„Aeroflot” kasdien iš Maskvos Šeremetjevo oro uosto skraidys į Vilnių

   
     

„Aeroflot” po 8 metų pertraukos ketina sugrįžti į Vilniaus oro uostą. Nuo 2012 m. kovo 25 dienos didžiausia Rusijos aviakompanija pranešė ketinanti sujungti Vilnių kasdieniais skrydžiais su Maskvos Šeremetjevo oro uostu.

Skrydžiai numatomi „Airbus” lėktuvais – 116 vietų (20 verslo + 96 ekonominės) turinčiu A319 arba 140 vietų (20 verslo + 120 ekonominės) turinčiu A320.

Skrydžiai planuojami kiekvieną dieną. Lėktuvas Vilniuje leisis kiekvienos dienos vakarą 22 val. 15 min., iš Vilniaus pakils anksti ryte – 5 val. 40 min. Skrydžio trukmė – 1 val. 20 min.-1 val. 30 min.

„Aeroflot” skrydžius tarp Maskvos ir Vilniaus vykdė iki 2003 m. kovo. 2000-2002 m. „Aeroflot” vykdė skrydžius darpo dienomis TU-134 lėktuvu. 2003-2009 m. „Aeroflot” turėjo bendro kodo skrydžius į Vilnių, vykdomus LAL/”flyLAL”.

„Aeroflot” yra „de facto” nacionalinė ir didžiausia aviakompanija Rusijoje. Įkurta 1923 m., praėjusiais metais „Aeroflot” pervežė 11,3 mln. keleivių. Aviakompanijos lėktuvai skraido į 109 miestus, iš kurių 29 yra Rusijoje. „Aeroflot” lėktuvų parke – 111 lėktuvų.

Vilniaus oro uostas turės tiesioginį susisiekimą su visais Maskvos oro uostais. Kiekvieną dieną du kartus per dieną į Vnukovo oro uostą iš Vilniaus tiesiogiai skraido „utair”. Nuo gruodžio 1 dienos keturis kartus per savaitę skrydžius iš Domodedovo oro uosto į Vilnių skrydžius pradėjo „Transaero”.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

108 komentarai

  1. Šarūnas - 2011 12 6, 18:44

    Pasipylė :DDD Teks kažkam traukti spėju. Galėtų kas Piterį paleist geriau.

  2. oleg - 2011 12 6, 19:10

    Simonai, ar galetum paanalizuoti
    1. Ar potencialiai uztektu srauto visiems is VNO (ypac jei prisiminti Rusline i PLQ ir IrAir i KUN)
    2. Kuo Lietuvai ir VNO yra gerai daug skirtingu vezeju i MOW
    3. Kokie yra galimi scenarijai.
    Aciu

  3. Jurgis - 2011 12 6, 19:27

    Vis mazeja punktu mano „wish-list’e” :) Kas sekantis ? Man noretusi Turkish :) Bet tiktu ir … Na ka cia ir berasyti. Tiktu viskas,- nuo flyBe iki easyJet :)

  4. Jurgis - 2011 12 6, 19:35

    Cia beveik i tema. Teisingiau Sheremetyevo tema –

    Moscow Airport Will Allow Check-In Via Skype

    MOSCOW — Sheremetyevo International Airport starting Wednesday will launch a service it says will be the first in the world — video flight check-in via Skype. The airport forecasts that between 15% and 20% of all the passengers will be using the Internet-based video phone service.

    http://blogs.wsj.com/emergingeurope/2011/11/16/moscow-airport-will-allow-first-check-in-via-skype/

  5. ES - 2011 12 6, 19:50

    Stipru…

  6. Marius - 2011 12 6, 20:02

    Na ,kad trauksis cia jau faktas manau Utair nes jie su savo mazais lektuvais nelabai pakonkuruos,o ju tranzita perims Aeroflot ,del Transaero jie turi manau realesniu galimybiu issilaikyti…
    Kodel as taip uztikrintas ,kad trauksis … na ir taip rekordini kieki veze vien Utair ,na kur jau toliau juk ne Londonas cia,o be to Aeroflot turbut tures diziausi weekly kedziu skaiciu

  7. Karolis - 2011 12 6, 20:07

    Idomu ar palyginus su ssrs laikais nebus, kad tad maziau pasiulos tada buvo nei dabar :)
    Bet siaip aciu – Aeroflot lektuva matyt ne tik Rygoj bus smagu.

  8. Šarūnas - 2011 12 6, 20:09

    Simonai, išlepinai mus. Galima tikėtis dar naujienų? :)

  9. Jurgis - 2011 12 6, 20:13

    Kaip cia bus nieks nezino. Pamatysim. Na pvz. Taline irgi daug skrydziu nusimato ir su to paciu Aeroflotu dar prisides. Per du metus skrydziu skaicius isaugo 6 kartus !

    Estonian Air будет летать в Москву 18 раз в неделю
    http://www.ato.ru/content/estonian-air-budet-letat-v-moskvu-18-raz-v-nedelyu

    Авиакомпания Estonian Air увеличит частоту полетов по маршруту Таллин—Москва до 18 рейсов в неделю. Это на шесть рейсов больше, чем планировалось ранее. На линии будет эксплуатироваться самолет CRJ 900, производства канадской Bombardier. Таким образом, за два года количество рейсов на маршруте Таллин—Москва возросло в шесть раз.

  10. Žinių trukūmas - 2011 12 6, 21:35

    Poste parašyta, kad turės sujungimą su visais Maskvos oro uostais, tačiau kiek man žinoma į BYKOVO niekas neskraido.

  11. Linas - 2011 12 6, 21:53

    Na tai nebuvo tokia stipri/netikėta naujiena, nes, regis, prieš savaitę SU skelbė apie kitų metų plėtros planus ir VNO buvo tarp minėtų krypčių. Visgi tai labai džiugi naujiena, nes dažnis ir orlaivis yra labai palankūs kroviniams gabenti :) Jau nekalbu apie keleivius…

  12. Audrius - 2011 12 6, 22:00

    @Žinių – Bykovo/BKA yra merdintis oro uostas, niekas ten beveik neskraido, jau nekalbu apie tarptautinius skrydžius.

    Aeroflot jau seniai „gąsdino” pradėsiantis skraidyti. Tikiuosi dabar – ilgam.

