Septynioms kryptims rugpjūtis Vilniaus oro uoste buvo rekordinis
2011 m. rugpjūčio mėnesį Vilniaus oro uostas aptarnavo 190,1 tūkst. keleivių – 28,2% daugiau negu praėjusiais metais.
Skrydžių aptarnauta 2657 – 15,6% daugiau negu 2010-aisiais. Krovinių pervežta 459 tonos – 11% daugiau nei prieš metus.
Šį kartą rugpjūčio mėnesio duomenis pateiksiu viena lentele – kiti rodikliai ir rinkos pasidalijimas labai panašus birželio ir liepos mėnesiams.
Šalia įprastų duomenų pateikiu kiekvienos krypties skrydžių palyginimą su rekordinių metų ta kryptimi pervežtų keleivių skaičiumi rugpjūčio mėnesį. Kaip matyti, šią vasarą skraidoma 5 kryptimis, kuriomis niekada dar nebuvo skraidoma, o rugpjūtį 7 kryptys demonstravo patį geriausią rugpjūčio rezultatą.
Liepos mėnesį atidaryta nauja „Wizz Air” kryptis – Dortmundas – pamažu įsisuka. Šia kryptimi pervežta 3,6 tūkst. keleivių ir pasiektas 78% orlaivių užpildymo rodiklis.
Patį geriausią užpildymą rugpjūtį pademonstravo skrydžiai į Donkasterio/Šefildo oro uostą. Lėktuvai šia kryptimi skrido užpildyti 92% ir dviem skrydžiais per savaitę pervežta beveik 3 tūkst. keleivių.
Kuomet lyginame su rekordiniais tų krypčių pasiekimais, turiu atkreipti dėmesį, jog skrydžių kai kuriomis kryptimis rinkos situacija yra pasikeitusi iš esmės. Pavyzdžiui, rekordinis keleivių skaičius (23,6 tūkst.) keleivių Londono kryptimi buvo pasiektas dar 2005 m. – kuomet tik prasidėjo „Ryanair” veikla Kaune, o šiuo metu Londono kryptimi iš Kauno vyksta skrydžiai 15 kartų per savaitę.
Talino, Helsinkio kryptimis rekordai pasiekti 2008 m. kai iš šių miestų įvairios aviakompanijos vežė tranzitą per Vilniaus oro uostą. Tačiau šių metų rugpjūtis yra geriausias rugpjūtis „Finnair” aviakompanijai – tiek keleivių Vilniuje „Finnair” dar neturėjo.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
142 komentarai
Leave a reply
Nu ka, galiu tik patvirtinti kas parasyta,- kita savaite skrendu i Stokholma per Helsinki. Nes Skyways nebeturejo vietu … Finnair dirba gerai.
Aciu uz tavo laika, Simonai. Jei pradejai lyginti su geriausiais rezultatais, reiskia VNO laikosi taisingos krypties ;-)
Bet biski offtopico:
Wizz Air, the largest low fare – low cost airline in Central and Eastern Europe, registered the 100,000th member of its recently launched Wizz Xclusive Club loyalty discount program. The program was introduced only five months ago on the 31st of March 2011.
To date, 100,000 Wizz customers have joined the Wizz Xclusive Club and benefited from lower club fares on more than 440,000 flights so far.
Members of the Club come from over 50 countries around the world, with one third of them living in Poland or in the United Kingdom. The Wizz Xclusive Club is also very popular in Hungary, Romania, Italy, Germany, Ukraine and Sweden.
100 000 memberiu uz 5 menesius imho nera daug ypac WIZZams.
Dar 440 000 skrydziu keistai atrodo. Reiskia lojalus daznai skrendantys keleiviai tik po du skrydzius nupirko su Xclubu??
Apsimoka tas Wizzair Exclusive club beveik is vieno round trip atsiperka £25 naryste metams o nuolaida i viena puse £10 ,kas i abu galus £20 gaunas…
Dar vienas geras dalykas zmogus turintis Exclusive Club gali pirkti kitiem bilietus ,tik yra salyga kad pats turi skrist tuo reisu,jei skrendama dviese tai is vieno kart apie £15 pliuse iseina tikrai apsimoka
Ačiū labai už info.
Norėčiau ateityje paprašyti (žinoma, s.t. availability) šalia pateikti ir transferinių keleivių sk. ar procentą. Klausimas ar oro uostas pats tokią info turi, bet jei turi, būtų labai šaunu matyti. Juk 20k keleivų į Rygą interpretuoti visai kitaip reikėtų nei 20k keleivių į Londoną su FR/W9. Bet kuriuo atveju, ačiū už operatyvumą!
Jo, tas Exclusive club atsiperka iš vieno roundtripo, tai todėl ir tiek mažai nuspirkta skrydžių su juo – tai nėra dažnai skraidantys klientai, tiesiog šiaip apsukresni :)
Justinai, transferinių keleivių skaičius gauname iš IATA, tačiau tai būna su 2-3 mėn. vėlavimu.
Tenka pastebėt, kad kol kas Berlynui nekaip sekasi. Čia tokia vasaros įtaka. O Stokholmo atveju įdomuar SKYWAYS užpildymas irgi toks pat tragiškas, kaip Estonian? Nes iš bendro skaičiaus nebeaišku kas po kiek…
Up to 40 aircraft for Flybe Nordic
“The British regional airline Flybe says it plans set up a fleet of 40 planes in the Nordic and Baltic region to serve new routes there within the next three to four years.
Managing Director Mike Rutter says that could include 24 new planes to serve new bases in Finland, Estonia, Sweden, Denmark, Latvia and Lithuania.
