykdys 5% daugiau skrydžių: Ryanair – 22 skrydžius per savaitę, Wizz – 21. Ir B738 turi 5% kėdžių daugiau nei A320.

  14. Jurgis - 2011 03 22, 17:26

    Riga Airport to launch flights to Almaty in May
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=38799

  15. Vytautas-NT - 2011 03 22, 17:46

    Tada toks filosofinis klausimas- kada iš Vilniaus buvo daugiausia krypčių, t.y. kurį mėnesį.

    Aš ta proga turiu kitą gerą pavyzdį- Dublino oro uostą. Jo keleivių skaičius didžiulis. Krypčių irgi daug dėka didelio Ryanair ir Aerlingus tinklo.
    Bet iš didžiųjų/tradicinių vežėjų ten beveik niekas neskraido. Iš Vilniaus su visokiais AeroSvit ir Utair daugiau susidarytų galbūt, o iš Rygos tai tikrai.
    Tada susidaro situacija, kad krypčių labai daug, o jungčių- nelabai…

  16. skraidytojas - 2011 03 22, 18:02

    Logiska, kad nera jungciu, nes nera per jas „besijungianciu“.

  17. Jurgis - 2011 03 22, 19:15

    Low cost airlines dominate the European market in 2015, according to Roland Berger

    MADRID, 7 (EUROPA PRESS)
    The low cost carriers begin to dominate the aviation market in several European countries, including Spain which have already reached 50% market share.

    The study, „The future scenarios for airlines in Europe“, Poland gives the highest share for low-cost carriers, with 52%. Highest to lowest, include Ireland, which hold 48% of the total market, followed by Italy and the UK, with 40% and 37% respectively. In contrast, the lowest rates are for Germany (29%) and France (22%).

    Full original text –
    Las aerolíneas de bajo coste dominarán el mercado europeo en 2015, según Roland Berger
    http://www.finanzas.com/noticias/economia/2011-03-07/442112_aerolineas-bajo-coste-dominaran-mercado.html

  18. Mindaugas - 2011 03 22, 21:28

    Norėjau pasiteirauti – su kokia programa čia tie chartai padaryti? Labai gražiai atrodo :)

  19. del turistu - 2011 03 22, 22:45

    duok dieve, kad tas vietas tik uzpildytu…
    ir nereiktu vel verkauti del pasitraukianciu vezeju, bei atsaukiamu skrydziu

  20. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 01:29

    Vytautai-NT: keistai absoliutini. Į Dubliną skraido: Air France, American Airlines, BMI, Air Canada, Continental, Etihad, Luxair, Lufthansa, Czech, Iberia, SAS, US Airways, Turkish, Swiss, Spanair – tikrai būtų sunku pavadinti low costų dominuotu oro uostu. Be to, „Aer Lingus“ dirba kaip KLM, BA ir kt commuteris – 11 skrydžių per dieną į Heathrow, 5x daily į Amsterdamą.

  21. Mindaugas - 2011 03 23, 02:49

    Gal pasikartosiu :). O kokia programa čia tie chartai padaryti? :)

  22. Patikimasis - 2011 03 23, 07:58

    Svarbiausia „template“, o ne programa ;)

  23. Vytautas-NT - 2011 03 23, 09:22

    Simonas grafikus greičiausiai darė su Numbers (iš iWorks).

    Kalbant apie Dubliną, tai kai man reikėjo oro uoste susirasti staigiai kokį jungimą į Lietuvą ar Latviją, tai be 250-300 EUR neatsirado jokių variantų. Ir tai dar buvo pačios krizės pradžioje-2009.
    Nors oro uostas milžiniškas- 18 mln keleivių (tai daugiau, nei Briuselyje), bet jungčių galimybės ne tokios jau didelės. Jaučiu kokis 85-90 proc srauto sudaro Aerlingus ir Ryanair…
    Ten kažkodėl LOT neskraido, nors pilna lenkų emigrantų…

    Grįžkim prie temos- paskelbti rodikliai pirmiausia liūdina tuo, kad CSA dalis sumažėjo iki 4 proc., nors kažkada jie Vilniuj buvo trečioj vietoj.
    gerai, kad Lufthansa sumažins LOT/AirBaltic monopolį vėlyvų skrydžių srityje, nes grįžt į sostinę apie 24 val. yra beprotiškai brangu. Todėl tokių reisų vis dar trūksta, tad CSA reikėtų paieškoti mažesnio lėktuvo į Vilnių.
    Beprotiškos LOT kainos rodo, kad daugelis galinčių, kaip ugnies vengia AirBaltic…

  24. Jurgis - 2011 03 23, 09:38

    Kad jau kalba apie Lietuvos seat capacity, tai tikrai idomu paziureti ir palyginti su kitom salim. Tai pvz. UK-Spain weekly one way seat capacity yra 413.142 ! Savaites !!!

    Tuo paciu matom, kad UK-Ireland viso traffic’o UK airlines only have 7% of the UK – Ireland market, visa kita Ryanair ir AerLingus. Paziurekit –

    UK-Spain is biggest intra-European airline market; how much have ‘foreign’ airlines invaded top country-pair markets?
    http://www.anna.aero/2011/03/16/uk-spain-is-biggest-intra-european-airline-market/

  25. Jevgenij - 2011 03 23, 09:42

    Vienas mano pastebėjimas. Iš Vilnius į Australija sudetinga nuskristi. LGW galima nuskristi tik iš Rygos. O ten jau variantų aibė. CDG irgi ne pasiekiamas. Lieka tik Amsterdamas ir KLM. Bet tai dar ne viskas – net ir labai noredamas negavau bilieto :) Apie PLQ net neverta kalbėti kainos nesveikos (10K kai reali kaina 5K) – arba visai nėra bilietu. Norėjau jau PLQ-RIX bet nustebau galutinai (27d. kaina – 390 EUR) Nors čia variantas ir vienetinis, bet kažkaip ieškant tarpkontinentinų skrydžiu labai truko FlyLAL su jungiamaisias iki visų pagrindinių europos oro uostu.
    Tai skrisiu Riga-Amsterdamas o atgal Amsterdamas-Vilnius. Kalbant apie Low Cost – emigrantu kryptimis tai OK. Bet tuom viskas ir baigiasi. RyanAir ir WizzAir pliusas tik keleiviu skaiciumi o ne normaliu susisiekimui.

  26. Vytautas-NT - 2011 03 23, 09:48

    Dar reikėtų palyginti kokios Meksikos ir JAV capacity, tai išvis astronominius skaičius gautume…

    Bet ta proga filosofinis klausimas- ar Dublinas funkcionuoja, kaip HUB’as, t.y. per jį realiai vykdomas tranzitas (ne Airijos ribose)? Ar tie 18 mln gaunami iš labai didelio skraidančių skaičiaus?

  27. Vytautas-NT - 2011 03 23, 09:54

    Šiaip į Autralija reikia skristi iš Minsko su Etihad. Jei bilieta išekot iš anksto bus apie 1100EUR ar net mažiau. Kiti pigūs taškai skrydžiams ta kryptimi yra Heathrow ir Stambulas…

  28. skraidytojas - 2011 03 23, 10:03

    Etihad kainos is Minsko, kiek teko ziureti, yra pastoviai kosmines. Net akciju metu.

  29. Stebetojas - 2011 03 23, 10:04

    Pasiūlytos vietos, nereiškia, jog jos bus užpildytos. Aplamai „vietų“ sąvoka nesako apie oro uosto pajamas( didėjimą, mažėjimą).Tie grafikai tik planuojami. Parodys tikrą vaizdą statistika metų pabaigoje. Jog oro uostas pasieks 2048439 keleivių aptarnavimą, mitas…

  30. Augustinas Žemaitis - 2011 03 23, 10:06

    @skraidytojas – matyt priklauso nuo to, kur skrendi. Vienur galima rasti iš Vilniaus ar Rygos pigiau, kitur Etihad pasiūlymas gali būti geresnis. Aišku tikėtis, kad už 2000 Lt nuskrisi į Australiją ir atgal neverta.

  31. Jurgis - 2011 03 23, 10:10

    Dar del idomumo intra-Scandinavian traffic:

    Denmark – Norway: around 37,000 weekly seats (ws)
    Sweden – Denmark: around 26,000 ws
    Norway – Sweden: around 22,000 ws

  32. principal - 2011 03 23, 10:12

    „Chart’u“ dizainas primena Apple’o iWorks’u Numbers’us :)

  33. Oleg - 2011 03 23, 10:56

    Susisiekimo ministerija „peisspausdino“ Simono posta kaip nuosava ;-)

    2011-ųjų vasarą Lietuva bus pasiekiama oru geriausiai per savo Nepriklausomybės istoriją. Iš visų trijų tarptautinių oro uostų Lietuvoje bus pasiūlyta daugiau vietų negu pačiais geriausiais, dar „prieškriziniais“ 2008-aisiais.

    Vilniaus oro uoste reguliariaisiais skrydžiais šių metų liepą bus pasiūlyta beveik tiek pat vietų, kaip ir 2008 m. – apie 200 tūkst. Mažesnę negu 2008-aisiais pasiūlą lemia per trejus metus ženkliai susitraukusi užsakomųjų skrydžių rinka.

    Reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus šią vasarą veš 15 aviakompanijų. Nė viena iš jų nebus dominuojanti, todėl oro uostui tai leis išskaidyti riziką, o konkurencija bus ypač naudinga keleiviams.

    Pagal siūlomas vietas keleiviams šią vasarą didžiausiu vežėju išliks bendrovė „airBaltic“, keleiviams per mėnesį siūlanti apie 35 tūkst. vietų, nuo jos nežymiai atsiliks „Ryanair“ ir „Wizz Air“, siūlančios po daugiau nei 30 tūkst. vietų per mėnesį. Bendras trijų „Lufthansa“ grupės prekinių ženklų – „Lufthansa“, „Austrian“ ir „Brussels Airlines“ siūlomų vietų skaičius viršytų 25 tūkst.

    Tačiau „airBaltic“ vargiai pavyks išlaikyti didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste vaidmenį pagal faktinius pervežamus keleivių kiekius – kadangi daugelis „airBaltic“ siūlomų vietų yra į Rygą, lėktuvai šia kryptimi būna užpildyti kur kas mažiau nei „mažų sąnaudų“ vežėjų lėktuvai Vakarų ir Pietų Europos kryptimi.

