Originalumas reklamoje: ar būtina?

   
     

Vis labiau tampu šalininku minties, jog originalumas marketinge yra būtinas veiksnys atliekant bet kokį žingsnį, darant bet kokį maketą ar renkant paprastą šūkį. Čia kaip muzikoje – visos galimos 7 natų kombinacijos jau seniai sugrotos, todėl svarbiausia yra tinkamas laikas, tinkama vieta ir tinkama išraiška.

Štai „Švyturys” daro akciją „Tavo baras”, kuri Lietuvos mastu yra originali – nors tai darė „Guiness” kitose šalyse, bet Lietuvai ši akcija yra tinkamu laiku tinkamoje vietoje – kur kas įdomiau nei laimėti eilinį automobilį po kamšteliu.

Jeigu „Volvo” turi saugiausio automobilio poziciją, tai visi kiti gamintojai turėtų nebesididžiuoti saugumu? Jeigu baltas raides raudoname fone naudoja „Coca Cola”, tai visiems kitiems tokį spalvų derinį jau reikėtų pamiršti?

Čia tik vienas pasaulinis pavyzdys, kai dvi skirtingos kompanijos, du visiškai skirtingi produktai naudoja tą patį šūkį visame pasaulyje. Ir nė vienas nuo to nesidaro blogesnis:

avon.JPG

„Avon” reklama ant statomo „Kempinski” sienos Vilniuje. 

hellotomorrow.jpg

„Apple” operacinei sistemai „Leopard” pristatyti naudojo tokį patį šūkį kaip „Avon” savo tarptautinei reklaminei kampanijai  

Nekasdien gi galima sugalvoti „Just Do It”, „Think different” ar „Ask for more”.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

6 komentarai

  1. Gytis - 2008 03 11, 23:41

    Dėl avono, tai žiūrėdamas į tą reklamą dar ilgai negalėjau suprasti kam po galais tokia milžiniška reklama tokioje geroje vietoje.

  2. Draugishkas - 2008 03 12, 00:44

    Gyti, bet juk zodis AVON del sios reklamos tikrai istrigs smegeninej… nes isgirdes susimastysi „blemba, ka cia man primena?”

  3. Kristina - 2008 03 12, 09:46

    Originalumas butinas ne tik marketinge, kitavertus, buti neaoriginaliu, kai visi stengiasi buti ORIGINAL, gali taip pat tapti privalumu…

    Kokia turi buti reklama perteikiama zinia:
    paprasta ir aiski,
    sukelianti jausma, kvapa ar skoni.. (koki – nusprendziate su uzsakovu),
    kitoniska, jei ten ir taip, kaip stengsites reklamuotis yra butina (galbut pati reklama konkreciam produktui ar paslaugai jau yra „inovacija…”)
    kurianti mada ir pridetine verte reklamos gavejui

  4. […] Ar originalumas reklamoje būtinas? Panašu, kad ne, mano autorius. Gal jau viskas sugalvota ir atrasta reklamos rinkoje ir nieko naujo […]

  5. Deg - 2008 03 18, 19:20

    Originalumas reklamoje butinas.

    bet pavyzdziui kad ir si reklama, atkeliavusi is draugo si ryta:
    http://www.youtube.com/watch?v=oojAmGPV_CY

    juk nebylus kinas – nieko originalaus. Bet originalumas nueina i antra plana, kai yra gerai pritaikyta.

  6. […] gal visgi iš tiesų vertėtų kelti klausimą, į kurį kažkada atsakymo ieškojo Simonas Bartkus: Originalumas reklamoje: ar […]

Leave a reply