  13. mmm - 2011 12 6, 22:22

    konkurencija bus ziauri. Man keista, kad vienas is naujoku nepasirinko i Vilniu skristi is Peterburgo

  14. Jurgis - 2011 12 6, 22:31

    Klausimas del tranzito. Paskutini kart skridau per Šeremetjevo pries daug metu, kai dar Aeroflot atstovybe Pylimo gatvej buvo. Tai is Vilniaus leisdavosi lektuvas Šeremetjevo 1 ir reikedavo tokiais uzdarais koridoriais eiti kol pakliuni tiesiai i sena autobusa, kuris nuveza i Šeremetjevo 2. O jei tekdavo nakvot, tai vezdavo i toki uzdara viesbuti is kurio neiseisi. As cia kalbu apie situacija, kai reikedavo skristi tranzitu ir be Rusijos vizos. kaip dabar bus. Ar lektuvas is Vilniaus leisis Šeremetjevo 2 is kur (bent jau anksciau) visi tarptautiniai skrydziai ? Nes Aerofloto kaip ir Transaero atveju svarbiausia yra tranzitas.

  15. Karolis - 2011 12 6, 22:32

    siek tiek oftopic, ar yra duombaze turinti duomenis apie aptarnaujamus keleivius Europos oro uostuose, tarkim 20 metu istorija?

  16. Simonas Bartkus - 2011 12 6, 22:48

    Žinių trūkumui – Bykovo oro uosto operacijos iš vis sustabdytos ir nors vietos valdžia skelbė apie planus atsatatymo ir plėtros, tačiau paskutinį kartą mačiau nuotrauką, kurioje oro uosto operatorius matosi visą kilimo tūpimo taką ir peroną užleidęs naudotų automobilių parkavimui :-)

  17. Simonui Bartkui - 2011 12 6, 22:53

    Na, kiek žinau, planai dideli plėsti Bykovą. Ir jie bus pradėti artimiausiu metu. Nesvarbu.

    Dėl Maskvos: man nepatinka, kad Transaero pradeda kautis su Aeroflot. Nieko gero nebus. Tokiose situacijoje labai dažnai reisus nuima visos kompanijos. Užtenka Air Baltic pavyzdžių. Geriau jau Aeroflot paleistų reisą į Sankt-Peterburgą.

    Šiaip įdomu bus stebėti.

  18. Simonas Bartkus - 2011 12 6, 22:54

    Jurgi, šiai dienai numatyta, jog „Aeroflot” skrydis iš Vilniaus atskris į D terminalą – iš D terminalo vyksta dauguma „Aeroflot” skrydžių. Likusi „Aeroflot” skrydžių dalis vyksta iš E ir F terminalų, kurie yra šalia D ir sujungti su D.

  19. Jurgis - 2011 12 6, 22:55

    Žiniasklaida: Latvijos vyriausybė ieško investuotojo į „airBaltic“
    http://iq.lt/uzsienio-spaudos-apzvalga/ziniasklaida-latvijos-vyriausybe-iesko-investuotojo-i-„airbaltic“/

  20. Jurgis - 2011 12 6, 23:02

    Aha, tai visi sie E,F ir D terminalai yra Šeremetjevo 2. Tai gerai.

    O anot Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sheremetyevo_International_Airport

    The old Terminal 1 (or Sheremetyevo-1) currently caters mainly to internal low-cost flights and flights to Minsk (Belarus). It will be refurbished as a terminal for business jets, and designated as Terminal B

  21. Jurgis - 2011 12 6, 23:09

    Kaip matom, per keleta metu Vilniaus statusas Maskvoje pasikeite. Anksciau kartu su Minsku buvome Šeremetjevo 1 (vietiniu krypciu terminalas), dabar ten liko tik Minskas :) Pagalau (Maskvos samoneje) mes jau Vakaruose :)

  22. Simonas Bartkus - 2011 12 6, 23:11

    oleg: šitie iškelti klausimai įdomūs visiems. Dariau tam tikrą analizę, tačiau joje yra daug hipotezių, kurių įtaką sunku prognozuoti šiai dienai.

    Svarbiausias dalykas yra tas, jog 2011 m. ženkliai Maskvos kryptimi srautas augo, nepaisant produkto nepasikeitimo. Srautas 2011 m. yra rekordinis nuo nepriklausomybės laikų. Nepaisant to, jog 2007-2008 m. maršrute buvo 2 vežėjai tame tarpe flyLAL/Aeroflot sąjunga su senu įdirbiu ir „Aeroflot” atstovybe Vilniaus centre :-)
    Šis srauto augimas yra esminė sąlyga, kas leidžia net du naujus vežėjus šiemet turėti Maskvos kryptyje – augančiose rinkose vyksta kova dėl „market share”.

    Su šia pasiūla bus apie 15 000 kėdžių per mėnesį – daugiau nei dvigubai daugiau negu iki šiol rekordinis srautas. Akivaizdu, jog rinka bus sudrebinta su tokiu „capacity” ir išties galim laukti gana žemų „load factor’ių”, tačiau tuo pačiu tikrai stiprios maršruto stimuliacijos.

    Tačiau realiai šiai dienai su „utair” produktu yra gerai aptarnaujamas „point-to-point” srautas, tačiau stimuliacijos ir srauto augimo reikėtų laukti ne tik „point-to-point”, tačiau ir tranzitinio srauto augime.

    Kas dėl point-to-point – Turizmo departamentas 2012 m. Rusiją laiko prioritetine rinka, todėl tikiu, jog bus atlikti aktyvūs marketingo veiksmai skatinant turizmo srautą į Lietuvą iš Rusijos.

    Iš ties, sunku šiai dienai yra prognozuoti, kaip pavyks „Transaero” ir „Aeroflot” vystyti tranzitinį srautą per DME ir SVO. Įdomu tai, jog „Transaero” tvarkaraštis labiau pritaikytas jungimuisi prie „long-haul”, tuo tarpu „Aeroflot” „overnight’inis” tvarkaraštis sugeneruos gana ilgus laukimus jungiantis į „long haul”, tačiau idealų tvarkaraštį norintiems jungtis į Rusijos/NVS reisus.
    Manau, SU ir UN produktai, gali paveikti Aerosvit srautą per KBP, kurie dabar yra pagrindinis vežėjas į NVS/Rusiją. Įdomu yra tai, ar pavyks šitiems vežėjams pakonkuruoti su AY ir LH dėl tranzito į Kiniją, Japoniją, Tailandą, Indiją ir t.t. Realiai yra pagrindo tikėti, jog srautą į Maskvą augins ir tranzitas per Maskvą.