    Tuo tarpu pagal bendrą vietų skaičių į visus tris šalies oro uostus šią vasarą Lietuvai bus absoliučiai rekordiniai – į Vilnių, Kauną ir Palangą bus pasiūlyta per 330 tūkst. vietų.

    Šie skaičiai rodo, jog tiek pasiekti Lietuvą, tiek vykti iš Lietuvos į užsienį šią vasarą gali daugiau keleivių nei bet kada, o šalies oro uostai 2011-aisiais gali aptarnauti rekordinį keleivių skaičių.

    Susisiekimo ministerijos informacija

  34. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 10:57

    Vytautai-NT: dėl CSA – jų verslo modelis yra „regional carrier“, pirmiausiai aptarnaujantis savo hub’ą ir kitus „Sky Team“ hub’us. Taigi, jų pagrindinės tranzitinės kryptys buvo (ir yra): Amsterdamas, Paryžius, Roma ir Milanas. KLM grįžimas į Vilnių ženkliai įtakojo CSA srautą, nes AMS kur kas patogesnis long-haul „SkyTeam“ hub’as. Imdami srautą iš Vilniaus CSA neturi akivaizdžių pranašumų prieš kitus vežėjus, nes „long-haul“ CSA nebevykdo, o kiti jų arkliukai veikia konkurencijoje: dėl „SkyTeam“ network aptarnavimo konkurencija su KLM, su Roma ir Milanu tiesioginis susisiekimas neblogas, su Rytų Europos aptarnavimu konkuruojama su LOT ir „Aerosvit“.

    Bet kokiu atveju CSA šiemet padidino capacity daugiau nei 20%, pakeisdami lėktuvą iš B735 į A319.

    O šiaip žiniai – „overnight“ skrydžio kaštai (1-2h skrydžio segmente) yra apie 25% didesni nei „turnarond“ skrydžio. Taip yra pirmiausia dėl įgulos – nes atskridusi įgula vakare, ryte išskristi negali, t.y. nuolat vienas įgulos komplektas privalo būti laikomas „komandiruotėje“, na ir po to papildomos sąnaudos. Dar vienas dalykas – efektyvus „overnight“ rotation įmanomas turint tik mažiausiai 2 skrydžius per dieną – tada įgulos gaili mainytis per du skrydžius. Taip daro SAS, taip darys ir „Lufthansa“.

  35. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 11:00

    Grafikai daryti su „Kenyote“.

  36. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 11:05

    Labai jau Vytautui-NT rūpi ar Dublinas hub’as ar ne hub’as :) Visų pirma Airija yra sala, pvz. Dublinas-Londonas (skaičiuojant visus oro uostus) yra TOP3 Europoje pagal daily capacity. Jeigu neklystu, apie 25 skrydžius per dieną vyksta tarp Dublino ir LHR, LCY, LGW, STN ir LTN.

    „Aer Lingus“ dabar labiau vysto Dubliną kaip tranzitinį tašką sudariusi susitarimą su „Aer Arann“, kurie dabar operuoja po brand’u „Aer Lingus Regional“. Tai iš UK „Aer Lingus“ renka tranzitą per Dubliną, nors didžioji dalis srauti yra „point-to-point“, „Aer Lingus“ veiklos modelis irgi labiau paremtas yra skraidymu ten, kur reikia airiams.

    Ir, jei neklystu, Dubline „Aer Lingus“ ir „Ryanair“ užima apie 65% rinkos, daugiau nei trečdalį turi kiti vežėjai.

  37. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 11:07

    Stebėtojui – Vilniaus oro uosto planas 2011-aisiais yra aptarnauti 1,804 mln. keleivių.

  38. Vytautas-NT - 2011 03 23, 11:18

    Klausimas istorinis- kiek skrydžių į Prahą vykdė CSA 2008 metais, kai dar buvo gyvas LAL ir Vilnius turėjo du skrydžius į Amsterdamą kasdien. Be to Milaną, Romą ir Paryžių.
    Suprantama, kad nakvojimas oro uoste yra problematiškas dalykas- bet Lufthansa čia mato biznį, o CSA ne.
    Kai buvo naktiniai skrydžiai- į Briuselį skraidydavau tik su CSA. Dabar esu priverstas rinktis LOT, kurių kaina astronominė. SAS atkrenta, nes išskrenda per anksti. Dar Lufthansa gelbės nuo balandžio.
    CSA reikėtų pagalvot apie mažesnius lėktuvus ir efektyvesnį bendradarbiavimą su Delta.

    Kitas klausimas- gal Autrian, turinti pakankamai mažų lėktuvų galėtų pridėt skrydį su nakvyne? Jie gali ir tolimų krypčių pasiūlyti- ne tik po Europą…

  39. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 11:18

    Dėl Australijos, tai yra įvairių variantų iš Vilniaus be KLM:
    Į Australiją veža „Finnair“, per Honk Kongą ir per Bangkoką;
    „Lufthansa“ veža per Singapūrą;
    „Lufthansa“ grupė siūlo „connections“ su „Etihad“, geru tarifu tiek per Briuselį, tiek per Frankfurtą.
    Visi šie variantai turi „Economy“ klasės tarifus iki 5000 LT.

  40. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 11:29

    Vytautai-NT: jau buvau minėjęs – „Austrian“ tokios kompanijos su atskiru network planningu nėra. Iš „network planningo“ pusės, „Austrian“ yra „Lufthansa“. T.y. šiuo metu „Lufthansa“ operuoja keturis hub’us – Frankfurtas, Miunchenas, Viena ir Ciūrichas. Šiuo metu kuriamas naujas hub’as Milane ir ilgainiui į „Lufthansa“ bus pilnai integruoti hub’ai Briuselyje ir LHR (per BMI). Tai į jungtis su šiais hub’ais reikia žiūrėti kaip į vientisą sistemą. Kad reikėtų dviejų „overnight“ jungimų į LH hub’us – šiai dienai nėra realu. Šiai dienai LH VNO turės didžiausią „presence“ tarp visų Baltijos šalių oro uostų.

  41. Vytautas-NT - 2011 03 23, 11:34

    Skayčiau 5000 Lt tai jau yra ganėtinai brangu. Nors mažiausia teoriškai įmanoma išspaust kaina iš Lietuvos yra apie 4000 Lt. Jei reikia dar pigiau- reikės pavažiuot.
    Beje, geros kainos į Australiją yra iš Maskvos iki kurios galima nusigaut sausumos transportu nebrangiai.

    Ar yra tikimybė, kad Lufthansa pasiūlys skrydžius į Ciurichą arba Miuncheną?

  42. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 11:41

    Beje, dar apie CSA – jų „fleet strategy“ iki 2020 m. yra tik „Airbus“ ir ATR lėktuvai. Jeigu į VNO būtų „overnight“ skrydis, tai abu reisai turi būti operuojami to pačio tipo lėktuvu dėl įgulų rotacijos.

    Dėl tarifų – nekalbu apie „campaign prices“, aišku, būna pigiau. Bet jeigu rišiesi prie datų ir „high season“ nori skristi, tai verta tiesiog lyginti pigiausius „economy“ nuolatinius tarifus.

  43. Vytautas-NT - 2011 03 23, 12:00

    Bloga ta CSA fleet stategy. Ypač pasirinkus ATR vietoj Q400/Q300. Nes su pastaruoju būtų galima į Vilnių skraidyt be vargo.

    Kiek žinau High season Australijai yra žiema ir vasara, bet ne ruduo (pas juos).

    Tiėkimės, kad CSA planuoja pirkt A330 arba A350…

  44. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 12:05

    Vytautai-NT: tavo nuosprendį CSA „fleet strategy“ nežinant kaštų, nežinant „network strategy“ ir kt. dalykų galima įrašyti į tavo pareiškimų aukso fondą, šalia VNO-London City maršruto reikalingumo ir kt. :-) No offence.

  45. Jurgis - 2011 03 23, 12:19

    Slesers: If Ryanair leaves Riga airport, there will be less competition and tourism development
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38823

  46. Stebetojas - 2011 03 23, 12:26

    Gal keliautojų skaičius padidės EUROBASKET 2011 žiūrovų sąskaita, papildomi CHARTER’iai…

  47. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 12:30

    Stebėtojui: esu jau šitam bloge vardinęs banalų skaičiavimą, kuris rodo, jog VNO laukia maximum 10 tūkst. keleivių dėl Europos krepšinio čempionato. Ir čia labai optimistinė prognozė dėl 10 tūkst. Taigi, tai lašas jūroje.

  48. skraidytojas - 2011 03 23, 12:46

    Lufthansos jungtys per Briuseli su Etihad daznai yra nepatogios, nes (dabar tiksliai nepamenu) ar kelionei pirmyn ar kelionei atgal susidaro laukimas apie 15 valandu :/

  49. Marius - 2011 03 23, 12:52

    Tai taip iseina visi su Ryanair skris per KUN ir i Palanga su Airbaltic,LKF tikisi sulaukti 27 000 sirgaliu optimistiniu variantu,o pesimistiniu paciu blogiausiu 20 000,nu jo issiskaiciuos 3000 Latviu dar koks 2000 vyks kitom transporto priemonem,vis vein lieka 15 000, jei imam i prieki atgal 30 000 gaunas?

  50. Simonas Bartkus - 2011 03 23, 12:57

    Mariau, pakartosiu:
    tikisi 30 000 (šiaip – kosminis skaičius, bet anyway). Prognozuojama, kad iki 20 tūkst mažiausiai bus latviai, lenkai ir kt. kaimynai kurie antžeminiu transportu keliaus (užsienio tokia patirtis). Lieka 10 tūkst., kuriuos dalinsis trys oro uostai.
    O šiaip, deja, į krepšinio čempionatus paskui savo rinktinę masiškai važinėja tik lietuviai ir slovėnai.

