Lažintis Airijoje galima ir dėl aviakompanijų bankrotų
Jungtinėje Karalystėje, pasirodo, lažybų kontorose galima netgi lažintis, „kuri aviakompanija bankrutuos sekanti”. Kaip ir sporto lažybų atveju, statant už rezultatą, jam įvykus, galima laimėti keletą ar net kelis tūkstančius kartų didesnę sumą.
Po „Flyglobespan” bankroto didelis būris žmonių Airijos lažybų kontoroje pradėjo statyti už tai, jog sekanti bankrutuosianti aviakompanija bus laisvalaikio vežėjas „Monarch”. Santykis nuo 1:50 pasikeitė į 1:4, t.y., jeigu pastatysite, jog sekanti bankrutuos „Monarch” 100 svarų ir tai išsipildys – laimėsite 400 svarų.
„Monarch” yra viena seniausų Britanijos aviakompanijų ir šiuo metu yra didžiausia užsakomųjų reisų aviakompanija. Jos paslaugas reikiasi dauguelis savo lėktuvų neturinčių kelionių organizatorių. Tačiau užsakomųjų reisų verslą labai stipriai paveikė „easyJet” ir „Ryanair” plėtra, kurių pagrindinis verslas Jungtinėje Karalystėje yra britų vežimas į Pietus reguliariaisiais maršrutais atostogauti. „Monarch” neigia bet kokius gandus ir sako, jog jų finansinė padėtis labai gera, neseniai užsisakė 787 tipo lėktuvų už milijardą.
Štai visas sąrašas:
- 4/1 Monarch
- 11/2 Wizz Air
„Wizz Air” yra didžiausias „low-cost” vežėjas Rytų Europos regione ir labai sparčiai plečiasi visus penkerius veiklos metus, tačiau iki šiol visi paskelbti finansiniai rezultatai buvo ne kokie – veikla iki šiol niekada nebuvo pelninga. Nors sparčios plėtros laikotarpiu daugelyje verslų yra pateisinami, tačiau plačiai neviešinama informacija apie finansinį užnugarį verčia „Wizz Air” lažybų kontorų bukmekerius nustatyti nekokį koficientą. - 11/2 Finnair
Mane asmeniškai šiek tiek nustebino taip blogai vertinama suomių nacionalinio vežėjo perspektyva, kurio 56% akcijų valdo Suomijos vyriausybė, tačiau pastaruoju metu „Finnair” rodo ypač prastus finansinius rezultatus, o teigiamos perspektyvos neprideda ir didelį neigiamą efektą padaręs neseniai pasibaigęs pilotų streikas. - 13/2 Malev
Vengrijos nacionalinio vežėjo perspektyvos taip pat vertinamos nekaip – finansiniai „Malev” rezultatai yra nekokie jau keletą metų, akcinio kapitalo didelė dalis 2009 m. atiteko rusams, aviakompanija nutraukė transatlantinius skrydžius, o vietinėje rinkoje „Malev” yra stipriai spaudžiama „Wizz Air”. - 9/1 Aer Arann
Airijos nedidelė aviakompanija priklausanti vienam privačiam asmeniui išgyvena nekokius laikus, kadangi dėl krizės droptelėjo keleivių skaičius žemyn ir, nors „Aer Arann” dirba kitokiame segmente, tačiau nepavydėtinoje konkurencinėje aplinkoje. - 10/1 Spanair
- 10/1 Jet2
- 11/1 BA
- 14/1 Aer Lingus
- 14/1 Thomson Airways
- 16/1 Vueling Airlines
- 18/1 Bmibaby
- 20/1 Qantas
- 20/1 Air Berlin
- 25/1 Scandinavian airlines
- 33/1 United Airlines
- 33/1 Aegean Airlines
- 33/1 Air One
- 40/1 Thomas Cook Airlines
- 40/1 Germanwings
- 40/1 Flybe
- 50/1 LOT
- 50/1 JetBlue
- 66/1 Czech Airlines
- 80/1 easyJet
- 80/1 Virgin Atlantic
- 80/1 Ryanair
- 100/1 Lufthansa
- 100/1 Air France-KLM
- 100/1 Aeroflot
- 100/1 Turkish Airlines
- 100/1 Singapore Airlines
- 500/1 Vatican Airlines
- 1000/1 Air Force One
Už mažesnes aviakompanijas, kurios artimesnės mums, Jungtinėje Karalystėje statyti negalima. Iš vienos pusės, ne daug britų jas žino, iš kitos pusės, ne daug yra bukmekerių, kurie gali nustatyti jų bankroto tikimybę.