    Kaip žinia, Rusline reisas vasarą tesisuko 2,5 savaitės ir tepasiekė 40% užpildymą, nors lėktuvas buvo nedidelis. Nežinomiems Lietuvoje vežėjams su labai silpna europine pardavimų patirtimi iš ties sunku, dėl to, nors labai linkiu sėkmės, bet asmeniškai labai labai abejoju IRAERO reisu Maskva-Kaunas, kur jiems reikės kurti ir visiškai naują tradiciją – įdirbti visiškai naują maršrutą, kuris net sovietmečiu rimtos tradicijos neturėjo. Ypač Rusijos klientams tradicija yra labai svarbu.

  23. Jurgis - 2011 12 6, 23:25

    Cia tai teisybe del Rusline ir Iraero. Is kitos puses, jei Iraero gerai padirbetu su savo srauto „sibiriakais” galetu visai sekmingai suktis. Aisku, cia lemiama faktoriu suvaidins kelioniu agenturos, nes visgi rusams vizos reikalingos.
    O del Maskvos oro uostu gana gera visapusiska informacija cia –
    http://moscow.ru/en/guide/trip_planning/transport/airports/sheremetyevo2/

  24. Ezys - 2011 12 6, 23:51

    Lietuvai reikia investuot į Airbaltic ir padėt tašką blaškymuose.

  25. Augustinas Žemaitis - 2011 12 7, 00:22

    Džiugu. Simono ir kitų pastebėjimai manau teisingi.

    Aviakompanijoms bus nelengva, juoba, į Maskvą reikia vizų, tad susidaro papildomi kaštai tiems, kas galbūt skristų savaitgaliui ar pan. ir naudojasi įvairiomis stimuliavimo akcijomis.

    Manau stipresnių aviakompanijų, išmanančių ne NVS glūumos stiliaus prekybą bilietais, padėtis stipresnė, dar ir todėl, kad jos dar gali siūlyti ir tranzitą. Kita vertus, jų lėktuvai didesni, skrydžiai retesni, mažiau palankūs verslui, kuris čia labai svarbus. Tačiau UTAir padėtį sustiprins įdirbis.

    Įdomu, kokie srautai susidaro į/iš NVS miestų, Rusijos miestų? Turbūt tą pamatyti ne taip paprasta, nes didelė srauto dalis iki šiol išvis nepirko bilietų iš Vilniaus, o važiavo į Rygos oro uostą, arba į Maskvą traukiniu ir paskui skrido, arba pirko atskirus bilietus į Maskvą ir iš ten, ir pan.

    Iš tiesų, dabar manau yra situacija, kai atidaryti reisą iš Sankt Peterburgo apsimokėtų labiau, nei dar vieną papildomą iš Maskvos. Bet aišku čia lemia ir tai, kur avakompanija turi bazes ir kiti veiksniai.

  26. Tomas - 2011 12 7, 00:44

    Norėčiau nesutikti su Simonu; jei jau kalbame apie sovietmetį, tai kiek atsimenu ir kiek skaičiau, būdavo kasdien 2-3 reisai iš Kauno Aleksoto aerodromo į Maskvą, aišku JAK-40 lėktuvais, taigi vietų skaičiumi net daugiau nei dabar planuojamas. Oro uostui persikėlus į Karmėlavą būdavo 1-2 reisai, tik jau JAK-42 lėktuvais, taigi tradicija yra gana sena, nors ir pertraukta eilės metų.

  27. Winco gerbejas - 2011 12 7, 09:31

    Is tiesu manau, kad atsidarius iraero reisui is Kauno, VNO turetu smukti, nes visi Kauno automobiliu turgaus verslininkai ir klientai gales patogiai pasiekti savo tiksla tiesiogiai, o apie mase rusu turistu, norinciu pamatyti Kauna jau net ir nekalbu.

  28. Mindaugas - 2011 12 7, 09:53

    To Winco gerbejas: Aha :) dar reiktu paleisti į Šiaulius reisą, tam kad Rusai galėtu Radviliški ir Šiaulius aplankyti, nes ir turgus auto yra. :) Juokinga :)

  29. Tomas - 2011 12 7, 10:01

    Klausykit, ponai, kam ta ironija. Kodėl į Vilnių galima skristi ir turi būti keleivių, kad ir 10 lėktuvų skristų, o į Kauną tai jau ne?

  30. Wincas - 2011 12 7, 10:14

    Taip Kaunas labai prastas miestas nes ne Vilnius…… IrAero pasirodo siulo free taxi from the airport (for flights to Moscow)

  31. Jurgis - 2011 12 7, 10:19

    Juokeliai niekam tike. Visiskai normalu, kad bus Kaunas-Maskva reisas. Kaunas puikus miestas, ir biznio, ir laisvalaikio, ir transporto atzvilgiu. Nauja Zalgirio Arena, daug koncertu, sporto varzybu. Ryanairbaze … Visa tai reikia gerai pateikti ir isnaudoti. Kaunieciai verslus, manau jiems pasiseks.

    O cia dar apie reisus i Maskva –

    Gausėja oro tiltų į Maskvą
    http://www.lrytas.lt/-13232414821321660730-gausėja-oro-tiltų-į-maskvą.htm

    Nuo vasaros sezono pradžios konkurencija turėtų dar išaugti, mat bendrovė „RusLine” atnaujins skrydžius į Palangą.
    „Bendrovė ketina didinti reisų skaičių – vietoj vieno skraidinti tris kartus per savaitę.

  32. Audrius - 2011 12 7, 10:23

    Perfrazuojant, galima mąstyti, kodėl reikia skraidyti būtinai į Maskvą? Rusijoje yra daug puikių miestų…

  33. Jurgis - 2011 12 7, 10:31

    @Audrius Taip, reikalingas reisas i St.Peterburga.

  34. ahoi - 2011 12 7, 10:34

    Nepamirškite, kad Kedžio draugeliai turi verslo interesų Maskvoj. Pvz. nutrijų kailiukus veš parduot ir t.t. ir pan. Manau IrAero laukia sėkmė.

  35. Jurgis - 2011 12 7, 10:41

    Na ir puiku, tegu veza nutrijų kailiukus. Kad tik lektuvas pilnas butu.
    Vaizdelis Kijeve laukiant reiso i Dubaju,- kazkiek tai arabu, kazkiek tai uzsienieciu, kazkiek tai ukrainieciu-rusu ir … kokia 30 graziausiu rinktiniu ukrainieciu merginu. Kita karta vel panasi situacija. Kas jos tokios, ka dirba – antraeilis klausimas. Svarbiausia – lektuvas pilnas !