  51. Vytautas-NT - 2011 03 23, 14:20

    Kalbant apie lėktuvyno ir maršrutų strategija, tai galima pastebėti, kad blogas lėktuvų tipų pasirinkimas, sukelia problemų formuojant tinklą, nes riboja lankstumą.
    Puikiausias pavyzdys yra Q400, kuris AirBaltic gali pakankamai sėkmingai keisti B737 ir skristi net į Romą ir Paryžių.
    Aišku ATR-42/72 yra pigesni, nei analogiški Q300/400, bet tada toliau Lenkijos, Vengrijos, Vakarų Ukrainos su tokiais lėktuvais nelabai paskrisi.
    Aišku teoriškai įmanomas labai nepopuliarus variantas- A318 (jų parduodama labai nedaug, ir , spėju, jie brangesni už CRJ1000 bei E195…

  52. Stebetojas - 2011 03 23, 14:49

    Pastebėkite, 32% pygių skrydžių, t.y. Klientai, kurie neduoda naudos Lietuvai , Miestui…
    emigrantai,keliautojai. Nelabai geras rodyklis.

  53. Linas - 2011 03 23, 14:55

    Jei kam idomu AY preliminarus vasaros sezono tvarkarastis:

    Preliminary long-haul timetable for summer season

    Helsinki (HEL) Bangkok (BKK ) AY095,DAYS 1234567
    DEP 2340 ARR 1345( 1) A/C 330/333/340

    Helsinki (HEL ) Delhi (DEL ) AY021, DAYS 234567
    DEP 2010 ARR 0525( 1) A/C 330/333/340

    Helsinki (HEL ) Hongkong (HKG ) AY061,DAYS 14567
    DEP 1640 ARR 0725( 1) A/C 333/340 (as of 30May)

    Helsinki (HEL ) Hongkong (HKG ) AY069 DAYS1234567
    DEP 2340 ARR 1425( 1) A/C 330/340

    Helsinki (HEL ) Seoul (ICN ) AY041 DAYS 1234567
    DEP 1730 ARR 0815( 1) A/C 333

    Helsinki (HEL ) Nagoya (NGO ) AY079 DAYS 1234567
    DEP 1715 ARR 0850( 1) A/C 333

    Helsinki (HEL ) New York ( JFK) AY005 DAYS1234567
    DEP 1410 ARR 1550 A/C 330/333

    Helsinki (HEL) Osaka (KIX) AY077 DAYS 1234567
    DEP 1720 ARR 0855( 1) A/C 333/340

    Helsinki (HEL) Peking (PEK) AY051 DAYS 1234567
    DEP 1805 ARR 0655( 1) A/C 330/333/340

    Helsinki (HEL ) Shanghai (PVG ) AY057 DAYS1234567
    DEP 1710 ARR 0710( 1) A/C 340

    Helsinki (HEL ) Singapore (SIN ) AY081DAYS1234567
    DEP 2340 ARR 1610( 1) A/C 340 (as of 30 May)

    Helsinki (HEL ) Tokio (NRT ) AY073 DAYS 1234567
    DEP 1715 ARR 0855( 1) A/C 333/340

  54. Linas - 2011 03 23, 14:58

    Turiu ir BT vasaros sezono tvarkarasti, jai kam rupi :)

  55. Marius - 2011 03 23, 15:07

    32% LCC keleiviu neduoda naudos Lietuvai tai yra emigrantai,keliautojai?
    As pats is Londono gyvenu jau greit 10metu bus,patikek manim tie emigrantai daugiau isleidzia pinigu negu turistai jei moterys ir sukuosenas pasidaro, ir iseina i miesta,ir visokius SPA aplanko ir t.t. dar ir pilna lagamina atsiveza visko…
    Ir tarp kita ko emigrantai neskristu jei kaina butu didele ,o dabar kai nebrangu labai daznai siaip be jokios progos atsiradus keliom laisvom dienom skrenda ir gimines ,draugus aplanko ir pailsi …
    Cia tikrai nesamone pasakei jei paskaiciuotum kiek isleidzia vidutiniskai emigrantas,kiek vidutinis turistas tikrai nustebtum

  56. Vytautas-NT - 2011 03 23, 15:14

    Mano klausimas mažiau retorinis- ar realu šiais metais tikėtis reiso (geriausia low-cost) į Kaliningradą.
    Ir kiek realus LuxAir atėjimas? Ta prasme ar yra kažkoks srautas į mažąją ES sostinę?

  57. Audrius - 2011 03 23, 15:23

    Iš kur į Kaliningradą? Iš VNO? Kas vykdys? Juk reikia dar ir tarpvalstybinės sutarties laikymosi.

  58. Tadas - 2011 03 23, 15:28

    Kokio velnio skrydziu i LUX ir Kaliningrada? Gal pirmiau atkurkime susisiekima su tokiais miestais kaip Paryzius,Stambulas ir pan…

  59. skraidytojas - 2011 03 23, 15:30

    @Vytautas-NT O tau neatrodo, kad jei CSA rinkosi ne Q400 tai gal jei nenorejo daryti komediju su 3,5h skrydziais ale VNO-FCO ir pan? Matyt, pasirinko tai, ka norejo pasirinkti – ATR’ai puikiai atidirba skrydziuose aplink. Be to Cekija – ne Europos uzkampis, kaip Lietuva – tuo ATR pakankamai nemazai pasiekti galima

  60. Stebetojas - 2011 03 23, 15:33

    @ Marius Atsiprašau, nenorejau įžisti.

  61. Šarūnas - 2011 03 23, 15:39

    VNO tinklapyje tarp aviakompanijų sąrašo jau ir RyanAir atsirado ;]

  62. Vytautas-NT - 2011 03 23, 15:40

    Iš Kaliningrado galėtų skraidyt SkyExpress, kurie planuoja skraidyt į Kauną iš Maskvos.
    Nes šansų, kad suos leidimą iš Kaliningrado daugiau, nei kad iš Maskvos. O Kaliningradui praverstų jungtis su LCC hub’u Vilniuje, juolab kryptys siūlomos neblogos.
    Na aš ir nesiūlau sekti LAL/AirBaltic pavyzdžiu. Nors, kai skraidžiau BRU-VNO su SAAB2000, tai skrydis tikrai neprailgdavo.
    Esmė- Q400 gali būti naudojamas kiek tolimesniuose segmentuose be didesnių laiko nuostolių. Praha-Vilnius/Ryga galėtų būt geras to pavyzdys.
    Šiaip DASH’u yra dvigubai daugiau parduota. Aiškiai ne dėl to, kad jie blogesni…

  63. Marius - 2011 03 23, 15:45

    Nu jo pirma Paryziaus reikia ,o toliau jau ten ziuret…Paryzius juk be abejo viena is populiariausiu krypciu,bet manau cia laiko klausimas dar siais metais kas nors tikrai prades skrist jei ne LCC tai EstonianAir

  64. Marius - 2011 03 23, 15:53

    Bus idomu kai prasides EstonianAir i Berlyna,jie kiek teko skaityt neturi jokiu susitarimu ,tai tik tiesioginis bus…Bus matyt kaip pildysis,nors nebus labai jau blogai ,kaip ne kaip is Berlyno ir aplink ji, nemaza dalis vokieciu turistu i Lietuva atskrenda..
    O ir darbo rinka atsiveria ,tai galimas daiktas bus laikui begant kazkas panasaus ,kaip populiariausia tiesiogine kryptis Londonas..
    Nors Londono tikrai jau nieks nepralenks..
    Sekmes estam

  65. Šarūnas - 2011 03 23, 16:04

    Kažin ar estai be dar vieno lėktuvo paimtu dar ir Paryžių. Man atrodo, jog jų lėktuvas aria kaip reikiant, nors gal ir yra langų. Tačiau Prancūzijos sostinė yra gan toli. Kada ir koks didžiausias krypčių skaičius buvo į Vokietiją? Dabar turim – BRE, FRA, TXL.

  66. Marius - 2011 03 23, 16:49

    Nu taip,bet Milana galetu pakeist i Paryziu ,ten jau tikrai nepakonkuruos nei su Wizzair, nei su Ryanair..

  67. Tadas - 2011 03 23, 16:58

    Nuo vasaros sezono OV nuima MXP krypti.

  68. ES - 2011 03 23, 17:05

    Vytautai-NT – suprantu, kad kazka Tamstai aiskinti yra bergzdzias reikalas, bet KAM Karaliauciui skrydziai i VNO ar KUN kaip i pigiu skrydziu „hub’a“, kai salia Gdanskas su 22 Wizzu bei 11 Ryanair marsrutu????

  69. Wincas - 2011 03 23, 17:08

    Juk Paryzius is KUN yra kam cia dubliuotis ?

  70. Augis - 2011 03 23, 17:23

    Šiąnakt vyks dar vienas airbaltic sale’as. praktiškai dviejų savaičių tarp išpardavimo ir išpardavimo neišlaukia. negan to, šitas išpardavimas mus ne tolimiems skrydžiams, o skrydžiams balandžiui. Wtf? Taip jau blogai su cash’u, kad geriau bilietas už 100 litų šiandien, o jau kai reiks skraidint iš kažkur kuro gausim?

  71. Šarūnas - 2011 03 23, 17:49

    Pirmi SU planai naudojant Sukhoi – http://airlineroute.net/2011/03/23/su-su9-s11update2/

  72. Jurgis - 2011 03 23, 18:39

    @Šarūnas Siaip tai idomiai tarp Reguliariųjų skrydžių oro bendroviu ziurisi Aviavilsa,-nors ir reguliarus skrydziai, bet ne keleiviniai. Jai noretusi atskiros kategorijos.

  73. Tomas - 2011 03 23, 19:08

    Taip, Paryžius yra viena aktualiausių krypčių ir patys planavom ten apsilankyti, bet kadangi nėra tiesioginių skrydžių ir tai yra tik viso labo asmeninė turistinė kelionė, tai atsisakėm tokių planų. Bet kokiu atveju, Vilnius turi būti sujungtas su pagrindinėm Europos sostinėm tiesioginiais skrydžiais, o tik tada galvoti apie kažkokius Minskus, Kaliningradus, Delhius ir t.t. :)

  74. Justinas - 2011 03 23, 20:24

    Augi, tereikia šiek tiek aktyviau sekti airBaltic kainas ir bus akivaizdu, jog šiti airbaltico sale’ai realiai didelių nuolaidų, išskyrus, matyt, kelis maršrutus, nesiūlo. Čia eilinis airBaltic mėginimas padidinti pardavimus nepopuliariuose maršrutuose (arba tuose su overcapacity), Ryanair irgi kas kelias savaites daro akcijas.