Flybe last week completed the acquisition of Finnish Commuter Airlines in a joint-venture with Finnair. Rutter said the re-branded Finnish carrier will be expanded with four new ATR-72 turboprops shortly…”
THE WASHINGTON POST 24 August
LEHTIKUVA – JUSSI HELTTUNEN
Zmones is GDS’u kalba, kad BT liepos men pardavimai Baltijos salyse krito 65%. Kazka panasaus jaute ir agenturos. Panasu, kad tokios duobes negales praeiti be pasekmiu.
„airBaltic“ problemos Lietuvos be skrydžių nepaliktų
http://iq.lt/titulinis/„airbaltic“-problemos-lietuvos-be-skrydziu-nepaliktu/
Simonai,
Antroje pastraipoje yra taisytina klaida su data :)
Galbūt gali priminti kaip(dažnis, lėktuvai) buvo skraidoma į Helsinkį geriausiais metais? Prisipažinsiu mėginau atkasti senesniuose įrašuose, bet paklydau tarp tv metrų ir filmų :)
Cia siaip labai idomu, LCC ateina i Kuba :) Issilakstys visi !
Sep 1, 2011
Interjet launches low cost flights between Mexico and Havana, Cuba.
The Interjet , low cost airline in Mexico, opened a route to Havana, Cuba. The flight will operate an Airbus A320 with 150 seats daily frequencies on a route which will feature competition Cubana Aviacion and AeroMexico.
The Mexican company has been around since 2005, has a fleet of 31 aircraft and flies to 26 destinations, 12 of them international.
Vytautas-NT: procentiškai ARN kryptimi Estonian turėjo geresnį užpildymą nei Skyways.
Karoli, buvo laikas, kai šalia dabartinių 2x daily Finnair Embraer reisų, buvo BT 2x daily reisas su F50. Kažkas pamena, kad dar šalia buvo ir flyLAL reisas, tačiau rekordas buvo pasiektas 2x daily AY+2x daily BT laikais.
Teorškai įmanoma, kad FlyBe nordic ateitų į Lietuvą 2012 metų vasara. Tokiu atveju šį rudenį reikėtų laukt naujienų iš jų pusės. Nebent jie kaip Ryanair viską paskelbs prieš 2 mėnesius iki veiklos pradžios.
Įdomu, ar FlyBE Nordic bandys ir turistinį sektorių kabint. Čia aišku, turi įtakos geografija, nes Ispanija nuo Suomijos labai toli…
Na bet kokiu atveju, Flybe Nordic jau „apsisviete”, planai aiskus, liko tik laiko klausimas. man dabar idomu, kad Cimber-Sterling , Skyways paskelbs. Ar nieko neskelbs , kol neisigys airBaltic ? Kol kas Skyways atnaujino savo tinklapi http://www.skyways.se ir pridejo skrydzius i Kijeva is Stokholmo ir Kopenhagos.
airBaltic nominated best among world’s airlines for innovations
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=45273
World Low Cost Airlines Congress 2011 Awards Shortlist Announced
19 – 21 September 2011, Sofitel London Heathrow, London, United Kingdom
http://www.terrapinn.com/conference/world-low-cost-airlines-congress/C30600.stm
Man tik įdomu- negi Aerosvit iš Kopenhagos dingo, kad SKYWAYS skraidyt pradėjo?
Nenuostabu, kad tušti lėktuvai skraido, kai jų kainos į Berlyną ar Sotkholma 300-400EUR. Per aplink žymiai pigiau…
Kiek suprantu AirBaltic codeshare’as jiems irgi nelabai padeda…
Austrian company likely to take over Tukums Airport
http://bnn-news.com/austrian-company-cooperate-tukums-airport-35880
Dar Rygoj yra toks Spilve oro uostas (pačiam mieste), bet jis apleistas, turi vos 1,5 km taką, tad vargu ar tiktų naudojimui…
Jis naudojamas, tik ne komerciniams tikslams.
Įdomu dėl Flybe Nordic veiklos pradžios. Jeigu jie orientuojasi į biznį, tai pradėti vasarą nelabai apsimoka. Nebent steigs bazę Palangoje ir skraidins ten skrajojančių suomių kartą:)
Jurgi, tau buvo viskas aišku ir dėl BAS veiklos prieš metus:))
@Mindaugas Tikrai ? Gali pacituoti ?
taip, be abejo galiu:
Jurgis – 2011 01 6, 01:50
Transaero, UtAir, BAS ,- visi kasdien i Maskva. Ar bus tiek keleiviu ?
Jurgis – 2011 01 6, 15:38
Aisku, reikia palaukti BAS zadetosios naujos a/k ir jos pavadinimo pristatymo si menesi, bet man vis labiau panasu, kad BAS taps Rusijos oligarchu trojos arkliu.
Jurgis – 2011 01 14, 12:47
@Vytautas-NT Del airBaltic vasaros skrydziu Londonas, Dublinas ir kt. Manau cia gali susidaryti idomi situacija, jei is tikruju balandi kaip ir skelbesi prades veikla BAS. Nes tada dalis ju skrydziu dubliuosis su airBaltic. Idomi situacija bresta …
Ir kiti tavo nusišneėjimai gruodžio, sausio ir vasario mėnesiais.
@Mindaugas Vargšas ligonis. Sučiulpk saldų čiulpinuką,- mažina rūgštingumą …
Na ko taip nerviniesi? Juk prašei pacituoti.
OFFtopic(sorry) Linai, jau seniau buvai prasitaręs kad teiki siuntų paslaugas, negalėtum patarti kokius rinktis muitinės tarpininkus?
