„Euroline” planuoja per Tbilisį į Vilnių skraidinti iš Teherano, Bagdado, Taškento, Alma Atos ir Aktau
„Euroline” pakeitė pradinį planą skraidyti iš Tbilisio į Vilnių du kartus per savaitę ir dabar planuoja tris skrydžius.
Jų dabartinis planas atrodo rimčiau – tvarkaraščiai jau sudėti „Amadeus” sistemoje, tačiau tarifų nėra ir prekyba neatidaryta. Reiso komentaruose yra prierašas „TFC SUBJ GOVT APPROVAL”, reiškiantis, jog laukiama vyriausybės patvirtinimo.
Tvarkaraštis labai įdomus – jų lėktuvas daugiau nei parą atskridęs stovės Vilniuje, tačiau sudarytas tvarkaraštis yra idealiai pritaikytas per Tbilisį iš Vilniaus (ir į Vilnių) skristi iš Aktau, Taškento, Bagdado, Alma Atos ir Teherano („Amadeus” sistemoje suvesti ir skrydžių jungimai).
Tbilisis-Vilnius bus vykdoma antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Iš Tbilisio – 16 val., Vilniuje – 18 val.
Į Vilnių bus galima atskristi Tbilisyje persėdus iš Aktau (1:30 laukimas), Taškento (1:30), Alma Atos (1:55), Bagdado (4 val.) ir Teherano (5 val.).
Vilnius-Tbilisis bus vykdoma pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais. Iš Vilniaus – 22 val. 30 min., nusileidimas Tbilisyje – naktį 2 val. 30 min. (2,4,6).
Patogu tęsti kelionę per Tbilisį į Taškentą (1:30), Aktau (1:30), Alma Atą (2:30), Bagdadą (2:30) ir Teheraną (2:30). Teks tik kelias nakties valandas palaukti Tbilisio oro uoste.
Skrydžiams „Euroline” ketina naudoti 120 vietų lėktuvą „Boeing 737-200”. Toks lietuviams nostalgiškas lėktuvas – tokį 1991-aisiais pirmąjį vakarietišką lėktuvą įsigijo „Lietuvos avialinijos”, o ilgai du tokie nacionalinės aviakompanijos flotilėje nešiojo vardus „Darius” ir „Girėnas”. Paskutinių LAL atsikratė tik po privatizavimo 2005-aisiais.
Tačiau – nuo 2006 m. „737-200” yra visiškai nebenaudojami JAV, o Europos Sąjungoje jų naudojimas yra griežtai varžomas. „Lietuvos avialinijos” su problemomis susidūrė dar apie 2000 m., kai „737-200” atsisakė priimti Heathrow ir CDG oro uostai ir reisuose į Londoną ir Paryžių juos teko pakeisti JAK-42.
Jeigu Vilniuje bus leista priimti 737-200, laukia nemažai triukšmo (tiesiogine žodžio prasme), o „Euroline” turi nepamiršti, jog jau prieš 20 metų 737-200 prarado populiarumą kaip labai neefektyvūs aparatai.
Reziumuojant – „Euroline” plano idėja yra labai graži. Iš Vilniaus į Bagdadą turbūt rinka yra kokiems 50 žmonių per metus (tačiau nėra varianto nuskristi su vienu persėdimu) tačiau iš Bagdado, Aktau, Tbilisio, Teherano gyventojams Vilnius gali tapti vartais į Europą. O tarp Vilniaus ir Tbilisio paklausa nėra labai maža. Kaip jau pastebėta mano ankstesnio įrašo komentaruose – Lietuvos viza gruzinams gauti yra bene paprasčiausia iš Šengeno erdvės šalių, todėl Vilnius, kaip vartai į Europą, gruzinams ypač patrauklūs.
Lėktuvo išnaudojimas iš ties atrodo egzotiškai – 20 valandų skraidymo iš Tbilisio (tas pats lėktuvas skris į Alma Atą, Bagdadą arba Teheraną) ir tada 28 valandos poilsio Vilniuje … Šiais efektyvumo laikais tokių stebuklų pamatysi nedaug. Tačiau – 737-200 šiais laikais praktiškai nieko nekainuoja.