  75. Jurgis - 2011 03 24, 08:41

    Kas labiausiai parems Palangos oro uostą, to vardu ir pavadins
    http://www.balsas.lt/naujiena/530931/kas-labiausiai-parems-palangos-oro-uosta-to-vardu-ir-pavadins

  76. silentium - 2011 03 24, 09:27

    Jau galvojau kad bus Maxima Airport, bet čia pasirodo apie savivaldybių rėmimą kalba :D

  77. Jurgis - 2011 03 24, 10:52
  78. mėgėjas - 2011 03 24, 14:38

    Gal kiek ne į temą, bet turiu vieną asmeninį pastebėjimą.
    Iš vienos pusės puiku, jog Vilniaus oro uoste gerokai padaugėjo visokų užkandinių, parduotuvėlių, kioskų ir pan. Iš kitos pusės atvykus ryte ar kiek vėliau į oro uostą prie pagrindinio įėjimo rikiuojasi bent po 4-6 krovininiai automobiliai atvežę įvairias prekes ir pan. ir užgriozdinę visą pagrindinį įėjimą. Skraidau tikrai dažnai, bet šį vasarį ir kovą net nejaukiai pradėjau jaustis laviruodamas tarp tų sunkvežimių, norėdamas patekti į oro uosto išvykimo salę.
    Aš suprantu, kad tai Vilniaus oro uosto bėda, kai jis yra orentuotas ne pagal privažiavimo kelią ir lėktuvų peroną išilgai, o statčiai jiems. Taičiau jei nebus nieko daroma, tai kas darysis, kai keleivių kiekis išaugsgs (kartu augs ir tų prekybos taškapyvartos ir prekių poreikiai), ar netaps pagrindinis orouosto įėjimas panašus į prekybos centro prekių priėmimo rampą?

  79. Marius - 2011 03 24, 15:20

    Labai gerai ,kad Klaipeda sujudo,Palanga juk negali islaikyti viena oro uosto…
    Gerai kai ir verslininkai judinti reikalus pradeda..
    Palangai reiktu koki reisa i Londona tikrai pelningas butu,nebutinai kasdien uztektu ir 2kart savaitej pradzioj,o toliau jau galima galvoti ir apie kitas kryptis

  80. Mindauqas - 2011 03 24, 18:38

    Grįžtant prie įrašo temos, labai įdomu bus palyginti ‘capacity share, 2011 July’ grafiką su ‘market share, 2011 July’ realiu pasiskirstymu – airBaltic greičiausiai kris žemiau 15%, o Ryanair ir Wizzair bendra dalis gerokai viršys 40% ir artės 45% link.

  81. Jurgis - 2011 03 24, 19:40

    Estonian Air to reopen a number of direct flights
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=38916

    Estonian national air carrier Estonian Air will reopen direct flights to Paris, Berlin, Barcelona, Milan (Malpensa) and Nice, as the company reports.
    The number of weekly frequencies will also be increased on routes to Brussels, London Gatwick, Moscow and Amsterdam, writes LETA.

    Easyjet will launch a new route to Liverpool on April 26. The flights will be operated three times per week.

    LOT Polish Airlines will increase weekly frequencies Tallinn – Warsaw route and City Airline on Tallinn – Göteborg route.

    During the summer season, Tallinn Airport will have scheduled direct services to 32 destinations including domestic flights, operated by 13 airlines.

  82. Jurgis - 2011 03 24, 19:48

    Palyginus su Talinu, VNO pagal dabartine informacija tures 15 a/k (pries 13 a/k Taline). O kiek tiesioginiu krypciu vasarai ? Gal dar ne viska ir zinome, gal kokia nauja kryptis dar atsiras ?

  83. Šarūnas - 2011 03 24, 20:48

    Jurgi, Simonas rašė, kad Paryžius bus pasiekiamas ir tiesioginiais skrydžiais. Matome, jog estai skraidys į Paryžių iš Talino, tai galbūt uždarius MXP, kas įvyks netrukus – pradės skrydžius į Prancūziją. Tai gi man atrodo, kad tai tik laiko klausimas…

  84. Vytautas-nt - 2011 03 24, 21:06

    Dar vienas variantas i Paryziu skraidyt TLL-VNO-CDG.
    Beje, klausimas didiesiems skaiciuotuojams- kiek keleiviu pagal plana turetu pervezt Talinas? Ta prasme ar Ryanair atejimas leis aplenkti?
    Jei manoma, kad Kaliningradas nevertinga kryptis, tai gal yra sansu sulaukt LCC i Peterburga. Beje, skirtingai nuo Gdansko, VNO yra memazai tradiciniu vezeju…

  85. .. - 2011 03 24, 22:32

    vytautai nt, man idomiau jei paskaiciuotum srauta VNO-siaures salys, ir RIX, TLL- ta pati ir palygintum

  86. Pranas - 2011 03 24, 23:11

    Reik tikėtis Vilniuje kartu su pirmu Ryanair skrydžiu atrakcija bus ne mažesnė nei šitam Vokietijos oro uoste. O ir mūsų politikai šalia O’Leary ne mažiau tiktų

    http://www.mz-web.de/servlet/ContentServer?pagename=ksta/xpage&atype=ksFotoLine&aid=1300860258020&akt=4&anzahl=11

  87. Oleg - 2011 03 24, 23:29

    Ši prancūzų kompanija, įsteigusi padalinį Baltijos šalims, jau nuo gegužės mėnesio pradės užsakomuosius skrydžius iš Liono į Vilnių. Planuojama atvežti iki 2000 turistų į mūsų šalį, siūlant jiems savaitines keliones aplankant ne tik Lietuvą, bet ir kitas dvi Baltijos šalis. Prancūzų kompanija taip pat planuoja bandomąjį reisą iš Deauville į Lietuvą spalio pabaigoje. Per Vėlinių savaitgalį mūsų šalį aplankys gausus turistų būrys iš Normandijos.

    http://www.balsas.lt/naujiena/531053/lietuva-patrauke-prancuzijos-turizmo-ministro-demesi

  88. Tomas_new - 2011 03 24, 23:40

    Kas liecia Palanga, tai artimiausiu laiku turetume sulaukti LCC naujienu. Asmeniskai as dirbu reklamos sektoriuje ir siandien gavau konkursini brief`a parengti media pasiulyma naujos avialinijos atejimui ir jos paslaugu paprominimui… visos nurodytos medijos orientuotos i Klaipedos ir Liepojos regiona. dabar tereikia laukti – ledai aname kraste pradeda judeti :) bent jau as tikiuosi…

  89. Paulius - 2011 03 24, 23:56

    Ačiū, Tomai, įdomios naujienos. Kaip manot kolegos kuris LCC realiausias PLQ kandidatas? :)

  90. Marius - 2011 03 25, 00:18

    Labai maloniai stebina naujienos ,kad bus 2000 prancuzu,kaip jau skelbta panasiai tiek pat ir ispanu is Bilbao berods atskraidins…Reiskias idomus esam..
    Dar Eurobasket,idomu bus rudeni paziuret 2011 Vilniaus viezbuciu uzimtuma

  91. Marius - 2011 03 25, 00:22

    O pietu salims per vasaros karscius labai patinka kur vesiau patraukt…
    Jei neklystu visai neseniai kelis metus atgal italai gan daznai skrido i Palanga ,Vilniu…
    Manau cia einama gera linkme..

  92. Francas - 2011 03 25, 08:54
  93. Vytautas-NT - 2011 03 25, 08:56

    Dėl to užduodu logišką klausimą Simonui- kodėl WindJet skraido į Rygą ir Taliną, bet ne į Vilnių?

  94. Jevgenij - 2011 03 25, 09:32

    Del PLQ – labai gerai! Turistai iš Maskvos nepamaišys. 50 vt. Karta per savaite? manau jau greitai nebeliks vietu. :)

  95. Jevgenij - 2011 03 25, 09:36

    Beje jie turi tik CRJ200 :)

  96. Vytautas-NT - 2011 03 25, 09:37

    Iki šiol nesupratu kodėl UtAie nutraukė skrydžius į Palangą, nes keleivių netrūko, o kainos buvo gerokai didesnės, nei į Vilnių. Beje, vienąkart teko šiuo reisu pasinaudot.
    Kadangi RusLine naudoja CRJ-200, tai į Palangą atskris greičiau, nei UtAir į Vilnių. jei keleivių bus daugiau- spėju padidins dažnumą iki 2 ar 3 skrydžių per savaite.

  97. Jevgenij - 2011 03 25, 09:41

    12000-18000 RUB i abi puses… :) Maskviečiams neperbrangiausei.

    7R-187 26.06.11 05:50 Москва Домодедово
    26.06.11 06:40 Паланга-Клайпеда
    КАНАДЭР РЕГИОН ДЖЕТ

    7R-188 10.07.11 08:10 Паланга-Клайпеда
    10.07.11 11:15 Москва Домодедово

    КАНАДЭР РЕГИОН ДЖЕТ

  98. Simonas Bartkus - 2011 03 25, 09:42

    Vytautai-NT: VKO-PLQ yra 416nm atstumas, DME-PLQ yra 571nm, t.y. atstumas daugiau nei trečdaliu yra didesnis iki Palangos nei Vilniaus. Tai sąlygoja ne tik ilgesnę skrydžio trukmę, bet ir didesnius kaštus. Bet čia ne į temą – anyway, maršrutas labai geras.

  99. Simonas Bartkus - 2011 03 25, 09:49

    Vytautai-NT: „WindJet“ veždavo čarterių grupės į Rygą ir Taliną iš Italijos. Kodėl neveždavo į Lietuvą – čia pirmiausia klausimas turizmo organizatoriams Lietuvoje. Šią vasarą, panašu, kad neveš nė į vieną Baltijos šalį.
    O „Alliance De Monde“ jau seniai Vilniaus oro uostą buvo informavę apie čarterius iš Pietų Prancūzijos, bus taip pat iš Tulūzos, daugelį reisų operuos „Small Planet“.