Savaitgalio skaitiniai :)
“Airbus A380″ keleiviniame lėktuve įdiegti nauji keleivių komforto standartai
http://www.veidas.lt/airbus-a380-keleiviniame-lektuve-idiegti-nauji-keleiviu-komforto-standartai
Tallinn statistika
2011 August 192.868 passengers
taigi – 2011 August
RIX 548.544 passengers
TLL 192.868 passengers
VNO 190.100 passengers
Anonimas – tai as ;)
Su pergale!
Na taip per viena 2x weekly reisa nuo Tallinn atsiliekam :)
Atsiprasau, atrode, kad praejo mano komentaras be paraso, bet pasirodo – nepraejo..
Patikimasis, naudokis musu muitines tarpininkais ;)
Galeciau rekomenduoti ADREM jie netik kaina pirmauja Lietuvoje bet ir paslaugos kokybe, kolkas geresniu uz juos neradau :) Ypac siulo geras kainas oro siuntoms.
Jurgi, apie ką tas Veido A380 straipsnis? :) Nepavelavęs jis truputuką keturiais metais? :)
Siunčiuosi per DHL paskambino UAB TRANSLAINERIS ir siūlo save, bet apie jį labai daug neigiamų atsiliepimų.
@Patikimasis
Translaineris tvarko visiems privatiems asmenims, kurie gauna siuntas per DHL :) Ten pas juos toks dealas… Jei nori – parasyk man pirmadieni i skype – linasvno
Jei sulygsime del salygu – padesim. Manau adrem tau nelabai pagelbes, nes negirdejau, kad jie dirbtu su fiziniais asmenimis…
O kartais nežinai Translainerio paslaugų apytikslių įkainių?
Nezinau – parasyk jiems ir paprasyk, kad atsiustu… jei nori placiau pakalbeti – rasyk man per skype, kol as dar prie kompo dabar :) cia yra zmoniu, kuriems toks „spaminimas” nepatiks paskui :D
Teisingai, griztam prie aviacijos. Dar vienas SPA lektuvo gedimas. http://verslas.delfi.lt/automoto/tik-pakiles-skristi-i-turkija-lektuvas-vel-buvo-priverstas-leistis-vilniuje.d?id=49238602
:)
Siandien VNO buvo
http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=D-AIRX
Ne apie aviacija, bet kadangi su Simonu diskutavom apie tai, tai gal pratesiam?
http://www.veidas.lt/ar-lietuvai-atsipirks-eurobasket-2011-pagrindines-prognozuojamos-finansines-islaidos-–-apie-mln-lt-is-ju-valstybes-arba-savivaldybiu-biudzeto-–-mln-lt-is-viso-mln-lt-i
Lyg tais ir atrodo kad apsimoka Eurobasket tas…
Plius Recharge in Vilnius Panevezio arenoje labai matomas. Ir ranksluosciai musu komandos (jei man nepasirode) su VNO simbolika.
D-AIRX ar bent jau su tokiu paciu dazymu ne pirma karta VNO. idomiai atrodo.
mindaugas yrs biznierius nes zino kada bizni padeti, ir gink dieve ne vasara, reukes papaukti metus kad pinigai eitu :)))))
Man dar idomu, berods pries kokius 8-10 metus apart LAL ir SAS skraide i arlanda, ar kazka painioju? man visgi galvoje nesusideda kai is talino ir rygos tiek skrydziu ten eina, o pas mus tuscia. kita vertus akivaizdus musu „verslo” prioritetas….jei aisku ji galima vadint verslu
Dar nauda del Eurobasket…labai didelis Lietuvai postumis rengt kitas tarptautines sporto varzybas,nes FIBA, UEFA labai stipriai ziuri ar salis turi patirties rengiant tokio tipo renginius…Yra labai realus sansa surengti Europos futbolo U19 champa naujai rekonstruojamame buvusiame Vetros stadione,o cia gal ir nebus tiek turistu betdel reklamos tai tikrai,o po Eurobasket mes turim dar 1dideli pliusa juk jau ir patirties rengiant turim…Cai apie nauda net nera ka ir diskutuoti
Jei kas negirdejo apie LLC technines problemas siandien VNO: http://verslas.delfi.lt/automoto/tik-pakiles-skristi-i-turkija-lektuvas-vel-buvo-priverstas-leistis-vilniuje-nukeltas-ir-skrydis-i-roda.d?id=49238602
negi tikrai pakanka vieno stadiono norint surenkti Euro U19? ko tais sunkiai tiketina.
Советник министра: государство может „потерять” airBaltic уже после вторника
http://rus.db.lv/nachalo/transport/sovetnik-ministra-gosudarstvo-mozhet-poterjat-airbaltic-uzhe-posle-vtornika-36669
„Дело airBaltic”: на Флика пожаловались в прокуратуру
http://biznes.delfi.lv/bnews/delo-airbaltic-na-flika-pozhalovalis-v-prokuraturu.d?id=40441697
Esu vienas is tu kurie visa diena laukiame LLC skrydzio i Rhodes. Juokingiausia tai, kad isdalino vaucherius maistui/gerimams, bet nei vienas „taskas” sterilioje zonoje jau nebeveikia;) Puiki 15 Lt kompensacija uz visa saunia diena nuejo per niek…;)
Vo Vo turek beda skrisdamas is VNO, tas pats ivyko kai ir neisskridau su RYR net ir uz cash nelabai ejo nusipirkt…. o KUN spec baras atsidare anksciau, taigi RYR ne taip jau ir prastai pasirode…. :)
ES – uzuojauta…
turek beda ne skrisdamas is VNO, o turek beda skrisdamas su LLC gal labiau vadintusi.
