„Ryanair” Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su Karlsrūhe/Baden-Badenu
Nuo kovo 27 dienos „Ryanair” tiesioginiu skrydžiu tris kartus per savaitę sujungs Vilniaus oro uostą su Karlsrūhės/Baden-Badeno oro uostu. Tai pirmas kartas istorijoje, kuomet Lietuvos sostinė tiesiogiai pasiekiama iš Badeno-Viurtenbergo žemės.
Karlsrūhės/Baden-Badeno oro uostas pirmiausia aptarnauja 55 tūkst. gyventojų turintį Baden Badeną, tačiau yra artimiausias oro uostas nuo 300 tūkst. gyventojų turinčios Karlsrūhės (40 kilometrų). Iš šio oro uosto taip pat patogu pasiekti Prancūzijoje esantį Strasbūrą, kuris su 630 tūkst. gyventojų yra nutolęs per 55 kilometrus. Badeno-Viurtenbergo žemės administracinis centras Štutgartas yra už 110 kilometrų nuo Karlsrūhės/Baden-Badeno oro uosto, o šio didmiesčio metropoliui priskiriama daugiau nei 5 mln. gyventojų.
Skrydžiai iš Vilniaus į Karlsrūhę vyks tris kartus per savaitę – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Lėktuvas iš Karlsrūhės kils 6 val. 35 min., Vilniuje leisis 9 val. 45 min. Iš Vilniaus pakils 10 val. 10 min., Vokietijoje leisis 11 val. 25 min.
Karlsrūhės/Baden-Badeno oro uostas šiuo metu aptarnauja 1,2 mln. keleivių per metus, tačiau šis skaičius gali gerokai šoktelti, nes šis oro uostas taps 47-ąja „Ryanair” baze.
Badeno-Viurtenbergo žemė Vokietijoje yra vienas turtingiausių regionų Europoje. Šiame regione savo centrines būstines yra įkūrusios tokios kompanijos kaip „Daimler-Chrysler”, „Porsche”, „Bosch”, SAP ar „Carl Zeiss”. Baden-Badenas yra vienas populiariausių Vokietijos kurortų gausus SPA centrų.
Tai antroji tiesioginė „Ryanair” kryptis iš Vilniaus į Vokietiją ir septinoji kryptis, kuria bendrovė skraidins iš Lietuvos sostinės. „Ryanair” iš Vilniaus skraidina į Londoną, Romą, Milaną, Barseloną, Dubliną ir Brėmeną.
Tai penktoji nauja kryptis iš Vilniaus, kuria bus pradedami tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus 2012 m. vasarą. Kitų metų vasaros tvarkaraštyje be Karlsrūhės/Baden-Badeno, numatomi tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Paryžiaus, Liverpulio, Oslo-Stanjeford ir Bergeno oro uostus.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
217 komentarai
Leave a reply
Ai ai, prasoviau 110 km :).
O Strasburas netoli. Gaila, kad EP nariams Ryanair per zemas lygis… Tiek sutaupyt iseitu.
P.S. Atsiprasau, kad nera lietuvisku raidziu. Is „uzsienietisko” kompo rasau
Simonai, ar kas atspejo?
O kada Ryanair tai oficialiai paskelbe? Ju puslapyje dar nera info nei EN, nei DE versijose.
Nu idomu ar bus ten skrendanciu. Netikiu, kad vokieciai uzplus Vilniu pavasari
Tikrai niekas neatspejo :)
Na as spejau ,kad Ryanair i Norvegija ,kaip atsakas naujai paskelbtom Wizzair kryptims:)
Kas zino gal dar iki kitu metu ka nors daugiau pasiulys Ryanair labai jau jie nenori nusileisti,na mums tik i gera
Simonai, ar galima tikėtis, kokių naujienų iš tradicinių a.k. dar šiemet?
Atspėjo Pranas. Sveikinimai :)
na vel prasideda tik nereikia verkt,nebus skrendanciu …
Buvo jau rasyta nepamenu kuris LCC reisas is Vokietijos budavo butent labiau uzpildytas is ten ,negu is Vilniaus…3x weekly nera taip jau ir daug ,o Stutgarte tikrai tokiam mieste emigrantu yra,o ir turistu atsiras tai jau tikrai …
na manau koks 20-25% uzsienieciu tikrai bus
Simonai, o kiek jau šiai dienai yra žinomų krypčių kitai vasarai ir kiek jų buvo šiemet?
Deja, vėl teko nusivilti, ši kryptis mane gali sudominti nebent kaip persėdimo vieta, jei bus bazė :)
Kiek pastebėjau, tai Ryanair’as su Wizz kariauja iš Kauno daugiau, nei iš Vilniaus (ten atidarė Einhoveną, Stokholmą ir t.t.). Pagal tokia logiką trūksta Cork’o, Haugesund’o ir pan.
Beje, klausimas- kodėl Ryanair Turku atsisakė? Ar neatlaikė Wizz ir AirBaltic konkurencijos?
Vytautas-NT: nepamenu, kad iš Baltijos šalių būtų „Ryanair” skraidę į Turku.
Beje, „Wizz Air” irgi uždarė reisus į Turku iš Rygos ir Budapešto – liko vienintelis jų reisas iš Gdansko.
Malonu atspėt :) Šiaip tai dar labai patogus oro uostas keliauti į Šveicariją dėl gero susisiekimo į tą pusę ir teisingos Vokietijos geležinkelių kainodaros lyginant su šveicarų (veža į bet kur Šveicarijoje už tą pačią kainą jei bilietas akcijinis).
Kas zino, kada tai bus paskelbta oficialiai is Ryanair puses?
Siaip jau nauji marsrutai sudeti i sarasus Ryanair puslapyje :) Vilnius, Ryga, Zadar, Thessaloniki, Palma, Faro ir Malaga :)
Labai gražiai geografiškai dengiama Europa :-) Būtent pietų Vokietija iki šiol iš Vilniaus nebuvo padengta, ir štai prašom. Dabar iš sekančių krypčių laukia Lijonas 2013ais, ane? :-)
O as manau ,kad gerai jog tai nauja kryptis ,kuri nesidubliuja net ir su RIX…kartais reikia nepabijoti ir buti pionieriais,o ne visa laika eiti pramintais takais..
ziurejau Ryanair nera is vis dar sios bazes ir krypties apskritai,manau gerai ,kad atidarinedami naujas bazes jie iskart VNO siulo..
turetu buti dideles akcijos,kaip kad Ryanair daro atidarydami visiskai naujas bazes( is VNO nebuvo kazkokiu super 1LT kainu nes Rytu Europoj jie nelabai linke to daryti,o ir nenaujiena jie cia Lietuvoj buvo)
Pastebejau,kad Ryanair politika yra is vis beveik iki nulio skirt reklamai,jie sutaupe pinigus reklamai isleidzia juos pirmiems menesiams padarydami akcija uz 5 Eurus ir panasiai,ir per ziniasklaida savaime gaunasi reklama
Beje, Ryanair.com tik ką išėmė atnaujintą žemėlapį su FKB kryptimis. Tarp naujų FKB krypčių buvo ir Ryga.
reik suprasti kad Ryanair jau nepyksta ant Vokieciu del turistu mokesciu, jei ten pletra vykdo
Ryanair Announces New Baden-Baden Base (No 47) – 19 Routes & 800,000 pax p.a. in 4th German Base
http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-announces-new-baden-baden-base-no-47
Jėėė, tiesiu taikymu į Schwarzwald’ą!!!
Is Baden-Baden Flughafen puslapio:
From the end of March 2012 Ryanair will base two Boeing 737-800 at Karlsruhe / Baden-Baden (FKB). At the same time seven new destinations will be served:
Faro 2 flights per week
Malaga 3 flights per week
Palma Majorca 1 flight per day
Riga 3 flights per week
Salonika 2 flights per week
Vilnius 3 flights per week
Zadar 2 flights per week
All 12 Ryanair destinations of the summer timetable 2011 will also be served during summer timetable 2012. The number of Ryanair destinations grows up to 19.