Šaltinis: Times Online
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
32 komentarai
Leave a reply
įdomu, kokie šansai būtų prie Star1 arba Airbaltic:)
Air Force One – čia pokštas? (Air Force One vadinamas JAV prezidento lėktuvas) Ar yra kažkokia aviakompanija taip pavadinta?
Jei iš tikrųjų lažinamasi už tikrąjį Air Force One, tai primena, kaip Lietuvoje prieš prezidento rinkimus buvo galima lažintis, kad laimės A. Paleckis (ir dar su vidutiniu koeficientu) – o jis net negalėjo kandidatuot, nes buvo per jaunas.
SAS sansai isgyventi mazesni nei Czech Airlines?
Idomu kur dingo Alitalia, Iberia? Taip pat Swiss, Austrian, SN- ar reik suprast,kad Lufthansos nupirkti vezejai kaip atskiri nebesiskaito? Dar klausimas del IcelandAir, Iceland express, Norvegian? Jie tikrai kazkiek dirba britu rinkoje. Kai kas net gana daug.
Su amerikoniskom irgi ne kas? american Airlines, Continental, Delta galu gale- visos i Britanija skraido, o ivertinti (prastokai) tik United.
Siaip Easy Jet su Ryanair’u stabiliai laikosi,kaip matosi is kooficientu. Ir geriau uz daugeli tradiciniu.
Beje, filosofinis klausimas-EasyJet’ui apsimoka skraidyt i Talina,bet ne i Vilniu, nes vienintele ju kryptis butu Britanija, siuo metu perkrauta vezeju?
Apskritai koks low-cost’as butu realus be jau ilgai aptarinei Wizz?
statyciau kad Ryanairas greiciausia numarins flyBe ir JET2 (gal bmibaby)
Wizzairas dar labiau atsigaus kai balkanams visokiems vizu i EU nereiks, i Rumunija, Bulgarija padoresnem kainom ir tik su jais nusigausi, nebent Ryan ar Easy ten prades rimciau lyst…
Augustinai,
Vatican Airlines ir „Air Force One” aišku, jog labiau pokštas – tačiau visada atsirada tokių veikėjų, kurie stato už pačius nerealiausius įvykius :)
Vytautai-NT, ši lentelė nepretenduoja į jokį objektyvumą, o kad nėra sąraše kai kurių didelių vežėjų, tai tiesiog, matyt, kad eiliniam britui jie neįdomūs. Kas dėl Swiss, Austrian ir Brussels – jie yra viena „Lufthansa”.
Apskritai, tai tokios lažybos įvaro ne vieną vinį į „lyderių” karstą. Žmonės pradeda bijot pirkt bilietus, ko pasekoje tik pablogina pardavimus. Paskui visai logiška, kai bakrutuoja ;)
o tai taip gerai isitvirtinus saraso viduryje ir yra rusiskas Aeroflot?
Mintis lietuvaičiams :) Svetainė kurioje būtų galima siūlyti ir balsuoti už potencialius bankrotus
Gal kas zino kodel atsauktas airBaltic skrydis is Kopenhagos?
Šventiniu laikotarpiu dalis verslo skrydžių iš anksto suplanavus yra atšaukti:
– tarpušvenčiu į CPH yra vienas reisas per dieną (vakar buvo atšauktas rytinis reisas);
– sumažinta reisų į Rygą;
– „Skyways” vietoje įprasto tvarkaraščio skraido vieną vakarinį skrydį ARN-VNO-ARN be nakvynės Vilniuje;
– šiek tiek apkarpę tvarkaraštį yra ir „Finnair”.
Apie Bertolda Flicka:
http://www.novonews.lv/index.php?mode=news&id=86411&utm_source
labai senai Simonas rašė apie kiną, tikiuosi kitais metais pasirodys jo tradicinė 09 kino rinkos apžvalga ir prognozės 10 metams:)
Vytai pamiršai Aurelos šansus :) padarom lažybas ir LT.
Statyčiau uŽ JAL
Gal kas zino ar Ryga siandien priima lektuvus,nes pagal http://www.flightradar24.com tai Ryanair’ai ir airBaltic’ai suka ratus aplinkui,o vienas skrenda link Kauno.Gal kas placiau zino?