To Klaustukas jau kaip ir sudereta pakanka vieno stadiono,UEFA su Varanaviciu priesaky bando kaip imanoma populiarinti futbola Lietuvoje…
O del Airbaltic „bukim biedni,bet teisingi” jei jiem blogyn,tai islosia ir Palanga,ir Kaunas,ir Vilnius ..
Sakysit sumazes konkurencija pakils kainos,ne velnio,juk tiek daug zmoniu vaziuoja savo transportu ,autobusais i RIX …
Tokios kompanijos,kaip SAS ,Lufthansa isaugus paklausai gales sau leist didesnius lektuvus (kas automatiskai sumazina sanaudas)ir pan..
Cia gal ir per stipriai pasisakysiu,bet jei ne tie patys Airbaltic su savo dempinginem kainom(kurios dingus FyLAL) beje pakilo…Gal turetume lig siol FlyLAL…
@Marius, tikiuosi, kad del Vetros stadiono ir Euro U19 ponas juokavote. Kas del Eurobasket pamateme Alytaus arena su 500 ziurovu vidurkiu, pamateme viesbuciu interjera Panevezyje ir Siauliuose (apie Alytu nenoreciau sneketi). Koks cia PR Lietuvai, kur visi uzsienio sveciai su euru prikimstom piniginem? Tik greiciau visus suvezti i Vilniu, kad apie gudzia provincija butu kuo greiciau pamirsta.
Apie Alytu ir nereikia sneket, nes visos rinktines gyvena Druskininkuose, o ten manau ne ka prasciau nei Vilniuje…
To 3z salin tas pesimistines prognozes,mes niekada nesurengsim bent jei kiek dometumeisi futbolu,kaip jau ir sakiau tai zinotumei
,kad viskas kaip ir jau sutarta ir buves Vetros stadionas tam ir yra jau rekonstruojamas ne vien ,kad tiktai rinktine ruostu…Be to ten nemenka dali pati UEFA skyre pinigu,kad lietuva turetu reprezentacini stadiona
Šiaip įdomu, kaip čia pastaruoju metu padažnėjo avarijų su Small Planet Airlines. Ar tiesiog pernai jie greičiau techninius gedimus sprendė. Beje, su kuriuo lėktuvu SPA skraidina? B737 ar A320?
Vytautas-NT: small planet programa iš Vilniaus šią vasarą tokia, kad vykdoma dviem lėktuvais, vienu B733 ir vienu A320. Lėktuvai kartais keičiami su kitų bazių lėktuvais – berods šią vasarą LLC skraido su 12 lėktuvų.
Konkrečiai šeštadienį gedimą patyrė B733, registracija LY-FLH.
gaila Italai nepateks i Vilniu siandie pralose Prancuzam…Butu neikainojama reklama Wizzair ir Ryanair
FL Technics приобретает британского провайдера линейного технического обслуживания
http://www.aex.ru/news/2011/9/5/88037/
Ar jie jau apsisprende, kur statys angara?
http://vz.lt/?PublicationId=32c92740-5106-4bfa-9b08-9e6104e9285c&ref=rss
„AirBaltic” vadovu susidomėjo prokuratūra
Penktadienį į Latvijos generalinę prokuratūrą atkeliavo dokumentai, kuriuose kalbama apie kompanijos „airBaltic“ vadovo Bertoldo Flicko darbo metu neva vykdytus pažeidimus, dienraščiui „Diena“ patvirtino Latvijos susisiekimo ministerijos sekretorius Andris Matisas, rašo delfi.lv.
Kol kas neaišku, kuo konkrečiai p. Flicką įtaria Latvijos susisiekimo ir teisingumo ministerijos.
Šią savaitę Latvijos vyriausybė eilinį kartą aptars galimybę dalyvauti užtikrinant „airBaltic“ finansinį stabilumą.
verslozinios.lt
http://www.balsas.lt/naujiena/552307/lietuva-turistu-skaiciumi-aplenke-estija cia tiems skeptikams ,kas mano nera sansu Lietuvoj vykdyti atvykstamaji turizma …
Gerai i Estija vaziuoja daug Suomiu ,bet tikrai ne Suomiai tokius skaicius sudaro…mes tikrai turime ka parodyti ir judame teisinga linkme,ir yra realu kad dides atvykstamasis turizmas
http://www.balsas.lt/naujiena/553417/i-paryziu-plusta-minios-per-pusmeti-7-6-milijonu-turistu Paryzius 7,6 mln.,Lietuva 1,5mln (na net jei skaiciuosim uzsieniecius 770 tukst)
Nesam jau tokiam uzkampyje ,kaip kiti kad teigia
airBaltic may fly away – state must not become hostage to the airline. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=45359
http://www.15min.lt/naujiena/eurobasket-2011/naujienos/gruzijos-varzybu-rezultatu-laukia-ir-oro-uostas-389-168186 gal kas zinot kada ir kiek sirgaliu atskris i VNO nes Ispanai,Vokieciai,Prancuzai,Serbai daugybe kitku komanduj jau uzsitikrino vietas kitam etapui
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/vasara-vilniaus-oro-uoste-sulaukta-daugiau-kaip-puses-milijono-keleiviu-194-168169 siaip nelabai kas nauja ,bet vistiek idomu kai apibendrina
Na, kuo didesnė emigracija Lietuvoje, tuo didesnis turizmas :) nes gi įdomu parodyti savo naujiems draugams, iš kur esi kilęs ir kad Lietuvoje daug gražių dalykų :)
O jeigu koks Lietuvis veda zmona is Indijos kuri gyvena UK ir atsiveza ja su visa jos seima aprodyti Lietuva, tai cia praktiskai du pilni RYR 738 :)
Turkijos oro uostuose žydes išrengia iki kelnaičių
http://www.delfi.lt/news/daily/world/turkijos-oro-uostuose-zydes-isrengia-iki-kelnaiciu.d?id=49304824
@Wincas-tai va kodel siemet net 44 papildomi reisai sventems :)
Suomiai turi realius sansus patekt nes Kroatam reik laimet pries Graikus berods didesniu nei 9tsk,idomu kad Suomiu Alytuje kartu su Bosniai yra daugiausiai ir tu ir tu po 150…na ir vel del reklamos Lietuvai tikrai padidins zinomuma ,nors ir taip daugybe Suomiu Kaune lankosi po Ryanair Tamperes skrydzio,gal ir Vilniu atrast prades:)
Siaip tokiai saliai ,kaip Suomija patekt i kita etapa tikrai sensacija,net neimanoma paskaiciuot kokia tai reklama
Miglos pūtimas ir durnių ieškojimas tęsiasi :)
Vilniaus meras A.Zuokas kelia sparnus į Bankoką
http://www.diena.lt/naujienos/miestas/vilniaus-meras-a-zuokas-kelia-sparnus-i-bankoka-374860
Neoficialiais duomenimis, A.Zuokas į Bankoką vyksta Tailando valdžios kvietimu. Bankoke jis esą planuoja kalbėtis apie Vilniaus oro linijų steigimą.