Book here from October 26th 2011: http://www.ryanair.com
Taip iseina 22 nauji skrydziai per savaite, ir visi skrydziai nera labai tolimi (iki 3h). Atrodytu uztektu vieno lektuvo. Tai panasu, kad bus dar nauju skrydziu :) jei ne is Baden-Baden, tai is kitu baziu, is kuriu dabar skrenda i Baden-Baden.
@Marius,
„Marius – 2011 10 25, 14:43
O as manau ,kad gerai jog tai nauja kryptis ,kuri nesidubliuja net ir su RIX…kartais reikia nepabijoti ir buti pionieriais,o ne visa laika eiti pramintais takais..”
Tu bent suvoki ką rašai?
Vytutai-NT kokioj valstybinei strukturoj sukiesi ?
Kodėl staiga toks klausimas kilo? bandoma mane identifikuot?
:) nebukim tokie itaraus jei reiktu identifikuot senai butu padaryta ir neklausus :) ieskau zmogaus is aplinkos ministerijos.
Panasu, kad Kaunas liks be Alikantes :(
http://www.abc.es/20111025/local-comunidad-valenciana/abci-ryanair-201110251105.html
…Nors gal Oleary persigalvos :)
wow, labai netiketa kryptis butu jei ne „bazes” ikurimas. T.p. sveikinimai Karslruhes regiono valdzia kad apdejo Memmingena bei tuos pora orouostu aplin kur Ryan jau neskrenda. Gaila kad toliau ishsikraipo sistema is KUN i uzkampius, kiti is VNO.
Na dirbu as AM strukturose. Mano sritis specifine,bet galiu ir kitais klausimais padet. Zodziu rasom gmail’o adresu mamertas1, ir keliam diskusija is cia.
O kad butu i tema: kur Vokietijoj Ryanair’as bazes uzdare?
@Zhymantas – tiesiog suteiktas papildomas skambesys eiliniam žiemos sezono atostoginių krypčių mažinimui. MOL turės papildomą įrankį paspaust AENA dėl rankovių naudojimo ALC – „jei jūs šitaip, vasarą kryptys nesugrįš”. Ryanair praktiškai nieko nepraranda – jei vietoj Alikantės kitą pavasarį pasiūlys Maltą, Siciliją, Sardiniją ar pan., lėktuvai su saulės ištroškusiais lietuviais ir vėl kils pilni ;)
Egipto mėgėjams ši kryptis suteiks labai palankių persėdimų į Hurgadą ar Sharm-El-Sheik (pilna return bilieto kaina ~250 EUR)su Germania, taip pat JFK, Cuba ir kt. patrauklūs lastminute pasiūlymai. Super.
UPS – JFK, Cuba jungiami per Berlyną.
Klausimelis zinovams, koks buvo KUN – Alecante uzpildymas vidutinis? Ir ar Ryanair atsipirko sis marsrutas, jei zinoma?
Na Alikante ar Valencija ar Almerija neblogos kryptys butu dar ir todel, kad tam regione taip pat yra lietuviu emigrantu kazkiek, tai gal ne vien atostogautojai skraidytu.
@Zhymantas,
Užpildymo nepasakysiu, bet jis ir nelabai svarbus. Kalbant apie pelninguma/yield, tai bilietų kaina beveik visą sezoną buvo 1,5-2 karto ar dar daugiau aukštesnė nei į GRO, o atstumas nelabai skiriasi. Todėl dažniausiai dėl nesąmoningos low-cost kainos (600-900 Lt/return) tekdavo skristi per aplink su persėdimas už 200-400 Lt/return.
Kalbant apie atstumą, tai KUN-ALC yra jau kritinio atstumo maršrutas „low cost” bendrovėms. KUN-GRO yra apie 1300mi, KUN-ALC virš 1600mi.
Taip, šiais laikais „Ryanair” turi savo žemėlapyje kelis maršrutus, kurie yra virš 2000mi, tačiau realiai viso labo tėra apie 30 maršrutų (iš 1100!), kurie būtų virš 1500nm. B737-800 pilnai pakrautas su 189 keleiviais tokiam nuotolyje jau nebėra toks efektyvus, kaip optimaliuose 2-2.5val. maršrutuose.
Kai rugsėjį skridau į Alikantę man pasirodė, kad emigrantų ir juos lankančių giminių buvo net daugiau nei poilsiautojų.
„Brussels Airlines” planuoja esminį tvarkaraščio pakeitimą BRU-VNO-BRU nuo 2012 m. pavasario ir skrydžius pradėti vykdyti su A319.
Lėktuvas iš Briuselio pakils 17 val. 45 min. ir Vilniuje leisis 21 val. 15 min. Iš Vilniaus kils 21 val. 45 min, Briuselyje leisis 23 val. 25 min.
SN taip panaikins „onwards” jungimus per BRU, tačiau turėtų būti idealūs (kiek galima su vienu daily skrydžiu) visam tiesioginiam srautui.
Savo ruožtu per BRU atsiras „Star Alliance” jungimai, norintiems atvykti į Vilnių anksčiau nei su LH/SK/LO.
@ Simonas
puikios naujienos cargo :)
Velyvas isvykimas is VNO labai tinkamas lektuvas irgi geras!
Gal kas zinot ,kaip ten Taline sekasi Flybe?
Mariau, dar flybe Taline neskraido, kai kuriuos maršrutus pradės spalio pradžioje, kitus – vėliau.
Flybe zemelapyje yra Lietuva ir Latvija, matyt kaip potencialios ju salys , o estiskas puslapis http://www.flybe.ee arba http://et.flybe.com/
Best and Worst Airports 2011. http://www.sleepinginairports.net/worst-airports.htm
Bergamo tai rimtai stumdo is vieno kampo i kita i dazniausiai ryte ant grindu miega tiek zmoniu kad tikrai sunku zengti zingsni ant ko nors neuzlipus, o hahne neparase kad neveikia rozetes kuriu ten daugybe ir norit pasedet su loptopu reikia pasikraut is namu.
Visi Lietuvos oro uostai šiai dienai yra nuostolingi. O kaip yra Latvijoje ir Estijoje, kai jie turi savo a/k?
VNO: Atvyksta iš Ho Chi Minh City – nusileido 09:24 !?
to Anonimas – 2011 10 27, 10:00
Tai buvo VIP’inis Boeing 737. Šitoks:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=981908
Po pusvalandžio vėl pakilo.
Kokios cia naujienos?
2011-10-27: Russian carrier to enter the Lithuanian market
WOW:
Oct 27, 2011 (newstodate): The Russian carrier Transaero is presenting its winter schedule 2011/12 comprising a record-high number of routes including 24 new destinations.
Among the new destinations is Vilnius in Lithuania, to be served from Moscow Domodedovo Airport.
The exact start-up date and the frequency are still to be announced, but a spokesperson at Vilnius Airport confirms that the parties are in negotiations.
Also in the Baltic region, Transaero has been on-line in Latvia since October 31, 2010, offering three weekly flights between Riga Airport and Moscow Domodedovo Airport, using Boeing 737-500 aircraft.
tikrai, kad wow…
Nusimato geros naujienos, bet aš tikėjausi, kad Aeroflot pirmi žengs žingsnį. Na, bet kol viskas dar nėra oficialu, reikia tikėtis, kad Transaero nepakeis savo planų.