  36. Audrius - 2011 12 7, 10:47

    @Jurgis – FlyLAL į Peterburgą jau skraidė, apkrovimas buvo labiau nei tragiškas.

  37. Vaidas - 2011 12 7, 10:56

    Aišku juokingai atrodo kauniečiai visada stengiantys apginti ar sureikšmint savo miestą, bet dar juokingiau atrodo tie, kurie esant bent mažiausiai progai bando įgelt tiems patiems kauniečiams, nuolatos kartojantys tuos neva vis dar juokingus bajerius. Atrodot apgailętinai. Nenusiriskit iki delfio lygio.

  38. Jurgis - 2011 12 7, 11:02

    Ex-economy minister sees future of airBaltic in Asia and Middle East
    http://bnn-news.com/ex-economy-minister-sees-future-airbaltic-asia-middle-east-42872

    One of the leading Chinese airlines Hainan Airlines has talked with the Latvian government about possible purchase of airBaltic. According to unofficial information, Qatar Airways and Turkish Airlines are also among possible investors.

  39. Simonas Bartkus - 2011 12 7, 11:06

    Šiandien „Austrian” į Vilnių siunčia du reisus. Antras neįprastasis – 18:05-18:50 su A320.

  40. inga - 2011 12 7, 11:12

    jei jau reikia bet kokia kaina užpildyti lėktuvus, tai manau tam tikrų dalykų legalizamimas padėtų…

  41. Alkis - 2011 12 7, 11:21

    Vakar popietinis Frankfurto reisas buvo „overbookintas” – siule pinigus tiems kas noretu skristi per Talina. Gera summit’o itaka:)

  42. Jurgis - 2011 12 7, 11:29

    Etihad Airlines perka dali Air Berlin –
    http://www.aviationweek.com/aw/generic/story_generic.jsp?channel=awst&id=news/aw122208p3.xml

    Neoficialiais duomenimis, „airBaltic“ investuotojais gali tapti „Qatar Airways“ ir „Turkish Airlines“ –
    http://verslas.delfi.lt/automoto/airbaltic-gali-buti-parduota-azijos-skrydziu-bendrovei.d?id=52634639

    Rytai arteja ? Jei , pvz. Qatar Airways taptu airBaltic dalininke, gal ir mums nuo to blogiau nebutu ? Atsirastu tiesiogine jungtis su Qatar tinklu.

  43. Jurgiui - 2011 12 7, 12:40

    Gal pasiziurek Etihad straipsnio data.. Dec 21, 2008

  44. klaustukas - 2011 12 7, 13:11

    ir vel Hainan grizo apsipirkti. stebiuosi, kaip cia DLH dar i kova del airBaltic nestojo. pasakysiu savo nuomone – there is no future for airBaltic. liks nykus bazinis latviu vezejas, kaip kad yra Estonian. ambiciju pastoviai bus, bet rezultato – vargu.

  45. klaustukas - 2011 12 7, 13:15

    Del labai aktualios temos apie Kauna uzmirsau pasisakyti. Gal prabuskit pries rasydami tokius traukos centrus kaip Zalgirio arena. Ka ji traukia atskristi? Rusus to pacio Filkos Kirkorovo paziureti ar Alockos paziureti? Rusus trauks ziureti koncertu, kurie, jei uzsuka pas mus 100% kad jau buvo ir ruskyje? vienintelis sansas – jei uzsienieciai pamegs Filka ir ims pilnais Ryanair lektuvais traukti i koncertus.

  46. Jurgis - 2011 12 7, 13:24

    Sorry, ne ta linka idejau –

    Etihad reportedly will buy minority stake in Air Berlin
    http://atwonline.com/airline-finance-data/news/etihad-reportedly-buy-minority-stake-air-berlin-1206

    Bet ka cia apie tuos pirkimus diskutuot kol dar nenupirkta. Kai nupirks tada.

    O del Kauno, tai cia svarbiausia kaip sudirbs turizmo agenturos. Beje, del Vilniaus tas pats. Antraip liks kuri nors viena kompanija, kuri is visu segmentu sugebes susidelioti uztenkama skrydziams apkrovima.

  47. Simonas Bartkus - 2011 12 7, 13:31

    Iš įdomių regiono naujienų, apie kurias šiame blog’e buvo diskutuota:
    CSA nusprendė skubiai uždaryti bazę Bratislavoje ir uždaryti visus maršrutus iš ten:
    http://www.airportbratislava.sk/5/404.html

  48. Robertas - 2011 12 7, 14:04

    Simonai, pataisyk straipsnio pavadinima;)

  49. Marius - 2011 12 7, 14:06

    http://www.lrytas.lt/-13232414821321660730-gausėja-oro-tiltų-į-maskvą.htm cia rasoma ,kad pildesi gerai Palanga – Maskva
    Berods Simonas rase 40% tiktai?

  50. Justinas - 2011 12 7, 14:07

    Simonai, o tai dar kitai vasarai naujienų liko? :-)

  51. Marius - 2011 12 7, 14:11

    Del Airbaltic tai tik paskutiniai atodusiai cia,nieko nebus…
    Prisiminkim Estonian irgi SAS investavo paskui valstybe atgal ispirko is ju,na kokia privati kompanija rinksis minusinius marsrutus…
    O dar be to juk Ryanair RIX labai stipriai pelningas kryptis laiko,labai stipriai sumzejo lietuviu,estu skrendanciu tranzitu per RIX…paziurejus i perspektyva tragiskai atrodo Airbaltic ateitis

  52. Tomas LT - 2011 12 7, 14:40
  53. Linas - 2011 12 7, 14:42

    Simonai, tikrai reikia pataisyti pavadinimą :)

  54. Vytautas - 2011 12 7, 15:34

    „ŠEMEREMTJEVO” :))))))))))

  55. Linas - 2011 12 7, 15:58

    UN krovinius aptarnaus Litcargus, keleivius – BGS :)

  56. Simonas Bartkus - 2011 12 7, 16:11

    ok, ok, pataisiau :-)

  57. Simonas Bartkus - 2011 12 7, 16:32

    Vengrijos spauda dabar mirga žiniomis, jog „Malev” gali artimiausiomis savaitėmis bankrutuoti.
    Vyriausybė savo ruožtu pranešė, jog nepavyko rasti nė vieno investuotojo „Malev”. Vyriausybė taip pat kalba, jog derasi su investuotoju dėl naujos aviakompanijos kūrimo, kuri galėtų skraidyti 2012 m. pabaigoje.