  100. Vytautas-NT - 2011 03 25, 09:59

    Čia kažkas netaip. Negali būti atstumas tarp Domodedovo ir Vnukovo 155 mylios. Jei tai būtų Bykovo, dar kažkaip patikėčiau. Aišku Domodedovas kiek toliau nuo Lirtuvos, bet ne tiek.

    Beje, aš neteigiu, kad skraidyt į Palangą Pigiau nei į Vilnių. Nors dažnai kainos nelabai priklauso nuo atstumų…

  101. Simonas Bartkus - 2011 03 25, 10:01

    Atsiprašau, suklydau. Norėjau parašyti, kad VKO-VNO yra 416nm, DME-PLQ yra 571nm. T.y. nuo Maskvos Palanga gerokai toliau nei Vilnius.

  102. Jevgenij - 2011 03 25, 10:53

    Palangai liko dar tik į Vokėtiją reisiuką kokį vieną ir puikumėlis!

  103. Marius - 2011 03 25, 11:08

    http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/lietuvos-keliautojams-nauji-skydziai-i-rusija-ir-kazachstana-194-143256 nors ir jau buvo kalbeti apie ju planus,bet vistiek..
    Idomu but suzinot ,gal kas zinot kokia dali keleiviu is Kijevo sudaro verslas,turistai ir pan.,nes kazkaip keista rusai vieni geriausiu turistu,o ukrainieciu beveik nesimato apgyvendinimo imoniu statistikose,na gerai turi jie Odesa ir pan.,bet juk ir rusai turi pietuose daug kur nuvykt,ir be juros jie juk daznai Vilniui apsistoja,gal cia Turizmo Departamentas nosi krapsto?

  104. Marius - 2011 03 25, 11:32

    Na del reiso i Palanga 50vietu tirai uzpildys ir ne tik vasara,rusai megsta ypac kai prasideda Maskvoje smogas per karscius ir nerekomenduojama eit i lauka..Manau cia net mazoka ,reiktu kokiu triju reisu su 50 vietu lektuvu,bet gerai nors tiek be to jie planuoja skrist ne tik vasara..Jega ,judam i prieki

  105. Jurgis - 2011 03 25, 12:16

    Ryanair refuses to settle its debt with Latvijas Gaisa satiksme
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38931

  106. Jurgis - 2011 03 25, 12:33

    Wizz Air: Forced Landing

    Yesterday (24.03) at about the 20th Wizz Air aircraft, flying from Riga to London Luton, forced to land at the airport in Gdansk. The reason for unscheduled visit was drunk passenger on the Airbus A320 board.

    Drunk, 31 year old Latvian brought out from the plane by force. After a short stop flight to London continued.

  107. Jurgis - 2011 03 25, 13:43

    Dar pijokeliu tema :)

    Per skrydį į Vilnių dėl girtavimo apkaltintas airis teismui neįrodė buvęs apšmeižtas
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/per-skrydi-i-vilniu-del-girtavimo-apkaltintas-airis-teismui-neirode-buves-apsmeiztas-59-143277

  108. Zoe - 2011 03 25, 15:21

    Simonai, kiek paveluotai, bet papildysiu pirmus du sio straipsnio komentarus. Tavo pareiskimas, kad būtent kėdžių skaičius nusako galimybę pasiekti yra toks pat rimtas kaip teiginys, kad vienos rusies obuoliu kiekis parduotuveje nusako galimybe pasirinkti preke. :) Sorry uz kanduma, bet mano galva truputeli persistengi gindamas sia pozicija. Is principo padidintas vietu skaicius pagerina pasiekiamuma tik su ta salyga, kad esant mazesniam kiekiui jo nebutu uzteke visiem norintiem, bet ne ka daugiau. Tuo labiau, kad pats ne tik sutinki bet ir teigi ,kad ne viena Wizz ar Ryan pasiulyta kryptis reikalaus papildomo stimuliavimo. Bet tai nieko bendro neturi su pasiekiamumu, kuris nepageres nuo to ar kedziu i Londona bus 10 ar 100k per menesi.

  109. Simonas Bartkus - 2011 03 25, 15:39

    Zoe: iš dalies tu esi teisus, tačiau yra kita medalio pusė. Jeigu suvoksime „pasiekiamumą“ tik kaip „galimybę atskristi“, tai realiai manau, jog ta galimybė buvo pakankama ir pernai, ir užpernai. 6 kasdieniai skrydžiai į Rygą, keturi kasdieniai į Kopenhagą, du kasdieniai į Varšuvą, Maskvą, Frankfurtą, Helsinkį, kasdieniai į Briuselį, Prahą, Amsterdamą, Vieną iš principo yra puiki integracija į visus Rytų/Centrinę Europą aptarnaujančius skrydžių tinklus. T.y. 90% rinkų, iš kur yra interesas skristi į Lietuvą galima pasiekti su vienu persėdimu, likusios nišinės arba labai tolimos – su 10%.
    Tačiau „seats offered“ parodo, kiek žmonių turės galimybę atskristi ar išskristi iš Lietuvos. Aviakompanijos yra verslo subjektai ir aišku, jog jos dės visas įmanomas pastangas, kad būtų kėdės užpildytos. Mažiau kėdžių – mažiau ir pastangų, mažiau ir galimybių.
    Faktas toks, jog jeigu pvz. Lufthansa paliktų FRA vieną kartą dienoje ir atidarytų vieną kasdienį skrydį į MUC (kaip padarė TLL), tai nuo to keleivių Lietuvoje nepadaugėtų iš vis. Taip, nominaliai galima girtis papildoma kryptimi, tačiau pasiekiamumo prasme tai yra tas pats – ar daugiau kėdžių į FRA, ar naujas reisas į MUC.
    Taip pat galima vertinti ir lėktuvų didinimą – didžiosios aviakompanijos turi labai galingus pardavimų kanalus ir jeigu didina lėktuvą, tai faktas, kad sudės visas pastangas juos užpildyti ir pagerės pasiekiamumas – daugiau keleivių bus pasiūlyta opcija skristi į Lietuvą.
    Pavyzdžiui, Bilbao oro uostas – 28 kryptys, 3,6 mln. keleivių per metus. Liverpulio oro uostas – 36 kryptys, 5 mln. keleivių per metus. Bergenas – 35 kryptys, 5 mln. keleivių per metus. Ar kas prikaišioja, kad šie miestai blogai pasiekiami?
    Tiesiog noriu pasakyti, kad krypčių skaičiaus vaikymasis yra perreikšminamas.

  110. Jurgis - 2011 03 25, 16:01

    Dziugu, kad diskusija del skrydziu krypciu dave teigiama rezultata. VNO skrydziu zemelapyje –
    http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/skrydziu-zemelapis/
    matome Stokholmas ARN ir Stokholmas NYO, Milanas MXP ir Milanas BGY. Viskas gerai ir aiskiai.
    Aisku, labai liudna matyti visa Prancuzija tuscia, ne vieno skrydzio. Idomu, kada galima tiketis zinios del Paryziaus ?

  111. Šarūnas - 2011 03 25, 16:19

    Žemėlapyje vis dar trūksta Doncaster/Sheffield. Ar Wizz net nepradės skrydžių ten?

  112. Tadas - 2011 03 25, 16:28

    @Šarūnas -Wizzair puslapyje bilietai pardavinejami,tai matyt prades skrydzius.Bet matyt VNO praleido sia krypti arba nezino lietuvisko pavadinimo :)

  113. Oleg - 2011 03 25, 17:39

    Dar reikia tureti omeny, kad Stansted, Bergamo, Ciampino et all yra low costeriu „hubai“, t.y. zmones keliauja iki tokiu „hubu“ ir skrenda toliau.

  114. Šarūnas - 2011 03 25, 17:45

    Į žemėlapį jau įdėtas ir Berlynas, kažin kodėl delsiama su Ryanair kryptimis?

  115. Vytautas - 2011 03 25, 17:47

    Simonai, pratesiant tavo pavyzdžius – VNO turint vienintelę kryptį su 6mln. kėdžių pasiūla (tarkim tai būtų FRA), pasiekiamumas būtų geresnis nei turint 2mln pasiūlą ir 25 kryptis?? I don’t think so :) Manau, pasiekiamumo „gerumą“ nusako tinkamas asortimento/kiekio santykis (tas pats tinka ir parduotuvei su obuoliais).
    O kaip atrodo tas tinkamas santykis, čia jau diskusijų objektas…

  116. Mindauqas - 2011 03 25, 18:46

    OT: Turizmo departamentas apie feisbuko konkursą. Dabar rengs strategiją dėl dalyvavimo feisbuke. Tai viskas dar toli toli atsidės:)

    http://www.tourism.lt/aktualijos/detaliai.php?ID=3117

  117. Tomas - 2011 03 25, 19:04

    Beabejo, kad kalbant apie pasiekiamumą reikia atsižvelgti tiek į tiesioginių krypčių skaičių, tiek į „kėdžių“ pasiūlą ir nei vieno iš šių komponentų negalima atmesti. Turi būti geras santykis tarp šių dalykų. Šiuo metu su kėdžių skaičiumi gal ir neblogai, bet krypčių skaičius gan „šlubuoja“. :)

  118. Patikimasis - 2011 03 25, 19:51

    Jūs baikit kaltinti kitus nes, kai visi kalba kad yra daug pasiūlos kryptyse tai visiem dzin, o štai kai jau ateina metų galas, kalta oro uosto administracija kad neaptarnavo tam tikro skaičiaus keleivių, nors visus metus visi verkė ne dėl keleivių skaičiaus, o dėl krypčių. Ir šiap fantazuojat belekaip. Jokia normali aviakompanija (tradicinė) neskraidys kokia kryptimi du kartus per savaite, nebent išskirtiniais atvejais. Taip skraido nebent low costai. Jau rašė, kad galima pasiekti 90% mums reikalingiausių vietų per viena stop’ą, tai ko jums trūksta. Atsiminkit, niekad nebus pasiūlos be paklausos. Tai tiek …

  119. Jurgis - 2011 03 25, 20:28

    Kol mes laukiam nesulaukiam ziniu del reguliariu skrydziu Tel Aviv – Vilnius, pakimba ir Sun D’Or charteriniu skrydziu i Vilniu galimybe :

    Sun D’or to lose licenses?
    The Israeli Civil Aviation Authority announced that with effect from April 1 charter airline Sun D’or may lose their operating licenses. The result of this operation is an investigation conducted by the national security services.