Na idomu cia ,greitu laiku paaisket turetu kaip ir kas…Jei su dideliu skris ,kaip skelbia tai ir kaina krist turetu ir trukt trumpiau,ir siaip kur kas patogesnis lektuvas…na tikrai idomu,tik vat kad Rusai,cia visko dar pasikeist gali jie labiau nepastovus negu Ryanair ir Wizzair kartu sudejus :)
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/oro-uostai-isjudino-versla-taciau-truksta-detaliuju-planu-194-176853
O kaip pas Transaero tranzitinės kelionės, gerai išvystytos? Gal turėsime dar vieną būdą pasiekti pasaulį? :-)
@Justinas
atsidaryk UN puslapi ir paziurek :)
Naujiena labai gera ! Transaero skrydziu geografija cia – http://transaero.ru/en/info-and-services/where-we-fly
Rytai priarteja dar !
@Linas, tai destinationus aš pirmu numeriu pasižiūrėjau, kaip gi be jų :)
labiau klausimas buvo ar ten tie skrydžiai a) daromi bangos principu, t.y. jei jie paleis normaliu laiku skrydį, bus galima į daugelį long haul spėti; b) oro kompanija gerai atkalusi transfero procesus c) į visokius Pekinus skrydžiai dažniau nei dukart per savaitę :-)
Justinai, kadangi skrydis i VNO tik planuojamas, tai neaiskus nei laikai, nei dienos, nei daznis…
Todel kolkas vertiname tik pati fakta.
„Кубань” с 30 октября будет выполнять все рейсы Sky Express
Москва. 27 октября. АвиаПорт – ОАО „Авиационные линии „Кубани” („Кубань”) с 30 октября будет выполнять все регулярные и чартерные рейсы авиакомпании Sky Express, сообщила пресс-служба „Кубани”.
„Кубань” уже с 26 октября выполняет чартерные рейсы Sky Express.
Таким образом, завершается процесс производственной интеграции двух авиаперевозчиков. Кроме того, завершен перевод воздушных судов, ранее эксплуатировавшихся в Sky Express, в парк „Кубани”, говорится в пресс-релизе.
В настоящее время осуществляется продажа авиабилетов на зимний сезон под единым кодом перевозчика – ивиакомпании „Кубань” (ЮК). Зимнее расписание – это переходный этап, в ходе которого будут оптимизированы и пересмотрены технологии продаж, продвижения и управления двумя брендами, отмечается в сообщении.
Авиакомпания „Кубань” в 2010 г. увеличила количество обслуженных пассажиров на 12% – до 666 тыс. 500 человек. Парк воздушных судов компании состоит из 11 Як-42, 7 Boeing 737, 3 Airbus A-319.
Авиакомпания Sky Express в 2010 г. увеличила количество обслуженных пассажиров на 7% – до 1 млн 144,3 тыс.
Государство вернуло бренд airBaltic, сразу заложив его в пользу Минфина
http://biznes.delfi.lv/bnews/gosudarstvo-vernulo-brend-airbaltic-srazu-zalozhiv-ego-v-polzu-minfina.d?id=41407315
Lietuvos teismas dar kartą nagrinės, ar areštuoti beveik 200 mln. litų vertės “airBaltic” bei Rygos oro uosto turto
http://www.aviasistemos.lt/lietuvos-teismas-dar-karta-nagrines-ar-arestuoti-beveik-200-mln-litu-vertes-airbaltic-bei-rygos-oro-uosto-turto/
Estijoj ne tik Flybe , bet ir estu Avies pleciasi –
Avies expands regular routes in Estonia and Finland
Estonian aviation company Avies launched in October 2011 operating a new air line, together with Finnish regional carrier Airlink, between Tampere and Oulu in Finland and will launch at the end of October flights between Tampere and Tallinn, LETA/Postimees Online reports.
The Tampere-Tallinn route is meant to expand travelling possibilities of Estonians who work in Finland while the new Finish domestic route expands Finnish domestic routes network.
Iranietis pilotas išgelbėjo 113 gyvybių: idealus lainerio nutupdymas neišsiskleidus važiuoklei
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/iranietis-pilotas-isgelbejo-113-gyvybiu-idealus-lainerio-nutupdymas-neissiskleidus-vaziuoklei-57-177170
Riga Airport to offer flights to 2 new destinations in winter season
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=47918
Flybe Nordic pradeda savo veikla :
Flybe takes to the skies across Nordic and Baltic region – brand new schedule – 10 new routes
October 28, 2011
There is an air of excited anticipation across the Nordic and Baltic region this weekend as Flybe, Finland’s newest and Europe’s largest regional airline, starts operating its first flights, offering both business and leisure travellers a choice of up to 500 flights a week. Fares start at just €25 one way, including taxes and charges.
Flybe will be celebrating the start of its new network with a wide variety of events such as a plane naming competition and a fun competition making paper airplanes in Helsinki’s Kamppi shopping centre. Key destinations are planning their own official welcoming events, and the passenger who was the first person to book with the new airline will be honoured at Helsinki-Vantaa Airport on Wednesday, 2nd November.
Mike Rutter, Managing Director Flybe Europe, comments: “We are delighted to welcome our first passengers on board this weekend at the start of the 2011/12 IATA Winter season. We hope they will enjoy their first ever Flybe experience. It is one that offers quality, friendly service at affordable prices. We hope also that their first flight, whether it be on Sunday or some time later, will become the first of many as they realise the benefits of convenient, point to point travel and become valued frequent fliers.“
Of the 25 Flybe routes on sale, 10 are brand new. The latest addition was the former Finnair-operated lifeline route between Helsinki and Jyväskylä where Flybe now offers a choice of up to 34 flights a week. The other new routes are as follows:
Helsinki – Mariehamn, Aland (up to 2 daily)
Helsinki – Tartu, Estonia (6 per week)
Helsinki – Trondheim, Norway (4 per week)
Helsinki – Umea, Sweden (4 per week)
Tampere – Tallinn, Estonia (up to 2 daily)
Turku – Tallinn (up to 2 daily)
Vaasa – Tallinn (6 per week)
Oulu – Tallinn (6 per week)
Tallinn – Stockholm Bromma, Sweden (up to 3 daily)
The start of Flybe’s winter schedule is a new beginning for the former Finnish Commuter Airlines (Finncomm) whose joint acquisition was announced by Flybe and Finnair in July. Finncomm is now absorbed into Flybe. The new branding and colours are already visible on three ATR aircraft, while the rest of the fleet is anticipated to be complete by spring next year.
Juha-Pekka Pystynen, CEO of Finavia and Airport Director of Helsinki Airport comments: “The Finnish airport operator Finavia warmly welcomes Flybe to operate in Finland and looks forward to future growth. Flybe not only provides important regional services from Helsinki to other airports in Finland but also strengthens Helsinki Airport’s position as a popular transfer hub between Europe and Asia.”
Mr Rutter adds: “We have all been working hard to ensure that everything is ready for our first passengers. We also recognise that we have had to make some tough decisions to ensure that we can give as many passengers as possible access to the services they need. We assure our customers that we remain committed to providing schedules that are both economically and environmentally sustainable.
“This weekend marks yet another important milestone for the Flybe brand and moves us one step closer to creating more Flying Finns and to becoming the preferred regional airline for the Nordic and Baltic region. Welcome on board!”
Source: Flybe
Prasideda:
Late night departures from Frankfurt Airport had to be preponed. This applies especially for long distance flights with departure past 10 p.m. and some short and medium-haul routes. You can check your flight status here: http://f.lh.com/gJ38
In addition the last connections from/to Munich and Basel have been cancelled.