    Na, sausis-vasaris paprastai būna aviacijos įmonėms bankrotų mėnesiai. Bus tikrai liūdna, jei ši 64 metus gyvavusi Vengrijos nacionalinė kompanija nutūps šią žiemą.

    Beje, „Malev” buvo viena iš pirmųjų užsienio aviakompanijų Lietuvai atkūrus nepriklausomybę pradėjusi skraidyti į Vilnių.

  58. Jurgis - 2011 12 7, 16:39

    Pratesiant Malev tema, Malev privatizacija ir dabartini airBaltic vadova –

    Портал: реальным совладельцем airBaltic был Абрамович
    http://biznes.delfi.lv/bnews/portal-realnym-sovladelcem-airbaltic-byl-abramovich.d?id=41963760

  59. Šarūnas - 2011 12 7, 16:40

    Įdomu kiek daugiausia orlaivių vienu metu buvo aptarnauta VNO….Pagal VNO info, RyanAir vėluoja iš Bergamo, tai bus du FR 738 vienu metu perone. :]

  60. Vytautas-NT - 2011 12 7, 17:41

    Nereikia taip varyt ant AirBaltic. Prie visu B.Flick’o minusų, jis sugebėjo sukurti vežėją vežantį apie 4 mln keleivių. Beveik tiek pat, kiek tas pats vengrų MALEV.

    Beje, Kinų ir arabų interesas yra aiškus- jie nori gaut vartus į Europos rinką. Beje, galsusis Kolimskis viešai pademonstravo gerą būdą, kaip perimt ES vežėjo kontrolę, nebūnant ES subjektu- per UAB’ą Kipre…

    O ES vežėjo turėjimas, automatiškai reiškia neribotą skraidymą po visokius ES užkampius.
    Tiesa, vežėjas su valstybės kapitalu dar gali padėt pramušt visokias dvišales sraidymo sutartis su trečiosiomis šalimis…

    O grįžtant prie Aeroflot, tai panašu, kad pagrindinis akstinas jiems tapo Transaero. Nes kažkada su tuo pačiu A319 jie nors žadėjo pradėt skrydžius ir net bilietų pardavė, bet taip nekart ir neatskrido. Šaukė, kad lėktuvas per didelis. O Dabar SSJ per mažas…

    Nepamirškim, kad tas pats UtAir gali sugalvot vietoj ATR-42 paleis į reisą CRJ…

  61. Simonas Bartkus - 2011 12 7, 17:45

    Vytautas-NT: nepamenu, kada utair beskrido su ATR42. Skrydžiai su ATR72, ką tik iš gamyklos gaunamais ATR72-500. Beje, kai ATR’as pristato utair naują ATR72-500, tai jie visada į bazę Tiumenėje skraidinami su tarpiniu nusileidimu VNO :-)
    Todėl perėjimas prie CRJ būtų kėdžių prasme „downgrade”.

  62. Vytautas-NT - 2011 12 7, 17:50

    Čia aš turėjau galvoje tą atvejį, jei Transaero ir Aeroflot persivilios dalį UtAir keleivių.
    Ypač aeroflot atveju dalis skris vien dėl to, kad Šeremetjevo yra kitoje Maskvos pusėje, nei Vnukovo.

    Beje, geriausia žinia, kad vėl daugėja SkyTeam skrydžių. Nors Amsterdamo tai neatstos, bet vis geriau, negu nieko.

    Reiks kada UtAir paskraidyt. Įdomu ar naujuose ATR-72 jie išsprendė vandens užšalimo sistemose problemą?

  63. Vytautas-NT - 2011 12 7, 17:52

    Beje, jei į KUN pastatys tik Europinę vėžę, iš Vilniaus į ten traukiniu nenuvažiuosi:

    http://verslas.delfi.lt/automoto/sujungs-kauno-viesaji-logistikos-centra-su-rail-baltica.d?id=52643399

  64. Jurgis - 2011 12 7, 18:15

    Tai gal padarys dubliuota vėžę – RUS/EUR standarto. Kaip tik tokia dviguba vėžę juk ir tiesia dabar, tik nezinau iki kur, ar iki Kauno, ar kazkur tai arciau. Na jei nuspres, kad reikia to, tai techniskai gales ivykdyti. Siai trumpai atkarpai juk nereikes 200 km/h greicio, uzteks ir simtuko.

  65. Mindaugas - 2011 12 7, 18:17
  66. Oleg - 2011 12 7, 18:19

    Aciu Simonui uz atsakima.

    Del LED, tai as netikiu kad i LED kazkas skristu p2p, nes autobusu 10 euru iki Rygos ir apie 20 iki Peterburgo. Tai studentai ir turistai taip keliauja, arba traukiniu. Ir 180 EUR roundtrip uz 2 val kelione jiems bargu ar butu argumentas.

    Bet tesiant diskusija, ar tikrai tiesioginiai skrydziai stimuliuotu rusus i Vilniu skristi? Gal but jie kaip ir amerikieciai yra iprate prie jungiamuju skrydziu?

  67. Gogis >>Mariui - 2011 12 7, 18:40

    Mariau, ka cia pezi nesamones, kad smarkiai sumazejo skrendanciu per Ryga :-) ? Paziurejus Vilniaus oro uosto skaicius, tai kaip tik buvo praktiskai rekordiniai keleiviu srautai siemet, aisku birzelio ir rugsejo menesiu skandalai padare savo, taciau net ir sumazinus skrydziu skaiciu ir lektuvus airbaltic veza gan zenklius keleiviu srautus. Vistiek jungtys gan patogios, bei kainos ju zymiai mazesnes, kai kur praktiskai gali uz Rynair kaina nuskristi.