  120. Tomas - 2011 03 25, 20:46

    Patikimąjam: niekas nieko nekaltina ir tai ką turėsim yra geriau nei buvo, bet jei manai, kad nėra paklausos į tokias kryptis kaip Paryžius, tai nepyk, bet tuo sunkoka patikėti. Ypač jei kalba eina apie low costus.

  121. Patikimasis - 2011 03 25, 21:02

    Pacitatuok kur aš rašiau kad į Paryžių nėra srauto. Srauto yra ir į Čikagą, bet niekas dėl to nedejoja, ir nesakykit kad čia visai skirtingi dalykai.
    Kaip sakyta Paryžius bus, tai taškas, reiškia jis bus.

  122. Jurgis - 2011 03 26, 11:04

    airberlin: Significant strategic decisions in 2010

    March 25, 2011

    airberlin aims further growth with oneworld – Revenue increased to EUR 3.72 billion, number of passengers to 33.6 million – Net debt reduced by EUR 84.9 million – negative EBIT of EUR 9.3 million

    In the current and in the coming year, airberlin, Germany’s second-largest airline company, will be intensively preparing for its upcoming membership in the international airline alliance oneworld(r), which is scheduled for spring 2012, as well as expanding its intercontinental flight connections, and strategically enlarging its presence in Eastern Europe.

    „The decision to join oneworld is one of the most important strategic steps in the history of airberlin, and with NIKI, attractive opportunities for growth, particularly in Eastern Europe, are opening up for us,“ stated Hunold.

    Source: Air Berlin

  123. Vytautas-nt - 2011 03 26, 12:50

    Idomu ar galime tiketis AirBerlin ar Niki artImiausiu metu VNO.
    O siaip griztant prie diskusijos esmes- didziausia VNO problema- netolygios aljansu dalys. Aisku tai lemia geografija, bet jei SkyTeam padetis dar pusetina (labai truksta Aeroflot), tai OneWorld atveju padetis tragiskai- vienintelis Finnair neuztikrina rysio su kitais Hub’ais.
    Taigi dziaugtis vien dideliu kedziu skaiciumi negalima. Yra daug visokiu bet.
    Teoroskai turim jungtis su vienu persedimu daug kir Europoje, bet is nemazai vietu isskrist reiketu septinta ryto ar anksciai. Is Briuselio velyvos jungtys tik dvi, is kuriu viena- AirBaltic (net Lufthansa iwkrenda per anksti).
    Dabartine skrydziu situacija palanki skrydziams kai kuriomis kryptimis ( pvz Stokholmas). Bet didesnis krypciu ir zaideju skaicius taip pat salygotu pigesnes kainas jungtims po Europa ir tolyn.

  124. Patikimasis - 2011 03 26, 13:18

    Jei gerai pamenu, praeitais metais NIKI kelis kartus buvo VNO, tik dabar galvoju ar charteris ar Austrian pavadavo. Gal ne į temą bet iš arti jų orlaiviai labai gražūs.

  125. Jurgis - 2011 03 26, 14:45

    Dar del Niki ir airBerlin –

    Full consolidation of NIKI Luftfahrt GmbH

    In July 2010, Air Berlin PLC & Co. Luftverkehrs KG acquired an additional 25.9 percent of the shares of NIKI Luftfahrt GmbH from the Privatstiftung Lauda (private Lauda foundation) and thereby increased its current participation in NIKI Luftfahrt GmbH from 24 percent to 49.9 percent. From July 2010, NIKI Luftfahrt GmbH has been fully consolidated within the airberlin group. NIKI Luftfahrt GmbH will remain a legally independent company with its own management. Hunold commented as follows: „Following years of successful cooperation and partnership with NIKI, the increase of airberlin’s participation was a logical development. NIKI has allowed us to access the entire Austrian market, and thus complements and expands our own network in a meaningful manner. NIKI’s base airport Vienna is developing more and more into another significant hub of the airberlin group.“

  126. Jurgis - 2011 03 26, 14:47

    Niki i Vilniu skraide kaip Austrian (Lufthansa), o dabar faktiskai priklauso airBerlin.

  127. @Jurgis - 2011 03 27, 00:56

    Į Vilnių senais laikais skraidė Nikio Laudos aviakompanija Lauda Air, tapusi Austrian Group dalimi. Niki buvo įkurta kur kas vėliau. Ir dabar būtent Niki tapo AirBerlin dalimi. Nors abi kompanijos priklausė tam pačiam buvusiam F1 lenktynininkui.

  128. Jurgis - 2011 03 28, 09:05

    Andrius Užkalnis rado kur „išsikrauti“:

    Komercinės aviacijos tema: frykų ir nusvaigusių magnetas
    http://www.pinigukarta.lt/blog/ekonomika-ekspertai/komercines-aviacijos-tema-fryku-ir-nusvaigusiu-magnetas

  129. Jurgis - 2011 03 28, 09:20
  130. Vytautas-NT - 2011 03 28, 09:45

    Kartais ginčytis su A.Užkalniu yra beviltiška. Mosuodamas „AirVilnius“ vėliavą A.Zuokas laimėjo rinkimus. Netikiu, kad A.Užkalnis galėtų būtis suktesnis už A.Zuoką…

    Ir dar man iki šiol nepaaiškėjo A.Užkalnio nuomonė apie ekranoplanų panaudojimo perspektyvas.
    Nes toks jausmas kad be Čikagos ir Tranzito centro VNO (beje Rygai kažkaip mistiškai pavyko sukurti tranzito centrą, nors aplinkui yra ir Helsinkis, ir Stokholmas, ir Maksva, o juolab Viena) jis daugiau apie nieką negali pasisakyti…

  131. j. - 2011 03 28, 09:49

    Nu mano nuomone komentuot komentatoriu komentarus tai cia blogiau nei Delfio perliukai.

  132. skraidytojas - 2011 03 28, 09:53

    Kai neturi ka daugiau pakomentuoti, galima pakomentuoti kazkieno diskusijas. Gal net nauja knyga isleis apie S.Bartkaus blogo komentarus.

  133. Wincas - 2011 03 28, 09:54

    Juokingas Uzkalnio straipsnis, kad ir kokiu nesamoniu cia yra prisneketa, bet kartais tos nesmones ima ir issipyldo ypac gerai utopines idejas vysto Ryanair. Na bet zmogus dave suprast, kad jam nepatinka kitu nuomones bei pasisakymai ….

  134. Vilius - 2011 03 28, 10:21

    Dėl AirBaltic: ar tai, kad jie nutraukia reisus nepadaro šio posto pavadinimo nebeteisingu?

  135. Vytautas-NT - 2011 03 28, 10:27

    Šiaip tai Simonas tikrai neskaičiavo AirBaltic nutrauktų reisų. Jei nebūtų nutraukę- būtų buvę dar geriau…

  136. Donatas - 2011 03 28, 10:47

    Jo:)) Užkalnis neblogai skėlė :)

  137. Jurgis - 2011 03 28, 11:11

    Dar apie turizma. Anot spaudos ir Wikipedia –
    France is, still today, the most visited country in the world –
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tourism#Most_visited_countries_by_international_tourist_arrivals
    Ir kaip gaila, kad mes nebeturesime jokiu tiesioginiu skrydziu i Prancuzija. Nors yra pazadas, kad netrukus atsiras i Paryziu. Bet vasara jau cia pat, o pazadas pranesimu dar nevirto.

  138. Jurgis - 2011 03 28, 11:16

    Iš Kauno į Alikantę kyla pirmas „Ryanair“ lėktuvas
    vz.lt
    Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pradeda tiesioginius skrydžius iš Kauno oro uosto į Ispanijos pietryčiuose įsikūrusią Alikantę. Pirmas bendrovės lėktuvas iš Alikantės Kaune leisis pirmadienį apie vidurdienį, o po pusvalandžio orlaivis kils skrydžiui atgal į Ispaniją. Keleiviai į Alikantę gali skristi dukart per savaitę – pirmadieniais bei penktadieniais. „Ryanair“ teigimu, Alikantė yra viena iš populiariausių aviakompanijos krypčių.

  139. pranas - 2011 03 28, 11:41

    tai kaip suprantu, Airbaltic skraidys tik i Ryga?

  140. Jurgis - 2011 03 28, 11:50

    @pranas O Talinas, Kopenhaga ?

  141. skraidytojas - 2011 03 28, 12:10

    nenustebciau, kad bent vasarai Talina nuimtu. nors Estonian nelieka, tai uzrauktom kainom turetu islaikyti skrydi.

  142. pranas - 2011 03 28, 12:16

    Talinas, Kopenhaga, Ryga ir viskas? Ir tai didziausia dali kedziu turinti bendrove. Manau bent jau Lietuvoj jos likimas aiskus.

  143. Marius - 2011 03 28, 12:45

    Airbaltic paskutiniai pasispardymai …Seniau ar anksciau turejo taip but ,servisas zemas ,kainos aukstos tik ,kad buvo situacija tokia VNO be skrydziu tai ir naudodavosi..
    Kad ir RIX ten jiem ne kas jau su oro uostu bando bendrom jegom Ryanair isstumt..Isstums Ryanair sukels kainas,latviai is KUN skraidys aisku cia juokais ,bet viskas imanoma

  144. Marius - 2011 03 28, 12:50
  145. Justinas - 2011 03 28, 12:54

    Labai ryšių požymių yra, kad ir Kopenhaga ilgai nesilaikys. Pastaruoju metu jau net tie, kas moka iš savo kišenės, ima skraidyti su SAS, o BT surenka vos 20-30 keleivių į savo F50. Palyginti su laikais, kai skraidė su 733, visai nekas…

  146. Jurgis - 2011 03 28, 13:12

    Na matyt todel kaip feniksas is pelenu ir ruosiasi rudeni VNO iskilti BAS. Iki to laiko jokiu airBaltic skrydziu apart Rygos gal ir nebeliks.