Ryanair отменяет два маршрута из Таллинна, Estonian Air зимой не будет летать в Барселону
http://biznes.delfi.lv/bnews/ryanair-otmenyaet-dva-marshruta-iz-tallinna-estonian-air-zimoj-ne-budet-letat-v-barselonu.d?id=41424463
O tuo tarpu saugumo eilė VNO siekia išėjimą iš oro uosto, o verslo klasei nėra atskiros eilės…
Naujienos apie UN:
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=32916
Sena naujiena. Įdomu ar Transaero su A380 skraidys į Juodkalniją? Bent jau B747 jie tam naudoja…
Ta proga dar vienas klausimas- ar kas nors iš Europos užsakomųjų skrydžių bendrovių naudoja B747?
Taip, Corsair turi 5 744. Visi 1992m. perimti iš, jei neklystu United. TRANSERO 60% visų charterinių 747 sudaro senesni 747-200.
Beje, kas nors gali parekomenduot kokią kitą kainų paiškos sistemą apart SKYSCANNER?
Pastaruoju metu naudoju kayak – jie neieško low costuose, bet dažnai būna patogesni už greitai.lt
Dar yra Hipmunk, įdomesnis dėl savo vizualinių sprendimų.
Adioso.com – jų pagalba galima ieškoti tikai pigių skrydžių ir didžiausias privalumas, kad paieška vykdoma viso mėnesio ar net kelių bėgyje. Į paiešką įtraukiami kai kurie low costai, tokie kaip EasyJet, AirAsia, Tiger Airways ir pan. Tarkim aš jų pagalba radau labai gerą pasiūlymą skristi į Aziją, kuriuo vasario mėnesį ir pasinaudosiu, kiti tinklapiai to paties nerado. Taip pat rekomenduoja persėdimus tarp skirtingų vežėjų, t.y. be jokio kodeshare, tiesiog parodo galimą variantą. Sistema dar beta stadijoje, todėl Vilniaus ir daugelio kitų vietų dar nežino, bet kitur gali būti net ir labai naudinga. Dar kartais kainos nurodomos be mokesčių, todėl ne visada atitinka realybe, bet kaip jau minėjau, sistema vis dar bandomojoje versijoje.
Tradicinei paieškai geriausias tikriausiai Kayak, galingas, daug funkcijų, įvairūs priminimai ir pan. Himpmunk gražus, bet naudos dažniausiai nedaug, lyginant su pirmais dviem :)
o kas gali moksliškai paaiškint, kodel skyscanner nebepagauna UtAir reiso Vilnius-Maksva?
Dar yra Lietuvoje kuriamas saitas http://www.swoodoo.com/lt/
Beje štai, Lietuvos Ryto komanda grįžta iš Krasnojarsko su Aurelos užsakomuoju skrydžiu, su B733. Turbūt vienas ilgesnių 733 skrydžių, anot gcmapo 2541 mylios.
Skridau rytiniu reisu i Kopenhaga iš Palangos – pilnutelis CRJ9 apie 70 keleivių buvo. Manau kėdžių padidinimas ir geras LF paskatins plėsti skrydžių pasiūlą iš PLQ.
VNO pagaliau paskelbe ziemos tvarkarasti-
http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/pusmetinis-tvarkarastis/
Transaero Maskvos skrydzio dar nera. Idomu, kada paskelbs ir del ko uzsilaiko tas paskelbimas, nes newstodate skelbe, kad tai sio 2011/12 ziemos sezono naujas skrydis ?
Flights in Tallinn Airport disrupted by fuel crisis
http://www.balticbusinessnews.com/article/2011/10/31/flights-in-tallinn-airport-disrupted-by-fuel-crisis
Bet tai koks orlaivių užpildymas būtų, jei dabar skrydžiai iškart nuo šio žiemos sezono prasidėtų, be ilgesnio pre-sale, kažkaip sunkiai tikėtina, nebent tas startas būtų gerokai įsibėgėjus sezonui…
Prisiminkim UtAir. Jie pradėjo skraidyt į Vilnių, kai net bilietą nusipirkt buvo problema. Ir pradžioj skraidė su 2 keleiviais lėktuve…
Rytoj turetu pradeti galioti nauji Ryanair mokesciai MasterCard kortelems. Stai, kas parasyta ju puslapy:
Admin Fee – Charged per passenger/ per one way flight and relates to the costs associated with Ryanair’s booking system. No administration fee applies to bookings paid for by MasterCard Prepaid Card and Ryanair Cash Passport (UK residents only).
Kaip manot, ka tai reisk?
Na iš šito aprašymo niekaip kitaip ir nesuprasi, kaip kad lieka ir toliau galioti visos Mastercard prepaid kortelės, jos matyt negalios tik UK arba kitaip sakant operacijoms, kurios atliekamos Svarais Sterlingais. Labai labai tikiuosi, kad būtent taip ir bus. Nes šiuo metu įsigyti Ryanair kortelę gali tik UK gyventojai, būtų visiška diskriminacija kitų atžvilgiu, žinoma, Ryanair ne ta kompanija, kuri dėl to labai rūpintųsi. Kaip bebūtų, panašu, kad viskas bus gerai ir tik operacijoms svarais sterlingais nebepavyks sutaupyti turint paprastą Mastercard prepaid.
Newstodate: It always pays to keep an eye on Latvia and the Baltics…
The latest from that corner is that the sole participant in the tender for ownership of the Serb carrier JAT is Baltic Aviation Systems!
Baltic Aviation Systems’ majority owner is Bertolt Flick, ex-CEO at airBaltic.
At least BAS has bought the tender materials and will now have a certain period to place a formal bid on JAT to take over the management of the ailing carrier.
A call on the Serb Ministry of Infrastructure confirmed that BAS is indeed the sole participant, but the spokesperson was not able to tell when the process will be completed.
@Zhymantas @Paulius
Dėl Ryanair mokesčių tai reikia palaukti rytojaus ir tik tada bus aišku kokiems skrydžiams kokios kortelės galios. Viename iš savo pranešimų Ryanair sakė, kad reiks mokėti kortelės mokestį jeigu bus perkamas svarinis skrydis su UK išduota (svarine) Mastercard Prepaid kortele – be mokesčio bus galima atsiskaityti tik su naujuju CashPassport. Todėl pagal tai gautųsi, kad su eurais išduota Mastercard Prepaid kortele lyg ir bus galima pirkti bilietus svarais.
O dėl diskriminacijos, tai nesijauskite vieniši – sprendžiant pagal forumus tik apie trečdalis (o gal dar mažiau) besikreipusiųjų UK rezidentų (!) gauna tas Ryanair CashPassport korteles.
@Paulius @Mingauqas
Kodel taip isitikine, kad jei operacija svarais, tai bus imamas mokestis? Gali buti MasterCard isduota UK, bet valiuta EUR, pvz Moneybookers ar Entropay, (Neteller lyg yra Isle of Man, bet nesu isitikines) gali imti ir tuomet mokesti. Nezinau, ar galima pagal korteles numeri viska susekti. Tiesa Ryanair suseka korteles valiuta.
Reikes palaukti, kol isigalios pakeitimai (tikrai ne siandien 00:00 anglisku laiku, visada ju sistema veluoja :)).
Na arba sistema vis dar neatnaujinta, arba senosios Mastercard Prepaid galioja visur kaip galiojusios. Net ir skrydžiui iš JK, pasirinkus tiek Prepaid, tiek Ryanair korteles administraciniai mokesčiai kol kas netaikomi. Žiūrėsim ar nepasikeis tas dienos bėgyje.
P.S. Simonai, tavo blogas vis dar vasaros laike įstrigęs :)
New airBaltic CEO Gauss starts working
Today, the former head of Hungarian airline Malev, Martin Gauss begins to work as the new CEO and board chairman of the national airline airBaltic.
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=48028
Lygtais Ryanair dar nepakeite sistemos – MasterCard Prepaid rodo, kad galima be mokesciu pirkti. Bandziau pirkti Stansted – Verona.
Beje, ir Italijoje atsiras Ryanair Cash Passport, bet Ryanair puslapyje galima predeti uzsisakineti.