  68. Marius - 2011 12 7, 19:15

    Na paziurekim paskutinius pora men.,Frankfurtas jau aplenke ir Kopenhaga ant kulnu lipa …Kaip dar nesumazejo?Jie juk net skrydziu skaiciu sumazino?Kai tuo tarpu Lufthansa pilni skrenda,kaip tai nesumazejo?Pralaimi Airbaltic konkurencinej kovoj ne tik Lufthansai ,bet ir SAS…
    O perspektyvos kokios …nera nei vieno gero zenklo is Airbaltic
    O minusai : Pirma – sumazino skrydziu skaiciu i VNO; Antra – sumazino i Talina (gal but net iki minimumo dar labaiau nei i VNO);Trecia – sugadinta reputacija; Ketvirta – Lufthansa pletra VNO atima tranzita ;Penkta – Aeroflot,Transaero irgi pasiims tranzita;Sesta – Wizzair ir Ryanair tiesiogines kryptys irgi atima buvusius keleivius; Prei Septinto galeciau paminet didziulias permainas Talline na tikrai nebera reikalo daugybei estu skrist per RIX

  69. klaustukas - 2011 12 7, 19:26

    Malev istorija (taip taip – tos pacios avialinijos, kurias Hainan jau pirko, Sorosas stume ir t.t.) tikrai primena airBaltic. Galas, tikriaus, irgi bus panasus. Kinu ir kitu pirkimiai ir EU rinkos siekimas primena syvos kumeles sapna, nes jei butu kam reikeje, i ta EU rinka jau seniai butu ateje – bankrutavusiu vezeju buvo per akis per pastaruosius metus.
    Qatar Airways susidomejimas airBaltic tikriaus yra didesnis sapnas, nei Air Vilnius – ko vienai turtingiausiu avialiniju pasaulyje reikai varguoliu regione.

  70. Jurgis - 2011 12 7, 20:02

    Zinot ko noreciau paklausti visu cia ? Metai baigiasi, VNO jie buvo sekmingi, situacija is esmes jau yra pasikeitusi i gera, net ir Turizmo departamentas nebegales siemet aimanuoti, kad nera reisu is Maskvos atsivezti turistu sutikt cia Naujuosius ir t.t. Ir visgi, noretusi isgirsti, kokiu krypciu mums dar tikrai truksta. Bet be kvailu juokeliu, tipo Niujorko ar Chicagos. Bet rimtai, net su argumentacija. Ir neminekit to, kas jau paskelbta vasarai (pvz. nauji Wizzair skrydziai). Tiesiog idomu butu „pajusti poreikio pulsa”, jei toks dar yra. Na as tikrai noreciau, kad pagaliau pasirodytu VNO Turkish airlines. Vien del didziausios tiesioginiu krypciu pasiulos (tinklo). Ir del to, kad VNO buvo paskelbtas Turkish 2012 m. pletros planuose. Na ir aisku todel, kad Turkish Airlines paskelbta siemet „Europe’s Best Airline”. Ka manot ?

  71. Šarūnas - 2011 12 7, 20:11

    Dėl TK tikrai sutinku. Laukiu nesulaukiu kada paskelbs apie skrydžius į VNO. Galbūt trūksta Tbilisio, nežinau, koks užpildymas bvo TE laikais, bet visgi. Taip pat Balkanų pusiasalio šailų, norėčiau kokios Graikijos. Na tarp strateginių krypčių buvo ir Madridas berods, taigi… Be abejo Amsterdamas su KLM.

  72. inga - 2011 12 7, 20:38

    aš būsiu egoistiška, man nuo pat estų pasitraukimo žiauriai trūksta Amsterdamo… nes du savaitiniai skrydžiai į EIN tai toli iki padoraus susisiekimo… (pagaliau iš patirties supratau, ką Simonas aiškino apie skrydžių dažnį)

  73. Donatas - 2011 12 7, 22:16

    Klausimas, jeigu TURKISH AIrlines perka AIRBALTICą, tai tik seedinsime RIX’ą kaip ir dabar vyksta.

  74. Oleg - 2011 12 7, 22:53

    AMS butu super del connectionsu. Ir Norwegian iki CPH, nes SAS visai jau su savo 1000 ltl return nepadoriai..

    Saules klausimus tikiu kad LLC su laiku isspres ;-)

    beje, WIZZ antras lektuvas turi laisvu slotu. Galima pasvajoti, kur jie gali juos panaudot. Nes paziurejus i ju zemelapi, nelabai ir matosi…

  75. Vytautas-NT - 2011 12 7, 23:06

    Viena iš šio blogo skaitytojų daromų klaidų, kad AirBaltic remiasi tik Lietuvos rinka. Toks jausmas, kad jie neskraido nei į Švediją, nei į Suomiją… Ir jei Vilniuj kažkodėl sumažės keleivių skrendančių per Rygą, tai jie po poros dienų užsilenks…

    Kažkada kalbėjau su vienos agentūros atstove, tai ji sakė, kad kai ieškai skrydžių į kažkur, tai AirBaltic su retom išimtim būna pigiausias.
    Aišku klausimas, kaip jiems sekasi uždirbt. Nors, kai kaina pasiekia 1000 Lt į vieną pusė, tai galima uždirbt pasiūlius 900-800…

    Nesakau, kad AirBaltic nebuvo daug dempingo ir pan. Bet faktas kad keleivių skaičius yra didelis (daugelis rytų/centro europos nacionalinių vežėjų tiek neskraidina). Klausimas- kaip konvertuoti srautą į pelną…

  76. Ignas - 2011 12 7, 23:41

    Jo idomu kur wizzair galetu pridet… Kokia alicante gal ar valencija atostogos nemazai emigrantu ryanair isbandyta ir patikrinta is Kauno… Tik ar butu tiek emigrantu ziema…

  77. Simonas Bartkus - 2011 12 7, 23:42

    Taiklus Vytautas-NT pastebėjimas dėl „airBaltic” srautų.
    Pvz. lapkričio mėnesį, „year on year” VNO-RIX krito 9%, KUN-RIX krito 30%, TLL-RIX krito 0,5%. Tačiau „airBaltic” srautas RIX augo 3%. Tiesa, PLQ-RIX augo 9%, tačiau PLQ sudaro dešimtadalį VNO BT rinkos dydžio.
    Tiek VNO, tiek TLL iškrito iš TOP krypčių iš RIX sąrašo. Lapkritį šis sąrašas atrodė taip: 1. Londonas, 2. Maskva, 3. Oslas, 4. Helsinkis, 5. Stokholmas, 6. Frankfurtas, 7. Milanas …

  78. Pranas - 2011 12 7, 23:56

    Keista, kad auga PLQ-RIX kai liko tik 4 savaitiniai skrydžiai – jei gerai atsimenu bent jau 7 kartai per savaitę ankščiau visada buvo, kartais ir daugiau daug. Va Kaune airBaltic 30% kritimas atitinka analogišką skrydžių sumažinimą.