  147. Skytomas - 2011 03 28, 13:15

    Visada galvojau, kad Andrius Užkalnis – žavi ir kultūringa asmenybė, sugebanti pamatyti ir perteikti gyvenimo slėpinių atspindžius skirtingose Vakarų civilizacijos pusėse. Gaila, bet tenka nusivilti gerb. Andriaus retorika ir nepagarba šio blogo komentatoriams bei skaitytojams. Neesu aktyvus šio blogo komentarų rašytojas, bet visada juos perskaitau. Taip, Simono bloge būna komentarų, kurie sukelia šypseną. Tačiau nerimą kelia ne žmonių idėjos, o arogantiškoji lietuviškai nuvorišiška „mada“ – kritikuoti ir kitus vadinti debilais ar idiotais. Juk taip kvestionuojama prigimtinė žmogaus teisė išsakyti savo mintis ir idėjas. Primenu, kad tai KIEKVIENO žmogaus teisė į saviraiškos laisvę. Būtina diskutuoti, svarstyti, argumentuoti, o ne savanaudiškai kitų mintis viešinti kitose erdvėse, kuriose minėtų idėjų autoriai net neturi sąlygų ginti savo teiginių. Negražu, nes kvepia vienpuse komunikacija ir vienintele tiesa. Neatmeskime, bet ir pripažinkime, kad didieji svajotojai ar mąstytojai taip pat būdavo įtakingų amžininkų lyginami su žeme, o jų idėjos virsdavo dominuojančiojo elito pajuokos objektais. Tačiau norėčiau tikėti, kad šie laikai toli praeityje. Kita vertus, gerb. Andriui norėtųsi priminti, kad šis blogas yra viešoji erdvė, kurioje neoliberalioji (arba ekonominio racionalizmo) cenzūra par excellence neturėtų būti taikoma. Mūsų kultūra jau ir taip šių vėjų yra nublokšta į aukso karštinės laikų laukinius vakarus. Pagarbiai.

  148. Reachas - 2011 03 28, 13:26

    Ispanus atskraidinęs lėktuvas turėjo problemų

    Ispanus į Kauną atskraidinęs Iberia aviakompanijos lėktuvas turėjo problemų, rašo Marca. Sugedo hidraulinė sistema, atidaranti oro lainerio bagažo skyrių. Problema jau buvo žinoma dar lėktuvui nepakilus, todėl buvo svarstoma, kad lėktuvas galėtų leistis Vilniuje, kurio oro uostas turi daugiau tecninės įrangos. Tačiau galų gale ir Kaune komanda, nors pavėluotai, bet sulaukė savo bagažo.

  149. Marius - 2011 03 28, 13:57

    Va taip ,ir nereikia daryt skandalo del smulkmenu,jeigu jau Ispanijos rinktine skraido…
    But skride ,kad ir Lietuvos futbolininkai ir tiek purvo butu pripilta apie kompanija,neva skraido su pasenusiais,sugetusiais lektuvais..

  150. zuikis - 2011 03 28, 14:02

    Užkalnis tik įrodė, kiek sėdėjo Delfi ir Lryto komentaruose ir koks yra pletkų rinkėjas, jeigu sugeba viską užsirašyti ir komentarus pakomentuoti… Trūksta žodžių. Dar tokios frazės kaip „debilizmo reitingas“ ar „idiotizmo koeficientas“ pasako apie rašantį žmogų labai daug.
    Užkalni, eik į etiketo kursus.

  151. Vytautas - 2011 03 28, 14:15

    Viskas čia gerai. Jei nesijaučiat, mieli bendrakomentatoriai, debilais – tai neturėtumėte imt į galvą tai, ką rašo A. Užkalnis;] Aš, pvz, perskaitęs jo rašliavą, gaunu gerą juoko dozę – jau vien tai pateisina jo egistenciją ;]

  152. zuikis - 2011 03 28, 14:17

    Vytautai, spaudziu ranka:)

  153. Jurgis - 2011 03 28, 14:21

    Jums „debilai“ ir „idiotai“ cia besipiktinant Uzkalnio rasliava, Simonas Bartkus savo twitter’yje pritardamas raso:
    „Nemažai grubios tiesos iš p.Užkalnio: http://t.co/yVSthm2

  154. Edwa - 2011 03 28, 14:33
  155. Andrius Užkalnis - 2011 03 28, 14:37

    @Skytomas, niekas netrukdo Pinigų kartoje arba bet kur kitur ginti Jūsų arba kitų nuomonių. Idėjos (ypatingai apie VNO-ORD), paskelbtos viešai, yra vieša nuosavybė, ir jas aptarinėti galima visiems ir visaip; taip pat ir šaipantis iš jų. Tai irgi saviraiškos laisvė. Simonas Bartkus rašo savo blog’e visai kitokiu stiliumi, negu aš. Nepaisant to, mes puikiai sutariame su juo. Yra skirtingi žanrai, ne visiems visi patinka. Manasis nepatinka jums, ką padarysi.

  156. Linas - 2011 03 28, 14:53

    @Andrius Užkalnis
    tiesa sakant, nenorejau nieko komentuoti, bet nesusilaikysiu…
    Kadangi p. Andrius komentuoja konkrecias mintis/idejas, iskeltas siame bloge – tai zmogus, iskeles ta ideja diskusijai, suvokia buves isvadintas „zaviais“ epitetais. Nemanau, kad tai galima pateisinti zanaro savoka… Visgi pagarba kiekvienam turetu buti svarbiau uz nora pasiepti, igelti, o ir tai padaryti galima subtiliau…

  157. Vytautas-NT - 2011 03 28, 14:53

    Gerbiamo A.Užkalnio problema, kad jis, būdamas toks pat „profas“, kaip dauguma šio blogo komentatorių ir skiriasi nuo jų tuo, kad skrido lėktuvais kažkiek kartų daugiau į daugiau šalių, leidžia sau kritikuoti kažkieno gal ir neįprastus pasiūlymus, lyg koks „ekspertas“ ir net balus rašyti.
    Gerai, kad dar nekritikuoja NASA dėl netinkamai vykdomų kosminių programų…
    Man tik įdomu, kaip žmogų, kuris vos ne kasdien važinėja viešuoju metro ir dirba viešojoje, abonentų išlaikomoje televizijoje, stebina viešųjų oro bendrovių idėjos, kas Europoje yra labai paplitę.
    Kaip sakoma- moralinių dilemų nekyla. Tada belieka stebėtis arba užjausti…

  158. domas - 2011 03 28, 14:54

    nežinau ko čia taip džiaugiamasi lowcostais ir nejungiamais skrydžiais, kai iš pagrindinių hubų yr tik frankfurtas, ir tai laikai ne patys patogiausi (vietoj vakarinio reiso atsirado naktinis).

    nei per amsterdamą, nei per paryžių, nei per londoną tūlas lietuvis negali skraidyt po pasaulį, kopenhagos geografija irgi ganėtinai ribota…

  159. Andrius Užkalnis - 2011 03 28, 15:01

    Gerbiamas Vytautai-NT, jūsų minima ‘problema’, kad aš leidžiu sau kritikuoti ir balus rašyti, yra ne problema, o privalumas, nes kai aš rašau, tai man moka pinigus, tai (manau) yra vienareikšmiškai teigiama. Jei nerašyčiau, tai man nemokėtų.

    Jūsų minima informacija apie tai, kuo aš važinėju ir kur aš dirbu, yra dalinai netiksli ir dalinai pasenusi, bet nemanau, kad labai nusivilsite tai išgirdęs.

  160. Marius - 2011 03 28, 15:15

    Nu jo Andrius Uzkuraitis daug pasiekes(:
    Kai turesi savo versla ,jame suksis tai ir galesi vadintis protingas
    Apie tave turi kiti zmones kalbeti ne pats…atsimink,jei ka,tu juk tipo issilavines zmogus
    jei toks protingas tai kodel nieko gero nenuveiki,o komentarus rasineji?

  161. Vytautas-NT - 2011 03 28, 15:16

    Turint galvoje, kad vienas leidinių, kuriame publikuojasi A.Užkalnis yra tokios reputacijos, jog daliai komentatorių ten reikėtų mokėt už tai, kad jie nekomentuotų. Deja per sunkmetį mūsų žiniasklaida nusirito žemiau kritikos ribos.
    Ir girtis tokiu darbu, jau tolygu girtis pelnymųsi iš prostitucijos. Tad nors sutinku su A.Šliogeriu dėl išvadų, nesutinku dėl priemonių…

    Grįžtant prie esmės- mano nekarta kartota principinė mintis: kas yra aviacija- verslas ar infrastruktūra. Pasirinkus vieną iš atsakymų, niekada nesusišnekėsi su žmogumi besilaikančio kitos koncepcijos…

  162. Marius - 2011 03 28, 15:16

    Sakei Andriau tau uz tai ,kad rasineji pinigus moka…
    Tipo ,kad cia rasai Simonas moka (:

  163. Marius - 2011 03 28, 15:19

    Jus ponas Andriau toks protingas ,tiek daug apie aviacija ismanot ,tad kaip cia iseina ,kad nedirbat darbo susijusio su tuom?

  164. Marius - 2011 03 28, 15:20

    Netycia net sumaisiau Uzkalnis ne Uzkuraitis,nu toks zinomas aviacijos expertas todel atsiprasau…

  165. Marius - 2011 03 28, 15:27

    Paziurekit ka LCC dave Kaunui koks pernai viesbuciu uzimtumas 80% net iki krizes tokio nebuvo,kavines pilnos ,todel ir dziugaujama

  166. Marius - 2011 03 28, 15:29
  167. Mariui - 2011 03 28, 15:39

    vel sumaisei pavardes: turi buti Uzkalnis, o ne Uzkampis.

  168. Vytautas - 2011 03 28, 15:40

    @Marius, o tu gerai pagalvok – jei neliks turistų, išpūsi smarkiai krūtinę, ir užpildysi tas kavines vienas, nė nemirktelėjęs. Kas tave taip nuskriaudė?