Varšuvos oro uoste avariniu būdu nusileido „Boeing-767“
http://www.lrytas.lt/-13201566621318280295-varšuvos-oro-uoste-avariniu-būdu-nusileido-boeing-767-nuotraukos-papildyta.htm
Oba, 25% tikimybė, kad būtent šiuo orlaiviu vasarą skridau į Niujorką. Reikia pabandyt atkapstyt kuriuo būtent skridau.
Tai bus nemenkas smūgis LOT avikompanijai…
Kuom gi smūgis? Lėktuvas draustas, tai pakeis į kitą. Pasitikėjimas kompanija, sugebančia nuleisti lėktuvą be ratų saugiai ant žemės turbūt labai nesumenks, ar ne? O tie 200 keleivių lėktuvų vengs manau ne tik LOTo.
Dar viena Ryanair kryptis iš Kauno į Airiją: http://www.lrytas.lt/-13201399661319696596-ryanair-pradėjo-skrydžius-iš-vilniaus-į-barseloną-žiemą-žada-maršrutą-kaunas-eindhovenas.htm
Taip pat žiemą „Ryanair“ organizuos skrydžius iš Kauno į Airijos miestą Eindhoveną, jie vyks dukart per savaitę – pirmadienį ir penktadienį. Tai bus vienas iš bendrovės siūlomų 16 maršrutų iš Kauno oro uosto.
Jokio čia smūgio nematau.
Lėktuvo nereikės keisti, gal tik pora mėnesių paremontuoti, ir tam laikui kitą išsinuomoti.
Būna daug blogiau, vat pvz. Turkish Airlines lėktuvas 2009 metais Amsterdame pakliuvo į aviakatastrofą su aukomis, bet kompanija ir toliau plečiasi, keleivių daugėja.
Jooo, vat cia tai zinia… Turejo skristi mano krovinys siuo reisu – idomu is jo kas nors liko…?
Nuo kada Eindhovenas yra Airijoje? :D Jau visai lietrytis… Matyt taupumo sumetimais vietoj pirmakursių dar geografijos pamokų neturinčius mokyklinukus samdyt pradėjo. Baisu.
Beje, dėl sugadinto lėktuvo, tai ateinantį balandį LOT jau turi gauti pirmąjį 787-ą, kuriais ir keis dabar naudojamus 767-uosius, tai pusmečiui pakaitinio lėktuvo reikėtų tik, jei nuspręstų, kad šito taisyti neverta. kaip babūtų, tai pasirodo buvo naujausias iš 5-ių LOT turimų 767-ų.
Su tais taisymais būna labai įdomių istorijų. Ne vienas sutaisytas lėktuvas yra praradęs hermetiką 10km aukštyje, ar kokia hidraulika po dar kelių šimtų ciklų atsisako. Mano pirmas spėjimas visgi būtų, kad paprasčiau ir saugiau bus šitą scrapinti, žiemai pakaitinių rasti bus vistiek lengviau, o štai pavasarį gaus 787 ir problema išspręsta.
Nebučiau toks tikras dėl 787 pristatymo LOT pavasarį. Paskutinės naujienos sako, kad 787 eilini karta vėl vėluos, ir pas LOT bus gal tik 2012 gale.
http://www.flightglobal.com/airspace/forums/lot-polish-airlines-expects-787s-at-end-of-2012-79798.aspx
O dėl remonto, tai tinkamai atlikus remontą jokių problemų nebus. Lėktuvas gana naujas ir dar nemažą vertę turi.
Lufthansa to double flights between Riga and Frankfurt
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=48068
NU JO …. Paziurekit, kaip Ryanair pakeite bookinimo sistema :):):):). Pirmiausia reikia ivesti Country of Residence ir tik po to Credit Card Number :):):). Tai jei ne UK, viskai viekia kaip po senovei, jei UK ir skrydis is UK – nemokamai tik Ryanair Cash Passport :). Ir nepadeda valiutu keitimas :(. Aciu Dievui gyvenu Vokietijoje
More about LOT B763 forced gear up landing: http://avherald.com/h?article=4456bd6b&opt=0
O man pasirinkus UK, ir su MasterCard Prepaid ir su ryanair Cash Passport nemokamai dar rodo:)
Tik ką sėkmingai įsigyjau Ryanair bilietą irgi pastebėjau „naujovę”, kuomet pirma pasirenki kortelės adreso šalį, tačiau pasirinkus Lietuvą visiškai be jokių problemų nusipirkau bilietą nemokėdamas jokio administravimo mokesčio. Šaunu :)
Šiaip kalbant apie FR naują tvarką tai svarbiausia kur kortelė registruota. Jei gyvenat UK svarbiausia, kad MC Prepaidas būtų registruotas Lietuvoje ir viskas. Nereikės jokių Cash Passport.
O kalbant apie skrydžius, LOT skraido ir į EWR ir į JFK. Gal kas galite paaiškinti kokia nauda iš to? Ar ne paprasčiau būtų skraidyti į vieną didesniu tankiu?
@EDI Koki marsruta pasirinkai? UK – kazkur, ar kitoki? Su kitokiu viskas bus ok, su UK – kazkur turetu atsirasti mokestis.
Tikekimes ryt Simonas paskelbs preliminaria VNO spalio men. statistika. O kol kas Rygos skaiciai.
Riga statistics
2011 October – 450.430 passengers
Flybe opened two new routes from Tallinn and Tartu-Helsinki route
31.10.2011
Finland’s newest airline started operating its first ever Winter Schedule on Sunday 30th October opening two new routes from Tallinn to Tampere and to Stockholm Bromma and the new Tartu – Helsinki route as part of extensive new regional schedule.
The new routes from Estonia are as follows:
Tallinn – Stockholm Bromma (3xdaily)
Tallinn – Tampere (2xdaily)
Tartu – Helsinki (daily except Sat)
Tallinn – Oulu* (daily except Sat)
Tallinn – Turku * (2xdaily)
Tallinn – Vaasa * (daily except Sat)
*Flights start during November
Seats are available for booking now at http://www.flybe.com, with fares from 39 Euros one way including taxes and airport charges. More detailed information can be found at Flybe homepage http://www.flybe.com
Estonian Air adds flights on Tallinn-Vilnius route
Source: Estonian Air
01/11/2011
Estonian Air adds to the existing flight schedule Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday noon flights.
„The decision to add more flights on the Tallinn-Vilnius route is due to the increased demand and improved connecting flight opportunities in Tallinn. Estonian Air wishes to provide for business travellers flexible flight schedule on the Tallinn-Vilnius route. In addition, we increase connecting flight opportunites via Tallinn by creating the connection between our European destinations and Vilnius,“ said Estonian Air Commercial Vice President Rauno Parras.
The route is served with 33-seater SAAB 340 aircraft, the flight time is 1 hour and 25 minutes.
Matyt Varsuvoj dabar didelis chaosas, oro uostas uzdarytas. I Vilniu skrydziai irgi nuimti. Oro uosto tinklapis irgi neveikia –
http://www.lotnisko-chopina.pl/en/
503 Service Unavailable
Gerai, kad nereikia skristi, o tai panasu, kad keleiviams niekas nesuteikia jokios informacijos kol kas.
Koks RIX augimas procentais?
Pasirenku Leeds-Kaunas gruodzio 31d, Billing address country UK ir visoms dadeda 6 admin mokesti, isskyrus 2 – MC Prepaid ir Ryanair cash passport, gal siaip „bugas” laikinas :)
Kaip jie ta lektuva nuo tako nutrauks? Su kranais ant kazkokios mobilios platformos uzkels? Yra kazkoks veiksmu planas tokiais atvejais, jei tarkim pas mus taip butu ivyke?
@EDI pabandziau – man prideda ir korteles mokesti. Kokia narsykle naudoji?