  79. Marius - 2011 12 8, 00:34

    Na del Airbaltic paziuresim pamatysim….bet turbut net didziausias optimistas nepasakys ,kad ju reikalai gereja..taip jie augo RIX bet tas augimas tebera bandymas dempingo pagalba rinka uzkariauti,jie tiek ideda pinigu ,kad isivaziuotu kokioj krypti ir kas toliau ,ateina kita kompanija ale Ryanair ir pasiima idirbta krypti,o del maziau populiariu krypciu tai sumazejus lietuviu,estu nebesipildo lektuvai (na kai load 60% dar galima skrist ,o kai pabega 10% lietuviu apie 5-6% estu belieka 45% load ir jau minusas toks didelis,kad nebent labai turtinga kompanija galetu idirbinet krypti,o butent jiem su pinigais dabar labai ne kas,net ir valstybe ,ne kokioj padetyje,negali sau leist i minusa skraidyt)

  80. Marius - 2011 12 8, 00:45

    Beje koks VNO – RIX uzpildymas,Lapkricio menesi ?Speju ~50-55%,o Lufthansa ~80-85%
    Na ir kas gali pasiulyti geresni kainos-kokybes santyki,ne tik del visu skandalu sumazejo keleiviu Airbaltic ,dauguma zmoniu ir anksciau ziuredavo alternatyvos tik ,kad va nelabai buvo rinktis ka todel ir skrido per RIX,na tas 100lt pigiau budavo tiek kartu iskeikti laukiant veluojancio,atsaukto ar atideto lektuvo,laukiant registruotis eileje RIX

  81. Vytautas-NT - 2011 12 8, 04:17

    Kadangi AirBaltic F-50 dar neatsisake,tai kau kuriom valandom jie gali ir gera uzpildyma islauzt.
    beje, uzmirsau dar viena dalyka-AirBaltic vieninteliai skraido i Vilniu 5 kartus per diena. vasara- dar dazniau, todel ju jungimo laikas pats trumpiausias. O tas, kartais, irgi zaidzia…

    ir dar griztant prie Aerolot- atstovybe jie atstovybe visai uzdare ar tik vieta pakeite?

    Tuo paciu prisiminus Estonian, pastebesiu,kad atejusvadybininkui is AirBaltic jie pereme AirBaltic strategija. Tik manau, kad vystant tranzita CRJ-900 yra per mazas pagrindinems tranzito kryptims. Jiems reiketu apie CRJ-1000 pagalvot, atsisakius B737.
    o pagal dabartini tvarkarasti, isigije daugiau lektuvu Estonian galetu atgaivint Vilnius-Amsterdmas, nebazuodami cia lektuvo…

  82. Jurgis - 2011 12 8, 10:45

    Taip, matosi kad Estonian vadas atejo is airBaltic. Ir, aisku, jis zino airbaltic reisu komercinius rodiklius, kitaip vargu ar dristu atidaryti kad ir ta pati Tallinn-Tbilisi reisa. Matyt jis tikrai nera nuostolingas.
    Is kitos puses, galvoju, ar matosi, kad airBaltic vadas atejo is Malev ? Nebent kompanijos laukia panasus galas ?

  83. Jurgis - 2011 12 8, 11:25

    Tai pradeda byreti Small Planet sumanytas VNO hub’as nepradejes net veikti. Is Talino jau nebeves poilsiautoju per VNO ?

    „Avia Solutions Group“ pardavė verslą Estijoje
    http://verslas.delfi.lt/automoto/avia-solutions-group-pardave-versla-estijoje.d?id=52677871

  84. Vytautas-NT - 2011 12 8, 11:37

    Fokusas tame, kad visai ne. Small planet gali ramiausiai skraidint keleivius iš Talino pagal paskelbtą planą su savo pseudoreguliariais reisais. Estų įmonės pardavimas nebent gali reikšt, kad tiesioginių skrydžių iš Talino į Turkiją SPA nebevykdys.

    Beje, grįžtant prie Hainan- man tai nelabai suprantama ko jie čia jau du metus šlaistosi, bet nieko rimtai nesutaria? Ar čia pas juos tokia originali marketingo strategija?
    Panašu arba jie nori kažkokių itin išskirtinių sąlygų, kurios ES teisei prieštarauja. Arba daro cirką, keldami iš anksto nepriimtinas sąlygas.

    Ir dar pastabėlė dėl Qatar. Nepamirškime, kad skrydžių rinkos situacija nuolat keičiasi. 2009 metais atrodė vienaip, o 2011 jau atrodo kitaip. Ir tai, kad arabai nekišo pinigų į Europą anskčiau, nereiškia, kad jie nesugalvojo tai padaryt dabar, kai to kaina, spėju, gerokai krito…

  85. Marius - 2011 12 8, 12:06

    na taip idomu ,kaip cia bus su tuo tranzitu is Talino

  86. SPA - 2011 12 8, 12:15

    Prie ko čia pardavimas Estijos padalinio ir tranzito sugriuvimas, didieji analitikai :) Juk lėktuvai nebūtinai turi būti naudojami iš Estijos, kai ir taip jų yra. Taip žurnalistai ir prirašo iš tokių išvadų nesąmones..

  87. Simonas Bartkus - 2011 12 8, 12:17

    Taip, niekas su projektu nesikeičia, atradote visiškai keistas sąsajas tarp akcinininkų pasiekeitimų ir „Novaturo” veiklos planų.

  88. Simonas Bartkus - 2011 12 8, 12:19

    Šiandien „Austrian” vėl skrenda su A321.

  89. Wincas - 2011 12 8, 12:43

    Nieko negirdet kaip cia su ta RYR Captcha reikalu, ar jis cia su visam ar tik laikinai? nes jau baigia isvest is kantrybes nuolatinis raidziu ivedinejimas….

  90. Jurgis - 2011 12 8, 13:00

    Na abejone pagrista kilo, nes parasyta buvo „iš Talino ir Rygos kils “Small Planet” lėktuvai su turistais į Pietų Europos kurortus”. SPA paaiskino, kad nebutinai “Small Planet” lėktuvai kils is Talino. Dekui, kad issklaidet abejone.

  91. Šarūnas - 2011 12 8, 14:06

    Neujaugi Vienos ir Vilniaus srautas, taip auga? Beje, Simonai, kokia proga Austrai vakar paleido ir antrą reisą?

  92. Simonas Bartkus - 2011 12 8, 14:08

    Šarūnai, na, dėl keleivių srauto išaugusio paleido ir antrą reisą. Siečiau tai su ESBO renginiu – panašu, jog kažkoks kitas renginys dabar vyksta Vienoje, kur renkasi ta pati publika, kadangi šią savaitę labai stipriai išaugęs srautas VNO-VIE segmente ir pagal mūsų duomenis, tik labai nedidelė dalis to srauto yra tranzitas per VIE.