Į kelionę – paskutinę minutę
VZ.LT
Svetur sutikti Kalėdas ar Naujuosius metus panorę lietuviai apsisprendė paskutinę akimirką. Anksčiau tokios kelionės dažniausiai būdavo planuojamos iš anksto, rašo „Lietuvos rytas”.
Paprastai švenčių metu kelialapiai būna gerokai brangesni, tačiau šiemet jie buvo parduodami su nuolaidomis.
Šventiniu laikotarpiu „Novaturo“ paslaugomis pasinaudojo per 1.000 Lietuvos turistų.
Daugiau kaip pusė jų išvyko į Egipto kurortus, tarp jų populiariausias – Hurgada. Poilsiautojus traukė ir kruizas Nilu.
Nors šį kartą turistų srautas, palyginti su ankstesniais metais, sumažėjo apie 30 proc., „Novaturo“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas džiaugėsi, kad smukimas baigėsi.
Jo teigimu, vidutinė šventinės kelionės kaina šiemet siekė apie 2.500 Lt – 17 proc. mažiau nei prieš metus.
Tiesa, pramogauti svetur per didžiąsias metų šventes kainuoja maždaug 60 proc. daugiau nei kitu laiku.
„Šių metų pabaiga išsiskiria tuo, kad keliautojai laukė paskutinės minutės pasiūlymų“, – aiškino „Star1 Holidays“ atstovė Jūratė Rupšienė.
Šio kelionių rinkos naujoko siūlomus kelialapius žmonės aktyviau pradėjo pirkti likus kelioms dienoms iki Kalėdų.
„Star1 Holidays“ siūlė savo klientams sutikti šventes Turkijos ir Egipto kurortuose. Paklausiausias – Egiptas.
Galimybė šventinę savaitę praleisti Hurgadoje atsiėjo nuo 1.417 Lt. Anot p. Rupšienės, gruodžio 19 ir 26 dienomis į Hurgadą išskrido pilni lėktuvai.
http://vz.lt/straipsnis/2009/12/31/I_kelione__paskutine_minute2
o geriausias bajeris, tai kad TEZ tour siule bilietus Bankokas – Vilnius uz sumboline 333 ltl. kaina :). (brangokas speju ferry flightas gavosi:)
Na tos lažybos tikrai gali pakeisti nuomonę apie aviakompaniją. Finnair toki koef. pamačius tikrai negera nuojauta apima, nors niekas nežino, kuo jau ten taip ženkliai blogiau, nei pvz. Czech?
Bet šiaip idomu ar LT ryžtusi tokiam dalykui apie Pabaltijo vežėjus padaryti :)
„Lažintis Airijoje galima ir…” – prie ko čia Airija? Juk kalbama apie tai, kaip lažinamasi Didžiojoje Britanijoje.
O CSA nebuvo kartais neseniai privatizuota? Gal tai jos rodiklius pagerino? Ar as painioju kazka.
Del bendro pabaltijo vezejo,tai manau greitu sprendimu tiketis neverta. Nes reikia suderint triju vyriausybiu interesus. O turint galvoje realu latviu dominavima,tai bus nelengva…
As Sakyciau pradziai realus scenarijus-lietuviai ir estai pries latvius. Nors jis irgi be garantijos…
Kas link lazybu,man sarase truksta IBeria ir AlItalia, nebent turistus i Ispanija ir Italija galutinai pereme Ryanair ir EasyJet.
Lygiai,kaip silpnas JAV atstovavimas-be American Airlines, Continental ir Delta.
Pabauigai belieka visiems palinket geru,graziu ir sekmingu Naujuju metu!
Kodėl šiandieninis YAMAL skrydis atšauktas? Tai reiškia, kad jungtis su Domodedovo baigėsi?
Tai reiškia kad yra problemps skydžiui
Vakar buvo Naujųjų Metų diena, tai be „Yamal” DME buvo atšaukti ir rytinis VKO, Briuselis, rytinė CPH, rytinis PRG ir dar nemažai skrydžių. Kai kurie skrydžiai buvo atšaukiami, o kai kuriems buvo iš anksto daromos išimtys tvarkaraščiuose ir 01.01 skrydis nenumatytas.