Chrome…
@EDI man vistiek rodo su mokesciu :(. Tu gal isrinktasis :).
Klausimelis Easyjet zinovams: kada ivyksta Easyjet kainu nuleidimai? Kainos sausio ir vasario men., yra siek tiek didesnes, nei maziausios kainos lakricio ir gruodzio men (kai kuriuose marsrutuose). Ar verta tiketis, kad po 2 savaiciu bus nuolaidu?
@Zhymantas – kiek teko pastebėti, pas Easyjet kainos, artėjant terminui, stabiliai po truputį auga. Tokių garantuotų kainos kritimų (likus 4-6sav), kaip pas Ryanair, nemačiau dar ;)
Lenkijos oro uostas, kuriame avariniu būdu buvo nutupdytas „Boeing“, neveiks iki ketvirtadienio
http://www.lrytas.lt/-13202164151319304640-lenkijos-oro-uostas-kuriame-avariniu-būdu-buvo-nutupdytas-boeing-neveiks-iki-ketvirtadienio.htm
Jie ten ką, Varšuvoje tik vieną taką turi?
@Vytautas-NT
Takai 2 besikertantys, o lėktuvas pataikė sustoti pačioje neparankiausioje vietoje, tiesiai ties takų susikirtimu.
@Vytautas-NT – AV Herald rašo, kad „… the aircraft came to a stop at the intersection between runways 15/33 and 11/29 thus disabling the airport and forcing its closure.”
Pažiūrėk kartais nuorodas, kurias kolegos pateikia čia :)
Galėtų jį kažkaip 100 metrų patraukt. Suprantu sunkus daiktas, bet tokia situacija…
Na bet tikrai, Vytautai-NT, juk ne vaikas esi, bet tokias mintis vaikiskas issakai… Siame bolge jau prideta nuorodu tiek, kas po jas panarses is paskaitinejes, surastumei atsakymus i visus klausimu, kuriuos cia iskeli. Net lryto straipsnyje raso, kad Boeing atstovai atvaziuoja padeti pasalinti lektuva nuo tako! Juk ne savo raumenu pagalba zada padeti, o ziniom: kiek kranu gali kelti, kur tvirtinti ir kita, juk jie konstravo lektuva ir zino visa, tokiom situacijom reikalinga info.
Zinoma, jei Tau atrodo, kad uzkabinus kabli su pora „kiroviecu” galima patempti – tai tada daugiau diskutuoti neverta ;)
Šiaip tai jei tikėt tuo, ką rašo tai problema ne tame, kad lėktuvą sunku pastumt, bet tame kad takas apgadintas.
Įdomu ar tokiam dideliam oro uoste neturėtų būti vilkikų gebančių tempti B747 pilnai prikrautą?
Ryga
2011 10- 450 tukst.
2010 10 – 429 tukst.
Vilniuje spalį 168 240 kelevių, augimas – 54%.
@Simonas Super ! Lauksim Talino rezultatu, o gal visgi pavysim ir pralenksim :) Ziema jie matyt visgi pirmaus, Flybe prisidejo savo naujais skrydziais. Greiciau ateitu i Lietuva, kad dingtu tas estu pranasumas :)
Dar vienas aviapublicistas, gerokai gabesnis už Užkalnį: http://www.balsas.lt/naujiena/563112/pigaus-oro-ateitis
@Vytautui
Gal turi exceliuką su Ryanair tvarkaraščiu ir gali pasidalint? :)
Ir dar klausimas visiems. Čia šnekėjot, apie Ryanair kainų tendenciją. Tai kaip jos kinta artėjant datai?
@i Na Giedrius Drukteinis pats dirbes LAL’e, tai bent jau tuo skiriasi nuo A.Užkalnio :)
Artėja ultra sparčių komercinių skrydžių era (Video)
http://www.technologijos.lt/n/technologijos/lektuvai_ir_aviacija/S-22451/straipsnis?name=S-22451&l=2&p=1
Drukteiniui butu neprosal bent Wikipedijoje paziureti kas kuriam aliansui priklauso.
Gana idomi naujiena, taip sakant „ner to blogo, kas neiseitu i gera” –
Забастовки в Qantas привели к созданию в Австралии новой авиакомпании
http://biznes.delfi.lv/economy/zabastovki-v-qantas-priveli-k-sozdaniyu-v-avstralii-novoj-aviakompanii.d?id=41504339
LOT Polish Airlines Announcement regarding today’s cancelled flights from and to Warsaw
Source: LOT Polish Airlines
02/11/2011
LOT Polish Airlines would like to inform that due to yesterday’s emergency landing of Boeing 767 aircraft in Warsaw and closure of Chopin Airport, all flights of the Polish carrier which departures were planned today before 4 pm. local time, have been cancelled. Total number of today’s cancelled flights is 60.
Simultaneously, all airport authorities and emergency services are working on moving the aircraft from the apron in order to enable using one of the two runways at the airport as soon as possible.
„Baltijas aviacijas sistemas” startas Lietuvoje – vis dar su klaustuku
http://vz.lt/?PublicationId=6dd5a9cb-5bd7-47f2-8ed5-635de5ce4002&ref=rss
Nu ka, spalio skaiciukai jau yra :
2011 October
Riga – 450.430
Tallinn – 180.100
Vilnius – 168.240
Talino augimas – 37 proc.
@Nepatyręs – tvarkaraštis čia: http://i44.tinypic.com/169qc13.jpg
O kas liečia Ryanair kainodarą, tai galioja savotiška 4-6 savaičių taisyklė. Absoliučiai daugumai bilietų tokiu metu būna mažiausios kainos. Tačiau reikia neapsigaut, nes yra keli požymiai, kada tos magiškos kainos taip ir neateina, arba pigūs bilietai būna labai trumpai ir ne tuo prognozuojamu laikotarpiu. Tai gali būti, pvz tam tikros populiarios atostoginės kryptys (pvz Alikantė arba Rodas iš KUN), „emigrantinės” kryptys (Lietuva – Londonas, Dublinas). Apskritai, norint „gerai pataikyt” su bilieto pirkimu, reikia kurį laiką stebėt kaip keičiasi kainos būtent tuo maršrutu, kuris bus reikalingas. Arba pasiklausinėti pas Simoną Blog’e :)
Palanga
2011 spalis – 9221 keleiviai
augimas – 9%
Toks jausmas, kad TLL vis per 1 žingsnį priekyje VNO…
Kad ir koks geras būtų mėnuo VNO, vis kelių tūkstančių pritrūksta…
Bet vat kai VNO be bazinio ar taip vadinamo „nacionalinio” vezejo aplenks Talina, tai jau bus istikruju luzis, turintis didesniu pasekmiu,- mastyme, valdyme, strategavime. Bent jau mazesniu saliu, tokiu kaip Baltijos ir pan.
@Vytautas, GSE laikai kiek netikslūs.
Trečiadienį skrydis pavėlintas ir perkeltas kitam lėktuvui, o penktadienį paaikstintas pusvalandžiu.
Bet šiaip, tai keistai atrodo tvararaštis, ypač antradienį.
Naujuju Metu sutikti latviai maskviecius skraidins net carteriais, o musu Turizmo departamentas , matyt, vel kels triuksma, kad nera kuo atvezti rusu turistu. Nebent dar Transaero prisijungs Naujiesiems.
Ригу и Москву свяжет чартерный рейс
http://biznes.delfi.lv/bnews/rigu-i-moskvu-svyazhet-charternyj-rejs.d?id=41506259
Estravel reklamuoja skrydžius iš Vilniaus (!) su Etihad. Puiku, jeigu nebūtų juokinga.