Rugpjūčio pabaigoje A.Zuokas pareiškė, kad šiame projekte jau yra keli galimi investuotojai.
@Marius, apie kokį žinomumą tu vis svaigsti? Nežiūri niekas krepšinio be lietuvių. Anglijoje net per sporto(!) žinias nepraneša net rinktinės rezultato. Suomiams irgi nusispjauti į jų rinktinės rezultatus. Net jei „Ispanai,Vokieciai,Prancuzai,Serbai daugybe kitku komanduj jau uzsitikrino vietas kitam etapui
” niekas iš tų valstybių nepirks bilietų už kelis ššimtus eurų ir neskris į Lietuvą. Kodėl tau taip sunku tai suprasti?
To Mindaugas ar tu kvailas ar tu ka Eurobasket niekas neziuri tai tu manai jei UK nerodo per telika tai ir Ispanai neziuri,Vokieciai kai zaide draugiskas pries cempionata buvo 15tukst.ziurovu ar tu tikrai zinai apie ka kritikuot ..
Vokietijoj lankomumas po Ispanu didziausias Europoj 3,5 tukst per rungtynes as nekalbu apie Eurolyga apie eilines Bundeslygos rungtynes vid 3,5 tukst zmogau
Zmogau galesi mane kvailiu vadint jei neatskris papildomai gerbeju is Ispanijos na jei nezinai nekomentuok,gali paprasciausiai paieskoti info intike apie praejusius Eurobasket pamatysi kokie skaiciai ir pan,kur rungtynes tranciliuojamos kiek zmoniu ziuri tas rungtynes na kalbi nesamones Mindaugai
Atsiprašau Mariau, tu visiškai teisus – tai įrodo perpildytos krepšinio arenos. Taip pat viešbučiai kainas nuo 200 eurų už naktį pakėlė iki 300-400 eurų, bet tikram krepšinio sirgaliui iš Vokietijos ir Ispanijos tokios kainos vieni juokai. Girdėjau, kad VNO net pradėjo slotus pardavinėti artimiausioms dienoms dėl charterių anšlago. Galvoju, net pats namuose pasispausti ir priimti kelias ispanes nakvoti, kad netektų palapinėse šalti.
Na Mindaugai tu siaip kalbejai kad niekam neidomus niekas neziuri to Eurobasket per TV ir antra…
paziursi kiek i Vilniu privaziuos tada pasakosi as kaip ir rasiau pasieskok info is buvusiu cempionatu niekas nevaziuoja i grupes rungtynes tik patys patys jau sirgaliai ,na buk zmogus pasidomek paskui kalbek
sorry ,kad nukrypstu nuo aviacijos temos cia ne tik Mindaugaui ,bet galbut ir kitiems bus idomu salys ir tv kanalai kur tranciliuojamos rungtynes (niekam neidomaus cempionato:)
http://www.eurobasket2011.com/en/cid_4,w7QjPeH-M,ty138LH2l3.pageID_oNyPdu8MJAcZ8tS-vSp,h3.compID_qMRZdYCZI6EoANOrUf9le2.season_2011.html
@Marius, bet tu ir keistas. Matosi, tikrai tau patinka krepšinis:)
@Marius. Galiu nuvilti, kad nemaza dalis tu kanalu rodo tik maza rungtyniu dali. Pvz Portugalijos TV Sport net portugalu rungtyniu tiesiogiai nerodo, rodydami savo vietines futbolo lygos rungtynes.
„Ryanair”, kaip ir kasmet, planuoja papildomus skrydžius Kalėdų laikotarpiu.
VNO-STN pirmadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais švenčiu laiku bus 2x daily;
VNO-DUB švenčiu laiku bus 4x weekly, papildomas reisas penktadieniais,
VNO-BGY kalėdiniu laiku bus 4x weekly, papildomas reisas sekmadienį.
Panašūs dalykai ir priedai reisams iš/į KUN.