  93. Jurgis - 2011 12 8, 18:05

    KUN 2011 lapkricio statistika:
    63.339 keleiviai
    Pokytis 2010/2011 – minus 13.84 %

  94. Paulius - 2011 12 8, 18:53

    Verta paminėti, kad skrydžių skaičius, lyginant su praeitų metų Lapkričiu, yra tik 1,59% mažesnis, o keleivių srautas visais 13.84%. Natūraliai Lapkričio mėn. rezultatas Kauno oro uostui yra kukliausias šiemet, tokiu turėtų ir likti. O bendrai jau antrą mėnesį galima stebėti Kauno oro uosto keleivių mažėjimo tendenciją.

  95. Jurgis - 2011 12 8, 20:35

    Didziausios Europos LCC bazes pagal tiesiogines kryptis:
    1. Ryanair – London Stansted – 94 kryptys
    2. easyJet – London Gatwick – 69 kryptys

    easyJet and Ryanair can both claim to operate biggest low-cost base in Europe (depending on what is measured)
    http://www.anna.aero/2011/12/08/easyjet-and-ryanair-can-both-claim-to-operate-biggest-low-cost-base-in-europe-depending-on-what-measure-is-used/

  96. milius - 2011 12 9, 00:04

    pataisykit mane, jeigu aš kur neteisus.
    Ryanair žiemos tvarkaraštyje Kaune turi 62 apsisukimus.
    Taip išeina, kad lapkritį Ryanair KUN padarė 516 skrydžių arba 258 apsisukimus.
    516 skrydžių yra 97335 kėdės.

    KUN skelbia, kad lapkritį buvo 63339 keleivių. RIX duomenimis į Rygą skrido 900 keleivių. Dar kokie 300 turbūt skrido čarteriai („Žalgirio” varžovai ir panašus)

    T.y. Ryanair skrido apytiksliai 62100 keleivių. Tai reiškia, jog visų maršrutų load factorius yra 63,8%.
    Aišku, dabar yra nesezonas – lapkritis…. Tačiau Ryanair skelbia, jog lapkritį jų vidutinis visų maršrutų užpildymas buvo 80%…
    Ar teisingai išeina, kad Ryanair užpildymas Kaune buvo 17% mažesnis nei vidurkis??
    aišku, buvo rašyta, kad low costams ne užpildymas tik svarbu, bet bilietų vidutinė kaina irgi. Ar gali ji būt didesnė Kaune nei jų žemėlapio vidurkis??
    Kažkaip neoptimistiškai į tolimesnę plėtrą Kaune Ryanair žiūrisi.. Įdomu koks Vilniuje užpildymas??

  97. milius - 2011 12 9, 00:13

    62 apsisukimus turėjau omenyje per savaitę, bet atrodo apsiskaičiavau, nes turėtų būti 59:
    Birminham 2x,
    Bristol 4x,
    Chaleroi 3x,
    Dublin 4x,
    Edinburg 2x,
    Eindhoven 2x,
    Hahn 4x,
    Geteborg 3x,
    Leeds 2x,
    Liverpool 3x,
    Gatwick 5x,
    Luton 5x,
    Stansted 7x,
    Rygge 4x,
    Beauvais 4x,
    Skavsta 3x,
    Tampere 3x.
    tai biški geriau – 502 skrydžiai lapkritį, 94 878 kėdės, 65,5% užpildymas….

  98. Pranas - 2011 12 9, 00:27

    @milius – be to, kad tikrai Kaune rezultatai suprastėjo yra ir skaičiavimo metodikos skirtumas. Ryanair skaičiuoja parduotus bilietus, o oro uostas realiai skridusius keleivius. Nepanaudotų bilietų ne tiek ir mažai lieka (bent jau man).

  99. Vytautas - 2011 12 9, 08:33

    @milius – 58 rotations/week

  100. Linas - 2011 12 9, 08:35
  101. Vytautas-NT - 2011 12 9, 10:18

    O Ryanair, kaip visada, irgi nepamiršta savo kalėdinių dovanų…

    http://verslas.delfi.lt/automoto/ryanair-didina-mokesti-uz-bagaza.d?id=52721169

  102. Jurgis - 2011 12 9, 10:38

    Luhse: Airport Riga not to lose airline competition
    http://bnn-news.com/luhse-airport-riga-lose-airline-competition-43145

    Besides, Riga airport is the cheapest in Europe, compared to both Tallinn and Vilnius, Luhse says, adding that Riga offers the lowest passenger and landing charges.

    Kaip cia yra ? Tai Ryga yra pigiausias oro uostas ?

  103. Simonas Bartkus - 2011 12 9, 12:49

    Pareiškimas šiek tiek keistas. Rygos oro uosto dabartiniai realūs mokesčiai iš principo šiek tiek skendi migloje, tačiau faktas paprastas – naujas mokestis 6,5 lato už kiekvieną išvykstantį keleivį yra didesnis už maksimalų VNO taikomą keleivio mokestį – 22 LTL. Į tuos 22 litus yra įskaičiuotos saugumo „paslaugos” taip pat.

  104. Marius - 2011 12 9, 14:02

    Ta 6,5lato moka visi? Ta prasme nera isimciu ale ,kaip VNO ,kad pervezi 250 000 keleiviu ir kita suma ar pan?
    Na ,kad persistenge su tuo „cheapest” tai faktas,nu duoda „braliukai” :)

  105. Wincas - 2011 12 9, 14:04
  106. Jurgis - 2011 12 9, 14:47

    Kiek prisimenu tai jau nebepirmas toks RIX pranesimas, kad jie yra pigiausi Europoje ir tai aisku nukreipta uzsienio rinkoms, is esmes tai yra PR karas su Talinu ir Vilnium. Butent tai ir akcentuoja Luhse, noredamas pritraukti naujas a/k. Aisku VNO turetu suformuoti labai aiskia PR akcija del VNO oro uostu mokesciu, kad nebekiltu jokiu abejoniu ir negalima butu ir toliau manipuliuoti tuo.

  107. […] 2012 m. jau dabar galime laikyti sprogimo Maskvos kryptimi metais – gruodį skrydžius į Domodedovo oro uostą pradėjo „Transaero“, o nuo kovo pabaigos su kasdieniais skrydžiais į Šeremetjevo oro uostą grįžta „Aeroflot“. […]

  108. Elizbeth Gentles - 2018 10 22, 09:10

    Wonderful post!Keep up the great writing.

Leave a reply