@Mindauqasm – senokai jau netikrinau kruopščiai, kai daugmaž nusistovėjo. Ačiū už pastabas, pataisysiu ;)
Man didžiausias klausimas, kodėl šitiek laiko SXF kryptis matosi tarp pasirenkamų, tačiau grafikų nesimato…
Tada viskas aišku. Reiktų jį pakviest į šitas diskusijas.
@Vytautas, taip labai keista dėl SFX, ypač kai tiek laisvų langų.
@Vytautas. Tai kas kad SXF yra sarase. Jei paziuretum oro uostu sarase yra tokie kaip Durham Tees, Granada, Newquay, Rostock. Panasu, kad neatnaujinta sistema ir tiek :(.
@Zhymantas – sistema jau buvo atsinaujinus, vasaros gale SXF buvo dingęs. Naujai atsirado kažkada apie rugsėjo vidurį. Norėtusi tikėt, kad ne be reikalo ;)
Tikekimes, kad skraidysim i quasi-nauja Branderburg oro uosta :)
Lietuvos užsakomųjų skrydžių rinkos apžvalga ir naujieji Aurelos savininkai:
http://angaras.eversus.lt/naujienos/2206
http://www.estravel.lt/index.php?lang=lit&main_id=&show=uudised&id=812 skrydziai is VNO su Etihad ?
ot atrakcija. apie persedima kokiam BRU ar PRG nesat girdeje? visos Estravel keliones buna su n k persedimu.
to klaustukas: tai jei su persedimu turetu rasyti viska tvarkingai, o dabar nuotrauka rodo vno > abudabis> pasirinkta kryptis nera kad vno>london>abudabi> pasirinkta kryptis. Bent jau is London vyksta akcija ir bagkokas kainuoja 340 svaru berods. :)
Jei kam įdomu, tai iš keleivių pervežimo rinkos „pasitraukė” ilgametis rinkos žaidėjas Martinair. Praeitą penktadienį buvau AMS, kabėjo keletas plakatų „Last Martinair passenger Flight, October 31, 2011”. Nuo šiol jų keleivių skraidinimas – KLM rankose, o Martinair lieka tik krovinių gabentojas.
Varšuvos tarptautiniame oro uoste – didžiulis chaosas
http://verslas.delfi.lt/automoto/varsuvos-tarptautiniame-oro-uoste-didziulis-chaosas.d?id=51333577
Pabusiu diletantu. Tegul dar 2 paras palaiko uzdaryta oro uosta – bus dar ne toks chaosas. Darbu tempai labai leti. Ir neteko girdet, kad lektuvo nutempimas (patraukimas) uztruktu tiek laiko.
kaip suprantu ten ne vien lektuvo nutempime esme.
Takai pazeistas, nors aisku patraukus, bent jau viena taka atidarytu kiek aplope. Nes ten gi perbrauke per abu.
Tai gal kas gali paaiškinti kodėl LOT skraido į EWR ir JFK, kai galėtų vieną oro uostą didesniu frequency skraidyt?
srs: nežinau kito paaiškinimo, kaip tik valdiško vežėjo interesų tampymas. EWR yra star Alliance hubas ir LOT logiška ten skristi dėl jungimų. Tačiau visų skrydžių iš JFK neperkėlė, nes politikai neleido – laiko šalies pasididžiavimu, kad turi ir naudoja slotą JFK. Lygiai taip dar prieš metus LOT turėjo tiesioginius reisus į JFK iš KRK ir KTW, kurie nešdavo kelis mln eur nuostolių kasmet.
Pagaliau WAW pajudejo is mirties tasko.
Man ta proga kilo klausimas apie VNO- ar numatoma oro uosto rekonstrukcija iki 2013 metų liepos 1 dienos? Ar tik garsųjį aplinkelį padarys?
Flybe commences Nordic operations; plus two new Manchester routes
http://www.anna.aero/2011/11/02/flybe-commences-nordic-operations/
Noriu truputį grįžti prie temos apie naktinių skrydžių uždraudimą FRA, pasirodo – tai buvo viena salygų, kurią patenkinus, buvo pritarta FRA plėtrai…. visa istorija žemiau:
You can never tell when you start covering a story where the trail will lead.
We have been writing, following and in some cases leading global coverage of that hideous, locally-imposed night ban on air cargo movements, which is now in place at Frankfurt International. Among other things, it has caused Deutsche Lufthansa to reposition its entire all-cargo fleet elsewhere, adding travail to travel, with added expenses that can hardly be tolerated.
So while everyone is now more or less resigned to waiting until sometime next Spring for a Federal German Court to overturn the absurd edict handed down by the lower court in Hesse (the area FRA is located), here comes the well-respected publication Speigel with a letter from an official who says he knows why the airport was shut down for night flights on October 30.
The letter is from Dr. Rainer Rahn (member of the Frankfurt town Parliament) to the Spiegel (No. 44 from October 31st) and is in response to a recent Spiegel interview with Lufthansa CEO, Christoph Franz.
“Either LH CEO Mr. Franz does not know what he is talking about,” Dr. Rahn writes, “or he is intentionally not telling the truth.
“The night flight ban was the negotiated deal for the expansion of the airport.
“This was the result of mediation in the year 2000, as requested by airport operator FRAPORT in 2003 and confirmed by the Hessian civil court in 2009.
“The former Hessian Governor Roland Koch has always said:
“‘Expansion of the airport only IF coupled to a night flight ban.’
“Subsequently, the judge’s decision to ban night flights was a logical consequence to the above deal and should not have surprised anyone.”
So the question is, if this letter bears out, when is a deal not a deal?
Your move.
Geoffrey/Flossie
Pigesnio komforto mėgėjai verslo klasės skrydžiams rado alternatyvą
http://iq.lt/svarbus-straipsnis/pigesnio-komforto-megejai-verslo-klases-skrydziams-rado-alternatyva/
Aviacijos ekspertams: Kiek 2011 KUN perveš keleivių?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2279079011317&set=a.2279078771311.118389.1079017207&type=1&ref=nf#!/notes/kaunas-airport/totalizatorius-spėk-ir-laimėk-nemokamą-skrydį-dviems/10150360685397776
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.278917188814872.70909.112367258803200&type=1 – siek tiek photo is LOT 767 transportavimo nuo tako
http://vz.lt/article/2011/11/3/vilniaus_oro_uostas_pasitiko_žiemos_sezoną_53_7_keleivių_augimu na Riga tikrai vel pirmoj vietoj buvo nors ir pamirso ja sitam straipsnyje :)
Aviacijos specialistas K.Auryla apie „Boeing 767“ avarinį nusileidimą Varšuvoje: „Taip nutupdyti lėktuvą nėra labai sudėtinga, tačiau tam reikia ruoštis“ (nuotraukos, video)
http://www.lrytas.lt/-13203277751320091326-aviacijos-specialistas-k-auryla-apie-boeing-767-avarinį-nusileidimą-varšuvoje-taip-nutupdyti-lėktuvą-nėra-labai-sudėtinga-tačiau-tam-reikia-ruoštis-nuotraukos-video.htm
Ryga spalį nebuvo populiariausia – berods su 1,5 metų pertraukos.
Ryga silpneja, o Estonian Air skelbia akciją skrydžiams iš Vilniaus per Talina,- perima airBaltic tranzito per Ryga tradicijas.
Opa idomu,idomu su ta RIX…as dziaugiuosine ne tai ,kad kaimynam nesiseka,o tai kad visi kas bande nebesirenka ju ir atsitiko tai kas turejo atsitikt…
O tai kas pirmoj vietoj?
Na, pagal RIX raportą, Rygoje „airBaltic” vis dar išliko „tempenčiuoju”. Bendras augimas spalį RIX – 6,2%, tuo tarpu, „airBaltic” augo 8%, „Ryanair” susitraukė 4%. „Ryanair”, panašu, 3 tūkst. mažiau keleivių prarado „Wizz Air”, kurie augo būtent 3 tūkst. keleivių.