Su krepšiniu tai yra taip, kad yra šalių, kur jis populiarus, ir kur nepopuliarus. Jungtinė Karalystė, Airija, Norvegija (šiose šalyse yra dauguma lietuvių emigrantų) tarp tų, kur krepšinis užima gal kokią 6 ar 7 vietą tarp sporto šakų – iš čia ir kyla mitas, kad „krepšinis niekam neįdomus”, nes taip, JK televizija eilinių rezultatų išties nepraneša. O lietuviai kaip tik tų šalių spaudą/televiziją daugiausiai ir mato (jei tarp užsienio žiniasklaidos).
O kitur – situacija visiškai kitokia (ypač Pietų Europoje) – ir pagrindinė žiniasklaida praneša, ir rungtynes tiesiogiai rodo. Tai jei iš 24 dalyvių kokioje 16 čempionatas normaliai pristatomas (tiksliai neskaičiavau) nežinau kodėl kai kam knieti akcentuoti likusias šalis ar mąstyti, kad „Kaip JK/Airijoje, taip visoj Vakarų Europoje”.
Dėl Bundeslygos lankomumo, beje, Marius teisus – kad ir kaip bebūtų keista, ji lankoma labiau, nei LKL ar BBL varžybos (na, vokiečiai turi ėjimo į arenas/stadionus tradiciją, kurios neturime mes).
Beje, įdomus slovėno pastebėjimas, kodėl, jo nuomone į Eurobasket 2011 atvyks mažiau jo tautiečių nei į Lenkiją ar Turkiją – kritikuoja atvykimo sudėtingumą ir brangumą (iš Balkanų sostinių Vilnius išties nelengvai pasiekiamas):
In Klaipeda there will be approximately 1100 Georgians, and 1000 Slovenians according to the information given by the travel agencies. Usually, we had the worst support in the second stages, but this year this changes, as the matches in the 2nd group will be highly attractive, playing against ex-Yu teams. However, I think that the hype if we reach the quarters will be so high that many people will decide to go up north. But, don’t expect attendance like in Poland or Turkey, since Lithuania is pretty far away and also people have become much more careful with money, just like everywhere in the world. The price of the package for two, three games via travel agency is 600-1000€, which is a lot compared to 250-350€ in Poland. Also, there are almost no low-fare airlines flying to Kaunas (expect AirBaltic for app. 250€ both ways). Train ride takes ages, so it’s not an option for a rush decision to attend after we win QF. Car ride will probably still be the most common way of transport – groups of 3-5 friends sharing costs and driving non-stop.
Kad nekiltų dviprasmybių – aukštesniam įraše „Bundeslyga” yra Vokietijos krepšinio lyga.
Koks turi būti tamsuolis, kad sakytum, jog Kaune „almost no low-fare airlines”? :)
@Silentium – turbūt turi omenyje galimybes formuoti skrydžius iš Slovėnijos už priimtiną kainą.
Šiaip galima su Ryanair pažaist. Ypač, jei skrist iš kokios Venecijos, tai ir nebrangių bilietų buvo galima susikombinuot…
Bet aišku iš pačios Slovėnijos kaina būtų apie 1000 Lt ir daugiau.
Beje, taisyklė galioja ir į kitą pusę- į Čempionata Slovėnijoj nebus taip pigu nuskrist…
Turbūt palaukus ir pažiūrėjus ar Slovėnai pateks i QF ir tada perkant bilietą FR tampa toli gražu ne low costu :)
Čia jau teisybė. Juolab, kad per tinklapi bilietus iki Lietuvos gali nuspirkt tik prieš savaite.
Dabar turėtų pasipilti priekaištai organizatoriams, kad nesusitarė su Ryanair, kad čempionato metu nuimtų apribojimą pirkti bilietus prieš savaitę – nes taip uždarytas kelias ispanų, vokiečių, prancūzų sirgaliams atvažiuoti palaikyti savo komandų.
@Simonas – truputį OT, bet ar nenukeliavo vėl mano laiškas į spamą?
Kas čia šiandien ryte per Turkish Airlines reisas TK3601/2 iš/į Stambulą su B737-800? Susijęs su krepšiniu?
Avia Solutions Group varo…
„FL Technics“ pasirašė sutartį dėl Didžiosios Britanijos bendrovės „Storm Aviation Limited“ įsigijimo
06.09.2011, 10:23
Avia Solutions Group
Aviacijos verslo įmonių grupės „Avia Solutions Group“ (ASG) kompanija „FL Technics“, teikianti integruotas orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugas, įsigijo Didžiosios Britanijos bendrovę „Storm Aviation Limited“, teikiančią linijinės priežiūros paslaugas siauro ir plataus korpuso orlaiviams. Naujai įsigyta kompanija leis „FL Technics“ padidinti savo veiklos apimtis ir iki 2012 m. pabaigos linijinės priežiūros paslaugas teikti 24 linijinėse stotyse Europoje bei NVS šalyse.
idomu, kas nutiko FR9397, kodel atsauktas?
Linai, Italijos AOC streikas, visi skrydžiai Italijoje atšaukiami iki 18 val.
Andriau, nežinau tiksliai, kas skrido TK reisu, gali būti, jog dalis fanų, kaip planavę išskrido namo. Atskrido reisu 10 keleivių, išskrido apie 50.
O Tai kam dėl tokio kiekio žmonių B737 varinėt?
Vytautas-NT: progniniai čarteriai, dažnai yra dideli „emtpy seats” nuostoliai, tačiau realiai viską prisiima skrydžio užsakovas. Lietuvos futbolo rinktinė, krepšinio rinktinė, kartais „Lietuvos ryto” klubas irgi dažnai skrenda apie 30 žmonių, tačiau kartais tai yra pigiau negu pirkti 30 bilietų reguliariam reise (nes nebūna vietų, arba tik aukšti tarifai), jau nekalbant apie patogumą.