„Japan Airlines“ bankrotas bankams gali kainuoti 7,6 mlrd. dolerių
http://www.lrytas.lt/-12622562671261664602-japan-airlines-bankrotas-bankams-gali-kainuoti-7-6-mlrd-dolerių.htm
Jėė aš už juos stačiau :D (šiame forume)
O šiap tai liūdna
Idomu,kokios JAL problemos uzspaude? Ar konkurentai papjove?
nes siaip rinka turi dekinga-salu valstybe,tad skraidyt daug reikia.
Manyciau siuo atveju greiciau bus ne LAL,bet koks Swiss atvejis- restrukturizuos,optimizuos ir skraidys toliau.
Japonijos teisė yra labiau panaši į amerikietiškąją teisę, negu į britiškąją teisę. Pagal britus, tai bankrotas yra administratoriaus paskyrimas ir veiklos stabdymas, tuo tarpu japoniškas bankrotas panašus į amerikietišką vadinamą „Chapter 11” apsaugą, kuomet suteikiama teisė restrukturizuotis tuo metu saugant nuo per piktų kreditorių.
Bet kokiu atveju JAL ateitis nėra aiški. Variantai apie kuriuos yra kalbama, jog skolas nori perimti „Delta” ir „American” taip perimdami aviakompaniją. Kitas realiai neva svarstomas variantas yra parduoti visus „long-haul” verslo priemones, padengti skolas ir transformuotis į „domestic” vežėją. JAL turėjo būti vienas iš pirmųjų didelių 787 gavėjų – 2010-iesiems JAL turi teisę gauti 35 naujuosius „Boeing” paukščius (didžiausias užsakovas pirmaisiais metais, po lizingo bendrovės ILFC).
Kadangi uzejo kalba apie JAL, tai siandienos straipsniukas… :)
January 3, 2010
According to Reuters:
TOKYO — The president of Japan Airlines Corp said he is against a bankruptcy proceeding under a state restructuring plan and has no plans to completely withdraw the carrier from overseas flights, the Asahi Shimbun daily reported.
In an interview conducted on Friday and published today, the Asahi also said JAL President Haruka Nishimatsu preferred Delta Air Lines as the carrier’s overseas partner to American Airlines.
A government-backed turnaround fund has told JAL’s main creditors it favours a bankruptcy proceeding as part of a rescue package for Asia’s largest carrier by revenue, sources with knowledge of the matter have told Reuters.
But Nishimatsu is against the plan, suggesting tough negotiations ahead between the airline and the Enterprise Turnaround Initiative Corp of Japan (Etic), the Asahi said.
“The image (of bankruptcy) would affect us and we would lose customers,” Nishimatsu was quoted as saying. “If we lose recognition from customers, restructuring would be difficult and this will trouble the Etic too.”
JAL’s shares hit a record low last week on expectations that it was headed for bankruptcy.
The Asahi also said Nishimatsu was eyeing an alliance with Delta and the SkyTeam airline group, ending its current ties with American Airlines and the oneworld alliance.
The two US carriers have made rival offers of financial aid, keen to gain a greater foothold in Japan and access to JAL’s network to the rest of Asia.
“(Switching to SkyTeam) would involve a big process of changing systems, but (we need to consider) whether or not to value Asia,” Nishimatsu told the Asahi. “In that sense, SkyTeam has many Asian carriers.”
JAL has said it will make a decision on which overseas partner it will choose by early January.
Despite being burdened by unprofitable international routes, Nishimatsu ruled out a complete withdrawal from overseas flights, saying Asian routes offered business opportunities.
Several Japanese cabinet ministers have asked JAL to hand its international business over to rival carrier All Nippon Airways, but the transport minister is opposed to the idea, the Mainichi Shimbun reported last week.
Source: Reuters
Posted by: just4airlines.com at 1029h UTC Jan 03, 2010
Panašu, kad JAL’ą gelbės. Šiaip jei tai dižiausias azijos vežėjas pagal pajamas, tai analogiškas BA atvejis- reikia optimizuot maršrutu tinklą ir gal vežėjas gali tapt nenuostolingas…
Neabejotinai gelbes vienaip ar kitaip! Japonai tikrai neleis numirti siai kompanijai, greiciausiai su amerikieciu pagalba ;)
Juo labiau, kad kaip Simonas sako yra pas juos panasus variantas kaip „chapter 11” amerikoje