Kadangi trumpu laikotarpiu sunku apskaičiuoti, kiek RIX tranzitas kito, būtų galima įvertinti Latvijos rinkos padėtį. Na, o tų keleivių skirtumas kodėl TLL šiek tiek geresnį rezultatą parodo negu VNO daugiausia siečiau su ekonomikos būkle, Estija kur kas stipriau šiai dienai atrodo. Tai rodo dar daugiau nei Vilniuje augantis verslo keleivių srautas. Pvz. „Estonian Air” spalio mėnesį Taline augo net 32%.
Vytautas-NT: Londonas, 16,3 tūkst.; Ryga – 14,6 tūkst., Frankfurtas – 14,1 tūkst. Rygos tai prasčiausias spalis nuo 2008 m.
Rygai jau ir iki trečios vietos ne kažin kiek trūksta :)
Aišku, kol kas praėjo tik nepilnos 3 dienos ir anksti daryti išvadas, bet kol kas pagal lapkričio lentelę RIX gali atsidurti 4 ar net 5 vietoje.
Beje, nebuvo tiksliai užfiksuota, tačiau „Estonian Air” jau nuo lapkričio 21 dienos dar didina skrydžių tarp VNO ir TLL skaičių.
Pirmadieniais-ketvirtadieniais bus 3x daily;
Penktadieniais – 2x daily;
Sekmadieniais – 1x daily.
„Estonian Air” pranešime spaudai sako, jog bandys ir šiek tiek tranzito vystyti per TLL, tačiau kol kas VNO-TLL tvarkaraštis bus idealiai padarytas verslo srautui.
O tai su kuo jie į Taliną skraidys? Ar varinės SAAB340 triskart per dieną?
Skaiciai rodo, kad Ryga krito ne del kitu krypciu isaugimo, o visu pirma del Rygos srauto sumazejimo –
Riga – 19699 / 14,6 tūkst
London – 16227 / 16,3 tūkst
Frankfurt – 14735 / 14,1 tūkst.
cia jau aisku susije su airBaltic problemomis.
O del VNO augimo, tai realios viltys aisku su antruoju Wizzair lektuvu, o del verslo srautu VNO/TLL tai as manau TLL lenkia Vilniu visu pirma turistu atvezimu ir darbu su jais. Prisiminkim kad ir tuos turistu atskraidinimus i Talina, kurie po to plaukia kruiziniais laivais is Talino uosto. Tai tukstanciai turistu ir cia ypac reiketu pagirti estus uz visokiu netradiciniu sprendimu radima. Vat mums ypac ir truksta to „smart” priejimo prie kiekvienos problemos. Ir jeigu kaip nors issisprestu tos anksciau jau aprasytos idomios idejos su Tel Avivo – Vilnius – JAV, ar Pekinas – Vilnius – Europa krypciu, tai galeciau pasidziaugti, kad ir lietuviai yra „smart”. Na paziuresim, o gal tik zydai tai padarys ir dar karta irodys, kad jie sumaniausi pasaulyje. Bet kokiu atveju, VNO teisingam kelyje ir jeigu visi potencialus dalykai vasarai issispres ( Istambul, Maskva, Amsterdam etc.) tikrai turetume aplenkti Talina. Tai privalom padaryt vien jau todel, kad mes neturim uosto kaip Talinas. Paskaiciuokit kokius turistu srautus sutraukia Talinas susumavus juru uosta ir oro uosta. Mums belieka tik pavydeti ir laukti nebent RailBaltica paleidimo.
Beje, kaip sekasi SAS su OSL-PLQ? Gal kas turit skačius? Lėktuvas nemažas, kaip ir ambicijos. Klausimas – Kodėl SAS nesiima vykdyti ARN-VNO skrydžių?
Ryanair’s debt to Latvijas gaisa satiksme reaches EUR 500,000
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=48192
Saab340 – tie, kurie gi buvo sekmingai pakeisti i kitus kaip garsiai skelbesi – pats tas tranzitui per TLL. Piper’i ta PLQ dar galetu pasitelkti
Na, kam smalsu ir aktualu, Ryanair’as jau susitvarkė su skrydžių apmokestinimu iš UK su MC prepaid’inėmis kortelėmis. Ir kaip visada viskas Ryanair stiliumi – pvz. mano kortelė eurais ir ‘billing address statemente’ nurodyta Lietuva, tačiau jie ją atpažįsta, kaip išduotą UK (tas tiesa) ir vis tiek neaptarnaujabe mokesčių:)
Transaero savo twitteryje katik paskelbe, kad nuo Gruodzio 2 pradeda skraidyt i Vilniu.
1 mėnesis startui. Drąsu, drąsu :)
Na Nauji Metai juk Rusai Gruodzio-Sausio menesiai uzpildo viezbucius kaip vasaros sezono metu
Gal galima nuorodą, kur paskelbta?
@Jonas,
http://twitter.com/olgatransaero/
Labai drąsių, bet kaip kad Marius pastebėjo, galbūt tai ir pats geriausias metas tokiam „netikėtai” startui su vos vieno mėn. pre sale. Na o dabar ką, laukiam naujo Simono pranešimo su šiek tiek daugiau ir detalesnės informacijos? :)
@JOnas,
ir čia dar: http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/11/03/transaero-prades-tiesioginius-skrydzius-tarp-vilniaus-ir-maskvos-domodedovo-oro-uostu/ :)
@Mindauqas. Ryanair pakeite T&C:
Admin Fee – Charged per passenger/ per one way flight and relates to the costs associated with Ryanair’s booking system. No administration fee applies to bookings paid for by MasterCard Prepaid Card (except UK MasterCard Prepaid) and Ryanair Cash Passport (UK residents only).
O kokia korta tu naudoji? Neteller, Entropay, Moneybookers ar dar kokia nors?
Klausimelis Easyjet zinovams: gal kas nors bande Easyjet bilietus pirkti su Entropay EURINE virtualia kortele? Ar pavyko?
[…] “Ryanair” toliau plečia skrydžių pasiūlą iš Vilniaus oro uosto. Pradėjusi veiklą šių metų gegužės mėnesį su skrydžiais 5 kryptimis, vėliau “Ryanair” skrydžių žemėlapį išplėtė Brėmeno ir Barselonos kryptimis, o nuo 2011 m. kovo mėn. pabaigos paskelbianti atidaranti dar Karlsrūhės/Baden Badeno kryptį. […]
Thаnκѕ very nіce blοg!
regis, nebelieka baden badeno krypties is vilniaus ryanair 2013 vasaros grafike
emergency cash
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
mouse click the following article
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
what is a financial planner
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
121.182.228.24
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
metalsanaz.com
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
jigsy.com
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
cooking videos recipes
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
dr of chinese medicine
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
Full Guide
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
visit this site right here
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
social-Dmsoler.Mooo.com
Simonas Bartkus | Blog » Ryanair Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
monster high games dress up star sue
Simonas Bartkus | Blog » âRyanairâ Vilnių sujungs tiesioginiu skrydžiu su KarlsrÅ«he/Baden-Badenu
[…] Karslrūhė užrašyti per dvi sekundes išmoksiu po pusantrų metų – tada su „Ryanair“ skelbėme apie naują maršrutą iš Vilniaus į Karslrūhę/Baden Badeną, kuris gyvavo nepilnus metus. Niekada negali […]
cf, in your working environment, do you have opportunities to observe differences in savings mentalities between inheritance recipients of varying economic backgrounds?I’m curious regarding nature or nuture effect.
magister72 gilardino, on aurait du l’acheter comme ca on serait tranquille. meme si debrecen c’etait pas des foudre de guerre c’etait une belle prestation de nos joueurs. ils meriteraient de mettre bordeaux a genoux et surtout quand ils le veulent developper du beau jeu.