Del Ryanair negalima is vis pirkt bilietu internetu?
Nezinau 100% ,bet berods per call centra galima ir pries kelias dienas…
Kitas dalykas paziurejus paskutines dienos kainas su Ryanair bent jau i ar is Londono visados per£100,kur cia tas pigumas pigu yra kai perki minimaliai 2-3 savaites i prieki…
Cia kas neskrenda ,siaip neskreda, nes dar po krizes zmones bijo pinigus leist,Lietuviai visada skraido charteriais arba su persedimais ir yra daugiausiai palaikantys savo komanda visuose Eurobasket
maitinam Beluga: http://p.twimg.com/AYqQIE6CIAAxodJ.jpg:large
1st A350 XWB flyable wing upper cover en route today in Beluga to Airbus wing assembly plant in Broughton UK
Žiūriu VNO.lt yra šiandien skrydžiai iš Ljubljanos (bent 2), Tbilisio. Įdomu, daug dar skrydžių yra, kurie nerodomi VNO.lt? Įdomu būtų sužinot, iš kur didžiausias srautas. Aišku, suprantu, jog nebus tokio srauto kaip Barselona-Londonas po Čempionų lygos finalo Londone (lėktuvai kilo visą naktį, iš viso buvo virš 50 skrydžių per kelias valandas)
Justinai, VNO.lt rodoma informacija apie visus skrydžius, kurių keleiviai naudojasi keleivių terminalu. Dėl to realiai matysi visus skrydžius susijusius su fanu atvykimu/išvykimu.
Tiesa, kadangi VNO nėra slotuojamas oro uostas, tai skrydžiai organizuojami ir likus vos kelioms valandoms iki atvykimo/išvykimo, dėl to informacija nebūna paskelbiama iš anksto.
Na slovenai tikrai ne namo isskrenda:)
Palangos oro uostas pajuto čempionato naudą
http://krepsinis.diena.lt/lt/naujienos/palangos-oro-uostas-pajuto-cempionato-nauda-375078
o kas skrenda šiuo reisu:
2011 09 06 21:05 Viena, Austrija HG 3918 Fly Niki
čia užsakomasis reisas?
Sios dienos vyriausybes posedzio rezultatas-
Государство вложит деньги в капитал airBaltic; Флику придется уйти
http://biznes.delfi.lv/bnews/gosudarstvo-vlozhit-dengi-v-kapital-airbaltic-fliku-pridetsya-ujti.d?id=40488357
Donatai, įprastinis Niki savaitinis reisas – veža austrų turistus į Lietuvą.
Tai ka, galima vel pirkti airBaltic bilietus ?
Latvija „airBaltic“ gelbėti skirs 50–70 mln. latų
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5828126
Tas nelabai ka keicia kai pilamas vanduo i kiaura kibira…kas nori tas gali pirkt ,bet mano nuomone yra „nesu toks turtingas ,kad pirkciau pigu daikta” cia juokais,bet tikrai tas Latvijos kapitalas negarantuos pelningos veiklos,juk skrydziai nuiminejami,kas labai labai padidina tikimybe ,kad ir mano ar dar kieno jei isigyciau bilieta butu nukeltas,atidetas ir pan.
Pirkit kas norit:)
Tai reik suprast, kad iš Austrijos į Vilnių užsakomieji skraido kas savaite? Nes jei būtų reisiniai- seniai visi laikraščiai ištriūbintų…
Na del „AirBaltic” – skridau sekmadieni is Nicos – Tai pilnas lektuvas rusu turistu. Plius i Klaipeda – Slovenu fanai pilnai uzpilde Fokker 50 – kas tikriausei pirma karta… :)
Mano nuomone valstybe turi valdyti tik imones kurios yra strategiskai svarbios o avialinijos tikrai nera strategiskai svarbios o tik eilinis pasirodymas – o, ir mes turim vastybines avialinijas, px kad einam i minusa bet uztat turim ir galim pasigirt.Aisku galima ir pinigu nemazai per jas isplauti :), Manau laikui begant visos valstybes po biski atsikratys nacionaliniu avialiniju.
Внезапно отменена пресс-конференция Б.Флика
http://rus.db.lv/nachalo/transport/vnezapno-otmenena-press-konferencija-b-flika-36739
@Wincas
Ekonominiu požiūriu Air Baltic veikla atveža tranzito turistų ir tai gali reikšti, jog Air Baltic nuostolingai atvežti turistai Latvijos ekonomikoje gali turėti teigiamą įtaką, nes jie leidžia pinigus ir sumoje lieka pliusas. Privataus kapitalo atžvilgiu dirbti nuostolingai yra kvailystė, tačiau vyriausybės atžvilgiu gali būti prasminga. Nepamiršk, kad čia yra ir politiniai interesai.
Na taip bet silta vieta tuscia nelieka dingus Airbaltic pradetu skraidyt privatininkai ir vezt turistui taigi turizmo pinigai plaukia o nuostolio kaip ir nera, aisku viduramziu politika tikrai nesivadovauja taupumu.
Amžinas klausimas- kokia finansine naudą valstybei atneša tranzitiniai turistai RIX, kurie net Rygos nepamato?