  169. Marius - 2011 03 28, 15:42

    Jei neliks Kaune LCC neliks ir turistu,apie ta ir kalbu

  170. Vytautas-NT - 2011 03 28, 15:44

    O nieks ir nesako, kad KUN neliks LCC. Ten greičiau AirBaltic neliks. Sąlygos KUN Ryanair pilnai tenkina. Tik vat didžiausia problema- gaut kažką daugiau…

  171. Realistas - 2011 03 28, 15:51

    Kartais atrodo, kad šio blogo dalyviai gyvena tarsi skirtingouse pasauliuose. Kad ir dabar Marius bando parašyti apie ratus, Vytautas-NT interpretuoja batus. Vytautai, kiek suprantu, Marius oponuoja A.Užkalnio opusui tokia labiau apibendrinta, fundamentalia prasme, o ne aptarinėja nūdienos aktualijas dėl AirBaltic.

  172. Realistas - 2011 03 28, 15:53

    Pagal pasisakymus A.Užkalnį aš iš karto tyliai sau priskyriau į didžiausių šio forumo juokdarių trejetuką, vos tik jis pasirodė. Įdomu, kad nesuklydau.

  173. Marius - 2011 03 28, 16:05

    http://uzkalnis.popo.lt/2011/02/22/nemaloniausia-europos-oro-linija-jau-greitai-vilniuje/
    gerai pavare nu cia tai zmogus idomu jis su tokiais pamastymais turi seima,draugu?

  174. Marius - 2011 03 28, 16:06

    Negi aiškinsi kažkam, kad daugiausiai žmonės skraido ir skraidys visai ne iš tos daržinės, aplink kurią gyvena penkiasdešimties kilometrų spinduliu daugiausiai statistinių gyventojų, neturinčių beveik nieko, išskyrus pavardę, vardą, asmens kodą ir tris litus mikriukui. cia citata is Uzkalnio

  175. Marius - 2011 03 28, 16:08

    Cia kaip Sustauskas ar Zirinovskis,tik kad jie i paprastu biednu zmoniu puse ,o sis ponas?

  176. Marius - 2011 03 28, 16:17

    Pats paklausiau,dabar radau ir atsakau ..Gal kam irgi idomu bus http://www.andrius.com/apie-uzkalni-andrius-uzkalnis-knyga/

  177. zuikis - 2011 03 28, 16:19

    Mieli draugai, nesinervuokim. Užkalnis atidirbo savo darbą Delfi, Lryte, dabar Simono bloge. Pamirškim ekscentriko išsišokimus ir kalbėkime savo temomis. Kaip sakant, duok š… kelią!

  178. Vytautas-NT - 2011 03 28, 16:21

    Aišku A.Užkalnis gali varyt ant Ryanair kiek tinkamas ir boikotuodamas laukt kol į Vilnių pradės skraidyt EasyJet ar BA…
    Man tik įdomu, kad pasirodo visa Europa durna ir tik jis vienas protinga, nes, jei neklystu, Ryanair jau aplenkė pagal keleivius Lufthansa…
    Ir, be abejo, yra tikras ponas, nes Helen Miller Ryanair nesmirda. Dar pridėkim klausimą kas yra jis ir kas ši puiki aktorė pasaulio mastu…

  179. Marius - 2011 03 28, 16:24

    Sutinku su tuom ,kad reik palikt Uzkalnio „issisokima“ ramybeje,ir mastyt i tema

  180. Marius - 2011 03 28, 16:26
  181. Jurgis - 2011 03 28, 16:32

    Išvada viena: Lietuvoj yra du nekvescionuojami avia specialistai – Andrius Užkalnis ir Simonas Bartkus

  182. Vaidas - 2011 03 28, 16:55

    Bet tai kaip užsigavo aviacijos pikasai Užkalnio paerzinti. Miela malonu žiūrėt :)
    Marius iš vis šios dienos atradimas: dar nebuvo tokio atvejo, kad paskutinius 10 komentarų paliktų vienas rašytojas.
    Užkalnis eilinį kartą išsitraukė savo raudoną skudurą ir pradėjo mojuoti visažiniam statistiniam litovcui prieš akis, o tas kad cypia, draskosi, putoja. Na o mums vis pramoga.

  183. Wincas - 2011 03 28, 17:13

    Neblogas straipsnis apie Ryanair, Uzkalni gal su mama gyveni kad uzkaupes pinigu ir gali skraidyt pirmyn atgal su Lufthansa ar SAS ? O ir be to kad ir kaip „varytu“ ant Ryanair bet vistiek puktualumas jiems uzdeda didziuli pliusa…. Nesenai girdejau is amerikos lietuviu skrendanciu su Ryan diskusija, kodel tiek mazai vietos tarp „kedziu“ taigi jie ismaiste taip, kadangi biedni ir kudi lietuviai skrenda dirbt, jiems daug vietos ir nereikia, o kai pralobsta gali gryzti verslo klase tarkim kad ir su SAS :)

  184. Vitalijus - 2011 03 28, 17:45

    Ei, nu bet rimtai palykit ta berniuka ramybeje. Tegu raso ka nori… Jam tiesiog demesio truksta, o jus visi nervus sau gadinates…

  185. Jurgis - 2011 03 28, 18:13

    Tai matyt sia vasara Tel Aviv-Vilnius nebebus net carterinio skrydzio, nors po vyriausybinio vizito Izraelyje visa spauda rase apie reguliariuju skydziu atnaujinima (?) tarp sostiniu. Anksciau West Express siule kelialapius i Izraeli su tiesioginiu skrydziu Vilnius-Tel Aviv, o dabar tuos pacius kelialapius siulo tik su skrydziu Ryga-Tel Aviv.

  186. Donatas - 2011 03 28, 19:39

    juokingi jūs:) aršūs kritikai?

  187. silentium - 2011 03 28, 20:22

    Trolis tas Užkalnis ir tiek :) nekreipkit dėmesio. Tiesos ir visiškų nusišnekėjimų jo rašymuose visada yra po lygiai.

  188. ... - 2011 03 28, 20:28

    Donatai, pilnai pritariu, atrodo cia rasi užkampi nuo delfi komentatoriu, bet ne, atvelkamos ir cia tie kaimiski pykciai ir dar tokiais inteligentiskais zodziais :)

  189. Dalyviams - 2011 03 28, 22:01

    O jums neatrodo, kad Andrius Užkalnis, Vytautas_NT, Marius ir kt – tas pats asmuo?

  190. Wincas - 2011 03 28, 22:11

    Prasideda CSI investigation :)

  191. Marius - 2011 03 28, 22:13

    Nu cia kas per Sherlokas Holmsas ?

  192. Marius - 2011 03 28, 22:16

    Jauciuosi kaip koks mazvaikis,cia jau nebe kokia tai diskusija…Net nera zodziu
    Galvojau,kad tokiuose blog vaikai nerasineja

  193. Jurgis - 2011 03 28, 22:17

    KUN irgi paskelbtas vasaros tvarkarastis-
    http://kun.lt/index.php?lang=lt&page=vasaros_tvarkarastis
    Idomu, ar dar yra sansu, kad KUN sia vasara atsiras Maskva su SkyExpress ?

  194. Wincas - 2011 03 28, 22:43

    Na kaip skelbta viskas lietuviu valdininku rankose :)

  195. Jurgis - 2011 03 29, 07:45

    @Wincas Nori pasakyti, kad pati Lietuva stabdo ar trukdo SkyExpress atejimui i KUN ? Kazkaip nesinori tiketi. Ar cia vel prasideda VNO ir KUN konkurencija ?

  196. Donatas - 2011 03 29, 08:02
  197. rolaz - 2011 03 29, 08:27

    Nu kiek žinau rusai leidimą Sky Express’ui senai davė. O va Lietuvos SM ši mintis labai nepatinka ir leidimas užstrigo.

  198. Francas - 2011 03 29, 08:41

    Būna gera priemonė bloguose – užrakinti komentarus porai dienų, labai gerai padeda kunkuliavimą numalšint :)
    Kad nebūtų offtopic Maskvos orouostai jungiami:

    http://verslas.delfi.lt/automoto/maskvos-oro-uostai-bus-jungiami-ir-privatizuojami.d?id=43732889

  199. Jurgis - 2011 03 29, 08:45

    @Francas Galetum pries postindamas nors kiek auksciau paskaityti, ta nuoroda del Maskvos oro uostu tik dviem postais auksciau Donatas imete

  200. Jurgis - 2011 03 29, 08:48
  201. Jurgis - 2011 03 29, 09:02
  202. ahoi - 2011 03 29, 09:03

    Nėra prasmės duoti sutikimą skraidyt rusams į KUN, nes iki rudens, vėliausiai pavasario jis turi būti „užmarinuotas“.

  203. Simonas Bartkus - 2011 03 29, 09:05

    Pagal tarpvalstybinę sutartį, Lietuva neturi duoti sutikimo Rusijos vežėjams aptarnauti maršrutus, kurie yra numatyti sutartyje. Kaunas-Maskva maršrutas yra aptartas sutartyje. T.y. jeigu Rusijos vyriausybė davė paskyrimą aptarnautį šį maršrutą, tai „Sky Express“ gali tai daryti nors ir rytoj.

  204. Francas - 2011 03 29, 09:10

    @Jurgis
    Nerefreshinu komentarų, kas 2 minutes, kaip ne kurie :)

  205. ahoi - 2011 03 29, 09:12

    Ačiū Simonui už kompetetingą paaiškinimą. Savo provokacinius komentarus šia tema baigiu :)

  206. Jurgis - 2011 03 29, 09:20

    Francai, refreshink nors kas valanda. Naujas Simono postas jau yra :)

  207. Simonas Bartkus - 2011 03 29, 09:32

    Jurgiui ir kitiems: paskyrimas yra labiau procedūra, o ne įsipareigojimas vežti. Tiesiog priėmus sprendimą skristi, procedūras galima įgyvendinti greičiau. Jeigu neklystu, paskyrimą skraidyti Maskva-Vilnius šiuo metu turi „pasiėmusios“ 7 Rusijos aviakompanijos. Kiek iš jų paskyrimu naudojasi – visi puikiai žino ;)

  208. Šarūnas - 2011 03 29, 15:32

    Simonai, gal gali išvardinti kas turi tuos paskyrimus? Utair, Transaero, Yamal, Aeroflot… ?

  209. […] ir su persėdimu. Lietuva sujungta su pasauliu geriau, nei bet kada iki šiol (žr. tą patį Bartkaus blog’ą). Su persėdimu skraido visas pasaulis. Jei norite skristi be persėdimo, geriausiai gyventi […]

Leave a reply