Kaip turėti prekės ženklo gerbėjų: M&M’s krautuvė
Jeigu kada būsite Niujorke, rekomenduoju užsukti į M&M’s ir M&M’s atributikos krautuvę, kuri yra įsikūrusi Times Square – gatvėje, garsioje savo spindinčiomis ne visai skoningomis reklamomis – vienoje labiausiai fotografuojamų Niujorko vietų.
Ši parduotuvė sudegins jūsų iliuziją, jog gerbėjus turi tik „Harley Davidson” ir „Apple”.
Atributikos krautuvė prekiauja menkniekiais ir ne visai, tačiau kainos yra labai aukšto lygio. M&M’s nesiekia parduoti daug smulkios atributikos, kad ją išsinešusieji taptų spalvingais ir plačiai matomais ambasadoriais – sumokėję aukštą kainą tapsite prisiekusiais prekės ženklo gerbėjais, įrodžiusiais savo išikimybę spalvingiems rutuliukams.
Parduotuvėje galima įsivyti visko su stilizuota M raide
Kartoju – visko …
Tikras M&M’s mėgėjas miega M&M’s patalynėje …
… ir žaidžia M&M’s šachmatais.
Būsimas spalvingas M&M’s ambasadorius
Lietuvoje M&M’s prekės ženklo vertybės komunikuojamos labai prastai. Prisiminkim baltos spalvos purvinus maketus „Forum Cinemas Vingis” kino teatre ir nykius kalbančius žmogeliukus, sunkiai primenančius tikrus M&M’s. Todėl Lietuvoje tėra tik keli M&M’s fanai. Šiek tiek asmeniškai gaila, jog šis prekės ženklas Lietuvoje yra nuskriaustas.
Kokios spalvos M&M’s tau mėgstamiausi? …
Kažkaip tarptautiniams prekės ženklams, kurie šliejasi prie raidės M („M&M’s” ir „McDonald’s”) Lietuvoje sekasi ne taip. M raide turbūt užsiims „Maxima”, nes ji „Prasideda MA, bet ne MAMA”.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
5 komentarai
Leave a reply
sveiki sugryže :-)
Idomus įrašas.
aš jau kelias savaites bandau suprasti ką ten toje maximos reklamoje pasako „pradėdama/ prisidėdama, bet ne mama”, ačiū tau Simonai, nutraukei mano kančias;))
Sveikas, sugrįžes.
Smagus pirmasis po atostogų.
Isproteciau is dziaugsmo turbut toje parduotuveje :)
Įdomus straipsnelis ir puikūs reklaminio merčendaizingo pavyzdžiai