Vienas dalykas beveik aiškus- nebus AirBaltic- nebus ir tranzito. Vilnius geriausiais to įrodymas…
Esmė ta, kad net valstybinės avialinijos gali būti/būna pelningos. Kaip jau kažkada esu minėjęs Estonian per metus turi ~15.000 Lt nuostolio (nešneku apie investicijų poreikį ir pan., nes tuomet minusas turėtų padidėti, tačiau nagrinėjant operacines pajamas ir pelną situacija tikrai nėra itin bloga). Manau, visi sutiks, kad tokį „nuostolį” gali valstybė ramiausiai prisiimti ir jį keliasdešimt kartų atsveria visa kita gaunama tiesioginė ir netiesioginė nauda.
Kita vertus turbūt tik estai sugeba valstybinę įmonę priversti dirbti taip efektyviai ir neprikurti lesyklėlių ir kitokių schemų, tempiančių viską į dugną.
kartais tos lesykleles ir nesa ta nuostoli :)
Lietuvos atveju matėme, kad ir privatus verslas, gali sėkmingai numarinti iščiulptą „donorą”.
Deja, Lietuvai tikrai geriau nieko netureti valstybinio, liudni pavyzdziai is ivairiu verslo sektoriu aviaciniu ir neaviaciniu tai tik patvirtina. Tuo mes visiskai nesiskiriam nuo Latvijos, o iki Estijos mentaliteto ir verslo kulturos dar toli. Aiskiausias ir liudniausias valstybinio valdymo pavyzdis,- visi reikalai aplink Ignalinos AE. Mes nesugebam jos uzdaryti ir net neisivaizduojam kiek tai kainuos ir is kur visa tai paimti. O norima statyti nauja AE su dar didesne finansine rizika.
Kokį atvejį Audrius turi galvoje? Star1?
•11:00-12:00 Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis dalyvaus spaudos konferencijoje, kurioje bus pristatyti oro linijų bendrovės „Wizz Air“ plėtros Lietuvoje planai ir pirmieji veiklos rezultatai. (Susisiekimo ministerija, 219 kab.)
@Vytautas-NT
flyLAL
@kostia
idomi zinia – gal kas is blogeriu dalyvaus ir galetu papasakoti is pirmu lupu?
Nu joo AE bus viena rimciausiu plovyklu regione :) Nors ir taip aisku kad AE siais laikais galima pakeist atsinaujinancia energija…
Nebus Varadzio, tai skambiu fraziu nesitikėkime, o kaip suprantu 11:02 bus naujas Simono įrašas
@Wincas Na taip, pvz. toks pranesimas
Atominė elektrinė virsta beprotnamiu
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/atomine-elektrine-virsta-beprotnamiu-56-168530
sukeltu vyriausybes griuti tiek Japonijoj, tiek Europoj, tik ne Lietuvoj. AE – beprotnamis. Ir viskas del pinigu.
Wizz Air turi užsisakę Airbusų dar beveik tris kartus daugiau nei dabar naudoja. Ir juos naujus gaunamus kažkur panaudot reikia – taip kad tikrai galima tikėtis plėtros.
Kad nereikia nei Simono iraso, nei spaudos konferencijos :)
Aviakompanija „Wizzair“ žada naujas kryptis, viena jų – Paryžius
http://www.lrytas.lt/-13153804361314504823-aviakompanija-wizzair-žada-naujas-kryptis-viena-jų-paryžius.htm
Labas Simonai,
Gal gali parasyti, kas i Gatwicka skraido is Vilniaus ?
dekui,
Realu, kad vasaros sezonui. Laukiam daugiau naujienu :)
Matomai reiks laukt RYR atsako i visa sita, nebent aisku jie pasidave :) Geriau dabar padiskutuot kas labiau islosia ar Lietuviai turedami dideli pasirinkima pigiu skrydziu ar Latviai dideli pasirinkima Airbaltic skrydziu…. Gal LaL griutis isejo i nauda netik ziemeliui bet ir likusiai Lietuvelei ???
[…] rašiau apžvelgdamas rugpjūčio mėnesio rezultatus, Oslo kryptimi šiuo metu pasiekiamas keleivių srautas yra dvigubai mažesnis negu rekordiniais […]
Pigių skrydžių Vengrijos bendrovė „Wizz Air“ iš Vilniaus oro uosto šiuo metu skraidanti aštuoniomis kryptimis, kitų metų gegužę ketina padidinti skrydžių skaičių nuo penkių iki vienuolikos per savaitę į Lutono ir nuo dviejų iki trijų savaitinių skrydžių į Eindhoveno oro uostus bei atidaryti keturias naujas kryptis: į Liverpulį, Paryžių, Oslą ir Bergeną.
Į Gatwick’ą skraido iš Kauno arba iš Rygos. Iš Vilniaus tik su persėdimu. Arba Lutonas ir Stanstead’as.
Wincai,
nauda ne tik , kad pigiai kazkur gali nuskristi.
kas is esmes yra saliai nenaudinga, nes isvezami pinigai. taciau ir tai kiek sukurta darbo vietu, pvz. Latviu kompanijoje dirba virs 1000 zmoniu, kurie mokescius moka Latvijai. Plius Lowcost kompanija, kaip jau visi turbut pripazista atveza ne tuos turtinguosius klientus, kurie sukuria kazkokia pridetine verte palikdami cia pinigu.
[…] rašiau apžvelgdamas rugpjūčio mėnesio rezultatus, Oslo kryptimi šiuo metu pasiekiamas keleivių srautas yra dvigubai mažesnis negu rekordiniais […]
[…] rašiau apžvelgdamas rugpjūčio mėnesio rezultatus, Oslo kryptimi šiuo metu pasiekiamas keleivių srautas yra dvigubai mažesnis negu rekordiniais […]