„Euroline” turi planą pradėti skrydžius rugpjūčio 25-ąją. Tikėkimės greitų veiksmų ir bent mėnesį prieš skrydžių pradžią prasidėsiančios prekybos bilietais. Planas ypatingas, labai drąsus ir sunkiai įgyvendinimas – todėl tiksliai veikiančios smulkmenos labai svarbu.
Šiuo metu iš Rygos į Tbilisį skraido „airBaltic” 5 kartus per savaitę. Keleivių srautas – 2600 keleivių per mėnesį, lėktuvų užpildymas apie 50%. Žiemos sezonui „airBaltic” ketina palikti 3 skrydžius per savaitę. Pernai „flyLAL” vasarą skraidė į Tbilisį 2 kartus per savaitę – 1,5 tūkst. keleivų per mėn.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
19 komentarai
Leave a reply
Oho, įdomu, negi vel bus galima pamatyti 200-uką skraidantį VNO? :) Bet anksčiau buvo rašyta, kad Euroline skraidys su B733?
Beje siūlyčiau nenuvertinti taip smarkiai 737-200. Tokie žymus pasauliniai low-cost gigantai kaip Southwest ir Ryanair B737-200 eksploatacija galutinai pabaigė tik 2005 metais (t.y tik prieš 4 metus). Jei kaip sakai 200-ukai būtų labai neefektyvus jau prieš 20 metų, jie tikrai nebūtų taip ilgai skraidę su šio tipo orlaiviais.
Va nuotrauka iš įspūdingo 2005 metų Southwest atsisveikinimo su 200-uku renginio:
http://www.airliners.net/photo/Southwest-Airlines/Boeing-737-2H4-Adv/0761334/M/
Nenuvertinu – tegul skraido. Atsisveikinta su jais neseniai, tačiau visgi – atsisveikinta.
Taip, ankstesnis planas buvo „Euroline” nuomotis 733, tačiau sudėtuose tvarkaraščiuose skelbiama, jog bus 732.
„Į Vilnių bus galima atskristi Tbilisyje persėdus iš Aktau (3:30 laukimas), Taškento (3:30), Alma Atos (3:55), Bagdado (6 val.) ir Teherano (7 val.).”
@Simonai, kažkur paklydai laiko juostuose. Laukimas visur dviem valandom trumpesnis.
Beje taip pat nevisai teisingas teiginys:
„Tačiau – nuo 2006 m. “737-200″ yra visiškai nebenaudojami JAV”
Atsiversk Airliners.net ir padaryk paieška Boeing 737-200 ,pvz. 2009 metams. Pamatysi daug nuotraukų su įvairiais 737-200 vis dar skraidančiais šiais metais JAV. Taigi šis teiginys nėra teisingas. Nors aišku dabar nerasi 737-200 pas pagrindiniuose vežėjus ,jų apskritai JAV liko labai nedaug, skraido mažose aviakompanijose, charteriais arba perdaryti į krovininius, bet jie vis tiek dar naudojami. :)
na visiskai utopinis reisas :-)), ypac baigiantis vasaros sezonui…, Tai arba jiems vno valdzia prizadejo nerealiu nuolaidu, arba jie labai dideli optimistai.
del VNO kaip vartu i Europa, tai labai drisciau abejoti…,
Jep, apsiskaičiavau su laukimo laikais Tbilisyje – paskaičiavau, kad išvykimas 18 val., o ne 16 val. Pasitaisiau :)
Tai nesupratau galima jais po ES skraidyti ar ne? LAL kiek žinau ant 732 variklių kažkokius super prabangius duslintuvus montavo, bet paskui vis tiek atsisakė.
@ Simonai – tai į Tbilisį atsiranda 720 capacity per savaitę. Dvigubai daugiau nei flyLAL veždavo, įvertinus, kad labai pigus lėktuvas ir galimas nuolaidas oro uoste, tai su 50% LF manau pavyks uždirbti. Bet skirtingai nuo Star1, jei daug bus jungiamųjų reisų keleivių – sugedus lėktuvui nuostolius patirtis labai labai didelius :(
Labiau patyręs: tai nuo lėktuvo sugedimo turėtų apsaugoti didžiuliai laiko tarpai, kuriuos lėktuvas stovi. Per 28 valandas, kada lėktuvas tupi Vilniuj galima ir pataisyt smulkius gedimus, nekalbant apie kito lėktuvo suorganizavimą. O Tbilisyje irgi daug tas 737-200 tiesiog tupės – be Vilniaus reiso tas lėktuvas tik dar tris skrydžius per savaitę tedarys.
„Star1” kitoks atvejis – ten vienas vėlavimas ar smulkus gedimas ritasi per kelias paras.
Labai ir labai abejotina si gruziniska afera… Vartai i Europa jiems yra Stambulas ir Turkish Airlines. Is to paties Teherano kad atsirastu keleiviu srautas i Vilniu – tai cia is viso kazkas is fantastikos srities. Net jei ir butu puikus pro-rate’as, kur jiems detis, atskridus i Viniu? Toliau skristi i vakarus su DAR VIENU persedimu?!
O del lengvumo gruzinams ir kitiems gauti lietuvišką Šengeno vizą – gi mūsų pasieniečiai masiškai gaudo su ja norinčius į Vakarus važiuot ir deportuoja, dažnai būna giriasi, kad oro uoste ar autobusų stotyje pagavo neteisingai nurodžiusius galutinį kelionės tikslą.
Opapa: nuo kada Turkija Šengene?
Pranai, gal ir gaudo, bet visų nesugaudysi…
Mano ankstesni teiginiai ir komentarai paremti informacija is LT ambasados Tbilisy bei pokalbiais su gruzinais – pvz istorija apie mama ir dukra, isskridusia i LT kaip turistes, is cia nusigavusias i Italija, ten isigijus padirbtus LT raudonus pasus (po 1300EUR) ir prisijungus prie tecio, politinio pabegelio Airijoje.
Iš vienos pusės – tas regionas – „Nearti kazachų plėšiniai” http://g.diena.lt/00/73/038566.pdf (6-as psl.), iš kitos pusės – skrydžiai ta kryptimi nepatenka į naujų maršrutų skatinimo tvarkos apimtį http://www.vno.lt/lt/naujienlaiskis/Traffic Development Rules 2009 lt – 2009-05-15.pdf.pdf
Simonai, dauguma gedimu pastebima tuomet kai orlaivio kapitonas apeidineja pries reisa lektuva, arba jau ijungus variklius islenda koks nors ale „smulkus” gedimas su kuriuo nemanau, kad kuris siandien LT dirbantis kapitonas rizikuotu kilti :).
Cia kalba eina apie sauguma visu pirma paciu skrendanciu tuo metalo gabalu :)
Euroline tikrai svarsto Vilnių, kaip vartus į Europą – http://avia24.com/m1/ru/info/timetable#r3 :)
Simonai,
gan idomu paziureti kam priklauso ju tas i VNO skraidysiantis boeingas – pagal ju tinklapyje esancius registracijos skanus lektuvas priklauso ITEC air – kirgizijoje registruotai kompanijai. Itec air draudziama skraidyti i ES, o praejusias metais vienas ju lektuvas krito Manoso oro uoste…
Pasakykite man nors vieną gruzinų aviakompaniją ir aš patikėsiu, kad tai tikrai įvyks… Kai Tbilisyje, tai man labai gerai vietiniai paaiškino – oro uostas atiduotas turkams, jie daro tranzitą, Maskva (Rusija) jiems uždaryta, vietiniai neturi finansų, kad paleisti aviakompaniją. Tai manau nerealu, kad jie tikrai pradės skraidyti…
Nežinau, ką vietiniai Tbilisy kalba, bet „nors viena gruzinų aviakompanija” tai tikrai sėkmingai skraido: „Georgian Airways operates direct flights to Paris, Frankfurt, Vienna, Amsterdam, Athens, Kiev, Dubai, Tel-Aviv, Minsk, Kharkov, Almaty, Odessa, Thessaloniki”
http://www.georgian-airways.com/
Būtų džiugu, jei pavyktų.
Šiaip Artimuosiuose rytuose manau yra potencialas, bet labiau kitomis kryptimis (Telavivas, Dubajus, Beirutas).
Kita vertus, čia dalyje krypčių nebus realios konkurencijos (Bagdadas, Aktau, iš dalies Teheranas). Bet skrydžiai kartą per savaitę realiai tenkina labiau imigrantus/emigrantus (pvz. Lietuvos iraniečius ar Irano lietuvius), kurių ne itin daug, bei Vidurinės Azijos automobilių prekeivius.
ir visgi jie neatskrido…